• 94.

    אני עובדת במסעדה אני יכולה לבוא (ל''ת)

    עינת, 15/01/08 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אני נולדתי בארץ אבל זאת לא המדינה שחלמתי עלייה (ל''ת)

    ליאת, 14/01/08 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לא יעלה על הדעת קשר בין הון לשלטון ואנו נשתוק. (ל''ת)

    חיים, 14/01/08 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    סלון הכנסת

    ציפי, 13/01/08 20:53

    אין מה להוסיף רק חבל שלא כולם ישרים כמו שלי יחימוביץ אולי היינו נראים אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הכל רקוב מהראש (ל''ת)

    עינת, 13/01/08 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    כנס הרצליה היום ומחר ועידת העסקים של גלובס בכנסת

    רחל, 13/01/08 15:16

    לאט לאט ובדרכים מתוחכמות משתלטים גופים פרטיים, עשירים על המרחב הציבורי ומקדמים הפרטה של גופים ציבוריים למען רווח אישי ולא מתוך רצון לשינוי חברתי ועזרה לקבוצות המוחלשות בחברה

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    דליה, איך הפכת לנובורישית? (ל''ת)

    חבר מפלגת העבוד, 13/01/08 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לא לתת לאיילי הון לדרוך בכנסת, להתנגד (ל''ת)

    ביטן, 13/01/08 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    שלי צודקת בהחלט

    שרון, 13/01/08 14:34

    בושה לכנסת ולמדינה

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שלי מקסימה,מדהימה,מעניקה ביטחון (ל''ת)

    יפה, 13/01/08 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מסכימה עם שלי - כל מילה ומילה - ישר כוח (ל''ת)

    אורלי, 13/01/08 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כמה עוד בושות נעבור עם דליה איציק

    ל.ר, 13/01/08 13:46

    למה מגיע לעם כזה יו''ר כנסת כל כך
    נטולת עמוד שידרה ויכולת ליצג את העם ביושרו .
    העם רוצה דמות של יו''ר שאינו עושה חשבון לתקופת הנשיאות הבאה .
    העם רוצה אדם נקי מכוחות הממון וכוח השליטה של בעלי הכסף הכבד .

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כמה עוד בושות נעבור עם דליה איציק

    ל.ר, 13/01/08 13:41

    למה מגיע לעם כזה יו''ר כנסת כל כך
    נטולת עמוד שידרה ויכולת ליצג את העם ביושרו .
    העם רוצה דמות של יו''ר שאינו עושה חשבון לתקופת הנשיאות הבאה .
    העם רוצה אדם נקי מכוחות הממון וכוח השליטה של בעלי הכסף הכבד .

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    שלי צודקת!

    מאיה נחום, 13/01/08 11:52

    שלי צודקת, הכנסת היא של הציבור כולו. ציבור, אשר רובו לא יכול לממן כנסים מפוארים במשכן. עד מתי ימשיכו מנהיגינו לטפח את העשירון העליון בעוד אנחנו סובלים מגזרות שנופלות עלינו כל יום מחדש? אולי במקום כנס הרצליה נעשה כנס שדרות בכנסת? אולי נעשה כנס אמהות חד הוריות?

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    תגובה לכתבה של שלי

    רות לוי, 13/01/08 08:58

    שלי כל הכבוד ותמשיכי בעשייה וטוב שיש כמוך בכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    בושה

    חיים, 13/01/08 08:18

    מחלקות הרווחה קורסות, מנכלים מתעשרים, עמותות נותנות אוכל לעניים, ועכשיו גם הכנסת קורסת

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אני אין לי דרישות מיו''ר כנסת (מ''מ הנשיא) שלא עשתה שירות צבאי (ל''ת)

    ציפי, 13/01/08 06:34

    הגב לתגובה זו

    • תני בבקשה יותר פרטים , מענין

      לני, 13/01/08 13:35

      יו''ר כנסת ללא שרות צבאי ?
      ואולי יחוקקו חוק בכנסת שיו''ר כנסת לא יכול להיות אזרח שלא עשה שרות צבאי
      ואולי זו ההזדמנות לשלוח את איציק הביתה .
      יש גבול לדמות הזו שנכנסה לחיינו בצורה של פה גדול וצעקני .

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    פופוליזם וחוסר ידע - חבל על הזמן

    יודע דבר, 13/01/08 06:26

    חה''כ יחימוביץ ועה ומטעה! ראשית נהוג בפרלמנטים רבים בעולם, כולל בכנסת ישראל, לערון כנסים וימי עיון. שנית אין כאן כל עניין של הון ושלטון ולא טרקלין פרטי של איש. מי שיקרא בעיון את תוכן יום הדיונים של ''כנס הרצליה'' בכנסת ימצא נושאים בעלי משמעות רבה לחוסנה של מדינת ישראל. מתוכנן להעלות לדיון שאלת הפטריוטיות של החברה בישראל, מדדי החוסן הלאומי, שאלתהיחס של חוקה חוק ומשפט לחוסן הלאומי ושאלת מעמדה של ירושלים כבירת ישראל - לכל הדעות מגוון נושאים בליבת הישראליות. אכן כנס הרצליה מיצב את עצמו ככנס בו משתתפים בכירי המדינה - מהפןליטיקה, מהעשייה והתעשייה, מהאקדמיה ומהמערכות הציבוריות במגזרי הביטחון והאוצר - הכל כרוך במגוון הנושאים האסטרטגיים העולים לדיון הציבורי בכנס. אם יש לשלי יחימוביץ על מה להלין אזי מוטב שתלין על כך שחלק מהדיונים בנושאים הללו אינם עולים כלל לדיון הציבורי בכנסת ובחלק האחר הדיונים אינם כה מעמיקים בשל מחויבויות פוליטיות להחלטות שתתקבלנה. אשר לשאלת האכסניה של המרכז הבינתחומי הנתרם על ידי בעלי הון ראוי לזכור כי מדינת ישראל היא מדינה מערבית אשר עמותות רבות ממומנות על ידי תורמים - אגב כך גם עמותת ''ידיד'' שהיא מזכירה וכך גם ''קו לעובד'' שהיא מזכירה וכך גם האגודה לזכויות האזרח. אין כל פסול באנשים נכבדים כרון לאודר, יו''ר ועידת נשיאי הארגוטנים היהודיים בארה''ב, לשעבר, אשר תומכים במדינת ישראל כי הוא תומך ותורם לקידום ההשכלה הגבוהה בישראל במקום אשר ההשכלה הגבוהה נמצאת במשבר תקציבי ובסכנת סגירת המוסדות האקדמאיים. לאט זו בלבד אלא שבעלי הון הינם גם הבעלים של זכייניות ערוץ 2 וערוץ 10 ולמיטב זיכרוני הגב' יחימוביץ נהנתה במשך שנים ארוכות מפרנסה מכובדת שמומנה בידי אותם בעלי הון ועוד תעשיינים שקנו פרסומות בערוץ בו היא שידרה וכדאי לשאול היכן היה האינטגיטי שלה אז ואיפה הוא היום שהיא יורקת לבאר אשר ממנה שתתה וממנה יצרה את המעד שהביא לכך שהיום היא חברת כנסת.

