• 14.

    אל תשכח מי גידל אותך?

    מלכיאל לרנר, 26/01/08 20:35

    עמיחי אתאלי , אני רוצרה שלא תשכח מי גידל אותך , אוהב מלכיאל.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תפסיק לבלבל את המוח..רוצים נקמה? נקמו! ולא בסיפורי טיולים יפי נפש (ל''ת)

    מוטי, 25/01/08 14:59

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה (ל''ת)

      יוסהלה הגוילעם, 26/01/08 19:31

      הגב לתגובה זו

    • ודאי שצריך גם להילחם ברוצחים, אבל לטייל זה לקבוע עובדות. זה חשוב (ל''ת)

      בנוסף, וממש לא, 26/01/08 21:36

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה האימל

    מושיקו, 25/01/08 10:17

    איך מצטרפים

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נקמה חזקה יותר: חיזוק צה''ל ע''י שירות של 36 חודשים (במקום הסדר 14) (ל''ת)

    יאיר, 25/01/08 02:06

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש נקמה והיא ברורה!

    פין חס התימני., 24/01/08 20:47

    צריך להתגייס לצבא,
    צריך לטייל בכל המדינה.
    צריך ללכת לאקדמיה.
    צריך להתנדב למשימות .
    צריך להכנס לפוליטיקה,לעסקים,לעיתונות,לחינוך ורק כך נוכל למנוע את גרוש גוש קטיף חדש.
    לאומנות פירושה אידיאולוגיה ללא תנאי בכל התחומים.בבית בשכונה בעיר ובמדינה שאנו חיים.
    בואו נטייל,זה רעיון גדול!

    הגב לתגובה זו

    • על מי אתה חס יא תימני??? (ל''ת)

      רמי, 26/01/08 20:13

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    זאת נקמה זו???

    שלומי, 24/01/08 18:43

    אנחנו כאלו יהודונים מסורסים, שכאשר רוצחים אותנו אנחנו נוקמים בישוב הארץ ובטיולים. זאת נקמה של גן ילדים. ברוב המקומות בעולם, אם היו רוצחים סתם ככה באופן בלתי מוצדק, אנשים שסתם טיילו להם, הנקמה הייתה להרוג בחזרה, לפחות את הרוצחים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    השריפים יוצאים לטיול בשטחים

    ש, 24/01/08 17:13

    עם הנשק והכיפה. איזה כיף.

    או שמדובר בילדים מסכנים שנרצחו - אבל הם השיבו אש - אז לא.

    או שמדובר בחיילים - ואז הם מטרה לגיטימית ואין להשתמש במילה רצח. מה גם שהם היו בקרב והרגו (רצחו?) את אחד המחבלים.

    תחליטו כבר על נאראטיב. אי אפשר לאחוז בה משתי קצוותיה.

    לי יש נאראטיב שלישי -
    מדובר בחבורת שריפים שחושבים שהם אדוני הארץ. יוצאים לטייל על דעת עצמם באזורים של הפלסטינים.
    ואז כשהם נהרגו לא ידעתם אם לקרוא להם ילדים או חיילים. כי הם לא ילדים כבר וגם לא עסקו בבטחון שוטף.

    תפרסמו את זה אם יש לכם אומץ לשמוע את האמת בפרצוף.

    הגב לתגובה זו

    • למס' 8 השפן הפחדן- למה לא כתבת את שמך?

      נאוה, 24/01/08 17:36

      אתה טועה וכותב מתוך רישעות ואי ידיעת האמת. הבחורים ז''ל היו חיילים
      שהיו באותו בקר בחופשה וזכותם לטייל בארצנו.
      ואם לא הבנת אז יש לך בעיה גדולה!

      הגב לתגובה זו

    • אני אגיד לך מה היה שם !

      היהודי הגאה, 24/01/08 21:22

      היו שם שני גיבורים שטילו בארץ ששיכת להם. והיא שיכת להם לא מיכון שהאו''ם שמום החליט שהמקום הזה ,שיך או לא שיך לעם היהודי. הם היו שם מכיון שהמקום הזה שיך לנו הרבה לפני שמוחמד נולד.הוא שיך לנו מיתוקף ההיסטוריה שלנו,המורשת שלנו,והדת שלנו.עכשיו,זה הנרטיב שאתה ושמולנים שכמותך צריכים לאמץ!

