• 89.

    אתם חיים במדינת חוק=לא בעזה שם תעשו הפגנות ותשליחו אבנים על אזרחים ^:^ (ל''ת)

    נ.כהן ערביי ישראל=אתם חייבים לזכור=יש גבול לאיפוק, 04/10/08 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ערבים- למה אתם משקרים עכשיו לעצמכם ולנו? (ל''ת)

    אתם יודעים יפה, 28/01/08 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מישהו אולי זוכר מי היה ראש הממשלה בארועי אוקטובר ? (ל''ת)

    שיבולת, 28/01/08 08:57

    הגב לתגובה זו

    • הוא ברח......... (ל''ת)

      כמו תמיד, 28/01/08 09:53

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    החטא ועונשו, הגרסה העברית השופט אלטר משה

    YOU, 28/01/08 07:04

    בג''צ פוגע בעיקרון הדמוקרטי ומשבש את המערכת השלטונית

    מתעסק בעניינים פולטיים-מדיניים מובהקים, ומזניח את מה שעליו לטפל בו - הגנה על זכויות הפרט ה'פרטי' (לא חבר עמותה, לא פעיל פוליטי, לא חברת כנסת מסיעה זניחה).

    חוץ מזה, הוא נפוח, יומרני, פופוליסטי (כלפי ציבור מצומצם של מצביעי מר''צ) וחרדתי בצורה מעוררת רחמים.


    מדיניות ה''חבר מביא חבר'' מביאה לשליטת האליטה השמאלנית במערכות המשפט.

    נקודה למחשבה: כיצד ייתכן שמתוך מאות הפעמית שבג''ץ עתר בנושא ה''עוולות'' שנעשות לפלסטינים הוא מעולם לא איכריה שהפעולות הננקטות כנגד הפלסטינים הן ''רכות'' מידי וראוי להחריף אותן כדי לשמור על שלום האזרחים הישראלים. אסור לסגור את התיקים לרוצחים הערבים מג'סר זרקא. 13מחבלים...?.........................................?..............לדעתי ?........................היועץ המשפטי ..................?לממשלה, מני מזוז?............... רוצה להרוס את בית המשפט העליון ופרידמן השליח? עם תחילת האינתיפאדה המזוינת על הערבים הפלשתנים אזרחי ישראל. רצחו תושבי ג'סר זרקא בלינץ ע''י סקילה באבנים את היהודי בכר שבמקרה עבר בכביש החוף.
    עד היום הרוצחים הערבים טרם נתפסו והועמדו לדין.
    ראשית יש למצוא את הרוצחים הערבים ולהביאם מייד לדין.
    לשוטר עם שמנעו באומץ לב רציחות נוספות של יהודים יש להעניק ציונים לשבח!
    ......... כיסאות לעובדים תוך חודש ישראל כבר הפכה למדינת עולם שלישי בעזרתו של בג''ץ הכבוד אבד איך יכול להיות מצב כזה מזעזע שכל שופט נותן דין לפי מצב רוחו או דעותיו האישיות או הדקה ה-90'' תשלם. 90,000 שקלים בג''צ ובכלל שופטי בית המשפט כבר מזמן לא עושים צדק.................? 20 ערבים ישראלים נעצרו בחשד לסחר בנשק

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    במלה אחת,מסח'רה.

    יגאל כהן, 28/01/08 01:43

    בארבע מילים?
    מחש בזבזו את הזמן עד שיהיה מאוחר ואז קבעו שמאוחר.
    ומזוז?
    והמשכיל בעת ההיא ידום.
    מדינה גיזענית.
    מכף רגלה ועד שורשי שערות ראשה.
    ראיתם גם איך התנהגו לתימנים בסלאמה בתל אביב.
    גירשו אותם בלי גרוש.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    החלטה דומה להתנהלותו של מזוז עד היום (ל''ת)

    שאול, 27/01/08 23:37

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ערבים לא אויבינו רק כשהם מתים (ל''ת)

    גודמן, 27/01/08 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    החלטת מזוז צודקת ונבונה. (ל''ת)

    נתן.ש, 27/01/08 22:29

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מתי תגיש הפרקליטות השמאלנית,כתבי אישום נגד לינצ'אי שפרעם? (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 27/01/08 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אף מסית פלשתינאי לא מועמד לדין בגין המרדת הציבור הפלשתינאי לפרוע

    דרור מרמת גן, 27/01/08 21:39

    ביהודים, ולנתק את צפון המדינה מהמרכז.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    להגזענות היהודית אין תקדים (ל''ת)

    עלי, 27/01/08 20:25

    הגב לתגובה זו

    • ערבים פוצחים במלחמות ואלימות

      וכשנכשלים, 28/01/08 10:11

      מה עוד חדש

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    עוד הוכחה שהשופט אור מושחת פוליטי

    עדי, 27/01/08 19:23

    ולא אוביקטיבי רציונלי לא ישר ולא הוגן

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מזוז פסק שגם הוא עצמו אשם בגזענות. [דבר רגיל בישראל של היום].

    מזוז=משת''פ של, 27/01/08 19:17

    ההוכחה מתקבלת! מי שמשך החלטה 3 שנים . . . חייב עכשיו להתפטר.

    זוז יא מזוז. הוכחת שגם אצל המזרחים מצויים גזעניים!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    במדינה גזענית תמיד יימצא תירוץ מדוע הקורבן אשם

    זוז כבר-יא מזוז, 27/01/08 19:01

    הפעם זה ''הם התפרעו, אז מגיע להם''... כאילו שרק ערבים מתפרעים...

