• 35.

    חמס/פתח זו אותה גברת

    רוני, 26/01/08 19:19

    תתעוררו אין כל הבדל בין
    חמס
    פת''ח
    אל קאידה
    חיזבלה
    הגי'הד האיסלמי
    החזית העממית לשחרור פלסטין(נאיף חוותמה ימ''חש וזכרו)

    כל אלה נחשבים לאויבי היהודים
    אין כל הבדל בינם לבין היטלר
    מה ההבדל בין לרצוח בגזים/משרפות
    לבין לקטול אנשים בתופת כפי שהמחבלים עושים?

  • 34.

    מקלע כבד

    ס, 25/01/08 21:30

    לפי דעתי בכל מחסום צריך להיות מקלען עם מאג או 05 נותן תגובה מהירה לכל תרחיש

  • 33.

    יהי דמו על ראשו של המשומד ר' עובדיה (ל''ת)

    ספרדים שומרי, 25/01/08 17:31

  • 32.

    למה בידיים?

    יקרים, 25/01/08 17:03

    לצמצם מגע אנושי בבדיקת חשודים, ולמה אין מצלמות למוקד וצריך טלפון להזעיק תגבורת?

  • 31.

    קשה להבחין בין מגיבי חמאס למגיבי ה-''ביבון אולמרט'' (ל''ת)

    רועי, 25/01/08 16:35

  • 30.

    מדוע לוקח כל כך הרבה זמן לתגבורת?

    ירון, 25/01/08 15:59

    הפקרות!! הגיע הזמן לטפל סופית במחסום הזה. לאטום את הדרך ושהפלסטינים יבואו מסביב!! אסור לתת להם להיות כה קרובים לירושלים.

  • 29.

    אם אולמרט שורד את וינוגרד=ישראל גמורה ! (ל''ת)

    פרשן מדיני, 25/01/08 15:52

  • 28.

    היום מדובר בחיות שיוצאים לצוד בני אדם

    Avi Ecuador, 25/01/08 15:51

    השמאל מדבר על צער בעלי חיים ושיש לתת לחיות גם מדינה.
    הבעיה היא לא מחבל זה או אחר, לא חיה זו או אחרת.
    הבעיה קולקטיבית והבעיה לשמר את המיעוט האתני היהודי מפני הכחדה בים של מוסלמים.
    יש להעיף אותם מפה ואת כולם ללא יוצא מן הכלל.
    אם תרצו אין זו אגדה.
    ההסבר?
    הם כבר מזמן הסבירו למה.
    הבעיה כנראה של העם היהודי שהפתרונות ''הטובים'' באים עליו אך ורק דרך שואה:
    מלחמת העולם השנייה והשואה שלה אפשרה את מדינת ''היהודים'' וכנראה השואה הבאה חס וחלילה שמביאים עלינו שמאלנים וערבים תאפשר את הקמת מדינת היהודים ללא מירכאות.

  • 27.

    תודה לפושעי אוסלו, הורסי גוש קטיף. ובג''צ (ל''ת)

    מזרחן, 25/01/08 15:41

    • את ''התודה'' שלך תשמור לרשעים

      Avi Ecuador, 25/01/08 16:20

      תתאר לעצמך חס וחלילה שהם היו סומכים על השמאל ולא מפריעים להם ''לטפל'' ביהודים; היום הייתה מדינת סדום-עמלק-פלסטין מוכרת קודם כל על ידי שמאלנים ויהודים, ירושלים בן לאומית במקרה ''הטוב'', זכות שיבה ''חלקית'', פלסטין נקייה אתנית מיהודים, ישרפלסטין בשלב ז' עם עזה בעכו, יפו המשולש, לוד...
      אני מתחלחל... שימשיכו בפיגועים, חס וחלילה שלא יתנו לשמאל ''לטפל'' ביהודים....

  • 26.

    אנאפוליס של אולמרט/לבני מתפוצצת לישראל בפרצוף !!!... (ל''ת)

    פרשן מדיני, 25/01/08 15:29

  • 25.

    איפה אשר הדביל (ל''ת)

    נעמה, 25/01/08 14:06

  • 24.

    גיבורה אמיתית..שתיהי בריאה אוהבים אותך. (ל''ת)

    or, 25/01/08 13:53

  • 23.

