• 105.

    i love your article,you are great writer (ל''ת)

    zippy, 24/01/08 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    למה מצחיק? זה נכון ורציני מאוד (ל''ת)

    מעריכה, 21/01/08 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    סוף סוף משהי שכותבת יפה וגם נראית טוב

    דנית, 21/01/08 08:04

    זה יפה שאת לא עסוקה בלהשמיץ

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    בהצלחה ציפי!!

    עדינה, 20/01/08 18:14

    ציפי את מ ד ה י מ ה ,רהוטה,ענינית,
    חכמה ובעלת יכולת ביטוי יוצאת מן
    הכללץ ב ה צ ל ח ה גדולה!!!

    אל תתיחסי לכל הרוע הנובע מ''אנשים קטנים''.

    תמשיכי להביע את דעתך!יישר כח!!

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    למה לאפשר שפת ביבים כמו של 98 ביהדות?

    אדוני העורך!!!, 20/01/08 09:22

    אין לזה קשר לסתימת פיות או לצנזורה. ממש לא. לעורך המדור יש חובות של שמירת לשון נקיה ככל האפשר (לפעמים זה בלתי אפשרי) במדור כמו יהדות שעדיין קיימות לגביו כמה ציפיות. במקרה זה אסור היה לכתוב את המשפט הגס והבוטה הזה. זה ממש מכוער ולא לענין.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ציפי

    תמר, 20/01/08 00:08

    בחורה מוכשרת.
    גאווה לרחובותיים

    הגב לתגובה זו

    • בתור רחובותי אני מעדיף להתגאות ב...

      רחובותי גאה, 20/01/08 13:50

      מכון וייצמן, הפקולטה לחקלאות, הספורטק או אפילו פאב ההרצל.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    משהו מוכן להסביר לי לגבי ינון מגל...

    תוהה, 19/01/08 22:52

    הוא תמיד היה דתי, או שחזר בתשובה בתקופת ההתנתקות??

    הגב לתגובה זו

    • לפני ההתנתקות,

      יוסי, 20/01/08 03:55

      אך היכן כיפתו?

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    חוטובלי בתחת שלי (ל''ת)

    דוד, 19/01/08 22:46

    הגב לתגובה זו

    • אוי, הצחקת אותי. תודה (ל''ת)

      :-), 20/01/08 12:33

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    יש לה את זה! אשכרה. תאמינו לי. מצחיקה בטרוף.

    כנסו לקישורים, 19/01/08 19:26

    רויטל ויטלזון - מאחוריך. תזהרי!!!
    http://www.shesh.org/datologia_5.doc
    http://www.shesh.org/datologia_11.doc

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    המון מטלות קריאה ממתינות לה במוצ''ש... (ל''ת)

    חומר רב למחשבה, 19/01/08 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ציפי מעולה! שיהיה בהצלחה! (ל''ת)

    המגזר, 19/01/08 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מתוקה אמיתית

    זאב הערבה, 19/01/08 08:53

    רק שלא תתקלקל לנו.חמודה מתוקה נופת צופים שיסלח לי היושב במרומים אבל אני יותר מתעניין במתיקותה ובהשראה שאני מקבל רק מלראות את יופיה וכל מה שהיא אומרת מבחינתי זה רק מוסיף לה עוד ועוד חן.ציפי לא האמנתי שקיים בי עוד היצר חשבתי שהנשמה הלכה ממני לבלי שוב אבל הצלחת לעשות זאת ואני חייב להתוודות אני מאוהב בך יקירתי.

    הגב לתגובה זו

    • היא מגלומנית

      נתניהו, 25/01/08 02:18

      ציפי תפסיקי להחמיא לעצמך

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    רק נתניהו!כנסו אל תפספסו! אני יותר חכם משאני נשמע!

    ליכודניק גאה!, 19/01/08 03:17

    כן רק עם נתניהו נוכל להפסיק את ההמתנה המייאשת לחורבן במדינה שלנו. כל הזמן אנחנו שומעים על זה, מדברים על זה, מצפים לזה, אבל זה לא באמת קורה. עם ביבי נתניהו כראש ממשלה- הסירו כל חשש, בוא יבוא חורבננו המיוחל!!!!!! זו הבטחת בחירות אחת שאין ספק שמר נתניהו יכול לקיים. היידה ביבי, היידה שרה, היידה ארקדי!

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא סתם חכם מכפי שאתה נשמע (ל''ת)

      אתה ממש גאון, 19/01/08 10:29

      הגב לתגובה זו

    • חחחחח חזק אהבתי (ל''ת)

      קסירין, 20/01/08 02:29

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    ועדיין - מה זה שייך ליהדות כל זה? (ל''ת)

    רוצה תשובה!!!, 18/01/08 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ינון מגל הולך להקריא חדשות

    רק להקריא וזהו, 18/01/08 15:38

    שלוש הערות למישהי שכנראה יודעת לקרוא מהר והרבה:
    1. נא לא להתבלבל ציפי. ינון מגל - שאין לאיש רבע טענה אליו - הולך להקריא חדשות מטלפרומפטר שמישהו כתב עבורו. הוא לא יוצר חדשות, לא עורך חדשות ולא מוסיף או גורע עומק מהחדשות. מדי פעם ראיון קצרצר עם מישהו, חילופי השאלות המתבקשות שגם אותן פחות או יותר הכינו אחרים. הוא מגיש עניני ונעים, בוודאי ראוי ומוכשר אבל חסר השפעה כלשהיא בתפקידו החדש. אז נא לא לעשות מהומה על לא מאומה. תודה.
    2. חוץ מזה אני מסכים איתך לגמרי בענין גל''צ. הם באמת הכי גרועים ומעצבנים באותם פרמטרים שציינת.
    3. שיהיה בהצלחה בטור החדש, מכל הלב! את בהחלט אדם כובש (במובן המאד חיובי). אולם ההצלחה אינה מובטחת הואיל והאינטרנט (בדיוק כמו החיים עצמם) הוא חיה מוזרה ששונאת צדקנות, הטפות ותחושה של ''אני יודע הכל''. מאידך גיסא האינטרנט אוהב זרימה, הפתעות וגם יותר נופך וביטוי אישי. התוכלי לעמוד בכך? ימים יגידו. שבת שלום!

    הגב לתגובה זו

    • ניכרים דברי אמת (ל''ת)

      הכל נכון, 18/01/08 17:47

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    היא רהוטה אבל דידקטית וצפויה להחריד (ל''ת)

    ציפי - שימי לב, 18/01/08 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    תמונה יפה אבל מדי כהה (ל''ת)

    בהבצלחה ציפי, 18/01/08 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    זו הרהוטה החדשה של המגזר?

