• 92.

    אני לא מבין למה מעלים כאן כתבה בת שנה וחצי (ל''ת)

    גיל, 03/08/09 09:08

  • 91.

    ועכשיו תתכונן מר פשיסט

    ע, 03/08/09 08:33

    להכנס לבית סוהר.

  • 90.

    הקול קול יעקב,ידיים ידי עשו.

    נתן.ש, 17/01/08 11:25

    מה שמעיק על הלב לא נאמר,מכתחילה לא היה מקום להתצרפותו של ליברמן לממשלה.קווי היסוד של הממשלה נוגדים את משנתו של ליברמן.

  • 89.

    וביערת הרע מקרבך. (ל''ת)

    יגאל כהן, 16/01/08 18:01

    • עכשיו תורם של האידיוטים (ל''ת)

      חחח, 16/01/08 18:19

  • 88.

    כשספינת כנופית אולמרט טובעת כל העכברים המושחתים מתחילים להימלט

    זאב, 16/01/08 17:27

    כשספינת כנופית אולמרט טובעת כל העכברים המושחתים מתחילים להימלט

  • 87.

    והתבוסה של ש''ס בבחירות הבאות תשקף את המצב כעת (ל''ת)

    ש''ס בגדה בנו, 16/01/08 16:30

  • 86.

    הייתי אומר ''מאוחר מדי'' אבל עדיף מאוחר מאף פעם... (ל''ת)

    רק ביבי, 16/01/08 16:22

  • 85.

    אולמרט יסתדר אל תדאגו לו (ל''ת)

    מתנחל כתום, 16/01/08 16:10

    • כגובה העליה עומק הנפילה

      Avi Ecuador, 16/01/08 16:16

      להסטוריה יש פח זבל גדול...

  • 84.

    כבוחר ליברמן אני נשבעתי לאחר הצלתו של אולמרט הנדלינסט כי לא אבחר בו (ל''ת)

    ליברמן נייט, 16/01/08 15:53

  • 83.

    הציבור לא ישכח לליברמן את קרש ההצלה שזרק לממשלת הקלון של אולמרט (ל''ת)

    הוא ישלם ביוקר, 16/01/08 15:44

  • 82.

    רק קואליצייה ימנית בראשותו של אפי איתם, תדע לטפל במצב (ל''ת)

    ליברמן נבלה, 16/01/08 15:41

  • 81.

    מאז שנולדה לליברמן בת מיליונרית...אני לא בוטח בו. (ל''ת)

    אוהד לשעבר, 16/01/08 15:26

  • 80.

    מה ל-X שר ליברמן ולמולדובה...החור השחור של אירופה ?? (ל''ת)

    געצל הבלן, 16/01/08 15:12

  • 79.

    למכירה: מפלגות ימניות לממשלה שמאלנית...תנאים נוחים להפליא. (ל''ת)

    ליכוד/ י. ביתנו, 16/01/08 15:09

  • 78.

    שתבינו דבר ''פשוט''!!!

    Avi Ecuador, 16/01/08 14:51

    רק ממשלת ''ימין'' יכולה לצערי לברוח ולמסור שטחים וזאת כשיש לשמאל אתרוג ''ימני'' והם תומכים בו לנסיגה ולוויתורים שישראל לא יכולה לאפשר לעצמה ומאבדת את עצמה לדעת; ממשלות שמאל מביאות ויכולות להביא בהסכמת העם למלחמות גדולות דבר שממשלת ימין לא יכולה לאפשר לעצמה, ממשלת ימין אין לה תמיכה מהעם במלחמה.
    תוכלו ''להירגע'', אולמרט מביא לכם את המלחמה הבאה וגם הערבים לא מוכנים להתפשר על ירושלים לשמחתנו כך שהבעיה היא “פשוטה”, אנחנו או הם קיימם פה.
    אין שום ספק, העם הולך ''קדימה'' עם הראש בקיר למלחמה קטסטרופלית ''בהנהגת'' אולמרט, למורת לבם ובגלל השמאל שעודדו רשע והביאו לדרך ללא מוצה שסופה פיצוץ גדול והרבה אבדות ושכול.
    ''הניחום''?
    אולי לראות שלאורך ההיסטוריה שלנו קטסטרופות גדולות הביאו גם פתרונות גדולים על העם היהודי, חלק מההיסטוריה ההווה והעתיד של העם היהודי לצערי.
    ראו העבר, השואה הביאה להקמתה של מדינת ישרפלסטין ''ליהודים'', היה שווה התשלום? אני לא מביע דעה וכל אחד יוכל לתת את התשובה לעצמו.
    אולי הקטסטרופה הבאה או השואה הבאה (חס וחלילה) תביא את הדבר ההגיוני שהגויים יבינו שמדינת כבשת הרש צריכה להיות של היהודים וזה לפחות להם הכי חשוב מכיוון שזה ימנע מהם תשלום לא סביר לא מוצדק ולא הגיוני שהם גובים מעצמם ומאיתנו בהתעללות בצרות עיין ובחמדנות שלא משתלמת להם כאשר יש להם אוצרות ואדמות לרוב שיכלו בקלות לפתור איתם כל בעיה שיכלה להיות לעם נוסף שהם ירצו להקים וזאת בלי לפגוע ולחמוד את כבשת הרש שסבלה במשך מאות ואלפי שנים ותרמה להם כל כך הרבה לקבלת לב ונשמה של בני אדם הומניים במידה מסוימת ויכולה עוד לתרום.

  • 77.

    שתבינו דבר ''פשוט''!!!

