• 196.

    לא לספק כלום לעזה כנסו

    אזרחית, 12/04/08 18:36

    אני קוראת להחרים את תחנות דור אלון!!!!!!! שני עובדים מסכנים שרק רצו להתפרנס נירצחו!!!!!! בגלל שנישלחו!!!!!! לספק לטירורסטים העזתים (בעיני כולם הם בחרו בארגון טרור שינהיג אותם) דלק את בני משפחותיהם לא היו שולחים לעבוד שם ובכלל אנחנו חייבים להחרים!!!!!!!! את כל מי שעוסק עם הטרוריסטים מעזה הם צריכים להיחנק עד שהם יכנעו ויפילו את האירגון הטירוריסטי שהם בחרו אין לנו שום הסכם עם המנובלים החמאס היות שהם לא מכירים בישראל ולכן אנחנו חייבים לתת להם לישקוע בבוץ שהם בישלו לעצמם

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    יש ממשלה בירושלים !!! בנחישות, בהתמדה, ביחד, בשכל !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ביחד נביא שלום, 21/01/08 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    ארגוני זכויות אדם-אנשים עלובים ופאתטים תומכי טרור.!טפו!!! (ל''ת)

    --, 21/01/08 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    ארגוני זכויות האדם הערבי ולא היהודי כי ליהודי אין זכוית קיום (ל''ת)

    האמת של העולם, 21/01/08 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    וואו זה כלכך רומנטי, הם אוכלים לאור נרות (ל''ת)

    איתי, 21/01/08 22:03

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    שארגוני זכויות האדם, ידאגו לזכויות בני האדם, ולא יתעסקו בשטויות. (ל''ת)

    האויב הציוני, 21/01/08 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    מי אלה - אלה מתנו לחיות לחיות (ל''ת)

    רק בסאפרי, 21/01/08 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    קראתי 100 תגובות וחשבתי שהגעתי במכונת זמן

    שמאלן, 21/01/08 20:28

    לליל הבדולח. בא לי להקיא מכל המגיבים, ומאחל לכולכם להגיע לחול ולקבל יחס דומה על גזענותכם

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    שבג''ץ תעבור לשדרות!!!!!!!! (ל''ת)

    חנה, 21/01/08 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    מזכירה לי תמונה של קראוואג'ו...

    דודו, 21/01/08 18:40

    מי אמר שיש שם רעב?
    הם גם לא נראים כל כך סובלים.
    הילדה משמאל נראית כמי שנהנת מההצגה.
    חבל שבג''ץ ''אוכל'' את התעמולה שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    ציפי לבני!עם ישראל דורש הצהרת תמיכה בגרט ויילדרס ומאבקו החשוב !

    אזרח כועס, 21/01/08 17:54

    מאבקו הוא המאבק של כולנו נגד כוחות האופל של האיסלם הקיצוני המאיימים על הציביליזצייה המערבית כולה !.עם ישראל עם ההולנדים נגד איומיי האיסלם הקיצוני להחריב את הולנד !.די לטרור האיסלמי !.

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    ואנחנו מטומטמים שלא הפסקנו את האספקה קודם

    עולם הפוך, 21/01/08 17:46

    איזו מדינה נורמלית נותנת מזון ודלק וחשמל לאויביה בזמן שהם מפציצים אותה?

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    ציפי לבני שרת החוץ הגרועה ביתר - כישלונרית על (ל''ת)

    אכזבה מקדימה, 21/01/08 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    בג''ץ הומני על חשבון שדרות!

    דמר94, 21/01/08 17:35

    כולם טובים והומנים על חשבון תושבי שדרות, יש לפרק את המעוז האנטי ציוני הזה מיידית! נמאס לנו לציית לשלוחת החמאס והאיחוד האירופי! אם לא נלחץ על הפוליטיקאים במיוחד הימניים שבהם כמו נתניהו ליברמן וש''ס, גם פרידמן הגדול יכשל מול החונטה השלטת!

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    שיעשו מצבע, תן נשק קבל פרוסת לחם וכוס מים!

    רועי שוב, 21/01/08 17:33

    ככה גם יקבלו אוכל וגם נפתר מהנשק שם. ומי שלא יביא סימן שהוא מעדיף למות ברעב מלוותר על הנשק, אש שימות ברירה שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    אולי גם תגישו בג''צ להפסקת הקסמים צבועים שכמותכם (ל''ת)

    מרדכי, 21/01/08 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    צריך למנוע מהם אוכל ומים! מצידי שימותו ברעב ולא יפציצו

    רועי, 21/01/08 17:32

    מי שרעב וצמא לא יכול להפציץ עם קאסמים לא? אז שירעבו. אני מציע דבר אחר תמורת כוס מים ופרוסת לחם יהיה על כל אזרח לארגן כלי נשק, תחמושת ואמצעי לחימה אחרים. מי שלא יביא לא יקבל אוכל.

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    צריך לקבל את העתירה, אבל רק

    גיא, 21/01/08 17:20

    ביום שבו תתקבל עתירה בבג''צ הפלסטיני שאוסרת לירות קסאמים על תושבי שדרות. לא שניה אחת לפני כן.

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    למה לא מוציאים כבר

    אלעד, 21/01/08 17:19

    את האירגונים הפאשיסטיים והגזענים האלה מחוץ לחוק? במ הם טובים יותר מכהנא?

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    לחייב את ''שופטי הבג''ץ לעבור לשדרות!

    דמר94, 21/01/08 17:16

    נמאס לנו לשמוע ש''ארגוני זכויות הפלשתינאים'' עותרים לבג''ץ שאמור לשרת ישראלים ולא את האוייבים! אם הבג''ץ יתערב בנושאים אלו יש לחייב את ''שופטי הבג''ץ'' לחיות ו''לעבוד'' בשדרות! צריכים לפרק את הבג''ץ האנטי ציוני הזה לפני שהוא יפרק אותנו!

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    די לשמאל הקיצוני - שגובל באהבה לאויבים ! די די די !!! (ל''ת)

    שמאלני, 21/01/08 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    לעזתים שילכו לעזה-זל

    שלומי, 21/01/08 16:58

    כל מי שהצביע לחמאס, הוא ומשפחתו, אסור לרחם עליהם.
    שישתו מהמים של עזה, כל זמן שהם נלחמים בנו. הנקניקים הללו.

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    עזה

    ס, 21/01/08 16:54

    לא היו צריכים לחקות עד עכשיו איך שנופל הקאסם הראשון היו צריכים לסגור את כל המעברים

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    לפי הדין הבינלאומי-תותר מדי פעם כניסת מוצרים חיוניים בלבד (ל''ת)

    לפי שיקול ישראל, 21/01/08 16:45

    הגב לתגובה זו

    • לפי הכתבה שתפוקת החשמל בעזה היא 30-53%

      אורן, 21/01/08 17:13

      שישתמשו בחשמל זה לצרכים החיוניים כגון בתי חולים וכד' כדי שלא יפגעו החולים. ישראל לא צריכה לאפשר להם 100% אלא את המינימום הדרוש (אם בכלל).
      הם פוגעים בעצמם עם סדר העדיפויות ה''מוזר'' שלהם

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק!כמו שיש הפסקותחשמל יזומות בלי הצגות משברים הומניטרים

        או קיצוב דלק, 21/01/08 19:25

        איזה פלסט' הציג צריכה שלהם-כאילו אנחנו קבלן שלהם..
        ש''יצרכו'' פחות.

        הגב לתגובה זו

  • 172.

    חתרני השמאל הקיצוני רצים למעוז הפלשתינאי בירושלים לסיוע לאוייב

    דרור, 21/01/08 16:39

    החמאסי.

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    מה אם הזכות של תושבי שדרות לחיות בשלום ובשקט?

    פיט, 21/01/08 16:37

    נמאס מכל ארגוני זכויות האדם למחבלים השמאלנים האלה

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    איך היה הטיול לשדרות ''שרת כשל-ההסברה''? (ל''ת)

    במסוק צבאי, 21/01/08 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    השמאל הישראלי לא מסתיר את אהדתו לפלסטינאים,שהם האויבים !.... (ל''ת)

    פרשן מדיני, 21/01/08 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    סוף סוף למדו משהוא בעזה מאולמרט

    תלם אהרון, 21/01/08 16:25

    זה היה צריך לקרות לפני שנה ויותר ואז לא היו צריכים לדבר על מיגונים ועל שטויות ,הלאה אריק שרון אתה הכשלת את המדינה כשלון חרוץ ,ברק ואלמרט אחריך בטפשותם !!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    אהרון ברק תאפס כבר את פרידמן (ל''ת)

    נעמה השפויה, 21/01/08 16:23

    הגב לתגובה זו

    • התחלת להאמין באלוקים?? (ל''ת)

      מתנחל פשוט, 21/01/08 16:57

      הגב לתגובה זו

  • 166.

    פרופ' פרידמן מתחבב עלי יותר ויותר (ל''ת)

    איחסה בג''צ, 21/01/08 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    תפקידם לעתור כי בשביל זה הם קיימים

    טובה, 21/01/08 16:17

    ומקבלים תרומות.השאלה היא האם שופטי העליון יהיו מספיק אמיצים להחליט שהיחידי שיוכל להסיר את המצור הוא הנייה והחאמס שלו.ממשלת ישראל מחויבת רק לדבר אחד . להגן על תושביה בגבולות המוכרים והרישמיים. וכל היתר תלוי בהחלטות שתתקבלנה בצד השני של הגבול

    הגב לתגובה זו

    • אם הם מקבלים זכות עמידה בבג''צ זה בזיון

      No, 21/01/08 16:28

      בג''צ צריך לגלגל אותם מכל המדרגות. בעזרת השם ודניאל פרידמן - בקרוב לא יוכלו ארגונים כאלה להגיש עתירות

      הגב לתגובה זו

  • 164.

