• 51.

    ק' אני באמת גאה בך , אני בטוח שתגיע עוד רחוק... ו.

    אמיר, 11/02/08 10:49

    אני זוכר את הפעם הראשונה שראיתי אותך ואת כול העצות שלך כדי שאצליח, גם עוד לפני שתהיה מפקד!!!

    שיהיה רק בהצלחה.. ואני בטוח שתצליח

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לכל הנסחפים, כאשר אני שומע את המלה דרוזי,

    רומח, 15/01/08 01:09

    אני נזכר בפרעות
    מעאר
    כפר יאסיף
    פקיעין

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אין להקשיב לגזענים.

    יורם (ג'עפר), 14/01/08 18:55

    בסוף שנות החמישים,למאה הקודמת,היה מפקד היחידה בה שרתי קצין בדווי.לוחם ללא חת.בצוות שרתו יהודים,בדווים,דרוזים וצ'רקסים.לא היתה שניה של חשש זה מפני זה. האמון ואחוות הלוחמים גברו על כל שמץ של גזענות. בתפקידי האחרון,בצבא הקבע, פיקדתי על קצינים וחיילים בני עדות שונות ובהם גם נגד ארמני.תחת אש,בעומק מדינה שכנה,ביום ובלילה ברגעי שיא או שפל, סמכנו איש על רעהו ללא בעיות או משוא פנים.עוד הכרתי אחרים שעלו לתפקידי מפתח, יוצאי הצנחנים או עוצבות הח''יר והשריון. אשרי הצבא שאלה אנשיו! כשקוראים כאן השתלחויות גזעניות, אפשר להתחלחל, אך במציאות יש לחזק ידי חיילים,נגדים וקצינים שלא מהדת היהודית. 'ק' הוא דוגמא לטוב.חזקו אותו ותחזקו את המדינה.... קללו השמיצו והשתלחו תחלישו עצמכם ו...אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא חברים שלי ולא יהיו כאילו

      רומח, 15/01/08 00:26

      ללא קשר ליחס שלי אליהם או ליחסם אלי, לעולם לא תתכן חבירה (סוציאליזציה) בין אנשים בעלי השקפות אמונות ומטרות כל כך שונות.

      אתיחס רק לענין של של רצח על כבוד המשפחה, שאם הוא מוצדק , בהיבט של העדה כמובן, יש סביבו קשר של שתיקה, כלומר קבלה על ידי העדה.

      וזה יכול לקרות גם במשפחות של אקדמאים.

      גם אם קצין הוא 100 בחומר, חייכן וחברה'מן אבל ביני לבין כמותו יש מסך זכוכית.

      כמובן שאין מקום לקללות וכו' אבל אין האחד מנטרל את השני

      הגב לתגובה זו

      • אין אצלם רצח על כבוד המשפחה

        C, 17/03/08 21:57

        הם לא ערבים ברברים

        הגב לתגובה זו

      • אתה מנותק מהעולם

        א', 23/03/08 03:51

        על איזה השקפות ומטרות שונות אתה מבלבל אדון רומח. כנראה שרגשי הנחיתות אוכלים אותך. לגבי רצח על כבוד המשפחה אני כבן העדה יכול להעיד שרוב רובה נגד הדבר הזה וכנראה שאתה מבלבל עם עדות אחרות מרוב שאתה ''מנותק''. יחד עם זאת גם אם כולם מסכימים עם זה מה זה קשור ללויאליות למדינה?
        כנראה שהידע שלך על העדה ועל הרוח שלה שואף לאפס.

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    לכל הפלצנים תחיו ותמותו מקנאה (ל''ת)

    פאדי, 14/01/08 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    קצין אמיתי

    איתן, 14/01/08 18:21

    מדהים לגלות איזה שטויות אנשים כותבים כשהם לא מכירים את הנפשות הפועלות וכשהם מדברים על דברים שהם לא מבינים בהם.

    בן אדם משכמו ומעלה!

    הגיע לאן שהגיע בזכות ולא בחסד, על אפם וחמתם של כמה קצינים דבילים מהחייל.

    בהצלחה בכל שתעשה ובכל מקום אליו תגיע!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בהצלחה! (ל''ת)

    מזרחן, 14/01/08 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מזלה של המדינה שיש לה בנים כאלה . כן ירבו !!! (ל''ת)

    שולד, 14/01/08 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    דרוזי דובר צה''ל

    רענן, 14/01/08 16:14

    רק בדובר צה''ל אין עדיין דרוזים.

    הגב לתגובה זו

    • תתפלא. אבל מירי רגב דאגה להסמיך מש''ק מהעדה הדרוזית (ל''ת)

      נעמה קציר, 14/01/08 16:25

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    חצי מהכלואים שלנו הם דרוזים-אני לא יודע למה אני מציין זאת. (ל''ת)

    רועי לרנר, 14/01/08 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    סומכים עליך !! כל הכבוד, בהצלחה בהמשך ! (ל''ת)

    עידן, 14/01/08 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כתבה מיותרת.

    שומר סוד, 14/01/08 15:43

    למה לקשקש על מידע רגיש?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אאני לא אסכים שבן שלי יקבל צעקות מלא יהודי

    חנה כהן, 14/01/08 15:31

    או גוי שידרוש ממנו לחלל שבת בצבא.

