• 86.

    גדולה, פשוט גדולה! (ל''ת)

    אובי, 17/04/08 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    דירות בתל אביב ...

    judah, 31/01/08 12:13

    רק בהומלס ...
    אין פשוט שום דרך אחרת למצוא דיור בתל אביב
    www.homeless.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    בסנסנה, ו. אנשים (קליטה)משקיעה ומקדמת, ועם זאת לא הגענו לסנסנה .

    קרמר ש., 28/01/08 09:19

    לדברייך רויטל:
    ''כל האפשרויות פתוחות בפניכם ובפני הילדים המקסימים שלכם. אולי חוץ מסנסנה. שם לצערכם בחיים לא תעברו ועדת קבלה.''

    דבר אחד נכון ודבר אחד שגוי בציטוט:

    הנכון - ''לצערכם'' - אכן מי שאינו מצטרף בסופו של דבר לישוב בו מפחה גדולה וחמימה בת 50+ משפחות, אינו מאושר אלא מצטער. (ורבות הסבות המוכרות לכל, מדוע משפחות, משיקוליהן, לא מצטרפות בסופו של דבר)

    השגוי - ''בחיים לא תעברו...'' - המציאות מראה אחרת. ועד שלא תיווכחו בעיניכם, אין דרך לדעת מה האמת בשטח.

    התעלמו מהשמועות, נטרלו התחושות אשר נוצרו על בסיס שאין לו אחיזה במציאות, בטלו את דברי המלעיזים, ולכו לסנסנה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כפר הרואה-האמת המרה

    מבפנים, 27/01/08 23:46

    גברת ויטלזון היקרה,
    לא בכדי השחלת כבדרך אגב את כפר הרואה כיעד פוטנציאלי למגורים. אכן מזה זמן רב שהמניות של המושב הקטן בשרון נמצאות בנסיקה שלא היו מביישות את מניית טבע בימי הזוהר של הורוביץ.
    אבל:
    הכפר הזה הפך מזמן לקן צרעות סנובי, צבוע ובעיקר מתיש. בשנתיים החולפות היינו עדים פה להחלטות תמוהות בשם וועדת קבלה שדוחה אנשים טובים מלהתקבל רק בגלל מהיכן שנולדו, צבע השיער, מוצא או חלילה ''עבר מפוקפק'' בבית הספר בו למדו. לא אל תנסו לנחש לא ניסינו להתקבל ונדחינו, אנחנו גרים פה. בשם סיבות ''דתיות'' דחו אנשים שיכולים להפוך לרב כדורי לעומת ''צדיקי'' הכפר שמחנים ביום שישי מחוץ לשער כדי לחתוך לפאב הסמוך. וגרוע מכך, מחירי הדירות כאן היום. מי שיקלע בטעות למחלבה הקטנה בכפר, יחשוב שהגיע לגני סביון. -800-1500 דולר. לא זו לא טעות תתעניינו...
    בקיצור קצת צניעות. קצת חזרה לשורשים ולמקורות שהביאו לכפר את שמו הטוב, ובעיקר, קצת לנחות לקרקע.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    באר שבע

    לאה, 27/01/08 15:47

    אם תסתכלו קצת מעבר לסטיגמות (ולתחנה המרכזית...), העיר הכי שקטה ונעימה! קהילה דתית צעירה, משכילה וכיפית. איי לאב מיי נגב :)

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    בסנסנה לא תמידעוברים את ו. הקבלה. רוויטל, תודה על דברייך.

    ליבזון מוריה וש, 24/01/08 19:06

    אמנם הישוב מקסים והאנשים נעימים ואיכותיים, אך לעיתים יש מצבים בהם משפחות לא עוברות את ו. הקבלה.

    נכון שיש שם 53 משפחות איכותיות ופתוחות אשר עדיין חיות בקראוונים ללא אישורי בנייה, ונכון שהם ב א מ ת מעוניינים שיצטרפו שותפים חדשים ליישוב, אך לעיתים אין קראוון פנוי ואין יכולת להוסיף קראוונים.

    ו. אנשים (כך הם קוראים לו. הקבלה אצלם) עושה כל מאמץ להקל על הקשיים של הקליטה, החלפת העבודה, מוסדות החינוך וכל אשר נדרש להצטרפות ליישוב, אך לעיתים הדברים אינם מסתדרים ומשפחות שרצו, לא מצטרפות לבסוף.

    תהליך הקבלה הארוך נועד אך ורק להכיר את המשפחה ולתת לה הזדמנות להכיר באמת את אופיו החמים והמשפחתי של היישוב.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הר אדר

    משה, 24/01/08 12:11

    מה עם הר אדר?

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    קיראו דחוף!!

    יפעת, 22/01/08 12:09

    אני גרה הרבה שנים בכפר סבא , בניין דתיים עם חילוניים. עיר נקייה,יפה,איכות חיים. אבל חס ושלום אסור לגור באף עיר רק בשכונה דתית כמו משה''ב. היכן שיש דתיים'' : הם הכי רכלנים שיש, מרכלים אחד על השני, תחרותיים, סנובים, יש כאלה שאוכלים אחד אצל השני, ואחר מרכלים לאחרים מה אכלו אצל החברים, ויש גם פה ושם בגידות. אין אינטימיות ופרטיות, זה יותר גרוע מקיבוץ- אני דתייה ואני שונאת בדם את האופי הדתי: סנובים ורכלנים יותר מהחילוניים. העיקר לובשות כיסוי ראש. גם הגברים וגם הנשים צבועים, סנובים ומגעילים. עדיף להתחבר עם חילוניים שהם בני אדם!!!! .

    הגב לתגובה זו

    • ל-79- צודקת

      פלונית, 22/01/08 13:11

      אני בעדך. הדתיים בכפר סבא בעיקר בשכונת משה''ב- פשוט דוחים, היה יותר מועיל אם היו מסירים את הכיסוי ראש מעליהם (זה אמור לגבי הגברים והנשים יחד..), הולך שם קבוצות קבוצות, לא כולם חמים יחד עם כולם, וחסר למישהי שתיכנס לטריטוריה של השנייה, תרגיש לא רצוייה וינפנפו אותה. אצל החילוניות אין דבר כזה..

      הגב לתגובה זו

    • יפעת - את לגמרי צודקת!!! (ל''ת)

      אריאל, 23/01/08 12:47

      הגב לתגובה זו

      • סוף סוף מישהו בעדי..

        יפעת לאריאל, 23/01/08 14:57

        היי אריאל, האם אתה מכיר את ה''סחורה'' שם? זה זועה. הצביעות נוזלת שם מכולם, כולם צוחקים על כולם, וכולם מרכלים על כולם, לכן אני שומרת מהם דיסטאנס ופעם בשנה באה להתפלל שם, בא לי להקיא שאני רואה את הקהילה. החילוניות (גם הגברים והנשים) מה זה חמים, לא מלכלכלים על אנשים ובטח לא בכמות כמו שמתנהגים הדתיים היפי הנפש, כיסוי הראש שלהם לא משקף את האופי הדתי. הם דוחים אותי עד לגועל, אני באה פעם בשנה רק בגלל שבעלי מתפלל שם בגלל הנוחיות... . מדוע אתה מזדהה איתי? איך הספקת להכירם???? .

        הגב לתגובה זו

      • זה מה שגרם לך לעזוב את הדת?

        פלונית, 17/03/08 23:22

        מה ההתעניינות בתכני יהדות? בעז''ה שתגלה את האמת ולא תפרוש מן הציבור כי אין בו אמת

        הגב לתגובה זו

    • את צודקת לגבי כפר סבא. גרתי שם

      דתי, 25/01/08 11:28

      והיה באמת בלתי נסבל. סנובים רכלנים שחושבים את עצמם. אבל בנתניה אני גם גר בשכונת משהב ופה ממש נחמד. יש מכל הסוגים והרמות ואין עינו של אחד צרה בשל רעהו.

      והערה אחת לגבי דבריך: בגידות? את בטוחה?

