• 13.

    דור של בכיינים

    Joe Anaaref,, 21/01/08 07:27

    צאו מהמיקוד שליטה חיצוני הזה. תפסיקו לייבב.
    אם לא הייתה המלחמה האחרונה אפשר היה לחשוב שזו בעיה נקודתית. הבעיה שלכם היא שאתם בכיינים אמיתיים שעסוקים בלהאשים את כל הסביבה שלכם בבעיות שאתם חווים.
    זה קרה במלחמה האחרונה אותה לא ניצחתם, בשביתת הסטודנטים האחרונה אותה לא ניצחתם ובשביתה שלנו נגדה לא יצאתם.
    קחו את עצמכם בידיים לפני שיהיה מאוחר מדי.

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה מאד שאתה לא מרצה אמיתי

      אורן,, 21/01/08 18:39

      כי הייתי שמח מאד לאתר אותך....

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    סגל בכיר ''יקר'' - הסטודנט צודק, אבל בואו תשמעו גם אותי

    יעל,, 21/01/08 01:14

    כן, כן. אני, כאן למטה. הסגל הזוטר.
    אני ''עתיד ההשכלה הגבוהה'' שעליה זרקתם סיסמאות ואמרתם שאתם נילחמים עליה ובסוף התקפלתם רק עבור שכרכם. לא שהאמנתי למילה שיצאה לכם מהפה, זה בסדר.

    אני איבדתי כל כבוד שהיה לי לסגל הבכיר (והיה). אין לי שום רצון להמשיך בתוך המערכת הזאת ולהיות ''העתיד'' יותר. אני בזה למנחים שלי, שהיו חלק מהמאבק הזה ולא היה להם אכפת במי זה פגע ועוד ייפגע בעתיד.

    אותי המערכת הפסידה ואני ממש לא לבד. הנזק שגרמתם גדול מהרבה מהשנה האחת הזו. אתם עוד תרגישו אותו שנים קדימה.

    אתם הרסתם את הכבוד של המערכת האקדמית בישראל. אני הולכת להייטק, שלום ולא להתראות.

    אני מקווה שאתם ישנים טוב בלילה. תהנו מהתוספת למשכורת.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קצת רצינות, חברים.

    מרצה,, 21/01/08 00:18

    הטענות על עצם קיום השביתה הן ילדותיות. סליחה, אבל באמת. במקום זאת, מה שצריך לעשות עכשיו זה לצמצם את הנזק, ובעיקר להיערך להיאבק בשוחט. כדאי שתפנימו מי האויב, ומי בעל ברית (שלצערי לא תמיד ניתן לסמוך עליו, ולא תמיד יכול לעשות משהו) במאבק הזה, שבכלל בכלל עוד לא נגמר.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    סליחה ?המרצה?? עכשיו שאתה עשיר...

    נועה,, 20/01/08 21:54

    אפשר נדבה?? כי אני בקיץ כבר לא אוכל לעבוד וקצת בניתי על זה. אני מצטערת אבל מחיר הדירות הרקיע שחקים...והמקסימום שאני יכולה להגיע אליו זה רגע בוא נחשב ביחד.. נוסיף גם את הלילות והשבתות שאני עושה ....מממ...חמישית מהשכר הממוצע שלכם...אהה אתה היית חייב לשבות כי הגיעו מיים עד נפש,?? כן אני מבינה לגמרי ובאמת מצטערת שהמצב כל כך קשה אז אולי תרצה שאני יתרום לך??אהה מה באמת גם אתה סובל מהסמסטר קיץ?? כן שמעתי שהכנס באוסטרליה נופל על סוף אוגוסט והשנה אולי לא תגיע, אבל בעצם אולי תעשה את מה שעשית שנה שעברה שהשארת את החודש האחרון בידי המתרגלים וטסת לחו''ל..