    הגב לתגובה זו

    • הבן שלך מימילא לא ילך לצבא

      דוד, 14/01/08 18:23

      אנשים שמדברים כמוך שולחים את הבן לחרף את נפשו בישיבה.
      הכי חייל שהוא יהיה זה ''מכ''ש כדי שהוא יוכל בעתיד האזרחי להמשיך באותה קריירה ולהרויח כסף מלא לעשות כלום.

      בתור מי ששירת עם ביחידה קרבית עם חיילים שחלקם היו דרוזים ובדואים ותחת מפקדים שחלקם היו דרוזים ובדואים תחת תא''ל מופיד עמר (במקרה שאת לא מבינה זה שם דרוזי). אני מתבייש שגזענית פרימיטיוית כמוך שייכת לאותו הלאום איליו אני ואחינו בברית דמים הדרוזים והבדואים המשרתים בצה''ל שייכים..........הלאום הישראלי.

      הגב לתגובה זו

    • עוד סהרורית

      א', 23/03/08 03:54

      את מסכימה שדרוזי כמו מדחת יוסף מקבר יוסף יגן על הבן שלך בגופו ובדמו ואת לא מסכימה שהבן שלך יקבל פקודות מדרוזי שמערכת הביטחון ראתה לנכון ולמתבקש להסמיך אותו להיות קצין?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אסור לחייל יהודי לציית לגוי!זה חילול השם איום ונורא

    דויד אוהב-ציון, 14/01/08 15:29

    וגם מרנן שליט''א פוסקים כך!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    האם נבדקו הקרובים שלו בלבנון?

    רפי אוהב-צדק, 14/01/08 15:20

    האם אמ''ן רגוע?לכל דרוזי יש קרובים במדינות האויב.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחח חמוד אתה

      דרוזי, 14/01/08 18:50

      ואי אם אתה לא מבין למה אתה מדבר?
      מה רצית לשחק אותה מבין?
      חחח קרעת אותי מצחוק..
      אגב אני לא מכיר אף דרוזי אחד שיש לו קרובים מחוץ לארץ..
      תתפלא חחחחח חמוד אחד

      הגב לתגובה זו

    • למה ליהודים המזרחיים בודקים את קרובי המשפחה שלהם

      דרוזי גאה, 13/12/08 19:32

      האם ליהודים מעדות המזרח בודקים את הקרובי משפחה שלהם ממצריים, מלוב, ממרוקו, מאירן ומעירק ...
      מה אתה מקשקש

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני מתגעגע לרס''פ שלי מ890 פב 88 מ- א.ר..אחח איזה אדם דגול. (ל''ת)

    הוא הדרוזי ה1, 14/01/08 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל הכבוד לקצין הדרוזי, באמת. אבל מה זה אומר עלינו, איפה אנחנו?

    רמי, 14/01/08 14:31

    הנוער שלנו כבר לא רוצה להיות שם, הנוער שלנו מתעניין יותר בדג'אנטים מאשר בחיל המודיעין או בצבא בכלל, הנוער שלנו עסוק בקרחת של נינט וביחסים שלה עם יהודה לוי, והנוער היותר איכותי מעדיך לחשוב על הקריירה שלו בהייטק או בתאטרון או בספורט, ואת ה''עבודה השחורה'' משאירים לדרוזים.
    המשפט הבא הוא המשפט שממנו אני הכי מפחד: ''מזל שיש לנו את הדרוזים''.
    שוב, אני מצדיע לקצין הדרוזי, על תרומתו למדינת ישראל, הוא מוכיח נאמנות אזרחית, הוא מוכיח שניתן לחיות כאן אחרת, ביחד ובהרמוניה עם מטרות משותפות ועם מאמץ משותף, ובמקום להלחם אחד נגד השני ניתן להלחם אחד לצידו של השני נגד כל הרוע והאכזריות המקיפים אותנו מבחוץ.
    הדרוזים יבורכו, וגם הנועד שלנו יבורך אם גם הוא יתן מעצמו לחברה כמו הקצין הזה.
    אני רוצה מדינה יהודית ודמוקרטית, כן, זה בדיוק מה שאני רוצה, מדינה יהודית כי אין לנו משהו אחר, מדינה יהודית אבל דמוקרטית ופלורליסטית שמכבדת ונותנת שוויון אמיתי והזדמנות שוה לכל אזרחיה גם מי שאינם יהודים, ומחשיבה אותם כשותפים מלאים.
    הלוואי עלינו היהודים האידאליזם הדרוזי הזה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה שאזכור הרבה זמן!!!!!!

      עומרי, 14/01/08 15:20

      כל הכבוד!!

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הוא קרוב של הרמטכ''ל הסורי?

    מודאג מאוד, 14/01/08 14:21

    אני לא שקט!

    הגב לתגובה זו

    • עאלקק איש מוסד חחחחחחחחח (ל''ת)

      עומרייי, 14/01/08 15:20

      הגב לתגובה זו

    • גש לטיפול חמוד (ל''ת)

      קב''ן, 14/01/08 19:01

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הבעיה של העדה הדרוזית

    אלעד, 14/01/08 14:10

    לדעתי, הבעיה של העדה הדרוזית היא העובדה שבקרב האוכלוסיה היהודית מיעוט שבמיעוט משרת בקרבי.

