• 41.

    באמת גאונים פיננסיים

    תינוק שנשבה, 21/01/08 15:25

    אני לימדתי 2 כיתות של בנות חרדיות לבחינה הפסיכומטרית, גם הן וגם מנהלת הבית-ספר שלהן הייתה מרוצה. ואני זכר!!!!!! מי היה מאמין?
    אין תכנים מיניים בחומר הלימוד, וגם אם היו כל מדריך עם שכל שמלמד דתיים/ות היה משנה מילה או שתיים שלא מתאימות. בקיצור, עושים עליכם כסף. דרך אגב בכל חברה ''טרפה'' אפשר למצוא קורס גם ב-2000 שקל אז שלא ימכרו לכם ש 3500 זה זול. תשלמו פחות- תקבלו פחות שעות עם המדריך/ה, זה כל הסיפור.

    הגב לתגובה זו

    • באיזו חברה לימדת והיכן היה השיעור?

      דניאל קסורלה, 24/01/08 07:47

      הדתיים לא טיפשים כמו שאתה וחילוניים רבים כמוך חושבים!
      מה שאתה מנסה לעשות זה להמשיך ולהחטיא ציבור תמים שלם!
      איך אין לך בושה לעשות זאת?
      באיזו חברה הדרכת את הקורסים הללו? ובאיזה מוסד ''חרדי'' זה היה?
      אל תאמר נתונים שאינם נכונים כי גם לגבי המחיר בד''כ כשמוזילים את הקורס כמו שאתה אומר בחברות אחרות זה בטח לא מ''אהבת מרדכי''
      והמבין יבין

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ישר כוח!!!

    שוש, 21/01/08 12:31

    יוזמה מבורכת עלו והצליחו!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה הייתם אומרים אם זה היה הפוך?

    דניאל, 18/01/08 15:37

    אני אומר מצוין כל עוד המשכיל עונה לצורך ציבורי כלשהו זה מצוין.
    מה אם הייתה חברה שעונה על צורך של חילוניים בלבד הדתיים היו מקללים? או כועסים?
    לא!
    לכן כל הכבוד למשכיל ואם תהיה חברה שתענה לצורך של החילוניים אפילו רק בנושא המחיר המופקע אני בטוח שציבור גדול נוסף ישמח

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    איכות הדתיים תמיד הייתה אפס

    חילוני גאה, 17/01/08 09:02

    בכל דבר אתם כאילו טובים אבל האמת היא שאתם לא בולטים בשום דבר לטובה יותר מהחילוניים
    בכלל החילוניים מגיעים תמיד גבוה יותר ורחוק יותר וכך זה ימשיך להיות גם בפסיכומטרי ובכל מקום שתנסו להגיע אליו כי פשוט אתם לא באמת טובים כמו שאתם מציירים את עצמכם

    הגב לתגובה זו

    • 737, 98% בכמותי ובעברית

      רק האנגלית, 17/01/08 14:42

      למה כמה אתה קיבלת?

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ובגדול

      שלום, 17/01/08 16:35

      לא משנה אפה תסתכל צבא אקדמיה רפואה היטק בכל מקום אנחנו הכי טובים

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בענק

      747, 21/01/08 18:40

      הממוצע הארצי נע בסביבות ה 580
      בישיבת ההסדר שלי בקרב בני גילי יש ממוצע של 650 .
      אז מסתבר שדתיים כן טובים בפסיכו.

      הגב לתגובה זו

      • איפה למדת

        ג'וש, 28/01/08 14:02

        באיזו ישיבת הסדר בדיוק למדת? זה לא נשמע כל כך הגיוני!

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    שי המלך

    החבר עם המלוואח, 16/01/08 15:41

    שי שלנו, בא אלי יום שלישי לאכול מלוואח...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה עם הציבור החילוני?

    yaniv, 16/01/08 06:56

    למה כל הזמן מתארגנות חברות וקבוצות ומציעות מחירים זולים רק לתלמידי המגזר הדתי?
    מה עם החילוניים? לא כל החילוניים גרים בכיכר המדינה אז למה אף חברה לא עושה קורסים כמו זה עם התחייבות להצלחה במחירים האלה?
    העיקר אנחנו יודעים לרדת על הדתיים אבל תכלס הם עושים לנו בית ספר בכל מה שקשור לעזרה לאחר...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא יאומן! מתוך 30 תגובות - 20 מאותו כותב!

