• 79.

    אולמרט- מעניין איך היית מתנהל אם היית מכיר את החיוך של גיא.

    מישהי, 20/01/08 16:01

    גיא חסון.
    ילד מדהים. עם חיוך כובש.
    אני שואלת אותך מר אולמרט היקר- בשביל להוכיח שאיכשהו סיימנו את המלחמה הזו עם הישג טריטוריאלי זניח כזה או אחר , היה שווה לאבד ילד כזה מדהים?
    זה לא עניין של כעס או אצבע מאשימה אלא פשוט כאב עצום על חיוך נדיר.
    אולמרט- הלוואי ויכולת לראות את החיוך הזה עומד מול ענייך בכל פעם שהיית בא לקבל החלטות במהלך הלחימה.
    אני בטוחה שהמלחמה הזו, התוצאות שלה, דרך השלטון שלך- הכל היה נראה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    חן קוטס והפופוליזם...ןנ.ב.-נמאס כבר מחיים צמח... (ל''ת)

    רון, 20/01/08 11:53

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      חיים, 20/01/08 13:17

      הגב לתגובה זו

      • למה?

        דורון, 20/01/08 14:21

        מחאתם של ההורים השכולים היא מוצדקת!

        אבוי למדינה שבה ראש הממשלה המושחת שלה לא לוקח אחריות על המחדלים שלו.

        הייתי רוצה לראות את אולמרט לוקח אחריות ומתפטר מתפקידו כראש הממשלה. הייתי רוצה לראות את אהוד אולמרט יושב מאחורי הסורגים ולא בהכרח בגלל מחדלי המלחמה, אלא בגלל שאני באמת מאמין היום ששם זה מקומו הטבעי.

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    כולכם הביתה הנדליניסט הברחן והמפקירן המועל הנואף הטפלונית הביתה (ל''ת)

    כישלונרים הביתה, 20/01/08 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    בכול מלחמה יש ניפגעים לצערנו הרב

    פקק תנועה, 20/01/08 09:45

    בסופו של דבר לא תצא יותר ישראל למלחמות ביגלל הסיבות הללו

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לזכור את החללים - לקדש את החיים - לעשות שלום עם האויבים למען כולם (ל''ת)

    אהבת החיים, 20/01/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    דמי אחינו צועקים מהאדמה: תתפטר! (ל''ת)

    אזרחית, 20/01/08 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מסע אל עולמן?? 3 משפטים מכל הורה וגם זה דרך הטלפון! בדיחה! (ל''ת)

    אילן, 20/01/08 01:02

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    יהונתן אנקוניה

    .אנקוניה, 20/01/08 00:54

    יהונתן אנקוניה מנתניה נהרג בשבת האחרונה של המילחמה שהמפקדים שלהם הורו להם לנוע קדימה ויוני היה החודיסט של המחלקה .ניראה לי שזה היה מיותר כל הענין הזה של להיתקדם קדימה שיודעים שמחר צריך לחזור לישראל ואין כל משמעות לתפישת השטח ב24 שעות האחרונות אני חושב שזו גזירה משמים .אבל זה לא פוטר את האחרים לפקודות שנתנו לחילים ב48 שעות האחרונות של המילחמה שיודעים בעצם שמיתקדמים ומחר אמורים לחזור אני חושב שכל האשמים צריכים לתת את הדין מהגדול ועד הקטן יוני לא איתנו וחיסרונו מלווה אותנו בכל יום אבל שלא יישנו דברים כאלו בעתיד יש לתת את הדין על כך האחראים

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ועדת וינוגרד זעקו את זעקת העם למען ילדנו אולמרט תתפטררררררררררררררר (ל''ת)

    מדינתנו הקטנטונ, 19/01/08 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    שימוש בנופלים ככלי לניגוח פוליטי!!! בושה!! (ל''ת)

    אילן, 19/01/08 21:42

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך,הם רוקדים על הדם. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 20/01/08 08:08

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    לראשונה בישראל,פולטיקאים צינים רוקדים על הדם של ההשכול.

    יגאל כהן, 19/01/08 20:54

    התובנות של השכול לא טובות יותר מהתובנות של אדם רגיל.
    לא.
    לא כך שניתי.
    לא כך אומרת התורה.
    להיפך.
    התורה רואה במי שמתו מוטל לפניו,
    אדם חסר דעת לחלוטין.
    ופוליטיקאי ציני מנצל את השכול של ההורים השכולים,עם הכיפה הסרוגה.
    אין ביבי אחר.
    הוא מחלל את קודשי האומה,
    אחד אחרי השני.
    הי דזנט גיב אה דם.

    הגב לתגובה זו

    • תמוה למה ,תגובתי הקודמת לא התקבלה.

      אלמנת צה''ל, 19/01/08 23:50

      אני מקווה שתיתבע בהוצאת דיבה.

      כאחת ששייכת למשפ' השכול, (כאלמנת צה''ל ואחות שכולה )אכן מרגישה שיש לי, לדאבוני את הפרוילגיה ,מה שאין למושחת שילדיו
      השתמטו.

      הגב לתגובה זו

      • אין לך. את גם פועלת ממניעים פולטיים (ל''ת)

        בלי קשר למלחמה, 20/01/08 11:13

        הגב לתגובה זו

        • כשמאבדים את כל עולמך (משפחתך),פוליטיקה מפסיקה להיות מעניינת

          אלמנת צה''ל, 20/01/08 13:13

          לא מעניין אותי מי היבחר.
          מה שמעניין אותי :
          לקיחת אחריות ואמינות .

          אחי יחידי הי''ד
          ואישי היחידי הי''ד

          הגב לתגובה זו

  • 68.

