• 29.

    יש לי מבחן ביום ראשון, זה אומר שהוא לא יתקיים? (ל''ת)

    א, 16/01/08 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מרצים חצופים וחמדנים לא די בקצפת-רוצים קרם ברולה!

    שף סטפן(כנסו*), 16/01/08 12:33

    חבל שלא סגרו את האוניברסיטאות קודם כדי לבטל להם את המחקר-השבתת מגן!
    ושנית כל יבטלו או לא הרי הסטודנטים בכל מקרה נדפקים!ולכן אני חושב שבכל מקרה אסור להיכנע לסחטנות ולחמדנות שלא יצא חוטא נשכר ואסור להביא למרצים אפילו אגורה!
    הם מרוויחים לא רע ומחלטרים במכללות ובחוו''ד אז אין סיבה להעלות להם . הם לא נדפקו יותר מכל עובד אחר במשק!

    הגב לתגובה זו

    • לא אומרים ''שנית כל'' אלא ''שנית''

      עמי, 16/01/08 18:44

      ובנוסף, המרצים צודקים בטענותיהם וזוכים לתמיכה גורפת של 99.99% מכלל תושבי המדינה.

      היחידים שלא תומכים הינם האוהד והמומחה לבית''ר ירושלים - רון בראון (יאללה בית''ר) ו''נעריו'' במשרד האוצר.

      אמינותם ויכולתם הכלכלית של האחרונים - שואפת לאפס. זוכרים שהציעו 3% בגין השחיקה? עכשיו גם ה''כלכלנים'' הללו מציעים 20% פלוס כתנאי התחלה.

      זאת אומרת שהם טעו בחישוב הראשוני רק ב 700%. מי יכול לסמוך על אמינותה של חבורה עליזה זאת?

      ולהם נותנים לנהל את המדינה...

      ***

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אים אפשר להפריט את מערכת בתי הסוהר בישראל

    פקק תנועה, 16/01/08 11:48

    אז אפשר להפריט גם את מערכת ההשכלה הגבוהה בישראל .אולי הפחד של הסגל הבכיר. של מערכת ההשכלה הגבוהה. מפחד מתהליך זה לכן הם פתחו. בשביתה הזו וכז.ו שלא מיתפשרת ולא הוגנת כלפי חלקים מסיומים בציבור הרחב הישראלי .

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שילמד מנינט- שאצלה מילה זו מילה! (ל''ת)

    פקא3ה גאה, 16/01/08 11:11

    הגב לתגובה זו

    • שיעשו קרחת? (ל''ת)

      קרחת, 16/01/08 12:45

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    איום-סרק חדש מבית היוצר של קוה

    שפ''ן הסופר, 16/01/08 11:02

    ובכן, למדנו שמילה של פרופ' קוה וחבורתו אינה מילה. ה-13 לינואר עבר, אחר כך אמרו יום חמישי, עכשיו יום שישי, אחר כך יום ראשון.
    לזה התרגלנו כבר, אבל עכשיו יש איום-סרק חדש: סגירת האוניברסיטאות. פרופ' קוה, תגיד: אפשר יהיה להאכיל את העכברים או שעושים להם טקס אשכבה ביום שני? ומה עם הביציות המוקפאות במכון פועה, האם תכבה להם להם החשמל? הם עוד יתגלגלו בקמפוס ויכניסו סטודנטיות להריון! ואת מעבדות עמיתיך בפיסיקה תסגור? הגרנטים שלנו נושאים עמם התחייבויות משפטיות, הלא כן?
    בקיצור, אתה לא רציני וטוב תעשה אם תשפר את המרחב האקדמי הישראלי על-ידי היעלמותך ממנו.
    לבסוף, למנות את נאמן לבורר? הוא נוגע בדבר כיו''ר ועד מנהל ואם בכך לא די הוא לא הסתיר את עמדותיו ביחס לסגל ולחשיבותו (חוסר חשיבותו ליתר דיוק). צבי הכהן, עדיף כבר נסראללה כבורר.

    הגב לתגובה זו

    • אם יסגרו אתם תפסידו יותר מהאוניברסיטאות (ל''ת)

      סטודנט, 16/01/08 12:47

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מניעת ''בריחת המוחות''-שביתת המרצים מוצדקת!