    Avi Ecuador, 16/01/08 14:48

    רק ממשלת ''ימין'' יכולה לצערי לברוח ולמסור שטחים וזאת כשיש לשמאל אתרוג ''ימני'' והם תומכים בו לנסיגה ולוויתורים שישראל לא יכולה לאפשר לעצמה ומאבדת את עצמה לדעת; ממשלות שמאל מביאות ויכולות להביא בהסכמת העם למלחמות גדולות דבר שממשלת ימין לא יכולה לאפשר לעצמה, ממשלת ימין אין לה תמיכה מהעם במלחמה.
    תוכלו ''להירגע'', אולמרט מביא לכם את המלחמה הבאה וגם הערבים לא מוכנים להתפשר על ירושלים לשמחתנו כך שהבעיה היא “פשוטה”ת אנחנו או הם קיימם פה.
    אין שום ספק, העם הולך ''קדימה'' עם הראש בקיר למלחמה קטסטרופלית ''בהנהגת'' אולמרט, למורת לבם ובגלל השמאל שעודדו רשע והביאו לדרך ללא מוצה שסופה פיצוץ גדול והרבה אבדות ושכול.
    ''הניחום''?
    אולי לראות שלאורך ההיסטוריה שלנו קטסטרופות גדולות הביאו גם פתרונות גדולים על העם היהודי, חלק מההיסטוריה ההווה והעתיד של העם היהודי לצערי.
    ראו העבר, השואה הביאה להקמתה של מדינת ישרפלסטין ''ליהודים'', היה שווה התשלום? אני לא מביע דעה וכל אחד יוכל לתת את התשובה לעצמו.
    אולי הקטסטרופה הבאה או השואה הבאה (חס וחלילה) תביא את הדבר ההגיוני שהגויים יבינו שמדינת כבשת הרש צריכה להיות של היהודים וזה לפחות להם הכי חשוב מכיוון שזה ימנע מהם תשלום לא סביר לא מוצדק ולא הגיוני שהם גובים מעצמם ומאיתנו בהתעללות בצרות עיין ובחמדנות שלא משתלמת להם כאשר יש להם אוצרות ואדמות לרוב שיכלו בקלות לפתור איתם כל בעיה שיכלה להיות לעם נוסף שהם ירצו להקים וזאת בלי לפגוע ולחמוד את כבשת הרש שסבלה במשך מאות ואלפי שנים ותרמה להם כל כך הרבה לקבלת לב ונשמה של בני אדם הומניים במידה מסוימת ויכולה עוד לתרום.

    • מגילה לקרוא כל רבע שעה ממך - זה כבר לא דבר פשוט (ל''ת)

      צמצם, 16/01/08 15:07

      • חחח, אתה משקיע...

        Avi Ecuador, 16/01/08 15:25

        לפחות אתה לא מדלג ומקווה שהפעם זה כן פשוט בשבילך.

      • עשית לי היום. תגובה יפה. חסון לא יכה אותנו בשוטים! כמה כתב?!? (ל''ת)

        לצמצם, נהניתי, 16/01/08 15:26

      • חחח, מעניין לכמה מינויים מעבירה ההנהלה את התגובות שלי

        Avi Ecuador, 16/01/08 16:10

        בכנסת, בממשלה, בעם-הארץ, לשב''כ...
        בטח יש לכם תיק עווה עלי.
        עוד תוציאו ספר,שתפו אותי באחוזים.
        טוב, אולי למעלה יש לי קצת אחוזים...

        • עבה - מוח דק (ל''ת)

          שכמותך, 17/01/08 07:47

  • 76.

    ככה בדיוק צריך להתנהג שר שמכבד את דעותיו - ולא יתן (ל''ת)

    למכור את, 16/01/08 14:38

  • 75.

    ליברמן יש לך כבוד לעם היהודי ולמדינת ישראל (ל''ת)

    הפעם הוכחת זאת, 16/01/08 14:36

  • 74.

    סופסופ נפטרנו מהטארטמן הזו ומהמפלגה ההזויה הזו

    לא ביתנו, 16/01/08 14:34

    ליברמן אתה יכול רק לחלום על כל כך הרבה מנדטים תלך בעקבות לפיד לפופוליטיקה שם מקומך אולי

    • ישראל ביתנו לא כשלה ולא שוחדה כמו גיל-תרגיל וש''ס-שב''ס (ל''ת)

      צעד נכון וחשוב, 16/01/08 15:04

  • 73.

    עכשו אחנו מבינים שישראל היא ביתנו - ופלסטין הבית (ל''ת)

    של קדימה, 16/01/08 14:12

  • 72.

    ליברמן ראש הממשלה שלי (ל''ת)

    שחר, 16/01/08 13:21

    • וגם שלי - כי ישראל בלבד הבית (ל''ת)

      שלנו, 16/01/08 14:17

      • למה...אתם חושבים ש''פרוטקשן'' יותר זול ממיסים ?? (ל''ת)

        שדרותי מוקסם,,, 16/01/08 15:15

        • כן...ועם יותר תמורה. (ל''ת)

          אשקלוני מגוראד, 16/01/08 15:43

  • 71.

    דההההה ליברמן!!! ראש הממשלה הבא של ישראל וכמה שיותר מהר יותר טוב! (ל''ת)

    משה, 16/01/08 13:12

  • 70.

    ערביי ישראל אינם חלק מהפתרון הם חלק מהבעיה.... (ל''ת)

    פרשן מדיני, 16/01/08 13:10

    • עכשיו הבעיה להפוך אותם לחלק מההסטוריה או הארכיאולוגיה... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 16/01/08 15:28

  • 69.

    הסיבה היחידה שליברמן עזב את הממשלה היא...

    יאיר, 16/01/08 13:07

    שהוא ראה ש''קדימה ביתנו'' יורדת בסקרים.
    ליוצאי חבר העמים הוא לא יכל לעזור, כי אין בכוחו וביכולתו (ואפילו ברצונו, שכן אם היה באמת רוצה, הרי היה מתעקש לקבל את תיק הקליטה) לעזור, אז הם נוטשים אותו.
    את בוחרי הימין הוא אכזב, אבל הוא יכול לנצל את זכרונם הקצר ולצאת מהממשלה, לתקוף את מדיניותה ולהפיץ שלל אמרות שימצאו חן בעיני הבוחרים מימין המפה , ואף אחד לא יזכור לו את התקופה השחורה בה ישב בממשלת אולמרט.

  • 68.

    פרישת ליברמן

    הוץ, 16/01/08 13:07

    דבריו על ערביי ישראל נכונים.
    הערבים לא יסכימו לעולם שתתקיים
    מדינת ישראל,הרי היה הסכם אוסלו
    לאחר מכן היתה ועידה ,קלינטו,ברק
    וערפת מה יצא מזה? החשש כרגע
    שאולמרט ומפלגת העבודה יביאו
    לחיסולה של המדינה.

  • 67.

