• 68.

    יואב יצחק הוא עיתונאי מעולה (ל''ת)

    מישהי, 21/01/08 14:21

  • 67.

    בייניש יודעת מזה ??? ועדיין רוצה שיואב יצחק יוכיח ''אמת דיברתי'' ??

    טעות של אידיוט, 20/01/08 13:45

    מישהוא שמע פעם את המושג ''שירות דוב''??? שמרוב רצון להתחנף לאדונו פגע בו ???

  • 66.

    הדג מסריח מהראש......

    בעז, 20/01/08 13:20

    מערכת בתי המשפט רקובה ואיננה עושה צדק.
    העומדת בראש בייניש מהווה דוגמא רעה ואיננה ראויה לעמוד בראש המערכת.
    אבל במדינה בה בג''צ מאשר לעבריין מין מורשה להיות המשנה לראש הממשלה - למה כבר ניתן לצפות ?

    מיהי נשיאת בית המשפט העליון/בג''צ ?

  • 65.

    בואו נראה אם העיתונאים ידעו לעמוד מאחורי יצחק ולהלחם על חופש הביטוי

    מקרה מבחן, 20/01/08 13:13

    או שיהיו פחדנים כמו אלשיך שרואה רק את הקידום והפחד מבייניש ותוקפת שופטת שפשוט אמרה את האמת ולא נתנה לעוד מקרה מביך של שקר של בייניש.

    אנחנו חיים במדינה דמוקרטית והכוח שבייניש מנסה לנכס לעצמה מתחיל להראות כמו נסיון לדיקטטורה.

    אף אחד לא נמצא מעל לביקורת הציבור ומעל לחופש הביטוי והעיתונות. בטח שלא שופטת שמדרדרת את מערכת המשפט לתהום.

  • 64.

    ל''שומרי החוק'',איך זה שכל התגובות כאן נגד ה''נשיאה''- ללא ספק היא זכה (ל''ת)

    מעריץ הצביעות, 20/01/08 12:35

  • 63.

    ''שקר'' ''ושקרנית'' זאת עובדה.או ששיקרת או שדיברת אמת.העלבת עובד ציבור? (ל''ת)

    שיפטטורה, 20/01/08 10:13

  • 62.

    עו''ד מעוז שתוק . יואב יצחק הקול האמיתי והשפוי (ל''ת)

    ביינישיסטאן, 20/01/08 10:13

  • 61.

    NRG משקר , שופטי ישראל יצאו נגד היו''ר

    sbh, 20/01/08 10:10

    השופטים דווקא יצאו נגד השופטת אלשיך בנימוק שהיא הי''ר שלהם צריכה לתמוך בהם ולא בגבירה בייניש.

  • 60.

    ''זורה חול בעיני הציבור''=משקרת (ל''ת)

    הוא תרגם לעברית, 20/01/08 10:02

  • 59.

    העלבה אינה דבר אמת

    יוסף, 20/01/08 10:01

    אם הכתב דובר אמת הוא כלל לא מעליב .

  • 58.

    הבחירה בביניש היא העלבון האמיתי

    הצרוב, 20/01/08 09:47

    היא מעליבה את הציבור וגורמת לאובדן האמון בבית המשפט העליון ובמוסדות השיפוט. רות גביזון לראשות העליון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 57.

    בייניש עשתה טעות בלגרור את יואב יצחק לתוך בית המשפט (ל''ת)

    י, 20/01/08 09:30

  • 56.

    עו''ד מעוז מהנאלחים/חנפנים שרוצים להשתיק יריבהם-כקונצרן ''כלל'' בזמנו (ל''ת)

    אהרל'ה דובר ת, 20/01/08 09:21

  • 55.

    אנחנו עם יואב יצחק

    עמיחי, 20/01/08 08:53

    רק כך נבריא את המדינה שאנחנו כל כך אוהבים.

  • 54.

    לכל הנאורים, אתם מדברים על שילטון החוק, הצחקתם אותי

    יוסי, 20/01/08 08:43

    לא חוק ולא בטיח.
    ממשלה לא מוצלחת.
    ובית משפט עליון שרוצה לשלוט גם כן לא מצליח. בקיצור כל אחד עושה הטוב בעיניו.

