• 125.

    גזענות ,אכזריות,אפלייה,טיוח.

    צפונית, 28/01/08 14:26

    קשה להאמין!רב התגובות אלימות וגזעניות!
    לכל נער שנהרג יש הורים,אחים משפחה!
    אני יודעת על נערים מחונכים,מבית טוב ושוחרי שלום!עסיל עסלה למשל.
    לא כולם אשמים.אשמה החברה היהודית ששכחה מהר מדי מה שעבר עליה .
    מי יתן והצדק יצא לאור,והאשמים בהרג יתנו את הדין על רצח בדם קר!

  • 124.

    נגד הלינצ'אים משפרעם,הפרקליטות השמאלנית עדיין לא הגישה כתבי אישום (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 28/01/08 12:39

  • 123.

    חשבתם שהנכם בשנת 1929.

    נתן.ש, 28/01/08 12:38

    תודו למנהיגים שבחרתם בהם,הם המסיתים ומדיחים לאורך כל השנים.החלטת היועץ המשפטי ,צודקת ונבונה והוא לא יכל גם משפטית להחליט אחרת.

  • 122.

    רק ההסתה הגזענית של הערבים הרגה אותם! תתלוננו לעזמי בשרה שהוציאם (ל''ת)

    מהבתים להתפרע, 28/01/08 12:11

  • 121.

    המלך חוסיין ידע איך לטפל בחתרנות הפלשתינאית ומאז ספטמבר השחור הזכור

    דרור מרמת גן, 28/01/08 11:54

    לטוב, הרוב הפלשתינאי בממלכה הבדואית, שומר על החוק והסדר כמו כל שוויצרי מהשורה.
    ומסתבר שהיד הקשה בספטמבר 2000, עשתה גם היא את שלה, ומאז האוכלוסייה הפלשתינאית מסתפקת בחתרנות שקטה ולא אלימה.

  • 120.

    ישראל בסך הכל צריכה לפרסם את תוצאות ההתפרעויות של ערבים במדינות ערב

    דף מפורט ומסודר, 28/01/08 11:31

    הדף צריך לכלול את כל ההתפרעויות של ערבים במדינות ערב הסמוכות לנו ב60 שנה האחרונות,באופן מסודר שמפרט כמה הרוגים וכמה פצועים בכל היתפרעות.
    דף כזה יראה לכל העולם וגם לערביי ישראל כמה ההתגוננות של ישראל היא עדינה מול התפרעות הערבים ביחס להתגוננות של ארצות ערב מול התפרעות הערבים.
    ובנוסף ישראל תוכל להקים וועדות חכירה ללא בעיה אבל רק אם זה נוהג רגיל גם בהתגוננות של ארצות ערב מול התפרעות הערבים.

  • 119.

    הערבים המסכנים.........

    מישהו, 28/01/08 11:29

    הערבים המסכנים שהיהודים הורגים.
    בכדי להגן על ערבי ישראל צריך לממן להם הסעות למדינות ערב האוהבות
    והם ידאגו להם ויפנקו אותם ויקבלו כל טוב. אז נסיעה טוב ולא להתראות.
    מאחד שדואג.

  • 118.

    הערבים המסכנים.........

    מישהו, 28/01/08 11:10

    הערבים המסכנים שהיהודים הורגים.
    בכדי להגן על ערבי ישראל צריך לממן להם הסעות למדינות ערב האוהבות
    והם ידאגו להם ויפנקו אותם ויקבלו כל טוב. אז נסיעה טוב ולא להתראות.
    מאחד שדואג.

  • 117.

    הממסד הישראל אחראי על מיגור האינטיפדה של ערביי ישראל במחיר זול

    של 13 הרוגים, 28/01/08 11:04

    תגידו תודה יא טרוריסטים בכיינים ושקרנים.
    כמה הרוגים היו באינטיפדה של אחיכים בשטחים?
    הרבה יותר.
    כשפתחים בהתקפת טרור,באה מנגד התקפת מגננה של המותקף,זאת דרך הטבע,והחזק מנצח.
    פתחתם במלחמה והפסדתם במלחמת הטרור רק עם 13 הרוגים.
    במלחמות אחרות מתים מאות ואלפים.

  • 116.

    הסטה פרועה

    yohans, 28/01/08 10:40

    כמו תמיד ההסתה הפרועה באה מצד
    חברי הכנסת(המחבלים) היושבים בכנסת שלנו, המוצאים פורקן לכול תיסכוליהם של הערבים המסכנים שהולכים שולל אחריהם.
    מי שיש לו איזה שהיא בעיה שילך יחד עם המחבל הגדול,ימח שמו וזכרו, חבש,וילך לירדן שם מקומם של הפלסטינאים ולא פה בישראל.
    תפסיקו להקים מהומות ולא תפגעו, נוסחה מאוד פשוטה, אבל כנראה מסובכת מידי בישבילכם...

    • תה יודע למה הנוסחה הזאת מסובכת בשבילהם?

      ערבים פריירים, 28/01/08 11:15

      כי מי שמקים את המהומות לא משתתף בהם ובגלל זה גם לא ניפגע מהם ובגלל זה ימשיך להקים מהומות בעתיד.
      והפריירים הצעירים ימשיכו ללכת אחרי ו ולהפגע כאשר הוא אינטיליגנט כאילו לא קשור ולא ולא יפגע בעצמו אף פעם.
      זאת תוצאה של תרבות הפרימיטיביות כשכמות קטנה של מופרעים מלומדים מנצלים את הפרימיטיבים הקטנים ומשתמשים בהם.
      חברי הכנסת הערבים הם אלה שהסיתו והובילו למהלך של ההתפרעויות שהיה אמור להתחיל את אינטיפדת ערביי ישראל ביחד עם אינטיפדת ערביי השטחים,והם אלה שלא ניפגעו והם אלה שכיום כאילו לא קשורים למה שהיה.
      והערבים הפשוטים פריירים שמשתמשים בהם,וזה היה הכל בהוראל ערפאת,הרי חברי הכנסת הערבים היו שפוטים של ערפאת,טיבי בכלל היה עובד שלו.
      תהיו בריאים ותוכלו את מה שאתם מבשלים,רק אתם תוכלו את מה שאתם מבשלים,אז תחשבו טוב על התפריט.טיבי וחביו בכנסת יודעים טוב מאוד לדאוג אישית לעצמם.

  • 115.

    צריך להוציא חוק תליה לערביי ישראל שמשתפים פעולה עם האוייבים!!!חייבי

    ג'ינג'י, 28/01/08 10:21

    חייבים להוציא אותם מהמדינה החוצה! זאת מדינת היהודים!!!

  • 114.

    נכון וטוב שכך (ל''ת)

    ציוני, 28/01/08 08:31

  • 113.

    מהומות אוקטובר

    יענקץ, 28/01/08 07:49

    יש לישלול את האזרחות מכל אותם ערבים המסיתים ומצהירים באי נאמנותם למדינה הם ירצו יכולים הם להיות תושבים ללא זכות בחירה בארהב כל אחד שמקבל אזרחות נשבע אמונים גם כאן צריך להיות כך מי שלא ישבע תשלל ממנו הזכות להצביע לא ירצה שילך לגור בעזה

  • 112.