      הגב לתגובה זו

      • לנתניני- תגובה אליך

        יפעת, 25/01/08 13:12

        כן. עד כמה שידוע לי היו 2 בגידות (מי יודע אולי יש יותר, אך לא הכל מספרים לי...). הסביבה מוזנחת,, אנשים סנובים, הם נהנים לצחוק אחד על השני וצבועים חבל''ז.אם אתה לא ברמה שלהם ואתה מנסה לדבר איתם, להיות נחמד אליהם - התעלמו ממך כאילו אתה אויר. פשוט מגעילים. אני הייתי מתה לעבור דירה, לבעלי נוח בגלל נוחיות ואיכשהו הוא נקשר לכמה מהם (כוח ההרגל....).יש לי חברים/ות בערים אחרות, פה אני מרגישה בודדה לחלוטין!!! . החיים שלי נסובים רק סביב המשפחה בלבד. באיזה בית כנסת התפללת בכפר סבא?

        הגב לתגובה זו

        • תשובה ליפעת

          משה, 25/01/08 14:32

          גרתי במשהב והתפללתי בבית עזרא.
          בעוונותי הרבים גרתי בשכירות וכל מי שפגשתי בשבועות הראשונים שאל אותי שאלה ראשונה (!!!) אם זו דירה שלי או בשכירותוכששמע שזה בשכירות העווה פרצופו ומיעט לדבר איתי אם בכלל.
          חוץ מזה כמתפלל שאינו חבר שילמתי יותר מאחרים עבור המקום בבית הכנסת אולם עליות לא קיבלתי כל השנה למעט בשמחת תורה וכשהיה לי ''חיוב''.
          היית מאמינה?

          היום בנתניה אנחנו ממש נהנים. אתם מוזמנים. (ולא ידוע לי פה על בגידות, אם כי אני לא ערב לכך לאור הנתונים שלך)

          הגב לתגובה זו

          • תגובה אליך

            יפעת למשה, 25/01/08 16:36

            לא מעניין אותי הבגידות, זה אחת שהתגרשה כבר מבעלה, בעלה היה מידי פעם מתפלל שם, ואחד שכן התפלל שם , הם עברו דירה. לא אזכיר שם משום לשון הרע. אבל אני לא סובלת את החברה שם, זה חברה של סנובים, חברה סגורה, ושם זה הולך קבוצות קבוצות, לא כולם עם כולם, ויש כאלה שעושים טובה שאומרים לך שלום. מגעילים. צוחקים אחד על השני בצורה שקטה ובצורה דיפלומטית, קלטתי את כולם אחד אחד. אני אלרגית עליהם. ורק בגלל בעלי אני שם. העיקר אתה מאושר בנתניה. כיף לך. כולם שם יסכימו להיות חבר שלך ממניעים אינטרסים. איכס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . ואני אגב כבר לא צעירה כולם יצאו מהקן.

            הגב לתגובה זו

            • תגובה לדבריך

              משה, 26/01/08 18:51

              את צודקת ממש מגעיל.
              אני לא יודע בת כמה את אבל אף פעם לא מאוחר לעבור. כאן תתקבלו בברכה (את כבר מכירה לפחות אחד...)
              אגב נזכרתי בעוד סיפור מהתקופה ההיא. קיבלתי רכב מהעבודה. פתאום התחילו לדבר אתי. איכס...

              הגב לתגובה זו

            • תגובה (ניסיון שני)

              משה, 26/01/08 21:52

              נזכרתי בעוד סיפור. כשקיבלתי רכב מהעבודה פתאום התחילו לדבר איתי. כמו שכתבת, איכס...
              דרך אגב, לא משנה בת כמה את, אף פעם לא מאוחר לעבור דירה. אצלנו תתקבלו בברכה (את כבר מכירה מישהו...)

              הגב לתגובה זו

    • צודקת -קיראו.

      אורחת, 02/02/08 23:39

      אני מתפללת בבית עזרא בכפ''ס, כי זה קרוב לי לבית. ברצוני לחזק את דבריה של יפעת, האנשים שם בבית הכנסת סנובים, יהירים ורכלנים חבל''ז. בא לי להקיא כשאני רואה אותם בשבתות. . אני מתפללת ובורחת הביתה, זה מועדון חברים זה לא בית כנסת.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ערכים??

    רועי, 21/01/08 21:12

    הכתבה הרדודה הזו משקפת בצורה הנפלאה ביותר את הרדידות בו שרויה לצערי חלק מהחברה שלנו. אני מתנצל מראש על ההתנשאות ונכון שביקורת המוטחת כך זו הדרך הכי לא נכונה להשפיעאבל בכל זאת, זו האמת לאמיתה, ואפילו ניתן לומר שזה בניסוח עדין ונעים יחסית!. תפסיקו לחשוב על עצמכם! יש לנו ארץ מלאה אתגרים והם ודאי לא נמצאים בין חדרה לגדרה!! יש המון עבודה, ואני לא מתכוון לחברות הייטק! נביט אחורה למי שהקימו את המקום הזה עבורנו, נביט קדימה ואל תוך עיני ילדנו, ונבחר איפה אנחנו נותנים את כל עוצמתנו למען העם והארץ, כל אחד באפיקו הוא. שנזכה לבשורות טובות ושיחות סלון איכותיות וערכיות!

    הגב לתגובה זו

    • ל78

      pkubh,, 17/03/08 23:27

      מסכימה לגמרי כל מילה בסלע יש חברות בציבור הדתי ששכחו מאיפה הם באו שלא חיים עבר עתיד רק הווה ויהיה צר לי אך זו ע''ז ממש השתעבדות לחומר ולכסף ואין הבנה כי לחומר יש מקור אלוקי

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    תפסיקו להיות כבדים, את משעשעת-תמשיכי! (ל''ת)

    נעמה, 21/01/08 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כתבה חמודה, דיי משקפת (ל''ת)

    ליאור, 21/01/08 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    טירת יהודה זה הבית שלי

    מלכה, 21/01/08 10:05

    נכון, טירת יהודה זה אחלה הברקה, כמו הכתבה המשעשעת שלך
    הבעיה שכבר אין היצע בטירה אז מי שמעוניין שילחץ על הגז.....ויבקש הלוואה מאבא ואמא
    מחכים לכם !
    האתר-
    tiratyehuda@org.il

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא קל להכנס למשפחה...

    סנסנאית, 21/01/08 09:20

    אנשים נבהלים מסמסנה מפני שהיא מאד משפחתית, מאוחדת.
    לא קל להכנס לתוך משפחה ולפעמים זה מרתיע, אך כשנכנסים אין יותר חם ונעים מהחיבוק המשפחתי של תושבי סנסנה.

    אז - במקום להוציא שם רע שאנו מקשים את הקבלה, תבדקו עם מי שלא הגיע לכאן, אם הוא לא הגיע כי לא התקבל או כי נבהל מהאיכות ומחמימות היתר ...
    דרך אגב - זה שיש אנשים איכותיים לא הופך את המקום לצפונבוני וסנובי - מוזמנים לנסות!

    הגב לתגובה זו

    • סנסנה זה ממש חור (ל''ת)

      ענת, 21/01/08 18:27

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לעלות לצפון

    susu, 21/01/08 09:19

    במצפה נטופה מחכים לכם

    ההרחבה החלה , יש 70 מגרשים , המחירים לא בשמים אך לא נמוכים , לעלות ולחזק את הצפון , לא הכל זה יהודה ושומרון

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    עבד אברהם

    מנחם, 20/01/08 21:15

    זה לא הבחור היפה ההוא שמציג אותו?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    למה תמיד דברים שליליים? (ל''ת)

    כופר בעיקר עוקב, 20/01/08 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חביבתי, את מוזמנת לשבת בסנסנה

    עפרה, 19/01/08 23:51

    שלום לך רויטל!
    אני קוראת את הטור שלך באופן קבוע נהנית מההומור, מהעקיצות ומהשנינויות שלך על ציבורינו...
    אבל!!! יש הבדל גדול בין לעקוץ לבין הוצאת שם רע.
    את מכירה את סנסנה? היית פה?
    האמירה שלך לא נכונה, לא מחוברת למציאות ונראית כאילו את יורה לאיזו מטרה לא ברורה.
    בכדי לבדוק אם אני לא ממציאה יישוב קסום ויפה כמו סנסנה, אני ,באופן אישי, מזמינה אותך לשבת בחיק משפחתי ובחיק משפחות היישוב, שיקבלו אותך בסבר פנים יפות.
    בקיצור, מה את מעדיפה בערב שבת חלבי או בשרי?
    עפרה אראל.

