• 17.

    חכם בלילה

    מה אתה אומר, 04/02/08 12:42

    כשפיקדת על אגד 214 חבל שלא היית כזה חכם וקלקלת כל חלקה טובה..פוליטיקאי היית וכזה תישאר

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    דברים חדים ונכונים לא מכיר אותך אבל כדי שתתמודד לכנסת. (ל''ת)

    עמית, 27/01/08 00:14

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פתיחת המעבר למצריים-מתנה בלתי צפויה לישראל! (ל''ת)

    סקופ ג'קסון, 24/01/08 08:12

    הגב לתגובה זו

    • קחו אותם מכאן

      פאיד, 24/01/08 09:00

      למה הם לא באו אצלכם למעברים ?

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הפתרון היחיד לעזה הוא פינוי מוחלט של עזה וסגירת השטח כלקח לטרור

    יאיר, 24/01/08 08:03

    אין פתרון אחר מכיוון שאין שם מקורות תעסוקה ותעשייה אלא רק או''ם שממשיך להזרים חמצן לטרור הפלשתיני במסווה של סוכנות פליטים ניצחית. להעיף את האו''ם ותושבי עזה יכולים ללכת לעבוד בבניין בדובאי ובסעודיה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זו העת להפסיק לחשוב.

    מר אתון., 24/01/08 06:04

    ולירות את כל הארטילריה ולגבות מחיר בלתי פרופורציונאלי על כל ירי קסאם .
    אבל לאיזה כיוון ,אולי לכיוון מפקדת החמאס בדמשק או אולי לכיוון איראן .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    להתנהג עם העזתים לפי אותו מוסר בו הם מתנהגים אלינו: מידה כנגד מידה.

    יוסי, 24/01/08 05:50

    זה העקרון. השאר הם פרטים טכניים בלבד.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    צודק. מתון למדי, אבל צודק... (ל''ת)

    משה, 24/01/08 05:44

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מזעזע

    יוסי, 24/01/08 02:16

    לחשוב שצה''ל קידם לדרגת תת-אלוף (גנרל) אדם כמו פוגל בעל IQ בגודל של כפית שטוחה ונשמה (יהודית?) אכזרית, מזעזע מהצד האחד ומסביר מהצד האחר איך צה''ל הגדול המשוכלל והמצוייד הובס במלחמה האחרונה על ידי כפריים לבנונים נחותים בציוד וללא אף מטוס קרב אחד.
    אני לא מניח שחברה בראשה עומד אדם כמוהו נושאת רווחים, אך פוגל מקבל פנסיה צבאית שמנה המאפשרת לו ללמוד לקראת תואר הדוקטור ולפרנס אשה ושלושה ילדים (רחמי עליהם) בעוד האנשים אותם מגדיר פוגל כ''לא חלשים ולא מסכנים'' סובלים, אם חבריו של פוגל יתירו להם לחיות, הם ילדיהם, נשותיהם והוריהם הזקנים חרפת רעב, חוסר טיפול רפואי אלמנטרי ומעל לכל, חוסר חופש וכבוד אדם.
    אנשים אלה מציע פוגל לחנוק למוות.
    אם יש מועמד ראוי לכס הנאשמים בביהמ''ש לפושעי מילחמה, פוגל הוא האיש.

    הגב לתגובה זו

    • יוסי מותק, מתערב שאתה גר בגוש דן והשתמטת מצה''ל (ל''ת)

      משה, 24/01/08 06:08

      הגב לתגובה זו

    • צודק !

      אתם כבר תבינו, 24/01/08 08:54

      גם אני, כפלסטיני, חושב כמוך בדיוק.
      אבל הייתי רוצה אנשים כמו פוגל בצד שלי !

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    זמנם של הצ'מברלינים עבר, עכשיו צריך צ'רצ'ילים!!!

