• 101.

    לא הייתי רוצה לראות את בן גוריון אוחז בשום הגה

    יוסי, 25/01/08 09:17

    אם הוא אכן היה אוחז, סביר להניח שלא היה יוצא לך לכתוב גם בעתון (שהיה ממסדי) וגם נגיד, בבלוג אישי...

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    צודק, גדי

    אוהד, 14/01/08 21:53

    צודק 100%. יפה מאוד גדי. ושכל ההיסטרים, גם מימין וגם משמאל, יירגעו. ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כל עוד הוא בעיקר מרצה את השמאלנים ומיישם את מדיניותם הם ישמרו על המ

    ג'ינג'י, 13/01/08 13:57

    המושחת כאתרוג, זה ביזיון לאתרוג שמשווים את המושחת אליו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אולמרט מחוייב לשלום ומסוגל לבצע. בכך הוא עדיף על כולם.............. (ל''ת)

    השלום בוא יבוא, 13/01/08 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    גם העיתונות בארה''ב מציינים שנתניהו דמגוג ולא אמין.

    benzi. a, 12/01/08 20:37

    וגם בממשל האמריקאי לא סופרים אותו ממטר.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    זו לא פעם ראשונה שאני אומר,שגדי,משכמו ומעלה וסהדי בגוגל.

    יגאל כהן, 12/01/08 18:04

    כפתור ופרח,כפתור ופרח.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    עדיף את אולמרט מאשר נתניהו המסוכן למדינה.

    הקול הצף., 12/01/08 17:55

    מי שמביא אותי לידי החלטה לתמוך ולהצביע עבור אולמרט. זה נתניהו ומפלגתו הרקובה. נתניהו הוא אכן אסון לאומי .

    הגב לתגובה זו

    • מי הציל את קופת המדינה - ביבי - מי רץ ראשון שקוראים לדגל (ל''ת)

      ביבי, 12/01/08 19:13

      הגב לתגובה זו

      • ביבי לא הציל את קופת המדינה ולא את הכלכלה !

        benzi. a, 12/01/08 20:35

        קופת המדינה ניצלה וכן הכלכלה הישראלית בזכות ההתנקות שיזם אריק שרון. שערי אירופה ואמריקה נפתחה בפני מדינת ישראל.
        ביבי הביא את רף העוני לנתונים זוועתיים ולמרבה האירוניה דווקה קורבנות הכלכלה שלו הם התומכים הנלהבים שלו. וזה מי תוך בורותם הרבא.
        והביבי הזה ? תמיד נוהג להתהדר בנוצות לו שלו.

        הגב לתגובה זו

    • שוטה,נחש מה הצמיחה הממוצעת בכל העולם?

      יגאל כהן, 14/01/08 17:20

      איך ידעת ביבון, 5%.
      זו הצמיחה הממוצעת בכל העולם וזו הצמיחה שלני.
      הממוצע העולמי.
      מה אתה אומר ביבון,כל העולם צמח בזכות השוטה מתעלת בלאומילך?
      ואם כבר,אז אני כועס על הקרוק שלך.
      למה לסינים ''סידר'' 12% ולנו רק 5%?
      ונביילה,סידר לתורקים,לירדנים ולמצרים,
      ולכל רפובליקות הבננות,יותר צמיחה מאשר לנו.
      תגיד לרוכל הנוכל שלך,שזה לא פייר.
      שוטה,משטה בכם,שוטים.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    ''נראה שהשפיות שבה''...

    אליס, 12/01/08 17:37

    סוס מצליחה התקשורת להבין ששגיאותיו של אולמרט נבעו בעקר ובפרט מאי הכרת החונטה הבטחונית ש''מנפקת'' אינפורמציה ודיס אינפורמציה,ומרצון של קבוצות אנטרסים ליצור כאוס שיביאו להחלפת השלטון, ולמי זה''משתלם''?, לבעלי ההון שקובעים ממילא את האג'נדה הכלכלית ולהשתלט על מה שנשאר מנכסי המדינה,לחונטה הבטחונית שהמדינה לגביה היא אסטרומנט, למערכת המשפטית, ''מסדר הנהליזם'', שמישהו כמו פרידמן מבין עד כמה הרחיקה זו לכת., או המפד''ל וגרורותיו הימין הפנטי, שהסכם כל שהוא כולל החזרת השטחים תמחוק אותם סו''ס מהמפה הפוליטית!ומיהם ה''אלטרנטיבות'', נתניהו הכושל ששגיאותיו עלו לנו ביוקר, או ברק הכושל הן כרמטכ''ל, כשר בטחון וכרוה''מ, חווינו על בשרינו את הקטסטרופות של השניים.לפי כך, עדיף אולמרט שלמד מהר ומתהל ומנהל היטב את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    חמור מאוד שאדם לוקח החלטות,וכשלא נוח לו, מתכחש לאלו שביצעו אותם.

    לא ''כתום'', 11/01/08 15:18

    מה כבר יכול להיות יותר חמור. . או שהציניות והשקר כבר חלק מההתנהלות. יש עוד שיכולים להיות בראש הפירמידה, מוכשרים וחכמים וישרים. אם המערכת תהיה יותר נקייה הם יכנסו לתוכה. לא רק ביבי וברק. לא אלמן ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • ועוד איזה אלמן ישראל - מי נראה לך שילך היום לפוליטיקה - הכרישים

      ההייטק, 12/01/08 17:11

      מה מעניין אותם פוליטיקה. הדור הזה זה לא הדור הקודם תתעורר. אתה נאיבי. ולכן באין ברירה עדיף ביבי מכל תחלואות החיים שקיימים.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    שהכתב הנבוב ישים את העגילים בת'

    Avi Ecuador, 10/01/08 20:16

    אולי יפליץ לנו פחות שטויות

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ורצעת את אוזנו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עבד אולמרט, 10/01/08 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    כתב נבוב מטעם ומדעת

    אמנון מעבי, 10/01/08 18:28

    אני לפי התמונה רואה שעיניך בראשך, אך חוששני שהוא נבוב.
    זכרונך קצר ואולמרט שלדעתך לא נקי מטעויות אך עדיף על אחרים; כנראה שאינך מבין אלו טעויות הוא עשה.
    מי שאינו מסוגל לחנך את בניו לשרת את ארצם לא ראוי להיות ש.ג. ואתה ''חולם'' על שלום והוא אבא של עריקים ישלח בפקודתו חיילים למלחמה הבאה שיותר קרובה מהשלום לו אתה מייחל.
    ראה ערך הפעולה שלאחר הפסקת האש במלחמה האחרונה למען הרייטינג.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    טאוב, קרא את מוסף הארץ מחר ו...

