• 58.

    מרצים חצופים וחמדנים לא די בקצפת-רוצים קרם ברולה!

    שף סטפן, 17/01/08 15:55

    מקומם שהם עוד יקבלו הרבה ממה שדרשו שעה שלא מגיע להם יותר מלגזרים אחרים והכל בגלל שתפסו את הסטודנטים המסכנים בגרון!

    הגב לתגובה זו

    • חוזר על עצמו בפעם ה10. דרך אגב,בור שכמוך, קרם ברולה זה זול להכנה (ל''ת)

      שף לה מוחטה, 17/01/08 16:10

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    אם לקח לה ''רק'' 88 יום 'להעריך', אין ספק מדובר במוח של סופר קומפיוטר (ל''ת)

    מחשבונית על, 17/01/08 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    להיתראות ביום ראשון הגזרות הוסרו מעל העובדים המיסכנים (ל''ת)

    פקק תנועה, 17/01/08 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ל-1..יקירי

    סטודנטת מתוסכלת, 17/01/08 15:21

    צודק, אין מה לדבר על ''נהרסו לנו החיים''. כולנו עדיין נושמים חמצן חיפאי מזוהם ואוכלים פיצות(סטודנטים..לא?) אך בהחלט יש על מה להתווכח איתך על איכות החיים שלנו. האם אתה מכיר את פירמידת הצרכים?זו פירמידה שלומדים בקורסים בפסיכולוגיה שמתארת את מדרג הצרכים של בן אנוש בעולמנו. ובכן-למטה,בבסיס, יש את הצרכים הפיזיולוגיים כגון שינה,אכילה, עשיית צרכים וכו'. האם אתה יודע מה מופיע מעל השכבה הזו?נכון, הצורך בבטחון. כל אדם צריך בטחון בחייו. מקום בו הוא יודע שהוא יכול להתקיים ללא חשש.מדובר על בטחון פיזי(שלא יחיה בחשש קסאמים על ראשו, לכן לא ברור לי איך תושבי שדרות יכולים להתקיים),בבטחון משפחתי, תעסוקתי וכו'. כל הסטודנטים במדינה, אינם חיים כעת בבטחון.מה הם יכולים לעשות עם חייהם כעת?מה צופן להם העתיד?המנהגים הנהדרים שלנו מושכים אותנו משל היינו מסטיק בזוקה, ומאריכים דד-ליינים על ראשנו.כבר מעל חודשיים שאנו חיים בחוסר וודאות מטריף בנוגע לחיינו, ולאף אחד לא איכפת. תאמר לי עכשיו שזה לא נקרא''להרוס חיים''. בשביל להרוס חיים לסטודנט לא צריך לרצוח אותו, צריך פשוט לקחת לו בברוטליות את הצורך הבסיס השני בחייו. תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מההה-יולי תמיר עדיין לא התפטרת? (ל''ת)

    ירושלמי, 17/01/08 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עופר, יא עיני, יא רוחי, איכה?

    אופיר, 17/01/08 14:05

    האם יו''ר ההסתדרות רושם פטנט חדש על הורדת עצמים בלתי מזוהים מעצים גבוהים?
    האם הדיסלקטים מהאוצר, שכל אחד בנפרד מהם מרוויח הרבה יותר מכל חוקר מוכשר, אכן למדו כבר את האלפא בתא?
    האם המרצים המסכנים, שחיים במשכורת רעב רחמנא ליצלן, יסכימו לפשרה שתשרוף רק תשעים אחוז סמסטר לסטודנטים ששילמו מיטב כספם?
    האם ראש הממשלה ימכור לסטודנטים את משרד הדתות תמורת תמיכתם בו?
    האמנם לנצח ייענש העם הזה, עמך ישראל הפשוט, בכאלה מנהיגים וקובעי מדיניות חלולים וריקים?
    על זאת ועוד, בשביתה הבאה, או אחרי וינוגרד, תלוי מה יבוא קודם...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה בעצם אנו מתפלאים

    אזרחית, 17/01/08 13:57

    במדינה שגרשו אנשים מביתם, ללא כל מחאה, (או כמעט ללא) הממשלה יכולה לעשות באזרחים ככל העולה על רוחה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נורא קל לבוא ברגע האחרון ו''להציל את היום''

    יע, 17/01/08 13:55

    איפה היית בחודשיים האחרונים כשישבנו בבית וכססנו ציפרניים?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אי אפשר לחיות במדינה הזאת

    אסף, 17/01/08 13:48

    השביתות, האלימות בכבישים וברחובות, שלא לדבר על הקסאמים על שדרות. המדינה פשוט פשטה את הרגל, והמערכות שלה קורסות בזו אחר זו.