    מדינת העולם השלישי.

    רק בישראל !!!!!!!

    להחזיר את המנדט הבריטי, אבל הבריטים לא רוצים !!

  • 53.

    אל יתהלל חוגר כמפתח

    הסמוראי האחרון, 20/01/08 08:07

    צריך להמתין ולראות מה ילד יום.
    לפי נסיוני עם כתבותיו ותחקיריו של העיתונאי יואב יצחק הוא מקפיד שיהיה לו ביסוס ראייתי נרחב.
    העיתונאי הזה התברר עד כה כאמין ביותר ואיננו חושש להכנס ללוע האריה.
    נחכה ונראה האם ההר יוליד עכבר או שהכצעקתה היא?

  • 52.

    הג''ב ביניש אל לך להיעלב מהאמת.

    פנינית מרכז., 20/01/08 06:44

    כי העם שבע מהתככים והשחיתות בצמרת. ואם ישנו עתונאי ישר דרך
    ואמיץ כיואב יצחק, המורה לממונים על החוק והסדר, כמו המשטרה והפרקליטות את המעשים החורגים מהטעם הטוב, את הדרך לחקור בנושאים שהוא מגלה בפניהם. אם ישנם בין הממונים עוד כמה ישרי דרך.
    אזי זה טוב לעם.

  • 51.

    מאוד מקווה שהוא מחזיק ''באטום''

    כל הכבוד, 20/01/08 05:40

    בדיוק כמו בפרשת ויצמן. שיביא בסופו של דבר להפלתה.

  • 50.

    החייטים מעליון תופרים תיק ליואב יצחק

    דמר94, 20/01/08 05:40

    בזכותו של פרידמן, ''שופטי העליון'' ותומכיהם מהחונטה השמולנית היו עסוקים במלחמת ההישרדות שלהם ולכן לא תפרו תיקים, עכשו הרוחות מתחילות להרגע מחשש וינוגרד ולכן החייטים המדופלמים מהעליון, חוזרים לתפקידם המקורי שהוא שליטה ללא בחירות בישראל והפיכתה לעוד מדינה ערבית ע''י חיסול כל מתנגדיהם
    בשיטה הבדוקה שלהם שהיא, תפירת תיקים! עכשו הגיע זמנו של יואב יצחק להילחם על חייו! אנחנו תומכים ונמשיך לתמוך בכל מי שילחם בחבורת המושחתים שהשתלטה עלינו עד לחיסולה הפוליטי הסופי של החונטה!

  • 49.

    יואב אתה הגדול שבענקים ''מת עליך''

    גילי, 20/01/08 03:30

    מישהו חייב לעצור את המפלצת הזו.

  • 48.

    השאלה: מה ירויח מגיש התלונה מהצעד שעשה?

    נאורי, 20/01/08 01:14

    בעבר, ואולי אף בהווה, מונו כונסי נכסים ע''י בתי המשפט בנוהל שלא היה שקוף ונשמר, כך עפ''י הפרסומים רק למקורבים.
    זאת אומרת, היו ואולי גם יש הטבות אותן יכולים השופטים לתת לעורכי דין שהם חפצים ביקרם. אולי גם להיפך.
    השאלה היא, אם מגיש התלונה מרויח משהו נוסף חוץ מהפרסום שהוא זוכה לו?
    אולי בייניש תחבר אותו באירוע משפטי?
    אולי הוא יוזמן למסיבה סגורה עם שופטים כדי להסביר את עמדותיו?
    מי יודע? (אני רק יכול לנחש)

  • 47.

    אני מאוד מקווה שיסגרו לו קצת את הפה . (ל''ת)

    מיקי, 20/01/08 00:14

  • 46.

    בייניש הולכת לעבור עוד זעזוע בקרוב (ל''ת)

    זאת רק ההתחלה, 20/01/08 00:02

  • 45.

    כל הכבוד לשופטת בקנשטיין שיצאה אמיצה ולא לקקנית! (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 19/01/08 23:35

  • 44.

