• 171.

    תראה מה עשית!

    יוחאי, 02/08/09 22:31

    דמם על ידיך

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    מדינה ממארת

    מאשה יוזפפולסקי, 02/08/09 14:00

    המצב הזה ילך ויחמיר וההווה יראה טוב מאי פעם. שנאת האחר מקפלת איווי להכחדה עצמית. שנאה זו ממארת ולא ניתנת לריפוי כאשר היא נצפיית מבעד ליומיום המנרמל והמרדים

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    ואתמול ח''כ זאב גינה את הטבח

    אמיר, 02/08/09 09:43

    איזה צביעות

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    תתעוררו

    יפתח, 01/02/08 17:30

    חילונים! תתעוררו!
    כרגע, אבל רק כרגע, יש ''רק'' למעלה מ- 30 מתוך 120 חברי כנסת שחושבי ם בדיוק כמוהו, בין אם הם רוצים ובין אם לא.
    אל תשארו אדישים! יש מה לעשות!
    (כנסו למשל ל''דעת אמת'')

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    With the exception of AIDS that anyone is at its mercy,

    participating, 30/01/08 15:52

    They spread it all over

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    הח''כ הזה הוא הומו לא סאפיינס (ל''ת)

    האדם החושב, 30/01/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    יש לטפל באופיום להמונים כמו בכל התמכרות אחרת (ל''ת)

    הדוד סם, 30/01/08 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    יש לטפל באופיום להמונים כמו בכל התמכרות אחרת (ל''ת)

    הדוד סם, 30/01/08 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    Why doen't anyone the AIDS = NAGIF issue. Whom are you kidding.

    Democracy deep, 30/01/08 02:28

    Who is making out this a religious issue. Isn't health important equally for all, bar homos.
    Who is kidding whom
    ?
    faggotism gives no right to anyone murdering and spreading superviruses, more than anyone, for that matter.

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    ממליץ על 43 (ל''ת)

    חזק ביותר!!!, 30/01/08 01:47

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    האם דמוקרטיה פירושה ''הפקרות''? האם הכל מותר בשם הדמוקרטיה? (ל''ת)

    ישראל, 30/01/08 00:47

    הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה פירושה

      שירן, 30/01/08 21:00

      מערכת ערכים שבמרכזה האדם, מושתתת על עקרונות זכויות האדם.
      האדם הוא ערך העומד בפני עצמו: הוא בן חורין, בעל זכויות אנוש.

      ולשאלך - לא הכל מותר בדמוקרטיה, אך מותר לאדם להכריז על מיניותו כפי שמותר לאדם להכריז על דתו, על מפלגתו וכו'.

      בניגוד לעולם הקדום, שבו לתורה היה תפקיד מרכזי. אנחנו נמצאים בשנת 2008, לעזאזל. מדוע נאסר על אדם להכריז על מיניותו כחריג?
      עוגמת נפש עצומה לציבור ההומולסבי.

      הגב לתגובה זו

      • דמוקרטיה בישראל פרושה הריסת בתים

        מלאיו, 31/01/08 18:18

        והגלית תושביהם דרך בתי מעצר אל מחנות פליטים.

        הגב לתגובה זו

  • 160.

    על אותו משקל יש לטפל בשסניקים כפי שמטפלים בטפילים.הם מסוכנים יותר (ל''ת)

    מההומואים והחמס, 29/01/08 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    142 כנס

    ל142, 29/01/08 22:47

    תגיד לי חבר, האם כל הזמן מקניטים אותך? או אנשים שלא פגשו אותך בחיים שונאים אותך בלי סיבה? ומפלים אותך לרעה בגלל נטייה מינית? אם כן אז בכיף תקים מצד גאווה לסטרייטים.

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    זה נשמע כאילו ח''כ זאב הוא הומו ?! (ל''ת)

    לך תדע ?!, 29/01/08 22:21

    הגב לתגובה זו

    • What a stupid modus operandi

      despise,but not, 30/01/08 02:30

      98%+
      does not support homos, are they all allegedly faggots

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    מצעד הגאווה בי-ם: אבן בוחן לאופיה הדמוקרטי של מדינת ישראל.

    יובל, 29/01/08 21:30

    ביסוד תפיסתו של השלטון החוק המהותי,היא הדמוקרטיה המהותית,עומד
    האדם.כבוד האדם הוא ערך יסוד לכל חברה.כבוד האדם ניגזר מהמסורת שלנו,
    שעל פיה נולד האדם בצלם ה'.כבודו של אדם הוא כבודו של כל אדם,לא
    רק זה שיקר לנו.גם עם זה שלא מסכימים איתו.כבוד האדם משמעותו ההכרה כי האדם הוא יצור חופשי המפתח את גופו ורוחו עפ'י רצונו.במרכזו של כבוד האדם
    מונחת קדושת חיי האדם וחירותו.ביסודו עומדים האוטונומיה של הרצון הפרטי,חופש הפעולה וחופש המחאה.כבוד האדם הוא חירות של האדם לעצב את חייו ולפתח את אישיותו כרצונו.
    האדם הוא יצור שואף חירות,מתוך החירות הוא שואב את כבודו,כבודו מושתת על הזכויות שהוא מקבל,שהזכויות שלו משוללות הוא מורד.מצעד הגאווה הוא כלי
    ביטוי למחאה ומרידה.יש במצעד הגאווה רצון לעלות לסדר היום את המאבק הציבורי להשגת שוויון
    הזכויות,ועל מנת להפגין נוכחות כלפי מי שמתבייש ומתייסר בדבר זהותו המינית,על מנת ליצור אקלים חברתי של חברה בעלת מרקם חברתי סובלני,רב-גוני,אנושי
    צודק וטוב יותר.אף אחד לא מכוון אקדח לרקתו של פלוני ומחייב אותו לצפות במצעד.
    זכות ההפגנה והמחאה היא ניגזרת מחופש הביטוי,והיא אחד הביטויים הנעלים ביותר לחירות האדם והאזרח
    לטוען לקיפוח בזכויות חברתיות ולתבוע תיקון עוול ויש להם את הזכות לעשות את המצעד בירושלים,משום שירושלים היא עיר הבירה של מדינת ישראל,שם שני המחוזות הדמוקרטים החשובים ביותר :בית-משפט העליון
    וכנסת ישראל,שבעיקר אליהם מכוונת המחאה,ולא רק,זוהי עיר האמורה לסמל את הפלורליזם החברתי,אחווה האנושית,צדק חברתי,סובלנות את המגוון פניה של החברה בישראל.לכן המצעד כן צריך להתקיים שם,אך כמובן לא מצעד בעל אופי פרובוקטיבי,אלא תהלוכת מחאה ללא משאיות וללא מוזיקה רעשנית ורקדנים מפזזים,שמסלולו לא ניכנס למתחמים קדושים או למתחם בו יש רוב מוחלט לאוכלוסיה דתית
    (מאה שערים לדוגמה).אני קורא שוב ושוב לגבי קדושתה של ירושלים,אך לו הייתה ירושלים עיר קדושה
    על כל רחובותיה וסימטאותיה ייתכן והחרדים היו מנהלים
    אותה ככל העולה על רוחם,אך כל עוד ירושלים היא עיר הבירה של מדינת ישראל,מעוזה הרישמי של הדמוקרטיה הישראלית על חוקיה והזכויות של משיתה על
    כלל אזרחיה מצעד הגאווה צריך להיות שם.
    גם אם התרבות נחשבת לחריגה או יחודית למגזר מצומצם היא צריכה לקבל ביטוי שווה משקל בקשת התרבויות המתקיימות זו לצד זו.
    זאת במיוחד במציאות העדינה והרב-גונית המאפיינת את ירושלים על פיספס האוכלוסיות
    והמגזרים שבה.
    על החברה הליברלית לשאוף להכיל בקרבה דווקא במרחב ה צ י ב ו ר י,את תרבות האחר והשונה ולא לדחוק אותה למרחב הפרטי ולהצר את צעדיה ,מדובר בקהילה
    שפרטיה היו במשך שנים רבות מוחלשים,שסבלו ועודנם סובלים מדחיה,עויינות ודיכוי מצד חלק מהציבור.מצעד הגאווה חשוב להתמודדות בני הקהילה זו עם
    קשיים שמזמנת להם המציאות בחברה שהינה לעיתים סטריאוטיפית ועויינת,מצעד הגאווה מסייע לפרטים בקהילה ביצירת אקלים חברתי בהגדרת זהותם ועוגן לפעילותיה.
    לא יעלה על הדעת שבמדינת ישראל ,שהתכוונה להיות מונהגת ע'י דמוקרטיה מהותית ליברלית,תעגן בחוק אפליה בוטה כל-כך בחופש הביטוי ובזכות למחאה ועוד בעיר בירתה.איכן הייתה צעדת זכויות האזרח ב 1963 בו מרטין לותר קינג נשא את נאומו המפורסם ''יש לי חלום''? איכן אם לא
    בעיר בירתה של ארה'ב-וושינגטון על גרם המדרגות אנדרטת לינקולן.
    המצעד עצמו מכבד את צביונה של העיר ולא נועד לפגוע אלא בדיוק להיפך לחדד את מורכבותה של העיר על שלל גווניה בפיספס האנושי המרכיב אותה על מנת לקדם את הסובלנות ואת שוויון הזכויות.וירושלים צריכה לשמוע את המחאה הזאת,אסור לאפשר לישראל להפוך למדינה אוטוקרטית בהם אייתולות הקוראות דרור לכוחם האלקטורלי בחקיקת חוקים קלירקלים,אנטי דמוקרטים בעליל.

    הגב לתגובה זו

    • מאמר ''מקסים'' מבית היוצר של שולמית אלוני - דמוקרטיה כנסו

      שירה, 29/01/08 22:25

      אין פרושה הפקרות ואבוד צלם אנוש - אתה כותב מאד יפה אך, אין לדברים שלך שום בסיס תורני, כי בתורה אתה בור - צריך ללמוד תורה כמו כל מקצוע אחר: עריכת דין, רפואה וכו. שוב הוויכוח אינו עם אף אדם זה או אחר או איתי - אם התורה אוסרת משכב זכר איסור בתכלית האיסור ומסבירה במפורש את העונשים שיבואו על אדם כזה, אז מה שווה ההתפלספות שלך. אני הכרתי טוב את שולמית אלוני מאחורי הסיסמאות שלה אין כיסוי לכלום ולכן המאמר שלך שווה כקליפת השום - בורות, כסילות, רשעות ואיוולת. אולי תקרא בעיון את 148 ואולי תלמד קצת תורה כדי לנסות להחכים ולהגיב בחוכמה ולא בבורות.

      הגב לתגובה זו

      • התורה היא זו שהפכה אותך בורה

        יעל, 04/02/08 05:32

        איך את יכולה לשבח את המאמר, אם את מאמינה בהגבלתך כאישה?

        התורה היא יצירה אנושית, כמו כל יצירה אחרת..ואין כל חובה לקבל עלי ערכים אשר אנטי-מוסריים ונפשעים בעיניי.
        ''אלוהים'' הוא רק תירוץ לכל הרוע והערמומיות שהדת מנציחה.

        הגב לתגובה זו

  • 156.

    ח''כ זאב, אתה הוא הסכנה הגדולה לאחדות ישראל ולאהבת אחים. תתבייש (ל''ת)

    ספרדי מאמין, 29/01/08 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    ש''ס מתאבדת למען אולמרט בספין הסחה (ל''ת)

    מועלם, 29/01/08 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    למה לקיים תמצעד בפלסטין????

    LOL, 29/01/08 20:13

    יש את מדינת תל אביב באמת עזבו אותכם

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    לקיים תמצעד במדינת תל אביב

    פרי פלסטין, 29/01/08 20:09

    מי צריך אותם יותר גרועים מהחמאס הם

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    אני לסבית ואני אומרת

    לס גאה, 29/01/08 20:04

    לקיים את המצעד במדינת תל אביב לא ב איראן וונאבי

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אני מבקש הסבר

    קלוד, 29/01/08 18:58

    אינניני דתי כלל וכלל ואינני הומו. אבל אני מכבד כל אדם וזכותו לעשות עם אבר מינו ככל שיחפוץ כל עוד הדברים נעשים בהסכמה ובין מבוגרים. מה שאינני מבין זה האם משכב בין לסביות מותר או לא כי הרי זה איננו משכב זכר. אודה למי שיוכל לענות לי עם סימוכין

    הגב לתגובה זו

    • אז ככה:

      בת יפתח, 31/01/08 23:06

      אם נסתכל על התורה נטו, כתוב לך ככה: ''ואת זכר לא תשכב משכבי אישה תועבה היא'' - מסקנה: משכב זכר אסור מהתורה, אך לא כתוב דבר לגבי נשים.
      מצד שני, אם נסתכל גם בפירושים לתורה ובראשונים, נאסר גם על קיום יחסים בין נשים, מכיוון שמדובר בחוקות גויים, וכידוע נאסר בתורה ללכת ע''פ חוקות הגויים.

      מקווה שהתשובה מספקת אותך...

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    הפיתרון למצעד הגאווה..! כנסו

    ה.א. סטרייט!, 29/01/08 18:35

    אנשים עם נטיות שונות לא אומר שהם לא בני אדם כי מי שחושב אחרת לא מבין את עקרונות הדמוקרטיה שעומדת על שיוויון וזכות הביטוי זכותם לבצע את מצעד הגאווה אך במקום שבו גרים כל כך הרבה אנשים שמאמינים בדת לא הייתי מקיים את זה בירושליים! מסקנה להמשיך את מצעד הגאווה אבל לא בירושליים ולח''כ זאב אני עדיין לא מאמין שאתה בכנסת עם דעות ואימרות כאלה שפוגעות בדמוקרטיה!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה לא מבין..

      ., 29/01/08 20:31

      דווקא בגלל שעדיין קיימים אנשים כמוהו ועוד בכנסת חייבים לעשות את המצעד בירושליים!

      הגב לתגובה זו

      • תפסיקו לכפות עלינו את החינוך החולני שלכם (ל''ת)

        לא רוצים להיות, 29/01/08 22:34

        הגב לתגובה זו

    • פוגע באופן תוקף בדמוקרטיה

      שירן, 30/01/08 20:41

      בפלורליזם, בזכויות האזרח.
      אני מרגישה כאילו בשניה חזרנו עשרות שנים אחורה, ח''כ נכבד, אנחנו בשנת 2008 (!), אינך צריך להתנהג כמו שיח' סעודי. מי אתה שתגיד לאנשים כמוני שהם צריכים לגשת לטיפול? מי אתה שתקרא לנטייתי המינית ''מחלה''? הרי אתה לא יותר מבשר ודם, אדם כמוני. מי אתה שתטיף מוסר לי ולערכיי?
      אני מתביישת בשבילך.
      עצוב לחשוב שבמדינה שלנו קיים דבר כזה. בושה לאדם עצמו ולכנסת כולה.
      לא הייתי עוברת בשתיקה על אימרה כזאת. אמנם ירושלים נחשבת עיר קדושה, אך היא מסמלת את בירת ישראל, את ההתאחדות של כולם - דתיים וחילוניים הומולסביים וסטרייטים, כולנו בעלי דעות שונות ומגוונות, מדוע החרדים מתנהגים כחיות? מונעים את חופש הביטוי?
      לא נאה להם - שישבו בבית.

