• 71.

    גם לנו יש צלפים (ל''ת)

    התגובה צריכה לה, 16/01/08 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    בעקבות רציחת המתנדב היינו צריכים להשמיד את עזה,

    גודמן, 15/01/08 23:55

    אגב בארנבוים כבר משתתף בירי לעבר שדרות,או שאחיו החדשים מעבירים לו קןרס פיגוע???

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    זה עוד כלום. הממשלה משלה את כל אזרחי המדינה לא רק את תושבי שדרות

    יויו, 15/01/08 16:41

    לידעת כולם. הבטן הרכה ביותר היא כביש 6. שם בנו חומה (כאילו. אתם מבינים) שם הזדרזו כדי להשלות. אבל מי שמבין יודע שמצריחי המסגדים מעברה השני של הגדר יכול צלף לפגוע בקלות בנוסעים (או העוצרים בכביש בשל תקלה) זה יהיה אמצעי הלחץ הבא על ממשלת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הפלסטינים רוצים מדינה במקום ישראל ולא לידה.... (ל''ת)

    אאורקה מצאתי..., 15/01/08 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    פושעי אוסלו פשעיכם קשים מנשוא את פועי המילחמה ארורים (ל''ת)

    גל, 15/01/08 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אריק תראה מה עשית לנו!!! (ל''ת)

    איפה הבושה, 15/01/08 15:26

    הגב לתגובה זו

    • שאלה טובה. איפה הבושה? (ל''ת)

      קיבוצניק., 15/01/08 18:54

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    על איזה כיבוש מחו הפעם לוחמיי החופש הפלסטינים? (ל''ת)

    בזיק, 15/01/08 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הרי לא מזמן העבירו להם משאיות עם נשק

    א, 15/01/08 15:13

    ונגד מי חשבתים שישתמשו בו ? הא ?
    ואם היה לכם ספק, אז הנה הם משתמשים בנשק הישראלי כנגד ישראלים, מצב כזה היה פעם ולא למדו לקח וזה ממשיך גם הפעם ובטוח שאם תהיה רגיעה של כמה חודשים, ממשלת ישראל תזרים להם עוד נשק ! זה בדוק, כי כבר היינו בסרט הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ירו??

    אההההההאיייי, 15/01/08 14:42

    אם היינו בעזה, זה לא היה קורה

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יש לשחרר את הצלף היורה תמורת פעמי השלום (ל''ת)

    ר, 15/01/08 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הקיבוצים מסכנים חיי אדם וחיילים לשווא. למה לא מתנתקים ומפנים אותם? (ל''ת)

    דיי להתיישבויות, 15/01/08 14:33

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך!!

      קיבוצניקית, 16/01/08 17:26

      אתה צריך להתבייש לך על הדברים הללו. מי מחנך יותר טוב מהקיבוצים לערכים, לכבוד ולשמירת הארץ??
      האם אתה יודע שרוב הקיבוצניקים הם לוחמים? האם אתה יודע כי רוב הלוחמים בצה''ל הם קיבוצניקים ביחס למעט הקיבוצים שיש בארץ?
      תתבייש לך!! אנו חוטפים את הקאסמים והמרגמות והריות! אם זה לא יהיה אנחנו זה יהיה אתם!

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    המשאיות עם חומת הבטון בדרך

    דני בלו, 15/01/08 13:58

    להקיף את הרצועה כולה בחומה בגובה 10 מטר, אחר כך לחתוך את האדמה מסביב ולדחוף את האי לים ליד מלטה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ישראל שולחת מתנדבים לקיני צרעות כדי לקבל אינטרנשיונל סימפטיה

    Yossi V, 15/01/08 13:36

    אם קיים הסיכון הקלוש ביותר שישראל מסכנת את חיי מתנדביה, אז מדוע לשולחם לעבר הסיכון?

    אבל ישראל כמו ישראל, רוצה להעצים את הנורא. ובינינו, אם כבר נהרגים אז אולי באמת כדאי שיהיו אלה זרים... עם רצח יהודים קשה לנו, אבל מתנדבים זרים...?
    כי כשזה מדובר במתנדב זר אז זה כבר לא רצח אלא סתם הרג והרוג...
    כי מה זה כבר איזב הרוג אקוודורי לעומת נצח ישראל...?

    הגב לתגובה זו

    • עלוב, ומעוות (ל''ת)

      בנאדם, 15/01/08 14:03

      הגב לתגובה זו

    • לא הבינט החלמאים שקיני צרעות צריך להשמיד

      Avi Ecuador, 15/01/08 15:00

      ואין צרעות

      הגב לתגובה זו

    • קשה לך שלא נהרג אזרח ישראלי? מנוול נאור ומתורבת... (ל''ת)

      ישראל, 16/01/08 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לערבים בשטחים ובארץ יש נשק.המדינה לא מרשה לישראלים להחזיק נשק הגנה

    כשהערבים יתקפו, 15/01/08 13:31

    צהל לא יגיע כדי למנוע שחיטה.
    צהל ימנע ויהדוף כיבוש.אבל לא צהל ולא המשטרה יוכלו למנוע שחיטה בתוך הארץ.
    רק החלטה לאשר לכלל היהודים, נשיאה והחזקה של נשק ימנע זאת.

    שהרי גם לעולם הפשע בישראל יש נשק מכול הסוגים בכמויות.
    לכן אין סיבה שרק לאזרחים לא יהיה נשק להגנתם בעת הצורך.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ו-15 בני אדם נהרגו היום במהלך פעילות צה''ל בצפון רצועת עזה.

    די להרג, 15/01/08 13:23

    חבל על כל אחד שנהרג.

    הייתי רוצה שכל אחד מאיתנו יחשוב לעצמו בכנות - אולי כבר מספיק לנו, והגיע הזמן לשנות את התקליט, להבין שאין מנצחים במלחמה הזאת, כולנו רק מפסידים.

    הגיע הזמן שנקום ונעשה החלטה אמיצה: לחדול מהכיבוש, הדיכוי, האלימות, לתת צ'אנס סוף-סוף לדו-קיום ואמון הדדי, ו-כן, למילה הגסה הזאת - ל ש ל ו ם ....

    (אמן כן יהי רצון, במהרה בימינו)

    הגב לתגובה זו

    • כמה קל לכתוב שטויות

      אברי, 15/01/08 13:44

      יש כלל פשוט:
      אם הפלשתינאים יניחו לנשק, לא תהיה מלחמה.
      אם אנו נניח לנשק, אנחנו לא נהיה פה.

      בקיצור, תתחיל להחליף אצלך את התקליט, ולהבין שאין פה סימטריה. גם אם נשב בשקט, הם ימשיכו את האש.

      נ.ב. - אנחנו כבר מזמן לא שולטים בעזה, אם שכחת...

