• 62.

    כתבה נבונה ומשקפת את המציאות. (ל''ת)

    נתן.ש, 15/01/08 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כשר התחבורה, מבטל את התחתית בת''א והרכבת לירושלים הופך מחשמל לדיזל.

    אבי געזונט, 15/01/08 00:47

    תנו לו עוד שנה במשרד התחבורה ואנחנו חוזרים לכירכרות רתומות לסוסים.
    התגובה הנ''ל היא בדיונית בהחלט וכל קשר בינה ובין המציאות הוא מקרי בהחלט.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מיגבלות וינוגרד- לא היה שיקול דעת בלתי סביר בעליל. הצבא כשל והכשיל (ל''ת)

    אנונימוסאינטרנט, 14/01/08 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אחריות ממשלתית כוללת

    דן, 14/01/08 08:24

    ולכן כל הממשלה הזאת אחראית

    ללא יוצא מהכלל

    וצריכה ללכת הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מופז גם אחראי על הכנסת בנות

    יונתן, 13/01/08 23:59

    ליחידות הלוחמות שזה ודאי פגע מאוד בצבא רק לא מדברים על זה

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא נשכח לו את הפקרת מדחת יוסוף... (ל''ת)

    לדיראון עולם, 13/01/08 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לשנות את המסלול לראשות הממשלה

    פנינה, 13/01/08 20:54

    מעון, גן חובה, יסודי,תיכון, טירונות,קצונה,פו''ם,רמטכלות, שרה ביטחון, מלחמה, ראש ממשלה, ראש אופוזיציה, ראש ממשלה..
    די. זה לא המסלול במדינה דמוקרטית אמיתית. אנשים לא צריכים להתחיל לתכנן ולתחמן את התחבולות הפוליטיות שלהם בצבא. חיי ילדינו בידהם. צריך תקופת צינון של לפחות עשר שנים מהרגע שקצין בכיר עוזב את הצבא ועד הרגע שהוא יכול לקבל תפקיד ציבורי בכיר. שיראו כמה הם שוים בשוק הפרטי בלי העדפה מתקנת ובלי שיקולים פוליטיים.
    מה שבאמת יקר מפז ימשיך לנצנץ.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ועכשיו למעללי מופז במשרד התחבורה

    האביר מצידון, 13/01/08 20:46

    הרס''ר מופז (להזכירכם הודח מקורס קצינים שכנראה הבינו היטב מי עומד מולם) מסרס ומנוון גם את משרד התחבורה,
    הרס''ר מופז מלמד לקח את תושבי השרון ובכוונה מסרב לבצע שינויים בכביש 531 שימנעו פגיעה בחיי התושבים. למה? הם פגעו לו בכבוד

    הרס''ר מופז מעניש נהגים בצמתים עם רכבת ומוריד את המחסום 5 דקות לפני שהרגבת עוברת למה? כי הוא יראה להם מה זהלהתעסק עם הרס''ר

    הרס''ר מופז מעניש את תושבי המרכז ויראה להם מה זה להכנס לתל אביב באוטו, אז מה אם אין ולא תהיה תחבורה ציבורית נורמלית

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה אפשר לצפות

    מדחאת יוסף, 13/01/08 20:33

    ממפקיר חיילים לדמם למוות בגלל פוליטיקה קטנונית

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הבַּרְווָז הַזֶה.... השָאוּל המוֹפָז....