    ועדת וינוגרד מחבלת במדינה

    שמואל אגבר, 19/01/08 20:22

    ''ועדת וינוגרד מחבלת במדינה''
    שמואל אגבר
    ''האם יש עוד מדינה כמו שלנו בעולם המערבי הנאור שמייצרת דו''ח כזה? האם יש עוד ועדת חקירה שהתמנה מטעם, שכל כולם הלקאה עצמית המחבלת במדינה היחידה שלנו - מדינת היהודים, מדינת ישראל?
    ''תראו את העיניים הבוהקות משמחה אצל המנהיגים של שכנינו המוסלמים ואצל העם הפלסטיני''. שמואל אגבר, אב שכול, בנו רותם נפל בתאונת אימונים בעת אימון חטיבת שריון כועס על מחול השדים סביב ועדת וינוגרד, מספר על ההתמודדות והיכרותו ארוכת השנים עם עולם השכול.
    אגבר שמואל, חושב שכולנו השתגענו, שהמערכת הפוליטית והתקשורתית נכנסו לסחרור מסוכן. מי שחונך לשמור על לויאליות, לצבא, למדינה, גם במצבים מביכים, זועם על כך שוועדת וינוגרד הוציאה את כל הכביסה המלוכלכת:
    ''האם יש עוד מדינה בעולם הנאור והמודרני שמייצרת דו''ח כזה? האם יש עוד ועדת חקירה שכל כולם הלקאה עצמית המחבלת בקיומה של המדינה שלנו - מדינת ישראל? ''תראו את העיניים הבוהקות משמחה אצל המנהיגים ושל שכנינו המוסלמים והעם הפלסטיני, אני לא ראיתי דבר כזה בשום מקום בעולם'', הוא אומר בכעס.
    אגבר, מכיר היטב את רבים מהמעורבים במלחמת לבנון השנייה. רותם (27) בנו נהרג בעת תרגיל אימונים של אוגדת שריון ב- 15 בפברואר 1999. כולם היו אז בתרגיל. כולם באו לשם כדי להראות ואולי גם לראות.
    מי היו הפרסונות, שהובילו אז את התרגיל?
    מי היה האחראי על קידומם של קצינים אלה?
    אלה התקדמו בסולם הדרגות, כי ככה זה.... וקיבלו את כל הקרדיט שנשאר כדי שיוכלו לקבוע לנו את גורלנו במלחמת לבנון השנייה.

    ''אני כבר אז לצערי ראיתי את ההתדרדרות של המדינה ''כשהפכתי'' בן לילה לאב שכול ולמדתי מקרוב ובאופן אישי את אופן קבלת ההחלטות, התנהלותם ואורח חייהם של הקצינים והפוליטיקאים. היום אין שום שמחה גדולה בריצה לפוליטיקה, זה לא מזמן להם ימים עליזים. פה ושם אתה מקבל גם עקיצות, ואלו עקיצות כבדות''.
    ''זו ארץ אוכלת יושביה. אי אפשר להיות שום דבר בארץ הזו, כי תמיד עדת הנשכנים והטורפים לא יתנו לבן אדם לחיות. אם אדם עשה מעשים פלילים או אונס ילדים קטנים אזי צריך לשפד אותו, אין שום גמישות בעניין. אבל כולם מושחתים?
    מה עושים עכשיו, רצח טוטאלי של כל המנהיגות, מה, ימצאו יותר טובים מהם? תשכחו מזה!!! אם אין יותר טוב, אז נלך על מה שיש.....חבל על המדינה שלנו''.
    ליבי עם כל ההורים השכולים שאיבדו את היקר מכול.
    מי ייתן ויהיו אלה אחרוני הבנים שלא ישובו עוד.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    צהל וממשלת ישראל בדיחה (ל''ת)

    מתנחל כתום, 19/01/08 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    יהי זכרם ברוך

    david, 19/01/08 18:46

    זה לא אומר שעוברים לסדר היום האיש האשם במותם של היקרים חייב לשלם באיזו דרך שהיא הוא יכול להתפטר יכולים ללכת לבחירות ולשלוח אותו לכל הרוחות העם יוצא לרחובות במיליונים שזה בישראל לא יקרה לעולם או שאלוהים ישלך לו משהו כמו ששלח לשרון ימח שמו וזיכרו כי הרי הוא כבר מת לפני שנים אך משפחתו מחזיקה אותו על מכונות בכדי לקבל את כל הפנסיות שלו מאות אלפי שקלים מכספו של משלם המיסים כל זמן שהגנב שקרן פחדן ארור אולמרט יושב על כיסאו של בן גוריון להבדיל ימשיכו משפחת שרון לחמוס את קופת העם אני מקוה שהאזרחים משדרות ואשקלון ועוטף עזה וכל משפחות החללים מהמלחמה האומללה שאולמרט התחיל יצאו לרחובות בצעקה נגד המשך שילטונו של אולמרט וקדימה קבוצת גנבים מושחתים כולל שס בשם אדוני גונבים כספים הרב לרב הזקן יותר חשוב העולם הזה מהעולם הבא כי לשם הוא לא הולך צדיק הוא לא אחרת לא היה יושב עים רשעים

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    שאדמה חשובה יותר מחיים,זה ממש אסון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כיבוש=שחיתות!!!, 19/01/08 18:10

    הגב לתגובה זו

    • איזה כיבוש מטומטם - החיזבלה העיף לכאן אלפי קטיושות וטילים (ל''ת)

      יצאנו מהשטח, 19/01/08 19:22

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    השטחים הכבושים עוד לא בלעו מספיק דם של נוער !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    זה נורא ואיום!!, 19/01/08 18:07

    הגב לתגובה זו

    • לך דבר עם ירדן ומצרים שיקחו את השטחים עם הנבלות ביחד

      אנחנו לא, 19/01/08 19:26

      והשטחים נכבשו כתוצאה ממלחמת ששת הימים. מלחמה שבזכותה אתה עוד קיים זבלן שכמותך. שלוש מדינות נילחמו בנו רצו לזרוק אותנו לים. אם לא היינו כובשים לא היינו מכניעים אותם. ואם הם היו כובשים לא היית בכלל קיים ולכתוב שטויות.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    פופוליזם זול!

