• 114.

    אולמרט יתפטר רק לאחר ועדה לבדיקת מיי הירקון והקישון... (ל''ת)

    דודו, 08/02/08 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    כאילו דא... אתה באמת חושב שהסכם אוסלו מחדל קטן יותר? לא זוכר (ל''ת)

    שמישהו התפטר, 03/02/08 04:06

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    לאולמרט אין תחליף!!!!ודי כבר לטחון כל הזמן (ל''ת)

    מאמא מיה, 02/02/08 23:04

    הגב לתגובה זו

    • בתי הקברות מלאים באנשים ''ללא תחליף''

      Avi Ecuador, 03/02/08 01:54

      אני מתפלא רק איך העולם ממשיך להסתובב והשמש ממשיכה לשקוע כל יום מחדש?

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    רבין מעולם לא התפטר כשנהרגו לו חילים שהוא שלח לקרב!! דמגוגיה זולה!

    אילן, 02/02/08 21:35

    רבין לא פעם טעה(מה לעשות מטעויות לומדים)וכתוצאה מזה נהרגו חילים,הוא לא היה הראשון ולא האחרון
    (כל העם לחץ לפעולה קרקעית אז אל תבואו בטענות!)

    עם אולמרט צריך להתפטר זה בגלל מקרי שחיתות שכל כך נפוצים בימינו אנו,
    ולא רק בקרב האליטות כל העם מושחת מיסודו!
    אז על מה תלינו?? קיבלתם מש שמגיע לכם!

    הגב לתגובה זו

    • כן, קרבנות עגל הזהב לטירון אולמרט (ל''ת)

      Avi Ecuador, 03/02/08 05:15

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    הביבי הזה הוא לא תחליף לראשות ממשלה כל שהיא. כי הוא בלופר כפייתי

    אזרח הארץ, 02/02/08 21:32

    ואחמי''ם אישרו את זה מזמן.
    יצחק שמיר : האיש הזה נתניהו הוא מלאך חבלה וסוכן לכולם ולעצמו.
    אמנון ליפקין שחק : נתניהו מסוכן למדינה.
    בני בגין : אם יהיה בי ההחלטה אם להאמין לביבי או לטיבי. אין לי כל סיבה להאמין לראשון.
    חנן פורת : יותר קל לי להאמין לעראפת מאשר לנתניהו.
    אריק שרון : עוד לא הצלחתי לשמוע ולו מילה אחת של אמת מנתניהו.
    גם התקשורת בארץ ובחו''ל רואים בנתניהו כאיש לא אמין ושקרן כפייתי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לבנג'מין ניתאי המכונה,ביבי הקרוק?

      יגאל כהן, 02/02/08 22:34

      המכונה,בנימין שקרניהו?

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    רבין ז*ל היה איש ישר ודמוקרטי לעומת זאת

    צברי אחד מהעם, 02/02/08 21:15

    אולמרט, הוא דיקטטור בזוי ,קר כמו השלג שירד בישראל.
    אין כל השווה בין שני האנשים.
    לבן.......
    ושחור

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    בוגרי ביתן 17,במרכז הליכוד לשלטון.

    נתן.ש, 02/02/08 19:49

    הם הטוהר ושומרי החוק.הרי נאמר ''הכושי לא יהפוך עורו וכ''ו''.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מר בוחבוט,מי ינהיג???

    ישראלי8, 02/02/08 19:07

    לא לשכוח רבין היה רק שגריר.אולמרט אולי לא ראש ממשלה אידאלי,יש לנו אולי מבחר???ראש ממשלה צריך צבא אמין,אבל כאשר הצבא חי בעולם ''הטויוטה''מה לעשות.כל ''הגנרלים'' חושבים על הפרישה ותפקיד בכנסת.לדעתי האלופים צעירים מדי בהשוואה לצבאות אחרים ופחות ניסיון פיקודי ונסיון חיים.לדעתי אלוף שמשתחרר צריך תקופת ''צינון'' של כעשר שנים,שלא יחשוב על מה שמחכה לו באזרחות.תסתכלו על האלופים שלנו ועל עודף המשקל שלהם,זאת אומרת שאת השדה הם רואים רק בסרטים,הם לא מעורבים באימוני יחידותיהם,זאת הדוגמא לחיילים הצעירים???האשמה לדעתי היא באמת בצבא בגלל שאלופים שגדלו ביחידות שדה לא ניסו לתקן את שטויות הרמט''כל,למה??פחדו על תנאי השרות ולא על המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אין צרך להשוות לרבין כדי להבין שיש לנו כאן עסק עם איש שדבקותו בכיסא

    עין בוכיה מרה, 02/02/08 11:23

    היא המניעה את כל התנהלותו הנלוזה והנואלת.
    דבקות יוצאת דופן גם בין הדבקים ביותר.
    פעילות עניפה שחצנית וחוצפנית לסנגר עליו
    וכל המדינה מתכופפת בהכנעה.
    מצב לא נורמלי של אי שפיות לאומית.
    כניעה בלתי נתפסת של התקשורת וכוחות נוספים המגוייסים למאבק הניקיון של אולמרט.
    בינינו - זו ממש חרפה לאומית!!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לא מאמרים ישנו תוצאות בחירות.

    נתן.ש, 02/02/08 10:54

    אך החלטות חוקיות של הכנסת וכמובן רצון העם ,כפי שיביע בקלפי.כיום איו תחליף להנהגת המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אין אדם שאין לו תחליף ויהיה הוא ידען חכם ומטיב (ל''ת)

      בדוק, 02/02/08 11:00

      הגב לתגובה זו

      • לבדוק,התחליף שאתם מציעים, הינו

        נתן.ש, 02/02/08 19:41

        בעל כישורים הרסניים מרושע ושקרן.זה התחליף שהנך מציע ?.

        הגב לתגובה זו

  • 104.

    מה היה לנו - היה לנו שחר חדש - מזרח תיכון חדש - ואולמרט שהביא לנו (ל''ת)

    שחור בעיניים, 02/02/08 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ככה זה שנותנים לשרת החוץ של ארה''ב לנהל את המלחמה

    ההודעות מקרטעות, 02/02/08 08:52

    מזגזגים ללא הרף בכן ולא. ומקבלים הפסד מוחץ. בובות על חוט יושבים בממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    וינוגרד הממלכתי מפנה האנרגיות לתיקונים הכרחיים מיד- לא לעריפת ראשים (ל''ת)

    תקשיב לו היטב !, 02/02/08 07:34

    הגב לתגובה זו

    • ולמה שנתניהו הזהיר אותכם ללא הפסק - אטמתם אוזניים (ל''ת)

      תוציאו את, 02/02/08 10:31

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    רק נתניהו יכול להנהיג את ישראל לעתיד טוב יותר

    אלי, 02/02/08 00:19

    הוא הוכיח שהוא יכול לשפר את הבטחון (בתקופתו היחו הכי מעט פיגועים) תוך כדי מו''מ מפוקח ולא מופקר.
    למרות כל הבכי הוא הציל את כלכלת ישראל ממשבר אשראי שהיה הופך את ארגנטינה לשוויץ לעומת ישראל.
    הוא לא התעמר בעניים, אך הוא דרש שכולם יילכו לעבוד - מה רע בזה?!

    עם נתניהו בראש עם קצת שקט מהתקשורת ישראל יכולה להגיע לתל''ג כמו של אירלנד ולהיות מעצמה כלכלית שתשפר את הרווחה (ואת הבטחון) תגדיל את העליה ותאפשר עתיד טוב יותר.

    אני עם נתניהו.

    הגב לתגובה זו

    • פחח,,,,,,, כן כן ספר לסבתה (ל''ת)

      JIM BEAM, 02/02/08 06:25

      הגב לתגובה זו

      • פחח.. - לך לפח יחד עם אולמרט והכתם השחור שלו (ל''ת)

        מנהיג 0, 02/02/08 08:20

        הגב לתגובה זו

      • הביבי הזה הוא אשליה שעובד על הטפשים ואדומי התחת

        benzi. a, 02/02/08 09:03

        וגם אם יסביר לכל האהבלים שלו שכדור הארץ מרובע הפסיכים האלה יקבלו את זה כעובדה.

        הגב לתגובה זו

    • נתניהו מנהיג מפוכח - רואה את הנולד - מביט קדימה לעתיד (ל''ת)

      ולא מקרטע, 02/02/08 08:19

      הגב לתגובה זו

    • לאלי 101,אכן פתח את מנהרת הכותל,

      נתן.ש, 02/02/08 11:00

      חיסל את חאלד משעל ברבת עמון,כפיצוי שיחררנו את השיח יאסין,היתחייבנו לספק לירדן כל שנה 50 מיליון מ''ק מים וקידוע משופעים אנו במים.כשר אוצר חתך בבשר החי של השכבות החלשות,היטיב עם העשירונים העליונים ועוד.אנו לא נחשבים לעם החכם ביותר,אך גם לא עד כדי כך טיפשים.הכל,רק לא ביבי.

      הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה באמת מתאים לרמה הזו

      חפצי, 02/02/08 15:49

      מה זה המנטרה הזו - רק נתניהו...
      הרי ראינו כבר את מה שהוא מסוגל.
      אותה הגברת בשינוי אדרת.
      נתניהו שישב עם השרה שלו ושלא ימשיך לשקר ולעבוד על העם בעניים

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    כולם לעלות לירושלים ולהפגין מול הכנסת עד שאולמרט יתפטר שמפניה על (ל''ת)

    על חשבון אולמרט, 01/02/08 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    די לשקר על סיבת התפטרותו של רבין!!

    דרור מרמת גן, 01/02/08 22:32

    בסיפרה של נעמי לויצקי ''כבודו'', ביאוגרפיה של השופט אהרון ברק, שיצא לאור לפני מספר שנים, חשפה המחברת את הסיבה האמיתית להתפטרותו של רבין, בעיקבות פרשת חשבון הדולרים, אבל השקר ממשיך להיות מופץ.
    וזו האמת:
    ליצחק רבין היה חשבון דולרים על שמו, בנוסף לחשבון של אישתו.
    היועהמ''ש דאז אהרון ברק (!!) הציע לרבין הצעה שאי אפשר לסרב לה: התפטרות בתמורה לאי העמדה לדין.
    וכך היה.
    שנים רבות, בטרם חשפה נעמי לויצקי את האמת, האמינו כולם בשקר,או בטעות, שהפיצה התיקשורת.
    אבל משנחשפה האמת,יש להוקיע כל שקרן שימשיך להפיץ את השקר הזה.

    הגב לתגובה זו

    • ברק ממשיכו של רבין ז'ל

      תומך ברק, 02/02/08 09:08

      לכל הרוחות.מה הקשר שמצאת היום בין רבין לביבי נתניהו ?-לצערי הרב את רבין ז'ל ושלום המדינה רצח מנוול שהושפע כניראה ממעמדם של אריק שרון וביבי נתניהו מחובקים על מרפסות ודיברו כמוכם על חשבונו בבנקים,כאשר גם לשרון וגם לביבי כנראה גם היו כיסים מוסתרים מלאים בדולרים ומתנות !!הבעיה היום היא מי יגרום בעתיד נזק גדול יותר למדינה, ביבי או אולמרט?..לכן הפתרון היחידי לבטחוננו הוא אהוד ברק, שלא מסתיר את חשבונותיו בבנק.

