• 45.

    כל הכבוד למרצים שלא נישברו.

    איציק מ, 18/01/08 13:34

    ולא אני לא מרצה .ולא סטודנט
    אני אזרח פשוט שמרגיש היום טוב שהאוצר לא הצליח להפריט את ההשכלה הגבוהה.
    אני חושב בעוד עשר שנים שהילדות שלי ילמדו
    באונברסיטה.
    כל הכבוד למרצים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עבודות במקום בחינות (ל''ת)

    איתי, 18/01/08 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אגודת הסטודנטים חייבת לדאוג שהסטודנטים לא ייפגעו!

    דידי, 18/01/08 11:25

    חייבת לדרוש הקלות בחומר, איסור על הוספת שעות נוספות למערכת הקיימת (פגיעה אנושה בסטודנטים שעובדים ולא יוכלו לעמוד במערכת עמוסה כל כך) ,

    בנוסף הצעה טובה לדעתי היא שמי שיעבור את הבחינה יוכל להחשיב קורס זה כ''פטור'' וכך תמנע פגיעה בממוצע הציונים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    איזה יופי! הידד לחברי הסגל הבכיר,בוז לאוצר ולתמיר!!

    פרופסורית, 18/01/08 11:22

    בואו חשבון עם האוצר ועושי דברו נשיאי האוניברסיטאות, שיכלו לסיים את השביתה אחרי חודש ! או אילו חיינו במדינה מתוקנת לפני שהתחילה!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שרת החינוך

    יהוידע, 18/01/08 11:17

    כל הכבוד לשרת החינוך, על מאמציה ללא לאות והפוגה שהצליחה ברוב חכמתה להביא לקיצה של השביתה.
    אין לה, לאחר מאמציה הבלתי נלאים, לצאת לחופשה ממושכת של כמה שנים כדי לנוח ולהרגע ממאמציה.

    הגב לתגובה זו

    • כל הבזיון לשרת החינוך

      שרוליק, 18/01/08 11:35

      שיודעת להופיע בדקה ה90 כדי להצטלם. היכן היית בכל חודשי השביתה? מה בדיוק עשית כדי לסיים אותה? אבל האמת יש לך מורה טוב שמתחבא בבונקר ולא מוציא את האף קוראים לו אהוד אולמרט.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    שימו לב איך הגב' תמיר רצה להצטלם אחרי שחודשיים לא עשתה כלום (ל''ת)

    שתתפטר, 18/01/08 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רק קדימה! (ל''ת)

    רוני, 18/01/08 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חחח... ''ביום ראשון חוזרים ללימודים מלאים''

    סטודנט, 18/01/08 10:49

    ביום ראשון מתחילה תקופת הבחינות!!! אין לימודים ביום ראשון בלי קשר לשביתה כי הסמסטר נגמר והבא מתחיל רק באמצע פברואר.
    לא משנה אם אתם אומרים שהסמסטר בוטל או לא זה הכל הצהרות, בפועל הסמסטר בוטל כי השביתה ארכה לכל אורך הסמסטר וזהו הסמסטר הסתיים, אם מישהו היה מכריז שהסמסטר הראשון אז הוא היה מדבר שטויות כי פשוט אין כבר מה לבטל...

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ומטעה

      שפוי, 18/01/08 11:07

      הסמסטר היה אמור להסתיים ביום ראשון. בפועל הוא יתחיל מחדש ביום ראשון והבחינות יבוטלו.

      הגב לתגובה זו

    • לא בהכרח

      אגודה, 18/01/08 11:07

      ולא בכל מוסד

      ביום ראשון יש סיכוי שיתחדשו הלימודים במתכונת מהירה והבחינות של הקורסים שהועברו ע''י הסגל הזוטר ידחו לשעות הערב, כמו מועדי ב'.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    המרצים שיכים לחסרי החוליות

    הנגבי, 18/01/08 10:44

    זה יציל את ההשכלה הגבוהה?
    את החינוך ?את בריחת המוחות?(מי שעוזב חסרי מוח)בשביל זה כל המהומה? ציון לא עובר!!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם את משבר הגרעין האיראני לא פתרו המרצים הללו, בושה... (ל''ת)

      מרצה, 18/01/08 11:18

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כמה גברים וכמה נשים הם מרצים בכירים? (ל''ת)

    מי יודע?, 18/01/08 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כמה זה שכר מינימום בארה''ב? (ל''ת)

    סטודנטית, 18/01/08 10:29

    הגב לתגובה זו

    • בהנדסה - משכורת חבר סגל חדש בסביבות 70K$ לתשעה חודשים

      מרצה, 18/01/08 11:20

      ומשם זה מטפס בקצב מהיר

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מעניין כמה מהמרצים הם גברים? (ל''ת)

    אפליה, 18/01/08 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    היכונו לתוהו ובוהו וגועל נפש כללי ביום א' (ל''ת)

    סטודנט שבוז, 18/01/08 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הימין והשמאל .....