    שושנה, הית צריכה לצעוק ''בג''ץ, ירו עלינו! הצילו!!!!!!!!'' (ל''ת)

    נחמה, 25/01/08 13:48

  • 22.

    בגץ פתח מחסומים ,אולמרט שחרר מחבלים, וברק נתן נשק !

    תומכי הטרור, 25/01/08 13:45

    ממשיכים במורשת רבין ואוסלו !
    השמאל ימשיך להקריב את חיי כולנו על מזבח ה''שלום'' ההזוי !
    לא למדנו כלום מעזה ?
    לא למדנו כלום מאוסלו ?
    השמאל כול כך רוצה לחסל את המדינה היהודית בישראל ששום דבר לא יעצור אותו מלעזור לאוייב !

  • 21.

    למה לא לפרק אותם?

    לרססם!, 25/01/08 13:37

    אבל תגובה מהירה - שהתשקורת לא תספיק להגיב לחוד, אלא ביחד!!! אחרי 3 ימים התגובה כבר לא שווה ופונה נגדינו!
    לרססם מיידית, לא חשוב על מי
    גם הם לא חושבים

    • את מי לפרק ? השוטרים של אבובה מאזן ביצעו את הפיגוע !

      אבובה מאזן, 25/01/08 13:52

      איך אתה תפרק את המחבלים ? זה יהרוס את תהליך השלום ?
      זה יחבל בתהליך ''החלום'' של השמאל !
      הרי בגץ החליט שהמחסומים הם פגיעה בחיי הפלשטינאים ,אבל חיי יהודים זה ממש לא חשוב לשמאלנים !
      כול הפיגועים שהיו לאחרונה הם של פאתח ברשות אבובה מאזן ,אותו אחד שישמור עליך ועל תושבי המרכז בקרוב במקום צה''ל !

  • 20.

    לכל הג'ובניקים. הדריכה יכולה להתבצע תוך כדי כניסה למצב ירי

    סחלב חברון, 25/01/08 13:28

    כל מי שלומד לש''ב יודע שהדריכה מתבצעת תוך כדי הכנסת הנשק לשקע כתף (או חזה) ונשק דרוך אינו מזרז ירי אלא רק יוצר סיכון מיותר.
    3 השניות להחדרת כדור במטרה לא ישתנו אם הנשק יהיה דרוך!

    • אתה טועה

      די, 25/01/08 13:46

      חבל שכל מי שירה במרגמה בצבא חושב שהוא מומחה לארטילריה...

  • 19.

    הפלשתינים סובלים יותר ופחות מייללים (ל''ת)

    איפה החוסן?, 25/01/08 13:24

    • שמאלני / ערבי מסריח תעבור לגור בעזה שם מקומך !

      שונא שמאלנים, 25/01/08 13:41

      ואנחנו נידאג שתישאר שמה !

    • ?

      בדיחה לא רעה, 25/01/08 14:55

      מי מיילל יותר מפלסטינים.

      מה הם ומי הם בלי יללות.

      תוציא מהם יללות-מה נשאר?

    • יש לשחררם מהסבל

      Avi Ecuador, 25/01/08 15:41

      בתולות לכולם...

  • 18.

    יש שאלות רבות ....

    ג .ד, 25/01/08 13:21

    ראשית ,איבדנו לוחם יקר יהיה זכרו ברוך. שנית החלמה מהירה ללוחמת.
    עכשיו יש לעשות תחקיר רציני לבדוק מה קרה במקום ויש שאלות בסיסיות רבות שחובה לבדוק ולא לטייח : הרכב המחסום ( כמה שוטרים כמה שוטרות ), מיקום בעלי התפקיד, מיקום הניידת/ג'פ ,הכשרת השוטרים למשימה, כמה זמן היתה המשמרת,היכן היה מאבטח המחסום ועוד שאלות רבות כולל מעורבות מפקדים . משום שלצערי זה לא הפיגוע הראשון שבוצע כלפי שוטרים במחסומים . האם לקחי העבר יושמו ?

  • 17.

