• 39.

    ישתת את הקרדיט על האייטם האחרון לעיתון מקור ראשון שפרסם את ה''מחקר''

    יותם הקסם, 19/01/08 21:32

    ההזוי הזה עוד לפני כמה שבועות, ובעמוד הראשון!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה לא חדש, וההסבר ניתן לפני 20 שנה

    גל, 17/01/08 11:12

    http://www.youtube.com/watch?v=rvcZiNt6ypI

    ישר מפי...

    הימין המתון לא הפנים שעשייה כיום היא בתקשורת, לא בשטח. זה כמו לבנות בלי ליצוק יסודות עמוקים בלבבות העם.
    על אנשי ימין להפנים שבאותה מידה שהם הציפו את היחידות המובחרות, עליהם להציף את בתי הספר לתקשורת, ולהפיל את דיקטטורת השידור הציבורי והמסחרי. לא יאמן שאין לנו את FOX NEWS שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה לא אונסים?

    ישראלי, 16/01/08 17:54

    לא בגלל מוסר, ימיני, אלא מפני שיש לחיילים מין זמין כשהם יוצאים לחופשה.
    אתה חשבת על זה בכלל?

    הגב לתגובה זו

    • קרבי לא היית, נכון?

      ג'ו כלום, 03/02/08 13:17

      יש לך מושג כמה קשה זה לתחזק חברה כשאתה יוצא הביתה ליומיים פעם בחודש?

      לרוב החיילים אין מין זמין כשהיוצאים הביתה. לרובם אין חברה, ואין בד''כ מספיק כוח נפשי בכלל לצאת מהבית כדי לפגוש נשים בחופשות הקצרות מידי שלהם הביתה.

      ועדיין לא אונסים. אתה חשבת על זה בכלל? כנראה שלא. בשבילך כולנו רוצחים ואנסים.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם כל הסימפטיה לבוש, מי שדורש הקמת מדינה פלשטינית אינו ידיד לישראל

    עמי, 14/01/08 19:12

    הקמת מדינה פלשטינית תהיה אסון לישראל, ותגרום לאלפים, אם לא רבבות, של הרוגים. לכן, צריך להתייחס בחשדנות למנהיג אמריקאי שלוחץ להקמת מדינה פלשטינית. אם כל הרצון הטוב והסימפטיה, אי אפשר להתייחס כידיד למי שמטרתו המוצהרת היא להביא עלינו אסון - אפילו אם כוונותיו טובות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כל התכנית הליברלית מגוחכת

    אאא, 13/01/08 17:58

    היא מבוססת על הרעיון שצעירים מוכשרים יגיעו למערב,יחשפו לאורח החיים שלו ויחזירו עימם את הבשורה וכל האיסלם יהפוך לליברלי.
    פאתטי.מה שקורה זה הדבר ההפוך.המערב נחלש וגודל בו מיעוט שימוטט אותו מבפנים כשם שקרה לרומא בעבר.
    לברליזם הוא חולשה,ריקבון והתאבדות.
    אם האיסלם ישתנה,זה יקרה מבפנים בקצב שלו ובכיוון שלו.אם בכלל,זה יקח מאות שנים וכמעט בטוח שהתוצאה לא תהיה ליברלית (לא קשה להבין למה לאור היות הליברליזם הסיבה העיקרית לחורבנו הצפוי של המערב).
    היחס בין מהגרים למדינה קולטת הוא כמו בין אוכל לתבלינים.יותר מדי תבלינים,ולא מהסוג המתאים,הופכים את האוכל לבלתי אכיל

    הגב לתגובה זו

    • נהנתי לצערי מהתגובה שלך

      Avi Ecuador, 13/01/08 22:50

      שכל ישר והגיון בריא, יישר כוח!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני ממשיך להמתין ליום בו יחליט בן דרור ימיני לערוך אסופה ממאמריו

    רקונס, 13/01/08 15:12

    ולהוציאם לאור בספר.
    ספר כזה יהפוך מבחינתי למתנה מועדפת לצעירים (בר מצווה, וכו')
    האם יש תקווה?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לטובה ההיסטרית

    שמאלני לשעבר, 12/01/08 17:12

    1. ימיני לפחות מביא אי אילו מספרים. את רק מנגחת אותו, אדרבא, הביאי את מספרים שיוכיחו את טעותו. לבוא ולנגח הכי קל. על זה בדיוק מדברת הכתבה של ימיני- יש עובדות ויש דעות. בואו נתווכח כמו מקצוענים. עובדות מול עובדות ולא עוובדות מול דעות
    2. תקראי את הספר '' ישראל- כתב הגנה'' של העו''ד האמריקאי המפורסם ההוא (כרגיל, שכחתי את שמו...) כל האמת על טענת ה''כיבוש'', מבחינת החוק הבינלאומי הטהור- נדונה שם בהרחבה (רמז: לא כיבוש ולא תולעים), שוב, מבחינת העובדות בלבד
    3. תקראי את הספר ''פלסטינאים- עם בהתהוות'', ואז תראי האם העובדות שמעלה ימיני בדבר התנהלותם של הפלסטינאים כציבור או ''עם'' כפי שאוהבים לכנות אותו בשמאל הישראלי הינו אכן כפי שמתאר ימיני אולא. לאחר מכן, אם עובדות אלו לא יהיו לרוחך,את מוזמנת לשבת ולנבור בעצמך בארכיונים ולבוא עם עובדות מנוגדות

