• 73.

    לכתבתבלבית בנגל נתניהו לא חבר שלך לכן אין לך זכות לכנותו 'ביבי'

    הצופה, 25/01/08 22:35

    כמו שאת אולמרט או ברק אינך מכנה כאודי חמודי או אודי בוקי סרוקי...

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ווויי איזה בעסה! פיספסתי את הפרק...

    שמעונה מדימונה, 14/01/08 02:27

    הייתי כל כך עסוקה שלא ראיתי את הפרק על ביקור בוש בארץ הקודש!

    ספרו ספרו! איפה הוא ביקר? מה הוא אמר? היו דגלים? מקהלת ילדים? איך היה השטיח האדום? קצר? ארוך? ספרו ספרו...

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    האבסורד הכי גדול בביקורו משל בוש במיזרח התיכון

    פקק תנועה, 13/01/08 11:20

    היא דרישתו של בוש מישראל להכיר בזכות השיבה הפלסטנאית זה גול עצמי עבור ישראל בידי מי שמיתימר ומוכן להיות הממונה על ביטחון ישראל במובנים השונים של מילה ובעיה זו .

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מאמר מעולה עם ניתוח ריאלי .ללא קשר לימין או שמאל . (ל''ת)

    קובי, 13/01/08 01:46

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מופז היה בתרדמת עד אתמול התעורר הפושע !!!

    אריה שניפר, 13/01/08 00:43

    מופז מה קרה לך ??עד היום במשך שנה וחצי שתקת ולא אמרת כלום ופתאום נפל לך האסימון ותפסת אחרי שנה וחצי שאתה ואולמרט וכל הממשלה אשמים בכשלון ...כן מופז אתה שותף גם לממשלה הכושלת !!!

    אומנם אולמרט הוא האחראי הישיר וכראש ממשלה הוא אשר נתן לדברים להיות כשלון אך אתם כאשר לא אמרתם כלום ושתקתם אתם שותפים לכשלון ''כולכם אחראים '' כל הממשלה הזאות ושרי הממשלה הזאות כשלון חמור ביותר !!!

    אך מה אתה עשית עד היום אפשרת לפושע המלחמה אולמרט להמשיך ובכך אתה אפילו הוספת חטא על פשע !! אפשרת לאולמרט במשך שנה וחצי להמשיך בתפקידו ... היכן היית מופז ?? נרדמת ?? לא ידעת היטב שאתה שותף לכשלון החמור של אולמרט כשר בממשלתו לא תוכל להיתנער מאחריות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ערוץ אולמרט שוטף את מוחכם בכספי האגרה שאתם משלמים

    איילה חסון, 13/01/08 00:28

    בכירי העיתונאים והפרשנים בישראל שוב בוגדים בציבור. יואל מרקוס, אילה חסון-נשר, בן כספית, נחום ברנע ושמעון שיפר, אודי סגל, ואמנון אברמוביץ', הם רק חלק מהעיתונאים שנוטלים בכך חלק פעיל. האמת הפשוטה על המו''מ המדיני-וירטואלי, אינה מובאת כדבעי לידיעת הציבור.

    כלי התקשורת מגוייסים ומשתפים פעולה, מרצון - יש לומר, בדבר מאמציו של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, לשרוד. פוליטית ואישית. הבעיה הגדולה היא, שאת המחיר על ניסיונו לברוח ממסקנות דוח ועדת וינוגרד ומהחקירות הפליליות, נשלם כולנו

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בשקט בשקט עבריין המין מתכנן את השמדתכם (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 12/01/08 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אבירי השמאל והתקשורת בפניקה מטורפתבנימין נתניהו מוביל בסקרים (ל''ת)

    מדינאי מפוכח, 12/01/08 22:29

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כברירת מחדל. אולמרט ורק אולמרט הוא הבחירה הבא שלי !

    הקול הצף., 12/01/08 21:33

    הצבעתי לגמלאים והתאכזבתי.
    חשבתי להצביע לתפנית ושוב התאכזבתי כי עוזי דיין הוא משת''פ של נתניהו. ונתניהו מסוכן לישראל.
    אז מי נשאר ? מי תוך ברירת מחדל אתמוך ואצביע לאולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • הוּא פָּשוּטאוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵרזִיגְזוֹנֵר

      אלכס, 13/01/08 04:54

      הוּא פָּשוּט אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-רִיפְיוֹנֵר-רוֹפֶסְיוֹנֵר-כִּישְלוֹנֵר-פַשְלוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
      לא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ
      לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ,
      בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ?
      אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ?
      אֵלינוּ יִתְנַכֵּר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ?
      יִתְבַּצֵר ?
      יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ,
      הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ?
      הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ?
      שִירַת-רִינַת-הִילַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ?
      אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ?
      תִּתְפּוֹרֵר ?
      תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ?
      מִי פִּלֵל.... ?
      מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט איננו ברירת מחדל.

      נתן.ש, 13/01/08 11:26

      אולמרט מנוות היטב את הממשלה והמצב הכללי טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    חולי הכלבת של אולמרט בתקשורת לא יספרו לכם על ההפקרה לפצצה האיראנית

    חולי הכלבת, 12/01/08 21:27

    בכירי העיתונאים והפרשנים בישראל שוב בוגדים בציבור. יואל מרקוס, אילה חסון-נשר, בן כספית, נחום ברנע ושמעון שיפר, אודי סגל, ואמנון אברמוביץ', הם רק חלק מהעיתונאים שנוטלים בכך חלק פעיל. האמת הפשוטה על המו''מ המדיני-וירטואלי, אינה מובאת כדבעי לידיעת הציבור.

    כלי התקשורת מגוייסים ומשתפים פעולה, מרצון - יש לומר, בדבר מאמציו של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, לשרוד. פוליטית ואישית. הבעיה הגדולה היא, שאת המחיר על ניסיונו לברוח ממסקנות דוח ועדת וינוגרד ומהחקירות הפליליות, נשלם כולנו

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בכל הספקולציות והמניפולציות.. איפה מדינת ישראל ושלומה ?? מה עלינו ? (ל''ת)

    השלום בוא יבוא, 12/01/08 18:22

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ביבי התריע החיזבללה על הגדר הטילים יגיעו עד חיפה וצדק

    וכולם צחקו עליו, 12/01/08 16:57

    אולמרט ציפי מופז כולם היו בממשלת שרון והם ידעו ויחד איתו שתקו.
    הציגו את ביבי כמפחידן של העם שהוא אמר תמיד את האמת. ולא רק שהם שיקרו לעם הם גם ניהלו מלחמה כושלת.
    על כן הם חייבית לעוף הביתה וכמה שיותר מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חובת העם לסיים את ''מגילת אולמרט''ברעשנים וזיקוקין,,כמו בפורים,,,,,,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 12/01/08 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    עד מתי ירשה העם ל''מנהיגים'' לרמוס אותנו בשקרים ושחיתות,ונמחה כפיים,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 12/01/08 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אֵיך אַדְמַתֵנוּ מִדָּם בַּחוּרֵינוּ כַּיְאוֹר הֶאֱדִימָה

    אורית וישראל, 12/01/08 14:08

    נזכור, לא נשכח,
    בתודעה נצרוב, לא נסלח,
    תקופה רעה-נוראה-איומה בראשות מפלגת 'קדימה'
    איך אדמתנו מדם בחורינו כיאור האדימה.
    איך וכיצד לישון השכיבה 'קדימה'
    עם אדיש, עם ביש, עם מביש, עם מחריש,
    עם שתקן, עם שאנן, עם מנומנם, מנוון, מדושן, עם נהנתן, עם תועלתן,
    עם כסיל, עם אוויל, 'קדימה' לגמרי-לגמרי הרדימה.
    איך חבורת פוליטיקאים עזי-מצח,
    ניבזים-פוחזים-נלוזים, במקהלת פה-אחד, אך בכל-זאת בדד, שרה-השמיעה
    הִמְנוֹן מירמה רעשני-קולני-תועלתני-אנוכי ל''קדימה'':
    ''נס ואבוקה הבה נרימה!''
    איך על עם שלם, בניצול כוח-שררה, עריצות שלטונית, תרמית, אולפן-איפור, יחצ''נים ותדמית,
    חוצפת-מנגנון-שלטון, עזות מצח,
    הערימה 'קדימה'.
    אֵיך זילזול, הֶפְקֵרוּת, רשלנות, אָטִימוּת לִבְלִי קֵץ, לבְלִי-גְבוּל, ללא-סוֹף ודַי
    מפלגת ''קָדִימָה'' הִפְגִינָה.
    חֵרֶף הַעוּבְדָה, כִּי בַּמִלְחָמָה, לִשְלוֹם בַּחוּרֵינוּ הִתְפַּלַלְנוּ, הַגִינוּ, פִּילַלְנוּ, יִיחַלְנוּ,
    רָצִינוּ בְּכָּל-מְאודֶנוּ כָּל-כָּך לְהַאֲמִינָה,
    מְלֵאֶי-תִקְוָוה, עִם כָּל הַלֵב, שַרְנוּ, הִמְהַמְנוּ : ''כָּל עוֹד בַּלֵבָב פְּנִימֶה''
    לא היתה אוֹזֶן קַשֶבֶת-שוֹמַעַת ב''מַנְהִיגוּת'' מִפְלָגָה חֲלוּלָה, נְבוּבָה, עָלוּבָה,
    רְקוּבָה, חֲרֵבָה, מְסוֹאָבָה, מַשְמִימָה
    מִפְלָגָה אשר מְאוּמָה, כְּלוּם, שום טִיפַּת-עֵרֶך מלבד שררת-כוח-שלטון, תאבה,
    לא חָרְתָה על דִגְלָה, דָבָר לַחֲלוּטִין לא הִפְנִימָה.
    מִפְלָגָה אֲשֶר בְּחַיֵי חֲיילֵינוּ שִיחֲקָה,
    שִיחֲקָה וחִייכָה, שִיחֲקָה וְצַחֲקָה, שִיחֲקָה וְשָתְקָה,
    כְּמוֹ בְּמִשְחַק פַּנְטוֹמִימָה
    מִפְלֶגֶת עִיוְורִים-אִילְמִים-חֵרְשִים-כְּסִילִים-אֱוִילִים-עֲרֵלִים-אַכְזָרִיִּים-נוֹרָאִיִים
    אֲשֶר שְמָה הוֹלֵך לְפָנֶיה : ''קָדִימָה'' !

