• 132.

    רק בתמורה להחזרת שליט להחזיר חשמל ולא תמורת אף אסיר (ל''ת)

    אזרחית,, 12/04/08 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    איזה מזל שברק שר הבטחון בימנו !!!!! (ל''ת)

    שוקו,, 21/01/08 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    נפלא! (ל''ת)

    האויב הציוני,, 20/01/08 20:01

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    די לדאוג לעזה תדאגו למדינה זאת חובתכם (ל''ת)

    הבלעדית,, 20/01/08 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    שיטת הטילטול כפתרון לקסאמים

    אבי,, 20/01/08 18:51

    הטילים נורים מצפון הרצועה מאיזור בית-חנון וג'בליה.אין צורך בכניסה צבאית רגלית ומסיבית שתעלה קרבנות רבים.יש להודיע לאוכלוסית צפון הרצועה כי בתוך 24 שעות עליהם להתפנות ולעבור לדרום לאיזור גוש קטיף ההרוס,זאת לצורך טיהור השטח שיפונה מקאסמים ונשק,מספר פצצות בסמוך יסייעו לזירוז הסרבנים. לאחר מכן יש להפציץ מסיבית ולהכנס לחיפוש אמל''ח רק לאחר שיובטח שלא נותר חתול בשטח. אם ימשך ירי הטילים מהדרום יש ללשלוח את התושבים חזרה בתוך 24 שעות ולחזור על הטיפול בדרום וחוזר חלילה, בשיטת טילטול שכזו נראה מי יתעייף קודם.פעולה שכזו צריך היה לבצע לפני שנים, ומי שמונע אותה הם אלה הקובעים שהעזתים ''חפים מפשע'' אע''פ שהצביעו בעד החמס ותמכו- בכל סקרי הרשות הפלשתינית-בעד המשך האינתיפדות וה''פיגועים'', כלומר רובם דוגלים בהמשך רצח יהודים- נשים זקנים וטףללא רחם-ואלה מכונים אצלנו ''חפים מפשע''!! המשך הפקרת ישובי עוטף עזה הוא הפשע הגדול של המנהיגות הרופסת שלנו, על כך עוד נשלם ביו'קר רב.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    או''ם שמום . שדרות יותר חשובה מאונר''א .

    שולד,, 20/01/08 18:47

    מספיק לשחק את ישו .
    יש לשבור את עצמותיה של הישות העויינת בכל דרך .

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    זה שיש להם תחנת כוח - תמוה בעיני. ככה לא מנהלים מלחמה באויב. (ל''ת)

    ארנון,, 20/01/08 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אם אין חשמל שיקנו בטריות. (ל''ת)

    נעמה,, 20/01/08 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    לכולם:אנחנו ננצח בסוף (ל''ת)

    נעמה השפויה,, 20/01/08 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    לא נורא. בכלל לא נורא. אפילו רצוי. (ל''ת)

    סובארו מרופא,, 20/01/08 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ומה זה ייתן?

    ירון,, 20/01/08 17:46

    נראה שהצעד הזה רק ישחיר את פניה של ישראל יש שם קשישים ותינוקות שימותו בקור ואנו נהיה אשמים. נראה נסיון אדיוטי לחלוטין מבית מדרשו של אהוד ברח

    הגב לתגובה זו

    • סיפוק ותחושת נקמה. נפלא. (ל''ת)

      הורנשטיין,, 20/01/08 18:34

      הגב לתגובה זו

      • חסר לחמאס סולר או גנרטורים?

        ירון,, 20/01/08 23:08

        יש להם מספיק בשביל המנגנון שלהם, ולכן מי שיסבול הם הזקנים והילדים כשהתמונות יפורסמו בכל העולם, נצטרך להחזיר את החשמל עם איום לחרם מהאיחוד האירופי וכ''ו את הקסאמים זה לא יפסיק כלל

        הגב לתגובה זו

  • 121.

    אני ממליץ גם לשמאלנים

    Avi Ecuador,, 20/01/08 17:40

    למכור להם בטריות מצברים וממירים DC-AC.
    הרבה כסף...

    הגב לתגובה זו

    • שימכרו להם גם כמה נרות. בצרוף הוראות שימוש. (ל''ת)

      טורונטו טורונטו,, 20/01/08 18:36

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    בגין שהיה המנהיג הטיפש ביותר שקם לישראל החזיר את כל סיני והשאיר

    2מליון פלשתינים,, 20/01/08 16:52

    מחוברים לישראל.

    הגב לתגובה זו

    • היה למצרים מנהיג ערמומי וחכם

      Avi Ecuador,, 20/01/08 17:48

      שהבין שהוא משאיר לישראל פצצת זמן בעזה והוא לא רצה לקבל אותה.
      מזלה של ישראל שלפלסטינים אין מנהיג כסעדאת, לא הבינו שיש להם בישרפלסטין בקו הירוק את עזה; עכו, לוד, יפו, המשולש...
      לא הבינו שמדובר בשלב ז' לשמאלנים ויהודים.
      טוב, למזלנו השאיפות שלהם המערב ולא בדיוק מדינת פלסטין לפלסטינים.
      מצידם של המוסלמים שימותו כל היהודים חס וחלילה יחד עם הפלסטינים.

      הגב לתגובה זו

    • בגין לא היה טיפש העם טיפש, ע''ע קו ירוק(גבול)

      טורונטו טורונטו,, 20/01/08 18:45

      ההגדרת קו שביתת הנשק ''קו ירוק'' הינה: ''השטח המתוחם בקו גבול ירוק הינו שטח מדינת ישראל. זמנית השטח נמצא תחת שלטון זר'' ואת המידע הזה מסתירה המדינה מהאזרח, לכן רצועת עזה והגדה המערבית נשארו בידי מדינת ישראל עם חתימת הסכמי השלום בין ישראל, ירדן ומצרים. זה שמדינת ישראל לא ידעה כיצד לארגן את הרשיות במרחב לאור המצב החדש, זו האמת המצערת. וכל השאר סיפורי כסת''ח של העוסקים בדבר.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    משבר הומניטרי? נא לפנות למצרים זה הפליטים שלהם + גבול פתוח איתם

    צמחוני,, 20/01/08 16:07

    כנופיית הפליטים המצרים בשיתוף עם ארגוני השמאל הקיצוני, גזלו את עזה היהודית מעם ישראל.

    גם ככה יש להם גבול פתוח מול מצרים אז למה אנחנו צריכים להמשיך לדאוג להם לדלק, חשמל, אוכל?!!

    אם תאמינו ל- ''הם בני ערובה בידי החמאס'' מסכנים!! אוי אוי אוי לא מאמין לאף מילה, 99% מהם היו שוחטים כל תינוק יהודי שהיה נופל להם לידיים.

    הגב לתגובה זו

    • קדימה מצריים תביאו סוללות דוראסל (ל''ת)

      עבדול עזיז,, 20/01/08 17:26

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    הגיע זמן שגם לעזתים יהיה נס פח הדלק (ל''ת)

    נועם,, 20/01/08 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    למה לתת לאוייבים , למה ? (ל''ת)

    יניב,, 20/01/08 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אני ממליץ לבנות להם תחנה גרעינית ולספק להם אורניום מועשר מיד

    Avi Ecuador,, 20/01/08 15:32

    למה צריך לזהם בדלק?

    הגב לתגובה זו

    • האיראנים מוכנים לתרום צנטריפוגות

      חחח,, 20/01/08 15:46

      מוטות אורניום יספקו הרוסים.

      הגב לתגובה זו

    • סרקוזי יתן,הוא מחלק אטום לערבים. (ל''ת)

      והעולם שותק,, 20/01/08 15:51

      הגב לתגובה זו

      • אפשר גם לתת את האנרגיה האטומית חד פעמית (ל''ת)

        כן,, 20/01/08 16:21

        הגב לתגובה זו

        • הרבה חום ותאורה בבת אחת

          נכון,, 20/01/08 16:30

          מתפנה הרבה מקום

          הגב לתגובה זו

  • 115.

    מסכנים לא יהיה להם חשמל

    איש דעה,, 20/01/08 15:28

    יצטרכו לחבר את המחרטות לג'נרטורים. בגלל זה צריך להפסיק להעביר לטרוריסטים דלק. יש לכבוש מחדש את עזה, ולחסל את נסראללה באופן מידי. אםטרוריסטים לא מדברים אידיש.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ב-100 קסאם ליום המשיך רה''מ לספק תפעול לייצור הקסאם (ל''ת)

    עם הפודל יגאל,, 20/01/08 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אנו מספקים חשמל !מי משלם עבורו?אנו אזרחיי ישראל.... (ל''ת)

    קשקוש בלבוש,, 20/01/08 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    החיים שלהם,במיץ,של המיץ,של הזבל,כואב לי הלב, על הטפשות שלהם. (ל''ת)

    יגאל כהן,, 20/01/08 15:09

    הגב לתגובה זו

    • מדהים! התימנים התפתחו לכדי ידע בתפעול מחשב (ל''ת)

      מרבד הקסמים,, 20/01/08 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    או קאסם או חשמל - כנסו

    הגיוני,, 20/01/08 14:55

    מי שמבצע את האנלוגיה הפשוטה מבין שהנוסחה לחשמל נמצא אצל הפלסטינאים בעזה(כך קוראים לפליטים המיצרים מ 67). כל המתנגדים לפעולת החשמל, סביר להניח אינם מכירים את הסבל שעובר על הילדים בשדרות...