    גובה עמלות, 15/01/08 16:25

    כל הכבוד
    יישר כוח
    תבורכו
    יחס אישי
    ציונים גבוהים
    בלהבלה

    יש גבול ליחצנות ולפרסומת. יושב אחד (או אחת) עם 20 שמות שונים ומתקתק לעצמו פרסום בלי חשבון

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מתי תהיה מדינה לדתיים?

    נמאס מכם כבר, 15/01/08 00:50

    סוף סוף נוכל לנשום לרווחה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה... (ל''ת)

    רררררר, 14/01/08 19:57

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פסיכומטרי לדתיים

    משה, 14/01/08 17:58

    יוזמה ברוכה רעיון מבריק ישר כח

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד!!!

    רעיה כהן, 14/01/08 17:16

    באמת באמת ייש-כח לחברת''המשכיל'' אשר פועלת לטובת הדתיים!!!

    יש לציין שדרך לימוד בכיתות נפרדות,מקדמת כביכול את התלמידים הלומדים באותה הכיתה.

    הגב לתגובה זו

    • את במקרה אשתו של המנכ''ל? (ל''ת)

      הולמס, 15/01/08 16:29

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יש אפשרות למדריך-נקבה ומדריכה-זכר ??

    עודד, 14/01/08 16:53

    תמיד תמוה בעיני ההדגשה, כמו שנולד בן למישהו אז אומרים : נולד בן-זכר...אה ווללא..איזו הפתעה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    קורס לדתיים - ממוצע 550 גג...

    קרן, 14/01/08 16:49

    היות שהתלמידים ישאפו ללמוד חינוך במכללות או להתעלות על עצמם וללמוד חינוך באוניברסיטה - הרמה תהיה בהתאם...

    הגב לתגובה זו

    • שטויות

      מיכל, 14/01/08 17:08

      אני עשיתי את הקורס שלהם במכללה שלנו חששתי כמוך אבל טעיתי הקורס היה מצוין קיבלתי 630

      הגב לתגובה זו

    • לא יודע אם זה נכון, אבל את סוג של גזענית (ל''ת)

      דובי, 14/01/08 17:27

      הגב לתגובה זו

    • אל תזלזלי בציוני הפסיכומטרי של הדתיים

      דורי, 14/01/08 18:36

      אני קיבלתי 675 ולא הייתי בין המבריקים וגם זה אחרי 4 שנים צבא ושנה ישיבה

      אבל תגובתך די מתאימה לפלצנית תל אביבית

      הגב לתגובה זו

    • תמשיכי להתנשא נראה לאן תגיעי

      רפאל, 15/01/08 06:59

      לא יודע מה את עושה בחייך אבל העובדות דוקא מראות שהדתיים נמצאים מבחינת השכלתם ברמה מאוד גבוהה, כנסי לפקולטות היוקרתיות ותראי

      הגב לתגובה זו

    • אני מציע לאהבלה לגשת לטכניון ולגלות שהדתיים בולטים שם לטובה

      כיפה גדולה, 15/01/08 12:50

      והדבר נכון בעיקר לפקולטה להנדסת חשמל.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    פסיכומטרי כשר

    משה, 14/01/08 16:44

    אני גר ברחובות באזור דתי ומאד שמחנו לשמע על הפסיכוטרי כשר למהדרין חברת המשכיל ישר כח סוף סוף מתחשבים בצרכים שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עשית שם את הקורס - חברה אחלה , בלה בלה בלה - מתי משלמים לי פר טוקבק (ל''ת)

    יואל גבע, 14/01/08 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כמעט כל הסיבות לקורס הזה מופרכות לחלוטין

    מוטי, 14/01/08 15:55

    יסלחו לי אחי הדתיים אבל כמעט כל הסיבות להובאו פה לקורס ה''כשר'' הזה הן לגמרי מופרכות.