    סטודנטית, 16/01/08 10:50

    בכל העולם מרצים מקבלים שכר הרבה יותר גבוה ותקציבי מחקר גדולים. יש לנו מרצים מוכשרים המוערכים במוסדות אקדמיים בכל העולם אבל בוחרים להישאר בישראל.
    השביתה הזו צודקת והלוואי ויצליחו להצדיק את הישארות טובי המוחות בישראל בלי לבטל את הסמסטר על חשבוננו..מרצים יקרים-אנחנו איתכם!

    הגב לתגובה זו

    • בכל העולם שכר מינימום הרבה יותר גבוה (ל''ת)

      מה קשור להשוות, 16/01/08 12:37

      הגב לתגובה זו

      • כולם לברוח לחו''ל שם השכר גבוה (ל''ת)

        לברוח, 16/01/08 12:43

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    תשובה ל22

    LIHI, 16/01/08 10:44

    לפי מה שכתוב באתר של אגודת הסטודנטים של בן גוריון - לא תתקיים תקופת מבחנים

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה אומר שגם המבחנים בשיעורים שכן התקיימו- יבוטלו? (ל''ת)

    מודאגת, 16/01/08 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נשיאי אוניברסיטאות: נכשלתם! תתפטרו

    gusnope, 16/01/08 08:39

    נשיאי אוניברסיטאות נכשלו
    שנים הסכימו לקיצוצים בתקציב השכלה גבוהה, שנים דאגו לכסא שלהם, שנים לא נלחמו עם האוצר, שנים הכניסו פקידי האוצר לועדים המנהלים
    תתפטרו!
    יש למנות את ראשי ועדי הסגל לנשיאי אוניברסיטאות למען המצויינות של ההשכלההגבוה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תגובה שצונזרה בהארץ

    ישראל, 16/01/08 06:54

    אני כבר לא חי בארץ אבל מאוד כואב את מה שקורה שם. תרבות הבריונות השתלטה על הכל ומי שמוליך היות את הבריונות אלה הם בעלי ההון ונערי האוצר שליחיהם. החשש הגדול שהמרצים צריכים לדאוג ממנו הוא לא מסגירת האוניברסיטאות או הפסקת המחקרים. החשש הגדול הוא מיום המחרת אחרי שההסכם יחתם (והסכם בסופו של דבר יחתם). בריוני האוצר יתנקמו בסגל הבכיר בכל דרך אפשרית כי הם- הסגל הבכיר, היו הראשונים שלא נכנעו לתכתיבי האוצר והעזו להרים ראש ולתבוע את שמגיע להם. כל תשלום שהסגל הבכיר יקבל יגרע מתקציב אחר בהשכלה הגבוהה והמשמעות תהייה סגירת מחלקות וחוגים וקיצוץ חד בתקציבי המחקר. עליכם להיערך במיוחד לקראת מצב זה ולוודא שבכל חתימה על הסכם עם האוצר / האוניברסיטאות (שהן המעסיק החוקי שלכם) יהיה סעיף שיוודא שכל תוספת שכר לא תבוא על חשבון תקציב אחר שקיצוצו יכול לפגוע בשכרכם העתידי באופן ישיר או עקיף ( ובכך להמשיך את הדיון המשפטי על שכר בלבד)
    על הסגל הבכיר לאחד שורות ולא להיכנע. ה''שאלטר'' האמיתי של המדינה בידיכם. לכל האחרים כולל עובדי הנמלים, חברת חשמל, ומקורות יש תחליף- כוחות הביטחון יכולים להחליף אותם לפחות באופן חלקי. אתכם הסגל האקדמי הבכיר, אי אפשר להחליף! האוניברסיטאות אינן שוות מאומה בלעדיכם. אתם לעומת זאת יכולים להחליף מקום מגורים ומקום עבודה וכל העולם פתוח בפניכם. אם האוניברסיטאות יסגרו את המעבדות אל תלכו לשם בחשאי פשוט שילחו מכתבים לגופים המממנים והסבירו להם מי (כולל שמות מלאים) מונע מכם להמשיך את המחקרים. עליכם להודיע זאת מראש להנהלות האוניברסיטאות כדי שיבינו שאתם לא תסכימו לסגירה סלקטיבית של מעבדות. או שהכל פתוח ועובד או שאין מחקר ומחקרים בשווי של עשרות מליוני דולרים ואלפי ימי מחקר ירדו לטמיון.
    הסבירו זאגם ת לציבור ואולי אף לבית הדין לעבודה. הגיע הזמן שרוח החירות והתבונה יחזרו לנשב בישראל ותסתיים עריצות האוצר (והאידאולוגיה צרת האופקים שלו).