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    להזכירכם - כבר 7 שנים אזרחי ישראל תחת הפגזה! (ל''ת)

    אילן,, 20/01/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לפני מאה שנה הם חיו נהדר

    גידי,, 20/01/08 14:41

    בלי חשמל- לפני שעם ישראל שב לארץ ישראל הערבים חיו כמו בימי הביניים. הם רוצים להשמיד אותנו ויורים על שדרות קסאמים- אז בסך הכל מצבם חזר לקדמותו- בלי חשמל.

    הגב לתגובה זו

    • למה 100? תחת שלטון המצרים היו להם פרימוסים, עגלות ונורות נפט....... (ל''ת)

      עדינה השרון,, 20/01/08 16:45

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    שהמיצרים יפנו עזרה כלכלית דרך מעבר רפיח

    פקק תנועה,, 20/01/08 14:35

    בימקום לאפשר הברחות של נשק הרי במיצרים ישנו שטח קטן ששיך למדינה הפלסטנאית

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מתארגנת עתירה לביה''ד בהאג נגד הפעולה הנפשעת של החשכת עזה והרעבתה

    נעמן,, 20/01/08 14:32

    אנחנו, קבוצה של ישראלים, קצינים במיל. מתארגנים לעתור נגד המעשים הנפשעים של ממשלת אולמרט נגד העם הפלסטיני.

    אם אתם מעוניינים - כיתבו ל: naaman.shafuy@yahoo.com

    די לכיבוש!!

    הגב לתגובה זו

    • איזה קצין אתה? שלישות? כנס יש לי משהו חשוב להגיד לך

      חחחחח,, 20/01/08 16:02

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

      הגב לתגובה זו

      • מה יש לך נגד קציני שלישות ?

        קצין שלישות,, 20/01/08 19:24

        רק התלהמותך עולה על טיפשותך ...

        הגב לתגובה זו

    • אדם שפוי דואג ראשית לעניי עירו-חבור נא אל הבלתי שפויים מעבר לגדר... (ל''ת)

      עדינה השרון,, 20/01/08 16:47

      הגב לתגובה זו

    • אדוני הקצין!

      ניר,, 20/01/08 16:48

      ומה בדיוק אתה עושה למען תושבי שדרות ועוטף עזה? אדוני הקצין!

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא משקר, הוא קצין...בחמאס!

        דמר94,, 20/01/08 18:28

        אל תתרגשו מ''נעמן השפוי'' האיש הוא ערבי שהודה באחת מתגובותיו לפני כשנתיים שהוא ערבי ישראלי, הנ''ל גם היה חותם בזמנו ''נעמה פורטוגל'' ,האיש הוא שונא ישראל מושבע ואם הוא באמת קצין, הוא לא משקר, הוא רק ''שכח'' להזכיר שהוא קצין של.... החמאס!

        הגב לתגובה זו

    • ניראה לך שכל האנטישמים והפשיסטים למיניהם נגמרו-לא חסרים לנו כאלה... (ל''ת)

      עדינה השרון,, 20/01/08 16:48

      הגב לתגובה זו

    • פרובוקציה של השרץ יוסוף

      Avi Ecuador,, 20/01/08 19:23

      להוריד את המים...

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    לנתק מגע ולהפסיק לספק להם חשמל (ל''ת)

    לא לעזור לאויב,, 20/01/08 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    תגובה לקוגלגר מס 28

    רפי,, 20/01/08 14:27

    אתה אבא של השמאלנים כתבתה רשימה שלמה מה ישראל צריכה לעשות להטיב עם הפלשתינאים אבל אפילו בקשה אחת צנועה מהפלשתינים לא בקשת שיחדלו לשגר קסמים לישובים אזרחים זה כנראה לא חשוב בשבילך האמת בגלל רעיונות כמו שלך הפלשתנאים סובלים כי אין דרך אחרת אלא לפגוע בהם חזק ואדון קוקלגר זה כן עוזר מ50 קסמים ביום ירדו ל6 קסמים

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    להפסיק להם חשמל מאשקלון 15 דקות על כל קאסם ואז לא ירו אפי' רקטה אחת (ל''ת)

    תושב שדרות,, 20/01/08 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    המרחם על אכזרים, סופו להתאכזר! (ל''ת)

    שלומי,, 20/01/08 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לגרום למשבר הומניטרי רחב בעזה''.ומה עם המשבר של שדרות והקיבוצים? (ל''ת)

    לעזאזל עם עזה,, 20/01/08 14:19

    הגב לתגובה זו

    • איזה זנב יפה יש לך ביבון,דומה לזנב של אריה,רק יותר קטן. (ל''ת)

      יגאל כהן,, 20/01/08 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    לא להשבר להמשיך ככה! (ל''ת)

    רועי,, 20/01/08 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    איזה עצוב :-( אז איך תושבי עזה יראו את המשחק של ביתר ים נגד אשדוד? (ל''ת)

    באסה אהה,, 20/01/08 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    במלה אחת יופי (ל''ת)

    יהושע,, 20/01/08 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    לחקור סירוב מכירת דלק ממצרים!

    גל,, 20/01/08 14:12

    שוב התקשורת מפמפמת שקרים והסתות פשיסטינאיות, וישראל הרשמית שותקת לשקרים הפשיסטינאים.
    זה כאילו יש אזרחים, ויש שלטון ותקשורת, שמשחקים את המשחק מהצד הלא נכון של הגבול.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מתי ייגמרו להם המים והחמצן? אי אפשר לזרז את זה? (ל''ת)

    אלון,, 20/01/08 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לא להאמין שזה מה שעם שעבר שואה לפני 70 שנה עושה (ל''ת)

    בועז,, 20/01/08 13:59

    הגב לתגובה זו

    • GO SIT WITH THEM

      Thailand,, 20/01/08 14:12

      YA OHEV ARAVIM

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר, דמגוג?

      גל,, 20/01/08 14:13

      וב73' ירינו, כן, ממש ירינו, באויב. גם זה לא יאמן?

      הגב לתגובה זו

    • טיפש כל מה שהם צריכים לעשות זה להפסיק לירות על האזרחים שלנו (ל''ת)

      מי האכזר פה?,, 20/01/08 14:16

      הגב לתגובה זו

    • לא להאמין שקיימים חמורים כמוך ..

      המעניש,, 20/01/08 14:19

      כל פעם שיש איזה בעיה עם הפלשתינים אתם מעלים את נושא השואה ומנכסים אותו כאילו זה מותג של אבא שלכם שאפשר לנופף בו בעת הצורך ...

      די לצביעות ! לך לגור בשדרות ונראה אותך מדבר על שואה אחר כך .

      בגלל חמורים כמוך הייתה בכלל שואה . בגלל אנשים כמוך שהסכימו שנוריד את הראש !

      לא עוד !

      הגב לתגובה זו

    • לא יאמן שאתה מוכן ללכת כמו צאן לטבח ולא להחזיר מלחמה. (ל''ת)

      u self hater,, 20/01/08 14:20

      הגב לתגובה זו

    • מסכים

      No,, 20/01/08 14:39

      עם שאמר ''לא עוד !'', שהבטיח לשכוח ולא לסלוח, שהבטיח שלא יופקר יותר אף יהודי לגורלו - איך עם כזה יכול להפקיר את אחיו בשדרות ? עלינו להכות בעזתים כפי שהיינו מכים בנאצים אם היינו יכולים, כי יותר לא נלך כצאן לטבח !

      הגב לתגובה זו

    • שתי הערות

      רותם,, 20/01/08 18:13

      שתי הערות לשוטה העושה זילות לשואה:
      1) יהודי גרמניה לא הפגיזו או התפוצצו בתוך ערי גרמניה...
      2)לא למדת שום לקח מהשואה... הלקח הוא שאסור ליהודים להושיט לאויב את הלחי השנייה, חוץ מזה כדאי לעלוב נפש שכמותך להבין שזה או הם או אנחנו... אז עדיף שאנחנו נשרוד, ולא הם...

      הגב לתגובה זו

    • אני מבקש את השואה עשו על האשכנזים שהם לא ישראלים

      יניב,, 07/02/08 18:32

      הם זן נדיר שחבל שהוא קיים מרביצים להם משפילים אותם והם חוזרים ממש ממורמרים הערפים יודעים רק יד אחת יד חזקה רק כח להוריד להם את החשמל זה צעד נבון צעד שאולי יעשה להם טרור בתוך ה GAZA שלה אז אשכנזים יקרים וחמודים לכו מהארץ שלנו אתם והערבים הם אותו דבר גועל נפש

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    לנעמה השפויה : את מוזמנת לשבת בחושך גם

    פשושי,, 20/01/08 13:58

    לאות הזדהות עם חברייך שוחרי השלום בעזה. אם את ממש בעניין את יכולה להקים לך אוהל קטן וחמודי ולמקם אותו בסמוך לחברייך המצחיקולים בצידו השני של הגדר וכך תספרו זה לזה ציז'באטים כל הלילה ותמרחו משחת שיניים אחד על השני אחרי שעת ההירדמות ובכלל יהיה כיף כיפכופי לכל המזרח התיכוני השובבני......