    1. תכנים מיניים?
    אני לא מומחה גדול בתנ''ך אבל נראה לי שגם אני מכיר בתנ''ך ובפרושים שלו תכנים מיניים הרבה יותר בוטים מ-יצאנית וכאלה...

    2. מדריכים ותלמידים מאותו המין?
    הקורס הזה הוא הכנה לפסיכומטרי ובמבחן הפסיכומטרי עצמו אין הפרדה בין מין התלמידים וגם המשגיחים הם לא מאותו המין של התלמידים אז למה הקורס הזה מכין את תלמידיו?

    הדבר היחיד שיפה ונכון הוא המחיר הנמוך של הקורס (אם אכן הנתונים נכונים).

    הגב לתגובה זו

    • סליחה מוטי,אך אתה טועה!!

      גלית, 14/01/08 17:27

      קודם כל...מבחן הפסיכומטרי עצמו,נעשה זמן קצר הרבה יותר מכל ימי הלימוד לפסיכומטרי.
      דבר שני..ברגע שהתלמידים לומדים עם מדריכה,הם מתעסקים פחות בחומר הנלמד..ולהפךך(סלח לי,אך זה נכון!!)

      הגב לתגובה זו

      • סליחה גלית מתל אביב אבל את טועה.

        מוטי, 14/01/08 22:08

        אני מקווה שאת לא מהמגיבים המוזמנים שמשבחים פה את הקורס וכולם (כאחד) עם שם פרטי ומקום מגורים דומה.

        ולעניין...

        המבחן קצר וההכנה ארוכה וזה נכון גם לגבי החומר הנלמד וגם ליכולת ללמוד בחברה מעורבת.
        מי שלטענתך מתעסק יותר במדריכה ולא בחומר (טענה לא ממש חזקה), יתעסק בבחורה הנחמדה שיושבת לידו במבחן ולא במבחן עצמו.
        כנ''ל לגבי תלמידה ומדריך.

        לגבי טענתי על התכנים ה''מיניים'' אני מבין מהתעלמותך שאת מסכימה איתי.

        הגב לתגובה זו

    • ידידי מוטי

      אבי, 15/01/08 07:06

      אם לא חייבים להכניס תכנים מיניים לספרי הפסיכומטרי ולקורסים אני חושב שראוי באמת שהתכנים האלו יישארו בחוץ, הרי זה מתי שהוא יכול להיתפס כנורמה כי עובדה שזה מאוד פופולרי. שנית קיים ציבור גדול מאוד שאסור לו כמו שלאחרים אסור לאכול חזיר לשבת בחדר אחד עם בן/בת המין השני ויפה לכבד אותם. אם אני מצרף לזה גם את נושא המחיר שלדעתי מופקע מהיסוד ועל זה גם אתה מסכים אז באמת יישר כח להמשכיל. אגב אני מסורתי שלא מקפיד על הרבה הלכות ביהדות אבל בשם הסבלנות אני מוצא בזה משהו מכובד וטוב.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אמת לאמיתה!!!

    שימרית, 14/01/08 15:53

    אני בעצמי עברתי את הקורס בירושלים, אחלה קורס, אחלה חברה, תמיד אפשר לפנות לכל גורם מהמזכירות ועד למנהל בכל בעיה , הם משתדלים לקבל את כל ההערות כביקורת בונה ואכן מיום ליום שמים לב לשיפור....
    אישית, הייתי יחסית בקורסים ההתחלתיים, היה לי נוח לקבל את כל שביקשתי בלי בעיות ובלי פרוצדורה ובירוקרטיה מיותרת, הם זמינים לתלמידים וממש נחמדים!!!
    מקווה בשביל כולנו שאכן החברה תשגשג ותצליח ותמשיך לעשות חייל גם במגזר הדתי...
    יוזמה ברוכה! עלו והצליחו! שימרית- קורס ירושלים שנת 2006

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    די לטוקבקיסטים בתשלום!!! (ל''ת)

    אחד, 14/01/08 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולי די כבר עם מדור NRG-פרסום ויחצנות תחת הכותרת הכוזבת ''יהדות''?