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    אין מקום לחקיקה דתית (ל''ת)

    סוכם מזמן, 29/01/08 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    הם לא חולים הם פשוט איבדו את הצפון כנסו

    שירה, 29/01/08 18:19

    ואת הדרך הנורמלית לחיים משותפי כמו שכתוב בתורתנו הקדושה, זו היא אחת העברות הכי שנואות על השם יתברך ואין עליה כפרה אלא אם כן יתעשתו ויחזרו בתשובה שלמה. התורה אוסרת עניין זה בתכלית האיסור - אין בכלל על מה להתווכח לא איתי ולא עם אף אדם אחר. החברה האלה יהיו הראשונים שארץ הקודש תקיא אותם עם ביאת משיח צדקנו. כי אמת הקודש אינה יכולה לסבול תועבה זו. מצד שני, האמת היא אם הם לא רוצים לחיות בכלל או אם הם רוצים לחיות בדרך כזו מגעילה - תפדל - תעשו את זה בביתכם בבית בסתר, ואף אחד לא צריך מצעדים וגם לא צריך לדעת מזה. עוד לא ראיתי זוגות נשואים נורמליים עושים מצעדי גאווה. אפילו בהמות מתנהגות באינסטיקטים שהשם יתברך נטע בהם. לעולם לא תראו כלב עם כלב או אריה עם אריה. אפילו בוש הגוי - כשנשאל לפני הבחירות אם הוא מתכוון להתיר עניין זה - ענה שהוא מכיר יחסים רק בין גבר לאישה. אבל כך זה, כשיהודי לא חי לפי התורה הוא יורד יותר מהגוי.וכל אלה שתומכים בתועבה זו בסיסמאות של חופש הפרט וכפייה דתית גם לא יינקו מעונש משמים ותפסיקו עם הסיסמאות כפייה דתית וזכותו של בן אדם לחיו לפי איך שהוא רוצה. א. אין כאן שום כפייה אם עושים זאת בסתר - מעונש משמים לא יינצלו אבל לנו לא איכפת. ב. יש להם חשבון מר עם בורא עולם ואיתו אי אפשר להתווכח. כתוב ש''מי שחושב שהשם יוותר לו - יוותרו מעיו''. העניין הוא לא לעשות זאת בפרהסייה על אדמת הקודש, העניין הוא שאני ואחרים שמוחים נגד תועבה זו - חובה עלינו למחות ולעשות הכל שזה לא יהייה בארץ הקודש ובירושלים הקדושה בפרט, כי למה אני צריכה להענש בגלל מעשים מפלצתיים אלה. כתוב בפרקי אבות: ''דע מאין באת, מטיפה סרוחה, ולאן אתה הולך (לעפר לרימה ותולעה) ולפני מי אתה עתיד ליתן דין וחשבון - לפני מלך מלכי המלכים הקב''ה...'' כלומר יש דין ויש דיין ועוד מעט קט הרבה מא יהודים יופתעו, כי משיח צדקנו כבר כאן והוא עשוי להתגלות כל רגע. כתוב: ''מי שחושב שהשם יוותר לו - יוותרו מעיו'' ועוד כתוב: ''אוי לנו מיום הדין הגדול והנורא'' - זה יהייה כאן על פני האדמה עם ביאת משיח צדקנו בעוד מעט קט, ואם תאמרו שיש גם כמה דתיים בינכם - זה נכון וכל האמור לעיל תקף גם לגבם או אפילו יותר. אתם יכולים להמשיך עם הסיסמאות שלכם אבל יש לכם עסק עם רבונו של עולם ועוד לא ראיתי שמשהו ניצח אותו.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני איבדתי את הצפון. בא לך לעזור לי?

      מכשפה על מטאטא, 29/01/08 20:15

      אם לא תעזרי לי אני עלולה לנחות עליך ואז תדמי לי. לא יכול להיות שאת דתיה ולא מאמינה במכשפות, נכון? ומכשפות צריך להעלות על המוקד, לא?

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו לא נוצרים מותק (ל''ת)

        באמת איבדת, 29/01/08 22:34

        הגב לתגובה זו

        • אין הבדל רב בינך ליבן הנוצרים

          gfhfgh, 31/01/08 18:49

          אותה פאנאטיות עיוורת ושנאה כלפי כל מי שקצת שונה ממך.

          הגב לתגובה זו

        • את בורה גם בדתך.

          א-מינית, 04/02/08 05:40

          לכי ללמוד יהדות..
          ולא אצל מחב''תים מקצועיים.

          את בושה למין האנושי ובפרט למין הנשי.

          הגב לתגובה זו

    • מורעלת, בשפה עכשוית.

      Get real, 03/02/08 11:40

      את בכלל לא מבינה על מה את מדברת, הא?..
      מצד אחד את אומרת שאנחנו ניענש על מעשינו המתועבים, מצד ני את אומרת שאם נקיים מצעדים גם את תיענשי.
      על מה? אם תבואי למצעדים תהפכי אוטומטית ללסבית סוטה??
      זה כבר אומר עלייך משהו אחר לגמרי.

      ומי את עם האלוהים האדירים שלך שתגידי לי מה נכון ומה לא? בואי נעשה עסק, אם אני אראה ואשמע את ה''קדוש'' ''ברוך'' הוא אומר לי במפורש שמה שאני עושה הוא תועבה, באותו רגע אני מפסיקה וחוזרת ל''דרך הישר'' היקרה שלך!

      תפסיקי להפריח מילים באויר על איזה ''אדון עולם'' שקיים בדמיון שלך ובשמו לדכא בני-אדם בחברה שלך.
      הערכים כלפי הזולת חזקים יותר מהערכים כלפי פיקציות של יראת-שמיים.

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    דת או שנאה

    תומר, 29/01/08 17:57

    הדת היהודית מבוססת על אהבת הזולת
    בניגוד למה שמציגים האנשים שחובשים כיפות וקוראים לעצמם דתיים! שמבססים את טענותהם על טהרת השנאה!!!

    הגב לתגובה זו

    • היהדות מבוססת על אהבת הזולת, אך לא כשמובר בחילול השם לבורים ועמי אר

      שירה, 29/01/08 22:49

      ארצות אני מציעה להתחיל ללמוד תורה, כי זה, למעשה, רצון השם ולאו דווקא בגלל הנושא המדובר, אלא בגלל שיהודי נולד כדי לשמור תורה ומצוות - במעמד הר סיני קיבלנו את התורה אמרנו להשם יתברך ''נעשה ונשמע'' והפרנו את החוזה - הנשמה של ושלך ושל כל יהודי ענינו כולנו ביחד ''נעשה ונשמע'' כי כולנו היינו במעמד הר סיני - הדור האחרון שהוא דור המשיח זה אנחנו ולפי הגאון מווילנא שחי לפני כ-250 שנה כולנו גלגולים - ונחזור לעניינינו וכשמפרים חוזה משלמים בריבית דריבית. תסתכל על הצרות, המצב הבטחוני, חברתי מוסרי ואנושי והמסקנה - זהו ביב שופכין שרק משיח צדקנו , שליח השם יגאל אותנו בקרוב מאד והעולם הזה יהפוך לעולם נקי מסודר ורוחני.

      הגב לתגובה זו

      • אבדנו כל רסן.

        שירן, 30/01/08 20:52

        מה עם ואהבת לרעך כמוך?
        מקבל את כל האדם, בסבר פנים יפות?
        יהי כבוד חברך חביב עליך כשלך.

        האם כל אלו אינם דברים שכתובים בתורה?
        האם איבדנו כל צפון ורסן?
        בושה וחרפה, מדינת ישראל.

        הגב לתגובה זו

        • את סלקטיבית בנוגע לתורה, את

          בת יפתח, 31/01/08 23:12

          מה עם ''ואת זכר לא תשכב משכבי אישה תועבה היא''? תפתחי ספר ויקרא פרשת קדושים ותסתכלי בעצמך (ואני יוצאת מנקודת הנחה שיש לך תנ''ך בבית).
          אגב, שני הציטוטים האחרונים שלך באים מדברי חז''ל, לא מהתורה.

          נקודה למחשבה: אם הומואים, לסביות, טרנסג'נדרס וכו' מחשיבים עצמם כנורמלים, מדוע הם מרגישים צורך לעשות מצעד גאווה?
          אולי גם אני אעשה מצעד גאווה על זה שאני סטרייטית/סטודנטית/תל אביבית-ירושלמית/אוהבת ללבוש חולצות אדומות?

          נו באמת.

          הגב לתגובה זו

          • אני לא התייחסתי למצעד הגאווה בכלל

            שירן, 03/02/08 01:05

            התייחסתי להומואים וללסביות כבני אדם. כמוני וכמוך. אין מצב שמישהו פרימיטיבי יבוא ויגיד שאנשים צריכים טיפול פסיכולוגי בגלל הנטייה המינית שלהם.
            דעי לך, שהרבה מהקהילה הם דווקא נגד מצעד הגאווה, בכללי, בלי קשר לירושלים. כי אם אנחנו שווים למה אנחנו צריכים לקיים משהו שיחצין אותנו ביחס לשאר?

            הגב לתגובה זו

          • יש לי משפט אחד להגיד על זה:

            יש לי וגינה, 03/02/08 11:47

            אם היית נרדפת, מופלית, נרצחת, מנודה, נאסרת, וחיה חיים של תענית על כך שאת אוהבת ללבוש חולצות אדומות - היית צועדת בגאווה על כך שהממסד וחולי החברה לא יצליחו לשבור בך את רוח התקווה והגאווה שבעצם היותך חיה וקיימת, זכותך לחיות איך שיהיה לך טוב כל עוד את לא פוגעת בזולת.

            משפט ארוך, אבל אני מתכוונת לכל מילה.

            הגב לתגובה זו

  • 146.

    בואו תקשיבו לגישה רציונלית, כנסו!!!!!!!!!!!!!!!!!!! חשוב קצת תשכילו

    תל אביבי נבון, 29/01/08 17:50

    אם היו נותנים לכם את הבחירה להיות הומו או לא להקים בית נורמלי, יחסים הטרוסקסואלים ולהביא ילדים משותפים שלכם ושל בן/בת זוגכם ולהקים משפחה. מה הייתם בוחרים??? נראה לי שהתשובה די ברורה.
    נכון, אתה לא בוחר להיות הומו או לסבית, כמו שאתה לא בוחר להיות עקר או עקרה.
    ההבדל הוא שלהיות עקר זה חד משמעי. הומוסקסואל זה לא חד משמעי. יש דו-מיניים, יש כאלה עם נטייה והעדפה לבני אותו מין, ויש כאלה שהם חד משמעית הומואים, כלומר אינם מסוגלים כלל לקיים יחסי מין עם אישה.
    מחקרים מראים שכ -4% מהאולוסיה הם חד משמעית הומואים.
    סקרים מראים שאחוז ההומואים, (כולל אלו שהתנסו ביחסים הומוסקסואלים פעמים ספורות) בתרבויות מערביות נאורות הוא בין 10 ל- 15 אחוז ובמגמת עליה.
    איך זה קורה? נורמות תרבותיות.

    השאלה הנשאלת היא כמה בני נוער בעלי נטייה הומוסקסואלית ברמה כזו או אחרת, אבל שמסוגלים פיזית לקיים יחסי מין עם אישה. כמה ילדים מבולבלים בקשר לזהותם המינית התנסו ביחסים הומוסקסואלים לפני שקיימו יחסים עם בחורה. זה מה שהם מכירים וזה מה הם חושבים שהם.
    אותם ילדים הפסידו חיים נורמלים. הם יוכלו לאמץ, או להשתמש באם פונדקאית אבל לעולם לא יהיו להם ילדים משותפים עם בן זוגם.
    הקהילה ההומו-לסבית מאדירה את תכונה שהיא ביסודה מגרעה. הם מציגים את זה כדבר טוב וחיובי וכדרך חיים נורמלית רצויה ונאורה.
    עכשיו נחזור לשאלה הראשונה שלי. זה רצוי? אתם הייתם רוצים חיים כאלה? אז למה אתם נותנים להם לבלבל את הילדים שלנו. מצעד הגאווה הוא תעמולה לכל דבר וזאת הבעיה. גם אני בצעירותי קישרתי בינו לבין נאורות, יש לי חברים הומואים ובתוך תוכם הם רוצים להיות נורמלים וסובלים, אפילו שמקבלים אותם. הם רוצים משפחה. אנחנו פשוט אוכלים כל נורמה וערך שדוחף לנו העולם המערבי. ירושלים היא הלב של העם שלנו, ת''א היא הפה, דרכה נכנסות כל הנורמות החברתיות. האוכל שהת''א אוכלים עוד יסתמו את העורקים של לב התרבות שלנו. ואם ת''א היא הפה אז אני שן בינה רקובה.

    הגב לתגובה זו

    • פשששששש, תגובה איכותית לשם שינוי (ל''ת)

      יוסי, 29/01/08 18:10

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא מתמודד פה עם נושא בעייתי

      דביר, 29/01/08 18:18

      כל אותם אנשים, שבעקבות פעילות תנועות ההומואים והלסביות מרשים לעצמם להרגיש בנוח בנטייתם אבל סובלים... לתפיסתך, אם הבנתי אותה נכון, אם אגודות הלהט''ב לא היו מאדירות כל כך את ההומוסקסואליות, אותם אנשים היו נשארים במגדר הסטרייטי והיו נישאים לאישה ומקימים משפחה. למה אתה מניח אוטומטית שהם היו מאושרים במסגרת שכזו? למה אתה חושב שגבר שבמהותו נמשך לגברים אחרים, היה מאושר לחיות חיי שקר עם אישה אליה הוא לא נמשך?

      האם אתה לא חושב שאותה אומללות פנימית שאתה מתאר שקיימת אצל חלק (דגש - חלק) מההומוסקסואלים, נגרמת בדיוק בגלל אותם חלקים בחברה שמתעקשים לקרוא להומוסקסואליות מחלה? בחברה שתקבל אותם, האנשים האלה יהיו הרבה יותר מאושרים מאשר אם היו חיים עם אישה.

      הגב לתגובה זו

    • נטיה מינית אינה תוכנית כבקשתך.

      גם אני יהודי, 29/01/08 18:55

      לגרום לנורמה חברתית בה דוחפים צערים בעלי נטיות הומסקסואליות ברמה כזו או אחרת, לחיים כפויים עם אשה ללא שום התחשבות ברגשות, באהבה, תשוקה וחיים חופשיים היא פשע.
      הומו שמכריחים אותו לחיות חיים בשקר הוא אדם לא מאושר. להיות בכוח עם אשה זה לא אושר, זהו מתכון למוות בעודך חי.
      הומואים תמיד הין באותו יחס באוכלוסיה מראשית המין האנושי. מצעדים והפגנות של הומואים לא יהפכו אותך להומו. הזהות המינית שלך קיימת בך ולא ניתנת לשינוי.
      לא יותר קל להפוך הומו לסטרייט מאשר סטרייט להומו-שניהם בלתי אפשריים ואפשריים באותה המידה. אם אתה משוכנע בנטייה המינית שלך שאתה סטרייט ואתה מממש את האהבה שלך לנשים, גם הנפשית וגם הגופנית, מי נותן לך סמכות לקבוע שהומו או ביסקסואל לא מרגישים בטוחים בנטייה המינית שלהם כמוך?

      דווקא הקהילה ההומואים כן תומכת בחיי משפחה, זוגיות וגידול ילדים. אותם ערכים שלכאורה הם שמרנים.
      זו הסיבה היחידה שהומואים מפגינים שכן ייתנו להם להתחתן, שכן ייתנו להם לאמץ ולתת לילד בית חם, שכן ייתנו להם להתחתן, שכן יעזרו להם בפונדקאות. כן, בדיוק אותם הדברים שהסטרייטים מקבלים מובן מאליו.
      מה אתה כל כך מפחד מהומואים? הם בני אדם כמוך שפשוט אוהבים אדם אחר מבני מינם.
      וכל מצעד וכל מלחמה על זכויות וכל חשיפה, לא תגרום למישהו שנמשך לנשים להימשך לגברים. וגם אם כן, אנחנו בני אדם ולא מפלצות מהחלל.

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד! (ל''ת)

      ישראל, 29/01/08 19:24

      הגב לתגובה זו

    • הם אבדו כל רגש ולא יודעים אהבה מהי הם לא מבינים מה אתה רוצה מהם!!!! (ל''ת)

      שירה, 29/01/08 19:36

      הגב לתגובה זו

    • דברייך הם רצף אינסופי של אבסורדים !