    גיל, 18/01/08 14:14

    מה היה לנו כאן:
    ביקורת אחת על קמפיין פירסומי מסויים.
    תגובה על מינוי דוס צנוע, אמיתי ומטכליס''ט (כמו כולנו) להגיש חדשות.
    התייחסות פשטנית לפרשת השבוע בראי המצב ד'היום.
    ואללה, בהחלט חדשנות מקורית וחשובה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    רהיטות היא קיצור ל''אין לי מה להגיד, אבל אני עושה את זה טוב''. (ל''ת)

    פירסומאי, 18/01/08 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    שערך הארוך, נערה

    Drusilla, 18/01/08 11:06

    שלום ציפי
    ברוכים הבאים ל-NRG יהדות
    ננסה לעשות את הנחיתה שלך קשה ככל האפשר
    יש פה טוקבקיסטים משועממים, ובעיקר מרושעים.
    התפלאתי לראות ש''קולך'' מפנים קישורים לפה ולערוץ המתחרה בעוד שהעיתון החרדלי בשבע מחרים את מעריב.
    תראי ציפי אני מקווה שאת באמת קוראת אותי.
    וכעת, לעניין.
    לצערך הר את ממוקמת במשבצת של ''הרווקה הדתיה המודרנית המשכילה שיש לה מה להגיד וגם תל אביבית ואפילו לא ירושלמית (אין על י-ם!) גם ימנית וגם וגם וגם''
    בקיצור, מושלמת. פנייך הזכים חושפים בחורה אינטיליגנטית שעושה דוקטורט, בעלת דעות פוליטיות, שנמאס לה כביכול מהשיח על גם וגם וגם, ובכל זאת היא מתעקשת ולא איבדה תיקווה, ומי יודע איזה בחור דתי יתרשם ממנה אחת ולתמיד? כל כך קשה בתל אביב.
    והרי במה את נבדלת מהתל אביביות? שאת צדיקה. או כך את משכנעת את עצמך. פנייך הטהורות, ושיערך הארוך.
    ואם לא הבנת עד עכשיו, נראה מאוד שהטור הזה הוא כיסוי למצוקה האישית שלך ''רווקה בת 32'' ''חוויתי מערכות יחסים ארוכות אבל...'' והרי נערות זכות ומשכילות זכאיות לפרס הולם לא?
    זה נורא מחניף להראות לסביבה כמה את מוצלחת ומושקעת, אבל כמוך יש עוד המון.
    את לא מציאה כזאת גדולה כמו שאת חושבת, אבל כמו שאומר השיר, כשאת אומרת לא, אז למה את מתכוונת?

    הגב לתגובה זו

    • וואו, איך הרישא לתגובתך מעיד על הסיפא

      ידיד של ציפי, 21/01/08 10:32

      אכן, מתברר שיש כאן טוקבקיסטים מרושעים וקטנוניים. טוב שיש לך, לכל הפחות, מודעות עצמית גבוהה.

      ולגופו של עניין: יש לך שורה של טעויות עובדתיות בתגובה, שהופכים את הניסיון שלך לערוך ניתוח פסיכולוגי של ציפי לפאטתי במיוחד (ואל דאגה, הוא פאטתי גם בלעדיהן).

      אני תוהה מה היה הצורך שלך לכתוב את התגובה הזו? לדעתי, כדאי לך להשקיע בכך מחשבה, אולי תוך היעזרות באיש מקצוע מתאים.

      הגב לתגובה זו

      • אפרת ליבמן: השיער והאגדה

        Dru, 21/01/08 21:17

        ידיד יקר
        לפני שנים לא רבות היתה פה נערה ירושלמית: אפרת ליבמן.
        היא כתבה טורים מבריקים ונוגעי לב על יסורי הרווקה הדתיה
        שיערה כיסה על פניה
        אלא מה
        כאשר היא התחתנה (בגיל 28!צעירה כל כך!) היא הסירה את רעלת השיער
        ונחשפו פניה האמיתים.
        מתי ציפי תסיר את המסכות מעליה?

        הגב לתגובה זו

        • לא הבנתי את הרלוונטיות (ל''ת)

          מאוד מאוד מסובך, 27/01/08 12:38

          הגב לתגובה זו

  • 85.

    יש לי בעיה עם אנשים שאינם מלבטים..שיש להם תשובה מוכנה תמיד (ל''ת)

    בזכות הלבטים, 18/01/08 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תענוג לקרוא (ולראות) את ציפי חוטובלי

    כ.ג., 18/01/08 08:20

    רענון אמיתי לימים סגרירייים אלה. המון אנשים ראו את התוכנית בטלויזיה רק בזכותך (כבוד - כנראה - למרגלית על הגילוי).

    הרבה הצלחה לך בדרכך והלוואי שהיית מסכימה להתחתן איתי.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ציפי יקרה -כנסי

    חילוני גאה, 18/01/08 08:04

    את יפה חכמה ורווקה אולי נשתדך ונגשר על הפערים ביננו .
    למרות שהשקפותי שונות בתכלית מהשקפותיך הגיע הזמן שנצור דיאלוג ביננו .
    את וחבריך מוזמנים בכל עת לדיאלוג אמיתי וכנה בו ננסה לראות את המשותף ביננו.
    ועד אז הרבה בריאות ואושר

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אני לא אומר לה להוריד את החוטיני והיא לא תגיד לי לאכול צ'ולנט (ל''ת)

    בלי חוטיני, 18/01/08 06:48

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ציפי-רוצי לפוליטיקה ואני איתך למרות שאני חילוני (ל''ת)

    גל, 18/01/08 06:30

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מעולה אין אין עליך מעריץ מהקריות (ל''ת)

    צפי, 18/01/08 00:30

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    וד''ש נוספת מכפר אדומים!

    רן, 17/01/08 23:25

    נהניתי. בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ציפי, תתחדשי !

    נעה ס, 17/01/08 23:14

    תתחדשי על המדור!
    מה קורה ?
    נעה.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ציפיל'ה, כל הכבוד!!! מתה עליך (ל''ת)

    דפנה, 17/01/08 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    שמ משפחתה

    ישראל, 17/01/08 22:21

    מה מקור השם חוטוולי? איטלקי? הונגרי?

    הגב לתגובה זו

    • מה דעתך על...

      אחד שמבין, 24/01/08 10:58

      גאורגיאני(יענו גרוזיני)!

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אין כמו ציפי!! רהוטה חכמה אמיתית. קצר ועניין (ל''ת)

    דליה, 17/01/08 21:52

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ציפי כל הכבוד

    ר.ש, 17/01/08 21:48

    שמח לראות שקיבלת טור קבוע ב NRG

    בהצלחה בהמשך.

    רונן.

    אם תרצו - אין זו אגדה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    צריך להמשיך במדיניות ההתנתקות

    דודו, 17/01/08 21:46

    על אף פרצי הזעם של ציפי היפה
    וחבריה מהימין הסהרורי.