    ייחלתם שנים לשלטון השמאל וקיבלתם בגדול גדול (ל''ת)

    תאכלו אותה, 21/01/08 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    מדוע לא עתרו לבג''ץ גם נגד הקאסמים? מדוע רק תושבי עזה זכאים לשקט ולח

    יים נורמלים ולש, 21/01/08 16:14

    דרותים מגיע לסבול?

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    יפיופים

    שלום, 21/01/08 16:01

    בבקשה תעברו לגור בשדרות תאכלו קאסמים ופצמרים ואחר כך נראה אתכם מגישים בגצים להפסיק את העיצומים נגד הפלסטינאים

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    אני מציע להעביר לשדרות את העותרים

    Avi Ecuador, 21/01/08 15:57

    כן, גם את הכנסת הממשלה ובג''ץ.
    תושבי שדרות יוכלו לעבור לבתים ולמשרדים ולמבנים המפונים.
    מסידי שיורידו גם את השמירה מאיזור עזה ויתנו להם ללכת חושי לצייד...

    הגב לתגובה זו

    • להעביר לשם את המחבלים

      פללוני, 21/01/08 16:12

      אני מציע להעביר לאזור שדרות את כל בתי בכלא ומחנות המעצר בהם כלואים מחבלים

      הגב לתגובה זו

      • חחח, יפציצו את שייח מוניס

        Avi Ecuador, 21/01/08 16:24

        ויעבירו את החטופים שלנו באותה שיטה.
        כן, שייח מוניס מטרה טובה...

        הגב לתגובה זו

  • 160.

    מגיבה 135

    מוסא קאראף, 21/01/08 15:57

    לא משנה מי הכניס אותנו לקטסטרופה זו. השאלה מי יכול להציא אותנו ???
    תשובה אצלי !!

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    התפקחות השמאל איטית בגין מוטציה ושיבוט (ל''ת)

    הרצברג, 21/01/08 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    אל תטעו. עדאללה אינם שמאלנים אלא לאומנים ערבים. פאשיסטים אמיתיים. (ל''ת)

    יושקו, 21/01/08 15:55

    הגב לתגובה זו

    • מה כבר ההבדל בין שתי הקבוצות?!הן תאומות סיאמיות (ל''ת)

      זכויות היהודים, 21/01/08 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    תנו להם דלק רותח. ישר מהתנור (ל''ת)

    אריק, 21/01/08 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    והיכן הם זכויות האדם וכל יפי הנפש

    יהודיהאחת, 21/01/08 15:50

    כשמדובר בתושבי שדרות שמס' שנים שגרת חייהם הפכה לסיוט אחד גדול, שיבוש כל נורמליזציה של אורח חיים תקין, היעדר שמחת חיים ופגיעה קשה בילדותם של ילדים רכים שאם אינם נפגעו פיזית,נפגעו נפשית וממשיכים להיפגע יום יום?
    2 בחורים צעירים שנקטפו על לא עוול בכפם. מספיק דם יהודי איננו הפקר!
    מחזקת את דברי השרה לבני, כל עוד פה לא יהיה נורמאלי גם שלא(הרי זה ברור שאנחנו נישבר באיזשהו שלב) והמצור יפסיק, ואילו ירי הקסאם לא.
    אולמרט תתפטר!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    קרקר נגד שטקר

    ירון, 21/01/08 15:48

    נראה כמו עוד מערכון של הגשש,אולי יפנו להאג? מי יחבר להם חשמל?

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    שמאל וחמאס ללא שמץ הבדל חד-הם לחלוטין (ל''ת)

    חבר מורשת, 21/01/08 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    פתחו את התמונה הראשונה בעמוד

    אהרון, 21/01/08 15:46

    ותראו שם מנורה דולקת בצד...
    שלא יעבדו עלינו וינסו למכור סיפורים על הפסקת חשמל...

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    קודם שמגישי העתירה יעברו לגור בשדרות ובישובי עוטף עזה !!! (ל''ת)

    בואו נראה......, 21/01/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אירגוני זכויות אדם= שמולאנים יפי נפש

    שירן, 21/01/08 15:45

    ומה שקורה בשדרות זה בסדר שילדים חיים בפחד וחרדה זה בסדר לערבים מותר אבל שאנחנו מפסיקים להם את הדלק זה אסור זה פשוט שערוריה איך התקשורת השמולאנית דואגת לערבים ולא ליהודים ,כל מדינה נורמאלית היתה עושה פה מה שאולמרט קם ועשה ההבדל אולמרט חיכה כמה שנים ומדינה כמו אהר''ב על הטיל הראשון היתה פועלת

    הגב לתגובה זו

    • נכון.

      מולי, 21/01/08 15:59

      אירגוני זכויות האדם = ''מוסר'' סלקטיבי.
      כול מדינה עם חיל אוויר הרבה הרבה פחות טוב משל ישראל, היתה כבר מוחקת את החמאס.
      גנרל אמריקאי אמר שהמוסר היחידי במלחמה זה לנצח.
      אי אפשר גם להיות מאוד ''מוסרי'' וגם לחסל את הטרור.
      עדיף שיפגעו חפים מפשע אצלהם מאשר אצלנו.
      לא צריך להתרגש מהביקורות בעולם.
      הביקורות בעולם לא יכולים לפגוע באף ישראלי, אם מתעלמים מהם.
      קסאמים כן יכולים לפגוע.

      הגב לתגובה זו

    • צודקת

      אושרי, 21/01/08 16:02

      צודקצ 1000%

      הגב לתגובה זו

    • שמאלנים לא יפי נפש

      ישראלי יפה נפש, 21/01/08 16:36

      אין שום דבר יפה בתמיכה בהפצצת ילדים ואזרחים בקסאמים

      הגב לתגובה זו

    • עזה זה יותר לכיוון של ''תנו לחיות לחיות''

      רוצים דלק?, 21/01/08 16:48

      מאשר ''ארגון זכויות האדם''

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    ומה עם עתירה דחופה

    אני, 21/01/08 15:42

    על הפסקת קסאמים על שדרות?

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    עתירה דחופה לבג''צ???????

    א.מ.י, 21/01/08 15:39

    איזה גופים אלה, לתפארת מדינת ישראל. למה לא שמענו שהם עתרו לבצג''ץ נגד 50 קסאמים ביום על שדרות? מה קרא, תושבי עזה טובים יותר מתושבי שדרות? מה ההתייפיפות הזאת? למה במדינתנו
    הבג''ץ הפך לרשות צבאית. מאמתי השופטים למדו בפרק בביטחון המדינה?

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    לכו תגישו עתירה לבג''ץ הפלסטיני

    יוד, 21/01/08 15:39

    נגד ירי הקסאמים

    חבורת צבועים...

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    עדאללה- פעילי זכויות חיות אדם

    לילי הכושית, 21/01/08 15:38

    צודקים, גם לחיות אדם יש זכויות

    יאללה לכו לראיס ובדרך תשתו קצת מי ים

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    יש לי בקשה מהטוקבקיסטים.

    ישראל חסון, 21/01/08 15:35

    בבקשה אל תפריעו אחד לשני לדבר.
    תדברו אחד אחד, בלי לקטוע.
    חכו בסבלנות שמישהו יסיים לדבר ואז תדברו אתם.
    תלמדו מהכנסת, איך מדברים יפה.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    אולי תגישו בג''ץ על הירי על שדרות

    אורי, 21/01/08 15:32

    שחררו אותנו מהצביעות שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    רק! נסראללה יעשה צדק בין היהודים ל''מתחזים'' (ל''ת)

    נמתין לפסיקתו, 21/01/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    מי הם האידיוטים האלה?

    מסעודה, 21/01/08 15:32

    שיפנו לבית המשפט בעזה ויגישו שם עתירה נגד הקסאמים.
    בושה!!!

    הגב לתגובה זו

    • את זה עושים השמאלנים הפלשתינים

      חובב מדע בדיוני, 21/01/08 15:51

      בחלומות הלילה

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    ארגוני זכויות אדם בריטיים תובעים את צ'רצ'יל על הפצצת גרמניה... (ל''ת)

    תארו לכם, 21/01/08 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    פרידמן לטיפולך!! עלה ותצליח (ל''ת)

    יהודי, 21/01/08 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    להומניות

    No, 21/01/08 15:30

    לאומנות במסווה של הומניות. צריך לאסור על ארגונים להומנים ולאומנים לעמוד בפני בג''צ, ואם אפשר למנוע מהם לפעול בכלל מתחומי ישראל - מה טוב.

