• 34.

    מוזרה!! (ל''ת)

    אליהו, 10/02/08 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    היא אמרה משהו? (ל''ת)

    שראל, 26/01/08 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אשת חיל

    רונן, 25/01/08 14:30

    מסכים עם כל מילה..

    ירעם - אחלה מרואינים..

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הכאב ראש האמיתי היא השנאה הגדולה שלך לחרדים

    הודיה, 23/01/08 11:09

    חבל שבכל ספר שלך יש כ''כ הרבה שנאה לחרדים. וחבל עוד יותר שאחת כמוך שפשרנית כ''כ במצוות מבקרת
    בשאת נפש אנשים ששומרים מצוות
    ויש להם כמו לך חלקים לא יפים, אבל
    מדוע לא תראי את הצד היפה שלהם
    בגמלות חסדים למשל, רק על זה אפשר לכתוב כמה ספרים, למה לא לראות את חצי הכוס המלאה.
    את דומה לחילונים שכ''כ שונאים חרדים. חבל מאוד! צריך יותר לאהוב מאשר לשנוא ותאמיני לי זה יותר משתלם!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • שימי לב

      לימור, 23/01/08 18:40

      במילותייך שלך אמרת ''צריך יותר לאהוב מאשר לשנוא ותאמיני לי זה יותר משתלם'' ואת צודקת. אז איך תסבירי שנאה של חרדים לאחיהם היהודים החילונים עד לכדי השלכת אבנים, שפיכת מים ואפילו קללות (ואני מדברת פה מניסיון אישי מר, ובתור חילונית אני קרובה ומאמינה בשם, לא ''זולה'' לפי אמות מידותיכם ועדיין שמעתי מילות גנאי מאנשים שאמורים להיות יראי השם. פשוט בושה)? וכן החרדים תקועים בעבר. תאמיני לי, כל הסגירות והאטימות שלכם למה שקורה מסביב הוא לא לטובתכם.

      הגב לתגובה זו

    • את מבזה את שמך (ל''ת)

      הודיה, 24/01/08 23:29

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מספרת שהמקווה מאחוריה, זול ומביש (ל''ת)

    יפה חצרוני, 23/01/08 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ירעם התותח (ל''ת)

    ארז, 23/01/08 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בספריה של נעמי יש דיסאינפורמציה במסווה של הבאת הלכות

    רונית, 22/01/08 23:57

    כשתבדקו את ה''ציטוטים'' וה''מקורות''
    ואת ה''מנהגים'' המתוארים, תגלו את הטעויות עליהן היא בונה הררי קיפוחכביכול ואנטי דתיות.

    חבל שאישה הקוראת לעצמה דתיה מסלפת יהדות ומגנה אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    א ו מ ל ל ה

    אומללה אומללה, 22/01/08 23:30

    א ו מ ל ל ה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כמעט שהצליחה

    גלעד מאירסון, 22/01/08 22:26

    כן כן
    עוד אשה חרדית שנפקחו עיניה להבין שכל עניין האמונה והדת הוא רובוטיות לשמה חסר תוחלת
    אך כמו רבים אחרים לא הצליחה לעשות את הצעד הנוסף לעבר השפיות והנורמליות, משום שהדת אמנם לא חבושה על ראשה, אך חקוקה גם חקוקה היא מינקות בעצמותיה.
    עוד צעד קטן נעמי...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    lllll

    lllll, 22/01/08 20:13

    Agora deu medo!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה? מה את/ה רוצה??? (ל''ת)

      א?, 22/01/08 22:21

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שמות המיסיונרים מאמנון נאסראללה ועד בכלל המדיחים את טובי הצעירים

    שם רשעים ירקב, 22/01/08 18:30

    להשתמטות משירות בצה''ל ועבודה הם מהגרועים באוייבנו ועליהם אמר הכתוב ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו''..........

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    האם התדרדרות בתשובה או יציאה בשאלה? לדעתי יציאה בשאלה כרוכה יותר

    מה קשה יותר?, 22/01/08 18:13

    באומץ מאשר התדרדרות בתשובה ומדוע? יציאה בשאלה היא תקופת אי ודאות של ספקנות וחיפוש האמת בתקופה של נכות והליכה בדרך החיים עם קבי הדת והיום בו יוצאים בשאלה מעידן החשכה,הטפילות,הבערות,הרובוטיות,הכזה ראה וקדש,העוני,הפיגור,הנחשלות והבורות של הדת הוא אומץ אדיר.לפתע מנכה דתי הדם יוצא לעולם ערכי של חירות,סובלנות,הומניות ועוד ובלי קבי הדת אותם הוא זרק במהלך יציאתו מסדום לבלי הבט שוב אחורנית.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד? את בעיית הסכינים בבתיה''ס שלכם פתרת כבר? (ל''ת)

      מדבר על נחשלות, 22/01/08 20:02

      הגב לתגובה זו

      • כן, פתרנו - ומאיזו מערכת חינוך הגיעו השבבניקים שלכם?