      הגב לתגובה זו

    • תפנה לאחים שלך לא ליהודים

      בנאדם, 15/01/08 13:49

      היהודים כבר פינו את הרצועה ובכל זאת ממשיכים לירות עליהם.
      היהודים נתנו לכם אדמה, נשק ותקציבים ובכל זאת אתם יורים עלינו.

      את הרצונות האלו תעביר למערכת ההסתה (מוכרת גם כמערכת החינוך) של הרשות הפלסטינאית ותראה את התוכניות וההצגות שהם מעבירים לילדים ותראה את החינוך לשלום לעומת מה שקורה במערכץ החינוך הישראלית.

      אצלנו רק מחכים שיהיה שקט בשביל לתת לכם שטחים שאין שום סיבה שתקבלו, אבל ככה זה יהודים

      הגב לתגובה זו

    • איזו התלהמות, איזו שנאה, וכמה חבל

      שאתם לא רוצים, 15/01/08 14:11

      - היהודים פינו...
      - היהודים נתנו...
      - הפלשתינאים מסיתים...
      - הפלשתינאים רוצים להרוג...

      אנחנו כל-כך טובים, והם כל-כך רעים... - נו באמת....
      - איפה אתם חיים בכלל ?!

      בחייכם, תפקחו כבר את העיניים ותראו את המציאות כבר!!!

      הגב לתגובה זו

    • תביא חמאסניק שמסכים ל 2 מדינות ל2 עמים על הקו הירוק

      בלי דרישות לתוך, 15/01/08 14:27

      עד אז בכל עימות אלים יזום שלהם-הם יחטפו יותר.
      וטוב שכך.

      הגב לתגובה זו

    • הנה רעיון נפנה את ההתנחלויות ברצועת עזה

      תתעורר, 15/01/08 14:41

      השלום של השמאל הורג אותנו

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    בגלל זה אני מנגן לפלסטינים מארשים ומוסיקה מרגיעה.

    ד וואגנרבאום, 15/01/08 13:04

    כדי שיהיה שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חוסר אחריות לעבוד במקום כזה מסוכן!!! (ל''ת)

    שמואל, 15/01/08 13:04

    הגב לתגובה זו

    • מי כמוך יודע?!?!?

      קיבוצניקית, 16/01/08 17:31

      אתה, שאתה גר במקום כמו שדרות, אתה צריך להבין את המצב! חוסר אחריות לעבוד ולטפח שטח חקלאי המקום מסוכן, אך אתה בעצם גר באותו מקום מסוכן!! אלה חיי היום-יום שלנו, אני קיבוצניקית מעוטף עזה ואני יודעת בדיוק מה הסיכון והסיכון הזה שאתה קורא לו חוסר אחריות הוא כמו שאני ואתה נשב בבית ליד החלון ואם זה לא ירי זה יכול להיות קסאם או כל דבר אחר!

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    האם הבחור האומלל הודיע לרשויות הבטחון שהוא יוצא לעבוד במקום המסוכן (ל''ת)

    סמי, 15/01/08 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כמו התגובות של השמאלנים כאן, כך נראית המדינה - בדרך לאובדן מוחלט. (ל''ת)

    ימנית, 15/01/08 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אם הצלף יסגיר את עצמו הוא יוכל להשתחרר כבר בגל הבא של

    נחום, 15/01/08 12:58

    שחרור מחבלים עם דם על הידיים.סליחה תיקון, אני בטוח שימצאו קריטריון לשחרורו כי אין לו באמת דם על הידיים.הוא רק לחץ על ההדק.אני נשבע שאינני ציני.הוא גם עונה על הקריטריון של שחרור לעזה בלבד.בנוסף הוא גם אינו יהודי וזה מבטל לחלוטין את העניין של דם על הידיים.הלא כן, אולמרט דיכטר ואוחזי הכסאות האחרים?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לחזור לאמת היחידה - אין דבר כזה ''עם'' פלשתיני!!!! (ל''ת)

    משה, 15/01/08 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מחיר נמוך עבור ה''שלום''

    לא מתרגש, 15/01/08 12:54

    הוא בסה''כ עוד קורבן של השלום.

    תשאלו את פרס/רבין/אולמרט/ביילין האם המחיר כדאי !!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כול האחראים

    השליח, 15/01/08 12:50

    כול האחראים משני הצדדים עוד יעמדו לדין עם נשמות הקורבנות האלה ביום הדין מצערת מאוד ארץ הקודש והשלום

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מזל שיצאנו מעזה

    שמאלני, 15/01/08 12:34

    עכשיו יורים עלינו מעבר לגדר.
    ההנתקות הישג עצום כמו שהבטחנו. עכשיו יש שלום וביטחון.
    השמאל שפוי והימין הזוי.
    איזה כיף להיות צודקים.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ''מערכת הביטחון מתירות לעבד את השטחים''

    ובשמיטה אסור!!!, 15/01/08 12:34

    בשנת שמיטה אין לעבד אדמות! גם אם מערכת הביטחון מאשרת.
    כך צוותה התורה!
    המפר - ינזק, או מירי או מקָרה שהורסת את היבולים.
    נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • היום יש דשנים שמעשירים את הקרקע ולא צריך את שנת המנוחה לאדמה

      בנאדם, 15/01/08 13:07

      וחוצמזה תתבייש לך

      הגב לתגובה זו

      • ושבתה הארץ שבת להשם - לא לאדמה!

        אז תהיה רציני!, 15/01/08 14:00

        השם ציווה - עושים, לא נתלים בתירוצים אינפנטילים.
        אילו דאג רק לאדמה, יכל לצוות על מצוות שמיטה גם בחו''ל, יכל לצוות שעציצים חדשים לא יכללו בדיני השמיטה - דבר שאינו כן וכד'.
        היה נא ערב לתשובותיך בטרם תוציאם מבטנך הקלוקלת.

        הגב לתגובה זו

        • תודה על הדאגה לבטני אבל בינתיים היא בסדר

          בנאדם, 15/01/08 14:50

          חוצמזה אלוהים לא קובע הכל יש רבנים שמחדשים פה ושם.
          אתה צודק שאני לא מכיר מספיק את מקורותינו ועל כך אני מצטער.

          המלחת בשר - היא לשם שימור - היום יש מקררים.

          הגב לתגובה זו

    • טינופת, בנאדם מת ואתה מתלהם פה עם שטויות של דוסים (ל''ת)

      שלויימה, 15/01/08 13:20

      הגב לתגובה זו

    • הרוגים הם הרוגים, ובני אדם הם בני אדם (ל''ת)

      גם שלנו, 15/01/08 13:30

      הגב לתגובה זו

    • שנת שמיטה אעלק!