    טוב עושה פרידמן שמצמצם את זכות העמידה בבג''צ לארגוני ''זכויות אדם'' כאלה ואחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    כנסו ותגיבו

    פינו, 21/01/08 15:28

    בשעה שהפלסתינאים יושבים יום יום ומתכננים כיצד לסדר את כל העולם ולהשחיר את פנינו,בכל מיני שיטות מלוכלכות כיד הדמיון-לדוגמא לקחת גופות של תינוקות שמתו מוות טבעי לחלוטין, ולומר לעולם ומצלמותיו, שהם נהרגו מכדורי חיילים ישראלים-אנחנו צריכים לומר שניפגעו כל המשאיות והמיכליות של הדלק עבורם, וכ''כ גם קווי החשמל ניפגעו מטילים ופצצות, כלומר מטילי קאסאם,וגמרנו.פשוט לשחק את המשחק שלהם-וטובה שעה אחת קודם.אין גבול לציניות של האויב,והוא מקדים אותנו בהרבה,בשיטותיו הציניות,זה לא חדש.אנחנו תמיד היינו אפסים גמורים בתעמולה.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    מה אתם רוצים מעדאללה? א.ב. יהושוע יותר טוב מהם? (ל''ת)

    שימו קצוץ, 21/01/08 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    שכל ארגוני השמאל יעברו לעזה

    הבוכה, 21/01/08 15:26

    מעניין שליפי הנפש לא מזיז שנפצעים בשדרות ושנהרגים שם ובתים נהרסים אבל כל כפייה עושה להם כאבי לב.
    תעברו לעזה לחבריכם.מה שנראה משם אינו מה שרואים מפה גם אם הראיה מבוצעת באמצעות משקפי ראיה עגולים

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    לא להחזיר את החשמל עד שהקסמים יפסקו

    מדינת היהודים, 21/01/08 15:26

    אל תהיו שמולאנים !

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    מעניין מי האיש שהכניס אותנו לקטסטרופה (ל''ת)

    פרופ' שרה גלעדי, 21/01/08 15:25

    הגב לתגובה זו

    • 2 נחושים ושניהם נכונים - שרון ימ''ש ואולמרט (ל''ת)

      לא לצנזר האמת!!, 21/01/08 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    בגצ יגיד שמדינת ישראל לא עושה מספיק על מנת להגן על ילדי שדרות (ל''ת)

    מוטי, 21/01/08 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    שני זרעות של גורמי חוץ ששלוטים בישראל.

    נתין ללא אזרחות, 21/01/08 15:24

    עריצות האוצר - ששולטת בכלכלת ישראל ומרמרת את חייהם של אזרחי ישראל הפשוטים. הם לא משרתים את העם אלה רק את בעלי ההון שמקור הכסף עלום.וכאשר בעלי ההון מסידים כסף הם לוחצים על הממשלה להפסיק פעילות.
    ושי עריצות המשפט שלא נותן למדינה ללמש את ריבונתה.

    הגב לתגובה זו

    • איזה קשקוש לא קוהורנטי

      No, 21/01/08 16:32

      דווקא פקידי האוצר הם אלה שמונעים ככל הניתן את הקשר הון-שלטון. מי שדואג לרווחתם של בעלי ההון היא הממשלה והכנסת. הם אלה שמתלוננים על פקידי האוצר ש''אי אפשר לגנוב איתם כמה סוסים''

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    המרחם לאכזרים סופו להתאכזר לרחמנים..

    אדם, 21/01/08 15:24

    וזה מה שקורה היום במדינה העלובה שלנו..
    כ''כ הרבה אנשים מתו בכדי להשיג לנו מדינה, כ''כ הרבה חיילים לא חזרו הביתה לאמא ולנשים שלהם.. עכשיו, כשאנחנו במלחמה יום יומית עוד יש בנו יפי נפש שטוענים שגם לאויב יש זכויות ?!
    איפה נשמע דבר שכזה ?!
    אויב הוא אויב, אם השכן שלי היה יושב יום ולילה ומתכנן להרוג אותי (אני לא מדבר בכלל על נסיונות לרצוח אותי) הייתי עוד מספק לו מים חשמל ודלק ? למה ? כדי לתת לו תנאים להרוג אותי ?!
    אני לא מבין.. אנחנו מחפשים ליצור מולנו אויב ראוי או לנצח אויב שכל בקשתו היא להרוג אותנו ?!

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    לזה קוראים צביעות - להעביר את כל הארגונים לשדרות לחודש זה הכל (ל''ת)

    רונן, 21/01/08 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    מי קופץ ראשון?!?!

    NY, 21/01/08 15:20

    בראש הרשימה נמצא אחמדיניזאד, ידיד ותיק של ישראל. במרכז הרשימה מתחרים על המקום השני והשלישי הם עמיתנו אסד וחברנו נסראללה, ואת המקום האחרון לקחו אירגונים הומניים ישראלים שחסים על אוכלוסייה טרוריסטית השואפת להרוס את מדינת ישראל ונותנת לרוצחים מתוכם לירות על אוכלוסייה אזרחית על בסיס יום יומי.
    לא זכורה לי פנייה של האירגונים לזכויות האזרח להגן על האזרחים בדרום הנתונים לאיום מתמשך וארוך של כלי רצח המגיעים מתוך הרצועה?!?!?!?

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    רק ילדי שדרות הם העיניין כאן המיסכנות שלהם לא מעניינת אותנו (ל''ת)

    מוטי, 21/01/08 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    תפסיקו לפמפם לנו על המיסכנות שלהם ומה העולם חושב זה לא מעניין. (ל''ת)

    מוטי, 21/01/08 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    למה לוותר להם?

    טל, 21/01/08 15:16

    כל השמאלנים יפי הנפש הפחות חכמים ממה שהם חושבים את עצמם. עשו לנו טובה - סעו ללפלנד!

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אסור ל בג''ץ להתערב בנושא הזה!זה לא שיפוטי

    יש ממשלה, 21/01/08 15:13

    יש ממשלה והיא תחליט בנושא

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    חבורת מעוותי מצפון ושכל (ל''ת)

    צאו לנו מהוריד, 21/01/08 15:12

    הגב לתגובה זו

    • גם מן המדינה

      אריה.נ, 21/01/08 15:34

      ובאותה הזדמנות תצאו גם מן המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    אולמרט זכור מה אמר בן גוריון:

    Avi Dagan, 21/01/08 15:10

    אום שמום! שים על כל העולם, פס רציני!!!! והמשך בלחץ עד שתהיה שם התקוממות עממית נגד המטורפים שבמו ידיהם מביאים אסון על בני עמם!

    חזק ואמץ!

    הגב לתגובה זו

    • לא בידיוק בן גוריון, בסביבה, אבל צודק! (ל''ת)

      NY, 21/01/08 15:21

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    חבורה של הזויים

    שמאלני, בדר''כ, 21/01/08 15:09

    האנשים האלה חיים בבועה, לא רואים ממטר מה קורה במדינה שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    צבועים.תגישו עתירה נגד החמאס. (ל''ת)

    אלאדין, 21/01/08 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    ממתי ארגון ''עדאלה'' ועמותת ''גישה'' הם אירגוני זכויות אדם?

    לא מבין, 21/01/08 15:03

    הם עמותות למען הענין הפלסטיני

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    עדאלה/גישה/בצלם מייסוד מר''צ למען אחיהם בחמאס (ל''ת)

    דע את אוייבך, 21/01/08 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    עתירה דחופה לבג''צ

    אחד העם, 21/01/08 15:02

    תפסיקו לחשוב שאתם אלוהים, והכי חכמים ויודעים מה טוב לישראל ומה לעשות.
    תתעסקו באלפי התיקים הפתוחים של אזרחים תמימים משלמי המשכורת שלכם.
    להפציץ את בג''צ= משרד הפנים הפלסטיני בירושלים.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    המשל לכותרת- הפסיקו את המצור ותתחילו להפציץ אותם!!!

    לחכגדמ, 21/01/08 15:00

    רק ככה ערבים לומדים-אם לא במוח אז בכוח ואם זה לא מספיק אז ביותר כוח ועוד יותר, עד שהם ישבו בשקט!!!

    ושכל הארגונים השמאלנים ישבו בשקט-כי הם רק מזיקים למדינה(שהם לא כל כך אוהבים).ואם לא טוב להם שיעברו לגור בעזה עם חבריהם.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    יש להפסיק את ירי הקסאם בדרך שארה''ב הפסיקה את המלחמה עם יפן (ל''ת)

    רפי, 21/01/08 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    עדאלה - זאב בעור של כבש (ל''ת)

    ''פעילי זכויות, 21/01/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אירגוני זכויות אדם אילו אירגוני טרור כמו חמס וחיזבאללה (ל''ת)

    מוטי, 21/01/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    תנו לחיות לחיות! (ל''ת)

    אירגון זכויות, 21/01/08 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    החמאס הכריז על ישראל מלחמה ולא מפסיק מה רוצה העולם

    הכו בהם בהסברה, 21/01/08 14:52

    העולם עיוור או מעוור העולם לא רואה מה עושים החולרות האלה מעזה איך הם שולחים כל יום טילים על ישראל מה זה בונבונים כניראה שהעולם הצבוע לא מבין מה קורה כאן צריך אולי להביא להם את התמונות מעוטף עזה איפה ההסברה הישראלית איפה עיתונות החוץ כל זה חסר ואז כמובן החולרות הערביות מייללות לעולם כשהם מפסידים בגדול טאקטיקה של טרוריסטים ארורים גם כאן אולמארט נכשל ובגדול אין הסברה ישראלית שותקים כמו גד לפי הוראת ברק ואלה התוצאות.

    הגב לתגובה זו

    • העולם דווקא מבין את ישראל.אירגוני השמאל הם שגורמים נזק (ל''ת)

      מוטי, 21/01/08 15:08

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    מעניין שלא הוגש בג''ץ נגד הסבל

    אזרח זועם, 21/01/08 14:52

    של שדרות עד אשקלון. צביעות של רפי שכל!

