• 57.

    שילך ויתאסלם ויעזוב אותנו בשקט ! ערב רב!!! (ל''ת)

    נוי כהן, 25/01/09 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ממני ומיסביבי לא יראה אגורה ,מצרף אותו לנטורי קרטא, (ל''ת)

    אזרח שמגיב, 17/01/08 07:01

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בירנבוים הוא מוגלע בדיוק כמו שהשמאל הקיצוני

    כנר על הגג, 17/01/08 03:02

    הוא פצע יש לחטות ולשים פלסתר עליו וכל המזנים את החידקים למינם, יש לכרות אותו מהלאום היהודי ולשבץ את שמו ברשימת שונאי העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אנשים, תקשיבו לעצמכם

    ישראלי, 17/01/08 01:23

    וואגנר לא היה נאצי מהסיבה שלא היתה מפלגה נאצית בזמן חייו. המוזיקה שלו לא אנטישמית, האופרות שלו לא אנטישמיות. בסך הכל מדובר על כך שהיטלר מאד אהב את המוזיקה שלו. זו סיבה שבמדינה דמוקרטית לא ישמיעו את המוזיקה שלו?
    לדעתי התשובה פשוטה מאד, לא.

    חוץ מעניין וואגנר, אין לי שום סימפטיה לשמאל הקיצוני שאליו משתייך ברנבוים.

    הגב לתגובה זו

    • רק אנטישמי מובהק.

      וואגנר לא נאצי, 17/01/08 12:19

      הסיבה להחרמת ווגנר אינה האהבה הבולטת של היטלר למוסיקה שלו, אלא כתב הפלסתר שלו ''היהודים במוסיקה'', שם הוא משחיר מלחינים כמו ג'קומו מאירבר(יעקב ליבמן-בר) וצובע אותם בצבעים שטניים.
      הוא מאשים את המלחינים היהודיים בפגיעה בערכי המוסיקה ומתאר אותם בצורה דמונית.
      בכתב הפלסתר הזה(הדומה מאוד לפרוטוקולים של זקני ציון) קנה וואגנר את מקומו כיוצר נדחה ופרסונה נון גראטה.
      אהבת היטלר את היצירות שלו והשמעתן במחנות היא רק אבן דרך נוספת.
      ווגנר כתב על היהודים שיש רק דרך אחת לגאול אותם מקללתם.(הדברים סתומים אולם כנראה שמדובר בחורבן פיזי או הגלייה).
      רק כתב הפלסתר הזה לבדו הוא סיבה מספיק טובה לא להשמיעו.
      דניאל ברנבוים הוא לא חלאה, הוא פשוט תמים ושבוי-קונספציה שגויה, שהעולם המערבי והעולם הערבי חושבים וחיים באותו עולם מושגים ולא מבינים שבין העולם המערבי לעולם הערבי מפרידה חומה אולי אפילו תהום של מוסר, מצפון וצורת חשיבה.
      האירוניה היא שדווקא המערב, המקדם את החירות, הליברליזם, הפלורליזם, חופש הפרט, חד מיניים, נשים ושוויונן, צבעים וגזעים ושוויונם הוא שנוא נפשם של יפי הנפש ואילו העולם הערבי המדכא את החירות, המונרכי, הטירני, הקולקטיבי, מדכא הנשים, עושק הגזעים, מרחיב פערי המעמדות, ממית החד מיניים הוא אהוב נפשם וליבם.
      לאלוהים הפתרונים

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אחימאיר - רוץ לכנסת הקול שלי מובטח לך !!

    מתי, 16/01/08 21:30

    מאמר מעולה !!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    זכותו של בירנבוים לדעתו ולמעשהו זה

    ד''ר טפלון, 16/01/08 20:14

    אגב, רשימה זו הינה מבחינתי הפרסום הראשון למעשה המחאה החינני של בירנבוים ואלמלא אחימאיר היה נעמד בזעזוע על רגליו האחוריות, ככל הנראה לא אני וכנראה עוד הרבה אנשים לא היו שומעים על מעשהו המוזר והמעניין של המוזיקאי.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מעניין אם בארנבוים יצטרף לחיזבאללה,

    גודמן, 16/01/08 20:14

    לא ,זה לא דימיון, שהוא יהפוך לבילישתיני גם לא האמנתי.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אחימאיר כל כך צודק. אדם ישר ואמיץ לא חושש מהחונטות (ל''ת)

    יוסי, 16/01/08 20:01

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בארנבוים לא מסוגל להתמודד עם העובדה שהוא נולד יהודי.

    ניר, 16/01/08 19:57

    השנאה העצמית שלו מעבירה אותו על דעתו, הוא לא שפוי.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בארנבוים בושת העם היהודי (ל''ת)

    גודמן, 16/01/08 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    bareinbom

    zeev, 16/01/08 19:40

    grande daniel.siga luchando por la paz

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    no kidding, Mr. obvious??

    גל, 16/01/08 19:01

    :-)))))

    אני מניח שבתקשורת, אמירה כזו היא נועזת ביותר. וזה מה שעצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ברנבוים צבוע כמו שאר ''הנאורים''

    ברור, 16/01/08 18:56

    כל אלה שמתחבקים עם החיזבאללה והחמאס, הם בד''כ אינטלקטואלים צובעים! כאלה שתומכים בזכויות אדם, אבל מתחבקים עם אלה ששונאים זכויות אדם, מאמינים בכפייה דתית, מקדשים אלימות, שונאים את השונה (הומואים, דתות אחרות, דעות אחרות וכו'), אין להם סובלנות ואין להם רצון לשום, אז את החלאות האלה מחבק ברנבוים?! מחבק את הרודפים במקום הנרדפים!! פשוט צביעות מסורית ואולי אף סירחון מוסרי!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    המוסיקה היא הדרכון הטוב ביותר

    עודד ליברמן, 16/01/08 18:52

    כדי להבין את בארנבויים כאן בישראל צריך שתהיה היכולת לחשוב מחוץ למסגרת הנראטיבים שאותם משדרים כאן זה עשרות בשנים,ובפרט לאחר מלחמת 6 הימים. מה שבארנבויים רוצה הוא בסך הכל מה שכל אחד מאיתנו רוצה: סיום הסיכסוך ויציאה למצב חדש וטוב יותר לכולם באזורנו. אלא שלהבדיל מרבים אצלנו הדורשים ועדות חקירה לכישלוננו במילחמה,( במקום לדרוש ועדות חקירה למנהיגינו לדורותיהם שמנעו במשך עשרות בשנים כל אפשרות להסדר כלשהוא) ,מנסה הוא באפשרויותיו המוגבלות ביותר לגשר בין אנשים משני צידי הגבול בעזרת מוסיקה קלאסית המסוגלת לחבר ולאחד אנשים מתרבויות שונות, כי בזה כוחה. בארנבויים הוא איש העולם שאינו זקוק לדרכון כלשהוא. מפעליו המוסיקליים הם הדרכון הטוב ביותר שאדם יכול להשיג לעצמו. קבלת דרכון פלסטינאי אינו אקט מתריס נגד מדינת ישראל. זהו אקט המנסה לומר לנו ולפלסטינאים כי קיימות גם דרכים אחרות לחיות יחד באזור מוכה מילחמות זה.

    הגב לתגובה זו

    • ניסית פעם להאזין לקול המוזיקה בשדרות ???

      יהודה, 16/01/08 19:30

      בשדרות קול המוזיקה זה קסאמים כל היום כבר נמאס לנו. מוזיקה היא הפתרון ??? נו באמת.

      הגב לתגובה זו

    • מר ליברמן,עם ישראל לא זקוק למסנגרים ולא להסברים,

      גודמן, 16/01/08 22:12

      העולם אוהב את הבילישתיני החדש ,רק מפני שהוא מצליף בישראל,ובכדי לקדם שלום לא צריך להיתפלש בחול אויבינו ,וגם לא להיצטרף לחיזבאללה.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    היחיד שרוצה שלום באזור

    אוהב בירנבוים, 16/01/08 18:07

    כולם רבים איזה עם יכול לפגוע יותר בשני במקום לחפש דרכים להגיע לשלום

    הגב לתגובה זו

    • צר לי אבל נראה שאתה טיפש!