    דורון, 13/01/08 20:17

    הבַּרְווָז הַזֶה.... השָאוּל המוֹפָז....
    איך... איך... איך... בקרנות המזבח... יחד עם ראש מכשלתנו מתאמץ כל-כך להחזיק ? עדיין בשארית כוחותיו נֶאֱחַז ?
    איך יחד עם ראש מכשלתנו, מרצון העם, בבחירות עכשיו, מתעלם ? צוֹחֵק, מְצַחקק, מלגלג, לכולנו בָּז !
    אך ידוֹעַ יוֹדֵעַ שָאוּל כי על זמן שָאוּל חַי שָאוּל, זְמַן אָבוּד, זְמַן גַּלְמוּד, זְמַן מְבוּזְבָּז, זְמַן מְמוּזְמָז.
    איך את ממשלת חֶרְפָּה-כישלון-אכזבה זו, ממשלת שְחִיטָה, ממשלת מעיין-אכזב, לא עזב עד עתה מוֹפָז ?
    מדוע את חפציו בתום מלחמה חיש לא אָרַז ? ראיתם אותו יוצא עתה מפגישה חשובה ? איך שָמַח ועָלַז ?!
    האם לא צָפָה, לא ראה, לא הכיר בסופו של חֲלוֹם שֶנִשְבַּר, חֲלוֹם פָּז, חֲלוֹם שלנֶצַח נִגְנָז
    חֲלוֹם אשר ראש מכשלתנו, שְלוּמִיאֵל, לא-יוּצְלַח, בִּיש-גַדָּא נוֹרָא, במו מעשיו וידיו קָצַץ, קָטַל, קָטַע, גָּדַע וגָּזַז
    חלום אשר התפרק-התרסק, פִּצְפֵּץ חָזוֹן ודימיון, הוריד תקוות שְאוֹלָה לתהום-נְשִיָה וטִימְיוֹן.
    חֲלוֹם אשר התמוגג, התפוגג, לאוויר ארצנו גַּז.
    בהזדמנות זו נאמר לברווז (lame duck), נבהיר לו לשָאוּל המוֹפָז, נאמר לו לא רָז
    כי בו יבוא יום, בו חשבון נעשה, עם כל פּוֹחֵז, עוֹלֵז, מְכַּרְכֵּר-מְדַשְדֵש-מְפַזֵז, מוֹלִיך-שוֹלָל-מקוּלָל, אשר לנו כִּזֵב,
    העניק לחיינו בארצנו טַעַם כה מַר, אותנו במַעַל וכַּחַש גָרַר, את עינינו אָחַז (כן, כן, היה זה מוֹפָז !)
    נזכור, לא נשכח, איך את תקוותינו, ערגותינו, כיסופינו, לשינוי משמעותי-חיוני, שינוי מתבקש-מיוּחַל גָּנַז הבַּרְווָז
    ולכשיגיע אותו יום, עוד תראו את שָאוּל (עם/בלי חִיתּוּל) אשר ממקום-מושבו סוף-סוף זָז
    כשזנבו בין רגליו נָּס, אָץ, בּוּרֵח (לפוליטיקאי הן אין, לא טעם, לא ריח), לדרך אחרת, בטוחה יותר, נֶחֱפָּז.
    יען ידוע יודעים ''נציגינו'' ''נבחרינו'' בממשלה יהירה-אטומה-מקוממת-מקוללת-קלוקלת זו כי תם זמנם. חדל קורבנם.
    פסקה תקופתם. הסתיימה שעתם. בממשלתם-מכשלתם הנוכחית מזמן הכל כה בוּזְבַּז וְמוּזְמַז.
    רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד ! שאול טשרניחובסקי תל-אביב, 3.9.1938
    עצוב,וכל כך נכון... ל''ת רונית, 25/08/06 09:31
    אולמרט ''בזבז'' ילדים של אחרים. ל''ת לילדים שלו יש, פטור מצה''ל, 24/07/07 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אתה לא יודע הכל

    קצת ענווה, 13/01/08 19:38

    עפר שלח ובכלל הפרשנים בתקשורת הישראלית מדברים כל הזמן כאילו הם יודעים הכל. הם תמכו ביציאה מלבנון לא הרתיעו מפני התעצמות חיזבלה תמכו במינויו של עמיר פרץ לשר ביטחון התנגדו למהלך קרקעי בתחילת המלחמה בקיצור עשו את כל הטעויות האפשריות ואחר כך הם ממשיכים להטיף כאילו הם כל יודעים. אגב עפר שלח אתה בכלל פרשן כדורסל איך הפכת למבין גדול כל כך בבטחון ובמדיניות.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף תגובה נבונה

      ניצן, 13/01/08 19:57

      התקשורת יודעת ה-כל! ויותר מזה, הכי טוב!
      מה זה משנה, כדורסל, בטחון, הכל אותו דבר, והציבור אוכל ושותק

      הגב לתגובה זו

    • מה שייך מה העיתונאים אמרו

      רואה ושומעת, 14/01/08 07:25

      ובמה הם תמכו למדיניות הממשלה? בין אם העיתונאים טעו או לא, לא הם הזיזו את הגייסות

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    פרץ התנפל על תכניות מופז, למה זה נשכח?

