• 53.

    אן שום פיתרון באופק (ל''ת)

    פקק תנועה, 16/01/08 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ביבי כבוי אין לו חשק לנהל את המדינה הוא פוחד מהתמודדויות והכרעות (ל''ת)

    אחד שמכיר!!!, 15/01/08 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לעולם ה' דבריך ניצב בשמיים

    אנטוני הופקינס, 15/01/08 21:39

    ויאמר הכלו המים?

    הגב לתגובה זו

    • המאורות עדיין לא כבו. עדיין... (ל''ת)

      ישראל, 15/01/08 23:55

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולי לתת להם את האזימוט של שייח מוניס (ל''ת)

    Avi Ecuador, 15/01/08 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בקשר לירי בגבעת השלושה

    תמר, 15/01/08 20:10

    בושה לנו ולצבא כזה שלא מחסל ומרסס את מי שצריך לרסס להם את הכפרים מלמעלה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ביבי, גייס כמה ביבונים ותתחילו לשרוף צמיגים.

    יש מצב, 15/01/08 19:59

    אבל בזהירות.
    הביבונים טובים בהתפרעויות בכדורגל, במועדון, בבתי חולים. כשיש קרבות אמיתיים הביבונים מתחבאים. כשהקרב נגמר הם ומנהיגם הדמגוג יוצאים מהחורים ומתחילים לקלל את הלוחמים.

    הגב לתגובה זו

    • שימו לב כמה מגיבים בתשלום יש פה נגד מי שמוביל בכל הסקרים

      רמי לוי, 15/01/08 20:09

      ידוע שהקרן החדשה לישראל משלמת 1500 יורו בחודש למגיבים מטעם קדימה פה,במימון אירופי עויין,אז אין מה להתרגש מהם
      כנסו לגוגל ותקראו על הקרן החדשה לישראל

      הגב לתגובה זו

      • וכמה ביבי משלם לך? מהקרן הישנה לישראל? (ל''ת)

        אורן, 16/01/08 01:06

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    ביבי, גייס כמה ביבונים ותתחילו לשרוף צמיגים.

    יש מצב, 15/01/08 19:59

    אבל בזהירות.
    הביבונים טובים בהתפרעויות בכדורגל, במועדון, בבתי חולים. כשיש קרבות אמיתיים הביבונים מתחבאים. כשהקרב נגמר הם ומנהיגם הדמגוג יוצאים מהחורים ומתחילים לקלל את הלוחמים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    האם נתניהו יגיע ל 50 מנדטים בבחירות הבאות?עם קריסת שאר המפלגות?

    גבי, 15/01/08 19:59

    ההתרסקות הצפויה של קדימה,ש''ס,ישראל ביתנו,גימלאים,משאירה המון מנדטים פנוים,כולם עוברים לנתניהו?

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו יש לו את הגרעין הקשה של 12 מנדטים ולא יותר.

      benzi. a, 15/01/08 21:11

      המנדטים הרבים שיתפנו אם יתפנו בכלל הם אותם המצביעים שרצו להצביע לאריק שרון. והם מיועדים לציפי ליבני. ונתניהו? שימשיך עם מלא האורגזמה שלו ביחד עם ארוכי האזניים שמתלהמים סביבו.

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאנחנו מאוכזבים מהנבילות, נתניהו מאכזב יותר. אופורטוניסט. (ל''ת)

      ישראל, 15/01/08 23:59

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    עכשין פינוי של תושבי שדרות (ל''ת)

    נעמה השפויה, 15/01/08 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מגיע לנו אולמרט. לכל מדינה יש את ההנהגה שמגיעה לה.

    זיגי אמסלם, 15/01/08 19:54

    אל תאשימו את אולמרט, אנחנו אשמים...
    רופאים ישראלים מסייעים בעזה...מגיע לנו.
    אנחנו, ש''מתים'' לשלום בכל מחיר.
    אנחנו, שאדישים לסבל בשדרות, אבל מתייסרים אם נהרג ''חף מפשע'' אצל האויב.
    אנחנו, שמתייסרים אם לאויב אין מספיק דלק, חשמל מזון או תרופות.
    מגיע לנו אולמרט. לכל מדינה יש את ההנהגה שמגיעה לה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה אתם דורשים מהממשלה הזו?