      יובל, 29/01/08 22:20

      לא הבנתי מה הכוונה שלך ''באם הייתה אפשרות בחירה'' אם אין אפשרות בחירה לשם מה לציין זאת? יש מה שקיים לא מה שאתה שואף.להביא דוגמאות איווליות שמזכירות את המימרות
      נוסח אם לסבתא היו גלגלים הן גרפומניה לשמה.בכל אופן טעות בידך,להומוסקסואלים אין בעיה פיזית לשכב עם נשים. אין להם משיכה.כפי שאתה אולי לא נמשך לאשה שלא יפה בעיניך,אבל אם לא תהיה לך ברירה,תוכל להגיע לידי משכב אתה.יהיה לך לא נעים,אבל את האיבר תצליח לתפעל.גם הם מסוגלים לכך,הם רק לא נהנים מזה .
      במיני סידרת המופת ''מלאכים באמריקה''(משודרת היום בלווין)ישנה
      סצינה נוגעת ללב,בחור הומו הנשוי לאישה שוכב איתה בעיניים עצומות,
      כשהיא שואלת אותו מדוע הוא עוצם את עיניו,הוא מודה בפניה שהוא מפנטז שהוא נימצא עם גבר.היחס למספר ההומוסקסואלים באוכלוסיה נישמר תמיד,היחס לכמות ההומוסקסואלים באיראן זהה ביחס לכמות ההומוסקסואלים בהולנד.אין מגמת עלייה ואין מגמת ירידה.רק שבהולנד פשוט יש יותר הומוסקסואלים אשר יוצאים מהארון משום שהם חיים באקלים תרבותי המאפשר להם להגשים את עצמם שכל נסיון אחר מצווה עליהם הסתרה,הכחשה,שינאה עצמית על בעל הנטיה שתיפגע גם באחרים(תאר לך את ההרגשה של אישה המגלה שבעלה הומו).נער שמתחיל לגלות את זהותו המינית ובוחר להגשים את נטייתו אין זה אומר שאם ישכב עם בני מינו תתבטל לגמרי משיכתו לבני המין השני.משום שמחקרים מגלים שמשיכה מינית מורכבת מפנטזיות,רגשות ותסריטיים מיניים ראשוניים,ואלו לא ניתן לשינוי.במילים אחרות אדם יכול להחליט שלא לפעול בהתאם למשיכתו ולהינמק בחשקו,אך הוא לא יכול
      לייצר יש-מאין משיכה מינית לנשים כאשר זו אינה קיימת אין זה משנה
      אם בחור צעיר החל לקיים יחסי מין עם בני מינו ,במידה ואין לו את המשיכה לבני המין השני היא לא תתפתח גם אם יבחר שלא לקיים יחסי מין עם בני מינו,באם יש לו נטיה מינית גם לבני המין השני היא לא תשתנה במידה ויבחר לקיים יחסי מין עם בני מינו.למרות שאני בעד להמתין עם קיום יחסי המין עד שהנער יגיע לבשלות מינית שבו יכל לבחון בשיקול דעת את נטייתו ויגיע לגיבוש באשר לזהותו המינית,ועלינו כחברה להבין ,לקבל ולאהוב ולא לנסות את מה שאתה עשית לבוז,להשפיל לדכא ולהדיר.זוהי קהילה שפרטיה היו במשך שנים רבות מוחלשים,שסבלו ועודנם סובלים מדחיה,עויינות ודיכוי מצד חלק מהציבור מה שמוביל אותי לטיעון שלך:יש לי חברים הומואים ובתוך תוכם הם רוצים להיות נורמלים וסובלים, אפילו שמקבלים אותם.איך בדיוק אתה מקבל אותם כשאתה זורק רפש לכל עבר?הגורם המשמעותי ביותר למועקה של הומוסקסואלים
      הוא דווקא גישת החברה כלפיהם,כפי שהוכחת בתגובתך.לגבי ''נורמלי''/''לא נורמלי''זהו הטיעון הכי חלש שרק יכול להיות,נורמלי הוא מה שהחברה קובעת שהוא נורמלי.הנורמות משתנות מתקופה לתקופה ומחברה לחברה, נורמה איננה סטאטית ומקובעת באופן קטגורי . להבדיל מטאבואים אונברסלים, כגון:גילוי עריות שנשארים(עם שינויים קלים בהגדרה) לגבי הומוסקסואליות הדוגמה הכי טובה היא יוון העתיקה יחסים הומוסקסואלים היתה נורמה ברורה ומקובלת אהבת גברים נחשבה,משום מה,לאצילה יותר מאהבת נשים. ובזמן האימפריה הרומית נהגו זוגות חד-מיניים להינשא,הקיסר נירון,לדוגמה,הירבה להתחתן עם גברים כנ'ל דיוקליטיאנוס.גם בסין העתיקה גם בקרב חברות ילידיות בצפון אמריקה ואפריקה ישנם עדויות על נשואים חד-מיניים.ההיסטוריה של הנישואים החד-מיניים היא במידה רבה ההיסטוריה של ההומוסקסואליות ודרכי קבלתה בחברה האנושית.
      לכן מצעד הגאווה(גם בירושלים )הנו מצעד חשוב בעיני משום שיש רצון לעלות לסדר היום את המאבק הציבורי להשגת שוויון
      הזכויות,ועל מנת להפגין נוכחות כלפי מי שמתבייש ומתייסר בדבר זהותו המינית,על מנת ליצור אקלים חברתי של חברה בעלת מרקם חברתי סובלני,רב-גוני,אנושי צודק וטוב יותר.

      הגב לתגובה זו

    • ואם יש אפשרות בחירה עדיף לבטל את יצר המין

      זוצל, 31/01/08 17:39

      בכלל כי הוא גורם לנזק בל ישוער לאדם עצמו בכל המישורים ולאנושות בכלל, אז תגיד שזו הנאה מאוד גדולה וטעם החיים? אני אומר שלשחק שח מט או טניס ולכתוב טוקבקים באינטרנט זו ההנאה הכי גדולה וזה לא גורם לנזק כמו יצר המין.
      אבל נולדת עם היצר הזה וזכותך לממש אותו אם אתה רוצה כל עוד שאתה לא פוגע באחרים, אז למה אתה מתערב להומולסבי בחיים? הם נהנים מהמין כמו שסטרייט נהנה ממין או אפילו יותר, ובקשר לחיי משפחה, רוב הזוגות הסטרייטים או מתגרשים או נשארים ורבים באומללות רבה ''בגלל הילדים'' אז מי אמר שזה יותר טוב מהורים הומואים או לסביות? היום אנשים רוצים משפחה כי זה מה שהכתיבו להם שצריך לעשות, אבל מישהו חופשי מהשטיפת מח מבין שזה רעיון גרוע

      הגב לתגובה זו

      • משפחה זה רעיון גרוע ומדכא.

        סטרייטית חופשיה, 04/02/08 05:47

        מי בכלל רוצה להתקע עם מישהו לכל החיים ולהשריץ ילדים?

        הגב לתגובה זו

    • סופסוף מישהו נורמלי בבית המשוגעים הזה... (ל''ת)

      בת יפתח, 31/01/08 23:14

      הגב לתגובה זו

    • למה כולם מתלהבים מהתגובה הזאת?

      לא משהו מיוחד, 03/02/08 11:56

      הוא פשוט ערם שטות על גבי שטות לתוך תגובה אחת שטותית ולא רציונלית בכלל.
      מצעד הגאווה הוא לא ''מסע פרסום'' לקהילה הגאה. אנחנו לא יוצאים לרחובות ומנסים ''לגייס'' סטרייטים תמימים לכוחותינו.
      תאמינו לי, יש לנו מספיק גאווה כדי להיות שמחים בחלקנו. אנחנו לא צריכים כמה נטעים זרים שיזייפו אורגזמות הומוסקסואליות. וזאת בטח לא המטרה שלנו.

      אם כבר, יש כפייה הטרוסקסואלית בחברה שלנו. מה עם אותם ''אנשי דת'' (אנשי פרשנות אינטרסנטית, אם כבר) מכובדים שטוענים כי יש לכפות את אורח החיים ההטרוסקסואלי על כל אדם שחי בחברתנו כיום?
      אז אל תבואו פתאום בטענה שהומוסקסואלים הם מקור לכפייה מינית. תבחנו טוב טוב את עצמכם.

      הגב לתגובה זו

    • אבל גם אני כסטרייטית לא מעוניינת

      בילדים, 04/02/08 05:45

      ומשפחה.
      לא מעוניינת בחתונה החשוכה, שהיא המצאה גברית מהזן הנחות ולא מעוניינת להביא ילדים.
      אז זה מה שמפריע לדתיים? פחות ''נשמות'' יהודיות בעולם..

      אין קשר בין נטיה מינית לבין רצון למשפחה.

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    מה לא בסדר? יש לטפל בכל מחלה/סטיה כנדרש (ל''ת)

    סקסולוג, 29/01/08 17:47

    הגב לתגובה זו

    • מי מפריע לדתיים לגשת למירפאות (ל''ת)

      הסמוכות לבית, 29/01/08 18:31

      הגב לתגובה זו

      • תגובה חזקה! אני איתך:] (ל''ת)

        LibertinE, 29/01/08 19:26

        הגב לתגובה זו

      • כל החכמולוגי והבורים והכסילים שיקראו 148 (ל''ת)

        ברכה, 29/01/08 19:27

        הגב לתגובה זו

  • 144.

    אני ממצביעי ש'' ס וליכוד ואני הומו גאה . ומעריץ את נתניהו ואת המר''ן (ל''ת)

    תל אביבי גאה, 29/01/08 17:40

    הגב לתגובה זו

    • אוי-אוי-אוי-אוי-אוי-אוי.יש רבים כמוך שהם הומויים ומצביעי ש''ס ליכוד (ל''ת)

      אוי-אוי-אוי., 29/01/08 18:37

      הגב לתגובה זו

      • כן, רק שרובם מכחישים את זה

        זוצל, 31/01/08 17:52

        כמו שבין הנאצים היו הרבה הומוסקסואלים מודחקים ששנאו את עצמם ולכן הם רצחו הומואים, וכמו שבכל ארגון לאומני פאשיסטי פנאטי דתי יש הרבה הומופובים שהם בעצמם הומואים

        הגב לתגובה זו

    • אתה עדין בגדר תועבה וישל לך עסק עם בורא עולם ולא עם ש''ס (ל''ת)

      שירה, 29/01/08 19:33

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    מדינת אייטולות.

    אושרי, 29/01/08 17:26

    גם אני לא ''מת'' על התופעה ורואה בה אנומליה מסויימת,האמינו לי הש''סניקים מזכירים לי את משטר האייטולות באירן, גם שם סוקלים נואפים ומתייחסים להומואים כמצורעים,
    אולי אפשר להתנתק גם מהם,ש''ס מביאה רק נזקים והם נמצאים בממשלה ע''מ להתעלק על משלם המיסים ולהציק לציבור החופשי

    הגב לתגובה זו

    • לא שמעת שבאיראן אין הומואים?

      אחמדינז'אד, 29/01/08 18:02

      אני מקווה שבקרוב לא יהיו גם אחמדינז'אדים.
      וגם נאסרללות.

      הגב לתגובה זו

    • סיסמאות נבובות ונדושות ראה 148 חדורות שנאה ובורות (ל''ת)

      שירה, 29/01/08 19:30

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    אני סטרייט אבל

    זיו, 29/01/08 17:06

    רוצה גם.
    מי מארגן מצעד גאווה לסטרייטים?

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    ליצן פרימיטיבסקי (ל''ת)

    עושה צחוק, 29/01/08 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    נו, יש מגדירים גם מהצד השני שמגדירים דתות או דתות מסוימות כמחלה

    Avi Ecuador, 29/01/08 17:01

    לצערי נצטרך לחיות ולסבול את כל ''המחלות'' ולא להשתמש באמצעים דרסטיים שיהרסו גם את ''הבריאים''.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    אדם לאדם זאב (ל''ת)

    לא בכדי, 29/01/08 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    בואו נסכים עם עובדה אחת ברורה..

    בוקר טוב מציאות, 29/01/08 16:57

    מאז שכל עניין הגאווה הפך להיות כזה פופולארי ופרובוקטיבי לא מעט בני נוער נמשכו לעניין הזה מתוך סקרנות ורצון לשייכות.
    מכך יוצא שלא מעט בני נוער מגדירים עצמם כ ''לא סטרייטים'' או ''B'' וכדומה רק כדי להיות שייכים לקבוצה הזאת.

    תגידו מה שתגידו זאת עובדה!

    לי באופן אישי אין שום התנגדות לעירבוב בין המינים ואני בהחלט מכבד ומקבל את רצונם של אחרים לחופש הבחירה.

    אבל מה צריך להוריד פרופיל ולא להקצין ולשדר רק סקס בכל המצעדים האלו ולהפגין בהתנהגות גסה ברחובות העיר.

    אני לא מסכים שהציבור ייחשף למצעד פרובוקטיבי, גס וחושפני. זה פשוט לא חינוכי.

    מסיבות שכאלה תעשו רק במקומות ובמועדונים סגורים כך שרק מי שירצה בכך יכנס ויחשף.

    הגב לתגובה זו

    • בא נסכים על עוד דבר

      י, 29/01/08 17:58

      עוד יותר בני נוער ומבוגרים נמשכים לדת מסיבות של סקרנות, רצון לשייכות ולחץ חברתי.

      הגב לתגובה זו

    • בוא נסכים על דבר אחד:

      שם, 29/01/08 19:27

      בחיים שלך לא ראית מצעד גאווה בירושלים ואתה לא יודע על מה אתה מדבר.
      המצעד בירושלים הוא הפגנה של אנשים בגי'נס וטי שירט, בלי שום מוזיקה, בלי ריקודים, בלי שום סממן פרובוקטיבי או מיני או חושפני.
      זה רק מראה שאתה ואחרים שקרנים או טיפשים. המצעד בירושלים הוא לא כזה. כולם משתמשים בתירוץ שהוא פרובוקטיבי כדי לאסור אותו. הוא מצעד כמו כל הפגנה אחרת. אולי השלטים יותר צבעוניים.

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    חולה נפש!!!! (ל''ת)

    שיר, 29/01/08 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    לפני 30 אסרו עלי לעסוק במקצועי: מהנדס אווירונאוטיקה משום שאני הומו

    סתם הומו רגיל, 29/01/08 16:50

    נסעתי לקנדה ואני חוסה תחת החוקים האנושיים של ארץ יפה זאת. ונהנה לבקר בארץ כתייר עם בן זוגי .
    מצעד הגאווה הוא מצעד מחאה נגד אפליה ושנאה, ואין מקום טוב יותר להפגין מאשר בעיר הבירה, מושבו של השלטון.
    בהצלחה, ישראל!!

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו שמחים בשבילך שאתה שם

      תודה, 29/01/08 17:16

      במקומך התקבל בעל משפחה שמפרנס את ילדיו !!!! ואתה? את מי אתה מפרנס??? תודה לך שנתת המשך לעם היהודי

      הגב לתגובה זו

      • מן הסתם, מפרנס את עצמו ואת משפחתו (ל''ת)

        במבי, 29/01/08 18:01

        הגב לתגובה זו

      • לידיעתך הרבה,

        דייק, 03/02/08 12:03

        וכנראה שגם לתדהמך הרבה, קיימים זוגות של הומואים ולסביות שחיים ביחד ומתפרנסים ביחד. וכן, יש אפילו זוגות שיש להם ילדים. אולי לא משותפים, אבל ילדים הם ילדים. מה שבור אגוצנטרי כמוך בודאי לא יכול להבין כי אם הילד לא בשר מבשרך הוא בטח לא שווה את ההתייחסות שלך.

        תפקח את העיניים.

        הגב לתגובה זו

    • אני איתך ! =] (ל''ת)

      ג=א=ה מתגאההה !, 29/01/08 17:29

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    הבעיה היא שכשהחברה מקבלת הומוסקסואליות ההומואים הופכים ממיעוט לרוב

    אבי, 29/01/08 16:47

    והדבר הוכח כבר פעמים רבות בהיסטוריה.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין... אפשר איזו דוגמא בבקשה (ל''ת)

      PATISHTECH, 29/01/08 18:17

      הגב לתגובה זו

      • לדוגמא : יוון העתיקה, האימפריה הרומאית לפני הופעת הנצרות,

        דוגמא לסכנת, 29/01/08 18:37

        והמזרח הרחוק במקומות מסוימים (בצפון תאילנד, במאה ה15, נעצר לגמרי הריבוי הטבעי משום שרוב הגברים העדיפו להיות הומואים !!!
        ואז נתן המלך הוראה לנשים להגביה את מחשופי שמלתם, כדי לעורר את הגברים, אבל גם זה לא עזר).

        הגב לתגובה זו

        • נו, באמת..

          ברוך השם, 03/02/08 12:11

          בימי הביניים הומוסקסואליות היתה עניין של אופנה. זה בכלל לא קשור לנטיות מיניות.