    אטד הביתה!!, 13/01/08 19:18

    היו שם מאבקי כוח ואגו בלתי רגילים מצד פרץ ואולמרט, שחשבו שהם הולכים להיות גאוני הדור בניהול מלחמה.
    מופז ניסה, מופז הזהיר ואיש לא שעה לדבריו.
    גם אם רובצת עליו אחריות גדולה בגלל תפקידיו כרמטכל וכשר ביטחון, אין זה מנקה את השרים שהיו בממשלה ולא שמעו לדבריו, את ההחלטות הלקויות של הראש ואת סיום המלחמה מתוך אגו חולני.
    אסור לשכוח את המצב כולו.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מופז

    בנצי א', 13/01/08 18:43

    אם מופז היה רמטכל ושר ביטחון והיה צריך לדאוג לחוסרים במחסני צהל וכו', זה לא מוריד כהוא זה מאחריותו של ראש הממשלה מר אולמרט.ואתן לך דוגמא, כאשר אדם מקבל תפקיד חדש, נגיד מנכ'ל חברה ,חובתו קודם כל ללמוד את כל הנושאים הכלולים בותה חברה , מהדבר הפעוט ביותר ועד לדבהר גדול ביותר, ורוש לפניו נקודות לשיפור לשינויי וכו'.ואז כשהוא פחות או יותר מעודכן פחות או יותר , הוא יכול להגיע להחלטות וגם אז לא לבד, עלוי להייעץ עם המומחים, השונים וכו' , ולא יוצאים למלחמה , בהתלהמות יתרה ובהצהרות רועשות, אנא דפדף נא באמצעי התקשורת בתקופת מלחמת לבנון השנייה ותיווכח כמה זה ההצהרות שלו ושל שר הביטחון דאז היו רועמות ומתלהמות, ואין לו אלה להלין רקמ על עצמו , שהרי מדובר במלחמה , בחיי אדם הורינו, בעלינו,ילדינו, אחינו וכו'. היציאה למלחמה הזו היתה לדעתי עפ'י התחושה בבטןם ולא בבחינת סוף מעשה במחשבה תחילה.
    תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מר שלח

    א, 13/01/08 18:12

    היקר,

    מופז הוא סוס מת. כולם יודעים שמדובר ברמטכ''ל עם מנטליות של סמל מחלקה נטול מנהיגות כך שזה ממש לא מעלה ולא מוריד. מופז ראש ממשלה לא יהיה וגם שר בטחון

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כל מילה חצובה בסלע.

    רון, 13/01/08 16:40

    זאת הבעיה שאף אחד לא רואה את הגיבנת של עצמו לכןהוא גיבור מופז הוא הביזיון של צה:ל ושל הממשלה לולא החברות לאריק הוא היה מגיע לסמל כי כידוע הוא לא עבר קורס קצינים

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    האחריות על כל הממשלה החלולה הזו (ל''ת)

    גם מופז, 13/01/08 16:27

    הגב לתגובה זו

    • ממשלה מתפקדת ועושה מלאכתה. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 15/01/08 13:25

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    והירשזון עדיין ח''כ? ועליזה אולמרט מקבלת 2 מליון ש''ח על כלום?

    וקצבאות ניצולים, 13/01/08 15:51

    ומחדלי השביתות בהשכלה? חסר על מה להעיף את הממשלה המזופטת הזו

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אלה וגם אלה , איזה ברוך יה באבא !

    שמואל, 13/01/08 15:50

    במלחמת יום כיפור מה- 5 לאוקטובר ועד ה-18 לחודש , כל יום חיכינו למהפך והוא בא . איזו מסירות , הקרבה עצמית ושותפות לגורל . במלחמת שלום הגליל התפוצצנו על המחבלים והסורים מי יכל לעצור בעדנו ? ואז הגיעה תור הזהב של הנהנתנים , התחמקויות , הצגות , הורים שיש להם מכר או ידיד . חצי מהעם משטמת ומשתמט , החצי השני חציו משרת בתיזמורת , בקריה, בעיתון במחנה , נהגי '' בוס '' איזה תפקידים המציאו על מנת להיות קרובים קרובים לשקית הבוטנים . מהחצי הנשאר ומחצית חציו ''החברה'' הטובים שנעלבו [ הקיבוצניקים העשירים על שפת הבריכה ] שעושים את מלאכתם שלא על מנת לקבל פרס , לצידם מזה זמן אני מזהה את החברה העולים מרוסיה . יש רבים , רבים מאד מהחברה שלנו אבל ! לא מספיק ! יש התפכחות בעם , האבא עובד ומשתכר בין שלושת אלפים לששת אלפים שקל בחודש והוא עד לתביעות של מיגזרים שונים במשק כמו : מורים ומרצים שבאים בדרישות של תוספות ענק . המיגזר היצרני , העובד , המנפיק תדיר את מצבת כח האדם ליחידות הקרביות , רואה ושומע את הקולות ואומר : עד כאן . לא עוד , בניי לא יצאו פראיירים כמוני . די זה די . אין כח בעולם שיאלץ אותנו למסור את בנינו על מזבח הנהנתנים . הצבא נזרק מצד לצד , קצינים רבים רבים מדי הגיעו לאן שהגיעו בלי שום הבנה ידע וכריזמה . הם הם אלה בשיתוף פוליטיקאים זקנים נהנתנים בורים ואף אנלפבתים שהביאו אותנו עד הלום . הפיתרון אינו וינוגרד , הפיתרון הוא סטלינגרד . שישים שנה , לא שש מאות , שישים שנה וראו מה עשיתם , לא אוכל לסיים מבלי לצטט את מודעי , האחד שעומד בראש שואף את כוחו מן האפסים שאחריו .