      מצחיק, 16/01/08 18:52

      כאשר הפלשתינים יורים מדי יום טילים על שדרות למרות שיצאנו חד צדדית מעזה לפני יותר משנתיים, מה זה מלמד אותך? שהם רוצים שלום? שהם בעד אחווה ורעות? לא!!!
      זה מלמד אותך שעזה לא מספיקה להם הם רוצים את כל ישראל!
      כל שהמאלנים הקיצוניים פשוט מתעלמים מהדברים והמעשים הברורים של הצד הפלשתיני! הם אומרים שהם לא רוצים שלום, הם מקדשים טבח רצח, תרבות של אלימות ושקר, פעולותיהם הם למען רצח!! איך אפשר לעשות שלום ככה?!

      הגב לתגובה זו

    • המוסיקה ממיסה

      אורי, 16/01/08 19:01

      את לבבות הפלשתינים הקשוחים ביותר. לכתבנו נודע שמעשי הקסמים האחרונים המשוגרים מעזה מלאים בתשוקה עזה לקירוב לבבות, ורק כאשר הם נתקלים בקיר הקולוניאליזם הישראלי הם הופכים ביאושם לטילי השמדה.

      הגב לתגובה זו

    • 43 למחמוד אני חושב שאתה טועה (ל''ת)

      גודמו, 16/01/08 20:19

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מלך (ל''ת)

    יהודי, 16/01/08 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למגיב מס' 5 - אתה צודק 100% לשלול את אזרחותו מייד !! (ל''ת)

    חיים לוין, 16/01/08 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כן ירבו אנשים כמוך. חזק ואמץ (ל''ת)

    אחימאיר, 16/01/08 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אחימאיר, חיממת לי את הלב ... סוף סוף

    ירון, 16/01/08 16:22

    כתב בכיר שלא משתייך לחונטה השמאה העצמית והשמאל קיצונית.

    חן חן.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ללא קשר לדעות בירנבאום-יעקב אחימאיר עשה מעשה שפל בהערה קטנונית.....

    Ehad Haam-Zioni, 16/01/08 16:20

    ......ובזה הצטרף למסורת ה''יה ברכן'' של מורו ורבו זבוטינסקי (שלא להזכיר את אביו מייסד ''ברית הבריונים'')

    ......''יה ברכן'' את מערכת המשפט בישראל בכל מיני הערות שפלות ולא רלוונטיות

    הגב לתגובה זו

    • מה שפל בציון נתון עובדתי??? (ל''ת)

      מעשה שפל??, 16/01/08 17:12

      הגב לתגובה זו

    • אחד העם הלא יהודי 38

      אוהב ישראל, 16/01/08 19:18

      למה אתה מפחד לחתום חאלד משעל הארור???

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ועם אלה קשר ברנבוים את זהותו:

    אריה, 16/01/08 15:56

    Which are the countries that practice slavery today – muslim
    Which are the countries that practice genocide today – muslim
    Which countries regard women as non human beings – muslim
    Which religion calls for world jihad – muslim
    Which are the countries the european are afraid of – muslim
    Which are the countries the american are afraid of – muslim
    Which are the countries that the australians are afraid from – muslim
    Who are the terrorists around the world – muslim
    Who are the terrorist in Malaysia – muslim
    Who are the terrorist in the Philippines – muslim
    Who are the terrorist in papua new ginni – muslim
    Who blasted buddhist statues - muslim
    Who still – even in israel – practices honor murders – muslim
    Who still practices female circumcision – muslim
    Etc. etc. etc.

    הגב לתגובה זו

    • מרמה כמו ברנבוים אין לצפות שיש לו מושג מי הם הפלשתינים באמת. (ל''ת)

      שירה, 16/01/08 16:45

      הגב לתגובה זו

    • לא MUSLIM, צ''ל ARAB

      קסנדרה, 16/01/08 19:24

      רוב הדברים נכונים לעולם הערבי במזרח התיכון ואפשר להוסיף את צייד האפריקאים והובלתם לחופים ושם מכרו אותם לסוחרי העבדים.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אחימאיר טעה הפעם

    ציון, 16/01/08 15:37

    אין כל רע להחזיק באזרחות פלשתינאית. כדי להיות ראוי להסתיגותו של אחימאיר על ברנבוים היה לוותר על אזרחותו הישראלית. זאת הוא לא עשה ואני מניח שלא יעשה.
    מעשה הפגנתי זה של ברנבוים יכול להועיל בסופו של דבר לסירוס הרעיון החמאסי-איראני לראות בכל ישראלי מפלצת. בכך תרומתו לפיוס אנושי עולה על כל מעשה של פוליטיקאים.

    הגב לתגובה זו

    • יפה ונכון (ל''ת)

      אלקנה, 16/01/08 19:18

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    בירנבאום - מוסיקאי גדול - אדם קטן.

    אזרח-1, 16/01/08 15:36

    אדם שתקוע בגיל הטיפשעשרה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בירינבאום הוא מנצח גדול, אך אדם קטן מאוס ובעל שגעון גדלות (ל''ת)

    מיהו האדם, 16/01/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מזדהה עם הרגשתך, לדעתי צריך לשלול ממנו את האזרחות הישראלית ולאלתר!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 16/01/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אישים בכירים מתחום המשפט???

    למה הפחדנות?, 16/01/08 14:53

    ספרו לנו מיהם האישים הבכיריםץ למה לשחק במשחק הרמזים?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חזק ואמץ יעקב אחימאיר (ל''ת)

    זהבה, 16/01/08 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בירנבאום- חברם הטוב של הזוג בייניש (ל''ת)

    פילו, 16/01/08 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    האם אחימאיר אינו יודע, שהציונות היא תנועה פוליטית?

    אורי וייס, 16/01/08 13:36

    אחימאיר כותב:
    ''
    שורות אלה אינן בבחינת פולמוס בין ימין לשמאל. הנה, ח''כ רובי ריבלין אמר לא אחת כלפי מחרפיו של ח''כ יוסי ביילין, כי ''הוא ציוני'', חרף התהום הרעיונית הפעורה ביניהם.
    ''

    הנימוק הז של אחימאיר באמת נשגב מבינתי. האם ויכוח בין בלתי ציוני לציוני אינו יכול להיות ויכוח בין ימין לשמאל?

    הגב לתגובה זו

    • אכן אתה צודק.. עובדה שמי שמגדיר את עצמו כציוני , בעיניי הוא לא שמאל (ל''ת)

      עדנאן, 16/01/08 16:11

      הגב לתגובה זו

      • עדנאן,מתוך סקרנות ,שלחת את הקאסם,

        גודמן, 16/01/08 19:27

        או שאתה מתכונןן לשלוח נוסף מעזה???

        הגב לתגובה זו

        • לגודמן,ברלין הפשיסט: מתוך סקרנות, אתה מממן בתרומותיך את הפצצות

          נגד הכיבוש!, 17/01/08 07:53

          והטילים הנורים ע''י צה''ל על עזה והורגים ורוצחים תושבים פלסטינאים שם ומתכונן להמשיך לממנם, כצפוי מפשיסטים המתגוררים בגרמניה?

          הגב לתגובה זו

  • 28.