    בקרוב אני יורד מהארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולי כבר תלכי הביתה (ל''ת)

    מיכל, 17/01/08 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הההשביתה

    ברכהמהגליל, 17/01/08 13:42

    סוף,סוף,יולי תמיר מול המצלמות ללא חיוך.היית צריכה למחוק החיוך כבר לפני 79 יום ,להפשיל שרוולים ולעבוד יום ולילה כדי לסיים השביתה.הרסת חיים ותכניות של אלפי איש . אהבתי אותך מאד אבל פשלת בגדול יחד עם ראש ממשלתך האגואיסט.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא אכפת לנו מהסגל הזוטר ומהסטודנטים, רק אל תפגעו במחקרים ובמשכורת (ל''ת)

    סטודנט, 17/01/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ומה עם היום שאחרי

    איריס, 17/01/08 13:36

    תלמידי משפטים צריכים להתחיל סטאז' בראשון למרץמה איתנו. לא מספיק להכות על חטא תנו פטור תסיימו את הסיפור.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תמיר מספקת נשק כסף ולוחמים מיומנים לאוייב שיישחט בכם (ל''ת)

    בגידה שדינה, 17/01/08 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מי שמפקיר את חינוך ילדיו בידי תמיר מתבוסה עכשיו שלא ייתפלא על השמדה (ל''ת)

    תבוסה עכשיו, 17/01/08 13:35

    הגב לתגובה זו

    • לפחות להם יש מקורות מימון באירופה ולא רוניבראוני אצבעוני (ל''ת)

      חצי נחמה עבורה, 17/01/08 15:36

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    תכנסו

    student, 17/01/08 13:27

    הה...בושה וחרפה ביום ביטול הסמסטר מצאתם פתרון ? מדינת שחיתות ושלטון... מי שנדפק היום אנחנו

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תמיר - הצלחה כבירה, ממש כמו אולמרט (ל''ת)

    איZי, 17/01/08 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    תנו פטור, לפחות חלקי. אנחנו קורסים כלכלית! (ל''ת)

    סטודנט, 17/01/08 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מי אמר שאנחנו מעוניינים לחזור ללמוד?

    לי, 17/01/08 12:56

    אולי שישאלו אותנו? גם אנחנו היינו פה, מתמודדים כמו מפגרים עם גחנות של מרצים ופוליטקאים, אנחנו אלה שאף אחד לא טרח לומר להם אם מותר להם לעבוד או שמחר תגמר פתאום השביתה. מה דעתכם על איזה משאל דמוקרטי קטן, לראות מי בכלל מעוניין להגיע ללימודים השנה? גם אם נגיע ללמוד, וברור שאף אחד לא ישאל אותנו מה דעתנו, אף תלמיד כבר לא יוכל להישיר מבט אל המרצה שלו כי אז יתגלה כל הבוז וחוסר ההערכה שהוא מרגיש כלפיו. המיכשול הרגשי - הוא הוא הבעיה האמיתית, מעבר לכל בעיה טכנית של זמן. אנחנו ציבור שלם של מרומים, קורבנות נטו. על זה אין כפרה.

    הגב לתגובה זו

    • ''אף תלמיד כבר לא יוכל להישיר מבט אל המרצה שלו....''? אל תגזים, חביבי

      מרצה מבן-גוריון, 17/01/08 13:39

      זכותך לכעוס על ציבור המרצים ולחוש ''בוז וחוסר הערכה'' לדרך בו הם ניהלו את השביתה. אבל מכאן ועד לתחושת בוז וחוסר הערכה לכל אחד מן המרצים ולתחושה כי לא תוכל לתקשר איתם לאחר השביתה הדרך ארוכה (ואין ללכת בה).

      גם בקרב המרצים יש כעס על חלק מן התגובות של הסטודנטים בטוק-בקים אשר פרקו את תסכולם וכעסם (המובנים לגמרי) עלינו בעלבונות לא מבוססים ואשר כלל לא ניסו לראות את הדברים גם מנקודת מבטנו.