        חילוני, 22/01/08 21:42

        יש הרבה פחות חילוניים עם סכינים מאשר שבבניקים וערסים חובשי-כיפה עם סכינים.

        הגב לתגובה זו

        • שבבניק אינו עבריין , אלא נער שלא רוצה ללמוד (ל''ת)

          קצת מידע, 22/01/08 23:23

          הגב לתגובה זו

          • צודק! ''שבב'' ר''ת : ש-מח ב-חור ב-בחרותך (ל''ת)

            בוודאי לא, 23/01/08 00:10

            הגב לתגובה זו

    • היהדות זה ה''קביים'' לחיים ? אולי ההיפך !?

      יעקב, 30/01/08 04:36

      טענת הקביים היא ידועה, אולם רק מי שבור בענייני יהדות יכול לטעון אותה. דמיין לעצמך אדם שהתקבל לעבודה בסופרמרקט אבל את כל זמנו הוא מבלה בהפסקות קפה, הליכות לבנק, גלישה באינטרנט וכו'. כאשר הבוס שלו טוען שהוא לא עובד הוא עונה לו ש''מה הבעיה ? כולם עושים מה שאני עושה, הולכים לקפיטרה,לבנק, גולשים באינטרנט... זה שהם גם מסדרים את הסחורה על המדפים זה עיניינם האישי. אני לא אוהב את זה.'' הבוס מתסכל עליו ספק בפליאה, ספק בכעס, ספק ברחמים, ואומר לו בשקט: '' אולי לא הבנת, אבל כל הפסקות הקפה, סיגריות, אינטרנט, פלאפונים שאני נותן לעובדים שלי לעשות זה כדי שהם יעבדו יותר טוב, שהסופר יהיה מסודר, הסחורה תהיה על המדפים והלקוחות יקבלו שירות...''

      עכשיו הנמשל: על פי היהדות , הסיבה שהעולם נברא הוא כדי שלאדם תהיה בחירה חופשית, בחירה בין טוב לרע כמובן! וכאשר הוא יבחר בטוב ויקיים תורה ומצוות, אזי הוא יממש את מטרת בריאת העולם הגשמי : קידוש החומר והעלאתו מחומריות לרוחניות. ע''י ברכה על האוכל מעלים את האוכל, על ידי תפילה מעלים את כל הזמנים ואת האדם, ע''י צניעות וטהרת המשפחה מעלים את הקשר המיני. ועוד כהנה וכהנה.
      מה שאדם קיבל גם אפשרות לנוח, להנות מאוכל, לעבוד בעבודה ''רגילה'' ולהתפרנס, זה הכל כדי שהאדם יוכל לממש את מטרת בריאתו- קיום תורה ומצוות (גם לגויים יש 7 מצוות בני נוח - מספיק עבודה לכל החיים). כך שלמעשה מה שרוב העולם קורא לו ''חיים'' זה הקביים האמיתיים, ומה שנקרא יהדות ותורה ומצוות - זה החיים האמיתיים.

      כל אחד רשאי לחלוק עלי בשאלת אמונתו ביהדות, בורא עולם, תורה משמים וכיוצא בזה, אבל למי שרוצה לדעת - זאת עמדת היהדות ואיך שהיא באמת, לא קביים שעוזרים לחיים ה''רגילים'' אלא החיים האמיתיים שניתן להיעזר בקביים (החיים ה''רגילים'') כדי לחיות אותה יותר טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    נעמי רייגן

    חיה, 22/01/08 17:09

    המשך שליפות: נעמי רייגן - תת רמה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נעמי רייגן איזה יופי! רק צריך לזכור

    עירוני אפור, 22/01/08 16:28

    שבספרות לפעמים קצת מרחיבים את המציאות למקומות שהם לא תמיד שכיחים....