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה שווה זהב (ל''ת)

      נכון וכואב, 13/01/08 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שלח, אתה במה שנקרא 'חשיפת יתר'. כמעט כל יום מאמר, די. תרגיע. (ל''ת)

    נחמיה, 13/01/08 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עופר שלח, אתה הערצת את תפיסת ההפעלה החדשה. לפחות תביע חרטה! (ל''ת)

    צדוק, 13/01/08 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אחריות

    רוני, 13/01/08 15:31

    שאול מופז , בפוזיציה אחרת אפשר שהוא היה צריך להיות שר הביטוחן ובקבינט המלחמה לאור 8 שנות ניסיון, היה צריך לתת את הטון ,
    לא הציע ולו פעם אחת על
    שינוי בתפיסת הפעולה בלבנון !
    אלה היה שבוי באותה תאוריה של אנשי האויר , שניתן להכריע את המלחמה רק מהאויר.
    לדעתי ולדעת רבים אחרים
    הוא שותף בכיר בכישלון !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אחריות

    רוני, 13/01/08 15:30

    שאול מופז , בפוזיציה אחרת אפשר שהוא היה צריך להיות שר הביטוחן ובקבינט המלחמה לאור 8 שנות ניסיון, היה צריך לתת את הטון ,
    לא הציע ולו פעם אחת על
    שינוי בתפיסת הפעולה בלבנון !
    אלה היה שבוי באותה תאוריה של אנשי האויר , שניתן להכריע את המלחמה רק מהאויר.
    לדעתי ולדעת רבים אחרים
    הוא שותף בכיר בכישלון !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מופז המליץ להעביר את פילדלפי למצרים

    Ron Tal, 13/01/08 15:22

    מופז הוא האחראי הראשי לכשלי מלחמת לבנון השניה , כרמטכל ושר הביטחון ברוב התקופה עד לפרוץ המלחמה . נוסף על כך הוא המליץ להעביר למצרים את ציר פילדלפי , גם מעברו המהוסס מהליכוד לקדימה , מוכיח על אדם חסר כל מנהיגות וחסר ראיה כוללת של התמונה , הוא אינו רואה לא את העצים ולא את היער , ואם היה לו קצת אומץ ציבורי היה פורש מזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מופז שתוק!!!

    דניאל, 13/01/08 15:05

    מר ביטחון 8 שנים . מר ביטחון של אפס אימונים. מנוי מקורבים, סילוק אנשים חושבים.
    מופז מחריב מערך המילואים. בגידה במילואימניקים לאורך כל הדרך: כרמטכ''ל תמך בפוליסת הביטוח הפרטית שהסתברה כשקר מוחלט ושבה היה כתוב שלא תשולם לחייל מילואים שנפגע על אדמת אויב!!! כן כן. הבנתם? ואת זה שמרו בסוד עד שהודלפה השערוריה מועדת החוץ והביטחון.
    אחר כל התנגד לחוק הקצבאות והסכים לו רק אחרי איומים של יעלון סגן הרמטכ''ל. כעת הוא תוקע את חוק המילואים החדש.
    מופז אתה המהנדס והקבלן של שערורית הצבא . שתוק לפחות ותציל את כבודך

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מיעוט קורא ספר רציני על התנהלות פוליטית

    ירמיהו, 13/01/08 14:54

    מרבית ההולכים לקלפי סופגים את הרקע להצבעתם מפרסומות, אהדת אישים ומפלגות בנוסח אהדה לקבוצת כדורגל, והמלצות של כוכב נולד לרקוד יותר מתלמיד כתה ה'.
    מיעוט קטן קורא ספרות ומאמרים, ביקורת וניתוחים.
    לכן דבריך החשובים, עופר שלח, לא ימנעו מחדלי אישים להמשיך להיות סבורים שהם ראויים להנהגה, ולא ימנעו מההמון הנבער להצביע עבורם ביום בחירות.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מספיק לראות איך הוא בתור שר התחבורה

    אלון ה, 13/01/08 14:51

    שר שממנה את מקורביו וחבריו הקצינים לתפקידי מפתח מבלי שיהיו להם באמת כישורים לבצע את תפקידם.