      כל אלו אשר קראו לנו מושחתים אינם יודעים שחיתות מהי (לעתים גם לא ידעו איך מאייתים מילה זו). כל אלו אשר טענו כי אנו בטלנים אינם יודעים כלל מהם תפקידיו של מרצה. אני אישית באתי לאקדמיה לאחר שנים רבות בתעשיית ההיי-טק על אף שמשכורתי ירדה לשליש ממשכורתי הקודמת (ואף פחות מזה). באופן מפתיע (או לא), אני עובד שעות רבות כמעט כפי שעבדתי בהיי-טק, ולעתים קרובות גם עמוק אל תוך הלילה

      ןלמרות המשקעים, כאשר ישנה אינטראקציה בין מרצה וסטודנט, או בין שני בני אדם באופן כללי, הדינמיקה צריכה להיות על פי היחס בפועל ולא על פי סטיגמות מעוותות.

      אבל, ללא ספק, שביתה זו תשאיר מספר משקעים משמעותיים, ולואי ואלה ינוצלו לשיפור בעתיד..

      הגב לתגובה זו

      • לא רק שאתם בטלנים, אתם גם שחצנים

        Mens Rea, 17/01/08 13:59

        היה חשוב מאד לציין שיש כאלה שלא יודעים לאיית שחיתות, אה? גרם לך להרגיש חכם, נכון?

        הגב לתגובה זו

      • אכן יישארו משקעים

        סטודנטית, 17/01/08 15:36

        ולא בגלל מטרות השביתה שבהן תומכים מרבית הסטודנטים.

        המשקעים יישארו בשל האדישות, הפסיביות, הטענות כלפי ציבור הסטודנטים שלא יצאו למאבק עבורכם - זאת כאשר היו די והותר הפגנות בהן נכחו סטודנטים ולא מרצה אחד לרפואה. עודף החשיבות העצמית בה נתקלנו ממרצים רבים שטענו כי ''העבודה שלנו היא לשבות ושלכם להפגין'', ''קיימת דעה האומרת כי רצוי להרגיז את הסטודנטים בשביתה כדי שייצאו להפגין ויעשו רעש עבורנו''. כל זאת נאמר בפנינו בלי טיפת בושה.

        רק בשבוע התשיעי (!) לשביתה נזכרו להשבית גם את תכניות הלימוד של קורס הטיס ותלפיות. ביה''ס לתלמידי חו''ל ותכניות שמכניסות כסף רב לאוניברסיטאות לא הושבתו כלל. עבר זמן רב מדי עד שהועלה הרעיון של הפסקת הייעוץ לגופים ממשלתיים. עבר זמן רב מדי עד שהפעילו כלים מסוימים בשביתה הזו ועדיין נשאר נשק בקנה.

        בסופו של דבר אני חשה בוז לדרך בה נוהלה השביתה. היא נוהלה ע''י נציגי המרצים וציבור המרצים שלא חש צורך להציף כלפי מעלה את דעותיו לגבי דרך ניהולה (או אי-ניהולה אם נדייק) אשם בכך לא פחות. על כן אני חשה בוז כלפיהם.

        בפסיביות טמונה אשמה גדולה.

        הגב לתגובה זו

        • בכל מגזר יש כאלה ויש אחרים

          מרצה מבן-גוריון, 17/01/08 21:48

          שום ציבור איננו הומוגני, גם לא ציבור המרצים. גם מרצים הם בני-אדם (וגם זה, רק במקרה הטוב...-:) מה שאפשר, אגב, לומר על כל מגזר).

          מרצים שהתבטאו כפי שאת מצטטת הם אכן נפוחי חשיבות עצמית. כאלו יש בכל מגזר, ויתכן שבאקדמיה האגו הממוצע אפילו גדול יותר מן המקובל. גם אם נניח שהאינטליגנציה האינטלקטואלית של המרצים גבוהה בממוצע, אין זה בהכרח אומר כי גם האינטליגנציה הרגשית שלהם גבוהה.

          ככלל, רוב המרצים - ואני בכללם - אינם מסכימים לאופן בו נוהלה השביתה. רובנו סבורים שהיה צורך בתיאום מלא ואמיתי עם הסטודנטים עם הסגל הזוטר ועם המרצים מן החוץ. עם זאת, בזמן אמיתי, לא תמיד אתה יכול להשפיע על מהלך העניינים. אבל אני יכול לומר לך, שבפורומים הפנימיים של המרצים הושמעה ביקורת חריפה על דרך ניהול השביתה.