    הגב לתגובה זו

    • תאר לך כמה משעמם היה ספר שמתאר

      יונתן, 22/01/08 19:46

      שגרה אפורה,אין מה לעשות כדי שספר יהיה מעניין הוא חייב לצאת מגבולות השגרה והנורמליות.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אהבתי (ל''ת)

    Nadav, 22/01/08 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נעמי רגן עשתה עוול בל יכופר לציבור החרדי בספריה

    רמי, 22/01/08 14:34

    מי שקרא את ספריה (או חלקם) מכיר היטב את תיאוריה הזוועתיים על אלימות במשפחה לכאורה, ועל זלזול מחפיר בכבוד האשה, ועוד תיאורים אחרים שאין להם כל ביסוס במציאות.
    נכון שזאת ספרות עלילתית וזכותה של הכותבת ליצור עלילה כפי ראות עיניה גם אם אין לזה אחיזה במציאות אך מכיון שהיא לכאורה מגיעה מתוך המגזר וכאילו מכירה את הדברים מבפנים נוצר הרושם כאילו היא מביעה איזו שהיא מחאה על עוולות שבפירוש אינם קיימות, האלימות במשפחה בציבור החרדי אינו עולה על הציבור הכללי, כבוד האשה תופס מקום של כבוד ביהדות, כך גם נוהגים אנשים יראי שמים.
    העוול שגרמת הוא בלתי נסלח.

    הגב לתגובה זו

    • ומה אני ראיתי

      בעל משקפת, 22/01/08 15:07

      יש לי משקפת גדולה, וכפנסיונר ירושלמי אני מרגל אחר השכנים.

      בבתים החילוניים ראיתי לכל היותר זוגות מתנשקים ומתמזמזים, אבל אצל החרדים - מכות לרוב. הבעל מכה את האשה, האשה מכה את הילדים, הילדים מכים זה את זה...

      הגב לתגובה זו

      • שאתה מציצן כבר הודית..

        משקפופר, 22/01/08 16:56

        בסוף מישהו יתפוס אותך מציץ לו לחדר השינה והתוצאות לא יהיו נעימות, אם להתבטא בעדינות מירבית.

        גועל נפש מרוכז.

        הגב לתגובה זו

      • ואני יחזקאל הנביא...

        Agent J, 22/01/08 17:53

        אם אתה פנסיונר עם משקפת אז אני יחזקאל הנביא: בעזרת הנבואה שלי דווקא ראיתי הפוך...

        נו... באמת... אין גבול לטיפשות? לא יכלת להמציא סיפור אחר?

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    אשה נדירה. גם דתיה,גם חכמה וגם לא מטורללת (ל''ת)

    גל עד, 22/01/08 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אשה נדירה. גם דתיה,גם חכמה וגם לא מטורללת (ל''ת)

    גל עד, 22/01/08 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    דתלשים דרוש אומץ!!

    ח.חגי, 22/01/08 14:07

    מה הקשר ? איזה אומץ????

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    במקרה שלה כיסוי ראש ימנע מאחרים כאב ראש

    אודי, 22/01/08 14:05

    כיסוי ראש יכול רק להיטיב איתך ,, חלולה, דבילית.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    רדוד, כמו הספרים שכתבה (ל''ת)

    אשר, 22/01/08 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מ ק ס י מ ה ! ! ! הקול הדתי השפוי , סופרת נפלאה (ל''ת)

    אתי, 22/01/08 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כיסוי ראש -כאב ראש?

    עם כיסוי ראש, 22/01/08 12:50

    אולי את סופרת מעולה (בז'אנר המאד מסויים) אבל מי את שתבטלי הלכה מפורשת בתירוץ כל כך עלוב . הרי פעם כיסית את ראשך ופתאום הנגישות להוויה התרבותית , ההתחככות בברנז'ה הנחשקת גרמה לך לשנות כיוון . לא מאמינה להצהרותיך - יהודיה לאומית ? לא יהודיה מתרפסת . תודי שפשוט קל יותר בלי כיסוי ראש - גם שמירת מצוות עבודה קשה.

    הגב לתגובה זו

    • וואו, כמה תסכול בתגובה אחת! (ל''ת)

      אולי פשוט, 22/01/08 13:48

      הגב לתגובה זו

    • ''מצווה מפורשת''- האמנם??

      תמר, 22/01/08 18:18

      בכל הנוגע להלכות צניעות לא כל כך ברור מה מפורש..
      תיכף תגידי שגם לכסות את המרפק זה מפורש, או עד המרפק זה מפורש ועוד קשקושים ממין אלה.
      משנה לשנה יש יותר הלכות מפורשות,
      אבל האמת היא שצניעות תלויה בעיקר במנהג המקום.. גם בכיסוי ראש.
      עייני בפסקו של הרב משאש שהתיר.

      הגב לתגובה זו

    • מנהג ותו לא (ל''ת)

      כסת''ח, 22/01/08 19:48

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    קוראים בהאר''י פוטר ורואים ניסים!