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מעניין שלא הוגש בג''ץ נגד הסבל

    אזרח זועם, 21/01/08 14:51

    של שדרות עד אשקלון. צביעות של רפי שכל!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    יורים טילים ועוד מתבכיינים?! (ל''ת)

    הרצחת וגם ירשת?, 21/01/08 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לכל האירגונים הטיפשיים האלה,תלכו לגור בשדרות ותראו (ל''ת)

    גועל נפש, 21/01/08 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    סדאם הפסיק את מרד הכורדים בשעה... כנסו

    מורגן, 21/01/08 14:49

    סדאם חוסיים הפסיק את מרד הכורדים בשעה . למלך חוסיין זה לקח קצת יותר - 48 שעות (ספטמבר השחור) . לחפז אל אסד זה לקח בערך יום להפסיק את המהומות באל -חמה . אנחנו כבר יותר מ-20 שנות איתפאדה לא מסוגלים להפסיק את הטרור נגדנו .כי לנו יש בג''ץ . הבנתם את זה?
    אם רוצים שינוי מהותי במזרח התיכון חייבים להשתגע אחת ולתמיד ולעשות מעשה קיצוני. הערבים בעל מדינות ערב יבינו את זה . הם רגילים לשיטה. המערב קצת ישתולל ויטיף , אחר כך ירגע.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    כל ה''קטע'' שהם יורים קסאמים וכשאנחנו רק מפסיקים להתעסק איתם קמה צעקה

    לא נפנה לחי...., 21/01/08 14:47

    כשאנחנו מגיבים בפעולה צבאית יש להם טענות,וכשאנחנו לא עושים כלום-כלומר מנתקים מהם מגע,משהו מעין ''לא מדובשך ולא מעוקצך''-גם אז יש להם טענות,אז מה מצפים מאיתנו לעזאזל.... ?! שנירה לעצמינו בראש ?! זו אולי תקוותם של הערבים-גם אלה המכונים ''ערבים ישראליים''-אבל בעצם צה''ל עדיין לא הגיב כלל כפי שמצפים אזרחי ישראל - תוצאה ישירה של ממשלה אינוולידית... התקווה שלנו שתקום ממשלה נורמלית בקרוב והטיפול בבעיה יהיה כראוי וכפי שכל מדינה נורמלית הייתה מגיבה לירי על אזרחיה.......

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ''ארגוני זכויות האדם''? אולי ארגוני זכויות הטרוריסטים ואויבי ישראל?

    ששון גבאי, 21/01/08 14:46

    מספיק עם שיתוף הפעולה הזה אם אותם אירגונים המסייעים לטרור.
    לא מדובר בארגוני זכויות אדם אלא באירגונים המשתפים פעולה עם הטרור ופועלים להחלשת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מרוב יפי נפש בסוף הארץ תנדף

      לונה, 21/01/08 14:54

      מדעו זכויות האזרח לא נלחמות עבור תושבי שדרות, תושבי הצפון
      בגלל יפי נפש המדינה יורדת לאובדון, אתם לא רואים שהאנשים בעזה הם כלי משחק של החמאס , מדוע אתם לא נלחמים במי שצריך ולא במדינה , מדוע אני צריכה לספק להם חשמל , ומזון ובזמן זה גם ימטירו קסאמים לעבר שדרות ועוטף עזה , מספיק להתייפיף נא להכיר במציאות

      הגב לתגובה זו

      • לא מדובר ביפי נפש. מדובר באויבים מסוכנים

        ששון גבאי, 21/01/08 15:25

        הדימוי הזה של יפי נפש הוא חלק מהתעמולה הבולשביקית. כמו שכל דיקטטורה קומוניסטית נקרא דמוקרטיה וכל שלוחה של הקגב נקראה ארגון שלום.
        הארגונים הללו הם כולם חלק מאותו מנגנון שנועד להשמיד את ישראל.

        הגב לתגובה זו

    • מא אתה מתפלא עליהם? א.ב. יהושע הו משלהם? (ל''ת)

      משלנו, 21/01/08 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    לבית המשפט יש עתה הזדמנות לשנות כיוון

    אללה הוא ברבר, 21/01/08 14:46

    בימי השופט ברק אין ספק שהעתירה היתה זוכה לאוזן קשבת, וזה מה שגרם בסופו של דבר לחוסר האמון של הציבור במערכת המשפט. אני מקווה שהלקח נלמד, ובית המשפט יאמר בלשון ברורה שסבלם של תושבי שדרות הנמצאים יום-יום שעה שעה בסכנת חיים מהמתקפה הברברית מצד השלטון הפלשתיני בעזה קודם לחוסר הנוחות של תושבי עזה, מה עוד שתושבי עזה הזמינו את הסבל בבחרם בשלטון ברברי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא הוזה בהקיץ? בג''צ?

      קראו בתוכן, 21/01/08 15:35

      באיזו מדינה בעולם בית הדין העליון דן בעתירות תושבי שטח כבוש נגד המפקד הצבאי באותו אזור?

      העיראקים יכולים לעתור בבריטניה או בארה''ב?

      רק בישראל המאבדת עצמה לדעת.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    השמאלן הקיצוני מדליק את כל האורות בבית מאז העלטה בעזה- אור לגויים! (ל''ת)

    בוזגלו, 21/01/08 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הנה מספר ''החלטות מעולות'' של חברי חונטת ''העליון'' שהביאונו למצב ש

    אתי, 21/01/08 14:43

    1) ''הכל שפיט''-שליטה מוחלטת על חיינו!
    2) ''הכל אדמי''- העברת אדמות יהודיות לידיים ערביות.
    3) ''הכל אחיד''- הצפת המדינה בערבים ע''י ''איחוד משפחות.
    4) ''הכל נהיל''- ביטול נוהל שכן, שגורם להרג החיילים שלנו.
    5)'' הכל גריש''- אישור לגרש יהודים מבתיהם.
    6) ''הכל בחיר''- אישור להעמדה לבחירות לכנסת של מפלגות ערביות התומכות בחיסול המדינה.
    7) ''הכל עציר''- עצירת אוטובוסים של מפגינים יהודים בשטח ישראל, כדי שלא יוכלו לעצור את ''הכל גריש''!
    8) ''הכל לא בחיר''-רק חברים בוחרים בחברים ל''עליון'', לעם רסור להתערב.
    9) ''הכל לא דוויח''- אסור לעם לראות פרוטוקולים של חברי ''הכל לא בחיר''!
    10) ''הכל מותרי''- מותר לערבים לחסל יהודים ללא חשש מתגובה יהודית מתאימה.
    11) ''הכל מוגדרי''- הפסקת בניית גדר ההפרדה שמאפשרת חדירת מתאבדים ולפיצוצי אוטובוסים.
    12) הכל אסורי''- אסור בשום פנים ואופן לפגוע בזכויות הערבים למרות שהם האוייבים שרוצים בחיסולינו.
    13) הכל ''תשתייתי''-חייבים להגן על התשתיות של האוייב, שמא חלילה יהיה להם לא נוח, אחרי יריות טילים על אזרחי ישראל.
    ויש עוד הרבה ''החלטות מעולות'' כאלו של חברי הכנופיה השמאלנית שהשתלטה עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!! (ל''ת)

      דמו, 21/01/08 14:53

      הגב לתגובה זו

    • לאזרחית הממורמרת,את יכולה לחזור לרצועה משם באת (ל''ת)

      מדינת הלכה, 21/01/08 15:14

      הגב לתגובה זו

    • התייפיפות הבג''צ והשמאל עולים לנו בדמים (ל''ת)

      אלה מחריבינו, 21/01/08 15:33

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    בגץ נגד הקסאמים מה איתו? (ל''ת)

    שלמה, 21/01/08 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מבצע! ממן כרטיס טיסה לפלסתיני

    הלורד השחור, 21/01/08 14:41

    אני מוכן לממן כרטיסי טיסה למשפחה פלסטינית שלמה לכל יעד שיבחרו.
    מי איתי?

    הגב לתגובה זו

    • בשביל מה כרטיס טיסה? מה רע באופניים? (ל''ת)

      דן חסכן, 21/01/08 16:51

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    נבלים ברשות המשפט

    פללוני, 21/01/08 14:41

    לעותרים אין זכות עמידה בבית המשפט. הם אינם באים בנקיון כפיים ובתום לב לבית המשפט. הם יורים ובוכים. תושבי עזה בחרו את מנהיגותם וזו בחרה להפעיל טרור על ישראל מדי יום נוחתות קטיושותעל שדרות וישובי עוטף עזה. כשמדינת ישראל בוחרת בצעדי הגנה הם בוחים. בידי תושבי עזה להחליף את מנהיגותם הרצחנית ועד שלאט יעשו כך שיבואו בטענות רק אל עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    עתירה לבג''ץ הפסיקו את הקאסמים על שדרות (ל''ת)

    קרן, 21/01/08 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אני מבין שתושבי שדרות אינם בני אדם

    ד, 21/01/08 14:39

    ולכן הסבל של תושבי שדרות אינו מעניים את ארגוני זכויות האדם. כנראה שאדם הראוי לזכויות נחשב בעיני הארגונים האלה רק ברברי שמתפוצץ בתוך אוטובוס. אכן זמנים מוזרים, או ליתר דיוק ארגונים מוזרים. ואולי בכלל מדובר במסכה שנועדה להסתיר מניעים אחרים, והרשו לי שלא לפרט.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    הדין הבינלאומי גם אוסר על הפצצה מכוונת של אזרחים...