      הגב לתגובה זו

    • אכן איש אמיץ

      אמיתי, 25/01/08 02:18

      ובכן חמוד, לוואלה היה ''אומץ לשמוע את האמת בפרצוף'' כלשונך, אך לך מוג לב, לא היה האומץ לפרסם את שמך.

      אתה איש קטן מאוד, וכל נסיונך להצטייר כמשכיל מודרני, אינו מועיל. ובאשר ל''נאראטיב'' שכל כל מציק לך (אתה אנין טעם במקרה ?), הנערים הם אומנם חיילים, אך באותה עת לא היו בשירות אלא בטיול. לתומי סברתי שגם שכמותך יסכימו שזה לא נאה לרצוח אנשים בטיול. אני מבין מתגובתך שזה תלוי מי הקורבן. אגב מתוק, כשיורים בך על מנת לרצוח, טוב וכדאי להגיב (זה מתיישב עם הנאראטיב ?)

      שיהיה לך יום טוב וחסר כל דיסונאנס שבו כל הנאראטיבים מתישבים זה עם זה.

      הגב לתגובה זו

    • מי שלא יירגע,לא ייצא לטיול!

      יאצק, 25/01/08 08:57

      מה כל הקצף הזה לכם?מישהו(ש,בן-ד,)מעלה בפניכם טענה,לדעתי הגיונית ומדוייקת,לכל היותר-עניין לוויכוח,ואתם כהרגלכם,קוצפים ונובחים,עוברים מייד לפסים אישיים,לא רלוונטיים לחלוטין (מישהו מכם כן חותם בשמו המלא והאמיתי?)וממשיכים במסע ההתלהמות,שבחיים לפעמים הופך למסוכן באמת.
      רחמיי.

      הגב לתגובה זו

      • הנרטיב שלי - אין כניסה לשמאלנים

        נורטון הנרטיבי, 25/01/08 11:12

        יהודים צעירים הלכו לטייל בארצם ונרצחו בידי בני עוולה ערבים שרוצים לזרוק אותנו מפה (גם את האוויל המטומטם המפגר ושמאלן הארור חולה הרוח המתקרא בשם ''ש, בן-ד,'' עם שאר שותפיו החכמולוגים שיזכו במהרה בימינו לחיות תחת הנרטיב האיסלאמי אמן אמן אמן). הם גם היו חיילים בחופשה והגנו על המולדת בגופם ואף מסרו את נפשם עליה.

        הגב לתגובה זו

        • משתתף בצערך,נורטון

          יאצק, 25/01/08 14:48

          אכן,לא קל להיות אתה.יש לי הצעה ידידותית בשבילך: תצווח יותר חזק.הרי אצלכם הימין הלאומני-דוסי,יותר חזק זה יותר טוב,גם צווחות 'גוועלד' היסטריות.
          צווח,ילדי,צווח.אלוהים שלכם והוא שומע.

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    הנקמה לא להתגייס לצבא הגירוש (ל''ת)

    מתנחל כתום, 24/01/08 16:32

    הגב לתגובה זו

    • מה שלא יפריע לך לדרוש הגנה מהצבא הזה ותקציבים מהמדינה הזאתת קשקשן (ל''ת)

      יוני, 24/01/08 16:48

      הגב לתגובה זו

    • הנקמה היא לחזק את הארץ ע''י שנחזק את הגבולות ע''י שנחזק את הצבא! (ל''ת)

      כתום גולנצ'יק, 24/01/08 17:44

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה??כדי שיהיה למחבלים עוד אנשים לירות בהם??הטרגדיה עלולה

    תמר כהן, 24/01/08 16:18

    לחזור על עצמה!!בבקשה אל תעשו את זה!!!לא רוצים דוד ואחיקם ז''ל 2!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תמר

      יאיר, 26/01/08 21:47

      מה לעשות וכנראה יש דברים שאת לא מבינה. אנשים שמחוברים לתורה יש דברים גדולים שמוליכים אותם וזה שמצווה עלינו לכבוש את הארץ. לנו יש מטרה-להראות לפלסטינים שהארץ היא שלנו ושלא נכנע להם ולשפלות שלהם ואם את זה הממשלה לא עושה כי גם היא לא מבינה אתזה-נעשה את זה אנחנו ברגלינו. יש דברים שצריך למסור עליהם את הנפש!! וזה א''י! רק בזכות פעולות המחתרות אנחנו חיים כאן בארץ הזאת עם מדינה שהיא היא ראשית צמיחת גאולתינו! לא שאני מדבר להתחיל לרצוח אלא לעשות פעולות המראות מזה בשבילינו א''י! ובזכות נזכה בעז'' את כל עמ''י להבין מהי הארץ שעליה הוא יושב ועליה הוא נלחם!

