• 44.

    למה לספר לנו ? לשבות , לחקור ולחסל. (ל''ת)

    שולינקה, 20/01/08 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לחטוף עוד פלשטנאים שיהוו מישקל לחטופי ישראל

    פקק תנועה, 20/01/08 09:26

    בעזה ואצל החיזבאאלה ולקבל מידע על גורלו של רון ארד

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בלי רחמים מיותרים של הבגצ - להוציא מהם כל מה שאפשר - יישר כוח לצהל (ל''ת)

    יופיטר, 20/01/08 05:25

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גולני גולני שלי גולני שלי

    אלון, 19/01/08 21:47

    כל הכבוד לצה''ל! חזקו ואמצו!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל שישראל למעשה עושה היא תגובה

    Avi Ecuador, 19/01/08 20:32

    לא יוזמה והיא נסחפת להגיב לפעולות שמאלצים אותה.
    אין שום חזון ושום תועלת לטווח ארוך לפעולות צה''ל והממשלה הזאת.
    פעולות אלה מראות שישראל פועלת באותם שיטות טרור פחות או יותר שפועלים הפלסטינים ונותנים להם בעצם לגיטימיות.
    הדרך הייתה צריכה להיות שונה לחלוטין כאשר הדרישה לשמור על חיי אזרחים יהודים הייתה צריכה להיות באחריות החיות ואם הם לא יכולים להיות אחראים לחיות שלהם עושים להם טרנספר או מוחקים אותם מעל פני האדמה ולא משאירים מהם זכר.
    זה יותר קל להסברה, יותר מעשי ויותר הומני וצודק מהדרך האידיוטית של השמאל שהופכת את צה''ל לעבוד בשיטות של טרוריסטים לצערי.
    גם את שליט הם יכולים לומר שחטפו באותה צורה שצה''ל עובד היום.
    מה בדיוק ההבדל אם הם יסבירו נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    גולני לא מגרש יהודים גולני מנצח ולא מובס (ל''ת)

    עלו והצליחו, 19/01/08 20:28

    הגב לתגובה זו

    • כן, חס וחלילה יהיו זכאים להדליק משואות לפלסטינים

      Avi Ecuador, 19/01/08 20:46

      בוני פלסטין, עושים להם את העבודה ונותנים למעזן את מדינת סדום עמלק.
      ישראל לא רוצה לפתור את הבעיה היא רוצה להפוך את הבעיה לנצחית.
      מדינת רשע שאידיוטים בנו.
      ידידי, השמאל והממשלה הזאת עושים עבודה זרה, עובדים עליכם!
      יש פתרונות אבל לא המשחקים שעושה היום צה''ל שמשחק באותם כלים פחות או יותר שהטרוריסטים נלחמים.
      לצה''ל יש הרבה יותר כוח עצמה ושיניים מאשר הוא משתמש בהם והופכים אותו לצבא שנוא וצבא שלומד לעבוד בשיטות טרוריסטיות למעשה, הולכים לחטוף מחבלים, גם את שליט חטפו...
      זו לא שיטה שצבא צריך לצעוד בה, לא לזה מגיסים חיילים ולא מתפקידו של צה''ל לבנות את מדינת סדום עמלק ולהוליך טמבלים שולל ולהסביר להם שאנו נלחמים בטרור.
      בולשיט!
      אנו מעודדים טרור ובונים מדינת רשע!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל הדרך היא טעות בכיוון וסתם ברכה לקללה

    Avi Ecuador, 19/01/08 20:23

    עוד יאפשרו לצה''ל לבנות את פלסטין אם יתעקשו האידיוטים אצלנו בשלטון.
    השיטה אחרת; מחלקים את עזה ל 10 אזורים, אולטימטום לצאת ומשטחים עם מטוסים, תותחים ובולדוזרים, הלוואי 10 ניסיונות פיגוע או פיגוע אין עזאזל ויש עיר תאומה לסדום.
    שיכניסו את אולמרט והממשלה כנוהל שכן עם שמאלנים לעזה אם לא עושים זאת.
    ''נלחמים'' פול גז ברוורס.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולמרט+ברק+אבו מאזן- להלחם בטרור- להביא שלום- ולעצור את הקיצוניים. (ל''ת)

    להביא שלום בשכל, 19/01/08 20:17

    הגב לתגובה זו

    • משה רבינו 40 שנה סובב דור עבדים במדבר

      Avi Ecuador, 19/01/08 20:53

      וקבר אותם שם בכדי להצמיח דור חדש שיהיה זכאי למדינה.
      אתה משווה את אולמרט וברק (חחח) למשה רבנו להבדיל 1000 אלפי הבדלות שיהפכו חיות לבני אדם ויעשו שלום בדורנו בלי להחליף לפחות את דור העבדים ודור האידיוטים מהשמאל.
      ''הצחקת'' אותי.