    אריה פוטרוביץ', 22/01/08 12:43

    ספרי האר''י פוטר נכתבו למעשה תוך התייעצות עם רבנים מקובלים מק''ק מנטשעסטר ולונדען, והם מלאים בניסים ונפלאות ברוח היהדות והקבלה!

    במקום לפנות לכוחות של נחמן מברסלב, מומלץ להשתמש בספרי האר''י פוטר, להגות בהם יומם ולילה, ולראות ניסים ונפלאות!

    ד', יהודי חרדי ושומר מצוות, הבריא מסרטן בזכות האר''י פוטר הקדוש!

    ח', תלמידת סמינר, מצאה שידוך עם בן של יהלומן אחרי שקראה את ''האר''י פוטר ואב''ן החכמי''ם'' (מושג קבלי ידוע!) תוך כוונות גדולות!

    ב', עקרה שומרת מצוות וקשת יום, זכתה ללדת תאומים ולזכות בפיס באותו שבוע בזכות קריאתה את ''האר''י פוטר ומסדר עוף החול'' (עוף החול מופיע בספרות האגדה היהודית ובחז''ל!)

    מ', אברך מלומד, ניצל מפיגוע כי התעכב בחנות לקנות את ספרי האר''י הקדוש ולא נכנס לפיצריה הסמוכה!

    קוראים בהאר''י, ורואים ניסים!

    הגב לתגובה זו

    • תותח! עלה והצלח בכוחך זה (ל''ת)

      !!!, 22/01/08 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מעניין מאיפה רגן העתיקה את השליפות.... (ל''ת)

    דוד, 22/01/08 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נראית כמו המכשפה מהארי פוטר (ל''ת)

    אז מה הפלא, 22/01/08 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נראית כמו מכשפה, נשמעת כמו מפלצת (ל''ת)

    ברכה, 22/01/08 11:43

    הגב לתגובה זו

    • קצרצרה וקולעת

      תגובה הולמת, 22/01/08 17:00

      ברכות.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אשה אכולת שנאה עצמית להיסטוריה היהודית (ל''ת)

    שולי, 22/01/08 10:16

    הגב לתגובה זו

    • ואת מה?אכולת שנאה לכל מי שחושב אחרת ממך. (ל''ת)

      ואהבת לרעך כמוך, 22/01/08 10:59

      הגב לתגובה זו

    • שולי, את קשת לב. התשובה -

      נאוה, 22/01/08 11:33

      ת נ ו ח י!!!!!!
      הלוואי וגם לך היתה הבינה ויכולת ההתבטאות שזכתה לה נעמי רגן.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אשה גדולה

    אילנה, 22/01/08 10:15

    אשה גדולה. אדם עם מעוף, חזון וחוט שדרה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה כיסיתם לה את הראש בתמונה?

    חיה, 22/01/08 10:03

    זה עושה לה כאב ראש.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אהבתי את דעתה על הטוקבקים - חבל

    רפי, 22/01/08 09:48

    שיש אתרים שלא מכבדים את הדעה הזו ומוחקים תגובות במידה והתגובות לא משרתות את האינטרסיים שלהם .

    חופש הביטוי מפחיד את האנשים שעסוקים בשקרים

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    וואלה אני לא מכיר אותה, ובדר''כ אני מכיר את כל מי ששולף פה.

    הלכתי לגגל עליה, 22/01/08 09:48

    לפי מה שקראתי, מומלץ להכיר אותה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה זרמים אחרים ביהדות מבולבלים לדעתך?

    שרגא, 22/01/08 09:47

    אני חושב שהבלבול הוא של השולפת.. חבלשנעמי רגן לארואה כי שיוויון אמיתי ביהדות קיים בתנועה הרפורמית שם אשה כמוהה יכולה להיות רב, לקרוא בתורה, לחתן ולעשות כל מה שגבר רב יכול לעשות. כשנתנו לראשונה זכויות הצבעה לנשים במהלך המאה האחרונה הרבה אנשים חשבו שזה אקט בעייתי, שנובע מבלבול.

    הגב לתגובה זו

    • מבולבלים?

      ., 22/01/08 11:54

      גם אנחנו

      הגב לתגובה זו

    • את הבלבול בקרב רפורמים היא לא מייחסת למעמד האשה

      תמר, 22/01/08 18:20

      נראה לי שהיא דוקא חושבת שיש דברים נכונים בגישתכם בנוגע לנשים.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אשה מצפונית ואמיצה!

    גאולה, 22/01/08 09:14

    בהצלחה במאבקך החשוב נגד ההפרדה באוטובוסים!

    אהבתי מאוד את ספרך ''בידך אפקיד רוחי''.

    יישר כוחך!

    הגב לתגובה זו