    הפחדת עיתונאי לא מוסיף כבוד לביניש

    אדי, 19/01/08 23:14

    יואב יצחק יכול להוכיח בכל בית משפט שמה שכתב יש לו ביסוס עובדתי בשטח. לכן ,הנסיון של בינייש להפחיד את יואב יצחקי עלול לעלות בכהונתה של בינייש בבית המשפט העליון.

  • 43.

    ועל זה נאמר: ''רק שהאמת לא תוציא את

    KOBI, 19/01/08 23:01

    ראשה המכוער''..
    יואב יצחק הולך להיטחן במערכת הכי רקובה במדינה, אין לו צ'אנס מול המכשפות מהעליון.

  • 42.

    התלונתי למזוז שאשתי מטביעה לי את ברווזי הגומי באמבטיה

    ב.ק., 19/01/08 22:48

    למה NRG לא מפרסם את הידיעה?

    • ברווזי גומי לא טובעים ברווזים עיתונאיים כן טובעים (ל''ת)

      הראשון לטבעון, 20/01/08 08:45

  • 41.

    יצחק הוא עיתונאי מאד רציני. נראה שהע''ד יאכל כובע . (ל''ת)

    נורית, 19/01/08 22:40

  • 40.

    אויש פגעו בסגנית של אלוקי השמאל (ל''ת)

    מתנחל כתום, 19/01/08 22:37

  • 39.

    תביעת דיבה תחשוף את האמת

    גל, 19/01/08 22:34

    אם יש אומץ לחשיפה כזו

  • 38.

    החבורה שצועקים חופש הביטוי ניראה אותם יוצאים להגנתך (ל''ת)

    צבועים, 19/01/08 22:30

  • 37.

    עו''ד איתן מעוז - כל זמן ששתקתה

    פיני, 19/01/08 22:02

    הייתי יכול לחשוב שאתה חכם אבל משפתחת פיך......
    אני מייחל לדיון בתלונה בפני היועץ המישפטי. כבר תקופה ארוכה מתייחס העיתוניא יואב יצחק בבוז מתוקשר תוך הטחת האשמות בהתנהלות לא '' נכונה'' אולם אף פעם , אף פעם לא תבעה אותו השופטת בייניש תביעת דיבה כי כנראה יש לה הרבה ממה לחשוש וכנראה שיש אמת בדבריו של יואב יצחק.
    אמרו כן לרפורמות של שר המישפטים.

  • 36.

    האמת כואבת הא בייניש?

    ניר, 19/01/08 21:52

    בתי המשפט מושחתים.

  • 35.

    רק עם רקוב עם ממשלה רקובה מכתיר שופטת רקובה כמו בייניש. (ל''ת)

    רוכל בשוק, 19/01/08 21:47

  • 34.

    יואבהיקר..חזק ואמץ ואת תירתע ממעבירי המחלות ועוכרי העם. (ל''ת)

    אזרח הגון, 19/01/08 21:44

  • 33.

    מי שאומר את האמת או שאינו מושחת מותקף מיד בידי המושחתים. (ל''ת)

    בייניש לא רק, 19/01/08 21:42

  • 32.

    חזק ואמץ יואב יצחק (ל''ת)

    זהבה, 19/01/08 21:42

    • כולנו מאחרי העתונאי היקר יואב יצחק.

      PINI, 20/01/08 06:33

      הוא, הוא האיש המוציא את בזיון המושחתים החוצה. ואל לאף אחד לסתום את פיו. כן יואב יצחק כמו שנאמר כבר. ח-ז-ק- ו-א-מ-ץ.
      ו-א-ל ת-י-ר-א. כי האל עימך.

  • 31.

    מנסים לסתום את הפה של העתונאי היחידי שעושה את עבודתו נאמנה . (ל''ת)

    יודע דבר, 19/01/08 21:41

  • 30.