      הגב לתגובה זו

    • אבל העובדה שהטרור רק גובר (קסאמים) שלום אין, וגם שכל... (ל''ת)

      ישראל, 20/01/08 04:10

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא להרפות מהם-להטריד ולחסל מחבלים בכל מקום שהם נמצאים.עד שיגידו (ל''ת)

    עאג'מו עלינה אל, 19/01/08 19:23

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר למגר הטרור בלוחמה עם שני ידים כפותות לאחור. צוחקים עלינו. (ל''ת)

      ישראל, 20/01/08 04:12

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    חטפו אותם כמו את גילעד אותו מעשה (ל''ת)

    נעמה השפויה, 19/01/08 19:11

    הגב לתגובה זו

    • חולת נפש מה יהיה איתך - ביום ראשון את חוזרת (ל''ת)

      למחלקה הסגורה, 19/01/08 19:47

      הגב לתגובה זו

    • שן תחת שן, חטיפה תחת חטיפה. אבל מעט מדי. (ל''ת)

      ישראל, 20/01/08 04:14

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל הכבוד לגולני,מלווה בברכת אל.

    נתן.ש, 19/01/08 19:10

    אתם נהדרים כיום,כמשחררי החרמון.אוהב אותכם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    החברה הכי טובים שיש, דואגים שנישן בשקט. אני לא ישן. (ל''ת)

    אבא לבן בסיירת, 19/01/08 19:03

    הגב לתגובה זו

    • G-d bless you and your son (ל''ת)

      israeli abroadu, 20/01/08 02:30

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    החמס חזק יותר מצהל מנטלית (ל''ת)

    מתנחל כתום, 19/01/08 18:48

    הגב לתגובה זו

    • סו וואט! כעיקרון כל חיית פרא יותר חזק מאדם, (ל''ת)

      והכל נובע, 19/01/08 21:17

      הגב לתגובה זו

      • אם לא הבנת :חמס ינצח בסוף ,צהל חלש (ל''ת)

        מתנחל כתום, 19/01/08 22:32

        הגב לתגובה זו

    • צה''ל הוא כלי שממשלת עם-הארץ בחלם משתמשת בו

      Avi Ecuador, 19/01/08 21:31

      וכמו כל כלי שיכול להיות הכי משוכלל כשלא משתמשים בו נכון הוא ברכה לבטלה.
      במקרה הספציפי שלנו מדובר בברכה לקללה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה דווקא מתנחל ירוק מעזה(חמאס). צהל לא הבעיה. הפוליטקאים בעייתינו. (ל''ת)

      ישראל, 20/01/08 04:46

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    תביאו את הנייה לכאן - אז תיראו איך שליט משתחרר (ל''ת)

    מיד, 19/01/08 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא למבצע רחב היקף בעזה עד שישוחרר גלעד שליט

    עופר, 19/01/08 18:02

    מבצע רחב היקף בעזה הוא עובדה מוגמרת. אסור שחמאס יבין שאנו עוברים בשקט על הגיהנום שהם עושים לאחינו מבשדרות והאזור. אבל לצערי עד שישוחרר גלעד שליט אנחנו פשוט לא יכולים לקחת את הסיכון הזה, והם יודעים את זה. זה מעין משחק והכללים ידועים. האלוף במיל. מלכא המליץ בעיתון סוף השבוע שישראל ''תשתגע'' ותראה להם שגם היא יכולה לאבד שליטה. זה אולי נכון, אבל אסור לעשות את זה כל עוד יש שבוי ישראלי בידיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    להשתמש בהם לצורך השתלות אברים והמוח לתרום למדע. (ל''ת)

    כבשה מציעה, 19/01/08 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אולמרט והממשלה הפושעת שחררו אותם אין להם דם על הידים (ל''ת)

    רפי, 19/01/08 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בניגוד למגיבים הערבים שמתחבאים תחת הכתובת ת''א..