          לא כל מיעוט שמקבל ''הסכמה'' מצד החברה הופך לרוב.

          הגב לתגובה זו

        • כמה שטויות

          ..א-מינית, 04/02/08 05:53

          הומואים ולסביות תמיד היו ותמיד יהיו.
          מי שנולד סטרייט, לעולם לא ימשך לגבר.
          סטרייט נגעל עד עמקיי נשמתו מהמחשבה על להיות עם גבר.

          הגב לתגובה זו

        • הבעיה היא שכשהחברה מקבלת דת

          השפויים הופכים, 04/02/08 05:54

          ואז פתאום מותר להנציח כל מיני חוקים חשוכים ולהגביל נשים.

          מעניין שתמיד החוקים האפלים הם באשמת זכרים. לכאן ולכאן.

          הגב לתגובה זו

    • תן דוגמא אחת (ל''ת)

      י, 29/01/08 18:24

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    פאשיזם בישראל

    פושע, 29/01/08 16:45

    צריך להעמיד לדין את הח''כ הפאשיסט

    הגב לתגובה זו

    • מסכים! מילותיו יכולות להתפרש כהסתה. (ל''ת)

      גועל נפש, 29/01/08 16:58

      הגב לתגובה זו

      • אכן מסכים. האמירות הללו שקולות לאמירות כמו

        דביר, 29/01/08 18:19

        ''כל הערבים מסריחים'' או אמירות גזעניות כאלה ואחרות.

        הגב לתגובה זו

  • 133.

    האיש צודק - שיחגגו את הסטיות שלהם בבית (ל''ת)

    רונית צח, 29/01/08 16:42

    הגב לתגובה זו

    • אולי כדאי לאסור על דתיים להסתובב עם שטריימלך ולבוש של איימיש? (ל''ת)

      זו לא סטייה?, 29/01/08 16:59

      הגב לתגובה זו

      • הסטייה היא יחסית לרוב

        Avi Ecuador, 29/01/08 17:11

        ועדיף בכל מקרה שהסטייה תוצנע...

        הגב לתגובה זו

        • עדיף כדי שיהיה לך נוח?

          לא נמשכת, 04/02/08 05:56

          כמה קטן האלוהים שלך. הוא לא יכול לטפל בהומואים בעצמו ושלח אתכם כעובדים שחורים?

          הגב לתגובה זו

      • הצרפתים קבוע שללכת עם רעלות

        Avi Ecuador, 29/01/08 17:13

        או סמלים דתיים בבתי ספר זו סטייה?

        הגב לתגובה זו

  • 132.

    לח''כ בוים אין כבר דאגות אחרות בחיים?יש לפטר ח''כ המתעסקים בשטויות!

    אזרחית, 29/01/08 16:41

    ישנם כ''כ הרבה בעיות חשובות כגון: תקיפת קשישים! סל תרופות! רעידת אדמה צפויה ופצצת אטום באיראן! ובוים האידיוט מתעסק ומעסיק את הכנסת בשטויות???!!!
    האם לח''כ בטלנים כאלו האזרחים משלמים משכורות?
    נא לפרסם כבר בבקשה!

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    הלוואי שיפול עלכם

    החושך, 29/01/08 16:40

    על ש''ס ועל מרץ.
    ועל כל הקיצונים בעולם..ואימרו אמן ואמן.
    שיפול עלכם חרדה וחושך

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    תודו שזה ענק ..............(-: ,שפעת העופת

    (-:, 29/01/08 16:35

    שפעת העופת ,חחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

    • חחח, ושפעת עופות זה מדבק... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 29/01/08 16:46

      הגב לתגובה זו

    • לדעתי לא כל כך גדול... שפעת, בסופו של דבר, עוברת. (ל''ת)

      אגזוזן מצונן, 29/01/08 16:48

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    ועוד אוסרים על טוקבקים בהם רוצים לומר כל מה שחושבים עליו (ל''ת)

    1, 29/01/08 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    יש בעולם כל מיני מחלות.

    תמר, 29/01/08 16:32

    הומופוביה היא מחלה קשה גם גזענות, שנאה וייתכן שגם זדון ורוע לבב הוא סוג של מחלה.
    אני מאחלת לחבר הכנסת זאב שיימצא מזור לכל מחלותיו.

    הגב לתגובה זו

    • גם הומופוביה-פוביה היא מחלה קשה.

      בת יפתח, 31/01/08 23:18

      אממה, בגלל שאנחנו בולעים בלי הבחנה מה שבא מהמערב בבחינת ''כזה ראה וקדש'', לאנשים התהפך השכל.

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    הוא גבר ... נקודה

    דרוזי, 29/01/08 16:32

    לח''כ זאב אני אישית גאה בך אתה צודק במיליון אחוז כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

    • כאילו שאצלכם אין. אני אישית הייתי עם כמה (ל''ת)

      דודי, 29/01/08 17:39

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    הרב ניסים זאב צודק בכל מילה ,חייבים לעזור להומואים להחלים (ל''ת)

    חיים, 29/01/08 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אתה יודע כמה הומואים ומסוממים יש

    הזהג הנהיר, 29/01/08 16:29

    בבני ברק מחסידי ש''ס אין לך מושג
    אז לפני שאתה נכנס לפרדס ומקצץ בנטיעות תבדוק

    הגב לתגובה זו

    • אם ההגדרה שלו נכונה העובדות שאולי הוספת

      Avi Ecuador, 29/01/08 16:50

      בסה''כ מוכיחות אולי ש''המחלה'' יש לה שורשים והיא בכל מקום.

      הגב לתגובה זו

    • אתה יודע כמה? אז תגיד לנו. (ל''ת)

      ישראל, 29/01/08 19:21

      הגב לתגובה זו

      • אחוז לא מבוטל! (ל''ת)

        זוצלעגי, 31/01/08 21:11

        הגב לתגובה זו

  • 124.

    כיפה על הראש לא מקנה לך אלוהות. (ל''ת)

    אתה הבנת את זה?, 29/01/08 16:28

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה במאת האחוזים. (ל''ת)

      שמי כשם סבתי, 03/02/08 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    הרבה תלמידי ישיבה מקיימים משכב זכר וזה לגיטימי

    שי, 29/01/08 16:28

    מה שלא לגיטימי זה מימונם של הטפילים הללו.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    Why is this printed in Politi medini, why not in BRIUT (ל''ת)

    HEALTH FIRST, 29/01/08 16:14

    הגב לתגובה זו

    • אם אפשר לתקוף את המגזר הדתי-הכל כשר!אם אפשר-יעשו זאת גם בספר הטלפונ (ל''ת)

      למתפלא:, 29/01/08 16:38

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    זאב, מה איכפת לך מה שאנשים עושים עם חייהם הפרטיים,,לבריאות להם,,,,, (ל''ת)

    אני לא הומו, 29/01/08 16:12

    הגב לתגובה זו

    • ''חייהם הפרטיים'' בראש כל חוצות? נאורות חשוכה כבר אמרנו? (ל''ת)

      ישראל, 29/01/08 19:19

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    העיקר שש''ס תומכת באולמרט ,השאר לא חשוב (ל''ת)

    טפשים במלכודת, 29/01/08 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    פנייה אישית לח''כ נסים זאב, בשפתו שלו

    אשי, 29/01/08 16:09

    אוגה בוגה, בוגה בוגה אוגה בוגה, אוגה אוגה בוגה אוגה, בוגה אוגה.

    הגב לתגובה זו

    • חה חה חה חה חה (ל''ת)

      מ ע ו ל ה !, 29/01/08 16:57

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    תגובה ל- 2 ההומופוב הנתעב:

    לא להומופוביה!, 29/01/08 16:08

    רק היום שמענו בתקשורת על ''מורה'',כביכול, מלמד קטינים, תלמיד ישיבה באחת ההתנחלויות הדתיות-חרדיות שנידון למאסר על מעשים מגונים בילדים שנשלחו אליו ע''י הוריהם לשיעורים פרטיים והפדופיל הנתעב הזה עשה בהם מעשים מגונים!!!
    מקרה זה אינו יחיד והיו מקרים כאלו גם בעבר!
    ''סדום ועמורה'' נמצאת אפוא אצלם!!!
    די לכפייה הדתית המתועבת!
    הפרדת הדת מהמצדינה לאלתר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת

    אזרח, 29/01/08 16:07

    כל יום שומעים על ההומואים ועל השמאלנים. הגיע הזמן שנתנגד לכל התועבה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אין מקום למצעד הומולסבי ו/או כל מצעד מיני אחר ברחובות ערי ישראל

    במיוחד בירושלים, 29/01/08 16:07

    יש פארקים רחבי ידיים, בהם ניתן לקיים כל מצעד מכל סוג.
    אין להסכים שתהיה הגבלת חופש התנועה לכלי הרכב בעיר כלשהי בישראל, עבור מצעד מכל סוג שהו. לא משנה מי הצועד ואת מה הוא מייצג.

    בכל מקרה ,לירושלים מעמד מיוחד אצל כל העמים ולכל הדתות. אין ולו סיבה אחת לקיים מצעד בנושא מיני כלשהו בירושלים.

    הגב לתגובה זו

    • אני מתחייב בראשי

      י, 29/01/08 18:22

      שאחרי שיסכימו איתך ב 100% ומצעדי גאווה יערכו אך ורק בפארקים, יגיעו זאב ושכמותו וכמותך ויזעקו מרה של הפרובקציה שבקיום של מצעד כזה בפרהסיה וידרשו למנוע אותו

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    הומוסקסואליות אכן דילמה קשה

    אזרח סטרייטי, 29/01/08 16:04

    דברי הח''כ אכן לא פשוטים אך הם משקפים את השאלה שכנראה היא ללא מענה האם הומוסקסואליות היא סטייה של הטבע או חלק מהטבע האנושי. בעיני הומוסקסואליות היא נטו העדפה מינית של כל אדם באשר הוא אפילו הדולפינים מקימים יחסי מין בין זכרים כך שהכל אקראי ביותר. ואנחנו האחרונים בשרשרת הבריאה שיכולים לקבוע מה נכון ומה לא. מאידך האנטומיה של הגבר מעידה שפי הטבעת אמור להיות חד כיווני ולא דו כיווני כל שימוש בכיוון ההפוך יכול לגרום לבעיות רפואיות בגוף האדם
    מה שמחזיר אותנו לתורת האבולוציה
    ולכן קשה באמת קשה לקבוע מה נכון.

    הגב לתגובה זו

    • We have the TORAH - that tells us right from wrong (ל''ת)

      I feel bad 4 U, 29/01/08 16:58

      הגב לתגובה זו

    • לא קשה לקבוע מה הנכון. קשה לרסן את התאוות! (ל''ת)

      ישראל, 29/01/08 19:15

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    ל-80 מסכים איתך 100%! (ל''ת)

    איראל, 29/01/08 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    לשלוח את הדתיים לרופא (ל''ת)

    22, 29/01/08 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אם הם חולים - מדוע השנאה ??? ואם לא - אז מה עם זכויות הפרט ??? (ל''ת)

    כולנו יהודים !!, 29/01/08 15:50

    הגב לתגובה זו

    • זה לא שהם חולים הם המחלה. ד''א לגבי מה ש-80 רשם אני חושב ש... (ל''ת)

      עוזי, 29/01/08 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    המחלה של זאב

    דרור, 29/01/08 15:49

    צר לי אבל למחלתך אדון זאב כנראה אין מרפה , אנשים כמוך צריכים לגרש למדינות בהן דעות כאלה שכיחות (איראן לדוגמא) ובע''ה נפטר מיצורים כמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    לגלאון עם הגלון

    מאיר ויסמן, 29/01/08 15:47

    האון שבגלאונך אבד עליו הכלח....

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הזאב מהכנסת זקוק דחוף לטיפול פסיכיאטרי

    סקסולוג המחוז, 29/01/08 15:39

    הגאים והגאות זה מעשה אלוהי זה לא בחירה אישית הזאב הזה מהכנסת כופר במעשה אלוהים כך הוא יצר אותם . לפיכך הזאב הזה זקוק בדחיפות לאישפוז במחלקה פסיכיאטרית סגורה .

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    גועל נפש

    יאיר, 29/01/08 15:38

    שככה מדבר פוליטיקאי בארץ. גועל נפש, גזען חסר מצפון. אפשר לחשוב שבתנ''ך לא היו משכבי זכר, וכך גם לאורך ההיסטוריה, ודי להזכיר אירועי דוד ויהונתן, בקיצור, חברים אני ממליץ ללכת לראות קלוברפילד בסופ''ש, סרט שפועל על מנגנון הפחד. תבינו אי אפשר לראות את המפלצת, כי היא בכל מקום, אפילו בדמות פוליטיקאי.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ח''כ זאב מייצג את הכנסת המכוערת שלנו

    אבי, 29/01/08 15:36

    אין להביט בח''כ זאב כתופעה מוזרה אלא כסימפטום של כנסת מושחתת. אני לא הומו אך אני בטוח שיש המון הומואים בקהילה החרדית, ואני בטוח שח''כ זאב יודע זאת, ואני בטוח שזאב יודע שהוא חי במדינה דמוקרטית וחרף זאת הוא יודע שבמצב הנוכחי הוא יכול לומר ככל העולה על רוחו. אני מציע לקחת את מר זאב ולתת לו להירקב בכלא שנתיים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      עמי, 29/01/08 15:50

      הגב לתגובה זו

    • לצערי,אני מסכים איתך (ל''ת)

      סמי הדתי, 29/01/08 15:51

      הגב לתגובה זו

    • סוף,סוף אחד שמבין עניין (ל''ת)

      רונית, 29/01/08 15:52

      הגב לתגובה זו

    • ויש גם הרבה אזרחים שלא עוצרים באדום ב2 בלילה... (ל''ת)

      ישראל, 29/01/08 19:13

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    זאב טיפש-ומה עם הלסביות? לא צריכות טיפול? למשל הבת של אולמרט?

    עליזה, 29/01/08 15:36

    אני מתפלאת שאולמרט לא מעיף אותו מהקואליציה עם הדעות החשוכות האלו שלו.

    הגב לתגובה זו

    • למחלה שלך גבירתי קוראים - שנאה עיוורת !!! (ל''ת)

      די מתלהמת, 29/01/08 15:47

      הגב לתגובה זו

    • כנראה בגלל הריח (ל''ת)

      אנטוני הופקינס, 29/01/08 16:16

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    אני חייב להודות שהומואים זה מגעיל לפעמים (ל''ת)

    אא, 29/01/08 15:35

    הגב לתגובה זו

    • ולפעמים לא?

      ברק, 29/01/08 15:57

      בפעמים שזה לא מגעיל אותך צור קשר בפרטי...

      הגב לתגובה זו

      • ברק איך אני משיג אותך (ל''ת)

        אא, הובלות?,, 29/01/08 16:20

        הגב לתגובה זו

  • 104.

    לטפל בהומואים כמו בשפעת העופות

    תמי, 29/01/08 15:35

    ח''כ זאב, קשה לי להוסיף הנכבד, כי עם הצהרה כמו שאתה מצהיר אינני יכולה לכבד אותך. מי שמך לשופט, או לקובע על מהותו של האדם? ממתי העדפה מינית של אדם , היא זו המרימה אותו או פוסלת אותו? אני מכירה הומואים ולסביות משכילים ביותר, אנשים מקסימים באופים, ומה שהם עושים או לא עושים במיטה שלהם זה לא מענייננו. כדאי שתתחיל להבין שגם אנשים מסוגך, המשתייכים לש''ס, ואפילו חרדים יותר, יש להם העדפות מיניות שונות מאשר לך, ואולי עליך לשאול את עצמך מדוע אתה מגיב כך לגביהם? האם בסתר לבך הינך מקנא בהם שהם לא מסתירים את ההעדפות המיניות שלהם?
    ריבונו של עולם. חיה ותן לחיות. אני לא לסבית, ואין לי במשפחתי אך הומו או לסבית, ואם יהיו, אינן פסולים בעיני. אדם הוא אדם באשר היותו אדם!!! ולא בשל ההעדפה המינית שלו.
    לך תלמד תורה, ותפסיק לחטט בעניינים פרטיים של אנשים אחרים!!!
    גם אלוהים שם קודם כל את ההתנהגות של אדם כלפי חבר, ומכיוון שכל ישראל חברים - אני חושבת שאתה עובר עבירה חמורה ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ''מוצא המינים''

    צ'ארלס דארווין, 29/01/08 15:32

    קוראים יקרים,

    כשסיימתי את כתיבת סיפרי קינן
    בי הספק אם נכונות מסקנותי והאם
    פרשנותי את התפתחות המינים אכן
    נכונה היא. חסרה לי אותה חוליה
    מקשרת, אותו שלב ביניים, בין העבר
    הקופי שלנו, לבין ההווה.