    Eחד, 19/01/08 17:52

    גם קרב החוה הסינית היה מיותר בדיעבד, וכך גם המיתלה ועוד קרבות רבים. אף אחד מהנוכחים והכותבים לא יודע את העובדות, לא נכח בדיוני המטכ''ל ומעולם לא הנהיג מדינה בזמן מלחמה.

    מאז קום המדינה אנו סופרים למעלה מ- 22 אלף נופלים. חלק גדול מהם נפלו כאילו ''לשווא'', אך למעשה הם נפלו על זכותנו לחיות כאן. חלקם נהרגו במהלכים נכונים יותר וחלקם בטעויות גדולות (שעשו גם רבין, בגין, שרון, וכל מנהיגי ישראל).

    לכן כל מי שמתלהם אינו יודע על מה הוא מדבר, ועושה לעצמו חיים קלים. כך גם כותב הכתבה אשר מבקש להפנות אצבע מאשימה ולקשר בין איש אחד לבין מותם של 33 חיילי צה''ל זכרם לברכה. דברים פסולים שהם על גבול ההסתה.

    מתי כבר תבינו? במלחמה (וגם באימונים) נהרגים חיילים. זה בלתי נמנע.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ליבי עם ההורים השכולים

    אבנר, 19/01/08 17:40

    נכון שהמהלך הקרקעי בסוף המלחמה היתה שגיאה פאטלית שאף אחד לא הבין אז וגם היום מאיפה היא צצה . אולם העובדה שלא התחלנו במהלך קרקעי בתחילת המלחמה וניסינו לעשות הכל דרך האויר חסכה לנו חיים ואבדות רבות שאת זה משום מה אנשים שוכחים.
    אין מה לעשות במלחמה אנשים מתים השכול והיגון זה תוצאה כואבת של כל מלחמה.
    שום דבר לא יוכל לנחם הורים שכולים שאבדו את היקר להם מכל , גם לא התפטרות ראש הממשלה , אולם עליהם לדעת שבניהם במותם ציוו לנו את החיים והגנו על מולדתם. הם לא מתו לשווא . הם אלה שהפסיקו את ירי הקטיושות על ישובי הצפון והם אלה שהרחיקו את החיזבאללה מעבר לליטאני וחיסלו חלק מרכזי מהכוח שהיה לו.
    יהי זכרם ברוך לנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חווינו רק דוגמית מ-''מורשת אסון שרון&אולמרט'' (ל''ת)

    כל הארץ מאויימת, 19/01/08 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    דמם הקדוש שנשפך בהגנתנו אינו טיעון פוליטי. זהירות לכם. בני אדם (ל''ת)

    לזכור ולקדש, 19/01/08 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בגין מת משברון לב על מות חילים. גם הוא לא היה רשע אלא הוכשל. זהירות (ל''ת)

    דם קדושים..., 19/01/08 17:29

    הגב לתגובה זו

    • בגין היה חולה סרטן מזה הוא נפטר - ולא משברון (ל''ת)

      הלב, 19/01/08 18:03

      הגב לתגובה זו

      • בשברון לב- המערכת החיסונית קורסת. אפשר בלי שנאה... (ל''ת)

        הסבר, 19/01/08 20:19

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה נכון? ש''ס בשמאל הקיצון? או שמאל הקיצון זה ש''ס? (ל''ת)

    פסיקה עפ''י, 19/01/08 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    צה''ל לא רגיל לסיים בתיקו!

    דיפני, 19/01/08 16:31

    בניגוד לכל ''מעצבי האיסטרטיגיה הבטחונית'' שבנו על ''ניצחון'', ''הכרעה'' ,''חיסול'' החיזבאללה נגמרה המלחמה בתיקו. משום, שזו המציאות! אי אפשר היה להגשים את ''מטרות המלחמה'' כפי שישראל הציבה לעצמה. על כך צריכים כל ''מעצבי המדיניות ומקבלי ההחלטות'' לקבל אחריות ולפרוש. מעניין ש 80 אחוז תמכו ''במטרות המלחמה'' ונתנו גיבוי לממשלה ולצבא שלא מבינים מה הם עושים. לכן, גם עלינו, אזרחים פשוטים, מוטלת האחריות. כן מותר גם לנו להגיד -טעינו! אם נאמר זאת הכעס על ההנהגה יקבל עוצמה אחרת!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    פעולה מיותרת?פשע!!!!!!!!!!

    יעקב, 19/01/08 16:28

    במועד הפעולה כל אזרח ידע בברור
    כדלקמן:
    לכוחות אין יכולת להתמודד ולהכריע את שמורות הטבע.
    הטנקים אינם עמידים בפני טילי הנ.ט. המתקדמים.
    הפסקת האש מנוסחת ומקובלת.
    כלי הטיס שאמורים להנחית לוחמים אינם מוגנים מטילי הנ.ט.
    הקרבת חיילים וודאית לטובת הישג
    שסיכוייו קרובים לאפס?האם אינה פשע?

    הגב לתגובה זו

    • מחדל שצה''ל לא היה במיקלט תת קרקעי ממוגן.. (ל''ת)

      אתה צודק, 19/01/08 17:57

      הגב לתגובה זו

    • עוד הוגה דעות של כורסא...

      Eחד, 19/01/08 19:08

      ''כל אזרח ידע בבירור''?

      ומה - אולמרט, הקבינט, הממשלה (גם ביבי וברק שהיו בסוד העניינים), והמטכ''ל סתם השתעשעו?
      בבחינת נצא או לא נצא למהלך? בוא נשליך קוביה...

      רק שוטה יאמין לזאת.

      אל תשפוט אנשים בלי לדעת את העובדות (רוב מה שציינת הוא שטות גמורה), ולפני שהגעת למקומם.

      מציע לך גם לפתוח מילון ולעיין בהגדרה של ''פשע''. אנשים צריכים להיות אחראים בין היתר גם למילים, בהן הם משתמשים.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    הצל אותנו מאולמרט וברק . (ל''ת)

    ביבי .ביבי, 19/01/08 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הם צרכים ללכת הביתה .אולמרט ברק .