    מעט מדי, מאוחר מדי

    אבי, 16/01/08 13:07

    אם ליברמן לא היה נכנס לממשלה אולי היא הייתה מתחלפת, היום שאולמרט הודיע שהוא מתכוון לתת את הארץ ולהיות סמרטוט אל מול האויבים שלנו (לא במלים האלה) מפלגות השמאל יצטרפו אליו בשמחה ויצילו את הממשלה שלו (אףך אחד לא יתפלא אם הוא יצרף גם את הסיעות הערביות).

    ליברמן ידע הרי שזה מה שהולך להיות, אז מה הוא חיפש שם עד היום, איזה הסבר נורמלי הוא יכול לתת לזה שהוא נכנס לאולמרט אחרי שהראה את יכולותיו ה''מבריקות'' בניהול המלחמה והמדינה.

  • 66.

    56- לפחות הוא מתקן אז תעריך אותו (ל''ת)

    [, 16/01/08 13:00

  • 65.

    טיבי וברכה יועצי הטרור (ל''ת)

    חיסול, 16/01/08 12:52

  • 64.

    ברוך שפטרנו

    רון, 16/01/08 12:52

    הגזען הולך לאופוזיציה.

    • אתה, הלאמ גזען, יודע בטח שההפצצות של חבריך על שדרות ייפסקו עכשיו (ל''ת)

      cyrano, 16/01/08 13:23

    • חבל

      מיטל, 16/01/08 15:27

      חסרים לנו עוד ''גזענים'' כאלה......

  • 63.

    לא היה צריך להכנס,אבל בדקה ה90 יצא גבר ופרש

    ימני, 16/01/08 12:51

    אל תחזור על הטעות הזו

  • 62.

    ישראלים מטומטמים, ליברמן צודק צודק צודק (ל''ת)

    בכל מילה, 16/01/08 12:46

    • ליברמן- אחרי שישבת בממשלה תומכת טרור תצטרך לעבוד קשה מאוד כדי

      המטיף, 16/01/08 13:01

      להוכיח לאיזה מחנה אתה שייך.

      • זה עונשו של תחמן... דגים מסריחים, מלקות, וגירוש מהעיר. (ל''ת)

        הסיפור הידוע, 16/01/08 15:31

  • 61.

    סחיטה דה-לוקס

    א.מ. מעלות, 16/01/08 12:44

    עכשיו זו ההזדמ נות של ש''ס לסחוט עוד יותר את אולמרט.!!!!!!

  • 60.

    עכשיו מרץ בפנים וההתנתקות השניה מעבר לפינה (ל''ת)

    ede, 16/01/08 12:43

  • 59.

    עכשיו מרץ בפנים וההתנתקות השניה מעבר לפינה (ל''ת)

    ede, 16/01/08 12:43

  • 58.

    עכשיו מרץ בפנים וההתנתקות השניה מעבר לפינה (ל''ת)

    ede, 16/01/08 12:43

  • 57.

    זה לא הזמן לפרוש,ערב ''מיני מלחמה'' בעזה!! (ל''ת)

    דודי, 16/01/08 12:43

  • 56.

    לא לשכוח: ליברמן הביא אותנו עד הלום ואחראי לכך שאולמרט הוא ראה''מ (ל''ת)

    צופה, 16/01/08 12:40

  • 55.

    למגיב מס' 5...

    אלעד, 16/01/08 12:38

    חתיכת מטומטם שכמוך...
    אני רוצה לראות שהילד שלך יחזור מגן המשחקים בלי יד,
    ואז יספר לך שהורידו לו אותה מכיון שרצה לגלוש במגלשה אך היו שם ילדים שהקדימו אותו ולכן זכותם להגן על חזקתם!!!
    אתה מקשיב לעצמך בכלל?
    אז מה אם הם היו פה?!
    אז מה למען השם?!
    זה מקנה להם זכות לפגוע ולחבל?
    ובגלל שהם נוהגים כחיות, שאלוהים יהיה בעזרם...

    • קודם כל אל תקרא לי מטומטם!!

      גורו, 16/01/08 13:29

      זה רק מוכיח כמה אתה חכם!!! לך תלמד קצת תשכיל ואז אולי תגיע לרמה האינלקטואלית שלי, תחשוב קצת מעבר לגן המשחקים וחוץ מזה רוב היהודים מנהגים כחיות בעצמם ונהים יותר ויותר דומים לערבים (ראה ערך אוהדי בית''ר), אם באמת אכפת לך מהילד שלך אז תתמוך בתהליך שלום כדי שיהיה לו עתיד אחרת הוא ישבור הרבה יותר מיד...

      • אז מה אם הערבים חיים כאן הרבה זמן, והיהודים נטשו את מולדתם?

        אפרים, 16/01/08 14:12

        אני מודה ומתוודה שהיהודים נטשו את מולדתם ולא חזרו אליה, וגם לא היו חוזרים ללא השואה. מבחינתי זה בכלל לא חשוב.
        העובדות הן אלה:
        1. הערבים לא קיבלו את תוכנית החלוקה של 1947 ופתחו במלחמה.
        2. הערבים לא ניסו להקים מדינה פלסטינית בשנים 1949-67.
        3. הפלסטינים הונו אותנו בהסכם אוסלו - הם נקטו בשיטה המצרית וקיבלו את שיטחי A ללא אף יריה.
        4. הערבים לא הסתירו את כוונתם לחסל את מדינת ישראל - גם ב- 13 השנים שלאחר הסכם אוסלו. מי שרוצה שלום לא נותן חינוך שאהידי לתלמידים שלו במערכת החינוך הממלכתית, ולא עוסק בהסתה באמצעות כלי התקשורת.

        ישראל עשתה טעות כשגירשה במלחמת השיחרור רק 630 אלף ערבים (ולא את כל ה- 780 אלף).
        ישראל גם עשתה טעות בכך שלא סיפחה את השטחים ב- 1967 ולא גירשה את תושביהם.

        באירופה יש כיום שלום בגלל שבנות הברית הפיקו לקחים מהטעויות של מלחמת העולם הראשונה.
        במלחמת העולם השניה הם הרסו את גרמניה עד היסוד, ואף פליט גרמני לא חזר לביתו (בפולין , בסודטים וכו').
        כדאי שנלמד מניסיונם של אחרים.

