• 20.

    דילמה קשה מאד, אבל:

    נד בראשו, 14/01/08 05:46

    צריך לדעת שכבר הוקרבו חיים ע''מ לתפוס את המרצחים האסורים.
    צריך לדעת שזה יעלה בעוד קרבנות
    לרדוף אחריהם בשניה.
    צריך לדעת שבמעשיהם יהיו קרבנות ישראלים נוספים.
    שליט שווה אלף מחבלים, אבל כמה ישראלים? גם לקרבנות הבאים יש אימהות.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ומה עם כל הדמים שיישפכו המשוחררים?

    בדוי, 14/01/08 03:43

    בתור תא''ל, לא חבל על כל האזרחים והחיילים שייהרגו ע''י אותם מחבלים משוחררים? זאת ועוד, בידיעה שנשלם כל מחיר- יחטפו לנו חיילים פעם בשבוע. אוי לנו מכניעה לסחטנות דמים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תענה לי פוגל: אתה מוכן שתמורת גלעד יהרגו שניים מבניך?

    תדהר, 14/01/08 03:16

    והרי זה מה שקרה בעבר, כמה פעמים.
    מזל שהוא כבר לא בצבא, הפייגלה הזה.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מוכן לעשות בשביל גלעד

      פייגלה, 14/01/08 22:56

      אילו אתה היית אביו של גלעד מה היית חושב ?

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    זאת טעות נגררת!

    רועי, 14/01/08 00:14

    טעינו כבר בשנות השמונים שהסכמנו לשחרר אסירים תמורת גופות ולאחר מכן לשחרר עשרות מחבלים תמורת שלושה חיילים ומכאן המצב רק מחמיר.

    שליט מת בגלל שהערבים יודעים שגופה שווה להם בדיוק כמו חייל חי ואפילו מידע עליו שווה להם מחבלים.

    מספיק מחבל אחד שירצח כדי שכל העסקה הזאת לא תהיה שווה כלום

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בגלל זה אמהות לא מנהלות את המדינה!! (ל''ת)

    אילן, 13/01/08 23:42

    הגב לתגובה זו

    • את ארבע אמהות כבר הספקת לשכוח ? (ל''ת)

      יוחנן, 14/01/08 22:57

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    2 שאלות שאף לא אחד שואל!

    דמר94, 13/01/08 22:03

    רוב אלו שרוצים לשחרר 1000 מחבלים תמורת גלעד שליט טוענים שגלעד שליט ''שווה'' את המחיר, האמת היא שגלעד שליט שווה את כל הערבים גם יחד! השאלות שלי הן:
    1) מה ישראל צריכה לעשות אם החמאס יבקש לשחרר את כל האסירים
    ולא רק 1000?
    2) האם אותם אנשים שרוצים לשחרר אלפי מחבלים תמורת שליט ''מפני שהוא שווה אלפי מחבלים'', יסכימו שמעתה ואילך, כל יהודי שנרצח ע''י מחבלים יחייב את ישראל להרוג את ''שוויו'' של אותו יהודי שהוא ..אלפי מחבלים?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם נורמאלית לא תסכים שאנשים כמו פוגל ינהלו את החיים במדינה

    מיכאל, 13/01/08 21:58

    לאחר שתתמכת בגרוש והבאת את עזה אלינו, אתה עוד מעיז בחוצפתך להציע עיצות?

    הגב לתגובה זו

    • עלה כיתה !

      חנניה, 14/01/08 23:00

      קרא את מה שפוגל כתב ותראה שהוא התנגד להינתקות.
      בכלל כדאי שחלק מהקוראים ילמדו לקרוא.
      מה הפלא שישראל כל כך נמוכה בדרוג הבנת הנקרא ?

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    תת אלוף בצבא הפלסטיני !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עקיד פוגל, 13/01/08 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    100 חאמאסניקים מחוסלים ליום ושליט משוחרר ביומיים (ל''ת)

    נסו זה עובד, 13/01/08 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    דמגוגיה זולה

    אור יחזקאל, 13/01/08 20:47

    טענות שמשחקות רק על הרגש, בלי שום שמץ של שכל מאחוריהם.
    עם גנרל אימפולסיביים כאלה לא פלא לאן שהגענו.
    חטפו לנו חייל? נחטוף להם 1000 ואז נשחרר אותם. זה הפתרון, לא תבוסתנות כמו שמציע ה''גנרל''

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אפשר תוך פחות משבוע לשחרר את החטופים:

    דודי, 13/01/08 20:05

    אפשר תוך פחות משבוע לשחרר את החטופים:
    מסבירים שכל 24 שעות שהחטופים הישראלים לא משוחררים. המדינה תהרוג 10 מחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם השבוי היה בנו של ליברמן או סתם ח''כ או אפילו בנו של גנרל -

    דורית, 13/01/08 20:03

    כבר מזמן היתה ישראל חותמת על עסקה להחזרת שבויים.
    אם השבויים היו ילדים של אוליגרך או סתם תעשיין ידוע, גם אז כבר מזמן היתה ישראל חותמת על עסקה.