    בין משרת ללוחם חופש

    יוסי, 16/01/08 13:35

    משך עשרות שנים (מאז עליית בגין לשלטון) היה יעקוב אחימאיר משרת עלוב של הפריצים למיניהם כשהוא מסתתר תחת גלימת העתונאי.
    לעומתו, מאסטרו בירינבאום החליט לשבור את קשר השתיקה לגבי העוולות ורצח עם שעושים אדוניו של אחימאיר והוא עושה עבודת קודש בהבאת בני נוער פלסתינאים ויהודים לנגן מוסיקה ביחד, להכיר זה את זו כבני אדם וללמוד לחיות יחדיו באזור המטורף והאכזר אותו יצרו אנשים כאחימאיר ואדוניו.
    אשר לנגינת וואגנר, גם זה אופייני להכרת אופיים של אנשים כאחימאיר לעומת בירנבאום. במדינה שאדוני אחימאיר גוזלים את הכספים שנתנו בני עמו של וואגנר לניצולי השואה, שכל מכונית שניה על הכבישים שניבנו בכסף גרמני היא מתוצרת גרמניה, אי אפשר לשלול מאוהבי התרבות מלהאזין ליצירותיו של אחד מגדולי המלחינים בכל הזמנים רק משום שהיטלר אהב את המוסיקה שלו. להזכירך, מר אחימאיר, וואגנר לא רצח איש מימיו ואילו האדונים אותם אתה משרת כה נאמנה רוצחים נשים וילדים מעשה יום יום. מתוך הבנה שיש גם אנשים שנפשית קשה להם להאזין לוואגנר וגם אספסוף שמנצל רגשות אלה לרווח פוליטי, המאסטרו ניגן את וואגנר כהדרן, אחרי שהשלים את הקונצרט, ולפני ש''הזהיר'' את הקהל שהוא עומד לנגן את וואגנר ונתן להם זמן מספיק לעזוב את האולם.

    הגב לתגובה זו

    • יוסי.....ילד שלי נחמד.

      צנחן, 16/01/08 14:59

      אני מקווה שלא הקאת על הרצפה.

      הגב לתגובה זו

      • צנחן גיבור שלי

        יוסי, 16/01/08 15:21

        אנא, חשוב לפני שאתה כותב (מדבר) אחרת המצנח שוב לא יפתח.

        הגב לתגובה זו

    • אז מה אם אחימאיר לא שייך לחונטה האנטי ציונית.

      רועי, 16/01/08 15:24

      שמעתי שיש עוד כמה עיתונאים שלא מתעקמים כל הזמן לשמאל האנטי ציוני, אלא מנסים להיות גם עיניניים.
      רועי

      הגב לתגובה זו

    • מנחם בגים הכיר במלכות השם ושמר שבת בסוף ימיו ועל כך בטח היתה כנסו

      שירה, 16/01/08 15:56

      בשמים. אבל תראו איזו שנאת חינם - כך זה כשעם ישראל מפולג למחנות ולא רואה עצמו שייך לקב''ה נטו. בגלל שנאת חינם חרב בית המקדש השני אבל היות והגיע הקץ משיח צדקנו יגאל אותנו במצבמו הרקוב. כתוב במכתב מאליהו שעם יראל נגאלים בדור שכולו זכאי או בדור שכולו חייב - ופוסקים בדור שרובו חייב- היהדות החרדית לדבר השם היא די גדולה וברך השם יש המון בעלי תשובה - על זה כמובן לא נעים לדבר בתקשורת אבל זאת האמת לאמיתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • לשירה מירושלים: התשפוכת המאוסה, מנוונת ונאלחה של כפייה דתית נתעבת

        נגד כל דת!, 17/01/08 07:59

        המגולמת בתגובתך האידיוטית - הלקוחה מביב השופכין של האמונות הטפלות בדת - גורמת לקבס!
        הרפי משטויותיך הנפלצות וחזרי לשפיות אם דעתך לא נתבלעה עליך, עדיין לחלוטין!
        הפרדת הדת מהמדינה לאלתר!
        לא לכפייה דתית מתועבת!

        הגב לתגובה זו

        • לנגד כל...רשע מרושע כלי ריק!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          אילנה, 17/01/08 14:21

          הגב לתגובה זו

        • לנגד..רשעים עלפתחו שלגהינום אינם חוזרים בתשובה ואתה אח מהם-כלי ריק (ל''ת)

          ברכה, 17/01/08 14:44

          הגב לתגובה זו

    • יוסי, אתה ואנשים כמוך.. רמצים אחורנים של תקווה שעדיין בוערים בלבינו

      עדנאן, 16/01/08 16:16

      כפלסטינים.

      אבל אתם צריכים לקום ולעשות מעשה..

      יום מחרתיים יש הפגנה בנצרת אח''צ
      נגד הפשעים שישראל עושה בפלסטין

      הגב לתגובה זו

      • עדנאן להפגין בנצרת הזצנת את בושתינו יוסי,

        גודמן, 16/01/08 20:56

        בעזה נוכל גם להפגין בלי שיפוצצו ישרפו ישחטו או יזרקו אותנו מרב קומות???

        הגב לתגובה זו

      • עדנאן רוצים תודעה ? תפגינו בשדרות לשחרור שליט והפסקת הטרור (ל''ת)

        נותן לך, 17/01/08 07:15

        הגב לתגובה זו

    • כה גדולה הבושה שלעם ישראל יש את יוסי מצהלה,

      גודמן, 16/01/08 20:45

      60 שנה שופכים את דמינו היצורים אשר בארנבויםהצטרף לשורותיהם,אז יוסי מצהלה שלא גר בשדרות,מספר לנו על מעשי הגבורה של תזמורת בניצוחו,לא בפני חיילינו קטועי הרגליים או ילדינו העורים ינצח.
      יהודי מהשמאל או הימין יודע עד יומו האחרון לאן הוא שייך,ובטח שלא לעמלק או ישמעאל.

      הגב לתגובה זו

    • ליוסי- בין טיפש לעיוור

      רחל, 16/01/08 22:06

      לא פחות ולא יותר-אנחנו יצרנו את האזור המטורף והאכזר-אוטובוסים מתפוצצים-אנחנו,מחבלים מתאבדים-אנחנו,רקטות נורות-אנחנו..
      כמובן יוסי שכחתי, זה בגלל שאנחנו כאן, נכון?
      הבעיה הבסיסית שלך היא שאינך מאמין בזכותינו על המקום הזה. כל היתר-לא חשוב.
      שורש הסכסוך בינינו לבין הערבים הוא בדיוק בנקודה הזאת- לא שטחים כבושים, לא אכזריות ולא שום דבר אחר. גם אם נחזור לגבולות 67 ,או אפילו 48, לא יהיה פה שקט והערבים לא יקבלו את עצם קיומינו.קשה לקבל את זה אבל זו האמת.
      אתה כנראה שייך לזן האנשים האוהבים להלקות את עצמם ולחשוב תדיר שהאויב צודק. וישי יהודי.
      מעניין, אבל האויב שאתה כל כך אוהב לא חושב שאתה צודק..

      הגב לתגובה זו

    • יישר-כח וכל הכבוד ליוסי מצהלה על דבריו הנכוחים!

      נגד הכיבוש!, 17/01/08 08:03

      חזק ואמץ! כל מילה בסלע!!!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    להתלהמות תוצאה ודאית אחת

    מתי, 16/01/08 13:33

    לא משנה כמה היטב מנוסחת השיטנה. עדיין היא רק תשדיר שינאה מנוסח היטב. אכן כותב יפה אחימאיר. אך לאן זה מוליך? לעוד קצת התגדרות. אם מגרדים קצת, תמיד אפשר למצוא סיבות (טובות לצערי) לשנאה.
    אם יש לנו סיכוי לכך לעתיד טוב יותר באיזור שלנו - זה יקרה בעזרת שיכמם האמיץ של מביאי טוב ואהבה. בארינבויים בודאי נכלל בהם!
    הייתי מבקש גם אני אזרחות פלסטינית כמחוה של רצון טוב, אם זה היה נחשב. אלא שאז רבים היו קופצים עלי בקריאות מקפיאות: ''אהה! אוהב ערבים!''

    המוזיקה היא גשר. החיבור ליופי ולנשגב יכול רק לקרב. דניאל בארינבויים, מגדולי המוזקאיים של ימינו תורם לנו (גם המתגדרים שביננו) ועוד יתרום. אנא, בוא, שהה עמנו, אחינו, איש דגול! העבר את מסר השלום שלנו לאותם בפלשתינים המשחרים לטוב ולייפה כמונו! אם יש בכוחך לשנות במשהו את אווירת האימים בה אנו שרויים עם בני דודינו, שכנינו, אוייבינו - אנא פעל כראות עיניך!

