• 52.

    אטימות איסטרטגית

    אלון, 01/02/08 23:37

    מה שקורה כאן הוא שינוי איסטרטגי בגבולנו הדרומי. החמאס בגיבוי איראן וסעודיה השתלט על צפון סיני ובהמשך יוכל להשתלט גם על כל סיני, כשהוא מגדיל (כבר עתה) את אורך החזית בינו לבינינו פי כמה. המצרים מוגבלים ע''י הסכם השלום עמנו. אם ניתן להם להכניס כוחות גדולים לסיני (ואין דבר יותר קבוע מן הזמני) יהיה זה ריקון מתוכן של הסכם השלום שבבסיסו סיני מפורז. אם לא ניתן להם לא תהיה להם שום יכולת להתמודד מול מאות אלפי הפלסטינים. הרי גם צה''ל לא מצליח לעשות זאת עם חטיבות שלמות ועם חיל אויר... אין אף אחד בממשלה שמסוגל באמת להבין זאת וגם מי שמבין לא לוקח אחריות. יש לנו את ברק שהוא אדריכל הבריחה מלבנון שהובילה ישירות לאינתיפאדה השניה. ויש לנו את אולמרט שהוא אבי מחדל מלחמת לבנון השנייה. אף אחד מהם לא לקח אחריות על כשלונו. וכעת שניהם יחדיו עשו טעות איסטרטגית ושיחקו לידיו של החמאס. אם ילדים בבי''ס יסודי היו עושים משחק מלחמה של מה שעלול לקרות הם היו עולים על זה בסבירות גבוהה... ואין לשכוח שההתנתקות היא למעשה מולידתה של הקטסטרופה הנוכחית. המצב הוא עצוב עד מדכא מכיוון שאין לנו כרגע הנהגה חזקה ערכית ואינטליגנטית בעלת חזון.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הולמרט ברק וש''ס תנו להם רובים ,תחמושת טנקים ותותחים להשלמת ההשמדה (ל''ת)

    יקי, 01/02/08 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הכל עניין של פרופורציות ולא עניין של שמירה

    Avi Ecuador, 01/02/08 21:33

    אם הם יודעים שכשהם הורגים אזרח אצלנו אז נהרגים אצלם 10000 ומחריבים את בתיהם הם ישמרו שלא יהרגו לכם אזרח שני וזאת גם בלי שתשמרו על הגבול.
    תשאלו את חוסיין בספטמבר השחור איך הוא פתר עם פחות וקרבנות מהשמאל את הבעיה במקום שיש שם 70 אחוז פלסטינים.
    אף אחד לא שומר שהם לא ירצחו.
    אל תספרו לי שלחוסיין יש לוויינם ועוד צעצועים יקרים שיש לצה''ל, זה אפילו לא תקציב, זה רק עניין של גישה.
    אז יגידו מטורפים... עם מטורפים לפחות לא מתעסקים ונזהרים מהם.
    ראו עובדה, החברה שלהם זו חברה של מטורפים רשעים והשמאל רוכש להם הרבה כבוד.
    ההרתעה לא באה מאיכות הנשק, הכמות שלו ואפשרות המשחק בצעצועים אלא בשימוש שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    דרך אגב, כשעיראק לא ''שומרת'' על הכורדים שבאמת לדעתי מסכנים

    Avi Ecuador, 01/02/08 21:10

    הם נכנסים בכורדים בעיראק בלי חשבון.
    מה בדיוק ההבדל עם מצריים?
    לטורקים אין שלום איתם?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לאיראני אין בעיה להשמיד את ''פלסטין'' עם יהודים וערבים

    Avi Ecuador, 01/02/08 21:07

    הוא צריך זמן והפלסטינים מספקים לו אותו.
    אולמרט יושן, מתכונן לוועד, שתינ-גורד הבאה.
    הרבה יותר פשוט מאשר אתם חושבים ומאפשרים אפשר לגמור את סדום, סליחה עזה והרבה יותר פשוט להגן על מדינה כנגד מדינה...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זה מחיר הגירוש הנפשע של יהודי קטיף. (ל''ת)

    כבשה זועמת, 01/02/08 19:59

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אוגדת שיריון ל...אילת!!!!!!!!!!!!!!!!!