    הגב לתגובה זו

    • קרעת אותי מצחוק

      קרעת אותי מצחוק,, 20/01/08 14:14

      קרעת אותי מצחוק

      הגב לתגובה זו

    • נעמה השפויה = נעמן השפוי = נעים הטרוריסט

      No,, 20/01/08 14:18

      חבל לבזבז עליו זמן

      הגב לתגובה זו

    • Gadol! (ל''ת)

      ani,, 20/01/08 16:08

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    משבר הומניטרי יחשב בני אדם ולא

    פיני,, 20/01/08 13:58

    לנבלים ברצועה.
    מטרתם של המוסלמים הוא להפוך לשהידים ומטרתנו לעזור להם בכל הדרכים.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    ומה אומר ביבי הקסאם, קוסם , קיסם ?? (ל''ת)

    נחמה,, 20/01/08 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    פרעה (ישראל) מטיל מכת חשך על עם העבדים (ל''ת)

    עולם הפוך,, 20/01/08 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מחר ישראל תפתח את הסגר מסיבות

    אסתר,, 20/01/08 13:44

    הומנטריות. רק לאזרחים שלה גרי: האזרחים
    הנמצאים תחת מטר של קסאמים בלתי פוסק
    כבר שנים, ישראל לא מפעילה חישובים המנטרים
    מאחר ובאו''ם ובאירופה באמת לא חשוב
    מה תושבי מערב הנגב סופגים.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    יחסי כוחות במרחב!!!

    טורנטו טורונטו,, 20/01/08 13:43

    אויב:
    היינה+2
    כוחותנו:
    ברק
    מופז
    סנה
    אלדד
    בוגי
    אמנון ליפקין
    עוזי דיין
    עמירם לוין
    וילנאי
    פואד
    ביבי
    דיכטר
    עמי אילון
    אפי איתם
    רפי איתן
    עמירה דותן
    דני יתום
    גדעון עזרא
    חסון
    וילן
    לכן מצבנו מעולה, וגם לקחנו את מלחמת לבנון השניה בשניה.
    ''תודתי לכל הגנרלים שהביאו לנו את ההישגים המרשימים על מגש חד פעמי''

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    חוסר התחשבות ורצח עם של ממשלת ישראל (ל''ת)

    נעמה השפויה,, 20/01/08 13:42

    הגב לתגובה זו

    • בואו נתאבד ביחד כל השמאל כמחאה !!! (ל''ת)

      חלמאי,, 20/01/08 13:58

      הגב לתגובה זו

    • נראה לי שאת הלא שפוייה ואם זה

      טל,, 20/01/08 13:59

      ממש אוי כואב לך את מוזמנת לנסוע לעזה לעבור את הגדר ולא לשוב.

      הגב לתגובה זו

    • אולי את נעמה אבל בוודאי לא שפויה. את גם די שונאת את עמך (ל''ת)

      ותומכת באויב,, 20/01/08 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    מתי לא היה בבית של אולמרט חשמל. (ל''ת)

    מתי,, 20/01/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אין מה לבחון-גם בשדרות לא היה חשמל.החמאס או האו''ם בחנו אז משהו? (ל''ת)

    1,, 20/01/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    שיעבירו דלק במנהרות של הנשק (ל''ת)

    פלומי אלמוני,, 20/01/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שיחזירו את גלעד שליט בריא ושלם

    כולנו,, 20/01/08 13:38

    זה התנאי היחיד שבו ממשלת ישראל צריכה לשקול, בתנאים מסויימים, את הקלת הסגר.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    שיפנו לאחיהם המוסלמיים שיתנו להם דלק

    יעל,, 20/01/08 13:37

    אנחנו לא חייבים להם כלום!! רצו מדינה עצמאית ?! הנה קיבלתם תסתדרו לבד! עכשיו הם צריכים את מדינת ישראל נכון?! אז שלא יזרקו קסאמים! שירקבו שם !!

    הגב לתגובה זו

    • הם יצירתיים. יבריחו דלק ואוכל דרך המנהרות. לעזור להם לחפור! (ל''ת)

      אט,, 20/01/08 14:23

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    לא להפסיק - הלחץ עושה את שלו

    יונתן,, 20/01/08 13:36

    ממשלת ישראל אסור להכנע לתקשורת, חייבים להמשיך את הלחץ!! תושבי שדרות חיים לא חיים כבר 7 שנים אבל אותם התקשורת הפקירה... זה הזמן שלנו להלחם באיומים ללא הפגזות, ללא כניסה קרקעית ופעולה צבאית אלא ע''י לחץ על האזרחים אשר בחרו בממשלת הטרור ורק הם יכולים להדיחה!!!
    אנא השפיעו והגבירו את הלחץ שכן הוא עובד והרי העולם ממילא יגנה אותנו אז עדיף שעל כך ולא על מלחמה צבאית.
    תושבי שדרות ליבנו עמכם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אולמרט אתה אחלה

    בן גזרה,, 20/01/08 13:36

    תחשיך אותם חופשי

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    שיחזירו את גלעד שליט בריא ושלם

    כולנו,, 20/01/08 13:36

    זה התנאי היחיד שבו ממשלת ישראל צריכה לשקול, בתנאים מסויימים, את הקלת הסגר.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    להעלות את המתח ב 50% (שישרפו להם הכבלים...) (ל''ת)

    אריק,, 20/01/08 13:36

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך .חזק וחזק . (ל''ת)

      לאחי אריה,, 20/01/08 13:56

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    זה לא מוסרי

    מוטי,, 20/01/08 13:35

    זה לא מוסרי שממשלת ישראל תחשוש מפני משבר הומניטרי בעזה ותעדיף למנוע אותו בעוד תושבי עוטף עזה חשים יום יום את המשבר הבטחוני ועשרות הטילים הניחתים עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הגיע הזמן שלאמא שלי יהיה שקט!

    חיה,, 20/01/08 13:33

    כן, כן גם לאמא שלי בקבוץ ליד עזה מגיע קצת שקט!
    אם המחיר הוא מכת חושך לעזתים - שיהיה!!!
    שיהיה להם ולא לאמא שלי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מבצע הומונרי תורמים נרות לתושבי עזה

    ליברמן,, 20/01/08 13:24

    בגלל מצבם הקשה של תושבי עזה מתארגן קבוצה ברשות ה של ח''כ זהבה גלאון וחבריה השמואלנים .תרומה של נרות לתושבי עזה המסכנים .לפרטים בהמשך היום

    הגב לתגובה זו

    • יש לי נרות נשמה לך ולמישפחתחה . (ל''ת)

      יש לי,, 20/01/08 13:50

      הגב לתגובה זו

    • נרות נשמה . (ל''ת)

      לליברמן,, 20/01/08 13:50

      הגב לתגובה זו

    • לבוגד מדינה מלו.......???????!!!!!!. (ל''ת)

      בוגד,, 20/01/08 13:51

      הגב לתגובה זו

    • לא תורמים נרות .כסף מתנות ועוד . (ל''ת)

      לא ולא,, 20/01/08 13:53

      הגב לתגובה זו

    • אתה זקוק לבדיקה בראש .

      לבדיקה,, 20/01/08 13:54

      בבית מש... פתוח עבורך 48.שעות ביום .!!!!!??????

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    עזה,טיפול בהלם.

    שמוליק מפתח,, 20/01/08 13:21

    יש כאן בעיה פסיכולוגית יותר מבעיה צבאית.כוח של 15 אלף חמושים בתוך עיר צפופה לא מהווים פקטור צבאי,מול צבא משוריין,מטוסי קרב ,מסוקים,מז'לטים וטכנולוגיה מגוונת.שוב,מלחמה מבית לבית משרתת את כוחות הטירור הפרימיטיביים.העיר עזה חייבת לעבור טיפול בהלם,כשניתוק החשמל הוא מרכיב מרכזי ומסייע.חסר רק המנהיג הצבאי שיטווה תוכנית פעולה מדוייקת ומשולבת שמרכיביה מנטרלים גם את אפשרות התערבות הבג'צ.אני בטוח שזה אפשרי.
    כנראה שרק נתניהו פלד ובוגי מסוגלים.

    הגב לתגובה זו

    • שמולק אני מקווה שהבן שלך יעמוד בראש הכוחות

      יוסי,, 20/01/08 13:53

      אז אולי תדבר אחרת

      הגב לתגובה זו

      • איפה העיניים יוסי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        שמוליק מפתח,, 20/01/08 16:12

        אמרתי מלחמה מבית לבית משרתת את הכוחות הפרימיטיבים והנחותים.
        אסור להכניס חיילים לשם.
        רק מצור מסביב,ניתוק חשמל,השתלטות על ציר פילדלפי מרחוק תוך תצפיות והפצצה ,שנוי תוואי השטח לסיקול חפירת מנהרות .

        אני מקווה שהבן שלך לא גר בשדרות.

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    אוי אוי...משבר הומינטרי... אוי אוי אוי.. (ל''ת)

    אזרח,, 20/01/08 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    קודם כל לנתק אחר כך להגיד שהחיינו

    השפוי המצוי,, 20/01/08 13:17

    הנבלה השמאלנית הזו מבית המשפט מתערבת בדברים שלא נוגעים לה.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    איך זה שלא שאלו את בייניש? הרי היא ראש הממשלה....ממש חוצפה ........

    דנה רקנטי,, 20/01/08 13:16

    מענין איך שר הבטחון מפר את הוראת ראש הממשלה הגב' בייניש שלספק חשמל לעזה ,כדי שיהיה חשמל למחרטות הקסמים וכדי יראו טוב את שדרות ויוכלו להפגיז במדויק

    הגב לתגובה זו

    • עניין זמני בלבד

      No,, 20/01/08 14:30

      היא רק צריכה את ההליך הפורמלי של הגשת עתירה ע''י אחד מחבריה ב''תבוסה עכשיו''

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    לא רוצים פעולה קרקעית רוצים ירי ארטילרי נגד הירי אהוד ברק וביניש

    אבי,, 20/01/08 13:15

    יהפכו אותנו לפליטים עד שיתעוררו.
    ולעם ישראל הגיע הזמן שתיתנו גב למנהיגים ולא תחפשו אותם בועדות חקירה פלצניות שהינן חכמות לאחר מעשה

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לא להתקפל. פעם אחת לעשות משהו עד הסוף.