    עברי, 15/01/08 19:45

    ראש הממשלה חשוד ונחקר בפלילים,ממלא מקומו ,עברין מין שהורשע בבית משפט,חברו הטוב של ראש הממשלה שהיה שר אוצר יורשע כנראה בגנבות ומעילות,עדרי, בלילה,הנגבי,שרים שנחקרים .
    מה אתם מצפים מחבורת המושחתת הזו?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    איזה תענוג שכל מי שבגד בליכוד ועבר לקדימה מחפש עבודה!

    יש צדק, 15/01/08 19:41

    כל הבוגדים שעברו לקדימה מתים לחזור לליכוד

    הגב לתגובה זו

    • אין כזה דבר ''בגד'' בליכוד

      תיקון, 15/01/08 19:55

      הליכוד הוא לא ישות שאפשר לבגוד בה.
      זה אוסף של משתמטים, אלימים, מנבלי פה, פרימיטיבים, מושחתים והורסי כל,

      הגב לתגובה זו

    • אין ולו מפלגה אחת ישרה. כולם מושחתים רודפי בצע. סוף הדרך. (ל''ת)

      ישראל, 16/01/08 00:01

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    זה הקדימון...חכו עד שיהיה ''שלום''. יהיה הרבה יותר גרוע... (ל''ת)

    מולך השלום, 15/01/08 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הגיעה הזמן לכבוש את עזה מחדש

    ירדן גרינבוים, 15/01/08 19:38

    דם יהודי הוא לא הפקר!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ראש העיר צודק

    הוזה, 15/01/08 19:38

    זהו הפתרון היחיד והיעיל. בנוסף לפגיעה במחבלים עוזריהם ,ממשלת החמס'',בכל פעם שמופגזת עיר אזרחית ,יש להנחית 5 פגזים לתוך הישובים האזרחיים שלהם,זה יהיה תג המחיר שלא יוכלו לעמוד בו.
    אין צורך להכנס פנימה ולסכן את חיילינו לשוא.
    לפני נקיטת צעד זה יש להודיע לכל העולם שאנו נותנים להם שבוע זמן,ולאחר מכן נסיר את הכפפות.
    מספיק להיות יפה נפש ולנסות למצא חן בעיני אחרים, בעוד אזרחינו ניקטלים.אף מדינה בעולם לא היתה מתנהגת כמונו,התאפקות של 7שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הגיעה הזמן לכבוש את עזה מחדש

    ירדן גרינבוים, 15/01/08 19:38

    דם יהודי הוא לא הפקר!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הגיעה הזמן לכבוש את עזה מחדש

    ירדן גרינבוים, 15/01/08 19:38

    דם יהודי הוא לא הפקר!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רק בעזה ישנים ללא הפרעה.

    יעקב, 15/01/08 19:35

    אם המדינאים החליטו לוותר על המדינה שיעשו זאת בבת אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    19 לא מספיק צריך 200

    גלעד, 15/01/08 19:30

    אחרת לא נצא מהמעגל הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    קסאם

    ViTaL, 15/01/08 19:26

    כרגע היה עוד צבע אדום+כיבוי האורות בעיר שדרות

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יאללה ביבי, תלהים אותנו קצת.

    סטירה מציאותית, 15/01/08 19:23

    ביבי, שלח כמה ליכודניקים להלחם !
    הליכודניקים: ''אנחנו לא לוחמים במי שיורה חזרה. אנחנו לא פריארים של אף אחד. אז שהסמולנים ילכו להלחם. אנחנו נסתפק בקללות על הלוחמים והמפקדים שלא מספיק טובים לטעמנו. מקסימום נתפקד כתומכי לחימה'' (מה שאומר שציוד, תחמושת, אוכל ומים לא יגיעו לקו כי האפסנאי הליכודניק רשלן ועצלן והנהג הליכודניק מפחד להתקרב לקו).

    הגב לתגובה זו

    • ואם לא היה לך את ביבי הנחשל, על מי היית טופל את כשלונותיך? עלוב. (ל''ת)

      ישראל, 16/01/08 00:03

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    שגבתה את חייהם של 19 פלסטינאים?

    NY, 15/01/08 19:21

    מה זה גיבוב המילים הזה?
    חיילי צה''ל פעלו נגד מחבלים והרגו 19 מהם, לחיילינו שלום!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איפה התותחים שלנו? איפה המרגמות? להפגיז את עזה! (ל''ת)

    איתם, רק בכוח!, 15/01/08 19:18

    הגב לתגובה זו

    • אסור,בג''ץ ובייניש לא מרשים את זה (ל''ת)

      גבי, 15/01/08 19:31

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    האם שלומי אלדר הוא שתול של החמאס בערוץ 10?