    יעקוב! בוא והלל כל מאמץ לקרב בין התושבים של הארץ המוכה שלנו ואל תזרע מבלי משים זירעי שנאה נוספים!

    הגב לתגובה זו

    • קודם כל ברנבויים מבצע, מנצח אבל לא מוזיקאי

      גדי, 16/01/08 14:04

      כמבצע הוא מהגרועים בפסנתרנים שהצליח להקליט את הסונטות לפסנתר כהדגמת תכלית למי שבדיכאון קליני. כל דמיון בין מה שהתקבל למה שבייטהובן התכוון מקרי בהחלט.

      אין גשרים ואין מסרים לעם הדוגל בהשמדת עם אחר והפלשתינים הוכיחו מעל לכל ספק שהם מעונינים לרשת את הנאצים בכל האמור לעם היהודי. כותב המאמר לא זרע ולו זרעון אחד של שנאה - כל התבטאות של חלאות כמוך מנביטות שדות חדשים של שנאה. מי שמסרב להכיר ברשע וקורא לו קורבן למרות ההוכחות, שייך לרשע ולא צריך שום תעודת זהות. זה תקף לגביך לא פחות מלגבי ברנבוים.

      הגב לתגובה זו

      • אל נא תחזור על טעויות המאסטרו

        יוצמח, 17/01/08 04:56

        הבעיה מס' אחת של המאסטרו היא ערבוב מוסיקה ופוליטיקה. מכיוון שהוא מוסיקאי גדול, יתכן שמצבו כפוליטיקאי מורווח. מכיוון שהוא פוליטיקאי אפסי (המונע מהקומפולסיה שלו לטיפוח אובססיבי של רגשות אשם כלפי הפלסטינים שדודי האדמה; או במילים אחרות יפוי הנפש) המוסיקה סובלת.

        כמי שראה מקרוב: בניגוד להבנתו החסרה את החברים הפלסטינאים שלו, את בטהובן ושות' הוא מבין היטב. אין מלבדו אחר המסוגל לגבש אינטרפרטציה מעמיקה המונעת אך ורק מניתוח מעמיק של טקסט ברמה בה הוא עושה זאת, אין שני לו בדבקות במטרה האומנותית. יכולתו לטשטש את הגבול שבין הרגש לניתוח היא בבחינת על אנושית. ואת כל זה הוא הורס מבחינתי לא כאשר הוא לוקח דרכון פלסטיני או יורק (וכן, מבחינתי הוא יורק על ימין ועל שמאל) בפני המדינה; אלא כאשר הוא מערב שיקולים פוליטיים בעשייה המוסיקלית - דבר שהוא עושה על בסיס יומי, לא רק עם תזמורת הגרופיס שלו בקיצים.

        הגב לתגובה זו

    • צודק.המוזיקה פותרת יום יום משברים

      צנחן, 16/01/08 15:04

      גלובליים .ראה מקרה בנזיר בוטו היורה ירה בקצב ארבע שמיניות ומכיוון שלא ''תפסה'' את הקצב
      הוסיף סינקופה שלמיליונית השנייה באמצעות חגורת נפץ.

      נו ..מה נגיד היא לא היתה כ''כ מוכשרת.


      אין כמו המוזיקאים לקרוב לבבות שותתים.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אחימאיר ממשיך לפגוע בול !... (ל''ת)

    סקופ ג'קסון, 16/01/08 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מסר לברנבוים היקר - תנגן קונצרט בשדרות !

    מיכאל, 16/01/08 13:12

    תשלב בקונצרט את המוזיקאים הצעירים והמוכשרים של שדרות.בניגוד לבני עמך החדשים צעירי שדרות עסוקים בהשרדות אבל לא זונחים לרגע את אהבתם למוזיקה שלא כמו בני עמך החדשים שעוסקים בטרור,הגרוע הוא שהם אומרים זאת בריש גלי ולמר בירנבוים היקר (לא כל כך ) לא איכפת.

    הגב לתגובה זו

    • מה פתאום שדרות?? השתגעת?? (ל''ת)

      צנחן, 16/01/08 15:05

      הגב לתגובה זו

      • הפליסטנים לא ירו על שדרות אם ידעו שהוא עצור שם

        שוה לנסות, 17/01/08 07:24

        ובהמשך להחליף אם שליט אין לו דם בידיים

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    אחימאיר, כל מילה, אבל כל מילה בסלע!! (ל''ת)

    נילי, 16/01/08 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני מצדיע לברנבוים

    דני, 16/01/08 12:30

    על האקט הסמלי הזה. להזכיר לאדון אחימאיר - ברנבוים לא ויתר על אזרחותו הישראלית, אלא ''שידרג'' אותה עם אזרחות פלסטינית (שגם היא סמלית בלבד).

    ברנבוים הוא הומניסט במובן הקוסמופולוטי של המילה, שלא כמו מר אחימאיר אשר מאמין שליהודים יש זכויות יתר על אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • תצדיע למי שצריך אני מציע שתתחף מהמדינה

      x, 16/01/08 12:50

      שלנו מה אתה אומר חוצפן יפה נפש כמוך.

      הגב לתגובה זו

    • מר אחימאיר לא ציין שום זכות יתר של יהודים

      אתה טועה ומטעה, 16/01/08 12:51

      הומניסט במובן הקוסמופוליטי של המילה????? ופירושו???
      אזרחות פלשתינית היא שדרוג?
      אחימאיר מעולם לא דיבר על זכויות יתר וברנבוים אינו הומניסט או אציל אלא כסיל תמים שנשבה, ברוע שמפיצה הלאומנות הפלשתינית.
      אין כאן עניין של הומניזם.
      המוניסט לא מזדהה ולא מקבל אותות מעם ששולח את ילדיו, בניו ובנותיו, גם ההרות להרוג וליהרג.
      הומניסט לא מזדהה עם עם שעולמו התרבותי מסתכם בהרג, דיכוי, שנאה, כאוס, חתרנות שלטונית(לבנון וירדן, כזכור) ושמנהיגיו היו אנשי טרור מובהקים ששלחו אנשים בכוונת מכוון לפגוע בילדים חפים מפשע בשם האיסלאם או בשם הלאומנות הערבית.
      הומניסט לא מזדהה עם עם שחרת על דיגלו פוליסייד של מדינה או גנוסייד של עם.
      הומניסט לא אמור להזדהות עם מי שעל מנהיגיו נמנים ברגותי, עראפת, יאסין ורנטיסי.
      הומניסט לא אמור להזדהות עם מי שמשגר מידי יום ביומו טילים לעבר אוכלוסייה אזרחית בלי שום סיבה.
      הומניסט אמור לדגול בחופש, חירות, אחווה, אהבת אדם, זכויות אישה וזכויות אחר, להוקיע אלימות, רק אליה וקוץ בה, שהחברה הפלשתינית מהווה בדיוק את היפוכו של דבר.
      זריית החול הזו בשם ההומניזם והתרבות אולי תתפוס בקרב בורים, אבל מי שמכיר קצת את ההיסטוריה של הפלשתינים יודע שבין פיקו דלה מירנדולה לקריאות אללה ואכבר המרחק רב. בין וולטייר והאנציקלופדיסטים לעראפת המרחק עצום.
      אם גדולי ההומניסטים היו יודעים שהיום משתמשים במונח הומאני להגן על ציבור נפשע ואכזר, כמו הציבור הפלשתיני, היו וודאי אלו מתהפכים בקברם.

      הגב לתגובה זו

      • לומר שכל הציבור הפלסטיני הוא ציבור נפשע זה פחות או יותר כמו -

        דני, 16/01/08 13:58

        - לומר שכל הישראלים הם מתנחלים.

        רוב רובו של הציבור הפלסטיני רוצה לחיות בשלום עם ישראל, בדיוק כמו שרוב רובו של הציבור הישראלי רוצה להפסיק את הכיבוש. הבעיה היא תמיד עם ה 5% שלא מאפשרים זאת - משני הצדדים.