    יהודים, ובמיוחד חובשי כיפות סרוגות, מגישים לשוטרים רק סוכריות. ובכיכר השבת השוורצע רק שיחקו ב''חמש אבנים''...

    הגב לתגובה זו

    • האנטישמים השמאלנים הקיצונים,גרועים יותר מכל אנטישמיות שידע העם

      דרור מרמת גן, 27/01/08 21:41

      היהודי בכל ההיסטוריה שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    סכנה מהשמאל שמסיט אותם אחרי סגירת התיק הם הסכנה האמתית (ל''ת)

    ללו, 27/01/08 18:48

    הגב לתגובה זו

    • ללו העילג והמסית! לא הוא מסיט אותם למעלה או למטה?קודם למד עברית (ל''ת)

      איתמר בן אב''י, 27/01/08 19:55

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    מזוז, גילית אומץ לב, יושר, והגינות. (ל''ת)

    נ., 27/01/08 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ההרוגים השתתפו בפרעות שעשו ערביי ישראל נגד היהודים והמדינה (ל''ת)

    יעקוב, 27/01/08 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    עוד יבוא יום ואתם תצטערו על הזלזול בערבים!! (ל''ת)

    ערבי, 27/01/08 18:43

    הגב לתגובה זו

    • אתה רואה, אתה מתגרה באלימות , (ל''ת)

      מוכן ל...., 28/01/08 00:09

      הגב לתגובה זו

    • בפעם הבאה לא תיהיה וועדת חקירה רק תנסו אותנו (ל''ת)

      דנה, 28/01/08 00:13

      הגב לתגובה זו

    • תמשיכו לפנטז (ל''ת)

      ואח''כ להיתמם, 28/01/08 10:12

      הגב לתגובה זו

    • אתם למדתם,היכן הקו האדום. (ל''ת)

      נתן.ש, 28/01/08 11:57

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    אסור לפגוע בביטחון העצמי של השוטרים

    גיא, 27/01/08 18:43

    אני בספק אם הוא כבר לא נפגע אחרי מה שעבר על השוטרים שעמדו מול המחבלים הערבים הישראלים שתקפו בחמת זעם... ומצאו עצמם מותקפים ונקראים רוצחים בתיקשורת הישראלית... הם בטח שואלים את עצמם - למה אנחנו צריכים את הצרות האלה, לא עדיף להעלים עין? וכולנו נשלם את המחיר בפעם הבאה שהערבים יאבדו שליטה...

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    השמאל הקיצוני מסוכן כמו הערבים לקיום המדינה (ל''ת)

    מנוולים, 27/01/08 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כל הכבוד ליועץ מזוז קיבלת החלטה אמיצה

    איציק, 27/01/08 18:42

    לא שאני אוהב את משטרת ישראל -משטרת הבושה . אבל החלטה הזאת היא החלטה מוצקדת

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שלא כמו כל מי שנדרש לעניין מזוז אני חושב שלאיש אין יושר ואין שכל

    Yossi V, 27/01/08 18:42

    סתם משפטן מהשורה האמצעית שהיה לברירת מחדל לאחר שכל 'המתאימים' מקצועית למשרת היועץ היו דבוקי רבב ולא התאימו מבחינת אישיותם.

    לקחו מן אובמה כזה, זר ולא ידוע אלא למתי מעט, עטרו לו כתרים של למדן וקשרו לו נזרים של הגינות ןמינוהו לאורים והתומים המשפטיים של מדינת ישראל. לא פחות ולא יותר.

    מסתבר, (ולמי שעדיין לא, זה יסתבר לא עוד הרבה זמן), שהנ''ל איננו אלא גולם איש. בוגר הפקולטה למשפטים. זה הכל. ישר? אני לא בטוח. חכם גדול? בפירוש לא. (כנראה גם לא חכם קטן).
    והרי, להגיע למסקנות כל כך מוצקות,מלומדות ומבריקות כשל מזוז (ששכר המיליונים של גלעד שרון היה מוצדק; שהפך תוך לילה חשאי אחד עבריין מין סדרתי לצדיק מעונה למחצה; שטען לעבריינות מין שאין בה קלון, ועוד) גם ילד מפוחד בכיתה ה' היה מגיע. ולא למרבה הפליאה, היה מביא הילד גם את אותם נימוקים ממש שהביא היועץ המלומד.

    החלטתו של מזוז מהיום היא חולייה נוספת בשרשרת של טימטום מקצועי ואנושי.
    מצד שני, מזוז בהחלט מייצג (בדרכו שלו) את תשעת הקבין של גיחוך שירדו על מדינת ישראל, ואינני יכול לחשוב כרגע על מועמד מתאים יותר לתפקיד רוזנקרנץ וגילדנשטרן הישראלי.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הלא אלה שזרקו אבנים צריך לזרוק אותם מהמדינה מה ההפקרות הזאת!!!! (ל''ת)

    ללא עונשים, 27/01/08 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    להעמיד לדין את חברי הכנסת הערבים המסיתים (ל''ת)

    אבי, 27/01/08 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בלי השוטרים היו נשחטים אלפי יהודים

    beetle, 27/01/08 18:38

    יתרה מזו, במדינה עם ממשל תקין היו נהרגים אלפי מחבלים בפרעות.