    !,, 20/01/08 13:14

    להתיר מעבר חולים לניתוחים דחופים.
    להתיר מעבר תרופות חיוניות.
    יותר מזה - כלום.
    פעם אחת להחזיק מעמד מול הביקורת הבינלאומית ולא להתקפל.
    פעם אחת לחשוב על המשבר ההומניטארי בשדרות.
    שיבינו שהשתגענו, ושלא כדאי להתעסק איתנו. פעם אחת

    הגב לתגובה זו

    • vבעיה שהשמאל דווקא מחזק תמיד את ידי האויב. (ל''ת)

      לא לוותר,, 20/01/08 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    לכל משמאלנים

    אריה.נ,, 20/01/08 13:11

    שתושבי עזה יגידו תודה אלף פעמים לצה''ל וממשלת ישראל על כך שאיננו מפציצים ללא הבחנה את תושבי עזה כפי שהם עושים לתושבי שדרות והישובים בסביבה. כל מדינה אחרת בעולם, בעבר ובהווה לא היתה נוהגת כפי שאנו נוהגים. ואנו נמצאים הרי במצב מלחמה.
    במלחמת העולם השניה הפציצו בעלות הברית את מרכזי האוכלוסיה בגרמניה במענה להפצצות הגרמנים על לונדון.
    במה שונה מצבנו היום משל האנגלים במלחמת העולם השניה?
    עזה לא נמצאת היום תחת כיבוש והכוחות היורים עלינו ממומנים ע''י הממשלה השלטת שם כך שהם צבא לכל דבר ושלא יסתתרו מאחרי כינוי של ארגונים שונים ומשונים היורים עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • זה מתאים לגויים.לנו יש את השמאל ואת ההנהגה הרופסת, שלגויים אין. (ל''ת)

      רא,, 20/01/08 14:27

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    ??

    פומפי,, 20/01/08 13:09

    נו...מה הבעיה ????טוב מאוד.למי שזה מפריע בעזה-שילך לאסמעיל הנייה,וישאל אותו למה אין חשמל?? זה לא מענינינו.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    דצ''ך עד''ש באח''ב

    בן ארי,, 20/01/08 13:09

    מכת חושך זו רק מכה אחת.
    כינים כבר יש להם.
    שיארגנו להם עוד 8!
    ויקרעו להם ת'צורה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא לחדש ולא לפתןח מעברים

    חכם מימון,, 20/01/08 13:07

    לא לחדש אספקת הדלק, לא לפתוח מעברים,להכניס את תושבי עזה למצוקה גדולה אפילו עד כדי רעב,
    כל זה עד שיוחזר גלעד שליט ויופסק ירי הקאסמים,

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אל תופתעו אם יהיה חשמל עוד שבועיים

    אורי,, 20/01/08 13:02

    אנחנו נאיבים. אני מבטיח לכם שיש להם דלק לחשמל לעוד שבועיים לפחות. אנחנו טובים בהערכות לא נכונות על האויב שלנו. במיוחד במה שקשור לתשתיות.
    הלוואי ואני טועה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    דקה לפני שתושבי שדרום עולים על ירושלים התחילו להזיז את העגולים

    טורונטו טורונטו,, 20/01/08 13:00

    הלך האתנן והקומישיין.......

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לחשמל את עזה

    אישה בלי בושה,, 20/01/08 12:57

    מכירים ת'ערבי שנידון למוות בכסא החשמלי, והתחיל לצחוק?
    כששאלו אותו למה, ענה:
    ''חשמל בא אצלי בתחת, לפני בא אצלינו בכפר''!!!!!!

    שידליקו את הבתים ש'להם עם קסאמים מצידי. לזה יש להם משאבים?

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מה?? בלי אינטרנט בעזה?? איך אפשר לחיות??

    טוקבקיסט,, 20/01/08 12:57

    זכויות אדם!!!
    מילא לוקחים את הפורנו
    אבל איך לוקחים לעזתים את הזכות לטקבק באינטרנט! בושה!
    אסור לפגוע בזכויות אדם בסיסיות!

    הגב לתגובה זו

    • לפחות נשמע קצת פחות קולות ''שפויים''

      No,, 20/01/08 14:32

      אולי יהיה קצת שקט גם מכל הנעמות והנעמנים למיניהם

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    גם פרעה היה זקוק ל 10 מכות- הדלק זו השלישית

    אריק,, 20/01/08 12:57

    לוקח להם זמן להבין ... שיחטפו עד שיחליפו את עדת המרצחים

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    להחליט!!-רווחת הטירור או בטחון אזרחינו -די לבזיון!!

    יצפוני,, 20/01/08 12:55

    ושיתפוצצו כל הגורמים הבנ''ל והישראלים אשר לנגד עיניהם שטחו מראות את סבלם המתמשך 7 שנים של תושבי הדרום -כאילו -אינם תושבי המדינה-בזיון!!ודואגים בראש וראשונה ל''רווחת תושבי הטירור'' אשר אינם מפסיקים ואף מגבירים את פעילותם בעידוד -הגורמים בארץ ובחו''ל!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    50% מהעם שלנו לא מבינים מה זו מלחמה

    מיכה,, 20/01/08 12:54

    במלחמה מחסלים את מי שמנסה להשמיד אותך, ואם זה מסובך אז פוגעים בנקודות אסטרטגיות שמקשות על האויב.
    לכל אלה שמרחמים על האויב, הסיבה שאתם נגד הפסקת אספקת דלק היא משום שאתם פשוט לא סובלים כמו אנשי שדרות, ופשוט גם לא אכפת לכם.
    במדינה מתוקנת היו מפציצים תחנות כח, ולא רק סוגרים את הברז.
    הבחירה היא בידם - בחרו בממשלה שפועלת לחיסול ישראל, שלא יצפו לקבל כסף תרופות ודלק.

    הגב לתגובה זו

    • טעות קטנה

      ירושלמי,, 20/01/08 13:25

      20% מהעם, אבל 90% מהתשקורת

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ללא חשמל יכולת הריגול שלנו תרד ל 0

    ee,, 20/01/08 12:53

    למה אי אפשר למצוא את בן לאדן?

    כי אסור אפילו להפעיל טוסטר לידו.

    הגב לתגובה זו

    • דווקא זה יהיה יותר קל

      No,, 20/01/08 13:25

      הרי החמאס לא ימנע חשמל מאנשיו, ובשביל זה יש לו מספיק, אז אפשר יהיה להוריד כל בית שיש לו אור בחלון

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא נותרה ברירה...

    עופר,, 20/01/08 12:52

    כל נסיון לתת לאוכלוסייה לנהל אורח חיים ''נורמלי'' יעלה לנו ''קסמים'' גם באשקלון
    צריך ליצור לחץ פנימי של האזרחים
    צריך גם להוריד 20% מאספקת חברת חשמל של ישראל ל 48 שעות
    ואז אולי ייקחו דלק שקיים שם ל ''קסמים'' לצורכי חשמל ולא לטרור
    לא רוצה ליפגוע באזרחים
    אבל אין בררה אין בררה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ליבי ליבי עם ההורים השכולים. ולא על יושבי החושך.

    PINI,, 20/01/08 12:52

    אם הרשע המרושע נסרללה ימח שמו.
    מעז לצאת בזריקת רעל לנשמת ההורים השכולים היקרים שלנו.
    דינו יהיה זהה לדין אחמד יאסין. יש לסתום את פיו הגדול והמרעל, לנצח. וכמה שיותר מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שיחליטו אם טוב למות בעד חמאס או טוב למות בעד החרות שלהם מהחמס (ל''ת)

    ל.ש.ב.,, 20/01/08 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מחושך יצא אור (ל''ת)

    אמיקו,, 20/01/08 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חשמל ברצועה

    ישראלי,, 20/01/08 12:48

    את רוב החשמל ברצועה ישראל מעבירה
    ברצועה מיוצר אחוז קטן של החשמל
    האפסורד הוא שאחד המטרות של הפלסטינאים בירי הקסאמים הוא התחנה באשקלון אשר מספקת להם חשמל!!!

    הגב לתגובה זו

    • ולכן תחנת כח

      ארנון,, 20/01/08 13:01

      אשקלון היתה אמורה כבר מזמן להיות מושבתת (לכיוון עזה).
      שישברו את הראש אם כן פגעו או לא פגעו.

      הגב לתגובה זו

    • האבסורד הוא שעובדי התחנה באשקלון לא עושים דבר

      ישראל,, 20/01/08 13:07

      הם יכולים לדוגמה, לא לתקן תקלות אשר בוודאי קורות לקווי אספקת החשמל לרצועת עזה. זאת, כהזדהות עם חבריהם ביישובי עוטף עזה.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    ההתנתקות,מתפוצצת לירוקים(החמאס והליקוק) בפנים. (ל''ת)

    יגאל כהן,, 20/01/08 12:47

    הגב לתגובה זו

    • נכון..... רק ביבי יפתור את הבעיות.... הצבע ביבי !!! (ל''ת)

      והשלום יבוא,, 20/01/08 13:04

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ייבוש ביצת הטירור

    יהודי פשוט,, 20/01/08 12:47

    ביצת הטירור מורכבת ממבצעים, מפעילים, מתכננים, אידאולוגים, ואוכלוסיה מסייעת שמקרבה באים כל המרכיבים.