      במבי, 15/01/08 20:13

      ומאיפה נראה לך מגיעים כל התפו''א, הגזרים, הבטטות הבוטנים ועוד המון מוצרים שאתה אוכל? אם לא מהשדות שאנחנו מסתכנים ועובדים קשה בשביל לטפח- אפילו אם הקשיים של הקור שהורס יבול, או אם האיום של ירי מהרצועה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה יודע מה זה אוצר בית דין?!

      קיבוצניקית!, 16/01/08 17:34

      מותר לעבוד את השטחים! כמובן שיש פיקוח מצד גורמים דתיים!...אתה לא אוכל ירקות?? מאיפה נראה לך שהם באים?!!?(לא רק מחו''ל).

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    צה''ל טבח באלף פלשתינים ופה רוצים מלחמת עולם 3 על הרוג אחד

    אשר, 15/01/08 12:13

    צה''ל טבח ב1 אלף פלשתינים (חלקם רק היתקרבו לגדר ולא ביצעו מהלך אלים,ונורו למוות) ב24 החודשים האחרונים,כמה מהם באמת היו טרוריסטים? וכמה היו ילדים ?לעומת זאת העם הפלשתיני שמר על איפוק ולא פתח באינתיפאדה מרעישה חדשה,ופה רוצים למחוק את כל עזה ולהרוג את כל הערבים בגלל הרוג אחד ז''ל לפי דעתי זה לא פרופורציונאלי.יש לשמור על איפוק ובנוסף לפנות את כל המאחזים הלא חוקיים כמסלול לדרך של הסכם קבע וכמיתווה של מפת הדרכים שישראל לא כיבדה עד כה (גם הפלשתינים).

    הגב לתגובה זו

    • עזוב, אשר, תן לצווח ''שריפה בעיירה!!!''

      דורון, 15/01/08 12:28

      יצא שילוב טוב: יש קיבוץ להאשים, וקורבן שבכלל רק התנדב. אז שיהנו היללנים. היום זה יום חגם.

      הגב לתגובה זו

      • אשר ודורון= ערבי1 וערבי2

        אלכס, 15/01/08 13:03

        מצטער אין לי דימיון

        הגב לתגובה זו

        • ערבי זה לא קללה. זה כבוד. מאיפה אתה, אלכס?

          דורון, 15/01/08 14:24

          יש לך משהו להסתיר שאנחנו לא יודעים?

          הגב לתגובה זו

          • ביום שערבים ישגרו חלליות תתחיל לתפוס תחת על רוסים...

            א.ב, 15/01/08 18:11

            לבינתיים שתוק....

            הגב לתגובה זו

      • שישרפו את אחותך תשיר ''נר לי דקיק'' (ל''ת)

        שמאל הזוי, 15/01/08 13:05

        הגב לתגובה זו

        • אמאל'ה! שריפה! גויים! כתריאליבקה באש!

          דורון, 15/01/08 14:23

          תמשיך לצווח. המגוחך הוא שאתם קוראים לעצמכם אמיצים.

          הגב לתגובה זו

      • דורון אתה צודק-המתנדב אשם שבא לקיבוץ ליד עזה.הוא פשוט דורש את זה. (ל''ת)

        בת-שבע טובה, 15/01/08 13:08

        הגב לתגובה זו

        • לא אמרתי שהוא אשם. אמרתי שאת צווחנית

          דורון, 15/01/08 14:26

          וכנראה לא תצלחי לדבר טוב מזה.

          הגב לתגובה זו

    • לאשר המאושר:אילו גרת ליד הגדר,לא היית מזלזל בהריגת המתקרבים לגדר.

      לא תל אביבי, 15/01/08 12:33

      משתמע מדבריך שאתה באמת כואב את כאבו של האויב.השמעת מימיך על סולידריות עם אחים בני העם היהודי-הישראלי?!
      ואולי אינך מכוחותינו?!
      עצתי לך:סכל את שמך א ש ר וקרא אותו מהסוף:רשא ואם תתחיל לפתוח עי''ן במקום אל''ף תקבל את שמך האמיתי

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ל: לא תל אביבי שקרא לי 'רשע'

        אשר, 15/01/08 13:03

        משתמע לדברייך זה שאני ''רשע'' בגלל שגיניתי את הריגת 'מתקרבי הגדר' הפלשתינאים,מאימתי היתקרבות אל גדר הביטחון שהיא בעצם גדר כיבוש,מהווה עבירה שדינה מיתה ללא משפט? בלי שבכלל יסתכלו האם האדם חמוש או שמה הוא רק מציץ לראות את הגדר שכובשת אותו? כמה אירוני שימני חסר לב קורא לי רשע כי אני מסמפט אט רק את כאב העם היהודי העם שלי אלא את המצב כולו בשני צדדי המטבע שלו.אפשר לקיים גם מדינה יהודית וגם להסיר המחסומים ושכל אחד יחיה ב''פינה'' שלו.

        הגב לתגובה זו

        • צודק זו באמת גדר כיבוש, השאלה של מי?

          בנאדם, 15/01/08 13:19

          תשובות:
          1. שטח יהודי שניתן לערבים לאחר שהיה בידינו ב 1967, והגדר מונעת מיהודים לחזור לאדמתם שישבו בה מדורי דורות. היה ישוב יהודי בעזה בימי התורכים וגם עוד קודם לכן.
          2. גדרכיבוש המונעת מהערבים לאחד את כל חלקי פלסטין.

          אתה צריך להחליט לאיזה גדר כיבוש אתה מתכוון

          הגב לתגובה זו

        • אתה לא משלנו, לך לגור איתם בעזה. זה אנחנו או הם ילדון (ל''ת)

          ברוך, 15/01/08 13:21

          הגב לתגובה זו

        • גדר כיבוש...???

          יוסי, 15/01/08 14:40

          הגדר מסביב לרצועה איננה גדר כיבוש. היא נבתה במדויק על הקו הירוק.
          להזכירך: יצאנו מעזה. איננו כובשים שם יותר. אפילו לא בציר פילדלפי (אם תטען את השטות שהם בבית סהר).
          אז די עם הסיסמאות. כדאי לפעמים גם לבדק אותןץ

          הגב לתגובה זו

        • לאשר השמאלן החושב בצורה מערבית ,לעולם לא יהיה שלום כי אתם זרים במרח (ל''ת)

          מחמוד הייכל, 15/01/08 15:26

          הגב לתגובה זו

    • רק הרוג אחד? ואם זה היה הילד שלך?

      מיכה, 15/01/08 12:58

      צה''ל נלחם בטרור ומחסל רוצחים שמסתתרים מאחורי אזרחים תמימים (או לא תמימים), כך שלפעמים גם נהרגים חפים מפשע.
      אז אל תבלבל את המח, ותשחק במספרים - זה לא משנה אם רצחו אחד או מאה, הצבא תפקידו לשמור על חיי הפרט שהוא חלק מהכלל.

      הגב לתגובה זו

    • ה''שלום'' בנה תשתית בה יהרגו המון אנשים, מדוע?