    יועץ התקשרת, 14/01/08 15:28

    ודי כבר לקווקווק לנו את הפריזורה עם שטף הטוקבקים מטעם, עם הניסוח האחיד:
    ''איזה קורס מצוין אחלה, למדתי בכייף,
    והתקבלתי לחוג יוקרתי באוניברסיטה בלי לעפעף,
    היו לנו מדריכים ומדריכות חבל על הזמן,
    צנועים וחסודים ומתמסרים לעניין,
    חבל רק שבאוניברסיטה ביטלו את הסמסטר,
    כי יש כאן ממשלה שלא רואה אותי ממטר.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פסיכומטריה תאוריה מאוד מופשטת וניתנת

    למניפיולציה, 14/01/08 15:23

    מדע שניתן לעיוות תחת תנאים רודניים.
    אישית לא הייתי סומך עליהם כלל!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    זה בדיוק מה שרצה הקיצוני

    חילוני גאה, 14/01/08 15:17

    הימני הזה כהנא. להפריד את המדינה. ליצור מדינת הלכה. בושה לנו, גם למכוני מסיכומטרי הם הגיעו? מה הצעד הבא? קנסות למי שמעשן בשבת?

    הגב לתגובה זו

    • היית צריך לכתוב '' חילוני וגאה''

      עמית עברון, 14/01/08 16:56

      היות ולא כל החילונים גאים, כלומר-ולא שיש לי משהו נגד גאים.

      אגב, החזון של כהנא היה הרבה יותר שפוי ומועיל לעם ישראל מ''חזון'' אוסלו. ואל תקשר אותו עם החרדים שלשמחתך חלקם מעוותים כל כך את היהדות ואת כל הפסיקה לאורך כמעט כל הדורות (ממתי לא לעבוד זאת מעלה ולא קללה? ממתי לא להתגייס לצבא שעוד בתגובת דוד המלך היה חוק גיוס חובה...ממתי לחיות על הציבור זה ערך יהודי-תשובה, אף פעם-הפסיקה מתנגדת לזה בנחרצות מהתנ''ך וכמעט עד לדורנו אנו, החרדים בחלקם הם עיוות גמור של היהדות) שהם נותנים לשנאה שלך רוח גבית.

      הגב לתגובה זו

    • קיצוני היחידי שאני רואה בסביבה, הוא אתה. (ל''ת)

      מתון, 14/01/08 17:29

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה? מדובר בחברה פרטית

      עטרה, 23/01/08 11:49

      שדואגת לאינטרסים מסויימים של הציבור שלה. זכותה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    נחוץ ביותר

    דנה, 14/01/08 15:17

    כבר חצי שנה אני מחפשת חברה כמוכם ישר כח על היוזמה תבורכו

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אחלה חברה

    רחל, 14/01/08 14:54

    עשיתי קורס אצל המשכיל יחס אישי ליווי צמוד לאורך כל הקורס מחיר מצוין מדריכה מעולה הלוואי וכל החברות היו כמותם

    הגב לתגובה זו

    • כמה שקל אתה מקבל לתגובה, כשכל התגובות שלך בנוסח אחיד ?

      פסיכו, 14/01/08 15:30

      ואללה, איך כולם שם מכירים את דנה ומקבלים 7200 בפסיכומטרי?
      ממש נס !

      הגב לתגובה זו

      • שים לב-גם רצף מלאכותי עם שם פרטי ומקום מגורים.. (ל''ת)

        מזמן לא היה, 14/01/08 16:28

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    תחת השגחה צמודה של ועד רבנים! (ל''ת)

    ההיקשים והצורות, 14/01/08 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נישה לעסק (ל''ת)

    זה הכל, 14/01/08 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חברה מצוינת

    מזל, 14/01/08 14:05

    עשיתי קורס פסיכומטרי אצל המשכיל לא רק דתי אלה קורס מצוין קיבלתי 720 בבחינה ממליצה בחום

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    קורס תותח ממליצה בחום

    מעין, 14/01/08 14:04

    עשיתי את הקורס במשכיל בירושלים ואני רוצה לומר שאני הכי מרוצה בעולם וממליצה בחום להצטרף להצלחה המדהימה הזאת!
    לא להאמין שבחצי מהכסף שלוקחות חברות אחרות, אפשר לתת כל-כך הרבה. פשוט קורס תותח
    והמדריכה דנה- סוף הדרך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מצוין סוף סוף...