    אבירם, 18/01/08 10:01

    עובדים עלינו בעניים . מוכרים לנו אשליה שיש כאן ימין ושמאל ,אבל האמת שכולם אותו דבר.
    רק הליכוד יכול זה נכון: אבל יכול למה? יכול להחזיר שטחים.
    מוכרים לנו סיפור שהשמאל בעד הערבים והחזרת שטחים
    הימין בעד היהודים וארץ ישראל השלמה.
    אבל מציאות העבר מראה שמי שהחזיר שטחים זה הימין ולא השמאל אם באין ברירה או בשיתוף פעולה הדוק עם השמאל ושתהם אותו דבר רק שמוכרים לנו אחרת.
    בגין-החזיר את סיני וימית עם שרון
    ביבי- החזרת חברון, ו 10 אחוז מהשטח
    שרון- גירוש מעזה והחזרתו
    לכן מה שנראה לי הולך להיות עכשיו זה: שיוצרים משבר מדומה ,השמאל נופל הקדמת הבחירות ,כל הציבור שכועס רץ לבחור ביבי (שמוכרים לנו בתקשורת שהוא ימני ובכוונה תוקפים אותו לחזק את האשליה-אולי הוא באמת ימני אבל לא תהיה לו ברירה והוא יחזיר את השטחים )וביבי יגיד אין ברירה השמאל חתם על הסכמים וחיבים לכבד הסכמים ,ראה מקרה הסכם וואי.
    בגין נראה לי היה ימני אמיתי וציוני אבל לא הייתה לו ברירה ,הכוחות השמאל כל כך חזקים שאין ברירה גם כשעולה מנהיג שבאמת אכפת לו מהעם הזה.
    לכן אם אתם רוצים להישאר בשטחים תתפללו שהשמאל ישאר בשלטון.
    מוכרים לנו אשליה שיש לנו בחירה בין ימין לשמאל שהאמת ,אין: הכל שמאל אם כל המשמעות של זה.
    תראו את העבר כל פעם השמאל עלה, חתם הסכמים הפיל עצמו בכוונה עלה הימין ופינה שטחים( אם בתיכנון מוקדם עם השמאל ושיתוף פעולה או בלי וכוונה אמיתית לעשות טוב, לי נראה לפחות עם המנהיגים האחרונים שזה בתיכנון מוקדם).

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    באוצר חכמים

    סטודנט, 18/01/08 09:58

    בנתיים הכסף שלנו ישב בבנק וצבר רווחים גבוהים (גבוהים ממה שהיינו מקבלים על זה כל אחד בנפרד) 3 חודשים כפול 5% ריבית. ועכשיו יש להם כסף לתוספת של המרצים. בתחילת השביתה לא היה להם ממה לשלם ועכשיו יש!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    במבחן התוצאה רק אנו הסטודנטים אכלנו אותה (ל''ת)

    סטודנט, 18/01/08 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אוצר לכיסוי המינוס

    רן, 18/01/08 09:48

    בחצי שנה האחרונה עברתי אני ומשפחתי בתחןשות תיסכול יאוש
    וחרדה כיצד נצליח לאזן את המינוס הענקי 30000 ש''ח
    בבנק .
    כפרופסור בכיר באוניברסיטה קמתי
    הבוקר בתחושות נהדרות יש ....

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    המרצים הצליחו לקבל כמעט את מלוא הדרישות

    כל הכבוד, 18/01/08 09:45

    כל הכבוד!

    בעוד שהאוצר שבר את הסטודנטים ואת רן ארז, המרצים הצליחו להשיג מה שרצו!
    כל הכבוד!

    הגב לתגובה זו

    • המרצים דווקא התקפלו וקבלו את מה שהציעו להם לפני חודש

      סטודנט, 18/01/08 10:00

      אם זה מה שגורם לך להרגיש יותר טוב... נכון, אתם נצחתם.

