• 89.

    אני לא יודע מה אתם רוצים..הכל טוב..יש לנו רק בעיית מנהיגות...

    עודד יערי, 24/01/08 22:32

    אני לא יודע מה אתם רוצים..הכל טוב..יש לנו רק בעיית מנהיגות...

    יש לנו מנהיגים מה זה פסיכים...במקום להיות מבסוטים,שמאות אלפים של עזתים פלשו לסיני,ושירד הלחץ הדמוגרפי בעזה ויש סיוע הומניטרי של המצרים לעזתים והעזתים קונים בכספם כל מה שהם צריכים מהמצרים...והבעיה נהפכה להיות הרבה יותר מצרית..ואין יותר לחץ אדיר של מדינות עוינות ואו ידידות שעלינו לדאוג לישות טרוריסטית שעוד תוקפת אותנו...
    מה עושים מנהיגי ישראל המטומטמים הם לוחצים על מצריים שיחזירו את המצב לקדמותו...
    במקום להתרכז רק בהגברת ההגנה מגבולות מצריים בגלל המצב החדש... ולהקים גם שם חומה רצינית ועד אז לעשות איזורים צבאיים בדרום אפילו בתוך ישראל ולא לאפשר מעבר של שום אזרחים בסמוך לאיזור הגבולות עם מצריים ועם עזה כדי לאתר ומייד כל תנועת מסתננים ומחבלים.צריך גם לדרוש מישראלים בסיני לחזור לישראל מיד.
    מה עושים מנהיגי ישראל המטומטמים הם רוצים בלחץ בינלאומי על ישראל.הם רוצים שימשיכו להאשים את ישראל על מה?ועל למה?צריך לחתוך את הקשר הגורדי הזה עם עזה מיד ובאיבחת חרב אחת.צריך להיפטר מהקשר לעזה ובאופן טוטאלי ובאותה ההזדמנות להיפטר מאולמרט הפודל של בוש עם שאר הכלבים השמאלניים שהרסו כל חלקה טובה בישראל והביאו אותנו על פי תהום ובמיוחד את שדרות וסביבותיה.

  • 88.

    אזהרה - סיני מסוכנת לישרלים כעת שבעתיים!

    אבי גורביץ', 24/01/08 02:00

    למרות שזו לא העונה, לדעתי נשקפת סכנה גדולה לישראלים שכן נמצאים בצפון סיני ובשאר חצי האי כעת. מן הראוי לפרסם אזהרה לפני שיהיה מאוחר.

  • 87.

    אז עוד יומיים לא ישארו ערבים בעזה?

    ירון, 24/01/08 00:22

    נראה מופרח לחלוטין לפי זה עוד יומיים אין ערבים בעזה, נראה הזוי לחלוטין

  • 86.

    שחלכו למצריים אנחנו נתפוס את השטח (ל''ת)

    יורי, 24/01/08 00:11

  • 85.

    תרגיל מבריק של המצרים

    מויש, 23/01/08 23:45

    עכשיו יוכלו להכניס את הצבא שלהם לרצועה בניגוד להסכמים

  • 84.

    מוברק פוחד על התחת של הבן שלו

    אנטוני הופקינס, 23/01/08 23:14

    לכל תעלול יש סוף

  • 83.

    עוד מבצע *מבריק* של אולמרט וחבורתו

    צברי, 23/01/08 22:00

    ליצניםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

    • אתם עם מצחיק (ל''ת)

      מוברק חטה חטה, 23/01/08 22:39

  • 82.

    אני עד עכשיו לא מבין איך רק לאבותינו לקח 40 שנה להגיע

    ממצרים לכאן., 23/01/08 21:48

    הפליטים מדרפור עושים זאת בשעות,הבדואים כנ''ל כך גם הפלשיתנאים היום ואפילו הנשים המזרח אירפאיות שמוברחות לארץ דרך מצרים. ורק לאבותינו לקח 40 שנה.

    • מה הקשר בכלל??!

      שרון, 23/01/08 22:12

      ...
      בנ''י הלכו 40 שנה במדבר עד למות
      כל בני דור עגל הזהב זה היה עונשם
      מה' לא להגיע לארץ. ואני שלא זוכרת כלום מהתנך זוכרת את זה.

    • הם נתקעו בוועדה של קורח ובוני עגל הזהב הגישו בגץ

      שמעון פרס, 23/01/08 22:17

      אני יודע כי הייתי שם

  • 81.

    כל החמושים בורחים בחסות מו ברק ומובארק. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 23/01/08 20:52

  • 80.

    לדחוק את העזתים לסיני ולספח את הרצועה. זאת הזדמנות פז!! (ל''ת)

    אסור לפספס את, 23/01/08 19:21

  • 79.

    הם שייכים למצרים משם נכבשו ולשם שבו (ל''ת)

    שם מקומם, 23/01/08 19:08

  • 78.

    כולם להלחיל להתפלל

    הקב''ה, 23/01/08 18:51

    ש-
    א. זה יהיה ההספק היומי עד שאחרון הערבים יעבור את הגבול למצרים
    ב. שכולם ישארו שם. אחיהם הם ושם הם בבית.
    אמן סלה.

  • 77.

    מקבלי ההחלטות בישראל...נצלו את ההזדמנות

    יונתן, 23/01/08 17:45

    א. הורו על הידוק המצור הכלכלי על רצועת עזה...לא ליומיים, אלא כמדיניות עקבית ומתמשכת. הנתק מן הרצועה חייב להיות מוחלט. לא חשמל, לא דלק, לא מים. יש לנתק את אספקת החשמל לבתי החולים ולאסור על חולים פלסטינים לקבל טיפול רפואי בישראל.

