• 46.

    ישראל צריכה לחתוך באיבחת חרב את הקשר הגורדי המטורף בינה לעזה.

    עודד יערי, 21/01/08 22:47

    ישראל צריכה לחתוך באיבחת חרב את הקשר הגורדי המטורף בינה לעזה.

    שום קשר הומניטרי ושום דבר.שום קשר כלל.
    לחתוך את המצב המטורף הזה בו כפו על העם בישראל לזון את אויביו,ולספק לו את כל צרכיו..ועוד באותו הזמן עצמו שישות טרוריסטית זאת תוקפת את ישראל.
    צריך לחתוך את הקשר הגורדי המטורף הזה בו השמאלנים הארורים כפו את העיוות המטורף הזה על העם בישראל.
    עיוות מטורף אליו הצטרפו בחדווה ובששון מדינות עויינות ואפילו ''ידידות''כאחד.
    צריך עם הניתוק הזה להיפטר תיכף ומייד מכל מנהיגי השמאל הארורים.אולמרט+ליבני+כל אלה שבגדו בעם כשהציגו עצמם כימנים ועשו ספין בוגדני לשמאל כאשר הצטרפו למפלגת קדימה.
    מי אומר שדווקא ישראל צריכה לעשות מעשים הומניטריים כלפי עזה?ואו לספק סחורות וכולי ?שהכל יספקו לה ממצריים ומשאר ארצות ערב.להיפטר מהר מעזה כמו שנפטרנו מדרום לבנון ואין אף אחד שמעז להאשים את ישראל מה קרה שם.באותו הזמן להיפטר ומהר מחבורת מנהיגים שמאלנים עלובים ואפסים שהביאה אותנו על פי התהום.

  • 45.

    אולמרט,כבר יצרת משבר הומניטרי בשדרות,אולי הגיע הזמן לעבור (ל''ת)

    גם לעזה., 21/01/08 20:36

  • 44.

    כן,אנחנו ניצור משבר הומניטרי!!!

    מוטי קליפורניה, 21/01/08 18:29

    כל עוד בשדרות רעבים ומופגזים לא
    יהיה להם חיים בעזה.
    שהחמאס ירד מהעץ שטיפס עליו ויגיע להפסקת אש עם ישראל.
    וכשתהיה הפסקת אש ניתן יהיה לטפל במכלול הבעיות הכלכליות ,החלפת שבויים וכו'.
    לא ניתן לעשות זאת תחת טרור.
    לפיכך יצירת משבר היום נחוצה מאד
    על מנת למנוע את טפטוף הקורבנות בעתיד.
    לא לשכוח שבטפטוף -קורבנות ואי רצון ליצירת משבר,קפדו את חייהם אלפי בני אדם,ומאות אלפים אבדו את פרנסתם ואת ביתם.
    כן, למשבר הומניטרי!!!
    -אין עוד מלבדו.
    ומתוך החשיכה תבקע אורה גדולה.

  • 43.

    האידיוט לא קולט... רק הפגזות מספיק עם המשחקים (ל''ת)

    ר''מ נטול מוח, 21/01/08 15:56

  • 42.

    אהוד - נתון לך כל הכבוד ממני

    יפרח, 21/01/08 15:36

    קור הרוח שלך למרות הסתות בלתי פוסקות נגדך מרשים אותי והחלטתי - אני בעד אולמרט

  • 41.

    הכתומים באקסטזה

    שמאל, 21/01/08 15:33

    איכס

    וגלאון התרנגולת נותנת להם רוח גבית

    הורסת את השמאל וממליכה את תניניהו ואת גאידמאק

  • 40.