    שולה, 14/01/08 14:03

    כל הכבוד יוזמה ברוכה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קורס מצוין קיבלתי במשכיל 710

    גיא, 14/01/08 13:52

    קורס מעולה יחס אישי
    מומלץ בחום!!!

    הגב לתגובה זו

    • ואני קיבלתי 815

      מוטי, 14/01/08 16:31

      ואני ממש לא מגזים....

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ללמוד במקום לפלרטט

    לילה, 14/01/08 13:50

    שמעתי ממישהי לא דתיה שהיה קורס מאד מוצלח.

    למה לבזבז את הזמן היקר שמשלמים על כך הרבה לפרטט במקום להתכונן למבחן?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עוד מעט החרדים יבנו לעצמם מדינה כשרה.

    די כבר!, 14/01/08 13:46

    גם הציונים של המבחן יהיו בהתאם, ולשם אי אפשר להתקבל עם ואוצר מהצבא- כי לא עשו צבא..

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שיעשו כיתה נפרדת לנשים במחזור... (ל''ת)

    יאיר, 14/01/08 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש משהו יותר מדכא-מיניות מפסיכומטרי?

    אלון, 14/01/08 13:33

    איזה תכנים מיניים מצאתם שם לעזאזל ?!

    הגב לתגובה זו

    • דוגמאות לתכנים מיניים בפסיכומטרי-נא לא לצנזר

      יהושע לא בן נון, 14/01/08 17:16

      פוזמק
      אסקופה
      אסקפלריה
      1+1==
      כל ארנבות הלבנות ישנות החורף אז אם לא ישנות בחורף לא ארנבות לבנות.

      יש אנשים שזה עושה להם את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    סוף סוף מענה ראוי לקהל דתי

    דורית, 14/01/08 13:20

    שי כהן בחור מקסים
    יוזמה ברוכה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שהחיינו

    בועז, 14/01/08 13:06

    סוף סוף הפסיקו לזלזל בציבור הזה
    שמצד האמת מגיע לו כמעט הכל אבל תכל''ס כל הזמן רק מזלזלים בו משום מה.
    בצבא הציבור הזה עומד בראש הקצונה, במדע ובהוראה מוסדות החינוך הדתיים נותנים את הנשמה ומייצרים הרבה גאוות לאומיות.
    יישר כח להמשכיל הלוואי שיצליחו לעמוד במחירים עליהם מדובר כי זה באמת בלתי אפשרי כבר ללמוד היום במדינה שלנו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם הם בעד הפרדה מוחלטת בין המינים,למה הם כ''כ נגד הומואים ולסביות? (ל''ת)

    נשגב מבינתי, 14/01/08 13:00

    הגב לתגובה זו

    • ההפרדה היא בין מינים שאינם בקשרי נישואין

      רמי, 14/01/08 13:20

      הומואים ולסביות זה איסור מהתורה (בעיקר הומואים), האיסור בקשר בין מיני הוא בקשר שאינו ממוסד, קרי זוגות שאינם נשואים.
      עכשיו הבנת!!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ממש כמו הומואים ולסביות

    beetle, 14/01/08 12:43

    גברים מעדיפים מדריך גבר ונשים מעדיפות מדריכה אישה. אצל אדם נורמאלי זה לא אמור להיות הפוך? אלא אם כן יש כאן מין סטייה...

    הגב לתגובה זו

    • גבר נורמאלי נמשך לנשים ולכן נאמן רק לאחת ומעדיף שלא להיכנס לפיתויים (ל''ת)

      היהודי הנודד, 14/01/08 12:53

      הגב לתגובה זו

      • אז מה הפתרון?לברוח מהפיתוי במקום להתמודד איתו?