    ב. יש להשתלט מחדש על ציר פילדפי ולאסור על תושבי עזה לשוב לבתיהם. אלה שינסו לעשות זאת יירו.

    ג. יש לחסל את ההנהגה הבכירה של החמאס (כולל ישמעאל הנייה).

    ד. על ממשלת ישראל ליישם שיטות של ענישה קולקטיבית. נדרשת פעולה צבאית קיצונית אשר תגרום לתושבי הרצועה לנוס מבתיהם ולחצות את הגבול. למצרים לא תהיה ברירה אלא לספק לאחיהם מזון, תרופות ומגורים.

    ה. יש להקים מחדש את היישובים ברצועת עזה ולהחזיר את העקורים לבתיהם.

    אני מפציר בכם...גלו אומץ. אסור לנו להחמיץ את ההזדמנות הזו.

  • 76.

    למצוא סיבות ואמתלות להוראה לצאת

    Avi Ecuador, 23/01/08 17:41

    ולישר... לסגור את הגבול ממצריים ואין בעיה פלסטינית בעזה.
    ... ליישב יהודים.
    גם סדום הייתה פעם עיר.
    אם תרצו אין זו אגדה!

  • 75.

    אולי מצרים רוצה את ערביי ישראל שלא מרוצים כאן (ל''ת)

    אבי, 23/01/08 17:37

  • 74.

    B R O T H E R H O O D !!!!! W O N D E R F U L !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    Thank God, 23/01/08 17:36

  • 73.

    זה זמן מצויין להשתלט על המעברים ולא לתת להם לחזור! (ל''ת)

    שירה, 23/01/08 17:35

  • 72.

    סוף סוף מדינת ישראל פועלרת נכון

    דוד, 23/01/08 17:29

    רק שהממשלה לא תישבר ביגלל לחץ העולם. איזה מדינה היתה סובלת שאזרחים יופצצו

  • 71.

    זהו הטרנספר ההומני האמיתי. ללא שחורי מדים אטומי מבע וללא אוטובוסים

    כתום, 23/01/08 17:28

    לו היו אומרים ליהודים - אנחנו לא רוצים לפנותכם אבל לא נשמור עליכם, היה גם בגוש קטיף פינוי יותר הומני ויותר אנושי אם בכלל היו מתפנים. כיוון שהביאו אוטובוסים והלבישו חיילים במדים שחורים וחינכו אותם לאטום את ליבם - מי שעשה זו הינו פושע אכזרי. כולל החיילים וכולל מפקדיהם.

    • אהההה, הבעיה היתה בצבע המדים? למה לא אמרתם???

      אורן, 23/01/08 20:42

      אתה ככ מפגר שזה בטוח כואב

  • 70.

    יהיה לו מאוד קשה....

    פרננדו, 23/01/08 17:13

    לאלץ אותם לחזור לעזה אח''כ.

  • 69.

    עכשיו יותר קל לנו. לא צריך לתת להם תרופות ואוכל. שילכו למצרים.

    מני, 23/01/08 16:56

    ושהשמולאנים לא יגידו תנו להם אוכל. כי יש להם יותר מידי.

  • 68.

    הפתרון האולטימיטיבי לדמוגרפיה.

    ישעיהו, 23/01/08 16:53

    אולי שרון צדק בכל זאת?

    • תאמין לי, אם הם בורחים ומשאירים את הרצועה ריקה, אני חוזר בי ומודיע

      חוזר בי, 23/01/08 19:22

      שההתנתקות הייתה רעיון גאוני.

  • 67.

    אז אפשר בלעדינו!

    אורית, 23/01/08 16:53

    יופי,אולי סוף סוף הפלשתינאים יבינו שהם צריכים ללמוד לחיות בלעדנו,בלי להטיל עלינו את כל האשמות על קיומם העלוב...לכו תחפשו פתרונות אצל ''החברים, שלכם,אני לא חברה שלכם ולי אין שום אחריות עליכם,אתם ילדים גדולים,נעים להיות מנותקים מכם!!

  • 66.

    טרנספר בקלי קלות. איך לא חשבנו על זה קודם? (ל''ת)

    דה ליברמן, 23/01/08 16:44

    • די לכיבוש

      קדימה הגירוש, 23/01/08 17:15

      והאמת, הפלשתינים מתחננים לכך. הם לא עשו ולו טעות אחת בדרך לנאכבה שניה. הם בחרו בהנהגה ברברית, שלא מוכנה לשלום עם ישראל. מילא לא מוכנה לשלום, אבל עושה הכל למען נכנס בהם, ולא תפסיק עד לרגע הגירוש. זה לא שאני תומך בגירוש, אלא הם, האויב הפלשתיני, הוא שמתחנן לכך.

    • בטח חשבנו.

      יהודי, 24/01/08 10:37

      רק השמאל שם מקלות בגלגלים.

  • 65.

    זה לא 20% מתושבי הרצועה? תקנו אותי? (ל''ת)

    דד, 23/01/08 16:41

    • זה לא...

      א, 23/01/08 17:31

      זה 23% כן ירבו

  • 64.

    לעזאזל , שנה לקח לי לחפור מנהרה , הכל הלך פייפן . (ל''ת)

    אליצור, 23/01/08 16:38

  • 63.

    הכל בלוף אחד גדול יצאו350 יחזרו 700

    אהרון תלם, 23/01/08 16:37

    למוברק יש תכנית שטנית יצאו מעזה כ-500000 יחזרו מליון לא עזתים אל -קאידה תימנים סודנים תסמכו על מוברק הוא מת לשרוף את המדינה הזו שיש לה גרעינים.

  • 62.

    מודבר בהישג מדהים - מצריים מתחברת לרצועת עזה

    ב.ק., 23/01/08 16:37

    פשוט נס. כל הכבוד לאהוד ברק.