    הגב לתגובה זו

    • השם של סנסנה לא יצא על סתם

      עינת, 20/01/08 12:39

      לא סתם יצא לסנסנה שם של פלצנים...
      אתם בעצמכם ניסיתם למתג את היישוב שלכם כאילו הוא wow ולא באיזה לוך 40 דק' מבארשבע...
      אז עופרה עשי טובה-אל תיתממי!!!
      מותר לכם להיות סנובים ולא לקבל כל אחד זו זכותכם וזה לגיטימי אבל אל תבכו אח''כ שזה השם שיצא לכם וגם אל תבכו כשאולמרט או בכיר אחר בשלטון יבוא יום אחד לפנות ויהיו שם רק 40 משפחות ולא יותר כי לא השכלתם להיות חלק מעמך ישראל...
      ותחשבי על זה....

      הגב לתגובה זו

      • פרופורציות של מרחקים

        זאב, 21/01/08 10:02

        סנסנה נמצאת עשר דקות נסיעה מב''ש, ושעה נסיעה מהמרכז. פעם אחרונה שהייתי בביצה שנקראת המרכז, 40 דק' זה זמן סביר להגיע מפ''ת לתל- אביב, אפילו זמן טוב.
        חוץ מזה, סנסנה הוא ישוב נהדר, עם אנשים נהדרים, וכדאי להכיר יותר לעומק לפני שמדברים.

        הגב לתגובה זו

    • איפה המקום הזה בכלל? מי מכיר את המקום הזה בכלל?! (ל''ת)

      רמי, 20/01/08 21:11

      הגב לתגובה זו

    • לא רק רויטל מוזמנת

      שגב, 21/01/08 00:16

      מה כולם רוצים?
      אתם מוזמנים לבקר ולהכיר מתי שתרצו (אפשר גם לזבח בערב ר''ח).
      אם לא בא לכם סבבה הפסד שלכם.
      אני עד היום שמח וטוב לב על זה שהגענו לכאן לפני כך וכך שנים (עדיין בקרואן לכל המתעניין) ואני אשמח לראות כאן עוד הרבה אנשים.
      אז קדימה, בואו, רוצים להתחיל לתכנן שלב ב' (בלי תב''ע עדיין).
      אז קדימה תתקשרו 08-6519999 ותתחילו להדרים.

      הגב לתגובה זו

    • רויטל צודקת ובגדול!!!

      דרומית, 21/01/08 08:56

      גם אנחנו חשבנו הל סנסנה , גם אנחנו הותשנו בועדת קבלה שחרה לחיינו הפרטיים וגם אנחנו נידחנו..
      גם אנחנו? פשוט כי גם חברים שלנו וגם החברים שלהם עברו אותה דרך. כיום אנו לא ממליצים על סנסנה לאף אחד מהחברים שלנו ששואלים.
      חבל, חבל על חצי שנה של סחבת, על גימגומים ''אולי להרחבה הבאה..'' ועל ההמתנה.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    ויטלזון-קלעת בול!(כמו ברוב הפעמים)

    שירה, 19/01/08 23:43

    בס'ד

    כ'כ כיף לקרוא תמיד את התיאוריות המגזריות..את תמיד מדייקת בתיאור הפרטים ומבדרת ממש..

    אז קבלי ח'ח.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    יהודה ,יאיר ,דן ,דוד,הדס ,דוד - הנעלבים

    הנעלבים?, 18/01/08 10:26

    מה איתי ? אני הדמות של אברהם בארץ בראשית למה לא מזכירים אותי ?
    ויאיר במשרד? ודן ודוד במטבח?
    הדס בשירותים ודוד עם הגמלים?
    ולא רק ימי הולדת גם בריתות חתונות וסתם תיירים
    תודה
    צוות ארץ בראשית

    הגב לתגובה זו

    • יאיר זה אתה

      יאיר זה אתה, 20/01/08 21:21

      יאיר זה אתה ולא יהודה תזדהה

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    ''ויש גם את אלה''...

    שוקי, 18/01/08 06:19

    ויש גם את אלה שגרים במושבים ובקיבוצים, חבר'ה איכותיים, שלא עסוקים כל היום בשיחות סרק ובהשוואות למיניהם. גם הם קיימים, למרות שהם לא במרכז הארץ וגרורותיה. גם להם יש מה להגיד ויש להם גם גוון מיוחד במינו עם ריח נהדר וטעם משובח ו...הם תמיד נשכחים ולא נחשבים וחבל.

    הגב לתגובה זו

    • קבל זאת כמחמאה. (ל''ת)

      מיכל, 18/01/08 09:00

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אוף,

    אני, 17/01/08 19:53

    באמת אין דתיים בת''א.

    הגב לתגובה זו

    • תראו מה קורה

      דפנה, 20/01/08 17:14

      ברחוב דפנה בתל אביב (מאחורי בי''ח איכילוב). להערכתי יש שם 60 משפחות חרדליות. נראה ממש כמו התנחלות.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    לא זכור לי שלכפר הרא''ה כולם מתקבלים

    ,, 17/01/08 19:22

    ע''ע טורך- ''הבלתי מקובלים''

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בואו לראשלצ יש גרעין דתי חדש (ל''ת)

    מישהו, 17/01/08 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כולם כאן חרטטנים אם הה לכם כסף הייתם עוברים לגור ב- ת''א ר''ג גבעתיים

    אריק, 17/01/08 16:26

    ג''ש וכדו'..


    בשורה תחתונה הכל עניין של תקציב.

    ובגלל שאין תקציב אנשים עושים רציונליזציה /אידיאליזציה למצב שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק. צודק (ל''ת)

      מאיה, ת''א, 20/01/08 14:06

      הגב לתגובה זו

      • צודקיםםםםםםםםםם (ל''ת)

        ענת מגבעת שמואל, 21/01/08 18:30

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    מעלה אדומים

    אוהד, 17/01/08 16:25

    תגידו איך זה בנופי סלע במעלה אדומים ?

    הגב לתגובה זו

    • לא ממש דתי

      א, 17/01/08 19:47

      או לפחות דתי-ערסי.

      אם אתה בקטע של קהילה אז עדיף מצפה נבו נראה לי.

      הגב לתגובה זו

    • סביבה חילונית בעיקר (ל''ת)

      יעלי, 18/01/08 17:39

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אם יימאס לך

    עודד, 17/01/08 14:09

    כן יקירתי אם יום אחד ימאס לך מיעקבס אני מוכן אפילו להעביר אותך את ועדת הקבלה בסנסנה, עלי...

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    נמצא יורשת

    הידד, 17/01/08 13:23

    להדה קופר האגדית.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הכי טוב בעין הוד, וכן יש פה גרעין דתי!

    סנדו, 17/01/08 13:14

    אבל אין לכם במילא כסף לקנות כאן, אז תמשיכו לגור ביישובים האיכותיים שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • איפה המקום הזה בכלל? (ל''ת)

      רונן, 17/01/08 16:24

      הגב לתגובה זו

      • עין חוד הכבושה זה רק לשמארל הנאור (ל''ת)

        שבאבניק, 17/01/08 17:53

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    למי שמחפש מקום לא ביצתי במרכז - מחכים לכם ביהוד (כן, יש כאן דתיים) (ל''ת)

    עופר, 17/01/08 12:54

    הגב לתגובה זו

    • לא יקר לגור שם? (ל''ת)

      יהודה, 17/01/08 14:36

      הגב לתגובה זו

    • עיר עם ערסים האחות הגדולה של חולון ובת ים.

      רותם, 17/01/08 16:23

      הגיסה של לוד ורמלה

      הגב לתגובה זו

      • מישהו כאן חי על סטיגמות - דווקא יש כאן קהילה נחמדה ורגועה ביותר (ל''ת)

        יהודה, 20/01/08 09:21

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    למה ללכלך?

    שי, 17/01/08 12:54

    סנסנה הוא יישוב מקסים.

    הכותבים של NRG יהדות נהנים להתבכיין ולהוכיח את הטוקבקיסטים ב: ''ארור מכה רעהו בסתר''. להכות בגלוי יותר טוב?
    למה סתם להתלכלך על יישוב נהדר מלא באנשים טובים? מה קרה? לא התקבלתם, הסטנדאפיסטית הצפוניץ הזוהרת, בעלה הלוחם המהולל והילדה המתוקה אז את סוגרת חשבון בטור שלך?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כתיבה נחמדה - ומעלה חיוך. כולם יודעים עד כמה זה נכון... (ל''ת)

    מקור מקורי, 17/01/08 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    איך רבע מגבעת שמואל בבעלות משפחת לנגנטל? (ל''ת)

    סקרן, 17/01/08 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    איך בדיוק לבנטל חילק אדמות? (ל''ת)

    שחיתות מגזרית?, 17/01/08 11:22

    הגב לתגובה זו

    • איך לנגנטל וגו'.. (ל''ת)

      צ.ל., 17/01/08 13:08

      הגב לתגובה זו

    • שחיתות לא מיגזרית אלא אישית...