    ועד אז, חדל היסטריה, מה קרה? התמוטטה הקרקע מתחת לרגלייך השמאלניות??
    תזכרי- אגו תמיד בא על חשבון אינטליגנציה. קשה להודות בטעות, זו פגיעה באגו, אבל לאחר שעוברים את הגדר הזו- נגלית לפתע ארץ האינטליגנציה. שווה לבקר בה!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מעוות עובדות סדרתי

    טובה, 12/01/08 16:29

    תראו מי מדבר על עובדות.אתה לש ומעוות נתונים כדי להתאימם להשקפת עולמך הפשטנית הגובלת במגולומניה עלובה.
    מול הימין אתה מציב את ''חסידי אחמיניג'אד'',כאילו כל מי שמעז לבקר את אמריקה הוא מטורף בנוסח פרסי.
    כל מי שאינו תומך בבוש הוא בעיניך אדם שתומך בפיוס עם כוחות האופל המוסלמיים,כאילו אין עוד אלטרנטיבות.
    אתה תולה את כל האידאולוגיה בגרוש שלך על איש שמאל קיצוני וכך יוצר דה לגיטמיציה לכל בקורת על ישראל כי כל בקורת כזו מוגדרת על ידך כאנטי ציונית,אנטישמית וגזענית.
    לשיא הגיחוך אתה מגיע שאתה פוסק בהחלטיות שהכיבוש הישראלי הוא המוסריביותר,אך שוכח לציין שישראל היא המדינה הכובשת היחידה בעולם המערבי והיחס אליה נגזר מעובדה זו ומכך שישראל עצמה מכריזה על נאמנותה לעקרונות דמוקרטים וקשה ליישב דמוקרטיה עם כיבוש.כמה נוח להסתתר מאחורי הגדרה כמו ''טבח מכוון'' כדי לחזק את תחושתינו שאין מוסריים מאתנו,כי הרי מה שגולדשטיין עשה זה סתם טבח לא מכוון והרג של פלסתינאי כאן ושניים שם לא נחשבים.
    בניגוד לגישתך החד ממדית,יתכנו סיבות שונות מדוע חיילי צה''ל לא אונסים וגם הדה-הומניזציה של הפלסתינאים היא אחת מהן,כמו גם מוראה של התקשורת(בסיוע כל אותן אגודות של ''אנטי ציונים'') והמשפט הישראלי שאתה כל כך מזלזל בהם כשנוח לך.
    הזילות שלך במושג כוחות הקדמה מעידה יותר מכל על נחשלותך המוסרית שאותה אתה מנחיל באצטלה של ידען לימנים שלנו שגם אם היו שומעים על אונס פלסתינאיות,היו כבר מוצאים צידוק מרבנו ימיני.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת טובה-היכוני כרגע ל''שירת דבורה'' ושאר הימננים ביננו לגבי....

      Ehad Haam-Zioni, 12/01/08 17:45

      כתיבתך ה''גבלסית'' לטעמם שאינו אוהב טיעונים מאוזנים ומנומקים.

      מי שלא מבין שהמצב באזורנו מורכב מאד (בוודאי בין ישראל לפלשתינאים ויתר שכנותינו-אך גם בין המזרח האיסלמי שהופך רדיקלי למערב ש''ישב לו בורידים'' הרבה שנים)-אינו מבין את המציאות ומדבר בסיסמאות.

      חיילי צהל אינם אונסים פלשתינאיות(וכמובן שטוב שכך הוא)-אך מכורח הנסיבות של שלטון כיבוש בן 40 שנה עם התנגדות הולכת וגוברת של האוכלוסיה-צהל מטרטר ומשפיל אוכלוסיות אזרחיות שלמות-ודבר זה איננו מוסרי בעליל!

      חייבים מהרבה סיבות להגיע לסיום שלטון הכיבוש בדרך אחראית ומבוקרת-וזה בעיקר לטובתנו כעם וביחוד הצעירים בנו שהופכים לקלגסים כהי לב.

      הגב לתגובה זו

      • למה שלא תיפגשו , טובה ואחד'קלה שלנו, לכוס קפה, ותפטרו אותנו מעונשכם (ל''ת)

        אשר, 12/01/08 19:09

        הגב לתגובה זו

        • הי אשר - אני מוכן לשלם את הקפה בתנאי שיפגשו ב''קפה מפיש'' בג'נין... (ל''ת)

          ר, 13/01/08 16:51

          הגב לתגובה זו

      • You can own me as your second wife, on top of Dr. Irene gendzier (ל''ת)