    תמו חיפושי. תודה איש יקר, אתה
    החוליה החסרה.

    ברגשי כבוד, שלך,
    צ'ארלס

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה דא(ר)ווין מצאת את עצמך? השחלת עצמך לחוליה החסרה? (ל''ת)

      ישראל, 29/01/08 19:10

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    בלי קשר לכתבה, מוות לדמוקרטיה (ל''ת)

    ימני, 29/01/08 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    לא להתרגש, עוד ספין של אולמרט (ל''ת)

    חחח, 29/01/08 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ח''כ זאב המסכן

    MAX, 29/01/08 15:29

    אמירה מסכנה שאומרת יותר על האומר אותה ועל אמונתו מאשר על ההומואים.אני קורא לכל הדתיים לקרוא פרקי תהילים להחלמת ח''כ זאב ושכמותו ממחלתם-היא הבורות.
    ולחשוב שהסמכות הדתית שלו לובש(ת) שמלה....

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    בן אדם חשוך ופרימיטיבי. למה עוד מגיבים בכלל לשטויות שלו? (ל''ת)

    לסבוס, 29/01/08 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    זו התוצאה של פרובקציות המצעדים בירושלים

    מיכה, 29/01/08 15:22

    אתם חפשתם את זה, מה אתם כל כך מתפלאים על דבריו?

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    חברי ש''ס=ימי הבינים השחורים משחור.

    גדעון, 29/01/08 15:21

    עם קצת מאמץ ירושלים תהפך לשמורת טבע של ימי הבינים עם ש''ס שיביאו עליה את'' המגפה השחורה'' אנשים שפוים לא ירצו לגור ואפילו לבקר בה מעיר של זהב תהפך לעיר של זאבים ושחורים.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    זאב

    ארז, 29/01/08 15:20

    צריך לשלוח את ח''כ זאב לטיפול!!!

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    לא רוצה להיות יהודי

    יהודי בעל כורכו, 29/01/08 15:19

    בגלל כבוד הרב ושכמותו תחרב ירושלים...והאמת, בתור מי שמתבייש ביהדותו אני אומר : יפה שעה אחת קודם''...

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ומי ברא אותם אם לא אלוהים?

    יהודי מאמין, 29/01/08 15:17

    נסתרות דרכי השם
    ולא לאיש קטן כמוך לדעת ולשאול מדוע

    הגב לתגובה זו

    • ומי ברא את הרוצח, השודד והנואף? מי שברא אלה אמר לא תעשה אלה! (ל''ת)

      ישראל, 29/01/08 19:08

      הגב לתגובה זו

      • האדם בוחר בעצמו אם להיות רוצח, שודד או נואף. (ל''ת)

        חבצלת, 31/01/08 18:26

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    דיי,תודו שהוא שיחק אותה,קרעת אותי מצחוק

    אנטוני הופקינס, 29/01/08 15:16

    תביא יציאה על הסמולמארט.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    האיש החשוך והמכוער הזה לא ראוי להתייחסות (ל''ת)

    Amir A, 29/01/08 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לטפל במציעי הצעות חוק אידיוטיות

    כמו בשפעת, 29/01/08 15:14

    דחוף!
    זה בנפשנו!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ככה צריך לדבר!

    שס, 29/01/08 15:12

     !.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    תגובה לגזען

    עמרי, 29/01/08 15:09

    יש להפריד את הדת מהמדינה ולא לתת לגזענים כמו ח''כ זאב את הזכות
    להסית לגזענות בושה לדמוקרטיה ולמדינת ישראל שיש אצלנו יצורים גזענים כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מה קדוש

    יהודי, 29/01/08 15:08

    ברור לכולם שהומואיות זו סטיה מסוימת מהנורמה.אז למה להביא את זה דווקא לרחובות עיר שנחשבת קדושה לאחוז גדול מאוכלוסית העולם?למה לפגוע בקדושה?זהו רוע לשמו.מי שרוצה להיות הומו שיעשה זאת על חשבונו בלי לפגוע במקומות קדושים

    הגב לתגובה זו

    • ואיך בדיוק נפגעת הקדושה של ירושלים? (ל''ת)

      י, 29/01/08 18:16

      הגב לתגובה זו

      • ירושלים היא מרכז הקדושה ביהדות, והיהדות מתנגדת בכל תוקף למשכב זכר (ל''ת)

        תעשה לבד את, 29/01/08 19:26

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    ל71

    דוד, 29/01/08 15:08

    כל מי שלא בדעתכם הוא פרמיטיבי נכון?

    הגב לתגובה זו

    • לא. רק מי שפרימיטיבי, שטוף-שנאה, וגזען. (ל''ת)

      דמוס, 29/01/08 15:48

      הגב לתגובה זו

      • אתה מתכוון לרוב הטוקבקיסטים כאן? (ל''ת)

        שנאה, 29/01/08 19:30

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. יש אנשים במדינה שחושבים שהם הקובעים מה ''מתקדם'' ומה לא

      תמר, 29/01/08 19:29

      ובלהט האתיאיזם הדתי שלהם, דובקים במנהגים שהיו מקובלים לפני 4000 שנה ויותר.

      אבל הם בטוחים שהם הכי מתקדמים שיש כשהם מעודדים בני נוער להפוך לסוטים.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    בכוס מים

    סערה, 29/01/08 15:07

    אני מדמיין או שהגשם פשוט לא הקשיב היום לחזאים??
    באיזור השפלה ראינו מעט גשם.
    מה שקוראים -גוזים בשקית

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ההומאים השניאו עצמם כשרצו לפגוע

    י, 29/01/08 15:07

    ברגשות הדתיים ולצעוד דווקא בירושלים (כאילו שאכפת להם מקדושה פתאום) חיה ותן לחיות. או שרק להומואים מותר לחיות כרצונם ולדתיים אסור וצריך לדחוף להם מול העיניים סטיות מיניות.

    הגב לתגובה זו

    • ירושלים לא שייכת לדתיים.

      Van Occupanther, 03/02/08 13:38

      תפסיקו לדבר על ירושלים כעל רכוש מפורש של הדתיים. בארצנו קיימים גם אנשים אינם מאמינים בירושלים, ובכל זאת זוהי בירתם.
      תנו לצעוד בעיר הבירה בשקט!

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    כל הכבוד לח,כ זאב על האומץ להביע את דעת בורא העולם כפי שנכתבה בתורה

    אורי, 29/01/08 15:03

    טוב יותר שהנושא יהפך לטאבו כמו פעם, ואז יקל על אנשים לעצב את זהותם המינית. כך יוכלו להקים משפחות, ולא למות מיתה איטית ודקדנטית. הבעיה היא שקשה נוכח העליהום ''הנאור'' להשמיע דעה כשל זאב, ומכאן ההערכה לאומץ ליבו.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ואולי גם את הדתיים נגמול באיזו שפעת עופות קטנה ? (ל''ת)

    עצבנוני, 29/01/08 15:00

    הגב לתגובה זו

    • גם וגם. תעשו טובה ותעלמו שניכם (ל''ת)

      -, 29/01/08 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    הנחתום מעיד על עיסתו (ל''ת)

    a, 29/01/08 14:57

    הגב לתגובה זו

    • '' התחתון'' מעיד על עיסתו (ל''ת)

      ב. רמי, 29/01/08 15:34

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    הנחתום מעיד על עיסתו (ל''ת)

    a, 29/01/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הוא צודק, כנסו.

    דניאל, 29/01/08 14:55

    אנחנו מדינת ישראל ולא עוד ארה''ב אם לא היינו יהודים אם היינו מנתקים את הדת מהמדינה לא היה לנו כל זכות להיות כאן, בארץ ישראל.
    כל היהודים בכל הזמנים חלמו על הרגע שהעם היהודי יחזור לארץ ישראל - מדינה היהודים שם הוא יוכל לנהל חיים דתיים בלי שאף אחד התעלל בו, כזכור לכם מה קרה ליהודים שהם היו בגלות כל הרדיפות ההשפלות הפוגרומים שהם עברו והכל בגלל היותם יהודים
    סוף סוף זכינו לחזור לארץ שלנו, ועכשיו יש אנשים שבאים ואומרים שהדת צריכה להיות מנותקת מהמדינה שנאפשר אוכל לא כשר נישואין חד מיניים ועוד, זאת לא מדינת ישראל זאת לא המדינה שכל כך ציפינו לה, שאבותכם חלמו לעלות אליה מה שחלק מהאנשים אומרים זה להפוך את ישראל לארה''ב 2 ששם יש חופש מהכל, אבל אנחנו מדינת ישראל - מדינת היהודים ולנו אין עוד ארץ שנוכל ללכת אליה ולהרגיש בטוחים.
    לסיכום:
    כל מי שחושב שצריכים לעשות את כל הדברים האלו שמבדילים אותנו מכל שאר העמים כנראה שאין לו מה לחפש פה, כי כאן זאת לא ארצות הברית של אמריקה, כאן זאת מדינת ישראל - ~ מדינת היהודים !~

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!!! אתה צודק (ל''ת)

      צודק, 29/01/08 15:12

      הגב לתגובה זו

    • חשבתי שזאבי הוא הכי טיפש שיש אולם כנראה אתה יותר ממנו (ל''ת)

      אני, 29/01/08 16:22

      הגב לתגובה זו

    • Kol Hakavod - a real thinker (ל''ת)

      thank you, 29/01/08 17:05

      הגב לתגובה זו

    • לשנה הבאה בירושלים

      י, 29/01/08 18:14

      2000 שנה התפללנו ככה. אם לא שמת לב, היום בירושלים אין שום הגיון לתפילה הזאת. הגיע העת לשנוי.

      מדינת היהודים - כן.
      מדינת הדתיים המאבונים - לא.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    יש לחוקק חון יסוד לאיסור מצעד והליכה לבתי כנסת לתפילה בירושלים! (ל''ת)

    סימטריה בריבוע, 29/01/08 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ולחשוב שאנחנו עם שעבר את השואה פשוט בושה ! (ל''ת)

    אבי, 29/01/08 14:51

    הגב לתגובה זו

    • כמה מהנאצים הגרועים ביותר היו הומואים.

      הטרו חריג, 29/01/08 15:06

      אז לפני שאתה מחלל את זכר השואה, פשפש היטב במכנסיך.

      וחוץ מזה, מה הקשר בין השואה לבין איסור על מצעד שכולו פרובוקציה והתגרות?

      הגב לתגובה זו

      • נראה לי שהוא יותר התכוון להערות הגזעניות

        פוקע, 29/01/08 15:49

        ולדעה שהומוסקסואליות היא כמו ''שפעת העופות''.

        הגב לתגובה זו

        • אי אפשר להיות גזעניים לגבי הומואים.

          אביגדור, 29/01/08 16:44

          הומוסקסואליות זה לא גזע!

          הגב לתגובה זו

      • איך אתה יודע שהם היו הומואים?

        שבי, 29/01/08 22:37

        ביקרת במקרה במיטה שלהם?
        או שאולי עברת סתם כך ברחוב ונאצי ניסה לפלרטט איתך?

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    אנשים, ש''ס היא השותפה הכי קרובה לאולמרט. הבנתם? (ל''ת)

    צוקי מהקיבוץ, 29/01/08 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    בקיצור...

    גלילאו, 29/01/08 14:50

    אין כניסה להומואים ולסביות לירושלים.
    ממש בירת המדינה עאלק.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    דחוף לארץ נהדרת...... (ל''ת)

    צחי, 29/01/08 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    בכל משאל עם או סקר

    אבי, 29/01/08 14:45

    היה מתקבל רוב מוחלט בעד החוק
    לא מאמינים?
    תנסו!

    הגב לתגובה זו

    • אין להם אומץ. (ל''ת)

      ניסנס, 29/01/08 14:50

      הגב לתגובה זו

    • שיאו. הגיון ברזל. בכל משאל עם היה

      דמוס, 29/01/08 14:50

      מתקבל רוב להשתיק את האופוזיציה. אז מה?

      הגב לתגובה זו

      • אז נשתיק את העם, כי ''אנחנו הרב''! (ל''ת)

        עאלק דמוקרטיה, 29/01/08 14:59

        הגב לתגובה זו

        • משאל עם על חוקים?? (ל''ת)

          פסיכים, 29/01/08 15:09

          הגב לתגובה זו

    • זה לא אשמתנו שאל כל שני אנשים שפויים

      הילה, 29/01/08 15:51

      יש לפחות 10 חרדים.

      הגב לתגובה זו

    • אם כך אז ה''לא שפויים'' הם הנורמה

      אביגדור, 29/01/08 16:48

      וה''שפויים'' הן הלא נורמלים.

      איזה כיף שלפי הדמוקרטיה הרוב(הנורמה) קובע.
      ולא הולכי אחרי הלא נורמליים!

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    שמעתי אותו בגלי צה''ל

    חכמוביץ, 29/01/08 14:40

    הבן אדם פשוט דפוק,
    רוצה ש''ניקולוגים ''יבריאו''את ההומוהים והלסביות,
    פשוט דפוק, אין מילה אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מזעזע לחשוב שאלו הם נציגיו של עם ישראל

    אבנר, 29/01/08 14:39

    שיושבים בבית ה''נבחרים''. איך אנשים שהייתי חושב פעמיים אם לתת להם לצחצח לי את הנעליים בבוקר הגיעו לכנסת ? איך מפלגה שנבחרה ע''י ציבור אינה מתביישת לשלוח ''נציגים'' כאלו שייצגו את בוחריה ?

    הגב לתגובה זו

    • למה? כי מנסים להגן על קודשי ישראל? (ל''ת)

      המזועזע, 29/01/08 14:45

      הגב לתגובה זו

      • קודשי ישראל?

        יעל, 29/01/08 15:25

        ממתי ירושלים שמחוץ לחומות היא קודשי ישראל?

        הגב לתגובה זו

        • The WHOLE land is holy - you idiot (ל''ת)

          Israel is Holy, 29/01/08 17:06

          הגב לתגובה זו

        • קודשי ישראל=לא למשכב זכר. (ל''ת)

          מה לא ברור?, 29/01/08 19:21

          הגב לתגובה זו

    • כל אחד משחק אותה אלוהים בשם הדת. (ל''ת)

      כת מש''סעת, 29/01/08 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    אין בעייה - תטפל כמו שהיית מטפל

    גדי, 29/01/08 14:38

    בשפעת העופות - תתפלל חזק, איש קטן ופרימיטיבי..

    הגב לתגובה זו

    • כל-כך צודק. (ל''ת)

      גם דעה יש לי, 03/02/08 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    ח''כ זאב היחיד הנורמלי בכאוס הזה

    יוסי, 29/01/08 14:36

    אם אתם רוצים להיות לא נורמלים ולחיות כמו חיות תעשו את זה בבתיכם למה אתם מביאים את זה אלי הביתה לירושלים לכו לסדום זה המקום שלכם

    הגב לתגובה זו

    • צודק וחצי! אנה עארף? (ל''ת)

      סטלן, 29/01/08 14:42

      הגב לתגובה זו

    • זאב מזרע עמלק (ל''ת)

      הומו, 29/01/08 14:51

      הגב לתגובה זו

    • מתערב שאתה בור ועם הארץ

      אלדד, 29/01/08 15:03

      כמו שאומרים, אם הטיפשות הייתה מחלה כואבת אתה כל החיים היית בגבס

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הלוואי שכל החוקים היו כאלה

    חילוני גמור, 29/01/08 14:34

    פשוט איכככססס
    למה צריך מצעד לגועל נפש הזה?

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      חילוני, 29/01/08 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    יש הרבה חילונים שההומואים מגעילים אותם.. אבל..

    מני, 29/01/08 14:32

    הפוליטקלי קורקט...