      הגב לתגובה זו

      • עוד חסיד שוטה שלא מבין מה כתבתי ומברבר על גדולתו של ברק שהפקיר את

        דרור מרמת גן, 02/02/08 16:53

        מדחאת יוסף למותו בידי פורעים פלשתינאים, משיקולים פוליטיים.

        הגב לתגובה זו

  • 98.

    אמיר, לחבר שלך בן דרור ימיני לא אכפת (ל''ת)

    שחיילים מתו סתם, 01/02/08 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    וינוגרד מנסה להציל המדינה מחולייה ולמנוע עריפת ראשים במקום תיקון !! (ל''ת)

    לא הבנת דבר !!!, 01/02/08 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אולמרט הפרצוף שלך - פרצופה של המדינה (ל''ת)

    תיסלם, 01/02/08 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    גם לנפוליאון מתו חיילים והוא לא היתפטר (ל''ת)

    לך תלמד, 01/02/08 18:30

    הגב לתגובה זו

    • לכן הוא מת כמו כלב באי השדים,,, (ל''ת)

      בצלאל, 02/02/08 00:11

      הגב לתגובה זו

    • אז בוא נספור!גם חניבעל(התאבד)!נירון(התאבד)

      היסטוריה?, 02/02/08 08:47

      יוליוס קיסר(נרצח)!הורדוס (מת ממחלה איומה)!ולזמנינו שלנו,צדאם חוסיין(לא נפרט)!עבד אלנאצר(התפטר וחזר בו,מת אח''כ משברון לב,שכנראה היה לו)!ערפאת !כל יוזמי והוגי אוסלו(להיפך הם קודמו)! ומי כן התפטרו?בן גוריון!בגין!גולדה! רבין(בגלל עשרים אלף דולר של לאה אשתו)!ביבי (ביום שהובס ע''י ברק בבחירות)!
      אדם ערכי ומצפוני יודע מתי עליו לקום וללכת!על זה אנחנו מדברים!ומי שמבין זאת,יבין גם את מילות השיר של שארלס-אזנבור ''כשהאהבה חולפת יש לעזוב את השולחן''! זה גבר אמיתי! אכן היסטוריה!

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    90 צודק, התיעוב מפני ביבי עושה את אולמרט נסבל.

    יענקל מהרצליה, 01/02/08 18:27

    ואת זה יודע גם אולמרט.

    הנה אני, ממש כועס על על סוחר הנדלן אולמרט, איש לא ישר ויציר או יוצר תרבות הנהנתנות, אבל לדידי המינוי של פרידמן מכסה על 10 ערבות של אולמרט, מופז כחגב בעיני, אהוד ברח זה קיא בעיני, בראון, שיטרית פלצנים זאצ מחמאה לגביהם.

    אנני חושב שהתפקוד של פרץ היה כלל רע בעיני,(יש לי בעיות קשות מאוד עם צהל - בהליך הידרדרות של כל ערך צבאי לאומי מבצעי וכל שתרצו, שהתחיל כאשר אהוד ברק היה רמטכ''ל אבי תורת הצבא הקטן והכחם.)

    אך יש לי ועוד איך יש לי נגד ביבי, אויב הציונות מס' אחד, מי ששיעבד והכפיף את עתידו של עם את המיית הלב בת האלפיים לידי הוודו-גורו של הגלובליזציה.

    אני מעדיף כבר את טיבי כראש ממשלה איתו עוד נתמודד, ביבי הרת אסון.

    יש לגרש את האיש במקלות וקרשים מההגה.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שתשמיצו את ביבי - ההיסטוריה תשמיץ את אולמרט

      לאורך כל הדרך, 01/02/08 18:59

      בתור מביא אות קלון של תבוסה כתוצאה מראיה אסטרטגית לקויה.
      0 של מנהיג .

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט גרוע, אבל ביבי אסון לאומי !!! (ל''ת)

        יענקלה מהרצליה, 01/02/08 21:33

        הגב לתגובה זו

        • רוב התגובות נגד נתנהו ובצדק

          שושפ, 02/02/08 01:38

          הצבור מוכן לסבול את אולמרט
          רק כדי לא לראות את נתניהו כראש ממשלה.
          עדיין לא יכולה שכוח את התנהגותו המוזרה בעת הבחירות . .
          זוכרים את כותל המערה ?נהרגו 16 חיילים זוכרים את
          המבצע בה נהרגו מעל 30 חיילים במבצע מטופש ולא אחראי בלבנון.
          נהרגו מעל 30 חיילים מהשייטת.
          תגובותיו ההססניות , ודיעותיו הקיצוניות.
          עדיףלי את אולמרט מאשר לראות את חברי הלכוד ובהם נתניהו וליבנת. היותה שרת החנוך הספיק לי לחלוטין.

          הגב לתגובה זו

          • לשושפ 94,קונה כל מילה שלך.רק לא ביבי (ל''ת)

            נתן.ש, 02/02/08 11:04

            הגב לתגובה זו

            • מוכנים לספוג את מדיניותו של אולמרט. כי ביבי הוא הגרוע והמסוכן ביותר

              ירושלמי ותיק, 02/02/08 14:41

              אני מלכתחילה לא סבלתי את אולמרט . וגם בהיותו ראש עריית ירושלים ממש לא חיבבתי אותו. ומעולם גם לא בחרתי עבורו לא בירושלים ולא לקדימה. אך הפעם אצטרך ללכת לא בשמחה לכלפי ולהצביע עבור אולמרט וממשלתו . כי הנגיף הלאומי הזה ביבי הוא הגרוע שבגרועים .

              הגב לתגובה זו

            • הנגיף הלאומי זו הטיפשות וחוסר היכולת ללמוד לקח מהרס העיר

              ירושלמי אחר, 02/02/08 17:33

              דווקא אתה מראה כמה נגיף של חוסר יכולת הלמידה יכול להיות נורא.

              הגב לתגובה זו

      • לא מעריץ של אולמרט,,אבל ביבי לא מתאים גם

        JIM BEAM, 01/02/08 22:08

        ניהל את המדינה כמו מאפיה סיצלינית,,, חייבים מישהו יהודי בנשמה חובש כיפה קודם כל,,מאמין בן מאמינים שיודע את מהותנו ועצם קיומנו,,,

        הגב לתגובה זו

      • ככול שתרקדו סביבו של ביבי במחול השדים . כך אולמרט יהיה פופלרי

        ההגיון מלמד, 02/02/08 09:42

        נכון אולמרט לא נערץ ולא פופולרי. אבל ! בכול זאת עושים ממנו פופולרי ולא רוצים את הדחתו כי נתניהו ואנשיו נושפים ונובחים לנו על הצוואר . וזה מספיק עילא לשמור על האתרוג הזה אולמרט ולא ולצאת לרחובות ולהפגין נגדו. . כל הופעה של ביבי וכל הסקרים שבהם הוא נסק זה רק מועיל לאולמרט וממשלתו .
        ובגלל היצור הזה ביבי הממשלה הזאת תשרוד ואף תנצח בבחירות ב2010.

        הגב לתגובה זו

    • יענקל מהרצליה,סלח לי אבל לא רק שאתה פלצן,אתה גם אידיוט!

      שיעור בדר ארץ, 01/02/08 23:28

      אומנם חבל על המילים כי מסגנונך ניתן להבין שאתה איש בוטה ויותר מכל,בור,והכי גרוע אתה בור עם בטחון עצמי!
      תקשיב מטומטם!ביבי עשה בדיוק מה שהנגיד האמריקאי עושה עכשיו,יוצר האטה מכוונת וזה אומר בין היתר הורדת ריבית ,הורדת מיסים ,והפנית המשאבים להתנעת המשק הרדום ששרי האוצר הקודמים לו יצרו לפניו!אחרי שהוא עזב את האוצר השתלטו מטומטמים כמוך על הקופה ויצרו קזינו עולמי!(אחד מהם בכלל יצא גנב)וזה אומר בפרוש כלכלה של ספסרים שעוד תתפוצץ לנו בפנים!התעשיינים צודקים שדורשים הורדה מיידית של הריבית כדי לעזור להם להמשיך בעשייה ברוכה, וזה אומר העסקת עובדים,ומן הסתם להעסיק גם מטומטמים כמוך!עד כאן!טוב תעשה אם תצניע את הבורות שלך ואל תשתמש בשפה שאינך מבין!

      הגב לתגובה זו

    • שמי שהוא יקרא לעמדי,שיעמיס לנו את שרה.

      יגאל כהן, 02/02/08 22:46

      ימחי איסמכ,עמדי,אתה הבאת אותו,
      אתה תקח אותו.
      כן,כן,גם את שרה.
      חסר לך שתשאיר אותה.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    כשכולם דיברו הגיע נתניהו וביצע 96 ביטחון 2003 כלכלה 2008 ביטחון וחי (ל''ת)

    וחינוך, 01/02/08 17:58

    הגב לתגובה זו

    • 93-קצת זכרון הסטורי

      רואה נכוחה, 02/02/08 06:24

      ביב החריב ואין מילה אחרת לתאר זאת את מערכת הרווחה ואת מערכת החינוך של מדינת ישראל וגם בצבא קיצץ.
      היו לכך השלכות טובות על התקציב כמו כל קיצוץ חד ואת זה אי אפשר לקחת מביבי אבל היה לה מחיר כבד מאוד באספקטים אחרים של החיים שלנו

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    המיל' שלם בחייו ורה''מ ב-''שילומים'' לש''ס (ל''ת)

    זה ה''מקצוע'', 01/02/08 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אולמרט אבוד פוליטית שלא לדבר על ערכית וברק לא יציל אותו

    יותם, 01/02/08 17:22

    שכן אז הוא יהיה שותף לדבר עברה. שותף לריקבון המוסרי שפשה במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    רוב העם תומך באולמרט לא בגלל אהבתם אליו.

    הקול הצף., 01/02/08 16:55

    הציבור ברובו הגדול והמכריע חרד מפני העובדה שכל החמורים והבבונים בארץ רוצים להחזיר את אדון בטטה ביבי . זה מספיק סיבה טובה כדי לא לצאת לרחובות ולהפגין נגד אולמרט כי האדון בטטה הזה ביבי הוא זוועה .
    ועדיף שהממשלה הנוכחית תשרוד ותמשיך להנהיג הלאה עד שבהלה מהזבלן הזה יפוג

    הגב לתגובה זו

    • כולם מעדיפים יותר את ביבי (ל''ת)

      שוב נותרת, 01/02/08 17:22

      הגב לתגובה זו

      • מי הם כולם ? .כל הפסיכים והאהבלים . עבורך הם כולם? (ל''ת)

        benzi. a, 02/02/08 09:44

        הגב לתגובה זו

        • כל מילה שניה שלך זה אהבלים או פסיכים - ומה אתה גאון (ל''ת)

          של אמא או, 02/02/08 10:39

          הגב לתגובה זו

    • תיקון קל רוב העם תומך בביבי תכניס את זה טוב טוב לראש הציונות תנצח (ל''ת)

      רועי, 01/02/08 17:23

      הגב לתגובה זו

      • תיקון קל רוב עם הבבונים והאהבלים תומכים בנתניהו .

        benzi. a, 01/02/08 21:45

        רוב הציבור הנורמטיבי והשפוי . מתעב את הביבי הזה. ואת זה הראש הדפוק של הביבונים לא תופס ולא מסוגל להבין זאת ולמה? כי הבבונים והאהבלים הראש שלהם לא עובד .