    • אתה חי בסרט

      No, 23/01/08 17:43

      באמת נראה לך שמצרים תאפשר למתנגדי משטר פוטנציאליים להקים בסיס בתחומה ? הם פשוט יודיעו שמי שלא יחזור עד תאריך מסוים ישאר בחוץ, פליט במדבר. עד כמה שעזה גרועה, עבור רוב העזתים היא עדיין הבית היחיד שיש להם, ביחוד הפליטים הפרזיטים שלא מכלכלים את עצמם אלא מסתמכים על תרומות - איך הם יצליחו לשרוד במדבר אם הם לא מצליחים לשרוד יומיים בלי דלק וסיגריות ?

      הגיבור שלך אהוד ברח מצמץ ראשון, נתן להם סחורות אחרי כמה שעות של מצור, והוכיח שכרגיל מילה שלו זה לא מילה. היינו יכולים להיות היום במאזן הרתעה אחר לגמרי, אם רק היינו סוחבים עוד כמה ימים של מצור.

      • איזה סרט בראש שלך - עזה נכבשה ממצרים הם קיבלו הכל (ל''ת)

        עכשו הגיע, 23/01/08 19:17

  • 61.

    מי היה מאמין שדרך ההתנתקות השמאלנית נשיג טרנספר! (ל''ת)

    אבי, 23/01/08 16:36

  • 60.

    רק שלא יחזרו! (ל''ת)

    חנה, 23/01/08 16:28

  • 59.

    בראוו אולמרט! בראוו ברק!

    רסקולניקוב, 23/01/08 16:20

    וינוגרד 2 בדרך.

  • 58.

    הפיתרון לבעיית הפליטים - יישובם בארצות ערב. (ל''ת)

    רפי, 23/01/08 16:19

    • פליטים

      עלי, 23/01/08 16:39

      רפי,

      בתורה שלך כתוב ''עבד כי ימלוך''. אל תשכח שאתה עבד. הם פליטים לזמן מסויים, אך אתה נולדת עבד ותמות עבד. ומ''י היא רק חרב בידיהם של האירופאים וארה''ב ''הנוצרים''.

      • יהודים בישראל זה שורש העולם - וזה יתקיים כל עוד העולם קיים (ל''ת)

        מידע לערבים, 23/01/08 16:53

      • כן עבדים אנחנו עבדי השם

        יהודי, 24/01/08 10:36

        ולכן הוא נתן לנו את ארץ ישראל, בא נעבוד אותו.

        ואתם או שתקבלו את זה ואת שבע מצוות בני נח, או שבמקרה הטוב (לכם) בסוף תגורשו, ובמקרה הרע (לכם) תחוסלו במלחמה.

    • עם כל המיליארדים שארצות המערב נתנו לאירגון הטרור של הפת''ח אפשר כבר

      היה לישב אותם, 23/01/08 17:20

      בכבוד,בנוחיות וגם לייצר עבודה ושיגשוג לאזור.
      מדינות חלם שהשינאה שלהם ליהודים מעבירה אותם על דעתם כך שבמקום לייצר פיתרון הם מממנים את הטרור ועוזרים לו להשליט טרור רצח ורשע בכל האזור.
      אבל זה דולף גם אליהם באירופה ואמריקה.

  • 57.

    כמה שישמע מוזר

    אפרת, 23/01/08 16:12

    או לא... פלשתינאים בעזה רוצים ומחכים שצה''ל יכנס ויעשה סדר. נכון שהם בחרו בחמאס אבל גם אנחנו בחרנו לא פעם והתאכזבנו קשות. החמאס כרגע שוחט אותם. אנשים מפחדים פחד מוות. חלק אמרו שהם מרגישים שהם חיים באפגניסטן. נוסף על כך יש אין סוף ארגונים שצצים כל בוקר, משפחות מאפיה עם צבא פרטי.....אני יודעת שאנחנו לא אמורים לפתור את כל הבעיות שלהם כל פעם שהם צועקים הצילו ובודאי שלא לשלם על כך בחיי החיילים שלנו, אבל, באותה מידה אנחנו לא יכולים לשבת מהצד ולראות מה שקורה שם , מה גם שזה משפיע עלינו לא פחות עם כל הקסאמים שנוחתים פה. כרגע נראה שהאפשרות היחידה לעצור את כל זה היא לתת לצה''ל להיכנס ולקחת שליטה על עזה שוב. להראות לחמאס מאיפה משתין הדג ולהחזיר את השליטה לאנשים שלפחות עדיין אפשר לדבר איתם כדי שהשקט יחזור .

    • למה לא להחזיר אש לעבר מקורות הקסאם?

      ד, 23/01/08 17:10

      מה הטעם להכניס את צה''ל לעזה כאשר עזה נמצאת בטווח התותחים שלנו. אם כל אימת שה היו משגרים טיל היינו מחזירים בארטילריה לעבר מקורות האש, זה היה מכניס את התשובים לסכנת חיים, וגורם להם לברוח מכאן כמו ב- 1948. תראי מה קורה להם כאשר הם נשארים יום אחד בלי דלק - הם מייבבים, מייללים, ומתתחננים. נסי להשוות את העליבות הזו לגבורה של תושבי הצפון שעמדו חודש תחת מתקפות טילים מלבנון, ולא שמענו מהם אפילו צל של התבכיינות. חישבי על תושבי שדרות שסובלים מהטילים מעזה ולא נוטשים. הציבור שלנו חזק מהציבור הפלשתיני מאות מונים. בקיצור, יש לזכור שלהכניע את הפלשתינים זה פשוט. כל מה שצריך הוא להחזיר אש בצורה כזו שתעמיד את האוכלוסיה האזרחית בסכנת חיים. זו כל התורה.