    איך שלחו ''מנהיגינו'' את בנינו למוות, לתופת, להרג, לחזית, לשטח
    בֵּן-אחר-בֵּן, פֶּרַח-אחר-פֶּרַח, מִשְפָּחָה-אַחַר-מִשְפָּחָה, פֶּלַח-אַחַר-פֶּלַח.
    הִשְלִיכוּ אֶת בָּנֵינוּ בִּלְתִּי-מוּכָנִים כְּנֶגֶד צַר וְאוֹיֵב, כרָחֵל לִפְנֵי גוֹזְזֶיה, כְּצאן לטֶבַח.
    לא הוֹתִירוּ לבָּנֵינוּ כָּל קוֹרְטוב חַיִים, שֶמֶץ סִיכּוּי, שְבִיב תִקְוָה, צֵל שֶל אוֹר,
    בִּשְעַת חֵירוּם, שעת מתח, שְעַת רֶתַח.
    לא השאירו להם דרך מילוט, חילוץ, צוהר, סולם, חלון, פֶּתַּח.
    ועוד זכו ''מנהיגינו'' אחרי-כן מנאמניהם-עמיתיהם
    לשֶפַע אֲמִירוֹת רַהַב, לַהַג, קֶלֶס, פְּאֵר,
    הַלֵל, זילזול בשכול, ביגון ובאבל, דִבְרֵי-הֶבֶל, עִיתוּרֵי שֶבַח !
    לא זָכְרוּ, לא הִפְנִימוּ לא רָצוּ ''מנהיגינו'' לִזְכּוֹר,
    כִּי כָּל אֶחָד מִבָּנֵינוּ בֵּן טָהוֹר, בֵּן צָחוֹר, בֵּן נָאוֹר, בֵּן חָפֵץ-אוֹר,
    בֵּן מְלֵא-חַיִים, בֵּן שוֹאֵף דְרוֹר,
    בן אוהב. מלח הארץ. בן במלוא תפארת פריחת-עלומיו. בן יקר. בן פרח.
    וכמו להוסיף חֵטְא על פשע, בבחירות הבאות,
    אשר כולנו תקווה כי ייערכו, מי ייתן, הלוואי, בעוד ירח
    בשעטתם-דהרתם שוב לכוח שלטון הון ושררה,
    הוֹאִיל ולא יסתפקו כמובן ''מנהיגינו'' אך בנתח
    בהזכירם ''מנהיגותם'' בעת-מלחמה,
    תקופה הרת-אסון,
    שעה מלאת-ספוגת-רווית מתח
    בהתעלמם מאי-התמצאותם
    הבסיסית-אובדנית-אסונית-סופנית-חרבונית-חורבנית-גורלית
    בה לעולם לא יודו ''מנהיגינו'' לבטח
    אי-יכולתם, כישלונם, לקרוא מפת מציאות נכונה-הגיונית-אמיתית בשטח
    ימים בהם שלחו,
    ללא טיפת מחשבה, בלי היסוס,
    למלחמה את בנינו, כעדר צאן לטבח.
    עוד ינסו-יקוו-יבקשו וודאי ''מנהיגינו''
    להפיק מכך (איך לא?) מירב ומלוא רווח.

    הגב לתגובה זו

    • על המילים ''בתודעה נצרוב'' המופיעות בשיר

      אורית וישראל, 12/01/08 19:31

      המילים ''בתודעה נצרוב'' המופיעות בשיר מבוססות על תשובה אותה קבל מר ישראל קלאוזנר, אביו של אוהד זכרונו לברכה אשר נפל בתאריך 26.7.2006 בקרב בבינת ג'ובייל בהיותו בן 20. ''על מנת לצרוב בתודעה'' היתה תשובתם של דן חלוץ ואהוד אולמרט כאשר שאל אותם האב, פנים מול פנים: ''מה היו מטרות המלחמה ?''

      הגב לתגובה זו

    • ל 59

      נח, 12/01/08 19:52

      הייתי מת לדעת איך את עושה את הניקוד בטקסט ?
      אודה לך אם תכתבי למשל בצורת תגובה לתגובה שלי.
      בתודה מראש ושבוע טוב

      הגב לתגובה זו

      • הוראות ניקוד

        תהנה, 01/02/08 12:45

        הדלק את ה- CAPS LOCK, לאחר מכן החזק מקש SHIFT, והקש על הספרות שבמקלדת, (לא בספרות בצד ימין).

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    תסריט נוסף ודי סביר שדומה למה שיקרה

    רפי, 12/01/08 13:56

    הועדה אותה מינה אולמרט מתחה עליו כבר ביקורת ולכן עכשיו במערכה הכוללת תלך בשיטת הטלת האשמה על הש''ג והדרג הצבאי. מאחר והרמטכ''ל התחלף ואנשי המילואים שהתמודדו עם מחסור בציוד בלחימה ועם עומס מילואים רב כדי לספק כותרות אולמרט יטען שבנושא הזה הדברים טופלו וממילא הדו''ח לא בא אליו בטענות חדשות ולכן אין שום סיבה שלא ימשיך בתפקידו. מסקנות אישיות לא יהיו בדו''ח. מי שמינה את הועדה לא יפגע ממנה ובעיקר מדוע לקחו כמעט שנה וחצי להסקת מסקנות שידועות לכל ופרסומן יהיה שונה ממה שברור וידוע רק כדי ליצור דרמות מיותרות? לא ברור.

    הגב לתגובה זו

    • רפי אני חושש מאד שאתה צודק,,אבל נחיה ונראה מה יעולל לנו הגנרל ברק, (ל''ת)

      הפלמחניק, 12/01/08 16:01

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ספקולציות מתאימים למילוי טופס לוטו.

    נתן.ש, 12/01/08 13:29

    בונים תרחישים וירטואליים,על דו''ח שטרם פורסם.בונים מגדלים בהתאם למגמות פוליטיים או בכושר דמיון פורה.אם כל הכבוד,זה לא רציני.למרות שנהנה אני לקרוא את הכתבות של כותבת הכתבה בדרך כלל.אך הפעם היא טועה בגדול,לגבי הדו''ח הסופי.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מתי?? מתי?? כבר תקום מפלגת מרכז סוציאלית?_--------- (ל''ת)

    יואב, 12/01/08 11:18

    הגב לתגובה זו

    • מפלגת מרכז סוציאלית זה אפשרי רק אם יעלו את %החסימה ל17%

      אזרח הארץ, 12/01/08 13:53

      האפשרות היחידה . להביא לידי כך להקמת מפלגת מרכז סוציאלית . יהיה רק אם יהיו בארץ שתי גושים פוליטים בלבד. במקרה כזה צריך % חסימה גבוה . ובמצב הזה המפלגות
      הקיימות יפורקו ויוקמו במקומם אותם שתי הגושים כפי שציינתי . כך המצב בארה''ב ובאנגליה וגם בשאר המדינות הנאורות.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    כמו שביבי נראה עגמומי וקודר בתמונה כך יראו אותו בליל תוצאות הבחירות

    benzi. a, 12/01/08 10:55

    ואולי הוא גם לא ירצה שיראו אותו. כי הביבי הזה חי באשליות כאילו הוא ינצח. אז לחשוב מותר לפי החוק.
    וגם לחלום. הביבי הזה ותומכיו מצפה להם הכזבה קשה.
    צוחקים אלה שיצחקו האחרונים.
    נחייה ונראה...