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מצטער אבל הסטודנטים בארץ ממש לא

    ערן ארז,, 20/01/08 20:35

    מצטער אבל הסטודנטים בארץ ממש לא רציניים, עכשיו אתם נזכרים שזה רע לכם. אני לא ראיתי שום מחאה מצד הסטודנטים עד שהם ראו את לוח הזמנים והמבחנים.
    יכולתם להפריע להמשך המחקר, לשבת מול בתיהם של מנהיגי השביתה, ועוד הרבה דברים אבל לא אתם העדפתם לשבת על הגדר ולהנות מהחופש, אתם צריכים לחזור בזמן וללמוד מהסטודנטים האמריקאים של שנות השישים .
    אתם שאמורים להיות המהפכנים אלה שדואגים למסכנים לא עושים כלום חוץ מלדאוג לעשות כייף, אז די לבכיינות שלכם, בכיינות לא עוזרת רק פעילות ובזה אתם די גרועים.
    ''כולם אשמים חוץ מאיתנו'' תמשיכו עם הסלוגן הזה ותגיעו רחוק

    הגב לתגובה זו

    • הסטודנטים לא יצאו להפגין נגד השביתה כי תכל'ס, תמכנו במרצים

      סטודנטית,, 21/01/08 21:17

      ואם יש פה סטודנטים מגיבים שהתנגדו לה ולא הפגינו, אתם באמת בכיינים. אני תומכת במרצים במאתיים אחוזים, עמדתי מאחוריהם באופן פעיל וככה, רבותי, צריך להתנהג בדמוקרטיה. אחרת היא הופכת לאוליגרכיה, ולא במובן שהמליץ אפלטון.

      לתשומת לבכם

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לכל המתלהבים - רגע של רצינות

    Joe Anaaref,, 20/01/08 19:39

    אכן, המאבק שלנו פגע בסטודנטים.
    הבעיה היא שבמדינה הנהדרת שלנו אי אפשר להשיג כלום בלי לפגוע במישהו. אתם השאלטר שלנו. היות ואנחנו לא מכירים אתכם אישית (לפחות את תלמידי התואר הראשון) אני מקווה שתבינו שזה לא אישי.

    אבל תנסו להבין אותנו. את הסכם העבודה שלנו עם האוצר גמרנו לפני כמעט עשור. מאז, אנחנו מנסים ללא הועיל לחתום על הסכם חדש. היות והאוצר משך אותנו, הגענו למצב שפשוט צריך להיות אידיוט מושלם כדי לחזור להיות חוקר באקדמיה הישראלית. זה לא שאנחנו רעבים ללחם אבל בעולם קפיטליסטי כל אחד אמור להרוויח לפי יכלתו (לא להזיק - לתרום). הבעיה היא שלסגל האקדמי צריכים להגיע הטובים באמת ובעשור האחרון זה לא קרה. רחוק מזה.
    כשחזרתי לאקדמיה לפני יותר מעשור היינו בפקולטה שלי 33 חוקרים. היום אנחנו נושקים ל- 20. הסיבה אינה העדר תקנים אלא העדר אנשים ברמה שמוכנים להרוויח חצי עד שליש מהשכר האפשרי להם.
    אין ספק שכדי להגיע לאקדמיה צריך שריטה מסויימת אבל לכל דבר יש גבול.
    בקשר לנזקים שלכם, אני באמת חושב שאם אתם לא מזיזים את העכוז הענוג שלכם - אין לכם מה לבוא בטענות. החיים קשים ואו שאתם קובעים את עתידכם או מישהו אחר עושה את זה בשבילכם. אני מקווה שלמדתם משהו.
    אם הייתם הוגנים, הייתם זוכרים כמה עבדנו קשה כדי להשלים לכם את הסמסטר ששרפתם ללא כל תוצאות לפני שנה. בהתנדבות מלאה עבדנו יותר מחודש כדי שלא תינזקו יותר מהדרוש. זה יקרה גם הפעם ואני מצפה בתמורה שתתחילו לפתח מודעות חברתית ובגרות נפשית.