    שאלה, 15/01/08 19:14

    האם זה מקובל שערוץ 10 הישראלי מעסיק איש חמאס שתומך כל כך בעמדות החמאס בטלוויזיה הישראלית?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ביבונים,הקרוק נביא,הקרוק נביא.

    יגאל כהן, 15/01/08 19:11

    לא אמר הקרוק:החמאס,קסאמים,
    חמסטן,חוטיניסטן,לכו לעבוד,
    בולשביקים,אשקלון,שדרות,
    בן גוריון,5דקות מכפר סבא וגו'?
    אמר חמאס?
    אמר.
    אמר :קסאמים?
    אמר.
    אז הקרוק נביא,הקרוק נביא.,
    דכתיב:''ריזק איל אהבל על אדומי התחת''.
    וחוץ מזה,אולמרט,עיוור לסכנה,
    היידה שרה.

    הגב לתגובה זו

    • מי זה המשוגע יגאל כהן? מישהו יודע? (ל''ת)

      רופא, 15/01/08 19:34

      הגב לתגובה זו

    • ואם הקרוק לא היה אומת זאת היית מאמין שמפגיזים אותנו? (ל''ת)

      ישראל, 16/01/08 00:05

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אתמול שודר בערוץ ''דוקו'' הסרט: ''כבולים בכבול'' - המספר על שני

    שנאת חינם, 15/01/08 19:11

    היהודים האחרונים שנותרו בבירת אפגניסטן קאבול, המתגוררים בבית הכנסת הנטוש - ושונאים זה את זה שנאת מוות (עד שבאמת אחד מהם מת מקור בלילה).
    האם זה עלול להיות סוף היישוב היהודי בציון ?

    הגב לתגובה זו

    • כן,,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      מבין, 15/01/08 23:46

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שהתשובה היא: כן! (ל''ת)

      ישראל, 16/01/08 00:07

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    תמונה אחת שווה אלף מילים

    ח', 15/01/08 18:59

    פשוט להפיץ במייל ובכל אתר אפשרי.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תרגישי טוב (ל''ת)

    מאיה, 15/01/08 18:53

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    המחדל של אולמרט בעזה זהה למחדל שלו בלבנון

    אחד, 15/01/08 18:44

    מה אולמרט וברק מנסים להשיג שם בדיוק? הרי אפילו לגבי אשכנזי זה לא ברור. ולמה שיהיה?
    גם בעזה וגם בלבנון אין כל תוחלת לפעילות צבאית. פעילות אינטנסיבית, כולל כיבושית, שנמשכה עשרות שנים, הולידה בשני המקרים שכול וכשלון. ועכשיו עזה כלבנון.
    בשני המקרים (הייתה) חייבת להתנהל פעילות דיפלומטית כדי להגיע להסדר מדיני ובשני המקרים זה לא נעשה (עזה) או נעשה באיחור טראגי (לבנון). מה מטרת המבצעים המיוחדים אם לא להגיע למצב של הדברות? הרי כשקמה ממשלת החמאס הודיעה על נכונותה לדבר על קווי 67 (תנאי התחלה למשא ומתן). הרי גורמים בחמאס מוכנים להודנה. למה בדיוק אנחנו מחכים? גיור המוני?

    הגב לתגובה זו

    • דבר אל הלמפה

      הדיפלומט הצוחק, 15/01/08 19:26

      מתי אצלכם בשמאל ההזוי תבחינו שכבר יצאנו מעזה כמעט לפני שנתיים???
      קרא אותי שנית ולאט י-צ-א-נ-ו מעזה!!
      אין כיבוש ואין בטיח!

      לכן גם לא צריכה להיות סיבה לירי קסאמים, פצמ''רים או אגירת נשק.

      לדבר עם החמאס? בסדר גמור. תביעת היסוד שלהם היא שנסתלק מכל שטחי א''י. הקטנה, הגדולה, הכובשת והנכבשת. כולה! הם לא אומרים את זה מהיום. הם אומרים את זה מהדקה שסיימנו את ''הכיבוש'' ויצאנו מעזה. מהרגע שהחמאס עלה (בבחירות דמוקרטיות) לשלטון.