    אחת העם, 19/01/08 17:43

    אני אשבח את צה''ל וכמוני כל עם ישראל השפוי.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ישראלי אמיתי נמצא בגולני,כל הכבוד ללחומים (ל''ת)

    א, 19/01/08 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    האיסלאם

    רונן, 19/01/08 17:36

    אף פעם לא היתה דת אלה ספר אגדות על מילחמה אין בקוראן שום אמונה באל אלה כפירה בו

    הגב לתגובה זו

    • מוחמד חנזיר.. (ל''ת)

      זוזו, 20/01/08 02:52

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ירי הקסם

    אקי, 19/01/08 17:12

    למה ניתן לירות ביהודים ובערבים לא???
    לדעתי יש להקציב תקציב למיגון בתי עזה ולהודיע שעל כל קסם יירו שני פגזי ארטלריה לעבר עזה תוך מספר ימים קטן הערבים יפסיקו אם הקסם ואין צןרך לחכות 7 שנים

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ל-20 ,מה אתה מגמגם?

    שרון, 19/01/08 17:12

    הבנו את השטות שלך כבר בפעם הראשונה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    גולני של כולנו

    יהודה, 19/01/08 17:11

    העם גאה בכם ומצדיע לגולני ולכל חיילי צהל

    הגב לתגובה זו

    • גולני גולן שלי

      גולנצ'יק לשעבר, 19/01/08 17:33

      כמו בכל מלחמה יום כיפור ועד היום תמיד אפשר לסמוך על סיירת גולני חברה מעולים. כל הכבוד!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ל-20 ,מה אתה מגמגם?

    שרון, 19/01/08 17:11

    הבנו את השטות שלך כבר בפעם הראשונה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה בדיוק מה שעשו לגלעד שליט

    מכבסת מילים, 19/01/08 16:58

    אצלו זה הוגדר כחטיפה, כאן זה נפילה בשבי. אצלו זה הוגדר כמעשה אכזרי ללא לב, וכאן כמבצע מוצלח של גולני.
    מה עם ההורים שלהם? הם לא דואגים עכשיו?

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא שאנחנו נכנסנו לעזה כי תקפו אותנו

      יואב, 19/01/08 17:08

      והם נכנסו לישראל כי כבשנו אותה ב 1948.

      הגב לתגובה זו

      • אז הויכוח הוא על תאריכים

        מכבסת מילים, 19/01/08 17:16

        המעשה הוא אותו מעשה. בדומה לכך כשאנחנו הורגים לוחמים שלהם זה נקרא חיסול, וכשהם הורגים לוחמים שלנו זה נקרא רצח.

        מכבסה יפהפיה שלי.

        הגב לתגובה זו

        • יש לך בעיה של סחרור תמידי חבוב ,

          קשקשתי, 19/01/08 21:26

          אתה לא צריך להכנס לתוך המכבסה , רק בגדים חבובבב

          הגב לתגובה זו

      • כי כבשנו אותה ב 1948???

        יפתח, 19/01/08 17:30

        יותר נכון לומר, כי אנחנו מפעילים עליהם משטר של רודנות.
        כי אנחנו מונעים מהם חיים כמו שאנחנו לא היינו מוכנים שימנעו מאיתנו.
        כי אנחנו יורים עליהם.
        כי אנחנו כבשנו אותם וסילקנו אותם מכאן וכעת כשהם רוצים לחזור אנחנו לא מאפשרים להם- דבר שאנחנו תבענו לפחות פיצוי עליו ממשלת גרמניה.
        כי במילים פשוטות אנחנו לא נותנים להם אופציה אחרת אלא להתנגד לנו.
        אנחנו היינו מתנגדים באלימות רבה פי כמה אם היו מתייחסים אלינו כמו שאנחנו מתייחסים אליהם- תראה איך אנחנו מתייחסים אליהם בלי שהם כבשו אותנו.