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שמספיק להיות מתנשא כדי להגיע לאקדמיה

      אורן,, 20/01/08 20:16

      כי מסתבר ששכל זו לא דרישה מקדימה...

      אז ראשית, יש עדיין הבדל, יקירי, בין שביתה שלחודש לבין השבתת סמסטר שלם תוך ציפייה שאחרים יעשו עבורך את העבודה. ובנוסף, בוא ותסביר לי ידידי, מה בדיוק הסטודנטים היו אמורים לעשות במהלך השביתה הנוכחית? לצאת ולהפגין בשבילך? שבדרך נביא לך גם משהו לאכול או שאת זה אתה מסוגל לעשות בעצמך?

      אני לא טוען שהשביתה לא היתה מוצדקת, אלא שלאחר שהיא הסתיימה, התחשבות המרצים בסטודנטים שואפת לאפס, כי הרי, להרצות ולהכשיר את הדור הצעיר זו סתם עוד מטלה מעצבנת עבורכם בדרך לפרסום המחקר, זאת אומרת, עד שמגיע זמן השביתה.
      אז איך בדיוק אני עוד צריך להסביר לך שאתה וחבריך לא מובילים את תחרות הפופולריות הארצית בשלב זה?

      הגב לתגובה זו

    • לכל המרצים, רגע של אמת

      אופיר,, 20/01/08 21:12

      תכל'ס, אם היית היום בנעליים של סטודנט, נניח נשוי עם ילדים, נניח נקרא למלחמה האחרונה והפסיד עוד ים של לימודים, נניח צריך לעבוד בכל עבודה אפשרית כדי להתקיים ולפרנס, היית יודע יפה מאוד להתבכיין.
      זה שאתה היום מסודר כלכלית, גם במשכורת הקודמת, ומיילל על בריחת מוחות ושכר נמוך, זה גם יכול להכנס אחר כבוד למדור בכיינות.
      אז הוכחת שאנחנו חיים בסדום, וכל דאלים גבר. יופי עליך. ביצעת תרגיל שרירים על גבו המאוד ''רחב'' של מי שהיית אתה עצמך לפני עשר עשרים שנה.
      זה הרי הכל שאלה אלו נעליים אתה נועל. אז עשה טובה, אל תטיף לנו מוסר ואל תנסה להראות לנו עד כמה אתה צדיק, צודק ומצטדק. שמור לך את פיסת הגבינה שזכית בה בקרב התרנגולות שלך, ואל תנפנף בזנב.
      אני מקווה שעוד עשרים שנה, אם אהיה במקום שבו אתה היום, לפחות לא אהיה מתנשא ומוכיח בשער.

      הגב לתגובה זו

      • דרלינג, לא צונחים לאקדמיה מהשמים

        Joe Anaaref,, 20/01/08 21:51

        גם אני הייתי סטודנט.
        אז היינו לא פחות חסרי ניסיון מכם ואולי הרבה יותר נאיביים.
        מה שבטוח - היינו פחות בכיניים.

        הגב לתגובה זו

    • אתם פגעתם בעצמכם

      בני,, 20/01/08 22:15

      התוצאה היא שיותר ויותר סטודנטים ילכו למכללות. שביבי כשיהיה ראש הממשלה בקרוב כנראה יפריט את האוניברסיטות עם תמיכת הציבור. שהסטודנטים הטובים לא ירצו להישאר באקדמיה ולעבוד עם אנשים קטנונים כמוכם.
      בסופו של דבר, אתם שרפתם את כל התמיכה הציבורית שהייתה בכם. כש בעוד שנתיים תרצו לעשות עוד מאבק - תהיו לבדכם לגמרי. והפעם, הסטודנטים יידעו מראש מלעשות - לסגור מייד את הקמפוסים בכוח ולמנוע מכם להיכנס. כבר נראה אתכם. חבורת מושחתים מגעילים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    למר פיין אתה צודק