    שלום-זה לא יהיה כאן

    בן אדם-במשמעו, 21/01/08 15:21

    שלום -זה בא מהלב וזה אמור להביע דבר טוב ,וזה לא יהיה כאן ...
    שלום אומרים לידיד ולא לאוייב ,וכל עוד תושבי המדינה וכל הקיצוניים משני הצדדים קיימים (שלום) לא יתקיים במדינה,ולא ליד הגבולות של שני השבתים.
    (חסרי היכולת)... שיוכלו חרא אה ,אז אתה תוכל בסופו של דבר את החרא של עצמך ,ואם הם רוצים להרוג ,אז הם ימותו בסופו של דבר גם .

    מהסיבה שאלוהים שהוא קיים בכל מקום ,מהסיבה שאתה חיי ונושם בלי הצורך לחשוב על האם אני צריך לנשום עכשיו או לא .
    ושהוא לא אוהב אנשים קיצוניים בכל הכיוון גם בדת וגם בכל דיעה אחרת שמתקרבת לזה .

    תתביישו לכם משני הכיוונים !!!.

  • 39.

    לא מוביל לשום מקום טוב (ל''ת)

    אהוד, כשלון, 21/01/08 15:21

  • 38.

    תפסיק להצטדק אולמארט יצרת משבר אימון בשדרות

    ש.לוין, 21/01/08 15:14

    על איזה משבר הומניטרי אתה מדבר מר אולמארט באת כמו גנב בלילה לשדרות אתה לא רואה באיזה משבר עמוק נמצאת שדרות וכל ישובי עוטף עזה אתה אולמארט לא מתבייש כך להתחנף לעולם ''לא ניצור משבר הומניטרי בעזה ''המשבר הכי גדול ובכיה לדורות ואלפי ילדים עם בעיות פסיכולוגיות והרטבה בלילה יצרו הטרוריסטים מעזה אז איפה הפיתרון שלך למשבר העמוק של שדרות. אתה בתור ראש ממשלה צריך לעמוד על המשבר העמוק של תושבי שדרות ועוטף עזה ולא על העזתים ימח שמם וזיכרם כולם תומכי הטרור . תתחיל לחשוב על שדרות ולא עליהם תתחיל לפעול למען שדרות ולא למען החולרות האלה מעזה . אתה לא פועל נכון מר אולמארט אתה מדבר מתוך חולשה וחבל.

    • אולמארט לא מגן על שדרות תתבייש לך (ל''ת)

      אביבה, 21/01/08 15:53

  • 37.

    שיאכלו חרא, אפילו אם במיקרה של עזה זה קניבליזם (ל''ת)

    נפש יהודי, 21/01/08 15:04

  • 36.

    מה זה לא ניצור?! השבר קיים! בלי שום קשר אם אני בעד או נגד (ל''ת)

    שירה, 21/01/08 15:03

  • 35.

    לגייס את החרדים של ש''ס ואגודה שיקלו הנטל שנופל על ילדינו.=החסניקים

    נלחמים השסניקים, 21/01/08 14:55

    פ ר ז י ט י ם. ואולי מוטב להפטר מהדתיים והשסניקים כדי שיהיה קל במלחמה.

  • 34.

    ככה בדיוק- להלחם בטרור- לעשות שלום-ולבודד את הקיצוניים בשני הצדדים (ל''ת)

    להביא שלום בשכל, 21/01/08 14:38

  • 33.

    סנקציות חדשות בעזה: אסור לינשום

    אשר, 21/01/08 14:06

    סנקציה חדשה אסור לנשום מי שנושם יועבר מיד לכוחות החקירה הצבאיים לחקירה.צפוי לעונש מאסר כבד ללא משפט.

    • 33- מצויין ..יחסכו לנו כדורים .... (ל''ת)

      חמצנית יקרה, 21/01/08 14:24

    • רעיון מצוין- לבחון כמה זמן הם יכולים לחיות ללא אויר. (ל''ת)

      המטיף, 21/01/08 14:31

  • 32.

    כך מחנכים מישהו סורר .בעזרת המקל והגזר וההתנייה (ל''ת)

    פקק תנועה, 21/01/08 13:37

  • 31.

    חבל הצלה להמשך הטרור!