      • הרמה האינטלקטואלית שלך לא בשמיים (ל''ת)

        גם לא היושר, 16/01/08 14:55

  • 54.

    סוף סוף פוליטקאי שהמיס את הדבק לכסא.... (ל''ת)

    צדוק, 16/01/08 12:31

  • 53.

    כל הכבוד לליברמן. ועכשיו...מה עם ש''ס?! (ל''ת)

    אולמרט מחלק, 16/01/08 12:28

  • 52.

    כל הכבוד'' מזמן כבר לא ראינו במחוזותינו פוליטיקאי

    %ת התפעלות, 16/01/08 12:19

    העומד בדיבורו, ומוכן להשאיר מאחוריו.......לא תאמינו, כ-ס-א- בממשלה, במקום החרטא ברטא של ''להשפיע מבפנים''. רק על זה מגיע לו אות ''הפוליטיקאי ההגון''. הראשון מזה אלפיים שנה בעם ישראל.

  • 51.

    לפני שאתם שואלים: ''מה הוא עשה'' - נכנסתם לאתר הבית של ישראל ביתינו? (ל''ת)

    אלון, 16/01/08 12:15

  • 50.

    ליברמן לא היה שותף למלחמת לבנון הכושלת, אבל אלי ישיש היה גם היה (ל''ת)

    בחירות לא לחכות, 16/01/08 12:15

  • 49.

    תרגיל אחיזת העיניים של ש''ס

    רותם, 16/01/08 12:09

    קודם כל, יישר כוח לאביגדור ליברמן ולמפלגתו, שעמדו בדיבורם ובמצעם, ויתרו על הכיבודים ופרשו מהממשלה.אין ספק, שפרישת ''ישראל ביתנו'' מקרבת את קיצה של הממשלה הרעה הזו, ובמיוחד את קיצו הפוליטי של אולמרט העומד בראשה. ואכן, הדון אולמרט, שועל פוליטי שאין שני לו, כבר שימן היטב את ש''ס,טרם פרישת ליברמן ופרסום הדו''ח הסופי של וועדת וינוגרד, במתן האתנן של תיק שר הדתות. וכאן יוצא הקצף על ש''ס. ראשיה טוענים, שאם אולמרט וממשלתו יגיעו לקראת חתימת הסכם עם הפלשתינים, שיפגע במעמד ירושלים וכו', הם ימהרו לפרוש מהממשלה, ויובילו לבחירות... אכן, היתממות לשמה... שהרי ידוע, שכל דבר שהונח על השלחן במו''מ עם הפלשתינים, כבר נרשם לזכותם, גם אם לא נחתם כל הסכם, וכך המשך המו''מ בעתיד, יתחיל מיד מהויתורים שעליהם כבר דובר. למי שלא מאמין, ע''ע שיחות ''קמפ-דיוויד'' של ברק בשנת 2000. אע''פ שהפלשתינים סירבו לחתום על הסכם (שממילא, אינו שווה את הנייר על הוא חתום...), פתיחת המו''מ הנוכחי ע''י אולמרט וכנופייתו, מתחיל כאשר ויתוריו המופקרים של ברק, כבר רשומים לזכותם של הפלשתינים...ואכן, לא מזמן התריע יו''ר ש''ס, השר ישי ,שמנהלי המו''מ מהצד הישראלי, מתחרים ביניהם במתן ויתורים לצד הפלשתיני, שאינו מקיים שום התחייבות, והדברים נרשמים לזכותו כל פעם. כך יוצא, שגם אם ש''ס תפרוש על רקע סיכומים עם הצד הפלשתיני, הרי הנזק כבר ייגרם והויתורים נזקפים לטובת הצד הפלשתיני ולחובת האינטרסים של מדינת ישראל, כאשר כבר נקבע סף חדש לויתורים... אבל, מה אתם חושבים שש''ס, תוותר על התרנגולת המטילה ביצי זהב, שבה שוחדה ע''י הדון אולמרט הציני, בטרם תפיק ממנו את מלאי טובות ההנאה, הג'ובים והתקציבים המיותרים, וביניהם מינוי בנו של הרב עובדיה יוסף לרב הראשי של ירושלים?... אשרי המאמין! הרי דון אולמרט יודע לכלכל היטב את מעשיו...

  • 48.

    Kol akavod finally someone that understand (ל''ת)

    rin, 16/01/08 12:07

  • 47.

    יישר כוח

    בתיה, 16/01/08 12:07

    יישר כוח על ההחלטה הנכונה מוטב מאוחר מאשר אף פעם. הלוואי שש''ס ילמדו מכם

  • 46.

    תמיד הימין מנסה להבנות מקשיים אך בורחים מאחריות כשיש קשיים (ל''ת)

    יאיר, 16/01/08 12:04

  • 45.

    ליברמן שמאלני שקרן - מאוחר מדי ...מעט מדי...לא תעבוד עלינו (ל''ת)

    ליברמן שקרן, 16/01/08 12:01

  • 44.

    הגיע הזמן!

    ניר, 16/01/08 12:01

    כן סוף סוף אביגדור ליברמן ומפלגתו קיבלו שכל הממשלה של אולמרט היא ממשלה שמחלקת מתנות חינם לאבו מאזן ואנשיו לא יכול ליהות שיבוא ראש ממשלה ויצהיר בריש גלוי על חלוקת ירושלים ומסירת שטחים לידי חברנו ''הפלשתנאים'' הפיתרון של שלום תמורת שטחים כל כך טיפשי ומי שלא זוכר ראו גירוש קטיף וישובי חבל עזה וקאסמים בדרום ליברמן הגיע הזמן באמת!

  • 43.

    מעט מידי, מאוחר מידי ! הנזק כבר נעשה ! (ל''ת)

    א, 16/01/08 11:57

  • 42.