    אסור לשכוח מה הייתה מטרת הפרעות, לחבור לחמאס ולחתור תחת מדינת ישראל מבפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    עוד יבוא יום ואתם תצטערו על הזלזול בערבים!! (ל''ת)

    ערבי, 27/01/08 18:37

    הגב לתגובה זו

    • אני כבר מצטער שלא גירשו את מזמן (ל''ת)

      Z, 27/01/08 22:25

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    צריך להעמיד לדין את חברי הכנסת הערבים

    דן, 27/01/08 18:36

    ולא את השוטרים שהגנו בגבורה מול מאות פורעים ערבים

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הנה האשמים: בראכה, בשארה, זחלאקה,טיבי (ל''ת)

    אופיר, 27/01/08 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ומה עם המתפרעים

    תמר, 27/01/08 18:34

    שאלתי היא האם 13 ההרוגים הם כפרת עוונות לכל קהל הקוזקים שהראה היכן היא נאמנותם,ולשם מה הם מחזיקים באזרחות ישראלית מדוע הפורעים הנוספים אינם מועמדים לדין ושלמים פיצויים על הנזקים שגרמו. מדינה גיבורה על שומרי חוק וסדר.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    רצחו תושבי ג'סר זרקא היהודי בכר

    Amit, 27/01/08 18:27

    . אסור לסגור את התיקים לרוצחים הערבים מג'סר זרקא

    עם תחילת האינתיפדה המזויינת על הערבים הפלישתים אזרחי ישראל. רצחו תושבי ג'סר זרקא בלינץ ע''י סקילה באבנים את היהודי בכר שבמקרה עבר בכביש החוף.
    עד היום הרוצחים הערבים טרם נתפסו והועמדו לדין.
    ראשית יש למצוא את הרוצחים הערבים ולהביאם מייד לדין.
    לשוטרעם שמנעו באומץ לב רציחות נוספות של יהודים יש להעניק ציונים לשבח!
    הגב לתגובה זו

    הגב לתגובה זו

    • החטא ועונשו, הגרסה העברית השופט אלטר משה

      YOU, 27/01/08 19:58

      13 מחבלים...אסור לסגור את התיקים לרוצחים הערבים מג'סר זרקא ?.........................................?..............לדעתי ?........................היועץ המשפטי ..................?לממשלה, מני מזוז?............... רוצה להרוס את בית המשפט העליון ופרידמן השליח שמני מזוז ?......... כיסאות לעובדים תוך חודש ישראל כבר הפכה למדינת עולם שלישי בעזרתו של בג''ץ הכבוד אבד איך יכול להיות מצב כזה מזעזע שכל שופט נותן דין לפי מצב רוחו או דעותיו האישיות או הדקה ה-90'' תשלם. 90,000 שקלים בג''צ ובכלל שופטי בית המשפט כבר מזמן לא עושים צדק.................? 20 ערבים ישראלים נעצרו בחשד לסחר בנשק

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    סוף סוף ממשלתי קיבלה שכל

    מלכיאל, 27/01/08 18:26

    מי שסוגר כבישים צמתים זורק אבנים על רכבים בשם העם הפלסטינאי מקומו בכלא .ומי שניפגע היה צריך לחשוב לפני כן

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    זהירות ! לא להוציא את הגופות מהקבר לבדיקת סיבת המוות לשם חקירה ,,,,

    עוזראין, 27/01/08 18:24

    זיכרו , ערבי מסוכן גם לאחר שמת וניקבר .

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה אבן זה לא נשק? תשאלו את הפלישיתי - ועדה מיותרת. (ל''ת)

    דוד הג'ינג'י, 27/01/08 18:18

    הגב לתגובה זו

    • זה לא עניין של אבן או לא. זה אספסוף משולהב

      שהתכוון לפרוע, 27/01/08 18:36

      על הרכוש אני כבר לא מדבר, וגם השוטרים לא היו הכתובת-אלא רק עמדו בדרכם ,למזלנו.

      הגב לתגובה זו

    • מה לעשות אתם כאלה פחדנים ילדים קטנים עם אבנים גורמים לכם לחרבן

      ערבי, 27/01/08 18:40

      במכנסיים ...אבל לא זה לא נשק חתיכת חמור.

      הגב לתגובה זו

      • פחדן זה מי שלא עומד מאחרי מעשיו

        כמוכם, 28/01/08 10:22

        אספסוף שיוצא לפרוע באזרחים עם כל הבא ליד לא צריך נשק חי בשביל להרוג.
        על זה בניתם-נכשלתם.
        תהיו גברים ותודו במה שהיה שם.

        הגב לתגובה זו

      • זוהמה ערבית שכמוך, לדבר אתה יודע - אולי תתן לי להכניס לך אבן בראש ? (ל''ת)

        ש, 04/10/08 12:46

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    הערבים משקרים בקשר למה שהיה (ל''ת)

    שקרנים עלובים, 27/01/08 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אין ערבי ישראלי יש רק ערבי ערבי ערבי ערבי (ל''ת)

    תושבת שדרות, 27/01/08 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל הכבוד מזוז

    אבי, 27/01/08 18:13

    שהערבים יבואו בטענות רק אל עצמם,
    קברו מהר את המתים, לא הסכימו לנתיחות, לא הסכימו שיבואו חוקרים.
    בכל הם צריכים להגיד תודה שזה לא נגמר ביותר הרוגים אצלם, בכל מדינה אחרת היו ממלאים אותם בקליעים ובמיוחד אם זאת הייתה מדינה ערבית כמו שהם רוצים.

    הגב לתגובה זו

    • ץ (ל''ת)

      צל, 27/01/08 18:36

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    מישהו ציפה להחלטה אחרת

    וליד, 27/01/08 18:11

    מזוז.. הוכחת כי דם ערבי אינו יותר ממים שנשפך
    אם היו השוטרים שלך רוצחים או אפילו פוצעים יהודי בדם קר.. לא אתה ולא המדינה היו מחכים כמעט 8 שנים כדי לטעון כי אין ראיות מספקות
    תבורך איש הדימוקרטיה הנאורה והיחידה במזרח התיכון..
    מי שמגבה רוצח.. רוצח בעצמו ובעמו..