        הגב לתגובה זו

        • אל תתן לעובדות לבלבל אותך

          מישה, 16/01/08 14:50

          דפוס ההצבעה ברשות הפלסטינית סותר את דבריך - אך יש לי הרגשה שזה לא מפריע לך

          הגב לתגובה זו

          • בדיוק כמו דפוס ההצבעה בישראל

            דני, 16/01/08 15:46

            כמו ששם מצביעים לחמאס, כאן מצביעים לליברמן ולליכוד.

            אז בבקשה ממך, אל תלין על אחרים.

            הגב לתגובה זו

            • אכן העובדות לא מבלבלות אותך

              מישה, 16/01/08 16:53

              השואה נהדרת בין ארגון טרור למפלגות ימין מתון...

              הגב לתגובה זו

            • להזכירך, הליכוד התחיל בתור שילוב של אנשים מהאצ''ל, לח''י וכו'

              דני, 16/01/08 18:04

              וכל אלה, כידוע, היו בעבר הרחוק ארגוני טרור.

              הגב לתגובה זו

            • והקשר?

              מישה, 16/01/08 18:38

              גם הלח''י וגם האצ''ל חדלו להתקים בשנת 1948 ואנשיהם התגיסו לצה''ל, להזכירך אנחנו בשנת 2008 כמעט 60 שנה אחרי.
              אצלינו מפלגות פוליטיות שדרך אגב לא זוכות לתמיכת הרוב ואלהם אירגון טרור שזוכה לרוב.
              דני שאלה לי אליך:
              האם יש ארוע או סידרת ארועים שיכול/ה לשנות את דעתך?

              הגב לתגובה זו

            • ארגוני הטרור היהודיים חדלו מלהתקיים ב 48' משום שהשיגו את מטרתן

              דני, 16/01/08 18:59

              מצטער, אבל לא יעזור לך - אני יכול למצוא מקבילים בצד שלנו לכל טענה כנגד הפלסטינים. מסתבר שאנחנו לא כל כך שונים מהם כפי שרובנו היו רוצים לחשוב. אבל בישראל אוהבים לצייר אותם כמו מפלצות צמאות-דם שכל חפצם הוא להרוג יהודים. המציאות הרבה יותר מורכבת מכך, ועל ההכרה בכך אני מצדיע לברנבוים.

              הגב לתגובה זו

            • דני.. ולהצביע לעבודה ומר''צ זה בסדר? העבודה שחטה פלסטינים וחוללה

              בילאל, 16/01/08 19:52

              פשאים יותר מכל מפלגה אחרת.

              בכלל להצביע למפלגה ציונית.. זה פשע בפני עצמו.

              להצביע או לחד''ש או לבל''ד

              זה הח'רא הפחות מסריח במה שנקרא ה ''כנסת''

              הגב לתגובה זו

            • לא רק שלא ענית על השאלה שלי

              מישה, 16/01/08 21:49

              אתה גם משתמש בדמוגוגיה ''אני יכול למצוא מקבילים בצד שלנו לכל טענה כנגד הפלסטינים'' בינתים לא הבאת שום דוגמא טובה.

              הגב לתגובה זו

        • אינך סתם תמים אלא כסיל מוחלט (ל''ת)

          לדני חרבני, 16/01/08 15:09

          הגב לתגובה זו

    • דורית תפסיקי. את צריכה לסיים פס''ד בית השלום (ל''ת)

      יחזקאל, 16/01/08 14:18

      הגב לתגובה זו

    • ואת שלך כבר ''שידרגת'' (ל''ת)

      סתם שאלה, 16/01/08 16:46

      הגב לתגובה זו

    • היזהר מחבריך את אויביך אתה מכיר,

      גודמן, 16/01/08 19:36

      כמה בושה שדני שייך לעם ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא שייך לעם ישראל - הוא ערב רב גם יהודי שחי כמו גוי - בושה !!!! (ל''ת)

        שירה, 16/01/08 20:34

        הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד והיקר לדני על דבריך האמיצים! (ל''ת)

      נגד הכיבוש!, 17/01/08 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בירנבוים מגלם בתוכו את כל מה שמגעיל (ל''ת)

    פגאניני, 16/01/08 12:16

    הגב לתגובה זו

    • ואתה מגעיל גם מבפנים וגם מבחוץ!! (ל''ת)

      אני, 16/01/08 13:35

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אחימאיר צודק !!!!

    מוטי, 16/01/08 12:10

    תודה מר אחימאיר. אני מאוד מזדהה עם המאמר. נמאס כבר מכל יפי הנפש הללו וההזדהות עם הפלשתינאים. אולי שיזדהו עם עם ישראל ?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יהיה נכון לשלול מבירמבוים את אזרחותו הישראלית. (ל''ת)

    דוד מלכי, 16/01/08 12:04

    הגב לתגובה זו

    • אולי לשלול אזרחות מין המתלהמים? (ל''ת)

      מתי, 16/01/08 13:16

      הגב לתגובה זו

      • אולי תלמד לאיית לפני שאתה מגיב, אהבל (ל''ת)

        למנבל פיו, 16/01/08 15:10

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    דליה רביקוביץ ז''ל פרסמה מאמר בגלוסב לפני 12 שנה שכותרתו אין תרבות .

    שירה, 16/01/08 11:37

    חילונית. להזכירך כלת פרס ישראל שהיתה נשמה גדולה ולא יכלה לחיות בעולם מופקר הדברים שאני אומרת בשמה שייה לעילוי נשמתה עוד אפרסם ברוב את המאמר.

    הגב לתגובה זו

    • שירה!! ומה באם האברבנאל שאותו

      נביל, 16/01/08 18:35

      את מצטטת כביכול, טועה?

      אינך שונה ממנהיגי השמאל היהודי. אינכם ציונים וצריך לרכז אתכם במחנות לחינוך מחדש או לגרשכם ממדינת ישראל. או לחילופין, ללכת בדרכה של אותה תורה שאת עובדת ואת יודעת בדיוק איך נהגו בימים ההם בבוגדים...

      הגב לתגובה זו

      • נמאס לי כבר מחכמולוגים כמוך - עוד תצטרך לבלוע את הכובע שלך כנס

        שירה, 16/01/08 20:48

        השם נתן לעם היהודי את הארץ הזאת בתנאי שישמרו תורה ומצוות, האת היא שמי שאינו שומר תורה ומצוות אין לא בכלל זכות לחיות כאן וכשמשיח יבוא אלה שלא יהיו שומרי תורה ומצוות ייעלמו מהעולם ויפסידו חיי נצח - לפני שאתה מגיב בבורות תקרא קצת את התנ''ך למען השכלתך. כשסאדת בא לארץ -עדיין הייתי חילונית- הוא שאל את פרס בצחוקו המתגלגל: ''מה זכותכם על הארץ הזאת?'' ענה לו פרס: ''מה זאת אומרת?! - זכות אבות'' אבל סאדת לא היה טיפש ושוב ענה לו בצחוקו המתגלגל: ''מה אתה מספר לי ספורים - הרי אינכם חיים על פי התורה?! ודי לחכימא ברמיזא ולשיטא (שוטה) בכורמיזא (נבוט בראש) אבל לשוטים כמוך גם נבוט לא עוזר. זו הבעייה שלך. יש אנשים שאין להם תקנה ואתה כנראה אחד מהם, אלא אם כן תחזור בתשובה, ואני מאחלת לך שכך יהייה כי אחרת כשיבוא המשיח אתה תהייה בין אלה שיתאדו מן העולם.

        הגב לתגובה זו

      • למי שחי בשקר - האמת כואבת מה לעשות?! כנס

        שירה, 16/01/08 21:21

        גם העובדה שתגובתך אנונומית מצביעה על השתפנות, כסילות והייתי אומרת גם שנאה, ומי ששונא את עצמו בד''כ שונא את הזולת - אני ב''ה חיה חיי תורה מתוקים מדבש.

        הגב לתגובה זו

      • כתוב:''ראה נתתי לפניך את החיים ואת המוות ובחרת בחיים'' התורה היא סם ה

        שירה, 16/01/08 21:26

        חיים ואלה שלגביהם היא סם המוות אין להם זכויות בשמים וחיים בעולם הזה במסכנות נוראית. אבל אני לא מרחמת עליך.