      • אין שום סיבה (ל''ת)

        רק קיבעון, 23/01/08 17:54

  • 56.

    נשבר והתמוסס לי הלב למראות המחרידים. מה עוללנו להם? (ל''ת)

    אשר שמאלן1, 23/01/08 16:03

    • עוללתם להם בדיוק מה שעוללתם לגוש קטיף. (ל''ת)

      השמאל ההזוי שלך, 23/01/08 16:20

      • נכון, זה בדיוק אותו דבר....

        מיצי, 23/01/08 16:25

        אני בכלל חושב שמצבם של עקורי גוש קטיף דומה למצבם של אומללי דרפור וסומליה.
        p:

    • שוב שכחת לקחת את התרופות... (ל''ת)

      הפסיכיאטר, 23/01/08 16:36

    • שתבכה ככה כל הזמן. (ל''ת)

      מולך-השלום, 23/01/08 17:25

    • נכון. מה עשית לגוש קטיף? קול דמי אחיך צועקים מן האדמה (ל''ת)

      פושע שכמוך, 23/01/08 22:15

  • 55.

    אנו חיים באזור מטורף לחלוטין ! (ל''ת)

    יאיר, 23/01/08 16:02

  • 54.

    אני סומך על חמאס שלא ישתמשו במצב להכנסת אלפי טונות חומר נפץ לעזה (ל''ת)

    א. אולמרט, 23/01/08 15:57

  • 53.

    גירוש גוש קטיף גרם לגירוש חבל עזה (ל''ת)

    רק שלטון יהודי, 23/01/08 15:56

    • גוש קתיף לא הגן על ישראל, הוא היקשה על צה''ל

      ציוני שמאלני, 23/01/08 16:38

      בין פינוי אזרחים מגהנום עזה להוזלת יד המדינה בשדרות אין קשר.
      הגיע זמן לעשות סדר ולא להרשות הפגזת מערב הנגב.
      להיכנס בהם, מילחמה זו מלחמה!!!!
      שום מדינה לא היתה מרשה בושה כזאת.

  • 52.

    Y NET ,ווואלה מצנזרים תגובות שבאות מימין

    רק NRG, 23/01/08 15:55

    Y NET ,ווואלה מצנזרים את רוב התגובות שתומכות בדעות מימין ,כדי ליצור רושם שרוב הארץהם בעלי דעות שמאלניות לכן אתר הבית שלי הוא NRG ואני קורא פירסומות רק ב NRG כי מי שלא רוצה את התגובות שלנו,גם לא יקבל את כספנו!

    • אני מסכים איתך לחלוטין גם אצלי NRG הוא אתר הבית. בYNET....

      יהושוע, 23/01/08 16:45

      הם באמת מצנזרים הודעות ימניות.
      איני מתלהם ותמיד שומר על שפה נקיה כך שאין להם כל סיבה אחרת לצנזר את הודעותי.

      בושה לYNET. הם עוד קוראים להם העיתון של המדינה.
      אפילו באתר של הארץ כבר לא מצנזרים ככה.

      • את זה גיליתי מזמן - NRG דף הבית שלי (ל''ת)

        מיכה, 23/01/08 17:22

        • חשבתי שרק אני חושב ככה ynet מצנזרים דעות ימניות יחי nrg דף הבית שלי (ל''ת)

          מני חומייני, 23/01/08 18:52

      • אני חסומה אפילו בתגובה על פרחים

        יאללה וואלה..., 23/01/08 17:24

        בוואלה, מכיוון שהשמצתי בלשון נקיה , ואולי משכנעת מדי, את עמוס שוקן. מאז אני לא יכולה להגיד שהדרור הוא הציפור שמאפיינת יותר מכל את ישראל או שהפרח הנבחר הוא כלנית.

        השמאל הנאור מעולם לא יכול היה לסבול דיעה שונה מזו שלו. הם פשוט אלופים בסתימת פיות תוך יללות נגד סתימת פיות. מוסר כפול, צביעות, אנטי דמוקרטיה, מניעת חופש הבטוי, כל הכבוד לוואלה.

    • אני אתך ב-NRG אבל מטעמים אחרים

      צדקיהו ממעשיהו, 23/01/08 17:32

      NRG אחלה אתר חדשות, העריכה נעימה, המדורים למינהם עונים לצרכי, התמנות באתר, מרעננים מידי פעם את המסך שלי. והכי חשוב הפורמט של התגובות, מ-ע-ו-ל-ה!!!
      אגב, אני לא שמאול וגם לא ימין. אני עם אלו שיביאו שלום
      שלום לנו

  • 51.

    עכשיו להעביר חברון טול כרם שכם וגנין לידי הירדנים .בדרך לצרף החרדים (ל''ת)

    וערביי ישראל, 23/01/08 15:51

    • אמרת יפה רק לכלכת עם החרדים תראה באיזה בלאגן אנחנו ואתה מערב אחים?! (ל''ת)

      מני חומייני, 23/01/08 18:50

  • 50.

    אם עברו 350 אז למה להם סולר חשמל ? מי עוד נישאר ברצועה ? נשמע פיתר (ל''ת)

    חי, 23/01/08 15:49

  • 49.

    מי יפרוש ראשון אלי ישי או ברק?

    שאלה, 23/01/08 15:47

    הילמה של ש''ס כרגע היא שאם ברק יוצא מהממשלה,הם תקועים בממשלת שמאל שמחלקת את ירושלים,נראה לי שאלי ישי יפתיע ,ויפרוש עוד לפני דו''ח ווינגרד

    • אולמרט מכר את הר הבית כנכס נדל''ן ואלי ישי לא מצפצף מילה (ל''ת)

      המו''מ הסודי, 23/01/08 16:07

  • 48.

