• 45.

    המדינה המערבית היחידה שאין חופש דת

    רון, 21/01/08 10:31

    מדינת ישראל המדינה המערבית היחידה ובכלל היחידות בעולם שאין בה חופש דת לכולם בעולם המערבי יש חופש רק לישראל לא

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.81.22
  • 44.

    המדינה המערבית היחידה שאין חופש דת

    רון, 21/01/08 10:31

    מדינת ישראל המדינה המערבית היחידה ובכלל היחידות בעולם שאין בה חופש דת לכולם בעולם המערבי יש חופש רק לישראל לא

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.94.81.22
  • 43.

    במדינה מתוקנת האדם הזה היה בכלא (ל''ת)

    אשר, 19/01/08 19:04


    דווח על תגובה זו

    IP: 77.125.17.200
  • 42.

    מי גידל?כיצד?והיכן קוף זה?

    חלמ, 19/01/08 04:43

    אין ספק שתימהוני זה גדל ביער,כשהוא מבודד, חסר כל! חסר חינוך,חום, אהבה,פינוק וערכים.

    דווח על תגובה זו

    IP: 199.203.55.52
  • 41.

    אז הוא בעד בטח אחרים לא פחות חשובים ממנו נגד סו ואת? (ל''ת)

    חי, 17/01/08 18:13


    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.138.110
  • 40.

    אדון ברק- אתה כבר לא הדיקטטור שלנו (ל''ת)

    בעז, 17/01/08 16:03


    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.252.214
    • בעז, מזל שאתה לא הדיקטטור שלנו,

      קמרשהלור''ל, 28/01/13 08:27

      בלי האיש הזה לא היו זכויות אזרח נורמליות במדינה שלנו, יא חשוך שכמותך, יש כל כל הרבה אנשים שלא מקבלים זכויות שוות בגלל תפיסות מיושנות שלא מתאימות למציאות של מי שחי כאן יותר ובורות כמו שלך רק מנציחה את המצב.

      דווח על תגובה זו

      IP: 94.159.134.215
  • 39.

    ברק לא שונה מאדון כהן מהירקות אמר אז אמר יש 4 קולות שיצביעו עבורו (ל''ת)

    חוץ מאשתו, 17/01/08 15:19


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.5.134.46
  • 38.

    עריצות שיפוטית אמר הפרופ' פוזנר כמה שהוא צדק

    אל תצנזרו !!!!!, 17/01/08 15:11

    פרופ' ריצ'רד פוזנר, שופט בבית המשפט הפדרלי לערעורים בשיקגו ואחד המשפטנים החשובים בארה''ב, ממשיך לתקוף את נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק. בריאיון שיתפרסם בסוף השבוע במוסף הארץ אומר פוזנר כי התנהלותו של ברק, שאינו מוכן לקבל הגבלות כלשהן על כוחו השיפוטי, היו נתפשות בארה''ב כ''עריצות שיפוטית''. עוד טוען פוזנר כי: ''פסיקתם של שופטים מושפעת מהערכים שלהם, מהאידיאולוגיה שלהם, וזה מוביל למסקנה שהמערכת השיפוטית צריכה להיות מאוד ענווה: ברק חושב שלשופטים יש תפיסות והבחנות עמוקות בנוגע לערכים של צדק - אני חושב שזה לא נכון. שופטים הם פחות או יותר אנשים רגילים, שההחלטות שלהם מושפעות מהניסיון האישי והמקצועי שלהם בחיים''.

    ''אני לא מרגיש שיש לנו גישה מיוחדת לערכי מוסר. ברק תומך בגישת המשפט הטבעי, הוא מאמין שיש קריטריונים אוניוורסליים ששופט צריך לאכוף, גם אם הם לא נקבעו בחוק. זו תפיסה נוצרית בעיקרה, שאומרת שהמשפט הטבעי, שאלוהים נתן לנו, גובר על החוק שהאדם יצר. גם בארצות הברית יש שופטים רבים שמאמינים בכך. ברק הוא דובר של המסורת הזאת'', אומר פוזנר.