    למה לא איפשרתם בדיקה פתולוגית? - איך אפשר לערוך כך חקירה?

    יופיטר, 28/01/08 05:33

    נמאס כבר מדרך החשיבה של הערבים - המציאות שלהם - מסודרת על פי רצונם - עובדות - לא תמיד מענינות אותם

  • 111.

    הם התפרעו וסיכנו חיי אדם (ל''ת)

    שיתלוננו רק, 28/01/08 05:29

  • 110.

    להזכירכם: קבלתם פיצוי כספי כמו נפגעי פעולות איבה

    טרומפלדור, 28/01/08 04:33

    כדי שתחדלו ממאבקכם במגיני העם היהודי בארצו.

    משפחות יקרות: תחזירו את הפיצוי הכספי שקבלתם מהמדינה ותמשיכו במאבק שלכם בבית הדין הבינלאומי בהאג.

    ברגע זה אתם מוותרים על אזרחותכם הישראלית ומבחינתי תבקשו אזרחות ירדנית, פלשטינית, מצרית, סורית, אירנית..... (ואללה יש הרבה אפשרויות).

    כיהודי במדינתו אין לי שום עניין שאתם תמשיכו להיות אזרחי ישראל.

    להזכירכם: האזרחות הישראלית נכפתה עליכם לאחר 1948 (''הנכבה'') ע''י בן גוריון , שבקוצר ראות חשב שמיעוט של 6% ערבים לא לסכנו את הקיום היהודי במולדתו החדשה.

    אך כיום אתם מהווים 20% מהישראלים, ואין לי רצון להיות תלוי בכם (או תלוי על ידיכם).

  • 109.

    אני יהודי וגאה להיות גזען ומקומכם בירדן

    יחזקאל בן רחמים, 28/01/08 01:49

    אם אתם מזדהים עם החמס והולכים להלויות של כלבים כמו גורג חבש מקומכם בירדן נקודה

    • sometimes I think Hitler was not the worse (ל''ת)

      f, 28/01/08 08:25

      • you are right - the arabs are worse than Hitler (ל''ת)

        g, 28/01/08 10:02

        • no I meant the Israelis who think they r better than others (ל''ת)

          Fadi, 28/01/08 12:18

          • אי אפשר להיות טוב ממוסלמים שתרמו לעולם בן לאדנים וסדאמים חוסיינים (ל''ת)

            מוחמד, 28/01/08 20:00

  • 108.

    לאמר לכם,שאני לא מתבייש במעכרת המשפח שלנו?

    יגאל כהן, 28/01/08 01:46

    אני יכול לנחם אתכם רק בדבר אחד.
    כתימני,אני זוכה מבית המשפח הישראלי,
    בדיוק לאותו יחס שאתם הערבים מקבלים.
    באלוהים.
    מסח'רה.
    מח''ש בזבזו את הזמן ובסוף פסקו שאין זמן.
    מסח'רה.
    זו מעכרת המשפח שלנו.
    גיזענית מציפרני רגליה ועד לשערות ראשה.
    וכח אבסולוטי משחית אבסולוטית.

    • אתה טועה אם אתה חושב שהיחס המושחת זה רק אליך אם אתה תימני בכלל.

      עודד יערי, 28/01/08 09:55

      מידע ומנסיון אישי אני אומר לך שהכל הכל אבל הכל מושחת.
      זה מופנה כלפי כמעט כל אזרח ויש יחס מפלה הם המושחתים מטפלים בצורה שונה במי שמפורסם ובכיר וקרוב אל הצלחת.

  • 107.

    ערבים יקרים מי שמשחק באש ניכווה

    יובל, 28/01/08 01:20

    הבעייה שלכם זו חוסר הנאמנות למדינה מימנה אמם יונקים את לחמכם המנהיגים שלכם מסיתים ומקוממים אותכם ונוטעים בכם רעיונות שב של זכויות בילתי רציונליות במקום לגשר ולנסות להיות חלק מהמדינה שאתם מתקחשים לה 60 שנה זו התוצאה ויאצתם בזול

  • 106.

    צדק פואטי. מה שהעליל השמאל על הימין, היום מעללים הערבים על הממשלה..

    איך שגלגל, 28/01/08 00:42

    אם הכללות שיקריות ביסודן היו לגיטימיות אז, למה שלא יהיו לגיטימיות היום?
    הגיע יומו של הכלב...

  • 105.

    ניסיתם לייצר אינתיפאדה בישראל - שאו בתוצאות. זה הכל. (ל''ת)

    Eחד, 28/01/08 00:03

  • 104.

    ערביי ישראל, אתם לא מתביישים. להזכירכם, אתם פתחתם במהומות. השתוללתם

    י, 27/01/08 23:42

    התפרעתם, חסמתם צירים מרכזיים, סיכנתם חיי שוטרים, ובכך הבאתם על עצמכם את התוצאות. אין לכם על מי להתלונן, רק על עצמכם!!!

    • and when u throw stones in MEaa Shearim?

      Fadi, 28/01/08 02:01

      I supose, the muslim community in Israel was deeply offended by Sharon's visit to AlAksa with a large number of provocative soldiers. so yes, they went out to the streets and expressed their anger. big deal. in Meaa Shearim, they kill u if you drive there on a saturday, let alone disrespect the soldiers killed during the israeli wars, dont respect the Shoaa memorial days, let alone burn the flag of the contry more than our enemies do. and I just wonder, how many of them were shot since 1948??? I guess the answer is very clear. I personally know Aseel Asleh - been shot in his own backyard- simply because at that moment he was not a prisinor of his own house, someone shoots him - wow. if Israel had minimal morals, it would have never acted this way. when someone break the law, you arrest them, in the worse case scenario, u shoot on the leg or arm (as a self defence mechanism - if need be) not kill!!! Israel's democracy, once again failed, but it is so sad that it failed around the same daay that the world emembers the tragidy of cold blooded killing- the killing of a human being for simply not being the same as the majority. I'd have expected of israel, to diliver a leadership in such issues. take those responsible to trial - to face justice- and to tell the world, that Israel, the jewsish people suffered from racism ad it will protect other weak minorities, rather than taking a revenge on them.
      just for the record, since 1948, more Israeli Arab and Palestinians were killed by Jews - the army- the police the israeli governments and individuals than arabs killing jews (hamas, fatah, jihad, Arab Israelis or even enemies during war time. so lets set the records clear once and for all

      • זה באמת מאד מצחיק כאשר ערבים מנסים ללמד מה זה מוסר (ל''ת)

        בוריס, 28/01/08 20:05

      • אתה צודק, אנחנו לא טובים, אנחנו צריכים ללמוד ממכם

        בוריס, 28/01/08 20:10

        אנחנו צריכים לקחת דוגמה ממלך חוסיין, הוא ידע לטפל בפלשתינים, זוכר ספטמבר שחור.
        או כמו שעשה ממשלת לבנון במחנות פליטים פלשתינים לפני כמה חודשים.
        או כמו שעשה חפז אסד בעיר חמה לאחים מוסלמים.
        אנחנו באמת דפוקים שלא לומדים ממכם.