    אייל, 21/01/08 14:39

    ולמרות זאת חיים להם תושבי שדרות שבע שנים תחת מטר של רקטות במציאות של רולטה רוסית. שיכבדו הם את החוק, ואז נשקול לכבד גם אנחנו. וזאת בתנאי שאכן קיים חוק המכתיב למדינה לספק את צרכיהם ההומניטריים של אויביה המושבעים - דבר הדומה לחוק המכתיב את טיפוחו של גידול סרטני ממאיר בגוף. וכל זה עד שנחוקק כאן את החוק הדרוש לניתוק מוחלט ובכל התחומים מיישות האויב בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    פרידמן צודק ! להגביל סמכויות בג''צ ! (ל''ת)

    השפוי, 21/01/08 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    גלעד שליט תחילה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מלחמה, 21/01/08 14:36

    אין מה לדבר עד אז

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ערביי ישראל

    דוד, 21/01/08 14:35

    ערביי ישראל הנכבדים, אנא קבלו החלטה במי אתם תומכים: בארגון עדאללה או בארגוני שלום (אמיתיים). כל זמן שאתם תומכים בתומכי אוייבנו אל תתפלאו אם היהודים יפסיקו לנגב אצלכם חומוס ולקנות רהיטים. פשוט מאד, רוב בני האדם הנורמליים (ויש אצלינו אחוז מסוים של כאלה), מעדיף לקנות אצל ידיד מאשר אצל אויב. אל תתבכיינו כמו שהתבייכנתם אחרי הפרעות שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    להפציץ את עזה עד היסוד!!!! (ל''ת)

    אריק, 21/01/08 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ?Way to go Tzipele. U R the BEST. Collective punishment

    ?whatR kassems&, 21/01/08 14:34

    U Europian fools. It is the OIL embargo that you are truly concerned about. And why is that not collective punishment, huh
    ?
    Let alone, it is to the wrong party altogether. But when push comes to shove, it realy doesn't matter for the europeans, does it. Well, guess what, It doesn't matter to us either. As the saying goes, charity begins at home, so does safety, kappish

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הבעיה היא שאולמרט,ברק ואלי ישי מספקים להם חשמל!

    זו הבעיה, 21/01/08 14:32

    ברגע שהם יעצרו את החשמל באמת,אז זה ננצח

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לבית המשפט העליון נמצא כרגע במלחמה-נא לא לפריע עם עתירות מטופשות. (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 21/01/08 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ממשלת ישראל! חובתכם להיות הריבון במדינה ולהתעלם מבג''ץ לחלוטין!

    אייל, 21/01/08 14:31

    בשום מדינה נורמלית אין לבית הדין הגבוה זכות כלשהי לכפות על הממשלה מהלך כלשהו. רק בישראל מרשים לעצמם חבורת האליטיסטים בבג''ץ את החוצפה הבלתי נתפסת לנסות ולכפות את דעתם בכוח על הריבון, נבחרי העם הדמוקרטיים.

    שיתעסקו להם שופטי בג''ץ בסוגיות משפטיות גרידא, כגון ערעורים מערכאות נמוכות, ויוציאו את האף החוצפן שלהם מענייני ביטחון המדינה. השחצנים האלו לקחו על עצמם את תפקיד ''מצפון האומה'' - תפקיד הזוי וחסר כל אחיזה במציאות נורמלית בה החלטות פוליטיות הן אלו הקובעות מה משרת את אינטרס המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הומניטרו שמומניטרי

    פללוני, 21/01/08 14:29

    העם היושב בעזה בחר באופן דמוקרטי את המנהיגות שלו. מנהיגות זו בחרה בדרך של טרור נגד העם היושב בישראל. על העם היושב בעזה לשאת בתוצאות בחירתו. ואינו יכול להסתתר מאחורי הטענות ההומניטריות. הם יורים ובוכים. זכותו המלאה של העם היושב בציון להגנה עצמית.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הם מייצגים את הערבים ולא את זכויות האדם! (ל''ת)

    דני, 21/01/08 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    שילכו לעזה(זל)

    פולי, 21/01/08 14:28

    תפסיקו להתבכיין על החולרות.לא שמענו את כולכם פוצים פה במתקפות הקאסמים\\מחבלים מתאבדים!!!את ארגון עדאלה יש להעביר לעזה , שיפעלו משם מול הבגצ הפלסטינאי

    הגב לתגובה זו

    • בג''צ פלשתיני, אה!! גדול!

      איזה צחוקים, 21/01/08 14:34

      הם לא מטומטמים כמונו

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    הלשתינאים הם האויב, הם מסיתים נגדנו בכל העולם ולנו אין משרד הסברה (ל''ת)

    לא שמאלנית, 21/01/08 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    די עם דיכוי הפלשתנאים זה ינקום בנו (ל''ת)

    נעמה השפויה, 21/01/08 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    במקום להעביר ממצרים אמצעי לחימה וחבלה

    היגיע הזמן, 21/01/08 14:25

    שיתחילו להעביר סולר!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ארגוני זכויות ערבים כופים על המדינה את האידיאולוגיה של מרץ (ל''ת)

    ליכודניק, 21/01/08 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    עדאלה הוא ארגון טרור פוליטי מסוכן, שמטרתו הרס ישראל דרך בג''צ (ל''ת)

    לעצור את הארגון, 21/01/08 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הם בג''ץ אדוני הארץ,ואנחנו הם המשרתים שלהם,אז לא להפריע!

    עבד, 21/01/08 14:21

    זה מה שבייניש ושאר החבורה חושבים,אנו העם רק מטרד שתפקידו לציית להם!

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי זה עדיף, מאשר חבורת רבנים שתחליט (ל''ת)

      רבי עקיבא, 21/01/08 15:17

      הגב לתגובה זו

      • זה שתי האופציות ?

        No, 21/01/08 16:36

        מה עם, אני יודע שזה נשמע מופרך, שנבחרי העם יחליטו ? אני יודע, זה נשמע הזוי, קח כמה שניות לעכל את זה...

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    כל הכבוד לציפי ליבני-מילים בסלע- (ל''ת)

    עדינה השרון, 21/01/08 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    עדאלה צריך לפנות לשילטון החמסניקי

    שושי, 21/01/08 14:20

    ולא לבג''צ. הכל תלוי בו!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    כמה צפוי... (ל''ת)

    דני, 21/01/08 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מה הומני?

    מבולבל, 21/01/08 14:20

    מזמן כבר הסכמנו שאין בעיה הומנית בירי קאסמים על שדרות ועוטף עזה, אבל אף אחד לא אמר שזה הומאני להחזיק בלעד שליט כל כך הרבה זמן בלי יכולת ביקורים אפילו. אחינו הערבים, תתחילו אתם פעם אחת להיות הומניים!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אירגוני אוייב

    רחמים, 21/01/08 14:19

    עדאללה ודומיו הם אירגוני אוייב. לא שמעתי על פעולה אחת שהם עשו למען יתגדל שם מדינת ישראל בעולם. כל פעולותיהם/הצהרותיהם/וכתביהם מטרה אחת להן, להשחיר את מדינת ישראלבעיני כל מדינות העולם, לעשותה מושא לשינאה ולאיבה אצל כל עמי העולם. חברי עדאללה ודומיו יודעים שכל מה שצריך לעשות כדי שהפלשתינים יוכלו לחיות בשקט ובשלווה הוא להפסיק את הטרור נגדנו ואת הירי מכיוון עזה לכיוון ישראל. אך לא רק שהם לא עושים מאומה כדי להפסיק את הסיבה לסגר ולצימצום אספקת הדלק, אלא שהם מעודדים את הטרוריסטים להמשיך בירי ובטרור. ההתגייסות המיידית לפעולה שמטרתה למנוע פגיעה בנוחות חייהם של הטרוריסטים ותומכיהם האקטיביים ברצועת עזה, היא פועל יוצא טבעי של אירגוני האוייב. אם דעתי הייתה נשמעת הגיע הזמן להפסיק את זרם החשמל גם לאירגוני אוייב אלה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מה הבעיה?

    קרפצ'יו, 21/01/08 14:18

    אני לא מבין למה העותרים מפריעים לאחינו הערבים? הרי יכולה להיות להם זכות גדולה ולמות מות קדושים מקור, ממחלות ורעב, ולהגיע לעולם הרבה יותר ולבתולות בלי סוף? אז למה לקלקל ולהשאיר אותם בעולם הדפוק הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    עד כמה אנשים מסוגלים להיות מעוותים?!