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט, צריך להתנתק משמאלנים סהרוריים כמוך

      ש, 18/01/08 07:21

      המוות וההרס שאתם מביאים הוא חסר פרופורציה לגודל המזערי שלכם.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    המגזר החילוני הוא פיקציה של ''מקופחי התקשורת''

    גילמור, 17/01/08 21:45

    מתי תבינו שהמגזר החילוני אינו מגזר מאוחד, לצערנו המציאות היא, שכמו בכל העולם, המגזר החילוני הוא בגדר ''אדם לאדם זאב'' . יש בכך המון המון מן השלילי, אך מאידך גיסא, דבר אחד שבטוח הוא שאין המגזר יכול להיות קורבן לתעמולה שמאכילים אותו בה רבנים וערוצי תקשורת יעודיים. זוהי מנת חלקם של הכתומים חוששני, אבל מובן שאין אתם רואים זאת. מגיל צעיר חונכתם על ערכיי השטן במסווה ערכי האל. בנימה אישית אני יכול לומר שאני מכבד בעלי דעה שונה משלי כל עוד הם מוכנים להתדיין. לצערי חלק ארי במגזר שלכם גזר את דיני כחלק ממגזר לא קיים וכשמאלן חסר תקנה(מעולם לא הצבעתי מרצ, אפילו לא עבודה. בעוונותיי הצבעתי לשינוי ועל כך אני רוצה לבקש מכל העם סליחה, טעיתי בגדול ולמדתי כמה רעה היא שנאת החינם של גזעני שינוי)
    אין למדינה שלנו עתיד, ובדיוק כמו בתנ''ך, אתם מקדמים את חורבן הבית. שיבושם לכם בחורבנכם, לצערי כל אשר עיניים בראשו חושב פעמיים ושלוש האם לגדל פה את ילדיו, כאן בכהנאסטן. מדיניות הלבנסראום שלכם תהרוג את כולנו אבל היהודים ימשיכו לשרוד ואף לעשות חיל בגולה. את זה אפילו מאמציכם לא יצליחו להרוס.

    הגב לתגובה זו

    • אבל למה אתה עדיין פה?

      ימנית ימנית, 17/01/08 22:52

      למה אתה לא לוקח את הילדים והאישה ויורד מאיתנו? אתה מפריע אז פשוט לך כמו שאתה רוצה. לא מחזיקים אותך בכוח!!!

      הגב לתגובה זו

      • נולדתי פה,עשיתי צבא, המדינה הזו שלי לפחות כמו שהיא שלך...

        גילמור, 18/01/08 13:45

        אני אוהב את המדינה הזו,עודני בחור צעיר ולא נשוי, בסה''כ בן 24. וכואב לי מאוד מה שאתם עושים למדינה. אתם מתגאים בלהיות ניצים ואני פשוט לא מבין איך אינכם רואים את הדמיון ביניכם לבין הפנאטים הדתיים מצידו השני של המתרס, או בשמם הנפוץ, החמאס. הרוב השפוי כבר היה מוצא פשרה, אבל הבעיה היא, כאמור, שהרוב השפוי הוא אינו מגזר מאוחד, רק השמאלנים ההזויים מצד אחד, והפנאטיים הימנים מצד שני, הורסים לכל האנשים שרוצים שלום וחיים שקטים אבל לא מאוחדים ומאוגדים מספיק על מנת להשיגם. לא המצאתם את המציאות הזו. כך זה קורה ברוב הסכסוכים בעולם. כאמור, חזרו לכם אל השטחים ומי ייתן והפנאטים יהרגו אחד את השני ויעזבו אותנו בשקט. ההבדל בין חמסניקים לכל ''הדתיים'' תוקפי השוטרים החיילים בעמנו? היהודים לא מתאבדים. אבל אני בטוח שמר''ן זה או אחר יעדכן את פסק ההלכה בנושא זה בקרוב!

        הגב לתגובה זו

        • תגיד אתה לא אותו גילמור משירת התליין? מה זה קמת לתחייה (ל''ת)

          סטלן, 18/01/08 16:37

          הגב לתגובה זו

          • לא מכיר... אבל אם הוא בחור נחמד...

            גילמור, 18/01/08 23:48

            אז למה לא?

            הגב לתגובה זו

  • 71.

    היית קרן-אור באפלת הטלביזיה (ל''ת)

    ברוכה הכותבת, 17/01/08 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ליגאל מ53

    שיואו איתכם, 17/01/08 21:09

    למה להרוס...
    אני יודעת שהתכוונת
    לטוב בברכה שלך בקשר ל''חדשות הטובות באמת'' (לעזאזל, טוב שלא הוספת קריצה!) אבל הנה אישה רהוטה וחיננית ומוכשרת שעושה קריירה (כך כתוב בריבוע למעלה), ואתה, כל מה שחשוב בעיניך זה חתונה...
    מניחה שזה חשוב גם לה. ובכל זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא היית דוקטורנטית בברילן?

    מעריכה, 17/01/08 21:07

    בהצלחה לך מתוקה!!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ציפי - שכחת להזכיר דבר נוסף לגבי יינון מגל:

    תמר, 17/01/08 20:17

    הוא חתיך!!

    סוף סוף אפשר להסתכל בחדשות בלי להקיא...

    הגב לתגובה זו

    • למה להקיא ? יעקב איילון גם נראה טוב (ל''ת)

      ש, 18/01/08 07:22

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    ''דתיי מחמד''... אהבתי (ל''ת)

    אורי אורבך, 17/01/08 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מה עכשיו?

    לולה, 17/01/08 19:06

    כל פעם שתסגרי שבוע אנחנו נצטרך לקרוא את זה שאת כלכך אנטי נגד כל דבר שמענו את זה מספיק בערוץ 10 בתוכנית שהיית חייבת שהקול שלך יישמע ...

    בבקשה ממכם אתר יקר ..כמה שפחות מציפי הזאת ..היא פשוט שלילית ברמות על!!!!

    ולך ציפי ...סופ''ש נעים אבל בבקשה חפשי מקום אחר להיות שלילית בו

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הידד לציפי!

    שפרה, 17/01/08 18:47

    יופי של טור, חכמה ורהוטה כתמיד.
    (ויופי של תמונה)

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ציפי לעומת ציפורה

    ישראל מתוני, 17/01/08 18:36

    איך ציפי חוטובלי משאירה מאחור מקרטעת ומרוסקת, בדרך למה ששרון עושה, את ציפורה חביבתה של קונדי האנטישמית.
    בעצם, אני לא יודע מי יותר אנטישמית: המתודיסטית של ג'יימס בייקר, או האוטו-אניטישמית שלנו, שמנסה לגרש את היהודים.

    בכל מקרה: ציפי, תפסי את מקום החראייטית הנ''ל!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ציפי את יפה משכילה נבונה ופקחית.

    דן, 17/01/08 18:18

    תענוג היה לצפות בך במועצת החכמים. עכשו תענוג לקרוא את שכתבת. רוצים הרבה כמוך ומו ינון מגל המקסים.
    יונית הגונחת ואילון עם פני הסוס
    יעבירו הרבה אנשים לצפות במבט.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני איתך.

    והמבין יבין, 17/01/08 18:12

    ועוד דבר קטן אחד

    רק נתניהו

    הגב לתגובה זו

    • בן ימין נתן יהו (ל''ת)

      פרשן מקרא, 17/01/08 20:13

      הגב לתגובה זו

    • אתה אומר את זה כאילו האיש מעולם לא היה ראש ממשלה, ולא השאיר אחריו (ל''ת)

      אדמה חרוכה, 18/01/08 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    איזה יופי!