    דוד צימרמון, 01/02/08 19:48

    יש מיד להציב אוגדת שיריון +חטיבת צנחנים בין בתי מלון באילת.

    אני ציני??
    כן.
    כך פועל שילטון , ''שרועד ביצים'' מיחפנים בעזה ( או בלבנון...)

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שרון תתעורר, דרושה התנתקות נוספת של ישובים הצמודים לגבול הרצועה (ל''ת)

    חץ, 01/02/08 19:40

    הגב לתגובה זו

    • תושבי קלע יושנים חזק... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 01/02/08 21:11

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    גדר בגבול ישראל מצרים

    אברהם, 01/02/08 19:15

    צריך לגדר מיד את הגבול עם מצרים - במקום לשלם משכורות לשרי המכשלה אפשר לעשות דברים מועילים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אין הבדל בין שמירה על ישובים בדרום ובאוי''ש (ל''ת)

    רז, 01/02/08 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מדינת ת''א מפקירה את הציוניים האמיתיים - תושבי הדרום

    מה תעשו בלי, 01/02/08 19:00

    כשימאס לתושבי הדרום מההפקרות והם ינטשו אז מה יעשו תושבי ת''א? לא יהיה להם אבוקדו לסושי אשר מגיע מחקלאות הדרום !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למה לא בונים גדר בגבול עם מצרים?האם מחכים לעשרות הרוגים??

    עודד, 01/02/08 18:58

    לא צריך להמתין לעשרות הרוגים חובה לבנות גדר בגבול בין מצרים וישראל.יש הרבה הרבה כסף באוצר .

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד לצה''ל שנוקט בפעילות כזו

    אלמוג דורון, 01/02/08 18:31

    אני מקווה שזה לא יוביל לעוד חקירה נראה שהפעם העסק מטופל כראוי ע'' יהצבא. המשטרה רק עושה רעש

    הגב לתגובה זו

    • האם התגובה קצת לא מאוחרת?

      dudi, 01/02/08 19:48

      שבוע שעבר דרשו לא לנסוע ליד הגבול ,בגבול לא היו חיילים להגנה! עכשיו אלוף הפיקוד היתעורר? באמת למדו ותיקנו בצה''ל? אני בספק!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    טוב זה ברור, ההתנתקות הרי נועדה להגביר את הבטחון.. (ל''ת)

    ברור שזה הצליח., 01/02/08 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לתושבים תהיו ערנים נשק ביד וסקפטיות בלב (ל''ת)

    הנגבי, 01/02/08 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הכיבוש ופשעי הכיבוש כנגד אוכלוסייה חפה מפשע זה הבעיה

    אשר הפשוי, 01/02/08 18:06

    כיבוש,מחסומים, גדרות וחומה גזענית לא יביא לפתרון הסיכסוך או לאהבה בין שני העמים.

    הגב לתגובה זו

    • תסביכים פסיכולוגיים של השמאלנים הקיצונים עם האמא שלהם הוא הוא הבעיה (ל''ת)

      שם, 01/02/08 19:04

      הגב לתגובה זו

      • נכון!האמא הפולניה?באמת מסכנים!''מסורסים''!אין להם בטחון עצמי! (ל''ת)

        ספרדיה טובת לב, 01/02/08 19:57

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    לירות מטח פגזים על מעבר הגבול

    גיל, 01/02/08 17:38

    וניראה את הגבר שיתקרב לגבול ולמעבר!
    מדינות העולם יצעקו וישכחו אחריי שבוע מה היה שם בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    קבלו אחריות מנוולים תתפטרו

    יקי, 01/02/08 17:27

    להוציא את שרון מהמיטה ולהעמידו לדין בגין על בגידה בנוסף את אולמרט ,רמון ,מופז שהביאו שואה על גוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    פושעי ההנתקות לדין הם אמרו

    רפי, 01/02/08 17:18

    הם שההנתקות תגביר את הבטחון ?