    אין זו הפעם הראשונה שבה הוא תוקף את ברק. הוא עשה זאת כבר באפריל האחרון כשפרסם בשבועון ''ניו ריפבליק'' ביקורת קטלנית על ספרו של ברק, שיצא לאור באנגלית '' A Judge in a Democracy'' (''שופט בחברה דמוקרטית''). פוזנר כתב שם, בין השאר, כי ברק הוא ''פיראט משפטי, השובר את השיא העולמי ביוהרה שיפוטית''.

    בראיון מתייחס פוזנר לפסיקת בית המשפט העליון, שאותה הוביל השופט אהרן ברק, שאסרה ב-1999 על השב''כ לענות ולטלטל עצורים פלסטינים. בשבוע שעבר אמר לו אחד מהפרופסורים הישראלים, מומחה למשפט בינלאומי, שהנורמות המשפטיות מחייבות לשמור על זכויות האדם. פוזנר איבד את שלוותו. ''הגישה שלך מייצגת תפיסה אליטיסטית. לרוב האנשים העיקר הוא לא זכויות אדם, אלא הצורך לשמור על הביטחון האישי, וזה תפקידה העיקרי של המדינה''. משפטן ישראלי אחר אמר לו ש''בעוד 50 שנה יתברר שכל הסיפור של הטרור והאיום בטרור היה מעין מעשה כשפים מבחינת השפעתו על דעת הקהל בישראל, ושהטרור הוא מקסם שווא''. פוזנר הזדעזע: ''אנחנו נמצאים כמה עשרות מטרים מהקפטריה שנהרגו בה אנשים בפיגוע טרור. עם כל החופש האקדמי, איך יכול להיות שפרופסור למשפטים יאמר דבר כזה בסמינר אקדמי בישראל?''

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.5.134.46
    • תגיש לפוזנר שיבוא לחיות כאן, עם הגישה שלנו לזכויות אדם ואז נשמע אותו

      קמרשהלור''ל, 28/01/13 08:29

      לשמגר וברק לא היתה ברירה והם היו צריכים לכפות על הכנסת שלנו לתת לנו זכויות שבכל מקום מתוקן נחשבו לבסיסיות. פוזנר חי במקום עם חוקה מסודרת ומגילת זכויות אדם, שיבוא לחיות כאן עם החוקים החסרים שלנו שנשלטים על ידי מיעוטים סחטניים מכל הכיוונים ואחר נראה מה יהיה לו לומר.

      דווח על תגובה זו

      IP: 94.159.134.215
  • 37.

    כשמאלן לא חשבנו שדעתך תהיה שונה זה ברור שהשמאלנים הם כאלה!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 17/01/08 15:02


    דווח על תגובה זו

    IP: 62.219.190.232
  • 36.

    מיפלגת ישראל ביתנו היא מיתחרה מצוינת של מרצ (ל''ת)

    פקק תנועה, 17/01/08 13:24


    דווח על תגובה זו

    IP: 132.68.4.44
  • 35.

    אז יש לי רעיון

    אהוד, 17/01/08 13:19

    שברק ירוץ לכנסת ואז כמחוקק ינסה לקדם את רעיונותיו.
    אל לא למר ברק לנצל את ה''הילה'' שלו כנשיא ביהמ''ש לשעבר ולהתערב בחקיקה במדינת ישראלץ

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.178.248.178
  • 34.

    הרסת מספיק שב בלול (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 17/01/08 13:03


    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.61.120
  • 33.

    יצא המרצע מהשק! ברק תתבייש לך

    זיו, 17/01/08 12:04

    ככה בכזו קלות לצאת נגד תורת ישראל
    בושה וחרפה

    דווח על תגובה זו

    IP: 213.8.91.100
    • אתה האיש הכי מתקדם של תקופת בית שני (ל''ת)

      רועי, 17/01/08 12:30


      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.17.19
  • 32.