    סכנה, 19/01/08 16:27

    מיפלגת קדימה .

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    השמאל בהציוני התנגד למהלך קרקעי

    67, 19/01/08 15:57

    אבל הימין רצה עוד מילחמה
    וצהל שנברס על ידי ביבי ומפז לא היה מסוגל להגו עןל עצמו

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל המדינה תמכה במהלך הקרקעי. די לשקר הגדול!! (ל''ת)

    בכיינים, 19/01/08 15:55

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד ! (ל''ת)

      תודה, 19/01/08 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אולמרט, ה'' מעשיר ומוריש,,ממית ומחיה,,ובבית דין של מעלה אתה תשלם,,,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 19/01/08 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל המדינה תמכה במהלך הקרקרעי

    חיים, 19/01/08 15:29

    אני זוכר שהפגנתי בתל אביב נגד המהלך הקרקעי ואנשים צרחו עליי: ''בוגד''!

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד ! (ל''ת)

      תודה, 19/01/08 17:35

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    70-46=? שאלת IQ לתקשורת המגוייסת (ל''ת)

    חשב האוצר, 19/01/08 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ר' עובדיה עשה הון-עתק מדם הנופלים (ל''ת)

    אומנותו סחטנותו, 19/01/08 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    קשה לשפוט אותם אבל אולמרט לא אשם בהכל (ל''ת)

    יוסי, 19/01/08 15:17

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, לא הוכח שאולמרט שגה. הצבא כשל והכשיל. (ל''ת)

      שכל ישר, 20/01/08 09:32

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ל-39,40 הבעיה הדומיננטית - שמך אינו ברשימה הנ''ל (ל''ת)

    יועץ פרופ' היס, 19/01/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אולמרט, דמם על ידך גם אם תכחיש העם והזמן ישפטו אותך (ל''ת)

    אני, 19/01/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הכתבה זה תקדים לוינוגרד - לא נראה לי שזה יזיז מישהו (ל''ת)

    מהכיסא, 19/01/08 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    המות מחייך לכולנו כל שנותר לאדם זה לחייך בחזרה! (ל''ת)

    אילן, 19/01/08 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    השתלחות ''מגיבי אולמרט'' בשכול היא ציר הרשע/רוע (ל''ת)

    והמימון במשאבי, 19/01/08 14:47

    הגב לתגובה זו

    • לא בשכול, ידידי, אלא בשימוש בו לפוליטיקה. (ל''ת)

      הסבר, 19/01/08 20:23

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כמה מילים מהלב לאלו שאני לא מכיר

    דוד, 19/01/08 14:45

    הם כמונו, בשר ודם, גדלו איתנו ובילינו יחד.
    הם הלכו לרגע, עזבו את הבית, הורים,
    אישה,ילדים, חברים – קבענו גם פגישה לרגע שאחרי.
    לפעמים נדמה שהוא בכל זאת יחזור.
    הרי החיים כבר חזרו לתלם. עבודה בית תוכניות לחיים.
    אז איפה הוא למה הוא לא פה. איתנו קרוב לכולם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נכון המהלך הקרקעי היה בגדר הפלילי. אבל הבעיה שיש כמה משפחות שכולות

    אלי, 19/01/08 14:27

    שהופכות את השכול לעסקנות פוליטית. וזו הבעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    נכון המהלך הקרקעי היה בגדר הפלילי. אבל הבעיה שיש כמה משפחות שכולות

    אלי, 19/01/08 14:27

    שהופכות את השכול לעסקנות פוליטית. וזו הבעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    קשה להגיב לאחר קריאת הכתבה.

    נתן.ש, 19/01/08 14:26

    ולמרות הקושי,נכון היה לחכות לפרסום הדו''ח הסופי.ולאחר מכן לדרוש או לקבוע מהאשם את מה שחושבים לנכון.וכל זאת בהתאם לדו''ח הועדה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולמרט אני מבטיחך ככתוב: ה'' נותן לרשע כרישעתו,,,ואתה לא חסין,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 19/01/08 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט,הביט בשמות הנ''ל,,לב העם בוכה וכואב ודואב עליהם,,ואתה ,,,? (ל''ת)

    בצלאל, 19/01/08 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כואב הלב

    שלומי, 19/01/08 14:18

    יהיו ברוכים כולם, הלב בוכה על לכתם...
    עצוב לי

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עצוב ומיותר נורא אבל שימו לב מאיפה אין בנופלים

    עצב כפול ומכופל, 19/01/08 14:15

    כשקראתי את הכתבה ואת שמות הנופלים ומקום מגוריהם - שמתי לב לעובדה שמכה בי שוב - אין אף אחד מגוש דן. קשה לי נורא בהסבר שזה רק מזל... חומר למחשבה.

    הגב לתגובה זו

    • אין גם הרוגים מאילת, ב''ש, כפר סבא ו...

      דרור, 19/01/08 14:42

      חאלס עם השטויות אחי!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • ראשון לציון זה גוש דן ואתה מגעיל (ל''ת)

      לאוניד, 19/01/08 15:21

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולמרט : יהיה כייף לגור בארץ,,,נכון אהוד, אילו הם היו כאן ואתה לא,, (ל''ת)

    בצלאל, 19/01/08 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ראש הממשלה אלוף הספינים מענין איזה שפן הוא יוציא לעם ישראל הפעם????

    משה, 19/01/08 14:08

    ראש הממשלה הכי גרוע בתולדות המדינה, הגאווה היחידה שהיתה לעם ישראל שזה צהל אלוף הספינים הורס הכל ומפיל הכל על אלופי צהל ועל השג כך זה בארץ אולמרט !!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הורים בכיינים לילדים מפונקים!!!!!!

    דרור, 19/01/08 14:02

    ככה לא מתנהל צבא!!!!!
    בששת הימים איבדנו 700 חיילים בפחות משבוע ועוד כמה עשרות אחרי הפסקת האש! איש לא דיבר!