    התימנים הם הלוחמים הכי עזים... יואב יצחק את בן דרור ימיני..המשיכו (ל''ת)

    אצלנו הייקים, 19/01/08 21:40

    • יגאל עמיר ובן לאדן גם הם תימנים.עד היום לא ברורה לי גדולתו של יואב (ל''ת)

      שליקק לנמרודי., 20/01/08 00:07

      • נו? וסטאלין הוא רוסי . אז מה כל הקשקשת הזו (ל''ת)

        -, 20/01/08 09:09

        • למה אתה מעליב את הגיאורגי יוסבּ ויסריונוביץ' ג'וגאשווילי? (ל''ת)

          טרוצקי לייב, 20/01/08 17:41

      • גם הנהג של רבין היה תימני, אז?

        רועי, 20/01/08 09:20

        גזען!

    • מה הקשר לתימני ? הוא בכלל בוכרי !

      מ. אפרים, 20/01/08 03:36

      הוא צאצא של פלג נדיר שנכחד בבוכרה. איך הגעת לתימני

    • ל-30 אתה צודק 100% (ל''ת)

      דור, 07/02/08 15:19

  • 29.

    בית המשפט מבזה את עצמו

    קובי, 19/01/08 21:27

    בתי המשפט בארץ לא צריכים לחכות שיבזו אותם. ערותם מונחת לעין כל ובזיונם מתגלה לעין כל. כאשר מעדיפים במינויים את המקורבים והלא ראויים הביזיון שקוף וברור.

  • 28.

    יואב יצחק - סוכן חמאס לכאורה

    ישראל יצחקי, 19/01/08 21:27

    יואב יצחק מנסה לקעקע את המשטר בישראל, בדמגוגיה, שקרים והכפשות. הוא משרת את מטרתם של אלה המעוניינים לפרק את מדינת ישראל - החמאס כדוגמא טובה לשותפים (לכאורה, לכאורה...) של יואב המנוול (לכאורה!!)

    • איך תגובתך התקבלה ? לכאורה ? (ל''ת)

      יהודית, 19/01/08 23:37

    • אתה יחזקאל בייניש אולי?... (ל''ת)

      ד''ר א''י כהן, 20/01/08 00:43

      • לא אולי , לכאורה... (ל''ת)

        חחח, 20/01/08 09:01

    • תרבות הלכאורה מקעקעת את מדינת ישראל

      לכו לעבוד, 20/01/08 09:05

      במקום לתבוע זה את זה כל היום
      קשקשנים משפטיים - המדינה משותקת בגללם. אי אפשר לנגב חומוס ללא חוות דעת משפטית ואי אפשר להזיז תחנת אוטובוס עד שארגוני חרטאללה ,בחלם ונאמני גבעת נפוליאון יגמרו לעתור לבגצ

    • יחזקאל תפסיק לדבר שטויות (ל''ת)

      בן, 07/02/08 15:35

  • 27.

    אסור לפגוע באייאטוללות של הנאורים

    דורית חומייניש, 19/01/08 21:25

    חופש ביטוי, חופש מחשבה, פלורליזם, ליברליזם וכל הבלה-בלה
    הזה, נעצר כשמגיעים לאלה שמדברים בשמם.

  • 26.

    אוי לא! רק לא זה! (ל''ת)

    פשע חמור מאד, 19/01/08 21:23

  • 25.

    עו''ד קטן שלי!

    שאול א., 19/01/08 21:22

    גם אם אתה צודק, מה זה עניינך. שבייניש תשמור על כבודה, ולא עו''ד פעיל, שמעורבותו מקנה לו יתרון בקרב השופטים. גם ''הגנה'' על שופטים וכל שכן על נשיאת בית המשפט העליון, היא סוג של חנופה. לבטח כאשר אינך צודק כלל. כתבתו הייתה במסגרת חופש הביטוי, ושום אדם אינו חסין מפני ביקורת. בעיקר כאשר דומה לכל בר דעת, שתוכן הכתבה אינו מופרך כלל ועיקר ויש בו הרבה מהאמת העובדתית.

  • 24.

    נראה לי שדווקא יואב יצחק אחרון

    א.ג, 19/01/08 21:20

    לאחר שישמח להציג את העובדות בכתבתו.

    יואב יצחק והאתר שלו משכמו ומעלה בקרב העיתונאות העלובה המקדשת על האתרוגים.