    הגב לתגובה זו

    • לדיין (ל''ת)

      לרפי, 01/02/08 20:30

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולי לעזוב את הישובים

    ישראל, 01/02/08 17:15

    זוכרים את שהציע השמאל למה להגן על ישובים זה עולה ממון אולי עדיף לנטוש ולעבור למרכז הבטוח והחמים עד שנם עליו נאלץ לשמור

    הגב לתגובה זו

    • ואולמרט טען שהוא אבי רעיון הנסיגה האווילי....

      צחי, 01/02/08 18:21

      ממש גאון אסטרטגי כמו שרון....

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    גלנט: דורון אלמוג מתכונן לועדה הבאה...ראה הוזהרת... (ל''ת)

    רינו, 01/02/08 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בטחון המדנה לא בראש מעייניו של אולמרט

    עליזה, 01/02/08 17:03

    מצרים הודיעה ביום ו' 1.2, כי כוחות הביטחון שלה עצרו בסיני 12 אנשי טרור חמושים עם חומרי נפץ, ש-10 מהם באו מרצועת עזה, ו-2 מהמפרץ הפרסי, כנראה מערב הסעודית, שהיו בדרך לבצע פיגועים במטרות ישראלית בסיני, ובישראל. 8 אנשי טרור, הם מאנשי הזרוע הצבאית של החמס. 2 מהג'יהאד האיסלמי. המקורות של תיקדבקה מדווחים כי 2 אנשי הטרור שהגיעו מהמפרץ הם אנשי אל קעידה. זו פעם ראשונה, שהוכח כי ברצועת עזה, ובמזרח התיכון, מתקיים קשר מבצעי בין החמס, וארגוני הטרור הפלסטיניים הפועלים ברצועה, כולל הפת''ח גדודי אל אקצא, ואל קעידה. ביום ה' 31.1, דיווחו המקורות הצבאיים של תיקדבקה, כי בסיני נמצאים עתה כ-300 עד 500, אנשי טרור חמושים, רובם אנשי חמס, הג'יהאד האיסלמי, שבאו מרצועת עזה, וביניהם כמה עשרות אנשי אל קעידה חמושים, המתכוננים לבצע פעולות התאבדות נגד מטרות ישראליות ביום ו' בבוקר, הודיע צה''ל על החמרת אמצעי הביטחון בדרום ישראל. כל אזור כביש מס' 10 והשטחים מצפון ומזרח לו, בעומק של בין 3 עד 5 ק''מ, נסגרו על ידי הצבא לזמן בלתי מוגבל, עד להודעה חדשה. גם באזורים אחרים בנגב, נאסרו הטיולים ללא ליווי של כוחות צבא או משטרה. המקורות שלנו מציינים, כי כל הפעילות הטרוריסטית הזו מתבצעת מרצועת עזה, מבלי שהדרג המדיני, או צה''ל, עושים דבר כדי למנוע אותה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    המיל' שילמו בחייהם ורה''מ ב''שילומים'' לש''ס (ל''ת)

    הרצברג, 01/02/08 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מצרים פתחה את המעברים אמרה להם קחו מה שתרצו

    ועופו חזרה, 01/02/08 16:54

    הפראיירית תדע שאתם שייכם אליה ותקים לכם מדינה פלסטינית.
    הרי השמאלנים הצהירו ללא הפסקה
    ניתן ניתן. חתיכת עיר הם לא מסוגלים לרסן. לכן רק ניתן וניתן. ועוד בומבה נקבל.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אנה הביאנו השמאל ה-''שפוי/נאור''?!!! (ל''ת)

    בטיהור כווווול, 01/02/08 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הבעיה הוחמרה,מצרים עלולה להיות מולנו.