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?

      נגעלת מהומואים, 04/02/08 06:09

      הרבה אנשים נגעלים מהומואים..
      אבל הם זקוקים בדיוק לאותם זכויות כמו לכל אחד אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    לטפל בח''כ זאב כמו בתרנגול כפרות

    זוהרה, 29/01/08 14:32

    עוד מנהג חשוך ואפל.ואפלייה באה משם מהמקומות הפחות מוארים.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אנחנו איראן, הצילו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    דמגוג מטומטם, 29/01/08 14:32

    הלוואי והיינו איראן בעצם, כל העולם מתחנף אליהם.

    הם אחד מ20 הכלכלות הגדולות בעולם.

    יש להם 1.6 מיליון קמ''ר והם לא יוותרו אפילו על מטר.

    ההשקעה שלהם באקדמיה ובחינוך גבוהה בהרבה מזו שלנו והם כבר שנים לוקחים כמעט ברציפות את אליפות העולם לנוער בפיזיקה ומתמטיקה.

    המשטר האיראני שיפץ אתרים היסטוריים ישנים ובנה ערים יפות.

    יש להם ארגון ביון ושירות מודיעין שבכירים במערכת הביטחון הישראלית מגדירים כאחד הטובים בעולם.

    הם עשו התקדמויות גדולות ביחס לעצמם במדע בשנים האחרונות.

    תחשבו שאם אנחנו היינו מתנהלים ככה היינו היום, עם המוח היהודי שלנו, 30 שנה קדימה.

    נכון-יש דברים שלא צריך ללמוד מהם, למשל היום הם הוציאו להורג מישהו שנחשד בשחיתות ואילו היהדות פוסקת שסנהדרין שמוציאה להורג מישהו, על כל עבירה שהיא, פעם ב70 שנה-נקראת סנהדרין קטלנית.

    היהדות אכן אינה איסלאם-אבל הדמוגגיה נוחה. היהדות אפילו אינה כמו שהרבה מהחרדים מייצגים אותה-זה לא דומה למה שהיא או למה שהיא הייתה עד לעלייתם לארץ. אבל עדיין, כל אלו טובים בעיני ממשלוח תינוק לאימוץ אצל זוג הומוסקסואלים או למצעד לביטוי מיניות בלב העיר הקדושה ליהדות זה 3500 שנה וזעקות שבר על זה שמונעים את המצעד כאילו מדובר בעניין של חיים ומוות.

    וזה שהבאתם הנה 600 אלף גויים מרוסיה בעלות של מאות מילארדים רק כדי לתקוע תריז לדתיים ולפתוח חנות חזיר בכל חור-זה בסדר...

    כאן ישראל, לא איראן-וישראל, היא מדינת העם היהודי. רוצים לצעוד? לכו לסאן פרנסיסקו...

    נראה אותם צועדים בוותיקן.

    נמאסתם!

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      תיה, 29/01/08 14:40

      הגב לתגובה זו

    • בטוח מורדי היהודי השאיר שם צאצאים (ל''ת)

      סטלן, 29/01/08 14:46

      הגב לתגובה זו

    • הו כן, כמה נפלאה היא איראן

      אני, 29/01/08 14:58

      מדינה כה משגשגת ופורחת כלכלית. בה חלים עונשים אכזריים של כריתת איברים, הוצאות להורג פומביות ועוד רבים וטובים. באמת נפלא שם כלכך, נשיא איראן אמר לא מזמן שאין שם הומואים בכלל. אולי זה בגלל שכולם הוצאו להורג. כמה נפלאה היא מדינה בה אין חופש ביטוי כלל.
      רוצה לחיות במדינה כזאת? מוזמן לעבור לאיראן. כאן מדינה דמוקרטית, לא דיקטטורית.

      הגב לתגובה זו

      • גם ככה תעבור לאיראן תוך 5 שנים שהם יכבשו אותך (ל''ת)

        אז תכין את עצמך, 29/01/08 15:21

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    חברי הכנסת אמורים להיות חכמים לא????

    מירי, 29/01/08 14:26

    כולם יודעים שזה לא ניתן לריפוי, נולדים אם זה, אם יש לכבודו בעיה שיפנה לאלוהים שכך ברא אותם,
    דרך אגב גם אני מיתנגדת למצעד בירושלים, זו היתגרות נטו, וגם לא חייבים לעשות מצעדים, שכל אחד יחייה את חייו בלי פרובוקציות.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    די לכפיה!! מצעד שכזה הינו כפיה סטייתית!! (או סטיה כפייתית) (ל''ת)

    קק''ל, 29/01/08 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לא בא בחשבון לדון ברצינות בחוק כזה

    ***************, 29/01/08 14:19

    מקווה שברור לכנסת שזה לא בא בחשבון.

    משום בחינה שהיא.

    לא בא בחשבון. נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • עכשו השתכנעתי (ל''ת)

      מדינה יהודית, 29/01/08 14:34

      הגב לתגובה זו

      • יהודית זה לא אומר חשוכה ופונדמנליסטית.

        יש תת רמה, 29/01/08 15:11

        שאין צורך להרבות במילים כדי להסביר מדוע זה תת רמה.
        כך הצעת החוק הזאת.

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    כל הכבוד לחכי''ם. לפחות עושים משהו מועיל. (ל''ת)

    גיתית, 29/01/08 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    למה לא תובעים אותו על הסתה?

    הומו, 29/01/08 14:15

    שיעיפו לו את החסינות לכל הרוחות ויתבעו אותו

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    זה בושה וחרפה שדיון כזה בכלל מתנהל בכנסת ישראל (ל''ת)

    תעודת עניות, 29/01/08 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני פשוט מתביישת להיות ירושלמית.

    חילונית, 29/01/08 14:14

    הדוסים האלה מחריבים לנו את העיר,
    אין להם טיפת כבוד למי ששונה מהם- הומואים,לסביות,בעלי חיים,חילונים...

    אחר כך מתפלאים למה כל הנורמלים עוברים לגור בתל אביב. אני גם בדרך

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה איתך לגמריי

      עדי, 01/02/08 23:58

      אני פשוט בהלם לקרוא את הכתבה הזאת. בושה למדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    ש''ס תרבות ימי הבניים שחור משחור (ל''ת)

    נעמה השפויה, 29/01/08 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אני לא מבין-את מי זה צריך לעניין שאתם הומוהים או לסביות?קמצוץ של (ל''ת)

    צניעות לא תזיק, 29/01/08 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אין לי דבר בעד ההומולסבי כתופעה אבל כך לדבר זאת גסות רוח וחילול השם (ל''ת)

    יאיר, 29/01/08 14:10

    הגב לתגובה זו

    • מה מבין ב''חילול השם'' אדם שאין לו דבר כנגד ההומולסביות כתופעה? (ל''ת)

      השאו, 29/01/08 14:16

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    טמטום מחלה קשה לא פחות..... (ל''ת)

    יואב, 29/01/08 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ביזיון למדינת ההודים -- מצעד תועבה בירושלים (ל''ת)

    ובכל מקום בארץ, 29/01/08 14:08

    הגב לתגובה זו

    • ובזיון לעולם קיומם של הדתיים לדתותיהם!! (ל''ת)

      ברוך שפינוזה, 29/01/08 14:44

      הגב לתגובה זו

      • הסתכל במראה: אתה מדבר בשם דת ה''אני ואפסי עוד'' (ל''ת)

        תמר, 29/01/08 14:52

        הגב לתגובה זו

        • הוא צודק, ביזיון שאנשים במאה ה21

          אלדד, 29/01/08 15:07

          עוד מאמינים שהעולם קיים רק 6500 שנה
          פשוט כמו בנות יענה שתוקעות את הראש בחול וכמו תוכים שמאמינים מה שמלמדים אותם מגיל 0
          אם היית נולדת 100 קילומטר מזרחה, היית היום מוסלמית אדוקה, הרי ככה לימדו אותך
          אני פשוט מרחם עלייך ועל שכמותך

          הגב לתגובה זו

          • ביזיון שאנשים שמתיימרים להיות נאורים חושבים שהם צאצאי קופים. (ל''ת)

            ישראל, 29/01/08 18:58

            הגב לתגובה זו

  • 53.

    צודק! כולם פתאם הומואים . (ל''ת)

    ענת, 29/01/08 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה אני מחפש כאן?

    אזרח סוג ז', 29/01/08 14:02

    במדינה שיודעת לשלוח אותי לשרת בצה''ל
    במדינה שיודעת לזמן אותי למילואים
    במדינה שלוקחת לעצמה, בשלל צינורות, 60 אחוז מפרנסתי

    אך במקביל -

    חושבת שאני חולה שזקוק לטיפול, שמונעת ממני מלדרוש שוויון זכויות בצעדה בעיר הבירה, שמונעת ממני למסד את חיי הזוגיות שלי או לאמץ ילד.

    ???

    יהודית? דמוקרטית? מערבית?

    לא מרגיש לי ככה... וחבל.

    הגב לתגובה זו

    • לך לפסיכולוג (ל''ת)

      הפסיכיאטר, 29/01/08 14:13

      הגב לתגובה זו

      • למה? הוא יתקן את המדינה? (ל''ת)

        אזרח סוג ז', 29/01/08 14:21

        הגב לתגובה זו

        • ממש לא. אבל חבל שתסחב עם התחושות הקשות

          לוחם, 29/01/08 14:42

          נולדת כך, אבל זה לא הופך את הסטיה לבסדר.

          הגב לתגובה זו

          • מי קבע שזאת סטיה,אתה? (ל''ת)

            יובל, 30/01/08 00:03

            הגב לתגובה זו

  • 51.

    יה אדיוט,הומוהים היו גם במלחמה,,ואתה ,,יה מסרוך מה עשית??? (ל''ת)

    אליפז התימני, 29/01/08 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מי שבימינו מעלה דעות כאלה ועוד בכנסת

    נח, 29/01/08 13:59

    חייב,אני מדגיש עוד פעם חייב להיסגר במחלקה פסיכיאטרית סגורה .או בבית סוהר בגלל ההסתה נגד קבוצת אנשים מסוימת.
    ואגב הייתי רוצה לדעת אם יש רופא אחד שחושב שניתן בכנות,ע''י טיפול כלשהוא להפוך אדם עם נטיות הומו או לסביות שיאבד את הנטיות האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ש''ס תומכים באולמרט שתומך בבת שלו

    ש''ס=אולמרט=שקלי, 29/01/08 13:59

    הבת של אולמרט לסבית !!! אולמרט הפחדן בשביל השררה תומך בש''ס ומעדיף למחוק את הבת שלו!!!! מדינה של הומואים לסביות מושחתים גנבים
    לא נמצא אפילו צדיק אחד!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מעדיף בן הומו על בן חרדי

    אבי, 29/01/08 13:59

    החרדים יותר המאיסו את עצמם על החברה עם הטפילות והשנורריות שלהם. היו איתי הומואים בצבא אבל אפילו לא חרדי אמיתי אחד לרפואה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    השסניקים - אנשים חולים בנפשם.. (ל''ת)

    כמו באיראן, 29/01/08 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ח''כ נכבד- קודם תכניס את הטיפול לסל הבריאות......האם תצליח...? (ל''ת)

    לא מחבב הומואים, 29/01/08 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    Homosexuals marching in Jerusalem

    Isaac Hager, 29/01/08 13:56

    I love them nad I'm proud to be one

    הגב לתגובה זו

    • Sorry wrong name (ל''ת)

      Isaac Hagoy, 29/01/08 14:41

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    בחייאת אמאשלך

    ציונה, 29/01/08 13:56

    עשו לכולנו טובה, תארזו מזוודה
    וסעו 0ne wey tikitet לאחמדיניג'אן!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אידיוט, לך תטפל בעצמך (ל''ת)

    סטרייטית, 29/01/08 13:53

    הגב לתגובה זו

    • אידיוטית תטפלי בעצמך (ל''ת)

      בדואי, 29/01/08 13:57

      הגב לתגובה זו

      • אידיוט, תטפל בעצמך (ל''ת)

        חילוני, 29/01/08 14:15

        הגב לתגובה זו

        • אדיוט, לך טפל ב...רגע, התבלבלתי כבר

          רוקר, 29/01/08 14:25

          (-:

          הגב לתגובה זו

          • מה כולם רוצים ממני? (ל''ת)

            האדיוט, 29/01/08 14:42

            הגב לתגובה זו

            • שתפסיק להיות סטרייט

              עיגאל, 29/01/08 14:59

              אידיוט

              הגב לתגובה זו

            • שתפסיק להיות אידיוט (ל''ת)

              הנורמלי, 29/01/08 15:09

              הגב לתגובה זו

            • אתם עם של אידיוטים (ל''ת)

              הבדואי, 29/01/08 15:20

              הגב לתגובה זו

            • חחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה אידיוטים (ל''ת)

              חחחחחחחחחח, 29/01/08 16:11

              הגב לתגובה זו

            • שתפסיק להיות נורמלי (ל''ת)

              כאן, במדינה של, 29/01/08 16:54

              הגב לתגובה זו

        • אידיוט אבוק (ל''ת)

          בדואי, 29/01/08 14:28

          הגב לתגובה זו

    • אתם אדיוטים ברמות!!!! (ל''ת)

      חחחח, 29/01/08 14:42

      הגב לתגובה זו

    • אידיוטית זה את או הוא??

      אידיוטייסין, 29/01/08 16:15

      לא הבנתי מיאת או מה אתה
      רק הבנתי שאת/ה אדיוט/ית

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    צודק! (ל''ת)

    מי רוצה ילד, 29/01/08 13:53

    הגב לתגובה זו

    • ומי רוצה אבא כמוך? (ל''ת)

      א, 29/01/08 14:44

      הגב לתגובה זו

      • שובניסט מסריח!!!!! (ל''ת)

        אולי זו אמא????, 29/01/08 14:52

        הגב לתגובה זו

        • אני רוצה אימא הומו! (ל''ת)

          :), 30/01/08 23:36

          הגב לתגובה זו

          • חמודים:))

            נמשכת לעצמי, 04/02/08 06:14

            אגב, איזו מחלה מינית יש לא אם נמשכת לעצמי?

            הגב לתגובה זו

  • 41.

    מר זאב יכול להיות שר הפנים של חמינאי!

    סטרייט, 29/01/08 13:52

    יש לו בהחלט הכישורים המתאימים לכך !

    בהצלחה בתפקיד החדש!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לח''כ גלאון, בשפעת העופות ''טיפלו'' כמו ש''טיפלו'' הנאצים ביהודים

    ''עלק'' טיפול, 29/01/08 13:49

    חבל שאת מנסה להראות כאילו ח''כ זאב הוא רק קצת קיצוני ולא הרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל האמירות המקוממות האלה נועדו לטשטש את האפסיות של ש''ס ומנהיגותה.

    יוסי מזרחי, 29/01/08 13:49

    אפילו על מחיר הלחם לא הצליחו לשמור.. אפסים גמורים.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לצמד הליצנים - זאב ניסים והשני איך קוראים לו

    רונית, 29/01/08 13:48

    הגבאי הזה,
    שניכם ביחד וכל אחד לחוד, לא יותר טובים מאחמינג'אן, צריך לשלוח אתכם לאירן לפרס, תחיו איתו, אתם לא יותר טובים ממנו!!