    ואני חושב שזכות היהודים להתפלל בהר הבית זו פגיעה בחופש הפולחן!

    אריק קלנר, 17/01/08 11:57

    ואני גם חושב שגירוש עשרת אלפים איש מביתם זו דריסת הדמוקרטיה.
    אני גם חושב ש-7 נערות הכלואות בנווה תרצה רק כי שהו במאחז ''לא חוקי'' זו דריסת הדמוקרטיה.
    אני גם חושב שאהרון ברק וחבורתו דואגים לדמוקרטיה רק כשהיא לרעת העם היהודי ואף פעם לא לטובתו.

    דווח על תגובה זו

    IP: 194.90.236.138
  • 31.

    אנחנו עולם מודרני אולי בגאדג'טים אבל לא בזכויות אדם. (ל''ת)

    יוסי, 17/01/08 11:49


    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.17.19
  • 30.

    הכל סבוך יותר- הנישאים באזרחי- חייבים גרושי דת- או מסתכנים בממזרות (ל''ת)

    לא כל כך פשוט, 17/01/08 11:42


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.1.147.31
    • בעיית הממזרות צריכה להפוך להיות בעייה של הדוסים, לא של כלל האזרחים (ל''ת)

      אבי, 17/01/08 12:03


      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.17.19
      • אתה יהודי? אם כן יש בעיה. (ל''ת)

        מישהו, 18/01/08 11:25


        דווח על תגובה זו

        IP: 79.176.112.27
    • ממזרות? לי זה פותר את הבעיה!

      ירום, 17/01/08 15:21

      אם הילדים שלי, מי ייתן, יחשבו כממזרים - זה רק יעזור לי. זה בהכרח יגרום לכך שהם לא יחזרו בתשובה ולא יתנתקו מהמשפחה שלהם לטובת אנשים ומחשבות אפלות, שנמצאות בעיקר בעולם החרדי, אבל גם בעולם הדתי לאומי. ממזרות פותרת לנו את הבעיה. אכן, מי ייתן!

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.182.167.10
  • 29.

    די ברק אנחנו כבר עם הרעמים של תקופתך, הלך הברק וגשם איין (ל''ת)

    יאיר, 17/01/08 11:39


    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.5.37
  • 28.

    אהרן ברק הרס את המושג מדינה יהודית. אין לו ולא כלום עם המושג יהדות!

    אהרן ברק, 17/01/08 11:34

    והדבר הזה היה נשיא בית המשפט העליון של העם היהודי.
    מגוחך מבהיל.
    איך אומרים: אם אהרן ברק היה נציגה של מר''ץ אז בייניש היא נציגתה של בל''ד

    דווח על תגובה זו

    IP: 212.150.13.36
  • 27.

    לא הרבנים הם המפרים את הזכות הבסיסית להתחתן אלא המדינה

    מירב ברכה, 17/01/08 11:20

    מפקירה את אזרחיה לשרירות ליבם של הרבנים, הקאדים והכמרים, שבידיהם המונופול על המעמד האישי במדינת ישראל. בכל מדינות המערב הנישואים היחידים בתוקף הם אזרחיים, רישום נישואים בידי שופט שלום או חבר מועצת העירייה, וגם הגירושים הם הליך משפטי חילוני. הזכות של כל אדם פנוי להתחתן עם בחיר לבו מופיע באמנת זכויות האדם של האום שגם ישראל חתומה עליה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 85.2.31.39
  • 26.

    מסכים עם השופט (ל''ת)

    טל, 17/01/08 11:18


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.129.250
  • 25.

    אסור לאסור על יהודים להתחתן כפי שהם רוצים. אני מסכים (ל''ת)

    דתי ליברלי, 17/01/08 11:18


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.129.250
  • 24.