    באמת, אפשר לחשוב שהצהרות אולמרט עד כה בעניין ירושלים אינן ויתורים

    היא חייבת לפרוש, 16/01/08 11:46

    אולמרט (ולפניו חיים רמון) כבר הודיע פומבית כי הוא מוכן לויתורים בירושלים. זה לא רק ויתור על עקרון ירושלים המאוחדת, שאולי אפשר היה לקבל אותו כ''ויתור כואב'' תוך כדי המו''מ, אלא הוא ויתור מצד ישראל שאין מולו שום דבר מקביל מהצד הפלסטינאי (או שמא יש מי שיכול להזכיר לנו איזה ויתור מצד אבו מאזן).
    כלומר, הקשקוש של אלי ישי, כאילו אם יעלו את ירושלים על שולחן המו''מ הוא יפרוש מן הממשלה נראה לא רק בלתי סביר, אלא פשוט פתטי, עלוב ועצוב.
    הרי אם ש''ס מבטיחה לפרוש כאשר יתחילו לדבר על ירושלים, אז מה אמורה לעשות ש''ס כאשר הויתורים בירושלים נעשו עוד בכלל לפני שהחלו לדבר עם הפלסטינאים?
    מה היה אמור אלי ישי לעשות בבוקר שאחרי ההצהרה של אולמרט כי החזון הצינוי לא כלל את השכונות הפלסטינאיות בירושלים ושהוא מוכן להעביר אותן לרשות הפלסטינאית?
    אז יאללה, תפסיקו לשקר לציבור ותעזבו את ממשלת הזדון הזו.

  • 41.

    זה גבר, יודע שלא שווה שום דבר אז הלך,ושלא יחזור. (ל''ת)

    חוני מעגל פינות, 16/01/08 11:39

  • 40.

    הכהן: ככה עובדיה עובד עלינו

    יצחק הכהן, 16/01/08 11:37

    הוא אומר להוריד את האריות המסכנים מהכפורות שנארגו לעילוי שם נפטרים (שמא חלילה נשתחווה לאריות!) ויושב עם ממשלת זאבים ונבלות המובילים אותנו אל פי פחת. ככה שיטתו להסיט את תשומת הלב מהעיקר לטפל. ובעוד המוני עבדיו שוקדים בין תילי ההלכות שהפיל עליהם כאילו שהוא המציא את ההלכות הוא ומפלגת הנהנתים ש''ס שולטים ביד רמה בכל הקופה.

  • 39.

    הוא העדיף את אולמרט על מצביעיו, בגד באמון שנתנו בו תומכיו. (ל''ת)

    עשו ממנו צחוק, 16/01/08 11:36

  • 38.

    מר ליברמן: אחרי שישבת בממשלת השמאל וחיזקת אותה, אל תצפה שבוחריך

    ישארו נאמנים לך, 16/01/08 11:35

    אתה מלכתחילה בגדת בבוחריך. חיזקת את ממשלת השמאל ופשוט כשכבר לא היה נוח לך - פרשת. הרי אולמרט עשה ממך צחוק מההתחלה. מאידך, בוחריך לא יתנו לך לעשות צחוק מהם. אתה ומפלגתך תיעלמו בדיוק כמו מפלגתו של טומי לפיד. תגיד יפה שלום והביתה.

  • 37.

    מזל טוב. עכשייו הגיע הזמן שש''ס תפרוש

    לכבוש את עזה, 16/01/08 11:34

    הגיע הזמן לבחירות מי שנישאר בממשלה כל יום מפסיד מנדטים

  • 36.

    כל הכבוד ליברמן עכשיו לסלק את כל הערבים מהכנסת מהמדינה מהרחוב.... (ל''ת)

    יורם, 16/01/08 11:32

  • 35.

    בעית הזכרון הקצר של עם ישראל

    יאיר, 16/01/08 11:31

    זהו, עכשיו ליברמן ישחק אותה ימין ימין, ואף אחד לא יזכור ביום הבחירות את ישיבתו המשיבה בממשלת אולמרט.
    לא נשמע לכם הגיוני? תתפלאו,
    כמה מכם זוכרים היום שביבי, לבנת, סילבן וישראל כץ בהיותם שרים בממשלת שרון הצביעו בעד קידום שלבי תוכנית ההתנתקות, תוך מתן סייגים שאין להם שום תוקף חוקי ומשפטי והיו שווים לכלום?
    כמו שאף אחד לא זוכר את זה היום, אף אחד לא יזכור לליברמן שהוא ישב מעל שנה בממשלת אולמרט, בזבז תקציבים על משרד וירטואלי, ועזר לאולמרט לשרוד!

    • אתה צודק בהחלט. (ל''ת)

      מצדיקה מאד, 16/01/08 12:21

  • 34.

    אל דאגה. הקואליציה תשמור על רוב

    סאני, 16/01/08 11:30

    כמובן שהערבים והשמאל לא ירשו לממשלת השלום ליפול.

    • ממשלת שלום?

      תמים, 16/01/08 11:52

      תגיד, מה אתה מזריק?

      • ''יורואין'' אירופאי משובח. (ל''ת)

        אחלה חומר, 16/01/08 15:37

  • 33.

    אני מבין שהאיום האסטרטגי הוסר... (ל''ת)

    אורן, 16/01/08 11:24

  • 32.

    מה עשית במשך השנה האחרונה?

    תני, 16/01/08 11:18

    חוץ מלשכה לא קיבלת כלום

    • כנס לאתר שלו - ותקרא ... (ל''ת)

      אלון, 16/01/08 12:16

  • 31.

    גבר גבר!

    איתן, 16/01/08 11:16

    סוף סוף מישהו עם מילה בממשלה הזו.

    • אתה קורא גבר למי שבגד בבוחריו? שכחת שהוא חיזק את השמאל? בגלל גברים (ל''ת)

      כמוהו יש לסביות, 16/01/08 11:38

  • 30.

    זהו מבחנה הגדול של ש''ס - האם היא תפקיר את היהודים עבור בצע כסף?! (ל''ת)

    ירון, 16/01/08 11:16

    • לש''ס יש מבחן אחד בלבד: $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ (ל''ת)

      וכמה שיותר, 16/01/08 11:46

  • 29.

    טוב שנזכרת באמת. אולמרט השתמש בך

    ועכשיו כשבא לו, 16/01/08 11:15

    בקיצור עשה לך בית ספר הנחש האולמרטון. למה נכנסת לממשלה המצ'קמקת הזו מלכתחילה?

  • 28.

    שמתה את שיקולי טובת המדינה לפני שיקולי טובתך שלך..

    דוד, 16/01/08 11:14

    ועל כך מגיע לך את כל הכבוד.