    דרזדן עכשיו, 24/01/08 01:12

    לאחר שכל נסיונות הפיסנות מבית אדריכלי אוסלו הביאו רק לדם ודמעות, הגיע הזמן להחליף את ההנהגה הרופסת של שני האהודים, בהנהגה שכמו צ'רצ'יל לא תרחם על האויב ותכה בו ללא רחם.
    אם יורים קסאמים מתוך מחנות פליטים, הרי שמחנות הפליטים הם יעד תקיפה לגיטימי (גם עפ''י אמנת ז'נבה). כאשר מטילים סגר העולם יכול ללחוץ לבטלו, אבל שום לחץ לא יחזיר לחיים חמאסניקים הרוגים... אז כמו שצ'רצ'יל לא ריחם על אזרחי גרמניה, והורה ל RAF להפציץ את ערי גרמניה עד לנפילת הרייך השלישי, כך יש להפציץ את ערי הרצועה עד נפילת הפאשיזם החאמסניקי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    המצב האימיתי הוא כך:

    מציאות עגומה, 23/01/08 23:43

    אולמרט מבצע מהלך שידוע מראש שאין לו סיכוי להצליח אבל הוא יראה יפה בעיני השמאל מול דו''ח וינוגרד ויקנה לו עוד ''זמן כיסא''.

    כדי שלא לפגוע במהלך הזה - הוא אינו מגיב בצורה ראויה על הקסאמים.
    תושבי שדרות חשובים, כנראה, פחות מכיסאו.

    במקום לפעול נגד החמאס והיורים - הוא גיבור על חלשים (האוכלוסיה האזרחית).

    במקום להפגיז מיידית את הנקודה שממנה נורה הטיל, גם אם סטטיסטית יהיה פספוס, משחקים בק..

    במקום לפגוע בהאניה (ויהי לזה מחיר אבל עם כל הכאב והצער - מדינה אינה יכולה לשעבד את עתידה בגין סיכון חייל אחד) מפציצים נדל''ן.
    אני לא מאמין שהקלדתי את זה אבל במלחמה מאבדים חיילים. זוהי מציאות כואבת, אבל דרכו של עולם.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לצביקה, מה ההבדל בין רצח עם למלחמה?? לתגובתך ממתין!

    טורונטו טורונטו, 23/01/08 23:38

    לדעתי,
    במלחמה תוקפים את האויב, כובשים את מוצב הפיקוד או הבירה ומחסלים את השילטון,הפיקוד, ומשתדלים לאפשר מסלול חיים תקין לנכבש. רצח עם: כאשר יורים ופוגעים באזרחים ונמנעים מלפגוע במערכת הפיקוד (המפקדים), וכן נמנעים מלפגוע במנהיגים הפוליטים. במצב זה שתי המערכות עושות רצח עמים(הורגים אזרחים וחיילים ללא צורך מבצעי משני הצדדים). צביקה לתגובתך.....

    הגב לתגובה זו

    • מלחמה זו מלחמה \\ו מלחמה

      מקורב ל..., 24/01/08 08:52

      טורונטו -- קרא שוב את הכתבה. מה שפוגל מציע זו מלחמה !

      הגב לתגובה זו

      • אין צורך במלחמה כוללת כדאי להביא את ראשיהם של היינה וחבריו. (ל''ת)

        טורונטו טורונטו, 25/01/08 18:28

        הגב לתגובה זו

    • ילדי שדרות הם אזרחים

      טרונצ'ו טרונצ'ו, 24/01/08 15:29

      כנראה שלא הבנת עד היום .ילדי שדרות הם אזרחים חפים מפשע ורצח עם זה מה שקורה לילדים האלה עם כל קאסם שנורה לעברם!
      אבל כשמדובר באזרחי המדינה שלך ..אתה הופך להיות סנגורם ודוברם של הפלסטינאים והחמאס.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים עם תגובתך, שצה''ל יביא את ראשי המחבלים ולא ישחקו בשטחים פתוחים

        טורונטו טורונטו, 25/01/08 18:27

        אינני סניגורם של הפלסתינאים, אני דורש משר הבטחון, הרמטכ''ל וראש הממשלה את ראשיהם של היינה וחבריו, ולא להשתמש בחיילי צה''ל ובתושבי שדרות למטרות פרטיות/פיננסיות של מנהיגי ישראל, אתה צודק ירי על שדרות נחשב בעייני כרצח עם. הבעיה שממשלת ישראל איננה מכיר בעובדה שהיו לנו 1.5 מיליון פליטים במלחמה האחרונה, ואינה מכירה בזכותם של אזרחי ישראל/ שדרות להגנה אח משמעית, ולא לבירבורי כנס הרצליה והפרטת השלטון.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    תן למצרים להשתלט על עזה (ל''ת)