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    מאמר יפה וכל מילה נכונה ''המאסטרו'' איש בזוי וחסר כבוד (ל''ת)

    אזרח, 16/01/08 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בירנבוים כנראה לא יהודי - שייך לערב רב גם ביילין (ל''ת)

    שירה, 16/01/08 11:32

    הגב לתגובה זו

    • לשירה . האם את מזרחית (ערביה) או אשכנזית (מהכוזרים) (ל''ת)

      ר' יהודה הלוי, 16/01/08 17:43

      הגב לתגובה זו

      • לר יהודה הלוי , זה כואב לך כשמשחררים אותך לשעה ביום מהכותונת ??? (ל''ת)

        גודמן, 16/01/08 22:22

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין אנשים כמו אחימאיר

    איש של נועם, 16/01/08 11:24

    אנשים כמו אחימאיר כמעט ואינם.
    רוויזיוניסט אמיתי איש של פאר והדר.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אין אנשים כמו אחימאיר

    איש של נועם, 16/01/08 11:24

    אנשים כמו אחימאיר כמעט ואינם.
    רוויזיוניסט אמיתי איש של פאר והדר.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    סליחה, אדוני, אין תרבות יהודית אלא התורה בלבד כנסו

    שירה, 16/01/08 11:10

    יש מאמר של דליה רביקוביץ מלפני 12 שנה שהיא כותבת בפירוש שאין תרבות חיולונית, בקרוב אפרסם אותו בתגובותי. אבל אתה צריך לדעת בברור ולעכל את העובדה שהמדינה הזאת קמה כדי למרוד בבורא עולם. השומר אמונים הקדוש, יהוהי בעל רוח הקודש אמר השבוע בראיון שהתפרסם באחד העיתונים, כי הציונים משחקים שח והשם יתברך עושה להם מט. תתבונן בהתפוררות במיוחד ב-40 השנים האחרונות. חכמנן ז''ל שחי לפני 500 שנה האברבנאל כתב באחד מספריו שלפני ביאת המשיח תהייה מלחמה בין אדום וישמעאל (אמריקה והנצרות - אדום) ישמעאל - זה ברור, האברבנאל הוסיף, כי ליהודים תהייה מדינה, והישמעאלים יתנגדו לה (מדהים שכבר אז השתשמש במונח יתנגדו - ואיך הערבים מכני את מאבקם ?!- ההתנגדות!!!!!), הוא מוסיף כי המלחמה תחריב חלקים גדולים מן העולם, ורק ארץ ישראל תינצל. אבל גם בארץ ישראל ינצלו רק היהודים יראי השם, ''הטובים והישרים בליבותם'', אבל הם חייבים להיות יראי השם. דברי אלוקים חיים! תסיק את המסקנות לע''נ בעלי האהוב שנקטף בדמי ימיו לישיבה של מעלה, ירחמיאל אפרים בן יעקב קאפל זצ''ל ודודתי האהובה אסתר טינה בת ברנרד ז''ל לרפואת כל חולי עמו ישראל, לשלום חיילי צה''ל ולהחזרת החיילים החטופים ולביאת גואל צדק לאלתר.

    הגב לתגובה זו

    • לשירת העורב. בודהה ועשתורת חולקים על דעתך !! (ל''ת)

      עכומי 100 שערים, 16/01/08 11:47

      הגב לתגובה זו

      • תגובה אנונימית - שפנית כסילה ובורה מה לעשות - כופר כנסו

        שירה, 16/01/08 12:10

        אחת ששרתה בצה''ל אוניברסיטה ועוד הבלים אבל את חוכמתי האמיתי רכשתי מתורתנו הקדושה. צוק מי שצוחק אחרון. מסכן, למרות שהקאל הוא רחום וחנון - לא נראה לי שירחם על איש או אישה שכתב-ה תגובה זו. כתוב מי שחושב שהשם יוותר לו - יוותרו מעיו.

        הגב לתגובה זו

        • שלום אילנית לוי

          גילגמש, 16/01/08 22:24

          את הזכות שלך לקשקש בדברי הכפירה של הפרושים אף אחד לא יקח.

          אבל מה עם הזכות שלנו, מקימי המדינה, להנות מפרי עמלנו מבלי קרוא את קשקושי השיטנה ושאר עבודות האלילים ששבט יהודה הגולה לקח ?

          רוצה עובדות בשטח? לכי לסין.
          שם יש יותר ממליארד מאמינים (איך אפשר להתווכח) והתורה שלהם יותר זקנה.

          נ.ב.
          צריך לאכול עם מקלות

          הגב לתגובה זו

          • לאילנית - כסילה, בורה, מסכנה ואין יותא מה להגיד לנבובה כמוך כנסי

            שירה, 17/01/08 10:41

            תגובה לא מנומקת, מלה שטויות וחסרת ידע מינימלי ביהדות, שהשם יתברך ירחם עליך!!!!!!!!!!

            הגב לתגובה זו

          • כנראה שאת סינית גברת אילנית - כלי ריק !!!!!!!! (ל''ת)

            אסתר, 17/01/08 15:00

            הגב לתגובה זו

      • כתוב ''הפוסל במומו פוסל'' (ל''ת)

        ברכה, 16/01/08 12:31

        הגב לתגובה זו

      • בגלל אנשים כמוך העם היהודי נראה איך שהוא נראה משיח כבר כאן - תזהר! (ל''ת)

        עטה, 16/01/08 14:06

        הגב לתגובה זו

    • תגובה מזכירה הסטוריה

      גבי, 16/01/08 14:20

      אם חס וחלילה המדינה הזו תאבד יאבדו גם צדיקים.עייני ערך שואה,בה נספו צדיקים,שלא פסחו על אף מצווה מתרי''ג מצוות,עם ''רשעים'',שהיו כופרים גמורים.לאף אחד לא הייתה חסינות,גם לא היותם צדיקים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק - כשיש גזרה על עם ישראל מלאך המוות לא מבחין בין צדיק כנס

        שירה, 16/01/08 15:05

        לרשע, אבל תקרא את פרשת בחוקותי בספר ויקר ותבין בדיוק למה היתה שואה, ובפרשת ''כי תבוא'' בדברים כתוב שהשם אומר למשה רבנו ''הנה אתה הולך ונאסף אל אבותיך וזנה העם הזה אחרי אלהים אחרים (הציונות, ההשכלה, ההתבוללות ועזיבת השם, תורתו ומצוותיו) וביום ההוא אסתר אסתיר פני מהם וכו.....'' המדינה הזאת היא לא רצון השם, ומובטח לנו שלא תהייה שואה נוספת ועכשיו אנחנו רגע לפני ביאת משיח צדקנו ואמר האברבנאל, שחי לפני 500 שנה שרק יראי השם יינצלו - זה גם כתוב בנביאים זכריה, עובדיה, יחזקאל וישיעיהו וכן תכנס לאתר ''דניאל מסרים מעולם האמת'' דרך גוגל כדי שתספוג קצת אמת ותשכיל ותוכל להגיב ביתר חוכמה.

        הגב לתגובה זו

        • התגובה של ושל הרבה כמותך מזכירה משהו שנכנס לסרט בדיוק באמצע ומתחיל

          שירה, 16/01/08 15:40

          להתרגש ולומר מה איך זה יכול להיות ? איזה עוול ועוד.... אבל מה עם זה שהפסדת את החלק הראשון של הסרט ואינך יודע מה התרחש בו?! כך עם ההסטוריה של העם היהודי שהרבה מאד אנשים חושבי שההטוריה שלנו התחילה בשואה ובהקמת המדינה - ההסטוריה של העם היהודי התחילה לפני כ-3500 שנה במעמד הר סיני ואת זה הציונים מחקו אבל השם יתברך לא מחק ואנחנו עומדים לפני גילו כבוד שמים ולצערי יהיו הרבה יהודים שייאלצו לאכול את הכובע שלהם.