    הגב לתגובה זו

    • ליודע דבר - אתה טיפש

      אוסקר, 17/01/08 18:50

      אני חוזר ואומר - אתה טיפש!

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    חמור מאוד: הפיחות הזוחל במעמדו של בית המשפט

    קובי, 13/01/08 06:20

    בית המשפט העליון מחל על כבודו מפני יו''ר הכנסת, במקום לקבוע שיש בכך בזיון בית המשפט בכך שהדיון עליו נכתב בכתבה נדחה בטענות שוא.
    חמור מכך, שאין אנו, הציבור הרואה ועיניו כלות, יכולים לעשות משהו בנדון.
    מה שאנחנו רואים בכתבה זוהי התגלמות הקשר שבין ההון והשלטון.
    ולהלן אזהרה לכל אנשי הציבור המעיזים להרים ראש כנגד הממסד המושחת: במדינה המאבדת את דרכה, על פחות מזה אנשים נעלמו.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    למרות הכלואל אף היאוש -מזל שיש את שלי בכנסת

    הנשכח, 13/01/08 02:50

    להתעמת מול יו''ר הכנסת צריך הרבה תעוזה ואומץ ציבורי יוצא דופן הרי כל ההצעות לסדר יום וכו עוברות לאישור היו''ר ולמרות כל הקשיים שדליה איציק מערימה על החכית יחימוביץ היא לא נרתעת להתעמת מולה והייתי אומר להכנס בה חזיתית ובצדק.איציק כך נראה נהנת ממנעמי השילטון והשתן עלה לה כנראה לראש,להפוך את המשכן (הנכס הציבורי של כלל אזרחי ישראל) לאולם קונגרסים במימון מכללה פרטית הוא חציית כל הקווים האדומים של סדרי מנהל תקין בכלל ופגיעה בכבוד המשכן ומה שהוא מסמל.שהתביישו להם שאר חברי הכנסת שלא יוצאים מול התופעה .

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אנ'לא בטוח שזה חוקי לבחור חברת כנסת, כל כך מכוערת.

    יגאל כהן, 13/01/08 01:25

    מלגו ומלבר.
    מה אומר על זה מזוז?
    שכחת להתנצל בפני עם ישראל וכב' נשיא המדינה לשעבר.
    אנחנו עדיין ממתינים להתנצלותך.
    את הוצאת את דיבת הנשיא והעם היהודי רעה.
    תתנצלי.

    הגב לתגובה זו

    • ל-74. יגאל כהן, המערכת כולה צריכה להתנצל.

      ד''ר אהרון יצחקי, 16/01/08 20:06

      נכבדי,
      ללא פגיעות אישיות. אניחנו מעוניינים במאבקים חברתיים.
      לא רק שלי יחימוביץ'. מה עם זהבה גלאון? התקשורת והממסד במדינת ישראל, עמדו כאיש אחד להלביש תיק פלילי על כב' הנשיא לשעבר קצב. (ניתוחים משפטיים ורקע אידיאולוגי בספרים שלי. ספרים אלה, שניהם הוצ' כותרות, מוחרמים ואף אמצעי תקשורת לא יעיז להזכיר את קיומם מחשש, שמא סקרנים יקראו בהם ויסיקו מסקנות בעצמם).
      כבר ב-2003, בספרי ,''המסכה'', הזהרתי את המנהיגים המזרחים והצעתי להם כללי התנהגות וזהירות. וב-ספרי ''הבגידה'', פברואר 2007, הפרכתי את הטענות כלפי הנשיא. שלחתי לנשיא את שני הספרים בזמנם. יחסי המין הן חלק בלתי נפרד מהאידיאולוגיה הגזענית של התנועה הציונית ושל מדינת ישראל נגד המזרחים.
      משפט הנשיא דומה כשתי טיפות מים למשפט אלוף יצחק מרדכי. הממסד סבר שגם הפעם יצליחו באותה המידה.
      אם אתה מצפה ממישהו שיתנצל, במדינה גזענית, מתוכננת מראש בתור שכזו, אתה עדיין נמצא בתמימותך. המגזר הגזעני מסתער על מערכת המשפט.
      החוקרים שהלבישו על קבוצת מע''צ תיק פלילי, שאף הוא גרם לסערה ציבורית, בשל היותם מזרחים, קודמו למרות שהוכח במקרה, לאחר 20 שנות מאסר שסתם הלבישו עליהם תיק תפור והכל מופרך. גבו מהם הודאות באלימות. במקום להושיב את החוקרים בבתי הסוהר הם קודמו. ישנם גם מי שתהחצפו לנשיא בפומבי שזכו לקידום ועימו אתנן, ללא קשר עם תוצאות המשפט.
      להלן אביא ציטוט משתי חוקרות בכירות, שמלמדת שהגזענות יזומה מראש, ולא רק הן:
      ''קו-הפיצול הגדול בישראל מחלק את אזרחיה לאשכנזים וספרדים. החלוקה עצמה הינה אקט פוליטי הנובע מהבדלי העוצמה בין השניים. באמצעות החלוקה הזאת, הקבוצה השלטת יוצרת מערכת סטיגמות המצדיקות את אי-השוויון.'' (להיות שונה בישראל - מוצא עדתי ומין בטיפול בישראל''הוצ' רמות 1999, ''הבדלי עדה ומגדר בטיפול: הרעיון שבבסיס הגישה'', מאת פרופ' קלייר רבין וד''ר עמית בן-דוד, סעיף ''הפיצול לשניים - דיכוטומיה'', ע' 17).
      לפני שכפו את בואנו למדינה, בן גוריון האשים אותנו, קולקטיבית, את כולנו, בין השאר, כאנסים כפייתיים. זאת בפני הפיקוד הבכיר של צה''ל בישיבה סגורה, בתור ראש ממשלה ושר ביטחון (''בין עולים לוותיקים - ישראל בעליה הגדולה 1953-1948'', 1996 ''בן גוריון ולבון: שתי עמדות כלפי הקליטה'',צבי צמרת, ע' 77).
      טוב תעשה אם תעיין בספרו של תום שגב ''1949 - הישראלים הראשונים'', הוצ' דומינו, 1984, הפרק: ''בין ותיקים לחדשים - 3. אנשים ללא שמות''. בעמ' 156 באותו הפרק, בן גוריון מדמה את המזרחים, שכפה את הובלתם למדינה בעזרת המעצמות ללא רכוש, לכושים שהובאו לארה''ב לעבדות.
      עם זאת אנחנו מעוניינים במאבקים חברתיים, כיוון שדחקו אותנו וממשיכים לדחוק אותנו לתחתית הסטטוס הסוציואקונומי של החברה הישראלית.
      אילו השיח מבוססת על אידיאולוגיה בלבד, אפשר היה להסביר ולשכנע. הבעיה היא שהאידיאולוגיה הגזענית של מדינת ישראל נובעת מאינטרסים כלכליים של המגזר השליט.
      לכן, המאבק החברתי חיוני.
      ערב טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני מאוכזב מדליה איציק , בעבר במפלגת העבודה (ל''ת)