    הכנעת הטירור מחייבת טיפול משולב בכל האלמנטים כאשר המטרה הראשית היא לגרום לאוכלוסיה עצמה למנוע טירור בגלל תג המחיר שהיא תשלם.

    לכן כדי שכל פלסטיני לא יישן בלילה וילך לבדוק במסגד מי הולך להיות שהיד מול היהודים הוא צריך מוטיבציה.
    רק כאשר מי ממרכיבי הטירור יידע שכל הסביבה שלו תשלם, המשפחה, הכפר, והשכונה, הם לא יישנו בלילה וייפעלו למניעת פיגועים וקאסאם ביהודים.

    הכירורגיה האידיוטית שלכם רק גורמת לאלפי קורבנות פלסטינים וישראלים לחינם.

    טוב מאה פלסטינים היום מעשרות אלפים פלסטינים ויהודים מחר.

    אסור לתת לפלסטינים לנהל מולנו מלחמה דלוקס, רוצים שלום כן, רוצים מלחמה הם יקבלו בשיטות שלהם.

    לכל החכמולוגים עם דעת העולם
    1. העולם לא ככ אכפת לו

    2. העולם מסתכל עלינו איך אנחנו מגיבים, אם אנחנו בפאניקה מתנפלים עלינו אם לא הם מתיישרים

    3. משרד החוץ עולה לנו 1.28 מיליארד שקל עם אפס תוצאות וצרת חוץ מתבוסה עכשיו, עם עשירית מהסכום ומשרד יחסי ציבור טוב אפשר לעשות ניסים ונפלאות.

    יאללה תתעוררו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הודנא תמורת גלעד שליט!!!

    א,, 20/01/08 12:46

    יש להתנות הסכמה ''להודנא''תמורת
    שחרור מידי של גלעד שליט!!!

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב ונכון וחכם (ל''ת)

      ארנון,, 20/01/08 13:04

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ותודה לבג''ץ

    yoyo,, 20/01/08 12:46

    כן כן. חשוב מאד לזכור שבלי התערבות בג''ץ היה ניתן להפעיל סנקציות כלכליות קשות על עזה כבר מזמן כולל הפסקת חשמל.
    ברור שזה היה מוריד אותם על הברכיים אבל זה בדיוק מה שבג''ץ לא רוצה.
    ולכן תושבי שדרות ימשיכו לסבול. ולכן כשיקרה אסון ונצא לפעולה רחבה בעזה, יהיה חשוב לזכור מי היה יכול למנוע את שפיכות הדם המיותרת, אך לא עשה זאת מתוך שיקולים צדקניים.

    הגב לתגובה זו

    • שהעיריה תעקל לך מטרה מהשטח אתה תתחננן לבגץ (ל''ת)

      ww,, 20/01/08 12:50

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא אתחנן

        yoyo,, 20/01/08 14:49

        אולי לא שמת לב אבל בג''ץ מזמן דחק את נושאי הפרט האמתיים שלשמם הוא הוקם לטובת נושאים פוליטיים.
        האזרח הקטן בדרך כלל לא זוכה שם לצדק ואם כן אז לאחר המתנה ארוכה ומייסרת.
        ובכלל, אם צריך לבחור אני מעדיף בטחון אישי עם עיקולים של הרשויות ולא בטחון מרוסק עם בג''ץ יעיל.

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    פתרון חלקי צודק

    עמי,, 20/01/08 12:42

    לחבר את החשמל לעזה כהמשך של רשת החשמל בשדרות.
    אין חשמל בשדרות, אין חשמל בעזה!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מדינות ערב

    צבי,, 20/01/08 12:41

    ישנם 11 מדינות ערב שילכו לשם זוהי מדינת ישראל חשוב לציין כמו שפינו את עוקף עזה ההתנחליות שיפנו את גבליה בית חנון ולא יחשבו איך פותרים את הבעיה

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כל הכבוד בשעה טובה (ל''ת)

    קצין צה''ל,, 20/01/08 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יריתה קסאם, האוכל נעלם

    בני,, 20/01/08 12:38

    מצידי להרעיב אותם עד שיעיפו את המטורפים בשילטון
    מי שיורה קסאמים, שלא יתפלא

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רשעים בחושך ידמו וגם ירעבו (ל''ת)

    תהילה,, 20/01/08 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    החשמל בעזה

    אייל,, 20/01/08 12:30

    עכשיו יבואו השמלאנים ויגישו בג''צ, כי תושבי שדרות ממש לא מעניינים אותם.
    להחריב את בית חנון וכל מה שיש בצפון הרצועה

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה למה למה למה למה

    למה למה למה,, 20/01/08 12:30

    למה רק עכשיו.

    זה היה צריך לקרוא על הקאסם הראשון.

    הגב לתגובה זו

    • לקרוא? (ל''ת)

      שלום כיתה א,, 20/01/08 14:29

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ויקשה אלוהי העברים לב פרעה ויתן עליו מכת חושך

    אנטוני הופקינס,, 20/01/08 12:29

    המכה הגדולה בדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למה?

    יוסי,, 20/01/08 12:28

    לא יפה אך הם יקראו ספרים הקופים השחורים?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בהודו חיים מאות עשרות אם לא מאות מליוני אנשים ללא חשמל

    ואף אחד לא בוכה,, 20/01/08 12:28

    צריך להגיד לכל מי שיצץ ''בעולם'' שאם יש לו בעיה,לנו אין בעיה אבל שקודם כל שידאג לכל עניי הודו לחשמל ואח''כ נידאג גם לתושבי עזה לחשמל.
    מה,ההודים שווים פחות מהעזתים,למה?
    העולם צריך לעמוד דום כי לעזתים אין חשמל ומההודים לאף אחד לא אכפת?
    מי אמר שהעזתים מיסכנים?הם מקבלים אוכל ותרופות וטיפולים בבתי חולים מתקדמים של ישראל.
    ההודים העניים לא מקבלים כלום,והם יותר עניים,והם לא פוגעים באף אחד.
    צריך להעמיד את ''העולם'' שיצייץ על המקום,צריך להציג את העובדות,צריך להגיד את הדברים הנכונים.
    זה לא נורא ליחיות בלי חשמל.
    למלחמה יש תשלום.
    רוצים טרור,רוצים לפגוע בנו?בסדר,אבל יש לזה תשלום.
    רוצים לדאוג שלעזתים יהיה חשמל בכל מחיר גם תוך כדי מילחמה שלהם בנו?בסדר,אבל קודם כל תידאגו שיהיה חשמל לכל ההודים המיסכנים והעניים.

    ככה מנטרלים את הדרישות של האנטישמים האירופים והאמריקאים שמעוניינים לפגוע ביכולת של ישראל למגר את הטרור שפוגע בה אבל לא יהיו מוכנים להוציא מכספם כדי לעזור להודים בדיוק כמו שהם לא מוכנים להוציא מכספם ולהשתמש בצבאם כדי לעזור לסודנים.

    הגב לתגובה זו

    • good idea !! (ל''ת)

      av,, 20/01/08 13:13

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אייך נהיו מיליון???צריך למהר בחיסולים (ל''ת)

    עודד,, 20/01/08 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לסגור מיד

    הישרזון מאיר,, 20/01/08 12:24

    למה לא מים רק מים יעזרו גם אם ימותו חמישה נבלות

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לשמור על אנשי שדרות בפגיעה בעזתים (ל''ת)

    הומניות לשדרות,, 20/01/08 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אבל לפני 2 וחצי עשינו התנתקות לא?!

    אז הגיע הזמן,, 20/01/08 12:22

    ולא רק נעייף יהודים מהבתים שלהם....

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לספק לעזה דלק ומזון זה כמו שבנות הברית היו מספקות לגרמניה הנאצית

    יעקוב,, 20/01/08 12:22

    כי מה אשמים הגרמנים שהיטלר בשילטון ומתקיף את כולם

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עכשיו שיקחו את החומר הבערה של הקאסם , וישתמשו בו לחימום.... (ל''ת)

    מיקו אלמוהנדס,, 20/01/08 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שיילכו להנייה...

    יוחנן,, 20/01/08 12:16

    לא לפחד ולא למצמץ. הפתרון = אין קאסמים יש דלק וחשמל. !!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שיאכלו את נציגי אונר''א. (ל''ת)

    יש פיתרון,, 20/01/08 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    שכחתם שביום רביעי 3 שעות תושבי שדרות ישבו בחושך

    דוד,, 20/01/08 12:09

    וזה לא עיניין אף אחד מהאו''ם

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שידמינו שקסאם פגע להם בקו החשמל.... (ל''ת)

    צחי,, 20/01/08 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ויפה שנה אחת קודם!!! (ל''ת)

    צפוני מת''א,, 20/01/08 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פתרון של פחדנים.