    שמוליק מפתח, 01/02/08 16:27

    ככה זה שעושים חצי עבודה.המצור מבורך,אבל יחד עם זה היינו חייבים להשתלט על פילדלפי.ולבצע שינוי בתוואי הקרקע.כך,היינו שולטים על היציאה והכניסה,וסיר הלחץ היה אפקטיבי יותר.הייתה נוצרת אנדרלמוסיה וקרבות בינם לבין עצמם.העולם היה נזעק למצוא הסדר,שבסופו לפי דרישתנו היה על החמאס להתפרק מנשקו.והסדר להצבת מספר רב של כוחות נ'אטו בעזה. הלוא רצינו למנוע בצדק חיילים הרוגים בקרבות מבית לבית.ונכשלו שוב,הכשלון לא פחות חמור מהכשלון בלבנון.גרמנו לכל מיני אל קעידה להגיע לעזה,ומי יודע איזה מטורפים איסלמיסטים מצטרפים לבועה בעזה.ומי יודע איזה נשקים חדרו שבלתי אפשרי היה להכניסם במנהרות.עכשיו נראה שלא יהייה מנוס מקרבות קשים בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שימו גדר חשמלית בכל הגבולות ודי - מי שיגע (ל''ת)

    יתחשמל, 01/02/08 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ההתנקתות מקטיף אכן הפחיתה את עול הביטחון (ל''ת)

    שמאל זה שקר, 01/02/08 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    וינוגרד פנוי לוועדה נוספת??.......

    רובין הוד, 01/02/08 15:57

    תקים וועדה בראשות וינוגרד שימצא שאשם במצב הגבול .....................משה רבנו!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מדוע אין העם הזה יוצא בהמוניו לרחובות? (ל''ת)

    משה בודק, 01/02/08 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    קאסמים בשדרות,קטיושות בשלומי,פיגועים בירושלים

    אין בטחון, 01/02/08 15:51

    2 מטעני חבלה התפוצצו הבוקר, יום ו' 1.2, על כביש מס' 60 מירושלים לאפרת, ליד אל חאדר, דרומית לבית ג'אלה, בניסיון פיגוע משולב, ראשון מסוגו במלחמה. הפלסטינים יידו מטען חבלה על מכוניות ישראלית שנסעו מאפרת לירושלים, אולם החטיאו, והמטען התפוצץ על הכביש ולא פגע בנוסעים או מכוניות. זמן קצר לאחר מכן התפוצץ, באותו מקום, מטען שהוטמן קודם לכן בצידי הדרך. אין נפגעים. המטען השני הונח בצורה שיפגע במכוניות שייעצרו, ובכוחות הביטחון שיגיעו למקום. נערכים חיפושים אחר מטענים נוספים. כל המדינה פחד מוות

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בזכות הגירוש מגוש קטיף תובב''א

    אהד, 01/02/08 15:49

    לכל הנאיבים שחשבו שיגיע השלום המיוחל,המצרים ישמרו עלינו,אבו מאזן ילחם בשבילנו ונגיע למזה''ת החדש-קבלו מתנה:חמאס בנגב,חיילים בישובי הדרום...
    אולי נמשיך כך גם לאזורים אחרים?

    הגב לתגובה זו

    • אבל באוסלו השיג פרס את פרס נובל......לשלום ... (ל''ת)

      יובל, 01/02/08 18:22

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    רק מר ביטחון בנימין נתניהו יציל אותנו!

    מר ביטחון, 01/02/08 15:45

    האיש שעצר את טרור האוטובוסים של אוסלו ,שהפציץ את קוו החשמל בבירות ,שצפה את חמסטאן ,והציל את הכלכלה ,הוא המנהיג שלי
    בזכותו יש לאלפי אנשים עבודה היום
    תודה מר נתניהו

    הגב לתגובה זו

    • נכון!אבל עוד מעט לא תהיה עבודה ,ותהיה האטה איומה

      כל האמת, 01/02/08 16:25

      וזה לא בגלל ביבי!כי אחרי שהוא עזב את האוצר במקום להפנות את המשאבים לפיתוח והשקעות לטווח ארוך במערכת הכלכלית היצרנית!באו האידיוטים והשקיעו בקזינו !זה שהדולר יורד כל יום באחוז או שניים ימוטט אותנו!לך תסביר זאת לעו''ד תומך ביתר י-ם והוא במקרה גם שר אוצר!ומעליו עוד עו''ד עם כל מעלליו ותעלוליו, ועכשיו לא רק פתחו את ציר פילדלפי,אלא את כל גבול מצרים!וקוראים לזה תהליך מדיני!ולא רק זה,הם עכשיו גם המתקנים!כשהתהום נפתחת היא בולעת הכל!