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תגובה 1 - ליו''ר האגודות: לקרא ולהפנים/ או: שתפנו לצו מניעה!!!!!

    תמימה לשעבר, 16/01/08 03:41

    תפסיקו להיות עבדים נרצעים.
    כמו בהפרת חוזה. האוניברסיטה לא סיפקה שירות כל התקופה? 1. השבת הכסף. 2 פיצוי על התקופה בכסף (השכרת דירה) + פיצוי על אבדן שנת תואר ויציאה לשוק העבודה (ציון ''עובר'').

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    החלטת ור''ה התקבלה ''פה אחד'' - דיקטאטורה?

    סטודנטית למחשבת, 16/01/08 03:37

    רק במשטרים אפלים הכרעות מתקבלות פה אחד!
    מה קרה אין דיעות מיעוט? לדוגמה: להתפטר מיידית ולהפסיק להיות הכלבלבים של בראון האפסון???

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא לוותר! הנצחון קרוב.

    ור''ה = חר''א, 16/01/08 03:35

    לכל המגיבים: ור''ה והמרצים השובתים הם שני גופים נפרדים, ור''ה שייכים לצד של משרד האוצר.

    ולסטודנטים: אל תשכחו שזהו אותו ור''ה שניסה (והצליח) לדפוק את הסטודנטים במהלך שביתת בסטודנטים לפני שנה!

    לא לוותר!

    הגב לתגובה זו

    • לפטר את ור''ה!!! בחירות מייד לנשיאי אוניברסיטאות (ל''ת)

      gusnope, 16/01/08 08:42

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    למרצים - תוותרו ותגיעו כבר להסכם!

    עוזר הוראה, 16/01/08 02:49

    די לחורבן ולעקשנות המיותרת. אתם פוגעים פגיעה כלכלית עצומה בהמוני אנשים.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע!כנסו

      מאוכזב האקדמיה, 16/01/08 12:38

      בוררות -לא רוצים
      העלאה של 16אחוז-לא מספיק להם
      להצעת בית הדין לעבודה שהוא גוף נייטרלי -מסרבים (אחרי ששמעו את תגובת האוצר וסברו שניתן לסחוטט עוד)
      ולבוררות של יעקב נאמן לא מסכימים!
      ואת מי הם מאשימים? את שר האוצר, ראש הממשלה ונערי האוצר..
      תמוה לא?

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה לא מרוצה מהשירות תתלונן למנהל ולא לעובד!

      למה שהמרצים, 17/01/08 10:46

      מי אתה שתתערב בתנאי העבודה של עובד בארגון כלשהו ותחליט כמה מגיע לו? לא קיבלת את הסחורה שקנית- תפנה להנהלה ולא לקופאית.
      המרצים הם עובדים ולא חייבים לסטודנטים כלום! מי שחייב לסטודנטים הם ראשי האוניברסיטאות שמספקים את השירות ללקוחותיהם הסטודנטים. המרצים שובתים כדי להשיג תנאי עבודה שלדעתם מגיעים להם, הסטודנטים הם הלקוחות של האוניברסיטה ולכן צריכים להתלונן למנהלי האוניברסיטה - המעסיקים- ולא לעובדים. זכותם של עובדים לשבות, אחריותם של ראשי האוניברסיטאות לספק את השירות ללקוחותיהם הסטודנטים וגם לעובדיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ומה עם המבחנים?

    תומר, 16/01/08 02:03

    מעולה, אל תגידו כלום
    עוד שבוע מתחילים מבחנים ועכשיו הסטודנטים גם לא יודעים
    אם בכלל ללמוד אליהם.
    לא יודע את מי ניסיתם לדפוק עם השביתה שלכם,
    אבל את אוכלוסית הסטודנטים דפקתם חזק וכואב, והדפיקה ממשיכה

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    צודקים כולם צודקים אבל בסוף הקרב