      א ב, 20/01/08 21:19

      והמבין יבין

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    קיבלתם עוד המחשה למה אתם ''מגזר''

    והחילונים לא, 17/01/08 11:19

    אפילו לא טוקבק אחד שמתכחש להווי המגזרי כפי שהוצג,כנראה מאוד במדוייק, בכתבה.

    עושה רושם שיוצאים מהכלל העירונים התל אביבים.

    אגב, בחיפה אין דתיים?
    רציתי לשאול גם ב''ש-וירד לי איזה אסימון.
    ''המגזר'' הוא ברובו בעצם בורגני/אשכנזי!

    אולי הגיע הזמן שתצאו מה''עוד מסגרת'' ותתחילו לגור בשכונות רגילות,לא מגזריות.
    אני יודע, אתם רוצים ילדים במסגרת מסויימת.
    בעייה.
    עם מחיר.(המגזריות לא טובה).

    הגב לתגובה זו

    • הם לא מביני מה אתה רוצה מהם בכלל.

      מיכל, 17/01/08 15:24

      רחל המשוררת הענווה תארה עד כמה צר עולמה. ואם היא קל וחומר ...

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    קיצוני אך קולע - אני מהחברה של נס הרים (ל''ת)

    ירושלמי, 17/01/08 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מושב תרום

    יעל, 17/01/08 10:08

    מושב תרום לא הוזכר בכתבה וחבל.
    זה ה- מ-ק-ו-ם.

    הגב לתגובה זו

    • אכן מקום מדהים. אם היה לי כסף הייתי בטוח באה (ל''ת)

      ימית, 17/01/08 14:50

      הגב לתגובה זו

    • איפה זה התרום הזה?

      נורית, 20/01/08 13:16

      מוזכר כבר כמה פעמים בתגובות.
      בחיים לא שמעתי על המקום.
      זה בארץ?
      אשמח לפרטים ממי שבאמת מכיר ויודע. באמת.

      הגב לתגובה זו

      • מידע על תרום

        שי, 21/01/08 08:50

        מושב תרום נמצא בין צומת נחשון לשמשון.
        יש בו הרחבה קהילתית לציבור דתי, עד כמה שאני יודע חברה צעירים עם ילדים כיפות סרוגות.
        המחירים לא עממיים אבל השטחים גדולים ומוצעים דגמים מוצלחים לבניה. כנראה שזה לא בנה ביתך.
        היתי שם לפני שבועיים בטיול אופניים באיזה יום שישי והאיזור יפה מאוד

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    גדול!! אבל מה עם השומרון?? (ל''ת)

    מיכל, 17/01/08 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה הענין עם סנסנה? (ל''ת)

    גרשון, 17/01/08 09:41

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לשאלה (ל''ת)

      אפשר תשובה??, 17/01/08 11:20

      הגב לתגובה זו

      • בשתי מילים: שימותו הקנאים!!! (ל''ת)

        אבא של סנסנאי, 17/01/08 23:58

        הגב לתגובה זו

    • הנה ההסבר על סנסנה

      שי, 17/01/08 12:01

      ''...כל האפשרויות פתוחות בפניכם ובפני הילדים המקסימים שלכם. אולי חוץ מסנסנה. שם לצערכם בחיים לא תעברו ועדת קבלה''.

      הוי רויטל איזה באסה איתך. הרסת לי את הבוקר עם השורה האחרונה. לא נורה, סלחתי.
      אני באמת לא יודע מדוע בעידן המלל האינסופי, הפסגות והשיאים או שמה התהומות והביבים אליהם נוסקת התקשורת השכם וערב – אני עדיין מרגיש את הצורך להגיב ולהתייחס לדברים שבוודאי נכתבו בהינף הקולמוס ללא בחינה מעמיקה, בדיקה כלשהיא ובוודאי ללא כל כוונה לפגוע, להעליב.
      אך בכל זאת, זה פוגע. כל כך פוגע. אולי כי זה כל כך קרוב.
      הייתי יכול להתחיל ולספר בשבחי סנסנה ואנשיה לאורך עמודים רבים. הייתי עושה זאת אם באמת הייתי חושב שהרציונאל שליווה אותך בכתיבתך הוא בחינה מעמיקה והתבוננות. אך לא כך נראים הדברים.
      הייתי יכול לכתוב על רדידות המאמר, דרך ניתוחו כתיבתו וכו' – אך הייתי מואשם בהתייחסות לגופו של הכותב ולא לגופם של דברים. אחרי הכל ''זה לא אישי''.

      אז על מה לעזאזל לכתוב? מה יכול להעביר למי שיתכן וממש לא רוצה להתעמק, את קצה קצהו של משמעותה המושג ''להיות תושב סנסנה''?
      אולי אספר על אחת המשפחות שעזבה דירה 4 חדרים ועברה לסנסנה לפני 7 שנים, ומאז ועד היום עדיין גרה בקרוון רעוע של החטיבה בגודל 65 מ''ר עם חמישה ילדים ושירותים אחד?
      אולי אספר על משפחה עם סבא קבלן שמרים פרויקטי בניה בארץ ובחו''ל בגרה בקרוון עם תוספת מכולה ושלושה ילדים? וממתינה לאישורים לבניה.
      על משפחה ממייסדי הישוב (עוד מעט כבר 9 שנים) שכמעט נשרף לא הקרוון מקצר חשמלי?
      או שמא על 4 משפחות שכדי להתפרנס ולהתפתח בתחום ההיי-טק (שבדרום עדיין בחיתוליו) יוצאים מדי בוקר ב- 05:30 לראש העין והרצליה ורואים את הילדים כמעט ורק בסופי שבוע?
      חשבתי לספר על משפחה שלבנה דרוש טיפול מיוחד. הם היו צריכים להפוך עולמות כדי למצוא לו מסגרות בדרום ולהישאר בישוב. שלא יכלו עוד לחיות בקרוון ובנו את ביתם בטרם הגיעו האישורים וחיים היום בבית עם צווי הריסה?

      כן רויטל, אני מניח שהתחקיר המעמיק לא גילה לך שבסנסנה עדיין אין אישור לתב''ע מאז הקמתה (9 שנים!!) ושלמרות ש- 53 משפחות מחכות בקרוונים צפופים עם 3 ילדים בחדר, עם מערכת חשמל זמנית שבחורף קופצת 3 פעמים בלילה, עם כביש צר ללא שוליים המוביל לישוב ו- 4 תושבים שהתהפכו בו עם רכבם, עם גדר הפרדה ופלסטינים מצפון ובדואים מדרום, עם שישה בתי קבע, כולם עם צווי הריסה ועוד ועוד.
      מה גורם ל- 53 משפחות להישאר כ''כ הרבה זמן יחד? מה גורם למשפחות חדשות להצטרף כל שנה?
      הרי למרות התחקיר המעמיק שאני בטוח שלא עשית, לא מצאת בעלוני השבת אף פרסום על סנסנה. בטח לא מאז הקמתה ובוודאי לא היום. ובוודאי לא באף מדיה אחרת.
      אולי תושבי סנסנה הצליחו ליצור כאן משהו מיוחד? משהו קצת אחר.
      אני חי כאן כבר 5 שנים עם משפחתי ועדיין לא הצלחתי לפענח מה זה. מה מקור ה''מזוכיזם'' הקהילתי הזה, שלמרות כל הקשיים שתוארו מעלה (ויש עוד הרבה – תאמיני לי) מחזיק ןמחזק אותנו כאן.

      אולי זו ''העין הטובה''...

      אני בטוח שעם תחקיר מעמיק תצליח להבין מהי ''העין הטובה''.

      (רמז, אל תחפשי בעלוני השבת).