        Tova, 15/01/08 01:16

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    מעוות עובדות סדרתי

    טובה, 12/01/08 16:24

    תראו מי מדבר על עובדות.אתה לש ומעוות נתונים כדי להתאימם להשקפת עולמך הפשטנית הגובלת במגולומניה עלובה.
    מול הימין אתה מציב את ''חסידי אחמיניג'אד'',כאילו כל מי שמעז לבקר את אמריקה הוא מטורף בנוסח פרסי.
    כל מי שאינו תומך בבוש הוא בעיניך אדם שתומך בפיוס עם כוחות האופל המוסלמיים,כאילו אין עוד אלטרנטיבות.
    אתה תולה את כל האידאולוגיה בגרוש שלך על איש שמאל קיצוני וכך יוצר דה לגיטמיציה לכל בקורת על ישראל כי כל בקורת כזו מוגדרת על ידך כאנטי ציונית,אנטישמית וגזענית.
    לשיא הגיחוך אתה מגיע שאתה פוסק בהחלטיות שהכיבוש הישראלי הוא המוסריביותר,אך שוכח לציין שישראל היא המדינה הכובשת היחידה בעולם המערבי והיחס אליה נגזר מעובדה זו ומכך שישראל עצמה מכריזה על נאמנותה לעקרונות דמוקרטים וקשה ליישב דמוקרטיה עם כיבוש.כמה נוח להסתתר מאחורי הגדרה כמו ''טבח מכוון'' כדי לחזק את תחושתינו שאין מוסריים מאתנו,כי הרי מה שגולדשטיין עשה זה סתם טבח לא מכוון והרג של פלסתינאי כאן ושניים שם לא נחשבים.
    בניגוד לגישתך החד ממדית,יתכנו סיבות שונות מדוע חיילי צה''ל לא אונסים וגם הדה-הומניזציה של הפלסתינאים היא אחת מהן,כמו גם מוראה של התקשורת(בסיוע כל אותן אגודות של ''אנטי ציונים'') והמשפט הישראלי שאתה כל כך מזלזל בהם כשנוח לך.
    הזילות שלך במושג כוחות הקדמה מעידה יותר מכל על נחשלותך המוסרית שאותה אתה מנחיל באצטלה של ידען לימנים שלנו שגם אם היו שומעים על אונס פלסתינאיות,היו כבר מוצאים צידוק מרבנו ימיני.

    הגב לתגובה זו

    • לטובה ההיסטרית - גם אם ניסוג מהשטחים מטעמים פרקטיים, הכובשים

      רקונס, 13/01/08 15:16

      היחידים כאן היו ונשארו הערבים.
      אינני מצפה ממך יותר מדי - אבל הגיע הזמן שתפתחי ספרי היסטוריה ותלמדי את תולדות השקר הערבי.
      אולי תשארי בעמדתך - כי שמאלנים מאז ימי סטאלין - לא נתנו לעובדות לבלבל אותם, אבל לפחות תדעי יותר טוב שאת חלק מתעמולת כזב ושקר.

      הגב לתגובה זו

    • מי מאלה שמבקרים את ארה''ב

      אאא, 13/01/08 17:38

      לא חולם שהיא תחלש מאד ומישהו אחר יתפוס את מקומה?
      זה חלומם של האירופאים ומשרתיהם הסמולנים,של המוסלמים,של רוסיה,של דרום אמריקה ושל סין.

      כוחות האופל של האנושות הם הליברלים שמסריחים מרוב אנטישמיות.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    חסר משהו בתגובות כאן

    חחח, 12/01/08 12:34

    קוראים לזה
    אאא
    איפה הוא?

    הגב לתגובה זו

    • הנני כאן (ל''ת)

      אאא, 13/01/08 17:38

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    גם הגרמנים לא אנסו

    info123, 12/01/08 11:03

    לעומת זאת המעצמות הקולוניאליסטיות צרפת, בריטניה, ארה''ב ובריה''מ אנסות סידרתיות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בור שזה לא יאומן (ל''ת)

      טל, 12/01/08 18:00

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ה'עובדות' של בן דרור הן לא בהכרח עובדות (ל''ת)

    משה, 12/01/08 10:57

    הגב לתגובה זו

    • נו, קדימה, נשמע את העובדות שלך. אמרת משהו? (ל''ת)

      עובדיה, 12/01/08 15:55

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הרווחנו את השקרים והשנאה בצדק

    עמוס, 12/01/08 08:49

    העם היחיד בעולם שמסוגל להפסיק מלחמת השמד נגדו אבל לא מוכן לבצע את שלב ההכנעה של האויב.
    לא משנה מה הלחצים מהמעצמות, היה צריך לסיים את המלחמה בנכבה מוחלטת והמנהיגות כשלה והזיקה לדורות הבאים.

    הדרך היחידה לפיתרון היא להצביע מר''צ ולחכות שהפלשתינים ימטירו קסאמים על שמאלני מרכז הארץ. אז, אולי, אפשר יהיה לסיים את הסכסוך בנכבה האחרונה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ל 22, EHAD HAAM-ZIONI :

    דבורה, 12/01/08 08:19

    גם אם אתה מחזיק בדעה שונה מזו של בן-דרור ימיני בנושא פוליטי כזה או אחר, (וזו זכותך), אין לך שום זכות להשתמש בכינויים אישים כמו ''ימיני הקטן'' או ''ימינלה'' בדיוק כמו שלי אין זכות לכנות אותך או את אביך או את אמך, שגידלו דמגוג כמוך, בכינויים אישים כמו ''קטן'' או ''ימינלה''.

    שיטת הכתיבה שלך מזכירה מאוד את שיטות התעמולה של שר התעמולה הנאצי, ג'וזף גבלס, שכינה את היהודים ''קטנים'' ובכנויים אישיים אחרים.

    הסיבה שאתה משתמש בכתיבתך בכנויים אישיים שבהם השתמש גבלס הנאצי כלפי היהודים היא שאינך מסוגל להסביר את עמדך באופן הגיוני ומשכנע ובמקום זאת אתה משתמש בדמגוגיה, שקרים, חצאי אמיתות ושיטות ''הסברה'' הדומות מאוד לאלו של גבלס, שר התעמולה הנאצי.

    יתכן שאתה בכלל רואה בכך מחמאה אישית שהרי גם המופתי ''הגדול'', אמין אל חוסייני היה תומך גדול של הנאצים, חתם אתם על הסכם שיתוף פעולה, ועודד צעירים ערבים בארץ ישראל להתגייס לצבא הנאצי.