    צחי, 12/01/08 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ג'ראד דימונד קורא לזה קלפטוקרטיה (ל''ת)

    עמית-ה, 12/01/08 23:37

    הגב לתגובה זו

    • בעברית - גנבוקראטיה (ל''ת)

      יופיטר, 14/01/08 13:25

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    שלי צודקת, חטאנו שיש רק שלי אחת בכנסת

    הפרטנו את עצמנו, 12/01/08 23:03

    מחר כל חד שיש לו 20,000 לכיסוי הוצאות הכינוס יוכל לעשות בכנסת כראות עיניו...

    אולי נעשה כנס: ''ההפרטה והזנות''? נשכור את הכנסת ליום, ואולי אפילו יהיו סדנאות מעשיות?

    לאן נגיע??!

    שלי- סליחה שלא הקשבנו לך מספיק קודם.

    הגב לתגובה זו

    • יש להוסיף עוד כמה שליות לכנסת .. דחוף

      ל.ר, 13/01/08 13:44

      רק הוספת אנשים עם יושרה והבנת הציבור כמו שלי וידיעה שהציבור במקום הראשון לכל תביא לשינוי מעמד הכנסת וחברי הכנסת .
      כל הכבוד שלי , בכוחות משותפים ננצח

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    הפרטת בתי הסוהר היא מעבר להפרטת האדם.

    ד''ר אהרון יצחקי, 12/01/08 23:00

    שבוע טוב,
    שלי עושה עבודת קודש. אני מקווה שהמפלגה תאמץ לעצמה את עמדותיה.
    ההפרטה היא אסון למדינה ולאזרחיה. היא מעבירה את הבעלות על המדינה ומשאביה מהלאום למיליארדרים. בעלי ההון מתייחסים לרווחים במאזנים ולא לרווחת הציבור.
    לצורך הגדלת הרווחים הם פוגעים באיכות הסביבה (זיהום מי תהום, זיהום האוויר, סגירת חופים וכו').
    ההפרטה היא מעבר מהעיקרון שהכלכלה לשירות האדם, למצב שבו האדם הופך למכשיר ייצור להגדלת רווחים לכמה משפחות מיליארדרים.
    משכורות מרקיעות שחקים של מיליוני שקלים למנהלים, בתואנה שמדובר בכסף פרטי, אשר למעשה הוא כסף שנשאב מהציבור.
    אנחנו רואים גם את הבזבוזים ראוותניים, על מטוסים פרטיים, יאכטות וכו'.
    בפועל מתקיימת שליטה על פקידי ממשלה בכירים, כגון בכירי אוצר שמצפים להפוך למיליונרים עם פרישתם בחברות ובבנקים.
    הציפייה לתגמול בעלי ההון גורמת להסתאבות המוסר הציבורי והאישי ולעיוות ההכרעות לטובת בעלי הון ולרמיסת זכויות העובדים והשכבות שאינן נמנות על בעלי ההון.
    כבר קיימת בעלות של בעלי הון על העיתונים ואמצעי התקשורת,הן באמצעות בעלות ישירה והן באמצעות הזרמת כספים לפרסומות. תופעה זו מכוונת המערכות הללו לטובת בעלי ההון. השליטה קיימת גם על האקדמיה והמחקר באמצעות מימון מחקרים.
    למעשה הפכנו לעבדים של כמה משפחות.
    היום למעשה בעל המאה בפועל הוא בעל הדעה ולא הציבור כנדרש במדינה דמוקראטית..
    צריך לעצור את ההידרדרות.
    כל הכבוד לשלי.
    ובהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    די עם כניסת העשירים לחיינו (ל''ת)

    דליה, 12/01/08 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ההבדל בין הכנסת לארוע שהיא מארחת

    אבי זעירא, 12/01/08 21:56

    ההבדל הוא שאת שרי אריסון לא בחרנו.
    אך האם אכן יש ייצוג מלבד מספר חברי כנסת, לכלל העם והאינטרסים שלו?!
    האם אכן הכנסת היא זירת העם כדברי יחימוביץ? מזה שני עשורים שאין נציגים לעם ואי הם פעולים לשרתו, אלא את בעלי ההון למיניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בעלי ההון משתלטים על המדינה והכנסת משתפת פעולה

    ליכטמן יוסף, 12/01/08 21:51

    לאיפא הגענו אם כל דבר אנו מוכנים לאשר ולקבל מידי בעלי ההון ו/או אוליגרכים

    הגב לתגובה זו

    • מלכתחילה הכנסת עזרה להם להיות בעלי הון (ל''ת)

      יופיטר, 14/01/08 13:27

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    המאמר כה מפורט שאין מה להוסיף אלא להסכים לכל מילה (ל''ת)

    רענן, 12/01/08 21:38

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    צודקת ח''כ יחימוביץ-יש כאן מדרון חלקלק שחייבים לעצור (ל''ת)

    קו אדום, 12/01/08 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אין סיכוי שאצביע לדליה איציק בפריימריז -זילות הדמוקרטיה חייבת להפסק (ל''ת)

    חברת מפלגת העבו, 12/01/08 21:20

    הגב לתגובה זו

    • דליה איציק עברה לקדימה - כמדומני (ל''ת)

      יופיטר, 14/01/08 13:28

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    מחריד

    אזרחית, 12/01/08 20:42

    צריך לעצור את זה.
    למשל - לארגן פניה המונית לכנסת בדרישה להגיע ליום הזה ולהשתתף בו, כאזרחים בוחרים שיש להם הזכות להיות במשכנם לא פחות מלבאי כנס הרצליה.
    האם זה בגיץ, בכלל?