    שם, 23/01/08 22:42

    הגב לתגובה זו

    • למה? אם צריך לעשות משהו - אנחנו צריכים לעשות את זה. די למנטליות של

      זיגי אמסלם, 24/01/08 05:54

      ''הם יעשו בשבילנו את העבודה המלוכלכת. בלי בג''צ ובלי בצלם''. תהיו ישרים!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא כיבוש, אלא גירוש

    ש, 23/01/08 21:50

    כיבוש הרצועה מחדש לא יביא אלא קורבנות שווא בצד שלנו. אבל מרגע שהאוכלוסייה האזרחית של עזה תהיה בסכנת נפשות, הם יברחו כמו במלחמת השחרור. נכון, אסור לפגוע במכוון באוכלוסיה אזרחית, אבל אם במקום לפגוע פגיעה סטרילית רק במשגרי הרקטות אנו פשוט נירה אל מקורות האש, בלי לתת דין וחשבון אם מקורות האש נמצאים בתוך אוכלוסיה אזרחית או לא, בסופו של דבר הרולטה הרוסית תהיה בצד הפלשתיני. וכפי שאמרתי, על כוח העמידה של הפלשתינים למדנו במלחמת השחרור - הם יברחו. רק ניתקנו להם את החשמל ליומיים, והם מייללים, אז תארו לכם מה יקרה אם האוכלוסייה האזרחית תעמוד בקו האש כמו תושבי שדרות?!!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צריך להתכונן למלחמה עם מצרים.

    ציפור הנפש, 23/01/08 21:41

    התרחיש הוא כלהלן:
    המשך קסאם יחייב תגובה באיזור עזה.
    אוכלוסיה עזתית תתחיל לגלוש לצפון סיני.
    המצרים לא ישתלטו על החמאס שיתבסס בצפון סיני.
    תתחלנה חדירות בגבול ישראל מצרים.
    תגובה ישראלית כנגד בסיסי חמאס במצרים תביא לתגובה מצרית.
    התפשטות חמאס למצרים תגרום להשתלטות האחים המוסלמים על המשטר.

    והנה מגיע התרחיש שח''כ שטייניץ הזהיר מפניו - צבא מצרי, חימוש אמריקאי , מלחמה בדרום.

    לא, אני לא הזוי, אני מאד ריאלי.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ישראל מבצעת פשעים חמורים בשטחים טקטיקות של המאה ה20 האפל (ל''ת)

    אשר, 23/01/08 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    המירשם של פוגל לשקט מטופש, פשטני ויביא אסון

    ב.ק., 23/01/08 20:50

    עצוב שאנשים הופכים לקצינים בכירים ועדין אינם מסוגלים לראות שני צעדים קדימה.

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת. מה יש למי שיכול לראות משהו בכלל לחפש בצבא? (ל''ת)

      לא הבנתי, 23/01/08 23:38

      הגב לתגובה זו

    • אסון ?

      טנגו, 24/01/08 08:57

      מה הפיתרון ? לשיטתך, אנחנו צריכים להמשיך לתת את הלחי השנייה ?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    החרדים כמו החמאס אומרים בריש גלי שהם רוצים בסופה של מדינת ישראל

    אוייבים מחוץ, 23/01/08 19:36

    ואני לא רואה סיבה למה שהמדינה לא תפסיק להזרים מליארדים לחרדים החמאסניקים שחותרים ושוללים את קיומה של המדינה וערכיה.הגיע להעמיד את החרדים בפני ברירה של ניתוק מצינור החמצן או נאמנות למדינה כולל יציאה לעבודה ושירות בצה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • להפסיק לתת קיצבאות לחרדים האלימים מבית שמש,עכשיו!!!! (ל''ת)

      קסבת בית שמש, 23/01/08 19:56

      הגב לתגובה זו