    סטודנטית,, 20/01/08 19:37

    אם המרצים היו משתפים פעולה עם הסטודנטים והסגל הזותר, אני חושבת שהשביתה הייתה יותר אפקטיבית. המרצים דאגו לכיס שלהם על חשבון הסטודנטים, והסגל הזותר בלי לחשוב על היום שאחרי, ומי שיסבול בסופו של דבר זה הסטודנטים שילמדו בקיץ, בלי חופשים ובאופן אינטנסיבי. את השביתה היו יכולים לסיים ממזמן אם היה מחשבה על עתיד הסטודנטים

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למר פיין הבורגניסט לעתיד, זהו אתה שולל את זכות המאבק לשכירים? (ל''ת)

    קארל מרכס,, 20/01/08 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תרשה לי להתנצל בשמך...

    סטודנטית,, 20/01/08 19:01

    מקריאת התגובות עד כה, לא ברור לי אם לצחוק או לבכות.. רגע רגע, אני רוצה להבין, לא רק שדפקתם לנו את הסימסטר, גרמתם לנו להפסדים כלכליים, זילזלתם בנו וניצלתם אותנו.. עכשיו אתם באים בטענות שלא נילחמנו בשבילכם????? שהשביתה הייתה מסתיימת אם אנחנו היינו זזים??? סליחה, אדון לא מתנצל.. תרשה לי התנצל בשמך על היותך, אגואיסט, חמדן, מתנשא ובעיקר מנותק. בוש והיכלם לך! אני מתביישת להיות חלק מהאדמיה שאתה שותף לה. בזיון.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    איזה קשקשת. איך התקבלת ללימודים, איך?

    מרצה,, 20/01/08 16:34

    המרצים ''ישר'' שלפו את נשק השביתה? אתה בהלם או משקר? שנים האוצר סרב לדון. עובדה.

    ובאשר לכל שאר הנושאים שהעלית - לא הסבירו לך שהיו מוציאים צווי-מניעה, כי אז השביתה היתה ''פוליטית''?

    ובאמת, הכי חמור זה שלא התנצלו בפניך מספיק בזמן השביתה? אוי. כמה נורא.

    הגב לתגובה זו

    • הכי חמור

      אורן,, 20/01/08 17:30

      זה המאבק שניהלתם על גבו של ציבור הסטודנטים ובו בעת ללא כל פגיעה בשכרכם או בתנאי עבודתכם.

      לסטודנטים הלך עוד קיץ שבו הם לא יוכלו לעבוד כדי לממן את שכר הלימוד ואילו אתם שבים לעבודה לאחר חופשה של 3 חודשים.

      אני סבור שההגדרה המילונית לכך היא ''פרזיטים''.

      הגב לתגובה זו

      • סליחה? איך היית נאבק על שכר? באמצעות בלונים?

        מרצה,, 20/01/08 18:29

        זה שנגרם נזק גם לסטודנטים, זה נכון. אבל אם תפסיק להיות דרמה-קווין לרגע, תבין שאין מאבק מקצועי (או אחר) בלי שתהיה פגיעה. ד''א, כן היתה פגיעה בזכר. אבל מה היית אומר אילו היתה לנו קרן שביתה? גם זה ''אסור'' לשיטתך?

        הגב לתגובה זו

        • החוצפה שלך היא משב רוח רענן

          אורן,, 20/01/08 19:05

          בוא ונתחיל מהעובדה שקרן שביתה מעצם טבעה מספיקה לזמן מוגבל מה שמקשה על השובתים להמשיך, אתם לעומת זאת לא חשבתם לרגע להשבית גם את הצד המחקרי בעבודתכם והמשכתם לקבל משכורת, גם אם רק 50% ממנה לכל אורך החופשה, סליחה, השביתה.

          ולנושא עצמו, אתה כנראה אטום מדי או פשוט תקוע כל כך גבוה במגדל השן על מנת להבין שמאבק מקצועי אכן פוגע, אבל זה יותר מלגיטימי ואפילו מתבקש לצפות מהשובתים לשאת בנטל ולהפגין קצת יותר מאשר יכולת ישיבה בבית.