    הגב לתגובה זו

    • אם אלה היו יהודים הם היו עוזרים לחקירה

      גג, 27/01/08 18:35

      אתם לא עזרתם אז מה אתה רוצה?
      חקירה בלי ראיות ?
      אין דבר כזה במדינה נורמלית.

      הגב לתגובה זו

    • לערבי שמחפש דימוקרטיה

      רותם, 27/01/08 18:42

      אתה לועג ל''דימוקרטיה היחידה במזרח התיכון''... אם הדבר אינו מוצא חן בעיניך, הנך מתכבד לחפש דימוקרטיה בכל ארצות ערב וארצות האיסלם... אני מניח שאתה יודע מה הסיכויים שלך למצוא דבר כזה...
      אגב, שום ''דימוקרטיה ערבית'' או מוסלמית, לא היתה מאפשרת מהומות ופרעות של מיעוט בתוכה שנמשכו ימים ושבועות...אני מניח, שבתוכך אתה מודע לכך...

      הגב לתגובה זו

    • מני מזוז הוא נציג הפשע הממלכתי. נותן החסות לפושעי המשטרה

      חבל שיש יהודים, 27/01/08 19:05

      מי ששמח על פסיקה גזענית של יועץ משפטי מוכיח שאין כאן משפט צדק ולא חוק.

      הגב לתגובה זו

    • החטא ועונשו, הגרסה העברית השופט אלטר משה

      YOU, 27/01/08 19:52

      לדעתי היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז רוצה להרוס את בית המשפט העליון ופרידמן השליח מחבלים... שמני מזוז ?......... כיסאות לעובדים תוך חודש ישראל כבר הפכה למדינת עולם שלישי בעזרתו של בג''ץ הכבוד אבד איך יכול להיות מצב כזה מזעזע שכל שופט נותן דין לפי מצב רוחו או דעותיו האישיות או הדקה ה-90'' תשלם. 90,000 שקלים בג''צ ובכלל שופטי בית המשפט כבר מזמן לא עושים צדק.................? 20 ערבים ישראלים נעצרו בחשד לסחר בנשק

      הגב לתגובה זו

    • אתם שקרנים ופחדנים-עשיתם משהו,לפחות תודו.. (ל''ת)

      אף ערבי לא נתן, 28/01/08 10:14

      הגב לתגובה זו

    • אני ציפית לענישה חמורה נגד הזוהמה הערבית שעשתה פוגרום ב2000

      ש, 04/10/08 12:47

      אבל לא, החוק לא חל על ערבים כידוע כי זו מדינה גזענית ולערבים מותר לעשות הכל כולל לרצוח

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    עכשו צריך לגרש אותם לעזה! (ל''ת)

    רוני, 27/01/08 18:10

    הגב לתגובה זו

    • אתם עוד תבכו על התבטאויות אלה אבל תזכור את זה!! (ל''ת)

      ערבי, 27/01/08 18:41

      הגב לתגובה זו

      • תאיים על החברים שלך (ל''ת)

        רק תשתדלו, 28/01/08 10:23

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    לכל אלה שאומרים מה היה קורה אם

    עומרי, 27/01/08 18:09

    היו נהרגים 13 יהודים בנסיבות דומות, צריך להגיד שדבר כזה היה קורה מלכתחילה - יהודים לא היו יוצאים במטרה להרוג ערבים, לחסום כבישים וליידות אבנים.

    אותם 13 היו מחבלים עם מטרה אחת, להרוג יהודים ודי לסלף את המציאות עם שקרים פרו-פלסטינים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    התשובה לאבנים, כדורים! לחייל אין את היכולת לזרוק אבנים, אני ההיתי מ

    מרסס!רק שאבן, 27/01/08 18:03

    סוף הדרך, חוצפה של מידיי אבנים!

    בפעם הבאה [חלילה] נרסס בלי פחד, מי שזורק אבנים ופוגע בחיילים דינו ירי!
    נכון לא כדי להרוג חלילה, אבל ירי גם הורג, כמו אבנים!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה אתם השמאלנים ביבים ומיללים.למה אתם לא מביעים התנגדות לפגיעה בת 7 (ל''ת)

    שנים בשדרות.האם, 27/01/08 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    השמאלנים האנטישמים + בג''צ לא יתנו לכם מנוחה!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 27/01/08 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שוטרי ישראל מתנהל נגדכם לינצ תיקשורתי מרגע סגירת התיק (ל''ת)

    יוש דרמי, 27/01/08 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    סוף סוף מזוז בחור כארז חזר לשפיות (ל''ת)

    דודו, 27/01/08 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מזל טוב, ההחלטה הנכונה הראשונה שלו בתפקיד (ל''ת)

    סתם אחד, 27/01/08 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כשהסעודים הרגו 450 עולי רגל בהתפרעות סביב הכעאבה אף מוסלמי בעולם ל

    פאהד סעודיה, 27/01/08 17:49

    הערבים מבינים רק כח יש להם מזל שלא נהרגו באיתיפאדה הזו 1000 מתפרעים. אולי אז ההלם היה גדול יותר והיו חושבים פעמיים אם לצאת שוב לתרגיל כזה כמו הפלסתינאים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הכוווול באישור/גיבוי סניף מר''צ(בג'צ בעברית) (ל''ת)

    הרצברג, 27/01/08 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    קיראו את תגובות השמאלנים. ממש להקיא! (ל''ת)