    א, 21/01/08 13:16

    הטרוריסטים כשלא מצליחים באלימות
    תמיד פונים לעולם עים המיסכנות שלהם וכך הם ניצלים מתבוסה.
    כדי לנציח את הטרור הפלסטיני אחת ולתמיד ,אין ךהרפות מהם כשהם ניתלים בחבל הצלה זה.

  • 30.

    אהוד- אוהבת כשאתה ככה קשוח

    סינדי קרופורד, 21/01/08 13:15

    יש לך את זה. תמשיך ככה. שילמדו ת'לקח שלהם אחת ולתמיד!!!!111

  • 29.

    רק מנהיג בעל אמונה בה' בתורתו יכול

    ליאור, 21/01/08 13:12

    להוביל את העם הזה לנקודה של ביטחון ושלווה. בלי להבין שעם ישראל הוא לא עם ככל העמים ואלפיים שנות גלות אינקויזציה שואה וצרות יוכיחו, אין מצב של לצאת מהבוץ שהשמאל הכניס אותנו אליו.

  • 28.

    זה היה ברור מלכתחילה,שההתנתקות תתפוצץ לחמאס ולליקוק בפנים. (ל''ת)

    יגאל כהן, 21/01/08 13:10

    • עצוב אבל צודק, אי אפשר להגיד שלא אמרו. (ל''ת)

      יבגני, 21/01/08 14:22

  • 27.

    אולמרט- כל הכבוד!

    סינדי קרופורד, 21/01/08 13:04

    כל הכבוד לאולמרט. הגיע הזמן להראות להם מה הם שווים.

  • 26.

    אני חושב שמאז מלחמת העולם ה-2 לא נראו פשעים כאלו

    אשר, 21/01/08 13:02

    אני חושב שמאז מלחמת העולם ה-2 לא נראו פשעים כאלו.השטחים הכבושים נהפכו משטחים כבושים לגטאות נטו.אין הגדרה אחרת.כל הגדרה אחרת זה טיוח וסיבון המציאות כפי שהיא בשטח.

    • ומה אתה חושב על שדרות? יטמבל (ל''ת)

      צדק, 21/01/08 13:50

    • איזה פושעים אנחנו.

      זבולון, 21/01/08 14:00

      כשאנחנו שם אנחנו כובשים.
      כשאנחנו יוצאים משם אנחנו כולאים אותם בגיטאות.

      כשיורים עלינו טילים לתוך ריכוזי אוכלוסיה זה בגלל שפעם היינו כובשים.
      כשאנחנו מחסלים טרוריסטים בשעת פעולה אנחנו כובשים בלי לכבוש.

      כשאנחנו מספקים חשמל וסחורות אנחנו עושים את מה שממילא חובה עלינו לעשות.
      כשאנחנו מונעים חשמל וסחורות כדי להגן על חיינו אנחנו פושעים ממלחמת העולם השנייה.

      זה פשע להיות אנחנו.
      הפתרון המוסרי היחיד - השמדה עצמית.

      אשר - אתה הראשון, כולנו מתחייבים לבוא אחריך.

      • תגובה לזבולון החוכמולוג ממני אשר השמאלן

        אשר, 21/01/08 14:16

        זבולון אתה בן אדם חכם בוא ותגיד לי איך פותרים הסיכסוך בדרך שלך או קיי? עוד הפגנת כוחניות ?עוד טבח ומצור ?הרי בסופו של דבר לא משנה כמה ערבים תהרוג או כמה לילות הם יבלו בלי חשמל הם עדיין ישארו פה שכנים שלך.עכשיו השאלה שלי היא איזה שכנים אתה רוצה לקבל? אני בעד 2 מדינות לשתי עמים.

        • המוסר הסלקטיבי שלך הוא לגמרי הבעיה שלך.

