• 55.

    שמאלני אבל בגבול

    בעל מרצ,, 21/01/08 10:16

    אורון אתה גועל נפש,פתאום נהיה יפה נפש ומדבר על ניצול מצוקות. וכי משלם המיסים החרדי לא מממן את המשחקי כדורגל ושאר אירועי תרבות ופנאי, אז על איזה סחיטה מדובר? בואו נהיה ריאלים ולא נצעק כל היום חרדים חרדים! זה כבר יוצא מכל החורים. תן להם כמה שקלים ואל תבלבל במוח, מה בדיוק אתה מספק לבוחרי מרצ.בזוי שכמותך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ישי - מי שלא מתגייס שיקבל רק חצי. !!!!! (ל''ת)

    מדינת ישרל,, 21/01/08 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    דמים (כסף) מחפים על דם(מלחמת לבנון)

    יקי,, 20/01/08 11:19

    ומכיוון שלש''ס דמים וכיבודים חשובים יותר מ דם (בסה''כ הקהל שלהם לא הולך כל כך למבא)

    אז עומק הנסיגה וגובה התמיכה באולמרט כעומק הכיס וכגובה הקיצבאות

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לכל המגיבים כאן- לכו אחר כך להתלונן על השד הדמוגרפי.מדינה חפצת חיים

    חייבת לעודד,, 20/01/08 11:09

    נוצר מצב אבסורדי, שבו המדינה מתפרקת מכל נכסיה הבטחוניים, מכל השטחים הפתוחים שלה, ממאגרי המים והמחצבים- בגלל הפחד מהדמוגרפיה הערבית, במקום לעודד ילודה פנימית.
    הילודה החרדית לא ירדה בכלום בגלל הירידה בקצבאות, מי שלא ילד זה דווקא החילונים.
    אנחנו משקיעים הון בקליטת עליה מבחוץ, במקום לעודד ''עליה פנימית''- כל ילד נוסף שנולד, הוא עולה שאין לו חבלי קליטה, שמכיר את הנורמות בארץ- ותורם הרבה יותר למדינה.

    כל הכבוד לאלי ישי. שיצא לפחות דבר אחד טוב מהממשלה הרעה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • הפוך לגמרי! קיצוץ הקצבאות הוריד

      דן,, 20/01/08 21:46

      את הילודה בקרב מוסלמים, בצורה חדה. אתה רוצה להחזיר את זה?!

      כל הילדים שווים - קיצבה שווה לכל ילד, לא חשוב מיקומו במשפחה.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם האמריקאים והפלסטינים סוחטים את אולמרט,אז למה לא אחרים?זה רק כסף (ל''ת)

    אם כבר,, 20/01/08 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שיעלו את הקיצבאות שיכפילו וישלשו

    מתן,, 20/01/08 10:45

    אבל רק לילד הראשון והשני!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לכולם - אותו דבר (ל''ת)

      דן,, 20/01/08 21:46

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    משרד הדתות ,הרבנות

    נח,, 20/01/08 10:25

    אשמח מאוד אם מישוא יוכל להסביר למה הכפילות?הלא לכל דת יש את האנשים אליהם פונים אלה שמשתייכים לדת זו.ואצל היהודים יש ממלא פלגים שלכל פלג יש את ''האיתולא שלו''ואחד לא מכיר בסמכותו של השני.אולי את המשאבים האלה יתנו למשפחות שרעבים ללחם,או תמיכה למחוסרי בית,שיהי להם קורה מעל הראש?

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין שהדת הפכה לתעשיית ג'ובים וכסף? מה כאן לא ברור? (ל''ת)

      רוני,, 20/01/08 10:46

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    בקצה המנהרה, צעיר כמוני, רואה יותר ויותר את הירידה מהארץ כאור

    סטודנט,, 20/01/08 10:10

    אתם אולי לא מבינים, אבל הירידה מהארץ היא אופציה של יותר ויותר צעירים, המדינה הזאת הולכת בכיוון של השמדה עצמית..

    תעצרו את הספינה הטובעת! אני רוצה לרדת!!!

    הגב לתגובה זו

    • רד אחינו, ואל תטרח לחזור. למי אתה עושה טובות? ילד שמנת (ל''ת)

      יאללה לך,, 20/01/08 10:53

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    קצבאטות של ש''ס - זו הדרך שלהם ליצר אלקטורט

    ישי,, 20/01/08 10:10

    משפחות גדולות, עניות ונבערות .