      הגב לתגובה זו

      • שי, אחי, מה חיפשת רצינות כאן? ההתעלמות מההתיישבות כבר אומרת הכל

        מתנחל מהאזור, 17/01/08 12:47

        עזוב, היא יכולה רק לחלום על איכות החיים ביישובים (למרות שיש לה כמה קרובים עם הרבה יותר שכל בדולב).
        שימשיכו היא, והחמש חברות שלה שקוראות אותה וכותבות אחת על השניה, לחשוב ש''המגזר'' זה המסכנים מקטמון או מגבעת שמואל.
        אנחנו, ועוד עשרות אלפי חבר'ה כמונו, יודעים את האמת.
        וחוץ מזה, אם בירושלים מקפיאים עכשיו, אתה יכול לשכוח מהתב''ע שלכם, אפילו שיש לך מכתבי תמיכה משמעון פרס וכאלה.
        תלמד ממגרון, מגבעת אסף, ובאזור שלך - מאביגיל.

        יאללה, תצליחו.

        הגב לתגובה זו

        • אולי כולם באים בגלל מרמל

          איתן, 17/01/08 13:27

          הסיבה האמיתי ש53 משפחות נשארות לגור בחור הזה, זה לאו דאווקא העין הטובה אלא הקומזיץ שמרמל מארגן בראשי חודשים.
          בכל ערב ראש חודש, החב'רה שהתקבלו לסנסנה חוגגים קומזיץ מדהים בגינה אצל מרמל.
          הקומזיץ כולל אוכל טוב, חברה נחמדים ושירים יפים בליווי אקורדים לא רלוונטים.

          כולם מוזמנים

          הגב לתגובה זו

          • אז ככה, זבח ר''ח אצל ש. לוי, הפייטן המשפטן :-)

            מושון, 19/01/08 23:23

            ולא אצל מרמל הגולש (שלא מחמיץ אף הזדמנות לטחון בשר)

            הגב לתגובה זו

          • מרמל=מרמלשטיין? קטעים... (ל''ת)

            ענת, 21/01/08 18:34

            הגב לתגובה זו

          • יניב מרמלשטיין המלך (ל''ת)

            אסף, 21/01/08 18:47

            הגב לתגובה זו

      • נפלת בפח (אותו הפח שתארת)

        אוחז בסנסינים, 17/01/08 12:49

        אח שלי, קח בהומור
        לא ראית את תושבי גבעת שמואל, עיר גנים / כפר גנים / כפר סירקין / אם המושבות והגנים החדשה או מודיעין מתרעמים על כך שאין להם אבא מקומבן עם לנגנטל שקנה להם דירה.
        גם לא ראית ירושלמים מוחים על עיצוב הבית שלהם סטייל המיין באזאר.
        אז באמת, זרקה מילה על סנסנה בתור דוגמא קיצונית לישובים עם ועדות קבלה.
        קח בהומור אח שלי

        הגב לתגובה זו

      • יש הניזונים משמועות בשכ' ה' בב''ש...

        עוד שי, 19/01/08 23:17

        ויש הבאים להכיר ולראות מקרוב.

        (ולא כמו ש. ומ. שלא הגיעו... אבל מוכרחים לספר ש ...)

        תשאלו את קובי אריאלי:
        ''סבבה בסנסנה ''

        https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART/839/323.html

        קובי אריאלי ערך ביקור רשמי בדרום הר חברון והפך למתנחל

        '' ובכן, סנסנה, אם אתם שואלים, הוא היישוב החמוד בעולם. קבוצת צעירים דתיים איכותיים שיודעים מה הם רוצים מעצמם ובנו יישוב לתפארת.''

        הגב לתגובה זו

      • ויטלזון! התקבלת!!!

        סנסנאית, 20/01/08 01:19

        מזמינים אותך לועדת קבלה בסנסנה.
        אגב, עשית לנו אחלה שירות!!!
        סיקרנת אנשים. אני בטוחה שיהיו יותר טלפונים אחרי השבוע הזה. תודה רבה!!
        למעוניינים בפגישת הכרות עם ועדת קליטה 08-6519999

        www.sansana.org
        שבוע טוב מבית סנסנה.

        הגב לתגובה זו

    • איפה המקום הזה בכלל על המפה,פעם ראשונה שאנ י שומע עליו.... (ל''ת)

      יוני, 17/01/08 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    יש דתיים בתל אביב!

    תלאביבית, 17/01/08 09:33

    כולם אומרים - הייתי רוצה לעבור לת''א, אבל אין פה דתיים... - אז תעברו ואז יהיו!
    ואל תגידו לי שאי אפשר לגדל פה ילדים כי איפה עוד יש פארק כמו פארק הירקון?

    הגב לתגובה זו

    • גרתי בתל אביב

      חנה, 17/01/08 11:59

      אי אפשר לגדל שם ילדים, בטח לא באיכות החיים ובחופש שיש ביישובים.

      הגב לתגובה זו

      • לא הכל מסתכם באיכות חיים! (ל''ת)

        אילה, 17/01/08 12:53

        הגב לתגובה זו

      • העניין הוא שאיכות חיים זו הגדרה שונה אצל כל אחד

        יאיר, 17/01/08 16:21

        אצלי איכות חיים זה לא להיות על הכבישים,אני מוכן לוותר על ''מרחבים ירוקים''

        רק לא להיות על הכבישים.
        איכות חיים זה שהכל נגיש ה-כ-ל מקס' נסיעה של 5 דק'.

        את זה אני משיג רק במרכז ולזה אני קורה איכות חיים.

        הגב לתגובה זו

    • איפהה? בר''ג..... (ל''ת)

      טוני, 17/01/08 16:18

      הגב לתגובה זו

    • עדת אביב עדיין קיימת??? (ל''ת)

      מתנחל בשומרון, 17/01/08 23:07

      הגב לתגובה זו

      • שבט צופים דתי

        אני, 20/01/08 16:45

        שבט עדת אביב נסגר לפני יותר מ-10 שנים..

        הגב לתגובה זו

        • נו,כנראה הזדקנתי קצת. מה המצב באלומות??? (ל''ת)

          מתנחל, 20/01/08 19:30

          הגב לתגובה זו

  • 47.

    ומה עם הרווקים???

    רווקה גאה, 17/01/08 09:33

    מדובר כאן רק על 40% מהאוכלוסיה הדוסית. יש עוד 60% שעוד לא חושבים איפה לגדל את הילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    וחוץ מכפר אדומים? יש עוד המון ישובים ביהודה ושומרון (ל''ת)

    אבל אין מקום!, 17/01/08 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אין תגובה

    י., 17/01/08 08:49

    מה קרה שאף אחד לא הגיב?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    קולע ממש!

    צפונית, 17/01/08 08:40

    ממש נכון!
    כל שבת ברגעי שעמום אנו משתעשעים ברעיון לעזוב את העיר המסריחה עם זיהום האויר ולגור בכפר... אז אני נזכרת בפסטורליה המשמימה ומהר מתחרטת....
    שיכנסו 30 ילדים בשבת ויפרצו לדלת פתוחה עדיף לי מלשבת בחוסר מעש ליד עגל פרה, עם חברים שאולצנו להכיר כי הם ''רצו ישוב...''
    אני ממש לחוצת עיר. חייבת קניון בטווח רבע שעה ממני עם כל הסירחון של השכן שלי שחונה לי בדיזל מול החלון של המטבח באמצע בישול הפירה...

    הגב לתגובה זו

    • גדול!!!!!

      אסנת, 17/01/08 10:40

      אני בעד.
      יחי העירוניסטים!

      הגב לתגובה זו

      • מצטרפת אליה!!אין כמו העיר (ל''ת)

        הצפונית קראה לי, 17/01/08 13:08

        הגב לתגובה זו

    • רק בעיר

      דניאל, 17/01/08 19:22

      מסכים לכל מילה

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מהומה על לא מאומה

    רוני לוי, 17/01/08 08:37

    נעכרה רוחי. נפלו פניי. חשרת הסופה באופק.

    אין לחבר'ה איפה לגור. עשרים וחצי משפחות, נניח, מה''מגזר'' מתחבטות ומתחרטשות עם עצמן בנוגע למקום מגורים חלופי - והרי לנו דילמה. בעיה לאומית. עניין חברתי. תקרית סוציולוגית. שווה טור, מה יש להגיד.

    איפה לגור עאלק.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נהניתי מכל מילה

    חדשה בעסק, 17/01/08 08:27

    התחתנתי לפני חמישה חודשים ובערך חודש מרגע הישמע הגונג אנחנו מדברים ושומעים על מקומות לגור בהם. כתבתך הייתה תענוג לקריאה, מצחיקה וכייפית. הלוואי שככה יהיה למצוא דירה

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    התגובות פתאטיות וצפויות

    ב, 17/01/08 03:12

    כל כך מגזרי ופרובינציאלי, עוד מעט תתחילו לעשות מורל כמו בני עקיבא.