        הגב לתגובה זו

        • ככה זה אצל השמאל שלא יודע להתבטא מילולית (ל''ת)

          מגדף ומקלל, 02/02/08 10:36

          הגב לתגובה זו

        • בנצי היקר,שכל זה כמו מצנח,הוא עובד כשהוא פתוח.

          יגאל כהן, 02/02/08 22:51

          וביבי,נעל לביבונים את השכל וזרק את המפתח לים.

          הגב לתגובה זו

      • ה''ציונות''תנצח???עבריני מרכז הליכוד זו הציונות???? (ל''ת)

        רואה נכוחה, 02/02/08 06:25

        הגב לתגובה זו

      • לרועי התמים,הקלפי תוכיח את טעותך.

        נתן.ש, 02/02/08 19:45

        העם ברובו סבל די והותר מהביבי שלך.

        הגב לתגובה זו

    • רק הליכוד יכול'''': למסור את סיני למצרים,את חברון לערפאת ולגרש את

      דרור מרמת גן, 01/02/08 19:27

      היהודים מחבל עזה.
      בנוסף לכך, הביבי מתנגד לרפורמות של פרופ' פרידמן.
      העם הטיפש הולך כצאן לטבח אחרי מנהיגות כושלת, עלובה, בוגדנית ומושחתת.

      הגב לתגובה זו

    • אתה יודע בדיוק מה צף !!

      יעקב, 01/02/08 23:06

      וזה מה שאתה , מי שמנסה לגמד
      את האנשים שחושבים אחרת ממנו וללא שום עובדות פוסל ומגדף אוכלוסיה שלימה רק הגלל התמיכה שלהם בנתניהו הוא אדם פסול .

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    מ''נפלאות'' רה''מ - חיסול מ.המדינה+זליכה+שולה זקן+מינויים פוליטיים (ל''ת)

    טיהור השרץ ע''י, 01/02/08 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שמתם לב ל-71 באותו ''מקצוע'' של רה''מ (ל''ת)

    ב-60 התחזויות, 01/02/08 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הון-שלטון השריד את אולמרט למען הבורסה והממון (ל''ת)

    כל כלי התקש', 01/02/08 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ככה זה תמיד הדג מסריח מהראש (ל''ת)

    ככה לימדו אותנו, 01/02/08 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בשם ה-''כיבוש&שלום'' חזרנו לתקומת תש''ח (ל''ת)

    השמאל המיט, 01/02/08 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אולמרט ורמון= קדימה לשחיתות (ל''ת)

    סיסמא, 01/02/08 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לגרש-אולמרט מנציח נורמות רקובות (ל''ת)

    טיסן, 01/02/08 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    איציק מנסה למלכד את ברק לתועלתה-

    המזימה, 01/02/08 16:07

    דליה איציק רודפת השררה עושה מלחמת הישרדות לעצמה.האמינות של ברק בעיני הציבור לא מענינת אותה. אולמרט נכשל, כולם יודעים וגם וינוגרד חזר ודיבר על הכישלון של הדרג המדיני שבראשות אולמרט.ברק הבטיח שאחרי וינוגרד יפרוש. כולם זוכרים זאת היטב.
    איציק מתחנחנת לברק שלא יפרוש מהממשלה,כי אם הממשלה תיפול לאן האופרטוניסטית הזו תידבק?
    הלא את מפלגת העבודה איציק עזבה בגלל תאוות שררה , וקדימה
    תתרסק אם יהיו בחירות חדשות .אם אולמרט נופל איציק עפה מהפוליטיקה..

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לכלך השמאלנים שמגוננים על אולמרט

    גידי, 01/02/08 15:40

    אתם כל שנה חופרים לנו בשכל עם ''מורשת רבין'' ומקדשים את שמו של רבין מצד אחד, ומצד שני טוענים שאולמרט לא צריך לקחת אחריות על הטעויות ולהתפטר- למרות שלפי ''מרושת רבין'' היה עליו לקחת אחריות, כי רבין התפטר על הרבה פחות מזה- על חשבון דולרים. אתם חבורה של צבועים שלוקחים מרבין ז''ל רק את מה שמתאים לכם לקחת. את ערך לקיחת האחריות אתם לא לוקחים ממנו.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    עם ''דנקנר המצנזר'' רק תגובות על רה''מ נקבל (ל''ת)

    עינייכם הרואות, 01/02/08 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    איך יהא מוסרי? אם ה-''נאורים'' טיהרו אותו מכל פליליו (ל''ת)

    רועץ העליון, 01/02/08 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לפעמים אני תוהה כמה השינאה העיוורת לביבי מעוורת אנשים (ל''ת)

    ליאור התל אביבי, 01/02/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    בואו לא נשווה ביןרבין לאולמרט ! אולמרט לא פיקד ולא השתתף ב''אלטלנה''! (ל''ת)

    שיבולת, 01/02/08 14:55

    הגב לתגובה זו

    • לכי קודם ללמוד מה תפקידו של ראש הפרמידה (ל''ת)

      ואח''כ תצייצי, 01/02/08 15:02

      הגב לתגובה זו

      • למה בעילום שם ? יש סיבה ? (ל''ת)

        שיבולת, 01/02/08 21:46

        הגב לתגובה זו

        • כי חכמים לא זקוקים (ל''ת)

          לכותרת, 02/02/08 10:06

          הגב לתגובה זו

    • נכון. ורבין ז''ל לא גירש אלפי יהודים מביתם. (ל''ת)

      צוקי, 01/02/08 15:12

      הגב לתגובה זו

      • נכון הוא פשוט ירה עליהם באלטלנה (ל''ת)

        שיבולת, 01/02/08 20:36

        הגב לתגובה זו

    • בן-גוריון צדק בפרשת אלטלנה.

      נתן.ש, 02/02/08 19:54

      והייתי עד חי בפרשה זו.

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    ומשה דיין מה הוא היה אומר - ליקוי חמור ביותר בחשיבה אסטרטגית

    שכן אני בעין, 01/02/08 14:29

    על שתי מלחמות - אחת בששת הימים כנגד שלוש ארצות. ותוך שישה ימים הבאנו ניצחון מוחץ.
    ובמלחמת יום הכיפורים למרות שאננותי ניהלתי את המלחמה כנגד שתי מדינות ולמרות שהיתרון היה בידם. לא הובסו במערכה.
    ולקחתי אחריות והתפטרתי.
    אבל ראש ממשלה עם שתי עיניים שלא מסוגל לנהל מלחמה נגד לוחמי טרור בלבד. צריך להניח את המפתחות ולרוץ הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אין מנהיג ראוי. ברק או ביבי גרועים כמו אולמרט

    העתיד יהיה, 01/02/08 14:15

    נכון להיום הטובים שבנו לא מוכנים להגיע לפוליטיקה. הזירה הפוליטית הופקרה לאנשים חלולים ומושחתים דוגמת אולמרט ושאר ירקות. אם לא נעיף אותם הם לא ילכו מרצונם, ימשיכו בנזקיהם וידרדרו אותנו לתהומות. ישראל המדינה והחברה נמצאת כבר הרבה זמן ( 40 שנה ) על גרף ירידה שלא ישתנה אלא אם נחליט שלמרות הכל המדינה הזו יקרה לנו. כיום אנחנו איש לעצמו ומשפחת, ולכל היותר לקהילה הקטנה שאנו חיים בה. אין סולידריות. זהו המצב הכי נוח לאנשים דוגמת מנהיגנו הכושלים והמושחתים. הם פשוט לא סופרים אותנו, את העם. שיטת הממשל שלנו מביאה לכך שאין שום קשר בין חברי הכנסת לבוחריהם והם רואים אותנו רק לפני הבחירות. לצערי נתפכח ונצא לרחובות רק אולי, אחרי המכה הגדולה שתבוא בדמות מלחמה עם אלפי הרוגים.

    הגב לתגובה זו

    • אל תיראה הכל שחור - ביבי יביא את האור (ל''ת)

      עוד תיזרח, 01/02/08 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    הנפגעים הראשים מהדו''ח מר ווינגרד וגבינזון

    יש נפגעים, 01/02/08 14:15

    ברגע שבג''ץ קבע שאסור להם להסיק מסקנות אישיות היו חייבים לפרוש

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ברק לא ייפרוש

    אבנר, 01/02/08 14:12

    כי אם יפרוש ,פרישתו של ברק תביא לנפילת הקואליציה ולבחירות חדשות שיחזירו את הליכוד לשילטון.
    רוב מצביעי קדימה יעברו לליכוד או לדתיים . נתניהו יוכל להקים קואליציה רק עם מי שישאר מקדימה (קרי מספר מצומצם של חברי כנסת) ועם המפלגות הדתיות שייתחזקו מאוד כתוצאה מנפילת קדימה.
    העבודה תשאר באופוזיציה בלי אפשרות להשפיע על שום משא ומתן עם הפלשתינאים . ברק רואה את הנולד ולזה הוא בטח לא ייתן יד . לכן אין שום סיכוי שהוא יפרוש .

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כס ראש הממשלה לא ישאר של אולמרט לנצח!!!

    עדי, 01/02/08 14:06

    אולמרט הוא אידיוט שחושב שהוא יצליח להאחז בכס ראש הממשלה כל עוד נשמה באפיו! הוא טועה, וזו בדיוק הסיבה שהוא צריך להתפטר! עוד מס' חודשים כראש ממשלה לא יועילו לו, קדימה, הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    משוגעים,אולמרט זה קדימה,ביבי(וברק)זה רוורס.

    יגאל כהן, 01/02/08 14:06

    אנחנו עומדים היום,היכן שהיינו שנתיים לפני רצח רבין.
    ביבי וברק,לקחו אותנו רוורס.
    אולמרט זה קדימה.
    קדימה זה אולמרט.
    זה אנופוליס.
    לא יתנו יקבלו,לא ירצו לא יאכלו.
    שוטה,משטה בכם ובשוטים מכם,שוטים.
    ביבי סכנה קיומית.
    ועל מכת הברק אין צורך להרחיב דיבור.
    ועדת וינוגרד גמרה עליו את ההלל,
    ברחל בתך הקטנה.
    רק תקראו.

    הגב לתגובה זו

    • ויגעל כהן זה קדימה ברוורס...חחח (ל''ת)

      צוקי, 01/02/08 15:14

      הגב לתגובה זו

      • נכון - הוא ובנצי תמיד הולכים עם קדימה אחורה (ל''ת)

        ונופלים, 01/02/08 16:00

        הגב לתגובה זו

        • בנצי ארביב הוא זה שהתחיל עם הקריאות היידי ביבי בבחירות 96

          ועכשיו הוא, 01/02/08 21:52

          וסחף אחריו את כל הג'מעה שלו .
          וכך עשה בבנייני האומה בנאום הנצחון של ביבישקפץ מעל כולם ועודד את הקריאות האלה לביבי. והיום הוא מלגלג על הקריאות האלה שהוא בעצמו המציא והשתולל .