    רוב הדרוזים מתגייסים ליחידות קרביות, כך שרק הקרביים באים במגע איתם, ולומדים ממקור ראשון על העדה המדהימה הזאת.
    הבעיה שהקרביים הם מיעוט, והאנשים שבנקודות מפתח בחברה דואגים כמובן שבניהם (שגם הם יהיו בנקודות מפתח בעתיד) לא יסכנו את עצמם בשירות קרבי.
    כך יוצא שבנקודות המפתח במדינה (במיוחד בפקידות הבכירה ובין ראשי המשק) אין אנשים שמכירים את הדרוזים מקרוב, ולכן לא גומלים להם טובה!

    לדעתי, המפתח להפסקת קיפוח הדרוזים הוא עידוד מסיבי של צעירים דרוזים לפנות למסלולי עתודה אקדמית שתבטיח את עתידם. אם תהיה תנועה מסיבית של צעירים דרוזים למסלולים טכנולוגיים בצבא, בעתיד תהיה הצדקה כלכלית להקים תעשיות עילית באזורי ריכוז דרוזיים, וכך כולנו נצא נשכרים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מדהימה,,לכך מטיפים. (ל''ת)

      אמיר -דרוזי, 14/01/08 20:35

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    כן ירבו כמותו בישראל (ל''ת)

    עומר, 14/01/08 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    מישהו, 14/01/08 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מילה טובה לעדה הנפלאה הזאת

    שלומי ג'חנון, 14/01/08 12:44

    כל הכבוד לכם אחיי הדרוזים על תרומתכם האדירה בשירות הבטחון הישראלי, למרות הלחץ העצום מצד כל העולם הערבי ומאחיכם במדינות ערב.
    אתם עם אמיץ!

    אוהב ומעריך אותכם
    קצין בצהל

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אל תדאגו הם יודעים רק מה שהם צריכים לדעת!

    אילן, 14/01/08 12:37

    בצהל אף אחד לא נאיבי!
    הכל ממודר

    הגב לתגובה זו

    • בצה''ל כולם נאיבים, אתה נאיבי. (ל''ת)

      רמי, 14/01/08 14:23

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה משנה

    גבי, 14/01/08 12:32

    מה זה משנה דרוזי יהודי ערבי צרקסי בדואי כולם אזרחי המדינה וגם אם יש עוד אפליה בסוף אם היה שלום אמיתי היא היתה מתוכנת מזמן ואם אתה ואחרים לא תגיעו גבוה בדרגות מי יתקן את העוול בעתיד אנשים כמו פארס מוערצים על ידי טובי הלוחמים היהודים ואין קשר לעדה תעלה ותצליח המה שתעשה ואלוהים ישמור אותך לכל מי שחושב שמדינת ישראל היא המדינה שלו אני גהה בך .

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חיל דרוזי במודיעין

    רחל, 14/01/08 12:27

    כל הכבוד לעדה הדרוזית בככלה ולמשרתים בצבא בכלל. להערכתי העם מוקיר תודה גדולה, אהבה וחיבוק
    לעדה ואת זה אפשר לראות גם בביקורים שלנו בכפרים אלצכם.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מי שלא שירת עם דרוזים שלא יקשקש סתם

    דורון, 14/01/08 12:25

    הם יותר לוחמים ויותר נאמנים ויותר בעלי כבוד מהרבה הרבה יהודים.והם גם לא סוחטים כסף מהמדינה כמונו.גם על ימי המילואים רבים מהם לא לוקחים את הכסף שמגיע לכל מילואימניק.בושה לכל מיני כותבים מפגרים שלא מצדיקים את קיומם במדינה ובהגנת האנונימיות מלכלכים שטויות.ואמיר,מה אתה מתחרפן מהם.בעצם גם אני.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בהצלחה לק'!

    רועי, 14/01/08 12:22

    בתור מי שזכה לשרת עם ק' במהלך קורס הקצינים, אני יכול להגיד בבטחה כי אין ראוי ממנו לשרת כקצין ומפקד באמ''ן. כל חבריו מהקורס אוהבים אותו וגאים בו. יש לציין גם שק' סיים את הקורס בהצטיינות. מי יתן ואמ''ן יבין באמת את מעלותיו, ושהוא יזכה להתקדם בסולם הדרגות.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אנחנו ליברלים כל הדרך עד הסוף המר (ל''ת)

    י, 14/01/08 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עמוס ידלין היה צריך ללכת אחרי הכשלון המודיעיני הצורב במלחמה !!!!!!! (ל''ת)

    אליהו, 14/01/08 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מסכנים הדרוזים

    ערבי ישראלי.., 14/01/08 12:02

    כמה שהם משרתים את המדינה ועדיין מתייסים אליהם גרוע, אבל מה שיותר תמוה, הוא העובדה שהם ממשיכים ללקק וללקק, ולהגיד ''אנחנו לא ערבים'', ''אנחנו לא מוסלמים או בדוים'', וכולי שטויות.
    כאשר בפועל המדיניות בשטח לא משתנית, היחס הנבזי הצודק נגד הדרוזים עדיין קיים, והם הדרוזים לא מבינים שהליקוק שלהם לא עוזר במאומה וילא לחיס לחיס ....

    הגב לתגובה זו

    • מקווה שהכובע שלך היה טעים!

      ענאן, 14/01/08 12:19

      מעניין למה נכנסת לכתבה הזאת
      משהו אוכל אותך בפנים אה?

      הגב לתגובה זו

    • ואלה דווקא הכתבה מוכיחה כמה אתה טועה!

      עומרי, 14/01/08 12:26

      ''הדרוזי שיכשיר את חיילי המודיעין''
      זה ואמר הכל!