    ס, 16/01/08 01:38

    יש המון מפסידים , אני סטודנט שנלחם לסיים תתואר בשיניים. לא ראיתי אף מרצה בכיר יוצא מגדרו כאשר אירעו תקלות ואירועים שונים במהלך התואר שלי . אם זה בלסייע ולתת יד לסטודנטים חלשים שביקשו עזרה( לקוי למידה בעלי מגבלות ( ואני לא מדבר על תחרות אקדמית נכונה וטובה לכל ) , לא ראית מרצים בכירים עושים הכול כדי לסייע לאלו שיצאו להילחם במלחמת לבנון השנייה ונדפקו מכל צד אפשר , מבחנים עבודות ומה לא בזמן שמרביתם בילו את חופשתם בקוסטה בראווה, לא ראית את האקדמיה בכלל, הופכת עולמות על מנת לסייע כלכלית לסטודנטים רבים( תיקון מעטים מאוד כי כולם גם ככה חלש כי הם עסוקים בלעבוד ושרוד כלכלית ) שחיים בחרא של תנאים במעונות בלי חשמל ומים חמים שרק מי שחי שם יודע על מה אני מדבר .
    סטודנטים כאלו שעובדים בכמה עבודות במקביל כאלה שנלחמים על מנתלקבל עוד הלוואה מסכנה כדי לשלם ב200 תשלומים את שכר הלימוד . עכשיו בתכלס מה אני רוצה לומר זה דיי לבכות כבר , יש פה סטודנטים ואנשים שעובדים לא פחות קשם ממכם אם לא יותר , אתם כמו עוד גופים שונים עוצרים את כל החיים וסופו של דבר לא משיגים כלום חוץ מבזבוז זמן וכסף שגם ככה אין. מרצים בכירים על מה אתם באמת אתם נלחמים על עתיד ההשכלה ?!? זה באמת מעניין אותכם ?
    על עתיד המדינה ?
    תכלס המרצים הטובים באמת מלמדים מזמן בחול , ומעטים הם המרצים הבכירים שעושים זאת באמת מאהבה וציונות טהורה ... והם גם ברמה משובחת, כי אם ערכים ואדאולוגיה שמתה מזמן לא הולכים למכולת בישראל של 2008, ואם המרצים הבכירים לא הבינו את זה עד עכשיו ששום דבר לא ישתנה וזה מה יש אז באסה , אנחנו מדינה קפטליסטית שחושבת שכל מה שטוב ועובד בארהב יעבוד גם פה...
    וזה לא , אז דיי כבר תנו לסיים תתואר בשקט ותתגמשו לי כבר נמאס.
    מצטער על ''הקדיחה'' בהנחה שהיא תפורסם .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אל תפגעו בעובדי המנהלה והשירותים

    ירדן, 16/01/08 01:18

    זה באמת צעד איום לפגוע בעובדי המנהלה והשירותים, המקבלים שכר נמוך מאוד במילא.
    איך התקבלה החלטה כזו ע''י מייצגי האוניברסיטאות ? בושה

    הלוואי ומישהו היה מקשיב לדבריו של מגיב מספר 2.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כפי שאמרו חכמים

    אגריפס, 16/01/08 01:05

    מישל דה מונטן: ''נראה כי הגורל אורב לנו בימינו האחרונים כדי להראות לנו את כוחו להרוס בן רגע כל מה שהוא עצמו הקים במשך שנים רבות.'' ועוד בנושא החינוך, זאן דנטון: ''לאחר הלחם, החינוך הוא צורך האומה''. פלוטארכוס: ''החינוך הוא מקורן האמיתי של המידות הטובות ושל הכנות''. סוקרטס: ''אדם עשיר ללא השכלה, הוא עבד עשוי זהב''. חבל שהממשלה נוכחית הייתה רוצה שהנוער בכלל לא ידע מי האנשים הללו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אסור למרצים לוותר לבריונות של ור''ה... (ל''ת)

    מיכאל, 16/01/08 00:57

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מסכים עם תגובה 1

    דניאל, 16/01/08 00:52

    רק אפשרות של פטור או בחינה מתקבלת על הדעת דחיסת חומר זו האופציה הגרועה ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נו, רוני בריוני - תראה לנו מי מאצ'ו

    אני, 16/01/08 00:37

    מי המנוול שיסגור את שערי ההשכלה הגבוהה, מי יורק על מורים מצפצף על המרצים, מי עוד לא מסתכל מערכת החינוך...

    שחק לנו את ה''גבר'' רוני ביריוני, אתה ומשרדך.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האוצר הורה לכם להציג אולטימטום...