          הגב לתגובה זו

    • בל יפצה פיו מי שהורשע בקבלת שוחד מקבלנים (ל''ת)

      עירית רחובות, 01/02/08 15:26

      הגב לתגובה זו

    • לפיד שלח את פורז בבג''צ נגד הוועדה

      שושפרי, 02/02/08 01:52

      פורז,חברו של לפיד ,הופיע בבית המשפט , בבג''צ כדי להגביל את
      ועדת וינוגרד. פורז דאג לאינטרסים של אולמרט.
      פורז ולפיד הרסו את מפלגת שינוי
      מפלגה איכותית ובמקומה נבחרה מפלגת הגימלאים. שהיא אסון למדינה . כלום לא עשן למען הקשישים. דאגו לעצמם .
      בקשר לנתניהו הוא מפחיד אותי .
      הוא לא הוכיח את עצמו כמנהיג בהיותו ראש ממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    על מגיבי אולמרט בתשלום מטעם הקרן החדשה לישראל

    דוד, 01/02/08 14:03

    ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1000 יורו בחודש למגיבים מטעם קדימה פה,במימון אירופי עויין,אז אין מה להתרגש מהם
    כנסו לגוגל ותקראו על הקרן החדשה לישראל

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם השנאה האוטומטית במגיבים הכתומים? (ל''ת)

      שמעון פת, 02/02/08 07:24

      הגב לתגובה זו

    • ל 70,אנו לא באי ביתן 17 ממרכז הליכוד. (ל''ת)

      נתן.ש, 02/02/08 20:00

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    אולמרט= קדימה.ביבי=רוורס. (ל''ת)

    אנדי- ברקס, 01/02/08 14:01

    הגב לתגובה זו

    • איכס על ביבי ואיכס על אולמרט וקדימה

      מונה, 02/02/08 17:03

      לעם ישראל אין אנשים ראויים יותר? זה מה שהעם היהודי מסוגל להפיק? ביבי או אולמרט? לאיזה תהומות הגענו...

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    אולמרט לוקח אחריות לשקם ולייעל את צה''ל. ורק הוא יכול. (ל''ת)

    קול-רבי, 01/02/08 14:00

    הגב לתגובה זו

    • מנהיג ללא דוגמא אישית איננו מנהיג.

      אזרח, 01/02/08 20:09

      האחריות היחידה שיכול אולמרט לקחת היא להתפטר.
      הוא לא יכול לשקם כלום ללא דוגמא אישת, אבל להרוס הוא יכול, ועושה.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    חוסר תפקוד במשברים

    שלומי נח, 01/02/08 13:58

    אולמרט וקדימה לא יודעים לנהל לצאת ממשברים ולכן הם מנסים לשרוד אותם.
    אבוי למדינה שאלו מתיימרים להיות מנהיגיה

    הגב לתגובה זו

    • ל 67,לאן ומתי הסתלק ביבי בהפסד ?.

      נתן.ש, 02/02/08 20:04

      נתן הרצאות בארה''ב וצבר כסף,המאבטחים ע''ח עם ישראל.השכר אלינו.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    הקטסטרופה היותר גדולה נמצאת בעיצומה!

    כדאי לקרוא, 01/02/08 13:56

    לא,לא רק ביטחונית !גם כלכלית!אנחנו נמצא במיתון והאטה איום ונורא !ולא נדע מי ''המשקיעים''הזרים שמזרימים מיליארדים!ויתכן בהחלט שזה פח''ע של מדינות ערב העשירות שכוונתם למוטט את ''הקזינו העולמי''!שימו לב כל מטבעות העולם יורדים לעומת השקל!זה אומר שמנהיגנו אידיוטים!אחרי המחדל הנורא יבוא אולמרט ויגיד,למדתי את השעור ואני אתקן!לא זה לא ביבי !ביבי עשה בדיוק מה שהנגיד האמריקאי עושה היום,להבראת הכלכלה!ומה עשו האידיוטים ?במקום לבנות צמיחה כלכלית אמיתית שנשענת על כלכלה בריאה,הקימו קזינו ואזרחי ישראל ישלמו ביוקר!חזכרו את המילים הללו!נשמע הזוי?חכו קצת!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ראש ממשלה הגרוע ביותר ...

    רפאל, 01/02/08 13:51

    אולמרט הינו הראש ממשלה הגרוע ביותר בתולדות המדינה, ןלכן, אני מבין את התנהגותו - התנהגות של עסקן פוליטי רמה ה' או ו'. מה שמדהים אותי זה התנהגות הכנסת, שלא מפילה את ממשלתו, ובזה מגדירה את רמתה עוד פחות ממנו.
    בושה לכולנו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק - צדק צדק תירדוף - כולם מדברים על שלום (ל''ת)

      אף אחד לא, 01/02/08 14:17

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אולמרט וממשלתו זו ההוכחה שיש אלוהים, עובדה אנחנו חיים. (ל''ת)

    הארי הקדוש, 01/02/08 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    יש פה מגיב סדרתי

    סכנה!, 01/02/08 13:44

    שקורא למרד ולאי התנדבות כל עוד אולמרט בשלטון.
    יש לי רק מילה אחת לומר לך: אתה עלוב נפש, ואתה סכנה למדינה יותר מאולמרט. אני מעדיף שלא תתנדב לשום דבר ולא תהיה פה בכלל. מה אתה מחפש פה?

    הגב לתגובה זו

    • אני לא אלך למילואים כל עוד אולמרט ראש ממשלה

      עמית, 02/02/08 16:14

      לא אני ולאבני נהיה בשר תותחים של אולמרט המושחת, שישלח את בניו ואת מתנדבי קדימה.

      אגב, שום קריאה למרד אין כאן פשוט אנשים לא מטומטמים לסכן את חייהם בעבור מנהיגות מושחתת.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    אתה לא מסתכל לעומק..

    מוטי, 01/02/08 13:41

    שרון התנהג בדיוק אותו הדבר וכל אחד אחר היה עושה את אותו הדבר (למעט אדם אחד, מנחם בגין) אלא שהתקשורת או ליתר דיוק מעצבי דעת הקהל לא היו נותנים לו להישאר. פה הם דוחפים אותו עם כל הגיבוי להישאר מפחד הביבי ומשנאת המתנחלים. עם כל הכבוד אדון בוחבוט אתה עדיין לא מעצב דעת קהל, אשמח מאוד אם תהיה בעתיד..אדם ערכי כמוך ראוי בהחלט להוביל חשיבה

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    במדינת המומחים אף ראש ממשלה לא כיהן מלוא התקופה.

    מנחם, 01/02/08 13:32

    אולי המומחים ומנבאי הרעות טועים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ובן גוריון היה אומר - אל תתנו לאדם נטול ערכים להנהיג את המדינה (ל''ת)

    הוי לנו מלוזרים, 01/02/08 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גולדה לבטח היתה אומרת - נו חשבתם שאני ראש הממשלה הכי גרועה (ל''ת)

    וזה מה זה, 01/02/08 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    בגין לבטח היה אומר - הצורר הזה ישמיד עד יסוד את המדינה

    גרשו אותו, 01/02/08 13:27

    כי המית חרפה על המולדת ותקומתה.

    הגב לתגובה זו

    • ''המית חרפה'' - יפה. זה שלך? (ל''ת)

      עברית, 01/02/08 13:34

      הגב לתגובה זו

      • כן שלי ומשלי (ל''ת)

        מהבית שלי, 01/02/08 14:18

        הגב לתגובה זו

    • בגין אמר:בין טיב וביבי,אין לי שום סיבה להאמין באחרון.

      יגאל כהן, 01/02/08 15:00

      ויצחק שמיר אמר:
      ''הים אותו הים והביבי אותו הביבי,
      מלאך חבלה,מסוכן לעצמו ולאחרים''.
      רוצה עוד ציטטות על השוטה שלך?
      החבר'ה שלו ממועצת ישע אמרו שהם מאמינים לערפאת יותר מאשר לביבי.
      רוצה עוד?

      הגב לתגובה זו

      • בגין גם אמר אל למדינה להתייחס לכסילים כמוך וכמו אולמרט (ל''ת)

        לא יצמח מהם, 01/02/08 16:04

        הגב לתגובה זו

      • בגין גם אמר שמאפסים כמוך וכמו אולמרט לא (ל''ת)

        יצמח דבר, 01/02/08 16:05

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    מאמר לא אינטלגנטי, לצערי.

    עמנואל, 01/02/08 13:25

    יש הבדל בין דריסת החוק ברגל גסה (חשבון דולרים) לבין חוסר מקצועיות או שיקול מוטעה. אתה לא יכול להדיח נבחר ציבור בגלל שביצע מהלכים שגויים, או בגלל שהיו הרוגים במלחמה.
    להגיד - שם בסה''כ היו דולרים ואילו פה היו הרוגים זה פובליציסטיקה מן הזן הנמוך.

    לכל היותר, אם ההאשמות בדבר שיקולים זרים במבצע 60 שעות היו נכונות היה פה קייס להעיף את הראש. אבל דווקא בנושא הזה הועדה קבעה שהיציאה למבצע הייתה כמעט הכרחית. אז הגיע הזמן להתבגר, ולהפסיק לחפש ראש.

    (ואני מחכה לטמבל שיכתוב פה: ''כמה קדימה שילמו לך'')

    אם ימשיכו לצלוב אנשים כמו אולמרט בגלל שטעו ואפילו נכשלו בענק, בעתיד נבחרי ציבור פשוט כבר לא יעזו לפעול. אנחנו לא רחוקים מזה.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע. אנחנו יורים לעצמנו ברגל (ל''ת)

      Eduard, 01/02/08 13:37

      הגב לתגובה זו

    • נאמרו דברים מאוד חמורים בדו''ח תפסיק להיתמם אם ה-60 שעות (ל''ת)

      ימי, 01/02/08 13:47

      הגב לתגובה זו

    • אתה גם קורא מה שאתה כותב?

      פרופורציות?, 01/02/08 14:03

      וכשאתה קורא אתה גם מבין??
      המושג פרופורציות או מידתיות ברור לך?
      אני לא בטוח.
      מי האוויל שמגמד מלחמה איומה רשלנית והזויה שאין לה מטרות שאינן הזויות(החזרת השבויים?נו,באמת!!),שיתקה את כל צפון ישראל ,קברה חיילים ואזרחים כ200 נפש,שמה את ישראל ללעג ולקלס.שברה את ההרתעה(אין לך רבע מושג מה מחיר ההפסד!),מחוללה מקבל ציון של נכשל חמור סידרתי בוועדה שאותה הוא מינה,ושיועציו פותחים בקבוקי שמפניה וירטואליים-מול ההורים השכולים שסחופים בקור הנורא במחאתם ובכאבם באוהל המחאה.

      מול מה אתה מגמד? מול חשבון הדולרים לפני כ30 שנה.
      מידתיות? היגיון? למה שנמצא אצלך?

      הגב לתגובה זו

    • שכחת

      בועז, 01/02/08 14:05

      אולי נוח לך לשכוח אבל לראש הממשלה הזה יש גם קופה לא קטנה של חקרות פליליות אז לפני שמגיבים תחשוב

      הגב לתגובה זו

    • פלצן...

      רפי, 01/02/08 14:16

      על טעויות, משלמים!!!במקרה של אולמרט טעויותיו עלולות ח''ו להיות הרסניות וחיסול טוטלי של המדינה.
      אין לנו ולא יכולים אנו לאפשר לפוליטיקאים סוג ת' לשרת את המדינה ועל אחת כמה וכמה בראשות הממשלה. האיש עשה טעויות הרות גורל שעוד יעלו לתושבי המדינה בדמים רבים. הוא צריך וחייב ללכת האפס הזה. גם אתה חתיכת אפס מאופס, על מי אתה מנסה לגודד? אתה כמוהו וכן, כמה כסף אתה מקבל מהמפלגה השנואה ביותר? אני אישית ידעתי את תוצאות הדו''ח. האמריקאים קבעו חד וחלק שצריך לשמור על האידיוט, כי זה מה שהם רוצים לראות בשילטון בישראל, בובה ותו לא.