          עם יד על הלב: כסטודנטית, האם הסכמת לחלוטין עם ההתנהלות של הנהגתכם בזמן שביתת הסטודנטים? ואם לא, כמה הצלחת להשפיע עליה? כאזרחי ישראל, כמה אנו מסכימים עם התנהלות ההנהגה שלנו? וכמה אנו מצליחים להשפיע?

          הגב לתגובה זו

          • אומר לך זאת

            סטודנטית, 18/01/08 00:42

            במהלך השבועות האחרונים הסתובבתי לי בין מעבדות המחקר בקמפוס, במטרה לעודד מרצים להיות פעילים יותר במאבק. מרביתם היו נחמדים, הביעו הזדהות והסכימו עם מה שאמרתי. אך כשהגענו לחלק הקרוי - ''ומה אתה עשית בשביל..?'' לפתע כולם נאלמו דום. טענו כי הם לא בנויים למאבקים ובכלל, מי הם שישפיעו.

            נכון, זו הרעה החולה של כולם. אני לפחות ניסית למרות שעמוק בפנים ידעתי שזה לא ישנה דבר. זאת רק בשל סלידתי מהפסיביות הזו שמחריבה כל דבר בחיינו כאן.

            הגב לתגובה זו

    • סקר כזה נעשה באוניברסיטת ת''א

      Mens Rea, 17/01/08 14:00

      אני די בטוח שדעת הרוב הייתה פטור. השאלה עכשיו היא מה תעשה האגודה. לאור השביתה הקודמת? תתרפס בפני ור''ה.
      www.myspace.com/guiltymind

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מסכנה,כל הקדנציה שלה היא בשביתה!!! (ל''ת)

    מהמרת כפייתית!!, 17/01/08 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה רק מחזק את העובדה שאנו מדינת עולם שלישי.

    avraham, 17/01/08 12:49

    אין תקדים בעולם המערבי לשיבתה ארוכה כמו זאת ופגיעה קשה במערכת ההשכלה הגבוהה.

    נראה לי כי ישראל שוברת שיא עם כניסתה לעולם הרביעי.

    האירוניה הינה שישראל ממוקמת במקום הראשון בעולם הרביעי אך ללא מתחרות נוספות.

    הגב לתגובה זו

    • מדינת עולפ שלישי =באופן שתמיר הגיעה

      בושה, 17/01/08 13:07

      לתפקיד!!!!!!!!!!!! שונשין יודע אף יודע.

      הגב לתגובה זו

    • התקדים הוא

      אני, 17/01/08 14:51

      שישראל טבעה את המושג ''מדינת עולם רביעי'' והיא הראשונה(בטח גם היחידה ) להיכנס בשעריו וזאת מכיוון שאני בספק שיש עוד מדינות שיכולות להתפאר בהישג חסר תקדים שכזה.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לסטודנטים אסור להיפגע.

    נתן, 17/01/08 12:44

    וודאי ידחסו לנו את החומר.עלינו לדרוש עבודות במקום בחינות.לא אנו אשמים בשביתה שנכפתה עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תבטלו את השנה!

    סטודנט תאב-נקמה, 17/01/08 12:40

    סטודנט קם בבוקר ומקבל שני מכתבים - אחד מהאגודה שמודיעה שבמידה ויבוטל הסמסטר יתבטלו גם כל הקורסים שהוא כן למד, והשני מהביטוח הלאומי שרוצה אלפי שקלים על החודשים שהוא לא שילם עליהם, כי לא הייתה לו משכורת.

    מה הייתם עושים במקומו? יורדים מהארץ ולא מסתכלים אחורה.