    ד''ר אביבה כהן, 10/01/08 17:42

    קרא את מוסף הארץ מחר - ולמד מי זה אולמרט.
    33 הרוגים ב-60 שעות! תוצאה של ספין אחד מבית מדרשו את אולמרט שלך...

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מסכים לחלוטין

    דניאל, 10/01/08 17:41

    קשה לי עצמי להאמין אבל אני מסכים לגמרי.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אסופת פגומים-צריך טריים בעלי יושרה (ל''ת)

    שלום ולא להתראו, 10/01/08 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יפה . אולמרט מתאים את עצמו לתפיסת עולמם של טאוב וג'ומס.

    א ב יחיאל, 10/01/08 17:20

    אולמרט הבין שלא די בהחלפת דיסקט.
    אולמרט הבין שאפשר להסתדר בלי ספק כוח , זכרון גדול ומהיר ומעבד חזק.

    מבחינה זאת , ראוי אולמרט למשול ואף להקרא ''איש רוח'' ממש כבתו ו''איש אמיץ ללא חת '' כבנו...

    ושנו חז''ל ואמרו כבר שאין לו לאדם גאווה גדולה מזאת שבניו ובנותיו משמשים לו כמורי דרך...

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כל הכבוד לדודה עדה ולדוד סם. (ל''ת)

    עופר ה., 10/01/08 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    נו בחייאת זה מנהיג זה ?

    נמאס לחזור כמו, 10/01/08 17:12

    אז ככה
    מנהיג צריך שיהיה לו חזון וראיה למרחק
    אולמרט היקר תמך בהתנתקות ונתן לחמאס מדינה על מגש של כסף.
    לאחר ה''הצלחה הגדולה '' הוא בא עם תוכנית ההתכנסות כדי לתת לחמאס בסיס נוסף.
    בזמנו נחטפו 3 חיילים אחד לעזה שעד היום לא יודעים מה איתו ו 2 ללבנון שכנראה אף פעם לא נדע מה קרה להם
    בעבות כך שלח את חיילי צהל בניהול פחדני של מלחמה לשוטט 33 יום על אדמת לבנון ללא מטרה מוגדרת תוך הזנחת תושבי הצפון לחסדי החיזבאללה.
    לאחר מכן החליט שיש פרטנר וכבר לא צריך התכנסות
    הוא משחרר סידרתי של מחבלים למרות שהצהיר שלא ישחרר אף אסיר עד שישוחרר גלעד שליט ולא יהיה דיאלוג עם הפלסטינים
    הוא מחמש את הפתח בניגוד להמלצות השב''כ וצהל . למרות שאותם שוטרים רוצחים אזרחים לאחר מכן
    הוא מוכן למסור שכונות בירושליים לפלסטינים כדי שתושבי השכונות היהודיות יפתחו את התריס ויראו קני רובים.
    הוא מזניח את תושבי שדרות למרות שהבטיחו כי אחרי ההתנתקות לא יעברו על ירי קסאמים על סדר היום
    הוא משקר ממנה מקורבים נותן שוחד ואתנן פוליטי. מזכירתו האישית מקומבנת עם חצי מפלגה ויש לו שרת חוץ ושר ביטחון שבכלל חושבים שהוא לא מתאים לתפקיד
    אז תקחו את האולמרט שלכם כי אתם מגיעילים אותנו בדיוק כמוהו

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אולמרט טוב יותר מצרעת , וגם זה בספק. (ל''ת)

    עליזה, 10/01/08 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    טאוב זכאי לדעתו, אבל מגעיל לראות את הטוקבקיסטים בשכר של אולמרט

    נ, 10/01/08 16:41

    אחד מ33 ההרוגים האלו היה אדם יקר לי מאד. המהלך הזה לא הזיז דבר באו''ם ולא שנה מלה אחת בהחלטה שהתקבלה.

    לראות כאן אנשים שמקבלים כסף בשביל לשקר למען אולמרט, מחליא ומבזה את החללים. אני לא מצפה מאנשים פרסום ויח''צ למצפון, אבל אם יש ביניכם מישהו ישר, תחשוב על מה שאתה עושה בשביל הפרנסה שלך.

    הגב לתגובה זו

    • המהלך נועד להבטיח שההחלטה באו''ם תהיה כפי שהיתה לבסוף

      במשך כמה ימים, 10/01/08 20:56

      ולהגיע לעמדה של יתרון יותר ברור עד כניסת הפסקת האש לתוקף.
      עשו את זה בכל מלחמה.
      טווח מוצלח של חיזבאללה קרה, כמו שיכול לקרוה במלחמות.

      מהמנטרה של טוקבקים בשכר על מה שלא נראה לך,אפשר לרדת. מיצה את עצמו מזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    ואת השחיתויות שכחת?

    יובלית, 10/01/08 16:34

    מה עם השחיתויות? האם ראוי שיכהן כראש ממשלה שכל חייו הינם תחמון אחד גדול?

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בקיצור, גדי, אתה אומר

    אולמרט הביתה, 10/01/08 16:28

    שכל מי שרוצה למסור שטחים הוא מתאים

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כמה אולמרט שילם לך ?????? (ל''ת)

    עוזי ירדן, 10/01/08 16:19

    הגב לתגובה זו

    • וואוווו . איזה תגובת מחץ (ל''ת)

      מאוד מרשים, 10/01/08 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ביבי אחד לבד נגד כל השמאל והתקשורת !!