      הגב לתגובה זו

      • רפי נכון צודק - כל מילה במקום - הוא לא פלצן (ל''ת)

        סתם טומטום, 01/02/08 14:39

        הגב לתגובה זו

    • חשיבה אסטרטגית לקויה - זה לא ליקוי חמה (ל''ת)

      זה ליקוי, 01/02/08 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אם שרון היה מתעורר היה צועק איך נתתי ליוצמך הזה להיות הסגן שלי (ל''ת)

    בארזים נפלה, 01/02/08 13:25

    הגב לתגובה זו

    • יוצמח???

      שמעון, 02/02/08 16:16

      אולמרט הוא גדול המושחתים שלקחו שילטון בארץ, דבר שמצביע על חולשה נוראית בעם.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אולמרט לא לגיטימי

    החושבת, 01/02/08 13:23

    אדם שבניו לא שרתו בצ''הל ולא גרים בארץ לא יכול לשוח מישהו אחר לצבא לא בארץ שלנו
    אולמראט לא עוסק בשחיתות הור הפרצוץ של שחיתות עצמה

    הגב לתגובה זו

    • כל אדם נבחן על פי מעשיו, ולא על פי מעשי הקרובים שלו.

      חוק יסוד, 01/02/08 13:39

      זו אמנם בושה, אבל לא יותר מזה.
      אי אפשר לדבר פה על לגיטימיות. ומה אם הבן שלך לא היה משרת? היית צולבת את עצמך באותה התלהבות?

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ''שני פחדנים המוגדרים על פי מפקדיהם ''שני החיילים הכי פחות יעילים....

    משפחות, 01/02/08 13:22

    תוך כדי הנפילה בשבי הם מבצעים מעשה הרואי... '' ,

    האם אתה רומז כי גלעד שליט, אודי גולדווסר, ואלדד רגב פחדנים ???????

    נא הבהר את כוונתך !!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • עצוב מאוד ! (ל''ת)

      נעמה, 01/02/08 13:50

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אם אהוד ברק לא פורש הוא קובר סופית את ה''עבודה''

    פרשן אובייקטיוו, 01/02/08 13:20

    אין לנו שום ציפיות מאולמרט החלקלק והנדבק או משרי קדימה העלובים, גם לא ממש משרי ה''אבודה'' שלא מבינים שעם היום הם לא יוצאים הם קוברים סופית את מפלגת העבודה!!!!!!! בבחירות הבאות ליכוד מנצח אחריו קדימה אחריהם ש''ס ובסוף'' אבודה''

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אבל מה שכן יאמר לטובת אולמרט - שיש לו ראיה אסטרטגית (ל''ת)

    לעניבות, 01/02/08 13:17

    הגב לתגובה זו

    • חחחח (ל''ת)

      ימי, 01/02/08 13:48

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    ברק גלה מנהיגות תפרוש ואולמרט מההנהגה ''החלולה ''יעוף

    מילואים, 01/02/08 13:17

    ברק או שאתה ממריא והעם אתך אם תפרוש ותעיף את אולמרט או שאתה נשאר ומרסק את מפלגת העבודה וגם אתה אישית מ ת ר ס ק!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    במלחמה הבאה הולמרט וילדיו בראש הטור הלוחם וישמשו דוגמא לעם (ל''ת)

    רפי, 01/02/08 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    העיתונות איבדה את הלגטימיות,מכרה את נשמתה לשטן (ל''ת)

    רק דן מרגלית, 01/02/08 13:09

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      עמית, 02/02/08 16:18

      אין ספק בעיני שדן מרגלית הפך להיות עיתונאי מס' 1 בארץ ובזכותו (וגם בזכות ארי שביט) יש לי עדיין תקווה לתקשורת ראויה.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    יש מלחמה בין נתניהו לתקשורת,כנסו

    בן, 01/02/08 13:09

    כל דו''ח ווינגרד מתנהל בצל ה מלחמה בין נתניהו לתקשורת,הם חוששים מבחינתם בצדק,נתניהו עם העיתון ישראל היום שבר את המונפול של השמאל בתקשורת הכתובה,הןא קבע שאחרי הבחירות הוא ירשה לכל אחד להקים ערוץ טלוויזיה ואז ברור שהערוצים 1 ו 2 יאבדו את המונפול ולימין יהיה ערוץ בסגנון FOX ,זו מלחמת הקיום של השמאל

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      יריב, 01/02/08 13:17

      הגב לתגובה זו

      • לא יודע אם הייתי רוצה אותו כראש ממשלה

        ימי, 01/02/08 13:58

        אבל בכל זאת הוא הוכיח לא מעט פעמים את כישוריו גם אם לפעמים הוא השתמש בהם לרעה, אבל אין כיום מועמד מוכשר מנתניהו, אני אבחר בו רק בגלל שאני מקווה שהוא גם למד לקח וימצה רק את הטוב שבו,
        בכל מקרה זה מאוד שקוף שהתקשורת מאוד פוחדת מהאיש ועושה הכל בכדי לא לתת לו לגיטימציה, אפשר לשמוע לא מעט את הטיעונים המגוכחים שהם טוענים כלפיו, כמו אשתו שרה ואיזה שקר שהוא אמר פה ושם כאילו שכל הפוליטיקאים ישרים כמו פלס, אין שום סיבה אמיתית לפחד הזה של התקשורת מלבד אולי מה שאתה כותב, לפחות לפי הסקרים נראה שהעם חכם מספיק בשביל לא לקנות את כל מה שהתקשורת מאכילה אותו, למרות שחלק מהשנאה כלפיו חילחלה לחלק מהעם כי בכל זאת התקשורת מצליחה במידה מסוימת להשניא אותו,

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    ווינוגרד לא העמיק את השבר !!!! הוא שם מראה מול אשכנזי והראה שליקויי

    מנשה, 01/02/08 13:06

    שליקויים בסדר גודל כזה לא מתקנים תוך שנה וחצי ע''י מירוצי גולני חלולים או ע''י ספינים .

    אני מבין שזה כואב לכמה אנשים, אך האמת חייבת להאמר !!!
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • צודק. לא ניתן לשקם צבא בתקופה כה קצרה. זו אחיזת עיניים !!! (ל''ת)

      יורם, 01/02/08 13:19

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    כמה פעמים כתוב בדו'ח כשל

    דנית, 01/02/08 13:05

    איך אפשר למרוח דו''ח

    אולמרט יצא נקי כך מקורביו

    זה מזכיר תלמיד שחוזר עם תעודה

    מצוין בהתעמלות כל השאר בלתי מספיק

    ההורים חוגגים הסיבה היחידה

    שלשכת אולמרט יכולים לחגוג

    זה להמשיך בעבודתם ממילא מי יקרא את כל הדו''ח של וינוגרד

    מסכנים המשפחות והפצועים

    מעניין לא שומעים את תושבי הצפון

    שננטשו את ביתם וברחו למרכז

    מדהים איך שכחו איך אולמר מינה את עמיר פרץ

    לשר ביטחון ובלבד שהירשזון

    יקבל את תיק האוצר

    העצוב ביותר הכותרות של ידיעות

    אחרונות שאולמרט ניצח

    הגב לתגובה זו

    • הפרשנות המעוותת ב-t.v מבריחה צופים

      שקיעת הערוצים, 01/02/08 16:18

      כולם שמעו מה וינוגרד אמר. הדרג המדיני (כלומר אולמרט שבראשו) כשל, ניכשל, היה כישלון. וינוגרד הדגיש את ניהול המלחמה הכושל
      מצד ראש הממשלה. הדגיש שוב ושוב, ערוצים 1.ו-2 מכסים את האמת. הציבור לא טיפש, ופחות ופחות צופים בחדשות בטלווזיה. הרבה אנשים רק הקשיבו לוינוגרד ואחרי שראו את הכיתוביות המגמתיות על המסך, סגרו את הטלווזיה בסוף הנאום.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    חמור מי שמשרת בצבא

    אבא של חמור, 01/02/08 13:03

    הצבא מופעל למען ספינים. חיילים נהרגו ונפצעו ואיבדו את שפיותם (משום מה מזכירים רק את החללים. מצבם טוב בהרבה מהמתים-חיים שנפגעו בנפשם במלחמה) על כלום. אבל בני המזל שנותרו שלמים לא צריכים להפגין. הם צריכים להחזיר את פנקסי המילואים ולהשתמט. המענה שאני מקבל מהבן שלי הוא ''אז מי יעשה את זה?'' תשובתי: הבנים של אולמרט והסניגורית הצבאית, זו שסירסה את וינוגרד.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, חייבים להשתמט כל עוד ואולמרט בשלטון (ל''ת)

      אולמרט הביתה, 01/02/08 13:25

      הגב לתגובה זו

      • אתה יודע מה? בתור אזרח אני מעדיף שאנשים כמוך לא ישרתו (ל''ת)

        סכנה מהלכת, 01/02/08 13:40

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    אולמרט חיה פוליטית שאורס,ואז דורס ורומס,ולא נוטש מהתאבון לעוד,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 01/02/08 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט אחראי לכשלון

    צוף, 01/02/08 12:59

    אין צורך להתייחס רק ל-60 השעות
    האחרונות,הדו''ח מצביע על כשלון
    חמור של הנהגת המדינה, זו מלחמה
    שלא ניצחנו, בה נקודה.ולכן אולמרט צריך לטול אחריות וללכת הביתה,ואם הוא לא יעשה זאת על ברק ומפלגת העבודה לפרק הממשלה,ולהביא
    לפיטוריו של אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כדאי לצהל להערך לקראת התופעות הבאות

    יוסי, 01/02/08 12:47

    הורים לא ישלחו את ילדיהם ליחידות קרביות ומילואימניקים לא יתנדבו להיות הברווזים הבאים. ספינוגרד הרסת את המדינה

    הגב לתגובה זו

    • חייבים להשתמט כדי שאולמרט יעוף מהממשלה (ל''ת)

      בחירות עכשו, 01/02/08 13:26

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    הדוח קשה אך הכיסא יקר יותר.

    קינת העם, 01/02/08 12:47

    '' קשה הדוח '' ,אמרה ציפי ,אך להיפרד מהמנעמים קשה כפליים . ''קשה הדוח '' אמר מופז ,אך השכר והוולוו יקרים מפז . ''קשה הדוח '' אמר רמון , אך ללא משרת משנה אשאר רק עם הקלון . '' קשה הדוח '' אמר שיטרית , התיישב במזנון וביקש תפריט . '' קשה הדוח '' אמר אפללו , אך לחזור לבאסטה בשוק בכלל לא בא לו . ''קשה הדוח '' אמר ראש המושחתים , אך תפקיד ראש ממשלה לא נופל לעיתים .'' מה חשוב הדוח??'' אמר העובדיה , פיתחו לי את משרד הדתות והזרימו כיבודים . '' קשה הדוח '' נדו השכולים {בינהם אני } ,נותר לנו רק לבכות ,ולקונן על שיפלות המנהיגים .

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע, חייבים להתמרד עד שאולמרט ילך (ל''ת)

      אזרח מודאג, 01/02/08 13:28

      הגב לתגובה זו

    • כמה פרובינציאלי

      כמה שטחי, 01/02/08 13:42

      אנשים כמוך מדלת העם מסתכלים על נבחרי ציבור וחושבים שהשלטון מסתכם בוולו, מלונות ותנאי פרישה. ''מנעמי השלון''.