    הנה, הפתרון ל-''בעיית הפליטים'' לפניכם (ל''ת)

    אביעד, 23/01/08 15:37

    • בדיוק!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      י, 23/01/08 15:53

  • 47.

    תמשיך לדאוג להם מןבראק-אלה אחיך

    רות, 23/01/08 15:35

    ולא אחינו.

  • 46.

    מצרים הומנית ישראל פושעת (ל''ת)

    נעמה השפויה, 23/01/08 15:34

    • מצרים הומנית נעמה פושעת (ל''ת)

      ישראל השפויה, 23/01/08 15:49

      • מתאים ליהודי להגיב כך אני ישראלית (ל''ת)

        נעמה השפויה, 23/01/08 16:41

        • את ישראלית פושעת (ל''ת)

          אין סתירה, 23/01/08 17:15

          • יש הבדל בין יהודי לישראלי

            נעמה נשפויה, 23/01/08 19:02

            היהודים חיים בימי הבניים

            • מי אמר שאין הבדל (ל''ת)

              את ישראלית, 23/01/08 19:28

            • יש הבדל בין נעמה לישראלית

              יהודי, 23/01/08 22:14

              ה''שפויים'' חיים באשליות

        • מתאים ליהודיה להתחזות למה שהיא לא (ל''ת)

          -, 23/01/08 22:18

      • הומנית פושעת מצרים נעמה. (ל''ת)

        שפויה ישראל, 23/01/08 17:05

    • כן... מעניין מי קולט את ניצולי דרפור ומה עושה מיצריים (ל''ת)

      א, 23/01/08 17:57

  • 45.

    פושעי הגירוש של גוש קטיף לדין,אחרי הקמת ממשלת נתניהו

    לדין, 23/01/08 15:31

    וועדת חקירה והעמדה לדין

    • מעניים מה היו עושים בגוש קטיף בבלגן הזה

      ציוני שמאלני, 23/01/08 16:42

      הפגזת שדרות התחילה עוד לפני הפינוי.
      מה הקשר???

  • 44.

    הם מהחמס בורחים (ל''ת)

    עקב, 23/01/08 15:30

  • 43.

    אין כמו לחזור הביתה תמיד אמרתי - הם חוזרים הביתה

    לאחר 40 שנה, 23/01/08 15:30

    לשם הם שייכים לא לנו.

  • 42.

    תמצית הסכסוך: אנחנו נוטשים עיר, הם נוטשים מדינה. (ל''ת)

    קנה מידה, 23/01/08 15:29

    • איזה מדינה? איפה מדינה? אוי לנו אם זו הייתה מדינה. (ל''ת)

      אבי, 23/01/08 16:53

  • 41.

    מצויין הם חזרו הביתה - לא להתקפל הם שייכים (ל''ת)

    למצרים לא, 23/01/08 15:26

  • 40.

    והשמאל בבעיה. יש פתרון לבעיה הדמוגרפית, בעזה יהודה ושומרון ובישראל. (ל''ת)

    דמוגרפיה אמיתית, 23/01/08 15:26

  • 39.

    להעביר לעזה את מנהיגי המגזר הערבי שיוצרים עוינות לישראל. ומנצלים (ל''ת)

    מחדלי השילטון., 23/01/08 15:25

  • 38.

    ''ושבו בנים לגבולם''

    יהודי, 23/01/08 15:22

    שיצטרפו אליהם עוד רבים והכי חשוב שישארו שם, לטובת כולם.

  • 37.

    מצוין - עכשיו נשאר רק לא לאפשר להם לחזור

    מתן, 23/01/08 15:21

    שישארו במצרים עם האחים שלהם!

  • 36.

    ההפרדה בין עזה למצרים הפרדה מלאכותי מזמן היו חיבים להרוס את הגדר

    דש, 23/01/08 15:20

    עם בגין לא היה מתקפל לא היו היום תקועים עם זה,היה תרגיל מבריק של המצרים לתקועה לנו בגרון ,טוב שלא עמדו על זה לחבר את אלכסנדריה עם חברון

  • 35.

    כול אחד אוכל את הדייסה כפי שהוא הכין

    פקק תנועה, 23/01/08 15:20

    וגם מוברכ בכבודו ובעצמו

  • 34.

    לתת להם לצאד עוד ואז לסגור את השערים לאלתר (ל''ת)

    תומר, 23/01/08 15:14

  • 33.

    350 אלף??? טוב שלא הגזמתם (ל''ת)

    מגזימים, 23/01/08 15:13

    • 400 אלף (ל''ת)

      -, 23/01/08 15:48

  • 32.

    המצור האוילי נכשל

    רון, 23/01/08 15:13

    הנסיון האוילי לנתק את רצועת עזה מהעולם נכשל.

    • לא היה שום מצור ושום בטיח (ל''ת)

      געיגעיגעיגעיגעי, 23/01/08 15:50

    • הוא לא נועד להצליח

      No, 23/01/08 17:49

      כמו כל מעשיו של ברק, מדובר בהפרחת הבטחות ומילים לאויר, ומעט מאוד עמידה מאחוריהם

  • 31.

    ברק המוכשר במנהיגי ישראל היום.בגין שהיה טיפש ולא הבין במדינאות גרם (ל''ת)

    להעצמת בעית עזה, 23/01/08 15:12

    • מצחיק אתה (ל''ת)

      -, 23/01/08 15:48

    • ברק מוביל אותנו לאסון .ברק איש ימין קיצוני הזוי (ל''ת)

      ברק מוביל לאסון, 23/01/08 17:34

  • 30.