    • לו שיקוליו היו טובת המדינה, מלכתחילה לא היה נכנס לממשלה הזו. (ל''ת)

      איש הזוי לחלוטי, 16/01/08 11:38

  • 27.

    תקדים קפריסין

    משה מ,,,, 16/01/08 11:12

    תקדים קפריסין
    כידוע היה קונפליקט חמור בקפריסין בין העדה היוונית לטורקית וקורבנות נפלו זמן רב בשני הצדדים עד שצבא טורקיה פלש לקפריסין, חילק את האי לשניים, העביר את כל היוונים לצדו הצפוני של האי והטורקים לצדו הדרומי של האי, הקים גדר בין הנצים, ''ושלום על קפריסין'' מאז ההרג ההדדי נפסק וטור הזהב הגיע לאי.
    הבעיה באזורנו חמורה באותה מידה ומתבקש פתרון דומה , כלומר שארה''ב תמלא את תפקיד טורקיה בקפריסין, תמתח קו על נהר הירדן ותעביר את כל הערבים (מלבד הדרוזים שעל פי דתם אינם תובעים ארץ)אל עבר הירדן כלל כל הפליטים מהארצות השכנות , ובתוכנית 'מארשל ' במימון העולם הדמוקרטי תקים ערים ואזורי תעשייה מודרניים בירדן שתקרא מעתה ממלכת פלסטין (משטר מלכותי בדומה לבריטניה) כתוצאה מכך תהיה לישראל מדינה בת קיימא. לפלסטינים מדינה נורמלי ומפותחת. ולעולם החופשי עמדה קדמית של השפעה במזרח התיכון.
    ללא פתרון זה צפוי לישראל שתעבור מין העולם בין פיזית או דמוגרפית ולעולם החופשי : סכנת מלחמת עולם שלישית אטומית נגד הקיצוניות האסלמית . למגיבים: אכן נכון שזה כמעט בלתי אפשרי

  • 26.

    ליברמן הפודל של אולמרט הנדלינסט הציל את ממשלת השמאל בשנה האחרונה (ל''ת)

    ליברמן חשבון נפ, 16/01/08 11:11

  • 25.

    ישראל ביתנו חוץ מרוח ווינטלציה לא תרמו למדינה כראש סיכה!!הבנו (ל''ת)

    תלמדו לתואר, 16/01/08 11:10

  • 24.

    כל הכבוד למנהיג אמיתי בעל אחריות. (ל''ת)

    דניאל צ''צ'יק., 16/01/08 11:08

  • 23.

    מפלגה עקרונית וענינית מתנהלת לתפארת

    כל הכבוד, 16/01/08 11:08

    תתאחדו עם הליכוד !!
    ביב - ליברמן - פלד
    = אחריות בטחון וראית מצב מפוקחת

  • 22.

    ישראל ביתנו-ציונות נטו (ל''ת)

    אמיר, 16/01/08 11:07

  • 21.

    ברוך שפיטרנו מעונשו של ליברמן

    יצחק הגדול, 16/01/08 11:07

    ועצה נוספת פרשתם ממהמשלה השלב הבא מהכנסת והשלב הבא חזרה לרוסיה .

  • 20.

    ש''ס העם יותר חכם מכם נפגש בבחירות

    מוטי, 16/01/08 11:06

    אתם דבוקים רק בגלל הכסף והכסאות, פעם אחת תוכיחו את ההיפך

  • 19.

    ליברמן היקר-אנחנו איתך בכל אשר תלך (ל''ת)

    שני, 16/01/08 11:06

  • 18.

    אל דאגה יהדות התורה לא ייכנסו לקואלציה (ל''ת)

    יוסי, 16/01/08 11:06

  • 17.

    רק חיימק'ה שלי צועד לו ב-ימין (ל''ת)

    שמאל ימין שמאל, 16/01/08 11:06

  • 16.

    קואלציית 67 לא תוביל לגבולות 67 - הזויים הביתה

    חילוני, 16/01/08 11:05

    היום זה מתחיל ממשלת ההזויים והעסקנים בדרך הביתה , בשעה טובה.

  • 15.

    העם מבולבל בצורה מושלמת כמו סלט ירקות וזו התוצאה (ל''ת)

    פקק תנועה, 16/01/08 11:04

    • העם מבולבל

      סאני, 16/01/08 11:32

      אתה מחמיא לעם הזה.

      מבולבל זו מילה שנועדה לרכך את העובדות.
      העם הזה גם מבולבל מאד. ועוד מאפיינים לו.

      • לאחר פרישת ישראל ביתנו מהקואליצייה

        פקק תנועה, 16/01/08 14:40

        הבילבול ילך ויגדל

  • 14.

    לפחות למשהו מהפולטיקאים יש מילה

    אגריפס, 16/01/08 11:03

    למרות שאני לא מסכים עם ליברמן ברוב הדברים, העובדה שהוא עומד בדיברתו לפחות גורמת לי לכבד אותו, הרבה יותר מאשר את הפוליטקאים שאני כנראה אתמוך בהם.

    • אין לליברמן שום מילה

      יאיר, 16/01/08 13:23

      בזמנו אמר שקדימה ביתנו תכנס לממשלה אך ורק אם ימולאו הדרישות הבאות:
      א. חוק ברית הזוגיות - מישהו שמע על זה?
      ב. שינוי שיטת הממשל - יש חדש בגזרה הזו?
      ג. הקמת ועידת חקירה ממלכתית בנושא מלחמת לבנון השניה - מישהו שמע, מישהו ידע? ולא, ועדת וינוגרד היא ועדת בדיקה, לא ועדת חקירה ממלכתית.

      אז באיזו מילה בדיוק הוא עמד? בזה שפעם אחת, מתוך הרבה הרבה פעמים הוא קיים את מה שהוא אמר?

  • 13.

    טווח סחטנות ש''ס העצים עם פרישת ליברמן (ל''ת)

    הרצברג, 16/01/08 10:59

  • 12.

    ליברמן אמר פעם שהוא בעד החזרת שטחים

    פקק תנועה, 16/01/08 10:59

    מה ההבדל בן החזרת ואדי עיירון לבן החזרת רמת הגולן ירושליים כול ביקעת הירדן צפון ים המלח ומיטוה בוש שרון בגדה המערבית

  • 11.