    לא פלא שהמדינה שלנו נראית כמו שהיא, אם אנשים כמו מופז נמצאים בממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מופז - כשבת יענה טומנת ראשה בחול עכוזה נשאר חשוף (ל''ת)

    לא עשית לא היית, 13/01/08 14:24

    הגב לתגובה זו

    • אחי, זה המשפט!! גאוני!! (ל''ת)

      יוני, 13/01/08 18:37

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אח....... זה חריף. מופז - איפה תגובתך לכתבה ? או שתיקה כהסכמה ?

    עתונות חוקרת, 13/01/08 13:57

    עופר,

    הוצאת אותו אהבל. - יופי.

    אבל מה איתנו ???????

    אבל עכשיו איזה אהבל אחר יוכל להחלף את אולמרט ? ברק ? ליבני?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    גם מופז וגם ברק

    אאא, 13/01/08 13:55

    וגם בן אליעזר וגם יעלון צריכים להיות מושלכים לכלא על הריסתו השיטתת של צהל מאז 1992.
    רבין ושרון כבר נענשו על חלקם המרכזי.נתניהו לא ממש השפיע כי כל כהונתו התמקדה בהתנגדות כנגד מתקפה סמולנית לבנה מאסיבית מכל הכיוונים.
    יש למנוע את כניסתם של קציני צבא מעל דרגת רב סרן לפוליטיקה ,ארצית או מוניציפלית,ע''י תקופת צינון של 20 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שיא החוצפה הוא של עופר שלח שתמך בעמיר פרץ לשר ביטחון (ל''ת)

    רקונס, 13/01/08 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    למה אתם מציגים

    dror, 13/01/08 13:25

    את מופז כחסר כשרונות לחלוטין?
    אם אינכם יודעים אז לארגן מסיבות עם רקדניות בטן בלבנון הוא ידע.
    לדעתי, הוא צריך להיות מארגן מסיבות חשק בממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    השיקול המדיני היה סביר בעליל ! מי שהכשיל זה הצבא ! הסוף לוינוגרד! (ל''ת)

    מגבלות וינוגרד, 13/01/08 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לפני שמופז מביע דעה הוא מבצע סקר בציבור כדי לדעת מה דעתו (ל''ת)

    סטילוס, 13/01/08 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שיקול הדעת של הממשלה היה סביר בעליל !! הצבא הכשיל !! סוף לוינוגרד ! (ל''ת)

    זהירות וינוגרד, 13/01/08 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רק נתניהו (ל''ת)

    והמבין יבין, 13/01/08 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הכל נכון, אבל עדיין, אם היה ראש ממשלה אחר היינו יכולים לנצח.

    שי, 13/01/08 12:17

    בסופו של דבר לא נלחמנו פה נגד 5 צבאות כמו בבמלחמות אחרות שהיו לנו.
    נלחמנו פה בארגון גרילה קטן שמונה פחות מ 3000 חיילים.
    ולא הצלחנו להביס אותם, הם ניצחו.
    כך שכל מה שתאמר על הצבא נכון, אולי הוא לא היה מוכן להלחם בכמה צבאות.
    אבל צה''ל היה יכול לנצח 2000 חיילים של חיזבאללה, אם היו נותנים הוראות שונות, אם היו קצת יותר אמיצים ופחות פחדנים.
    אולמרט אחראי לאי גיוס מילואים בזמן, הוא אחראי לזה שלא נכנסו קרקעית ללבנון, אחרי שבוע כולם הבינו שלא ניתן יהיה למנוע את ירי הטילים מהאויר, ולאולמרט לקח חודש להבין זאת והוא נכנס שהיה מאוחר מידי, וחסר טעם, כי ההסכם הגרוע שישראל הסכימה לו כבר היה מוכן ולא היה צורך להכנס קרקעית ללא טעם, הרבה חיילים נהרגו במתקפה חסרת המטרה הזאתי.
    לכן הוא האחראי הראשי, והוא חייב לקחת אח!!ריות!