      הגב לתגובה זו

      • ליאיר .אם אתה מצפה שהישמעאלים יתאדו?! טעות בידך.עדיף להיות חכם

        שר התחבורה, 27/01/08 15:33

        ולא צודק (כמו בכביש קטלני) לתפוס מרחק מהם אמנם ללא התרפסות ,אך גם ללא השתררות על האנשים והאדמה!

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    איזה כיף לכם שיש כזה...

    יאצק, 24/01/08 16:02

    חו''ל זול שני מטר מהבית.מומלץ במיוחד החומוס הפלסטיני.רק אל תשכחו,זו לא הארץ שלכם,אל תביישו אותנו והתנהגו כראוי לישראלים בארץ זרה.

    הגב לתגובה זו

    • הכרה והבנה

      נעם, 24/01/08 16:43

      אח שלי אתה לא מבין למי הארץ שייכת, נכון שהערבים יושבים בארץ אך זו לא הארץ שלהם. הארץ שייכת לעם-ישראל בעבר בהווה ובעתיד. חייבים להפנים את זה. אני מחזק את ידיך ואומר שברור ומחוייב להתנהג לכל אדם בצורה מכובדת.

      הגב לתגובה זו

    • מה ההבדל המהותי בין יפו לבית אל?

      אברי, 24/01/08 17:06

      אין שום הבדל. מישהו פשוט החליט שיפו זה ארץ ישראל ובית אל זה לא. הקו הירוק הוא סתם קו דימיוני של הפסקת האש בין ישראל לירדן ב1948 ואין לו שום ממשות ריאלית. ומי שחושב שחברון, בית אל ובית לחם, זה חו''ל, בסופו של דבר יבין שאין לו שום אחיזה במודיעין, נתניה וחיפה.

      הגב לתגובה זו

    • תודה רבה בקרוב אצלך בבית !! (ל''ת)

      יאסין, 25/01/08 11:13

      הגב לתגובה זו

    • זו אכן לא הארץ שלנו זו ארצו של הקב''ה וברצונו נתנה לנו במלחמת ששת

      יהודי, 26/01/08 20:01

      הימים.

      הגב לתגובה זו

      • מי זה הקב''ה ? יש לו ת.ז כחולה הוא שרת בצה''ל??

        אשמדאי, 27/01/08 15:42

        אמנם כולכם שפוטים של סיפורי-אגדות התורה, לא בית אל לא יעקב ולא סולם, אל פי אותם כזבים זרעו של אברהם ,כחול אשר על שפת הים, כולל גם את בנה של הגר ושמו עפ''י האגדות האחים גרים=ישמעאל-ובמציאות גם הם נמצאים בסביבה,הם לא מתכוננים להתאייד

        אז הקב''ה הקבב והשישליק שילכו ויחפשו את החברים שלהם בגולדן פייגס.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    ממשיכים את דרכם האמיצה!

    אחד, 24/01/08 15:41

    אני אצטרף בשמחה!
    כל הכבוד על היוזמה!
    רק כך ננצח!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    די נו חאלס אתם לא מבינים שאסור להסתובב במקומות האלה

    משוגע, 24/01/08 15:29

    פיקוח נפש יותר חשוב מארץ ישראל אז תרגעו!!!!

    הגב לתגובה זו

    • זה כמו בבדיחה על הרצח הכפול בפולניה

      עמנואל, 24/01/08 15:37

      שבו נהרגו 4 אנשים: 2 בתאונה ושניים בשחזור...

      הלוואי שזה רק יישאר בתור בדיחה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ומטעה

      רועי, 24/01/08 16:06

      מדבריך יוצא כי חלילה כל חללי צה''ל ב-60 שנים האחרונות נהרגו סתם. יותר מזה, לפי מה שאתה אומר בעצם אולי כדאי לעבור אולי לגור בקנדה או בפינלנד הבטוחות ולא לסכן ''חס ושלום'' את נפשנו במגורים בארץ ישראל. ברור כמובן שאלו הם דברי הבל וריק. פיקוח נפש (של היחיד) אינו חשוב יותר מארץ ישראל מאחר וארץ ישראל היא זו ששומרת על עם ישראל ועלינו לדבוק בה, גם במחיר של סכנת החיים. ולכן, כאשר אדם מוסר את נפשו על ארץ ישראל הרי מסר אותה גם למען עם ישראל וזהו קידוש השם עצום.