    שוב אנו משלמי המיסים נאלצים לממן את אלו שאינם יצרניים ומלמדים את ילדיהם לחיות חיי בטלה .

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה משלם המיסים האמרקאי צריך לשלם קצבת ענק למדינת ישראל.

    סוצליסט לאומי,, 20/01/08 10:05

    חומר למחשבה לכול אלה שחושבים שמי שמקבל קצבה הוא טפיל.
    קצת נכות למשל זה רק 2000 שקל.
    וואלה חלום של כול אזרח.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    המטרה העיקרית

    מומחה לקצבאות,, 20/01/08 10:03

    לעגן את הקצבאות לילדים כחוק יסוד שלביטולו יהיה צורך מיוחד במאה חכי''ם.

    אולמרט יתן ויתן ויתן העיקר שישארו .אנחנו נקבל ונקבל ונקבל העיקר לקבל.
    עוד מעט יהיו בחירות בכל מקרה ואז נאמר את דברינו ונסביר לכולם למה אנחנו בחוץ.

    בפחות מחוק יסוד כזה אין מה לדבר לא ליהדות החרדית ולא לשס

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חחחחחחח... יפה

    אלון ה,, 20/01/08 10:01

    ואם ישי לא יקבל את מה שהוא רוצה. אז תהיה כאן אינתיפאדה!! מלחמת עולם שלישית!!!

    הדתיים יסקלו את החילונים עם ספרי התורה והדתיות יצעקו ''שבעס!! שבעס!!!''.

    כן כן. זה קורה כאן בארצנו. ככה זה שתאוות הבצע צומחת ומשתלטת על נורמות שלטוניות.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הקיצבאות הן הגורם לעוני

    דני,, 20/01/08 09:53

    מאז הורדת הקיצבאות הפסיקו הערבים והחרדים להוליד ילדים שהם אינם מסוגלים לפרנס. הקיצבאות עודדו אנשים בלתי אחראים להוליד ילדים, הן פגעו במשפחות מרובות הילדים שרק הפכו יותר עניות ובשאר הציבור שנאלץ להמשיך לממן את החרדים.

    הגב לתגובה זו

    • רואים את ה'עושר' של מחטטי הזבל..

      מ.,, 20/01/08 16:25

      בעקבות קיצוץ הקיצבאות האכזר.

      ילדים להורים עניים אינם אשמים במעשי הוריהם, וזכותם לחיות כבני אדם.

      להזכירך, כמחצית העובדים בישראל נחשבים עניים.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    הליבה שש''ס התכוונה זה הכספים שהם רוצים לגנוב לנו (ל''ת)

    אידיאלוגיה חחהה,, 20/01/08 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    קצבאות ילדים - רק למשרתי שירות צבאי/לאומי

    No,, 20/01/08 09:49

    מי שרוצה לקבל - יהיה חייב לתת, וזה כולל חרדים וערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    1,650,000 מעל מליון וחצי רעבים ללחם

    חנ''ב,, 20/01/08 09:42

    רבע מאוכלוסיית המדינה רעבה ללחם
    וזה לא מספיק לאוצר, שר האוצר וראש הממשלה רצו שגם המרצים יזרקו לרחובות חסרי בית...רעבים ללחם, זו לא מצוקה פוליטית זו אכזריות לשמה.......

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    גם היום אני חושב..

    רון,, 20/01/08 09:42

    שאולמרט הוא ראש הממשלה הכי טוב שהיה למדינת ישראל.
    אך אם הוא ישבר וישלם לש''ס את הדרישות החדשות שיבקשו את קולות משפחתי הוא לא יקבל.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בסין יש שלטון ''אכזרי'' כלפי עברינים, שאלתי עצמי למה? ויש תשובה!