    למה צריך נישואים אזרחיים?הרי כל אחד שייך לדת מסויימת, (ל''ת)

    נישואים בהאיים, 17/01/08 11:18


    דווח על תגובה זו

    IP: 99.237.77.45
    • לא תמיד שני בני מהזוג מאותה דת (ל''ת)

      אורן, 17/01/08 11:23


      דווח על תגובה זו

      IP: 84.110.229.125
      • יש 200 מדינות שהם יכולים להתגורר בהם (ל''ת)

        זה מדינה יהודית, 17/01/08 11:38


        דווח על תגובה זו

        IP: 192.198.152.98
        • לא יכולים כי אין לאף אחד אזרחות של עוד 200 מדינות

          ע, 17/01/08 12:09

          לתפיסתך העולם מורכב משתי מדינות: העולם וישראל. במדינת ''העולם'' ליהודים מגיעות כל הזכויות ובישראל לאזרחי ''העולם'' לא מגיע כלום.

          דווח על תגובה זו

          IP: 217.132.17.19
    • וכל הבעיה זה שיש אנשים שהם לא דתיים

      קמרשהלור''ל, 28/01/13 08:30

      ולא רוצים להתחתן לפי הדת. אז מה אתה עושה איתם? למה שתכפה עליהם את דעתך? הם לא כופים את שלהם עליך.

      דווח על תגובה זו

      IP: 94.159.134.215
  • 23.

    אני דתי ומסכים עם השופט ברק (ל''ת)

    דתי, 17/01/08 11:18


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.129.250
    • אפלו לשקר אתה אתא לא יודע. אתה

      ד, 17/01/08 11:38

      לא דתי אתה חסר השכלה בסיסית ביהדות

      דווח על תגובה זו

      IP: 79.177.126.61
      • אבוי להשכלה הזאת. היא הייתה אולי מהפכנית בתקופת הפרעונים

        נעים, 17/01/08 12:11

        במאה ה21 זה מריח גזענות ההשכלה הזאת

        דווח על תגובה זו

        IP: 217.132.17.19
  • 22.

    כל הכבוד לכבוד השופט! (ל''ת)

    ארז, 17/01/08 11:17


    דווח על תגובה זו

    IP: 81.218.129.250
  • 21.

    Close Rabanut Mafia. Go head Bagats and Knesset finish Rabanut

    jerry, 17/01/08 11:17

    Congratulations Judge Barak

    דווח על תגובה זו

    IP: 195.176.20.45
  • 20.

    אז יש לי רעיון

    אהוד, 17/01/08 11:15

    שברק ירוץ לכנסת ואז כמחוקק ינסה לקדם את רעיונותיו.
    אל לא למר ברק לנצל את ה''הילה'' שלו כנשיא ביהמ''ש לשעבר ולהתערב בחקיקה במדינת ישראלץ

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.178.248.178
  • 19.

    מדינת היהודים וציביון היהודי לא עומד למשפט אצל מר ברק !!!!!!!!!!!!

    ''החלטה'', 17/01/08 11:11

    מדינת היהודים מדי יקרה
    שמר ברק יחווה דעה אין נישואים אזרחיים נקודה ובזה ניתן פסק דין
    ואין רשות עירעור.
    ברק רוצה שיתחתן איך שטוב לו
    מדינת היהודים תיתנהג לפי דת משה וישראל

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.147.220
    • זה לא כואב להיתחתן לפי היהדות !!!המוטציה שמציע ברק טובה להרצאות !!! (ל''ת)

      יש גבול לדעה, 17/01/08 11:17


      דווח על תגובה זו

      IP: 79.181.147.220
  • 18.

    בזכיות האדם הקטן, והצדק,הוא היה מעולה.אבל למה הוא שונא מסורת? (ל''ת)

    ברק אדם מורכב, 17/01/08 11:10


    דווח על תגובה זו

    IP: 99.237.77.45
    • זה מה שאתה לא מבין -- הוא לא שונא מסורת -- נישואים אזרחיים הם עניין

      עידו, 17/01/08 11:46

      של זכויות הפרט.