    דני ב.,, 20/01/08 12:06

    תקראו לי שמאלן
    תקראו לי הזוי
    תקראו לי תומך ההתנתקות.
    אני מצפצף.
    ההוכחה תבוא רק אם יקטן מספר הקסאמים ולו באחד, אני קוגלאגר.
    הפתרון ''הקל'' הוא התעללות באותה אוכלוסיה מסכנה שמאז שנגדע מקור לחמה כאשר סגרנו את הגבולות ומנענו כניסתם הנה דחפנו אותם לידי שנואי נפשנו החמאס.
    הם היחידים שהשכילו לקיים מערכת חינוך ותמיכה במשפחות העניות.
    הפתח לעומת זאת הקים לעצמו בתי מידות מנקרי עיניים וחי על שלמונים ומעשרות בגין הסחורות הנכנסות לרצועה.
    תשאלו את דחלאן כמה כספים קיבל בגין הדלק והגז הנכנסים לרצועה.
    תשאלו את אבו מאזן כמה כספים קיבלה משפחתו בגין המלט שסיפק .
    עם כל התיעוב מדרכו של החמאס הוא איננו מושחת ואינו מורכב מרודפי בצע שגונבים את כספי עמם.
    כל מה שנעשה נגד האוכלוסיה כעת ידחוף עוד אנשים לזרועות הטירור , זה אולי יגרום לרבים אצלנו סיפוק שהנה אנו עושים מעשה נגד הטירור אך בפועל אנו פועלים נגד עצמנו.
    עלינו להתעלות ולנסות ולרתום את העולם לשקם את הרצועה.
    עלינו להביא לכך שמצרים תפתח את גבולותיה ותאפשר לפתח את חופי צפון סיני לתיירות , חקלאות ודייג.
    עלינו לדרוש שהעולם ילחץ על ארצות המפרץ הפרסי בעלות העושר המופלג להשקיע ברצועה ולא בארמונות פאר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה פגום בנפשך (ל''ת)

      יעקוב,, 20/01/08 12:19

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא זה ולא שה, אתה סתם לא מביו איפה אתה

      דרום,, 20/01/08 12:30

      נכון שהם מסכנים? גם אנשי שדרות ועוטף עזה. פלא: מאז שסגרו את המעברים אין 50 קסאמים ביום.
      תפתח את העיניים. זה לא סקנדינביה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מציע להשקיע עוד כסף בארגון טרור?

      מיכה,, 20/01/08 12:41

      אתה באמת שמאלן, הזוי כהגדרתך.

      הגב לתגובה זו

    • שלום רב.

      דן,, 20/01/08 12:45

      אכן רך ראוי היה לנהוג.
      אבל באמת, באמת אתה מאמין ולו לרגע שמשהו מכל אלה יקרה.
      לטובתך אני מקווה שתשובתך הכנה אינה כן, שאים כך הוא כדאי שתבקש מגורם אוביקטבי שינסה להערכיך את יכולת השיפוט שלך.
      ואים אתה רק מקווה שכך צריך להיות אז אנחנו מסכימים.
      ומכאן שאנחנו עושים זאת סתם כך להנאתנו, כמו ששיחקנו בשוטרים וגנבים בילדותנו. ולהזכירך בסוף המשחק בד''כ שני הצצדים נהנו.

      הגב לתגובה זו

    • היינו כבר בסרט...

      עופר,, 20/01/08 12:49

      הייתי בדיוק בדעה שלך עד שהיא התפוצצה לנו בפנים ,כל נסיון לתת לאוכלוסייה לנהל אורח חיים ''נורמלי'' יעלה לנו ''קסמים'' גם באשקלון
      צריך ליצור לחץ פנימי של האזרחים
      צריך גם להוריד 20% מאספקת חברת חשמל של ישראל ל 48 שעות
      ואז אולי ייקחו דלק שקיים שם ל ''קסמים'' לצורכי חשמל ו לא טרור
      כן אני שמאלן בדיוק כמוך ולא רוצה ליפגוע באזרחים
      אבל אין בררה אין בררה.

      הגב לתגובה זו

    • בסרט הזה היינו....

      עופר,, 20/01/08 13:04

      הייתי בדיוק בדעה שלך עד שהיא התפוצצה לנו בפנים ,כל נסיון לתת לאוכלוסייה לנהל אורח חיים ''נורמלי'' יעלה לנו ''קסמים'' גם באשקלון
      צריך ליצור לחץ פנימי של האזרחים
      צריך גם להוריד 20% מאספקת חברת חשמל של ישראל ל 48 שעות
      ואז אולי ייקחו דלק שקיים שם ל ''קסמים'' לצורכי חשמל ו לא טרור
      כן אני שמאלן בדיוק כמוך ולא רוצה ליפגוע באזרחים
      אבל אין בררה אין בררה.

      הגב לתגובה זו

    • לדני , אז מה הבעיה לך לעזה ותעזור להם

      חוני המעגל,, 20/01/08 13:17

      אהה לא ?
      אתה רק טוב בקשקושים ברשת...
      ולשדרות עזרתה ? אהה גם לא....

      ק ש ק ש ן

      כמו שחשבתי

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא רק שמאלן הזוי אתה עם בעיות קשות

      דוידי,, 20/01/08 13:26

      צא למסגדים ותקשיב להטפת השנאה...
      כן כיבוש לא כיבוש...הם רוצים לדחוף אותנו לים...הם רק לא יכולים.
      צריך להתיש אותם בלי סוף. 3000 שנה שרדנו מלחמות והם לא יתישו אותנו. אם אתה רוצה, סע לעזה ודבר עם אחיך הטרוריסטים מאל קעידה...ממש מעניין אותם היוזמות שלך, הם רק רוצים לדחוף את האיזור לכאוס. נאיביות היא טיפשות וזה בדיוק ממה שאתה לוקה...אם היית באמת מכיר אותם היית יודע שדקה אחרי שתסובב את הגב תקבל סכין.
      מצידי תבכה ותייבב על מר גורלם אבל במקום זאת לך תעזור לתושבי שדרות.

      הגב לתגובה זו

    • מעורר רחמים

      ירושלמי,, 20/01/08 13:31

      אם מה שיש לסמול להציע זה (מצוטט-''עלינו להתעלות ולנסות ולרתום את העולם לשקם את הרצועה.
      עלינו להביא לכך שמצרים תפתח את גבולותיה ותאפשר לפתח את חופי צפון סיני לתיירות , חקלאות ודייג.
      עלינו לדרוש שהעולם ילחץ על ארצות המפרץ הפרסי בעלות העושר המופלג להשקיע ברצועה ולא בארמונות פאר.
      '')
      אזי עלינו לרחם על הסמול במדינה- כי עלינו להביא..., עלינו להתעלות..., עלינו לדרוש...- זה או תמימות הגובלת בטמטום (אתה באמת מאמין לזה?), או רשעות הגובלת בטמטום
      בשניהם התגובה לא מביאה לך כבוד גדול. יש דוברים יותר טובים של הסמול ממך, אתה פשוט משחק לידיים של כל מי שהוא נגדך- עד כדי כך שכמעט בא לחשוב שזו קונספירציה

      הגב לתגובה זו

      • לירושלמי במקום להתקיף , יש לך פתרונות?

        דני ב.,, 20/01/08 14:01

        ואם תנהג כאוהדי בית''ר ירושלים זה יביא לקץ הטירור?
        אני לפחות מביא רעיונות שאולי לא בקונצנזוס אבל אולי דרך זו נכונה יותר משאר הדרכים שכשלו?
        למעלה מ-60 שנים מקיזים את דם האחד את השני, האם השלום התקדם במילימטר בגלל ההרג שלנו אותם ומעשי הטירור שלהם כלפינו.
        כאחד ששירת בתוך הרצועה כולל מגע עם תושבים הייתי עד למעשים שלא יעשו כלפיהם דברים שבלשון המעטה לא צירפו אותם לחסידי אומות העולם.
        נתקלתי בילדים ועוללים רעבים המשחקים במי ביוב.
        נתקלתי במשפחות החיות במאורות שלכלב שלי לא הייתי נותן לגור שם.
        אזי אם לא היית שם, אל תתקוף תביא פתרונות משלך.

        הגב לתגובה זו

        • הם כל הזמן דורשים מישראלץשירדו מאתנו והם ירתמו לרתום את אחיהם לעזרה

          JDH,, 20/01/08 15:08

          אלא שהם כן עושים זאת. הם מבשקקים מאיראן עזרקה באמון לוחמיחם והחדרת נשק ופתוח מערכות לחימה - אז למה לומר שאחיהם לא עוזרים להם?

          הם עוזרים להם אם אג'נדמה מסוימת - לא היטיב לפלסטינאים ב\\הבזויים בעיניהם אלא לפגוע בנו. מהלעשות החיים קשים.

          רק תשים לב - מאז שהתחיל אוסלו ומאז שיצאנו משם מצבם ומצבנו נהיה קשה יותר יותר. זה כמו לתת לילד חופש ואז לכעוס על כך שלא הצליח במבחן ואז לתת לו עוד חופש .כנראה שחופש זה לא מה שעושה להם את זה(תסתכל על התפילה שלהם - השתחוות אפיים ארצה וקבלת עול - לא חופש ולא בטיח)

          המילה איסלאם היא בערבית כניעה או התמסרות. אז או שתהיה חזק והם יהיו מסורים לך או שמישהו אחר יהיה חזק והם יהיו מסורים לו. לדעתי זה המפתח.

          הגב לתגובה זו

        • עזה רוצה ל''נצח את ישראל''

          ולהרגיש גיבורה,, 20/01/08 16:09

          כרגע היא לא רוצה ''פתרון''.

          לא חסר לה אוכל.

          היא מעדיפה להתמקד בפינטוז לאומי/לאומני ומוקסמת מקסאמיה.