    הגב לתגובה זו

    • בנצי חשבנו כבר שהקור הקפיא אותך לתמיד - אבל כנראה שלא (ל''ת)

      מספיק קר, 12/01/08 13:16

      הגב לתגובה זו

      • הבנצי הזה עבד כרואי חשבון בשגרירות ניו יורק ולא יודע את לוח הכפל (ל''ת)

        כך סיפרו עליו, 12/01/08 14:20

        הגב לתגובה זו

        • גם יגאל כהן עבד בחשבונות בערית רחובות

          מ מזרחי, 12/01/08 20:42

          וגם הוא כמו בנצי ארביב שהעיפו אותו מהשגרירות בניו יורק . את יגאל כהן העיפו מהעריה .---הוא היה סגן ראש העיר

          הגב לתגובה זו

    • בנזין תתחיל להתרגל,,ביבי ביבי יה חביבי ראש הממשלה הבא,לא יעזור לכם, (ל''ת)

      אליפז התימני, 12/01/08 15:56

      הגב לתגובה זו

      • אליפז בצלאל ''התימני . הוי חמור חמורותיים. אתה והביבי שלך בדיחה

        benzi. a, 12/01/08 21:40

        וגם פדיחה לא קטנה. אתם שניכם בייחד עם כל אותם הדבילים הנלהמים שלכם . עוד תקבלו את שוק חייכם בבחירות 2010.
        הבנתה את זה יה אליפז ויינשטיין התימני בצלאל?

        הגב לתגובה זו

    • אפילו ביבי מבין שהוא לעולם לא יהיה יותר ראש הממשלה

      מושון, 12/01/08 16:25

      מה שכן, הוא הולך לעשות הרבה כסף. עוד מעט הוא חוזר לו לארה''ב.

      הגב לתגובה זו

    • גם לך צפויה ''הכזבה קשה''.

      סמבטיון, 12/01/08 22:26

      ויש גם אולפן למתקשים בעברית.

      הגב לתגובה זו

    • עצה לביבי.

      נתן.ש, 13/01/08 11:28

      ''אל יתהלל החוגר כמפתח''.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מדינה בת 60 ותמימה כמו ילדה בת 3

    חוני הממנגל, 12/01/08 09:49

    שכרון הכוח והשילטון גרמו למנהיגים עוד משחר ההיסטוריה לעשות כמעט הכול על מנת לשרוד והוא לא שונה . מה שיקרה פשוט מאוד יום או יומים לפני פרסום הדו''ח בחזית הדרומית או הצפונית לא לומר הפרסית יתחיל ארוע שאת סופו אף אחד אינו יודע . וכמובן לא מחליפים סוסים בירידה והעם ככול עם בשעת משבר והגנה מאוחד וגאוה הלאומית חזקה מהכל ועברה לה עוד שנה ומנהיגנו וטיפשותנו עדיין בשילטון ואולי גם חזק יותר .סתם חומר למחשבה או לעישון תלוי בכם

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בניגוד לתפישתך,נתניהו לא ינסה דבר.

    שמוליק מפתח, 12/01/08 09:41

    נתניהו תמיד היה מסבירן מעולה,מדינאי אמיץ וביצועיסט גדול.אבל,פוליטיקאי הוא לא היה.זהו השנוי הגדול שמביא איתו נתניהו הנוכחי,שמתבטא בהובלה המתמדת בסקרים.נתניהו כעת נמצא בקונצנזוס,לא מתלהם,מציג את עמדותיו בנועם,הולך עם הזרם,מבליט את ההבדל בינו לבין פוליטיקאים אחרים.הוא לא נותן למישהו לחשוב שבחירה בו תוציא מאיזון,תעלה את האי וודאות.כך בדיוק התנהג עם ביקור בוש,למרות שבוש מציג עמדות רחוקות מאוד מתפיסותיו,המשחק הדיפלומטי נמשך,יש אופטמיות,אחווה וזחיחות.אין בין זה לבין מה שיהייה בעתיד מאומה.דוח וינוגרד אמור לקרב את נתניהו ליעד.
    אבל,גם אם לא יצא דבר מוינוגרד,נתניהו ימשיך להיות בקונצנזוס.הוא יתן למצב לעשות את שלו.רק כך הוא יקבל שלטון בעוצמת מנדטים ראויה לבצע רפורמות רדיקליות.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אילו אולי ונראה לא שווה גרוש כשמדינה שלמה מואסת באולמרט

    ירמיהו, 12/01/08 09:26

    הצגת הליקוקים של אולמרט
    כבר עברה שיאים עולמיים בחנופה
    מפלגת קדימה התגלתה בעליבותה
    ומפלגת העבודה? מה זה בדיוק?
    שמחון בוז'י ופואד? חבל על הזמן לתת להם אפשרות לחזור לפוליטיקה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    עדיף כבר ביבי מכל הפרזיטים חסרי האחריות (ל''ת)

    בממשלה, 12/01/08 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הממשלה הזאת צריכה ללכת הביתה מסיבה אחת ברורה

    הם יקימו מדינה, 12/01/08 08:50

    בתוכנו ויאשרו את חוק השיבה מה שיביא לחיסול מדינת ישראל.
    הצהרותיהם מעידים על חוסר אחריות כלפי המדינה. אי לכך עדיף שתעוף הביתה ולא תפקיר את המדינה.
    כי יש לנו רק מדינה אחת ואל לנו לשכוח זאת.

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שייש לנו מדינה אחת.

      נתן.ש, 12/01/08 13:44

      אך בגלל שיש לנו מדינה אחת,הממשלה בראשות אולמרט,חייבת להמשיך.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    פואד ושמחון (ריקבון שלטוני ע''פ מ.ג)לא יתנו לברק המשקם מושחתים-לפרוש (ל''ת)

    גילתיון, 12/01/08 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא צריך הרבה מילים,העבודה עוזבת הממשלה נופלת.הכל תלוי בברק.

    אנטוני הופקינס, 12/01/08 07:58

    כל השאר זיבולי שכל.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך מה לדאוג,ברק נשאר. (ל''ת)

      נתן.ש, 12/01/08 13:46

      הגב לתגובה זו

      • נכון אתה צודק - ברק נשאר במגדלי (ל''ת)

        עקירוב, 12/01/08 16:16

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    ברק אל תפרוש

    אלי, 12/01/08 07:09

    נבחרת כדי לשקם את הצבא אמנם אולמרט טעה במלחמה אבל פרישה של העבודה תגרום לממשלת ימין קיצוני עם ביבי איתם ליברמן

    הגב לתגובה זו

    • נכון אין סיבה שיפרוש בגלל האחרים

      שלומי, 12/01/08 14:29

      את ההחלטות קיבל אולמרט והוא כנראה למד מזה משהו. את הגיבוי לאולמרט והרוח גבית בזמנו נתנה לו האופוזיציה וביבי בראשה. ברק היה אז מחוץ למשרד הבטחון והגיע לתפקיד כדי לשקם ולתת מנסיונו. סוף סוף מינוי מקצועי.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    הכותבת טווה רשת הסוואה לתפארת.

    נד בראשו, 12/01/08 06:37

    במסווה של ניתוח ''קר'' ועניני, היא מוליכה אותנו באף למסקנה הסופית:
    אולמרט הברירה הכי טובה, ויש לו מירב הסיכויים לשרוד.
    בבחינת נבואה שתגשים את עצמה.
    מצטער גברת, אולמרט הוא אסון למדינה. ביבי לא טוב יותר, ואת ברק אני מתעב כמו כולם, אבל אי אפשר להשלים עם מושחת וכנופייתו. הוא והם ימכרו את כולנו. אולמרט הוא דמורליזציה לעם, ויבריח את בנינו לחו''ל, על פי דוגמאת בניו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ב -100% בהתחלה היא סבלה מנטיה לציפי

      עד שהבינה שהיא, 12/01/08 08:59

      עכשו עם נטיה לאולמרט שגם סכנה גדולה למדינה. אבל על כל הבלאגן הזה עדיף כבר ביבי. כי אני מאמינה שהוא לא יתן להקים מדינה פלסטינית בתוכנו ולא יאשר לעולם את חוק השיבה. אתה צודק זה יבריח את כל הצעירים והדור הבא מארץ.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    יש מנהיג חזק - נתניהו תפסיקי להטעות מתוך ההזיות שלך (ל''ת)

    בוטש בנגל, 12/01/08 03:01

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו עדיף כבר מהמכות האחרות שמחכות לנו (ל''ת)

      בתור, 12/01/08 09:00

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו עצמו הוא מכה אחת גדולה שנפלה על עם ישראל . (ל''ת)

        אזרח הארץ, 12/01/08 14:02

        הגב לתגובה זו

        • נתניהו הוא מתנה למדינת ישראל - ציוני ושומר ישראל (ל''ת)

          אמיתי, 12/01/08 16:18

          הגב לתגובה זו

          • נתניהו הוא מורסה ומחלה שנפלה על מדינת ישראל. (ל''ת)

            ירושלמי ותיק, 12/01/08 22:03

            הגב לתגובה זו

            • הקצת מתרדמת או מה?

              סמבטיון, 13/01/08 00:21

              אתה י''רושלמי ותיק'''' ןלא זוכר את הכישלון ששמו אולמרט בירושלים?