    ירושלמי, 27/01/08 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    באיזה צד של ה-''צדק'' מר''צ פחחחחחחח (ל''ת)

    בולעים צפרדעים?, 27/01/08 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    להעמיד את מזוז לדין על פשע נגד האנושות (ל''ת)

    נעמה השפויה, 27/01/08 17:46

    הגב לתגובה זו

    • שפויה? הצחקתיני. (ל''ת)

      נעמה, 27/01/08 18:52

      הגב לתגובה זו

    • מסכים! אין מזוזה פועל על פי החוק והצדק. (ל''ת)

      ישראל בסכנה, 27/01/08 19:07

      הגב לתגובה זו

    • נעמה! די!! החומר שלך לא טוב תחליפי סוחר (ל''ת)

      משתמש, 28/01/08 00:17

      הגב לתגובה זו

    • נכון, הוא לא העמיד לדין את מנהיגי הזוהמה הערבית הבוגדים

      ש, 04/10/08 12:48

      בכך הוא סייע לפושעי המלחמה הערבינאצים, דבר שמהווה בגידה בפני עצמה

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אף פעם לא יהיה שלום עם הערבים וטוב שכך (ל''ת)

    דודו, 27/01/08 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אילו היה זה ביבי? שמאל-בעליון היה מכין גחיוטינה (ל''ת)

    אך ''ברק משלנו'', 27/01/08 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    להעמיד לדין את המסיתים!

    רותם, 27/01/08 17:43

    מדוע לא מעמידים לדין את המסיתים מקרב מנהיגי הערבים במדינת ישראל, ובראשם את חברי הכנסת הערבים, שהייטיבו להסית ולהלהיט את הרוחות?...כדאי לזכור ש''פרעות 2000'', לא היו ''הפגנות'' של מפגינים עם שלטי מחאה, אלא מהומות שהתבטאו בניפוץ כל סמלי השלטון הישראלי. ההסתה עליה רכבו החכי''ם הערבים, מזכירה את מנהיגם מימים ימימה - המופתי חא'ג אמין אלחוסייני. זה לא מקרה ש''מהומות 2000'' פרצו במקביל לאינתיפאדה שיזם עראפת ימ''ש אחרי שיחות קמפ-דיוויד.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה עם ההרוג ה-14, היהודי שנרצח? מי חוקר מותו? (ל''ת)

    שולה, 27/01/08 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מברכת אותך מזוז הגיע הזמן שהאספסוף הערבי ידע להתנהג כאדם (ל''ת)

    עו''ד, 27/01/08 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מי שמשליך בלוקים על נהגים, אין לו על מה להלין.

    זהבה, 27/01/08 17:41

    חסימת צמתים והשלכת סלעים ובלוקים על נהגים פרושו ניסיון לרצח.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תוך שימוש בבג''צ והדמוגרפיה, מנסה השמאל והערבים לפרק מדינת היהודים! (ל''ת)

    המשפד, 27/01/08 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נגד הפורעים והכשלים בעמונה לא עשו אפילו חקירה (ל''ת)

    אהוד א., 27/01/08 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    החלטה שקולה ומאוזנת. כל הכבוד (ל''ת)

    אריה, 27/01/08 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    צריך לעצור את הפרועים הערבים שזרקו והרסו באוקטובר 2000 (ל''ת)

    קרן, 27/01/08 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    טוב מאוד אף אחד לא אמר להם לנסות להרוג שוטרים ויהודים (ל''ת)

    ב', 27/01/08 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    החלטה גדולה של מזוז כול הכבוד מי שצריך לעמוד לדין אלו הערבים שהתפרע (ל''ת)

    מיכל ת''א', 27/01/08 17:34

    הגב לתגובה זו

    • נכון.. תמיד הערבי אשם..

      וליד, 27/01/08 18:23

      אני בטוח שלא כתבת כך כשהשוטרים פיזרו את המתנחלים הפורעים והפושעים רק במים ..

      הגב לתגובה זו

      • חבל שלא התנהגתם כמו המתנחלים

        אף אחד, 28/01/08 10:16

        בפעם הבאה אל תחרגו ממה שציבור שהוא לא אוייב, לא עושה..

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    עכשיו זו מדיניות = דם ''גוי'' הינו דם זול במדינה ישראל

    אשר, 27/01/08 17:33

    עכשיו זה מדיניות רשמית=דם הגוי הינו זול מדם היהודי ''הגזע העליון''

    הגב לתגובה זו

    • אין לך מה לעשות בחיים?

      אלדד, 27/01/08 17:45

      לך תעבוד...תעשה משהו
      כל היום אתה מקשקש דברי תיפלות

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מחקה אותי??

      נעמן ,השפוי,, 27/01/08 17:55

      לידיעתך ידידי אתה יושב על המשבצת שלי
      וחוץ מיזה אין דבר כזה שמאלן שקוראים לו אשר

      הגב לתגובה זו

    • זה מה שקורה לערבים ...אין להם ערך לדם ...אז מה אתה מתפלא? (ל''ת)

      דם יהודי יקר, 27/01/08 17:58

      הגב לתגובה זו

    • אתה ונעמה השפויה תחליפו סוחר, החומר לא טוב (ל''ת)

      משתמש, 28/01/08 00:29

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    13 מחבלים... (ל''ת)

    גד, 27/01/08 17:31

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    החטא ועונשו, הגרסה העברית השופט אלטר משה