    הגב לתגובה זו

    • אבל אחרי מלחמת יום כיפור כבר דיברו - ומאז לא חדלו

      לדבר, 19/01/08 14:26

      לאבד בן ואני לא מאחלת לאף אחד.
      אל תשפוט אנשים שנמצאים במצב שכזה.

      הגב לתגובה זו

    • דרור אתה נשמע כאולמרט,,וההורים המפנקים מוכנים להתחלף אתך,, תתבייש, (ל''ת)

      בצלאל, 19/01/08 14:37

      הגב לתגובה זו

    • דרור בגלל אנשים כמוך התדרדרנו ונתדרדר

      שכולה מ-6 הימים, 19/01/08 15:12

      אני רוצה להגיד לך שאתה חוצפן ושתדע ,המשפחות השכולות אומרות היום את מה שרציתי להגיד לפני 40 שנה ולא העזתי,ישבתי ובכיתי והכאב איתי עד היום לא מוצא מנוח,אילו הייה לי האומץ אז ,היום הייה יותר שיקול דעת,חיי בנינו הם לא הפקר ואסור לזלזל בהם . אפשר לעשות טעויות בהרבה תחומים אבל בהימור על חיי אדם למען נאמנות לכסא ולהישרדות פוליטית זה פשע.במקרה הזה של ה-60 השעות האחרונות הייה פה רצח ואל רצח צריך לעמוד לדין

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט דם ה 33 זועק לצדק,ואתה חסר המצפון חייב לשלם על חטא יהירותך, (ל''ת)

    הפלמחניק הכועס,, 19/01/08 13:53

    הגב לתגובה זו

    • דו''ח ועדת וינוגרד,טרם פורסם.

      נתן.ש, 19/01/08 14:42

      על סמך מה הינך קובע ,אולמרט אשם ?.

      הגב לתגובה זו

      • היתה לו חתימה בכיס,,וזאת עובדה,ולכן השולח למלחמה אשם בהרג מיותר,,, (ל''ת)

        ההגיון הישר, 19/01/08 15:01

        הגב לתגובה זו

        • טועה, מטעה ומגמתי. החיזבאללה לא חתם ועם לבנון לא נלחמנו. אולמרט צדק (ל''ת)

          זהירות, 19/01/08 17:43

          הגב לתגובה זו

  • 29.

    מזוז חוקר כל שטות,,וכש 33 מצוינים נפלו אין דין ואין דיין,,בזיון,,, (ל''ת)

    בצלאל, 19/01/08 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הפעם נשאל :למה נפלו גיבורים,,התשובה: כי אולמרט רצה כותרות נצחון,,, (ל''ת)

    בצלאל, 19/01/08 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כולם חכמים בדיעבד ....

    ממש גאוני, 19/01/08 13:42

    אין דבר אחד בעולמנו שבדיעבד לא יכל להיות אחרת !!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כואב הלב...חבר'ה האלה הם מלח הארץ

    קיריל, 19/01/08 13:37

    כל יום מתפלל על הלוחמים שעכשיו נילחמים בעזה..הם אלה ששומרים האלינו...ואולמרט אין לי מילים מנוול מה אפשר להגיד...אני רוצה לישלוח לכם עוד פעם תנחומים..ושהשם ישמור אליהם..כי נפלו שם בשביל העם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    קצת היסטוריה!!! רבותי!! כנסו!!

    אילן, 19/01/08 13:27

    תחשבו על מלחמות העבר!!!!
    האימפריה הרומית!
    המונגולית!!!
    מלחמות הפונים
    מלחמת העולם השניה
    הראשונה
    מלחמת העצמאות!!
    עם בכל מלחמה היו מקשיבים להורים
    וכל הרוג הופכים לקדוש
    וכל מפקד שנהרג לו חיל מעמידים למשפט!
    אז שום מלחמה לא היתה מנוצחת!!!!!
    לעם היהודי יש תכונה
    מוזרה!!!!!
    מצד אחד הוא מצליח בכל משלח ידו
    )עסקים וכו(
    ובכך גם קונה לו אויבים מטבע הדברים!
    מצד שני מקדש את החיים ולא בקלות
    מוכן להקריב את חייו למען הגנה על רכושו!!
    הבעיה
    שלנו היא לא הערבים מסביבינו, לא האום ולא פוליטיקים מושחתים.
    הבעיה היא בתוכנו בתפיסת העולם שלנו!!!
    עם כל הכאב והצער כן מנהיגים טועים
    הם בני אדם!!!!
    אבל עם על כל טעות שנעשית נחליף
    הנהגה נצתרך ללכת לבחירות כל יומים!
    וכמו שאמר גוגו חלסטרה:ותחשבו על זה!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אולמרט

    תנין לבן, 19/01/08 13:25

    אולמרט לעולם לעולם לעולם לא יחוש את מה שחשות המשפחות השכולות הבנים שלו לא לוחמים.

    הגב לתגובה זו

    • לא רק שהם לא לוחמים, גרוע מכך - הם משתמטים!!!

      אודי אולמרט, 19/01/08 13:36

      איך אני יודע? גדלתי איתם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    רק ביבונים אינם מבינים את המהלך המזהיר של אולמרט

    יגאל כהן, 19/01/08 13:24

    הכניסה הרגלית 48 שעות לפני הפסקת האש .

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    Read

    me, 19/01/08 13:09

    All,

    The pain is unbearable for all of us, especially for those who lost their loved ones!

    The stories are very sad and I am sure we all share the pain.

    Nevertheless, if Olmert is to blame or not, he is the best person at the moment to lead our country. There are no winners in war, but please do not let us lose when there is a chance for peace.

    The alternatives are far worse than what we have today, don't let them fool you, it is easy to be a smart ass after the actions are over, but will they be smarter when they are in charge? I do not think so. Well, to be honest, they all proved not to be in the past.

    Think before you act.

    All the best to the families, friends and all of you.

    הגב לתגובה זו

    • why would you prefer an AL CAPON like olmart (ל''ת)

      charles, 19/01/08 15:05

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    כשראש הממשלה הוא מלך הספינים...