        הגב לתגובה זו

        • כרגיל אצל מטורללי השמאל

          שפוי יחסית, 19/01/08 20:10

          בילבול בין סיבה ומסובב- הערבים המוסלמים סובלים בגלל שהם חברה פאשיסטית, חשוכה ואלימה ולא להיפך.

          אף אחד לא ''כבש'' אותם (עוד מ48)- הם סירבו לחלוקה ויזמו מלחמה מתוך מטרה מוצהרת לשחוט את כל היהודים פה ושילמו על התוקפנות שלהם, בדיוק כפי שהגרמנים שילמו על התוקפנות שלהם במלחמת העולם השניה.

          בניגוד למה שאתה טוען, עובדה שכאשר מורדים מהערבים את עולו של רודן (סדאם למשל) האלימות שלהם רק גוברת.

          הגב לתגובה זו

      • גם את ת''א כבשנו? ראשון לציון? דגניה? לך תלמד היסטוריה. (ל''ת)

        טוקטוק, 19/01/08 17:33

        הגב לתגובה זו

      • ''כבשנו''???? ממי בדיוק?

        המום, 19/01/08 20:01

        מתי הייתה פה מדינה ערבית ריבונית?

        הרצף היהודי פה ארוך באלפי שנים מהרצף הערבי.

        הגב לתגובה זו

        • להרגע, אני בצד שלכם!

          יואב, 19/01/08 21:18

          תקראו מה כתבתי בתגובה לתגובה 12

          הגב לתגובה זו

    • לאחר החקירה ההורים וגם עורכי דין שלהם יכלו לבקר אותם...........

      פריק, 19/01/08 17:14

      יחי ההבדל הקטן

      הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה רוצה בכלל?

      אח שלו, 19/01/08 17:45

      גם התחת שלך בזה הרגע יושב על אדמה כבושה שהיתה פעם של הערבים, לפני זה היתה של האנגלים,הטורקים, הפרסים היוונים הוכו' וכו'...אין לזה סוף באמת של מה היה מה...גם במדיניות, החזק שורד...וטריטוריה (אין דרך אחרת) לא מקבלים בחינם, אלא צריך להתאמץ קצת...ומה לעשות, תמיד יהיה מי שמפסיד מהעניין (פליטים וכדומה), הבעיה היא שאנחנו היינו נחמדים מדיי, ולא כמו שאר העמים שגירשו את מי שהיה לפניהם...
      כרגע השטח הזה שלנו ואנחנו נלחם עליו כי אין לנו יותר מדיי ברירה...אם לא מתאים לך אתה תמיד מוזמן למצוא לך מקום חדש ולעזוב את כולנו בשקט, אבל אם כן בחרת לחיות פה...תיהיה שותף....שלנו לא שלהם....

      הגב לתגובה זו

    • יחי ההבדל הקטן

      מייבש טיפשים, 19/01/08 17:50

      גלעד שליט שמר על הגבול של המדינה מפני חדירה של מחבלים רצחניים שרוצים לפגוע באזרחינו. צה''ל לא נוקט במדיניות של תקיפת אזרחיהם באופן מכוון, בתור מטרה, כפי שעושים החמאס והג'יהאד למשל. המחבלים חטפו אותו בתור פעולה פורובוקטיבית שמטרתה לפגוע בנו מוראלית ולסחוט שחרור אסירים, על מנת שאלה יחזרו לפגוע בנו, על מנת לעודד עוד כניעות של ישראל בעתיד וכל זאת תוך כדי שהם ממשיכים לתקוף את שדרות והיישובים סביבה.
      החיילים שלנו, לעומת זאת, נכנסו עכשיו כדי לנסות להלחם בשיגור הקסאמים, כלומר, להגנה עצמית, לא לצורך פרובוקציה, שהיא גם מה שאתה עושה כאן בטוקבק.

      הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא שאנחנו לא הורגים סוכני אויב כמוך והם כן (ל''ת)

      אלכס, 19/01/08 19:42

      הגב לתגובה זו

    • אז עכשיו אתה יכול לקרוא גם לנו לוחמי חופש כמו שאתה קורא לחאמס (ל''ת)

      אריה, 19/01/08 19:44

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה בדיוק מה שעשו לגלעד שליט

    מכבסת מילים, 19/01/08 16:58

    אצלו זה הוגדר כחטיפה, כאן זה נפילה בשבי. אצלו זה הוגדר כמעשה אכזרי ללא לב, וכאן כמבצע מוצלח של גולני.
    מה עם ההורים שלהם? הם לא דואגים עכשיו?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה בדיוק מה שעשו לגלעד שליט

    מכבסת מילים, 19/01/08 16:58

    אצלו זה הוגדר כחטיפה, כאן זה נפילה בשבי. אצלו זה הוגדר כמעשה אכזרי ללא לב, וכאן כמבצע מוצלח של גולני.
    מה עם ההורים שלהם? הם לא דואגים עכשיו?

    הגב לתגובה זו

    • למה שהם ידאגו? הם בבית מלון של מגידו

      אפרוח, 19/01/08 17:13

      עושים מה שבא להם ומנהלים לעצמם את החיים

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    איזה כייף- משחקי מלחמה

    דורית, 19/01/08 16:55

    בטח כל המתלהבים למיניהם ממלחמה שמחים עכשיו ומאושרים.
    תחשבו לרגע על התגובה של הצד השני, שכמובן אנחנו נגיב גם לה, וכמובן הם יגיבו לנו ואנחנו נגיב להם והם לנו ואנחנו להם והם לנו ואנחנו להם.....
    בדיוק כמו שאנחנו עושים שמאץיים שנים האחרונות.

    איזה כייף.

    ככה ילדינו בטוח יחיו בעולם של שלום ולא ילכו עוד לצבא.
    כלומר, אם הם לא ייהרגו באיזה פיגוע על הדרך.

    הגב לתגובה זו

    • שמאץיים- במאתיים (ל''ת)

      דורית, 19/01/08 17:27

      הגב לתגובה זו

    • נכון, אנחנו בבעיה...אבל הפסימיות תהרוג אותנו

      זיו, 19/01/08 17:55

      הרבה לפניהם...קחי את עצמך בידיים ותחשבי מה את יכולה לעשות למען השלום ולא למען המלחמה...העתיד בידיים שלנו אם נרצה או לא...אבל אם נמשיך לשבת ולבכות על גורלנו האכזר, שום דבר לא ישתנה, ונמשיך לשבת ולרחם על עצמו...בידיוק כמוך

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ל 12 מה שתגיד

    גל, 19/01/08 16:54

    קדוש

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    המצאה חדשה למיגור הטרור ואיסוף מודיעין.

    הממציא שמחלק, 19/01/08 16:29

    פצצת תרדמון שנורת כטיל אל תוך בניין שמתחבאים בו מחבלים.
    פצצת התרדמון מרדימה את המחבלים וחיילי צה''ל הולכים לאסוף אותם לחקירות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תגובה ל11 - מה זה קשור עכשיו?

    אייל, 19/01/08 16:18

    יש לי הרגשה שאתה לא לוחם כמו שאתה קורא לעצמך אלא שמאלני משתמט ומתיפייף בסגנון זהבה גלאון שמחפש כל הזדמנות לנגח את החרדים.

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שרבים מהם אינם רק משתמטים

      נביל, 20/01/08 01:58

      אלא רבים מהם לא מכירים בציונות, כלומר זכותה של ''שארית הפליטה'' לנחלה.

      ש''ס מייצגת את השמאל הדתי והמכוער. הם תמכו בהסכמי אוסלו והם מחזקים את אולמרט בדרכו להחזרת שטחי ארץ ישראל.

      החייל, הלוחם, יודע שהוא נשאר עוד שבת רק מפני שאין כ''א שיחליף אותו. מה הפלא שהוא ממורמר? בעם שיש לו אויב חייבת להתקיים חלוקת נטל. הבנת זאת?

      כמובן, יש לזכור שרבים מהחרדים עושים עבודת קודש בהבאת חללי צה''ל לקבורה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ישראל צריכה לכבוש את צפון הרצועה ולבנות גדר חדשה ולהפוך את צפון

    הרצועה לשטח, 19/01/08 16:18

    זה יהיה שטח בטחון בידינו ריק מאדם שרק צה''ל יכנס לשם לפי צרכיו.
    אם יקבלו את השטח הזה בחזרה זה יהיה רק אחרי שלום.