    הגב לתגובה זו

    • אכן כך. הומור מגושם של ילדי בנ''ע מגודלים. יחי הבורגנות (ל''ת)

      וסופר ומונה, 17/01/08 07:36

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    שוהם # 1 !!!

    דוד, 17/01/08 02:32

    כל השאר - הרחק מאחור...

    הגב לתגובה זו

    • שכחת רק להזכיר את גלגלי המטוסים שכמעט פוגעים לכם בראש. פחחחחח (ל''ת)

      מתנחל, 17/01/08 12:49

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה עם ארנסט יאנג (ל''ת)

    יובל מהרו''ח, 17/01/08 00:33

    הגב לתגובה זו

    • מהההה? (ל''ת)

      מרכזניק, 17/01/08 21:30

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    השווים בקסלמן ובסומך (ל''ת)

    אחד שיודע, 17/01/08 00:30

    הגב לתגובה זו

    • סומך זה יישוב? איפה זה? (ל''ת)

      יוסי, 17/01/08 21:29

      הגב לתגובה זו

      • לא

        נעמה, 20/01/08 08:13

        זה משרד רו''ח לצפוניים..

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    אחד הדברים המעניינים

    אביב החביב, 17/01/08 00:18

    חלוקה מדהימה !

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כתיבה טובה כרגיל. (ל''ת)

    משה, יוסטון, 16/01/08 23:52

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חמממממד על המפה

    ניצן, 16/01/08 23:46

    מגניב לדעת שמישהו יודע/מכיר/שומע על חמד!!!סוף סוף מתחילים להכיר את המושב ''הנידח'' הזה שיושב על צומת כביש 1+כביש 4+נתב''ג...מרכז העולם,אבל תמיד לא יודעים איפה זה...

    הגב לתגובה זו

    • חמד זה המחלף שיורד לאבו גוש וקרית יערים!!! (ל''ת)

      בטח שיודעת, 17/01/08 01:37

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון!

        ניצן, 17/01/08 12:59

        רואה?אף אחד לא יודע.... זה ממש ליד מחלף שפירים,סמוך לנתב''ג... כמה במרכז ככה עלום

        הגב לתגובה זו

        • איזה עלום ואיזה נעליים...

          גדעון, 17/01/08 13:05

          תראי בתגובה של הציץ ונפגע למה אנשים לא באים להרחבה שלכם

          הגב לתגובה זו

    • חמד זה המקום שבו החלונות רועדים עם כל נחיתה/ המראה,

      הציץ ונפגע, 17/01/08 08:58

      , יש ריח של דס''ל במגרש הספורט (ליד בית הכנסת הקטן ואולם ההנצחה), נחל מזוהם ומסריח זורם ממערב למושב, האדמה זזה והבתים סדוקים ועד שסללו שם את כביש הגישה, הוא נהיה מלא בורות בחורף הראשון שאחריו.

      יונית, אכן תמונות קשות.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שדה יעקב בעמק יש הרחבה זה המקום!! (ל''ת)

    שפרה, 16/01/08 23:28

    הגב לתגובה זו

    • ממש

      אחת שיודעת, 17/01/08 08:41

      זה המקום החדש האיני
      בחיים לא אגור שם.
      יש שם ריח תמידי של פרות, חציר והרכב נכנס לישוב עם חצץ בתוך הצמיג.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אין כמו אלעד! בואו אלינו

    דנה, 16/01/08 23:27

    גם יישוב וגם עיר, יש פה ה-כ-ו-ל ובזול! בגדים,נעליים,צעצועים פשוט הכול יפה מודרני וזול!!! יש פה קהילות מדהימות ואיכות חיים מדהימה. חינוך מעולה שרק משתפר כל שנה. ואנחנו באמת במרכז הארץ!!!
    נכון, כולנו מודעים לבעיית החרדים בעיר, אך כל קהילה חיה את חייה ובימים טרופים אלו בחוץ אולי עדיף שבהתחלה ילדינו יספגו כמה שפחות מבחוץ?
    מחכים לכם!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בעיית החרדים?

      יעל, 17/01/08 01:30

      בתור דתייה לאומית הם בשבילי האנשים הכי יקרים שזכיתי להכיר מאז שהגענו, דברייך מדיפים ריח של שנאה(חילונית במקורה) לציבור החרדי,הם לא בעייה!!
      הראש הדתי-חילוני שלנו הוא הבעייה!!!

      הגב לתגובה זו

      • עד שיתחילו לירוק עליכם... (ל''ת)

        אמיתי, 17/01/08 02:29

        הגב לתגובה זו

      • צודקת! לא התכוונתי שגבריי ישמעו כך.

        דנה, 17/01/08 11:02

        הי. מתנצלת על דבריי שאולי אכן לא נוסחו נכון. מוכרת לי הבעיה של הזדהות יתר עם החילונים מאשר החרדים אך לצערי לפעמים אחינו היקרים מפחידים אותנו יותר. אנני שונאת אותם חלילה ויש ליט הרבה הערכה לכולם, לצערי אין להימלט מתחושת התחרדות העיר והנתינה לאברכים על חשבון הציבור שלנו, משלם המיסים. סך הכול אין ספק שיש המון מה ללמוד מכולם. רק רציתי להראות שלמרות המודעות לבעיה שלצערי לא שמה אותנו על המפה אני נהנית לגור בעיר הזאת וממליצה עליה.

        הגב לתגובה זו

        • אלעד תהפוך לבני ברק 2

          נעה, 17/01/08 12:40

          בעיר שלא משלמים בה מיסים וארנונה לא יהיה מאיפה לשמור על הםיתוח הסביבתי.
          כבר עכשיו יש שם כיכרות שנראות כאילו שבט נבטים עשה שם נטיעות טו בשבט...
          שלא לדבר על הלכלוך, הבניינים החדשים אך המוזנחים, והזהירות בדרכים שם, שצריכה לבוא בעיקר מצד הנהגים...

          הגב לתגובה זו

    • וכן מצור מערב שדבת נועלים את מחסום הכניסה כמו בגטו וורשה! (ל''ת)

      כביש 444, 17/01/08 11:04

      הגב לתגובה זו

    • את הפרדה הגזענית בין ספרדים לאשכנזים כבר ביטלתם שם??? (ל''ת)

      מתנחל, 17/01/08 13:02

      הגב לתגובה זו

    • קצת גבלסי... (ל''ת)

      דדי, 17/01/08 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לגור באלעד

    נירה, 16/01/08 23:15

    בואו לגור באלעד ,דירות בזול
    גנים בחינם מעל גיל 3
    יש כאן הכל ,חברה ,תרבות ספריה חוגים

    הגב לתגובה זו

    • מי מממן גן חינם עד גיל 3? (ל''ת)

      מה זה, 17/01/08 13:02

      הגב לתגובה זו

    • אלעד??? פח זבל

      משה, 20/01/08 01:30

      מלא בחרדים ובאנשים מהמעמד הנמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    שמי-לוזית! באמת!!עשיתי לךפעם משהו רע?!! (ל''ת)

    לוזית, 16/01/08 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שכחת את החברה מאלעד

    omg, 16/01/08 22:58

    התפרנים שלא קיבלו דירה לבר מצוה או סתם כאלה שחיפשו מקום טוב באמצע הדרך.
    אני מקווה שבקרוב אצטרף לחברה שמתקמבנים מחוץ לעיר ולעבור לגור בעמק, להרגע במרחבים הגדולים וקול ציפצוף הציפורים

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מתארגנת קבוצת רכישה

    זהבה והדובים, 16/01/08 22:52

    לרכישת דירות ישירות מהקבלן במחירים מוזלים בבית שמש.
    קהילה איכותית, בתי ספר וגני ילדים בשכונה.
    קרוב לרכבת.
    מגוון דירות, קוטג'ים וצמודי קרקע.
    פרטים נוספים בשבת בשבתו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    משהב בגבעת זאב

    רעות, 16/01/08 22:44

    אני מכירה הרבה אנשים שקנו שם וזה וגם אנחנו בענין.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לוהט: ראש צורים! ראש צורים! (ל''ת)

    הישוב, 16/01/08 21:36

    הגב לתגובה זו

    • איפה זה?? מה יש שם? (ל''ת)

      רחלי, 17/01/08 09:08

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לוזית בא במקום אחוזת אתרוג. מישהו בכלל גר שם? (ל''ת)

    משה, 16/01/08 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    קראתי את כל התגובות ולא מצאתי את נתניה

    משה, 16/01/08 21:01

    חבר'ה, אין כמו משהב נתניה. כנראה אצלנו רובם אנשים רציניים ואין להם זמן לטקבק את רויטל

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אין סיכוי שאני מגלה לכם היכן אני גר

    קולגה, 16/01/08 20:00

    כי זה באמת אחלה מקום וממש לא בא לי שכל מיני ''איכותיים'' יבואו לקלקל אותו. גם אין דירות פנויות.