    הגב לתגובה זו

    • רונית לכי למטבח תטגני שניצלים במקום לקשקש שטויות (ל''ת)

      בדואי, 29/01/08 13:59

      הגב לתגובה זו

      • בדואי לך למדבר תאכיל תגמל במקום לקשקש שטויות (ל''ת)

        ..., 29/01/08 14:45

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    תדאג קודם להפסיק את ההונאות הכספיות של החכ''ים במפלגה שלך שברתם שיא (ל''ת)

    אמינות וכנות, 29/01/08 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    למה מתיחסים לחבורת מושחתים הזאת? (ל''ת)

    יוסי, 29/01/08 13:38

    הגב לתגובה זו

    • יוסי לך תעזור לאישתך לשטוף את הבית במקום לקשקש במחשב (ל''ת)

      בדואי, 29/01/08 13:59

      הגב לתגובה זו

      • לך תשחט כבש (לבדואי) (ל''ת)

        צרקסי, 29/01/08 14:20

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    אחר כך ש''ס מתפלאים שבזים להם (ל''ת)

    גאה ביותר, 29/01/08 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בושה לכנסת בכלל לדון בהצעה הפרימיטיבית (ל''ת)

    המאה ה 21, 29/01/08 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה פרצופם של בני הברית של אולמרט. ועל הממשלה הזאת אתם רוצים לשמור? (ל''ת)

    עוד סיבה למה לא, 29/01/08 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לח'כ זאב:לו לציפור היה האי.קיו שלך,היא היתה עפה ברוורס! (ל''ת)

    חומד שכנתו, 29/01/08 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לחבר הכנסת הנכבד

    אזרחית, 29/01/08 13:27

    ואיך לטפל באוכלי חינם? באלה שעושקים את הממשלה וסוחטים אותה?
    איך לטפל בבני המגזר שלך שעושים מעשים מגונים ואונסים את נשותיהם, בנותיהם וסתם תלמידי ישיבה?
    אולי נטפל קודם בתחלואים שלכם ולא במשהו שאינו חולי?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ואלו האנשים שתומכים באולמרט...

    beetle, 29/01/08 13:26

    יש עוד שפוי שתומך באולמרט?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ח''כ זאב נראה ונשמע כמו האח התאום של אחמדי (ל''ת)

    שולד, 29/01/08 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    היום הוגש כתב אישום נגד השייח' סלאח על הסתה

    למה ההפליה?, 29/01/08 13:24

    למה נגד היצור הזה אין כתב אישום על הסתה?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מצעד זה דמוקרטיה! לא לוותר על המצעדים! (ל''ת)

    דודו, 29/01/08 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מותר להם להפגין בכל נושא ללא שום הגבלה

    אלון, 29/01/08 12:59

    זה פשוט מותר להם. חוקית ומוסרית.

    רגשות הציבור הם שיקול לא רלוונטי בכל הנוגע לחופש הביטוי.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הוא צודק ב- 100 אחוז נמאס מהחופשיות היתרה הזאת במדינה (ל''ת)

    סוד מדינה, 29/01/08 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    צריך לאסור בכל תחומי הארץ כולה

    מני, 29/01/08 12:55

    כל הארץ זה ירושלים דלעתיד

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לבטל את המצעד לחלוטין. הנה הסיבות:

    מר זעפני, 29/01/08 12:46

    1. ראשית כל, אין מה להתגאות בנטיה מינית. נטיה מינית היא חלק מהחיים ולא צריך להראות שאתה גאה במי שאתה. זה כמו שאני אצעד בגאווה בגלל שאני שותה קפה בבוקר.

    2. הקהילה ההומו לסבית רוצה לגיטימציה? רוצה שיתייחסו לחבריה כאנשים שווים? אז בשביל מה המצעד? הרי התכונה במצעד מבדלת ומקצינה את הקהילה.

    3. לחברי הקהילה: האם באמת אתם מרגישים גאווה ותחושת נציגות מאיזה גרמני חלק שרוקד על משאית עם טייטס פאייטים וצעיף נוצות?

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה!! (ל''ת)

      נמרוד, 29/01/08 12:54

      הגב לתגובה זו

      • Why don't you take your privates into private where it belongs and (ל''ת)

        shove it, 29/01/08 15:59

        הגב לתגובה זו

    • תגובה לשאלתך השלישית:

      רועי, 29/01/08 13:00

      בהחלט כן!!! למה לא?

      הגב לתגובה זו

    • מה זה משנה?

      ארז, 29/01/08 13:00

      יש ציבור במדינה שרוצה להפגין. זה לא משנה על מה, למה, ואם אתה (או אני) מסכימים עם המטרות שלהם, או הדרך שבה הם בוחרים להפגין.

      או שאנחנו מדינה דמוקרטית, או שלא.

      הגב לתגובה זו

    • דבר עם שלושה בני הקהילה

      מיכל, 29/01/08 13:02

      כדי להבין כמה אתה טועה.

      הגב לתגובה זו

    • צודק מאה אחוז

      עדי, 29/01/08 13:07

      הגאים והגאות הם שמבליטים את עצמם כיוצאי דופן. למה זה צריך לעניין מישהו? כל אחד עושה מה שבא לו וכל עוד זה שני בוגרים כשירים ובהסכמה סבבה. למה צריך לצעוק? למה אני לא צועקת כל יום מה אני אוהבת במיטה שלי?
      ולמה כל סלבריטי צריך להפגין זאת כנושא מרכזי בכל ראיון? מה אתם לא כמו כל אחד?

      הגב לתגובה זו

    • אני הומו ואני מסכים איתך

      שי, 29/01/08 13:19

      אני מסכים על כל מילה שכתבת... קהילה שרוצה זכויות צריכה גם לנהוג כך, לפעמים צריך גם לדעת לפסיק למתוח את החבל, מובילי המחאה הזו מחפשים כמו כל פוליטקאי עלוב את הכסא שלהם וזה נכון לגבי כל מגזר אז תנו קצת שקט !!!

      תהנו מהחורף...

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט טיפש

      בן, 29/01/08 13:34

      גאוה הוא רק שם המצעד, לא המהות. האנשים צועדים בגלל שזכויותיהם מקופחות עקב נטייתם המינית. שותי קפה לא מקופחים, ואם הם חושבים שכן, שיצעדו גם הם.

      הגב לתגובה זו

    • חזור לחייך הקטנים והעניים. אנחנו נצעד

      הומו גאה, 29/01/08 13:36

      ולא יעזרו דעות הנכשלים והבורים והחשוכים.

      הגב לתגובה זו

    • אז אל תבוא למצעד

      יובל, 29/01/08 13:42

      הנה התשובה שלי:
      1. נטיה הומוסקסואלית נחשבה בעבר וגם היום כמשהו שצריך להתבייש בו (ראה התגובות של הח''כים). לכן הצועדים מראים שהם גאים במה שהם.

      2. אין שיוויון בין הומואים לסטרייטים. עד שלא יושג שיוויון ראוי להמשיך לצעוד.

      3. אין קשר בין הרוקדים על המשאיות לבין גאווה לנציגות. חלק מן המצעד זה לא רק אקט מחאתי אלא גם כיף וחופשיות. מה רצית שזהבה גלאון תרקוד על המשאית?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מצעד הגאווה,בירושלים הבירה,על אפם

    רות, 29/01/08 12:36

    וחמתם של הפנאטים למיניהם,שאותם נראה לא ניתן לרפא,
    יתרה מזו,מאחר והם אינם מכירים ביישות הציונית ובירתה הציונית,מה זה בכלל נוגע להם?

    הגב לתגובה זו

    • סטיה אינה מקור לגאווה, להיפך. רדו מהתועבה הזו. (ל''ת)

      המטיף, 29/01/08 13:14

      הגב לתגובה זו

      • ולקבל הקצבות לישיבות , זו אינה תועבה כפולה ממנה? (ל''ת)

        זליכו בסקי, 29/01/08 14:51

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    להחזיר בשאלה

    א.ג., 29/01/08 12:34

    נוער הגבעות והנוער הדתי מוזמנים להצטרף לקהילה ההומולסבית בישראל.
    אצלנו תרגישו את ההבדל בין להיות שבויים בעבודת אלילים או בשחרור מוחלט והנאה חסרת תקדים.
    אל תקשיבו לדברי התועבה והעוולה של הרבנים ההזויים

    הגב לתגובה זו

    • אשכרה עבודת אלילים! לא הייתי מגדיר זאת יותר טוב! (ל''ת)

      אלעזר, 29/01/08 13:35

      הגב לתגובה זו

    • א.ג אני מרחם עליך כמה שאתה מסכן וקטנוני

      בדואי, 29/01/08 13:52

      אין טיפת היגיון בדבריך

      הגב לתגובה זו

      • ואני מרחם עליך שבמאה ה21

        אלדד, 29/01/08 15:12

        אתה מאמין שהעולם קיים רק 6500 שנה
        כל הדתיים מכל הדתות הם פשוט כמו בנות יענה שתוקעות את הראש בחול וכמו תוכים שמאמינים מה שמלמדים אותם מגיל 0
        אם היית נולדת 100 קילומטר מזרחה, הייתה היום מוסלמי אדוק, הרי ככה לימדו אותך
        אני פשוט מרחם עלייך ועל שכמותך

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    פרימיטיביות מחרידה

    אליוט, 29/01/08 12:34

    חבר הכנסת זאב הומו מודחק חולם בלילות על זלילת בולבולאתים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה נראה לכם?

    ליטל, 29/01/08 12:29

    נכון שכדי להתחשב בכל האנשים הדתיים הגרים בירושלים אי אפשר לעשות שם את מצעד הגאווה אבל בסדום?!?!? ובמדינה דמוקרטית מי שהוא הומו או לסבית יש לו בדיוק זכויות כמו לכל אחד ואחד!!! ושח''כ זהבה גלאון הנחמדה הזו (וכן אני מעירה בציניות!!) חושבת שצריך להרוג אנשים שפשוט שונים ממנה... זה פשוט גועל נפש!! ושרוצים לכבד דתיים ולא לעשות את זה בבירה בגללם... סליחה למה יש המון דתיים שלא מכבדים אפחד אחר שלא חושב כמוהם אז לא בדיוק מגיע להם לקבל התחשבות של ממש!!...

    הגב לתגובה זו

    • ליטל אין לך מחשבה הגיונית לכי לישון על האף (ל''ת)

      בדואי, 29/01/08 13:50

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מדהים שבכלל ניתן להעלות הצעה כזו בכנסת של מדינה דמוקרטית (ל''ת)

    גיורא, 29/01/08 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תראו מה חברת כנסת בישראל מציעה.

    י, 29/01/08 12:24

    ''במקום לרפאם אפשר
    להרוג אותם''. איך היא לא מתביישת.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת כלום תקרא שוב (ל''ת)

      רותם, 29/01/08 13:08

      הגב לתגובה זו

      • לכל החכמים הגדולים שמעליי ^

        סובלנית, 03/02/08 13:53

        קצת סובלנות אחד כלפי השני!! אז הבן-אדם לא שם לב! טוב שלא סקלתם אותו באבנים!

        הגב לתגובה זו

    • ל-י ,אוי אתה מטומטם שלא מבין עברית... (ל''ת)

      לך תלמד לקרוא, 29/01/08 13:22

      הגב לתגובה זו

    • תרגיע, זה נאמר בציניות! (ל''ת)

      מכאל, 29/01/08 13:22

      הגב לתגובה זו

    • רושם לך בפירוש- הגיבה בציניות - מה לא מובן? (ל''ת)

      ציניקן, 29/01/08 13:41

      הגב לתגובה זו

    • אתה עם פיגור? (ל''ת)

      הנדהם, 29/01/08 13:48

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ניסים זאב הוא הומו בהכחשה

    B-Omer, 29/01/08 12:22

    זה סיפור ישן. כל מי שעוקב אחריו ואחרי התבטאויותיו בנושא יודע את זה. מבחינתי שיתבע אותי על הוצאת דיבה (לאתר יש את האימייל שלי). הוא יודע שזה נכון כל פעם שהוא מסתכל במראה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מאוד צודק (ל''ת)

      רון, 29/01/08 13:01

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל בני האדם אינם שווי ערך בפני האל

    ר, 29/01/08 12:15

    כל אדם ואישה נמדדים באופן אישי ופרטי ע''פ מעשיהם ומשכב זכר הוא מעשה אסור. הבעיה היא יותר גדולה שמדובר במצעד שמטרתו התרסה והפגנה ש''אני שונה ומרוד במוסכמות מוסריות וכן גם דתיות''
    אוי מה היתה לנו

    הגב לתגובה זו

    • ומי שמך למסור הודעות בשם האל? (ל''ת)

      י, 29/01/08 18:01

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ריקודגלים פוגע בריגשותי (ל''ת)

    נתי, 29/01/08 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ח''כ זאב

    יהושפט, 29/01/08 12:08

    להבדיל מההומאים שאותם ניתן ''לרפא'' אותך בכלל לא יהיה אפשרי, מחלתך היא חשוכת מרפא.גזענות, טיפשות, ושינאת חינם - כולם תופעות קשות ובלתי ניתנות לריפוי.

    לצערי מקבלים גם אנשים חולים לכנסת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עזבו את ירושלים בשקט דיי לכפייה!!

    נורית, 29/01/08 12:04

    אני לא מבינה מה ההתעקשות הילדותית הזאת לקיים את המצעד הזה בעיר כל כך מורכבת ומסובכת וקדושה לשלוש דתות,כל שנה הדבר הזה משחרר לאוויר העולם כל כך הרבה אנרגיות שליליות,סכנה וגם מעשים אלימים ותחושות של פירוד בעם.

    החברה המעטים והקיצוניים מהבית הפתוח בירושלים כופים את תפיסת העולם המעוותת שלהם על מדינה דמוקרטית ויהודית,הדבר הזה הוא בלתי נסבל ומאד מאד מסוכן.

    למה לא לעשות זאת גם בבני ברק,אוליי יקחו איזה עיר ערבית גדולה כמו טייבה או סחנין וינסו לעשות שם מצעד תועבה כזה אתם הרי יודעים שזה ייסתיים באסון בקנה מידה של מגה פיגוע.

    אני חייבת להודות אני יראת השם אבל עוד יותר מזה יראה מהמצב המסוכן שאנחנו צועדים אליו בצעדי ענק,הקיצוניות הזאת,המחשבה הבלתי הגיונית ומוסרית לקיים מצעד של גברים ששוכבים עם גברים בעיר הקודש ירושלים.

    למה לא לעשות למשל מצעד גאווה של אנשים ששוכבים או אוליי רוצים לעשות זאת עם בהמות חיות.

    למה לא לעשות מצעד גאווה לפדופילים,סוטים ושאר אנשים שרוצים לכפות את סטייתם על הציבור כולו וגם לעשות זאת בעיר הקודש ירושלים שלא חסרים בה בעיות אנושיות,לאומיות ובטח דתיות.

    בקיצור לכו לתל אביב,ניו יורק או לכל סדום ועמורה אחר,אוליי אם המדינה כל כך רעה בעיניכם וקשה כאן ואנחנו קיצונים איראניים אז תעזבו תרדו תחיו בדרום אמריקה,או תישארו ותלכו לפסיכולוג לא יודע רק תעזבו את ירושלים בשקט.

    הגב לתגובה זו

    • לכי את למקום אחר, חוצפנית (ל''ת)

      מיכל, 29/01/08 12:58

      הגב לתגובה זו

    • כנסו ותבינו לאיזה קיצוניות הגענו.תתביישי לך. (ל''ת)

      יריב, 29/01/08 13:11

      הגב לתגובה זו

    • צודקת יישר כוח!!!!! (ל''ת)

      מחבב המינים, 29/01/08 13:12

      הגב לתגובה זו

    • כי זאת הבירה, וכל מוסדות

      בן, 29/01/08 13:51

      השלטון יושבים שם. לכי את תפגיני בכרכור על דברים שחשובים לך.

      הגב לתגובה זו

    • צודקת!! (ל''ת)

      אני, 29/01/08 14:06

      הגב לתגובה זו

    • וואי נורית

      לולי, 29/01/08 14:14

      את ממש מסכנה...

      אני משתתפת בצערך...לא קל לחיות עם טיפשות כזאת אני בטוחה ..שלא תדעי עוד צער ..

      הגב לתגובה זו

      • דתיות = טיפשות

        אלדד, 29/01/08 15:17

        אם היית נולדת בהודו היית היום הינדית אדוקה, הרי כל מה שילמדו אותך מינקות זו האמת, לא?
        מה ההבדל בינך לבין תוכי - אני מרחם עליכם דתיים שאף פעם לא השכלתם לראות מעבר למה ששטפו לכם את המח מגיל צעיר.

        הגב לתגובה זו

        • Chiloniyut = hefkerut

          Meidad, 30/01/08 02:20

          They brainwashed you since childhood, that whatever you do is good, and to hate dat without rhyme or reason. Why woiuld your enlightened country have a head of the religion, and restarting a Misrad hadatot. Aren't they as naor and smart as you, huh
          ?
          you little tipesh in denial.