      גם את זה לא שמעו אצלכם בשמאל הקיצוני?

      הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר שטוית. כל ההיסטוריה האנושית מוכיחה את זה, לא רק הישראלית.

      אייל, 15/01/08 19:38

      כיבוש דרום לבנון במלחמת שלום הגליל והשהייה בה לאורך השנים הסירו את האיום מעל הגליל כל עוד ישראל ישבה שם. ברק ברח מלבנון בגלל יפי נפש כמוך, שמצד אחד לא יכלו לסבול את האבידות שלנו, ומצד שני היו נעבכים מדי כדי להסכים לבצע את מה שבאמת היה דרוש שם כדי לצמם את האבידות שלנו.

      אז ברחו מלבנון, נסראללה יצא בנאומו המפורסם על ''כורי עכביש'' וקיבלנו עקב כך את האינתיפדה השנייה, כי הבינו הערבים שתחת כוח אנחנו מתקפלים. יפות הנפש שלך ושל כמותך עלתה ל-1500 ישראלים בחייהם ולעוד אלפים רבים בבריאותם.

      יצאנו מעזה בהתנתקות ושוב הבינו הערבים שאנחנו פחדנים שבורחים. שדרות סופגת טילים נונ-סטופ, ושוב קמים יפי נפש כמוך שטוענים שצריך להתרפס מולם על מנת שיפסיקו.

      את הדוגמה הבולטת ביותר, המרהיבה ביותר לכישלון המוחלט של התיאוריה המטופשת שלך ניתן דווקא לראות במה שקרה בעשרת השנים שקדמו למלחמת העולם השנייה. היטלר התחמש, צ'רצ'יל זעק שצריך לעצור אותו בכוח ומייד, אבל חבורת יפי נפש כמוך סברו שניתן לרצות אותו ולהניע אותו מתוכניותיו בדרכי נועם. שישה מיליון יהודים שילמו על כך בחייהם.

      אז תלמד, חביבי, על טבע האדם, כדי שתבין שאתה כרגע אידיוט. יש בעולם רשע. רשע תהומי, שפשוט קיים ללא סיבה הגיונית. כמו שקיים טוב בעולם, קיים הרשע, שמקורו באגו האנושי. עוד לא קרה בכל ההיסטוריה האנושית שמישהו הצליח לעשות שלום עם הרשע הזה, המתגלם מחדש בכל דור ודור. השלווה שקיימת כיום באירופה, קיימת אך ורק כי ריסקו לגרמנים את הצורה וטחנו אותם לאבק. זו השיטה היחידה שעובדת.

      אם אתה עדיין חושב שאתה יכול לדבר אל ליבם של החמאס ולהגיע איתם להסכם ולהבנות - אתה פשוט דפוק לחלוטין בשכל.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    האמת שאסור לסכן את ילדינו החיילים

    נפעל בזהירות, 15/01/08 18:43

    בשביל כמה זקנים וסתם אזרחי שדרות.
    האזרחים צריכים להוות חומת מגן לצבא שחלילה לא יקרה להם כלום

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פעם , שהצבא לא היה צבא כזה וכאילו ממשקפי הפוליטיקה

    זוכרים?, 15/01/08 18:41

    הייתה תפיסה שאת המלחמה יש לערוך על שטחי האויב.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תיקשורת תנו קצת כבוד לחיילי צה''ל הנלחמים במחבלים

    גדעון אריאלי, 15/01/08 18:41

    חמושים ולא הורגים סתם 19 ''פלשתינאים'' .מה קרה לכם?לנו?לחברה המחורינת שלנו שמתוכה צומחת תיקשורת כזו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולמרט מנהל מלחמה 2 - סכנת נפשות לאזרחים וחיילים

    בפיקוח קונדוליס, 15/01/08 18:37

    כמו במלחמת לבנון 2

    האמריקנים נתנו אור ירוק לפעולה מוגבלת לפי הנחיתיהם, שאולמרט בכלל לא מבין

    והדביל הולך לעשות משהו - בשביל הבטחת עתידו הפוליטי האישי

    חיילים יהרגו - אזרחים יהרגו ויפגעו -- הכול בשביל דביל אחד לא מתאים שיושב בראש!!