      הגב לתגובה זו

      • באמת הם נהרגו סתם...עובדה שמחזירים את כל מה שהם נלחמו בשבילו

        א, 24/01/08 16:25

        מלבד זה שיש בזה גם התגרות באומות ואתם עוברים על זה חופשי

        הגב לתגובה זו

        • דבריך פשוט לא נכונים

          רועי, 27/01/08 11:26

          הם לא נהרגו סתם, להיפך, אחיקם ודוד הם גיבורי ישראל שלא ויתרו על זכותם לגור בארץ ישראל, לחיות בה חיים אמיתיים ומתוך כך גם לטייל בה מתוך אהבה אמיתית, והם נלחמו כאריות כנגד מי שמנסה להשמיד אותנו ולגרש אותנו מארצנו. הם מהווים מודל לחיקוי לאהבת הארץ, לגבורה ולמסירות נפש והם מחזקיםבכך את הדבקות של עם ישראל בארץ ישראל ולכן מותם המצער לא היה לשווא.
          אשר לעניין התגרות באומות - איפה אתה חי לעזעזל?! אנחנו מתגרים? הרי זו פשוט אמירה עלובה ומעוותת - לקרוא לרצח מכוון ומתועב של שני בחורים שבסך הכל רצו לטייל בארצם התגרות זו פשוט רשעות וטיפשות שאין כמותה.

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    די נו חאלס אתם לא מבינים שאסור להסתובב במקומות האלה

    משוגע, 24/01/08 15:28

    פיקוח נפש יותר חשוב מארץ ישראל אז תרגעו!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לכבוש את הארץ ברגלים, זאת בדיוק הבעיה

    האביר מצידון, 24/01/08 15:24

    כולם (גם ערבים וגם יהודים)כובשים את הארץ ברגלים,, בדחפורים ובמה שבא ליד. רומסים את הנופים הטבע והעבר בעוד מזבלה, עוד כביש עוד התנחלות (ערבית ויהודית) לא חוקית. איך אפשר לאהוב את הארץ ולהתייחס לנופיה כאל לוח שחמט שיש לכבוש? זה כמו לאנוס אשה ולהגיד שזה אקט של אהבה.

    הגב לתגובה זו

    • חצי טעות

      נעם, 24/01/08 16:46

      נכון שהעניין היותר רצוי הוא לכבוש את הארץ דרך התודעה, הלימוד, וההבנה. אבל טיולים לא סותרים, הם רק מחזקים בתנאי שיש איתם גם הבנה של הנ''ל.
      אם מעניין אותך תפח את הספר 'רוח מדבר' של יאיר שלג מסופר על דברים אלו דרך יהושע כהן ז''ל

      הגב לתגובה זו

      • נעם ידידי לא הבנת את כוונתי, מה רע בלטייל למה צריך לכבוש ברגליים?

        האביר מצידון, 24/01/08 17:53

        לא תמצא הרבה אנשים שאוהבים לטייל בארץ כמוני. כוונתי הייתה נגד השימוש הכוחני נגד האדמה הזאת. שאני מטייל אני לא כובש ולא מנצח את הטבע. אני נפעם ממנו ורוצה לשומרו. הבעיה היא שיש רבים מידי ששירי אהבה לארץ על שפתותיהם אבל הם גומלים לה בזיהומה רמיסתה ובבנייה בכל מקום אפשרי. לצערי בטיולי בשטחים גם היהודים חוטאים רבות בעניין זה והבניה חסרת התכנון והאחריות פוגעת אנושות בארץ שאתם אמורים לאהוב. .

        הגב לתגובה זו

    • הקשקשן מצידון - תעלול שמאלני ידוע הוא לשנות נושא

      יריב, 25/01/08 11:16

      העיקר הסביבה.
      שכחת שהערבים רוצים לזרוק אותנו מפה ולהקים מדינה איסלאמית. אבל ''בבקשה ממכם אל תלחמו כי צריך לשמור על הסביבה''.

      הגב לתגובה זו