    מרצה, 16/01/08 00:30

    נו, באמת. אוסף של פקידוני אוצר בפועל. מוכנים להוריד לעצמם את הראש כדי לעשות רצון אדוניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מספיק כבר לאיים!! תבטלו את הסמסטר, (ל''ת)

    סטודנט, 16/01/08 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ומה לגבי האוניברסיטה הפתוחה??? שם לא היתה שביתה.... (ל''ת)

    מיכל, 16/01/08 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ור''ה = סמרטוטים

    אלון, 16/01/08 00:18

    שהופכים פאתטים מאולטימטום לאולטימטום

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ISRAHELL לא צריכה אקדמיה

    Joe Anaaref, 16/01/08 00:15

    ככה הסטודנטים יהיו פנויים יותר ללכת לשרת במילואים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מבריק, שקלת לעסוק בקופירייטינג? (ל''ת)

      אני, 16/01/08 01:12

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    סוף פאקינג סוף

    מוריה, 16/01/08 00:15

    לא יכלו לעשות את זה לפני חודשיים?!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חוצפה!

    סטודנט מריר, 16/01/08 00:12

    לא מספיק הרסתם את השנה לסטודנטים עכשיו אתם גם רוצים לפגוע בעובדי המנהלה שגם ככה משתכרים שכר מינימום בקושי???
    המרצים לא שמים לב שהמאבק שלהם פוגע בכולם חוץ מבעצמם???
    120000 סטודנטים כבר מותשים אז עכשיו עברתם לשכבות החלשות?

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      ניר, 16/01/08 02:41

      אין לך מושג כמה אתה צודק! כבר 20 שנה ששכר הסגל הזוטר נשחק ולאף מרצה לא אכפת מכך. לא אכפת להם גם שמערכת החינוך בקריסה מתמדת ושכר המורים הוא פשוט ביזיון. בכלל מתי לאחרונה שמענו שמרצים מנהלים איזשהו מאבק חברתי או עושים משהו למען החברה?
      אכפת להם רק מעצמם,ממשכורתם ומהפרסומים שלהם.

      הגב לתגובה זו

      • ב-10 השנים האחרונות נשאר שכר המרצים קבוע - בכמה עלה מחיר הלחם מאז?

        אם אין לחם, 16/01/08 03:31

        אדם שלפני 10 שנים פירנס את משפחתו לא יכול היום לעמוד בהוצאות.

        זה אולי הדרגתי ופחות מורגש, אבל זה כמו להעסיק עובד ולהפחית את משכורתו ללא סיבה ב-30 אחוז.

        נראה לך סביר?

        הגב לתגובה זו

        • כן כך רוב העובדים במשק ואין סיבה להעדיף מרצים על מורים!

          כנסו, 16/01/08 12:42

          בנוסף המרצים לא מסכנים . מרוויחים לא רע ומחלטרים במכללות ובחוו''ד ואין סיבה לכל הבלאגן הזה ללגישה הבלתי בתפשרת-סירוב לבוררות ,להצעות בית הדין ולהצעות האוצר..
          בינתיים המרצים איתנים כמו בטון בעמדתם ולא מוכנים להתפשר מילימטר אז תחשבו איך אתם נראים ולמה רק מעטים תומכים בכם!

          הגב לתגובה זו

    • סגל מנהלי מרויח לעיתים יותר מהבכיר (ל''ת)

      להשכלה כללית, 16/01/08 09:52

      הגב לתגובה זו

    • חוצפה!

      מרצה מריר, 17/01/08 11:02

      חוצפה ששנה שעברה מרצים נאלצו ללמד שלושה שבועות יותר - ללא תוספת שכר!!!! בגלל שהסטודנטים שבתו.
      חוצפה שאתה בכלל חושב שאתה יודע כמה אמור להרוויח מרצה שלמד 12+3+4+4+2 שנים מ-ינ-י-מ-ו-ם באופן פורמאלי תוך מימון לימודיו, תוסיף לזה את עשרות המחקרים והפרסומים שצריך לעשות מידי שנה כדי לקבל משרה קבועה באוניברסיטה (ולא מקבלים על זה כסף!!! במקרה הטוב מקבלים מימון להוצאות המחקר בלבד ואף פעם לא שכר על עבודת המחקר!!) תוסיף לזה את הכנסים הדרושים לצורך התמחות והתמקצעות (שהמימון שלהם ע''י האוניברסיטה הוא חלקי בלבד!) וכל זאת כדי שסטודנטים יקבלו מרצים המומחים בתחומם- על זה האוניברסיטה צריכה לשלם!!. אם האוניברסיטה תשלם פחות, תמצא את עצמך לומד מחבר'ה צעירים שכל הידע שלהם מסתכם בכך שהם למדו את אותו קורס בסמסטר הקודם.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לנציגי אגודות הסטודנטים