  • 103.

    שמירת חוק

    אזרח, 27/01/08 23:29

    ערביי ישראל צאו ולמדו כיצד נוהגות רשויות חוק , רשויות החוק בלבנון הפגנה פרועה - יריות לתוך הפורעים שבעה הרוגים, ושם אין ועדת חקירה וועדת בטיך.

  • 102.

    הערבים אחראים על התפרעויות גזעניות (ל''ת)

    אופיר, 27/01/08 23:25

  • 101.

    אין אמונה בערבים הנאלחים . (ל''ת)

    נעמן שפוי, 27/01/08 21:39

  • 100.

    הערבים , הם הם האחראים להרג . (ל''ת)

    אשר , שמלאן1, 27/01/08 21:38

  • 99.

    הכל באשמת ההנהגה הערבית הפשיססטית . (ל''ת)

    אשר , שמאלן1, 27/01/08 21:37

  • 98.

    מתי תגיש הפרקליטות השמאלנית,כתבי אישום נגד לינצ'אי שפרעם? (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 27/01/08 21:35

    • כשאבו(עלי)מאזן יחזור לשלוט ברצועת עזה... (ל''ת)

      עודד יערי, 28/01/08 10:29

  • 97.

    גם חוסיין ידע לדבר אל הפלשתינאים בשפה שהם מבינים, ומאז ספטמבר

    דרור מרמת גן, 27/01/08 21:34

    השחור הידוע, הרוב הפלשתינאי בממלכה הבדואית, שומר על החוק.

  • 96.

    מזוז שוב מוכיח שאם אידיוט זורק אבן לבור...

    שמאלן, 27/01/08 21:09

    כנראה יש פה קונספירציה להרגיז את הערבים, הם יעשו הפגנות, שוב ירו ויהרגו בהם כמה לשמחת כל צמאי הדם שמגיבים, ואז תשכח המולת וינוגרד ואפשר יהיה להתפנות להתעללות בכלואי עזה. מדיניות ממש מוסרית ומשתלמת.

    • אוי, רק לא להרגיז את הערבים

      נמאסת, 27/01/08 23:35

      רק שלא יתפרעו , נעשה הכל רק שיהיו מרוצים ושלא יעשו בלגאן

  • 95.

    הערבים הגזענים מביעים על עצמם את על הצרות (ל''ת)

    תמשיכו עד לנכבה, 27/01/08 21:07

  • 94.

    ניתן להוציא אותם מהארץ --בבחירות הבאות שיקום מנהיג לטרנספר (ל''ת)

    כהנא, 27/01/08 20:48

  • 93.

    מה שיפה בענין הזה שכבר לא ניתן להחזיר את ההרוגים אהבתי (ל''ת)

    avnerb, 27/01/08 20:44

  • 92.

    אלו ההכנות לנאכבה הבאה - יולי תמיר תתעד למען ההיסטוריה (ל''ת)

    תמשיכו להתלהם, 27/01/08 20:36

  • 91.

    לטפל גם בהורים המסיתים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מסיתים, 27/01/08 20:33

  • 90.

    מי שאחראי לחיסול המחבלים האלה ,הם החכים הערבים שמסיטים. (ל''ת)

    מה שנכון, 27/01/08 20:33

  • 89.

    במקום 13 מחבלים היו צריכים להיות 1300 עם פחדן ובזוי (ל''ת)

    ולכן זה יחזור, 27/01/08 20:31

  • 88.

    ערביי ישראל הכריזו מלחמה על מדינת ישראל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    להלחם חזרה, 27/01/08 20:30

  • 87.

    אבל אהוס ברק קנה את הקולות שלכם בבחירות האחרונות ???????? (ל''ת)

    רק הכסף מדבר, 27/01/08 20:26

  • 86.

    אטבח אל יהוד הם צעקו ורק 13 חוסלו במקום 1300 (ל''ת)

    עם בזוי ופחדן, 27/01/08 20:25

  • 85.

    לגרש את הערבים לעזה שם מקומם של המנוולים גייס חמישי (ל''ת)

    עזרעיין, 27/01/08 20:23

  • 84.

    הממסד גזעני כלפי היהודים הוא היה צריך לחסל 1300 במרד הגדול ובפוגרום (ל''ת)

    נגד היהודים, 27/01/08 20:22

  • 83.

    חטיב.מתי הסכמת עם המדינה? (ל''ת)

    אלאדין, 27/01/08 20:19

  • 82.

    רק ברק ייטבח בהם פעם נוספת אם הם ירימו ראש !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רק ברק, 27/01/08 20:19

  • 81.

    חבורה של בכיינים

    אם רחמניה, 27/01/08 20:19

    אנחנו הקרבנות שלכם, ולא להפך,
    אתם חבורה של בכיינים המשחקים את תפקיד הקרבנות. הבנים שלכם לא בדיוק יצאו למסיבה, הם יצאו להרוג ולהשחית, ודמם בראשם.
    בעברית אומרים: הקם להרגך ,השכם להרגו., והשוטרים מילאו את מצוות האל.

  • 80.

    בסיבוב הבא 1300 לא 13 להתכונן היטב !!!!!!!!! (ל''ת)

    ברק ייטבח בהם, 27/01/08 20:19

  • 79.

    בעתיד כאשר הם יכירו בישראל זה יהיה מאוחר (ל''ת)

    אליוי, 27/01/08 20:18

  • 78.

    בעתיד כאשר הם יכירו בישראל זה יהיה מאוחר (ל''ת)

    אליוי, 27/01/08 20:18

  • 77.

    גליל המערבי הערבים ניסו לרצוח כל יהודי

    גליל מערבי, 27/01/08 20:16

    שיכלו לשים עליו יד. התנפלו על ישובים, חסמו כבישים. לא יצאנו מהביית לפני שבדקנו באיזה כביש אפשר ליסוע ושאין שם מארבים או מחסומים של ערבים.

    חכו חכו, רק ינצחו במלחמה אחת, יהודי אחד לא ישאר שלם...
    שלא לדבר על היהודיות...

  • 76.

    הורים אשמים בגידול ילדים אלימים ופורעי חוק (ל''ת)

    בושה להורים אלו, 27/01/08 20:15

  • 75.

    ''אני זוכר חבר-ערבי'' כי נתתם קולכם ל,,,ברק (ל''ת)

    רק בזכותכם, 27/01/08 20:12

  • 74.

    חבורת המחבלים הערבים אשמים במותם של עצמם (ל''ת)

    גד, 27/01/08 20:07

  • 73.

    החליפו חזרה

    אלי, 27/01/08 20:06

    עיקר המרד היה באום אל פחם. קיבלנו אותה בהחלפה עם ירדן. הגיע הזמן להחזיר את אום אל פחם אל אחיהם הפלסטינים ושיהנו משלטון ערבי על כל המשתמע מכך.

  • 72.