      JDH, 15/01/08 13:00

      כיון שלהם זה בונה ציפיות שהם לא מנמיכים ואם אחד מנמיך השני מגביר ככה שכל נתינה להם רק מגביר להם את הסכוי לצדק ערבי אמיתי(יהודים הם בני חסות תחת שלטונם - כל דבר אחר לא שמעת מהם רק מן הדוברי השמאל- לא מוכנים אפילו להכיר במדינה יהודית)

      מכיון שיש להם ציפיות הם ינסו באופן רציונלי להצליח בהם ולכן ישקיעו בנשק והסתה במקום בכלכלה ותרבות ולכן יגבירו את הנסיונות.

      אנחנו מתקרבים לקו האדום שלנו יותר יותר(לא יורים על התנחלויות משוגעות כמו כפר דרום אלא על לב הארץ וזה רק יחמיר) ולכן יכולים להיות פחות סלחנים

      לכן המסקנה:ככל שיהיה יותר שיחות שלום ככה יוהיו יותר קורבנות שלום משני הצדדים במעגל נצחי. השלום מנציח לא את הכבוש אלא את ההרג לצערי.

      אשמח לתגובה.

      נ.ב. האלטרנטיבה כרגע היא לומר שהמצב הנוכחי לא כזה גרוע. כבוש שמיבוש. נתמודד.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ל JDH בנוגע לשלום כאילו מעודד טרור

        אשר, 15/01/08 13:12

        השלום מפתח ציפיות ויכול להיות שכגודל הציפיות גודל האכזבה ואכזבה בצד השני עלול להגביר הטרור ופה אתה צודק אבל יגבר הטרור בכמה אחוזים.אבל אם יצליח השלום נגיד אזי כל הטרור יפסק לחלוטין !לעומת זאת אם לא יהיה ניסיון לשלום ולא תיקווה המצב ידרדר והשנאה תחלחל ותמיד יהיו פיגועים פה ושם שאני מגנה לחלוטין כמובן ויש למצות את הדין עם המפגעים.

        הגב לתגובה זו

    • 46# אשר, דורון ושאר חסרי הלב הדואגים לאויב

      ארורים, 15/01/08 13:07

      אכזר אשר רוצה, מצהיר ומתכוון לחסלנו. אך ההיטוריה שלנו מכירה ילורים כומכם. רק במאה שעברה ראינו דומיכם

      הגב לתגובה זו

      • למה ת'מלכלך? דווקא יש לי לב

        דורון, 15/01/08 14:28

        והוא אמיץ מאד. אתה רק יורים עליך אתה מתחיל לפרוץ בצווחות ''גוועלד!''

        הגב לתגובה זו

    • העניין הוא לספור את ההרוגים שלך לא של השני

      בנאדם, 15/01/08 13:10

      מבחינתי הרוג יהודי אחד שווה את כל הרצועה.
      ולראיה תפיסת העולם הפלסטינאית לא שונה (גם הם חושבים שיהודי אחד שווה יותר מלא מעט ערבים) היא הדרישה לשחרור מאות מחבלים עבור חייל יהודי חטוף אחד. תחשוב על זה טוב.

      הגב לתגובה זו

      • הרוגים הם הרוגים, ובני אדם הם בני אדם (ל''ת)

        גם שלנו, 15/01/08 14:00

        הגב לתגובה זו

        • צודק, אבל כשצד אחד מיחס לאנשיו ערך רב יותר מאנשי הצד השני

          בנאדם, 15/01/08 14:52

          ראה עניין החלפת מאות מחבלים בחייל ישראלי חטוף אחד, אז למה לא להכיל את המשוואה גם בתחומים אחרים?

          הגב לתגובה זו

    • אתם מתנהגים כמו חבורה של ילדים בני 3

      יהודה, 15/01/08 17:51

      אתם לא צריכים לקלל ולגנות את אשר ודורון הם רק ניסו לתאר לכם את המצב בצורה שהם רואים אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    החוק המקומי והבינ''ל מחייבים את מחיקת עזה מעל פני האדמה

    ש, 15/01/08 12:12

    כנהוג לגבי כל בסיס טרור נאצי שממנו מבוצעים פשעי מלחמה.

    ההבלגה היא פשע.

    הגב לתגובה זו

    • אני מוחק רק ישובים יהודים מעל האדמה. (ל''ת)

      אולמרט, 15/01/08 12:40

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    כמו אז גם היום...

    מסעודה, 15/01/08 12:09

    הים נשאר אותו ים והערבים נשארו אותם ערבים.
    חלפו 60 שנה ושום דבר לא השתנה.

    הגב לתגובה זו

    • חלפו 3000 שנה וכלום לא השתנה.למה שישתנה בכלל.הערבים חושבים לשנות ? (ל''ת)

      משה רבנו, 15/01/08 13:18

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    תמכתם בגירוש?

    כתום, 15/01/08 12:04

    תאכלו את מה שבישלתם לעצמכם בלי לילל.

    הגב לתגובה זו

    • כן, ועכשיו יותר מתמיד. חבל שאי אפשר לגרש מהרשת (ל''ת)

      דורון, 15/01/08 12:29

      הגב לתגובה זו

      • איזה קטע...ןאני שמעתי שבקרוב הסרט הזה יוקרן בירושלים

        א.ב, 15/01/08 12:52

        תגיד יםה שלום לצלפים על החומות

        הגב לתגובה זו

      • נכון, היינו מאוד שמחים להעיף אותך. אולי באום-אל-פאחם ירצ(ח)ו אותך. (ל''ת)

        בת-שבע טובה, 15/01/08 13:06

        הגב לתגובה זו

    • לכתום ,איך יכלו לתמוך בגרוש שהתבצע ב1492 והם טרם נולדו אז. (ל''ת)

      פרדיננד ואיזבל, 15/01/08 15:33

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    התנתקות עד תל אביב

    יריב אופנהיימר, 15/01/08 12:04

    הם שם ואנחנו בתל אביב

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למען בטחון התושבים, פינוי פיצוי לחבל אשכול

    קובי, 15/01/08 12:00

    מתנתקים משטחי העימות שנגזלו מהערבים בתש''ח
    חוזרים הביתה לתל-אביב, וחלילה לנו מלשלוט ביפו הערבית

    הגב לתגובה זו

    • לא נעזוב את הקיבוץ אפילו לא אם פינוי פיצוי- לא מפקירים!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      במבי, 15/01/08 20:19

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ומה אמר על זה אולמרט? מה אומרת הגב' ציפציפ? (ל''ת)

    א.ד., 15/01/08 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שניהיה פליטים דורית ביניש עוד תדון בנוהל שכן והפסקת חשמל

    אבי, 15/01/08 11:48

    אנחנו עם אימפוטנט שלא מבין שמלחמה בטרור מחיבת יותר מתפיסת הטרוריסטים שהם בודדים

    הגב לתגובה זו

    • פליטים?! פליטים?! קצת פרופורציה (ל''ת)

      דורון, 15/01/08 12:32

      הגב לתגובה זו

      • אדון פרופורציה-תראה מה מצבם של רבים ממגורשי גוש קטיף:

        בת-שבע טובה, 15/01/08 13:05

        רבים מובטלים, גרים בקרוואנים קטנים ועלובים, מצב קשה, נזקקים לעזרת הציבור,בעיות נפשיות ועוד. לא רק שפליטים היא לא הגזמה, זה אפילו לא מספיק.