      הגב לתגובה זו

      • קשקשן. האוצר הוא זה שדחה קודם את מתווה עיני. (ל''ת)

        לא אוהב, 18/01/08 10:18

        הגב לתגובה זו

      • אתה טועה בעובדות, האוצר סירב למתווה עיני (ל''ת)

        מרצה, 18/01/08 10:23

        הגב לתגובה זו

      • סליחה?

        סוף לבורות, 18/01/08 10:33

        אולי תראה לי מי הציע משהו למרצים לפני חודש? הלא האוצר היה מאד ברור: 3% פלוס התוספת שכל המשק קיבל, נקודה. המרצים השיגו את המקסימום האפשרי.

        אופס, שכחתי: תמורת ה-3% האוצר גם דחף את שוחט -- עד אתמול, למעשה. סטודנטים בורים, תגידו תודה למרצים שיכלו לקבל עוד 5% אילו היו זורקים אתכם לכלבים ומאמצים את דו''ח שוחט.

        הגב לתגובה זו

    • ההסבר לכך פשוט..

      עמית, 18/01/08 10:12

      למרצים, בניגוד למורים וסטודנטים, לא היה מה להפסיד..

      בעוד המורים לא קיבלו שכר והסטודנטים הסתכנו בביטול הסמסטר, על המרצים לא היה כל איום - הם המשיכו לעבוד ולקבל מכורת (חלקית אמנם) ולכן יכלו להמשיך בשביתה כאוות נפשם..

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה יהיה עם המבחנים שמתחילים ביום ראשון???? (ל''ת)

    סטודנטית, 18/01/08 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט! לא נשכח ולא נסלח! (ל''ת)

    שלומי, 18/01/08 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    להחליף את שרת החינוך ביו''ר ההסתדרות (ל''ת)

    הוא הועיל יותר, 18/01/08 09:25

    הגב לתגובה זו

    • אשכרה!!!!! (ל''ת)

      הדס או הגר, 18/01/08 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הסכם

    בבה-יגה, 18/01/08 09:23

    רופאים מהנדסים וכו' יקבלו תואר מבלי ללמוד
    סמסטר שלם?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ללא ישום דו''ח שוחט ,שביתה בעוד שנתתים.

    מנדי, 18/01/08 09:22

    לסטודנטים יש פתרון במכללות.או בהלואות.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שימו לב להתנהלות האוצר

    סוף לבורות, 18/01/08 09:16

    שימו לב שמתווה עיני הוצע לפני שבועים. כמו הצעות פשרה אחרות, המרצים קבלו, האוצר דחה. שימו לב שעד אתמול בלילה טען בראון ששוחט חייב להיות חלק מההסכם. פתאום הוא לא. במילים אחרות, האוצר הפגין במהלך כל הכאילו משא ומתן עמדה קיצונית ובלתי מתפשרת, אבל שניה אחת לפני הקטסטרופה הגיע לפשרה.

    למה? למה כל משא ומתן על שכר מתנהל בצורה כל כך אלימה וכוחנית, וכל כך חסרת טעם? אילו היו מראים לנו שבסופו של דבר זה משתלם, ניחא. אבל המרצים קבלו בסופו ל דבר את מה שהסכימו להתפשר עליו כבר בהתחלה, אז מה היה הטעם למשוך את הקפאון במו''מ שלושה חדשים?

    האם מישהו ידרוש מבראון להתפטר על רקע זה?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    המרצים לא יפקירו את דור העתיד

    יוסי, 18/01/08 09:09

    כמו שרצו להציע לסטודנטים, כך גם למרצים: ככו תוספת גדולה עכשיו, ותדפקו את הדור הבא אחריכם.

    ואיך זה ימנע את בריחת המוחות? הרי חוקרים צעירים לא יקבלו פיצוי על שחיקה ורק יתמרמרו נגד הותיקים שהפקירו אותם...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הי, סגל בכיר, דפקתם כבר את הסגל הזוטר בעבר -

    סטודנט שזוכר, 18/01/08 08:56

    אז מה הבעיה הגדולה בדפיקת מרצים צעירים לצורך הסכם שמשרת את מי שכבר במערכת?

    הגב לתגובה זו

    • ציניקן עלוב, מה בדיוק אתה זוכר ???