    הגב לתגובה זו

    • שימוש במינוחים

      בועז, 19/01/08 16:58

      באם רצונך כי דבריך ישענו על עובדות, יהיה מאד מדוייק לאמר : אם יקבלו את השטח הזה במתנה ולא בחזרה, תבדוק נתונים היסטוריים ותבין כי זוהי אינה אדמתם.
      מסכים עם החזרת השטח לידינו אולם איני מסכים עם הצעתך לתת להם מתנות

      הגב לתגובה זו

      • א מציע לתת מתנות,אמרתי אם.יש כאלה שאוהבים לחלק אדמות הארץ לטרור.

        רק במקרה כזה, 19/01/08 17:08

        אין לנו שליטה על מי שמגיע לעמדת החלוקה.
        אבל במצב הקיים כיום,גם אלה שאוהבים לחלק אדמות לטרור צריכים לרצות לקחת חזרה את השטח הנ''ל.
        איזה טעם יש לשטח הזה להשאר ברשות החמס?
        זה שטח ריק שמשתמשים בו לעשיית טרור.
        חייבים לקחת אותו בחזרה.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    הם אינם מחבלים. הם לוחמי גרילה

    תמיר, 19/01/08 16:06

    הם לחמו כנגד צבא סדיר וחמוש בטריטוריה כבושה.

    הגב לתגובה זו

    • לא,הם מיליטינט,וכשהם מתים הם הופכים לפלסטיניאן.

      התיקשורת, 19/01/08 16:34

      האנטישמית שתומכת בטרור הפלסטינאצי

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק ככה - הגיע הזמן שהעיתונאים החובבנים ילמדו את ההבדל.

      לוטק, 19/01/08 16:40

      אם זה נגד אזרחים - זה טרור.

      אם נגד חיילים חמושים - זה גרילה

      הגב לתגובה זו

      • הם לוחמים ומטרתם לשחרר שטח שנכבש ב 48

        יואב, 19/01/08 17:14

        כלומר יש בינינו לבין הפלסטינים מלחמה על גבולות 48 ואנשים בארץ צריכים להבין את זה. תל אביב יפו זה גם מ 48, וגם חיפה מ 48 וגם באר שבע זה 48.
        שאנשים יבינו שמדובר על השטח שעליו בנוי הבית שלהם ואם קשה להם עם זה שהם חיים על שטח כבוש אז יש להם בעיה שהם צריכים לפתור אותה.
        אפשר לקרוא למחבלים ''האוייב'' למשל, אבל אז יש בעיה - כיצד מגדירים ארגון שמבצע פעולת התאבדות בשטח אזרחי (תל אביב)? האם הוא האוייב או שהוא מחבל?
        אולי נתחיל לקרוא לאנשים חמושים מארגון החמאס מחבלים רק אם הם לא מוכנים לחתום על הצהרה שהם לא מתכוונים להתפוצץ בתל אביב, ולחברים שלהם שכן נקרא ''האויב הפלסטינאי''?

        הגב לתגובה זו

        • יואב,דבריך ברורורים....

          אהליבמה, 19/01/08 18:57

          יואב,דבריך ברורורים....
          כמו שאתה מסביר המצב הוא המשך מלחמת הקוממיות של48,זאת אומרת שנילחמים על עצמאות, במלחמה כזאת אין גבולות, צריכים לנצח בלי התחשבות,הומניות או רגשות, במלחמה כזאת פשוט מוחקים שטח,לזה התכוונת שנסיר את הכפפות?
          יפי הנפש והפלסטינים צריכים להודות לשר הביטחון ולאולמרט שהם עדיין לא מנתחים את המצב כמוך.