        הגב לתגובה זו

        • ל בת 8 רעה. הם לא גורשו משם הם פונו מפלישתם אל מחוץ למדינה!!!

          ס''ט ספרדי טרוד, 15/01/08 15:38

          ועל פי כתובתך גם את קולוניאליסטית יהודונית כתומה שלא מסתפקת במדינת ישראל ושואפת להתנחל גם בנחלת אבות בעירק ופורט סעיד ככתוב מנהר פרת ועד הנהר הגדול הוא היאור.

          הגב לתגובה זו

      • צודק פליטים ומסכנים זה רק ערבים

        בנאדם, 15/01/08 13:26

        היהודים גם לא נרצחים בפיגועי טרור הם נהרגים בגלל שהם יהודים וחיים בארץ ישראל וזו אחריותם ואשמתם בלבד

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    באם לא היו חיים בעוטף עזה - לא היו נפגעים !

    ישראלי מודאג, 15/01/08 11:47

    לפי תורת שרון אולמרט מטרת הנסיגה הייתה ....נא חפשו ...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לתקוף את עזה, לגרש את הערבים, ולהקים מחדש את הישובים

    משה, 15/01/08 11:46

    זאת הפתרון היחידי. כל עוד אנחנו בנסיגה והם במרדף, השלום לא יבוא. צריך להפוך את הכיוון ולגרום להפסד של שטחים מצידם שיבינו: כל פעולת טרור מצידם, יגרור הפסד שטחים וגירושם של הערבים הפולשים.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט לא זמין!

      גאולה, 15/01/08 12:13

      הוא עסוק בחלוקת אדמות המולדת לאויב!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ראש מועצת אשכול. תמכת בהתנתקות . שב בשקט .!!

    מני, 15/01/08 11:44

    לא רוצים לשמוע אותך. עד שתרד על הברכיים ותתחנן בפני ילדי היהודים שגורשו מגוש קטיף שיסלחו לך.
    עד אז שב בשקט ושלא תעיז להתלונן. שמלאני.

    הגב לתגובה זו

    • גם לו חלק בדם השפוך (ל''ת)

      צפוי מראש, 15/01/08 12:01

      הגב לתגובה זו

    • למני, הגם אתה במשוגעים? לא היה שום גירוש, אלא פינוי הקולוניאליסטים (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד, 15/01/08 15:42

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לירון 24

    תושב שדרות, 15/01/08 11:37

    למה שנעבור מפה?
    רק תל אביב היא ארץ ישראל הבלתי מעורערת??
    אתה תבוסתן ונכנע אנחנו לא!!
    העצות שלך מטופשות ומיותרות.
    ובנימה אופטימית יותר : תתכונן, החזית בדרך אליך ואים אנחנו נעזוב הרקטות והפיגועים יגיעו מהר יותר לתל אביב
    וכשהן יגיעו אני לא אכתוב לך שאתה צריך למכור את הדירה ולעוף מפה
    אלא ניקח שנינו את הנשק ונילחם על אדמתנו, זאת כמובן במידה ואינך משתמט פחדן...

    הגב לתגובה זו

    • לתושב שדרות - אפילו לא הבנת את משמעות המסר ! (ל''ת)

      צביקה, 15/01/08 11:44

      הגב לתגובה זו

    • 24 התכוון למחאה בלבד

      מיכה, 15/01/08 11:53

      מחאה ושמוש בסמלים לא בהכרח מראה על הצהרת כוונות.

      הגב לתגובה זו

    • עצה

      שמואל, 15/01/08 11:55

      תקרא שוב את מה שכתב ירון, ותנסה להבין את החכמה שבדבריו.

      הגב לתגובה זו

    • לתושב שדרות: מגיב 24 לגמרי צודק, חבל שאינך קורא לפני שאתה סתם תוקף.

      24 צודק ב-100%, 15/01/08 11:57

      לתושב שדרות: דווקא כשאומר את הדברים תושב תל אביב - אז מגיע לו כל הכבוד. הוא לא דיבר בגנותכם אלא בעדכם. חבל שאתה מתפרץ לפני שאתה כותב או מבין את הכתוב. תבין שלב כולנו איתכם וחשוב שתבין ותקבל זאת באהבה ובהבנה.

      הגב לתגובה זו

    • אלוהים אדירים, אתה רק מוכיח לי שאני צודק

      ירון, 15/01/08 12:15

      אמנם קראת את הכתוב אך לא הבנת מאומה מהכתוב והמסר שאותו ניסיתי להעביר.
      הרעיון פה הוא להוציא את הממשלה מהאדישות וזאת לא עושים ע''י הפגנת ציונות לא מושכלת שעבר זמנה מה לא ברור לך???
      ברור שביום פקודה אני אלחם יחד איתך וזו הכוונה שלי- להביא את הממשלה לתת את הפקודה לעשות זאת, והכוח בידיים שלכם.
      אני תל אביבי אבל כואב את כאבכם ובגלל זה אני מגיב כאן- זו גם המדינה שלי.
      עליך להבין שלפוליטיקה דינמיקה משלה והקווים שאדומים שלה היא לאו בהכרח הקווים האדומים של האזרחים.
      ברגע שאתה פונה לגורם שלישי (כלומר האו''ם תקשורת זרה והעולם) אתה מפגין אי אמון בממשלה שלך ובמדינה שלך יותר מכל הצבעה בכנסת ויותר מכל הפגנה, זה פחות או יותר כמו להלשין להתאחדות לכדורגל שמאמן הקבוצה שלך לא טוב ומתעלל בשחקנים.
      ברגע שעשית זאת עירערת על הריבון והוא ירגיש מאויים, וכשזה יקרה הוא יגיבבבבב!!!!
      אתה קורא לי משתמט אבל זה רק מראה שרמת האינטיליגנציה שלך וכנראה גם לכל מי שיסכים איתך נמוכה ואם גישה כזו לעולם לא יינתן פיתרון לבעיה שלכם.
      רק להזכירך שלפני 3 ו4 שנים ראיתי במו עיניי וניצלתי משתי פיגועים בת''א בהם נהרגו פי 10 יותר אנשים מאשר בשדרות ואני לא צריך להזכיר לך גם את מלחמת המפרץ שרק ת''א היתה המטרה.
      תבין שאני לא עושה איתך תחרות כי כל הארץ (הכל כך קטנה הזו היא חזית)
      שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

    • כי עצם הקמת עיירות הקיפוח היה פשע מפא''יניקי של בן גוריון (ל''ת)

      פרוספר אבוטבול, 15/01/08 15:46

      הגב לתגובה זו

      • הקיפוח היחיד הוא שלא קיבלת שכל.עיר מוכנה כן קיבלת להבדיל מת''א שהיתה

        ביצות מלריה, 15/01/08 18:25

        בתל אביב וכדי להקימה ולבנותה בחולות ובביצות,יש מעיין, נהרגו לפני קום המדינה מערבים ו/או מלריה ו/או בעבועות שחורות, יותר יהודים מאשר בכל הדרום מאז הקמת המדינה ועד היום.
        בכל ערי הקיפוח כפי שאתה מכנה אותן,נכנסו אנשים לעיר מוכנה.