    המראה, 21/01/08 14:18

    הרי הטבע האנושי אומר שאת התוקפן יש לרסן, את הקורבן התמידי יש להציל, החוקים הבינלאומיים שנחקקו במשך זמן רב ועל סמך לקחים היסטוריים , אומרים חד משמעית שלכל עם מותקף יש זכות אלמנטרית כמו הזכות לחיות קיימת הזכות להגנה עצמית, והנה באים ''הנאורים'' ''הליברלים'' האלה ועושים ככל יכולתם כדי לטרפד את את יכולתנו להגן על עצמנו, את יכולתנו לרסן את התוקפן, והאבסורד הזועק לשמיים הוא שהם עוד פונים לרשות שיפוט העליונה, שאמורה לגלגל אותם מכל המדרגות,! ואף להעניש אותם על הטרדת בית המשפט בטוענות שווא ובציניות ארסית.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מטומטמים או צבועים?

    zolen, 21/01/08 14:16

    למה שלא יגישו עתירות לבג''ץ ברמאלה נגד ירי הקסאמים. מדינת ישראל נמצאת במצב מלחמה עם הפלסטינאים, אין מלחמות נחמדות, גם לא צריך לדבר עם אבו מאזן ולהילחם בהנייה. אם יורים עליך, תחזיר אש לעבר היורים. אם הם יורים מתוך אזורים אזרחיים, אז שיפגעו אזרחים. צהל לא חייב להיות הצבא הכי הומני במזרח התיכון. כל זה כמובן, לא בא לתת לגיטימציה למתנחלים,כי הם לא פחות גרועים מהחמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    איפו הם היו שגרשו יהודים מביתם

    צבי בטווח הטילי, 21/01/08 14:15

    איפוא הם היו שגרשו יהודים מביתם

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא שמעתי שהם דרשו ב7 שנים להפסיק את הקסמים!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    איריס, 21/01/08 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    עתירה לבג''צ

    רפאל, 21/01/08 14:13

    לעניין תאריך הדיון בעתירה-יש לי רעיון מקורי.
    מה זו עתירה דחופה?אגיד לכם.
    שידון בג''צ בנושא ביום הגשת העתירה ועוד מספר הימים שגלעד שליט בשבי.
    שום דבר לא בוער לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    להוציא את האירגונים מחוץ לחוק (ל''ת)

    עוג, 21/01/08 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מדוע לא מוגשת עתירה לבית המשפט בעזה?

    נועם בלום, 21/01/08 14:13

    כול הכבוד לאירגונים ששומרים על זכויות האזרח. אך הם טעו בכתובת. הבג''צ האמור צריך להיות מוגש בבית המשפט בעזה ולקרוא להפסיק ירי מעזה לישובי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    חשבתי שהאויב נימצא בעזה אבל הוא אצלי פה כמו גידול ממאיר (ל''ת)

    נעמן הצדיק, 21/01/08 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    Go Fridman !!!

    No, 21/01/08 14:06

    פרידמן = איש החופש. המשך במאבקך הצודק והסר את אימת בג''צ מעלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    תראו שהבג''ץ יגביל את המדינה! הבג''ץ הוא פוליטי לחלוטין ומשרת את בל''ד

    יניב, 21/01/08 14:05

    צודק פרידמן וכל הפרופ' המתנגדים להכל שפיט של בג''ץ. בג''ץ ימצא את הדרך להגביל את המדינה.
    הבג''ץ לא יחיה בשדרות! הבג''ץ גם לא ילחם נגד הטרור! הבג''ץ גם לא יודע מה זה סבל של אזרחי ישראל!
    הבגל''ץ הוא סניף של בל''ד!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אם אותם ארגוני זכויות אדם היו פה כשהקסאמים התפוצצו הייתי מקשיב להם (ל''ת)

    דסטין הענק, 21/01/08 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    והיכן ארגוני זכויות אדם כשמפציצים את ילדי שדרות ??? (ל''ת)

    אנטישמיים, 21/01/08 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בג''ץ הוא הזרוע הפוליטית של החמאס!

    אלי, 21/01/08 14:01

    בלי הבג''ץ החמאס יחלש מאוד

    הגב לתגובה זו

    • איך רבין אמר?

      קוקו, 21/01/08 14:28

      בלי בג''ץ ובלי בצלם. רק על בסיס זה קמו הסכמי אוסלו!!

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    זו לא ענישה! זו מלחמה!

    גבי, 21/01/08 14:01

    בבחירות האחרונות ברשות החמאס זכה למרבית הקולות בעזה דבר שמבטא תמיכה ברורה של הציבור בעזה השילטון החמאס.
    עכשיו שהחמאס מחליטים להמטיר טילים על שדרות ויישובי הסביבה אז הם פיתאום בכר לא אחראים למעשיהם?!
    הפלסטינים בוחרים מאחריות ותמיד מבקשים לזרוק אותה על הצד השני! מצטער אבל זה לא עובד ככה.
    הדבר מקביל לקח שאנחנו נאשים את חיזבללאה במהלכי המלחמה הלוקים שאנחנו עשינו ונתבע ממנו להתפטר או לשלם פיצויים למשפחות הנופלים. אנחנו יודעים טוב מאוד שהאחריות היא של המנהיגים ואחנו דורשים מהם שישנו את דרכם. אצל הפלסטינים אין אחריות שלטונית וכל פעולה שלנו היא למעשה ''מעשה נקם''.

    חאלס מספיק עם הספינים שלכם!!
    ובאמת שנמאס כבר לשמוע את ההתבכיינות שלחברי הכנסת הערבים ואנשי השמאל הקיצוני שצועקים ''פשעי מלחמה''.
    הגיע הזמן שתפתחו את העיינים ותתבוננו במציאות כפי שהיא!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אין לכם בושה ,

    ירון, 21/01/08 13:59

    אין לכם בושה .
    תאמינו לי אם המצב היה הפוך והערבים היו בשילטון כולנו היינו נישחטים.....
    ראו דיברי עריקת בתוכנית של אילנה דיין אתמול.
    רצו לרצוח את משפחתו בגלל דעותיו

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    להביא את כל ערביי ישראל לעזה לעזרה

    ארנון, 21/01/08 13:57

    בכח להעלות את ערביי ישראל למכוניות ולשולחם לעזה לעזור ל '' אחיהם ''הפלסטינים אם הם כל כך אוהבים אותם!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    די נמאתסתם אתםצריכים להתבייש

    יוסף, 21/01/08 13:57

    מפציצים את שדרות כבר שנים אין להם לא יום ולא לילה הילדים חיים בפחד ולתושבים אין חיי שגרה ואתם בשיא החוצפה דואגים לפלסתינים כביכול הם המסכנים אם רוצים שיהיה להם חיים שקטים הם צריכים להפסיק לירות קאסמים על שדרות

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אינכם גרים בשדרות

    יעקב טל, 21/01/08 13:57

    יפי נפש יש בכל מקום,אם יש לכם פתרון יותר טוב נא להציאו.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    התכוונתם ''ארגוני זכויות ערבים''

    דודי, 21/01/08 13:56

    ואיפה הזכויות של תושבי שדרות?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    המצור על הרצועה זה לא אלא חתיכת פשע מטומטם ואידיוטי

    אשר, 21/01/08 13:55

    ממש מצאו טריק לעשות שלום ולסיים ה''טרור'' -בעזרת עוד פשעים נגד האנושות עוד כוח והפגנת ביריונות.ממשלה ''חכמה'' יש לנו.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך רעיון אחר - חוץ מלרדת מהארץ ? (ל''ת)

      דוד, 21/01/08 14:13

      הגב לתגובה זו

    • תעבור לשדרות , נראה אותך נשאר בדעותיך

      שלומצי, 21/01/08 14:23

      חכם ציון שכמוך!

      הגב לתגובה זו

    • כשהבן שלך לא יחזור מהצבא, או שהאשה שלך תקח אוטובוס ללא חזרה.

      אילנה, 21/01/08 14:25

      רק אז תגיב!!! כנראה אף פעם לא ראית חלקי גופות של המשפחה שלך עפים לכל אבר אחרי פיגוע.
      האם אנחנו חיות????? והם אנשים????

      הגב לתגובה זו

    • אל תדאג

      עומר, 21/01/08 14:42

      אל תדאג הממשלה הפחדנית שלנו תפסיק את זה מהר ותיבעל מהעולם למרות שאני חושב שצריך להמשיך ולהחריף את הענישה ואולי אז כל מי שבעזה יבין שעדיף לו לחזור מאיפה שהוא בא הרי כולם הגיעו ממצרים

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    זכויות אדם נותנים לבני אדם!

    אלי, 21/01/08 13:55

    בעזה אין בני אדם, יש רק חיות!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    גם לי יש עתירה לבית משפט בעזה!!

    אחמד, 21/01/08 13:52

    הפסיקו את ירי הקסמים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בדיוק לזה כיוון החמאס. אבל לא תיאר לעצמו שכל כך מהר. כל הכבוד לראש

    עובד משרד החוץ, 21/01/08 13:51

    הערבי שיודע בדיוק על מה ללחוץ כדי להגיע לתוצאה הרצויה. וההסברה ישראלית כושלת כרגיל

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הנה. הצדיקים הגיעו ! (ל''ת)

    חולד, 21/01/08 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פעילי שלום וזכיות אדם = תומכי טרור . (ל''ת)

    just me, 21/01/08 13:50

    הגב לתגובה זו

    • להיפך הימין גורם לטרור כשהוא עושה טרור לפלשתינים (ל''ת)

      אשר, 21/01/08 14:19

      הגב לתגובה זו

      • תגיד, איפה לעזעזל אתה חי?!!!! (ל''ת)

        רועי, 21/01/08 15:10

        הגב לתגובה זו

      • החמאס יורה על שדרות לאחר ההתנתקות ,דה... (ל''ת)

        שרית, 21/01/08 16:42

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו'' (ל''ת)

    רונית, 21/01/08 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מצב מלחמה למנהיגינו

    רוב העם, 21/01/08 13:48

    אני גאה להביע דעה ולדעת שהיא מייצגת את רוב העם המוחלט
    אני חילוני מחיפה אב לשניים לוחם לשעבר ובפעם הראשונה חש שדעתי היא הדעה המוצדקת והסוחפת בישראל ופונה בבקשה למנהיגינו הנוכחיים, אל תתקפלו המשיכו כך.
    אנו במצב מלחמה ופרט למיעוט קיצוני שמאלי כולנו התיישרנו עם קו שניתן לכנות אותו הקו הנכון הצודק והשפוי. אין מנוס במלחמה מלהיות אכזריים לאוייב שמתאכזר אלינו,
    ומתנחלים דתיים חילונים או תל אביבים כולנו עם אחד שדורש שלא רק בעת בחירות יתחשבו בדעתנו אלא גם כעת ולמרות לחצים ממדינות ומאנשים שאינם חיים בתוכנו וטובתנו אינה ולא תהייה ראש מעיינם....