    תלוי בנו, 10/01/08 16:19

    הוא ינצח מול כולם?
    תלוי בנו הבוחרים

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לגב טאוב נתניהו שם את אולמרט בכיס הקטן בכל תחום אין להשוות בכלל (ל''ת)

    ערן, 10/01/08 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מר טאוב, תגובה עניינית ושקולה כזו לא שמעתי מזה זמן רב. יישר כוח

    אדי בנדיט, 10/01/08 15:56

    הכי קל זה להצטרף להמון ולאספסוף הזועם ולעשות לינץ'. יותר קשה זה לעצור רגע, לחשוב בהיגיון ולנתח בצורה קרה את הדברים. אינני חסיד של אולמרט וקדימה ואין ספק כי אולמרט דמות שנויה במחלוקת וכך גם קדימה.אבל.... בתור ראש ממשלה, הוא מתפקד לגמרי לא רע בתוך אווירה ציבורית עויינת, עיתונות המסיתה נגדו על ימין ועל שמאל כך שכל פרשן זב חוטם מרשה לעצמו להשתלח בו. מדוע להחליף את אולמרט? את מי נקבל? את ביבי? את ברק? שניהם כבר היו ראשי ממשלה וראינו מה הם שווים. נכון שאולמרט עשה טעויות במלחמת לבנון אבל שוכחים שבכל מלחמות ישראל, כולל בנצחונות הגדולים והמפוארים ביותר שלנו היו פשלות איומות שעלו בעשרות אלפי הרוגים. מנהיגים רבים פישלו במלחמות וחזרו לאחר מכן להנהגת המדינה. תנו לאולמרט קצת קרדיט על מה שהוא כן עושה טוב!

    הגב לתגובה זו

    • מה לעשות,בנדיט,אבל אולמרט גרוע משלושת קודמיו,ועליו ללכת לפני שימיט

      שלמה, 10/01/08 16:45

      אסון נוסף. זה לא שאני מתלהב מארבעת קודמיו שכל אחד מהם גרם נזק משלו (במיוחד רבין, שהביא למלחמת אוסלו על 1500 הרוגיה היהודים)

      הגב לתגובה זו

    • כרגיל-התנשאות שמאלנית חסרת קבלות

      יהירות מזוייפת, 10/01/08 17:01

      לערבים יש ביטוי יפה שמשמעותו ''יהירות מזוייפת'', את הביטוי הזה הם המציאו לאחר במשך שנים ארוכות-בראשית המאה הקודמת, הם היו נתינים של הקולוניאליזם האירופאי.

      ברגע שהבינו שכוחם של המעצמות הללו התפוגג, אבל מצד שני-הרצון שלהם להכתיב כללי משחק לעולם והביטחון העצמי שלהן נותר, ולכן כינו זאת הערבים ''יהירות מזוייפת''.

      זה נכון מאוד לגבי השמאל הישראלי שאתה מייצג בכתיבתך: המציאות הוכיחה פעם אחר פעם ששום דבר ושום ניתוח מציאות של השמאל לא תופס בפועל. השמאלנות היא תפיסה גלותית, היא אינה מותאמת לעם ובוודאי שלא לעם ריבוני, היא צעירה בשנים בכל העולם ובשל הסתירה העזה שלה עם המציאות כזאת תישאר, השאלה מה המחיר שכולנו נשלם.

      למרות שמבחינת עובדות אתם נמצאים בנחיתות בולטת זה לא פגע במאום בביטחון העצמי המופרז שלכם, בשחצנות חסרת הקבלות הבסיס וההצדקה שלכם (ולכן, רק מרתיחה ולא יותר-אם זו המטרה, השגתם אותה) ובחוצפה שלכם לחזור פעם אחר פעם למשפט ''לנתח את הדברים בהיגיון קר'' משמע כל שמאלן הוא מינימום מתמטיקאי ברמה של ניוטון.

      אני לא יודע למה אתם ממשיכים בכך-אבל יש לי הרגשה שהמניעים שלכם לא טהורים עוד יותר מכפי שנדמה.

      הגב לתגובה זו

    • רק בדבר אחד אני מסכים ...

      ד''ר ארוין, 10/01/08 17:12

      שביבי וברק אינם טובים מאולמרט, בשום דבר.

      אבל לדבר על טוב וטוב יותר אצל השלישיה הזו - זה פשוט לא שייך, מנותק מהמציאות.

      טוב ניתן למצוא במקום שיש בו אידיאלים, יושרה, נאמנות, צניעות, בנייה, אהבה, תמיכה, התקדמות, מסירות נפש עבור שולחיך, גאוות יחידה, עמידה על עקרונות אמיתיים, וכו'

      אבל אצל מי שכל ההיפך מזה נמצא בראש מעייניהם - לא שייך, פשוט לא שייך לדבר על טוב ועל טוב יותר.

      נ.ב. אל תגידו 'אין' ! 'יש', הביאו את האיש המתאים !

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אולמרט ודירוג האשראי

    מרצה שובתת, 10/01/08 15:55

    אולמרט בגד בתושבים, בתושבי הצפון, כי דירוג האשראי חשוב לו יותר. האם זה ראש הממשלה הראוי בעיניך, מר טאוב?

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    זה פשוט נכון. אלוהים ישמור אותנו מברק ונתניהו

    שמלאנית חושלוקי, 10/01/08 15:47

    אולמרט יכול לקבל ציון בסדר גמור וזה הרבה יותר ממה שאפשר להגיד על הרבה ראשי ממשלה אחרים שעברו פה.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הכשלים של אולמרט. תקראו ותחליטו.