    ותודה לעובדיה ליברמן גמלאים וברק שמאפשרים לו להרוס להרוג ולפגוע באזרחי ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא מבין את הצבא הזה ולא את מי שמתווה לו את הפעילות

    לוחם במילואים, 15/01/08 18:35

    למה לא להעלות מסוק קרב ולרסס את האיזור ממנו נורית אש הצלפים?? הם כבר יושבים שם כמה שעות, יורים, הורגים ומצדנו- כלום. כל הסיפור הזה - נשגב מבינתי!!

    הגב לתגובה זו

    • מה נשגב מבינתך? שהמושחתים בשלטון מוכנים להרוס את המדינה עבור רווח פ (ל''ת)

      ישראל, 16/01/08 00:12

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה לא יודע למה?

      אומר, 16/01/08 00:37

      כי ליד החמושים ,ישנם אזרחים פלסטינים,שלדעת צה''ל הם חפים מפשע,ולכן אם ירססו כמו שאתה אומר,יש סיכוי שהם יפגעו--ולכן צה''ל לא עושה זאת-כי אסור לפגוע ב''חפים מפשע'' (אלק--הם בכוונה עומדים שם כדי לשמש מגינים אנושיים למחבלים)
      דרך אגב זה מה שקרה גם בלבנון 2 -ולכן הפסדנו

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולמרט עושה הכל שקסאמים יפלו גם על

    מזרחן, 15/01/08 18:34

    רמת אביב ושיינקין, אבל אז הוא כבר יהיה בחו''ל עם הילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    איזה תמונה....שדרו לכל העולם (ל''ת)

    צחי, 15/01/08 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הייתי רוצא לקרוא:מטח פצצות,טילים ופצמרים נחתו בכל רצועצ עזה בשל ירי (ל''ת)

    מהרצועה לישראל, 15/01/08 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה לא צודק שפושעי אסון אוסלו גוש קטיף הפוגרום בעמונה לא בבית הכלא

    רוצים צדק, 15/01/08 18:20

    זה לא צודק שפושעי אסון אוסלו גוש קטיף הפוגרום בעמונה לא בבית הכלא
    מתי הם יועמדו לדין?

    הגב לתגובה זו

    • הפושעים האמיתיים הם הדתיים שלא היו שותפים להקמת המדינה ולא שומרים (ל''ת)

      עליה הם פרזיטים, 15/01/08 18:33

      הגב לתגובה זו

      • הצחקתנו. אתם שומרים על המדינה? אתם נותנים אותה לאויבינו בחינם (ל''ת)

        ישראל, 16/01/08 00:14

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    הפגנות רציניות

    גיא, 15/01/08 18:18

    לא הגיע הזמן לצאת לרחובות?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הפגנות רציניות

    גיא, 15/01/08 18:17

    לא הגיע הזמן לצאת לרחובות?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גידמאק תקים עיר אוהלים לפליטי אשקלון ושדרות

    קריאה לגידמאק, 15/01/08 18:11

    איפה שהוא במרכז המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תספרו את האמת לציבור: 2 גראדים באשקלון, 20 רקטות על שדרות והסביבה (ל''ת)

    נמאס מהכסת''ח, 15/01/08 18:06

    הגב לתגובה זו

    • לא קרה כלום- זה לא נפל בשינקיין, אז הכל בסדר. (ל''ת)

      המטיף, 15/01/08 18:14

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לא במקום - בת''א התפוצצו אוטובוסים לא מזמן....אז בבקשה (ל''ת)

        צחי, 15/01/08 18:31

        הגב לתגובה זו

        • נכון, ובגלל שזה היה

          עמי, 15/01/08 19:08

          נכון, ובגלל שזה היה בת''א המדינה עשתה הכל ופתרה את הבעיה (היום אין כאלה נכון?) אז למה את בעית שדרות לא?

          הגב לתגובה זו

          • אתה רוצה להשוות גם את כמות הנפגעים? (ל''ת)

            אורן, 16/01/08 00:59

            הגב לתגובה זו

  • 11.

    כנראה שרק המשיח יכול להציל אותנו! (ל''ת)

    ימני הזוי, 15/01/08 18:04

    הגב לתגובה זו

    • רק הפסקת הכיבוש תציל אותנו !

      שמאלני הזוי, 15/01/08 18:21

      רגע, בעצם כבר הפסקנו את הכיבוש בעזה.. אופס.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק מר ביטחון בנימין נתניהו יציל אותנו!