    יכול להיות שזה אירוע היסטורי רב משמעות

    מיכל, 23/01/08 15:11

    תמיד היה ברור שאין זכות קיום למדינה פלסטינית רק בשטחים. הוספת חלקים מסיני לעזה תיצור מדינה ברת קיימא. כפי שאנו יודעים מובארק יתקשה מאוד להחזיר את מאות אלפי הפליטים לעזה. התפתחות ממש חשובה

  • 29.

    החמאס ביצע 17 פיצוצים בגדר

    אילן, 23/01/08 15:07

    שאורכה 10 ק''מ.
    מה שלא אומרים לנו, שמה שנכנס בחזרה לרצועה זה פצצות טילים וקטיושות.

    • האמת על עזה-יש לחם סוכר אורז וקמח דלק וחשמל

      אילן, 23/01/08 15:32

      מוברק שכנע את אולמרט להחזיר את אספקת החשמל
      ולהכניס דלק לרצועה.
      ישראל מכניסה 250 אלף ליטר ביום
      התגובה-חטפנו עוד 11 טילים.
      כמו כן יש בעזה את כל המצרכים אבל במחיר פי 3
      כלומר 'האחים' שלהם הפלסטינאים מחפשים לגזול ולעשות
      עליהם קופה.
      החמאס סתם מנצל את המצב לטובתו-מי צריך מנהרות כשהגבול פתוח.
      ישראל הפסידה-החמס ניצח בענק!

  • 28.

    +++++++++++++ מעולה +++++++++++++++++

    48 - כנסו!!, 23/01/08 15:04

    חברים!!! בו לא נחזור על הטעויות של 48 שכולם ילכו!!! מעולה!!!!!

  • 27.

    הגיע הזמן להתיחס לעזתים כאל מצרים, ואפילו להכיר בהם כחמאסטן

    Metziuty, 23/01/08 15:02

    הרעיון הנואל של ממשלות ישראל לאלץ ערבים לחשוב כשמאלנים, מביא נזק לישראל ללא תקדים.
    ויהודים תמיד יהפכו לאשמים.

    כאן זה לא קומוניזם, אלא קפיטליזם. יש בעיה, תנו לשוק החופשי לאזן אותה.

    השיטה הקומוניסטית נפלה כי היא עולה יותר מידי כספים למדינה.

    כאשר הגבול יהיה פתוח עם מצרים, אין כיבוש, ולא מצור, וישראל לא תהיה אשמה.

    האינטרס של ישראל הנו 3 מדינות נטו על שטחה של מדינת היהודים.

    חמאסטן :
    מדינה עצמאית נפרדת קשורה למצריים.

    פתחלנד :
    מדינה עצמאית נפרדת קשורה לירדן.

    ישראל מדינה נטו רק ליהודים, וערביי ישראל לפלסטין.

    כל עוד פתחלנד וחמאסטן יהוו מדינה אחת ישראל, ע''פ תוכנית שמעון פרס, תהפוך למסננת, החייבת להם תעסוקה, מעברים ושירותים.

    חייבים לפעול עם רוח הזמן ולאפשר לכל שלושת העמים חיים עצמאיים ונפרדים.

  • 26.

    לעשות מצור על אום אל-פאחם...ואז הם יעברו לירדן ... (ל''ת)

    אל נקבה 2008, 23/01/08 15:00

    • ומה לעשות עם סכנין ערבה דבוריה נצרת תחתית ועוד? (ל''ת)

      רוני, 23/01/08 15:20

      • להפציץ מהאוויר (ל''ת)

        א-ל-8, 23/01/08 16:16

        • אתם נוראיים. ערביי ארץ ישראל הם לא פלסטינים. תרגעו (ל''ת)

          כל הרוע יוצא, 23/01/08 16:44

          • כל ערבי ישראלי יגיד שהוא פלשתינאי קודם כל. (ל''ת)

            מוחמדה, 23/01/08 17:29

          • ערביי ישראל תומכים בירי על אזרחי ישראל בפועל (ל''ת)

            ירי שקורה!!, 23/01/08 19:04

  • 25.

    עכשיו צריך להפסיק את משאיות השקלים (ל''ת)

    אבי ט., 23/01/08 14:59

  • 24.

    מברוק מובארק

    מזל טוב תצליחו, 23/01/08 14:57

    עשיתם אותי מאושר מאד מאד תאכלו חומוס פול מצרי בזול תקנו גמלים ותהפכו למצרים יותר טוב לכולם בהצלחה

  • 23.

    מובראק ממוטט את תעשית המנהרות,מוחמד: עוד יום כזה ואנחנו קורסים. (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 23/01/08 14:50

  • 22.

    ב-67 כבשנו את עזה ממצרים בגין הטיפש עשה הסכם גרוע החזיר כל סיני ...

    יהודי ציוני, 23/01/08 14:48

    והשאיר 200000עזתים שבמקור היו מצריים מחוברים לישראל.

    • כמה שאתה צודק 22

      טובה, 23/01/08 15:48

      מצרים התנתה את ההסכם באי קבלת עזה לחיקה הנשיא המצרי דאז סאדאת ידע בדיוק איזה קן צרעות הוא משאיר לנו ולכן לא היה מוכן לקבל את עזה כחלק מההסכם. בגין בטיפשוטו ועיוורונו של א''י מים עד ים שש לקבל את חבל הארץ הזה לידינו וההמשך ידוע. אולי זו באמת סגירת מעגל והגיע הזמן שעזה תהפוך להיות חלק אינטגרלי ממצרים. שטח לא חסר שם ויוכלו לפתח חיים נורמליים

    • מסכים ומוסיף

      ארנון, 23/01/08 16:10

      ב -67 מהגדה המערבית ברחו תושבים רבים. בתחילה הורשו לעבור לעבר הירדן אך כעבור זמן קצר בהוראת משה דיין ניסגרו המעברים.
      מה למדנו?
      שגם מימין וגם משמאל השילטון משכר ושיפוט הדעת נפגם.
      וגם פה נכון - מי ששותה לא נוהג.