    אליעד, 10/01/08 15:44

    - ניהול כושל של מלחמת לבנון השניה
    - מינוי עמיר פרץ לשר בטחון
    - מינוי הירשזון לשר אוצר
    - מינוי רמון לממלא מקומו מיד לאחר שהורשע בפלילים
    - הידרדרות במצב החינוך, הכוללת:
    - שביתת מורים מתמשכת ללא התערבותו
    - שביתת מרצים מתמשכת ללא התערבותו
    - היעדר הגנה על שדרות: הימנעות מפעולה אקטיבית וחוסר רצון לממן מיגון, ובינתיים עיר ישראלית מופגזת
    - פרשיות שחיתות רבות ותקיפת המנסים לחושפן דוגמת מבקר המדינה והחשב הכללי באוצר
    - 3 חיילים ישראלים נחטפים בזמן כהונתו (נושא באחריות כוללת)
    -כישלון בשיקום מפוני גוש קטיף

    לעומת זאת אני חייב לציין לטובה את הקצאת הסכומים,מינוי ועדת חקירה והעלאת הנושא של ניצולי השואה, שבוצעה אמנם לאו דוקא ישירות על ידו(תקשורת,סיעת הגמלאים) אך יש לו אחריות כוללת גם לכך.

    כמובן שזו טיפה בים ובמאזן אמיתי ברור שהאיש חייב ללכת הביתה, ולא הוגן לזרות חול בעיני הציבור ולהשוותו לביבי וברק.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מסכימה! אולמרט עדיף בהרבה...

    nili, 10/01/08 15:11

    ביבי הוא מנותק וחי בבועת האלפיון העליון ובהזיות שהוא רוקם לעצמו.
    ברק מנותק ואף הוא חי בבועה ''ביטחונית'' באלפיון העליון.
    אולמרט לפחות משתדל ומתייעל כל העת!
    אולמרט נועד להיות ראש ממשלה, זה תפקיד שמתאים לו יותר מכל אחד ויותר מכל דבר אחר. הוא שפוי והוא ראוי!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הכותב מתעלם מגורם מרכזי:

    חומי, 10/01/08 15:08

    אולמרט כזה מכוער, שטל בורשטיין נראה לידו כמו אנתוני פארקר, והפלולה של ברק נראית לידו כמו עין אמצעית

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    טמבל צריך להחליף את כולם ולא לבחור ברע במיעוטו.... 33 חיילים שלח למ

    צחי, 10/01/08 14:59

    למוות כשידע שתיהיה כבר הפסקת אש

    הגב לתגובה זו

    • לצחי ''החכם'' (שחוזר על הדברים רק בשמות אחרים)

      ירום, 10/01/08 17:14

      במקום לשלוח ולהפריח בחלל ססמאות ריקות מתוכן, תיתן שם אחד של מי שכן ינהיג את העם. לא חוכמה רק לתקוף, לשנוא, לקלל ולגדף, ולומר שכולם גרועים. תן שמות, צחי יקר, שמות (ותראה איך אני בקלות כותש כל שם שתעלה. קל מאוד לכתוש, ולחתוך, כידוע).

      הגב לתגובה זו

      • לירום הטוקבקיסט של אולמרט שלום

        בדעת מיעוט, 10/01/08 17:41

        בנימין נתניהו-מספיק טוב?

        אגב ירום, אלו שמתנגדים לאלומרט לא צריכים להיעזר בתככים ושקרים כדי לשרוד או כדי ליצור רושם של רוב.

        הגב לתגובה זו

        • אתה טוקבקיסט בשכר של ביבי

          כמה שילם לך, 10/01/08 21:00

          למה הוא בשכר ואתה לא?
          מעניין למה הימנים כל כך מאוהבים בשטות הזאת

          הגב לתגובה זו

      • אני! (ל''ת)

        צחי, 10/01/08 23:59

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    אני באותה דיעה. אולמרט עדיף

    שושפרי, 10/01/08 14:32

    אני נגד נתניהו . הוא אינו מנהיג
    ראוי. אפילו אביו אמר שאינו מתאים להיות ראש ממשלה .
    ברק עדיף על נתניהו

    הגב לתגובה זו

    • שושפרי,,,לאולמרט שלך היה הסכם הפסקת אש,,ו 33 חיילים נפלו לשוא, למה? (ל''ת)

      אני טירון, 10/01/08 15:44

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    גדי טאוב השתגעת,אתה תומך באולמרט,זה ששלח 33 חיילים למות בלבנון לשוא (ל''ת)

    נקיסט מיל., 10/01/08 14:13

    הגב לתגובה זו

    • הגזמת לגמרי בתגובה שלך. תתבייש

      קול הצדק, 10/01/08 14:41

      גם אני איש מילואים וגם אני נלחמתי בעבר. לבוא ולהטיח באולמרט, או בכל מקבל החלטות אחר, שהוא שלח מישהו אל מותו זו אמירה מקוממת וחמורה. אני יכול להסכים עם הפניית טענות על שיקול דעת מוטעה, ליקוי מאורות, חוסר ניסיון, אפילו טפשות (שאני אגב לא מסכים עם זה) - אבל לבוא ולומר ששלח אל מותם - זו שטות, איוולת ורעות רוח. למה טענות כאלו לא נשמעו כלפי שרון ובגין במלחמת לבנון הראשונה (250 הרוגים בתוך כשבועיים)? כנגד לוי אשכול, דיין ורבין (כ- 750 הרוגים במלחמת ששת הימים תוך 6 ימים!). כנגד גולדה, דיין ודדו (עלו טענות על היעדר מוכנות, אך לא שהם שלחו חיילים אל מותם). אין ספק - אתה מונע ממניעים פוליטיים צרים בלבד.

      הגב לתגובה זו

      • ''קול הצדק''-איפה ''לחמת'' בדיוק?

        כל האמת, 10/01/08 15:01

        לי נשמע שאם נברר מהיכן בדיוק הגיעה תגובתך, נמצא ממצאים מעניינים, כמה אפשרויות הן: סניף קדימה, לשכת רוה''מ, משרד יועצי תקשורת וכ''ו.