  • 23.

    פרדמן לציבור אין אימון בביניש רוצים שופט ישר דרך. (ל''ת)

    רפי, 19/01/08 21:20

  • 22.

    ל-4: מפא''י בנתה ו-'קדימה' הורסת

    info123, 19/01/08 20:52

    מבחינה תפקודית ביינישט שייכת ל-'קדימה',
    ביחד עם ארבל, אלף ומזוז.
    כל אלה מרצים את אלפרון.

    גם ש''ס שיושבים לאולמרט על הבירכיים והירכיים שייכים לאותה החבורה.

    שתי מפלגות מהרבות ומחריבות.

  • 21.

    בעיה מתחילה בפרקליטות משם באו כל ה''שופטים '' האלה ... שם למדו לשקר (ל''ת)

    ארץ משפח, 19/01/08 20:50

  • 20.

    אמא הוא העליב אותי (ל''ת)

    כיתה א, 19/01/08 20:47

  • 19.

    המתלונן כמו בלעם בן בעור: ''יצא לקלל ונמצא מברך''. הידד ליואב יצחק! (ל''ת)

    חץ, 19/01/08 20:31

  • 18.

    ''שקרנית'' זו לא העלבה זו עובדה (ל''ת)

    מוטי, 19/01/08 20:03

  • 17.

    אלה שמוגדרים כשמאל קיצוני רק להם יש חסינות במערכת הרקובה (ל''ת)

    יוש דרום, 19/01/08 19:59

  • 16.

    יואב יצחק ולינדנשטראוס= מה שנשאר מהדמוקרטיה והיושר בארץ (ל''ת)

    מיקי, 19/01/08 19:57

  • 15.

    יואב יצחק הכי אמיץ וישר בארץ

    לא חשוב, 19/01/08 19:52

    כל הכבוד ואל תפחד מאף אחד!

  • 14.

    אל תירתע יואב מהחונטה השלטת בלי בחירות רוב העם מצדיע לך (ל''ת)

    פרידמן, 19/01/08 19:51

  • 13.

    מה יש אם תהיה מושחתת בבית משפט העליון (ל''ת)

    צדיקים, 19/01/08 19:51

  • 12.

    יואב יצחק הגון ואמיץ

    משה, 19/01/08 19:51

    ושלא יספרו לכם אחרת.

  • 11.

    קיצור, לא ולא לומר את האמת על עובדי ציבור בכירים. (ל''ת)

    מה אני הבנתי, 19/01/08 19:50

  • 10.

    יואב יצחק,העיתונאי הטוב בישראל

    כולם יודעים, 19/01/08 17:33

    אין אצלו שום אתרוגים

  • 9.

    אבל בייניש נתפסה משקרת פעמיים כשאחת מהן בכתב

    עו''ד, 18/01/08 23:19

    אז עכשיו אסור ליואב יצחק לספר לציבור את האמת, שנשיאת בית המשפט העליון היא שקרנית שמחפשת תככים?

    מה זה גם הפאשיזם הזה והנסיון לאיים על חופש הביטוי וחופש העיתונות?
    בייניש היא לא מלכה והמשטר הזה הוא לא דיקטטורי.
    עיתונאים, אל תפחדו לפרסם את האמת. אנחנו נגן עליכם.

    • לבייניש ולבעלה מותר מה שלך ולי אסור (ל''ת)

      והנה משפח, 19/01/08 23:34

  • 8.

    מי שמבזה את בית המשפט הם השופטים עצמם

    די לדיקטטורה, 18/01/08 19:24

    מי שמבזה את בית המשפט הם השופטים עצמם (ע.ע פרשת אמנון סטרשנוב, פרשיות הציטוטים והמעקבים למיניהן והתבטאויות שופטים בסיגנון ''אבא שלי היה - שופטזה הבית שלי ''

  • 7.

    יואב יצחק הוא בערך העיתונאי הכי ישר

    במדינת ישראל, 18/01/08 18:16

    מעלה שוב ושוב ניחוחות של שחיתות וקומבינות. החל מבעלה המושחת ומעלים המס, דרך פגישותייה עם השגריר האמריקאי ועד מדיניותה האנטי דמוקרטית. יצחק תהיה חזק, המשך בחשיפת האמת!