    הגב לתגובה זו

    • הסכם הפסקת האש לא היה מוכן !

      ואתם חכמים, 13/01/08 13:00

      שוכחים בקלילות את הדעה שאסור בשום אופן להסתבך בבוץ הלבנוני (דוקא נסראללה פינט על זה..) וחוסר נכונות לאבידות כבדות.

      כל שדרותיו של צה''ל היו ''נעולות'' על נוהלי הלחימה בשטחים ,שזה אסימון שונה מ''מלחמה''.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט חייב להתפטר

    יאיר, 13/01/08 12:11

    אולמרט אחראי לכישלון, אולמרט חייב להתפטר, מופז אינו ראוי לחליף את אולמרט, כי מופז שותף בכישלון כחבר קבינט בהווה וכשר ביטחון ורמטכ''ל בעבר שניוון את יסודות החשיבה הבטחונית של ישראל.

    אבל לא להתבלבל האחראי הראשי לכישלון במלחמת לבנון השנייה, הוא אולמרט אשר חייב להתפטר

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כתבה הוגנת ומשקפת את המציאות.

    נתן.ש, 13/01/08 12:02

    כל הכבוד לעופר שלח.

    הגב לתגובה זו

    • רק נתניהו (ל''ת)

      כי מגיע לנו יות, 13/01/08 12:47

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    להעמיד את מופז לדין על רשלנות פושעת שנים (ל''ת)

    מופז צריך לשלם, 13/01/08 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ברק שברח מלבנון,מופז אולמרט פרץ חלוץ וגם שלח מתשקורת הסמול אשמים ! (ל''ת)

    משה, 13/01/08 11:44

    הגב לתגובה זו

    • וביבי השקרן. (ל''ת)

      נתן.ש, 13/01/08 13:01

      הגב לתגובה זו

      • אתה השקרן נתן (ל''ת)

        בוחבוט, 13/01/08 15:35

        הגב לתגובה זו

        • שלמה בוחבוט מכיר אותי,איני משקר. (ל''ת)

          נתן.ש, 13/01/08 21:58

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    עופר-חייל של אולמרט (מה מבין פרשן כדורסל??)

    שימרית, 13/01/08 11:23

    הינה קם לו פרשן כדורסל, בן של מי שניהל את כלל תחת חסות הממשלה וההיסתדרות.
    אז שלח, זה לא שמופז הוא איזה הצלחה, אני מכיר אותו, סך הכל אדם מוגבל מאד, חסר כל הכשרה אזרחית.
    אבל במילחמות הוא מבין ובטח שהוא לא אשם בבילבול ובשלומיאליות של מילחמת לבנון.
    כל מה שאתה ועיתונך רוצים זה לישמור על אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • שימרית לדעתך ניצחנו במלחמה? או לחילופין מופז הכין את הצבא

      והתנגד למלחמה, 13/01/08 14:28

      מזה השטויות האלה, מה נהיה פה.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הפעם שלח צודק (ל''ת)

    כל מלה, 13/01/08 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לו המהלך הצבאי היה מצליח- לא היה וינוגרד. כל המלחמות ארורות !!!!!!! (ל''ת)

    השלום בוא יבוא, 13/01/08 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולמרט ופרץ כלל לא התייעצו במופז ופואד!!!

    יויו, 13/01/08 10:26

    חידלי האישים חשבו שהם יודעים הכל ושמו את האגו שלהם לפני חיי חיילינו.

    חלוץ הוא האחראי המוביל לתפישת ה לא מלחמה כי ננצח מהאוויר. למה לסכן חיילים ולהכנס לביצה? זה השפיע על כל התודעה של הצבא.

    רק המילואים לא קנו את השטויות האלו ועשו מה שצריך.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צודק במאה אחוז

    אורן, 13/01/08 10:10

    ברק ומופז הם האחראיי הראשיים למחדלים שנתגלו במלחמת לבנון.
    אי אפשר היה לכתוב את זה יותר טוב מאיך ששלח כתב שאת זה!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שלח צודק-שמופז לא ישגה באשלויות

    פיח, 13/01/08 09:46

    לא יזכה לשום תמיכה ציבורית.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מופז