        הגב לתגובה זו

        • מי שמדבר (ל''ת)

          שפוט של הביבי, 10/01/08 15:43

          הגב לתגובה זו

        • בוא ואספר לך בדיוק

          קול הצדק, 10/01/08 17:00

          אני אומנם הייתי רק חייל, לא קצין, אבל חייל חי''ר. לפחות אל תזלזל סתם כך. רוצה גזרות? בבקשה: גזרה מערבית בלבנון, ציר החוף, בתור, עד בואכה צדיון ובעיקר בכפרים השיעים הקשים אל חרייאב ואל עזררייה (בין צור לצידון). גזרה מערבית: מימס, חצביה. שטחים: בכל המקומות (ידי יאיר, מחנה עופר, נוריה בעזה, כפר דרום (מצידו המערבי של הכביש), ציר החוף בעזה, פלוגת החוף חאן -יונס (אזור החטיבה) ועוד ועוד). ואתה? כמו שאר המתלהמים של ביבי? אנשי שלומו שרבים מהם מעולם לא ראו מדי ב'? אגב, בחומת מגן היינו בדרום הר חברון חודש ימים.

          הגב לתגובה זו

          • אולמרט שירת ככתב צבאי במשך חדשיים

            מצטער, 10/01/08 17:44

            קול ה''צדק'' אני פשוט לא מאמין לך, לדעתי אתה מקבל משכורת על מה שאתה כותב כאן.

            מבחינתי מי שתומך בשקרן, במושחת, במי שחי על ספינים פוליטיים ויועצי תקשורת הוא בסיכוי גבוהה מדי שקרן, אולי טיפש-זאת גם אופציה.

            שנאמר, מי שיושן עם כלבים שלא יתפלא אם יתעורר עם פשפשים.

            ביבי ואנשי שלומו, כולם קרביים-חסוך ממני את הקשקושציה.

            הגב לתגובה זו

      • מר קול ''הצדק'',לאט לך,,אכן אולמרט שלח אותם לקרב לתפוס כותרת נצחון,,, (ל''ת)

        וזה מות לשוא,,, 10/01/08 15:27

        הגב לתגובה זו

      • אכן מר ''קול הצדק'' אולמרט אשם באחריות פושעת,לא נשכח 33 שנפלו לשוא,,, (ל''ת)

        גם אני קרבי, 10/01/08 15:30

        הגב לתגובה זו

      • קול הצדק,,,הכונה של 68 ברורה,היתה הפסקת אש ,אז מדוע הם נשלחו לקרב?? (ל''ת)

        סרן מיל., 10/01/08 15:36

        הגב לתגובה זו

        • באותה מידה אתה יכול לשאול...

          קול הצדק, 10/01/08 17:10

          את השאלה הזו על כל קרב ועל כל מלחמה. עובדה שהצבא היה בעד המהלך, האלוף במיל' יוסי פלד (איש ליכוד ידוע) היה בעד, האלוף במיל' עמרם מצנע (איש תנועת העבודה ידוע) היה בעד. גם דן שומרון ונסופים היו בעד (מנגד, גיורא איילנד היה נגד, אני יודע). אם תשאל את הלוחם ''הגדול ביותר שידעה המדינה'', מאיר הר ציון, הוא בכלל לא מבין למה מפחדים שחיילים נהרגים, וכי המטרה, לתפוס עוד יעד או עוד מוצב, מקדשת את כל האמצעים. היו הרבה מחשבות ותפיסות. התפיסה שהכריעה לבסוף היתה, שמלחמות צריך להכריע ואם לא, אז להגיע לכמה שיותר יעדים אסטרטגיים. לתפיסת הצבא, זה היה יעד. אני בכלל חולק על כך שנכנסו כוחות רגליים לפני שנתנה התראה רשמית של 48 שעות לכל תושבי הדרום לסגת, ולאחר שחיל האוויר והתותחנים שטחו את כל הכפרים, אבל לצערי גם דעתי לא נשמעה. אני בכלל נגד הרמטכ''לים, שרי הבטחון, וראשי הממשלה מאז שנות ה- 80, שלא שקדו על פיתוח מערכת יעילה להתמודדות עם הקטיושות, לא דאגו לשדרוג כוחות החי''ר, למילוי הימ''חים, ולא התקינו בכל הטנקים מערכות אקטיביות להתמודדות יעילה עם טילי נ''ט. רואה, גם אני נגד הרבה דברים. אבל מכאן ועד האמירה ''לשלוח 33 חיילים אל מותם'', המרחק רב, והוא נאמר מתוך רוע לשמו (אלא אם כן, האיש עצמו איבד חבר או קרוב משפחה. אבל את זה הוא לא אמר). אגב, היחיד בהיסטוריה היהודית כנראה ששלח חייל אל מותו, היה דוד המלך. ולמרות לו, אנשים רבים בעם הזה סוגדים לדמותו הרצחנית.

          הגב לתגובה זו

      • קול ''הצדק'' של אולמרט,לשלוח חיילים לקרב בהפסקת אש עבור כותרת נצחון? (ל''ת)

        הפלמחניק הכועס, 10/01/08 16:03

        הגב לתגובה זו

      • בגין ז''ל התפטר על אבדן חיילים במלחמה,,שגם אולמרט יתפטר,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

        צנחן ותיק, 10/01/08 16:09

        הגב לתגובה זו

        • בגין לא ''לקח אחריות'' (ל''ת)

          הוא נשבר!, 10/01/08 17:06

          הגב לתגובה זו

    • לא שלחו למוות אף אחד.יצרו מצב שההחלטה במועצת הבטחון, שהתנדנדה (!)

      תנחת על, 10/01/08 15:39

      ונסיון להגיע לעמדה המיטבית לפני הפסקת האש (מה שמנסים לעשות בכל מלחמה).
      בנוסף-טווח מוצלח של חיזבאללה (ואם תרצה בעייה צבאית של טנקים כמילכוד).

      אני מניח שאצל ביבי אף טיל לא יעיז לחדור לטנק..

      הגב לתגובה זו

    • ואיפה ברק ונתניהו היו אז? עשו למען עצמם אל תשכח

      בעד, 10/01/08 15:48

      ושמו פס על כולנו אל תשכח

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    אם לא אולמרט,מי צריך לשלם על פשע מות 33 חיילים לשוא בלבנון,,,,,,,,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 10/01/08 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הפחד הקמאי מנתניהו בשמאל הוא דבר שאיזה ד''ר צריך לעשות עליו מחקר

    עמי, 10/01/08 13:49

    מול כל טענה נגד אולמרט יש לשמאל את תשובת האימים: מה אתה רוצה שנתניהו יעלה לשלטון?! הצילו!!!!!