    יקבלו בתולות ויהיו שהידים בגן עדן

    מצווה, 27/01/08 20:02

    זכות גדולה

  • 71.

    אם היו יהודים, לא היו הומות כאלו. כל הארץ היתה במצור (ל''ת)

    מתפרעים צבועים, 27/01/08 20:01

  • 70.

    יצאו בזול. מאד בזול....

    לעשות סדר., 27/01/08 19:59

    צריך פה מישהו כמו סרקוזי לעשות סדר...ממשלה של נקבות. ואם לא יבוא אחד כמו סרקוזי, נצטרך להביא מישהו כמו פוטין.

    • צודק (ל''ת)

      //, 27/01/08 22:33

  • 69.

    מזוז צודק

    יוסי, 27/01/08 19:54

    זו החלטתו הנבונה הראשונה של מזוז
    כי הרי בני הבליעל שנור בס''כ חילקו שוקולדים לעוברים ובשבים לא?
    בסה''כ השוטרים מלאו את משימתם

  • 68.

    זעקת הקוזאק הנגזל-עושים פוגרום בכוונה לרצוח ובוכים שחטפו

    אייל, 27/01/08 19:51

    חבורת פשועים כל אלה. צריך להעביר אותם עם בעיטה בתחת לרשות הפלסטינאית. אנחנו לא צריכים כאן זבל כזה.

  • 67.

    רק בסופ''ש הזה הציתו מכוניות בפקיעין ותקפו שוטרים בטובא זנגריה

    אז מי גזען?, 27/01/08 19:47

    אין גבול לחוצפה של הערבים פה. נראה אותם עושים רבע ממה שהם מרשים לעצמם להתפרע פה בסוריה או ירדן, שם זה היה נגמר במחיקת הכפרים שלהם

    • במקום לשלוח שוטרים יש לעשות כמו

      פלטי בן לאדן, 27/01/08 20:53

      באמריקה לשלוח נגמשים(אכזריות)
      ושיזרקו אבנים כמה שרוצים מי שלא מוצא חן בעניו שיעבור לרש''פ ויחיה
      שםיקבלו ביטוח לאומי הבטחת הכנסה מענק לידה ועוד סוכריות
      יאללה רוחו תנייקו

  • 66.

    תשתוללו תקבלו בראש

    מוטי, 27/01/08 19:44

    ככה תלמדו אתם לא תדרכו עלינו לא טוב עזה תקלוט אותכם

  • 65.

    רק פינוי ניקוי הגייס החמישי אל אחיו בעזה יימנע את חיסולם כאוייבים (ל''ת)

    עורו שמאל אדום, 27/01/08 19:33

  • 64.

    להתכונן לסיבוב הבא שבוא יבוא !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    1300 לא 13, 27/01/08 19:32

  • 63.

    היה צריך לחסל 1300 לא 13 במרד הערבי הזה !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לא 13, 27/01/08 19:31

  • 62.

    לא צריך להכשיר ההרג כשר לחלוטין והערבים חצופים (ל''ת)

    אלוני, 27/01/08 19:31

  • 61.

    13 ההרוגים הם מחבלים שנפלו במשה הרצח שלהם

    ד, 27/01/08 19:30

    מספיק עם מכבסת המילים והטיוח. 13 ההרוגים נטלו חלק במאורעות 2000 בתור מחבלים, וגם אם יקומו עוד 200 וועדות, זה לא ישנה עובדה זו. הערבים שנהרגו היו מחבלים. נקודה.

  • 60.

    אילו היה זה ביבי ולא ברק בג''צ היה מכין גליוטינה (ל''ת)

    לא לצנזר!!!, 27/01/08 19:30

  • 59.

    זה החברים שלכם בשמאל של ברק ירו בכם. תמשיכו להפגין איתם ביחד (ל''ת)

    נעמן, 27/01/08 19:29

  • 58.

    ניסו שחם עליכם. אספסוף מוסת של פדאינים. (ל''ת)

    יואל, 27/01/08 19:28

  • 57.

    רק ברק ייטבח בהם פעם נוספת אם הם ירימו ראש !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רק ברק, 27/01/08 19:27

  • 56.

    הערבים אף פעם לא אשמים בכלום. ודאי שבטח. (ל''ת)

    נעמי, 27/01/08 19:25

  • 55.

    עוד פשע של ממשלת שמאל כמו נכבת 48 שגם היא של השמאל (ל''ת)

    אשר, 27/01/08 19:25

    • אשר , שוב דרכת על חרא ? (ל''ת)

      רחרחן, 27/01/08 20:25

  • 54.

    יש להעמידם לדין על איום

    ש, 27/01/08 19:25

    אמנם הברבריות היא מנת חוקם של מדינות ערב, אבל אם ערביי ישראל לא קלטו עדיין, ישראל היא מדינת חוק, ולפי חוקי המדינה מי שמאיים דינו אחד - לשבת בבית סוהר. ומלבד זאת, ממה בדיוק הם מתוסכלים, הרי המרד הערבי של שנת 2000 כלל גם רצח של יהודים חפים מפשע, ובמדינת היהודים מן הראוי שמי שמרים ידו על יהודי. יתן את הדין על כך.

  • 53.

    מה אתם מצפים מהשמאל הישראלי הגזעני גרוע אף מהימין (ל''ת)

    עומאר, 27/01/08 19:24

  • 52.

    השמאל תחת ברק אשם,כפי שהשמאל אשם בפליטי 48 (ל''ת)

    אשר, 27/01/08 19:23

  • 51.

    שוב השמאל הגזעני הברברי בורח מאשמה. ההרג בוצע תחת ממשלת ברק השמאלני

    אשר, 27/01/08 19:22

    השמאל, מי שגרם לבעיית הפליטים בטיהור האתני במלחמת העצמאות כדי שהקבוצים יוכלו לשדוד את אדמות הכפרים, הוא גם זה שירה והרג 13 ערבים ב2000.

  • 50.

    הם מדברים על גזענים - צבועים

    יהודי, 27/01/08 19:12

    אלה צאצאיו צמאי הדם של חאג' אמין אל חוסייני שרקם עם היטלר ועם הימלר ימח שמם להשמיד את היהודים בארץ ישראל.
    הם עדיין רוצים לעשות זאת, אבל לא ניתן להם.

  • 49.

    הפוגרומיסטים לדין!

    אזרח מודאג, 27/01/08 19:12

    יש להעמיד לדין את המתפרעים
    והמסיתים הערבים, ולא את בשוטרים!
    כל עוד המתפרעים האלה לא יעמדו
    לדין ההפקרות במדינה רק תחריף.

  • 48.

    די, התייאשתי מהאתר הזה. שכחו רצח ועקנין מנתניה ליד מוסמוס ועוד:

    דן, 27/01/08 19:08

    שכחו רצח אדון כהן בן 67 ז''ל שנסע ליד ג'אסר א' זארקה וזרקו עליו אבנים.

    האתר הזה כבר ממש לא משקף מציאות חיי מלבד מבזקים ופרסומות שאפשר למצוא בכל מקום.