          זבולון, 21/01/08 14:55

          לא הבנת, אני בכלל לא מעוניין להפגין כוחניות. אני מעוניין לשמור על החיים, שלי ושל תושבי שדרות.
          ואם צריך שבשביל זה לתושבי עזה לא יהיה חשמל, אז לא יהיה להם חשמל.

          בשיקול של ''חיי יהודים מול חשמל לעזתים'' אתה כנראה מעדיף חשמל, וזו לגמרי הבעיה שלך. לא תצליח לשכנע אותנו לכנות את זה מוסר, וכל הדיבורים על מלחמת העולם ה-2 הם קודם כל זילות של מלחמת העולם השנייה.

          גם אני בעד 2 מדינות. אחרי שנתגבר על הטרור, ואחרי שהעזתים יוכיחו שהם מסוגלים לגבור על גורמי הטרור שבתוכם. עד אז שיישבו בעלטה.

          • לא יעזור לך, כשאזרחים סובלים הטרור מתחזק. לא משנה כמה אתה ''מחנך''

            חגי, 21/01/08 16:16

            אנשים דרך אלימות וסבל תמיד יגררו עוד יאוש, שנאה, וטרור. אתה יכול לעשות שמיניות באוויר ולהמשיך עם הגטאות.

      • לפחות

        יעל, 21/01/08 15:28

        בכותרת מצויין ש...יש לעשות יותר מכך, יש להגיע אל הילדים, לגיל הרך בעזה, לנסות ולשנות את אופן המציאות והעתיד.
        זו היא שואה לשני הצדדים, אנו עם שעסוק בהרס מדינתי עצמי עצום...האם אחרי הפיתרון יהיה פיתרון אחר, אנושי. האם מלחמה היא הפיתרון, האם הילדים שלנו ושלהם יגדלו למציאות שונה או יותר אכזרית. מלחמה שלום מלחמה שלום מלחמ.... התשובה תתגלה מכוח ומתוך החברה הישראלית לאחר מהפך העקרונות. אין ברצוני להרגיזך, אני בטוחה שכל אחד מאיתנו אי שם בתוכו יודע שהטוב יבוא מתוכינו. שום מנהיג לא יחולל קסם ללא עזרתינו. אך הקסם קים, הוא בתוכינו, יש בנו את הכוח, זו היא התיקוה וזה הפרוש וזה הזמן.
        יום קשה לתגובות היום, קשה, ליבי עם משפחת משיח, חזק

    • תשובה ל-26

      שפילקה, 21/01/08 14:06

      לא זכור לי שהסבים שלי בפולין(לא זכיתי כמובן להכירם היות והושמדו) ירו קסאמים על ורשה או פוצצו אטובוסים בברלין.אז מה הקישקוש הזה של השוואה לכליאת היהודים בגיטאות ובמחנות.ובכלל אם מישהו כולא ותוקף מישהו זה הפלסטינאים אותנו וכשאני מסתכל על המפה מה שאני רואה זה פאקקטה 20,000 קמ''ר מוקפים במאות אלפי קמ''ר נוטפי ארס ושנאה עם אפשרות יחידה לסגת וזה מערבית לקו הכחול.היות ועכשיו חורף והמים קררררררים בוא נדבר בקיץ אולי אז אסכים לסגת.

      • תגובה לשפילקה -הפלשתינים כולאים אותך? LOL מעניין מאוד (ל''ת)

        אשר, 21/01/08 14:18

        • תשובה לשמאלן - הפלסתינים מנסים להשמיד אותך, טיפש

          ש, 21/01/08 15:24

          הם מודים בזה שהם זוהמה נאצית, ואף מתגאים בזה.

          ואתה תומך בהם, מה שהופך אותך לגרוע מהם בהרבה ...

          אתה מודע לזה שיש עונש מוות על בגידה, כן ?

  • 25.

    דיי כבר לחשוב שהגדה באחריותנו

    דוד, 21/01/08 13:01

    התנתקנו מהם עוד ב 2005

  • 24.