    איזה ד''ר צריך לעשות מחקר למה האיש הזה מעורר כל כך הרבה שנאה בשמאל. נראה שאת בובת הוודו הקודמת שלו, אריק שרון מימ מלחמת לבנון, השמאל החליף בבובה חדשה להטיל עליה את כל שנאתו: נתניהו. משונה.

    אני לא חסיד גדול של נתניהו (אני חושש , שכמו שרון, גם הוא ישבור שמאלה על מנת להינצל מזעמה של האליטה השמאלנית). אבל אם הוא מעורר כל כך הרבה שנאה בקרב האנשים ''שחושבים נכון'', אז אולי בכל זאת הוא בסדר...

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה

      ארז פינקר, 10/01/08 14:20

      בדיוק רציתי לכתוב שהפחד הקמאי הזה מזכיר במאפיינים הפתולוגיים שלו את האנטישמיות. אם חושבים על זה, גם המהות די דומה, מכיוון ששנאת ביבי נובעת לא מעט מזה שהוא ''טוב ליהודים''.

      הגב לתגובה זו

      • ההסבר: ביבי חשף את פרצופם של השמאלנים כשקבע ששכחו להיות יהודים

        זאב, 10/01/08 14:31

        ביבי חשף את פרצופם של השמאלנים כשקבע ששכחו להיות יהודים בכך שהעבירו את האחריות לבטחוננו על הפלסטינים כך הם לא מוכנים לסלוח

        הגב לתגובה זו

        • הסבר הרבה יותר פשוט: הוא באמת יכול

          זהו, 10/01/08 15:05

          ביבי באמת מתאים להנהגה, הוא לא מושחת כמו ששרון היה ולכן קשה יותר לגרור אותו למהלכים שפוגעים בישראל אבל מתאימים לאג'נדה המשאלנית שביטחון ישראל מעניין אותה כקליפת השום והשנאה להתיישבות וליהדות מעבירה אותה על דעתה הצרה.

          ביבי גם מוכשר יותר , חכם יותר, רהוט יותר ומנוסה יותר מכל מנהיג אפשרי בשמאל-להוציא פרס שעולה על ביבי בתחומים מסויימים (יחסי חוץ) ונופל ממנו באחרים (כלכלה)-אבל פרס נוטה לריחופים קשים והוא גם מבוגר כבר.

          ביבי גם יודע מעולה איך התקשורת עובדת, מי הם מוקדי הכוח וכיצד הם משמרים את שליטתם-וזה לא מוצא חן בעיניו, בעיניהם זה מפחיד.

          ביבי הוא בעיני השמאל תקוותו האמיתית של המחנה הלאומי-וזה מפחיד אותם.

          הגב לתגובה זו

    • לא כדי ''להינצל מזעמה של האליטה השמאלנית''

      מיצי, 10/01/08 15:12

      אלא כי זה האיש, זה אופיו והוא יודע בדיוק מה לומר כדי לקבל את הפתק שלכם בבחירות. ואתם מצדכם תמשיכו פעם אחר פעם ליפול בקסמו כנערה מאוהבת.

      ואז תתאכזבו, שוב.
      כמו שתתאכזבו מכל מנהיג ימין שיזרים לאוזניכם מניפסטים פטריוטיים לעילא לפני הבחירות ויתחיל לדבר שמאלנית שוטפת כשיגיע לשלטון.
      פשוט לרחם עליכם.

      הגב לתגובה זו

      • מיצי, אתם השמאלנים לא מחוברים

        למציאות, 10/01/08 17:04

        לא נורא-נסלח לך. את ביבי הפילה התקשורת, ביבי עלה בניגוד לרצון התקשורת ולמרות מאמציה ולכן השנאה.

        הוא לא איכזב וכנראה היה ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לנו מאז שמיר. מה הביא רבין? שום דבר, רק הסכם מדמם. מה הביא שרון? קאסמים לשדרות...ברק? הביא לתסמונת כשל חיסוני של צה''ל לנסיגה חד צדדית ולהדרדרות חמורה של כושר ההרתעה הישראלי...אולמרט? תסכמי את כל אלו יחד ותוסיפי לזה שהוא הכניס לממשלתו את ברק.

        מי ש''התאכזב'' מביבי היה אותו חלק בעדר שהתקשורת מכתיבה לו את האג'נדות, זה אותו חלק שמאכזבה הצביע ברק, ואח''כ מאכזבה הצביע קדימה.

        הגב לתגובה זו

        • בטח לא איכזב

          מיצי, 10/01/08 18:26

          ככל הנראה הסכמי וואי, חברון (''חברון מאז ולתמיד''), וההצהרות שלו על ויתורים בגולן (''העם עם הגולן'') היו המצאה של התקשורת השמאלנית וה''מאוכזבת''...

          יום אחד ביבי יחזור לראשות הממשלה, ואז יתחיל לפנות יישובים תוך שימוש ברטוריקה המוחצת שלו.
          ואז נדבר שוב, בסדר?

          הגב לתגובה זו

  • 65.