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מי מנהל את מדינתנו? נציגי הציבור או בעלי ההון?

    הדס, 12/01/08 20:37

    חוסר הגבולות בין בעלי ההון לשלטון יוביל את מדינתנו לאבדון

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שלי ,יישר כח (ל''ת)

    אריה יישר כח, 12/01/08 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל הכבוד לשלי יחימוביץ' !!! (ל''ת)

    רודי, 12/01/08 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    דליה איציק דואגת לעצמה לפרנסה אצל שרי אריסון אחרי שהיא תעוף מהכנסת (ל''ת)

    האח עופר, 12/01/08 19:59

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    איציק לא במפלגת העבודה, היא במפלגת ההפרטה (ל''ת)

    שפיציק, 12/01/08 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    איפה שאר חברי המפלגה

    חברת מפלגת העבו, 12/01/08 19:51

    חבל ששלי יחימוביץ לא מצליחה לכנס סביבה עד חברים מהמפלגה. איפה אתם פואד? עמיר פרץ? יורם מרציאנו נציג החברתיים? שר הרווחה נציג המוחלשים? נרדמתם?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שלחתי מייל לדליה איציק ושאלתי...!

    עמרן אברהם., 12/01/08 19:33

    שאלתי את גב' דליה איציק מתי ההרשמה לכנס ולארוחת הצהריים, מה התפריט והכי חשוב מה העלות?!

    היות ואני מבקש לארגן הרשמה של קבוצה מאשקלון ולהביא אותה בהסעה מאורגנת, לעשות חישובי עלויות כדי להוציא לפועל את משאת לבם של הנכים בחברת ''המשקם'' באשקלון, לבקר זאת הפעם הראשונה בכנסת ישראל, לאכול ארוחת צהרים ולהכיר מקרוב את אלו שאנו האזרחים העניים תורמים להם באופן עקיף ודואגים שישארו האנשים הכי עשירים בארץ. אני עדיים מחכה לתשובה מדליה איציק!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שלחתי מייל לדליה איציק ושאלתי...!

    עמרן אברהם., 12/01/08 19:33

    שאלתי את גב' דליה איציק מתי ההרשמה לכנס ולארוחת הצהריים, מה התפריט והכי חשוב מה העלות?!

    היות ואני מבקש לארגן הרשמה של קבוצה מאשקלון ולהביא אותה בהסעה מאורגנת, לעשות חישובי עלויות כדי להוציא לפועל את משאת לבם של הנכים בחברת ''המשקם'' באשקלון, לבקר זאת הפעם הראשונה בכנסת ישראל, לאכול ארוחת צהרים ולהכיר מקרוב את אלו שאנו האזרחים העניים תורמים להם באופן עקיף ודואגים שישארו האנשים הכי עשירים בארץ. אני עדיים מחכה לתשובה מדליה איציק!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ישראל מפריטה עצמה לדעת

    נילי, 12/01/08 19:26

    היום עורכים בו את כנס הרצליה ומחר מסיבת חתונה לאוליגרכ מפוקפק......

    חוק ההסדרים האנטי דמוקרטי מפריט כל מה שזז. אני לקדימה לא אצביע.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    איציק יושבת במספרה ויחימוביץ עובדת

    ישראלה, 12/01/08 19:15

    הגברת איציק מזמן הפכה לידידתם של בעלי ההון ושכחה את כור מחצבתה.
    תודה לאל להזכירכם הגברת איציק אינה חברת מפלגת העבודה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    צודקת לגמרי- ומה עם כל ח''כ הדוברים?

    אורלי, 12/01/08 18:55

    שלי צודקת לחלוטין. השאלה היא האם היא היחידה שמבינה שנחצה כאן קו אדום בקשר בין הון לשלטון? האם כל ח''כ שהוזמנו לדבר לא קולטים את זה? שלי, מי במפלגת העבודה מסכים איתך ותומך בעמדתך? זה נראה כאילו את די בודדה במערכה הזו.חשוב שהציבור ידע את שמות הח''כ שהקשר עם ההון לא סינוור את עיניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    האם כדבר הזה קרה במדינה אחרת

    yossi, 12/01/08 18:53

    אם מישהו יודע שיקום

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ח''כ יחימוביץ, כל מילה בסלע, יישר כוח (ל''ת)

    ענת, 12/01/08 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולם אירועים= כנסת ישראל

    דלית, 12/01/08 18:23

    כל כבוד שלי !
    מעניין איכן שאר הח''כים האם הם ''אילמים עיוורים''??!!
    מתי דליה תתעורר !!
    חוצפה של עשירים!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ל 32 הרגת אותי מצחוק כל מילה בסלע (ל''ת)

    דרור, 12/01/08 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    איציק מצטרפת לחכים שלא רואים אותנו ממטר, כי אנחנו לא בעלי הון

    דנה, 12/01/08 18:07

    מטריד לגלות כמה קל לעבור לצד הזה שלא סופר אותנו האזרחים כי יותר כיף להתחכך בעופר ואריסון, והם גם יכולים לממן קמפיינים

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    חלי ישימוביץ הורידה את הרמה של הפוליטיקה למיץ של הזבל היחצ''ני.