          הגב לתגובה זו

          • לא בטוח שהבנתי את השאלה

            יואב, 19/01/08 21:34

            אבל כנראה שכן. אנחנו ללא ספק נלחמים על קיומינו בארץ הזאת, וישראלי שחושב שהחמאס הם ארגון של לוחמי חופש נמצא בבעית זהות קשה כיוון שזה שם אותו אוטומטית בצד של החושך.
            אני לא חושב שאנחנו בצד החושך - זה לא משנה אם אני חושב שארץ ישראל תמיד היתה בשבילנו ורוב הערבים הגיעו בעקבות המפעל הציוני, או שמישהו אחר חושב שבאנו לפה וגרשנו 5 מליון פלסטינים שגרו פה במדינה משלהן שהפרלמנט שלה היה בירושלים(ברור שזה לא היה ככה) - מה שחשוב זה שאנשים (יהודים שחיים בישראל) יבינו שהם בסכסוך דמים כאן עם ערבים על שטח מחייה והצד השני לא מוכן לפשרה בינתיים (וכנראה לא יהיה מוכן בכמה עשרות השנים הקרובות).
            אני לא הייתי מציע לאף יפה נפש לעזוב את הארץ - דווקא נחמד שיש כאן תרבות ואנשים צמחונים, אבל יש להם הרבה על מה לחשוב לפני שהם קוראים לאויב שהוא אויב שלי בדיוק כמו שלהם לוחם חופש.

            הגב לתגובה זו

      • אם לא היו עוצרים אותם הם היו פוגעים באזרחים

        עופר, 19/01/08 18:08

        העיתונאי -חובבן. ומה אתה? תבוסתן. המחבלים האלה היו משגרים קסאמים ומבצעים פיגועי ירי ותופת בארז, בקיבוצי האזור ובשדרות אם צה''ל לא היה מגיע לעצור אותם. למזלנו ישראל עברה כבר ב-2002 למגמה התקפית נגד ארגוני הטרור ורודפת אותם בתוך כפריהם מבלי לחכות שיגיעו לערינו. ואם אתה מאלה שמעדיפים לחכות לכך- אתה מסכן את בני עמך ומשפחתך. אתה ישן בשקט והחיילים שומרים גם עליך בלי לשאול שאלות. אז אם בא לך להלל מחבלים ולעשות אותם ללגיטימיים עדיף שתרד מהארץ.

        הגב לתגובה זו

    • לוחמי גרילה לוחמים נגד מטרות צבאיות ולא נגד אזרחים

      עומר, 19/01/08 17:14

      ירי הרקטות והפצמ''רים על יישובים אזרחיים הופך את ארגוני החמאס, הגיהאד והפתח לארגוני טרור. ופעיליו הם מחבלים למרות שפעילותם היא גם מול מטרות צבאיות.

      הגב לתגובה זו

    • ואתה לא אזרח ישראלי, אלא תושב זמני

      עופר, 19/01/08 18:04

      עם השקפה כמו שלך אין לך זכות לשבת כאן- וותר על אזרחותך ורד מהארץ

      הגב לתגובה זו

    • באיזה צבא שירת תמיר?צבא הנמושות יפות הנפש? (ל''ת)

      דור, 19/01/08 18:47

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מיטב ילדינו נלחמים בעוד החרדים וש''ס גדלים כחזרירים על חשבון הציבור (ל''ת)

    לוחם לומד ועובד, 19/01/08 15:49

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שנאמר, חזירות לשמה. הממשלה נכנעת לטרוריסטים התומכים בדת לפנאט

      ים ונמנצלת את, 19/01/08 16:25

      מי שהיא יכולה. הינו חזקה על חלשים. כך זה היה וכך זה יהיה גם כשמדובר בגוף הכי חזק במדינה. (אנא תפרסמו תגובתי זו, תודה).

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רגע אבל מחמוד אזהר אמר ''כולנו שהידים'' אז מדוע הם נכנעו ולא התאבדו ? (ל''ת)

    האיסלם המצחיק, 19/01/08 15:47

    הגב לתגובה זו

    • ''כולם שהידים'' כאשר מדובר על חשבון אחרים לא כשזה נוגע להם........... (ל''ת)

      ירון, 19/01/08 15:57

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    חבל שהם נכנעו

    גלעד, 19/01/08 15:43

    סתם יעלו כסף למשלם המסים הישראלי, בכל מקרה יש להוציא מהעז הזה את המתוק. כלומר, לנפץ את התעמולה הפלשתינית שטוענת שלוחמיה ''מוכנים להיות שאהידים בכל רגע'', שכל פלשתיני ידע כיצד נכנעו ארבעת הלוחמים האלה ושהם רחוקים מלהיות לוחמים אמיתיים. זו תהיה פגיעה מורלית עבורם

    הגב לתגובה זו

    • רוצים להוציא מהם מודיעין או להחליף אותם בגלעד שליט

      לא נכנסו ותפסו, 19/01/08 16:19

      גולני חכמים. שאפו ללוחמים.