      מרצה, 18/01/08 09:38

      הסגל לא מחליט על תנאי העסקה של אף אחד, אלא האוצר, זה שמשלם 70% מהתקציב. הסגל הבכיר היה מעדיף לשפר ככל האפשר את תנאי הסגל הזוטר, מכיוון שאז סטודנטים איכותיים יותר היו ממעוניינים להישאר באקדמיה ולעסוק במחקר ובהוראה במקום לברוח לשוק העבודה או לחו''ל.

      אבל..במדינה של אולמרט ובראון, מי צריך עובדות כדי להכפיש, אה?

      הגב לתגובה זו

      • קשקשן עלוב. אנחנו זוכרים יופי.

        סגל זוטר 94', 18/01/08 11:14

        עובדות יש בשטח מספיק, תודה.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    על רה''מ למנוע בכל מחיר סחטנות המרצים (ל''ת)

    אין גבול לחוצפה, 18/01/08 08:48

    הגב לתגובה זו

    • אכלת אותה

      חחח, 18/01/08 09:11

      אבל משכורת על התגובות תקבל

      הגב לתגובה זו

    • אוקיי רוני, די לקשקש ברשת (ל''ת)

      אהוד, 18/01/08 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    רוצים ליצור דור א' ודור ב'

    סטודנט, 18/01/08 08:46

    הפקידים מכינים את השביתה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    סטודנטים. שילמתם את מחיר מחדלי העבר

    לא הייתה ברירה, 18/01/08 08:34

    10 שנים לא פתרו את בעיית המרצים למרות בקשותיהם. עצוב מאוד שזה נפל עליכם, אבל ככל שהיו משאירים את זה יותר זמן כך המצב היה מדרדר עוד.

    דרך אגב, מישהו מכם הצביע קדימה או העבודה בפעם האחרונה?

    הגב לתגובה זו

    • שחיקת השכר שלכם, ואתם לא שלמתם כלום, פשוט כלום! ביזיון! (ל''ת)

      סטודנט, 18/01/08 08:57

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו שילמנו 10 שנים. וחוץ מזה-

        אותו אחד, 18/01/08 09:45

        גם אתם שילמתם במרצים פחות טובים, ופחות פנויים.

        הגב לתגובה זו

        • ל''אותו אחד'', שמח שבתקופה הזו רק אני וחברי הפסדנו. שמחנו לעזור (ל''ת)

          העיקר שהיוקרה, 18/01/08 10:09

          הגב לתגובה זו

        • אם הייתם מספיק רציניים, הייתם מפסיקים גם את המחקר

          נגעלת, 18/01/08 12:01

          שביתה עושים עד הסוף או שלא עושים בכלל.

          הגב לתגובה זו

      • המרצים בטכניון ויתרו על 3.5% משכרם במשך 3 שנים נוסף על השחיקה

        בנצי, 18/01/08 10:39

        זאת כדי לעזור במצוקה אליה נקלע הטכניון בגלל הקיצוצים הברוטאליים של האוצר בתקציבי האונברסיטאות. אני לא זוכר הרבה תקדימים של ויתורים כאילו על שכר כאשר המשכורת נשחקת. משכורת של מרצה בכיר מתחיל, שווה למשכורת של מהנדס מערכות מידע מתחיל, שהוא חסר ניסיון וצעיר מהמרצה שלו ב- 10 שנים. אז מי לא משלם?
        אני מקווה שאנו לא במצב שלעם רדוד מגיעה השכלה רדודה

        הגב לתגובה זו

    • היו המון ברירות: לדאוג גם לסגל הזוטר, להפסיק במחקר, לא לקבל משכורת (ל''ת)

      להמשיך?, 18/01/08 10:15

      הגב לתגובה זו

      • מה שמדהים זה שאתה כותב טוקבקים

        אבל לא, 18/01/08 12:25

        כמה פעמים צריך לחזור ולחזור ולחזור על כך שאם הסגל הבכיר היה לשנייה מעלה נושאים חוץ משכרו סטיב אדלר היה מוציא צוי מניעה?