    יגאל כהן, 12/01/08 18:00

    והברית של התרנגולת האדומה הזו,
    עם אלדד ומידד וערל לב,השועלים הכתומים.
    מעורר בחילה.
    ואת מקומה בכנסת,קיבלה כאתנן על שהיזנתה את הטמבלביזיה לשפמנון.
    וקימא לן,מדאורייתא:
    ''אתנן זונה ומחיר כלב,לא יבוא בית אלוהיך''.
    גם לא בית נבחריך.
    מעוררת בחילה.
    צווחנית,מה קרה לא' הראשונה?
    עוד לא ביקשת סליחה מכב' הנשיא לשעבר.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    צודקת יחימוביץ כל מילה בסלע ! (ל''ת)

    זילברמן, 12/01/08 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אוליגרכים משתלטים עלינו (ל''ת)

    אסתי, 12/01/08 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל הכבוד לשלי

    סוציאליסט, 12/01/08 17:43

    יו''ר, הכנסת בדרכה הפטטית פיספסה שוב
    הכבוד לכנסת ולחבריה אינו נמדד בלבוש ובמופעי פאר אלא בתוכן וביושרה.
    טוב שיש מי שקם לומר למלכה עד כמה היא ערומה..

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שלי את מיוחדת לנו

    אבי, 12/01/08 17:38

    המשיכי כך שלי, לשלטון

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כל הכבוד לשלי!!! (ל''ת)

    גיורא, 12/01/08 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שלי היקרה

    איציק מ, 12/01/08 17:16

    עוד מעט כל הבבונים למיניהם יצביעו לביבי
    וזה הסוף שלנו.
    ביבי בתור ראש ממשלה יהרוס את ישראל.
    כלכלית וביטחונית.
    לא שכחתי את ימיו בתור ראש ממשלה ושר אוצר

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שלי היקרה

    איציק מ, 12/01/08 17:14

    עוד מעט כל הבבונים למיניהם יצביעו לביבי
    וזה הסוף שלנו.
    ביבי בתור ראש ממשלה יהרוס את ישראל.
    כלכלית וביטחונית.
    לא שכחתי את ימיו בתור ראש ממשלה ושר אוצר

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הסלון של דליה

    Barnea Moshe, 12/01/08 17:12

    הגיעה הזמן שהכנסת יהווה במה לאזרח הפשוט ונזקק ולא לובי לעשיר והנצלן.
    הקפיטליזם החזירי לא עוצר באדום, הכל מופרט ורק לעשיר ניתן הבמה.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    החברה מתדרדרת

    נתן, 12/01/08 16:20

    החברה הישראלית ממשיכה בהדרדרות המוסרית, אבל אסור להיכנע, עלינו האזרחים מוטלת החובה לפנות, לגנות, ולהשמיע את קולנו בכל מקום אפשרי.

    הגב לתגובה זו

    • צודק אחי 100 אחוז. (ל''ת)

      ירון, 12/01/08 18:30

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    תגובות 12,13,14 ממומנות. תתביישי דליה איציק!

    גל, 12/01/08 15:49

    שימו לב לסמיכות הזמנים, ולדמיון הגדול באופן הניסוח. שלוש התגובות האלה באופן ברור הן תגובות מטעם, ולא תגובות פרטיות של קוראי ynet.

    הדברים שיחימוביץ' כותבת פה כל כך נכונים וזועקים שלא ניתן למצוא אזרח (אמיתי ולא מזויף) שלא מסכים להם.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שלי צודקת כדרכה. ח''כ יסודית ורצינית! (ל''ת)

    ק' אריה, 12/01/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ח''כ יחימוביץ, כל מילה בסלע, יישר כוח, דליה איציק - חיזרי לפתח תקוה

    אלון, 12/01/08 15:26

    דילה איציק הייתה סטודנטית ברייכמן, אולי בגלל זה היא עושה את זה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    סוציאליסטים - לא להצביע עבודה!!!

    די לשלטון ההון, 12/01/08 15:21

    חוץ משלי רוב חברי העבודה הם חזירים קפיטליסטים או סתם עסקנים .
    יש להקים מפלגה סוציאליסטית נפרדת.

    הגב לתגובה זו

    • סוציאליסטים - להצביע רק עבודה.

      די לאנארכיסטים, 12/01/08 16:02

      וביחד נשתלט על המפלגה ונעיף ממנה את כל מה שצריך להיות במפלגות קפיטליסטיות

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לכל המגיבים בשכר

    קול קורא, 12/01/08 15:20

    מטעם קדימה

    ראשית ברצוני לברך אתכם על העידרן המופגן של שגיאות הכתיב שלכם. אכן, הקורסים הלשוניים אכן משתלמים ואף מייצרים פנינות לשוניות-ספרותיות כגון ''דליה איציק עושה...'', ''דליה איציק אמיצה'', אלתרמן היה מתרגש - ללא ספק.

    לגופו של עניין - ברור לכולא עלמא כי דליה איציק לא רק שהינה כלי שרת בידם של בעלי ההון, היא אף כלי שרת טיפש בידם של בעלי ההון. וראה בעניין זה - נאומה ההסטורי של דליה בו היא מברכת את ידידנו חסן נסראללה בברכה העממית ''אחי'', ואף תוהה בתמימות של כסילים ''מה יש לו נגדנו''.

    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איזה אוטובוס מגיע לכנסת?

    קובי, 12/01/08 15:13

    ''אולמי הכנסת הישראלית''
    חוויה של חקיקה אוכל וצבע
    הרשמו גם אתם
    בר מצוות חתונות ונשפים
    כל ההכנסות קודש למלחמה בתאונות הדרכים או סתם למלחמה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לא הצבעתי עבודה מאז 92, יחימוביץ' מחזירה אותי הביתה (ל''ת)

    מנחם, 12/01/08 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שלי-תמשיכי כך ונבחר בך לרוה''מ-ונעיף את דליה איציק מחיינו הפוליטיים! (ל''ת)

    דליה איציק=בושה, 12/01/08 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כנס הרצליה בכנסת=פאשיזם (ל''ת)

    שי, 12/01/08 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אף אחד לא ביקש ממך להתערב בעניין!!

    הסתה, 12/01/08 14:48

    הכנסת היא לא שלך, ואין לך כל זכות להתערב בעניין.

    כניסתך לכנסת היא שגרמה לזילות המוסד.