      נראה אותך מתפקד יום אחד בתור שר, או אפילו הפקיד הזוטר ביותר. ''אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו''

      הגב לתגובה זו

      • הטפשות שלכם מפחידה. (ל''ת)

        ישראל, 01/02/08 22:48

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט כבר היסטוריה

    ירון, 01/02/08 12:46

    בבחירות הבאות יעיפו אותו לקיבינימאט לא ישכחו לו את זה גם עוד 100 שנה מנהיג מושחת שפשוט מנסה אבל רק מנסה לעבוד על הציבור בעניים אדון אולמרט השינאה שרוחשת סיסך מהציבור כל יום עולה מדרגה אל תטמון את הראש בחול כי זה לא יעזור אתה פשוט כישלון ערכי מוסרי וביטחוני

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא למות בעד ארצנו

    אזרח מודאג, 01/02/08 12:44

    צודק מאה אחוז כל מי שלא מוכן למות ולמסור את נפשו למען מטרות מפוקפקות. אם היתה מלחמה צודקת לא היתה בעיה אבל קבלת ההחלטות ביציאה למלחמה כאן היתה כל כך שגויה שלא פלא שאנשים לא ילכו בשמחה להקריב עצמם למען משהו בלתי ברור לחלוטין. הרי מה היה כאן - כשלון מקומי טקטי בחטיפת החיילים. בכל מדינה מתוקנת על דבר כזה עושים תחקיר, מעיפים מתפקידם את מפקד האוגדה ואלוף פיקוד צפון ודואגים לתקן את הליקויים. רק כאן נכנסים למלחמה גדולה בלי להבין מה עושים. למה שמישהו יקריב עצמו למען כזה דבר?

    הגב לתגובה זו

    • מגיב 39 אתה מוגבל עד טיפשוט

      sailor, 01/02/08 13:19

      יציאה למילחמה כן היתה מוצדקת על ידי רוב העם!! חטיפת חיילינו לא היתה ראשונה-יוזמה כולה היתה בידי חיזבאללה,כל הצפון והיתפתחותו היו תלויים ברצון חיזבאללה! פיספוס,חוסר תאום אי מוכנות אין קשר למות בעד ארצינו! חוץ מזה לדעתך ''ארצינו'' זאת ממשלה? הכוונה להיהרג למען-למען ביתך ילדיך משפחתך חבריך-הם עושים את ''ארצך''!

      הגב לתגובה זו

      • תלמד לקרוא יה נעל... (ל''ת)

        א., 01/02/08 14:43

        הגב לתגובה זו

    • אסור להתנדב במדינה כל עוד אולמרט בממשלה (ל''ת)

      אולמרט תתפטר, 01/02/08 13:30

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    האפשרות היחידה הוא שינוי פוליטי וחברתי .........

    מנחם הרצליה, 01/02/08 12:42

    רק שינוי שיטת הבחירות לאיזוריות יחסיות והלעת את אחוז החסימה בבחירות לכנסת יכולים לשנות את המצב במדינה , חייבים לייצור מנגנון שלצבור יהיה גישה והשפעה ישירה על נבחרי הצבור ולמנוע מרסיסי מפלגות להכנס לכנסת ,על זה צריך הצבור לצאת לרחובות , הפוליטיקה בהתנהלותה נמאסה על הצבור , חייב לבא שינוי .

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    העם מתחיל להיכנס ליאוש ולאפטיה

    דוד, 01/02/08 12:42

    וזה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות
    כשהעם חושב שכולם כמו אולמרט ואין מה לעשות
    אולמרט חייב ללכת הביתה
    ברק צריך להחזיר את הנורמות הנכונות לפוליטיקה
    ולהחזיר את אמון העם !

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט קובר הכל - ויקבור אותנו עם מדינה פלסטינית

    אם לא תעיפו, 01/02/08 12:41

    גם כתוצאה מראיה אסטרטגית לקויה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    רק הפריירים - לצבא (ל''ת)

    אולמרט, 01/02/08 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    סקר: שני שליש מהציבור דורש התפטרות רה''מ וברק (ל''ת)

    ליאור התל אביבי, 01/02/08 12:39

    הגב לתגובה זו

    • יפה,זו השורה התחתונה! (ל''ת)

      אלי, 01/02/08 13:57

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולמרט קבל כרטיס אדום-''כשל'' בדוח 192 פעם!!

    השופט ברק, 01/02/08 12:38

    איך אפשר לעשות מלילה יום ומחושך אור-זה חבורה ''ריקנית'' של הנהגה
    לשכת ראש הממשלה פתחו שמפניה על מה ,על החיילים שנפלו בקרב בגלל הכשל של ראש הממשלה או טומי לפיד שהבן שלו היה גובמיק בגלי צה''ל שבקש שהמשפחות השכולות שיבקשו סליחה מאולמרט שהילידים שלו חגגו בארה''ב שאנחנו נלחמנו-יש חבורה שחושבת שהמדינה זה יקירי וגנבי אולמרט(הירשזון...)
    חברים זה מצב הזויי-צריך להפגין בככר עד שההנהגה החלולה תלך הביתה,כי בסוף מי שישלם על כך זה אנו אזרחי ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אמיר, אם זה היה ביבי המדיה היתה תולה אותו בראש חוצות לפני וינוגרד (ל''ת)

    אשר,שמאלן1, 01/02/08 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    האיזכור של רבין בהקשר לא נכון בכלל

    אברי, 01/02/08 12:29

    הוא לא התפטר כי מצפונית חשב ששגה, אלא בגלל יועץ משפטי תקיף (ברק) שאיים לגרור את לאה רבין לבית משפט, והיה מוכן לוותר, רק במקרה שיצחק רבין התפטר. ולכן מה שהיה שם זה לויאליות בין יצחק ללאה ותו לא. שיצחק ויתר על ראשות ממשלה בכדי שלאה לא תתבזה ותורשע בבית משפט.

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך רבין הורשעה ונקנסה ברבע מיליון לירות...... (ל''ת)

      אורי, 01/02/08 13:09

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אפשר לחשוב שאולמרט הכי גרוע שיש

    צ.הכהן, 01/02/08 12:22

    אולי זה נכון הוא ציני פוליטיקאי מעולה שרדן
    ומצליח להרתיח את דמם של אזרחים הרבה אוי זה מזכיר לי מישהו ...אותי אותך ואת כל מי שבחר בו ובבשורה הנבובה שלו כמו כולנו מנסה ראש הממשלה לשרוד בכל מחיר אפילו במחיר המדינה הבה לא נסחף לא יקרה כלום למדינה הכל פוליטיקה מאוסה זה זמן רב עשורים הרבה אולמרט אולי לועג לאזרחים יותר מקודמיו אך הוא מנהיג נבחר נכון בחירה מאוד לא מוצלחת אך זה המצב ..מישהו יוצא לרחובות ???
    אני לא כנראה שאף אתה ידידי הגולש גם לא יוצא לפוליטיקאים באמת לא איכפת מה אתה חושב כסא בכנסת זה...הרבה כסף הרבה כבוד המון הטבות המון אגו בקיצור כל מה שאנחנו רוצים אז למה לותר על זה??
    אה היתה מלחמה ונפלו חיילים ? כל עוד זה לא קרה לך ואמן שלא יקרה כך נוהג העולם
    וכך ינהג עד שיגיע אתה יודע מי.
    שבת שלום

    צ. הכהן
    ..................

    הגב לתגובה זו

    • הוא הכי גרוע בקבלת החלטות (ל''ת)

      ימי, 01/02/08 14:01

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ש''ס יושבת בשקט הרמטכ''ל אלי ישי שדבר גבוהה גבוהה במלחמה קולו נדם (ל''ת)

    אין לו יום צבא, 01/02/08 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    המדינה נקברה לטובת מה שקוראים לו היום ב-''הארץ'' השבט של השמאל.

    איתי, 01/02/08 12:19

    השתלטו על כל המערכות החיוניות (משפט, תקשורת, עכשיו גם ממשלה) ומוצצים את דמו של הציבור כמו עלוקות צמאות.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עם כל הכבוד. רבין לא היה טוב מאולמרט

    ניר, 01/02/08 12:18

    אני יודע שזה לא ערכי וכמעט לא חוקי שלא להתייחס לרבין ז''ל כמשיח בן דוד אך דעתי היא כי עם הרצח המתועב נשכח כשלון דרכו. מכיוון שהספידיהו במילים טובות וחמות (ובצדק) זהו הזיכרון היחיד שנותר.
    עם כל הכבוד לאחריותו ולהתפטרותו בשנת 77' הוא הנהיג את המדינה בצורה של חנות מכולת לאסון.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    Olmart is sticking to his chair

    Shlomo, 01/02/08 12:16

    Olmart is sticking to his chair; someone has to move him from it

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    השמאל לא יודע אחריות מה היא

    מישהו מתפלא ?, 01/02/08 12:06

    אחרי אוסלו הפיגועים הגירושים וההסתה המלחמות וקורבנות השלום למי יש זמן לאחריות
    לעזאזל המדינה העיקר ה''שלום''

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    היש חוצפה יותר גדולה משל ראש ממשלתנו ומקוריו

    PINI, 01/02/08 12:04

    הטוענים לנקיון כפיהם מתוך דו''ח וינוגרד או טוענים הם שהגיבנת ירדה מגביהם. חה חה חה. האם הם מתקשים באמת בהבנת הקריאה?
    או שמא הם מוקפים בפסיכולוגים המציעים להם איך לנהוג עכשיו ומה להגיד בתקשורת דברי כזב, כדי להשתיק הדורשים בחירות עכשיו. זאת כמובן בשכר על חשבון משלם המיסים. איזו חוצפה לומר עוד, שאנחנו שתינו את דמם, דווקא נראה שדמם נמצא במקומו. אך דמם של בנינו זועקים מן האדמה, ומכאוב הפצועים זועק, על שנשלחו לקרב בהיסוסים, בחוסר ידע, בבלבול וללא הכנת ציוד ומזון מינמליים ללוחמים. ועוד מבקשים שאנחנו נבקש סליחה מראש הממשלה ושריו הכושלים.
    לא ולא אתם ראש הממשלה, שרת החוץ והבטחון, עם שר לבטחון הפנים
    לכו נא הביתה בבקשה.איבדתם כל אימון העם בכם. עוד לא היתה ממשלה מאוסה על העם כממשלתנו היום. איזה חוצפה ''לבנות'' קו הגנה כה שקרי לכם הכושלים.

    הגב לתגובה זו

    • יש אנשים שכשיורקים בפרצופם, הם טוענים שזה גשם.

      שולמית, 01/02/08 13:27

      כנראה שבממשלתינו המנהיגים נוהגים כך. כי באמת אין לדעת מהיכן
      חוצפתם הגדולה. הם כה מאוסים בעיננו עד כאב לנו. כי הם מצפצפים עלינו.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    חשבון הדולרים של משפחת רבין

    תיקון טעות, 01/02/08 12:02

    היה חשבון מ ש ו ת ף.כך שגם יצחק
    רבין לכאורה עבר על החוק ולא רק אשתו כמו שמציגים בטעות על הזמן.

    שנית-רבין לא כל כך מיהר לוותר-ובטח לא לשנוא נפשו פרס-אלא שהיועץ המשפטי דאז אהרון ברק
    (שבזמנו אתרוגים רק צמחו על העצים)
    הציג בפניו ''הצעה שאי אפשר לסרב לה''-העמדה לדין או התפטרות.