    אם היה מדור בורסה עדכני עד לפני כמה זמן עתה אפילו זה לפעמים מטעה אותי

    תודה לכם באתר ותודה לי שאני קורא מעריב מעל 40 שנה.

    הסתיימה הפרשה. היו ברוכים ולכו לייצג את ערביי ישראל בגאון. לא אותי ואל תמכרו לי יותר דבר.

    ממש קצה נפשי!

    אשלח עותק מתגובון זה להנהלת מעריב ותעשו מה שאתם רוצים.

    רק זכרו במערכת:
    נצח ישראל לא ישקר!!!

  • 47.

    רק נאכבה. רק נאכבה. (ל''ת)

    ע, 27/01/08 19:04

  • 46.

    הפגנה בסדר גודל כזה בירדן

    עבד, 27/01/08 19:01

    לא פחות מ-3000 הרוגים.
    בסוריה 5000 הרוגים.

  • 45.

    לסגור את בגצ מייד-רק עושים נזק למדינה.

    מישהו, 27/01/08 18:54

    למה בכלל פתחו תיקי חקירה?? אם כבר לפתוח תיקי חקירה לכל מי שהיה מעורב בזריקת אבנים, ובכל ההתפרעויות-הם המסוכנים באמת.

  • 44.

    גם האבנים שזרקתם כואבות.

    כגםדפל, 27/01/08 18:51

    מי שזורק אבנים שלא יתפלא שיורים עליו,אין מה לעשות-שמאות ערבים מתקיפים מספר מוצמם של שוטרים וחיילים זו תהיה התגובה.

    • את היהודי שנהרג מההתפרעות הזו אף אחד לא זוכר (ל''ת)

      שילכו לעזעזל, 28/01/08 12:14

  • 43.

    הערבים חייבים להבין ......

    יקי, 27/01/08 18:48

    ערבייה ישראל חייבים להבין שהם אזרחים לגיטימיים החיים עם הרבה זכויות במדינה יהודית.אינם יכולים לצאת למהומות דמים ולהיתקוממות אזרחית נגד העם היהודי היושב בציון . כל הפגנה שיקיימו במתכונת של אוקטובר 2000 לצערינו תדוכה בכוח עם אפשרות להרג אזרחים... . על כן אין לקיים הפגנות לאומניות אלימות מאורגנות ברחבי הארץ כי גם בעתיד יהיו הרוגים וחבל . ערבייה ישראל אשר רוצים שיויון מלא לא יזכו לזה עד שיהיה שלום בין מדינת ישראל לעם הערבי ...בעיקר הפלסתינאי .אז לטובתנו ולטובתכם תיהיו גשר לשלום ואזרחים נאמנים לארצכם ומדינתכם , כדי לזרז את השיויון המלא בארץ האהובה על כולנו . ותזכרו לעם היהודי יש רק מדינה אחת , לערבים ...תספרו אתם ...

  • 42.

    שלא כמו כל מי שנדרש לעניין מזוז אני חושב שלאיש אין יושר ואין שכל

    Yossi V, 27/01/08 18:44

    סתם משפטן מהשורה האמצעית שהיה לברירת מחדל לאחר שכל 'המתאימים' מקצועית למשרת היועץ היו דבוקי רבב ולא התאימו מבחינת אישיותם.

    לקחו מן אובמה כזה, זר ולא ידוע אלא למתי מעט, עטרו לו כתרים של למדן וקשרו לו נזרים של הגינות ןמינוהו לאורים והתומים המשפטיים של מדינת ישראל. לא פחות ולא יותר.

    מסתבר, (ולמי שעדיין לא, זה יסתבר לא עוד הרבה זמן), שהנ''ל איננו אלא גולם איש. בוגר הפקולטה למשפטים. זה הכל. ישר? אני לא בטוח. חכם גדול? בפירוש לא. (כנראה גם לא חכם קטן).
    והרי, להגיע למסקנות כל כך מוצקות,מלומדות ומבריקות כשל מזוז (ששכר המיליונים של גלעד שרון היה מוצדק; שהפך תוך לילה חשאי אחד עבריין מין סדרתי לצדיק מעונה למחצה; שטען לעבריינות מין שאין בה קלון, ועוד) גם ילד מפוחד בכיתה ה' היה מגיע. ולא למרבה הפליאה, היה מביא הילד גם את אותם נימוקים ממש שהביא היועץ המלומד.

    החלטתו של מזוז מהיום היא חולייה נוספת בשרשרת של טימטום מקצועי ואנושי.
    מצד שני, מזוז בהחלט מייצג (בדרכו שלו) את תשעת הקבין של גיחוך שירדו על מדינת ישראל, ואינני יכול לחשוב כרגע על מועמד מתאים יותר לתפקיד רוזנקרנץ וגילדנשטרן הישראלי.

    • אה ? (ל''ת)

      אינסוף, 27/01/08 22:31

  • 41.

    החלטת היועץ צודקת ונבונה.

    נתן.ש, 27/01/08 18:40

    ברור כי כאב המשפחות גדול ,אך כנהוג במחוזותינו פוליטיקאים מנצלים ורוקדים על הדם.היועץ המשפטי הוכיח את יושרו לא פעם.אצלינו לא מתקיימים משפטי שדה,

  • 40.

    לפנות את כולם לעזה או אל-עריש הגבול פתוח''!!!! (ל''ת)

    ההזדמנות לפנות'', 27/01/08 18:39

  • 39.

    גם הלינצ' בנתן זאדה סגור.אז מה אתם בוכים? (ל''ת)

    אתי, 27/01/08 18:39

  • 38.

    הגיע הזמן לחשבון נפש.

    נעמה, 27/01/08 18:38

    ערביי ישראל.
    שום מדינה לא תכיל מרד אלים כזה.מי שעמד אז מולכם באותו אוקטובר נורא, נהג בכם באיפוק.כן.
    בכל מערכת בחירות אתם מקצינים ובוחרים מסיתים מתלהמים, קיצוניים וזורעי אשליות., ותומכים בגרועים שבאויבינו, עד כדי הצדקת ירי החיזבאללה, גם אם הוא קוטל ילדים בנצרת.
    עכשיו הם יפתחו במקהלת גינוי מתוזמרת היטב כנגד מערכת המשפט הישראלית.
    אין לכם להלין אלא על עצמכם.

  • 37.

    well come

    עזה רפיח, 27/01/08 18:37

    תמיד כדאי לעבור ממדינה גזענית למדינה נאורה ומתקדמת
    עזה?
    למשל?????

  • 36.

    לשלול את מעמדם כחברי כנסת!

    אדיר, 27/01/08 18:33

    אני חרד לעתידה של מדינת ישראל ועם ישראל כשאלו מכהנים כחברי כנסת בגיבוי של שר בממשלה.
    ברוך השם נסראללה פצח בקריירת תאטרון,אחמדינג'אד -נדם קולו ורגליה של החמאס נמקו , אי מה?! ח''כ זאחלקה וחבריו ממשיכים לחתור תחת שלטון יהודי,להקים עלינו את ערבי ישראל ולסלול נתיב דו סיטרי עם המדינות הערביות.
    הסכנה באה מתוכנו ולא מחוצה לנו,יש לשלול לאלתר את מעמד חבר הכנסת של נאפע וזאחלקה ושאר דומיהם. עתידנו מעורער בגללם .
    אנשי השמאל היהודים לא שווים בכלל מילים על פועלם,הרי שאם תהיה מדינה פלסטינית מוטב כי הם יתאזרחו אליה ראשונים .