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    עבודות במקום בחינה

    סיון, 18/01/08 08:32

    תנסו להקל עלינו.תנו לנו בכל קורס עבודת גמר במקום בחינות. לא אנו אשמים במצב שנוצר.גם כך נלמד בלחץ.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שמתם לב מי לא שובת במשק? מעמד הפועלים

    סטלן, 18/01/08 08:27

    אלה שעבדים עבודה פיזית קשה,פרודקטיבית, מועילה עבודה שבלעדיה אין חיים. אותם פועלים מנוצלים ע''י קבלנים מוצצים דם שבקושי משלמים לעובדיהם שכר מינימום.אלה לא שובתים-כי להם אין גב אין לוביסטים בכנסת.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא שובתים כי יפטרו אותם על המקום

      ---, 18/01/08 09:13

      אז בוא לא ניתמם

      הגב לתגובה זו

    • ועל כן

      עדו, 18/01/08 09:55

      ועל כן זמנה של המהפכה בוא יבוא...

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה הזמן לדרוש: סמסטר מקוצר ואז פטור או מבחן לפי בחירת הסטודנט (ל''ת)

    אין פתרון אחר, 18/01/08 08:27

    הגב לתגובה זו

    • למה לא לקבל ישר תעודת רופא או עורך-דין ? (ל''ת)

      פתרון אחר, 18/01/08 10:46

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    חצופים. רצו מספר עגול שייזכר לדורות.

    סטונדטית, 18/01/08 08:10

    נו, עכשיו כל העיתונים ייצאו בכותרות נוסח ''בדקה ה-90, ואחרי 90 ימים, הסתיימה שביתת המרצים''.
    מעניין שאחרי שלושה חודשים נזכרו להזעיק את ה''גננת'' עיני.
    ור''ה חצופים, אנשי משרד האוצר חצופים עוד יותר. טובת הסטודנטים לא עמדה לרגע מול עיניהם. תלמדו ממשחק השחמט- תמיד לחשוב 2 מהלכים קדימה. הרי מי שישלם את המחיר אלו הסטודנטים (כרגיל). חוצפה שבלתי תתואר.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-13

      צופי, 18/01/08 08:40

      התגובה שלך לא מבוססת ולא מלומדת,אם למרצים והמחנכים לא יהייה שכר ותנאים נאותים לא יהייה להם גם את הכוח ללמד. כך שהמצב הוא זה,המחשבה על הסטודנט היא לאורך כל הדרך..

      הגב לתגובה זו

      • די לבבל''ת הזה

        שלומי, 18/01/08 09:17

        למרצים מעולם לא היה את ''הכוח ללמד'' ומבחינתם הסטודנטים וההוראה הם נטל שהם צריכים לשאת בכדי לעסוק במחקר ולכתוב מאמרים.
        לכן הם גם לא מיהרו לשום מקום בשביתה הזו, לא עלו על הבריקדות ולא חיפשו פשרה - היה להם נוח לעסוק במשך סמסטר שלם במחקר בלבד!
        והנה רק כאשר הגיע האיום של סגירת האוניברסיטאות מה שאומר שהמחקר יפסק והמשכורת לא תכנס - הוא אז הם ירדו מהעץ והגיעו לפשרה שמאמץ אמיתי היה מוביל אליה לפני חודשיים!

        המרצים הביכו את עצמם בשביתה הזו! הם הוכיחו שהם ציבור אגואיסטי ומתנשא שדואג רק לעצמו ולתלוש משכורת שלו!
        הם לא ניהלו שום מאבק על עתיד ההשכלה הגבוה, לא על דו''ח שוחט, הם לא היו מוכנים לשתף פעולה עם הסגל הזוטר או עם המורים - כי הם הרי נעלים מאנשי הוראה נחותים אלו, ואפילו את מאבקם שלהם בחרו במודע לעשות על גבם של הסטודנטים כדי שאנו נאבק למענם!
        פשוט ביזיון!!!

        הגב לתגובה זו

        • נכון. זו היתה שביתה למען סטטוס גבוה (ל''ת)

          אולי מגיע להם, 18/01/08 10:29

          הגב לתגובה זו

      • רק חבל שבכל מקרה, הסטודנטים אלו הנפגעים העיקריים.

        סטודנטית, 18/01/08 09:47

        המלחמה הזו, בין הסגל הבכיר לאוצר, נעשתה כל כולה על הגב של הסטודנטים. הם יכלו להסדיר עניינים אלו גם בלי להחזיק את הסטודנטים כשבויים. ככה זה- מי שנלחם על השמנת זוכה בעוד שמנת, ומי שנלחם על הלחם זוכה להתעלמות גורפת.