    מצטער, הקלישאות עובדות

    בן הארץ, 25/01/08 13:19

    כשאתה שם לוחם בתור מטרה נייחת ומוארת, עם אשה כפרטנר,עם נשק לא דרוך, עם פקודות בג''צ - הפסדת.
    וכך יכולים כמה ילדים עם אקדח ואינסטינקטים בריאים לנצח - ולוחמי החוק לא.

  • 16.

    איפה הפיקוד של מחוז ירושלים? מדוע רק 2 שוטרים בלילה בכזה מקום?

    יוספוס, 25/01/08 13:16

    2 אופציות: א) סוגרים את המחסום בלילה, מאבטחים ע''י מצלמות, סיורים רכובים ואבטחה שהיא לא גלוייה, ב) סד''כ שיכול להגן על עצמו.

    מאחר והמשטרה משופעת בכוחם אדם ברור כי יש להעדיף את האופציה הראשונה.

    ובכלל כמה כאן יצטערו עם יושבי מחנה הפליטים בשועפת לא יסתובבו בחוצות ירושלים בלילות?

    עושה רושם שהפיקוד המשטרתי מוכן לסכן את חיי שוטריו למען הנוחות של מי שמבקשים להכחידינו.

    יתכן ודרושה החלפה של הצמרת, ולא רק מסיבה זו.

  • 15.

    לא נשאר לנו הרבה זמן..תראו מה ראיתי עכשיו

    א, 25/01/08 13:14

    במסכת בבא בתרא יש משל שאותו אומר רבה בר בר חנה:
    פעם אחת הפלגנו בספינה בים וראינו מקום שנראה לנו כמו אי. ירדנו ובישלנו. אבל זה היה דג ענק. כשהיה לו חם הוא התהפך ואלמלא היתה ספינה קרובה היינו טובעים.

    הגאון מליסא, בעל הנתיבות, שמעתם עליו פעם? הוא חי לפני 200 שנה, והוא פירש את המשל כך: באחרית הימים תהיה לישראל ממשלה באומה אחת, ויחשבו שאין לאומה זו שום תקווה להתגבר על ישראל. עם ישראל בא לארץ ישראל וחושב שזה אי, כאן תהיה לנו מנוחה. אבל כשיציקו לאומה זו מאוד, היא תהפוך את הקערה על פיה ותתגבר על ישראל. ואלמלא הגאולה היתה קרובה היו ישראל כלים מרוב הצרות''.

    • תגובה תורנית הפוכה לכל התורה

      סתם אחד, 25/01/08 13:39

      כל התורה מחזקת אותנו בתור עם וביחס לארץ ישראל, ואתה בא בשם התורה להחליש אותנו

  • 14.

    עוד קרבנות של בג'ץ וארגוני זכויות המחבלים, (ל''ת)

    בשיתוף פעולה של, 25/01/08 13:06

    • תודה לממשלת אולמרט שהעבירה נשק וכסף למחבלי הפת''ח. (ל''ת)

      המטיף, 25/01/08 13:36

      • תודה ''לפרטנר'' אבובה מאזן ששולח את שוטריו לבצע פיגועים !

        אבובה מאזן, 25/01/08 13:57

        כמו בשאר הפיגועים האחרונים !
        אלה גדודי הפתאח , שמפקדם הוא.....
        אבובה מאזן !

  • 13.

    עם כל הצער- צריך להודות שהשוטרים לא מקצועיים וזו בעיה גדולה

    נוח, 25/01/08 13:05

    איך זה ששוטרים לא יכולים להרוג שני מחבלים שרוצחים אותם
    זו בדיחה המשטרה שמוביל השר הליצן דיכטר

    • שוטריי מג''ב

      אשר, 25/01/08 19:12

      זה קשקוש שמעיד על חוסר ידע חיילי מג''ב מפגינים חיילות ברמה גבוהה.תבקר פעם בבא''ח מג''ב

  • 12.

    אין לנו ילדים מיותרים עבור נסיונות השלום של השמאל!

    אבא, 25/01/08 12:59

    רוצים לעשות נסוים,קחו את הבנים של אולמרט ואלי ישי

    • אולמרט כבר ענה על השאלה שלך, כנס...................................