    סטודנט, 16/01/08 00:12

    לא נבחרתם בשביל להתחנן לאוניברסיטה שתלמד אותנו בימי שישי וכל הקיץ. נבחרתם כדי לשמור על הזכויות שלנו. המרצים הפסיקו את ההוראה, המשיכו במחקר בקיצור, עשו מה שנוח להם. לא שבתו ב 100% אבל קבלו את כל ההגנה שהחוק נותן לשובתים. הם לא יצאו להפגין ולמחות, ישבו במשרד, מסמסו את הזמן כי חלק משמעותי מהמשכורת הם קיבלו.
    נמאס, לא יכול להיות שכל ההשבתה תהיה רק, אבל רק על הגב שלנו. עם כל הכבוד להשכלה הגבוהה, בסופו של דבר מדובר בשחיקת השכר של המרצים.
    הדבר ההוגן ביותר הוא לתת לסטודנטים אופציית בחירה - מבחן או פטור.
    כל פתרון אחר יהרוס לחלוטין את ההשכלה הגבוהה, כאשר אני (ולפי מה שהבנתי כמעט כל החברים שלי) יפרשו מהלימודים, ובשנה הבאה בכלל יהיה כאן בלאגן.

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאה אחוז כל מילה בסלע (ל''ת)

      טודנטית, 16/01/08 00:50

      הגב לתגובה זו

    • צודק.רוב הסטודנטים עובדים ואין לנו זמן ללמוד בערבים ובימי שישי

      ניר, 16/01/08 08:35

      לי ולהרבה מחבריי אין שום אפשרות להגיע ללימודים בימי שישי כי בימי שישי אנחנו עובדים עד 14:00.

      אין אפשרות להגיע ללימודים בערבים.סידרתי את מערכת השעות כך שאוכל לעבוד בערב.גם ככה אני מכין תרגילי בית אחרי עבודה עד 3:00 בלילה.

      חוץ מזה:איך אפשר להבין את החומר בצורה נורמלית אם לומדים מבוקר ועד הערב?סטודנטים זה לא רובוטים.אנחנו צריכים די הרבה זמן כדי לעבד את המידע החדש.

      שילמנו את שכר הלימוד כדי ללמוד בקצב נורמלי.אם בא לסגל הבכיר לשבות שישבתו אבל לא על הגב שלנו.

      הגב לתגובה זו

      • ניר אני יענה לך (את התשובה של ור''ה)

        סטודנט, 16/01/08 12:19

        ניר היקר דבר ראשון אם אתה לא יכול לילמוד מבוקר עד ערב ובימי שישי אז אל תילמד!
        יש לך חוצפה לילמוד אנשים כמוך שאין להם הורים עשירים וכ''ד צריכים רק לעבוד לא לילמוד.
        לך מיד לעבוד כעובד קבלן ואל תתריד אותנו בשטיות שלך

        (זה ציניות למי שפיספס)

        הגב לתגובה זו

    • כשהסטודנטים שבתו שנה שעברה המרצים שילמו את המחיר!!

      מרצה באוניברסיט, 17/01/08 10:42

      חוצפה מצד הסטודנטים! שנה שעברה בעקבות שביתת הסטודנטים, אני כמרצה נאלצתי לוותר על חופשה משפחתית בקיץ ולבטל נסיעה וגם לקחת בקייץ ביביסיטר לילדות שלי על חשבוני (!) כדי ללמד את הסטודנטים ששבתו והאוניברסיטה האריכה את הסמסטר. אף אחד באגודת הסטודנטים לא הציע לי פיצוי כספי על כך!!! ואפילו תודה לא שמעתי. אז אל תתחסדו עכשיו.
      המרצים שובתים כדי להשיג תנאי עבודה שלדעתם מגיעים להם, הסטודנטים הם הלקוחות של האוניברסיטה ולכן צריכים להתלונן למנהלי האוניברסיטה - המעסיקים- ולא לעובדים. זכותם של עובדים לשבות, אחריותם של ראשי האוניברסיטאות לספק את השירות ללקוחותיהם הסטודנטים וגם לעובדיהם.

      הגב לתגובה זו