          ואחרי הכל, לא על הפגיעה במהלך השביתה אני מתרעם, אלא על האטימות כלפי הסטודנטים ועל חוסר הנכונות לבוא לקראתם לאחר תום השביתה ובכך למנוע מהם לחץ לימודים מטורף ועוד קיץ ללא יכולת לעבוד ולהתפרנס.

          אבל העיקר שלפרנסה שלך דאגת... פרזיט

          הגב לתגובה זו

          • מי לא בא לקראת? אתה בהלם?

            מרצה,, 20/01/08 20:33

            ההנחה שלך שהשובתים לא נשאו בנטל שפוט שקרית. או שאתה ממש ילד שלא מבין כלום מימינו ומשמאלו - כולל מה זה לפרנס משפחה בחצי שכר (די עלוב יחסית לגיל ולהשקעה). אם קיבלת את ההרגשה שלא השתתפו מספיק בסבלך, אני באמת מצטער. אבל אתה פתטי. מכל מבנה העושק\\חיסול ההשכלה מה שמפריע לך זה כמה אנשים שנאבקו על שכרם.

            הגב לתגובה זו

            • למרצה היקר

              אורי,, 20/01/08 21:09

              לדעתי השביתה שלכם מוצדקת לחלוטין.
              אני גם סטודנט וכמובן שנפגעתי מהשביתה כמו שאר הסטודנטים. טענתי היא שחייב להיות מנגנון פיצוי לסטודנטים כמו- אי תשלום שכר לימוד במלואו השנה. מכיוון שאם אנו מדברים על נזק כספי, אנחנו הסטודנטים, אכן נפגענו מהשביתה ופיצוי, לפחות כספי,חייב להיות.

              הגב לתגובה זו

            • ונניח שאני מסכים (מה שנכון, אני גם בעד לימודים חינם)

              מרצה,, 20/01/08 21:19

              איך זה קשור לתלונות של הבחור מעליך?

              הגב לתגובה זו

            • למרצה

              אורי,, 20/01/08 23:50

              זו דעתו וזו דעתי.

              הגב לתגובה זו

            • למרצה שמתעקש לא להבין

              אורן,, 21/01/08 08:19

              או שפשוט לא מסוגל.

              אני חוזר שוב - אף אחד לא טוען שהשביתה לא היתה מוצדקת!
              הטענה היא קודם כל כלפי המרצים, שחוץ מלהוכיח את יכולתם לשבת בבית, אכן יכולת מופלאה, לא עשו דבר. ואם אתה מעוניין בדוגמה שכנגד אנא התכבד וראה את המורים העל יסודיים - לא קיבלו שכר ויצאו להפגין בכל פינה.
              שנית - היחס שלכם כלפי הסטודנטים מהרגע שחזרתם ללמד, כן כן המטלה המעצבנת הזאת בדרך אל עוד מחקר נשגב, הוא מחפיר ובלתי מתחשב.

              אז אתה מתפלא שאף אחד לא ממש רואה בך ידיד?

              הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה אתם רוצים מ-1? הוא צודק!

    אלכס מהכרמל,, 20/01/08 16:26

    אם הסטודנטים לא היו חדלי אישים, הם היו סוגרים את הקמפוס בשלשלאות ולא נותנים למרצים להיכנס ולעסוק במחקר ובשאר הדברים. השביתה אז באמת הייתה נגמרת תוך יומיים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כסטונדנט הייתי מצפה ממך ליכולת ניתוח שתעלה על יכולת הקיטור

    לא חברת סגל,, 20/01/08 16:16

    כמה פעמים אפשר לחזור ולהגיד שאילו המרצים-חוקרים-מדענים היו אומרים באופן גלוי שהמאבק הוא על משהו פרט למשכורתם, שביתתם הייתה לא חוקית והם היו מקבלים צווי מניעה???

    כמה קשה לסטודנט להבין את הכתוב בעיתונים ולקרוא קריאה ביקורתית?