    סוף הדרך דרישות,, 20/01/08 09:40

    לשלוט במליירד אנשים, [והסינים ערמומים] זה לא פשוט!
    משטר דמוקרטי הסין, יהפוך אותה למדינה המסוכנת בעולם!
    בישראל המלאה עברינים ןסחטנים, דרוש מישטר דומה!
    חייבים לשנות את סיגנון השלטון בארץ, לפני שלא תהייה לנו מדינה!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מר אורון נכבד-זה נצול הזדמנות עסקי

    מוסא קאראף,, 20/01/08 09:21

    המפלגה החרדית הספרדית מיסודה של מרן הרב עובדיה.
    מנצלת הזדמנות פז לקדם את בוחריה העניים.הקופחים לעומת אילי ההון-ששומרים על שלטון הרעוע של אדון אולמרט אהוד. זאת נקראת מדיניות רובין הוד. כל הכבוד לאליהו ישי על פועלו ויוזמותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ירושלים כבר לא ישראלית יהודית היא עיר של חרדים וערבים.המפעל הציוני (ל''ת)

    בסכנה מבפנים!!!,, 20/01/08 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אם יש משהו טוב שנתניהו עשה זה קיצוץ בקצבאות הילדים

    אזרח,, 20/01/08 09:19

    זה שורש השחיתות שפשה בציבור הדתי והערבי שרק נתניהו הצליח לעצור יש לבטל את הקצבאות לחלוטין, לא רוצה לפרנס אף ילד שהוא לא שלי

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב- 100%. גם לי נמאס לפרנס פרזיטים (ל''ת)

      יעקב,, 20/01/08 09:32

      הגב לתגובה זו

      • גם לי נמאס לפרנס כל מיני גופים

        מס עקיף,, 21/01/08 00:29

        חילוניים ושמאלנים ,ולשלם תמורת רובים וכלי-נשק לערבים..

        אז מה, מישהו שואל אותי ?

        הגב לתגובה זו

    • למרות שאף פעם לא הייתי ליכודניק, אני טוען שביבי צדק בקיצוץ הקיצבאות (ל''ת)

      צוריאל,, 20/01/08 09:36

      הגב לתגובה זו

    • לא ביבי עשה את זה אלא שינוי

      תומר,, 20/01/08 09:54

      ביבי רצה באופן כללי לקצץ בכל הקצבאות, אולם הוא תכנן לבטל את הקצבאות של הילדים הראשון והשני ולהשאיר קצבאות גדולות עבור ילד חמישי ומעלה, כלומר עבור ילדי החרדים בלבד.
      רק בעקבות דרישת שינוי הוחלט על קצבה אחידה לכל הילדים.

      הגב לתגובה זו

      • העומד בראש הפירמידה הוא האחראי (ל''ת)

        מ מ,, 21/01/08 00:27

        הגב לתגובה זו

    • יום הדין הפוליטי קרב והולך..

      ש,, 20/01/08 16:28

      לא נשכח לביבי +שינוי ז''ל (זכרונה לרעה) את הקיצוצים האכזריים..

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    במקום לעודד ילודה ללא עבודה

    ישי,, 20/01/08 09:13

    לתת הטבות במס על כל ילד
    להכיר בהוצאות על ילדים כהוצאה מוכרת

    כך תהיה מוטיבציה גם להביא ילדים
    וגם לעבוד

    הגב לתגובה זו

    • זהו אכן הפתרון האולטימטיבי (ל''ת)

      אהרון,, 20/01/08 10:19

      הגב לתגובה זו

    • רעיון מעולה !!! (ל''ת)

      זיו,, 20/01/08 10:32

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הפגנה נגד ש'ס והחמס! אין הבדל בין שני המצורעים!

    סוף הדרך ש'ס,, 20/01/08 09:08

    שניהם שונאי ישראל!

    קיצבאות יגדילו את העוני!

    להוריד את הקיצבאות, צו השעה!

    הגב לתגובה זו

    • אחרי שרות קרבי ולימודים ילדינו מבינים את הכיוון ועוזבים לחו''ל.נתוני (ל''ת)

      הירידה ברורים!!,, 20/01/08 09:17

      הגב לתגובה זו

      • נתוני הירידה ברורים: מתנחלים לא יורדים (ל''ת)

        רק מפונקים,, 20/01/08 10:54

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל אירופה יש קצבאות ילדים גבוהים; למה לא גם כאן?

    אוליביה,, 20/01/08 09:01

    לא אני לא בוחר ש''ס. אני חושב שחשוב שקצבאות הילדים יהיו הוגנים, כמו שאני חושב שצריך יום לימוד ארוך ואני חושב שרצוי שיהיו פעוטונים נגישים.