    הגב לתגובה זו

    • לא עניינך? זה העניין של כולנו- מזל ששלי לא נתנה לזה לעבור בשקט (ל''ת)

      ענת, 12/01/08 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    שלי, מתה עלייך, כול מה שאת אומרת את עוסה. (ל''ת)

    שמחה, 12/01/08 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שלי-- מסכים איתך. אנא הצטרפי לירוקים!!לא מוכן להצביע למפאי-------- (ל''ת)

    יואב, 12/01/08 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זה לא מלחמה אישית בין שלי לדליה- כל מי שאכפת לו מהמדינה צריך להצטרף

    יעל, 12/01/08 14:34

    חברים חברים, זה נכון שלשלי יש היסטוריה עם דליה, אבל הפעם זה ממש עניין עקרוני לדעתי צריך לחזק אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני רוצה לראות שהכנסת תארח את מפוני כפר שלם--------------- (ל''ת)

    רן, 12/01/08 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    את צבועה שתומכת במשלת אולמרט,הצביעי נגד הממשלה

    משקיף, 12/01/08 14:31

    שלי טוענת שאולמרט צריך להתפטר,אז למה היא מצביעה בעד הקואליציה בהצבעות אי אמון?

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    והיכן כל יתר חברייך? מסתחבקים ומלקקים למאיון העליון (ל''ת)

    רני, 12/01/08 14:29

    הגב לתגובה זו

    • שלי אשה אמיצה!

      גיורא, 12/01/08 17:34

      אולי תנסה להתמודד עם ה מ ע ש י ם שלה!!! או שזה פשוט מביך לעמוד עם המילים שלך ליד המעשים שלה?
      חלאס לקישקושים! או שתכתוב משהו לעניין, או שתלך לראות טלוויזיה, אל תבזבז מקום באינטרנט עם טענות מטופשות כמו איפה החברים שלך.... מזכיר לי ויכוחים מכתה ג'...

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הקשר בין הון לשלטון ---שבר את כל המחסומים---------------- (ל''ת)

    יואב, 12/01/08 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    קדימה שלי! תראי לה מה זה! (ל''ת)

    משה, 12/01/08 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שלי אני מעריצה אותך. (ל''ת)

    gal, 12/01/08 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מאיפה צצו הטיפוסים האלה?

    יוגב, 12/01/08 13:39

    חיים רמון שהחריב את שרותי הבריאות ומערכת הבריאות.
    בנימין נתניהו שהרס את האנחנו הישראלי, אימלל את הקשישים, יבש את החינוך, מכר נכסי לאום רווחיים ומשאבי טבע יקרים מפז לכל המרבה במחיר, כרסם בדמוקרטיה (חוק ההסדרים ושלטון הפקידים) וקיעקע את הרעיון הציוני של מדינה יהודית ע''י מדיניותו בשטחים.
    לימור לבנת שסייעה בהרס, הפרטת וניוון מערכת החינוך.
    שר התחבורה הקודם (ליברמן?) שפגע בתחבורה הציבורית הזמינה ע''י הפרטות מוזרות וכושלות.
    אהוד ברק שחיסל את הסיכוי להסדר באזור ומנע כל סיכוי למנהיגות אלטרנטיבית.
    שאול מופז ואריאל שרון שחיסלו את הרשות הפלסטינית.
    דניאל פרידמן שהחליט לבצע פוליטיזציה ולחסל את עצמאות מערכת המשפט. if it works, don't fix it.

    הגב לתגובה זו

    • איזה קשקוש

      אביחי, 12/01/08 16:25

      if it works, dont fix it
      מה בדיוק עובד?
      מערכת המשפט האולטרה ליברלית שמאמללת משפחות מתוך שמירה על זכויות העבריין?
      מערכת משפט שגוררת תיקים פלילים ואזרחים שנים ארוכות?
      מערכת משפט בה יש 98% הרשעה אבל אף לא הרשעה אחת של ראש משפחת פשע?
      מה בדיוק תקין במערכת המשפט?

      ושוב הבלוף של הרס מערכת הבריאות ע''י חיים רמון.
      רמון הציל את המערכת הבריאות שנשלטה ע''י ההסתדרות המסואבת והמושחתת.

      שלא לדבר על שאר הקשקושים...
      אהוד ברק חיסל הזדמנות להסדר - כאילו הוא זה שפתח באש ולא ערפאת. אשכרה זכרון סלקטיבי.

      אריאל שרון שחיסל את הרשות הפלסטינית - רגע, זה לא היה החמאס שביצע הפיכה צבאית?
      זה לא היה אבו מאזן ששרותי הבטחון שלו ביצעו ומבצעים פיגועים?

      הגב לתגובה זו

      • איזה קשקוש?

        יוגב, 12/01/08 23:00

        מה בדיוק עובד?
        מערכת המשפט האולטרה ליברלית שמאמללת משפחות מתוך שמירה על זכויות העבריין?
        מערכת משפט שגוררת תיקים פלילים ואזרחים שנים ארוכות?
        מערכת משפט בה יש 98% הרשעה אבל אף לא הרשעה אחת של ראש משפחת פשע?
        מה בדיוק תקין במערכת המשפט?

        -מערכת המשפט בישראל היא בלתי תלויה ופועלת לפי שיקולים עניינים. הבעיה עם משפחות הפשע נעוצה יותר בעבודת המשטרה. בנוסף, באופן כללי מדובר בבעיה חברתית יותר מאשר משפטית. ברגע שיחסמו מקורות ההזנה החברתיים לענף הזה ע''י שיפור ברמת החינוך / דוגמא אישית / פרויקטים חברתיים מיוחדים בשכונות, הבעיה תצטמצם כשם שצמחה.

        ושוב הבלוף של הרס מערכת הבריאות ע''י חיים רמון.
        רמון הציל את המערכת הבריאות שנשלטה ע''י ההסתדרות המסואבת והמושחתת.

        -לא יודע בן כמה אתה אבל מערכת הבריאות בישראל עבדה באופן מופתי - שיוויוני ואיכותי, עד למהפך שביצע בה רמון.

        שלא לדבר על שאר הקשקושים...
        אהוד ברק חיסל הזדמנות להסדר - כאילו הוא זה שפתח באש ולא ערפאת. אשכרה זכרון סלקטיבי.