    זו לא תהיה הפתעה גדולה עבורי אם יתברר שאתה צאצא או מקורב בדרך זו או אחרת לערבי מארץ ישראל שהתגייס בזמנו לשורות הצבא הנאצי. סיגנון הכתיבה ותוכן הכתיבה שלך בהחלט מצביע על סיכוי סביר לכך.

    לאור זאת, צריך להתיחס לכתיבתך בדומה להתיחסות לכתיבה של גבלס, שר התעמולה הנאצי. כתיבתך פשיסטית, דמגוגית וגזענית המבוססת על שקרים, חצאי אמיתות ושינאה עמוקה לעם היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • לדבורה מ 26, כל מלה בסלע. אני מסכימה אתך לגמרי. חובה לקרוא מה שכתבת (ל''ת)

      חגית, 12/01/08 10:56

      הגב לתגובה זו

    • דבורה - כל הכבוד. ואני דווקא שמאלני

      שמאלני, 12/01/08 13:12

      גם אני לא מסכים לפעמים עם בן-דרור ימיני, אך אין לי ספק שהוא אחד העיתונאים הרציניים שתמיד מספק נתונים. זכור לי שהוא פרסם כתבה גדולה על הטבח שעושים מוסלמים במוסלמים. באוניברסיטה היו כמה שמאלנים מקצועיים שרצו לסתור את הנתונים של ימיני. היה ויכוח גדול והם הבטיחו ''להוכיח'' שימיני פרסם נתונים שגויים. אחרי כמה שבועות הם הרימו ידיים לאחר שלא הצליחו

      הגב לתגובה זו

      • לשירת דבורה המצרפת ''נאצי'' ל''גבלס'' ומתבלת ב''מופתי'' וערבי'' האם אמרת??

        Ehad Haam-Zioni, 12/01/08 15:30

        עוד משהו???

        -התיחסתי למשפט סופר דמגוגי של ימיני-והראתי ש70% מהאמריקאים מתנגדים כיום לפלישה ההרפתקנית של בוש לעירק שהובילה לסיכונים גדולים יותר לעולם הדמוקרטי, לארהב ולישראל

        האם את מסוגלת גם לענות לעניין ולא רק לקלל?????

        הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך, דבורה! ואין לך מילה אחת מיותרת. גם לא ההשוואות. (ל''ת)

      נעמה, 12/01/08 15:56

      הגב לתגובה זו

    • רק הימין יכול! להתלונן על כינוי כזה או אחר

      ולהשוות לנאצי, 12/01/08 18:37

      חה חה

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מעולה!

      Avi Ecuador, 12/01/08 18:41

      לצערי עם אחד לפעמים צריך להוריד עליו את המים ואז הוא שוקע לתקופה ארוכה ולא מופיע, פעם הופיע יותר היום מתחבא בכתבות צדדיות במעריב ואני לא מתכוון שבמקרה זה ימיני צדדי אולי, עם כל הכבוד לימיני, למרות שיש לי כלפיו הרבה חילוקי דעות להבנה שלו שהיא מוטעת במספר נושאים חשובים שאם היה מתקן את עצמו וחושב בכיוון הפוך ויותר יהודית ופחות אכפתיות מרשעים במספר נושאים, יכל להביא בצורת הכתיבה שלו להרבה תרומה ועזרה למדינה או אולי להבנה של הקוראים.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    טקטיקת האונס היא מבוא לבריחת המונים ללא שפיכות דמים

    אנטוני הופקינס, 12/01/08 07:50

    איך חשבת שהארץ התרוקנה ב48,זה לא אומר שהיה מקרי אונס,אבל רק המחשבה שיקרה דבר כזה הבריחה המונים.
    גיבורי הלחי והאצל אלופי הטקטיקות.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לצערי האמריקאים תרמו לסדאם נגד איראן

    Avi Ecuador, 12/01/08 07:23

    ותרמו לטליבן נגד הרוסים והיום תורמים לפלסטינים להקים עוד מדינת רשע.
    בנושא הפלסטיני היה יותר מוצדק והרבה יותר זול לעשות להם טרנספר למדינות ערב וחבל שהיהודים לא יודעים להסביר את הצדק שבדבר ושאי אפשר ואסור להמר ליהודים על חברת אספסוף רשע של טרוריסטים שתחיה בינינו.
    הטעות הזאת בדרך והסברה עלולה להביא לחיסולה של ישראל בעתיד.
    היום מספרים על כיבוש אבל ישראל לא כבשה כלום, בוועידת סן רמו יהודה ושומרון ועזה היו בידי המנדט הבריטי שהיה חייב לעזור ליהודים להתיישב באזורים אלה ואפילו בשטחים בירדן.
    באותה וועידה נקבעו גם הגבולות של סוריה ירדן ועיראק וההחלטות האלה אומצו על ידי האום ב 45.
    בן גוריון קיבל את תכנית החלוקה אבל 7 מדינות ערב לא קיבלו וניסו לכבוש את ישראל וכבשו את יהודה ושומרון ועזה שניתנו ליהודים.
    ישראל שחררה את השטחים האלה ב 67 ואם רוצים לתת אותם במתנה זה כבר סיפור אחר אבל ישראל בכל מקרה היא לא כובשת כשאני לא מדבר על זכויות היסטוריות שבטח גם להן יש משמעות.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    התופעה של ''החיידק'' האמריקאית