    הגב לתגובה זו

    • תן לי להמר: ירוחם?מצפה רמון? (ל''ת)

      משה, 16/01/08 20:51

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הגולן - פתןח לחיים ופתוח להכל

    גולניסטית, 16/01/08 19:03

    בואו לגור בגולן. זו איכות חיים אמיתית!

    הגב לתגובה זו

    • סקופ מדהים-אנחנו עוברים לשם בקרוב... (ל''ת)

      בת-שבע טובה, 16/01/08 20:30

      הגב לתגובה זו

      • בת שבע טובה, שומרון, גולן????

        מקור מקורי, 17/01/08 12:44

        בת שבע טובה, שומרון עוברת לגולן? איך יקראו לך עכשיו? הרי הרב רוזן לא אוהב שמות משפחה כפולים???

        עכשיו ברצינות, אוהבים את התגובות שלך, תמשיכי...

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    מקומות הטובים באמת לא מופיעים פה

    מנחם, 16/01/08 18:51

    אני רכשתי בנופי יהודה
    לא יודע כמה נכון מה שכתוב אבל האיזור מבטיח והאוכלוסיה מעולה

    הגב לתגובה זו

    • מושב תרום

      יונית, 17/01/08 09:23

      גם אנחנו רכשנו בפרויקט.
      מושב תרום מתרחב , האיזור והחבר'ה מדהימים.
      באמת המקומות הטובים לא מןפעים בכתבה

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    עזבו אותכם, רק ירושלים! (ל''ת)

    qwerty, 16/01/08 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה קורה עם אלקנה

    עמוס, 16/01/08 16:30

    אומנם התנחלות אבל קרוב לכל מקום עם שכונה חדשה ונחמדה!
    .

    הגב לתגובה זו

    • אבל בכל זאת--התנחלות !! (ל''ת)

      גדעון, 16/01/08 16:54

      הגב לתגובה זו

      • גדעון לוי, זה אתה? (ל''ת)

        איש ימיני, 16/01/08 18:17

        הגב לתגובה זו

        • אללה אלקניסים!! (ל''ת)

          אלקניסט, 21/01/08 16:27

          הגב לתגובה זו

    • הו הו הו אלקנה!

      אני, 20/01/08 19:33

      השכונה הצפונית!!!! :)

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אנחנו פליטי פתח תקווה ומאושרים!

    אבי, 16/01/08 16:28

    כיף לקרוא:)
    היו כמה צחוקים טובים.
    ולגופה של כתבה:)...אל תדברו- פשוט תעשו. ברחנו מפתח תקווה לפני 9 שנים ועברנו לצופים יישוב מקסים ומעורב 4 דקות מחוצה ישראל 25 דקות מתל אביב כשאין פקקים. קהילה חמה ומגוונת. אני לא אתן קישורים או מייל..חפשו לבד

    הגב לתגובה זו

    • גם אצלנו 25 דקות מת''א כשאין פקקים, אבל מתי בדיוק אים פקקים? (ל''ת)

      משה, 16/01/08 20:52

      הגב לתגובה זו

    • רק דקה מקלקליה

      ק, 16/01/08 23:36

       

      הגב לתגובה זו

      • גם כפר סבא רק דקה מקלקיליה

        כפר סבאי, 17/01/08 13:29

        ובהערכה זהירה רק שנה מקסאם (ולא צומת או כפר).

        הגב לתגובה זו

    • גם אנחנו עברנו לנווה קפצפצים בצפון... (ל''ת)

      דודידו ופינוקיו, 17/01/08 16:13

      הגב לתגובה זו

    • 25 דקות מת''א - כשנוסעים על 150... (ל''ת)

      גם כן שומרוני, 22/01/08 23:44

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני בורח מכפר גנים להתנחלות! (ל''ת)

    מתנחלוס, 16/01/08 16:18

    הגב לתגובה זו

    • אתה ילד בן 16 ,תרגיע (ל''ת)

      בוגר, 16/01/08 16:58

      הגב לתגובה זו

      • למה?

        מתנחלוס, 16/01/08 17:54

        אפילו תגובתי היא כשל ילד בן 16, האם יש בכך כדי לפגום בעצם הבריחה שלי מפ''ת להתנחלות?

        או שמא יש בתגובה הצוננת שלך כדי לנסות ולפגוע בשמחה ובהתלהבות שלי?

        לא נרגע, אני בורח מפה ושכולם יקפצו.



        ולידיעתך, אני נשוי + 1

        הגב לתגובה זו

        • לך,לך יה חציל,גם לנו לא נאה ולא יאה... (ל''ת)

          יוני, 17/01/08 16:12

          הגב לתגובה זו

          • מה לרמת גני ולכפר גנים??? (ל''ת)

            נ נח נחמ, 17/01/08 18:34

            הגב לתגובה זו

      • באמת קצת דבילית התגובה שלך (ל''ת)

        ירון, 16/01/08 23:36

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    לג'נה ג'יימסון. אחלה פילוח דוסי לנדי ! (ל''ת)

    יו הפנר, 16/01/08 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כבר מתחילת הכתבה ידעתי איך ייראו הטוקבקים

    בת-שבע טובה, 16/01/08 16:04

    כל אחד ישמיץ או ישוויץ במקום שלו.
    אני מאוד משתדלת לא להשמיץ שום מקום בא''י, לכל מקום יש את הערך המיוחד שלו. באחד תורמים לקירוב לבבות, בשני לבניין הארץ והכל חשוב ואת הכל צריך. רק מה? לגור בעיר זו ג'יפה.(חוץ מירושלים)

    הגב לתגובה זו

    • ל בת 8 רעה מהקולוניה הכבושה . גם כאן יש לך מה לומר (ל''ת)

      הראי''ה, 16/01/08 16:44

      הגב לתגובה זו

      • אולי לפחות בדיחה מקורית על השם שלי לשם שינוי?

        בת-שבע טובה, 16/01/08 19:15

        וכן, תמיד יש לי מה לומר, בכל עת ובכל מקום. ברוך שעשני אשה.

        הגב לתגובה זו

    • מתוקה

      נעמה, 17/01/08 11:32

      אנחנו גרים בעיר ונהנים מכל רגע.
      כל אחד והצרכים שלו...

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שיכחה

    אליק, 16/01/08 15:43

    רויטל היקרה,
    שכחת או הזנחת את נחלת יצחק ואת הקהילה המפוארת בבבלי.
    נא תקני את הדרוש תיקון.

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר, בבבלי המחירים לא מאפשרים אפילו לזוג עשיר לגור (ל''ת)

      משה, 16/01/08 20:55

      הגב לתגובה זו

      • מי שעשיר באמת יכול לגור שם בלי בעיה... (ל''ת)

        איציק, 20/01/08 09:24

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    קודם כל כרגיל

    השואל הקבוע, 16/01/08 15:33

    אני אשאל: איפה אפשר לראות את המופע שלך? הוא עדיין רץ?
    נמשיך בלהגיד שאת כרגיל קורעת וצודקת.
    כמעט.
    אנחנו גרים בהוד השרון. אין שם דתיים! בואו לשם! פלייייייייז.
    אבל מה? אנחנו עוברים.. כי אתם לא באתם!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איזה כבדים המגיבים כאן!! תודו שזה קטע חמוד וקולע!

    רויטל, נהניתי!, 16/01/08 15:33

    אמנם יש לך שני שמות משפחה, יא מעצבנת, אבל לפחות יש לך גם חיוך מקסים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    את אנתרופולגית מפוספסת

    א.א, 16/01/08 15:32

    ויש לך את הטור הכי נחמד כאן

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ולנו יש את הישוב הכי מדהים

    חנ''צ, 16/01/08 15:23

    עם האנשים הכי טובים, הנוף המהמם,
    והרבה חלומות שמתגשמים.