              הגב לתגובה זו

        • מעדיף בצורת,רק לא את ביבי. (ל''ת)

          נתן.ש, 13/01/08 11:30

          הגב לתגובה זו

  • 44.

    נהדר כל מניפולציה מושחתת של השלטון לדבוק בכיסאו

    יורי, 12/01/08 02:59

    רק יביא לנתניהו עוד ועוד קולות.
    כשהעם יתפוצץ על המושחתים נתניהו יקבל 80 אחוז מהקולות. העשרים הנותרים ילכו למפלגות הערביות ולשמאל הקיצוני.
    סוף סוף לא יהיה צורך בקואליציה. ונתניהו יוכל לעבוד באין מפריע בכדי לקדם את המדינה האומללה הזו שנמכרה על ידי מושחתים כמוך וכמו ראש ממשלתך עובדי עגל הזהב הפלצנים

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    צטער חברים, האלטרנטיבה ביבי או ברק גרועה יותר וגובלת באסון.

    דוד ב.ש, 12/01/08 02:51

    אולמרט רחוק מאוד להיות כוס התה שלי. ויש לי אליו חוסר סימפטיה. אבל מבין שלושתם הוא עדיף. ולו רק בזכות פרופ' פרידמן.

    חוץ מזה הצבעתי ליברמן, כי הוא שם את האצבע על הבעיה האמיתית, ערביי ישראל ובפרט המשולש.

    אז ביבי יוק וברק יוק פעמיים. שישאר אולמרט כברירת מחדל.

    אגב, אין לי שום טענות כלפי אולמרט ופרץ בעניין ניהול המלחמה, יש לי למי שמינה את חלוץ לרמטכ''ל משיקולי סחבקיות ויסמניות. ויש לי נגד כל רמטכלי ושרי הבטחון ב 12 שנים האחרונות שרוקנו את צהל מתוכן, כך שזה לא עמד בחובה העליונה, לנצח ומהר. כל צמרת הצבא שגתה וכשלה מלבד חיל האוויר שראוי לכל שבח ובכלל זה צבא בפני עצמו.

    הגב לתגובה זו

    • הכל,רק לא ביבי. (ל''ת)

      אזרח חרד., 13/01/08 11:33

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אבוס עייניכ,אוסיף לך נתון שחסר לך ותביני שלא יקרה כלום.

    יגאל כהן, 12/01/08 02:10

    הכתומים מרוסקים ואת לא יודעת.
    הפלנגות הכתומות של ביבי מרוסקות.
    מועצות הרש''ע התפוררו ורבני הפש''ע שותקים.
    והעשבים השוטים,שאלה גידלו לנו,
    בחממות גוש עזה,נפוצו לכל עבר.
    חלקם כפרו וחלקם השתמדו וחלקם,השתגעו וחלקם,חזרו למוטב.
    אגדת היה לא יהיה,ריסקה אותם.
    לא תפגשו ברחובות שוב,את הנוער הכתום המטורף,מביט בך לתוך העיניים ואומר:
    היה לא יהיה.
    לא מגרש יהודי,יהודי.
    או שמא:יהודי,יהודי,לא מגרש.
    (לא הבנתי מה הם היו צועקים).
    המחזות האלה,נעלמו.
    כן,חלק מהם,הפך לנוער גבעות,
    וחלק מהם,הפך כבר עכשיו למחתרות של מטורפים.
    אבל הצבא של ביבי,ניגף.
    לכן.
    גם אם וינוגרד ינסה להתנקש באולמרט,
    כחברו לינדנשטראוס,סרק,סרק,סרק,
    התוצאה תהיה אותה התוצאה:
    סרק,סרק,סרק.
    אגב.
    אסור להתנקש בראש הממשלה.
    לא רק באקדח אסור.
    וינוגרד התחייב בבגץ,לא להתנקש באיש,
    קל וחומר לא לתנקש באולמרט ולהפיל את הממשלה.
    אם הוא יעשה זאת,יש לעצור אותו,על אתר.
    זה לא שלטון השופטים.
    זה שלטון המשפט והמשפט,אוסר על וינוגרד להתנקש בראש הממשלה.
    לא?

    הגב לתגובה זו

    • זו הרמה

      שאול סעיד, 12/01/08 08:42

      זו היא בדיוק הרמה בה נמצאים תומכי אולמרט.לקרוא ולהאמין עד לאן הדרדר ראש ההמשלה שכתבות כאלו באות (כאילו) לשרת אותו.

      הגב לתגובה זו

      • יגאל כהן ובנצי ידועים באובססית השיאנה כלפי ביבי - ואהבת (ל''ת)

        נצח לאולמרט, 12/01/08 13:32

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    אולמרט לך הביתה (ל''ת)

    העם, 11/01/08 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט מסוכן יותר מאחמדינג'ד (ל''ת)

    סכנה, 11/01/08 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בחירות לא יפתרו שום דבר עם רשימת המועמדים הקיימת

    דודו, 11/01/08 23:13

    האם בחירות יפתרו הקסאמים והבעיה בעזה? האם באמת החלופה הראויה היא מי ששחרר את השיח יאסין מכלאו והציל את חלאד משעל היושב בדמשק? אילו היתה אלטרנטיבה אפשר היה לחשוב על בחירות אך באין חלופות ובאין פתרונות אפשר להשאיר את החליפות בארון ואת התקציבים לבחירות וההתנפלות על כסף לפני הבחירות לטובת הציבור ומה שצריך. מסקנות ותיקונים יהיו בדו''ח הזה ואם הכסף יופנה לשם, אולי משהו טוב אחד,גם אם לא מספק,יצא מכל זה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בִּפְרוֹס שנת התשס''ח (בְּלִי כסת''ח)

    תמרה, 11/01/08 23:05

    אָז מָה, בְּעֶצֶם, עוֹד צָפוּי לָנוּ כָּאן, בִּפְרוֹס השָנָה החֲדָשָה,
    התשס''ח (בְּלִי כסת''ח), בַּחֶבְרָה וּבַּמְדִינָה ?

    נָשִיא אוֹנֵס ?!
    ראש-מַכְשֵלָה חוֹמֵס וְרוֹפֵס
    שִלְטוֹן מְפַרְכֵּס וְגוֹסֵס.
    עֶבֶד כִּי יִמְלוֹך אֲשֶר יוֹשֵב לוֹ כְּמוֹ מֶלֶך עַל כֵּס.
    עַם מִתְלַבֵּט, מִתְחַבֵּט, מִסְתַלְבֵּט. עַם עָלוּב, אוּמְלָל, דַל, מוּשְפָּל, מִתְרַפֵּס.
    עַם שַתְקָן, מְנוּוָן, מְנוּמְנָם, אָדִיש, אָטוּם, שָאֲנָן, מְתוּסְכָּל, מְהַסֵס.
    אֵם וְאָב שַכּוּלִים אֲשֶר בְּעִקְבוֹת מִלְחָמָה, אֶת צִיפּוֹרְנֵי אֶצְבְּעוֹתֵיהֶם נֶאֱלָצִים לְכּוֹסֵס.
    וִינוֹגְרָד מִתְמוֹסֵס.
    שְלוּמִיאֵל-לֵיצָן-מוּקְיוֹן-טְרָאגִי אֲשֶר אֶת עַצְמוֹ וְאֶת עַמוֹ בְּלִי-הֶפְסֵק מְקַרְקֵס.
    אֶת שִלְטוֹנוֹ, חֵרֶף וְלַמְרוֹת תְהוֹם חִידְלוֹנוֹ ומֵימַדֵי כִּישְלוֹנוֹ, אַט-אַט מְבַסֵס.
    נָבָל אֲשֶר מַמְשִיך לְהַחֲזִיק בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ. בִּשְרָרָה, כּוֹח, הוֹן וְשִלְטוֹן אֶת ידָיו לְכַּבֵּס.
    חִינוּך, מוּסָר, עֲרָכִים, אֵמוּן, אֱמוּנָה, צֶדֶק, חוֹק ומִשְפָּט בַּמְדִינָתֵנו מִתְמוֹטֵט וְקוֹרֵס.
    רְחוֹב וְשוּק הוֹמֶה, שוֹקֵק וְתוֹסֵס.
    אֶזְרָח קָטָן אַשֶר בְּקוֹשִי מוֹצִיא אֶת לַחֲמוֹ. לא גוֹמֵר חוֹדֶש. בְּדוֹחַק רַב מִתְפַּרְנֵס.
    מְדִינָה אֲשֶר פּוֹעֶלֶת בְּלִי טִיפַּת הִגָיוֹן ושֵכֶל - סוֹמֶכֶת רַק וּבִּלְבָד עַל נֵס !
    עַם אֲשֶר בְּמַחֲדַלָיו, אָדִישוּתוֹ, רִיפְיוֹנוֹ, רָפְסוּתוֹ, מֵי-מַדְמֵנָתוֹ, בִּיצָתוֹ, מִתְבּוֹסֵס.
    אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-הַסְסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-כִּישְלוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
    בְּנִסָּיוֹן אַחֲרוֹן לִשְמוֹר עַל מִשְטָרוֹ הַגוֹסֵס עַל עֵצִים, נִתְמָך בְּשִיחִים (Bush) מְטַפֵּס.
    קָלִיקֶר נָפוּח וְנוד, אֲשֶר בְּכָּל מְאוֹדוֹ, אֶת הַמְצִיאוּת בְּצֶבַע וָרוֹד, מְנַסֶה-מִשְתַּדֵל בְּתְכִיפוּת לְרַסֵס.
    ראש מכשלה לא-מוּצְלַח, לא-יוּצְלַח, אֲשֶר אֶת סַבְלָנוּתוֹ הַפוֹקַעַת שֶל עַמוֹ מְמוֹסֵס.
    לקְצִיצוֹת קְטַנּוֹת-קְטַנְטַנוֹת קוֹצֵץ, לפְּרוּסוֹת דְקִיקוֹת חוֹתֵך וּפּוֹרֵס.
    ...אֵיזֶה Mess !