        -הסיפור פה היה מורכב ורצוף כשלי תקשורת, אי הבנות וכשלים מנהיגותיים משני הצדדים אבל ברק טעה כשתלה את הכשלון בקמפ דיוויד בכך שהפלסטינים לא קיבלו בהכנעה את התוכנית (המוכתבת מראש) שהגיע עימה, על כל פרטיה.
        ברק לא הבין שמדובר בתהליך הדברות מתמשך ועדין. הוא לא הבין את הניואנסים ואת השקרים הסמנתיים המוסכמים של הצד השני, ואת הרגישות לכבוד ולצורה. כ''כ לברק היה נוח להציג זאת לא ככשלון אישי, אלא ככשלון של דרך. זה היה מהלך נפסד, עלוב, שקרי והרסני מבחינה היסטורית.

        אריאל שרון שחיסל את הרשות הפלסטינית - רגע, זה לא היה החמאס שביצע הפיכה צבאית?

        -החמאס ביצע הפיכה אחרי ששרון כבר לא היה כל כך איתנו.

        זה לא היה אבו מאזן ששרותי הבטחון שלו ביצעו ומבצעים פיגועים?

        -אחרי שכמעט חיסלנו את המנהיגות הפלסטינית המתונה מוטת השליטה שלה הצטמצמה עוד יותר.

        הגב
        הגב

        הגב לתגובה זו

    • לצערנו ב נתניהו דווקא מכר את נכסי ה

      שירה ר, 12/01/08 17:50

      הלאום הרווחיים והמשאבים לא לכל המרבה במחיר אלא לכל הממעט במחיר אבל אם הוא בעל הון כי טוב.

      הפרטת הנמל בחצי משווי המכולות?! כאשר מדובר בגוף המניב רווחים.

      התחושה היא שמה שהקימו סבי וסבתי החלוצים, הכל נמכר במכירת סוף עונה, שיאמר 50-70% הנחה.
      מבחיל, מחריד, מבעית. אף אחד לא שם את המעצור ל''נבחרי הציבור'', מצב מפחיד.

      חוצפה שבאים מייצגי הציבור ועושים כרצונם ברכוש הציבור, ולא בוחנים את דעות הציבור בסוגיות שלא הציגו במהלך התמודדותם למשרות. וכביכול הם מוציאים לפועל את רצון הציבור ובשמו, ואפילו זאת הם כבר לא טורחים להסביר - איזו טובה תצמח לציבור, רק מה היתרונות הכלכליים. ולא משנה שכלכלה דורסנית ומתפתחת שמתבססת על עשירון עליון ועל עם עני - משל פאודליזם מודרני - אין לה בסיס יציב ממשי, וזו אינה כלכלה שמשרתת את הציבור.

      הלא קיימים מחקרים שמראים כי קפיטליזם חופשי בלי מעצורים לא תורם לצמיחה ואילו חלוקה שוויונית יותר של ההכנסות כן תורמת לצמיחה.

      מה צופן העתיד?
      יש לקוות שהאזרחים החיים במדינה דמוקרטית יבינו שהדמוקרטיה נותנת להם זכות יקרה מפז - להיות מעורבים פוליטית (להצביע זו אינה מעורבות פוליטית).

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני בעד הפיכת הכנסת לשירותים ציבוריים.

    איציק, 12/01/08 13:28

    דליה איציק יכולה לגבות 2 ש''ח בכניסה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שוב???

    פנחסי, 12/01/08 13:27

    בשנה שעברה כבר ניסתה גברת יחימוביץ' ליצור פרובוקציה. היא הוזמנה לכנס ושם כבר אמרה רת מה שהיה לה להגיד. בשנה שעברה הפרובוקציה לא צלחה, אז היא מנסה שוב...
    לא נמאס?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שלי יחימוביץ עושה נזק

    קובי, 12/01/08 13:23

    סחתיין על דליה איציק

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שלי מקשקשת ודליה איציק עושה.נקודה

    גלי, 12/01/08 13:22

    כל הכבוד לאיציק לשם שינוי היא עשתה מהלך אמיץ

    הגב לתגובה זו

    • מאמץ ?---שירות וליקוק תחת למאיון העליון במשכן ששיייך לנו! (ל''ת)

      יואב, 12/01/08 14:30

      הגב לתגובה זו

    • עושה? מה עושה דליה חוץ מלהתעסק בשטויות? פרחים, ג'ינס... (ל''ת)

      אוהד, 12/01/08 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    נו באמת.שוב יחימוביץ טועה ומטעה

    אביב, 12/01/08 13:20

    זה אינטרס של כולנו שכנס כזה חשוב יהיה בכנסת.לדעתי שוב דליה איציק צודקת

    הגב לתגובה זו

    • הכנס הוא לא ''בכנסת''

      קריסטל, 12/01/08 14:05

      הוא לא מתקיים לא במליאה לא בועדות . הכנסת רק מספקת אולם מקושט בשטיחי שאגאל כדי לשמש תפאורה לכנס פרטי. זה לא כנס שהכנסת יוזמת. הא, שכחתי, הכנסת גם מספקת את הקייטרינג וחנייה.
      בושה וחרפה. דליה איציק לא ראויה לשמש כיושבת ראש כנסת. היא נותנת אחסניה למכללה של רייכמן. איציק למדה שם משפטים. האם יש קשר בין הדברים? יושב ראש הכנוס הוא עוזי ארד. הוא גם משמש יועץ לחוץ וביטחוון. הוא גם דאג שראשון הדוברים יהיה צחי הנגבי מהמפלגה של איציק. השחיתות חוגגת. שלי צודקת באלף אחוז.

      הגב לתגובה זו

    • יש הפגנה ביום ראשון ה 20/1 כנגד הפרטת הדיון הציבורי

      צחי, 12/01/08 16:34

      בזמן שבעלי ההון יחגגו להם, בבית שלנו, של כולנו, אנחנו נאלץ להפגין בחוץ. גן הוורדים 15:00

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    שלי איפה היית שמאות אלפי מורים עם משכורות רעב שבתו חודשים, לא פצית

    מציאותי, 12/01/08 12:57

    פה. התאכזבתי ממך.
    וכי מטרת המורים לא היית מקודשת בעיניך? שפחות ועבדים עם תואר.