      הגב לתגובה זו

    • שיוציאו מהם איפה נמצא גלעד שליט ולא שלא יאכילו אותם אפילו לחם ומים. (ל''ת)

      חבל על הכסף., 19/01/08 16:26

      הגב לתגובה זו

    • כן, גם אני חשבתי על זה

      איתי, 19/01/08 17:44

      תמיד כחלק מהתעמולה שלהם, הם מנסים להציג את חיילי צה''ל כפחדנים ואת המחבלים כשאהידים גיבורים ללא פחד, אבל הנה, כמה מה ''גיבורים שהולכים עד הסוף'' נכנעו כשראו שהמצב לרעתם. ושתבין, אותם לא ריסק איזה טיל נ''ט שבכלל ניתן לתהות אם היו בהכרה אחרי כן ובכלל יכלו להתנגד. הם פשוט נכנעו.
      טוב נו, שאהידים. אי אפשר איתם וכן אפשר להרוג אותם, אבל זאת אפשרות רצויה מבחינתם.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כול הכבוד (ל''ת)

    נתניה, 19/01/08 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה לקחו אותם בשבי ?

    ש, 19/01/08 15:35

    למה לא לומדים לקח ומחסלים אותם לפני שהם נכנעים ? הרי הזוהמה תשוחרר בקרוב, ותחזור לבצע פשעי מלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • הרבה מודיעין (ל''ת)

      עידו, 19/01/08 15:49

      הגב לתגובה זו

      • ומה עוזר מודיעין אם לא משתמשים בו ???

        ש, 19/01/08 16:16

        הרי הזוהמה תשוחרר, ותמשיך לבצע פשעים נגד ישראל.
        במודיעין שאולי יוציאו מהם לא ייעשה שום שימוש, כי הסמרטוטים בממשלה לא מוכנים לבצע את מה שמחייב החוק הבינ''ל, דהיינו מבצע הדברה מסיבי בעזה.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני פשוט המומה , ככה לעצור חפים מפשע? (ל''ת)

    זהבה גלאונית, 19/01/08 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ככה עובדים!!

    מילואימניק, 19/01/08 15:30

    יישר כח ללוחמים' , ככה משנים את המאזן

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מזל שלא נתפסתי

    עווד אל חמסי, 19/01/08 15:28

    החיילים קימט גילו עותי עבל היצלחתי לעימלט מיהם
    היה קראב קשה עבל החיילים הסיונים רצו מישם אכרי הקרב

    אלוווואכבר

    אנחנא ניסחנו בסוף

    הגב לתגובה זו

    • קרעת אותי..... (ל''ת)

      רפי, 19/01/08 16:24

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתחזה ולא יהודי (ל''ת)

      ציוני ולא מתחזה, 19/01/08 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    סיירת גולני-אין כמוכם,שאפו למפקד (ל''ת)

    גולדשיין, 19/01/08 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    להוציא מהם מידע ואח''כ ''להעלים אותם'' (ל''ת)

    דרור, 19/01/08 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    להוציא מהם מידע ואח''כ ''להעלים אותם'' (ל''ת)

    דרור, 19/01/08 15:16

    הגב לתגובה זו

    • א. אנחנו לא פועלים בניגוד לחוק. ב. הבאים אחריהם לא ידברו

      כל הכבוד, 19/01/08 16:17

      ג. אם נהרוג אחרי ששבינו אותם, הבאים אחריהם ילחמו עם החילים שלנו כאילו אין מחר.

      הגב לתגובה זו

      • גולני

        גולנציק, 19/01/08 17:58

        גולני גולני שלי אין עלכם בעיקר הסיירת המאוללת .ישר כח והמשך הצלחה .הואב אותכם משפחה שלי.

        הגב לתגובה זו

        • רואים שאתה גולני

          צנף, 20/01/08 09:35

          סיירות ''מאוללת'' אולי מהוללת???
          ובהמשך ''הואב'' אולי אוהב??
          ''אומרים גולני תבעים קבות של 40 אנחנו לא גולני, אנחנו צ.....''
          בכיף אחי, אבל, חייב לציין כי הפעולה היא כבוד לגולני, לצבא, ולעם ישראל.

          הגב לתגובה זו