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולמרט לא ישר,לא הגון,לא חביב,לא מתאים,לא נעים,לא יפה,,אז שיילך,,,, (ל''ת)

    פסיכולוג, 11/01/08 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מי שתומך באולמרט,,כמוהו כתומך באל קאפון משיקאגו,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    אדגר הובר, 11/01/08 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תראו שרון גם חשב שהוא יהיה רה''מ 10 שנים,,,רק בורא העולם מחליט,,,,,, (ל''ת)

    אולמרט לא מחליט, 11/01/08 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לברק זה קרה כי הפקיר את מפקדי האוגדות ולא נפגש עימם! (ל''ת)

    רון, 11/01/08 21:56

    הגב לתגובה זו

    • MOVE IT BIBI--WE NEED SOMEONE WITH BRAIN AND BALLS. (ל''ת)

      avi, 11/01/08 23:44

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ביבי לוקח בבחירות 42% מכלל הציבור היהודי . (ל''ת)

    רפול, 11/01/08 21:52

    הגב לתגובה זו

    • BIBI,COME BACK--WE NEED ONE WITH BALLS (ל''ת)

      avi, 11/01/08 23:36

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    רק שהאולמרט הזה ילך הביתה (ל''ת)

    באסה איתו, 11/01/08 21:50

    הגב לתגובה זו

    • ONLY IN ISRAEL-GOLEM-TEMBEL CAN BE IN CHARGE (ל''ת)

      avi, 11/01/08 23:35

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    בחירות או לא בחירות ביבי ממילא לא ירוויח מי זה כלום.

    benzi. a, 11/01/08 21:27

    אם הממשלה תשרוד או לא . ביבי כמובן בהתלהמותו ותשוקתו העזה להקים ממשלה . הוא לא יצלח בכך כי ממשלה כזאת שתשען על הימין הקיצוני והחרדים זה כבר ממשלה אבודה ולא רלוונטית. ואם בחירות. אז רוב הציבור הנורמטיבי יודע מי הוא הביבי הזה ומי הם חבורת הזבל שלו וכן גם מי הם השותפים שלו בממשלה כגון הכתומים ושאר מטורפי הימין הקיצוני + החרדים והש''סניקים שביבי יצטרך לשלם להם מיליונים רבים כאתנן. אז לחשוב שנתניהו ירוויח מי כל הבלגן הזה. הוא וציבור האהבלים שלו יכולים להמשיך לחלום בהקיץ כי הביבי הזה בחיים לא יחזור להיות ראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • כולם יחזרו אחרי ביבי אם הוא ינצח והוא הפעם ינהיג את (ל''ת)

      המדינה לתפארת, 12/01/08 09:09

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    תקראו ותבינו

    רני, 11/01/08 21:22

    את הדוח הראשון הוא צלח בזכות ליברמן
    בגלל זה הוא צירף אותו לממשלה
    את הדוח השני הוא יעבור בזכות ש''ס
    משרד הדתות? לא דיברנו על זה?
    אז כל מה שלא יקרה הוא חצלח כול דוח שלא יהיה בגלל טיפשוט של בוחרים שתמיד מצבעים בישראל כמו עדר פילים
    בלי בכלל להבין ולבדוק

    הגב לתגובה זו

    • OLMART--OLMART--OLMART-WE R PAYING BIG TIME (ל''ת)

      avi, 11/01/08 23:43

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ברק ימנע הקדמת בחירות עכשיו הכנסו להסבר

    אבי, 11/01/08 21:14

    ברק כבר הוכיח שהוא מעמיד עצמו ואת האנטרסים האישיים שלו מעל ולפני כולם.
    לכן, כל אותו זמן שהוא יהיה זקוק לו כדי לזקק את שמו ולחזורא לתודעה הציבורית בעמדת מועמד לגיטימי כנגד ביבי, הוא יעדיף להנשים ולהחיות באופו מלאכותי את השכיב מרע אולמרט.
    עד לרגע הזה שבו הוא ירגיש בעמדת זינות למאבק שווה כוחות עם ביבי.
    ועד אז, כולם יכולים לקפוץ לו המילואימניקים, ההורים השכולים, העם המוכה והמושפל מהמלחמה האחרונה, האיום האירני ההולך ומתממש ועובר את נקודת האל חזור. הכל על ה... של ברק העיקר השאיפה האישית שלו להיות ראש ממשלה שיפרק שעונים וינגן על פסנתר - ממש גאון של אמא.

    הגב לתגובה זו

    • רק שהבעיה אינה אצלו או אצלו בלבד

      איתי, 11/01/08 23:20

      זה נראה שכולם שם דואגים לעצמם לא? מי חושב שהאחרים לא חושבים על האינטרסים שלהם? היכן אפשר לראות שהשיקולים הם אחרים? די בלהביט המצב של כל המערכות ובהן חינוך ובריאות כדי להבין זאת. המרוויחים הגדולים הם המקורבים. כל השאר, יכולים כנראה רק לשמור על אופטימיות ועל אחדות שהרי לא צריך שום ועדת חקירה כל איש מילואים וכמעט כל אזרח יודע מה נעשה ומה צריך לעשות וזה תיקונים ולא משהו כדי לשרת אינטרסים פוליטיים של מישהו אחר. זכרון קצר? אפשר לעיין בהיסטוריה ולחפש בקלות באינטרנט על המועמדים להחלפה.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ממשלה מחליפים בבחירות -

    יוספוס, 11/01/08 21:07

    אינני יודע מה יכתבו בדו''ח וינוגרד אבל יתכן ולמדיניות של ברק בשנת 2000 יש תרומה לתוצאות המלחמה, ברק נסוג מלבנון בצורה שהמשמעות שלה במזה''ת היא חולשה כללית, את מראות החולשה הכללית קלט ערפאת ופתח במלחמה, ממשלות ברק, ביבי ושרון הפנו פוקוס לדכוי הלחימה עם הפלשתינים שגרמו למאות הרוגים בחודש.

    ולכן אינני רואה את ברק קם ותוקף את אולמרט במיוחד לאור חלקו בעניין.

    החשש הנוסף הוא שאולמרט בלחץ הבראנזה ירוץ להסכם כניעה בכל מחיר על מנת לקבל מעמד של אתרוג.
    התקווה היא שאולמרט ידע לא להתפתות לעסקה רעה של מי שנטול בלחץ, אינני רואה את הפלשתינים מתפשרים כאשר מי שעומד מולם זקוק נואשות לאיזה נייר שגם הוא יודע שהסכוי יקוים נמוך עד אפסי.

    בכל אופן, אי אפשר ללכת לבחירות כל שנתיים, הממשלה חייבת למשול אבל עליה לקבל לגיטמציה צבורית לכל שנוי גבולות.

    לבגין היתה תמיכה מקיר לקיר בנסיגה מסיני, אסור ללכת למהלך בלתי הפיך ללא אשור הצבור ועם אחוזי תמיכה של מעדן חלב.
    לממשלה יש מספיק מה לעשות: חינוך, יום לימודים ארוך, בריאות, תחבורה (נניח רכבת תחתית בת''א ועוד), לדעתי הצבור מאס בממשלות שפונות לתחום המדיני על חשבון כל השאר כאשר הפרטנר הוא הפלשתינים שאי אפשר לסמוך על התחיבות מצידם.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    וינוגרד אסון לישראל!!!!!!!

    אלון, 11/01/08 20:52

    הועדה מונטה לטעם אחד
    הרגעת העם ושחיטת ''אשמים''
    תוצאותיה יהיו שיתוק המערכת הפוליטית, מדיניות כסת''ח בממשלה ובצבא סילוק אלו שטעו בגלל שעשו והשארת אלו שלא טעו בגלל שלא עשו כלום או הקפידו לכסות את הישבן שלהם מבעוד מועד.