      אחרי עשרות שנים שבהם הדרוזים הוכיחו נאמנות רבה, לאחרונה הם מקבלים בתמורה, נאמנות מצידנו!
      והכתבה מדברת בעד עצמה
      כל הכבוד לעדה הנפלאה הזאת

      הגב לתגובה זו

    • אלה הם רק דברי קנאה, תמשיך להתבשל במיץ שלך (ל''ת)

      דרוזי, 14/01/08 15:16

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    הדרוזים מחזיקים את ביטחון המדינה

    אריה הלחמי, 14/01/08 11:59

    אני גר בצפון, ואני מכיר הרבה דרוזים שגרים בכפרים שליד מעלות, ואני רוצה לכתוב כאן שרבים מהם משרתים בכוחות הביטחון. יש המון קצינים וחיילים דרוזיים בכל חיילות צה''ל. ויש להם תפקיד חשוב בהגנה על ישובי הצפון ובשמירה כוללת על ביטחון המדינה.
    תת אלוף עימאד פארס מהכפר חורפיש שליד מעלות הוא מפקד כל הגיזרה כאן, ואני סומך עליו שיגן על החיים שלנו יותר משהייתי סומך על קצין יהודי..
    אני קצת מכיר את הדת הדרוזית והיא אומרת שהדרוזי נאמן למדינה שהוא גר בה. אסור לדרוזים להקים מדינה משלהם ולכן הם נאמנים למדינת ישראל שהם גרים בה..
    בקיצור, במדינה שהיהודים בה משתמטים משירות צבאי או בוחרים בשירות קל, הדרוזים הם המחזיקים את הביטחון של המדינה שלנו שהיא גם המדינה שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל הכבוד, גבר (ל''ת)

    חיים, 14/01/08 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    השאפה שלו היא להגיע לתפקיד יותר בכיר, ואז ימכור מידע לאחים שלו

    אחד שמבין, 14/01/08 11:51

    בסוריה ולבנון

    הגב לתגובה זו

    • אין לו בשביל מי למכור כי האחים שלו הם לא האוייבים שלכם! טיפש (ל''ת)

      ..., 14/01/08 12:20

      הגב לתגובה זו

    • דוגמה ליהודי המכוער

      נדב, 14/01/08 12:25

      הדרוזים, שהם ערבים, משרתים עשרות שנים בצה''ל. הם חוטפים על זה גינוי ובוז מכל העולם הערבי. אז לגזענים קטנים כמוך זה מה שיש להגיד?

      הגב לתגובה זו

      • דרוזים הם לא ערבים (ל''ת)

        תץ, 17/03/08 22:05

        הגב לתגובה זו

    • יופי שאמרת את זה כי עכשיו נדע שאתה בור ועם הארץ ולא מבין כלום!!! (ל''ת)

      רועי, 14/01/08 12:26

      הגב לתגובה זו

    • אני גאה במדינה שמעניקה להם הזדמנות ולהם שלוקחים אותה בשתי ידיים כדי

      אירית, 14/01/08 12:27

      שתהיה לנו מדינה לתפארת! לכולנו!!!

      הגב לתגובה זו

    • כן זה ידוע שהדרוזים ''בוגדים''

      אחד שמבין יותר, 14/01/08 12:31

      לא חסר דוגמאות רק תסתכל על מרדכי וענונו, נחום מנבר, אלחנן טננבאום, שבתאי קלמנוביץ, מרכוס קלינברג וכו'. אה רגע הם כולם יהודים, טוב לא משנה העיקר לכתוב שטויות. נכון אחד שמבין?

      הגב לתגובה זו

    • מי שלא יודעה מה זה ''תקייה''לא יודע מה זה דרוזי! (ל''ת)

      אילן, 14/01/08 13:03

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    השאפה שלו היא להגיע לתפקיד יותר בכיר, ואז ימכור מידע לאחים שלו

    אחד שמבין, 14/01/08 11:51

    בסוריה ולבנון

    הגב לתגובה זו

    • כלב, אתה לא שווה אצבע של דרוזי

      חיים, 14/01/08 12:17

      אתה לא היית מצליח לתרום כמו הבחור הזה גם אם היו לך 10 תקופות חיים

      הגב לתגובה זו

    • תגיד להם תודה על התרומה

      עומרי, 14/01/08 12:24

      סתום בלחץ

      הגב לתגובה זו

    • יענו הוא סוכן רדום ? (ל''ת)

      מושיקו, 14/01/08 12:26

      הגב לתגובה זו

    • אולי אתה משתמט במקרה ?!! (ל''ת)

      דרוזי, 14/01/08 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד על העשייה הביטחונית וכל הכבוד שמוצאים זמן לפרגןלחיילים (ל''ת)

    חנה, 14/01/08 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תודה לאמיר בוחבוט שעושה נאמנה

    סטפן קסלר, 14/01/08 11:47

    את תפקידו כנציג דובר צה''ל במעריב.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ברכות וישר כוח אח אמיץ!!!! רק שהחברה תדע לקבל אותם כשווים בין שווים

    אהרון, 14/01/08 11:47

    גם אחרי השירות בצה''ל....הם ראויים ליותר מאתנו מאחר והם המיעוט בחברה הישראלית. תרומתם של הדרוזים לא ניתנת להערכה....