          הגב לתגובה זו

      • חוץ מזה אם יש לך וויכוח זה לא איתי אלא עם הקב''ה וכל מי שמתוכח כנס

        שירה, 16/01/08 15:18

        מפסיד. חבל על הזמן.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    מר אחימאיר היקר: גם אתה יודע היטב ש

    מבורך, 16/01/08 10:21

    בודדים הם האמיצים, והם גם בורכו על-ידי ההיסטוריה להצעיד את האנושות ולסמן בפניה רף נעלה יותר בכל התחומים שנועדו לקדם מוסר, מדע, חירות, שוויון וכד'. זכור בבקשה את: אברהם מול אלוהים בכבודו ובעצמו לפני השמידו את סדום ועמורה, את משה בעומדו מול ערב רב ומתלהם בפרשת עגל הזהב, את ירמיהו, ישעיהו ויחזקאל המוכיחים בשער את הרבים, את סוקראטס הנאצל באדם, את גליליאו גאליליי הא, את דרייפוס ואמיל זולא המגן עליו, את אליעזר בן יהודה שלנו, ועוד ועוד רבים שלא נרתעו מול רוב מאיים ודורס, מול מוסכמות לכאורה מעוגנות ומקודשות.

    כן, אני חייב להסיר את הכובע בפניו של דניאל בארנבויים, איש אמיץ מאין כמוהו, הומניסט דגול, שבזכותו גם אני יכול להראות את פרצופי ברבים...

    הגב לתגובה זו

    • ואיתך מרודים את הכובע מליוני מוסלמים אכולי שנאה

      גרשון, 16/01/08 11:10

      ואיתך מרודים את הכובע מליוני מוסלמים אכולי שנאה למדינת היהודים הקטונטונת. מי המעטים ומי הרבים פה?

      הגב לתגובה זו

    • גם לורד האו האו היה איש בודד. ובוגד. (ל''ת)

      אלכס מהכרמל, 16/01/08 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ההבדל בין ביילין לבארנבויים

    אופיר, 16/01/08 10:13

    אינו הבדל איכותי, אלא כמותי בלבד.
    קרי: הוא סך הכל מבטא שלב טיפה יותר מתקדם בפוסט ציונות של ביילין.
    הרי ככלות הכל, זה הכל עניין של זמן.
    לא של מהות.
    בסופו של יום, ביילין, מרצ, והתפיסה שהם מייצגים, מגיעה צ'יק צ'ק אל עברי פי פחתו של המנצח המהולל- מטורלל.
    שימו לב שאנשים עאלק שפויים בצד השמאלי, כדוגמת גדי טאוב ושות', כבר לא מדברים כל כך על שלום ועל מוסר, אלא החליפו את השיח לפחד מפני אובדן המדינה היהודית. וכמובן, כל זה כסות מפני הערוה של המדרון של דניאל המשתולל.
    ויפה שעה אחת קודם של קריעת מסיכות, מפני אלף פלפולים ושטויות.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    במה קרובים בירנביום וביילין?? אולי בשלילתם את הלאומנות (ל''ת)

    ברית החריונים, 16/01/08 10:09

    הגב לתגובה זו

    • אני מניח שללאומנות הערבית אינך מתנגד, חלילה (ל''ת)

      muli, 16/01/08 10:20

      הגב לתגובה זו

      • אני מתנגד לכל לאומנות , כי אני אינטר-אנושות (ל''ת)

        מרקוזה, 16/01/08 11:49

        הגב לתגובה זו

        • לך היה במקום שבו לא מאיימים בהשמדה על עם שעבר שואה, חרטטן (ל''ת)

          נו באמת, 16/01/08 15:11

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    אחימאיר לכנסת !!! (ל''ת)

    זיו, 16/01/08 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כולם עושים את אותה הטעות ביחס ל''גאונים''.

    נד בראשו, 16/01/08 09:26

    בגלל שאדם מצטיין בתחום אחד, הרבה רואים אותו כבר סמכא בכל.
    זו טעות. לפעמים דווקא מוכשרים מאד בתחום אחד הם אידיוטים גמורים בתחומים אחרים.
    הגישה של ברנבאום יכולה לנבוע בכלל מענינים רגשיים אישיים, שאין טעם להתווכח עימם. טינה ישנה נגד המדינה, התאהבות בערביה, מי יודע?
    מהביוגרפיה הידועה שלו הוא לא עושה רושם של אדם רגיש לזולת,
    על אף רגישותו האמנותית.
    מבחינתי? שייחנק עם הדרכון הפלשתינאי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לצערי רק מיהדות אירופה לרוב תמצא אנשים שמתנקרים ליהדותם (ל''ת)

    מזהיר, 16/01/08 09:07

    הגב לתגובה זו

    • ולצערי רק מיהדות צפון אפריקה תמצא

      מזאיר, 16/01/08 09:27

      אנשים שאונסים את השפה העברית!!!!!

      ''מתנקרים'' אלאק!!!!!!!!


      תקרא קצת ספרים במקום לשלוח הודעות גזעניות,,,,,,,,,,טאמבל!!!

      הגב לתגובה זו

      • למה לשפוט אדם בשל מוצאו

        צפון אפריקאי, 16/01/08 11:02

        לא אחת שמעתי את יגאל תומרקין טועה בלשונו.
        גם יוסי ביילין ושמעון פרס, רחמנא ליצלן, נתפסו בקלקלתם, תוך שהם מעוותים את השפה העברית.
        אז?
        אנשים הם אנשים והם גם טועים, בלי שום קשר למוצאם או למינם.

        הגב לתגובה זו

    • מי למשל? מרדכי ואנונו? (ל''ת)

      עדי, 16/01/08 11:14

      הגב לתגובה זו

    • צודק!! דווקא גאונים הם מא אגוצנטריים ופגועים בנפשם (ל''ת)

      שירה, 16/01/08 12:18

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לאחימאיר שתומך בפיטום אווזים אכזרי אין זכות לדבר על מוסר!!! (ל''ת)

    אורן, 16/01/08 09:06

    הגב לתגובה זו

    • באמת טיעון לעניין ! אולי תגיב ב''הארץ'' ? (ל''ת)

      muli, 16/01/08 10:23

      הגב לתגובה זו

    • כל פעם אותו דבר - פיטום אווזים לא נמאס לך מהשטות הזו כבר ???

      ציון, 16/01/08 12:11

      אורן נמאסת, אם אין לך משהו לעניין אל תגיב.

      הגב לתגובה זו

    • כתוב: ''מי שמלבין פני חברו ברבים אין לא חלק לעולם הבא כנסו

      שירה, 16/01/08 12:47

      חבל שהתתגובות אינןן ענייניות. כתוב שיש ארבעה סוגים של בני אדם שהשם יתברך שונא ובקצור הם נקראים ''חשמל'' (הלכות לשון הרע של החפץ חיים זצ''ל) ואלה הם: ח--חנפנים ש- שקרנים מ - מדברי לשון הרע ל- ליצנים. כל אחד עלול למצא את עצמו באחת מ''המעלות'' האלה.

      הגב לתגובה זו

    • מוקיעה כל התומך בפיטום אווזים. מצמרר. לא ידעתי. זה יטיף מוסר?? חרפה (ל''ת)

      בת אדם, 17/01/08 01:11

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תגובתו של יעקב אחימאיר מעוררת סלידה עמוקה, גועל וקבס!

    אחד שאיכפת לו., 16/01/08 08:49

    וזוכרים היטב את מוצאך הרביזיוניסטי, השקפת עולמך הלאומנית-ימנית-קיצונית, גזענית ופאשיסטית-יהודית כך שאיננו מופתעים כלל מתגובתך הנפלצת לצעדו המבורך, האציל ,של דניאל ברנבוים!

    הגב לתגובה זו

    • ווואו. תגובה שמאלנית עניינית וחכמה !!! (ל''ת)

      ביזי, 16/01/08 09:04

      הגב לתגובה זו

      • אל תתרגש ממנו, הוא הטרול החדש של NRG

        טרול ווטש, 16/01/08 09:45

        איפה נעמן השפוי?