    לא נשכח ולא נסלח לאולמרט על 33 החיילים שנפלו לשוא,,, (ל''ת)

    בצלאל, 10/01/08 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני ממנה את חברי גדי טאוב כראש המועצה הדתית ברמת אביב (ל''ת)

    א.כלומרט, 10/01/08 13:33

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק מאותה סיבה שהוא מינה את רמון,בראון והירשזון

      זאב, 10/01/08 13:57

      בדיוק מאותה סיבה שהוא מינה את רמון,בראון והירשזון

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    תעיף קודם את המחזיקי מפתחות מהאוזניים

    זורבה, 10/01/08 13:26

    יא דביל

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט זו לא אופציה, גם אם שאר

    מיכה, 10/01/08 13:19

    המועמדים היו בבונים.
    אולמרט לא טיפש, אבל האדם האחרון במדינה שהייתי מפקיד בידיו את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    יכול להיות שאולמרט מנהיג דגול,אבל היום האחרון למלחמה זה פשע מלחמה (ל''ת)

    אחריות אישית, 10/01/08 13:14

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הוא פוליטיקאי נטו

      בובו, 10/01/08 13:28

      הוא בעל יכולות מרשימות ביותר כאדם: דובר שפות באופן רהוט, אינטיליגנטי וחד תפיסה, ערמומי כמו שד, יצירתי ופתוח לרעיונות חדשים (זאת התרשמותי מעדות קרובה)-אבל מה? כל זה מנותב אך ורק לתועלתו האישית-אין בשיקולים שלו שום דבר שקשור לטובת המדינה, בטח לא במידה שמצופה מרוה''מ-כך גם שאר הגמדים המקיפים אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    גדי, אתה טועה מרה-לצערי

    ניר, 10/01/08 13:07

    הכישלון במלחמת לבנון היה גרוע במובנים מסויימים מהכישלון במלחמת יום כיפור. כי מלחמת יום כיפור הסתיימה בניצחון ברור, ניצחון ששירי הנכאים של הלהקות הצבאיות, שתפקידן ההיסטורי הוא דווקא להרים את המורל, קברו בשכבה עבה של טמטום.

    מלחמת יום כיפור הסתיימה עם מספר הרוגים גדול לישראל-אין בכך ספק. אבל ישראל לא איבדה את כושר ההרתעה, ההיפך, היא הוכיחה שגם שהיא מופתעת היא יכולה למחוץ את האוייב-שהיה גדול, רב ומחומש בהרבה מהאוייב הנוכחי ושמולו לא התהדרנו בעליונות אווירית (גם אם שיטות הלחימה שלו היו שונות).

    לימים סאדאת יספר כי מה שדחף אותו להסכם השלום (שבאמצעותו קיווה, אך לא האמין, להשיג שליש מסיני-תקווה שבגין בחוסר אחריות היסטורי משווע הפיח בה רוח חיים) הייתה ההכרה שלא ניתן להכניע את ישראל באופן צבאי...

    אם מודדים במספרים מוחלטים ברור שיום כיפור היא כישלון ''גדול יותר'', אלא שצריך לזכור שביום כיפור הייתה גם הצלחה שלא ניתן לערער עליה-דבר משאין כאן.

    בכל זאת, גם אם נניח שנכשלנו ביום כיפור בדיוק כמו שנכשלנו במלחמת לבנון-רק עם מספר רב יותר של הרוגים, עדיין ההפסד כאן גדול יותר באופן משמעותי:

    ישראל הופשטה, תרתי משמע, מכושר ההרתעה ששמרה מאז הקמתה. המזרח התיכון כולו עובר למירוץ חימוש גרעיני, זה לא אקראי ולא התחיל לפני חמש שנים-אלא השנה. סעודיה ומצריים מחדשות את יחסיהן עם איראן, במקרה של מצרים-לא היו לה יחסים דיפלומטיים עם איראן מאז המהפיכה האיסלאמית...כלומר, קרוב ל30 שנים.

    צבא סוריה שינה את הערכותו כי הבין שצה''ל יכל לרסק אותו במלחמת לבנון, דבר שבוש הציע לעשות ואולמרט סירב, למרות הבטחת בוש כי ימחץ את איראן אם תעז להתערב (זאת הייתה הזדמנות לנקות את השולחן, אבל אולמרט הוא רוה''מ, כמו ברק, ובדומה לשרון של התתנתקות, שהונע רק ממניעים אישיים) הוא חומש עד צוואר במימון איראני וערוך במערך של לוחמת גרילה בהיקף אדיר, מה שהתחיל מייד לאחר מלחמת לבנון.

    מעמדה של איראן בעולם גבר, וקולה של ישראל נשמע פחות.

    לתלות הכל במאחזים הבלתי חוקיים זאת הזיה-הפלסטינים לא צריכים את זה כדי להחזיק בתפיסות האיסלמיות האנטישמיות הקיצוניות שלהם. גם בעולם הערבי הם נחשבים לקן של צפעים קיצוניים וצמאי דם.
    מפעל ההתיישבות לא מסכן את ישראל, ריפיון ידיה ופוליטיקאים מושחתים-זה כן.

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל לא סיפק את הסחורה וזה היה קורה תחת כל ר''מ

      וברור שיותר, 10/01/08 13:29

      לנצח חזק ומהר.. לא תמיד מסתייע.
      עובדה.

      הגב לתגובה זו

      • לא כל רוה''מ מכריז על מלחמה תוך 10

        דקות, 10/01/08 14:21

        ומתעקש שלא מדובר במלחמה גם שחיילים מתים בכמויות ומיליון תושבים נוטשים את בתיהם או יורדים למקלטים.

        הגב לתגובה זו

        • כל כך קל להאשים את אולמרט

          תנין, 10/01/08 15:33

          עד ששוכחים שהיה רוב מוחלט במדינה ליציאה המוצדקת למלחמה.
          ההיערכות של החיזבאלה על בגבול הצפוני שלנו ובדרום לבנון שהיינו מאוד מופתעים לגלות את סדר הגודל שלה הוכיחה כי המלחמה הייתה צריכה להיתבצע הרבה לפני.

          המאבק נגד אולמרט הוא מאבק של 2 קבוצות מאוד חזקות ללא פרופורציה לגודל האמיתי שלהם בחברה הישראלית השמאלנים והמתנחלים שיש להם חשבון עם אולמרט מאז ההתנתקות העיתונות הצהובה בישראל והארץ השמאלני משתפים איתם פעולה באופן חסר בושה ושותפים את המוח לרוב הציבור.

          כל זה אינו בא להגיד שניהול המלחמה היה ראוי ושאולמרט היצטיין בה אבל להפוך אותו לפושע כפי שחלק מהכותבים כאן כותבים זה ממש לא לעיניין.