    מים

    חיים, 21/01/08 12:56

    היגיעו מים עד הנפש מוטב מאוחר מאשר בכלל לא. קדימה בכל הנחישות ולהחזיר הרתעה ליושנה

  • 23.

    תבואו בטענות לחמאס שבגללו זה בא עליכם. (ל''ת)

    מוכרת הגפרורים, 21/01/08 12:55

  • 22.

    אנחנו לא יוצרים משבר,הם יוצרים משבר בזה שהם פתחו במלחמה ותוקפים

    אותנו, 21/01/08 12:53

    מספיק להתרפס בפני האוייב מארצות המערב-להתחיל להגיד את האמת ולעמוד עליה עד שימוגר הטרור.

    מה האמריקאים והרוסים גרמו למשבר הומניטרי בגמניה של מלחמת העולם השניה?
    לא,הגרמנים גרמו לזה בזה שהם פתחו במלחמה.

    • הבעיה היא אנשים כמו 17 שלא מבינים

      פותר הבעיות, 21/01/08 13:06

      עם יש לנו עסק

      • 17 הוא ערבי שתומך בטרור הערבי,ויש גם יהודים שמקבלים כספים

        מהאוייב האירופי, 21/01/08 14:58

        אבל אלה מיעוט,לא צריך להתייחס אליהם(גם בשואה היו יודנרט)אנחנו צריכים לעשות את מה שצריך.

  • 21.

    חוצפה! הרצחת וגם ירשת?

    תמיר, 21/01/08 12:52

    איזה אבסורד שמנהיגינו מתנצלים שהם מממשים את החלק המשמעותי של התנתקות - הפסקת אספקה לעזה.
    המצור הוא תגובה הומנית מדי להפגזות המתמשכות מהרצועה על ישובי הדרום. התגובה המתבקשת והצודקת היא חמורה בהרבה ממצור: חיסול שיטתי של מנהיגי הטרור החל מהמנהיגים ''המדיניים'' ומטה במקביל להפגזה של מקורות הירי בין אם מזהים את היורים ובין אם לאו - עד שהאוכלוסיה המקומית תקיא מתוכה את המרצחים או תרד איתם לטמיון!

  • 20.

    שלום עושים עם אוייב מוכנע ומובס (ל''ת)

    לא עם פושעים, 21/01/08 12:49

    • אמת ויציב ושריר וקיים אמן כן יהי רצון (ל''ת)

      הצוללן הכחול, 21/01/08 13:03

  • 19.

    על ירי קסאם ירי ארטילרי בחזרה ומייד רק זאת הדרך (ל''ת)

    אבי, 21/01/08 12:46

  • 18.

    אולמרט לא יצור משבר בעזה אך ייצור, ועוד איך, משבר הומניטרי בשדרות (ל''ת)

    ובישובים יהודים, 21/01/08 12:43

  • 17.

    ישראל מענישה קולקטיבית למרות שמשגרי הקסאם הם 1%

    אשר, 21/01/08 12:39

    בעזה מיליון וחצי אנשים חיים תחת מצור עוני ממש זהה לגטו וורשה ההיסטורי.וכל זאת בעבור 10 או יותר חמסניקים משגרי קסאם? האם לאף אחד אין מעט סימפטיה לפלשתינים המיסכנים? האם איבדנו צלם אנוש? איפה הרגש היהודי ? השיער של נינט טייב מעניין אותכם יותר ממיליון וחצי אנשים שמתים מקור ורעב.

    • מצויין !!! אוייב מכניעים ומשמידים (ל''ת)

      לא מברברים, 21/01/08 12:48

    • ל 17 - צודק ב 100 % (ל''ת)

      צודק, 21/01/08 12:50

    • בעיה שלהם שהצביעו לחמאס. (ל''ת)

      קינוח קפוא, 21/01/08 12:56

    • זאת לא ענישה, זאת הצלת חיים.