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גוועאלד! לא תשים עליך איש נכרי! (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 14/01/08 11:29

    הגב לתגובה זו

    • ''יהודי אמיתי'' קישקוש

      ר, 14/01/08 12:33

      אם היית ''יהודי אמיתי'' לא היית כותב דברי הבל ואני מתביישת להגיד אם כך שאני יהודייה אם יש טיפש כמוך

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הפתיחות הזו עןד תעלה לנו ביוקר

    יגאל, 14/01/08 11:21

    פקיעין אומר לכם משהו???!
    בצבא התחרפנו.מדובר בדברים מאוד רגישים ואסור לנו להכניס גורמים שהם לא במאת האחוזים לטובת מדינת ישראל..
    להזכירכם בפקיעין היה פוגרום שנעשה גם על ידי חיילי צה''ל לשעבר.
    סיירת מטכ''ל מודיעין..מה הלאה? הכור בדימונה?

    הגב לתגובה זו

    • האמת שאף אחד לא מאמין להם

      כמה שהזיכרון, 14/01/08 11:37

      זה מבה שנכון את האמת אף אחד לא אומר...לא פגשתי יהודי אחד שלא אומר .....אבל זו המציאות לצערי..אל תשכחו שכל הזמן הם הולכים בקבוצות לסוריה אל תשכחו עוד כמה שנים מי .....

      הגב לתגובה זו

      • שניכם ג'בוניקים לשעבר!!

        אמיר מגיב.., 14/01/08 11:48

        ואולי אחד ג'ובניק והשני השתמט?
        רגע.. ואולי שנים משתמטים?

        תחלס... אף אחד מכם לא היה בקרב בחיים שלו!!!!

        לא אסביר למה כי אתם לא תבינו..
        אגב איך זה לנקות שירותים בבסיס ולהגיע כל יום הביתה בזמן האחרים שומרים עליכם וטוחנים אימונים ומבצעים בקור ובחום במקומות הכי מסוכנים בארץ ואולי בעולם?...
        נחמד אה?.. מרגיש נצלן שמנצל את המדינה אה?..
        נחמד לכם..
        יום טוב

        הגב לתגובה זו

      • אל תהיה טמבל

        יודע קצת יותר, 14/01/08 11:59

        הדרוזים בארץ מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות.
        קבוצה אחת אלו הדרוזים שחיים בצפון רמת הגולן, יש שם 5 כפרים עיקריים של דרוזים אשר עדיין נאמנים לסורים והסיבה העיקרית לזה היא שהם פוחדים שיום אחד יחזירו את הרמה לסוריה, ואז הסורים יתייחסו אליהם בצורה טובה, אבל אם הם יכריזו על נאמנות לישראל ויחזירו אותם לסוריה הם ייטבחו מהר מאוד.

        הקבוצה השניה היא כל אותם דרוזים שכולנו מכירים ושומעים עליהם בתקשורת ובכתבות מסוג זה, הדרוזים מהגליל אשר נאמנים לישראל ורבים מהם נהרגו ונפצעו תוך כדי תפקידם, רבים מהם משרתים בצבא, במג''ב ובמשטרה, רבים מהם גם משרתים בקבע בתפקידים בכירים.

        בגדוד שלי היה רס''ר בסיס דרוזי מאז שהגדוד הוקם, כאשר אחד יצא לפנסיה הגיע אחד אחר, ותאמין לי שבכל בסיס יש דברים סודיים כמו סוגי תחמושת, טנקים עם נקודות תורפה וכו'...

        אז תגידו תודה שלפחות הדרוזים מתנדבים ליחידות מסוג זה ואפילו לקרבי בעוד שהדתיים לובשי השחורים משרתים רק את עצמם ולא מוכנים להתגייס לצבא.
        תורתם אמונתם.... חחח....חחח....
        איזה הנפצה.

        הגב לתגובה זו

      • הקנאה אוכלת אותכם אה? (ל''ת)

        דני, 14/01/08 12:00

        הגב לתגובה זו

    • יש דברים בגו, ראה שאלתי במס' 12 (ל''ת)

      דודו, 14/01/08 11:50

      הגב לתגובה זו

    • הפתיחות

      ר', 14/01/08 12:36

      צרות עין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      החיילים הדרוזים הם לא פחות מהרבה מאוד חיליים יהודיים, להזכירך גם לנו יש ''נשמות טובות'' אשר מוכרים את אמא שלהם בשביל כסף ובוגדים במדינה כנראה שהזיכרון שלך קצר!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני סומך יותר על דרוזי מאשר על יהודי!!!

    דרור, 14/01/08 11:19

    יהודים הם בוגדניים ללא כבוד עצמי!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ההוכחה לדבריך, בדבריך עצמם

      המתמטיקאי, 14/01/08 12:23

      אתה מוכיח שהיהודים בוגדנים...

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    האם הוא עבר תחקיר בטחוני מקיף? (ל''ת)

    דודו, 14/01/08 11:03

    הגב לתגובה זו

    • ותאמין לי העבר של כל דרוזי מה שיהיה הוא נקי מכל אחד אחר!!

      שוב אמיר, 14/01/08 11:32

      איפה אתה חיי??
      דרוזים זה לא מוסלימים ולא בדואים!!!

      ולעולם לא היה דרוזי אחד בוגד!
      למרות שאפילו היה יהודים כאלו!!!