    יעל, 17/01/08 18:12

     

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כמו טוקבקיסטית כתומה מדופלמת:דתי מחמד,קדימה קרטון,גל''צ שחצנים,אתרוג

    לא פיספסה אף, 17/01/08 18:01

    הקטע האחרון קצת מקורי.

    לפניו-פשוט מפחיד המלל השטאנצי שלא מדלג על אף (אבל על אף!) מושג כתום.

    הגב לתגובה זו

    • ואצל השמאלני זה : חשוך, פרמיטיבי

      פאנטי, טיפש, 17/01/08 19:51

      וכ''ו.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    איפה היא ואיפה פלס,בר רפאלי ושאר הזבל של המגזר שלי...

    חילוני, 17/01/08 17:59

    כחילוני גמור אני לעתים נגעל ומזועזע מהרדידות ושטחיות של החברה החילונית.פה לפחות ישקצת עומק וחוכמה.תודה לציפי.

    הגב לתגובה זו

    • בר רפאלי פובלציסטית מס. 1 !

      !, 17/01/08 18:14

      מה יהיה עם טמטום ההשוואות שלכם?

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אין לי טלויזיה אז אולי תזבירו לי מי זו (ל''ת)

    רונית, 17/01/08 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ציפי, כחילוני , את מבריקה וכיף לקרוא ולשמוע דברייך .

    איש, 17/01/08 16:42

    אני צופה בך במועצת החכמים , וכיף לדעת שיש מישהו , חוץ מארי שביט , שפותח את הפה ואומר בדיוק מה הוא חושב. את עושה עבודה נהדרת.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ציפי (ל''ת)

    , 17/01/08 16:41

    הגב לתגובה זו

    • ציפי למדה מאמילי עמרוסי להציף בתגובות מפרגנות לעצמה ?

      מיכי חתיכי, 17/01/08 17:40

      אכן צווחנית חסרת תרבות דיבור מינימלית. כנראה זה בדיוק מה שעושה אותה מתאימה כל כך לפאנל של חבורת הזאבים המזדקנים והמתלהמים של אותה ''מועצת חכמים בעיני עצמם''.
      שם כל הצועק צודק !

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ציפי יישר כח על התנהלותך האמיצה וההגונה!

    אמיר, 17/01/08 16:40

    עקבתי אחרי התוכנית שלך ונתת איזון ראוי ואמיץ לכמויות אגו אדירות ושחצניות שהיו מולך בתוכנית.

    מאחל לך הרבה הצלחה בטור החדש.
    וגם תודה לNRG שהחליטו לתת במה
    גם למי שאינו שמאלן

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ציפורה -אשת חייל (ל''ת)

    yoci, 17/01/08 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לציפי היקרה

    יגאל, 17/01/08 16:20

    אחלה כתבה ואחלה שדרוג - מברוק ענק. נ.ב. אל תתייחסי לטוקבקים ''הלא מפרגנים'' - אמר מי שאמר - קנאה זה משמין, ואני מוסיף, קנאה - זה מגעיל.

    שבקרוב נשמע ממך בשורות טובות בתחום החשוב באמת...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ציפי ויינון

    שה, 17/01/08 16:19

    זה יותר מדי טוב מכדי להיות אמיתי. ממתי זה לגיטימי להביע השקפות לאומיות בכלי התקשורת האלקטרוניים, מבלי שיקטעו אותך בכל מילה שניה, על מנת לנתק לך במכוון את חוט המחשבה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חברה,רהוטה או לא רהוטה,היא נראית מצויין. מצטער לאכזב את המבקרים ! (ל''ת)

    חתיכה לא רעה, 17/01/08 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל הכותבות הדתיות של Ynet כוזינות?? (ל''ת)

    חילוני, 17/01/08 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    וואי לא ידעתי שינון מגל כזה....לפטר אותו מייד (ויפה שעה אחת קודם)!

    צ'רלי, 17/01/08 16:14

    שכנעת אותי סופית שעדיף היה לו היו לוקחים את דב גילהר!!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון, התקשורת שמאלנית אין מקום

      לינון מגל, 17/01/08 16:31

      התקשורת היא שמאלנית ובעד הדמוקרטיה, שהיא כמובן שמאלנית ורק שמאלנית, לכן לינון מגל הדתי והימני, חשוך שכמותו, אין מקום ונחלה בתקשורת הישראלית שהיא מונופול גם מבחינה חוקית.

      הגב לתגובה זו

      • מה רע במסורת מוצלחת (ל''ת)

        כידוע לכם.., 17/01/08 18:07

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    מירב מילר בחירה מעולה, אבל ינון מגל גרועה..

    צביקה, 17/01/08 16:05

    בכול קנה מידה .
    כאשר הוא מופיע במקום רפי רשף אני פשוט מעביר ערוץ.
    הבחור לא ברור, השאלות וטון הדיבור פשוט נורא, ללא חוש של סימפטיה כלל וכלל, שום חיוך על הפנים.
    מה קורה לכם שם ערוץ 1, בחרתם במילר המתוקה, והדבקתם לה את המגל הזה.
    נו, מה יהיה?

    הגב לתגובה זו

    • מירב מי ? (ל''ת)

      זומזום, 17/01/08 17:38

      הגב לתגובה זו

    • יהיה טוב צביקי. יהיה כל כך טוב. אתה מסוגל לקלוט? (ל''ת)

      דבורה, 17/01/08 17:45

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מאברוק (ל''ת)

    שי ד, 17/01/08 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    חכמה וחדה כתער! (ל''ת)

    מיקה, 17/01/08 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כמה חדשני ומרענן

    מיצי, 17/01/08 15:55

    וואו. טור ימני קבוע. פשוט להתמוגג מהחדשנות והרעננות.
    בעיקר הפתיעה אותי היכולת המרשימה לסחוט וויצים ימניים מכל אירוע שהוא, ויהיה זה קמפיין למען ארוחות שבת או מינויו של מגל למגיש מבט.

    מה אומר ומה אגיד. הפלקטיות של פופוליטיקה כנראה הזדחלה גם ל-NRG יהדות.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ששש.. לא לטקבק.ח''כ חסון בסביבה. (ל''ת)

    פזצט''א, 17/01/08 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ציפי, התינשאי לי ותהיי לי לאישה ?

    אלמוני, 17/01/08 15:54

    מאוהב בך קשות...

    הגב לתגובה זו

    • שלח לה מכתב,תהיה גבר!!

      שדכן, 17/01/08 19:25

      וברצינות,למה לא?

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ציפי את מקסימה!

    עמי, 17/01/08 15:52

    פקחית ורהוטה, רק בריאות.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    תותחית וכל מילה מיותרת!!! (ל''ת)

    יניב, 17/01/08 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולי אם הים היה שוטף את עזה...

    מנשה, 17/01/08 15:46

    סוג של פתרון, מי יודע..