  • 35.

    להעביר את אום אלפחם לרשות! (ל''ת)

    רוני, 27/01/08 18:28

    • את כל ואדי ערה, המשולש, ויפה שעה אחת קודם. (ל''ת)

      המטיף, 27/01/08 19:08

    • לא את אום.. רק את התושבים שם (ל''ת)

      שרית, 27/01/08 19:50

    • את כל ואדי ערה והמשולש. (ל''ת)

      המטיף, 27/01/08 19:52

    • לא את אום אל פאחם

      דותן, 27/01/08 19:59

      את תושבי אום אל פאחם. נראה אותם חיים חודש אחד תחת אחד מהמשטרים השכנים, הנאורים, שדואגים להם כל הזמן, ואז הם יתחננו לחזור אלינו.

  • 34.

    מרצ מפלגה ערבית ?

    מ., 27/01/08 18:28

    כי גם היא בראש של המפלגות הערביות

    • ברור. ועושה עבודה טובה בהרבה יותר ממפלגות ערביות. (ל''ת)

      לטיפה, 27/01/08 18:40

    • היא לא בראש שלהם היא בתחת שלהם.. (ל''ת)

      עודד יערי, 27/01/08 19:32

  • 33.

    אני בעד העמדה לדין של כל הגורמים

    ישראל, 27/01/08 18:27

    העמדה לדין חייבת לכלול גם את אישי הציבור הערבים שהסיתו ולבדוק היטב מה חלקו של כל הרוג במה שקרה לו. אם צעיר הולך לראות מהומה, טבעי שהוא עלול להיפגע. עם כל ההבנה לכאב המשפחות, האם הם היו מצדיקים את הבן לו לקח כסא והלך לשבת ליד בנק ששודדים אותו?

    • נראה לך שהם יסכימו לזה?

      U, 27/01/08 18:39

      ככה ידעו מה קרה באמת

  • 32.

    שיעשו שביתה מצידי ממחר ועד סוף העולם

    M, 27/01/08 18:27

    הם אלה שידפקו.

  • 31.

    ה13 לא בדיוק קטפו פרחים לזרים או אגרטלים! (שגם זה לא תקין)

    קארל מרקס, 27/01/08 18:26

    הכל התחיל מזה ש''בולדוזר'' ביקר בהר הבית ואז במקום להבליג, מטורפי האיסלם נוסח אל אקצא , גייסו את העילה להתפרעות אלימה- אילו לא היו הפגנותבעלמא, אלא חלק ממהלך מלחמתי אלים הנמשך דורות בכל האמצעים ובכל הדרכים, מדקירה ועד לפצצות של מתאבדים, וערביי ישראל(48) בבערותם כי רבה , נגררים גם הם לטפלות ןלתפלות שבדת.
    כל דת , האיסלם כמו היהדות וכמו הנצרות שקולים כעורבא פרח!

    אין אלוהים ואין אללה ואין דומיני!!

    אללה הוא לא עכבר ולא חתול ואפילו לא חזיר!! אלא אמונה תפלה כמו יתר הדתות , אופיום להמונים.

    הפגנות אוקטובר בניגוד להפגנות הסטודנטים, או אפילו הכתומים , לא שמשו כביטוי למחאה/שינוי /שיפור המציאות המשותפת , אלא שופר לקריאה לביטול טוטלי של הקיים -כלומר המדינה.

  • 30.

    תפנה לאו''ם יא גמל

    '''', 27/01/08 18:26

    איך אתם רוצים חקירה אם אין ראיות ?
    רוצים חקירה ?
    תוציאו את הגופות, אם בכלל יש גופות ושוב אתם לא משקרים

  • 29.

    בואו נעשה סדר ...

    ד''ר ארוין, 27/01/08 18:25

    תלוי איזה ישראלים.

    הנה לפני שנתיים התנפלו הקוזאקים של המשטרה
    בסוסים דורסים ובאלות מונפות בחוזקה
    על אלפי יהודים
    שישבו או שעמדו שלובי ידיים ללא תנועה וללא תגובה (חבל)
    הם רק עמדו שם כדי למנוע עוד פשע נגד הציונות
    יש תמונות
    יש סרטים
    יש עדויות

    אבל אין אפילו נאשם אחד.

    ובכלל מה ההשוואה הזדונית ?
    אז, לפני 8 שנים
    יצאו אלפי ערבים
    שנאה בעינים
    קולות 'אטבח' בפה
    אבנים ובקת''בים בידיים
    לפגוע באזרחי מדינת ישראל
    כן, פשוט לפגוע בכל מי שמעיז לעבור בכביש של מדינת ישראל

    והלכו השוטרים ו(לשם שינוי) החליטו לעשות סדר צודק במזרח התיכון
    בטוב זה לא הלך
    גם קריאות לא עזרו
    והנוסעים בכביש עדיין היו בסכנת חיים ...

    דחילאק, פעם אחת השוטרים עושים מה שצריך, ושומרים על חיי היהודים ...

  • 28.

    אם היה מדובר ביהודים לא היו הפגנות כאלה אלימות

    WE, 27/01/08 18:24

    הם כנראה שכחו שהפורעים רצו לרצוח את השוטרים

  • 27.

    השוטרים עשו עבודת קודש

    אלעד, 27/01/08 18:17

    יום יבוא ונחזיר לכם על כל מה שעשיתם בוגדים משועבדים אתם וכל השמאלנים
    יום יבוא ותשלמו על כל אבן שנזרקה ועל כל לכלוך שזרקתם לנו במדינת הקודש היום הזה קרוב מתמיד אנחנו נחזיר אותכם בחזרה לכלוב שנקרא עזה נסגור אותכם שם בלי אוכל בלי מיים בלי חשמל ובלי דלק ואתם תרקבו שם עם אחיכם הפלסטינים אוכלי חינם שכמותכם וגם לכם שמאלנים נכבדים אותכם נסדר לכם מקום מכובד בשטחים שם תרקבו מרעב וכל הגזע השמאלני של היהודים יעלם כן יהי רצון ונאמר אמן

    • רק חבל שאליק רון פינה את מקומו , הוא תותח על שירוץ לממשלה ! - זה

      שוטר לא נמושה, 27/01/08 18:42

      אני בטוח מצביע בעדו , אליק מתגעגעים אליך תחזור מהר.

  • 26.