      אנשים כמוך חסרי השכלה וערך הורסים את המדינה..
      מתי שתבין איפה אתה חיי ומי איתך ומי נגדך.. ומי יותר חזק אמיץ ונאמן ממך תדבר..
      בינתיים אתה מוזמן לסתום חביבי.. סלמאת

      הגב לתגובה זו

      • יש המון אל תשקר..... (ל''ת)

        hbth, 14/01/08 11:44

        הגב לתגובה זו

        • תביא אחת!!!!.. תוכחי לי שאני משקר, זו עובדה ולא ניחוש (ל''ת)

          אמיר, 14/01/08 11:57

          הגב לתגובה זו

      • הזיכרון שלך קצר

        דודו, 14/01/08 11:49

        שאזכיר לך כמה מקרים בעשור האחרון או שאתה מעדיף לפשפש בחצר האחורית שלך ולהגיע למסכנה לבד.
        שאלתי לגיטימית והיא תישאל גם אם המועמד הוא יהודי , שאלתי באה להזכיר לנוגעים בדבר שיעשו את מלאכתם כדי שלא תהינה לנו וועדות מיותרות בעתיד.

        הגב לתגובה זו

        • לצערי הוא צודק ואתה לא!

          עומרי, 14/01/08 12:27

          עם עובדות לא מתווכחים!!

          הגב לתגובה זו

      • כל המן בגדתם בצהל ועד היום, מוכרים אמלחים לפלשתיניאים,

        מוסלמי גאה, 14/01/08 11:49

        אז אל תפתח את הפה על מוסלמים, כי ייקח לך המון שנות אור להגיע לציפורני הרגליים שלנו.

        הגב לתגובה זו

        • אנחנו??

          דרוזי, 14/01/08 12:16

          התכוונת לבדואים אח שלו

          לא היה ולא נברא דבר כזה.
          ואם תרצה להגיב לו אז תגיב לו עצמו ולא לעדה כולה
          שמור על פה נקי חביבי.
          ואגב, אם מדברים על בוגדים אז זה אצלכם בדם בהיסטוריה, מעניין איך חוסלו השנה 1000 מחבלים, מי עובד עם ישראל ומשתף פעולה, מעניין איך יאסין ורנטיסי ואחרים חוסלו אה?
          יש בזה משהו לא?

          הגב לתגובה זו

        • התכוונת ל72 הבתולות בגן עדן כי באמת יקח לנו הרבה זמן להגיע אליהן (ל''ת)

          זזזזזזזזזזז, 14/01/08 13:30

          הגב לתגובה זו

        • בטח שיקח לו הרבה זמן

          00999, 17/03/08 22:03

          כי הוא כל כך מעליכם שזה ממש קשה ליפול לתת רמה שלכם

          הגב לתגובה זו

      • דרוזים זה לא מוסלמים??

        אילן, 14/01/08 12:35

        תפתח ויקיפדיה

        הגב לתגובה זו

        • דרוזי זה לא מוסלמי

          A, 17/03/08 22:02

          והוא יודע כי הוא כזה

          הגב לתגובה זו

      • תשאל כל ''עוקאל'' הדרוזים התפצלו

        אילן, 14/01/08 13:44

        מהעיסמאיליה
        שהם שיעים!!!
        אבל לגוהאל כמוך זה לא אומר
        דבר
        עדיף תחזור לכיתה א

        הגב לתגובה זו

    • בגידה ונאמנות הן רק ענין של תאריך!!! (ל''ת)

      אילן, 14/01/08 13:23

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    נדב מפיץ דברי כזב של השמאל

    שי אלידע, 14/01/08 10:52

    האגדה הכוזבת על השפלה בבדיקות בני מעוטים חסרת כל יסוד במציאות.
    כמעט מידי יום אני נבדק בכניסתי למרכול או לקניון ואיני רואה בזה כל השפלה. אילו הבדיקות לא היו רציניות היו לי סיבות לחשוש להיכנס לשם.
    נדב ! אני מציע לך להיכנס לכל בית משפט שלום ותראה כיצד בודקים אותך ביסודיות כולל מישוש גפיים וכדומה.
    בטיסותיי אני נבדק בנמלי התעופה בכל הארצות שביקרתי בהן.
    לפני מספר שנים, בנמל התעופה בלונדון, לא בצעו בדיקות יסודיות אז פניתי לממונה על הבטחון באולם הנוסעים והבעתי את תמיהתי על כך!
    אינ מבין את המניע להכפשת ישראל כמדינה גזענית ??
    בשיחה ששודרה בטלביזיה עם אחד מפליטי דארפור, הוא הביע התפעלות מהיחס שקיבל בישראל לעומת היחס של המצרים !!

    הגב לתגובה זו

    • בוא נבדוק את ה''כזבים'' שלי

      נדב, 14/01/08 12:14

      אני לא נגד בדיקות בטחוניות, אלא נגד פעולות שמפלות בין אנשים בשל מוצאם.

      בכניסה לקניון בודקים את כולם, יהודים כערבים, ולכן אין לי שום בעיה עם זה.

      לעומת זאת, בשדה התעופה עוברים בני מיעוטים בדיקה הרבה יותר משפילה ממך וממני, כולל פתיחת מזוודות לעיני כולם.

      כל מה שאני אומר הוא שצריך לבדוק את כולם באותה מידה. אפילו אם יש הגיון בטחוני בבדיקות האלה (ולדעתי אין), אז יש לבדוק כך את כולם ולא לבודד אנשים על פי מוצאם.