      דווח על תגובה זו

      IP: 83.130.98.69
  • 17.

    כמו ששפיים נפתח בשבת, כמו שבת''א כבר קשה למצוא מקום כשר ו...

    נדב, 17/01/08 11:09

    כמו שיותר ויותר חילונים נוסעים לקפריסין להתחתן, וכמו שכבר יש מוניות שירות כמעט לכל מקום בשבת, וכמו שמוצאים כל מיני דרכים לעקוף את הדיקטטורה האורתודוכסית בישראל - כך יהיה גם עם נישואים אזרחיים, ובמקרה הספציפי של ישראל יבוא יום וביהמ''ש יוכל לגרש ולא רק הרבנות, כי הרי מה הטעם להתחתן בקפריסין אם להתגרש צריך ברבנות כי הרי זה המוסד היחיד המגרש בישראל. לו הרבנות הייתה מודרנית יותר, ושופטת עפ''י כללי העולם החדש ולא רק עפ''י כללי התנ''ך והמסורת הויכוח לא היה מתעורר. בסופו של דבר יווצרו בישראל 2 חברות-האורתודוכסים/חרדים עם הרבנות שלהם והחילונים עם ביהמ''ש.

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.176.235.43
  • 16.

    אם הגעת למסקנה זו רק עכשיו

    נח, 17/01/08 11:02

    אז ישנן שתי אפשרויות
    א.או שאתה אופורטוניסט שלא העזת לומר זאת כל זמן שדבר זה היה עלול להפריע לך לקריירה
    ב.או שזה לקח כל כך הרבה זמן להגיע למסקנה נבונה.
    ולכן ג.אוי ואבוי שאנשים כאלה עומדים בראש מערכת הצדק בישראל!

    דווח על תגובה זו

    IP: 62.47.135.166
    • אם היית מבין קצת על מה אתה מטקבק..

      גבר גבר, 17/01/08 11:26

      היית יודע שברק הצעיד את עולם
      הנישואים האזרחיים בישראל עשרות שנים קדימה ע''י פסיקה שנבנתה נדבך על נדבך.
      זה שהוא לא יצא בהצהרה בומבסטית בשעה שעשה זאת רק כדי לספק אנשים צמאי כותרות כמוך, נזקף לזכותו.
      לו היה בוחר להשתין על בית הדין הרבני מהמקפצה העניין לא היה צולח, אך מכיוון שהוא קצת יותר חכם ממך, הוא הצליח לסנדל את בית הדין הרבני לא רק להכיר בנישואים של ישראלים מחוץ לישראל אלא גם לוותר על סמכותו בגירושים של נישואים מאין אלה..
      שלא לדבר על המערכת שנבנתה לידועים בציבור..
      עכשיו, כשהתקדים נקבע וברק לא נמצא שם יותר, הוא יכול להגיד מה שהוא רוצה, ויפה שעה אחת קודם..

      דווח על תגובה זו

      IP: 89.139.87.59
      • ברק הצעיד את ה*** שלי (ל''ת)

        גולדי, 17/01/08 12:10


        דווח על תגובה זו

        IP: 213.8.91.100
  • 15.

    בזה אני מסכים לחלוטין עם אהרון ברק

    קול הצדק, 17/01/08 11:02

    למרות כל המעלות הטובות שניתן למצוא בבן גוריון, היו לו גם לא מעט כשלונות, שצריך להודות עליהם. למה הוא נתן את השליטה וההגמוניה בענייני נישואין ועוד לרבנות? בעיה של התבוללות? תגידו לי - אם זה מה שמעניין אותם, את הרבנים/דתיים/מסורתיים, זה בהכרח צריך לעניין אותי כאדם חילוני למהדרין, אתיאיסט ברמ''ח אבריו, נטול אלוהים לחלוטין? למי יש את הזכות לשלול ממני זכות יסוד להחליט אם אני רוצה להתחתן ואיך, על ידי מי ואיפה? זו חוצפה פרימיטיבית שאין למעלה ממנה. התערבות בוטה בחופש הפרט. לשבור ולנתץ לאלתר כל קשר בין המדינה לדת. מי שרוצה שירותי דת -אדרבא - מוזמן לקבל שירותים אלו מכספו ועל חשבונו. אבל אין לחייב אותנו בזוועה הזו!