      הגב לתגובה זו

      • כבר דיברו על זה שארה''ב הולכת למיתון (ל''ת)

        מעניין לאן, 01/02/08 16:57

        הגב לתגובה זו

        • לכל הרוחות, זה לאן (ל''ת)

          הגיון, 01/02/08 17:42

          הגב לתגובה זו

          • אבל לכל הרוחות זה לא טוב (ל''ת)

            מה יהיה ?, 01/02/08 18:01

            הגב לתגובה זו

            • תקנה דולרים!הוא יטפס ל10 שח!תצביע ביבי!ונמחק את עזה! (ל''ת)

              אחי אתה תראה, 01/02/08 19:19

              הגב לתגובה זו

            • תודה על העצות (ל''ת)

              אחותך, 01/02/08 19:44

              הגב לתגובה זו

    • נתניהו הלא שקול דעת שיכניס אותנו למלחמה באירן לא תודה (ל''ת)

      אני, 01/02/08 18:29

      הגב לתגובה זו

      • אבל וינוגרד אמר משהו אחר - שאולמרט סובל מראיה אסטרטגית (ל''ת)

        לקויה, 01/02/08 19:02

        הגב לתגובה זו

      • בינתיים נתניהו היחיד שלא הימר על מדינת ישראל (ל''ת)

        לא במלחמה, 01/02/08 19:07

        הגב לתגובה זו

      • לא מבין !עדיף לך שאיראן תכנס אליך? (ל''ת)

        אחי אני לא ימני, 01/02/08 19:24

        הגב לתגובה זו

    • ביבי

      דגן, 01/02/08 21:58

      ביבי לא אל אלא אליל,אליל שקר.
      החליפו את אולמרט (שירד אל דפי ההסטוריה) שלבני תמלא מקומו עד תום הקדנציה. לטובת עם ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אהוד א ו- ב, נועצו בביובי, והגבירו את הלחץ על עזה-עד שזו התפוצצה!

    אין מנהיג חכם, 01/02/08 15:42

    ועכשיו נעמיד חייל על כל מטר של גבול...

    כי זו היתה החוכמה של מי שאינו רוצה לנהל מו''מ, וחושב שהכוח יענה את הכל.

    כן, הכוח עינה 1.500.000 עד ש... נמאס גם להם והם פרצו במרי אזרחי, ופרצו את הגבול.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    1-אכן הצדק אתך חוזרים למעלה מחמישים שנה לאחור (ל''ת)

    משה בודק, 01/02/08 15:38

    הגב לתגובה זו

    • רצינו מזרח תיכון חדש ?

      ד''ר ארוין, 01/02/08 15:55

      קיבלנו
      צודק מגיב 1
      צודק גם מגיב 15
      ואתם המגיבים (בתשלום ?) מטעם 4 המוסקטרים - אף אחד מהם אינו ראוי. ישראל ראויה למנהיג ישר ואמיתי.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    למגיב מס' 1 : אתה צודק והוצאת לי את המילים מהפה........

    זוכר את ימי, 01/02/08 15:37

    לאט לאט אבל בטוח מחזירים אותנו ''מנהיגי המדינה'' אל הימים של ראשית ההקמת המדינה,הייתי אומר שהמצב אף יהיה יותר חמור,כי אם פעם שלטו המצרים שידעו להשליט סדר על תושבי הרצועה היום אין בעל בית,הטמטום בו שרויים ''מנהיגינו'' פשוט מעוור אותם,הם לא רואים מטר אחד קדימה,זה החל עם ''הסכמי אוסלו'' שנעשו בחובבנות ולא לקחו בחשבון מה יהיה אם יפרו הפלשתינאים את ההסכמים-מה שאכן קרה-ולא נקבע מה ייעשה אז,זה המשיך עם ה''בריחה מלהנון'' שנתנה הרגשת ניצחון לאוייבינו וזה התבטא גם במלחמה האחרונה שם,זה המשיך עם גירוש היהודים מגוש-קטיף פעולה שנתפרשה ונתפשה כאי יכולת ישראלית להגן על אזרחיה שם ומצאה פתרון ''יצירתי'' ל''בעייה'' ע''י הוצאתם מרצועת עזה כאילו שע''י כך ייעלם הרצון הפלשתינאי ל''זכות השיבה'',עם פרסום הכתבה הנ''ל שבים אנו אחורה בזמן אל הימים שאין לנוע בלילות לשטחים חקלאיים או בכלל,הצבת חיילים ביישובים ב''עוטף עזה מעידה כאלף עדים על המצב הבטחוני הרעוע אליו הגענו,נראה שבכל תקופת זמן נופלת אבן מן חומת ההתיישבות שנבנתה במשם עשרות שנים,העיקר הוא שמקומו של אולמרט כראש ממשלה יציב,כל השאר מעניין את הסבתא שלו.....