    בואו לגור בחמדת. כנסו לאתר.http://www.chemdat.co.il/index.htm

    הגב לתגובה זו

    • באו לנווה קפצפצים בצפון הירוק מלא הדשא

      אמיר, 17/01/08 16:10

      אמנם אנחנו גרים ב-פיס דה לוך.

      אבל איזה איכות חיים,איזה אויר.

      ואוכלוסיה א-י-כ-ו-ת-י-ת.


      יאללה לכו תמכרו קרח לאסקימוסים

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מחפש: איפה יש דתיים בתל-אביב?

    תל-אביבי, 16/01/08 15:21

    חבר'ה, אנא התפקדו! איפה אתם, דתיי ת'א? או שמדובר על בני חמישים+?

    הגב לתגובה זו

    • איחוד עולם / יקר

      לא בודד, 16/01/08 17:41

      אתה מוזמן לבוא לאחד מ-2 המניינים הבאים ולמצוא הרבה צעירים דתיים ותל אביבים.

      יקר - יריחו 6. קבלת שבת בשעה רגילה, שחרית 9
      איחוד עולם: סמולנסקין פינת בן יהודה. קבלת שבת רק בשבתות מברכין, שחרית 9 ורבע

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו מת''א

        זוג+2, 17/01/08 10:46

        לב העיר.שניה מדיזנגוף.

        הגב לתגובה זו

    • בוא לסמאטס! (ל''ת)

      תלאביבי, 17/01/08 09:25

      הגב לתגובה זו

    • כולם יודעים שאין כמו תל אביב!

      העיר הגדולה, 17/01/08 20:58

      כל הדוסים שמסתגרים בגטאות יודעים טוב מאוד שגם מבחינה רוחנית אין מקום שבו אפשר גם לעשות ולא רק לדבר על עם ישראל ועל קירוב לבבות,
      ובו זמנית להנות מקצת חומריות ועניין מקומות,אנשים,סיפורים ארועים והזדמנויות!!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    די רויטל די את יודעת למה אני קורא את הטור שלך?

    אב, 16/01/08 15:15

    תנחשי ...

    הגב לתגובה זו

    • אבי, שוב פעם שכחת לקחת את הכדורים? (ל''ת)

      מיכל, 16/01/08 15:26

      הגב לתגובה זו

    • 6,5,18,37 והמספר הנוסף 12. (ל''ת)

      בת-שבע טובה, 16/01/08 16:05

      הגב לתגובה זו

      • לבת 8 רעה. -29.11.47-4.06.67-6.10.73-6.06.82-15.05.48 (ל''ת)

        כצנלסון-גדות, 16/01/08 16:49

        הגב לתגובה זו

        • גם בדיחות על השם שלי הן כבר פאסה, וגם

          בת-שבע טובה, 16/01/08 19:14

          אני מאוד מעריכה את הידע שלך בהיסטוריה, החל מכ''ט בנובמבר דרך כל מלחמות ישראל (ואני קרויה אגב ע''ש שבעה מחללי מלחמת שלום הגליל, אז אולי תרגיע).
          אבל תקרא לי טפשה אם בא לך, לא הבנתי את הקשר של התאריכים הללו לניחושי הלוטו שלי.(המגיב כתב תנחשי, אז ניחשתי)

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    מטה יהודה- הדבר הבא ובמיוחד תרום

    יניב, 16/01/08 15:11

    לא הביצה הסטנדרטית ואנשים סופר אכותיים בהרחבה במיוחד אחרי שנחושה נגמר

    הגב לתגובה זו

    • איציק,יא מלעון,תפסיק לפרסם סתם דברים.עאלק איכותיים (ל''ת)

      שרי, 16/01/08 15:30

      הגב לתגובה זו

      • חכה חכה שהוא יתפוס אותך בגלל שרי (ל''ת)

        שי, 16/01/08 17:20

        הגב לתגובה זו

    • הביטוי ''אנשים איכותיים'' גורם לי לרוץ להקיא. חייבת לזוז! (ל''ת)

      לאה, 16/01/08 17:12

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כולם דפוקים אצלה

    דוס עירוני, 16/01/08 15:08

    מסכנה. לא יכולה לאות שום דבר חיובי באף אחד.
    מעניין איפה היא גרה ומקטרת (רק כדי שנדע לאיפה לא להתקרב...)

    הגב לתגובה זו

    • היא גרה ומקטרת באושר בכפר-הרוא''ה.

      בת-שבע טובה, 16/01/08 16:01

      ואיפה אתה גר ומקטר?

      הגב לתגובה זו

      • גר באושר וממש לא מקטר

        דוס עירוני, 16/01/08 17:39

        בתל אביב ת''ו

        הגב לתגובה זו

        • כול אחד יגור באוש ועושר כשנותנים לו ביית ועוד שטח ליבנות בו.. (ל''ת)

          ר, 16/01/08 19:07

          הגב לתגובה זו

    • יואו מסכנה,בוא נקים עמותה למענה אולי נבקש

      פולניה, 17/03/08 23:41

      מלנגנטל איזה דירה באקירוב

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה ללכלך?

    משה, 16/01/08 15:06

    בשיחת השבוע אין פרסומות

    הגב לתגובה זו

    • לפעמים יש

      קוראת, 17/01/08 01:39

      דווקא מכל העלוני שבת ''שיחת השבוע'' היא היחידה שאני קוראת מדי פעם. אמנם הם לא מפרסמים הרבה, אבל הם מפרסמים, גם בניה של שכונות וישובים מסוימים.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מעולה111ֱֱֱֱֱֱ!! (ל''ת)

    נינה, 16/01/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כרגיל צודקת בענק- פשוט ככה!

    רחלי, 16/01/08 14:46

    אבל זה נכון לתלאביבים אצל הירושלמים זה קצת שונה- ובכלל כולם עוברים למודיעין....
    אבל את תמיד שנונה וצודקת!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מעולה!!! ויטלזון סחטן בלי גסויות!

    לוזית, 16/01/08 14:43

    אבל הכי טוב:
    בגולן!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • סחתיין...

      יצחק, 16/01/08 14:58

      יופי שיש המפרגנים ב''יהדות''

      הגב לתגובה זו

    • ת'כלס.. (ל''ת)

      מוריה, 16/01/08 22:59

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה עם החבר''ה בחיפה?

    אלמוני, 16/01/08 14:42

    מדברים על לעבור למורשת ../הושעיה/זיכרון/אבל חייבים להשאר בחיפה(קידוש השם/הארת התורה)בקיצור-תעברו לחיפה ותפיצו את האור הגדול!!!!!!!!!!!!!!!11

    הגב לתגובה זו

    • חיפה זה בארץ?

      לוזיתי, 16/01/08 16:19

      יחסית לחפה, לוזית זה הסיטי

      הגב לתגובה זו

      • עדיין זורקים טילים על חיפה?

        מסוכן, 16/01/08 16:48

        ובכלל הסיפור עם ואדי סליב נגמר?

        הגב לתגובה זו

    • אין כמו חיפה!!

      ההר הירוק, 16/01/08 17:37

      גם עיר אמיתית, גם נוף מהמם, גם אלמוניות יחסית (למי שלא גר בביצה של נו''ש - בואו לאחוזה!), וגם דירות במחירים נורמליים!!

      לאנשים עם חזון: הכל פתוח! השמיים הם הגבול!

      הגב לתגובה זו

      • וגם לא צריך לדאוג לפנסיה

        1סתם, 16/01/08 23:59

        כי מתים בגיל 50 מסרטן


        אלא אם כן אתה גר בכרמל שם אין כמעט זיהום ויש אפילו כמה בני 60 בחיים

        הגב לתגובה זו

        • חזק!!! (ל''ת)

          tph, 20/01/08 21:21

          הגב לתגובה זו

      • נשארו בכרמל צעירים דתיים?

        חושבים, 21/01/08 15:08

        הבנתי שהכל מתרוקן...

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    מועלה! אצלנו בחבר'ה זה בדיוק אותו הדבר כבר שנתיים (ל''ת)

    שולי, 16/01/08 14:27

    הגב לתגובה זו

    • ד''ש לאיציק וחזי (ל''ת)

      יעל, 16/01/08 15:42

      הגב לתגובה זו