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.109.47.211
    • ומה במקום אחר?

      גילי המגיב, 17/01/08 12:01

      במדינות המערב חובה, כן חובה,להתחתן בנישואים אזרחיים. מי שרוצה יכול אח''כ להנשא בטס דתי. וכי זאת לא כפייה? גם אני יכול לומר שלא נותנים לי להינשא באופן שאני רוצה

      אכן, דמגוגיה בגרוש

      דווח על תגובה זו

      IP: 84.176.76.115
  • 14.

    מי שמך? מי אתה, אהרן ברק?

    משה, 17/01/08 11:01

    עשית את עבודתך, עכשיו אתה ''לשעבר''. שב בשקט. דעתך לא רלוונטית. חצוף.

    דווח על תגובה זו

    IP: 87.69.37.70
    • לעומת זאת דעתך מאוד רלוונטית (ל''ת)

      בני, 17/01/08 12:13


      דווח על תגובה זו

      IP: 217.132.17.19
  • 13.

    חבל שאין לו מצפון לברק הזה

    י, 17/01/08 10:59

    אם היה לו מצפון אז הוא היה מתייסר על מה שקורה עכשיו לשדרות ולא מקשקש קשקשת שמאלנית.

    דווח על תגובה זו

    IP: 80.74.101.3
  • 12.

    אהרון ברק מושחט

    משה, 17/01/08 10:57

    שונא ישראל,שופם עליון זה רק הקדוש ברוך הוא,יצורים שכמוך גורמים לנזק לקיום העם היהודי ,אתה ערב רב

    דווח על תגובה זו

    IP: 91.12.119.99
  • 11.

    מהפנסיה הוא מדבר! מספיק נזקים עשית. עזוב אותנו וכתוב ספרים. בריאות! (ל''ת)

    דן, 17/01/08 10:53


    דווח על תגובה זו

    IP: 87.68.219.148
  • 10.

    מי אתה?

    דוד י, 17/01/08 10:52

    מר ברק היקר. אתה אדם ללא מעצורים בדרכו להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה. אל תשכח שהמדינה לא הוקמה על מנת לדאוג לשמירת ופיתוח זכויות הפרט אפילו במחיר התאבדות קולקטיבית של הכלל, אלא ע''מ למצוא פתרון לעם היהודי, כן לעם היהודי גם אם לא מוצא חן בעיניך, בארצו. לשיטתך המיובאת מתרבויות זרות , ולא חלילה מתרבות עם הספר....., כל מחיר שווה ע''מ לשמור זכויות הפרט. אין עיוות גדול מזה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.229.96.192
  • 9.

    Stop to Rabanut Mafia and all Rabanut stories (ל''ת)

    eddy, 17/01/08 10:46


    דווח על תגובה זו

    IP: 195.176.20.45
  • 8.

    רוצה להתחתן עם החתול שלי (ל''ת)

    חובב חתולים, 17/01/08 10:44


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.5.134.46
  • 7.

    והזכות למשפט הוגן ובזמן סביר - לא מופרת ???

    שאלה, 17/01/08 10:41

    יש איזה זכות שהוא לא גרם שתופר פה כלפי אזרחים ?
    די שישתוק כבר ... מספיק נזק גרם למדינה הזו במניפולציות שלו .

    דווח על תגובה זו

    IP: 217.132.85.100
  • 6.