    ביקורת היא דבר חשוב. הסקת מסקנות חשובה גם כן אך אים המטרה היא לשפר בצועים של אלו שבצעו ולא לערוף ראשים של אלו שטעו.
    בפעם הבא לא יהיו טעויות תהיה רק טעות אחת גדולה: כולם יפעלו אך ורק בכיסוי תחת.
    ולתקשורת יד רבה בכך.
    לפוליטיקה האופורטיוניסטית הדמגוגית המתגבשת (בעיקר הליכוד) יש יד בכך.
    גל הירש בחור מקסים רציני שעשה ואולי טעה נישחט לעיני העם לאחר שנלחם עבורם. מי ירצה שוב להילחם עבור העם הזה?
    אולמרט אולי טעה אז מה?
    תדריכו אותו כך שיבצע את תפקידו טוב יותר.
    עריפת ראשו בכיכר מזיקה הרבה יותר מכל הטעויות שאולי עשה.
    האם למשהו יש ספק שהוא עשה הכול בתום לב למען הצלחת עם ישראל?
    אם התשובה היא לא ברור שאין לתלות אותו אלה לכוון אותו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק כל הכבוד. (ל''ת)

      רפי, 11/01/08 22:33

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף האמת (ל''ת)

      לוט, 11/01/08 22:34

      הגב לתגובה זו

    • וינוגרד עוד יפתיע. הדו''ח שלו יהיה שונה ממה שכולם מצפים

      מושיקו, 12/01/08 01:22

      ויהיה בו הרבה טעם. אה, כן, אגב, אולמרט כמובן ישאר רוה''מ. וביבי, ביבי, קשה לי להבין איך אנשי הימין עדיין לא מצאו לעצמם מישהו שיחליף את הלא-יוצלח הזה שעומד שוב לאבד את ההזדמנות. אה, נכון, כשחושבים על האחרים מבינים שזה יכול להיות רק ביבי.

      הגב לתגובה זו

    • מדינת ישראל צריכה מנהיג ראוי ולא אחד שיש לו ''כוונות טובות''

      שי, 12/01/08 01:27

      זה לא עסק אישי, זה מדינה וראוי שיהיה לנו מנהיג אמיתי שיודע מה טוב למדינה, יודע לתפקד במשברים ויידע לכוון אותנו לעתיד בטוח.
      לא אחד שידריכו אותו או שיעזרו לו לתפקד כמו שאתה אומר.
      זה מדינה , זה לא אוניברסיטה, פה אין מועדי ב.
      במבחן המנהיגות הכי גדול שיש למנהיג -מלחמה- הוא כשל, אנשים נהרגו לחינם.
      לכן הוא לא ראוי להזמנות שנייה.
      צריכים מנהיג אמיתי ולא אדם שמונע מאינטרסים אישיים, ושחושב רק על עצמו

      הגב לתגובה זו

      • גם צרציל כשל ויותר מפעם אחת (ולא, אני לא חושב שניתן להשוות בינהם)

        יוספוס, 12/01/08 12:06

        לצרציל, ניתן לומר כי היו לו בXצים, התנהלות מלחמת לבנון נראתה למתבונן מהצד כניסיון לספין, הנה ננצל את ההצלחה בלבנון בשביל לגרש יהודים מיו''ש (מי החכם הגדול שאומר כזה דבר כאשר אחוז חובשי הכפות מיו''ש בקרב הלוחמים בשטח עולה על כמותם באוכלוסיה באופן ניכר), ניסיונות ל- exit כאלו מדובר בהנפקת סטארט אפ.

        להערכתי הממשלה לא הבינה כי מדובר במלחמה ולא תקרית גבול, בזבזה זמן יקר על מצגות פירוטכניקה לעם היושב בציון (אליבא דקיסינגר: לישראל אין מדיניות חוץ אלא רק מדיניות פנים).

        הממשלה לא חפשה לרמוס את החיזבאללה( דבר שלדעתי היה אפשרי גם עם הצבא של 2006), ובסיום המלחמה החיזבאלה נותר על הרגלים (למרות שחבול מאוד).

        אלון צודק, תרבות וועדות החקירה צריכה לעבור מהעולם, לא ניתן כל דבר למדוד בכלים משפטיים לנסח כתב אישום פומבי, לבזות את מקבלי ההחלטות ברבים ולחפש למי עורפים את הראש לקול מצהלות העיתונאים (נו טוב, השבוע יהיה קל בעבודה - נוכל למלא עמודים בקלות).

        התוצאה של עודף הוועדות היא כסוי ישXן של מקבלי ההחלטות, חוסר בגבוי לדרגות בייניים, החלטות שצריך לקבל מג''ד בתוך דקה עולות עד המטכ''ל ומתקבלות כאשר אינן רלוונטיות עוד.

        למה המג''דים לא לקחו החלטות אלא העלו למעלה? האם לא מתרבות הכסת''ח השלטת במחוזותינו?)?

        בכל פעולה פוטנציאל להצלחה ולכשלון, לכל היותר ניתן לשערך את הסבירות של ההצלחה מול הכשלון, העשיה מורכבת מאלפי החלטות כאשר לכל החלטה יש גם סכויים בצידה.

        הבעיה שאי החלטה גרועה מהחלטה לא נכונה (לשם אנלוגיה: על כביש מהיר עדיף לטעות ולתקן אח''כ ולא לעצור באמצע אוטוסטרדה בשביל לחשוב).

        יום טב.

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    רק סילבן יפיל את הממשלה

    יוסי, 11/01/08 20:45

    סילבן הפיל את ברק ורק הוא יכול להפיל את הממשלה.ביבי צריך לתת לו את המושכות.

    הגב לתגובה זו

    • איזה סילבן? (ל''ת)

      יוסף, 11/01/08 22:52

      הגב לתגובה זו

    • מי שנפל זה אני אבל מצחוק (ל''ת)

      טוטו, 12/01/08 09:36

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אהוד ברק הפעם צדק. לא בגלל שגאות מלחמה

    בוריס ד, 11/01/08 20:35

    מחליפים ממשלה. מבלי לדעת מיבוא במקום.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    דוח וינוגרד לא ישנה מאומה

    נח, 11/01/08 20:35

    כי זמן קצר קודם אולמרט יכנס לניתוח הערמונית שלו.ואז הדבר ידחה כמו כמו אצל עומרי שרון שנשפט.נו אז הוא יושב?ואפילו לא מדברים על זה ומי שחושב שאי פעם ישב הוא טועה.
    את אותו התהליך אני צופה אצל אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לשני האהודים אין אינטרס ללכת לבחירות

    רוני, 11/01/08 20:21

    בשביל מה בדיוק שיעשו זאת? בשביל לפנות לביבי את הכסא? ואם ביבי יקבל את התפקיד מה הוא יעשה כדי למנוע גרעין מאיראן או את הטעויות שהיו וכבר הוסקו מהן המסקנות ביחס לצבא? לכן עדיף לחסוך את מערכת הבחירות בעקבות הדו''ח ולהשקיע את התקציבים שלה לשיקום המערכות והערכות העורף. חלופה שתביא בשורות טובות לא רואים באופק ולכן כמאמר הביטוי עדיף לשמור על הצרה,שלא תבוא גרועה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אחת הסיבות להחלפת שלטון כושל

      קסנדרה, 12/01/08 00:19

      היא שאדם אינו יכול להודות בכשלונו ולשנות בהתאם את מדיניותו.

      במצב המדיני צבאי המסוכן של ישראל אסור להרשות לאורמרט לעשות שגיאות בלתי הפיכות נוספות רק בכדי להצדיק את פעולותיו בעבר.

      כבר ראינו שאי אפשר לסמוך על ''ראיית הנולד'' שלו (התנתקות, מתן אפשרות לבחירות שהעלו את החמאס, וכמובן מלחמת לבנון הכושלת).

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בגלל כישלונות מלחמת לבנון לא צריך לעשות מסכנות

    בורריס ד, 11/01/08 20:11

    בגלל כישלונות מלחמת לבנון לא צריך לעשות מסכנות
    את המסכנות יעשה את הבוחר בזמן הבחירות.
    מסכנות של ועדות צריך לקחת לתיקון מצב ולעשייה.
    עם צריך לדחות את קדימה בגלל עמדתה פוליטי הרסני וחסרת הגיון.
    בעד שחיתות כ א
    את הביעה עיקרית שאין לנו מנהיג ראוי להביל שמושך לבבות של ציבור.
    את הציבור נופל קרבן של ספקולציות פוליטיות בין אותה קבוצות מושחתות.
    בוחר בין רעים.
    אין לנו תחליף ראוי לראש הממשלה.
    תמיד יש אינטרסנטים שמוחנים לנצל ככל סיבוך כדי להרוויח על מצוקה חברתי.
    יש ברדק בכול תחומי המדינה. את זה חשוב. את הממשלה יוחלף לאחר בחירות, כמו באמריקה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש להתחיל במרד נגד הממשלה

    ugy, 11/01/08 20:11

    רק כוח ''ראש'' המדינה מבין

    המדינה מסריחה מהראש

    הגב לתגובה זו

    • מה טאכלס של מרד. בשביל מה למרוד?