    הגב לתגובה זו

    • גם בגרמניה כולם התיישרו עם הקו התקיף, חכם בלילה (ל''ת)

      שמאלן, 21/01/08 20:18

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אתם יכולים לנשק לכל התושבים כאן בדרום בתחת ובבוא יום נזכור ולאנסלח (ל''ת)

    יעל מקבוצי הקאס, 21/01/08 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מזלם של הערבים שאיננו רוסים או יפנים-עזה והערבים היו נמחקים........ (ל''ת)

    עדינה השרון, 21/01/08 13:48

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מאמינה, אבל אנשים לא רוצים להבין שאנחנו באמת במלחמה?!

      ilana, 21/01/08 14:18

      עד מתי נאפשר להם להרוג אותנו ואת החיילים שלנו?!
      אני אישית בעד השלום, אך עם הערבים אין ולא יהיה שלום עד שהם לא יהרגו את אחרון הישראלים! יש אומנם, אנשים טובים גם ביניהם שלא רוצים לעשות כל רע, אבל אין אפשרות להבדיל ביניהם. לכן במלחמה כמו במלחמה אין חוקים ומקום להומניטריות!

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הם יכולים לקנות סולר ממצרים

    דני, 21/01/08 13:48

    למה דווקא מישראל ?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    רק שאלה- איך עותרים לבגץ הפלסטיני (ל''ת)

    להפסקת הקסאמים?, 21/01/08 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ושוב יפיי הנפש והמשתמטים והגרים בבניני יוקרה הם נגד הישראלי הסובל. (ל''ת)

    שדרותי, 21/01/08 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    יפי נפש

    השם לא חשוב, 21/01/08 13:45

    מעניין למה לא הגישו לבגצ עתירה על ירי הקאסמים לשדרות ,עוטף עזה ואשקלון.
    בא לי להקיא מהמדינה הזאת!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ארגון עדאלה מוזמן להצטרף לאחיו בעזה ומוטב עכשיו!

    דגן, 21/01/08 13:45

    מה הם רוצים?
    עזבנו את עזה אין גרגר אדמה שהיה לפני 67 בעזה שלא הוחזר להם. הם ה א ו י י ב ועם אוייבים מתנהגים כמו אוייבים, במלחמה כמו במלחמה. אני לא מרגיש שמץ הזדהות עם הטרוריסטים הללו, אותי זרקו מהביית שלי. אז דיי להתבכיין עם דמעות תנין.
    אתם רוצים להשמיד אותי ומבקשים שאני אספק לכם את התחמושת לכך. תגידו מה אתם מטורפים? דבר מטורף כזה לא שמעתי מעולם. תיאטרון האפסורד והטירוף במיטבו.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מתי כבר יוציאו את הערבים מעדאלה

    מיקי, 21/01/08 13:43

    והמשת''פים היודנראט שלהם מחוץ לחוק?
    שמעתם אותם אי פעם משמיעים ציוץ על ירי הקסאמים?
    אם בג''ץ יטרח בכלל להתייחס לעתירה שלהם - אז מצדי שהבג''ץ יילך לעזאזל. יש גבול גם לדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    דלק -תמורת גלעד שליט

    מה חדש???, 21/01/08 13:43

    למה חשוב כל כך להבליט כמה קשה בעזה???למה המצב ההומניטרי שם יותר קשה ונורא ממש שקורה בשדרות או ישובי החבל הנוספים???? - רוצים דלק נורמליזציה ועובדה - שישחררו את גלעד שליט יפסיקו לירות קסאמים ולא יהיה משבר הומניטרי - מי שאחראי למצב זה החמאס לא אנחנו - והם שישאו באחריות

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה?

    ישראלי, 21/01/08 13:43

    למה שאזרחי עזה לא יסבלו בשל מעללי השלטון שהם בחרו בו?
    למה רק בשדרות ועוטף עזה אזרחים צריכים לסבול?
    איפה ארגוני זכויות האדם בסיפור הזה? הרי כבר יצאנו מעזה.
    אני מהצד השמאלי של המפה אבל גם אנחנו השפויים שבנינו מבינים היום שיש רק פתרון אחד וזה להרוס את החמאס ולהשיג פשרה, הסכם, איך שלא נקרא לזה רק בכח כי זו השפה ששכננו מבינים הכי טוב.
    מספיק כבר להתיפייף על חשבון תושבי האזור האמיצים שעומדים יום יום מול הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איזה מוצרי יסוד צריך בעזה? עוד טילי סקאד??? (ל''ת)

    בלבלה, 21/01/08 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה אם המצור על שדרות? איפה האירגונים (ל''ת)

    לזכויות שדרות, 21/01/08 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עתירות

    סלומון, 21/01/08 13:41

    במקביל נא להגיש עתירה נגד המשך ירי הקסאמים והפצמ''רים ולבקש דיון במקביל לדיון בהקשר לעזה

    שהרי ידוע לכל ואין צורך בבג''ץ שברגע שיפסק ירי הקסאמים והפצמר''ים יפתחו המעברים ותחודש אספקת הדלק.
    מספיק עם התיפיפות הנפש הזאת
    גם בשדרות גרים בני אדם שכבר שבע שנים רצופות לא יכולים לקיים שיגרת חיים רגילה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עתירה יותר דחופה לבגץ הפסיקו מיד את הקסאמים

    מאור___________, 21/01/08 13:40

    ורק אז תתערבו בענייני ממשלה בקשר לעזה

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ''תנו הצרפתים'' במלחמה כמו במלחמה חימוש אויב בתשתיות כמו כריגול עבורו (ל''ת)

    וענונו פחימה, 21/01/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    @

    צ, 21/01/08 13:39

    מעניין שאותם אירגוני ''''צדק'''' לא עושים כלום שתושבי שדרות נמצאים תחת התקפת קאסמים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני לא מתפלא אם בית המשפט המושחת יקבל את דרישותיהם זה עינין של זמן

    אבי, 21/01/08 13:39

    עד שמערכת זאת תהפוך אותנו לפליטים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שאלה קטנה לשכננו היקרים

    דפנה, 21/01/08 13:36

    כמה הומניים בדיוק אתם הייתם כלפינו אילו חו''ח המצב היה הפוך???

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זה נישמע כמו....

    דנה, 21/01/08 13:36

    אוי יו יו, איזה מסכנים אנחנו, כיבו לנו את האור, עכשיו אנחנו צריכים לירות טילים בחושך

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קל להיות יפה נפש-כאשר אתה חי בבטחון (ל''ת)

    רות, 21/01/08 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    גידמאק תפנה את עזה (ל''ת)

    אורי, 21/01/08 13:33

    הגב לתגובה זו

    • קדימה גידמאק

      ירון, 21/01/08 14:05

      אל תיהיה גזען
      ואפשר לבקש גם מקדימה הם עשו את זה פעם...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לארגונים הנ''ל - אתם יכולים לקפוץ לנו !!!! (ל''ת)

    לכו לעזה, 21/01/08 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לדעתי בג''ץ שוב יתערב ללא צורך ויפגע בכל סיכוי של ישראל להלחם

    רון, 21/01/08 13:29

    החמס יודע את זה טוב מאד ולכן ימתין עד שעוכרי ישראל מבפנים ידאגו לשבר את הממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נניח שהחמאסים יפסיקו את הירי של הרקטות על ישראל .

    פקק תנועה, 21/01/08 13:28

    ומשהו שישראל תגיד את תעשה .וזה לא ימצא חן בענייהם .והם יתחילו שוב פעם לירות רקטות על ישראל .מה אתם חושבים. שישראל תעשה. אז וכיצד תגיב .

    הגב לתגובה זו

    • אם יפסיק הירי, יחזור החשמל.

      ג'ו כלום, 21/01/08 14:33

      ואם הוא ימשיך שוב, אז יפסק החמשל שוב.

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה הזו כבר היתה ידועה בתנך בתור נבואה

        פקק תנועה, 21/01/08 14:59

        כיום בצורה מודרנית קוקראים לבעיה זו תורת המישחקים הפוליטיים מדיניים והתוצאה אנדרלמוסיה מוחלטת

        הגב לתגובה זו

        • אנו מצפים מ''עדאלה'' שיעתור נגד ההפצצות של פקק תנועה בגרביצ' (ל''ת)

          קרן יער השחור, 21/01/08 15:36

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    לאפשר לממשלה ומערכת הביטחון לפעול ללא התערבות ב ה צ ל ח ה (ל''ת)

    יאיר, 21/01/08 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ומי מגיש עתירה על כך ששדרות כבר 7 שנים חוטפת (ל''ת)

    מושיקו, 21/01/08 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שיחלקו את המיליונים שהביאו מסעודיה לעניים ולרעבים.................. (ל''ת)

    עדינה השרון, 21/01/08 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    משעל והנייה בחליפות ורסאצ'ה ומכוניות פאר-בטוח להנייה לא היה קר אמש.