    תבטלו את השנה הזאת. אנחנו נאכל אותה בכל החלטה, אז לפחות שתתבטל - כדי שגם אתם תאכלו קצת מכל זה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני מעריך שכהונת הממשלה הזו חייבת להסתיים עד הקיץ (ל''ת)

    וינוגרד, 17/01/08 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לכי לך גברת ועשי לביתך...אם לא לאחרים. (ל''ת)

    אור, 17/01/08 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    סליחה אבל מה זה מתווה עיני???? (ל''ת)

    mostaaa, 17/01/08 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ומתי תסתיים כהונתה של תמיר? (ל''ת)

    הנכבה של החינוך, 17/01/08 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כבודה את שמאלנית קיצונית (ל''ת)

    פרידמן, 17/01/08 12:13

    הגב לתגובה זו

    • למי בדיוק יחסת כבוד? (ל''ת)

      מקסימוס נאכבוס, 17/01/08 12:24

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אבלה! (ל''ת)

    שירי, 17/01/08 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הממשלה מנהלת את המשבר באותה שיטה שניהלה את המלחמה

    יאל, 17/01/08 12:03

    אבל הפעם אין להם התירוץ של ממשלה חדשה. תוצאות המשבר ידמו לתוצאות המלחמה.
    למה אנחנו ממשיכים לאפשר לחדלי האישים האלה להמשיך לשבת בשילטון?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הממשלה הגרועה בתולדות ישראל! (ל''ת)

    ונזכור את כולן, 17/01/08 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הישג גדול לתמיר לשרת החינוך-השביתות הארוכות ביותר (ל''ת)

    מנהיגת פועלים, 17/01/08 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט לא יכול להתערב, יש היום חתונה של גזבר ש''ס (ל''ת)

    השוחד בעיצומו, 17/01/08 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ותודה לך שבמשך 88 יום לא התערבת וגירבצת כמו יתר חברי הממשלה שלך (ל''ת)

    הסמסטר כבר נגמר, 17/01/08 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למס18

    דוד אמזלאג, משפ, 17/01/08 11:52

    שלום 18 . לא ניתן להגיש תביעה ייצוגית כאן .
    ראה ''תוספת השניה'' לחוק החדש.
    משפטן.!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    וואו! יולי! תודה! את פשוט מדהימה!

    שולמית, 17/01/08 11:41

    איזה מזל שלקח לכם רק 3 חודשים לסיים משא ומתן שהיה יכול להסתיים כבר מזמן אם למישהו מכם היה באמת אכפת.
    תתביישו לכם. עכשיו כולנו נאכל אותה ונשרוף את הזמן שלנו על לימודים במהירות שיא ששילמנו עליהם מחיר מלא. עדיף כבר ללכת למכללה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    למערכת ההשכלה חסרה הרבה אינטלגנציה ואחריות אישית וציבורית (ל''ת)

    יאיר, 17/01/08 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עופר עיני - זו ההגדרה למנהיג! (ל''ת)

    מירי, 17/01/08 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עופר עיני (ל''ת)

    בחור ממש אוצר, 17/01/08 11:24

    הגב לתגובה זו

    • קרא את תגובה 10! (ל''ת)

      דני, 17/01/08 17:39

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם הסמסטר נגמר היום. ממש צירוף מקרים.

    סטודנט זועם, 17/01/08 11:21

    הרסתם לי את השנה, וגם את השנה הבאה, ואני מקווה שהמדינה תפסיד מליארדים, שתפשוט את הרגל מצידי. אני לא נשאר כאן בשום פנים ואופן, אין בשביל מה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    גם אם השביתה תסתיים

    סטו, 17/01/08 11:20

    היום, שווה להגיש תביעה ייצוגית על עוגמת נפש ואי עמידה בחוזה מצד האוניברסיטה בצרוף הוצאות מחיה וטרטורים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מדוע העובדים תמיד חיבים להיות בכול סיססוך חברתי בישראל

    פקק תנועה, 17/01/08 11:16

    בן הפטיש לסדאן מי שמחזיק את המדינה המיסכנה הזו זה ציבור הבניים שסבל נורא מחוק עידוד הצמיחה של פרץ ונתניהו על איזה כלכלה מנצחת אתם מנגנים אפשר לחשוב שגם עכשיו לא צריך את חוק עידוד הצמיחה להוציא מחדש לפועל את החוק הזה אבל הפעם כפי שצריך להיות ורק לבעלי משכורת נטו מעל 10 000שקל נטו

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ארכדי גאידמק יקנה את הטכניון ויהפוך אתו למיגרש כדורגל

    פקק תנועה, 17/01/08 11:10

    האיש הזה לא מחמיץ שום דבר במערכת חוליה של החברה הישראלית כול אחד ואחד בישראל מיתקדם כפי יכולתו זה יותר גרוע מחופש החרות וכבוד אדם שבארהב

    הגב לתגובה זו

    • דוקא מתאים לפרצוף החדש של המדינה (ל''ת)