    Avi Ecuador, 12/01/08 06:59

    היא טבעית ביצור אדם והיא מתחילה הרבה יותר בקטן:
    כשיש במשפחה אחד מוצלח ואחרים שלא ושרחוקים מרמתו של המוצלח בדרך כלל אלה הלא מוצלחים יכפישו את המוצלח למרות שלפעמים הוא תומך בהם.
    כשיש אב שמחלק ירושה בצורה מסוימת בדרך כלל יש כאלה ממורמרים.
    כשיש מדינה שמצליחה יותר בכלכלה שלה אלה מכלכלות נחותות יראו בה נצלנית ומצורעת לעיטים קרובות.
    כשיש ילד בשם יוסף שמתעלה על אחיו אז איחו זורקים אותו לבור ונפטרים ממנו.
    כשיש הבל אז גם יש קין.
    רגש הקנאה והעיניים הצרות הוא תופעה טבעית ביצור אדם שהוא יצור רחוק מלהיות מושלם וטועה לעיטים קרובות.
    בקיצור שתבורך ארצות הברית למרות כל האי שלמות שלה, זו חברה שמנסה לחבר את הטוב של האדם לטוב גלובלי ולא כמו חברת האסלאם היום שמחברת את הרע שבאדם לרוע גלובלי שקוראים לו ז'יהאד.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ימיני-התואר ''מקארתאיסט'' קטן עליך-מיהם ''חסידי אחמדינג'אד''??מי אמר...

    EHAD HAAM-ZIONI, 12/01/08 04:58

    ''אם רק היה מושיט את הלחי השנייה בתגובה לפיגועי התופת בתחילת כהונתו, היה לנו היום עולם של הרמוניה. אם רק היה מגיע להבנות עם הטליבאן, אל-קאעידה וסדאם.....''????????

    לידיעתך ימיני הקטן: 70% מאזרחי ארצות הברית חושבים שזאת הייתה טעות הרפתקנית והרסנית לפלוש לעירק(מאחר ועירק של חוסיין הייתה חלשה ותחת בקרה צבאית)-אך הרוב המכריע ביותר חושב שהרדיפה אחרי אל קעידה והטליבן שנתן לו מחסה ותמיכה באפגניסטן היתה (ועדיין) מדיניות נכונה וצודקת-ודווקא הדמוקרטים אומרים שאם יהיה מידע מדוייק על בין לאדן ואל זבהירי סדנו בפקיסטן המערבית-צריכים כוחות אמריקאים לפעול גם שם.

    הגיע הזמן ימינילה שתפסיק מהדמגוגיה הזולה שלך!!!

    הגב לתגובה זו

    • אלוף הדמגוגים שמתקרא ''אחד-העם'' מעיר לבן דרור ימיני

      חחח, 12/01/08 05:50

      על דמגוגיה, זה כמו שהחמאס מאשים את ישראל בטירור.
      אחד-העם המתחזה שכ''כ לא מקורי עד שהוא צריך לגנוב ולחלל שם של מפורסם אחר עליך נאמר ''טול קורה מבין עיניך''

      הגב לתגובה זו

      • לשני מגיבי ה''נכבדים''-ויש לכם תגובה לטענות הענייניות שלי-או שרמת ה..

        Ehad Haam-Zioni, 12/01/08 06:03

        חחח היא מה שמאפיין אותכם

        הגב לתגובה זו

        • הצחקתני, אחד העם.מתי תנוח קצת? אתה עובד קשה מדי. (ל''ת)

          אשר גינזבורג, 12/01/08 16:00

          הגב לתגובה זו

    • מעניין ששמאלנים כמוך לעולם לא יכולים להתווכח עם עובדות אז הם ...

      לאחד העם, 12/01/08 05:52

      מתדרדרים לכינויים ולשמות גנאי.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא יכול לשכנע אדם דתי מאמין חרדי שדתו לא נכונה

        Avi Ecuador, 12/01/08 07:05

        תגובה שכתבתי לו פעם:
        מדע דת ושמאל

        מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ?
        המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה.
        התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור.
        הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי.
        עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו.
        לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין.
        שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו.
        הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע.
        טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי.
        אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול.
        את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''.
        ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב.
        אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב.
        ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.

        הגב לתגובה זו

    • מזל שבמלחמת העולם השניה וגם היום לא ''ניצלו'' האמריקאים

      Avi Ecuador, 12/01/08 06:47

      אידיוטיות כמו שלך.
      היו משאירים לא רק 6 מיליונים לתנורים והיו נותנים לאירופה ליפול בידי הנאצים.
      למה היו צריכים לאבד כל כך הרבה חיילים?
      המלחמה הייתה רחוקה מהם.
      אז כשאתה מחכה לעשות את המלחמה בבית אתה מקבל גטו ולעתים קרובות מושמד.
      אולי האמתלה של האמריקאים להיכנס לעיראק לא הייתה נכונה ואולי אורך הנשימה שלהם קצר אבל הם עשו את הדבר הנכון בפחות מידי כוח לצערי ולדעתי היו צריכים להיכנס בכל הכוח ולא בעבודת פינצטה באיראן סוריה והפלסטינים על הרשע שהם מפגינים.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מדוע לא אוהבים אמריקאים

    אורי, 12/01/08 03:33

    א. בגלל הכוחניות והגסות שהם מפעילים בכל מקום שבו הם נמצאים. הן בהתערבות בענינים הפנימיים ( אולמרט הוא....או פניה לשר אלי ישי בצורה בוטה וגסה כי הוא עומד לשכנע אותו שלא לעזוב את הממשלה) והן בענינים שצריכים עידון כמו דרישה הדדית ומסודרת בינינו לפלסטינאים.
    ב. כל המוסריות הזאת נגמרת במעבר לסעודיה, ומדינות המפרץ.