    ורבין בחר.

    זה כל הסיפור

    הגב לתגובה זו

    • ל 23

      חיים, 01/02/08 12:57

      צודק. אבל למה לקלקל לשמאלנים
      סיפור יפה ?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לעשות טבלת יאוש ומי שהביא ל''אין ניצחון'' שיפרוש כולל שרים ורמטכל''ים (ל''ת)

    שמתחבאים בפנה, 01/02/08 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    החלפת ממשלה רק תשמח את הערבים

    סמי, 01/02/08 11:54

    ותקרב את המלחמה הבאה .
    צריך ללמוד לקחים מכל מלחמה אבל למה לערוף ראשים ?
    הדרישה לערוף ראשים ולהחליף ממשלה מכרסמת בחוסן שלנו .
    תחשבו - כל מלחמה שתיהיה האופוזיציה תיהיה שמחה - יש לה חלון הזדמנויות להפיל את הממשלה , הרי באיזו מלחמה אין פאשלות ? אין דבר כזה ...
    אם היו עושים ועדת חקירה אחרי ששת-הימים גם היו צריכים לפטר את כל הצמרת.

    ולי קל לדבר כי אני הייתי בלבנון במלחמה , אמנם לא נתקלנו אבל הייתי בעומק כ 25 ק''מ וראיתי טנקים שלנו פגועים .

    הגב לתגובה זו

    • כאן מדברים על ערכים אתה לא שייך לתחום (ל''ת)

      אפי, 01/02/08 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    שנלך כלנו לעאזאזל

    אורי, 01/02/08 11:53

    אשה נכנסה לחנות נעלים ומדדה את כל החנות. נשארה נעל אחת ולקוחה בקשה למדוד גם אותה.
    אמר לה המוכר '' גברת אביא לך את הנעל ואני אלך לעאזאזל''
    הנמשל: כלם צודקים, אולמרט וינוגרד הגנרלים הטפשים, ברק ה''אנליסט''.. רק שבסוף אנחנו אלה שנלך לעאזאזל.
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    של מי האחריות האמיתית ??

    א ר קצין בדימוס, 01/02/08 11:52

    מה עם האחריות של הגנרל המהולל מופז.? שהיה האחראי האמיתי לאי הכנת צה'ל והעורף למלחמה. -למינוי הרמטכ'ל הנוצץ-למינוי אלופים פוליטים-לשימוש בצה'ל להגנה מיותרת של התנחלויות פרזיטיות בשטחים הכבושים -ולאפשר לחיזבאלה להתבצר בגבול הצפוני !! אם היה הדבר בידי הייתי שולל מרב -אלוף בדימוס מופז את דרגותיו הצבאיות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    דו''ח וינוגרד נתן פסק דין חלקי ''אין ניצחון'' בלי אחראים כל מי שידו (ל''ת)

    במלחמה לפרוש, 01/02/08 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם לא הייתם אוסף של אפסים - הייתם זורקים את ה - 0 הראשי (ל''ת)

    ושיירת המקרטעים, 01/02/08 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אל תנגבו שיורקים לכם בפנים - תעיפו את הממשלה הביתה (ל''ת)

    מדינה זה לא, 01/02/08 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    השורש כ.ש.ל מופיע 190 פעם בדוח

    נ.פ., 01/02/08 11:42

    בגימטריה זה יוצא אולמרט... ואם חסר קצת זה כנראה בגלל הצנזורה.
    אפשר לבדוק שבדוח הביינים הייתה התאמה לפרץ + חלוץ אך בדוח הסופי הם כבר מחוץ למשחק. עכשיו ברצינות, לא הגיע הזמן להוציא את אולמרט מחוץ למשחק הפוליטי? נראה שבעסקי הנדל''ן הולך לו לא רע, ובינתיים יש לו רוח גבית מהמערכת המשפטית בעסקים האלה (חבל שהרוח גבית עוזרת לו גם בזירה הפוליטית - אבל מי אני שאדבר על קשר הון-שלטון?!)

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רבין לא התפטר בגלל מוסריות או רצון העם

    אסף, 01/02/08 11:40

    עוד מיתוס מיתולוגי על רבין וההתפטרות המוסרית שלו. פרשת חשבון הדולרים הייתה חמורה דיה בכדי שישב בכלא אך מובן שזה לא קרה (בזמנו, פרשה זו הייתה חמורה יותר מאשר פרשת חיים רמון היום ולמען האמת בתקופה ההיא לעגוב על פקידות צבא היה חלק מהתפקיד). רבין אולץ להתפטר עקב משבר קואליציוני שנגרם כתוצאה מנחיתת מטוסים לאחר כניסת השבת.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות הוא פרש כי אישתו שמה מלוא החפן דולרים בודוז

      והיה אסור, 01/02/08 11:55

      דולרים מארץ. כי זאת היתה ההוראה של משרד האוצר. מהבושה שעלו על זה הוא יתפטר בלי בילבולי סרק.

      הגב לתגובה זו

      • התפטר מהבושה? צר לי לאכזב, רבין היה רק פוליטיקאי

        ניר, 01/02/08 12:26

        הוא היה אדם עתיר זכויות אך רק פוליטיקאי ולא משיח. הוא לא התפטר מהבושה, הוא אולץ לעשות כן ע''י היועמ''ש אהרון ברק שהציב אולטימטום להגשת כתב אישום או התפטרות.
        כל השאר זה סילוף היסטורי

        הגב לתגובה זו

        • זה שרבין יתמוטט במלחמת ששת הימים - זה גם לא סילוף (ל''ת)

          היסטורי, 01/02/08 14:42

          הגב לתגובה זו

    • למה להטעות

      anrbh, 01/02/08 19:53

      אתה פשוט מטעה את הציבור.

      רבין התפטר רחרי המשבר הקואליציוני עם המפד''ל והכריז על בחירות מוקדמות בכ6 חודשים לפני מועדם. לאחר שנבחר למנהיג מפלגת העבודה (מחדש) ומועמד המערך
      התפרסמה ה''חשיפה'' של דן מרגלית.

      חשבון בחו''ל ללא אישור לא היה אז חוקי, אבל זו לא נחשבה עבירה חמורה. בפרט היתה ברירת קנס. הבעיה היתה שללאה רבין (בלי יצחק) היה חשבון נוסף שעבר את גובה הסף שעד אליו אפשר היה לשלם קנס.

      כך שנכון להציג את זה שרבין פרש מהמרוץ בגלל החשבון של לאה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אז לא היה לנו ביבי

    רועי, 01/02/08 11:38

    בתקופה ההיא שכולם פרשו היה כמעט ברור שהמנהיג החלופי יבוא מאותה מפלגה (רק אז לא ידעו שפרס יהפוך למפסיד סידרתי).
    הפעם המקרה שונה - כולנו יודעים שבמידה ואולמרט יפרוש יבוא עלינו האסון הנורא מכל - ביבי בראשות הממשלה.
    ראש ממשלה אחראי לא מתפטר ונותן לצרה כזאת ליפול על המדינה שלנו.
    אולמרט - תחזיק מעמד
    ולפני שתלעיזו - אני לא תמכתי באולמרט ולא הצבעתי לקדימה אלא למפלגת העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • ואני בחרתי בפלגמט הזה אולמרט - ואומרת שיעוף הביתה

      הפשלונר ועדיף, 01/02/08 11:57

      עלבון צורב אני חשה כאזרחית מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • די כבר לטוקבקים ארסיים מטעם. מה ביבי עשה לכם?? (ל''ת)

      די לטמטום, 01/02/08 12:10

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    רוצים את ביבי ?

    יקי, 01/02/08 11:38

    עם הסיסמאות הנבובות וההיתלהמות שרק מחממת . בנתיים אולמרט משדר לפלסטינים רגיעה ואורח רוח נדבר ונדבר כשתבצעו נראה בלי הרבה מילים מיותרות וחימום מיותר של הערבים רק חיוכים דו משמעיים ...יתנו יקבלו ...מה זה ביבי שוק . תשאלו את כל הילדים הרעבים איפה קיצבת הילדים ואת כל השכירים שחטפו מתחת לחגורה ..רוצים ביבי ...אל תיבכו אחר כך הוזהרתם .מה עם קופות הגמל והחיסכון הפנסיוני שעברו למשחק ספקולנטי בקזינו הלאומי .עוד נבכה על מעשה ביבי הפזיזים .

    הגב לתגובה זו

    • כן כן

      יס, 01/02/08 11:51

      כן כן

      הגב לתגובה זו

      • ביבי לפחות בנוי על טוהר של מידות

        כן וכן לא, 01/02/08 12:26

        (נעצום עיניים עבור בגידה באישה).

        הגב לתגובה זו

      • הנה עוד טוקביסט בתשלום של ספינוגרד (ל''ת)

        יוסי, 01/02/08 12:49

        הגב לתגובה זו

    • כן. והססמאות הנבובות הם שלך. נמאס מהאשפה שלכם (ל''ת)

      רק ביבי, 01/02/08 12:08

      הגב לתגובה זו

    • יאללה כמה אולמרט תקף אותו על המדיניות הכלכלית ושהוא נהיה שר אוצר

      צביעות שמאלנית, 01/02/08 12:10

      הוא המשיך באותה מדיניות
      כולכם רעש וצלצולים
      מאיימים הרבה ולא עושים כלום
      תמשיכו להשרד אנחנו עם הרגל מוכנה לבעיטה

      הגב לתגובה זו

    • רוצים את ביבי . וגם רוצים שתעזוב אותנו בשקט. (ל''ת)

      שמענו שמענו, 01/02/08 12:10

      הגב לתגובה זו

    • רק לא ביבי יש טראומת צמיחה שהפכה 3000000 לעניים מרודים וחסרי כל (ל''ת)

      אנחנו בטראומה, 01/02/08 12:56

      הגב לתגובה זו

      • כמה חללים כבר הממשלה הזאת הפילה מהיפוטרמיה

        מוות מקור, 01/02/08 16:17

        שלא נדבר על העניים הקיימים כיום .
        ושותקים מבושה ומתים או מרעב או מקור. (הס מלהכתים את מדיניות ''הרווחה'' ).

        הגב לתגובה זו

    • אני עדין מחכה שיחלחל לי..........ומחכה,ומחכה,ומחכה,UNJF

      אילן, 02/02/08 21:44

      עדין מחכה......

      ומחכה.....




