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה המדינה הולכת לעזאזל? למי אכפת ?אולמרט מיישם את הלקחים....

    just me, 01/02/08 15:18

    עד שהוא יסיים כולנו נמות הידד!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עשו גדר בתוך הארץ שמפרידה ביני לבין בנותי ונכדי שבשומרון

    מיכאל בן חורין, 01/02/08 15:14

    אבל לא עשו גדר, הרשעים, בין ישראל לבין מצרים.
    ועכשיו הדרום אוכל אותה שוב.

    הגב לתגובה זו

    • למספר 15 בן חורין

      פ, 01/02/08 18:05

      עבור גם אתה לשומרון שם תהיה בן

      הגב לתגובה זו

      • פ' האויל

        כתום זועם, 01/02/08 20:00

        אם אין לך תגובה עניינית, אנא חסוך מעצמך את הבושה הזו. אני מניח כי באם היו מחייבים באיזו צורה (לפי ה - IP ) להזדהות בשם, לא היית כותב תגובה כל כך אוילית.

        הגב לתגובה זו

    • מיכאל, פינוי סיני היווה תחילתה של

      כתום זועם, 01/02/08 20:05

      הנסיגה הערכית מארץ ישראל.
      אין טעם לציין את כל ''ציוני הדרך'' של התהליך מאז אפריל 1982, אתה יודע אותם טוב ממני.
      הדבר היחידי שביכולתנו לעשות בנוסף לשיחרור לחצים באינטרנט, הוא להכין את דעת הקהל לקראת הבחירות הקרובות, רק ע''י החלפת השילטון באישים בעלי חזון ציוני צרוף, נוכל להמשיך ולהתקיים כאן.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מהגרים מאפריקה זונות וסמים הם לא מצליחים לעצור אז מחבלים הם יצליחו? (ל''ת)

    צה''ל זה כבר, 01/02/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    להקים מיד ועדת חקירה ממלכתית למחדל בדרום ובעזה (ל''ת)

    צוקי, 01/02/08 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חייבים לבנות חומה בין ישראל למצרים הכל פרוץ ! ליד אילת ........ (ל''ת)

    מאור, 01/02/08 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הכסת''ח של גלנט: מה הוא צריך עוד דו''ח אלמוג שרלטני ושקרי? (ל''ת)

    תמיר, 01/02/08 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא הבנתי אז מי מפחיד יותר ביבי?או אולמרט?הוא אמר לכם! (ל''ת)

    מגיע לנו אולמרט, 01/02/08 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הפקודה צריכה להיות

    נביל, 01/02/08 15:06

    חד משמעית: כיבוש מידי של חצי האי סיני ועזה והעברת כל התושבים המוסלמים לתחומי מצרים ועזה.

    להודיע לסוריה באופן חד משמעי: יריה אחת מלבנון ודרום לבנון יחד עם חלקים נכבדים מסוריה ייכבשו.

    להחיל גיוס חובה על כל אזרחי המדינה. עריקים ומשתמטים יענשו קשות. מי יממן מלחמה זו: הנפט המצרי והיהודי שהועבר להם ע''י עסקנים יהודים בכדי לגזור קופון.

    כל האמצעים שממשלת המחדל של ישראל נוקטת בהם, סופם להיכשל.הרי רבים מבינים שחיילים אלה בישובים לא יהיו מסוגלים למנוע פיגועים. פיגועים מונעים רק ע''י תקיפת האויב והשמדתו...