          הגב לתגובה זו

    • את הכדור הכחול, פעמיים ביום אחרי האוכל. (ל''ת)

      ד''ר דוליטל,, 20/01/08 14:24

      הגב לתגובה זו

    • צודק לא בטוח שהמגיבים הבינו את תגובתך (ל''ת)

      david,, 20/01/08 15:30

      הגב לתגובה זו

    • סליחה, יש להם בעיות שייפנו לחמאס, הרי אם...

      אופיר,, 20/01/08 20:41

      אם לנו יש בעיות, אנחנו משמיצים את הממשלה יום יום, אתה באמת חושב שערבים נהפכים להיות טרוריסטים רק בגלל ישראל?
      פרעות, מהומות ומעשי טרור היו עוד לפני 48, האג'נדה לא השתנתה מאז, רק האנשים התחלפו.

      אתה רוצה לתת להם מדינה? אתה רוצה שתהיה להם דמוקרטיה? בבקשה!
      הם בחרו חמאס? שישלמו את המחיר.
      החמאס הוא לא כמו ערפאת, אין לו דו פרצופיות! האג'נדה שלו חד משמעית וברורה
      כל אחד ידע טוב טוב במה הוא בחר כשבחר חמאס.

      מבחינתי הם יכולים להמשיך להרוג אחד את השני גם עוד 100 שנה, כשהם יבינו שהם עם, ולא אוסף של כנופיות רחוב, וכשתהיה להם הנהגה אחראית, אולי נעשה שלום...

      כרגע, אסור לצה''ל להיכנס לרצועה כדי לעודד אותם.
      אם צריך, שישטחו רצועת ביטחון של כמה קילומטרים כדי להבטיח שאף אחד לא יוכל לשגר משם קסאמים...

      בהצלחה

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    בטח מחר, השמאלנות של ברק תגבר על ההיגיון והוא יחדש את אספקת הדלק (ל''ת)

    ממשלת דחלילים,, 20/01/08 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שתושבי הרצועה יבואו בטענות אל שרון. זה הכל בגלל ההינתקות הנפשעת!!! (ל''ת)

    אנחנו סובלים,, 20/01/08 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני מציע לתת להם דלק, אבל לפני זה לפצוץ להם את תחנת הכח.. או ..

    אביתר,, 20/01/08 11:59

    אולי לתת להם דלק מהול עם מים

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת עם סוכר :) (ל''ת)

      No,, 20/01/08 13:28

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מיליון בני אדם? הערכה מגוחכת! מיליון חיות אולי... (ל''ת)

    מאור,, 20/01/08 11:57

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מעליב את החיות (ל''ת)

      שאול,, 20/01/08 12:56

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הגיע הזמן שמצרים תחבר לשם קו מתח ויעזבו אותנו בשקט (ל''ת)

    יהודית,, 20/01/08 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אונר''א החצופים

    No,, 20/01/08 11:56

    הארגון הפושע הזה הוא זה שאחראי למצבם של הפליטים הפלסטינים. במקום לשקם אותם הוא מקבע אותם בפליטותם, וכל זאת כדי ליצור לחץ פוליטי על ישראל, על חשבון הפלסטינים, והשדירותים (ותושבי עוטף עזה) שאוכלים את החרא מסיר הלחץ הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכלומניקים הגבורים פתאם מתבכיינים, אז הם הפסידו . (ל''ת)

    שמאלן קיצוני,, 20/01/08 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תושבי עזה תקראו היטב

    זוהר,, 20/01/08 11:53

    תושבי עזה מגיע לכם לשבת בחושך .לקפוא בקור בימים קפואים אלו .תרגישו מה שאנחנו תושבי שדרות ועוטף עזה מרגישים .חוץ מזה קבלו שכל .והרבה שכל ותחסלו את הניה וכל מנהיגי החמאס ויבוא שלום על ישראל ועזה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הגיע הזמן - 15 דק' על כל קסאם - הפסקת חשמל (ל''ת)

    אזרח,, 20/01/08 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בשדרות מאוד מסכנים...ושלא ישחקו...

    צבי,, 20/01/08 11:52

    ברגשות. אם יהיה שקט בשדרות יהיה שקט בעזה נקודה. בהצלחה לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד לברק,כך מגיבים (ל''ת)

    יעקב ק,, 20/01/08 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בשדרות זה לא משבר הומניטרי?

    גיורא,, 20/01/08 11:51

    אני חושב שלחיות תחת הפגזה מתמדת זה משבר הומניטרי זה שהם לא בורחים (מכיוון שהם גיבורים ) זה לא אומר שלא נגרם נזק יכול להיות גם בילתי הפיך נפשי ופיזי.
    כל עוד יורים קאסאם לא צריך להיות להם לא דלק ולא אוכל כאשר יפסיקו יש לחדש באופן מבוקר. ושיקפוץ העולם!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט !!!

      מ.מ,, 20/01/08 12:29

      הגיע הזמן שלא להתייחס למה שאומר העולם .. אנחנו מדינה עצמאית דמוקרטית ויש לנו זכות קיום ..
      אם לנו אין שקט אז שלא יהיה להם אוכל דלק או תרופות ואולי אז הם יתחילו להבין עד כמה הם תלויים בנו ויפסיקו את שלטון הטרור הזה שמביא אותם רק לאבדון..

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שיסבלו !

    עידו,, 20/01/08 11:49

    זו הרי מטרה בפני עצמה , לא ?!
    ואם לא , אז ממש חבל שהממשלה מעדיפה את הסבל של תושבי שדרות על פני הסבל של תושבי עזה ..

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    די אבסורדי שהעולם המוסלמי מפיק את הנפט ואנחנו צריכים

    תודה למרצ,, 20/01/08 11:49

    לספקו לעזה ,
    יש להודות מקרב לב , למר''צ ובראשם בילין על הסכמי הביזיון בה אנו נדאג לכל ימי חיינו לקיום נאות של חיים בעזה ובאויש , נספק ךהם חשמל , מיים , תרופות ,טיפולים , נשק, תחמושת ,
    ובתמורה הם ינסו להרוג אותנו .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איזה משבר הכול בולשייט...????כנסו .

    כפיר,, 20/01/08 11:48

    שיראו איך אנשים חיים באפריקה ..בקנייה ......ואז יבינו איזה חיים טובים יש להם בעזה ..מערכות gps טלווזיות מחשבים ומה לא קסמיים טילי נט נמ .....מגים למניהם אנשי חמאס וגיאד .....וקצת ברצינות רבותי להמשיך במצור על העיר כמו שתושבי שדרות אשקלון והסביבה סובלים כך ויותר צריכים לסבול תושבי עזה זה מחיר הטרור והמלחמה אז מספיק לרחם רק לתת להם מים ואוכל זה הכול שיתחילו להדליק מדורות כדאי להתחמם .............כמו באפריקה .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הסנקציות נגד אחינו תושבי עזה שוחרי השלום הינן פשע נגד האנושות!!!

    נעמן,, 20/01/08 11:48

    למעלה מאלף!! נרצחים ברצועת עזה בתקופה האחרונה, הפצצות, טילים וסיכולים ממוקדים, הריסת בתים ותשתיות, ועכשיו גם עונש קיבוצי לאוכלוסיה חפה מפשע של מליון וחצי תושבים פלסטינאים ברצועת עזה!!!
    פשע מלחמה - כבר אמרנו???

    הגב לתגובה זו

    • וליורי הקאסמים אתה תעניק פרס נובל לשלום? (ל''ת)

      דוד המשוגע,, 20/01/08 12:03

      הגב לתגובה זו

      • מדובר במיעוט קיצוני המטיל טרור על הפלסטינים מוכי הגורל והכיבוש

        נעמן,, 20/01/08 12:49

        וישראל מענישה ענישה קולקטיבית, האסורה בחוק הבינלאומי

        הגב לתגובה זו

        • איך מיעוט קיצוני אם זכו בבחירות?

          שמאלני שפוי,, 20/01/08 14:07

          אתה לא יכול לאכול מהעוגה ולהשאיר אותה שלמה. העזתים בחרו בחמאס בבחירות דמוקרטיות וחופשיות. הם ידעו למה הם בוחרים, החמאס לא הסתיר את המצע שלו (לא לשלום, לא לקידמה ולא לחיים). הם לא צריכים חשמל, החשמל התגלה ע''י הכופרים המערביים. צריך להלחם בכוחות האופל בכל האמצעים. אם הם ינצחו, תאמין לי שהם לא יתחשבו בנו, הם ישחטו את כולנו עד האחרון שבנו!

          הגב לתגובה זו

    • צריך טיפול פסיכיאטרי?

      א,, 20/01/08 12:10

      לך לאחיך בעזה אולי ירפו אותך בקצת עינויים (הם הרי אוהבים אחים יהודים)

      הגב לתגובה זו

      • ''נעמן'' אם לא הבנת הוא ערבי

        מיכה,, 20/01/08 12:47

        משחק במילים כמו שרק הערבים יודעים, מילים שרק שמאלנים טפשים מסוגלים להאמין ולפול בפח.
        אפשר להאמין לשקרים של הערבים משתי סיבות:
        1) טפשות
        2) שנאת ישראל

        הגב לתגובה זו

    • עםשל טרוריסטים. הם ראויים ליחס הזה. (ל''ת)

      ארז,, 20/01/08 12:13

      הגב לתגובה זו

    • אל מוחמד מדיר אל בלאח: אולי תסע לעזה לסבול עם אחיך

      גגדו,, 20/01/08 12:17

      מליון וחצי פלסטינים בחרו בחמאס, אז שיתבשלו במיץ הרקוב שלהם.
      מצידי תקרא לזה פשע מלחמה...כל מדינה אחרת הייתה מוחקת את עזה מזמן אם היו יורים עליה טילים, אנחנו עוד מגיבים בהומניטריות וסוגרים את השאלטר.