      פשוט, 21/01/08 13:02

      התשובה היא כן, חרדה וחיים של אנשי שדרות יותר חשובים מהחשמל של עזה.
      ואם צריך שמיליון וחצי תושבים יסבלו אז שיסבלו. ניסינו הכל, וזה כנראה הדבר היחיד שיעזור. לא רצינו בזה, אבל אין לנו ברירה.
      ''הרגש היהודי'' לא צריך לגבור על ''הראש היהודי'' שמפעיל שיקול דעת: חיים של אזרחינו יותר חשובים מהנוחות של תושבי עזה, ושיהיו גם 20 מיליון מהם.

      • חד וקולע. צודק 100% (ל''ת)

        !, 21/01/08 14:02

    • שיכנעו וימסרו את הנשק,ואז נעזור להם.

      לא לפני הכרעת, 21/01/08 13:03

      האמריקאים עזרו לגרמנים רק אחרי שהם הפסיקו את הלחימה וניכנעו.
      בברלין(שהרוסים כתשו) היו גם המון אזרחים שלא נילחמו בעצמם,אבל קודם כל גרמניה היתה צריכה להפסיק את הלחימה ולהכנע ! אחר כך אמריקה עזרה לה ויצרה ממנה מדינה עם הכלכלה מהטובות בעולם.
      אבל רק אחרי כניעה,אחרת לא יגמרו המלחמות.וימשיכו למות אנשים ללא סוף.

    • רק פרח מזיכרונך שמיליון וחצי אזרחים בחרו בארגון טרור שייצג אותם.

      דמוקרטיה זה גם, 21/01/08 13:08

      אי אפשר לבחור בחמאס, שמטרותיו הלוחמניות מוצהרות, ואחר כך להסתתר מאחורי הטענה ''אנחנו רק אזרחים תמימים''... דמוקרטיה זה לא רק זכות בחירה, זה גם הנכונות לשאת בתוצאות של הבחירה שלך.

    • להזכרך יותר מ70% בחרו חאמס... כדי שישמיד אותנו.. עכשיו שיאכלו קש (ל''ת)

      אביתר, 21/01/08 14:12

  • 16.

    המשבר קיים -

    סמי, 21/01/08 12:37

    אולמרט אתה חושב שאתה יכול לשקר לכל העולם בשטויות שלך. כולם רואים שיש משבר ולדעתי כל הזמן שאנחנו עושים להם את זה אין פלא שהם יגיבו וישגרו קסאמים על שדרות ואני חושב שמההרג שאנחנו עושים בעזה יולדו עוד ועוד אנשים שירצו לעשות פגועים.. כי נמאס להם מאתנו..

    • צודק - אין לנו רגש

      גבי, 21/01/08 12:52

      אבדנו צלם אנוש

      • מיכאל וסמי אתם אותו אחד ממש כמו

        האחד, 21/01/08 13:35

        הסופר ''סמי מיכאל'' .
        שליחי נתנינהו שחושבים שאנחנו טיפשים

    • המשבר קיים

      מיכאל, 21/01/08 12:56

      אתה יכול לראות את השקרים של אולמרט, אתה יכול לראות את המשבר בעזה, אתה יכול להיות נביא ולנבא שכל עוד אנו... אז הם...
      ורק שרוצים לאכול אותך אתה לא יכול לראות.
      שב ואל תעשה כלום, ואז הכל יהיה בסדר, ייפסק הירי וכולנו נלך לים.

  • 15.

    החמאס גורם למשבר הומניטרי בעזה, לא אנחנו

    ש, 21/01/08 12:37

    יש להציב תנאים הכרחיים להסרת המצור:
    1. כניעה מיידית של הפלסתינים.
    2. הסגרת כל המחבלים לישראל, או לחילופין הוצאתם להורג בעזה עצמה - כולל מנהיגי החמאס.
    3. הסגרת או השמדת כל הנשק והחימוש הפלסתיניים, אחרת כל פלסתיני חמוש יחוסל מיד.
    4. שליטה מלאה של ישראל או גוף בינ''ל אמין בציר פילדלפי, ע''מ למנוע הברחות.
    5. תשלום פיצויי לישראל על הנזק שהקסאמים גרמו , לפחות מאז ההתנתקות.