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יופי של כתיבה

    שי, 17/01/08 15:45

    יפה, מתונה ושקולה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גדולה כתמיד (ל''ת)

    מעריץ אלמוני, 17/01/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זהו! החלטנו! עוברים מערוץ 2 לערוץ 10 (ל''ת)

    ק.אורי, 17/01/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איזה מזל שב-טור לא נשמע קולה, ולא הצווחות ההיסטריות

    מיקי, 17/01/08 15:41

    זו רהיטות?!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הגברת מפחדת לטעות במילה ארבע או ארבעה ולכן כתבה 4 (ל''ת)

    ססס, 17/01/08 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ציפי חוטובלי חסרת כל תרבות דיון וצעקנית !!!

    ארז, 17/01/08 15:33

    ממש מציק לראות תוכנית שיש בה דיון כאשר היא משתתפת בו.
    היא צועקת צוווחת קוטעת כל מי שמדבר ואינו בדעתה.
    היא דוגמא מעולה ומייצגת למגזר שחושב שאם צועקים ומשתלטים על דיונים והחלטות זה הופך אותך לצודק .

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד ,ולא רק בטלויזיה

      מירב, 17/01/08 15:53

      באוניברסיטה אם שני אנשים מדברים והיא רוצה לדבר עם אחד מהם היא לא תחכה עד שיסיימו לדבר, תנסה להשתלב בשיחה או משהו כזה...אלא תדבר מיד עם מי שרוצה לדבר ותתייחס לשני שעד אותה דקה היה בעחצומה של שיחה עמו כאילו היה אויר!

      הגב לתגובה זו

      • קנאית מגעילה

        מ, 17/01/08 19:16

        למדתי עם ציפי משפטים בבר אילן.
        היא פשוט מותק של בחורה.
        טובת לב, חכמה ופשוט צדיקה.

        הגב לתגובה זו

        • גם נחבאת אל הכלים. כל כבודה וכו'. (ל''ת)

          מיצי, 17/01/08 21:23

          הגב לתגובה זו

      • עשית על זה מחקר סטטיסטי?

        מינה צמח, 21/01/08 10:34

        או שהסקת ממקרה אחד על כולם?

        הגב לתגובה זו

    • גדולה מהחיים

      נימרוד, 17/01/08 16:06

      ציפי היא בעצם התגלמות הכל חכמה חריפה ונאה ושמה בכיס הקטן את כל הדנקנרים והלפידים שחושבים עצמם לחכמים גדולים אבל חוץ מלפלוט לכלוך על אחרים לא מסוגלים לנהל דיון מעמיק

      הגב לתגובה זו

    • צודק,כל מילה בסלע (ל''ת)

      מירב, 17/01/08 16:48

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא נראה לי שימנים מבינים בכלל מה זה עיתונות

    ee, 17/01/08 15:31

    הם חושבים שעיתונות ותעמולה זה היינו הך.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין איזה צד פוליטי יסד את הדואליות הזו (ל''ת)

      ציני, 17/01/08 15:44

      הגב לתגובה זו

    • אם ניסית להצחיק, הצלחת!

      עין לציון, 17/01/08 15:53

      התקשורת בארץ שנישלטת ברובה על ידי כת השמאל ההזוי, החל עיתון שקורא לעצמו '' הארץ'' דרך כל כלי התקשורת הכתובה והאלקטרונית, יכולים להחשב שיורשי פרבדה ללא כל סייג, או בעברת פשוטה תשקורת.
      במשך השנים הרבות שזאת המציאות, כבר איבדת את החוש הבסיס, והתגובה שלך כאן הוא סימן קל בלבד, לעולם ההזוי שבו אתם חיים. אבל כל זאת בינתיים!!

      הגב לתגובה זו

    • אם היה להם שכל שמאלני אמיתי

      גילי המגיב, 17/01/08 16:20

      הם היו מבינים שעתונות איננה תעמולה. עיתונות היא אתרוגנות

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    רק בסילוקם של לונדון&קירשנבאום יעלה הרייטינג בערוץ 10 (ל''ת)

    ימני שפוי, 17/01/08 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אם היא ''הרהוטה ביותר במגזר'' אז המגזר בצרות. וחוץ מזה -

    צפנת בוכנבאום-, 17/01/08 15:28

    וחוץ מזה העלבתם את כל הכותבות האחרות שלכם, כל הרויטל-ויטלזון-יעקבס-יקרת-פרידמן-מוריה-דאום-קפלן-עינת-ברזילי-שפרה-ארליך-קופל-שהרה-בלאו ודומיהן.

    לא יפה.

    ושנית, באמת שהגיע הזמן שהשם הפאתטי ''מדור יהדות'' יוחלף לשם האמיתי ''מדור-מגזר-הדתיים-הציוניים-בעלי-ההשקפה-הימנית''. כי באמת שבזה מדובר, ואין פה מקום לשום דבר אחר (או אם להשתמש בשפתה של הרהוטה ביותר במגזר: ''לא ממש יש מקום, ולא שיש לי משהו נגד מקום, או משהו'').

    הגב לתגובה זו

    • אבל תודה שהיא יפה! לא שווה רק בשביל זה? (ל''ת)

      שטחיהו הילדותי, 17/01/08 16:01

      הגב לתגובה זו

    • מה זה נראה כמו חרדי ונשמע כמו חרדי?

      תשובה במהופך, 17/01/08 19:36

      הפתעה: חרדי!

      מתפלא שמרשים לכם להכנס לאינטערנעט הטמא.

      אם כל זה לא ''יהדות'' בשבילך, סגור ושלום, ולא נתגעגע.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    חוטובלי? מה זה השם הזה? אתם בטוחים? (ל''ת)

    אריק, 17/01/08 15:27

    הגב לתגובה זו

    • באמת השם המקורי היה ''חטובה לי''. (ל''ת)

      מקור השם, 17/01/08 16:32

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון. השם המקורי היה: חוט-או-בלי... (ל''ת)

        גיבלי, 17/01/08 19:41

        הגב לתגובה זו

      • זה חוט או בלי (עם חוטיני או בלי) (ל''ת)

        A, 17/01/08 20:26

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    מישהו יודע מה איתה?

    מתעניין, 17/01/08 15:25

    נשואה/תפוסה/פנויה?

    הגב לתגובה זו

    • רווקה מרחובות. (ל''ת)

      ff, 17/01/08 15:55

      הגב לתגובה זו

    • היא היתה פנויה, עד שראיתי עכשיו את התמונה שלה בפעם הראשונה (ל''ת)

      מצטער, איחרת, 17/01/08 16:05

      הגב לתגובה זו

    • פנויה

      רחובותי, 17/01/08 16:09

      אם זה הטעם שלך תהנה

      הגב לתגובה זו

    • רווקה,בהצלחה (ל''ת)

      ראה מועצת החכמם, 17/01/08 16:23

      הגב לתגובה זו

    • רווקה,לענ''ד...

      הרבי שיצא, 17/01/08 16:25

      רוצה טלפון?

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא מגיע לה.