        דוד, 14/01/08 13:35

        לברוח מהתמודדות זה פתרון של ילדים קטנים.
        רק מי שלא מאמין בעצמו ובכוחות שלו להתמודד,הולך על הפתרון הקל של לברוח.

        הגב לתגובה זו

        • התגובה שלך טיפשית

          חילוניה, 16/01/08 09:13

          אתה לא תשלח את הילד שלך למאורת סמים ומין כדי שיתגבר על היצר עם האופי החזק שלו נכון?
          אז בשבילם זו המקבילה.

          הגב לתגובה זו

      • גבר נורמלי לא רואה בכל אשה מעל גיל 3 אובייקט מיני

        גבר נורמלי, 14/01/08 13:36

        בניגוד לחרדי החרמן, שגם אלף איסורים ומאה רבנים לא מצליחים להרחיק אותו מהפורנו בקפה אינטרנט, מבתי זונות (מתי ראיתם חילוני נורמלי ובריא אצל זונה?) ומישבני נערים בישיבה.

        הגב לתגובה זו

        • מתי ראית חילוני נורמלי ובריא? אתה ההוכחה שאין חיה כזאת! (ל''ת)

          רמי, 14/01/08 14:35

          הגב לתגובה זו

          • החרדים הם יצורים לא בריאים ומשונים

            חילוני, 14/01/08 15:27

            חיוורים, מדיפי ריח רע ורופסים.

            החרדים מפיצים את מחלת החצבת, וסובלים משלל מחלות עור, עיניים וכינים עקב חוסר ידע בהיגיינה בסיסית.

            ילדים חילוניים הם נקיים ומטופחים, ואילו ילדים חרדים בגילאי 3-5 לבושים בסחבות מצחינות ומסתובבים עם נזלת רקובה מרוחה להם מתחת לאף.

            הגב לתגובה זו

          • כל הדוסים עזבו אותנו ..סעו לאיראן!זה

            זוהר, 15/01/08 00:54

            המקום המושלם עבורכם!
            אותה תרבות...

            הגב לתגובה זו

        • בגלל זה כמות הגירושים בת''א הם 50% וכל העיתון מלא

          היהודי הנודד, 14/01/08 16:27

          בסיפורים על תקיפה מינית...
          כל הכבוד לחילונים הנאורים ששולטים ביצריהם!

          הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לגמרי ובדיוק בגלל זה אנו רוצים בהפרדה

      רמי, 14/01/08 13:24

      כדי להימנע ממצב של עמידה בנסיון קשה, גם אנחנו החרדים נמשכים לנשים בדיוק כמוך, הענין הוא שעל פי התורה מותר לך להיות בקשר אינטימי רק עם מי שהיא אשתך החוקית הנשואה לך כדת משה וישראל, וכל קשר מסוג אחר אסור בתכלית, ולכן בכדי להימנע ממצב שבו איאלץ להתמודד עם מציאות קשה של פיתוי לקשר מסוג אסור אני פשוט מעדיף שלא להימצא בסיטואציה המזמינה קשר שכזה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    וכשהסטודנטים האדוקים ילמדו באוניברסיטה

    נועה, 14/01/08 12:32

    הם ילמדו בכיתות נפרדות? לא יבואו במגע עם בני המין השני?
    וכשימצאו עבודה, יעבדו רק בסביבות עבודה של בני מין אחד?
    עד מתי אנשים יסוככו על עצמם בצמר גפן?

    הגב לתגובה זו

    • תמיד אפשר להיות יצירתיים ולמצוא פתרונות.