        הגב לתגובה זו

        • נעמן השפוי

          אפי, 16/01/08 10:03

          נסע לפורטוגל ביחד עם נועמי.

          הגב לתגובה זו

        • ליהודי,יהודי,יהודי,יהודי,יהודי,יהודי,יהודי,יהודי:

          אחד שאיכפת לו, 16/01/08 10:04

          תגובתך - תגובה אינט-לגנטית מאינט-לגנט טיפוסי, פאשיסט יהודי ונבזה.
          ועוד: שמח מאד שערבים גאים בי - מאשר מיהודי מנוון, כמוך!

          הגב לתגובה זו

          • מקווה שזה שאיכפת לו, יפגע בפיגוע, ואז...

            אחד שלא איכפת ל, 16/01/08 10:34

            ...לא יהיה איכפת לאף אחד.
            אתה ''אינטליגנט'' דגראנט, מסומם והזוי, יותר מסוכן מארכי מחבל !

            הגב לתגובה זו

          • בוודאי שהערבים גאים בך-אותה האינטלגנציה,אותו התרבות והמנטליות

            יהודי, 16/01/08 10:37

            מקומך עם אחיך בעזה ולא במדינת יהודים

            הגב לתגובה זו

          • יחזקאל, אולי תרגע ובוא הביתה (ל''ת)

            דורית, 16/01/08 14:15

            הגב לתגובה זו

    • תגובה ל6 - מילים גבוהות מאדם קטן ! (ל''ת)

      dkfir, 16/01/08 09:05

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ל-dkfir: דבריך - מילים נבובות מגמד קטן! (ל''ת)

        אחד שאיכפת לו., 16/01/08 09:18

        הגב לתגובה זו

    • ''אינטלגנציה'' וסיגנון שמאלני טיפוסי. הערבים גאים בך (ל''ת)

      יהודי, 16/01/08 09:37

      הגב לתגובה זו

    • דניאל, רד מהמקלדת

      No, 16/01/08 10:52

      ואל תחזור לכאן יותר, תודה

      הגב לתגובה זו

    • מסכים !! תודה לכל התומכים (ל''ת)

      יאסין, 16/01/08 11:12

      הגב לתגובה זו

    • ל--6 : דבר לגופו של ענין ולא מי היה אביו של יעקב (ל''ת)

      אלי גלבוע, 16/01/08 12:14

      הגב לתגובה זו

    • השמאל שאינו יכול להתמודד עם טיעוני אחימאיר - מנבל מילים (ל''ת)

      אחימאיר צודק, 16/01/08 12:26

      הגב לתגובה זו

    • מתאים לשמאל להגיב בחולניות נוטפת (ל''ת)

      סופי מרסו, 16/01/08 14:14

      הגב לתגובה זו

    • אחימאיר גאוותי (ל''ת)

      גודמן, 16/01/08 20:16

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הצעת חוק - שלילת אזרחות ישראלית לבעלי אז' פלשתינאית

    דיוויד ש., 16/01/08 08:44

    אחימאיר צודק, עד לאן הגענו. חבל שהרש''פ לא מוגדרת כמדינת אוייב - כך היה לנו קל יותר לשלול ממנו את אזרחותו הישראלית שאינו ראוי לה.

    הגב לתגובה זו

    • לדייויד-5: הצעת חוק לשלילת אזרחות ישראלית למציע הצעה כזו! (ל''ת)

      אחד שאיכפת לןו., 16/01/08 09:05

      הגב לתגובה זו

      • אתה חי במציאות אחרת

        לאחד שאיכפת לו, 16/01/08 11:30

        לפעמים אני ממש לא מבין, כיצד אנשים אינטילגנטים ומשכילים מצליחים לייצר כזו חד-גוניות ומונוטוניות בצורת החשיבה שלהם.
        עיוורון פשוט מוחלט והכחשה מוחלטת של המציאות, בניגוד לכל הגיון.
        כואב לך על הפלשתינים? גם לי כאב.
        כואב לך על המחסומים?גם לי כאב.
        כואב לך על העוני? גם לי כאב.
        כואב לך על ההרג? גם לי כאב.
        אבל כשמבינים ש:
        הפלשתינים לא מעוניינים בקיום שלהם אלא בהכחדה שלנו.
        שהמחסומים עוצרים פצצות מטורפות אנושיות.
        שהעוני הוא החלטה שלהם והם הביאו אותו על עצמם.
        שההרג הוא תגובה שלנו להרג בנו.
        שהפלשתינים הם ממשיכי הדרך של גבלס ואדולף, היידריך ושפר
        אז כבר לא כואב, ממש לא כואב.

        הגב לתגובה זו

        • לנסח טוב יותר...

          לא יכולתי..., 16/01/08 15:12

          תשובה מעולה מאת זה שכתב לאחד שאכפת לו....

          הגב לתגובה זו

    • אז מה? יש הרבה מידי יהודים אנטישמיים. יותר מתאים להפגין ולהחרים (ל''ת)

      את האנטישמים, 16/01/08 10:08

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גאונות במוסיקה חלמאות טפשות בחיים

    דן, 16/01/08 08:33

    התנהגותו של ברנבוים מביאה למסקנה שהוא פשוט אידיוט

    הגב לתגובה זו

    • גם טפשים יכולים להיות מסוכנים. צריך להחרים אותו ו (ל''ת)

      עי, 16/01/08 10:10

      הגב לתגובה זו

    • ווגנר עצמו הוא דוגמא לכישרון במוזיקה וכישלון כאדם (ל''ת)

      אודי, 16/01/08 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אין עם ,לאורך כל ההיסטוריה , שלא קמו ממנו בוגדים . (ל''ת)

    לא בגדתי, 16/01/08 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    האשמה בנו.

    דורון ספקטור., 16/01/08 07:37

    את כל האשמה צריך להפנות לכיווננו.
    אנו אשמים בזה. והכל בגלל ''הדמוקרטיה''.

    אם הינו מעיפים לכל הרוחות את אבנרי, אלוני גלאון ואת כל שאר השמאל הקיצוני. לא הינו זוכים לאנשים מעצבנים כמו ברנבוים ושאר הגועל נפש.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לכל מילה . (ל''ת)

      אלקס, 16/01/08 09:09

      הגב לתגובה זו

    • איך מעיפים בני אדם לכל הרוחות?

      נביל, 16/01/08 10:03

      אף אחד עוד לא המציא טכניקה זו. מה כן ניתן לעשות בכדי למנוע מתורת השקר של השמאל היהודי מלהתפשט ולצרוב את לבבות בני הנוער?

      התשובה פשוטה: יש לאסור בחוק את הפצת תורה זו. את אלו שכבר נגועים בה, יש לרכז ב''מחנות נופש לחינוך מחדש''. את אלה שלא ניתן ל''חנך'' יש להגביל את תנועתם ברחבי המדינה...

      איני מקבל את קביעת הכותב שביילין הוא ציוני (ציטוט מידלין). אין להחשיב יהודים כציונים באם הם מתחנפים לאויב ומציעים לו את אדמות עם ישראל הכוללות את: חצי האי סיני, חצי משיטחה של לבנון, מרבית משיטחה של סוריה, ירדן וכמובן את כל השטחים שצה''ל שיחרר במלחמת ששת הימים.

      ומה עם הבעת דעות באופן דמוקרטי? כמובן תמיד ניתן להביע דעה, אבל מה שראשי השמאל היהודי עושים, זה לא הבעת דעה, זו בגידה ושיתוף פעולה עם האויב.

      כאן אני מביע את דעתי, איני נוקט בצעדים נגד הבוגדים, צעדים יש לנקוט רק בחוקה שנתמכת ע''י רוב הבוחרים בעם. זו דמוקרטיה ללא בוגדים.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    חידון טריויה: מי כתב מפנקסו של פשיסטאן? (ל''ת)

    שמעון, 16/01/08 06:35

    הגב לתגובה זו

    • אתה יכול לסתור טיעון אחד שלו? (ל''ת)

      ראובן, 16/01/08 12:27

      הגב לתגובה זו