  • 14.

    למחוק את עזה!!!

    אסתר אוצי'גבה, 21/01/08 12:30

    במשך חודש ידברו על זה בכול העולם ואז ישכחו למחוק את עזה מהמפה

    • לא למחוק !!!

      imeninme, 21/01/08 13:18

      להעביר דרומה לאחים ממצרים,
      כל כך הרבה אדמה פנוייה שם.
      בהצלחה.

  • 13.

    ישראל צריכה לחתוך באיבחת חרב את הקשר הגורדי המטורף בינה לעזה.

    עודד יערי, 21/01/08 12:24

    שום קשר הומניטרי ושום דבר.שום קשר כלל.
    את המצב המטורף הזה בו כפו על העם בישראל לזון את אויביו,לספק לו את כל צרכיו..צריך לחתוך את הקשר הגורדי המטורף הזה בו השמאלנים הארורים כפו את העיוות הזה על העם בישראל.
    עיוות מטורף אליו הצטרפו בחדווה ובששון מדינות עויינות ואפילו ''ידידות''כאחד.
    צריך עם הניתוק הזה להיפטר תיכף ומייד מכל מנהיגי השמאל הארורים.אולמרט+ליבני+כל אלה שבגדו בעם כשהציגו עצמם כימנים ועשו ספין בוגדני לשמאל כאשר הצטרפו למפלגת קדימה.
    מי אומר שדווקא ישראל צריכה לעשות מעשים הומניטריים כלפי עזה?ואו לספק סחורות וכולי ?שהכל יספקו לה ממצריים ומשאר ארצות ערב.להיפטר מהר מעזה כמו שנפטרנו מדרום לבנון ואין אף אחד שמעז להאשים את ישראל מה קרה שם.באותו הזמן להיפטר ומהר מחבורת מהיגים שמאלנים עלובים ואפסים שהביא אותנו על פי התהום.

  • 12.

    כן תיצור משבר הומניטרי (ל''ת)

    חלם, 21/01/08 12:23

    • הוא כן יצור רק בשדרות, אשקלון ועוטף עזה. (ל''ת)

      א.ד., 21/01/08 12:43

  • 11.

    שיפגינו עד מחר.אולמרט תמשיך במדיניות

    הולך בשדה, 21/01/08 12:19

    התקיפה כלפי החיזבאללה וכלפי החמאס כל הכבוד הגיע הזמן שנרים את הראש

    • על איזו מדיניות תקיפה אתה בדיוק מדבר? בינתיין תוקפים את שדרות. (ל''ת)

      חזור למציאות, 21/01/08 12:44

  • 10.

    יופי אהוד!נקווה שיפי הנפש לינדשטראוס ושות'

    הולך בשדה, 21/01/08 12:17

    לא יגישו גם דוח על זה.ראש ממשלה צריך לקחת החלטות קשות בלי לחשוש מוועדות פופליסטיות המשך קדימה ואל תתיחס למזנבים שישארו מאחור

  • 9.

    אהוד',אבוס עיינכ,לא הפרזת:''בעוד שבעזה החיים יתנהלו כסדרם''?

    יגאל כהן, 21/01/08 12:15

    הסידרם הזה,של העזתים,במיץ של המיץ ,
    של המיץ,של המיץ של הזבל.
    איך ''כסדרם'' איך?
    לא הפרזת הפעם אחי?
    נסחפת.

    • אתה נסחפת (ל''ת)

      יא אפס, 21/01/08 12:56

  • 8.

    אולמרט תדאג...