    אולי הגיע הזמן להגיד ''לא מעוקצך ולא מדובשך'' ולנהוג כמדינה עצמאית
    ( קצת)

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אל תבלבלו את ימיני עם העובדות

    מור, 12/01/08 02:38

    הוא ממילא ישבר אותן לרסיסים. הנתונים המיספריים, מאיפה הבאת אותם? (מדובר צה''ל ודובר בוש?).

    ההגנה על הכיבוש והכובש - מעבירה אותך על דעתך.

    למשל: הם לא אונסים כי הם מוסריים? אתה מאמין בזה? (אם כך למה הם בוזזים, מכים ויורים באזרחים)? הסבר אחר, הוא אולי למשל, שכל החיילים יוצאים לחופשה בתדירות גדולה (זה לא פעם בשנה מעירק למשל) ויש חיילות בבסיסים, וכל הבסיסים סמוכים (כן ארצנו קטנה)לערים אזרחיות ישראליות שבהם הכיבוש לא ניראה...

    הגב לתגובה זו

    • למור האנטישמית

      דני, מעלה חמציצ, 12/01/08 07:41

      הם גם לא מכים ויורים באזרחים. דבריך הם תעמולת זוועה אנטישמית נוסח דר שטירמר. בואי תספרי לנו כמה מתאבדי החמאס הם הומניסטיים דגולים בעיניך.

      הגב לתגובה זו

    • ההנמקות שלך בנושא האונס ממש יצירתיות!

      לבונה, 12/01/08 19:02

      מזמן לא צחקתי ככה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מאמר מעולה של בן-דרור ימיני! מה שמפריע לי קצת זה שבן-דרור ימיני שכח

    דבורה, 12/01/08 02:14

    כל הכבוד לבן-דרור ימיני שהוא חובב ג'חנון וחילבה, מפריע לי קצת שהוא שכח או שאינו חובב מלאח.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מאמר מצויין של בן דרור ימיני! בראבו. (ל''ת)

    דבורה, 12/01/08 01:45

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''עובדות, כידוע, אף פעם לא יבלבלו את כוחות הקדמה''

    הוא בשלו ימשיך, 12/01/08 00:33

    באיזור פתיחת המאמר קובע בן דרור ימיני ''...עובדות, כידוע, אף פעם לא יבלבלו את כוחות הקדמה...''
    אבל ימיני שוכח כי גם הוא מחשיב את עצמו כידען ועמדתו מוצקה. למשל הוא קובע במאמריו כי קיום ההתנחלויות הוא שואה למדינת ישראל.
    כאן רואים כי גם אותו עובדות לא יבלבלו. ולא משנה מה יקרה בשטח ואיזה אסון תביא מדינה פלשתינאית לישראל - הוא בשלו ימשיך.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הגיע הזמן להעמיד לדין מישהו מן ''הבינלאמיים''

    המפגין, 12/01/08 00:05

    שבאים להפגין לנו על גדר הבטחון. כדאי בריטי.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בן דרור אתה כל כך צודק!!!

    נעמה, 11/01/08 23:04

    דעותיך כל כך מובנות פשוטות ונכונות!
    תענוג לקרוא אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אחרי שהבריטים אנסו את כל העולם, ד''ר לין תוקפת אותנו?!

    בריטים צבועים, 11/01/08 21:31

    כמה הם אנסו בדרום אפריקה והודו?! בושה וחרפה, הצביעות הבריטית היא מן הגרועות ביותר!!
    את המצפון השחור שלהם הם מנסים לנקות על ידי עלילות שווא נגדנו!

    הגב לתגובה זו

    • LOOK AT THE PICTURES-WORTH 1000 WORDS-2GLAMIM-TEMBELIM (ל''ת)

      avi, 11/01/08 23:46

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ימני כתיבתך היא משב רוח רענן בפיח

    המשך כך, 11/01/08 21:23

    הרעיל שאופף את מרבית אמצעי התקשורת, רמת הדיון שלך גבוהה בכמה ובכמה רמות מהרבה עיתונאים אינטרסנטים, המשך כך!!
    בנוגע לאקדמיה, הוכח שכמות הבורות והשרלטנות שיש באקדמיות ברחבי העולם היא מפחידה!!! כל פעם איזה אקדמאי שרלטן כופה את התיאוריה שלו על העובדות למרות שזה לא תואם את המציאות, לעיתים לא תואם כלל את המציאות, אבל מה זה מציאות בשביל הרבה אקדמאים, סתם מכשול קטן בדרך לתיאוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אינני שונא את אמריקה. אני מבקר את האמריקאים

    אמיל, 11/01/08 20:37

    על אי-היכולת שלהם להשתחרר מן התלות בנפט.

    ארה''ב צורכת רבע מן הנפט בעולם והיות שעכשיו כולנו כפר אחד גלובלי - זו הסיבה לחשיבות הערבים בעולם.

    אילו ארה''ב במקום כל הדיבורים הייתה משקיע 100 מיליארד $ ו-3 שנים באיזה פרוייקט למצוא אלטרנטיבה לנפט, אף אחד לא היה סופר את הערבים.