    ד''ר אביבה כהן, 19/01/08 13:08

    כל יום שאולמרט יושב בשלטון, זאת בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חוכמה לאחר מעשה.

    חי, 19/01/08 12:47

    במבחן התוצאה ישראל חזרה להיות המשוגע של השכונה. וזה מה שחשוב. הקורבן לא היה מיותר וחבל לי על המשפחות שנופלות קורבן למשחקים פוליטיים. אין הבדל בין מי שנפל ביום הראשון או ביום האחרון. בין מי שנפל בקרב או בשער הקיבוץ. מלחמה זאת מלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • מלחמות הן ארורות. קורבנם לא היה לשוא. היה כשלון לא רשע. די בבקשה. (ל''ת)

      צדקת, 19/01/08 23:03

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הצבי ישראל על במותתיך חללים ז''ל.

    חיל זקן, 19/01/08 12:47

    הצבי ישראל על במותך חללים,
    איך נפלו גיבורים?
    טמטום של ראש ממשלה!
    שר ביטחון, מומחה לשביתות!
    ורמטכ''ל לא מבין מערכות יבשה!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם להחריף ולהתמיד תגובות, -יבינו (ל''ת)

    בוריס ד, 19/01/08 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    סוף סוף עיתונות במיטבה

    אלון ה, 19/01/08 12:41

    עד עכשיו זכינו להכיר את היחצ''נים הנכלוליים של אולמרט והממשלה ולעיתונאים המביכים האלה שהתנדבו במלוא ההתלהבות לפרסם את דבריהם.

    אז הנה נותנים במה ראויה לכל המשפחות של 33 ההרוגים, ואכן חשוב לשמוע את קולם של כולם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אתם לא מבינים עד כמה זה גרוע...

    מאירה, 19/01/08 12:29

    גם אם הבנים שלו היו שם, באמצע שדה הקרב, האיש הלא יהודי הזה היה יוצא למבצע ומקריב אותם בכדי להישאר על כס ראש הממשלה. אלמרט היה עוקד את כל משפחתו בעבור השררה והליחוחים של בוש או סרקוזי. הוא עד כדי כך נטול ערכים. בדיוק כמו שמעון פרס שמכר את אשתו בעבור הנשיאות ואת עם ישראל בעבור פרס נובל למלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • פרס טרם הסביר לנו מדוע הוא וערפאת קיבלו פרס נובל ? (ל''ת)

      צחי, 19/01/08 13:14

      הגב לתגובה זו

    • יש כדור קוראים לו פרוזק,חלש אבל בתור התחלה תנסי אולי יזוז משהו! (ל''ת)

      אילן, 19/01/08 13:40

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    קורא את התגובות שלכם . וכואב הלב!

    לוחם בצה''ל, 19/01/08 12:29

    יש פה מגיב אחד שקורא לכל אותם הלוחמים שחרפו נפשם ''פרייארים'' אני הבנתי שהוא כתב את זה מתיסכול על המדינה אבל אנשים נהרגו נתנו את החיים שלהם לא בשביל הממשלה שהם יצאו לקרב בקנטרה או בבינת ג'ביל הם לא הלכו לתת תחיים שלהם בשביל אולמרט אלה בשביל כל עם ישראל! למות בעד ארצנו! גם בשביל החארות שבינהם זה מה שמרגיש לוחם לפי כל פעילות..אנשים כמוך לא מבינים את זה.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מגיב אחד לעניין (ל''ת)

      א, 19/01/08 14:32

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    המבצע החל לפני שהחיזבללה, זה שלחם נגדנו, אישר הפסקת אש. בזהירות אנא

    עם כל הכאב, 19/01/08 12:28

    בדיעבד, ובגלל הכאב, מובן הנסיון למצוא אשמים לאובדן. אבל אי אפשר לטעון לשיקול דעת בלתי סביר בעליל מצד הממשלה. אם לכל הרוג ימצא ''אשם''- לא יקומו מפקדים וראשי ממשלות. בכל מקרה תודה על המאמר החשוב ונוגע ללב שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מצדיע לנופלים ולמשפחות. בלי פוליטיקה. רק חיבוק והצדעה !!! (ל''ת)

    אזרח, 19/01/08 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אבדן בן או בת

    מל22, 19/01/08 12:21

    בכל התרבויות, אבדן בן או בת, נורא יותר מכל אבדן אחר.

    ליבנו עם המשפחות השכולות, שעולמן נחרב.

    כשלאבדן מתלווה הידיעה שאפשר היה למנוע אותו, הכאב כפול ומכופל.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לחן- תודה רבה על המחשבה והתזכורת. לא שכחנו. רק זהירות בהאשמות מכאב (ל''ת)

    מלחמות ארורות, 19/01/08 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני מת לעוד מלחמה חייב לנקום

    מת לנקום1, 19/01/08 12:18

    הייתי בלבנון ולא הצלחתי לספק את יצר ההרג שלי

    הגב לתגובה זו

    • You do not deserve a comment dude (ל''ת)

      me, 19/01/08 13:11

      הגב לתגובה זו

    • רואים שאתה גובניק!!!!!!!

      אילן, 19/01/08 13:36

      כשהיתי חוזר ממארבים
      הדבר שהכי שימח אותי זה לראות את האורות של המוצב מנצנצים מנצנצים ולדעת שחזרתי בשלום!
      ומחכה לי ארוחה חמה!
      לא יצר נקמה ולא בטיח!
      פשוט עוד יום עבודה!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם אולמרט עדיין ראש ממשלה,כניראה שלחיי בנכם אין משמעות !!!

    מגיע לנו, 19/01/08 12:11

    איך יתכן שהרוצח אולמרט עדין ראש ממשלה?!
    כניראה שחיי בנכם לא חשובים לכם !!!
    וה 7000 שקל שאתם מקבלים מדי חודש ממשרד הביטחון מפצים דיים על מות יקירכם !!!
    אז בבקשה ממכם אל תחכו לדוח הסופי כי גם אז לא תעשו כלום !!!
    אני כואב את מות יקירכם ,אך בוש וניכלם בכם !!!