      ימי, 25/01/08 13:20

      בנאום כנס הרצליה הוא אמר:
      ''אני יודע שתהליך השלום הוא תהליך מסוכן''
      קרי אני יודע שעוד הרבה אנשים ימותו בגלל התהליך שאני מוביל
      ''אבל בכל זאת חייבים לנסות''
      כלומר שווה לי להוביל תהליך שיוביל לרציחתם של אלפי ישראלים ופלסטינים למרות שברור לי שהתהליך הזה רק יוביל לאסונות, אבל חשוב לי לשמור על הכסא שלי ולכן אני ימשיך להוביל את שיחות השלום, ולכן אני גם אצפצף על דו''ח וינוגרד ועל המילואימניקים ועל 98 אחוזים מהעם,

      • בסלע! (ל''ת)

        גבי, 25/01/08 13:38

  • 11.

    משתתפת בצער המשפחה,זה מה שקורה שאולמרט משחרר רוצחים ערבים!!

    ברכה, 25/01/08 12:56

    אולמרט עוד לפני דוח וינוגרד לך הבייתה!!!
    התייאשתי מהמדיניות הכושלת שלך ושל הגנבים האחרים בממשלה!!!
    כל יום שעובר נזכרת בכאבי המשפחות השכולות.

  • 10.

    אולמרט, אלו החברים המתונים שלך מהפת''ח (ל''ת)

    עמי, 25/01/08 12:51

  • 9.

    איחולי החלמה מלאה ומהירה

    פרימוס, 25/01/08 12:44

    איחולי החלמה מהירה ומלאה לשוטרת.

    מענין למה עומדים שוטרים במחסום בנשק לא דרוך.

    האם כך בטוח יותר ?

  • 8.

    ישוחזר ה 101 עכשיו ומייד!! לצבא אין את האכזריות הנידרשת! (ל''ת)

    כה אמר, 25/01/08 12:43

  • 7.

    אולמרט ברק וישי תודה רבה על שחרור הרוצחים מהכלא תמשיכו לשחרר

    בן, 25/01/08 12:38

    מה עוד צריך לקרות, על מנת שממשלת השמאל המושחתת, תתעשת ותסיק את המסקנה המובנת כל כך, אפילו לילד בגן: עם טרור לא מדברים, טרור פשוט מרסקים.

  • 6.

    ''מחנה הפליטים ענתא על יד שועפט שהיא השכונה.''

    ma, 25/01/08 12:29

    והכי חשוב שיהיו בראים החיילים וישמרו על עצמם. כי הרי בג''ץ מקשה עליהם ואוליי .ששופטי בג''ץ יעמדו שם עם אירגון עדלה ויסבירו להורים של החייל ההרוג את הנימוקים שלהם למה המחסום צריך להיות שם ופתוח בשעות הליילה.

  • 5.

    מחנה הפליטים ענתא על יד שועפט שהיא השכונה. (ל''ת)

    ma, 25/01/08 12:24

  • 4.

    לא נשכח שאלי ישי שייך לממשלת המחדל הזו!

    מצביע ש''ס, 25/01/08 12:20

    הצעתי לש''ס ועבדו עלי

    • אני חייב לציןן שהאלטרנטיבות ממש לא עשו כלום! לא מצטער על הבחירה!

      מצביע ש''ס, 25/01/08 13:23

      הקולות של מרזל הלכו לקדימה ולמערך!
      אגודה עסוקה בלדפוק את ש''ס ולריב בינם לבין עצמם!
      במפד''ל לא הייתי בוחר לעולם לאחר ממשלת הזדון שסגרה את משרד הדתות ונתנה ללפיד את כל הישגיו!
      והליכוד ממש לא עושים כלום למען המגזר החרדי והימני.
      אז אני לא מצטער על הבחירה היא הוכחה כטובה ביותר מבין שאר האופציות.!!!

      • תומכי שס

        זאב, 25/01/08 13:57

        רבותי אני סך הכל אדם חילוני אבל תומך בתורת ישראל ובמנהיגי הדת ( רבנינו) בנוגע לש''ס..יש פרק בתנך שמדבר על מנהיג מיפלגה זו.. בספר ישעיה פרק ל''א ותיוכחו לדעת מי הם ש''ס.. אולי אשמע לכם אויל או טיפש אבל אנו נימצאים בימי גאולה מה שקורא חייב לקרוא מי שמוליך את המדיניות זה לא אולמרט ולא פרס אלא בורא עולם.. ניסתרות דרכי השם.. הרי כתוב.. כל מה שאני עושה למענכם אני עושה זאת

  • 3.