    עדינה השרון, 21/01/08 13:25

    וגם לא היה חושך בביתו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צפוי שמי ששם לנו רגליים הם...

    אליהו, 21/01/08 13:24

    אירגונים קיקיוניים בתוכנו. הם כנראה מעדיפים שיפול קסאם על פעוטון בשדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    להגיש עתירה בבימ''ש בינלאומי נגד החמאס-האשם האמיתי ל''מצב'' בעזה.

    עדינה השרון, 21/01/08 13:23

    לא להיכנע לאף גוף אנטי יהודי. למה שקורה בעזה אשמים הערבים עצמם ובראשם החמאס תחת פיקודו של משעאל ואסאד בדמשק, אחמדיניג'ד באיראן והנייה בעזה. הם התהדרים בבגדי מעצבים, נוסעים במכוניות מפוארות וחיים על חשבון התושבים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הכלבים נובחים

    אסי, 21/01/08 13:22

    לא שמענו את עדלה ושאר הכלבים ,מקצתם חברים בכנסת ישראל , נובחים כלפי משגרי הקסאמים אשר ,כידוע לכל, לעולם אינם מכוונים כנגד מטרות אזרחיות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הינה טינופת השמאל ומר''צ יוצאים החוצה..

    ירון, 21/01/08 13:20

    לכו תגישו בקשה שיפסיקו את הקסאמים בשדרות, את הירי לעבר ישובי הנגב, את כל הסבל שאנחנו סובלים!! תתבישו לכם ! בואו תראו איך ילדי שדרות חיים בפחד, איך בכל אזעקה אמהות מבוהלות ובוכיות מחפשות את ילדיהן בשכונה, ואיך לאחר כל נפילת קסאם הורים מודאגים רצים לכל פינה לחפש את קרוביהם! בואו תראו תינוקות וילדים קטנים מבוהלים ובוכיים רק כי נפל עוד קאסם והם שמעו עוד בום! ובמקום זה מה אתם עושים? הולכים ועוזרים לאלה שרוצחים אותנו!!! צריך לשלול לכם את האזרחות ולהעביר אותכם לפלשתינים!! זה מה שאתם!! חבורת אפסים שמאלנים שפועלים כנגד העם היהודי!! למה אתם חושבים מנתקים את החשמל ועושים את כל המצור? כי רק ככה יפסק הירי !! החשמל שאנחנו מספקים להם, משמש אותם להכנת עוד ועוד חומר נפץ ובנית קאסמים! האוכל שאנחנו מעבירים להם? משמש אותם רק להתחזקות ולירי של עוד ועוד קאסמים לעבר שדרות! התרופות שאנחנו מעבירים להם? רק מונעים מהם לחלות ובכך ממשיכים לירות ולצבור עוד ועוד כח! אז תפסיקו לעתור לבג''ץ יא שמאלנים ערבים!! זה מה שאתם !! פועלים כנגד המדינה שלנו! תעברו להתגורר אצל הפלשתינים!!

    הגב לתגובה זו

    • Bogdim Be''am, tartei mashma (ל''ת)

      ., 21/01/08 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הבעיה שאולמרט באישור הבג''ץ נותן אישור לפגיעה הומוניטרית

    רינה, 21/01/08 13:20

    כול העתירות לבג''ץ לא יעזרו,בגלל שבג''ץ והממשלה נמצאים כרגע באותם דעות הרסניות שבסופו של דבר בגללם האו''ם יאשים אותנו.
    אני מתפלאת אך קרה שבג''ץ נותן
    אישור לאולמרט לפגוע בחפים מפשע?

    הגב לתגובה זו

    • איפה האו''ם שיורים בשדרות???

      שרית, 21/01/08 14:02

      ראשית את לא מאופקים, וגם צרת אופקים.
      תראי לי עוד מדינה שמספקת חשמל למי שיורה עליה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    חוצפה, מדוע הם לא מגישים עתירה כשבשדרות הקאסמים לא מפסיקים ליפול? ש

    ימשיכו לשבת בשק, 21/01/08 13:19

    ט.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עתירה לאללההפסיקו את הירי על עוטף עזה ושדרות

    עדכאן, 21/01/08 13:19

    מתי יבינו שאת המנהיגות הפלסטינאית מעולם לא ענינו האזרחים.אלא הפוליטיקה,והכסף.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    צינו הוכחה לתיאום בינם ובין החמאס? (ל''ת)

    קבלנו, 21/01/08 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עדלאלה מה אם ילדי שדרות רק הערבים סובלים? (ל''ת)

    מדרכ, 21/01/08 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שדרות

    אהרון, 21/01/08 13:18

    למה הם לא פונים לבג''ץ בדרישה שאחיהם מעזה יפסיקו את הירי לעבר ישובים בישראל?!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה בדיוק המצב בו בג''ץ לא צריך להתערב

    נאור, 21/01/08 13:18

    ואם הוא יתערב זה יהיה לרעת היהודים ולטובת הטרוריסטים
    ולכן צריך לבטל את רוב סמכויותיו בחקיקה אנטי בגצ''ית כמו שעושה השר החשוב והנכבד פרידמן

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה רק זה ...

    יוני כהן, 21/01/08 13:15

    בגלל המצור אוזל מלאי הפח וחומר הנפץ לייצור קסאמים. אי אפשר להמשיך כך!!!
    בג''ץ צריך להורות מיד על חידוש מלאי זה, אפילו לפני מזון, סולר ותרופות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא להיכנע לתעמולה השיקרית של הערבים

    לא נכנעים, 21/01/08 13:15

    הכל אצל הערבים שקר ואחיזת עיניים ככתוב ''סיפורי אלף לילה ולילה''.

    וכמובן לא לסמוך על שום ''הסכם'' או פיסת נייר שהערבים חותמים עליהם (הודנא, שמודנא, הפסקת אש).

    כאמור, הכל אחיזת עיניים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עדאלה זה אירגון ערבי לא? שיעתור לבג''ץ הפלסתיני.

    כל אחד יעתור, 21/01/08 13:15

    זה אבסורד שיש אירגוני אוייב בתוך המדינה שמפעילים את חוקי המדינה נגד המדינה עצמה.
    ערבים יעתרו בעד האוייב הפלסטינאי במדינות ערביות.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    המצור הזה הורס ת'סיכוי שנקבל אי פעם שכנים נורמלים

    אשר, 21/01/08 13:12

    המצור הזה מגביר השנאה והדיכדוך ופוגע בסיכוי שאי פעם נחיה עם שכיננו ב נורמליות.

    הגב לתגובה זו

    • ההיפך, צריך ללמוד יחסי שכנות טובה,הטוב נתפס כחולשה.

      שרית, 21/01/08 14:04

      יורים עליך,תגיב וכמה שותר חזק ומהר

      הגב לתגובה זו

    • זאת הטעות שלך - כמה שתכה בהם חזק יותר - ככה יעריכו אותך יותר

      דודו, 21/01/08 14:16

      הפגנת הומניות - הפגנת חולשה... ככה זה נתפס אצל כל האבו שווארים האלו.... עד שלא נבין זאת... לא נוכל לעשות שלום איתם.

      הגב לתגובה זו

    • טמבל.. הקסאם גם אינו בדיוק מחוות שכנות טובה (ל''ת)

      לא טמבל, 21/01/08 14:18

      הגב לתגובה זו

    • גבר אני גר ברמלה..

      אדם, 21/01/08 15:28

      פה יש שקט מהערבים רק אחרי שקם יהודי ומחליט שנמאס לו מהטרור הערבי בעיר ורוצח ערבי שבא לגוות ממנו ''דמי חסות'' / קורא לו יהודי מלוכלך..
      ערבי מבין כח.. ככה מגדלים אותם..
      שכנות טובה תשיג רק אם הם יפחדו ממך..

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה רע לכם? אתם ממשיכים למצוץ לנו את הדם והביטוח הלאומי (ל''ת)

    איתמר, 21/01/08 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הנה זה מתחיל. כמה זמן עד שמחזירים את החשמל.

    סוצליסט לאומי, 21/01/08 13:11

    בעלי ההון מתחילים להרגיש את הלחץ ''בעסקים'' מתקשים לעשות עסקים.
    אז מתחיל לחץ כפול על עריצות המשפט ועל עריצות האוצר.
    שליטייה האמתיים של ישראל(בע''מ).

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    איפה הם כשיורים על שדירות? (ל''ת)

    דניאל, 21/01/08 13:10

    הגב לתגובה זו

    • איפה אתה רוצה שיהיו? שדרות זה יהודים. אין בעיה עם זה. (ל''ת)

      עדאללה, 21/01/08 13:51

      הגב לתגובה זו

      • עתירה: לצייד את תושבי שדרות במשגרי קאסם. עין תחת עין! (ל''ת)

        מאור, 21/01/08 14:26

        הגב לתגובה זו

      • אז שיפסזיקו לירות לשם... (ל''ת)

        שרית, 21/01/08 16:40

        הגב לתגובה זו