    מר ביטחון, 15/01/08 18:00

    האיש שעצר את טרור האוטובוסים של אוסלו ,שהפציץ את קוו החשמל בבירות ,שצפה את חמסטאן ,והציל את הכלכלה ,הוא המנהיג שלי
    בזכותו יש לאלפי אנשים עבודה היום
    תודה מר נתניהו

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו מושחת כמו אולמרט. לא עושה דבר למן אזרחי ישראל. רק מחכה להזדמ (ל''ת)

      ישראל, 16/01/08 00:16

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מורשת שרון מתבררת כהרסנית עוד יותר ממורשת אוסלו (ל''ת)

    התכרבלנסות, 15/01/08 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הצמח ריסק את צהל עם גירוש היהודים לערוק מהצבט אם לא יכריז שלא (ל''ת)

    יישתתפו בגירוש, 15/01/08 17:45

    הגב לתגובה זו

    • הצמח היה צריך להעיף אותכם משם מזמן .התרגלתם לחיים טובים על חשבון (ל''ת)

      הקופה הציבורית., 15/01/08 18:07

      הגב לתגובה זו

      • וכמה עולה כל תקיפה כעת בעזה לקופה הציבורית? פי 10 (ל''ת)

        השקר הממוחזר, 15/01/08 18:15

        הגב לתגובה זו

        • אותו דבר כמו שהייתם שם רק פחות הוצאות של 2 אוגדות (ל''ת)

          אורן, 16/01/08 00:58

          הגב לתגובה זו

      • היצוא שלנו העשיר את הקופה הציבורית

        שטפו את מוחך, 15/01/08 18:45

        כדי שפארזיטים כמוך בת''א יוכלו לשבת בשינקין ולדאוג לתחת שלהם בלבד.

        הגב לתגובה זו

        • וכמה עלתה השמירה עליכם? ההקלות במיסים?

          אורן, 16/01/08 00:58

          הנזק הבינלאומי? דם החיילים?

          כמה זה עלה?

          היו בכלל מגבלות על עובדים זרים אצלכם?

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולמרט - רק לא להסתבך (ל''ת)

    וינוגרד, 15/01/08 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תודה לצמח ומופז שהפקירו את ציר פילדלפי (ל''ת)

    דם על הידיים, 15/01/08 17:44

    הגב לתגובה זו

    • מופז הפקיר את מדחת יוסף (ל''ת)

      לא שוכחים, 15/01/08 18:46

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולמרט שוב משרלט מלחמה - סכנת נפשות האיש הזה (ל''ת)

    עדיין ראש ממשלה, 15/01/08 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    המתקפה היתה צפויה. מקווה שלכולם שלום (ל''ת)

    דואג, 15/01/08 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שוב השמאל מכניס אותנו למלחמה שהיא רוצה להפסיד !!!!!!!!!

    אריאל, 15/01/08 17:42

    שמאל שמנצח במלחמה מפסיד מאות אלפי בוחרים ערביים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    דרום הארץ כולו מופגז,ובעזה מסתובבים חופשי ברחובות

    תכלס, 15/01/08 17:39

    למה היהודים במקלטים ובעזה מסתובבים חופשי ברחובות?

    הגב לתגובה זו

    • מר תכלס, למה אתה חושב שבעזה הולכים חופשי ?

      שאלה, 15/01/08 19:31

      האם זה מה שהדמגוג רוקד על הדם ביבי מטפטף לך ? תפסיק לשים לב לצריחות ההיסטריות של ביבי ושל האוהדים שלו.
      יורדים על עזה כמו שצריך.

      הגב לתגובה זו

      • יורדים על עזה כמו שצריך? את זה טפטף לך יגאל כהן מהרחובות? (ל''ת)

        ישראל, 16/01/08 00:19

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    מפירות ה''שלום'' של הסכם אוסלו

    הפרשן, 15/01/08 17:32

    לא לשכוח מתי הכל התחיל. הכל התחיל מההסכם עם כנופיות של מחבלים שהביא עלינו השמאל בראשות שמעון פרס, יצחק רבין ז''ל, יוסי ביילין ויוסי שריד. לאותו הסכם קוראים הסכם אוסלו והוא נחגג בזמנו בפאר רב ובאופוריה בלתי נגמרת בתקשורת הישראלית ועל מידשאות הבית הלבן.

    הגב לתגובה זו

    • גם להתנחלויות יש משקל חביבי... אלי אפילו יותר... (ל''ת)

      אורן, 16/01/08 00:28

      הגב לתגובה זו