      צהוב-שחור בנשמה, 17/01/08 11:33

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    יולי. אנטומיה של כשלון לא ידוע מראש

    ירון, 17/01/08 11:09

    יולי. פעלנו לבחירתך. תמכנו בך. הצבענו עבורך. האמנו בך...ואת עשית הכל כדי לזכות בתואר ''אכזבת הקדנציה כולה''. כשלון מוחלט. ללא כושר מנהיגות. ללא עמוד שדרה. תמיד נגררת - לעולם לא מובילה. נהנית מהילת התארים האקדמיים שלך - אך נטולת יכולת ניהול והובלה. איבדת לחלוטין את השליטה את ספינת החינוך בים הסוער של השנה החולפת. ועכשיו נותר לך דבר אחד לעשות: לחזור לאקדמיה, להתבסם שוב מאויר הפסגות של האולימפוס האקדמי... ולהניח לנו ולענייני המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • ירון צודק ב 100%. אכזבת כולנו. ובנוסף: אנו משלמים לה משכורת שמנה,

      ירונה, 17/01/08 11:26

      לשכה, מכונית, נהג, מאבטח, הוצאות נילוות בלי סוף וכמובן הפקדנו בידיה את חינוך ילדנו והיא פשוט לא תפקדה

      הגב לתגובה זו

      • כולה 35 אלף שקל בחודש מה קרה?

        לולו, 17/01/08 11:38

        בנוסף בדוק
        יש לה מליונים בבנק
        תשאלו בסניף שלה

        הגב לתגובה זו

        • לירון , תוסיף בבקשה את הדובדבן שבקצפת!

          ח. פ''ת, 17/01/08 13:00

          ''יולי תמיר , תמכנו בך בבחירות, אבל לצערנו מקומך הריאלי היה רחוק מכדי להצדיק {במסגרת הריבים בתוך המפלגה} שתקבלי את תפקיד שרת החינוך, לכן במירב מירצנו עזרנו לך לרמות לגנוב מהאחרת , תוך שידרוגך ושידרוג אחרים למען שיתוף פעולה מלא עם הפעולה הערכית אזרחית הזו.{זו הסיבה למשל שברוורמן ששודרג למקום השלישי פקטיבית לא היתה לו כל עילה למלחמה אסרטיבית לתפקיד החינוך על אף שמגיע לו באמת, כי הוא פשוט חייב תודה לתמיר על פעולתה ,הערכית,]}את מבינה יולי תמיר עם כל זאת גרמת לנו למפח נפש.

          הגב לתגובה זו

          • חוץ מהמהומה על הכנסת ה''נכבה''מ של אוייבנו לתכנית הלימודים לא תפקדה (ל''ת)

            ייי, 17/01/08 13:47

            הגב לתגובה זו

      • זה היה ברור

        אא, 17/01/08 13:03

        יולי עברה לפוליטיקה בגלל שהיא רצתה לשפר את התנאים הגרועים שהיא קיבלה בתור מרצה.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    חבל שהאוצר נכנע לבריונות הפרופסורים (ל''ת)

    מושחתים, 17/01/08 11:04

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאין לך מושג ירוק (ל''ת)

      די לפקידי האוצר, 17/01/08 11:33

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד -כל מילה בסלע!פשוט סחטנות! (ל''ת)

      מאוכזב האקדמיה!, 17/01/08 15:58

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כנראה שאתם לא יודעים לקרוא בין השורות...

    סטודנט, 17/01/08 10:58

    נציג המרצים ציין כי מתווה עיני יכול לשמש בסיס להסכם. כוונתו בכך היתה שמדובר בנוסחה שלא מאזכרת את מסקנות שוחט, בניגוד לרוב ההצעות שהיו עד כה על השולחן. עם זאת, לא סביר שהמרצים יסכימו לאחוזים המוזכרים ובדיונים היום ידרשו כנראה יותר.

    מה שבאמת לא ברור הוא האם פליטת הפה לכאורה של בר-און היתה מכוונת או לא.

    הדבר היחיד שברור הוא שליולי תמיר אין מה לחפש בפוליטיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הטכניון עומד ליקרוס ולהיתמוטט באופן מוחלט (ל''ת)

    פקק תנועה, 17/01/08 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בסוף יוצאים המרצים מופסדים!