    אלוהים לא נתן את התורה

    אלון, 17/01/08 10:40

    http://www.daatemet.org.il

    דווח על תגובה זו

    IP: 84.108.230.180
    • אז מי נתן את התורה?

      משה, 17/01/08 10:54

      אהרון ברק? אולי יולי תמיר? או אולי יוסי ביילין? או אולי שולמית אלוני? כסיל שכמוך. קודם תלמד תורה ואחרי כן תצהיר הצהרות שבגללן טבחו יהודים בשואה ובגלל הדעות שלך עם ישראל מתבולל. אולי תתחתן עם אהרון ברק בנישואין אזרחיים. נראה לי שאתם מתאימים.

      דווח על תגובה זו

      IP: 80.74.103.37
    • אך ורק ה' יתברך נתן את התורה הקדושה

      ישראלי, 17/01/08 12:07

      על אפך וחמתך

      דווח על תגובה זו

      IP: 213.8.91.100
  • 5.

    צריך שלטון ערבי לא גרמני

    ברק=גרמניה, 17/01/08 10:39

    שאני רואה ושומע את ברק הייתי מעדיף שהפלשתינאים ישלטו במדינה ולא הגרמנים

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.182.191.97
  • 4.

    אני בעד שהמדינה תישאר יהודית ולא יביאו לפה פיליפינים או טיאלנדים

    לשמור על היהדות, 17/01/08 10:39

    כל המטפלות מרומניה פליפינים
    טילאנד קלות להשגה ובמקום לשמור על הציביון היהודי המדינה תהפוך
    לבית זונות אחד גדול

    דווח על תגובה זו

    IP: 79.181.147.220
    • בטילאנד יש רק טיילנול, ובתיילנד יש גם תיילנדיות (ל''ת)

      פיליפנית רומניה, 17/01/08 11:14


      דווח על תגובה זו

      IP: 99.237.77.45
  • 3.

    נישואים אזרחיים=התבוללות

    רועי, 17/01/08 10:36

    מי שרוצה לחיותצ כלא יהודי, שיעזוב את ישראל, יש הרבה מקומות נחמדים בעולם. ישראל היא מדינה יהודית ולכן היא צריכה לדאוג שאזרחיה ישארו יהודים. נישואים אזרחיים יביאו להתבוללות, לאובדן הזהות היהודית ולאובדן הרוב היהודי בארץ

    תחשבו על זה.

    דווח על תגובה זו

    IP: 132.74.244.150
    • חשבתי על זה

      יהודי?, 17/01/08 10:48

      והגעתי למסקנה שהתבוללות זה דווקא דבר טוב.
      משום מה הבריאים, היפים והמוצלחים ביותר נולדים ע''י ערבוב גנים.
      נראה לי שעתיד האנושות טמון בהתבוללות.
      המתבדלים סופם להחלש ולהיעלם.

      דווח על תגובה זו

      IP: 91.198.5.1
      • תחשוב שוב (ל''ת)

        ובכל זאת, 17/01/08 11:25


        דווח על תגובה זו

        IP: 80.179.235.34
      • אתה צריך פגישה דחופה עם הפסיכיאטר הקרוב לאיזור מגורך (ל''ת)

        זיו, 17/01/08 12:05


        דווח על תגובה זו

        IP: 213.8.91.100
        • הוא לא צריך,הוא אדם השייךלתקופתו.אתה צריך פגישה דחופה עם רעמסס ה2 (ל''ת)

          ויפה שעה אחת, 17/01/08 12:26


          דווח על תגובה זו

          IP: 217.132.17.19
  • 2.

    סנוב מדינות בנות התרבות? - לכל מדינה ועם התרבות שלו (ל''ת)

    יופיטר, 17/01/08 10:30


    דווח על תגובה זו

    IP: 85.250.158.227
  • 1.

    רק בגלל שברק בעד אני נגד!! (ל''ת)

    נגד, 17/01/08 10:26


    דווח על תגובה זו

    IP: 89.1.243.218