    YOU, 27/01/08 17:30

    לדעתי היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז רוצה להרוס את בית המשפט העליון ופרידמן השליח שמני מזוז ?......... כיסאות לעובדים תוך חודש ישראל כבר הפכה למדינת עולם שלישי בעזרתו של בג''ץ הכבוד אבד איך יכול להיות מצב כזה מזעזע שכל שופט נותן דין לפי מצב רוחו או דעותיו האישיות או הדקה ה-90'' תשלם. 90,000 שקלים בג''צ ובכלל שופטי בית המשפט כבר מזמן לא עושים צדק.................? 20 ערבים ישראלים נעצרו בחשד לסחר בנשק

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מספיק עם ההגדרה ערבים ישראלים,

    גודמן, 27/01/08 17:29

    ההגדרה הנכונה,שונאי ישראל בעלי תעודה ישראלית המאפשרת להם להכין פיגוע בנוחיות.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צריך לקחת את מגילת העצמאות ולעשות ממנה עפיפון

    דני ב., 27/01/08 17:26

    כאשר היו הפגנות אלימות בעמונה מייד כל הכתומים נזעקו על ''הפרעות'' ועל שבנות תמימות ישבו בבית האסורים, אף אחד לא דיבר שלא היה ברשות השוטרים ולו רובה אחד.
    כאשר נערכו ההפגנות בכביש רמות, עם הבלוקים והחיתולים וקללות הנאצים, גם את הסוסים הרחיקו יען לא יפגעו המפגינים העדינים.
    כאשר מדובר בהפגנה של ערבים לא עלינו, הכל מותר כולל יריות בגב ממרחק כמה מאות מטרים, יאללה מה יש פחות ''ערבוש''.
    אני משוכנע שרבים מתוקפי בית המשפט ה''שמאלני'' יאמצו את החלטותיו כעת מכל הלב.
    אסור למדינה לירות על אזרחיה ולא חשוב מוצאו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      שרון, 27/01/08 17:48

      ולכן אני מציע שלהבא אתה תתגיס
      למשטרה או אפילו תתנדב
      ותעמוד שם עם אלה
      ללא צל של ספק אתה תוכיח לכל השונאי ערבים שאפשר גם אחרת
      ואני בטוח ומקוה שתחזור בחתיכה אחת

      הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה ועדת חקירה ''מטעם''

      אחמד שבאזי, 27/01/08 17:52

      כזו שהתוצאות שלה ידועות מראש והן על דעתך.

      בדיוק כמו 3 ועדות החקירה שהוקמו לקול זעקות התימנים שטענו שילדיהם נחטפו במבצע ממשלתי מאורגן. כל ועדה, בתורה, קבעה שלא היו חטיפות, אבל את התימנים זה לא עניין.

      ונניח שמזוז היה קובע שיש מקום להעמיד לדין את השוטרים, היה משפט ובסופו השוטרים היו יוצאים זכאים מסיבה משפטית כלשהי. מה אז לדעתך? לפטר את השופטים? לסגור את בתי הדין?

      הגב לתגובה זו

    • רק שהכתומים לא ניסו לרצוח את השוטרים

      T, 27/01/08 18:21

      והערבים כן.
      אם אתה חושב שישר באו עם נשק חם אתה טיפש, באו בלי שום נשק ושהמצב ידרדר הביאו נשק, אם לא היו מביאים היו יותר הרוגים ורובם היו שוטרים יהודים, זה מה שהיית מעדיף?

      הגב לתגובה זו

    • אין מה להשוות בכלל!!!

      שוטר, 27/01/08 18:40

      הייתי בעמונה והייתי בפרעות הערבים ואין מה להשוות בכלל, בשום אופן בשום זמן לא הרגשתי סכנת חיים בהנתקות... לעומת זאת ב''הפגנות'' הערבים סכנת החיים היא ממשית ומוחשית, הערבים שרפו רכבים, רצחו אזרח ישראלי בדם קר, אבנים, מוטות ברזל ואלפי מתפרעים חסרי מעצורים שאינם טובים יותר מההמון בעזה... ההמון הערבי כבר הוכיח את חוסר המעצורים שלו - ראה את הלינץ' בשפרעם... כשמאפשרים להם הם הורגים ורוצחים וכל השוואה למתנחלים היא חסרת בסיס ומתעלמת מהמציאות.
      הערבים מתנהגים כמו אויב, נראים כמו אויב, תוקפים כמו אויב ונשמעים כמו האויב ומצפים ליחס שווה וזה אבסורד.

      הגב לתגובה זו

    • דני , אל תשווה.

      אירועי אוקטובר, 27/01/08 18:42

      בעמונה היתה הפגנה אלימה-והם חטפו בהתאם.

      אירועי אוקטובר היו משהו אחר לגמרי.

      הגב לתגובה זו

    • דני הפסק להתיפיף .''כמו במלחמת האזרחים הספרדית'' היו גייס 5 (ל''ת)

      לה פסיונרה, 27/01/08 20:01

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ברק אשם בהקמת ועדת החקירה המיותרת

    ברק, 27/01/08 17:25

    כדי למצוא חן בעיני הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש יותר סיבות לא להעמיד את השוטרים לדין, החלטה ראוייה (ל''ת)

    יאיר, 27/01/08 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא נורא. העיקר שהמשטרה הציונית מסורסת ומפוחדת (ל''ת)

    פארוק קדומי, 27/01/08 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא נורא. העיקר שהמשטרה הציונית מסורסת ומפוחדת (ל''ת)

    פארוק קדומי, 27/01/08 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מחפשים מתחת לפנס

    דני צור, 27/01/08 17:21

    אבל, מי שאשם באירועים זה מי שגרם לפריצתם ולא מי שניסה להתמודד עימם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה בכלל חשבו להעמיד לדין שוטרים