      רמי, 14/01/08 13:30

      ישנם מקומות עבודה דתיים שבהם מועסקים גברים ונשים, אלא שמקיימים שם סדרי עבודה כאלו שמונעים אינטנסיביות ביחסי העבודה בין המינים, כל מי שנמצא בחברה מעורבת אם זה בעבודה או בלימודים או בצבא וכו' יודע שקשר רצוף ואינטנסיבי עם בני המין השני מביא בסופו של דבר להתקרבות מהסוג שעלול לגרום לקשר אינטימי, ואני לא בא להטיף עכשיו לאלו שמקיימים קשרים כאלו, אבל אצל הדתיים ובעיקר החרדים זאת בעיה אקוטית וחמורה ואסורה על פי התורה ולכן האדם צריך לעשות הכל בכדי ליצור לעצמו סביבה שבה לא יצטרך להתמודד עם נסיונות שקשה לעמוד בהם.
      זאת לא פנאטיות, אלא נאמנות למוסד הנישואין, ולמחוייבות שקיימת בזוגיות ממוסדת, אין שום איסור בקשר בין מיני אם הוא נעשה באופן הלכתי ומסודר, מותר לנו להכיר אשה (אחת!), אולם בכדי להעמיק בקשר ולהביאו לקשר אינטימי יש למסד קודם את הקשר בקשרי נישואין ואז כמובן שהשמים הם הגבול.

      הגב לתגובה זו

      • זו בעיה אצל דתיים וחרדים

        --, 16/01/08 11:10

        כי הם לא מורגלים להיות בחברת נשים בלי חלילה וחס לחשוב מיד על סקס, ושהם רואים אשה, אוטומטית הם חושבים על מין ורק על מין. אצל חילוניים אין כאלה בעיות.

        מערכת החינוך הדתית צריכה לחזור להיות מעורבת יותר וחינוך משותף בגיל צעיר.

        הגב לתגובה זו

    • כאמור יש כיום לא מעט מכללות חרדיות

      מיכל, 14/01/08 13:40

      המסלול מתאים לזרם. לא מתאים- אל תלך

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    נו באמת.... (ל''ת)

    א, 14/01/08 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם חילונים רוצים להצטרף בשמחה.- המחירים באמת בשמיים.

    חילוני, 14/01/08 12:17

    הגיע הזמן למתחרים אטרקטיביים
    שיורידו את המחירים בכול הענף.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גאונות פיננסית

    יוסף הצדיק, 14/01/08 12:08

    חברת המשכיל הם פשוט גאונים, לקחו את הפסיכומטרי כקרדום לחפור בו ולעשות כסף על חשבון האדוקים. תכנים מיניים בפסיכומטרי?? יאללה יאללה. למה לא לעשות כסף מפריארים? מי מצטרף למיזם שלי למוסכים נפרדים? קופות חולים נפרדות? בתי כנסת גבריים ללא עזרת נשים כלל? לטהרת המחנה הקדוש

    הגב לתגובה זו

    • דברים כדורבנות (ל''ת)

      j, 14/01/08 13:04

      הגב לתגובה זו

    • בתי כנסת נרדים זה שטויות אבל מוסך נפרד זה הלהיט הבא

      גילי המגיב, 14/01/08 13:36

      אגב, הכרתי בחורה דתיה שהיתה מכונאית מסוקים. מעניין אם היא טיפלה רק במסוקים ממין נקבה (ואולי יש לומר מסוקות??)

      הגב לתגובה זו

    • חברת המשכיל לא ממציאה צורך אלא עונה לו

      רונית, 14/01/08 13:43

      וטוב שכך, למען קידום השכלת חרדים, לא צריך להתפשר על הדת. אף אחד לא הופך לחכם יותר ע''י תכנים בעלי מסר פרובוקטיבי, וידע בחינוך מיני אינו תנאי לקבלה לאוניברסיטה.

      הגב לתגובה זו

    • למרות שבאופן עקרוני אני בעד יצירת תנאים מותאמים לציבורים שונים...