    איציק, 17/01/08 15:22

    ראשית,אני איש ימין כך שאין כאן נטייה פוליטית. לציפי חוטבלי לא מגיע פרס על רהיטות. להיפך,היא צועקת,מתפרצת לשיחה בכל רגע ומדברת במהירות רבה מדי ובטון תוקפני,שלא מסייע לדעותיה לשכנע גם אם היא צודקת במאת האחוזים בויכוח. אם תלמד להתאפק ולדבר בתקיפות,בקול רם ובמינון מאוזן יותר יותר יקשיבו לה והיא גם תשכנע. היא לא חייבת להיות נחמדה כמו אמונה אילון,אך יכולה ללמוד מאמילי עמרוסי המבריקה,מה זאת רהיטות ושכנוע.

    הגב לתגובה זו

    • אל תדין את חברתך

      עד שתגיע למקומה, 17/01/08 15:48

      מעניין איך אתה היית מתנהל, ואם היית מצליח לצאת נחמד ועדין (גם אם אתה כזה במציאות), אם היו משליכים אותך לבריכה עם שני כרישים ממולחים כמו דנקנר ולפיד, שיש להם ניסיון עודף של עשרות שנים בפעילות ציבורית ו/או תקשורתית. מה גם שמדובר בשני גברים מבוגרים ומלאים בעצמם, שעד שציפי רכשה לעצמה מעמד בתוכנית (וגם אחרי), לא הפסיקו להביע זלזול, וממש לא בצדק.
      כך שבהחלט מגיע לה.
      ואני מקווה שתוכל לשפוט לפי תוכן הדברים ולא לפי הסגנון (שנובע, כנראה, מהנסיבות כמו שפירטתי). ובתוכן היה לה הרבה יותר מה להגיד מאשר דנקנר ולפיד. ואני, דווקא, לא תמיד הסכמתי עם דעותיה.

      הגב לתגובה זו

      • זו בדיוק הבעייה

        איציק, 17/01/08 22:18

        לא רק להגיד ולהביע את דעתך,אתה צריך גם לשכנע ולהיות רהוט וברור. שתף מילים במהירות,התפרצות לכל שיחה לא לעניין וצרחות,לא יובילו אותה לשום מקום. חוץ מזה העירו לה לא פעם המגישים והעריכה,היא השתפרה זמנית וחזרה לסורה. לפעמים היא גורמת לצופים כאב ראש וזו אינה בדיחה.

        הגב לתגובה זו

    • גם וגם

      אלי, 17/01/08 16:07

      ציפי היא גם חכמה וגם כוסית על

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    חושך. (ל''ת)

    אורי, 17/01/08 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אשריך ישראל שנתברכת בה בשנינות חוכמה ובינה (ל''ת)

    חילוני מוחלט, 17/01/08 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אם זו נחשבת ''הרהוטה ביותר במגזר'', מצב נשי המגזר בכי רע !!!

    א, 17/01/08 15:11

    הטור דלעיל הוא עוד ביטוי לריקנות ולרדידות חסרת הפואנטה של המדור הזה. אין כאן שום אמירה שמחדשת משהו למישהו. כמו סמול טוק של שתי נשים משועממות בשבת אחה''צ בגינה, לא יותר.
    אפילו לרויטלזון יש אמירות יותר נוקבות ומעניינות משל גברת ציפי, שנשמעת כעוד מוריה דאום קשקשנית המדקלמת רעיונות נדושים או עוד אמילי עמרוסי פטפטנית יאכנעאית חסרת תקנה. הסגנון הקבוע של הכותבות במדור הזה הוא זלזול באינטליגנציה של הקוראים או שיקוף האינטליגנציה של הכותבים והעורכים במדור הזה ?
    כולי תקווה שאף אחת מאלה לא באמת מייצגת את נשות ''המגזר''.

    הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה קורא פה את המאמרים? מכריחים אותך? (ל''ת)

      עוד חוכמולוג, 17/01/08 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ''האישה הרהוטה ביותר במגזר''?

    נו באמת, 17/01/08 15:09

    כמה יומרנות.
    אחרי ההבטחה בראש הטקסט כבר חשבתי שיש לי פה עסק עם העירית לינור של הדוסים.
    והנה סיימתי לקרוא, והמסקנה: בסך הכל כותבת סביר, שום דבר מיוחד, סתמית ביותר.
    דוסית ממוצעת - גם במראה וגם בהשקפת העולם הלא מעניינת במיוחד.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון - יפה היא כן. יותר מהדוסית הממוצעת. (ל''ת)

      לפחות זה, 17/01/08 15:50

      הגב לתגובה זו

    • וזאת לעומת החילונית הממוצעת

      גילי, 17/01/08 15:51

      שכמובן נראית שתי טיפות מים כמו שוודית ממוצעת וכותבת דברי הגות וחוכמה כמו אריסטו בכבודו ובעצמו לפחות.

      הגב לתגובה זו

      • מי דיבר על ''ממוצעת''? או שהתכוונת ל''ממוצעת ביותר במגזר החילוני''?

        קוקר פבלוביץ, 17/01/08 19:38

        במקום לקפוץ באופן פבלובי מובהק כשמישהו מעז ל... בעצם מה הוא העז פה... אפשר לחשוב... אולי כדאי שתנשום, תקרא מה כתוב, ותחשוב טוב אם יש לך או אין לך מה להגיד.

        במקרה זה אין לך.

        אולי בעתיד יהיה.

        בהצלחה ושבת שלום.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    ציפי היא תמצית-המיטב של הציונות השפוייה (ל''ת)

    אין אין עליה, 17/01/08 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    היי,זאת לא הנכדה של ביצולה רחל??

    לודאית, 17/01/08 15:05

    בת דודה שלישית שלי או משו כזה..
    חח קטעים..
    עולם מזערי יש לומר..

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רהוטה???

    לשון מתגלגלת, 17/01/08 14:58

    עילגת,דמגוגית ובעלת דעות חשוכות.ממש שמחת עניים השמחה שלכם על הרכש החדש.אחרי זה,שוב ושוב,אתם לא מבינים למה המציאות טופחת לכם על הפנים.

    הגב לתגובה זו

    • ברור, אתה רהוט פלצן שמאלני נפוח

      גילי, 17/01/08 15:50

      לשמאלנים יש בעיה קשה בהבנת מציאות, בעיה שנובעת מתחושת החשיבות העצמית המופרז שלהם. אני כמובן לא מדבר על כל שמאלן, אלא רק על ''מוארים'' מסוגך. וסליחה על השימוש במילה פלצן, באנגלית הייתי מכנה אותך windy , אין הפרש מהותי....זאת ההגדרה המדוייקת ביותר, גם אם, אבוי, היא מהווה עילה, מלבד היותי ימני ודתי, לקטלג אותי כ''עילג''.