      ולסיום. מברוק למוברק. שימשיך כך.

  • 21.

    it is good not to see you again (ל''ת)

    zipi, 23/01/08 14:42

  • 20.

    רק חיסול ראשי הטרור הוא מלחמה אמיתית בטרור.

    כל השאר זה, 23/01/08 14:41

    מה אתם רוצים מתושבי עזה ותושבי הגדה?
    מה אתם רצים כמו מסוממים אחרי ''חיילי הטרור'' שמבצעים פקודות.
    רק ראשי הטרור אחראיים לטרור,לרצח,לגיוס נשק,לגיוס כספים,לתשלום לטרוריסטים(שאם לא היו מקבלים תשלום היו רצים לעבוד כדי לאכול)לתשלום למשפחות הטרור(שאם לא היו מקבלות כסף היו שולחות אתילדיהם לעבוד כדי לאכול)לגיוס טרוריסטים צעירים וחדשים כל הזמן,לאימונם,להסתת הילדים,להסתת כל התושבים,לטרור .
    רק מנהיגי הטרור אחראיים לכל זה.
    המלחמה בטרור היא חיסול ראשי הטרור.
    מי שלא עושה את זה בעצם מנשים את הטרור כל פעם מחדש.
    מי שלא עושה את זה הוא בעצם תומך בטרור,הוא אחראי על התקיימותו של הטרור שללא מנהיגים היה מתמוסס מזמן:לא היה להם אירגון,לא כסף,לא נשק,לא עלילים טרוריסטיים לנסות לחקות אותם.
    רבותי,חיסול אמיתי של כל ראשי הטרור,ברצף כדרך עבודה רצינית ומסודרת של מילחמה בטרור וללא הפסקות,היא ניסור הענף שהטרור יושב עליו.

    • בסלע! (ל''ת)

      דוד, 23/01/08 15:49

    • עובדים על זה... (ל''ת)

      אורית, 23/01/08 16:49

      • עובדים עלינו! (ל''ת)

        ישראל, 23/01/08 21:26

  • 19.

    גדול! דרך צלחה ובבקשה לא להתקשר עוד. (ל''ת)

    מתנחל סדרתי, 23/01/08 14:40

  • 18.

    עכשיו הזמן להשתלט ולסגור את הגבול ולהשאיר אותם בחוץ לתמיד!!!

    ............, 23/01/08 14:37

    עכשיו הזמן להשתלט ולסגור את הגבול ולהשאיר אותם בחוץ לתמיד!!!

    • הגבול כבר לא בידינו...

      No, 23/01/08 14:47

      והתשואות לאיש הישן, לתשקורת ולכנופיית שלטון החוק

  • 17.

    אל דאגה - הם לא יכניסו לעזה נשק

    גיא זהר, 23/01/08 14:37

    אז ככה, כשעזבנו את עזה היה לנו הסכם איתם בקשר למעברים. מעברים אתם יודעים...
    החמאס שולט בעזה ולא יתן יתן להם להכניס נשק.
    אבל רגע, החמאס הוא זה שיורה קסאמים על ישראל.
    מבולבלים, גם הממשלה...

    ועכשיו למחקר חדש שקובע שהשמאל לעולם לא יודה בטעויות שהוא עושה ובנזק שהוא גורם למדינה.
    המחקר קובע שבשמאל עוד מאמינים שהפלסטינים אוהבים אותנו והם רק מחפשים דרך אלגנטית (יש מילה כזאת) לעשות איתנו שלום. מחקר...

    • ROTFL !!!

      No, 23/01/08 14:47

      עשית לי את היום

    • הרגת אותי! חחחחחחח (ל''ת)

      גדול, 23/01/08 14:49

    • ''השמאל'' בסבלנות שלו דחף את עזה לגרון של המצרים.

      אורן, 23/01/08 20:46

      זה מה שקורה שעובדים עם מוח וסבלנות יהודית.

      • לא מח ולא בטיח. המצב שנוצר רק לרעתינו. עד מתי שמאלנים יעלוזו? (ל''ת)

        ישראל, 23/01/08 21:22

  • 16.

    מובארק לא יודע לאיזו צרה הכניס עצמו. (ל''ת)

    רונה, 23/01/08 14:36

  • 15.

    מובארק תכף יתעשת. נראה לכם שהוא צריך עזה במצרים?

    איציק, 23/01/08 14:33

     

  • 14.

    שלום ולא להתראות.שישארו שם (ל''ת)

    מרדכי, 23/01/08 14:32

  • 13.

    עכשיו שכולם יצאו נשאר רק להשתלט על פילדלפי ולא לתת להם לחזור ... (ל''ת)

    אריה, 23/01/08 14:30

  • 12.

    ישראל מקור הטירור העולמי!

    שמאל ציוני!, 23/01/08 14:29

    בישראל עוד אל הבינו שכל פעולה שמטרתה אחרת מחיסול מוחלט של ארגון הטירור רק מביאה להתעצמותו והתפשטותו,
    ארגוני הטירור אינם מבינים את העכבות המוסריות שלנו אלא חושבים
    שהם אלה שמונעים את הכניסה לעזה.


    לא צריך להפעיל לחץ על העזתים על מנת שהחמאס יבין כי חמאס כמו כל ארגון טירור לא מבין את החשיבה המערבית.