    סטודנט, טכניון, 17/01/08 10:57

    כל השביתה הזאת בשביל מה? בשביל פתרון שהיו יכולים להשיג אותו גם בלי כל הבלאגן מסביב!

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר? מנין לך מה הפתרון ולמה את חושב שיכלו להשיגו

      יוסי, 17/01/08 11:19

      בלי שביתה

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    עיני קיפל את המורים ל 20 שנה

    ראובן נוף, 17/01/08 10:54

    עיני, מתןך מניעיים פוליטיים קיפל את המורים ל 20 שנה וקבר את קידום החינוך קבורת חמור. אין אדם שהביא נזק יותר גדול לעינייני החינוך שהוא שקול רק לסה''כ הנזק שהביאו במצטבר ממשלות ישראל.
    חניקה זאת של מאבק המורים, תגרום להקפאה בחינוך ודירדור הרמה לשנים רבים לבוא.

    הגב לתגובה זו

    • אכן. (ל''ת)

      מדוייק, 17/01/08 12:18

      הגב לתגובה זו

    • ראובן, בצער רב ובלב שבור אני נאלץ להסכים אתך! (ל''ת)

      דני, 17/01/08 17:38

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ואיך תיראה שנת הלימודים עכשיו? מתי יתחיל סמסטר ב'? (ל''ת)

    א, 17/01/08 10:53

    הגב לתגובה זו

    • הפתרון: לינואר נקרא אוקטובר, וכן הלאה עד עולם (ל''ת)

      חוני המעגל, 17/01/08 11:36

      הגב לתגובה זו

      • פתרון טוב, כמו שלאולמרט נקרא אמיץ ואמין וכך הלאה. (ל''ת)

        שקר כלשהו, 17/01/08 11:53

        הגב לתגובה זו

      • משה קווה: אם לא ימצא פתרון עד ליום ראשון

        Mens Rea, 17/01/08 14:05

        נבטל את חודש פברואר, ונקרא לו אוקטובר

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    רק למה היה צריך לחכות עד עכשיו??? (ל''ת)

    אב''י, 17/01/08 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ואללה? הסכימו לשתף אותה?

    מודי, 17/01/08 10:52

    בושה וחרפה של שרת חינוך. מה זה משתתפת? איפה היית עד עכשיו? זה לא קשור לחינוך או שראה''מ ופקידי האוצר הושיבו אותך בפינה.
    תתביישי לך.
    אם אין לך יכולת ביצוע אולי תחזרי לאוניברסיטה שם משלמים משכורת גם אם לא עובדים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שרה מעומעמת

    דרור, 17/01/08 10:49

    את חלק מממשל האובדני המנותק,האטום,והנקלה.ביזבוז,כל המשכורת שלך ,והוולוו,ושאר ההטבות על גבינו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    רה''מ תיכנן עד וינוגרד לסיים את המשבר

    נדב, 17/01/08 10:47

    הוא עכשיו ישלם כל מחיר כדי שלא יהיו לו 2 בעיות במקביל. המרצים יקבלו את מה שהם לא קיבלו לפני מספר שבועות, ומשרד האוצר חייב להסביר למה?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יולי - בוקר טוב! התעוררת?

    אור, 17/01/08 10:43

    אמנם קצת מאוחר אבל יופי שנזכרת שאת נושאת תפקיד בכיר....

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אצל לימור ליבנת לא ה יו כאלה שערוריות

    פקק תנועה, 17/01/08 10:42

    העם ב ישראל לא מודע למצבו החברתי הקשה הוא חיי בעולם אחר נסיעות לחול כדורגל מושחט ודברים מהן אלו הם בראש מעיינו.העם והחברה הישראלית מיתמוטטים תפסיקו מיד ועכשיו את האגואיזים המזוכיזים והסדיזים הזה אחרת נעלם בתור עם מעל דפי ההיסטוריה

    הגב לתגובה זו

    • לימור לבנת?

      סטודנט עצבני, 17/01/08 11:06

      לימור לבנת ושאר ממשלת הליכוד בשנים של האינטיפאדה השניה הם האשמים העיקריים במצב של היום. תכלס, יידרשו עוד הרבה שנים כדי לתקן את הנזק שהיא עשתה למערכת החינוך ...