      הגב לתגובה זו

    • רהוטה. כל מה שציינת, אבל (ל''ת)

      בשטף ובעברית, 17/01/08 18:18

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    למי שמתעניין בעלוני פ''ש

    הביבליוגרף, 17/01/08 14:57

    ראו:
    Cohen, J. (2000). Politics, alienation and the consolidation of group identity: The case of synagogue pamphlets. Rhetoric & Public Affairs, 3(2), 247-275.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ואילו הם המסרים הגיאורגים מטיביליסי:

    מימן יוסי, 17/01/08 14:57

    יש הרבה סיבות לשמוח על הבחירה בינון מגל למגיש 'מבט' החדש: בגלל שהוא משלנו, בגלל שהוא ימני,[[ אכן יוקרה גדולה להיות כמו הגרמנים/פרוסים ימנים לאומניים וחסידי מרחב המחיה במזרח/יהודה שומרון ]] בגלל שהוא דתי[[ אכן יוקרה גדולה להיות דתי והדוגמאות חומני,האפיפיור סילווסטר והרב כהנא]].

    שום דבר לא השתנה מהדוגמטיות הסהרורית שהקרינה כל מוצ''ש בתוכנית ההיא בערוץ 10, עם הליצנים הנוספים טומס-למפל לפיד-
    יוסף,או דנקנר(בן אמוץ) אמנון.

    הגב לתגובה זו

    • האם צריך להגיד: גזען? (ל''ת)

      אחד שמצביע על, 17/01/08 15:55

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    חולה עלייך כפרות , עיניים שלי (ל''ת)

    תמי לפיד, 17/01/08 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עוד דוסה שטופת מוח -כולכם כמו בקבוקי קולה

    חילוני מוחלט, 17/01/08 14:54

    כאילו מוציאים אתכם מפס ייצור- ימניים, בוכים על התקשורת, ובעלי ראיית עולם צרה כשל נמלה, למזלי כי רב חלקי אינו עימה ועם המיגזר בתוכה היא שוכנת
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • אתה לעומת זאת, רחב אופקים (ל''ת)

      ובכלל לא שטוף, 17/01/08 15:54

      הגב לתגובה זו

    • ואילו אתה שמאלני נאור בעל תפיסת עולם רחבה

      גילי המגיב, 17/01/08 16:25

      כמו למשל:
      ימני הוא אוטומטית אידיוט, חשוך, חסר השכלה, צר אופקים
      דתי הוא אוטומטית אידיוט, חשוך, חסר השכלה, צר אופקים

      אבל אני כמובן לא כזה. מספיק שאני חילוני ושמאלן וכל הבעיות האחרות נפתרות מאליהן
      איני צריך ללמוד, איני צריך להרחיב אופקים ובעיקר -איניצריך להפתח לדעות שונות. העיקר שאני חילוני ושמאלן

      הגב לתגובה זו

    • והחילונים מה?

      נעה, 17/01/08 16:36

      אוכלים בכפית כל מה שאומרים להם בחדשות:
      '' הרי שמעתי במפורש בערוץ 2''

      הגב לתגובה זו

      • וואלה?

        מיצי, 17/01/08 17:42

        ואני לתומי חשבתי שמדמואזל חוטובלי היא חלק מתרבות ערוץ-2, בהיותה פאנליסטית בתוכנית שיש לה חלק נכבד בשם הרע שיצא לערוץ הזה ולמה שהוא מייצג.

        הגב לתגובה זו

      • אין ''חילונים'' כמגזר (ל''ת)

        נא להכניס לראש, 17/01/08 18:56

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    ציפי המקסימה עלי והצליחי!!!

    שלומית, 17/01/08 14:51

    כרגיל כותבת רהוט ויפה

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מנית כאן את כל הסיבות למה ינון מגל פסול,עןד לפני שהתחיל (ל''ת)

    חוני מעגל פינות, 17/01/08 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ביקורת על סוגרת שבוע

    גוליבר, 17/01/08 14:49

    ראשית, עדיף ציפור אחת ביד משלוש על העץ - תתמקדי בנושא אחד ותעמיקי בו, יתרום ויחכים הרבה יותר מאשר לגעת בשטחיות בכמה נושאים.

    שנית, לגבי הנושאים שנגעת בהם:

    החלק הראשון (''המשפחתי'') - לפני שמציגים ביקורת עדיף להתבונן במראה (לדוגמא:כמה שעות את עסוקה ביום כמה זמן מקדישה לילדים ולתא המשפחתי בכלל וכו...)

    החלק השני (''היינוני'') - קצר וקולע

    והחלק השלישי(''המדרשי'')- לדעתי היה ראוי להיות הלב של המדור היום -עם קצת יותר השקעה היה להקיץ הרבה לבבות בתרדמת.

    הביקורת עניינית ומקווה שתתקבל ככזו
    בהצלחה מכל הלב בהמשך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל הכבוד!! (ל''ת)

    אלעד פנחס, 17/01/08 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אה, היא הדתיה הכי רהוטה-טוב לדעת

    באמת, 17/01/08 14:44

    הגב' היא הדתייה הכי רהוטה, כך נטען-אבל ברור ומובן מאליו שהיא לא יותר רהוטה, או אפילו רהוטה כמו, החילונית הכי רהוטה או זאת שנמצאת 10 מקומות מאחוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    זה מה שקורא למי שלומדת יותר מדי -

    שון, 17/01/08 14:44

    קשה לה למצוא חתן.

    תפסיקי להתפלסף ותמצאי לך חיים (כלומר איש)

    הגב לתגובה זו

    • וואוו איזה טוב לב פורץ ממך

      דודו, 17/01/08 15:21

      כל הכבוד

      הגב לתגובה זו

    • וואי...היא רווקה???..דווקא נראית שווה

      צ'רלי הרגיש, 17/01/08 16:20

      אני מוכן לקחת אותה...אבל רק בתנאי שתשתוק קצת. שנאמר ''קול באשה ערווה'' והיא די מוכיחה את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש לך פיאה?

    פיאה=שקר, 17/01/08 14:40

    הדתיים הצבועים שעושים צחוק מהדת שמים פיאה.
    יש לך פיאה?

    הגב לתגובה זו

    • אולי היא רווקה?אידיוט (ל''ת)

      מוזר, 17/01/08 15:30

      הגב לתגובה זו

      • גם אם היא לא רווקה הוא אידיוט

        דודו, 17/01/08 15:44

        אף אחד לא שאל אותו אם ללכת עם פיאה או לא.