      הנסיון האמריקאי של אחרי 11 בספטמבר מוכיח, שניתן לשמור על בטחון שדות תעופה גם בלי לבודד אנשים על פי מוצאם.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק רציתי להגיד לך בהצלחה אחי. (ל''ת)

    יהודי גאה., 14/01/08 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הדרוזים עבדים למדינת ישראל בדוק ! (ל''ת)

    דודי, 14/01/08 10:44

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחח קנאי

      אמיר, 14/01/08 11:29

      תחיה לעד אחי.. ותסבול
      חחח חתיכת ג'ובניק שמעולם לא פגש דרוזי!! (כי דרוזים אפשר לפגוש רק בקרבי..)

      הגב לתגובה זו

      • הבנת הנקרא

        המתמטיקאי, 14/01/08 12:24

        קרא את הכתבה, וענה על השאלה הבאה:

        האם ניתן למצוא דרוזים בצבא מחוץ ליחידות הקרביות? אם ענית ''לא,'' קרא את הכתבה שוב.

        הגב לתגובה זו

      • יש גם ג'ובניקים והקרבים אצלכם צוחקים עליהם (ל''ת)

        נ, 17/03/08 22:00

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    ברכה לדרוזים

    אבי, 14/01/08 10:42

    שאלוהים ישמור אותכם.ושתדעו שכל יהודי ישראלי מאוד מעריך ואוהב את דרככם הצנועה הישרה החרוצה והאחראית שאתם מגלים כלפי מדינת ישראל .אנחנו אוהבים אותכם ומאמינים בכם.ומודים לכם על החברות .אלוהים יהיה איתכם.אתם משמשים לנו לדוגמא .

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הדרוזים והבדואים שאני מכירה

    קוקה, 14/01/08 10:39

    ואני בטוחה שיש כמוהם עוד אלפים רבים- הם אנשים מופלאים ואני אוהבת אותם מאוד. מאוד מרגיז אותי אם מפלים אותם לרעה. במיוחד בפוליטיקה. אין שום סיבה שלא יהיה שר דרוזי או בדואי או צרקסי - כל מי שמשרת בצהל ראוי לכל שיויון אפשרי בכל מקום , כולל בפוליטיקה המלוכלכת שלנו. גם אם בכך זה יגרע מקומו של יהודי שלא מגיע לקרסוליהם של בני העדות האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוף סוף ערבי לא בכיין

    אלון, 14/01/08 10:36

    לערבים יש מנטליות של בכיינות וקיטורים.
    אין להם יוזמה, חזון ושאיפות, רק יללות וקיטורים.

    נחמד לשמוע שיש גם חריגים.

    (ואגב דרוזים הם כן ערבים. לא מוסלמים, אבל בהחלט ערבים).

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר של התגובה שלך לכתבה?

      בן ימין, 14/01/08 10:48

      שרתת בצבא? פגשת דרוזים?
      על מה אתה מדבר?

      לא פגשתי דרוזי אחד בכיין בחיים. כל הדרוזים ששרתו איתי בקרבי היו אחלה גברים. על מה אתה מדבר?

      הקצין בכתבה הוא לא חריג, הוא חלק מהכלל

      הגב לתגובה זו

    • הוא דרוזי יש אלפי הבדלים בין דרוזי לערבי... (ל''ת)

      גיא, 14/01/08 11:13

      הגב לתגובה זו

    • אכן.. דרוזי הוא ערבי!

      אמיר הדרוזי, 14/01/08 11:27

      אכן.. דרוזי הוא ערבי!
      כמו מרוקאי ותימני וכ.....

      אבל ההבדל הוא שדרוזים נראית מזרח אירופיים (בלונדינים ועיניים ירוקות) והשאר לא!!

      וכל הכבוד לחייל האמיץ שבזכות עצמו הגיע לאן שהוא הגיע..
      המון כבוד והערכה..

      הגב לתגובה זו

      • כי לפני 70 שנה הבריטים היו פה

        bheukth, 14/01/08 11:43

        ואז נוצר מה שנוצר אם אתה מבין תחקור ותבדוק...יש הרבה אנגלים ...

        הגב לתגובה זו

        • חחח

          אמיר המגיב, 14/01/08 11:56

          מה הקשר?
          דרוזים ידועים ביופי שלהם ממאות שנים..
          בישראל,לבנון סוריה אוסטרליה קנדה ברזיל וונצואלה
          וזה שהבריטים היו פי או שם זה לא אומר כלום, והנה יש פה יהודים זה עושה משו?.. לא לא
          תגובה טיפשים שלא הייתי צריך להגיב עליה..

          הגב לתגובה זו

        • הבריטים היו גם בעיראק.תראה כמה בלונדינים יש בעלייה העיראקית

          דני ב., 14/01/08 12:15

          כמה עם עיניים כחולות וכמה נראים אשכנזים לכל דבר.
          בכלל העם היהודי שישב בישראל בימי בית שני היו כהים ונראו כמו ערבים או אתיופים.
          תראו מה קרה לנו במשך הדורות, איך התבהרו פתאום הפנים והכחילו העיניים.
          מה המסקנה?
          שבכל עם יש ''גחבות''

          הגב לתגובה זו

          • עוד היסטוריון.................. (ל''ת)

            אילן, 14/01/08 13:20

            הגב לתגובה זו

    • דרוזים הם לא ערבים ואתה דביל (ל''ת)

      EE, 17/03/08 21:58

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ואז בשדה התעופה יתייחסו אליו כאל סיכון בטחוני

    נדב, 14/01/08 10:26

    בשדה התעופה, דרוזים הם בני מיעוטים לכל דבר, והם עוברים את אותה בדיקה משפילה שעוברים בני מיעוטים אחרים.