    הילדים הם העתיד שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא נכון!איך אתה יודע? (ל''ת)

      אחד מאירופה,, 20/01/08 09:19

      הגב לתגובה זו

    • בשום מקום בעולם לא מקבלים תמיכות ממשלתיות ללימודי דת (ל''ת)

      מוטי,, 20/01/08 09:34

      הגב לתגובה זו

    • בכל אירופה קיצבאות שוות לכל ילד!

      דן,, 20/01/08 21:48

      אצלנו נתנו בימי החושך של חוק הלפרט 150 ש''ח לילד ראשון ו-1000 ש''ח לחמישי! אבסורד.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    בישראל יש גם לא יהודים! קיצבאות שנתנה לימור ליבנת והלכוד המושחת רו

    סוף הדרך ישי,, 20/01/08 09:00

    רואים טוב בדרום!
    בדרום יש אלפי מאחזים שממנת מדינת ישראל, מאחזי הבדווים!
    הערבים חוגגים בקיצבאות היהודים!
    גם בחרדים אני רואה אוייב!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הפקרות

    ppunph,, 20/01/08 08:58

    אין לערימת שוכני הצוקים בדיור המוגן בכנסת שום מנדט להמשך חגיגת הביזבוזים של אולמרט+שר האוצר העלוב שלו.הכנסת הפכה לנטל על גבו של משלם המיסים,וצריך להסטיס אותם מהעולם.הכל,שוחד כדי לחשק ולהידבק לכסא. ואתה אלי ישי שעדין לא התנתקתה מהמחלה\\הממשלה הרקובה-נזכור לך ביום הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    במקום לשבת עם ישי שיסכם עם ברק וביבי על שינוי שיטת הממשל די לסחטנות (ל''ת)

    הדתית והחרדית.,, 20/01/08 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ח''כ אורון -אל תבוא בטענות לש''ס

    מוטי,, 20/01/08 08:57

    תתלונן אך ורק נגד ה''בוס'' אולמרט.
    שרוצה גב לפני וינוגרד, הרי כולכם מנצלים מצבים - אז למה לא /ש''ס?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ש''ס והחרדים סכנה קיומית לישראל יותר מהחמ''ס אנחנו לא מבינים?! (ל''ת)

    יהודי חרד ציוני,, 20/01/08 08:56

    הגב לתגובה זו

    • מה עם אולמרט וברק . (ל''ת)

      מה,, 20/01/08 09:41

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    העבודה תמכה בהקמת הדתות וגם כאן תעשה כך (ל''ת)

    הישרדות ברק,, 20/01/08 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עפ''י כל הסקרים ביבי ועפ''י ''דמוקרטיית השמאל ''קרנות המזבח (ל''ת)

    בנאורות ושפייות,, 20/01/08 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ביבי חתך מהבשר החי,מהשכבות החלשות

    נתן.ש,, 20/01/08 08:42

    הוסיף לעשירון העליון שהשקיע ברחבי תבל וכל זאת על גב השכבות החלשות.לא שכחנו זאת ולא נשכח.יש לתקן את כל העולות שהוא עשה.

    הגב לתגובה זו

    • מי שאין לו כסף לגדל ילדים, שלא יביא אותם לעולם (ל''ת)

      חיים,, 20/01/08 09:04

      הגב לתגובה זו

      • צודק !!! (ל''ת)

        אזרח,, 20/01/08 09:21

        הגב לתגובה זו

      • אתה צודק ב100.אחוזים . (ל''ת)

        לחיים מהולנד,, 20/01/08 09:42

        הגב לתגובה זו

      • למי שיש עשרות מיליארדים עבור..

        דו הורית,, 21/01/08 00:25

        משפחות חד-הוריות, שהתרבו בעשור האחרון ב-500 אחוז- דבר השוה בדיקה- יש לו גם עבור משפחות מרובות ילדים.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    ל-13 בכסף שסחטה ש''ס היא תקנה 50 מנדטים (ל''ת)

    ורה''מ יהא מר''ן,, 20/01/08 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    להצמיד את ערך השקל לדולר האמריקאי (ל''ת)

    פקק תנועה,, 20/01/08 08:41

    הגב לתגובה זו

    • לך לבדיקות ! (ל''ת)

      .,, 20/01/08 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אם מפלגת העבודה תיתן יד למעשה הנבלה, היא תפסיק הרבה בוחרים (ל''ת)

    שמואל,, 20/01/08 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה השסניקים לא נלחמים כמו החמסניקים רק מנצלים את המדינה עד מתי?! (ל''ת)

    לא ברורה הסכנה?,, 20/01/08 08:40

    הגב לתגובה זו

    • אתה שואל עד מתי?