    ומה אחר כך? להבטיח למנהיגי האיסלם הקיצוני שהיהודים לא יפריעו להם לממש את שאיפתם והיא: כיבושה מחדש של אירופה. התמורה: אי מלחמה בין ישראל למוסלמים.

    מה יהיה על האירופאים? רובם הרי לא שאלו מה יהיה על היהודים בשלהי מלחמת העולם השניה, אז למה להתחבט בשאלה זו. תנו להם לטפל בבעיותיהם. אל תשכחו שהמוסלמים הם שהצילו את היהודים מידם הקשה של הנוצרים באירופה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה תותח... רוץ לכנסת (ל''ת)

      במבי, 01/02/08 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אז איזה ספין נכון? זה של הבוקר שאמר שהמצרים סוגרים את הגבול או זה (ל''ת)

    של עכשיו?, 01/02/08 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ''ההתנתקות תשפר את הביטחון'', חה, חה, חה..... (ל''ת)

    חשוך ימי בינימי, 01/02/08 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא רק להגנה מפני מחבלים

    ילד, 01/02/08 14:58

    לאירגוני הטרור רעיון מעניין.

    לעודד אלפי אזרחים של הרש''פ, לצעוד לישראל.

    טעות של צה''ל או משטרה בטיפול באזרחים האלה, תהווה יחסי ציבור נהדרים נגד ישראל ותגרום לתסיסה במדינות ערב, על יחסה של ישראל לאזרחים, כול נשים וילדים.

    מעשיהם של אירגוני טרור, מתוכננים בקפידה.

    הגב לתגובה זו

    • מטפלים בהם כמו המצרים

      ziubi, 01/02/08 17:52

      עם ירי לרגלים

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ככה זה כשמשקיעים במכוניות במקום בגדר

    יואב צור, 01/02/08 14:57

    זה חדש למישהו שאין גדר בגבול מצריים וישראל? יש איזה אלוף שלא יודע את זה?

    ככה זה שצבא בוחר לבזבז כספי ציבורי על מגדלים ומכוניות במקום לספק בטחון לאזרחים.

    אי אפשר להתחמק מהקמת גדר לאורך כל הגבול!!!!

    צה''ל הוא ביצה של בינוניות וכולנו טובעים בה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בסוף העולם יפסיק להאמין להם ויבין שהם טרוריסטים שלא רוצים לחיות (ל''ת)

    כככ, 01/02/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תגבור הישובים

    לא רלוונטי, 01/02/08 14:56

    באמת עם כל הכבוד לחיילים המתגברים ויש לי כבוד רב אליהם וטענות קשות למפקדיהם.אלוף הפיקוד שבת יפה לפנינו קח את משפחתייך בא לטייל בנגב ולישוביי פתחת ניצנה וראה בעצמך את החיילים,שאל מתי ביצעו מטווח לאחרונה,או אימון פרט,משהו.אלוף הפיקוד יהיו לך הפתעות(אני הופתעתי )חבל אני לא חושב שלזה התכוונת

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אז איפה החוכמה של אולמרט וברק לסגר על הרצועה?

    יגאל וכל המדינה, 01/02/08 14:51

    החמאס ניצל את הסגר לפתיחת פילדלפי וכל השאר היסטוריה.
    חברה, חייבים הנהגה חלופית כי עם ההנהגה הנוכחית יבוא הקץ על המדינה.
    אולמרט רצה להיות נחמד לאבו מאזן והבטיח שטחים ולחלק את ירושלים. מרוב ספינים של אולמרט וקדימה, נאבד את המדינה האהובה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חוזרים אחורה לימי הפדאין בשנות ה-50 (ל''ת)

    1 מהעם, 01/02/08 14:43

    הגב לתגובה זו

    • והכל ''בזכות'' אולמרט

      אי שם, 01/02/08 15:28

      ואנחנו יושבים בשקט ומקשיבים לספינים של העכבר!

      הגב לתגובה זו

      • נכון הוא החליט שלא תהיה גדר עם מצרים כבר לפני 20 שנה.

        אורן, 01/02/08 17:25

        רק הוא אשם...

        הגב לתגובה זו

      • הכל בגללך! (ל''ת)

        סמי, 01/02/08 19:25

        הגב לתגובה זו