      בוריס ד, 11/01/08 20:44

      על ברדק פוליטי מדיני קין .
      לא רק בגלל קישול במלחמת לבנון בלבד. אבל כל ממשלות קודמות לא דעגו על פרצופה של מדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כתבה אמתית המוכיחה עד כמה השחיתות של אולמרט חוגגת (ל''ת)

    עצוב מאד, 11/01/08 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    המספרים לפי הסקרים,נתניהו 36% לבני 14% ברק 13%

    דני לוי, 11/01/08 20:04

    זה מה שם ישראל רוצה

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו הוא המועמד היחיד של הימין והימין זה 35%,שוטה.

      יגאל כהן, 12/01/08 02:15

      צריך גם קצת שכל כדי להבין את המספרים.
      בקדימה לבד יש שני מועמדים שמתחלקים בשלל ובכל הימין כולו,רק אטד אחד.
      אהבל מהבל אתכם הבלים.
      כשביבי יחזיר לימין את האחוזים שלהם,
      וגם קצת לש''ס ולליברמן,ישאר לו ביד ה11 מנדטים של הליקוק.
      לא בורחים ראש ממשלה בבחירות אישיות.
      לכן זה לא משנה שהימין מריץ רק מועמד אחד,
      זה משנה למראית עין בסקרים המטומטמים ששואלים שאלה שלא היתה ולא נבראה.
      שאל:כמה מקבל הליקוק בסקרים,

      הגב לתגובה זו

      • למי הצבעת ב1996 ,חרדון,טכנאי מזגנים?

        מנון, 12/01/08 18:22

        תגיד את השם ,אל תגמגם.
        נת..
        נתני..
        נתניהו.
        יפה.

        ואם לא היית מקבל בעיטה בתחת הרחובותי שלך -כראוי לך מידי אותו בנימין נתניהו ,בסניף רחובות של הליכוד, כשקופה של שרצים מאחוריך הרי היית ממשיך להיות חבר ליכוד .

        את ה''ליקוק'' תשמור לאולמרט מה שאתה עושה בלאו הכי והרבה!!!

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    עברית

    קסנדרה, 11/01/08 19:47

    דו''ח וינוגרד ''עשוי'' (הלואי) להביא להתפטרות אולמרט, לא ''עלול''.

    הגב לתגובה זו

    • הכל בעיני המתבונן לטעם הכותב זה עשוי מכאן מובנת עמדתו (ל''ת)

      אבי, 11/01/08 21:16

      הגב לתגובה זו

      • זוהי דוגמה למכבסת מילים סמויה (ל''ת)

        קסנדרה, 12/01/08 00:12

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''הוא קיבל פטור מלקחת אחריות''

    לא מחלק פטורים, 11/01/08 19:43

    הכותבת הנכבדה העניקה לאולמרט פטור בדעת הקהל.
    לא ברור אם זו משאלת לב שלה או הטעיה מכוונת.
    ממני אולמרט לא קיבל ולא יקבל פטור.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ממשלה מחליפים בבחירות -

    יוספוס, 11/01/08 19:42

    אינני יודע מה יכתבו בדו''ח וינוגרד אבל יתכן ולמדיניות של ברק בשנת 2000 יש תרומה לתוצאות המלחמה, ברק נסוג מלבנון בצורה שהמשמעות שלה במזה''ת היא חולשה כללית, את מראות החולשה הכללית קלט ערפאת ופתח במלחמה, ממשלות ברק, ביבי ושרון הפנו פוקוס לדכוי הלחימה עם הפלשתינים שגרמו למאות הרוגים בחודש.

    ולכן אינני רואה את ברק קם ותוקף את אולמרט במיוחד לאור חלקו בעניין.

    החשש הנוסף הוא שאולמרט בלחץ הבראנזה ירוץ להסכם כניעה בכל מחיר על מנת לקבל מעמד של אתרוג.
    התקווה היא שאולמרט ידע לא להתפתות לעסקה רעה של מי שנטול בלחץ, אינני רואה את הפלשתינים מתפשרים כאשר מי שעומד מולם זקוק נואשות לאיזה נייר שגם הוא יודע שהסכוי יקוים נמוך עד אפסי.

    בכל אופן, אי אפשר ללכת לבחירות כל שנתיים, הממשלה חייבת למשול אבל עליה לקבל לגיטמציה צבורית לכל שנוי גבולות.

    לבגין היתה תמיכה מקיר לקיר בנסיגה מסיני, אסור ללכת למהלך בלתי הפיך ללא אשור הצבור ועם אחוזי תמיכה של מעדן חלב.
    לממשלה יש מספיק מה לעשות: חינוך, יום לימודים ארוך, בריאות, תחבורה (נניח רכבת תחתית בת''א ועוד), לדעתי הצבור מאס בממשלות שפונות לתחום המדיני על חשבון כל השאר כאשר הפרטנר הוא הפלשתינים שאי אפשר לסמוך על התחיבות מצידם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ממשלה מחליפים בבחירות -

    יוספוס, 11/01/08 19:42

    אינני יודע מה יכתבו בדו''ח וינוגרד אבל יתכן ולמדיניות של ברק בשנת 2000 יש תרומה לתוצאות המלחמה, ברק נסוג מלבנון בצורה שהמשמעות שלה במזה''ת היא חולשה כללית, את מראות החולשה הכללית קלט ערפאת ופתח במלחמה, ממשלות ברק, ביבי ושרון הפנו פוקוס לדכוי הלחימה עם הפלשתינים שגרמו למאות הרוגים בחודש.

    ולכן אינני רואה את ברק קם ותוקף את אולמרט במיוחד לאור חלקו בעניין.

    החשש הנוסף הוא שאולמרט בלחץ הבראנזה ירוץ להסכם כניעה בכל מחיר על מנת לקבל מעמד של אתרוג.
    התקווה היא שאולמרט ידע לא להתפתות לעסקה רעה של מי שנטול בלחץ, אינני רואה את הפלשתינים מתפשרים כאשר מי שעומד מולם זקוק נואשות לאיזה נייר שגם הוא יודע שהסכוי יקוים נמוך עד אפסי.

    בכל אופן, אי אפשר ללכת לבחירות כל שנתיים, הממשלה חייבת למשול אבל עליה לקבל לגיטמציה צבורית לכל שנוי גבולות.

    לבגין היתה תמיכה מקיר לקיר בנסיגה מסיני, אסור ללכת למהלך בלתי הפיך ללא אשור הצבור ועם אחוזי תמיכה של מעדן חלב.
    לממשלה יש מספיק מה לעשות: חינוך, יום לימודים ארוך, בריאות, תחבורה (נניח רכבת תחתית בת''א ועוד), לדעתי הצבור מאס בממשלות שפונות לתחום המדיני על חשבון כל השאר כאשר הפרטנר הוא הפלשתינים שאי אפשר לסמוך על התחיבות מצידם.

    הגב לתגובה זו

    • אוקצור יחרב העולם רק לא ביבי !

      יוסי, 11/01/08 20:51

      דמגוגיה זולה שתצדיק את השארותו של אולמרט בשם ערכי הדמוקרטיה כאשר הערכים שעליהם מבוססת הדמוקרטיה כגון אמון הצבור במנהיגיו איננה תקפה.

      הגב לתגובה זו

      • כיום: לממשלה 2 סמכויות: 1) לפתוח במלחמה, 2) לסגת משטח

        יוספוס, 12/01/08 00:41

        אתה רשאי לטעון כי מדובר בדמגוגיה וזו זכותך.

        מאידך, לפחות 15 שנים הממשלות אינן מושלות, אין להן סמכות אלא לפתוח במלחמה או ''תהליך שלום'' שזה שם קוד לגירוש של יהודים משטח.

        כל הממשלות פועלות ע''פ סטופר, ברק לדעתי היה הדוגמא הטובה ביותר, ניסיונות למצגי אינסטנט לחתימת חוזים.

        אריק שרון ביצע ''התנתקות'' מהלך שמומש בקדנציה, רבין ופרס הלכו על אוסלו תוך קדנציה. מדובר בניסיונות אינסטנט למצוא נוסחא מנצחת ולהרשם לעד בספרי ההסטוריה (לדעתי מנקודת מבט הסטורית כל שרשרת ראשי הממשלה הללו יזכרו לדראון עולם וכמחריבים מבית).

        לדעתי, הממשלות שבויות בקונספציה כי עליהן להביא ''שלום'', לא חשוב ששלום זה כלי כשם שמלחמה היא כלי, אבל לעזאזל המציאות העיקר דת ''השלום''.

        ואני שואל, מה יקרה אם יקום רוה''מ יודיע ב- day one בתפקיד כי הוא לא מבטיח שלום, אלא המשך המצב הקיים, את מרצו ישקיע בפתוח ישראל, ידאג ליום לימודים ארוך כלל ארצי לגילאי 6- 14, את התקציב ניתן למצוא דרוש רק להחליט על חשבון מה (נניח קיצוץ במנגנוני משרד החינוך) או יפעל לתחילת עבודותבעבור רכבת תחתית בת''א ובנותיה. וכ''ו.