    ליברמן הצבוע הוא שעזר לאולמרט לשרוד אחרי הכישלון בלבנון (ל''ת)

    תזכורת, 16/01/08 10:57

    • והבוגד ישראל חסון עוד שיחק אותה עם כאילו הוא מוחה

      מושה קלוגהפט, 16/01/08 11:29

      על כשלון המלחמה.
      חסון שמאלן שמתחזה.

      • הוא הרי הצטרף לפוליטיקה רק כדי לסתום לטוקבקיסטים את הפה. (ל''ת)

        סמולן בעור ימני, 16/01/08 15:19

  • 10.

    ש''ס אל תבנו עלינו הספרדים! בגדתם בנו בעוני (ל''ת)

    בבחירות נצביע, 16/01/08 10:57

  • 9.

    לפחות בניגוד לשקרניהו יש לו אינטגרטי

    אילן, 16/01/08 10:56

    ביבי לא נשכח לך שנמנעתה
    בהצבעה על ההתנתקות!

  • 8.

    טמטום. מייצג עולים או גחמות שלו

    ישי, 16/01/08 10:56

    הממשלה תמשיך לשלוט עד סוף הקדנציה שלה. חבל על העולים שזה
    מנהיגם.
    במקום לדאוג לעולים דואג לאגו שלו.

  • 7.

    כל הכבוד!!! (ל''ת)

    רועי, 16/01/08 10:55

  • 6.

    אלי ישי הכדור בידיים שלך - האם שוחדת להגן על ממשלת מחדלים כושלת (ל''ת)

    בחירות עכשיו!, 16/01/08 10:55

  • 5.

    אדון ליברמן הגזען! הערבים היו פה אלפי שנים לפני שעלית מרוסיה!

    גורו, 16/01/08 10:55

    ליברמן, תחזור לרוסיה, הרעיונות שלך מזכירים משטרים אפלים ונוראיים, מה זאת אומרת חילופי אוכלוסיה, יש לערבים זכות להיות פה ויש להם גם זכות לא להאמין במדינה ציונית שרומסת את זכויותהם ונקראת מדינה יהודית, הם אזרחים שווים במדינה ויהיו פה הרבה אחריך, אדון ליברמן, אז לך תלמד קצת הסטוריה ותראה לאן הובילו רעיונות כמו שלך או שפשוט תחזור לכתוב מחזות ואז תשתמש בדימיון הפרוע והחולני שלך!!! שלום עכשיו!!!

    • אז פניה את ביתך למי שהיה לפני (ל''ת)

      בושה, 16/01/08 11:04

      • לכל שונאי גורו!!!!

        גורו, 16/01/08 12:54

        תחשבו על מצב שאתם תושבי מדינה מסויימת או שטח מסויים ויום אחד מקימים לכם מדינה בשטח זה ואז איזה מנהיג רוצה להעיף אותכם מפה או לחסל אותכם (נשמע מוכר?), לא תתרעמו? תפסיקו עם הגזענות זה לא רלוונטי שיש עוד מדינות ערביות, כאן ביתם כאן הם נולדו וכאן אנחנו צריכים לחיות בשלום!!! אבל לצערי רוב הישראלים הם בעלי זיכרון קצר ודעות גזעניות ולכן אזרחי ישראל לא הערבים יביאאו עלינו את הקץ אלא ליברמן ותומכיו שהביעו מוסר דפוק מארצות הקור הקומוניבטיות והפאשיסטיות!!!

        • לך תלמד היסטוריה לפני שאתה קורא לעצמך גורו

          No, 16/01/08 13:17

          מדבר על זכרון קצר ? הרי היהודים הם הראשונים שגורשו מא''י, וזה קרה פעמיים ! וכשניסינו לחזור גירשו אותנו לקפריסין, או חזרה אל מכונת ההשמדה, שלפני שהפכה למכונת השמדה היא הייתה מכונה לגירוש יהודים מבתיהם החוקיים. גם הערבים שהגיעו לכאן הגיעו בדרך של פלישה והתנחלות, אף אחד לא הלך לאו''ם וביקש לשבת בא''י - פשוט באו וכבשו, וככה עשו כולם, עד שהבעלים המקוריים של הארץ האומללה הזאת החליטו להחזיר עטרה ליושנה - ועוד קיבלנו גושפנקה לכך מהאו''ם ולפני זה מממלכת בריטניה. אז לא הייתי מציע לך לבסס את הדיעות שלך על עובדות היסטוריות - תדבוק בססמאות הידועות של ''אנחנו חזקים והם חלשים'' ו-''די לכיבוש'' כמו שאר חבריך, עדיף לצאת סהרורי ונאיבי מאשר אידיוט.

          • אנשים כמו ליברמן יביאו עלינו אסון!!!

            גורו, 16/01/08 13:49

            והדוגמאות שהבאת כל כך לא מבוססות שכדאי שתפתח איזה ספר!!! ולא ספרי לימוד בבית ספר כי שם מלמדים את שרוצים שתחשוב, האמת הרבה יותר עגומה!!! ליברמן הוא גזען עם רעיונות קיצוניים ואין לו פה שום זכות יתר על הערבים!!! אז תחזור לאמא רוסיה ותעזוב את הציוניים האמיתיים בשקט!!!

            • גם לערבים פה אין זכויות יתר

              לכן או 2 מדינות, 16/01/08 14:51

              או שהגזענות מדברת.

              ערביי ישראל מציגים עמדה גזענית.

            • יש לך מפעל לסימני קריאה ?

              No, 16/01/08 16:59

              האם מדובר בהסלמה בסימני הקריאה או בקריאה למלחמה ? אהבתי את התגובות ה''מנומקות'' שלך שמוכיחות שאין לך באמת יתרון אינטילקטואלי על הימנים שמגיבים פה, וגם האינטילגנציה לא בשמיים... לפחות יש לך הרבה סימני קריאה כדי לחפות על זה.

              מה שבאמת יפה בהודעה שלך היא שהצלחת לצאת גזען ענק בעצמך - ''אז תחזור לאמא רוסיה ותעזוב את הציוניים האמיתיים בשקט!!! '' ? ומה דעתך על זה שאני בכלל לא ממוצא רוסי (לא שזה משנה, כי את הגעזנות שלך הוכחת בכל מקרה) ?