      תאכל את הלב.

      הגב לתגובה זו

      • צה''ל הוציא להורג מאות פלסטינים בחצי השנה האחרונה - וזה לא עזר

        נעמן,, 20/01/08 12:46

        הפתרון היחיד לקסאמים הוא פתיחה במו''מ עם אחינו הפלסטינים לכינון שתי מדינות לשני עמים
        די לכיבוש!!

        הגב לתגובה זו

        • מאות לא מספיק. היה צריך עשרות אלפים

          שאול,, 20/01/08 13:00

          ואז היית רואה איך זה עוזר,

          הגב לתגובה זו

        • אין כיבוש...וחוץ מזה שזאת לא הסיבה לקסאמים - הסיבה היא קנאות דתית

          פתחי,, 20/01/08 13:21

          לך תבלה במסגדים של החברים שלך, היכן שמטיפים למחוק את מדינת ישראל...
          עאלק שתי מדינות לשתי עמים - הייתם מתים להעיף אותנו מכאן אבל גם אתם יודעים שאתם לא יכולים להעיף את עם הסגולה מהארץ המובטחת.

          הגב לתגובה זו

        • זה לא פלסטינים זה טרוריסטים מאל קעידה (ל''ת)

          ג'ינו,, 20/01/08 13:21

          הגב לתגובה זו

    • נראה לי שהם כבר התרגלו (ל''ת)

      לחמם אפשר,, 20/01/08 12:23

      הגב לתגובה זו

    • האנושות לא מייצרת רק אנושיות !היא מייצרת הרבה זבל!

      אני רק מצטט,, 20/01/08 12:25

      ראה רשימת צוררים לאורך ההיסטוריה באינטרנט !ומה גרמו בסוף לעמיהם!

      הגב לתגובה זו

    • בפעם הבאה שיש בחירות בשטחים

      No,, 20/01/08 12:43

      תצביע פתח ולא חמאס, ואולי החיים שלכם יראו אחרת.

      הגב לתגובה זו

      • אני הצבעתי לאולמרט מתוך הנחה שהוא יחזיר את השטחים (ל''ת)

        נעמן,, 20/01/08 13:21

        הגב לתגובה זו

    • נכון שזה כף חיים??

      דוד צימרמן,, 20/01/08 12:44

      שיש אפשרות להסתתר מאחורי כינוי מטומטם ,לא לגלות את השם האמיתי ואז להזדהות עם אויבי המדינה??
      ( אבל מה: לחיות כ-א-ן ולא איתם..)

      הגב לתגובה זו

    • אתה בוגד מדינה וזקוק לבדיקה בראש .

      לנעמן הדפוק.,, 20/01/08 13:44

      הבדיקה אך ורק בבית משוגעים .המקום פתוח 48.שעות ביום עבורך .המבין יבין .

      הגב לתגובה זו

    • צביעות

      בצלאל,, 20/01/08 14:53

      ואם הם היו יושבים בשדרות ואתה בעזה ,גם היית מגיב כך?????

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    יש להם מלא דלק, לא צריך לתת להם כלום.

    חכם חנוכה,, 20/01/08 11:47

    אבק השריפה שהם משתמשים בו לרקטות, הוא חומר בעירה מצויין. שישתמשו בו, לפי נתוני מערכת הביטחון זה יכול להספיק לשמונה ימים נוספים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הגיע הזמן למצור מוחלט בלי שום ''הומניות''

    ישראל,, 20/01/08 11:47

    הדבר היחיד שיקבלו צריך להיות טילים ופגזים כנגד מה שאנחנו מקבלי מהם. מי שבחר במלחמה זה כל תושבי עזה שבחרו בחמאס להנהגה. אז שידאגו להם לחשמל וכל היתר.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    טוב מאד שזה המצב בעזה, נקווה רק שאולמרט ......

    דורשים בחירות,, 20/01/08 11:44

    לא יחליט עכשו לרצות את בוש ויזרים לרצועה דלק וסחורות, עד היום אולמרט במקום לעשות את הנדרש פועל אך ורק לרצות את ארה''ב ולרצות את עינינו האישיים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כסף יש להם, מנהרות גם יש. שיברחו אוכל ודלק (ל''ת)

    יעקוב,, 20/01/08 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אה וזה בטח יביא שלום ויפסיק הקסאמים? ממשלה מטומטמת

    אשר,, 20/01/08 11:43

    להפוך מיליון אנשים להומלסים וחסרי חשמל ומים נקיים זה בטח יפסיק הקסאמים!! מטומטמים,לארגוני הטרור יש גנרטורים בעלי הספק גבוה שקנו מכסף המותרם למתרות ג'יאהד מארצות המיפרץ הפרסי,הם לא צריכים חשמל מישראל.מה שישראל עושה : היא רק מענה את האוכלוסיה הלא לוחמת.ומלבה עוד שנאה ותיסכול.

    הגב לתגובה זו

    • בכל התגובות החולניות שלך לא אמרת מילה לסבלם של תושבי שדרות!עלוב! (ל''ת)

      רק פוליטיקה,, 20/01/08 12:00

      הגב לתגובה זו

    • מי רוצה שלום? רוצים שהם יסבלו. כך או כך נחטוף קסאמים. (ל''ת)

      ארז,, 20/01/08 12:12

      הגב לתגובה זו

    • אויבים צריך להרוג להרוג ולהרוג (ל''ת)

      IQ,, 20/01/08 12:15

      הגב לתגובה זו

    • לא לשלום !!!

      No,, 20/01/08 13:32

      לא רוצה שלום ! לא רוצה לשמוע יותר על שלום ! נמאס לי שמתים כאן אנשים בעד השלום !

      אני רוצה ביטחון, רוצה שלווה, רוצה צמיחה - רק לא שלום !

      הגב לתגובה זו

    • wdwd (ל''ת)

      dwd,, 20/01/08 13:57

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שיבריחו דלק בבמנהרות... (ל''ת)

    אלעד,, 20/01/08 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    סבבה...

    דוד,, 20/01/08 11:43

    בתוך שעות יפסיק החשמל במחרטות הקסאמים

    הגב לתגובה זו

    • הם לא צריכים חשמל מישראל הם מתוקצבים מקטאר

      אשר,, 20/01/08 11:51

      מה שישראל עושה היא רק סוגרת את החשמל לאוכלוסיה המקומית הלא לוחמת במדינת ישראל.החמאס לא צריך חשמל מישראל, יש לו גנרטורים שמומנו מהתרמות ארצות המיפרץ הפרסי לצורך ג'יהאד.

      הגב לתגובה זו

      • ואיך יפעילו הגנרטורים בלי דלק?

        יעל,, 20/01/08 12:02

        להפך, צריך את כל החשמל להביא מישראל בלי דלק למכוניות. שלא יוכלו לשנע טילים ממקום למקום.

        הגב לתגובה זו

        • גנרטורים פועלים על סולר (ל''ת)

          קרנף,, 20/01/08 13:04

          הגב לתגובה זו

      • ולכן מה שצריך זה להפציץ תהלוכות של החמאס (ל''ת)

        IQ,, 20/01/08 12:10

        הגב לתגובה זו

      • ז''א צריך לשבת ולחטוף קסאמים אולי הם יוותרו לנו בסוף ויפסיקו?

        אלוני,, 20/01/08 14:28

        אני לא מבין מה אתה מציע לעשות.
        אני מבין מה לא
        או שפשוט צריך לשבת השקט ולבקש יפה שיפסיקו?
        אתה מאמין שזה יצליח?
        הרי פינינו את הרצועה כדי לקדם את השלום ותראה להיכן היגענו.
        או שבעצם הכול אשמתינו .
        הם רוצים שלום ואנחנו מפריעים לתהליך?
        באמת נמאס מהרטוריקה התבוסתנית של עלובים כמוך.
        אני מחשיב את עצמי שמאל שפוי
        מוכן לתת, לוותר, להשתדל, לעשות שוויון.
        רק שאני לא רואה שיש אפשרות.
        אתה יודע הם עושים את הפיגועים ואת התקפות הקסאם עבור אנשים כמוך.
        אתה הפרטנר שלהם לטרור בלעדיך אין להם תקוה.
        ז''א שדם הפלסטינאים על ידיך (אני לא מזכיר את היהודים מפני שאני מבין שהם לא ממש מעניינים אותך)
        אתה בתגובותיך הטפשיות הורג אנשים!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    יישר כוח ללוחמי צה''ל חיזקו ואימצו העם מאחוריכם (ל''ת)

    לוחם במיל',, 20/01/08 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גם בשדרות קיים,משבר הומניטרי.

    נתן.ש,, 20/01/08 11:41

    שהמצרים יעבירו להם את מחסורם.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סבבה (ל''ת)

    אלי קופטר,, 20/01/08 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תפסיקו לפמפם לנו על המיסכנות שלהם זה לא מעניין (ל''ת)

    מוטי,, 20/01/08 11:37

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק (ל''ת)

      עופר,, 20/01/08 12:50

      הגב לתגובה זו

      • זכותו של חמאס לבחור בירי על ישראל תוך הרעבת הפלשתינים (ל''ת)

        עלינו לכבד את,, 20/01/08 13:33

        הגב לתגובה זו