        את הפירות של ההשקעה אנחנו נראה בעוד 15 שנה, היום הממשלות לא לוקחות החלטות ארוכות טווח דוגמאת המוביל הארצי, כל מרצן ממונף לתהליך מדיני בתוך 2-3 שנים (משך קדנציה ממוצעת).
        כשם שבראיה הסטורית אנחנו רואים בחיוב את לוי אשכול כך בעתיד רוה''מ שיבצעו מדיניות ארוכת טווח יזכרו לטובה ולא מי שחיפש איזה ''חוזה שלום- רב טקס והדר''

        לגבי ביבי, מסקנתך שגוייה, אינני בעד אולמרט ואינני נגד החלפת הממשלה.
        אך לאן ההגינות יש לומר את האמת: ממשלות צריך שימשלו 4 שנים, ראוי שממשלות תלכנה למהלכים מדיניים שכוללים ''ויתורים'' מתוך קונצנזוס רחב, ושתסתכלנה מעבר לקצה החוטם של הקדנציה.

        שבת שלום.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    מר וינוגרד,עתיד האומה בידך,נזכור את ה 33 שנפלו לשוא בלבנון,מדוע,,,? (ל''ת)

    המלאך רפאל, 11/01/08 19:39

    הגב לתגובה זו

    • למה לשוא ?

      אלון, 11/01/08 22:45

      מנהיג צריך להחליט.
      החלטות של מנהיג במצבים כאלו יכולות לעלות בחיי אדם!
      זה המצב. חיבים לקבל את זה!
      האם הוא טעה?
      או האם טעו אנשי הצבא שיעצו לו או אלה שתכננו את המבצע?
      בכל מקרה אין לי ספק ואני בטוח שלאף אחד אסור שיהיה הספק שחיי החילים היו יקרים לו לפחות כמו לכל הצועקים (חוץ ממשפחותיהם כמובן)שחושבים שחיי אדם חשובים להם יותר מלאחרים.
      להאשים אותו ולרדוף אותו כרוצח ילדים מזיק למדינה יותר מהטעויות שלו.(אם היו)
      זה יגרור מנהיגים ואנשי צבא להמנע מפעולות חיוניות כדי לו לעמוד בפני בקורת קטלנית כזו.

      הגב לתגובה זו

      • אתה אלון המקורי? פישלת הפעם.

        אמא, 12/01/08 06:26

        מדובר על מהלך ציני של אולמרט, שידע שיש שביתת נשק ורצה בכל זאת להשיג לעצמו הישג צבאי.
        הוא לא החליט ''לטובת העניין'' אלא
        לטובת עצמו. הוא פסול מכל וכל.
        זה לא דומה למפקד צבא ששולח אנשים להילחם ועושה טעות מקצועית.

        הגב לתגובה זו

      • אלון הנכבד,כשאולמרט חיפש כותרת נצחון פוליטי שלו,,ה 33 היו לשוא,,,,, (ל''ת)

        המלאך רפאל, 12/01/08 15:50

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    אולמרט, אתה יכול לרוץ,,אבל לא להסתתר מהקב''ה,,,שמחכה לך,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    המלאך מיכאל, 11/01/08 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ה'' נותן לרשע כרישעתו,,,אולמרט, הספר פתוח והיד רושמת,,אין לך סיכוי (ל''ת)

    המלאך גבריאל, 11/01/08 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שמעו השמיים והאזינו הארץ,,,אולמרט חייב לעוף הוא חוטא ומחטיא,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 11/01/08 19:30

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בוא נקווה שלטובת העם הבחירות יהיו בתוך 90 יום שנוכל להציל את המדינה

    שי, 11/01/08 19:30

    מאולמרט המסוכן שחושב רק על עצמו ורק על ההשרדות הפוליטית שלו, ואנחנו לא מעניינים אותו בכלל.
    חבל להגרר למערכת בחירות ארוכה שתבזב כספי ציבור ותבזבז את זמננו, מה גם שהתוצאה ידועה מראש.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הערכה שלי:ברק מוביל להקדמת הבחירות

    מפתיע וקורע, 11/01/08 19:29

    כולם חושבים שביבי ייקח על בטוח אם יקדימו את הבחירות. אני זוכר איך ניצחנו אותו פעם קודמת ובטוח שברק יכול לנצח שוב ולהוביל להסכם שלום בתוך כמה שנים.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי זה קשקוש דבילי (ל''ת)

      אלון, 11/01/08 22:47

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עוד אין מיליון תגובות כתומות? (ל''ת)

    מה קרה?, 11/01/08 19:23

    הגב לתגובה זו

    • היהודים שומרים שבת הערב רב מזנב בהם (ל''ת)

      עמלקון, 12/01/08 20:42

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לפני הבחירות הגנב אולמרט יושב בכלא . (ל''ת)

    רפי, 11/01/08 19:22

    הגב לתגובה זו

    • נאיביות

      ארי, 12/01/08 08:21

      אתה צופה בעתיד שמישהו מהמועמדים למשפט יגיע לכך ? תסמוך על מזוז ! בינתיים, צחי הנגבי, שר האוצר לשעבר, ההוא מש''ס ועוד ועוד יכולים להמשיך ולצחוק כל הדרך אל הבנק. אולמרט עוד ימות מזקנה ושיבה לפני שיושיבו אותו מאחורי סורג ובריח. הלוואי ואתבדה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני מתבישת

    לי, 11/01/08 19:15

    בראש ממשלה שמכריז ששום דבר לא יזיז אותו מכסאו...ומברק וליבני שמפחדים על ''מקום עבודתם'' ..ואני עצובה ומבוהלת מכל התרחישים האפשרים..אם אולמרט ישאר..זה יהיה נורא..אם ברק יעלה ..זה יהיה לא פחות מחריד..ואם ביבי יעלה..אוי ואבוי לנו..אז אין לנו מנהיג מלבד כמה אפסונים עלובים בריח נפטלין

    הגב לתגובה זו

    • תגובה 6 נכונה כל מילה סלע (ל''ת)

      שושפרי, 11/01/08 22:53

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני מתבישת

    לי, 11/01/08 19:15

    בראש ממשלה שמכריז ששום דבר לא יזיז אותו מכסאו...ומברק וליבני שמפחדים על ''מקום עבודתם'' ..ואני עצובה ומבוהלת מכל התרחישים האפשרים..אם אולמרט ישאר..זה יהיה נורא..אם ברק יעלה ..זה יהיה לא פחות מחריד..ואם ביבי יעלה..אוי ואבוי לנו..אז אין לנו מנהיג מלבד כמה אפסונים עלובים בריח נפטלין

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כתבה טובה וניתוחים מעולים אלא שמשהו אחד חסר

    גל, 11/01/08 19:10

    והוא לאחר ועדת וינוגרד שאולמרט עצמו מינה ואי הכרזה על בחירות והשארות המצב בצורה דומה למה שהוא היום כפי שזה נראה כרגע, על אולמרט בהמשך לצלוח גם מסקנות ביחד לחשדות של לא מעט פרשיות מהזוית המשפטית. דבר אחד טוב אפשר להגיד עליו, הוא שורד היטב ועומד בלחצים. הביטוי אינו לחיץ ואינו סחיט שטבע ברק בעבר מתאים מאוד להווה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גם ככה אולמרט לא הכי בריא - שילך ובריא לו בבית (ל''ת)

    להבריא, 11/01/08 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    התרחיש הכי טוב למדינה שביבי יהיה ראש הממשלה (ל''ת)

    ואולמרט ילך, 11/01/08 19:00

    הגב לתגובה זו

    • התרחיש היותר טוב למדינה שנתניהו יעוף לנו מהעניים (ל''ת)

      חו''ח רק לא ביבי, 12/01/08 14:13

      הגב לתגובה זו

      • כל מה שביבי אמר צדק בדבריו - ומה שביבי עשה מילא את הקופה הריקה

        שהשאירו, 12/01/08 16:04

        אבל שצועקים לו לדגל תמיד הוא שם
        תמיד מגן על המדינה. וזאת יאמר לזכותו ואף לא אחד יקח ממנו את הנסיון והאמת שהוא אומר לעם בפנים.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    אם יהיו בחירות יהיה מהפך רציני - ונתניהו יסחוף את הרוב (ל''ת)

    בגדול, 11/01/08 18:54

    הגב לתגובה זו

    • כן?! אותו ביבי שהמציא מיסים חדשים ונכנס לכיסנו?

      השכבות החלשות, 12/01/08 14:43

      מעבר לזה שהוא לא מתאים לחלוטין מבחינה מדינית-צבאית להיות ראש ממשלה.
      לא שברק מתאים: מגלומן, יהיר ולא מקשיב לאחרים.
      וכמובן אולמרט צריך לעוף על כל הפאשלות שלו.
      לסיכום: כולם נבלות (כמו שאבא שלי אומר). :-)

      הגב לתגובה זו

      • ומה קרה מאז שביבי מילא את הקופה הריקה - העניים התעשרו

        בחלום בלילה, 12/01/08 16:01

        פחות כותבים עליהם כי הם נותרו עניים ואין חדש תחת השמש. ומי מרוקן שוב את הקופה שביבי מילא אלה שיושבים עכשו בממשלה.
        מה שוח זה תמיד ללכלך על ביבי הכי קל והכי פשוט.

        הגב לתגובה זו