        תל אביב לא הייתה קיימת. תושביה בנו אותה.
        תחילה גרו באוהלים,אח''כ צריפים. תוך סיכון חיים מכל עבר. אם זה מערבים [סבא שלי כאיש ''הגנה'' מאז 1919 נורה בביטנו ע''י ערבי במנשיה-דרומית ליפו- בשנת 46 כמילואימניק]או מחלות זיהומיות קשות,כאשר עדיין לא הייתה מערכת רפואית שכבר הייתה בערי ה''קיפוח'' שלך.

        האם לדעתך,האנשים שהקימו את ת''א ואת ''ערי הקיפוח'' שלך, היו אמורית לתת לך ולשכמותך את בתיהם בת''א וללכת לגור ,בערי הקיפוח''.
        כי אם התשובה היא כן. ת''א בשל האוכלוסיה שנכנסה אליה ואיכותה, הייתה הופכת ל''עיר קיפוח''. ואילו ערי הקיפוח שלך, היו הופכות במקום ת''א ובשל האוכלוסיה שעברה אליה מת''א-לתואם ת''א. עיר שוקקת ופורחת. תרבותית והמרכז של המדינה.

        הגב לתגובה זו

        • לא היה צורך בהחלפה בינהם ,אלא לא להקימם וליישב את כולם בגוש דן ! (ל''ת)

          ד''ר חיסין, 15/01/08 19:51

          הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה יהיה??????

    נמרי, 15/01/08 11:36

    עד מתי יטווחו אותנו כמו ברווזים???
    העזתים עושים מה שהם רוצים ואנחנו אוכלים את הכובע וסופרים קורבנות.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה מחירו הכבד של הכיבוש (ל''ת)

    המטיף, 15/01/08 11:29

    הגב לתגובה זו

    • אכן לפני ה''כיבוש'' לא היה טרור ולא היו רוצחים יהודים מסיבות פוליטיות

      אייל, 15/01/08 11:45

      אלו חיים טובים היו לנו לפני 67'! אתה אולי עוד לא נולדת אז, אבל אני זוכר היטב. היה כאן שקט ושלום. מעשי טרור כמו טבח הילדים במעלות או הסתננות הפדיונים לרצוח חקלאים בעבודתם - אלו סתם שקרים שלא היו ולא נבראו. ואז הגיעה לא מלחמת ששת הימים, שאנחנו כמובן יזמנו אותה, אשר הובילה ל''כיבוש'', שגורם לכל הצרות.

      ומן הסתם וכמובן, אם ישראל תצא מה''שטחים'' אז יהיה כאן שוב שלום, הערבים יקבלו אותנו לשכנות טובה והכל יבוא על מקומו בשלום.

      אתה חולם חלומות שמסכנים את ביטחון המדינה - חלומות בהקיץ שהם לא יותר משטויות שטניות!

      הגב לתגובה זו

    • היו צריכים לזרוק אותכם לים מזמן ולא משנה מי אתה. (ל''ת)

      הלאה הכיבוש, 15/01/08 11:57

      הגב לתגובה זו

    • די כבר לבלבל במוח

      תושבת האיזור, 15/01/08 12:05

      כל פעם שקורה משהו אתם המתנחלים מתעוררים לכם מהקרוונים שלכם ומבלבלים את המוח! תבין אנחנו בקו הירוק אתה לאאאאאאא היית נשאת בתוצאות אנחנו לא צריכים מדינה של מתנחלים!
      נמאס לי לראו תא התגובות הדוחות שאתם משאירים פה!אנשים מגעילים רבק בנאדם מתץ זה מה שמעניין אותך כיבו או לא כיבוש אנחנו פה ולא משנה מה תאמר אנחנו פה אם זה אתה צריך להשלים אתה וכל החושבים כמוך!
      כולנוט יהודים ההתנקות הייתה צריכה להיות והיא הייתה וטוב שכך אבל כמו ששמרו עליכם חיילים ולא בקו הירוק אז למה שךה לא ישמרו חיילים ועוד בקו הירוק!
      בינתיים אחוזי ההשתמתות אצלכם הדוסים המתנחילים גבוה פי מאה מאשר פה באיזור שלנו אצלנו יש חיילים ביחידות מובחרות וטובות ואתם אלה שמפריעים לנו לחיות אז צאו לנו מהווריד!

      הגב לתגובה זו

      • לא מצליח להבין איך התגובה שלך קשורה לתגובה 33? (ל''ת)

        אבי, 15/01/08 13:05

        הגב לתגובה זו

      • תבדקי בבקשה מה אחוז המתנחלים ביחידות המובחרת

        יהודה, 15/01/08 21:33

        לפני שאת מדברת יש לי 2 בנים כאלה כמו רבים אחרים ששומרים עליכם

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    בעבר הרחוק ידעו להתמודד עם איומים כאלו הרבה יותר טוב מאשר כיום

    אייל, 15/01/08 11:28

    הפתרון הוא מאוד פשוט לדמיין, במיוחד עם הטכנולוגיה המודרנית. קודם כל, גדר הפרדה גבוהה מבטון סביב כל עזה, בדומה לזו שעדיין ממתינה להשלמה ביו''ש. על הגדר מציבים מקלעים בשלט רחוק, עם מצלמות אמצעים לראיית לילה, ויורים בכל אחד שמתקרב פחות מחמישים מטר מהגדר.

    חוץ מזה, חופרים תעלה עמוקה מאוד סביב כל עזה, ממלאים אותה בסלעים גדולים ואחר כך במים, כדי למנוע לחלוטין את האפשרות לחפור דרכה או מתחתיה מנהרות.

    זה פתרון מושלם, והוא גם יעבוד בצורה מושלמת, רק שחסר פרט קטן - חוט שדרה אידיאולוגי,אשר יגרום להקצות הכסף לזה וגם לדאוג שזה יוקם. רוב אזרחי ישראל עסוקים בלשדרג את רמת החיים האישית שלהם ומעניין את התחת שלהם, וכך גם את התחת של הממשלה, מה קורה בפריפריה. עם חסר אידיאולוגיה, חסר חוט שדרה שהולך לאבדון.