    גארי, 13/01/08 09:38

    מופז - מזרחי עטוף ברגשי נחיתות ומה שמניע אותו באמת הכבוד והשאיפה לכוח. מדובר באדם נטול חוט שידרהשלא מוכן להכיר באחריותו הישירה! לפשלות של אי ההתכוננות בצבא שעליו פיקד ואותו ניהל

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שביעיה??-רק חמישיות עם עופר ואביב לביא (ל''ת)

    מיקי, 13/01/08 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    האמן לי, עפר, האסון שהוא בישל בלבנון...

    hadodd, 13/01/08 09:17

    הולך להיות גם בגבישי הארץ

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אדון שלח היקר

    ניסים, 13/01/08 09:14

    עזות המצח שלך ושל העיתונאים האחרים המשמרים את ממשלת קדימה הכושלת ממניעי פחד מנתניהו
    לא שאני חושב שנתניהו יושיע אותנו אבל לשם המשימה הלא קדושה אתם עושים איוולת

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מישהו זוכר משהו טוב שעשה מופז?

    מודי, 13/01/08 09:03

    מישהו בכלל זוכר *משהו* שעשה מופז? מאז כניסתו לפוליטיקה המעשה היחיד שזוכרים זה הזיגזוג המכוער והבזוי בין הליכוד לבין קדימה.
    לא להאמין שאלה הרמטכלים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, וכל הפשלות של משרד התחבורה

      ג'ו, 13/01/08 09:43

      תאונות הדרכים כמכת מדינה;
      הפשלות ברשות שדות התעופה והאופן הכושל שבו היא מנוהלת;
      כבישי הרוחב של כביש 6 (והכביש עצמו);
      הפשלות של הרכבת הקלה, הרכת התחתית והרכבת הרגילה - פשלות שעולות לנו מיליונים----
      כל אלה בתחום אחריותו של אחד השרים הכושלים בממשלת ישראל

      הגב לתגובה זו

      • בית לא עוזבים - קרי הליכוד בזמנו

        עירקי עמבה, 13/01/08 10:54

        למחרת עבר לקדימה . כשעוד לא יבש הדיו על ההודעה שהדפיס . בית לא עוזבים עלק

        הגב לתגובה זו

    • למה אתה אומר כך?

      איציק, 13/01/08 10:08

      הוא וברק הקריבו את מדחת יוסף למען מסלולם הפוליטי.

      הגב לתגובה זו

    • סגר את מעבר הרכבת בבנימינה ללא צורך

      ברקק, 13/01/08 12:13

      למה? כי היתה תאונה, יופי ועכשיו שסגור וכולם סובלים יום יום מפקקים רעש ביזבוז, נפתרה הבעיה ואין יותר תאונות.
      הגאון מופז פתר את הבעיה בניגוד לדלעת ראש המועצה, ודעת המשטרה שניסתה להשאיר את הדרך פתוחה, אך לא הגאון הוריד פקודה לסגור את המעבר. ולמה רק שם למה לא לסגור בשאר המקומות, או לסגור את כבישי הארץ, כך בכלל לא יהיו תאונות.

      הגב לתגובה זו

    • ולא נשכח גם את הניסויים הכימיים שנעשו בחיילים תחת פיקודו ובידיעתו

      ברקק, 13/01/08 12:14

      שעד היום לא ברור מה עוללו להם....

      הגב לתגובה זו

    • יש לקבוע בחוק תקופת צינון

      אאא, 13/01/08 14:01

      של 20 שנה לכל קצין מעל דרגת רב סרן שירצה להכנס לפוליטיקה ארצית או מוניציפלית.

      בן אליעזר,איתם,האחים יתום,וילנאי,ברק,מצנע,רבין,שרון ואחרים - לא יותר טובים ממופז.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי בגד פעם אחד - בוגד כל הזמן (ל''ת)

    יוסי, 13/01/08 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עופר כל הכבוד - תצטרף ''לשמור על אולמרט'' האתרוג...... (ל''ת)

    גם זו צביעות !, 13/01/08 09:01

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא שומר על אולמרט ....

      אחד העם, 13/01/08 09:21

      הוא מציין כמה עובדות פשוטות על מופז שמנסה להתנער מהאחריות שלו למלחמת לבנון ........