      הגב לתגובה זו

      • מצבה הקשה של החברה הישראלית החל מיד עים הקמתה של ההיסתדרות ב1920 (ל''ת)

        פקק תנועה, 17/01/08 11:23

        הגב לתגובה זו

        • לא נכון, הוא החל ב1225 לספירה כאשר הרבי יחמוריהיו אמר...

          שפינוזה, 17/01/08 11:53

          בלה בלה... בלה בלה בלה.. אתה קשקשן בלתי נלאה פקק תנועה. קשה להיות בפנסיה?

          הגב לתגובה זו

          • הוא החל בשנת 1938 שגמרנו לכם את כל החכמים והשארנו אתכם עם כלום

            -, 17/01/08 12:23

            שום ישראלי מוצלח לא יצא לכם מהמדינה שום משהו מוצלח לא יוצא מהמדינה הזו
            כל היהודים כמו איינשטיין לא חיו בישראל
            גם היהודים מהמזרח בחרו לסוע לצרפת או אנגליה
            תעשו טוב תסגרו את הבסטה ותחזירו את המפתחות לפליטי 48 הערבים

            הגב לתגובה זו

            • אים אתם מגיעים כול כך רחוק

              פקק תנועה, 17/01/08 12:37

              אז אפשר בקלות להגיע ליום שבו משה ירד ממרומי הר סיני ולוחות הברית בידיו.ובימקום ליראות עם צנוע וציתן הוא ראה מסיבות ותלונות מדוע לקחו מעםישראל את סיר הבשר אשר היה להם במיצריים ואת הגעגועים שלהם לכסף ולזהב.אפשרלהבין אתהתקפת העצבים שעברה על משה באותו הרגע מישום מה זה מזכיר לי מה שקורה איתנו כיום

              הגב לתגובה זו

      • אתה צודק -- אך לבנת עדיין יותר טובה

        סטודנט מסטול, 17/01/08 11:31

        לבנת בחיים לא היתה נותנת שידרכו עליה כמו שדורכים על יולי. אחרי חודש של שביתה היא היתה הופכת לאולמרט את השולחן ומאיימת שהיא תופיע כל ערב בחדשות ותספר שהוא אפס. הסיוט היה נגמר כבר מזמן.

        הגב לתגובה זו

      • לימי היתה מורידה כמה סטירות ופותרת את הסיפור (ל''ת)

        אוגוסט לא עושה, 17/01/08 13:12

        הגב לתגובה זו

      • ליבנת

        פומפי, 17/01/08 13:54

        נא לא להפריע לה,היא בלחץ לימודים-משלימה-10 שנות לימוד סוף סוף.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    יולי תמיר צרת החינוך

    אבנר, 17/01/08 10:38

    אין שרה יש צרה מתגעגעים ללימור ליבנת.

    הגב לתגובה זו

    • לא שכחנו איך תקפת את לימור לבנת בכל הזדמנות. אין ספק שהיתה טובה ממך (ל''ת)

      רוצים חינוך, 17/01/08 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    התערבות ראש הממשלה כעת לא תציל אותו מאחריות לעוד פשע ללא סליחה!

    אייל, 17/01/08 10:35

    הנזק כבר נעשה. עכשיו, לאחר שלמאה אלף סטודנטים נהרסו החיים, נזכרים כולם להתעורר כי תפסה אותם צמרמורת הפחד מפני נזקים כספיים בגובה של מיליארדי שקלים.

    הגב לתגובה זו

    • נהרסו החייים?! בואו ניכנס לפרופורציות... (ל''ת)

      אסף, 17/01/08 10:44

      הגב לתגובה זו

    • אנו חסרי אונים מול מושחתים

      דן, 17/01/08 10:47

      אתה צודק אבל אין מה לעשות. זהו אופי החיים בישראל.

      הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך....

      סטודנט, בר אילן, 17/01/08 10:49

      לא מעניין אף אחד במדינה הזאת כמה יסבלו עכשיו הסטודנטים מצד הלחץ המטורף שהולך להיות, החופשים שיגזלו מאיתנו ועוד סיבות נוספות.
      העיקר מבחינת רה''מ והאוצר (ולדעתי גם ור''ה) הוא שלהם לא נהיה נזק. לכן מבחינתם אפילו לחתום הסכם ביום האחרון האפשרי, כל עוד להם(!) לא נגרם נזק מזה....
      ואנחנו....תתחילו להישאב לספרים חבר'ה, זה העשן הלבן שדיברו עליו...

      הגב לתגובה זו