    הגב לתגובה זו

    • ואז לא תוכל להכנס פנימה ותהיה חייב להשמיד מהוויר בתי ספר שיורים קסמ (ל''ת)

      JDH, 15/01/08 13:02

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    תמחקו את הכפר הכי קרוב למקום הפיגוע יותר לא יהיו פיגועים (ל''ת)

    גדי חי, 15/01/08 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הוא נרצח בשדה בו הובלנו את המסתננים לגוש קטיף

    כתום מתוסכל, 15/01/08 11:10

    כמה חבל שלא הצלחנו במאבק.
    והכי מתסכל זה שעדיין הנשיא ההזוי מדבר על תהליך שלום.
    מעניין באיזה סמי הזייה משתמשים בבית הנשיא.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עוד קרבן של שרון ותומכיו (ל''ת)

    כתום, 15/01/08 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ''תושב כפר סבא נהרג מצלף מקלקיליה''

    מתבקש, 15/01/08 11:09

    כל ילד יודע שכותרות כאלו יהיו יום יום אם יתנו את יהודה ושומרון.
    איזה מניע מושחת יש לממשלה שלמרות הכל הולכת לכיוון הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לבנות חומות מסביב לישובים יהודיים, פשוט לחזור לתקופת חומה ומגדל, אי (ל''ת)

    ן לנו בטחון אחר, 15/01/08 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה מעשה רצח לישמו ועוד לירות בגבו של מישהו ללא ידיעתו . (ל''ת)

    פקק תנועה, 15/01/08 11:05

    הגב לתגובה זו

    • שוב אתה? לפחות אל תזדהה שלא ידעו שאתה דביל (ל''ת)

      אא, 15/01/08 12:06

      הגב לתגובה זו

    • זה מעשהרצח לשמו,ועוד יורים בגבו של מישהו ללא ידיעתו!-אחלה ניסוח-

      פקק , תנועה, 15/01/08 15:53

      אכן טרם הומצא מזור ,מרפא ,למחלת הפקק-ת הזו

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ההתקפה הטובה ביותר היא ההגנה - צריך למגן את השדות (ל''ת)

    מגן אברהם, 15/01/08 11:04

    הגב לתגובה זו

    • הפוך!ההגנה הטובה ביותר היא התקפה.שהאש תהיה אצלם לא בישראל (ל''ת)

      אל תתבלבל, 15/01/08 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    תושבי שדרות והנגב יש לי עצה בשבילכם

    ירון, 15/01/08 11:04

    האמינו לי שאני לא מקנא בכם... אני בטוח שלו יכלתם למכור את הדירות שלכם ולעוף משם לא הייתם מחכים אפילו רגע אחד ובצדק!!!!!!.
    אך כשאני שומע כמה דבילים מכם שאומרים וצועקים ''אנחנו מפה לא זזים לעולם'' זה בדיוק משרת את הממשלה הרואה בכם תושבים סוג ח'.
    מכיוון שהרוב לא יכול להרשות לעצמו לזנוח את הדירה והעבודה ולהגר(והממשלה יודעת את זה ומנצלת זאת) עליכם לנקוט בפעולות מחאה קשות ובלתי שגרתיות כנגד הממשלה.
    לדוגמא: כל צומת וכל בית בשדרות תולה במרפסת הראשית שלו שתי דגלים, אחד של החמאס ואחד של פלסטין ככה שהעיר תצבע בירוק.
    במקביל תזמינו רשתות תקשורת זרות שיתעדו זאת ותגידו שישראל הפסידה במערכה לפלסטינים ואתם דורשים מהאום שייתן לכם פינוי פיצוי.
    האמיני לי שמחזה סוריאליסטי כזה לא יעבור בשקט במסדרונות הכנסת.
    דבר שני הוא פירסום מכרזים למכירה על האדמה לחברה עשירים ממדינות ערב בהם יוצע להם לקנות את האדמה בנגב המערבי תוך הכרזה שהיא מיועדת לאוכלוסיה ערבית מפקיסטאן ולניסויים צבאיים.
    דבר שלישי: תחסמו את העיר לכניסת כלי רכב בכלל (לא צבא לא משטרה ולא חכי''ם).
    דבר רביעי: תמנפו את דו''ח וינוגרד העומד להתפרסם ותשליכו את אולמרט לפח הזבל של ההיסטוריה, כי מנהיג שהפסיד מלחמה אחת לא יקפוץ לשניה כל כך מהר.
    האמינו לי שכל הדברים האלה יעזרו הרבה יותר מכל הבכי העקר שלכם שלא מניב לכם שום תוצאות כבר שנים.

    הגב לתגובה זו

    • so true

      Dan, 15/01/08 11:34

      24 ur so right man...the govrement ar pathetic !!

      הגב לתגובה זו

    • אני איתך אחי, רק שזה רחוק מלהתרחש (ל''ת)

      אבישי, 15/01/08 11:50

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אין דו קיום עם ערבי ישראל והפלשתינים

    חבל, 15/01/08 11:01

    צריך לגרש אותם לסוריה, הם יודעים רק להזיק....

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בעין השלושה היה הבסיס המרכזי

    יאיר, 15/01/08 10:59

    של כוחות הגירוש בתקופת ההתנתקות.
    עין השלושה שיתפו פעולה בהתלהבות עם העקירה, והסגירו למשטרה נערים שניסו להיכנס לגוש קטיף דרך שדותיהם. תאכלו עכשיו את הדייסה שבישלתם, רק תעשו את זה בשקט. לא בא לי לשמוע את היללות שלכם, בדיוק כמו שלכם לא התחשק אז, בתקופה השחורה, לשמוע את תחינותינו שמתגשמות אל מול עיניכם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק הכל בגלל המתנדב מאקוודור (ל''ת)

      חנה צדיק, 15/01/08 11:31

      הגב לתגובה זו

      • באמת חבל על המתנדב

        אבנר, 15/01/08 11:49

        הייתי פחות מצטער לשמוע שמדובר בקיבוצניק.

        הגב לתגובה זו

        • אין סיכוי שזה יהיה קיבוצניק

          יהודה, 15/01/08 21:27

          הם מעשנים גראס בהודו

          הגב לתגובה זו

    • אני מבין מאוד את הכעס שלך.אבל

      אבישי, 15/01/08 11:53

      כל ישראל ערבים זה לזה ,וזה ממש לא צריך להיות בטון שכזה, למרות שיתוף הפעולה שלהם . אחרי הכל אתה יודע שהכל אבל ממש הכל משמים!!!

      הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך, אבל המתנדב המסכן

      מיכה, 15/01/08 11:57

      לא אשם במעשיקבוץ עין השלושה.
      דבר שני, אני לא בטוח שזה יזיז משהו בשנאה שלהם למתישבים שנעקרו מבתיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ההיסטוריה חוזרת והתגובה בוששת

    צבי, 15/01/08 10:59

    למי ששכח או לא מכיר את רצח רועי רוטברג ב-29.4.56 ואת הספדו של משה דיין על קברו .
    http://lib.cet.ac.il/Pages/item.asp?item=7702

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מקווה רק שלקחו את הגופה של א-זאהר

    בהגיון, 15/01/08 10:59

    יעזור אולי בעתיד במומ להחזרת גלעד שליט

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    המצב מסתבך

    מוטי קליפורניה, 15/01/08 10:58

    והחרב אוכלת בשני צידיה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    להיתנתק, להיתכנס, לסגת, להמשיך את ההצלחה של ,,,

    אבו אולמרט, 15/01/08 10:55

    הבריחה מגוש קטיף,!
    הבריחה מלבנון,!
    ההצלחה הכבירה של אוסלו, אשר כאות תודה בחרו את הגאון שלה פרס לנשיאות,!
    להמשיך קדימה אלא מה?!

    הגב לתגובה זו

    • אין ברירה . חייבים לסגת.זה יביא שלום לדורות!!!

      דוד צימרמן, 15/01/08 11:13

      כך אמר ב- 1938,צ'מברלין ,כאשר הפקיר את צ'כיה לגרמניה הנאצית.

      הגב לתגובה זו

      • מדובר בעוד קורבן שלום (ל''ת)

        פיירס גאון הדור, 15/01/08 11:36

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    כשקיבוץ כמו עין השלושה סייע באופן פעיל לגירוש היהודים

    אלי, 15/01/08 10:52

    הם לא השכילו להבין את ההשלכות שלהם למעשה. מתאים להם שגם עכשיו הם לא יפנימו...

    הגב לתגובה זו

    • לאלי הכסיל! קבוץ עין השלושה טרם נוסד ב1492 שגירשנו יהודים (ל''ת)

      פרדיננד ואיזבל, 15/01/08 11:16

      הגב לתגובה זו

      • בשנת 1492לא היו פלשתינים (ל''ת)

        די חוכמאדה, 15/01/08 11:20

        הגב לתגובה זו

        • פלשטינים/פלישטים היו בעזה תמיד.גם בזמן שבני ישראל יצאו ממצריים.לכן (ל''ת)

          השם לא רצה, 15/01/08 15:33

          הגב לתגובה זו

          • מה פתאום! אני הרגתי את הפלישתים. (ל''ת)

            שמשון, 16/01/08 00:42

            הגב לתגובה זו

  • 16.

    אמרנו לכם

    אלי, 15/01/08 10:47

    אמרנו לכם

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צריך לראות בארגון ''בצלם'' כשותף לרצח המתנדב מאקוואדור (ל''ת)

    חיים, 15/01/08 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא תהיה תגובה צבאית כי ההרוג זר

    אורי, 15/01/08 10:46

    סמכו עלי, זה מה שיקרה.

    הגב לתגובה זו

    • כי המוח קפא, בהסכמי אוסלו, ועדיין לא הפשיר!! (ל''ת)

      פרנהייט, 15/01/08 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה הרוחתם מזה שגרשתם אותי מהבית??? (ל''ת)

    מגורש, 15/01/08 10:41

    הגב לתגובה זו

    • ב1492 טרם נולדת וגם לא גורשת (ל''ת)

      פרדיננד ואיזבל, 15/01/08 14:20

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אמרנו לכם ולא רציתם להקשיב.עכשיו תלמדו בדרך הקשה... (ל''ת)

    נדב הכתום, 15/01/08 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    המפתח לחיסול הטרור ואי שיגור של קסאמים לעבר ישראל היא

    סטלן, 15/01/08 10:40

    הטרדה יום יומית של הבגבונדים הטרוריסטים העלובים ושולחיהם.הטרדה פירושה חיסול ממוקד של החולרות הללו

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אחרי שאולמרט יפנה גם את יו''ש, הצלפים יגיעו לכל מקום. (ל''ת)

    אזרח, 15/01/08 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כפי שציינתי

    מוטי קליפורניה, 15/01/08 10:39

    בנפול אויביך אל תשמח -כי כולם צועדים פה לגיהנום בעינים פקוחות.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    להפסיק את התופעה הבזויה של ניצול מתנדבים תמימים מחו''ל

    ירמי, 15/01/08 10:38

    שמנוצלים בקיבוצים במסווה של ציונות, אין כבר בתי חולים? בתי אבות? קשישים? חולים? נכים? שצריכים עזרה????
    רק המיליונרים מהקיבוצים ילמדו באוניברסיטאות כאשר יהודים מחו''ל מנוצלים בשדות שלהם ללא שכר?

    הגב לתגובה זו

    • ואלה הקיבוצים שהביאו על עצמם את הקאסמים

      יהודה, 15/01/08 21:22

      בתמיכתם בהיתנתקות

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    והתוצאה היא 7-1 בינתיים...

    במבי, 15/01/08 10:38

    בעצם פועל זר, זה לא ממש ''משלנו'' אולי זו רק חצי נקודה... אין צורך לפעול.
    הרי 7 שנים נפגעים תושבים ''אמיתיים'' ולא עושים כלום, אז מה זה פועל זר....

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עוד קורבן של ה ''התנתקות'' האומללה מגוש קטיף. (ל''ת)

    למה הרסתם?, 15/01/08 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ואצלנו מדברים על עוד נסיגות... (ל''ת)

    אסתי, 15/01/08 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מקווה שבצחלם מבינים שהם תומכים ברוצחים שפלים

    יובל, 15/01/08 10:34

    לעולם לא תשמעו מאירגוני השמואל הישראליים מילה או חצי מילה בגנות הטרור המוסלמי שהורג אנשים ללא סיבה מה שכואב לי זה שאם טרוריסט נהרג הם רצים לבגץ

    הגב לתגובה זו

    • הבעייה של ארגוני השמואל היא ארגוני הדויד

      ארגון היוצמח, 15/01/08 10:44

      וחוץ מזה ארגון בחלם לא רוצה להבין

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    צריך לברוח....

    דבורה משדרות, 15/01/08 10:32

    אין מי שיגן עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שהערבים רוצים.לכן הם מפציצים,יורים,חוטפים.בקיצור הורגים עבור (ל''ת)

      האדמה.לא כסף, 15/01/08 13:21

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אהוד ברק מייצר לנו את אסון דרום לבנון בגבול עזה (ל''ת)

    שר מטבחון, 15/01/08 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מתנדב מחו''ל (ל''ת)

    -, 15/01/08 10:30

    הגב לתגובה זו