  • 6.

    יצחק מטורלל ומזהם את האווירה

    אזרח, 18/01/08 18:15

    לעיתונאי יצחק יש חשיפות נאות. אבל הוא מטעה ומבלבל, כאשר בעיניו כל איש ציבור שאומר א' ונאלץ לעשות ב', נחשב שקרן ומושחת. זו ראייה מטורללת של המציאות (ע''ע מנחם בגין שהחזיר את סיני). ראיית עולם זו נוטעת תחושת ''כולם מושחתים'', למעט מר יואב ודומיו (זליכה), שבונה קריירה על גוזמאות וניתוח מציאות המעיד על מוח די מעוות. אנא מר יואב, המשך בחשיפות הנאות- אבל עשה לעצמך כמה כללים למשל הפרד בין עובדות שנמסרו לך כעיתונאי, לדעותיך האישיות, שמאחוריהם השקפת עולם לא מאוזנת.

    • אתה תם או מטומם? (ל''ת)

      גם אזרח, 19/01/08 00:36

      • הוא לא תם הוא יחזקאל (שיצר לנו תקדים חדש במיסים וסגרו לו את התיק

        הפלילי, 19/01/08 06:32

        מכיר את היחזקאל הזה?

        • אתה מתכוון ליחזקאל .ב.?

          asi, 19/01/08 20:46

          הוא היחידי שמגיב לכתבות נגד אשתו

    • אזרח? ראיה לא מציאותית?

      אריה, 19/01/08 21:10

      אזרח יקר גלוש חקור והבן באיזה מציאות אנו חיים ואז תבין שאתה תלוש מהמציאות המרה. כהתחלה ברר מה כתבה נשיאת בית משפט השלום בתל אביב על אמינותה של גב' בייניש. לאחר מכן חקור מעט מה עשה בעלה של גב' בייניש עם שילטונות מס הכנסה. ואז תבין את עומק הבעייה ועומק הצרה של ''שלטון החוק''. כמו כן בדרך בדוק את מקרה השופטת ארבל ועודדדדדדדדדדד.

    • להגיד א' ולעשות ב'- זו ההגדרה הפשוטה למילה ''שקר'' (ל''ת)

      מילון, 19/01/08 21:25

  • 5.

    תלמד הסטוריה

    קורא, 18/01/08 17:06

    ממולצץ לאותו עוד ללמוד קצת היסטוריה. כם משפט קסטנר התחיל מאיזה עלבון טפשי. ותראו איפה זה נגמר.

  • 4.

    בייניש בסה''כ עסקנית בסגנון מפא''י ההסטורית (ל''ת)

    י, 18/01/08 15:19

  • 3.

    במערכת המשפטית והפוליטית שלנו שקרן ומושחת זה כבר מחמאה (ל''ת)

    א. אולמרט, 18/01/08 14:25

  • 2.

    המעוז הקטן

    דוד, 18/01/08 13:10

    מומלץ לחיות מעט בארה''ב כדי להבין דמוקרטיה וחופש דיבור.
    המעוז הקטן והקרטני מנסה להתפרסם על גבו של יואב יצחק.
    רצוי היה לא לפרסם את שמו של הקטן ואולי לחסוך מאיתנו מקרים דומים בעתיד.

  • 1.

    נו, בטח ...

    שמחה ניר, עו''ד, 18/01/08 12:45

    עכשיו יגידו ליואב יצחק ''באיזה סגנון אדוני מדבר''

    http://www.quimka.net/?l=he&c=1811

    ואם הוא יבקש להוכיח את מה שכתב, ימנעו זאת ממנו, בטענה שבענייני סגנון טענת ''אמת דירתי'' אינה הגנה.

    וראו לעניין זה את המאמר ''על אתיקה, דמגוגיה וסתימת-פיות''

    http://www.quimka.net/?l=he&a=8281

    זה בדיוק מה שהמתלונן הנכבד עושה כאן.