          הגב לתגובה זו

    • Very good Nurit - smart girl!!!! (ל''ת)

      I am with you, 29/01/08 17:13

      הגב לתגובה זו

      • So are we all!!!!!! smart (ל''ת)

        cookie, 29/01/08 17:49

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    פרימיטיבים - צאו מהמערות, כולם שווים באשר הם!!! (ל''ת)

    עמית, 29/01/08 12:03

    הגב לתגובה זו

    • ולפרימיטיבים אין ''זכות'' לשבת במערות? הם לא ''שווים''? (ל''ת)

      ישראל, 29/01/08 18:43

      הגב לתגובה זו

    • Why am I not enabled to kill biologically otjers without being a

      inequality, 30/01/08 02:22

      faggot. Where is the equality, huh
      ?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    פתרון מקובל ללא אלימות?

    תומר, 29/01/08 11:59

    לכולם ברור בדיוק מאיזה צד יכול להגיע האלימות..!
    אם היו איומים שהומואים רוצים לדקור חרדי, או אם הומואים היו שורפים פחי זבל וצמיגים בעיר, אז לא היו מעיזים להעלות הצעת חוק כזאת!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ניתן להשתיל מוח לח''כ ניסים זאב

    גבי, 29/01/08 11:57

    ולרפא אותו מבורות והטימטום התהומי שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הצעה נבונה ! להוציא מירושליים כל פעילות הומולסבית ודתית (ל''ת)

    חילוני תושב ים, 29/01/08 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תיקון עובדתי - סדום היתה הדוגמה לקנאות וכפייה (ל''ת)

    דריה, 29/01/08 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ח''כ זאב ! אין אפשרות לרפא את ציבור ההומו לסבי כפי שלא ניתן לרפא

    שיבולת, 29/01/08 11:52

    אותך ואת ציבור שולחיך . הם מיעוט הזוי ושפל שמנסה לכפות את דעתו ונוכחותו בדיוק כפי שאתה ותומכיך נוהגים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל בן אדם הוא שווה ערך בעיני האל (ל''ת)

    אחד, 29/01/08 11:37

    הגב לתגובה זו

    • ניסים זאב שווה פחות. זה בטוח. (ל''ת)

      B-Omer, 29/01/08 12:25

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בקצב הזה גם יאסרו על נשים להפגין

    מזועזע, 29/01/08 11:36

    כי זה לא צנוע לנשים..
    והשלב הבא ? ערבים ?

    מחריד שבכלל מועלת הצעה כזו. המבנה הדמוקרטי כאן, עבור החרדים הוא רק מס שפתיים.

    הגב לתגובה זו

    • הרי זה לא חדש שהחרדים היו מעדיפים

      ברת סקילה, 29/01/08 12:31

      שישראל תהיה מדינת הלכה וכל מה שקורה כאן יהיה לפי בית הדין הרבני ולא בתי המשפט. להזכירכם שעל משכב זכר יש חוק מוות אך באותם חוקים ממש יש עוד כ-10 ''פשעים'' שעליהם העונש זהה, בינהם גם אישה ששוכבת שלא עם הגבר לו היא נשואה, לפי זה על רוב הנשים היהודיות בישראל מעל גיל 20 חל עונש מוות בסקילה, אבל הפוליטיקה של הרבנים גרמה לכך שההומואים יהיו אלה שהחוק הזה יופנה כלפיהם(הם הכי מפחדים מזה אז על זה הם שמו את הדגש)
      שעת המבחן לאימרה שהכי אוהבים להגיד פה- ישראל היא הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון, האומנם?

      הגב לתגובה זו

    • חייה ותן לחיות

      זאב, 29/01/08 12:50

      נכון הדבר שבמדינה דמוקרטית ) אני בספק אם יש דמוקרטיה בישראל ) יש לאדם זכויות. אבל מדוע להכעיס מיצעד גאווה ?? אני אקרא לזה מיצעד הסתה. ישנם הרבה אנשים בישראל ובעולם שירושלים מסמלת קודש אם הם יהודים נוצרים או מוסלמים לכן מדוע להכעיס מיליונים של אנשים ..מדוע שלא תכבדו את זכותו של האדם שלא מסכים לזאת אדם זה אינו מציק לכם מדוע אתם מציקים לאנשים שמיצעד זה פוגע בהם.. אומר לכם מדוע.. אתם מנסים לקרוא תגר נגד הדתות והאמונה של רבים בעולם..

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק..חייה ותן לחיות.

        מזועזע, 29/01/08 13:05

        חרדים לא אוהבים את המצעד ? אז אקט של סובלנות יהיה שלא יעבור ליד שכונתם. אולם איסור גורף על קבוצת מיעוט הוא אקט אנטי דמוקטי ולא יעמוד בבג''צ.. עד שפרידמן יגרום לזה שהמינויים שם יהיו פוליטיים. והדתיים יקבעו שם. ואחר כך יספרו לנו שזה דמוקרטי... חחח. ברגע שאתה מגביל זכויות מיעוט על רקע מיני, אתה פותח פתח ענק להגבלת זכויות על רקעים אחרים.
        ההומואים לא נקיים מטיפשות ונודניקיות מעצבנת, אולם הגבלת חירותם היא הרס הדמוקרטיה.

        הגב לתגובה זו

      • שיאו. בו נתיר רק הפגנות לא מרגיזות

        דמוס, 29/01/08 13:15

        לא שמאלנים עוכרים, לא פועלים קוטרים, לא מובטלים ''שילכו לעבוד'', לא נשים שקולן ערוה, לא ערבים ר''ל. יפה נכון? כי כל אחד מהללו ממש, אבל ממש, עשוי להרגיז מאן דהו. הפגנות? למה לא. אבל רק בטוב טעם בבקשה!

        הגב לתגובה זו

      • אין בעיה, רק שגם יהיה אסור על דתיים להיכנס לת''א ופרבריה

        לא רוצים אתכם, 29/01/08 13:24

        אבל אצליכם הכל חד צדדי - ''אל תחיה אבל תן לחיות''.

        הגב לתגובה זו

      • אז שלא יהיו דתיים בתל אביב. (ל''ת)

        מיכל, 29/01/08 13:53

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    דמוקרטיה היא בעיקרה מימוש רצון הרוב.

    אליהו, 29/01/08 11:31

    ו-80% מהציבור לא רוצים פרובקציות.
    בעיקר לא בירושלים.

    הגב לתגובה זו

    • טעות בידך ידידי... כנס ולמד.

      סטרייט, 29/01/08 12:00

      דמוקרטיה ליברלית - מבטיחה לאזרח זכויות מסוימות, כגון חופש דיבור, חופש תנועה וחופש התאגדות.

      זאת עפ''י הגדרת המילון.

      עפ''י שיטתך רוב דמוקרטי יכול להחליט לשלול זכויות של נשים או מיעוטים אחרים והדבר בעיניך קביל? כנראה שלא.

      הגב לתגובה זו

    • לחיות אח החיים שלך זה לא פרובוקציה

      B-Omer, 29/01/08 12:20

      וגם לא להפגין על זכותך כנגד אלו שרוצים לישחוט אותך על מה שאתה. להזכירך: המתנגדים לא רוצים שההומואים לא יצעדו. הם רוצים שהם לא יחיו.

      הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה היא בעיקרה

      שגיא, 29/01/08 12:28

      הגנה על זכויות המיעוט
      אחרת נוכל לומר כי חמאס הקים בעזה דמוקרטיה, וכי גרמניטה הנאצית היתה דמוקרטית.

      דמוקרטיה היא ממש לא ''רצון הרוב''

      דמוקרטיה היא שיטה שבה מסכימים כולם כי בעיות פותרים בהדברות, וכי החברה נהנית מזכויות וחרויות פרט, שבהן הרוב אינו מתערב.

      הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה בלי זכויו כגון הפגנה היא לא דמוקרטיה.

      חופש ביטוי לי, 29/01/08 12:29

      דיקטטורה ודיכוי יכולים להיות בכל מיני תרוצים. כולל ''הרוב''. אם כי במקרה הזה, לא 80% ולא נעליים.

      הגב לתגובה זו

    • לאליהו - ממש לא נכון ולא מדויק .לקחת

      אי פה אי שם, 29/01/08 12:30

      מהדמוקרטיה את החלק החלקי של המהות . תדייק בבקשה .

      הגב לתגובה זו

    • כל אחד מגדיר דמוקרטיה איך שהוא רוצה

      ף, 29/01/08 12:32

      לפי הבנתי דמוקרטיה אמורה להגן על זכויות המיעוט שבה

      הגב לתגובה זו

    • אותי לימדו בבית ספר תיכון מהם עקרונות הדמוקרטיה

      ארז, 29/01/08 12:59

      לצד ''עקרון הכרעת הרוב'' קיים עקרון נוסף - ''שמירת זכויות המיעוט''.

      כלומר, למרות שהרוב מכריע (לגבי חוקים), יש לשמור על זכויות המיעוט, לרבות חופש הביטוי וההפגנה וכד'.

      הגב לתגובה זו

    • למה אתה קורא פרובוקציה ?

      עמיר, 29/01/08 14:54

      האם סגירת רחובות מסויימים בשבת - בגלל ציבור מסויים - לא פרובוקצייה ?
      האם לאפשר לציבור מסויים רשת של חינוך עצמאית ובמקביל לדרוש ממשרד החינוך ( שהציבור הזה איננו מכיר בו ) תקציבים ותמיכות, איננה פרובוקצייה ?
      אני מציע לך להתבונן היטב בראי לפני שאתה תוקף ציבור כזה או אחר.
      ושאלה אחרונה : מנין לך שמדובר על 80% ? אולי 71% ? ואולי 43% ?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    באמת שיקיימו את זה בסדום (ל''ת)

    לשם הם שייכים, 29/01/08 11:26

    הגב לתגובה זו

    • ל-2:בגללך ובגלל שאר ממשמשי ילדים בישיבות ובחדרים,י-ם=עמורה+סדום!!!! (ל''ת)

      מלקה שוטים, 29/01/08 11:52

      הגב לתגובה זו

    • האמת שירושלים על ממשלתה והכנסת לא רחוקות מסדום. (ל''ת)

      המטיף, 29/01/08 13:16

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא יאמן באיזה מדינה אנחנו חיים

    מרכז, 29/01/08 11:24

    על דבריו של הח''כ הנכבד ניסים זאב (פעם ראשונה שאני שומע את השם הזה...) כתב אביב גפן את השיר : בוקר טוב איראן....

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר...

      מגחך, 29/01/08 11:59

      אביב גפן, עוד דמות ראויה שיש להקשיב לדבריה....

      הבורות שלך חוצה גבולות ידידי-רוצה לדעת מה זה איראן? איראן זה התקשורת בארץ, שהיא היחידה בעולם הדמוקרטי שחוקים וועדות מסייעים לשמור כמונופול של השמאל בלבד-אדם או קהילה שינסו לפתוח תחנת רדיו או טלוויזיה, למרות שאין בעיה של תדרים וכ''ו-יתקלו בחומת ברזל, מה שכן-התקשורת רוצה שהמצב הזה לא יהיה בולט כל כך אז היא הכניסה כמה דתיי מחמד וימניי מחמד, במקום לתת להם ערוץ משלהם. רדיו ערוץ 7 הוא היחיד בעולם שנרדף מחוץ למים הטריטוריאליים של המדינה לה שידר (ישראל)-וכמה פעמים...

      איראן זה גם מערכת המשפט הישראלית, סליחה-כמותה אין אפילו באיראן, היחידה בעולם שבה ערכאות גבוהות בעלות השפעה מנהלתית על נמוכות, שאין בה הפרדת רשויות בין היועץ לממשלה, הפרקליטות והעליון, שאין בה שקיפות, שחברים ממנים את עצמם ועוד.

      מומלץ שתצטייד בספר שאולי יסביר לך את ההבדלים בין היהדות והאיסלאם-בהלכה היהודית נפסק בפירוש שסנהדרין שהוציאה פסק דין מוות על אדם אפילו פעם ב70 שנה נחשבה לקטלנית...

      היהדות אינה האיסלאם, יש לה הסיטוריה עשירה ומפוארת הרבה יותר ואת תרומתה לעולם לא יקעקעו כמה שמאלנים כמותך.

      מדהים שבעיניך נאורות זה למסור תינוק בן שנה לאימוץ אצל זוג הומוסקסואלי ולמנוע ממנו הורות תקינה אבל לא לעשות לו ברית מילה (שהיום יודע שהכאב שהיא גורמת לתינוק אינו גדול, שהשיקום העצבי כל עוד היא נעשית בגיל צעיר, הוא מלא, ושהיא מגינה מסרטן העורלה ומפחיתה את הסבירות אליו פי אלף, זה אחד מסוגי הסרטנים הקטלניים, ושהיא מפחיתה פי שתיים את סיכויי ההדבקה באיידס ופי כמה עשרות את סיכויי ההדבקה או התחלואה באינספור מחלות אחרות) ונאור בעיניך זה להתגרותולא להכיר בקדושתה של עיר והוצאתה מחוץ למשחק המיני והחילוני-הדמוקרטיה שלך, היא הדמוקרטיה של השמאל: סטאלינזם.

      מעבר לכך, הלוואי והיינו איראן-לפחות הם דואגים מצויין לעצמם וממצים עד תום את הפוטנציאל האנושי שלהם...

      הגב לתגובה זו

      • אתה מדבר שטויות, בדוק את העובדות. (ל''ת)

        מיכל, 29/01/08 13:00

        הגב לתגובה זו

      • נהניתי לקרוא.

        אברהם, 29/01/08 13:08

        דברי אמת והגיון ומנוסחים היטב.

        הגב לתגובה זו

      • יפה עשית!לקחת מס' מילים יפות, עטפת בסרט והצגת זאת במסווה של אינטלגנ

        מגוחך, 29/01/08 13:37

        אינטלגנציה. יש לי כ''כ הרבה לאמר, להגיב ולהשיב, אבל...בשביל מה? הרי איש קטן אתה ולא מבין הרבה...מה שכן אהבתי את ההקבלה בין מסירת תינוק למשפחה הומוסקסואלית לברית- אין ספק השוואה מנצחת! (ולמען הסר ספק, הדבר נאמר בציניות גמורה, כן? מאחר וברורה שרמת הבנתך לא מהגבוהות, הרשתי לעצמי להסביר)

        הגב לתגובה זו

      • שמחתי לקרוא את דבריך, ידידי ה''מלומד:

        מרכז, 29/01/08 13:53

        רק אישרת את הדברים שלי, שמבחינת נאורות- איראן לעומתנו, זה מקום שטוב לגור בו... חבל מאוד שח''כ שמייצג ציבור שלא תורם במאומה למדינה (צבא, שירות לאומי וכו'), מתיימר להציע הצעות ייעול חשוכות שכאלה...מצד שני, שום דבר כבר לא מפתיע אותי בישראל של 2007...

        נ.ב.
        שאותו כ''כ נכבד יסתכל מה קורה בישיבות שלא, גם שם לא טומנים ידם בצלחת...

        הגב לתגובה זו

      • מה אתה שומע

        פנטן, 29/01/08 14:56

        הפטנט הזה של להשמיע הרבה מלים או לכתוב הרבה משפטים במהירות ובביטחון כאילו יש בהם קמצוץ של אמת מוכר וידוע ואכן עובד על אוכלוסיות מסויימות. אבל האם אתה חושב שכולם מטומטמים ונבערים שאינם מבינים כלום ?כנראה שכן כי אחרת לא היית טורח וכותב את גיבובי המילים והמשפטים ההזויים שאין בינם לבין אמת מדעית ולא כלום .לכן תחזור מהר לקונכיה שלך כי שם מקומך הטבעי והסופי.

        הגב לתגובה זו

      • איזה הזוי - פעם עוד פנאטים כמוך

        דרור, 29/01/08 15:56

        היו מסתובבים והורגים את כל מי שלא מאמין כמוכם.

        אפילו אלוהים סולד ממה שהפכתם. כבר מזמן אתה ושכמותך כבר לא באמת מאמינים - פועלים על ווקום - מתוך הרגל.

        הגב לתגובה זו

    • סדום ועמורה, זוהי שם המדינה שאנו חיים בו!

      יניב, 29/01/08 20:05

      שמעו דבר ד' קציני סדום, האזינו תורת אלקינו עם עמורה.

      יניב

      הגב לתגובה זו