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה מהם? כל העם הזה אחראי לחדלון הזה שנקרא אולמרט. (ל''ת)

      אבי, 19/01/08 13:26

      הגב לתגובה זו

    • מי נתן לך את הזכות המוסרית לקבוע ?

      נתן.ש, 19/01/08 14:59

      מי אתה ומה אתה,הקורא לרה''מ ''רוצח'' ?,יושבת ועדה שחקרה ותוציא מסקנותיה בסוף החודש,ואתה מרשה לעצמך ועוד בעילום שם פחדני,לכנות את ראש ממשלתי רוצח.ןעוד לבוא בטענות למשפחות שכולות.בוש לך אם יש בך את הרגש הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כשמדובר בנדלן אין לי ספק שאולמרט לא נוהג בפזיזות כי הוא פוחד להפסיד

    אולמרט, 19/01/08 12:10

    כשמדובר בדם בנינו, הוא מתנהג בצורה שונה לגמרי.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ליבי עם המשפחות, אבל

    אחד מהגליל, 19/01/08 12:09

    כואב כואב הלב,,אבל באמת חייב לשאול כמה שאלות,,
    1, מה עם יפלו קטיושות, פגזים בכפר סבא, רעננה,,גם אז נגיד שהיה מיותר ?, כמובן, אם נשאר עד אז כמדינה,
    2,גם שלום הגליל מיותר,?? כמו שחשבו ''4 האמהות'', ?
    3, אולי בכלל לא צריכה להיות לנו מדינה??,
    4,,במידה שיפלו על רעננה קטיושות,,ואז נכנס לעזה,וכלוה וכולה,, האם כאזרח מהגליל, עלי לסרב להתגייס,,? אולי רעננה גם לא שלנו,? ושוב, מצטער על כל החללים שנפלו, זו כבר ה''מדינאים שלנו,, שאלוהים,,,,את כולם,

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה ממש עצוב. אבל טוב לדעת שיש לנו דברים שמחים בחיים כמו נינט המדימה

    יפה, 19/01/08 12:04

    כפרה עליה איך אני אוהבת אותה היא כזאת מלכה!!!!

    יהיה זכרם ברוך.

    הגב לתגובה זו

    • את אמיתית?? (ל''ת)

      אוקס, 19/01/08 14:28

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא לשכוח להצביע קדימה!!! כי זוכרים את שרון. (ל''ת)

    אבי, 19/01/08 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אומרט קח אחריות ולך הביתה

    ערן, 19/01/08 11:57

    כול המלחמה נוהלה בצורה רשלנית לא אחראית וזרעי הפורענות ניבטו כבר בהחלטה המטומטמת למנות את פרץ כשר ביטחון והאיש שעומד בראש הפירמידה לא מוכן לקחת באמת אחריות על הכישלון,החלטה על יציאה לפעולה אחרי שכבר סוכם על הפסקת אש היא היא כבר גובלת בפשע ,ושיפסיקו כל אנשי החצר של אומרט בערוץ 10 ערוץ 2 וידיעות אחרונות להגן על האתרוג הרקוב ,כי זה לא יעזור אולמרט ילך הביתה במוקדם או במאוחר ,הרי שלום אמיתי הוא לא יכול להביא,הנסיגה שלו מעזה ניכשלה בגדול כנ''ל המלחמה בלבנון,כניראה שהשלום שלו לא יראה יותר טוב ,במיוחד כשהדבר היחיד שעומד לנגד עינייו זה הישבן שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ממש לא היה מיותר. והמחלמה הייתה מוצדקת!

    רועי, 19/01/08 11:54

    טוב שיצאנו למלחמה. חבל שנהרגו לנו חיילים אבל ככה זה במלחמות וזה לא קל לאף אחד ליבי עם המשפחות. יהי זכרם ברוך.

    אולמרט ראש הממשלה האמיץ הראשון שלא פחד מעימות, הגיע הזמן שנעמוד על שלנו ולא נפחד כל הזמן, כך בלבנון כך גם בעזה וכך גם מול אירן וסוריה, כשצריך לעשות מלחמה עושים אותה בכאב אבל עושים כי האלטרנטיבה היא גרועה הרבה יותר.

    חוצמזה קחו בחשבון שאנשים כל הזמן מתים על שטויות כגון זיהום אוויר או תאונות דרכים, אם למות אז כבר במלחמה על המולדת.

    הגב לתגובה זו

    • חבל על הזמן כמה שאתה מפגר !!! (ל''ת)

      ימותו השמאלנים, 19/01/08 12:16

      הגב לתגובה זו

    • אתה צריך להישלח להסתכלות!

      רענן, 19/01/08 12:35

      יש מלחמה והיא הכרחית,אבל ממש לא הכרחי לשלוח ילדים לטבח כשכבר הכל גמור..

      מעניין מה ההורים שלך היו אומרים אם אתה היית אחד מהשמות המוזכרים פה...

      ויש לי תוחשה שאתה עוד אחד שמנותק מהמציאות סביבו..לך תעשן עוד זר קוצנים ריחני...

      הגב לתגובה זו

    • כמה אפשר להיות מטופש , הנימוקים והיגיון של גור ,,

      אליצור, 19/01/08 12:43

      שימפנזה בגיל שבוע , מאוד מתאים שתונהג ע''י אולמרט .

      הגב לתגובה זו

      • דווקא אתה מפגין חשיבה בבונית.. (ל''ת)

        א, 19/01/08 14:42

        הגב לתגובה זו

    • לרועי,

      אלון ה, 19/01/08 12:48

      רק אומר לך 2 דברים:

      1) זאת היתה מלחמת ברירה מובהקת, שהמלחמה לא שינתה בכלל את המצב שהיה לפני המלחמה. החיזבאללה עדיין יכול לירות טילים, ולא רק החיזבאללה. וכעדות לכך, הקטיושה שנפלה בשלומי והקטיושות שנפלו בקריית שמונה לפני כמה חודשים. אז למהלכיו של אולמרט אתה קורא ''אומץ''? לזה אתה קורא ''מלחמת על המולדת''? ואם אתה חושב שהאלטרנטיבה היא גרועה הרבה יותר, אז סימן שאתה מאמין בכל לבך שמדינת ישראל היא מדינה חלשה.