        הגב לתגובה זו

    • ל-13:השביתה הסתיימה היום כי בפעם הראשונה אימו לא לשלם משכורת למרצים (ל''ת)

      אז הם התפשרו, 18/01/08 10:21

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    איך מגיעים לכתבת התחקיר על איתי שונשיין יו''ר התאחדות הסטודנטים?

    שימי, 18/01/08 08:00

    הבנתי שפורסמה, לפני שבועיים, כתבת תחקיר על התנהלותו של איתי שונשיין בהתאחדות הסטודנטים ובאיסתא. סקרן לדעת מה הם הפרטים הפיקנטיים בכתבה? למה אומרים שחשוב לקרוא אותה???

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם המרצים, גם האוצר וגם ור''ה - כולם חלאות

    דפקו אותנו, 18/01/08 07:45

    ושכחתי בכותרת את שרת החינוך... בסוף מי משלם את המחיר? רק אנחנו, הסטודנטים. זה פשוט לא יאומן. התובנה שלי היא פשוטה, לעזוב את הארץ בסיום הלימודים.

    הגב לתגובה זו

    • ממש כך (ל''ת)

      ק, 18/01/08 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שרת החינוך הנעלמת תמיר שכחה שהיא היתה מרצה בעבר ...

    קובי, 18/01/08 07:38

    יאללה לכי הביתה יולי, שלום ותודה.

    אם תחליטי שאת רוצה לחזור וללמד באוניברסיטה. אל תשכחי שאת חוזרת בתנאים של ועדת שוחט.....חוזה אישי! על כל מה שמשתמע מזה!!!

    ביי, נפגש בחדר ''מורים מן החוץ''!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מישהו יודע אם אני יכול לקבל את הכסף בחזרה

    סטודנט בתל אביב, 18/01/08 07:13

    על ההרשמה ללימודי תעודת הוראה באונ' תל אביב?
    [לא נלמדה ולו שעה אחת עד כה]

    אני חושש שההשלמות יהיו ביום שישי וזה יתנגש לי עם העבודה שאני לא יכול לבטל.

    תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אוקיי אבל סמסטר שלם הרוס, או שבראון גם המציא מכונת זמן?

    אפליה, 18/01/08 07:05

    יש אפליה בין מי שאצלו מרצים שבתו לגמרה לבין מי שלמד חלקית.. בזיון

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זו העת לסגל הבכיר להראות אנושיות ולקבל את דרישות הסטודנטים.

    Winston, 18/01/08 07:02

     כרכתם אותנו במאבקכם, כפיתם עלינו פגיעה, אני לא יודע איך איש סגל בכיר יוכל לישון בלילה, בידיעה שלא עשה הכל כדי לצמצם את הפגיעה בסטודנטים למינימום.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ומה עכשיו ?

    אלדי סטודנט, 18/01/08 06:50

    העיקר שמגיעים להסכמים ללא המוקשים.
    מעניין מתי נעלה על המוקש הזה וכמה נזק שוב יגרם....

    לגבי הסימסטר הזה- אנו הסטודנטים חייבים לדרוש לפגיעה מינימלית בסימסטר הקיץ. גם אם זה אומר שלא יהיו בחינות ונקבל ''עובר'' במקצועות מסויימים.
    בקיץ הראשון נלחמנו ואיבדנו חברים בלבנון, בקיץ השני היינו בהשלמות משביטת שונשיין ושוב לא יהיה לנו קיץ.
    מאיפה נרוויח כסף ללימודים שכ''ד ???
    איך נטען מצברים נפשיים בין לימודים ללימודים ?

    נמאס כבר מחוסר הוודאות בשלוש השנים האחרונות !

    הגב לתגובה זו

    • אסור לתת עובר כך סתם - ללא מבחן ברור כמה ילמדו הסטודנטים

      סטודנט תואר 2, 18/01/08 09:53

      המפקד שלי בצבא סיפר כי כאשר אביו חזר ממלחמת יומה''כ האוניברסיטה איפשרה לו להבחן במועד א ו- ב -ו- ג ו- ד, באותה עת המרצים הבינו באיזה מצב נמצאת המדינה (בניגוד למצב דהיום - ע''ע דווחים על הקשחת היד של חלק מהמרצים לגבי סטודנטים שחזרו ממלחמת לבנון 2), נתנו הקלות אבל בשום פנים ואופן לא ויתרו על בחינות

      נניח וינתן עובר בקורס ללא בחינה, מה התוצאה? הסטודנטים לא ילמדו את הקורס וימשיכו לקורסי המשך מבלי לדעת את קורס היסוד.