    אילן, 27/01/08 17:19

    השוטרים לא הרגו סתם הם ירו מתוך הגנה עצמית.
    אם הרגו ערבי אחד הייתי עוד אומר נחקור
    אבל אחד ועוד אחד ועוד אחד שנהרגו מירי של
    שוטרים אחרים מראה שהיתה כאן ממש סכנת חיים
    זכור לי המקרה של המאבטחים בסמטאות העיר
    העתיקה שהרגו מחבל בגבורה רבה. לא עזר מה
    שאמרו, התקשורת מתחה עליהם ביקורת והמחבל
    נצטייר שאזרח למופת שהלך לתומו בעיר לקנות פיסטוקים
    ונרצח באכזריות על לא עוול בכפו...
    עד שזכינו לראות את הוידאו המדהים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה עם המחבלים בג'סר א זרקא שרצחו אזרח בכביש? (ל''ת)

    ניר, 27/01/08 17:19

    הגב לתגובה זו

    • ז'אן בכור

      עוזי, 27/01/08 18:15

      נזכור את ז'אן בכור הי''ד אשר נרצח בידיח פורעים ערבים אשר השליכו סלע על מכוניתו בגשר ג'סר א זרקא
      במהלך מהומות 2000

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    המשטרה ביצעה את המוטל עליה אם לא היו יורים בהם הם היו מעיפים אותנו (ל''ת)

    יהודי הגיוני, 27/01/08 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פשעי הכיבוש מתגמדים לאירועי אוקטובר

    נעמן, 27/01/08 17:16

    והכל באשמת הכיבוש בישראלי

    הכיבוש הישראלי גזל מאוכלוסייה שלווה ושוחרת שלום את אדמותיה

    הכיבוש הישראלי נגל את מטה לחמן של משפחות םלסטיניות בעזה באמצעות הפקעת קרקעותיהן

    הכיבוש הישראלי בעזה קידם מדיניות של אפרטהייד בין מתנחלים לאוכלוסייה הילידה והשורשית של רצועת עזה

    הכיבוש נמשך גם לאחר ההתנתקות באמצעות שליטה ישראלית במעבריהגבול שמשמעותה יכולת ללחוץ על הכנופיות המשגרות טילי קסאם באמצעות הרעבתם של מיליונים שוחרי שלום שאין להם יד וחלק בשיגור הטילים

    על ישראל לפתוח את הגבולות ולספק מזון ודלק לתושביה מזי-הרעב של עזה

    זוהי זכותם הטבעית וזוהי חובתנו האנושית

    די לכיבוש!!

    הגב לתגובה זו

    • די לכיבוש, רוצים את יריחו בחזרה!

      אילן, 27/01/08 17:35

      ובהזדמנות גם את חבל קטיף.

      הגב לתגובה זו

      • האם לאיש אין מעט סימפטיה כלפי עם כבוש ועני?

        נעמן, 27/01/08 17:40

        העם הפלסטיני חסר הישע, הנכבש והמדוכא זועק לקבל את זכותו הלגיטימית: פת לחם!

        המצור הישראלי עלול להפוך את כולנו לפושעי מלחמה, הנותנים יד לפגיעה שיטתית בעם אחר.

        העם הפלסטיני הינו עם שוחר שלום, אשר כנופיות בנות מאות אנשים שולטות בו.
        אחינו הפלסטינים המתגוררים בעזה הם בני ערובה של מדיניות הכיבוש הישראלית מחד גיסר, ושל ההתחמשות של החמטס, אותו טיפחה ישראל בשנות השמונים.

        חובה להסיר את המצור על אחינו הפלסטינים ולאפשר להם להמטיין במזון ובתרופות

        די לכיבוש!!

        הגב לתגובה זו

        • אם שוחר שלום איך בחר חמאס?

          E, 27/01/08 18:32

          הם לא קראו את המצע שלו ?
          אתה שכחת שהם רוצים מדינה מהנהר ועד הים וזה כולל גם את הבית שלך, בהנחה שאתה בכלל גר בארץ

          הגב לתגובה זו

          • ''עם שוחר שלום''-חה, שקודם יקיאו את הרוצחים שחיים בתוכם

            משה, 04/10/08 18:43

            למי שזוכר את הלינץ'

            הגב לתגובה זו

        • ''אחינו הפלסטינים'' ? אחים לא בוחרים, והם בטח לא בחרו בנו. הם בחרו

          נ., 28/01/08 07:36

          ...חמאס.
          כן, ועל איזה מצור בדיוק מדובר? סטלינגרד זה לא.

          הגב לתגובה זו

    • די לבלבולי המוח שלך ושל כול השמלאנים שונאי ישראל האלה (ל''ת)

      דנה לוי, 27/01/08 17:35

      הגב לתגובה זו

    • חברה תודה רבה רבה

      נעמן , השפוי,, 27/01/08 17:53

      אל תתעלמו ממני
      אני חי מתגובות של טוקבקיסטים
      אם מחר אתם תצביעו חדש
      לא תהיה לי ברירה אלא להצביע ליברמן

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך לשלוח תגובות, הפרודיות שלך על שמאלני מטורף תמיד מצחיקות (ל''ת)

      אוסמה בן, 27/01/08 18:06

      הגב לתגובה זו

    • איזה מזל שעשינו את ''אוסלו'' אחרת היינו במלחמה עם ''אחינו הפלסטינים'' (ל''ת)

      נכון נעמן?, 27/01/08 18:07

      הגב לתגובה זו

    • די, מספיק כמה עיוור אפשר להיות?

      ~~~~, 27/01/08 18:18

      אתה מתחיל להראות כמו דמות פיקטיבית שכל המטרה שלה לעורר ויכוחים.
      אם אתה שפוי אני מעדיף להיות משוגע.