              יש משפט בעברית - הפוסל במומו פוסל (תחפש במילון). גורו, כדאי שתחליף כינוי, כי אני אדאג להזכיר לך את היציאה הגזענית שלך כלפי רוסים בכל מקום שתכתוב.

            • לגורו היקר

              אני, 16/01/08 17:14

              במדינה שלנו יהיה חוק שאנשים כמוך ישבו מאחורי סורג ובריח

            • להגן. (ל''ת)

              יגאל כהן, 16/01/08 18:03

        • במצב הפוך מזמן היתה קמה תנועה/מפלגה

          שהיתה קוראת, 16/01/08 14:49

          או להתפזר בין 22 המדינות היהודיות, או רעיון אחר.
          בטוח!

          אבל זה לא רלבנטי ומאוד חצוף לדרוש לראות רק בעיניים של הפלסטינים(שמשכתבים בלי בושה,בין היתר).

          לגופו של עניין - יש כאן 2 סיפורים שכל אחד רואה אחרת , וכל צד צריך להכיר שיש סיפור (לגיטימי!!)אחר.

          לקרוא לצד השני גזען, כשאתה עצמך שולל זכויות שלו(זכויות לאום)-זה אדיוטי.

    • שטות בינלאומית!

      אסף, 16/01/08 11:07

      א. לך תלמד הסטוריה אתה. נכון שהערבים היו פה לפני תחילת עליות הציונות, אך אם תלך כמה מאות שנים אחורה, לא תמצא אף ערבי בארץ ישראל.

      ב. זה ממש לא משנה מי היה פה קודם - מי שמאמין שהארץ שלו וילך עם זה עד הסוף - הוא מי שהארץ תהיה שלו. תחליט אם זה אתה או הערבים.

      ג. ברגע שאני מגדיר קבוצה מסוימת בארץ כאויב, וזה מותר כי זו מדינה דמוקרטית, זכותי להילחם בה. ראה הערבים ביהודה, שומרון וחבל עזה.

      ד. במה לכל הרוחות שונים הערבים שבתוך הקו הירוק (ערביי ''ישראל) לערבים שביהודה והשומרון? הא?!

    • גורו גורו גורו ככה עושה התרנגול שלי מקרקר כמוך

      JIM BEAM, 16/01/08 11:08

      ישראל מדינה יהודית לך אין מה לחפס כאן יש מספיק מדינות ערביות שמתאימות לדעות שלך תאמין לי יקבלו אותך ברצון,,גורוגורו

    • תפסיק שנייה עם ההתלהמות ותקשיב למה שהוא אומר

      ג'ון, 16/01/08 11:14

      הם ישארו על אדמותיהם ועל בתיהם,אבל פשוט לא יהיו חלק מהמדינה הפאשיסטית-גזענית-מכוערת שנקראת ישראל.

      לא שאני בעד הפתרון הזה,אבל אתה פשוט לא מגיב לעניין.

      אה ואת האגדה על ''אלפי שנים'' אתה יכול לספר לחברים שלך בנוער מר''צ,לא לי.

    • אלפי שנים ?? הוכחות בבקשה

      No, 16/01/08 11:17

      הערבים ה''פלסטינים'' היו כאן מקסימום כמה מאות שנים. לנו יש הוכחות כתובות, כמו גם הוכחות ארכיאולוגיות שאנחנו מחדשים התיישבות ישנה בת 2000 שנה. אנחנו מחזיקים ב''צומוד'' בן 2000 שנה על הקרקע הזאת, ואת רובה לא גזלנו אלא קנינו בכסף.

    • אמת ויציב

      יהודי ערבי, 16/01/08 11:21

      הערבים יש להם זכות מהתורה להיות כאן בארץ ישראל..

      אתה גזען אפל, שמייצג אוכלוסיה לא יהודית שקיבלה הטבות מהציונות, שהרסה את אדמת אלוקים..

      המצב נראה כמו כדורשלג, שמתגלגל ומתגלגל..

      צריכים את חסד השם כדי להנצל מהשנה הקשה הזו (שמיטה). כזכור לפני כשבע שנים החלה האינתיפאדה, שזו גם הייתה שנת שמיטה..

      אלוקים עזור לנו...

    • אדון גורו הערבים יותר גזעניים ממנו כלפינו והם יותר מסוכנים! (ל''ת)

      איסלם=טרור, 16/01/08 11:36

    • הערבים הגיעו עם הכיבוש הערבי/מוסלמי לפני כ 1000 ש',פלוס

      גל הגירה לא קטן, 16/01/08 11:43

      ואם אם הם לא ציונים מה איכפת להם להיות במסגרת מדינית פלסטינית

  • 4.

    ש''ס למה אתם מחכים הרי מדברים כבר על חלוקת ירושלים

    משה, 16/01/08 10:53

    ואתם במקום לפרוש נותנים רוח גבית לאולמרט להמשיך ולדבר ולתת את המדינה במתנה לפלסטינים.
    אם תפרשו תנעלו את אולמרט והוא לא יוכל להמשיך לנהל שיחות המזיקות למדינה. אביגדור ליברמן צודק במאה אחוז, הפלסטינים מכריזים מדי יום שהם רוצים לחסל את המדינה.

    • עבור כמה שקלים ש''ס ימכרו את אמא שלהם

      ישראל, 16/01/08 11:26

      כמו שעשו כשהצביעו עבור הסכם אוסלו. הם ורק הם יביאו לחורבן מדינת ישראל

      • טעות

        האזרח ש., 16/01/08 13:14

        1.זה לא כמה שקלים.
        2. הם כבר מכרו.

  • 3.

    האמון שלי בליברמן חזר, ואולמרט רק ישחד עכשיו יותר את ליצמן וש''ס (ל''ת)

    חרפת אולמרט, 16/01/08 10:53

  • 2.

    לא צריכים את הליברמן הזה. שילך להדבק בדבק מגע לישבן של נתניהו. (ל''ת)

    benzi. a, 16/01/08 10:51

  • 1.

    קדימה - ש''ס עכשיו תדרשו יותר תקציבים !!! (ל''ת)

    מוטי;;, 16/01/08 10:49