    כל הבעיות והעיוותים שמנית הם פרי קיצוצים בתקציב ההשכלה הגבוהה. וזה לא באחריות הסגל, אלא באחריות משרד האוצר ובאחריות ראשי האוניברסיטאות שלא מחו על המצב המידרדר בפני האוצר.

    גם אני למדתי בזמן שביתה (של 94) ותאמין לי שלא היינו קוטרים כמוכם.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מצטער אבל אני לא מתנצל בכלל

    Joe Anaaref,, 20/01/08 15:02

    אם לא הייתם חדלי אישים, השביתה הזו הייתה אורכת יומיים.
    הבעיה אתכם היא שכמו במלחמה אחרונה, אתם מתנהלים מתוך תרבות של מיקוד שליטה חיצוני, בכיינות קורעת לב וחונקת גרון וספינאות שלא הייתה מביישת את אולמרט.
    אנחנו נלחמנו על מטרה צודקת. שכרנו. אני מציע לכם להתבגר ולהבין שאני לא מלמד חינם. זהו.
    אם הייתם מזיזים את האוצר בזמן היה לכם סימסטר ראוי. לאחר שלא הזזתם XXXה בנדון במשך שלושה חודשים אין לכם אלא לבוא לעצמכם בטענות.

    הגב לתגובה זו

    • אתם ואנחנו... רשע מה הוא אומר: מה העבודה הזאת? לכם ולא לי. (ל''ת)

      B-52,, 20/01/08 15:32

      הגב לתגובה זו

    • ומה אתם עשיתם?

      א,, 20/01/08 15:47

      (וזאת כמובן בהנחה שאתה אכן מרצה). המאבק שלכם היה על כסף נטו, ללא כל נשמה וללא כל מאמץ. בשונה מהמורים, לכם לא היה נאה למחות, לצאת לרחובות ולהשמיע קול. חיכיתם שיגיעו אליכן, ניהלתם מו''מ עצל ואיטי תוך הפרחת סיסמאות נבובות של ''הצלת ההשכלה הגבוהה'', ונרגעתם רק אחרי שקיבלתם תוספת שכר שערוריתית ואחרי שדפקתם לנו עוד שנה. אז באמת תודה.

      הגב לתגובה זו

      • מה אנחנו עשינו?! ניצחנו.

        Joe Anaaref,, 20/01/08 16:32

        מכיר את המילה הזו?
        לא חושב.

        הגב לתגובה זו

        • נכון, ניצחתם

          אורן,, 20/01/08 17:27

          ותוך כדי דפקתם את הסטודנטים ללא הכרה וללא התחשבות.

          אז עכשיו אתה מתפלא שמתעבים אתכם?

          הגב לתגובה זו

    • מה זה ''אתם'' הסטודנטים?

      סטודנט,, 20/01/08 15:48

      מי שצריך לצאת ולהפגין על המשכורת שלך זה אתה ,לא אני.

      אם כבר מצופה ממכם לתודה מסוימת על זה שלא הפרענו לכם במאבקכם.

      מי שניהל מאבק ארוך ופסיבי זה אתם,המרצים.

      הגב לתגובה זו

      • אכן נילחמנו וניצחנו

        Joe Anaaref,, 20/01/08 16:35

        לא כל דבר עושים ברחוב, כפי שאני מקווה שידוע לך.
        את המלחמה שלנו ניצחנו ואפילו נתנו לכם שיעור חינם.
        ישראל אינה מדינה סולידרית. מי שרוצה לשמור על שכרו או להשיג הישג כלשהו חייב להוכיח יכולת היזק.
        אנחנו הראנו את זה על הגב שלכם.
        כדאי לכם להתבגר ומהר, אתם מייבבים על חוסר היכולת שלכם ולא על היכולת שלנו.

        הגב לתגובה זו

        • אל תעליב את האינטיליגנציה שלנו...