    יהיו פליטות כדור

    אסף, 25/01/08 11:57

    טמבל אם חיילים ובמיוחד צעירים עם נשק דרוך יהיו חופשי פליטות כדור שיובילו לאסונות

    • אסף - אתה טמבל

      מדריך, 25/01/08 13:06

      יש פתרונות. תקרא את הכתבה הזו
      http://www.shotgun.co.il/shotgun/charlies_angles.htm

    • באמת? יהיו פליטות כדור?

      לוחם, 25/01/08 14:25

      זאת טענה מוזרה, אני העברתי שלוש שנים עם כדור בקנה במבצעים ומחסומים ולא נפלט לי או לאף אחד אחר שאני מכיר כדור.

      פליטת כדור זה כיסוי טוב לטמטום של חייל.

      פעולת הדריכה לוקחת זמן של לפחות חמישה כדורים, אם לא יותר, שאפשר כבר לירות לעבר המטרה ובכך ליצור עוד יותר מרחב פעולה.

      זה זמן קריטי שבו אם אתה לא מצליח להגיב מייד, לא תחיה כדי להגיב אחר כך.

      • מסכים אם חלק ממה שלוחם אמר

        איתי, 25/01/08 15:53

        יש גם מצב שקורה לעתים, בו חייל נתקל כאשר היה רק עם מחסנית בהכנס ונשק לא דרוך, ומאינסטינקט, הוא אוטומטית פותח ניצרה ומנסה לירות, אבל לא מבין לרגע למה יש לו ''מעצור'' כביכול. הרגע הזה יכול להיות גורלי.
        אני אבל ממש לא מסכים איתך לגבי ה ''טמטום של החייל''.
        גם אני הייתי לוחם, גם לי לא נפלט כדור מעולם, הייתי מאוד אחראי על הנשק שלי, בסיורים באביר מעולם לא הייתי מוריד אותו ממני ותמיד מוודא נצירה, והנה, גם לי, היו פעמיים שהייתי קרוב מאוד לפליטת כדור. זה הסעיר אותי מאוד. זה היה קשה לעכל שזה כמעט קרה לי למרות שאני מקפיד מאוד.

  • 2.

    ל - 1: למה שהנשק יהיה דרוך?!?

    מג''בניקית, 25/01/08 11:57

    ואז חס וחלילה שיפלט כדור, תשאל למה הנשק היה דרוך?!

    • בלבנון הלכנו אם נשק דרוך - המחסומים לא פחות מסוכנים.

      א, 25/01/08 12:32

      אין מספיק זמן לדריכה כאשר מפתיעים אותך , צריך לדעת לישמור
      על הניצרה סגורה .
      תפסיקו לחשוב על האוייבים יותר מידי.

      • 2 מסבירה לך (ל''ת)

        שאח''כ, 25/01/08 12:57

      • עדיף אותם ולא אותנו מתים

        חיים, 25/01/08 13:05

        גם בשנת שמונים ושלוש הלכנו בלבנון עם נשק דרוך ולאחר מכן גם בשטחים והיינו מוכנים לכל החלאות כי אם לא היינו כך, היינו כבר מזמן מתים לא צריך לפחד ללכת עם נשק דרוך. הם צריכים לדעת שאנחנו מוכנים לכל רגע נתון ולפחד מאיתנו...

  • 1.

    צהל בדיחה :למה הנשק לא דרוך???

    מתנחל כתום, 25/01/08 11:49

    צבא של נמושות כל פלשתנאי בן 9
    מקרקס את החילים במחסום

    • הפיקוד שלנו לא נותנן לנו להיות עם נשקים דרוכים ,הסבר בפנים

      מגבניק, 25/01/08 12:02

      הם חוששים שנפגע במקומיים. אגב לא כותבים לכם אבל מדובר במקום קרוב מאד למרכז י-ם לייד גבעה צרפתית.

    • למה נשק דרוך? אלו החברים של אולמרט מהפת''ח (ל''ת)

      ימי, 25/01/08 13:24