    בנוגע למרכז הבין תחומי לא אכנס להתנהגות המכפירה של מקימי והנהלת המקום... אני חווה אותה על בשרי כבר יותר משלוש שנים - תודה לאל שזאת השנה האחרונה.
    ואיך אומרים כשהסגל משדר אווירה של התנשאות וצביעות הסטודנטים קולטים את זה ומשדרים את אותו הדבר אחד לשני. שומר נפשו ירחק מהמקום הזה.
    כל כך התאים לרייכמן להתאחד עם אולמרט או עם חברו הטוב רוני מילוא...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למה לא? בזמנים קשים אלו, יש לברך על כל יוזמה

    ברקק, 12/01/08 12:57

    כלכלית, במאפשרת לחסוך ולהדק את החגורה. תבורך היוזמה המאפשרת ניצול יעיל של האולם. אין ספק שאולם המליאה הגדול והריק במיקום כה מרכזי מהווה ביזבוז משאבים. השכרתו לאירועים מתוקשרים היטב. אל נשכח את כל הציוד הנפלא שהתקנו בו במשך השנים.האולם יכול להכניס כסף רב לקופת המדינה.
    את מיעוט המשתתפים המקיים את הדיונים אפשר לשכן באולם זמני, קטן ומוגן היטב באישורו של השב''כ, וכך החיסכון יהיה כפול.....ויפה שעה אחת קודם
    תודה לשלי.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    היכן שאר הלוחמים

    אגרנט, 12/01/08 12:39

    שלי את כניראה הלוחמת היחידה, מעולם לא נימנתי עם תומכי השמאל מסיבות אחרות,הגיע הזמן שתקימי תנועה שתתפל בנושאים כגון אלה ולהפתעתך אנשים רבים שמיואשים מהעניין המדיני מהימין ומהשמאל יתנו לך כתף, הזמן אוזל הכל מופרט ,אילו היתה מדינה באירופה פותחת בפנינו את השערים רובנו לא היינו נישארים כאן ,את היחידה שיכולה עדיין לשנות כאן משהו הציבור מאמין ביושרה שלך

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה שהכנסת לא תארח מדי פעם גופים שהוזכרו כאן?פיסקה 2 מהסוף (ל''ת)

    יכול להיות, 12/01/08 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה לא נכון להתייחס לכנס הרצליה רק כ''מיפגש בעלי ממון''

    זה כן נסיון, 12/01/08 12:33

    להתייחסות חוץ פרלמנטרית ,ברמה מקצועית ועניינית גבוהה, למה שמעסיק את החברה הישראלית.

    בדמוקרטיה כן (!) רצוי כמה שיותר גופים /במות/פורומים אזרחיים שיעסקו בנושאים השונים !!

    האירוח (דגש אירוח!) בכנסת מעניין.
    יש היבט חיובי אם זה חד פעמי, אבל עולים גם היבטים שליליים.

    לא בא בחשבון שזה יהיה יותר מפעם אחת!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שלי כל הכבוד!!!

    עדי, 12/01/08 12:25

    את היחידה שהעזה לצאת נגד התופעה הכל כך מכוערת וגרוטסקית הזאת שמסמלת באופן כל כך נחרץ את הסתאבותנו המוחלטת. הבושה של העם הזה מתבטאת גם בעובדה שהמאמר שלך מקבל כל כך מעט תגובות, האדישות שלנו וחוסר היכולת שלנו להתמודד עם סוגיות מוסריות בסיסיות שקשורות לחיינו כאן כאזרחים היא מה שתביא למפלתנו, בכל שנותינו פה לא הצלחנו להתאחד סביב עקרונות בסיסיים ע''ע הויכוח על קיומה או אי קיומה של חוקה בישראל. המצב הזה הוא הרסני וגורם לכך שדליה איציק יכולה לארגן למכללה פרטית שבה לומדים ''היורשים'' של ההון במדינת ישראל אירוע פרטי עם חיבוק ממלכתי. וזאת מבלי לחשוב אף לשניה על ההשלכות של אירוע שכזה במשכן הכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שלי יחמוביץ' מפתיעה לטובה

    אסף, 12/01/08 12:20

    לרוב, כשאני שומע את שלי יחימוביץ' מדברת או קורא טקסטים שלה, בא לי להקיא, לא פחות. האידיאולוגיה השטחית, הרטוריקה הצדקנית, השקפת העולם לפיה יש טובים ורעים, עמכא דישראל ו''בעלי ההון'', עושים לי כאבי ראש, קשיי נשימה וגירודים בכל הגוף.

    הפעם לפחות, אני לגמרי בצד שלה. כל מילה בטור הזה במקום. אני מקווה שזה לא חד פעמי, ושיחימוביץ' לאט לאט מתבגרת מהרדידות האינטלקטואלית שלה ומתחילה לראות את החברה כדבר מורכב קצת יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יחימוביץ'! כל מילה בסלע! חיזקי ואמצי (ל''ת)

    גל, 12/01/08 12:14

    הגב לתגובה זו

    • צודק, כל מילה בני סלע (ל''ת)

      בני, 12/01/08 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    שלי כרגיל בנושאים פנימיים את צודקת.

    סוצילסט לאומי, 12/01/08 12:01

    אומנם אני לא מסכים איתך בנושאים המדיניים אבל זה כרגע לא חשוב.
    אני חש שהמדינה הזאת לא רואה את אזרחיה אלא רק את הכסף.
    וסתם ששאלה:
    ראיתי את התפרסות של השלטון העלוב שלנו כלפי בוש - האם יתכן שעריצות האוצר היא סוכנות אמריקאית לשליטה בכלכלה הישראלית?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לשלי

    דוד, 12/01/08 11:31

    למי שזורע רוח , בל יתפלא שהוא קוצר סופה. דליה איציק לא בשר מבשרה של מפלגה סוציאלסטית-מפא''י . שמעון פרס לא ?
    רק מוכיח שכל , כל פוליטקאי הוא אדם קטן החושב קודם על עצמו.
    ואנא אנו באים ? כמה זמן נשאר לנו כאן ?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שלי, את לוחמת אמיצה

    עילם, 12/01/08 11:30

    אני כנראה ממוקם בדיוק קוטבית אלייך מבחינת ההשקפה הלאומית והפוליטית. אבל בתור בחור צעיר שאך השתחרר ומביט למעלה אל נבחרי העם, מנסה למצוא אחד לרפואה שיפעל על פי האידיאל שלו ויהיה נקי מספינים, אני מוכרח לומר שאת הפרלמנטרית המוערכת ביותר בעיניי.

    כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

    • אכן לוחמת צדק אמיצה! (ל''ת)

      גיורא, 12/01/08 17:28

      הגב לתגובה זו