          א,, 20/01/08 17:08

          אתה והחברים העלובים שלך בחרתם בדרך הקלה מבחינתכם- המשכתם את המחקרים היקרים שלכם והמשכתם לקבל חלק ניכר מהמשכורת שלכם. לא הייתם מוכנים לקחת על עצמכם שום קרבן והצהרתם בגלוי שאתם תלחצו עלינו ואנחנו נעשה עבורכם את העבודה השחורה. עובדה: ברגע שאיימו בפניכם על סגירה טוטאלית של האוניברסיטאות התקפלתם כמו שפנים.

          הגב לתגובה זו

        • מה עשיתם שלא עשו עובדי תברואה

          בשביתתם?,, 20/01/08 17:14

          אה,כן
          עשיתם ''כאילו'' מחקר כדי לקבל חצי משכורת על בטוח..

          הגב לתגובה זו

        • זה שזה היה יעיל לא עושה את זה בסדר.

          ג'ו כלום,, 20/01/08 17:52

          יעיל זה היה. אבל זה לא אומר שזה היה תקין, להראות יכולת היזק על גבינו, ולדרוש מאיתנו לנהל את המאבק שלכם.

          ואגב, לא הראתם כזאת יכולת היזק. פגעת רק בסטודנטים, וגם אז רק באלו שהולכים לאוניבריטאות. אם כבר, הראתם כמה שאתם לא חשובים, וכמה שאפשר לוותר עליכם בטווח המיידי בלי שאף אחד ישים לב. שאת האוניברסיטאות אפשר בקלות להחליף באקדמיות ושלא הרבה ישימו לב.

          כי הרי, למי באמת אכפת שלא למדנו? לאוצר? לשדרות? לצה''ל? לרה''מ? לא הראתם כלום חוץ מאת היהירות שלכם, וכשהגלגל יתהפך, כשסטודנטים לא ילכו לאוניברסיטה כי אי אפשר לסמוך עליכם, כשמישהו שם יבין בעצם מה השביתה הזאת חשפה, אז יכאב להם באמת.

          הגב לתגובה זו

    • ג'ו, גש לבדוק את משמעות המילה טרול באינטרנט (ל''ת)

      עלק ג'ו אנערף,, 20/01/08 16:23

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא מרצה

      serer,, 20/01/08 16:26

      ואם כן - אזי אתה הדוגמא הטובה ביותר להדרדרות ההשכלה במדינת ישראל, שכן אתה אדם חצוף, יומרני, מתנשא, ומעל לכל - טיפש.

      לא מוצא טעם לפרט מעבר לזה. כל בר דעת יבין בלא מאמץ תוך קריאת ההבלים שכתבת..

      הגב לתגובה זו

    • צודק, אבל למה לגנוב לי את השם?

      ג'ו כלום,, 20/01/08 17:47

      באמת. הייתי פה קודם.

      בכל מקרה, ניצחת במאבק על השכר, אבל הרווחת את הבוז של כולנו. ובאמת, אם לא הייתם כאלה חדלי אישים, והייתם באמת נאבקים במקום לשתוק לכם, שם רחוק, אולי זה היה נגמר יותר מהר. אולי לא, אבל לפחות בסוף לא היינו בזים לכם. על היהירות, על העובדה שלדבר על מוסר וסולידריות אתם יודעים, אבל לפעול בדרך שלא תפגע בסטודנטים שלכם [אני יודע שלא יכולתם לשבות בשביל אף אחד אחר, למרות שבנינו, מה זה צו מניעה? היו מוציאים צוי מניעה ואתם בכל זאת לא הייתם באים ללמד. אי אפשר להכריח מישהו ללמד], זה לא.

      אז ניצחתם היום, אבל הרווחתם את הבוז שלנו. ובעוד עשר שנים, כשאנחנו נהיה באוצר, אנחנו נזכור את זה.

      הגב לתגובה זו

      • לג'ו כלום מת''א , גם אתה מגולומן שרוצה להיות מהתפלצות במשרד אוצר?? (ל''ת)

        גוזף כן מישהו,, 20/01/08 19:14

        הגב לתגובה זו