    מתי צעירים יהודים התפרעו באלפיהם

    הייתי שם, 27/01/08 18:16

    וסיכנו את חייהם של עוברי אורח תמימים ?
    אירועי אוקטובר 2000 היו אנתיפאדה של גייס חמישי כנגד השלטון והאזרחים
    המשטרה נהגה ברכות יתר ולא ההיפך

    • אירועי 2000 הם מרד לכל דבר

      ד, 27/01/08 19:28

      ואם רוצים שהמרד לא יחזור על עצמו, מן הראוי היה שלא היו נופלים 13 טרוריסטים, אלא 1300. אז אולי הלקח היה נלמד. אמרתי אולי, כי הערבים לא לומדים אף פעם.

  • 25.

    וכי איפה היו הפושעים שצריכים להשפט

    דודו, 27/01/08 18:16

    לא בקרב מי שזרק אבנים וחסם כבישים והתנהג כמו ברברי במדינה לא לו

  • 24.

    אם הם היו יהודים, הם לא היו פורעים

    אחד שחושב, 27/01/08 18:15

    ולא היו מסכנים את חיי השוטרים, לא היו נלחמים במדינה ובנציגיה....
    אח, הלוואי שהיו יהודים, ולא ערבים...
    אבל, רבותי הערבים, תמשיכו ככה, ונגיע לזה.

  • 23.

    אם הם היו יהודים אז...כנסו

    יוסוף, 27/01/08 18:13

    לא היו חוסמים צמתים, לא היו זורקים אבנים על מכוניות בהם ישבו נשים וילדים, ובעיקר לא היו משבשים כליל
    את החיים בגליל.
    רציתם מלחמה אז תפסיקו ליילל עם כל הצער שבדבר.....

  • 22.

    טוב שנסגרה החקירה, 13 אזרחים

    יובל, 27/01/08 18:12

    נהרגו כי הם אלפי חבריהם זרקו אבנים, סלעים, בקבוקי תבערה, הם סיכנו חיים של אזרחים,שוטרים ובכלל דרסו את החוק - אז זו התוצאה, 13הרוגים, לא היה שם רצח, יותר מזה, הם יצאו בזול, מאד בזול.

  • 21.

    לא ראיתם את התמונות מאוקטובר?

    פקקים במשקפת, 27/01/08 18:11

    אלימות חסרת רסן עם רצח בעיניים, זה מה שהפורעים הערבים עשו !!

    עדת פורעים במסווה של קורבנות שאח''כ מחפשים סעד בתקשורת האוהדת ובבג''ץ הסימפטי להם.

  • 20.

    משתתפים בצער

    בשם העם, 27/01/08 18:11

    מאמין שאני מייצג את הרוב שלמרות הכעס על הנבחרים שלכם מבין את כאבכם ומאחל שמחות ופחות צער.
    הרבה תגובות יופיעו כאן חלקן של קיצונים שיסתכלו על העובדה שהחללים היו ערבים וקיצוניים אחרים כמו אשר השמאלן שבמקום לנחם מנצל את הבימה ללבות שנאה נגד יהודים דתיים.
    לנחם אותכם קשה ואני מקווה שלמרות הצער תזכרו שרובנו היהודים אוהבים אותכם ומקבלים את העובדה הברורה שהנכם חלק בלתי נפרד מעם ישראל ובניכם שאבדו היו ישראלים לכל דבר...

    • דברי רק בשם עצמך

      איש, 27/01/08 18:37

      רוב העם כבר הבין עם מי יש עסק, הרוב הבין שהערבים הם גיס חמישי

    • אל תתנצל בשמי. לא קיבלת מינוי. (ל''ת)

      ע., 27/01/08 18:43

    • אל תדבר בשמי ואל תנגן את ואגנר לכבודי.... (ל''ת)

      עם ישראל, 27/01/08 19:26

    • רק אתה

      אלי, 27/01/08 19:59

      רק אתה אוהב ערבים.אל תדבר בשם העם. מי שמתנכל ליהודים, שונא יהודים ועוזר לאויבינו איך אפשר לאהוב אותו? אולי אתה ערבי?

  • 19.

    אילו הם היו יהודים?

    יעל, 27/01/08 18:10

    לדעתי יהודים לא היו משתוללים ככה, ואז גם לא היו נהרגים.

    הכי קרוב לזה זה התפרעויות של חרדים בירושלים, וגם אז זה לא דומה למה שהלך באוקטובר 2000 בגליל.

  • 18.

    שהפורעים מדברים על דמוקרטיה

    סתמאחד, 27/01/08 18:10

    הפורעים הערבים מדברים על דמוקרטיה. לכו והצטרפו אל אחיכם בגדה ובעזה שם תקבלו דמודרטה {אין זו טעות כתיב, הפורעים יבינו את הכוונה}בפעם הבאה חישבו פעמיים בטרם תצאו לחסימת צירים ופגיעה ביהודים.

  • 17.

    אם הם היו יהודים לא היו מהומות

    בושה לערבים, 27/01/08 18:08

    מה עם הנהג התמים שהמתפרעים רצחו והשוטרים שהם פצעו?
    מי שהיה שם יודע איזה רצח בעיניים היו למתפרעים. היתה הרגשה של לינץ'.
    בושה לערביי ישראל.

  • 16.

    אם משטרה (כנסו יאללה בואו)

    צבי, 27/01/08 18:05

    אם המשטרה לא היתה מפעילה יד חזקה אז הם היו תופסים יותר ''תחת''

  • 15.

    יהודים לא היו מתפרעים כמו חיות!! (ל''ת)

    שוטר, 27/01/08 18:04

  • 14.

    חבל שהשוטרים לא גמרו אותכם יותר, לכו לעזה שם מקומכם!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 27/01/08 18:02

  • 13.

    אנשים שוכחים מי ה''פושע'' האמיתי בסיפור

    ישראלי מצוי, 27/01/08 17:59

    רמז: מי שהתפרע, שרף, בזז, איים, הכה אזרחים ואנשי חוק, הסתובב עם נשק (גם רוגטקה היא נשק) ברחובות והסית המונים לאלימות.

    ערביי ישראל היקרים מנסים להסיט את תשומת הלב מהתנהגותם הבזויה במהומות, אל מי שניסה להגן על עצמו מפניהם.
    תרגיל ידוע של פופוליזם תקשורתי.
    לא עבד, NEXT!

  • 12.

    לא תתפרעו לא תמותו! (ל''ת)

    שוטר, 27/01/08 17:59

  • 11.

    למשפחות

    רמי, 27/01/08 17:53

    מה בדיוק הבנים שלכם חיפשו שם בכביש ?
    האים הם הפגינו בצורה שקטה ? או שהם ניסו לפגוע ולרצוח כל יהודי עבר בכביש?
    האים היתה אי פעם הפגנה של יהודים שמטרתה היא פגיעה פיזית בערבים ?
    היתה לשוטרים סיבה מוצדקת לירות בפושעים שמנסים לרצוח ( ומצלחים !!! ) אזרחים .
    הבנים שלכם הם פושעים ולא יותר ,זה שבתרבות שלכם זה בסדר לפגוע באזרחים סתם כי אתם רוצים לפגין ,זה בעיה שלכם ותשאו בתוצאות !!!

  • 10.

    האם יש זכות לאינתיפאדה ?? (ל''ת)

    אליק, 27/01/08 17:50

  • 9.