      עלינו כסטודנטים לדרוש כי המרצים יפנימו כי הם גרמו למצב והם אלו שצריכים להתגמש על מנת לפתור אותו (לדוגמא פריסה רחבה ומוסכמת עם הסטודנטים לגבי מועדי בחינות השנה) אך בשום פנים ואופן אסור כי יהיה על חשבון של רמה אקדמית, כמו בויסקי (מוהלים סוגים שונים משנים שונות על מנת לקבל מוצר אחיד לאורך זמן).

      לגבי הדרישה בעבור סגל חדש, לדעתי יש ממש בדרישות המרצים הואיל ושכרם של חברי סגל חדשים בענפים שונים נופל מהשכר המשולם לבוגרי תואר 1 בתעשיה \\ סקטור צבורי, האם ישראל רוצה למשוך למחקר את הטובים ביותר? לדעתי ראוי.

      בוקר טוב.

      הגב לתגובה זו

    • צריך לתת עובר בקורסים מסוימים!

      רונה מקרונה, 18/01/08 11:22

      בהחלט צריך לתת עובר בקורסי יסוד (אלה קורסים ביהדות שלא קשורים לתואר), ובקורסי בחירה שהם קורסים לא נצרכים בעליל, ובקורסים כלליים שעלינו לקחת ממחלקות אחרות שגם הם קורסים מיותרים למדי.

      מה דעתכם?
      תגובות יתקבלו בברכה

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    יופי! מה אני אמורה לעשות עכשיו?

    סטודנטית מיואשת, 18/01/08 06:25

    אני רוצה לעזוב את הלימודים המעפנים שלי ולעבוד, כי בסמסטר קיץ אני אצטרך ללמוד ולא אוכל לעבוד כמו שתכננתי. אבל באוניברסיטה לא מוכנים להחזיר לי את הכסף...מה אני אעשה?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    המרצים גם יחזירו את החומר האבוד במשך השנתיים הקרובות?

    שברו אותם, חבל, 18/01/08 05:57

    אחוזים בשנתיים הקרובות???
    מה זה???
    על כך אמר נציג החוקרים שהוא לא יכול לקנות לחם (או קרם ברולה) באחוזים. האוצר הביס את החוקרים. עוד לא למדנו שזו תבוסה לכולנו.

    בבת עיני.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ניצחון האוצר במקרה זה יהיה בכיה לדורות

    פשוט חבל, 18/01/08 05:53

    המשך יבוש החוקרים הבכירים אשר מקבלים שכר לא ראוי למעמדם בארץ ובעולם, והאוניברסיטאות, ימשיך לגרום לנפילת המדינה מערכיה התרבותיים, חינוכיים, ומדעיים, ויעודד את המוכשרים לעזוב. למה הממשלה לא משתלטת על האוצר, וההפך הוא הנכון?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סוף סוף

    סטו 25, 18/01/08 05:34

    רק למה היה צריך לחכות 90 יום בשביל זה ולמרר לסטודנטים את החיים? אגואיזם ואפאטיות חסרת גבולות מכל המעורבים במשא ומתן הזה שטופל בצורה בזיונית לאורך כל הדרך.לפחות זה נגמר ועכשיו לא יהיו לנו חיים בכלל.. עד השביתה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    איזה כיף לדעת שאני לא בידי האוצר/המרצים

    Mens Rea, 18/01/08 05:31

    בתור מי שהוא שנה רביעית משפטים במסלול המואץ, את התואר הראשון כבר כמעט סיימתי. עיקר הלימוד השנה הוא של התואר השני, שהוא ממילא לא פרקטי, ואם אראה שהלימודים מעכשיו יהיו זוועתיים, אין מצב שאלך על זה.
    חחחחח, נערי האוצר, חפשו אותי
    אוניברסיטאות יקרות-נראה אתכן מתמודדות עם גל הפורשים מהלימודים עקב הסמסטרים המזעזעים שאתן רוצות לקיים מעכשיו.
    www.myspace.com/guiltymind

    הגב לתגובה זו

    • בתור עורך דין

      משהו טוב, 18/01/08 09:22

      מקוה שתעשה גם משהו טוב בעולם, או בשביל החברה שסביבך.
      בהצלחה

      הגב לתגובה זו