      הגב לתגובה זו

    • לנעמן מ''ס 14.השפןי ???.

      נתן.ש, 28/01/08 12:02

      הפסוק אומר''יהללוך זרים ולא פיך''.קל לקבוע לאחר קרואת תגובתך,אינך שפוי לחלוטין.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    צודק היועץ המשפטי חובה לסגור את הנושא הערבים היו צריכים להישפט

    עודד, 27/01/08 17:16

    אירועי אוקטובר הראו את פרצופם האמיתי של שונאי ישראל.הרס של תשתיות כבישים עמודי תאורה שבורים סגירת נבישים ראשיים נסיון לפרוץ לישובים ישראלים .אין פלא שהם רואים בישראל את הנכבה שלהם ,

    הגב לתגובה זו

    • נכון.. כי הערבים באו עם רובים והשוטרים עם פרחים

      אחמד, 27/01/08 18:22

      כך זה החוק בישראל.. כשמדובר בערבים
      מה אתם מתפלאים בכלל

      הגב לתגובה זו

      • בטח נחתת כאן אתמול. קח צילומים ותראה עם מה בדיוק הגיעו ערביי ישראל

        נ., 28/01/08 07:34

        ...ל''הפגנה''.
        רמז: זה לא היה כריזנטמות.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    היכונו לאינטיפאדת 2008

    פריחה, 27/01/08 17:14

    והפעם גם ערביי ישראל ישתתפו בה.
    החלטת מזוז דומה להחלטות שנתקבלו בדרום אפריקה בעידן האפרטהייד.
    כוחות הביטחון הצליחו למצוא בתוך המונים, כל אדם שהשתתף בלינץ' ברמאללה, והנה כאן, כשיש כמה מאות שוטרים רשומים, ''אי-אפשר'' לחקור ולמצוא את היורים באזרחי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • טוב מאוד, הפעם צריך לגרש את כל מי שייקח חלק במרד הזה

      E, 27/01/08 18:17

      והפעם זה יגמר ביותר מ-13 מתים

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    ביזיון .מדוע לא מעמידים את הפורעים הערבים שקמו נגד המדינה ?? (ל''ת)

    הגיס החמישי, 27/01/08 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אין אף (!!!) עדות אמת של ערבים על מה שהיה שם (ל''ת)

    והם עוד באים, 27/01/08 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    זו טעות! מפני שהערבים היו אשמים, וצריך שיתנו את הדין! (ל''ת)

    סוף הדרך אבנים, 27/01/08 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    השמאל ''מיישר קו'' עם ברק בטבח הנוראי (ל''ת)

    מר''צ לצדק, 27/01/08 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יפה מאוד. עבודה יפה. 1:0 נגד יפי הנפש. כן ירבו. (ל''ת)

    אייל, 27/01/08 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם היו יורים ב 13 מת''א אזי היועץ המשפטי היה הופך עולמות

    אשר, 27/01/08 17:09

    תודה על המיתחזים שיש לי

    אוהב את כולם.

    הגב לתגובה זו

    • על מה הם היו מתפרעים, על זה שהגישו להם את (ל''ת)

      הקפה הפוך?, 27/01/08 17:34

      הגב לתגובה זו

    • בת''א לא יוצאים במרידות נגד השלטון

      ..,., 27/01/08 17:49

      אבל לך תדע מה יפול על הבועה הזאת..

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    עכשיו כול הערבושים יתחילו במהומות כרגיל (ל''ת)

    just me, 27/01/08 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''החלטתי לאמץ את המלצות הצוות''ה-,,,רולטה (ל''ת)

    ''הם יורים, 27/01/08 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זה קורה גם בלוב בטנזניה במוזמביק ובניגריה (ל''ת)

    נאורות הז.השופ', 27/01/08 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אם היה מדובר ב 13 מתנחלים ''חרדלניקים'' היו הופכים עולמות

    אשר, 27/01/08 17:07

    אם היה מדובר ב 13 הרוגים (חס וחלילה כמובן) של ''חרדלניקים'' חסרי היגיון שחושבים שאברהם אבינו חגג פורים ופסח (עוד לפני שה' המציא את אותם חגים כמובן),ועושים לנו כפייה דתית.אזי שהממשלה השונאת ''גויים'' שונאת ערבים שלנו הייתה הופכת עולמות!!. אבל דם הערבים המוסלמים/נוצרים זול בעיני ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה תמיד יכול להתאסלם

      שיח אכבר, 27/01/08 17:38

      נקבל אותך בזרועות פתוחות (לא מבטיח עד כמה פתוחות, יכול להיות שנשים לך זרוע אחת בשטחים ואת השניה נפתח יותר לכיוון עזה ואז נכול לפתוח חנות למסחר באברי גוף כמו שלימד אותנו השיח הקדוש נאסראללה)

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא שהערבים שלך סיכנו את חיי היהודים שגרו בקרבתם

      די לטיפשים, 27/01/08 18:11

      חתיכת כסיל אוויל ומטומטם שכמותך.
      אתה יודע שהערבים חסמו כבישים ועצרו מכוניות רק של יהודים ורגמו אותם באבנים והרסו את המכוניות??
      לא היתה ברירה, כוחות הביטחון היו חייבים להפעיל נגדם כוח, אחרת זה היה נגמר עם הרוגים יהודים. שילמדו בפעם הבאה להיות ''ילדים טובים''

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תמשכו בכניעה לישמאלים ותקבלו אינתיפדה גם בגליל (ל''ת)

    היהודי הנרדף, 27/01/08 17:06

    הגב לתגובה זו