      יואב,, 20/01/08 09:03

      התשובה פשוטה. כל זמן שאנו הפריירים שעובדים, משלמים מיסים, הולכים לצבא, ובקיצור מחזיקים את המדינה ומפרנסים גדודים של פרזיטים, ניתן למצב זה להמשיך.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לנעמן(נעמה חד-הם) השלום כבר כאן ע''ע שדרות&נסראללה (ל''ת)

    איוולת השמאל,, 20/01/08 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לדעתי, יש בכוחם לדרוש גם את תיק האוצר (ל''ת)

    לתיקון עוולות,, 20/01/08 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא יתכן שהחרדים משריצים ילדים על חשבון הציבור

    רפי,, 20/01/08 08:34

    אילו ילדים איילו היו תורמים למדינה כשיגדלו, לא הייתי מתרגז כל כך. אולם, ילדים אילו גדלים לחיי פרזיטיות על חשבון משלם המיסים. לא משרתים בצבא, לא עובדים, ממש שערוריה. יש לעצור אחת ולתמיד תופעה מבישה זו.

    הגב לתגובה זו

    • מה עדיף:להשריץ ילדים או כלב וחתול?! (ל''ת)

      על שרצים ומשריצ,, 20/01/08 09:09

      הגב לתגובה זו

      • כלב וחתול לא חיים ע''ח המדינה

        עמית,, 20/01/08 13:13

        ויש אפילו כלבים שמשרתים בצבא ועוזרים לעיוורים ...

        הגב לתגובה זו

    • עצוב לי לקרוא תגובתך.

      נתן.ש,, 20/01/08 09:52

      כנראה מה שרואים מכאן ,לא רואים משם.רחוק אני מעולם התורה ושמירת הדת,אך קרוב אני לעמי ולארצי.מציע לך לבקר ביום גיוס בבקום,ולראות מי הרוב שמתגייס ואז בטוחני כי תחזור בך.מקוה שנחזור לקצבאות ילדים ליוצאי צבא.

      הגב לתגובה זו

      • אכן דתיים כיפה סרוגה הם מלח הארץ, אך לא החרדים (ל''ת)

        רפי,, 20/01/08 10:15

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    ש''ס מחפשת להימלט מהשמאל הקיצון (ל''ת)

    ואו לנצל עד תום,, 20/01/08 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כסף לילדי החרדים, גורר גם כסף לילדי הערבים

    יורם,, 20/01/08 08:29

    נמאס מהחרדים הפרזיטים שעושים ילדים ומבקשים ממני שאחזיק להם כלכלית את הילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולמרט חלש! טוב לחרדים לחמאס ולנסראללה (ל''ת)

    רחב בשער,, 20/01/08 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ש''ס = משענת קנה רצוץ של אולמרט !! למה ''רצוץ'' - תראו בבחירות הקרובות (ל''ת)

    גדול סחטני הדור,, 20/01/08 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כמה אירוני איך שאולמרט סחיט, אין ברירה כנסו

    בחירות עכשו,, 20/01/08 08:27

    אולמרט הפך להיות סחיט ע''י הדתיים שחרטו על דגלם להנציח את הבערות בקרב מאמינהם וע''ח המדינה.
    אולמרט הנלחם על כסאו בכל מחיר ע''ח הציבור החילוני וישלם לדתיים כל מחיר העיקר שיוכל לשרוד וכרגיל פואד וחבר מרעיו יגידו אמן לכל החלטה של אולמרט המושחת.
    אוי לנו למדינה כאשר אדם כאולמרט מנהל אותנו בצורה המבזה ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ככה בדיוק דופקים את החילוניים שאינם שמאלנים

    דוד,, 20/01/08 08:26

    גם תוקעים אותנו עם משרד דתות מחודש.
    גם יחזירו קצבאות על חשבוני.
    וזה בחסות התקשורת ,וכל זה בשביל לאתרג את אולמרט שיוכל להחזיר את ירושלים.
    אין מי שידאג לי? אין?