    חבל

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא שווה קליק

    ש, 11/01/08 20:33

    ימיני משחק אותה ''אינקטואל'', אבל האמת היא שהוא נשאר אותו ערס שכונתי

    הגב לתגובה זו

    • ואתה מן הסתם ''אינטליגנט'', הא? (ל''ת)

      נד בראשו, 12/01/08 02:24

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מסכים עם 1

    חובב עובדות, 11/01/08 19:37

    הטור של בן-דרור ימיני מעולה, אבל לוקה מעת לעת באי גיבוי הנתונים בלינקים לדוח''ות.מסמכים וכו'.

    לדוגמא הפעם היה מקום לציין על מה מבוססים הנתונים על מספר הקורבנות אצל סדאם, ובקרב הפלסטינים מאז 1967. אני בטוח שלהם יש מספרים אחרים, והיה מועיל מאד אם היינו יודעים שהמספר המופיע בטור מתבסס על מקורות אמינים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בן דרור - טוב שיש אותך להזכיר שלא

    יונתן, 11/01/08 19:29

    הכל שחור משחור.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בן דרור, בקשה לי אליך -

    סטודנט, 11/01/08 18:42

    תרגם את מאמריך לאנגלית, הוסף רפרנסים לנתונים המספריים וצור אתר אישי לאכסנם. המאמרים הללו הם נכס להסברה הישראלית, והעובדה שרק ישראלים נחשפים אליהם היא פשע נגד המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • בן דרור, אתה עושה עבודה טובה פי 1000

      מסכים, 11/01/08 21:29

      מכל ההסברה הישראלית ביחד!!
      ראוי שיהיה לך בלוג שיהיה גם באנגלית שיוכל להשפיע על שאר העולם,למרות שהשנאה כנראה תביא להתקפה על בלוג\\אתר שכזה אבל זה המחיר שיש לשלם עבור חשיפת האמת שלנו!

      הגב לתגובה זו

    • הנה מאמרים של בן דרור מתורגמים לאנגלית

      ספיק אינגליש, 11/01/08 23:00

      A Homemade Genocide
      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/483/521.html
      תנסה גם פה
      http://free-israel.blogspot.com/2006/09/and-world-is-silent-by-ben-dror-yemini.html

      הגב לתגובה זו

    • יש לו אתר עם מאמרים מתורגמים

      איתי, 12/01/08 03:41

      http://www.geocities.com/byemini/yemini.html

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אהבתי את המשפט של אורוול

    ארז, 11/01/08 18:42

    הייתי גם מוסיף:

    ** יש רעיונות שהם כל כך מטופשים, שרק עיתונאים יכולים להעלות אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אלמלא המלחמה בעיראק מצבנו היום היה רע ומר

    אלון, 11/01/08 17:56

    שלא לדבר על מצבם של העיראקים ומחיר הנפט העולמי.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק ההפך ידידי

      tt, 11/01/08 18:54

      אתם סתם פולט שטויות.
      ביום שבוש נכנס לעירק מחיר הנפט היה 36$
      היום הוא כמעט 100$

      הגב לתגובה זו

    • טעות.אם בוש לא היה מסתבך בעירק היתה כעת לגיטימציה להפציץ הכור באירן (ל''ת)

      ליאור, 11/01/08 22:26

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תודה לך בן דרור

    חומי, 11/01/08 17:54

    בין כל הכותבים בן דרור, אני הכי נהנה מכתבותך. תמשיך כך שגריר של ישראל פנימה. לפעמים זה חשוב יותר בעם המבולבל הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ימיני, אתה מתכוון גם לבן כספית?

    שלומית, 11/01/08 17:45

    הוא כתב מאמר מטורף נגד בוש.

    הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא מתייחס לבן כספית

      בן מגנזיום, 12/01/08 03:30

      אולי בן כספית??

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בן דרור ימיני: סלח לי, אבל הפעם אתה זורה חול בעיניים

    דוד, 11/01/08 17:39

    האם בוש דורש להוריד כמה מאחזים בלבד? הוא הרי דורש לתת להם לא רק ביו''ש אלא גם בירושלים, כולל השכונות החדשות. לומר שמימין רוצים בו שיסביר לאירופאים עד כמה עוד כמה מאחזים יוסיפו לאחווה בין העמים - זוהי זריית חול בעיניים והפיכת קוראיך לטמבלים מדופלמים. קיוויתי למשהו יותר חכם ועיוני.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם בני הכת החב''דניקית שבתאית המוכים בעיוורון משיחי סהרורי מבית

    גם החמאסניקים, 11/01/08 17:13

    המשיח המנוח חי וקיים ממש ז''ל הלובביץ' מתנגדים ושוטמים את בוש בשל רעיונותיו להחזיר שטחים בהסכם פשרה מדינה.לדידם של החב''דניקים המשתמטים משירות צבאי גרגרי אדמת א''י קדושים מדם אדם ואין להם בעיה שיהרגו אלפי חיילים בשבילקיום צוואתו של מעלה הרימה ותולעה בניו יורק שאםילו פעם אחת לא דרך על אדמת א''י אותה קידש כ''כ.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מאיפה הנתון על 10,000 הרוגים בחודש אצל סדאם?

    אלעד, 11/01/08 16:57

    אני קורא ותיק שלך ונהנה מהכתיבה. יחד עם זאת הנתון על 10,000 הרוגים בחודש בתקופת סדאם נראה מופרך ולכן נשמח אם תפנה לאסמכתה לגביו.

    הגב לתגובה זו

    • כתיבה הגונה ומעולה. ובכל זאת ...

      ביזי, 11/01/08 18:29

      שטחים כבושים ?