    דואג, 21/01/08 12:14

     אולמרט אם אתה דואג לתושבי עזה בוא ותראה כמה עוני יש באזרחי מדינת ישראל,אנשים בלי עבודה בלי כסף.תדאג לאזרחים שלך במדינת ישראל יהודי או ערבי כולנו על אותה כוונת.דיי לגזענות.

  • 7.

    להמשיך במצור רבותי ....לא להפסיק לרגע....

    כפיר, 21/01/08 12:14

    למנוע מעבר של דלק ...למנוע מעבר של חומרי גלם ...למנוע מעבר של מוצרי אלקטורניקה מחשבים gps וציוד אלקטרוני אחר ........להכניס לעזה רק אוכל ותרופות למשך חודש שלם ואז נראה תוצאות רבותי ..........אתמול הכול היה מבויים .........להפסיק לחשוב על העולם אירופה הנאורה ....וכמובן מדינות ערב שלו נוקטות באצבע ורק נוגחות בישראל יום יום ...............להמשיך במצור שיעברו לסוסים וחמורים .....במקום מכוניות.............

  • 6.

    כל הכבוד אולמרט העם איתך!!!! (ל''ת)

    הצוללן הכחול, 21/01/08 12:12

    • צוללן, אל תדבר בשם העם ולא שם רבע מהעם, תישאר במים ותשתוק כמו דג. (ל''ת)

      הדייג, 21/01/08 12:46

      • Hey, therefore we have talkback, to pishers like you

        chofesh habituy, 21/01/08 15:28

        Berov am, hadrat melech!

    • מי הסמיך אותך לדבר בשם אחרים. גם לאולמרט וגם לך אין מנדט לייצג את (ל''ת)

      רוב העם בישראל, 21/01/08 12:47

      • דיברתי בשם העם לא בשם העמה

        הצוללן הכחול, 21/01/08 13:02

        שמאלנים יפי נפש הם לא העם ולא רוב העם ,אתם קומץ מתלהם ומתנשא, קומץ אנשים שגרמו לירידה הדרמאטית בכושר ההרתעה של צה''ל ולהרמת הראש של אמדניג'ד ,נסארללה הנייה ודומיהם.
        אתם לא העם אתם מתנגדי העם היבלת הכואבת שבגינה כל המדינה צולעת.

        • מלמלן מדבר בשם העמבה! חחחחח (ל''ת)

          סינדי קרופורד, 21/01/08 16:50

      • ומי הסמיך אותך? התקשורת? (ל''ת)

        מלמלן, 21/01/08 13:03

  • 5.

    צודק, למה מה קרה?!

    רגרסייה, 21/01/08 12:11

    מישהו יכול לדמיין קטיושות עפות לכוון בוסטון וארה''ב לא מגיבה?

  • 4.

    לא נאפשר??? כבר מזמן איפשרת הרס החיים בשדרות (ל''ת)

    AA, 21/01/08 12:09

  • 3.

    אין חיים בשדרות אין חיים בעזה

    קסטרו, 21/01/08 12:08

    שן תחת שן
    עין תחת עין

  • 2.

    החזקים שורדים - קדימה אולמרט (ל''ת)

    קדימה, 21/01/08 12:06

    • בינתיים אנחנו בקושי שורדים, רק במזל ולא בזכות אולמרט. (ל''ת)

      בוז לקדימה, 21/01/08 12:47

    • התכוונת לחמאס ולחיזבאללה נכון? הרי אולמרט הוא זה שחיזק אותם. (ל''ת)

      רק לא קדימה., 21/01/08 12:48

  • 1.

    עולמרט אתה והארגון הממונה עלייך עושים

    נתין ללא אזרחות, 21/01/08 12:02

    משבר הומנטרי בלב מדינת ישראל.
    כמה עוני וחוסר אמצעים כדי לגשת לטיפול רפואי.(אנשים קפאו למוות)
    תושבי שדרות ועוד די הרבה אזרחים יהודים במדינת ישראל.
    ואתה ברוב חוצפתך דואג לתושבי עזה?