    הגב לתגובה זו

    • אתב כל כך צודק,בא לי לברוח מפה!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אמיר,, 20/01/08 08:43

      הגב לתגובה זו

    • חילונים ימנים - מגזר בלי פה ! (ל''ת)

      No,, 20/01/08 09:46

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רב-מכר ''סחט והשתמט'' מאת מר''ן שליט''א (ל''ת)

    סחטנותו אומנותו,, 20/01/08 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש לי חדשות בשבילך אלי ישי

    יוסי,, 20/01/08 08:22

    הישגי הצמיחה גם לא מגיעים לשכבות הבייניים. השכבות החלשות אינן מעניינות אתכם, רק ניצול ציני של מצב הקואליציה כדי שאתם אנשי ש''ס תוכלו להמשיך להנות ממנעמי השלטון ולצחוק על כולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ילדים יזכו לחינוך טוב בתנאי שהוריהם לא מחזיקים רכב, לא נוסעים לחו''ל

    צריך חישוב פשוט,, 20/01/08 08:21

    לא מחזיקים מוצרי חשמל מיותרים
    לא מחזיקים טלפונים ניידים
    חוסכים אנרגיה
    לא מעשנים
    לא צורכים מותרות
    אפילו לא משקה מוגז
    וצורכים מוצרי יסוד בלבד
    הקיצבאות צריכות ללכת ישירות לחינוך הילדים ורק לאחר שהוריהם נהגו בצמצום הכי גדול שאפשר.
    אחרת,
    כסף יגיע להורים, בשביל כביכול הילדים,
    אבל ההורים ישרפו דלק ויבזבזו על טלפונים סלולריים.
    זה צריך להיות גם החישוב עבור כל המשפחות ורק כך נתקן את החינוך.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    נמאסססססססססס מהחרדים

    תהל,, 20/01/08 08:18

    רק אידיוט יתן להם עוד כסף אחרי שקצב הילודה שלהם פחת והם יוצאים יותר לעבודה!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שיעלו את הקצבאות זה לא פייר שרק

    אורי,, 20/01/08 08:18

    העשירים נהנים מהצמיחה
    הילדים לא צריכים לסבול
    גם אם הם חרדים או ערבים.

    הגב לתגובה זו

    • הבנתך את המצב כל כך שטחית ולא נכונה, תלמד את הנושא (ל''ת)

      אזרח,, 20/01/08 09:24

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    נעמה אני רוצה להאמין רק תמימה, את באמת מאמינה שזה יביא לשלום. ומעני

    יואב,, 20/01/08 08:18

    ומעניין איך יש כסף לעוד משרד שלא זקוקים לו ולכל מיני דברים אחרים אבל אין כסף לשלם לניצולי שואה כסף שהממשלה גנבה האז בן גוריון ועד הים ועוד דבר הגיע הזמן שאנשים ילכו לעבוד ולא יקבלו השלמות הכנסה וכל מיני תמריצי עצלות כל עוד יש בארץ עובדים זרים אז יש עבודה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רק ליוצאי צבא ומשרתים במילואים (ל''ת)

    אני לא טיפש,, 20/01/08 08:16

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך. (ל''ת)

      נתן.ש,, 20/01/08 08:43

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    תיקון העולות מתקופת נתניהו.

    נתן.ש,, 20/01/08 08:16

    יש לעדכן את כל הקצבאות,בהתאם לעלית המחירים.

    הגב לתגובה זו

    • הרס התיקונים שביצע ביבי (ל''ת)

      גיל אזולאי,, 20/01/08 08:21

      הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן לאפליה מתקנת

      קורא,, 20/01/08 16:33

      לאחר שנות הרעב, הגיע הזמן לעדכן את הקיצבאות ולתקן אותם.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לעשות ילדים ,לשבת בבית ולקבל כסף ?? בושה !! (ל''ת)

    סאלח שבתי,, 20/01/08 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תנו לחרדים כסף העיקר שנגיע להסכם שלום (ל''ת)

    נעמה השפויה,, 20/01/08 07:55

    הגב לתגובה זו

    • עםמי בדיוק תגיעי להסכם שלום? די כבר עם הססמאות הריקות האלה (ל''ת)

      עוד שפיות כזאת,, 20/01/08 10:56

      הגב לתגובה זו