    ויש לזכור - גם מי שאינו יהודי הוא בן אדם, גם מי שהוא ''אויב'' - יש לו משפחה.
    לכל שבוי יש אמא ואבא וחבר וחברה ואולי אפילו סבא וסבתא, שחייהם אינם חיים מאז נשבה יקירם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא מסכימה! השחרור יוביל לחטיפות נוספות!

    אמא ל 2 מתוקים, 13/01/08 19:55

    המחבלים מנצלים את החולשה שלנו לבנינו ולכן הם עושים הכל כדי לחטוף חיילים או אזרחים!

    אם הם יקלטו שאנחנו לא נשלם מחיר מופקע הם לא יחטפו!

    אנחנו במו ידינו יצרנו את גל החטיפות האחרון בעקבות עיסקת טננבוים ו3 החיילים ההרוגים!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מסכים עם 6

    נעם, 13/01/08 18:56

    משום מה יש קונסנזוס תמוה בתקשורת על הצורך לבצע את העסקה עם המרצחים כדגי לשחרר את גלעד שליט. זהו עיוורון שקשה להסביר. בלי לחשוב על החייל הבא שייחטף, זו פשוט שערוריה, הרי ברור שעסקה כזו רק תקדם חטיפות נוספות, אז השאלה היא האם אנו מוכנים להציל את גלעד שליט במחיר חיילים חטפים נוספים? זו השאלה האמיתית כאן ואותה צריך להפנות לאם העברייה עליה מדבר הכותב המלומד.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    טענה דמגוגית

    אם עברייה, 13/01/08 18:15

    ומה אם תשאל את אותה אם עברייה, אם היא מסכימה לשחרור גלעד שליט גם אם כתוצאה מכך אחד הרוצחים המשוחררים ירצח עוד שנתיים את בנה, כלתה ובתם התינוקת בפיגוע התאבדות? גם אז היא תסכים?
    עם כל הכבוד, בעניינים כאלה צריך לעבוד מהראש, ולא מהבטן. הצהרות כאלה רק מחלישות את יכולת ההתמקחות שלנו מול הפלשתינאים.

    הגב לתגובה זו

    • הבנת הנקרא!!

      מני, 13/01/08 19:41

      בבקשה לקרוא את כל המאמר ולא רק את הכותרת. תודה!

      הגב לתגובה זו

      • פוליטכניק עוזר קצת.... (ל''ת)

        אליהו הנביא, 14/01/08 23:02

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    העובדה המצערת שהוא חייל חטוף ולא שבוי

    אנטוני הופקינס, 13/01/08 17:58

    ולכן המקרה הוא טרגי שבעתיים. בכל מקרה צריך לשחרר אותו,אבל בשכלות,כי התיאבון של הצד השני יגבר.ואז לא הרווחנו מאומה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כמה עלוב שאלו קציניך ישראל במקום לדרוש פעולה צבאית שתשחרר אותו (ל''ת)

    או 100 הרוגי, 13/01/08 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    קצין בכיר בצבא תבוסה עכשיו במילואים (ל''ת)

    מסכן, 13/01/08 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שחרורם של אלדד רגב ואהוד גולדווסר,הכוונה לגופותיהם- כמובן (ל''ת)

    נאיבים שכמותכם, 13/01/08 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודק במאה אחוז. לשחרר ואז ל''הוריד'' (ל''ת)

    נתי, 13/01/08 15:06

    הגב לתגובה זו

    • 2 שאלות שאף לא אחד שואל!

      דמר94, 13/01/08 19:23

      רוב אלו שרוצים לשחרר 1000 מחבלים תמורת גלעד שליט טוענים שגלעד שליט ''שווה'' את המחיר, האמת היא שגלעד שליט שווה את כל הערבים גם יחד! השאלות שלי הן:
      1) מה ישראל צריכה לעשות אם החמאס יבקש לשחרר את כל האסירים
      ולא רק 1000?
      2) האם אותם אנשים שרוצים לשחרר אלפי מחבלים תמורת שליט ''מפני שהוא שווה אלפי מחבלים'', יסכימו שמעתה ואילך, כל יהודי שנרצח ע''י מחבלים יחחיב את ישראל להרוג את ''שוויו'' של אותו יהודי שהוא ..אלפי מחבלים?

      הגב לתגובה זו