      ומחכה,,,,,,

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    דו''ח מנסה להציל אותנו מהתעסקות בהשתלחות אישית במקום תיקון מעמיק. (ל''ת)

    קטנת מלהבין ..., 01/02/08 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ערכי טרומפלדור 2

    זאב''י חי, 01/02/08 11:34

    שלום,......''לא יהיה פה''!!!
    ערך חיי אדם הינו עליון.
    עול-מורט(עצבים)הוכיח שגדל על הערך ''טוב למות בעד ארצנו'' ולדרוך על .....
    בקידושין מברכים :''אם תשכח י-ם תישכח ימיני'' - עולמרט הוכיח ששכח את י-ם עיר קודשנו בירתנו ולא מזמן איבד גם את ימינו.
    על אילו ערכים לגדל את ילדינו ?? כך שיוכלו להמשיך ולשמור מכל משמר על מולדתנו = זו ארצנו.
    עבור מי ולמה ??
    שם המשחק = ''השרדות'',הקם להורגך השכם להורגו - ויפה שעה אחת קודם. למי אנו מחכים ?? הבה נחכים.
    עלינו לבנות במהרה בימינו אנו וכל עוד כוחנו במותנינו(מול איבנו) את בית המקדש בהר המוריה לעם היהודי ולהטוות דרך חינוך אחת המושתתת על ערכי היהדות.
    ויהודה לעולם תשב וירושליים לדור ודור.
    עולמרט היקר והנישא,לך לך אל ארצך מולדתך של נעליך ודע בפני מי אתה עומד לתת דין(למעלה ולמטה).
    קח אחריות והראה מנהיגות - רק כ''ח תוכל להיות אור לגויים ולא חושך ליהודים.
    יהודי,ציוני,בן לשריד שואה שאוהב עד מוות את מולדתו.
    זאב''י חי לנצח נצחים.אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הדו''ח חכם, ממלכתי, מעמיק, מצווה לטפל בחוליי החברה. לא סנסציוני !!!! (ל''ת)

    תתעמק-תבין....., 01/02/08 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מסתבר שהציבור מעדיף למות מרקטות מאשר מרעב וזה הקו המנחה (ל''ת)

    3000000 עניים, 01/02/08 11:29

    הגב לתגובה זו

    • היום עם הממשלה הזאת לא רק מתים מרעב קיבלו תוספת (ל''ת)

      למות גם מקור, 01/02/08 11:33

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    די, נמאס כבר מכל הטוקבקיסטים בשכר

    תחכמוני, 01/02/08 11:28

    מרבית הציבור , כולל העיתונאים שהיום מתנפלים על אולמרט ככרישים מוטרפים המריחים דם, תמך ביציאה למלחמה שלמעשה נכפתה די עלינו. מה היו האופציות? לא לעשות דבר כמו שעשו שרון, ברק, מופ, בוגי ואחרים? אולמרט לא אשם בכך שהצבא השמין והחליד. הוא קיבל רמטכ''ל טיפש ושחצן ושר ביטחון חסר ניסיון שנכפה עליו מטעמים קואליציוניים. אז די כבר! אולמרט סך הכל עושה עבודה סבירה ולא נראה לי שמר נתניהו יעשה עבודה טובה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת - להחזיר השפיות לדיאלוג הציבורי !!! (ל''ת)

      צריך תיקון, 01/02/08 11:39

      הגב לתגובה זו

    • אתה מנית בעצמך את הסיבה למה ספינוגרד צריך להתפטר לאלתר (ל''ת)

      יוסי, 01/02/08 12:50

      הגב לתגובה זו

    • תגיד ערכי מוסר זה אפס בעיניך?

      מנון, 01/02/08 13:11

      מתי התאחדו ימין ושמאל מעבר למחלוקות האידאולוגיות?
      מה משותף לאלדד ולגלאון לשריד
      ולירושלמי לקרמניצר לפינס ולירון האזרחי (שים לב רובם אנשי שמאל)
      ולעוד רבים וטובים בשמאל ובימין?
      לכולם משותפת-
      הסלידה משוםכלומרט הצלופח עם ענני החקירות והאחריות למלחמה הזויה ואומללה.

      אז מה אתה תוקע פה את נתניהו,להפחיד את הסנאים ביער?

      הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא כפה עליו את שר הבטחון

      קוראיתונים, 01/02/08 13:19

      אולמרט פשוט ''מנהל'' גרוע ששם ''סמנכ''לים'' לא נכונים: שר בטחון שלא מבין בבטחון, שר אוצר שחשוד שגנב (פשוט לא ייאמן) ושר משפטים שרוצה לחסל את אחד מעקרונות הדמוקרטיות של הפרדת רשויות.

      בחברה אחרת, הוא כבר היה הולך הביתה מזמן אחרי ביצועים ומינויים כה גרועים.

      הגב לתגובה זו

    • אז תתפטר, אתה לא מוכרח להיות זונת תגובות של אולמרט (ל''ת)

      א.ב, 01/02/08 14:48

      הגב לתגובה זו

      • תגובה טיפוסית של ליכודניק מצוי, חזור לשוק הכרמל צחצח! (ל''ת)

        אילן, 02/02/08 21:41

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    MY SON DOESNT GO TO THE ARMY BECAUSE OF OLMART

    OR, 01/02/08 11:28

    MY SON IS ETROG LIKE OLMART

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זה לא שאולמרט טוב אין מי שיחליף אותו המחליף יהיה יותר גרוע (ל''ת)

    אין על מי לסמוך, 01/02/08 11:25

    הגב לתגובה זו

    • רק ביבי מתאים כיום להנהיג את העם - ואל תישמעו לשמאלניים (ל''ת)

      החולניים רק, 02/02/08 08:18

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בלבולי ביצים

    איציק, 01/02/08 11:23

    נכון אולמרט אחראי מינסטריאלית על המלחמה אבל בו נחשוב קצת. מלחמת יום כיפור היתה מלחמה עקובה מדם שלשות אלפחם חיילים נהרגו בגלל יהירות השלטון וטמטום המודיעין הישראלי. גולדה ודיין הלכו למרות שאגרנט ניקה אותם והאשים את הצבא. אבל מצפונם לא נתן להם והם התפטרו.
    רבין התפטר משום שאשתו עמדה לעמוד למשפט ועברה על החוק.
    מדוע שרון לא הלך הביתה יחד עם כל ממשלתו כאשר 1000 איש(אלף במילים)נרצחי בפעולות טרור.
    אולמרט פעל נכון ויצא למבצע צבאי כנגד חבורת טרור שנכנה לגבול ישראל וחטפה חיילים. הוא לא עבר על החוק בזמנו הטרור לא היכה. הוא עשה מעשה נכון בהחלט. גם מינויו של פרץ היה נכון למרות הכל. פרץ אכל את כל החרא שברק וממשיכיו עשו לצבא. תנו לאולמרט לסיים את הקדנציה או להוריד אותו בדרך דמוקרטית אבל לא יול להיות שכל שניה ינסו להגיד שהוא צריך לקחת אחריות. זמנו של ביבי יגיע רק בבחירות הבאות!!!

    הגב לתגובה זו

    • איציק, בגלל טיפשים כמוך, מנהיגים מושחתים ולא מוכשרים הורסים חברה. (ל''ת)

      :-), 01/02/08 11:34

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט

        איציק, 01/02/08 18:27

        להגיד שאני אוהב אולמרט זו שטות אמת גדולה אבל מעניין מאד שכל הטוקבקיסיטים שהגיבו על דעתי כנראה לו מבינים דבר וחצי דבר על משמעות החיים האמיתית במדינה. ראשי הממשלה והשרים נותנים את ההוראות אבל בשטח יש מפקדים. זה שהמפקדים היו אימפוטטנים מדרג הביניים ועד לרמטכ''ל המעופף שהתעופף לא אומר שראש הממשלה אשם. האם גם בחברות כל החלטה לא טובה שהמנכ''ל לוקח מפטרים אם הדבר לא בוצע כיאות. נקודת המוצע תמיד הינה שהצבא אמור להיות מוכן למצב שהיה לאחר החטיפה. אבל מאחר שהסתבר שהצבא פישל באים לחפש את הראש המדיני. מרבית האנשים במדינה הזו חושבים שאם אדם לא היה מינימום רמבו בצבא ולא אכל קרשים בארוחת צהרים עם החברה במארב אז הוא לא יכול להיות שר ביטחון או ראש ממשלה. אתם כולכם פשוט עוורים. אולמרט למרות אישיותו הבעייתית והלא מתוקשרת מנסה לעשות דברים נורמליים שאולי סוף סוף יוציאו אותנו ממעגל הטמטום בו אנו נמצאים הרבה שנה. אבל מכיון שמרבית האנשים מטומטמים במדינה הזו ורוצים מלך בכל שתי שניות תקבלו בחסרה את ביבי שהאמת יחזיר הרבה יותר מאולמרט בכדי שיהיה שלום

        הגב לתגובה זו

        • שאלת שאלה אחת נכונה

          עודד ב, 01/02/08 19:42

          האם גם בחברות כל החלטה לא טובה שהמנכ''ל לוקח מפטרים אם הדבר לא בוצע כיאות. ? והתשובה היא מחוץ לישראל בה מטילים את כל הפשלות על הש.ג ,כן,
          ויש עוד מושג ,שכנראה ואין לך שמץ של מושג מהו, והוא נקרא אחריות מניסטריאלית, רמז. חפש במילון למושגים ,ואולי תבין

          הגב לתגובה זו

    • איציק, אתה טועה ובגדול

      שי, 01/02/08 11:39

      לא ניצחנו במלחמה זו עובדה. צה''ל לא היה מוכן ולא התאמן זה הדרג הצבאי אשם, ההחלטה לצאת למלחמה הייתה נכונה ביותר ויעידו על כך כמעט 100% התייצבות אצלנו בפלוגת המילואים . מה שכן הדשדוש וחוסר ההחלטיות במתן יעדים להכרעת האוייב, לשם הדגמה , לנו שינו משימות 4 פעמים ביום, במשך 28 יום. חוסר הניסיון של פרץ ,והססנות של אולמרט הביאו לכך שרק ב-60 שעות אחרונות ניתנו יעדים( להגיע לליטני), על זה אנחנו רוצים שייקח אחריות. חוץ מזה איציק אולמרט הוא פוליטיקאי ולא מנהיג ולא ראוי שאנשים כמוך יגנו עליו (יש מספיק לקקנים בכנסת שיעשו את זה), אין לו דוגמא אישית( איפה הילדים שלו היו במלחמה??) , ואני אגמור איתו חשבון בקלפי ( ואני לא בוחר נתניהו)

      הגב לתגובה זו

    • אולי הביצים שלך מבולבלות

      Jango, 01/02/08 11:41

      1. רבין התפטר בגלל חשדות שהתבררו שחרכך שלא הוי כל כך נכונות.
      2. מינוי פרץ היה נכון?? תחליף את המים ש אתה שותה.

      אתה צודק בדבר אחד: ''לא יכול להיות שכל שניה ינסו להגיד שהוא צריך לקחת אחריות''
      זה חסר תועלת כי הבושה לא ביקרה אצלו בבית ורק דפי ההיטוריה יגידו את המגיע לו.

      הגב לתגובה זו

    • ביו''כ נהרגו 2500-2600 חיילים ולא 3000 (ל''ת)

      אוקס, 01/02/08 13:40

      הגב לתגובה זו

    • כמה הוא משלם לך?

      רפאל, 01/02/08 14:00

      כדי שתכתוב את הבלבול מח הזה? לפחות אנחנו יודעים שאתה או פעיל קדימה (זה מ יהיה מצחיק לראות איפה תהיה שנה הבאה ...) או באתה רמה של ראש ממשלתינו המוכשר במיוחד.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק הפעולה הקרקעית היתה מוצדקת! (ל''ת)

      אבי, 02/02/08 21:37

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    על מי מחפה העם - על מנהיג שכשל וסובל מראיה אסטרטגית

    לקויה, 01/02/08 11:20

    שקירטע ומקרטע כל הדרך עד הסוף המר.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אבל ההיסטוריה תיקבור אותו על 0 מעשה בזמן (ל''ת)

    מילחמה, 01/02/08 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט מבין מה זה ערכיות - הוא הלוא ספוג (ל''ת)

    בשחיטות, 01/02/08 11:17

    הגב לתגובה זו