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הכשלון הוא של מי שאחז במושכות בזמן המלחמה

    קודם כל, 13/01/08 08:40

    ואח''כ של רבים אחרים כדוגמת ברק ואולי גם מופז
    הכישלון הגדול ביותר היה ניהול המלחמה בידי אולמרט, פרץ וחלוץ - חבורת אפסים שאסור היה לה להחזיק במושכות - לאף אחד מהם לא היה מושג במערכה קרקעית

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מסכים עם שלח, כל כנופיית ממשלת אולמרט אשמה במחדל וצריכה לעוף לאלתר

    זאב, 13/01/08 08:34

    מסכים עם שלח, כל כנופיית ממשלת אולמרט אשמה במחדל וצריכה לעוף לאלתר

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הוא גם לעולם לא יתפוס במה העניין

    מאוכזב, 13/01/08 08:30

    כאשר התחת מחומם היטב בכיסא המנהלים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אלה שחולמים על צדק פואטי אשמים''הכיבוש משחית''

    אנטוני הופקינס, 13/01/08 07:49

    רוב התקשורת הסמולנית היתה בלהקה הזאת,מה צפיתם שהצבא ינצח בידיים קשורות?
    על נזקי החלום שלכם,עוד נשלם ביוקר.

    הגב לתגובה זו

    • התרגלנו ש4 אימהות -מנהלות מלחמה - ופתאום הם שתקו - אז פרץ ואולמרט

      יופיטר, 13/01/08 08:47

      לא ידעו מה לעשות - ומופז כנראה לא פתח תפה - פחד שזה יעלה לו בכסא כי לו היה מדבר ומתריע - היה מתפטר לאלתר - כדי שיהיה ברור שידו לא היתה - בטיפשות הניהול של המלחמה

      הגב לתגובה זו

    • הכיבוש המשחית מנציח את עצמו. חייבים לשבור את מעגל ההרג ההדדי. (ל''ת)

      השלום בוא יבוא, 13/01/08 11:35

      הגב לתגובה זו

    • הכיבוש המוסלמי במדינת ישראל משחית (ל''ת)

      אחד העם, 13/01/08 12:48

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מופז - פשלונר !

    אריה, 13/01/08 07:31

    בכל מה שעשה - נכשל - אבל נדחף למעלה !
    רק במדינה אומללה כישראל תתכן התופעה הזו.
    היה קצין כושל, רמטכ''ל כושל, שר כושל - פעמיים... ועכשיו מה ? ראש ממשלה כושל ?
    איך העם הזה נותן לחדלי אישים, חסרי יושר, אגוצנטרים שלא איכפת להם מהעם - להתקדם כך ?
    מופז הוא כמובן רק דוגמא - אולמרט, פרץ, ברק - כולם מאותה התבנית.

    הגב לתגובה זו

    • תבין שרק כישלונות יכולים להתקדם במערכת הזאת, רק להם כדאי למכור את

      ק., 13/01/08 10:29

      עצמם לחונטות, מפני שאף אחד אחר לא יתמוך בהם.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לבוא חשבון רק עם מופז ולא עם כל הקבינט הכושל והמכשיל-זאת טעות (ל''ת)

    חלוצי, 13/01/08 07:30

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה זה השבעיה-אסור לחזור על הטעות הזאת,בשביל מה יש קבינט?? (ל''ת)

    אבו-ארבע, 13/01/08 07:27

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל מי שהיה בקבינט ובשבעיה-צריך לבעוט בו שלא יבחר שוב לכנסת,פשלונרים (ל''ת)

    הבייתה, 13/01/08 07:25

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אכן המלחמה נכשלה - אך ורק בגלל הניהול הכושל

    יופיטר, 13/01/08 06:09

    ולכן על כל מי שעמד בראש הצבא - ובראש המדינה - ללכת הביתה - שכן - העם התגייס למלחמה - אך ההנהגה - נרתעה - ופעלה כאילו זה מבצע - וכך מיום ליום במקום לשפר את הפעילות - ולהכנס בכוח מסיבי - שהיה מוכן - הפכו את היחידות למעיין סיירות - שנכנסות ויצאות ןחוטפות - ואת האזרחים בצפון פשוט הפקירו לגורלם - שרון ללא ספק האשם העיקרי - וחוסר ההבנה של אולמרט ופרץ - עם הבטחון של המופרז של חלוץ - שחיל אויר מנצח מלחמה - הביאו אותנו לתחושת ההפסד הצורב - מול 2000 לוחמי חיזבאללה- ונכון שהזילזלים לא הגיעו בעדה ובעדה - אבל ישראל היא לא רק תל אביב - אין ספק - שגם למופז כשר בממשלה יש חלק בכישלון - וכולם היו צריכים - להניח את הפתחות - ולתת לנהגים אחרים להנהיג את המדינה

    הגב לתגובה זו