    נסיון מרד

    אלי, 27/01/08 17:50

    ערביי ישראל ניסו להצטרף לערביי השטחים המשוחררים בנסיון להפיל את השלטון. פשוט מרד. באיזה מדינה בעולם היה נגמר נסיון מרד בכל כך מעט הרוגים? צל''ש למשטרת ישראל.

  • 8.

    תהנו מהכדור רוצים עוד..... (ל''ת)

    אשר הימיני, 27/01/08 17:50

  • 7.

    גם להבא יהרגו ערבים אם ינסו לפגוע ביהודים! (ל''ת)

    ציונה, 27/01/08 17:48

  • 6.

    החלטה צודקת והגיונית (ל''ת)

    משה, 27/01/08 17:48

  • 5.

    צריך להראות את התמונות איך ערביי הצפון הבעירו והרסו

    ש.לוין, 27/01/08 17:46

    זו לא הייתה סתם הפגנה של ערביי הצפון זו הייתה ממש אינתיפאדה שהייתה יכולה להביא לאסון וחורבן גדול מאוד. כל מי שהלך לאינתיפאדה הזו בא כדי להרוס לחבל לשרוף ולגרום כמה שיותר נזקים הן לסביבה והן לתושבים תמימים שהיו בדרכם הבייתה.
    השוטרים הגנו בגופם ובחירוף נפש ממש על האירועים , 13 הרוגים באינתיפאדה כזו גדולה רק מוכיחה בעליל שיד השוטרים לא הייתה קלה על ההדק ורק כשנשקפה לחייהם סכנת חיים ממש הם ירו.
    השוטרים מילאו את תפקידם והגנו בגופם על בטחון המדינה.
    עם כל הצער והכאב על אובדן חיים , ערביי ארץ ישראל צריכים לדעת שאי אפשר לסכן את בטחון המדינה ולהשאר שלמים. הקרע שיצרו ערביי ארץ ישראל באינתיפדה ההיא גרמו גם להם נזקים כלכליים לתקופה ארוכה. החלטת היועץ המשפטי לממשלה שלא להעמיד את שוטרי ישראל לדין היא נכונה ובאה להגן לא רק על השוטרים אלא על בטחון המדינה וחוקיה.

  • 4.

    להרג שלכם של ילדים נשים זקנים אין סולח ואין מרחם.נמאסתם!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אם שכולה מטרור, 27/01/08 17:46

  • 3.

    תוך שימוש בבג''צ והדמוגרפיה, מנסה השמאל והערבים לפרק מדינת היהודים! (ל''ת)

    המשפד, 27/01/08 17:41

  • 2.

    מזוז צודק !

    אלדי, 27/01/08 17:38

    אם יצאת להפגנת ענק אשר בה נזרקו אבנים ובקבוקי תבערה אל תתפלא אם תפגע.

    שיגידו תודה שלא נהרגו יותר. תראו מה המצרים עשו לפלשתינים רק על כך שניסו להשיג מזון. שלפו את הנשק וירו באוטומט בקהל לא חמוש שלא זרק אבנים ולא חשב אפילו על בקבוקי תבערה

    • ועוד אמר הנשיא שלהם שמצריים היא אחותם הבכירה על זה נאמר כוס אוחתו..

      עודד יערי, 27/01/08 19:30

      ....

  • 1.

    אם היה מדובר ב 13 ''חרדלניקים'' ישראל הייתה מקימה עשרות ועדות

    אשר, 27/01/08 17:32

    אם היה מדובר בדם יהודי '' יקר '' אז היו מאשימים כמה.אך לישראל דם ערבי הינו דם ''זול''.

    • אנחנו במדינת היהודים .לכן דמנו הרבה יותר יקר... (ל''ת)

      אין מה לעשות, 27/01/08 17:52

      • יבוא היום ובקרוב . זמנכם אתם היהודים הולך ואזל .

        ע., 27/01/08 20:41

        תתחילו אארוז בחזרה לאירופה . נסיעה נעימה.

    • ואללה, אתה צודק

      נתן זאדה, 27/01/08 17:56

      גם עמי פופר חושב ככה

    • היו צריכים להיות 1300 לא 13 מהגייס החמישי שעשה ליהודים (ל''ת)

      סלקצי בעירון, 27/01/08 18:01

    • מי משלם לך? כל היום וכל הלילה מול האינטרנט... (ל''ת)

      מממ, 27/01/08 18:02

      • הברלמנט האירובי (ל''ת)

        אהלן וסהלן, 27/01/08 19:24

    • הם השתוללו סגרו כבישים התפרעו

      אבי, 27/01/08 18:18

      כמו חוליגנים זרקו אבנים סיכנו חיי אדם וגם כתוצאה מידויי האבנים נרצח נהג יהודי ואיש עדיין לא הועמד לדין

    • 1. נכון, הם רוצחים סידרתיים!

      ערבים, 27/01/08 18:27

      הם בעצמם הורגים מאות ואלפים, את עצמם.
      ומה עם כל הפיגועים - הם רוצחים סידרתיים!

    • 1000 חרדלניקים מתו באינתיפדה בגלל אוסלו שלכם ושום וועדה ושום בטיח (ל''ת)

      אשר, 27/01/08 19:27

    • שוב דרכת על חרא , אשר ? (ל''ת)

      לומניק, 27/01/08 19:32

    • אני מבינה שזה פרובוקציה שקרית-ראה מה שקרה בעמונה

      שרית, 27/01/08 19:49

      שמאלן אשר- נכון שאתה ימני ורק מנסה להרגיז עם שטויות???
      אז בעמונה המשטרה כיסחה באלות את המפגינים.
      פתחה ראשים,שברה ידיים
      ח-ו-פ-ש-י
      כולם יודעים ואין פה מצפצף...

    • לא זכורות לי וועדות על...

      דותן, 27/01/08 20:11

      גוש קטיף, עמונה, בתי היהודים בשוק בחברון, יישובים קטנים במרחבי ארץ ישראל. לא- אין וועדות חקירה שייבדקו מדוע השוטרים מרביצים, שוברים ראשים, לילדים, נערים, נערות, גברים ונשים, יהודיים שיושבים על אדמת ארץ ישראל, ולא מגלים התנגדות אקטיבית, שלא נאמר נסיונות תקיפה. לצערינו יש ביננו כמה יפי נפש, כמוך, שעדיין לא הפנימו למי שייכת הארץ הזאת. לא נורא- יעבור לך.

    • אם היה מדובר ב13 שמאלנים התוצאות היו אחרות (ל''ת)

      יוני, 27/01/08 22:14

    • כן, נכון, מדינת ישראל גזענית ומגעילה ולא צריכה להתקיים

      איתי, 28/01/08 01:38

      יופי, עכשיו טוס מפה

    • דם ערבי הוא זול ע''ע ספטמבר השחור,חמאת

      אילן, 28/01/08 03:55

      עירק ואיפה
      לא?
      דם ערבי לא =גרוש
      שילכו יחפשו !
      מי שמרים את הראש חוטף בראש!