      די מספקי עם השטות הזו שאותם בעלי אג'נדה החדירו לאונה השמאלית של יותר מדי אנשים:

      ביהודה ושומרון לא הייתה מדינה ריבונית. ירדן אשר החזיקה בשטחית הללו ויתרה על ריבונותה.
      ב 67 הוקפנו ושחרור שטחי יהודה ושומרון בא בעקבות התוקפנות הזו.

      אנחנו בעלי הטח מימים ימימה והא נגזל מאיתנו ע''י כובשים רבים ואכזריים אשר עשו מה שכובשים עשו בעת ההיא- הגלו אותנו מכאן. קראת פעם את החומר הז בהיטוריה ? תגלית מדהימה ?

      אין שטחים כבושים.

      יש ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • אוי ימנים מסכנים

        gg, 11/01/08 18:57

        אומרים אין כיבוש אומרים אין כזה דבר עם פלסטינאי......

        נו...

        תגידו שאין בעיות ובכלל פתרנו הכל.

        הגב לתגובה זו

        • די עלוב

          אלון, 11/01/08 22:15

          אתה מגדיר אדם שפשוט כותב עובדות ''ימני''
          אני לא מגדיר את עצמי ימני. אולי אפילו שמאלני ובכל זאת מאשר את העובדות הללו.
          אני מגדיר את עצמי שמאלני(מתון) מכיון שאני מכיר בעובדה שחיים פה ערבים. לא מעניינת אותי השאלה אם זכותם או לא זכותם להיות פה או זכותם להקים מדינה פלסטינאית מה שמעניין אותי שפרקטית חייבים למצוא לקיומם פתרון.
          מכיון שאני לא מאלה שרוצים לחסל אותם אני מוכן לוותר להם ולתת להם חלק מהמדינה שאני מאמין ששיכת לי כדי שיניחו לי לחיות בחלק שנותר.
          בימים אלו הולכת ומתגבשת א6צלי הדעה שאין סיכוי שנגיע אתם להסדר.
          הלך הרוח ההולך ומחריף בעם הערבי הוא שנאה ודמוניזציה הולכים וגוברים של העם היהודי כך שאנו מתרחקים מפתרון.

          הגב לתגובה זו

    • בבקשה אלעד מראש העין...

      קובי הקאובוי, 11/01/08 18:41

      אגב, שמת לב בוודאי ששמך הוא
      שם הישוב הגדול הקרוב למקום מגוריך
      (אלעד החרדית).

      לעניין.
      סדאם חוסיין ימ''ש וטוב שהוצא להורג(!)
      שלט מ-79' ועד 2003. כלומר, 24 שנה.
      זה יוצא כמעט 300 חודשים.
      רק במלחמת עירק-איראן, שפרצה
      לחלוטין באחריותו נהרגו כמליון עיראקים.
      אח''כ הוא פלש לכוויית וכתוצאה ישירה מהמלחמה שכל העולם ואשתו
      כפו עליו נהרגו עוד 100,000 עיראקים.
      בנוסף, הוא גרם למותם של עשרות
      אלפי כורדים אזרחי מדינתו בהפצצתם
      בנשק כימי.
      מדי חודש כוחות הבטחון שלו רצחו
      והרגו מאות מתנגדי משטר או כאלו
      שהשלטון חפץ בהעלמתם.
      להערכתי כמות ההרוגים והנרצחים
      בתקופת כהונתו היתה 2 מליון איש.
      תחלק 2 מליון איש ב-300 וקבלת
      6,700 איש בחודש (!!!).
      או קיי, לא 10,000 אבל ממש לא
      רחוק מזה.

      הגב לתגובה זו

    • נראה לי שהוא מתבלבל עם אפגניסטן (ל''ת)

      rr, 11/01/08 18:55

      הגב לתגובה זו

    • אבל במלחמת עיראק - איראן נהרגו מאות אלפים

      אני לא בטוח, 11/01/08 21:27

      וכמובן גם סתם ככה בזמן שלטונו של סאדם היו נהרגים בטח איזה כמה עשרות אויבי מדינה נדי יום, ואל תשכח את הטבח בכורדים.
      אם מחלקים את מספר ההרוגים הכולל לפי החודשים, בהחלט אפשר להגיע לנתון של 10,000 הרוגים לחודש.

      הגב לתגובה זו

    • אני לא מתשם מהביקורת העצמית שלך.

      אלון, 11/01/08 22:22

      השאלה שלך כוויכול תמימה ומסמלת זכות נפש.
      אדם שדורש לראות עובדות לפני שהוא חורץ משפט.
      ''איכס''!!!!!
      האים יש ספק שסדאם היה רשע גדול?
      האם יש ספק שאלפים מתו בגלל משטרו האפל?
      אז נגיד שהמספרים לא מדויקים. זה משנה את העובדות.
      אנו אנשי המערב מפסידים בקרב בגלל שאלות כאלו.
      הצד השני מסלף עובדות משקר ומסית ואנחנו כל הזמן בודקים את עצמינו אם אנחנו מושלמים.

      הגב לתגובה זו

      • יפה אמרת אלון. זו בדיוק הנקודה.

        אמא, 12/01/08 03:58

        התעמולה הערבית שקרית ונבזית,
        ובצביעות בלתי תאמן הערבים דורשים שלמות מהמערב, ואנשי המערב, במקום להוקיע את האבסורדיות והצביעות, בתמימות
        מדהימה ואידיוטית משתפים פעולה עם הצבועים, מאשימים את עצמם ומקפידים עם עצמם.
        חז''ל אמרו: עם נבל תתנבל !

        הגב לתגובה זו