      רמי, 14/01/08 13:48

      אני נוטה לקבל את הביקורת שלך על הענין, אני אכן מסכים איתך שאלו המנצלים את ההתחרדות הפאנטית שתופסת יותר ויותר מקום בחרדיות של היום, ומקדמים אינטרסים אישיים על גבם של הציבור הזה שבסך הכל רוצה לקיים אורח חיים תורני והלכתי נכון.
      תראה, לימודים מעורבים הם בהחלט בעיה, בלימודים מתקיימים קשרים בעלי אופי יותר אינטנסיבי בין החברים לספסל הלימודים ולכן יש במקום שכזה פוטנציאל ליצירת קשר רומנטי ואינטימי שאינו עולה בקנה אחד עם התפיסה התורנית, (ראה תגובות קודמות שלי), אבל בהחלט בהרבה מאוד נושאים כמו למשל תחבורה ציבורית נפרדת או טלפונים סלולריים ללא הודעות כתובות ועוד כהנה וכהנה גחמות אישיות של עסקנים שונים הגורפים הון מכל המיזמים המפוקפקים האלו, זאת תוך ניצול ציני של קשריהם בחצרות הרבנים ונטילת שמם המכובד לטובת הקמפיינים שהם רוצים להוביל.
      עסקנים אלו הביאו אותנו הציבור החרדי למקומות שאבותינו לא שיערו בדמיונותיהם הפרועים ביותר, הם מרחיקים אותנו וממדרים אותנו ותוחמים אותנו והכל בכדי לשלוט בנו, בכדי להעביר אלינו את האינפורמציות בדרך שבה הם רוצים להעביר אותם, (והרי אין לנו דרך אחרת לקבל אותה, אינטרנט אסור, עיתונים אסור, טלויזיה אסור, לימודים אקדמים אסור וכו') ככה הם שולטים בתובנותינו ככה הם שולטים בהשקפות עולמינו הם מתכנתים אותנו כרצונם, ככה שביום הבוחר למשל נלך כמו זומבים מהופנטים לקלפיות ונבחר בהם כמובן מאליו, חופש המידע לציבור החרדי יקח מהם את השליטה הזאת ואת זה הם לא רוצים להפסיד.
      והרבנים בסיפור הזה זה בכלל אחד הדברים העצובים ביותר, אנשים בעלי שיעור קומה תורנית בהיקפים מדהימים, אך בעלי ידע מוגבל בעניני העולם (גם אותם הם ממדרים), נשלטים על ידי קבוצת שרלטנים פושעים ונבערים מדעת אשר מבלי לחשוב ולו לרגע על ההשלכות מרחיקי הלכת שבפעולותיהם עושים בהם ובציבור צאן מרעיתם כבתוך שלהם וכאילו מדובר היה בקבוצת כבשים.
      אני מאמין בדרכי שהיא דרך התורה, שהיא דרך של התנהגות על פי הקוד התורני התנהגות ביושר ובצניעות, בכבוד לזולתי ובכבוד ויראה לאלוקי, שמירת מצוות שמירת שבת שמירת ערכי המשפחה, הגנה על החלש והתייצבות לצידו בעת משבר, מעורבות חברתית, אני גם בעד הקמת סייגים על מנת למנוע ככל האפשר נפילות באותם ערכים בהם אני מאמין, סייגים אמרתי ולא כתיבת תורה חדשה.
      האמת שאני באופן אישי מתעב את התורה החדשה הזאת (שד''א משוכתבת מחדש כל יום) אני מתעב את הקיצוניות ואת הכניסה לתוך חדרי השינה של הזולת והכל כאילו בשם הדת, זה גועל נפש ומחליא, הלוואי ויקום לנו מנהיג רוחני דגול שיוכל לשלוט בכאוס הזה.

      הגב לתגובה זו

      • רמי-אתה חולה נפש

        אלי, 21/01/08 15:05

        ולא מכיר אף חרדי. יצור אומלל.
        ודוגמא טובה לפנאטי א מ י ת י.

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק! הרי, בתכלס, אין לזה סוף.

      ד, 14/01/08 13:52

      עושה רושם שיש אנשים, לא כ''כ צדיקים בלשון המעטה, המנסים לעשות כסף על חשבונן של אוכלוסיות מסוימות.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לגאונות פיננסית

      גלית, 14/01/08 17:38

      חברת המשכיל הם באמת גאוניים...ובאמת!!!
      הם לא עושים כסף על חשבון אדוקים...החרדים מאמינים בכיתות לימוד נפרדות,אז להם זה טוב!!לך לא טוב???!!אל תלך!!!...תתמודד כל שיעור עם היצרים יחד עם הלימודים!!

      הגב לתגובה זו

      • איך התמודדת עם היצרים (ל''ת)

        כשענית לו? אין, 14/01/08 18:24

        הגב לתגובה זו