      2) אתה כותב שאנשים מתים משטויות כמו זיהום אוויר או תאונות דרכים. זה ממש חמור שבזה מסתכמת ההתייחסות שלך לדברים האלה. ודרך אגב - יש אנשים שהם אחראים לשטויות מהסוג שציינת, והם נשפטים על כך ומקבלים עונש. בטח לא מהסוג של עריפת ראשים.

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו לא התחלנו את המלחמה, רק חבל שלא סימנו אתה

        יוסי, 19/01/08 13:48

        אלון לפי מה שאתה אומר הינו צריכים לשבת על הגדר כמו ברק ב99 ?
        אולמרט פעל הכי נכון בעולם שהוא הגיב.
        כי זו היתה תקיפה על הריבונות של מדינת ישראל. אני לא יודע אם הוא עשה את זה בגלל חסר הנסיון הצבאי שלו או מתמימות אבל זו היתה ההחלטה הנכונה!!
        מה ששום מנהיג אחר כיום (ואז) לא היה עושה (לצערי הרב ). זה שהוא נכשל בהנהגת הצבא (שזה לא תפקידו למרות שהוא לקח את זה על אצמו ) ובגלל אותו חוסר נסיון צבאי של שר ביטחון שלא מבין באסטרטגיה צבאית (ולא חשוב כמה מהר הוא לומד ). ואולי להבין שאת הרמטכל צריך לבחור לא רק על בסיס של אם הוא מוכן לפנות יהודים או לא. גרמו לתוצאות של המלחמה . ואת זה צריך לחקור רק כדי להפיק לקחים. ולא כדי לצלוב אותו כי זה רק יתן סימן לאויב שעדין יושב על הגדר שבפעם הבאה המנהיג שלנו (ולא משנה מי זה היה )היה מפוחד יותר. . (רק לא נשכח שלפני המלחמה אף אחד לא רצה אפילו לחשוב על כניסה מסיבית לתוך לבנון בגלל העבר שיש לנו שם)

        רק שהיה ברור אני לא בעד אולמרט אבל אסור לפגוע בו כי הוא קם ואמר עד כאן זה קו אדום שלנו!!

        הגב לתגובה זו

        • כמובן, יוסי, זכותך לחשוב מה שאתה רוצה...

          אלון ה, 19/01/08 16:18

          ...רק אני רוצה להזכיר לך כמה עובדות שהרבה מתעלמים מהם בנוגע למלחמה:

          נתחיל מזה שהיו התרעות שעומדת להתבצע חטיפה, אך גורמים בממשלה ובצבא בחרו להתעלם מההתרעות, שלא לדבר על זה שנסראללה הצהיר על כך קבל עם ועדה שהוא מתכוון לחטוף חייל. אנחנו בחרנו להתעלם מאזהרותיו, לא התכוננו לכך ואז קרה מה שקרה.
          המחדל הוא כולו שלנו, והדרך שבה בחרנו לטפל במחדל ובפרובוקציה שבאה בעקבותיה, בכך שיצאנו למלחמה נגד החיזבאללה, זה בלהגביר עוד יותר את המחדל. אז אני ממש חולק עליך. אנחנו כן אלו שהתחלנו במלחמה.

          צריך גם להזכיר לך דבר חשוב נוסף. למרות שאולמרט בנאום ''העד כאן'' המפורסם שלו הצהיר על שלוש מטרות ברורות מאוד למלחמה. אולמרט ידע טוב מאוד שלא ניתן להשיג אף אחת מאותם מטרות. אז ככה שהוא קיבל החלטה, אך בלי שום תוכן ומבלי שיידע באמת מה הוא עושה, ובו זמנית הוא מרמה ביודעין את הציבור עם ההכרזות שלו.
          אתה אומר שאסור לפגוע בו. אבל מה לעשות - אם היו שולחים אותך למקום מסויים, מתוך אמונה ושליחות והמון מוטיבציה, ולפתע היית מגלה שהמקום הזה לא רק מסוכן מאוד ואין לך מושג מה אתה עושה שם, או לחילופין - מונעים ממך לעשות את שהיית אמור לעשות ואתה מגלה שהחיים שלך בסכנה כתוצאה מכך. אז איך היית מרגיש? איך היית מרגיש שאתה לא מקבל תשובות לכך שבכלל לא מובן מה עשית באותו איזור מסוכן?

          הגב לתגובה זו

    • חבל על האנרגיה של ההקלדה

      עומר שמעוני, 19/01/08 13:25

      עבור אנשים כמוך..

      הגב לתגובה זו

    • מסכים!!! עם כבר למות אז לפחות בעד משהו! מילים כדורבנות!! (ל''ת)

      אילן, 19/01/08 13:29

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    פראיירים

    יוסף, 19/01/08 11:45

    כואב אבל אמת. זה לא למות למען המדינה. מתו סתם כי הפוליטיקאים רצו לנסות ולכסות על הבושה והמפלה. גם בזה נכשלו.
    מה שעצוב זה שאף אחד לא יתפטר. אולמרט יישאר. ומה שהכי עצוב? שאף אחד גם לא יפיל אותו. כולנו מרוכזים בעמנו, בחיים שלנו וזו כל הבעיה. אם זה לא היה כך, אולמרט לא היה מרשה לעצמו למנות את האידיוט לשר ביטחון ולא היה יוצא להרפתקה האחרונה. אנחנו אשמים, רק אנחנו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לאולמרט זה לא הזיז , בניו היו מוגנים טוב בחו''ל וכן גם כיום . (ל''ת)

    אליצור, 19/01/08 11:43

    הגב לתגובה זו