    החברה הישראלית חייבת להתחיל להתייחס אל הדרוזים בצורה ההולמת את החלטתם להיטמע בחברה הישראלית בכל מובן, כולל בשרות הצבאי.

    ובלי קשר, הגיע הזמן שיפסיקו להחליט על בדיקות בטחוניות לפי מוצא. יש היום אמצעים טכנולוגיים מצויינים, ואין שום סיבה להשפיל בני מיעוטים בשדה התעופה, בין אם הם דרוזים, מוסלמים או צ'רקסים.

    הגב לתגובה זו

    • מאמי, גם אלי מתייחסים ככה בשדה התעופה ואני

      כרמן, 14/01/08 10:35

      חתיארית בת 80 = מה לעשות? מחבלים זה מחבלים. ואני דוקא מבסוטה שלא סומכים על אף אחד. כך לפחות הילדים שלי והנכדים שלי והנינים שלי וואפילו אתה, בטוחים מפיגוע רצחני. אין לי ספק שהקצין הנהדר הזה מבין את העניין וייתכן שאפילו אימון את חניכיו ברוח זו. הדרוזים והבדואים שאני מכירה הם אנשים מופלאים.

      הגב לתגובה זו

      • מהיכרות אישית אני יודע שהתמונה לא כל כך ורודה

        נדב, 14/01/08 12:05

        הביטוי ''מחבלים הם מחבלים'' לא אומר שום דבר. מחבלים הם מחבלים, וזה לא אומר שצריך לבדוק אנשים בגלל שהם דרוזים.

        אני מכיר אישית בחור דרוזי, שהוא נאמן למדינה ושירת שירות צבאי מלא, ועם זאת מרגיש פגוע מהיחס הזה. למה זה מגיע לו?

        מאז 11 בספטמבר, הגבירו בארה''ב את אמצעי האבטחה. עם זאת, לא נוקטים שם בשיטות של בדיקה לפי מוצא או מבטא, כי זה אסור על פי החוקה. בארה''ב יש המון שדות תעופה ומליוני נוסעים, ויחד עם זאת אמצעי האבטחה האלה הוכיחו את עצמם. מאז שהם נוקטים בהם לא היה שם שום ארוע של חטיפת מטוסים.
        הדבר מוכיח שזה אפשרי, ולכן אין שום סיבה להמשיך לנקוט באמצעים המשפילים שננקטים אצלנו.

        הגב לתגובה זו

    • אז מה?! גם אותי בודקים חזור ובדוק

      דוד שוקרון, 14/01/08 10:46

      אני עיראקי ויש לי קצת מבטא מודגש. ברגע הראשון בשדה התעופה תמיד רוצים לבדוק אם אני לא מתחזה ואני לא ערבי שמנסה להסתתר

      אין לי עם זה שום בעיה ואני שמח שבודקים אותי כי אני יודע ששומרים עלי ועל המדינה.

      גם ערבים שבודקים אותם- אין מה לעשות! האיום על מטוסים ועל שדות התעופה בא מהערבים- זה טוב שבודקים יותר את קבוצות הסיכון והאיום

      הגב לתגובה זו

    • לדרוזים לא מתייחסים כבני מיעוטים! (ל''ת)

      דרור, 14/01/08 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה שאלה של התמדה ורצון.

    אריה, 14/01/08 10:21

    הדרוזים מוכיחים כי זה רק שאלה של התמדה ורצון להשתלב. שמח על ההשתלבות עצוב על מה שקרה לחייל נבואני. תמשיכו כך ותסירו את הפחד של מעטי מעט שלא ראו אותכם כתף אל כתף. המשיכו כך ובהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הצלחה רבה

    ג'קי, 14/01/08 10:21

    בכל מעשי ידיך.

    אני גאה בך ובטוחני שכמו כן כל עם ישראלים.

    עלה, הצלח ותודה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כבוד!!!!!!!!!!!!!!!!

    דרוזי, 14/01/08 10:12

    כל הכבוד לחיילינו הדרוזים!!
    תנו את כל כולכם למען המדינה ותגיעו רחוק עם האמון והאמונה!!
    יחי עם ישראל!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בהצלחה בסולם התפקידים והדרגות בצהל

    פקק תנועה, 14/01/08 10:08

    אולי תגיע יום אחד לתפקיד הרמטכל הדרוזי הראשון בעולם שמשרת בצבא כול שהוא .

    הגב לתגובה זו

    • בהצלחה בסולם התפקידים והדרגות בצה''ל

      פקק , תנועה, 14/01/08 12:22

      אולי תגיע יום אחד לתפקיד הרמטכ''ל הראשון בעולם שמשרת בצבא כלשהו.

      פקקי שקקי מגיב ראשון, אך בדוק קודם כל ,תקדימים בצבא סוריה!!!

      הגב לתגובה זו

      • התוכי של האתר היתעורר מה איכפת לי מה יש בסוריה

        פקק תנועה, 14/01/08 12:37

        עוד מעט תיכתוב שרמת הגולן היא רכוש סורי .מענין אותי מה יש בישראל ולא במקומות אחרים אני לא גלותי כמוך .

        הגב לתגובה זו