        הגב לתגובה זו

    • היא רווקה. תרגע. סתם שיער יפה (ל''ת)

      נעה, 17/01/08 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    איזו להבה איזו עיתונאית - יחד עם ינון יפרץ הסכר

    סופכלסוף, 17/01/08 14:39

    מתחיל להרגיש שהעיתונות בארץ מתאוששת
    עלי והצליחי וסחפי עמך עוד מבין הציונות הדתית - אשר נטלה את לפיד ההובלה

    לא דתי
    ומעריץ של החלוצים 2000
    מההתחליות

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יפה - משהו ללא ציניות, עם אמירה. נחמד

    שי, 17/01/08 14:34

    מצפים לשבוע הבא

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    האפשרות החמישית, זאת שתקרה

    רשע, 17/01/08 14:03

    אחרי שתאכלו את הדג המסריח הפוליטי, תוכו במאבק המדיני, ותגורשו מכל השטחים (על פי מתווי קלינטון-ברק-ז'נבה), ירד אצלכם האסימון ותבינו שמה שאלוהים באמת רוצה מכם זה שתיגמלו סוף סוף מההתמכרות המטורפת שלכם לסוטול הרב קוקי המיסטי-פאגאני, ותתחילו בדחיפות להפיץ בעולם הפצוע שלו (כמו בורג) את העיקרים ההומניסטיים הנשכחים שהשלכתם אל קרן זווית ככלי אין חפץ בו: 'מה ששנוא עליך אל תעשה לרעך', 'ואהבת לרעך כמוך'

    הגב לתגובה זו

    • הוא צודק.זו היהדות המקורית.משיחיות השקר של האדמה היא עבודה זרה. (ל''ת)

      דוד, 17/01/08 14:22

      הגב לתגובה זו

    • איך ? איך

      מאיר, 17/01/08 14:40

      איך זה שהההומניסטים בעיני עצמם מנבלים את פיהם כאחרון הריקים, מעליבים את הזולת ובסוף לא מתבישים לצטט את ''ואהבת לרעך כמוך''

      הגב לתגובה זו

    • רשע היקר אני חולק עליך. ולהלן הראיות:

      אלמוני, 17/01/08 15:00

      מהי היהדות? בבקשה:

      הציווי הראשון ליהודי הראשון:

      לֶךְ-לְךָ מֵאַרְצְךָ וּמִמּוֹלַדְתְּךָ וּמִבֵּית אָבִיךָ, אֶל-הָאָרֶץ, אֲשֶׁר אַרְאֶךָּ

      מה ההבטחה לאבות? , א''י כמובן:

      וַיֹּאמֶר לְזַרְעֲךָ אֶתֵּן אֶת-הָאָרֶץ הַזֹּאת

      וַאֲשֶׁר נִשְׁבַּע-לִי לֵאמֹר לְזַרְעֲךָ אֶתֵּן אֶת-הָאָרֶץ הַזֹּאת

      אֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתִּי לְאַבְרָהָם לְיִצְחָק וּלְיַעֲקֹב לֵאמֹר לְזַרְעֲךָ אֶתְּנֶנָּה

      אני אפילו לא טורח להביא את מאות ואלפי המקורות בש''ס, זוהר, ראשונים ואחרונים שמלמדים באופן הברור ביותר שא''י היא ענין מרכזי בתורה.

      זה פשוט טרנד של עמי ארצות להפוך את היהדות לאיזה תערובת משונה של בודהיזם מעורב בנצרות.

      הגב לתגובה זו

      • אדרבא, טרח נא.

        מיצי, 17/01/08 15:50

        בדרכך השתדל לדלג ולעקוף משוכות שעלולות להפיל את התיאוריה המעניינת שלך, כגון הפרשנויות השונות ל ''לא תחנם'', הפולמוס האם יישוב הארץ נוהגת בזמן הזה, ההתייחסות לשאלה האם מצווה זו נוהגת על היחיד או על הרבים, ועוד כהנה וכהנה שתקצר היריעה מלתארם אבל שיטוט קל באינטרנט יראה לך עד כמה יישוב הארץ בגרסתה הכתומה איננה אלא מניפולציה זולה של ההלכה.

        הגב לתגובה זו

        • מי שאת ידיעותיו ביהדות שואב מ''שיטוט קל באינטרנט'' אומר הכל

          למיצי, 21/01/08 13:55

          תראה לי פרשן אחד רציני,שעוקר את רעיון ארץ ישראל מהתורה,
          ואם אפשר,נא הפנה למקורות הלכתיים ממשיים (כמקובל בויכוחים הילכתיים)ולא וירטואליים ברשת.

          הגב לתגובה זו

      • אם אכן התורה לא בדויה אזיי, לזרעו משמעו: צאצאי יצחק וצאצאי ישמעאל!! (ל''ת)

        הגר וערפה, 17/01/08 18:17

        הגב לתגובה זו

        • אברהם-אב המון גויים. אבל-

          זרעך=אברהם, 17/01/08 18:46

          הכתומים מעוותים-אין צורך לעוות מהכוון השני.

          הגב לתגובה זו

        • בדיוק בשביל עם הארץ כמוך התורה נוקטת במפורש:''ביצחק יקרא לך זרע''

          שלא יהיה מקום, 21/01/08 12:38

          ככה זה ,כשלא לומדים חומש פסוק אחר פסוק,פרק אחר פרק ואת השקפת העולם מבססים על אוסף מקרי של פסוקים שמצאת במקרה ברשת.
          לא לחינם קונן ברל כצנלסון: ''רצינו לגדל דור של אפיקורסים וגידלנו דור של עמי ארצות''.

          הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן- כתומים כנסו בבקשה

      גילמור, 17/01/08 21:23

      אם את כל כך אוהבים את האדמה שלכם לכו לישון תחתיה ועזבו אותנו בשקט לחיות. אינכם אלא עדר משולהב שאיבד כל חיבור למציאות ובמקום עקרונות נשגבים מונע ע''י עקרונות ה''דווקא''. אדרבא, חזרו אל השטחים, תמותו שום וקחו כמה מהחמסניקים , להם אתם דומים יותר משאתם חושבים, איתכם. אולי כך ימנע חורבנו של עמנו על ידי שנאת חינם, שנאתכם שלכם. איני מדבר פה על כל דתי לאומי, או מתנגד להתנתקות, אני חושב שכולם מכירים את הטיפוסים הפנאטיים ובלתי משכילים בעליל שאליהם אני מתכוון, וטוב יעשו הלה אם יסתלקו מקרבינו!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    יופי של מדור

    ש, 17/01/08 13:53

    התמונה לא משהו, יותר מדי איפור

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תיקון קל: ''נבוכים הם בארץ סגר עליהם המדבר'' ללא המילה ''כי''. (ל''ת)

    לציפי, 17/01/08 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    היא זכורה לטוב עוד לפני מספר שנים כשראיתי אותה

    צבי, 17/01/08 13:39

    בערב של ציונות דתית ריאלית עם שרון מייבסקי בברילן

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    היא לא בת''א אלא בבר אילן! (ל''ת)

    בר אילן, 17/01/08 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סוף סוף משהו מרענן.

    רון, 17/01/08 13:26

    והרבה יותר טוב מבלונדה עם השני שמות משפחה.

    רק הערה קטנונית אחת:
    ''נבוכים הם בארץ סגר עליהם המדבר'' - בלי המילה ''כי''.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש פתרון שיקרע לנו את הים לפני הכניסה

    פרשן, 17/01/08 13:22

    לעזה.
    קוראים לה אח''י ..

    הגב לתגובה זו

    • לציפי, לא אמרת ששיקום המשפחה יקרה ע'' י נישואין בגיל צעיר ככל האפשר. (ל''ת)

      אם כבר, 17/01/08 20:07

      הגב לתגובה זו