    מערכת הבטחון על כל זרועותיה צריכה לקבל פקודה קצרה וברורה:''חסלו את ארגון הטירור חמאס''

    יש לחסל את כל ההנהגה שלו הקיצונים יותר והקיצונים פחות
    את כל מוסדותיו האקדמאיים ה''חברתיים'' והדתיים כולל מסגדים

    יש לשרש אותו מן היסוד
    אין דרך אחרת,זה טוב לנו וזה טוב לפלשתינאים

    יואב צור-שמאל ציוני!

    • יישר כוח יואב

      אריק, 23/01/08 15:04

      לא יכולתי להגיד את זה טוב יותר. החמאס הוא עמלק המודרני ודינו אחד.

    • צודק

      דרור, 23/01/08 15:17

       אתה צודק מאה אחוז! הם לעולם לא יבינו את הראש המערבי. אך לא נראה לי שיש פיתרון.

    • שמאלני וציוני לא הולכים ביחד

      מיכה, 23/01/08 17:26

      הדת של השמאלנים היא פנוי ישובים, איך זה מתחבר עם ציונות??
      ציונות = ישוב ארץ ישראל, וגם את החלק שהאנגלים מסרו לירדן.

  • 11.

    להצטייד במזון, דלק, וקצת נפצים. (ל''ת)

    תיכוניסט, 23/01/08 14:28

  • 10.

    לנקות את הרצועה מאדם.

    איציק, 23/01/08 14:26

    לנצל את ההזדמנות

  • 9.

    הם רצים כמו אנשים שבעים

    אני, 23/01/08 14:24

    לא כמו מורעבים

    • כמה רשעות (ל''ת)

      אני, 23/01/08 15:20

      • סתם ציון עובדה (ל''ת)

        מה שנכון, 23/01/08 17:59

  • 8.

    350 אלף? נשמע קצת מופרך. רבע מתושבי עזה?!? (ל''ת)

    דן, 23/01/08 14:23

  • 7.

    לא להתערב!להשאיר את זה למצרים (ל''ת)

    לא להתערב, 23/01/08 14:23

  • 6.

    המצרים ישלמו על כך ביוקר (ל''ת)

    ניר, 23/01/08 14:22

  • 5.

    ועכשיו שעזה מתרוקנת אולי אפשר להחזיר את המגורשים הביתה? (ל''ת)

    ירמיהו, 23/01/08 14:22

  • 4.

    שישארו שם (ל''ת)

    גג, 23/01/08 14:19

    • PA

      Chaim, 23/01/08 17:18

      AMAN

  • 3.

    מאז זמני התנ''ך הם מגדלים לנו שטנים! (ל''ת)

    טל, 23/01/08 14:19

  • 2.

    שיישארו שם!

    מושיקו, 23/01/08 14:15

    יהיה טוב גם לנו וגם להם!

    • ובאמת נראה לך שהמצרים יתנו להם להשאר?!? (ל''ת)

      ..., 23/01/08 15:44

  • 1.

    כרגיל המצרים תוקעים לנו סכין בגב

    ..., 23/01/08 14:10

    בגין, היה שווה?!?!?
    ציטוט של ליברמן: ''הטילים שלנו מגיעים גם לכסר אסואן...'', איפה ליברמן כשצריך אותו - זה איום אסטרטגי.

    • תזכיר לי מי זה ליברמן?

      יאיר, 23/01/08 15:28

      ומה הוא עשה באמת בשביל המדינה?
      לדבר גם אני יכול, רק שאני מדבר בחינם, לא תמורת משכורת של חבר כנסת.

    • בגין ובן גוריון

      נביל, 23/01/08 16:17

      האנשים שהפכו לאגדות עוד בחייהם.

      תפקידם ופעילותם הפוריה למען ארץ ישראל פסקו ברגע קום המדינה.

      איני יכול לזקוף שום הישג משמעותי לאיש משניהם שהושג לאחר קום המדינה.
      ההיפך הוא הנכון: חוסר חזונם לעתיד הציונות גרם להשארת מוסלמים בשטחי ארץ ישראל והחזרת נכס לאומי ואיסטרטגי כמו חצי האי סיני.

      שמעון פרס? ההישג המשמעותי ביותר שלו הוא עידוד הקמת התעשיות הבטחוניות בישראל. עד כמה הן התפתחו עקב פעילותו, איני יודע.
      כל הישגיו ירדו לטמיון עקב הצטרפותו לשמאל היהודי הסהרורי והשמאל האירופאי האנטישמי וביחד פיתחו ''תורה'' שאינה עומדת במבחן המציאות.

      לצערי, אנשי מפתח בעולם התקשורת והאקדמיה, מי בעבור בצע כסף ומי באמונה שלמה החלו את מכבש שטיפת המוח, שישראל כובשת ובאם נחזיר את השטחים שנכבשו יכון כאן שלום. תורה זו היא תורה שמושכת מאמינים שלא חושבים על יום המחר.

      95 אחוזים מהמוסלמים בעולם, בימים אלה ובשישים השנים האחרונות לא היו משלימים עם ישות יהודית אפילו על חלק קטן מארץ ישראל. לכשהבנתי זאת, מיד עברתי מאורי אבנרי וחבריו לרב כהנא זצ''ל והאל ינקום דמו. מבחינתי הרב כהנא הוא שמאלן.

      ולעצם הכותרת: מישהו מאמין שיש מנהיג בישראל, כיום, שמתכנן מעבר ליום המחרת? אז מה הפלא שמצרים פתחה את שעריה לפלסטינים וממשלת ישראל הופתעה. כנראה שחברי ממשלת ישראל עדיין לא הפנימו שהפלסטינים בעז הם גם מצרים... המנהיג המאכזב ביותר שהיה ליהודים בעת החדשה הוא אריק שרון ומעלליו ידועים לכל,,,