          עוד נקודה קטנה לפי כל התחזיות האופטימיות אם היינו מנהלים את הלחימה כפי שצריך היו לנו לפחות 250 הרוגים ולפי הערכה שלי מספר כפול (כי אני לא אופטימי) וכנראה היו לנו אותם השגים מדיניים.

          הגב לתגובה זו

          • תנין-תחזור לביצה

            אני, 10/01/08 17:07

            לא רק קל, גם מוצדק-ידידי הטקבקיסט מטעם-תבין, אחוזי התמיכה באולמרט כל כך נמוכים-שזאת כבר תופעה שמעבר לסחף תקשורתי, אלא כישלון מוחלט-והעובדה שכן יש כל כך הרבה, יחסית כמובן, תגובות בעד אולמרט מלמדת על כך שאתה כנראה מטעם, כמו השאר-מקווה שמשלמים לך יפה.

            בכל אופן-אף פעם בתולדות מדינה, ולא משנה חומרת ההתגרות-לא הוכרזה מלחמה תוך עניין של חצי שעה, בלי תכנון מראש, בלי חלוקת תפקידים, בלי בירור רמת המוכנות וכ''ו-מדובר בדברים שהם נוהל עבור רוה''מ וחבורתו, אלא שאצלו חוץ מיועצי תקשורת ואנשי חיל אוויר, לא היה אף אחד מסביב.

            הכי חמור, שהוא איבד את אמון העם וסירב להתפטר-גם אם הוא היה הצודק שבצודקים, התנהגות כזאת היא בלתי מנהיגותית בעליל. אי אפשר להישאר בראש קבוצה שלא מעוניינת בך מקיר לקיר.

            הגב לתגובה זו

          • מה הקשר? צא למלחמה מוכן לא עם שר ביטחון ורמטכל ליצנים (ל''ת)

            שמאל אסון, 10/01/08 17:16

            הגב לתגובה זו

  • 59.

    אימרה ישנה

    הצדיק מסדום, 10/01/08 13:01

    כשהייתי בצבא, לפני תלפים שנים, היינו מקימים קשר בטנקים - ''3א איך אני נשמע?''. התשובה היתה - ''אתה נשמע כמו שאתה נראה''.
    אני סבור שאימרה זו תפורה עליך ככפפה ליד. אתה אולי נראה כמו איזה אלטון ג'ון. יהודי אתה בטוח לא נראה.
    כך שכל המלצה ממך, מוטב לה לילקח עם קורט מלח (כמו שהאלטון ג'ונים אומרים).
    אתה ואולמרט - באמת מצא מין את מינו וניעור.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    המחדליונרים...

    איציק, 10/01/08 12:50

    לא אהוד ברק וגם לא נתניהו, היו יוצאים למחלמה על שני חיילים ישראלים שנחטפו. אולמרט אשם כמו כל ממשלת שרון בהזנחת צה''ל במשך שש שנים . הוא כמ''מ רה''מ וכשר בכיר ,היה צריך להיות ער למוכנות. אין לשכוח כי אולמרט היה רה''מ מאז ששרון נרדם,כלומר שנה וחצי עד פתיחת המלחמה והיה צריך לעמוד על המצב בצה''ל. יחד עם זאת, טוב שפתח במלחמה שאכן לימדה את נסראללה לקח,גרמה לו להצטער והסבדה לו אבידות נוראות מבחינתו מלוחמים ועד אוכלוסייה תומכת שאיבדה הכל בגללו. מלחמה זו חשפה את כל מחדלי ישראל ואתה צודק צה''ל ניצח במלחמה הזו רק תבוסתנות ההסברה הנציחה את שקר חיזבאללה למרות תבוסתו הצורבת. יש להעריך את אומץ לבו של אולמרט אך להאשימו באי יכולת לנהל את המלחמה וביומרנות ההשגים שהשלו את העם אך בכל זאת יש סיבה לחייך מתוצאותיה. אם במהפכה בצה''ל ואם בהישגיה.רק חבל שמי שבאמת הציל את ישראל מתבוסה אמיתית במלחמה הבאה,הוא-חסן נסראללה.

    הגב לתגובה זו

    • בולשיט. אין ר''מ שלא היה מגיב תגובה חזקה.

      וזה לא היה ''רק'', 10/01/08 13:15

      נהרגו גם 8 חיילים אחרים, גם הפגיזו תוך כדי החטיפה ישובים בצפון, גם נחטף כמה שבועות קודם חייל ע''י הפלסטינים,גם חטיפה שנייה(!) ע''י חיזבאללה.

      אי אפשר היה לא להגיב על ''מתכונת''.

      הגב לתגובה זו

      • העניין הוא לא התגובה, אלא הדרך

        מסביר, 10/01/08 13:30

        אין גם רוה''מ אחד, היסטורית, שהיה פותח במלחמה תוך חצי שעה. עובדתית, תמיד שהיו התגרויות אוייב שהביא לפעולות נרחבות של צה''ל, למבצעים צבאיים ולמלחמות-כמו מלחמת לבנון הראשונה-היה תהליך של כמה ימים שבו הוגדרו יעדים ונבדקה כשירות צה''ל וגוייסו מילואים והתפקידים הוגדרו היטב. הבעיה מתחילה שעל המלחמה מכריזים יועצי תקשורת שמנסים לבנות לאיש מושחת תדמית של מנהיג חזק.

        הגב לתגובה זו

        • לבנון 1 ממש ממחיש שיקולים,מטרות ויעדים (ל''ת)

          נו באמת, 10/01/08 14:58

          הגב לתגובה זו

        • אתם חכמים אחר מעשה

          זו חוכמה, 10/01/08 15:23

          שוכחים שלהיכנס קרקעית נחשב פסול לחלוטין.

          מיתממים כאילו אם היו בוחנים כמה ימים מישהו היה מגיע למסקנה שצה''ל לא מסוגל, לא ערוך וכו'.

          הצבא כן חשב שהוא נכנס למבצע רציני יותר מאשר למלחמה .

          ה''הרגל'' וההתנהלות בשטחים השפיעו מלמעלה עד למטה הרבה יותר ממה שמישהו היה מודע לזה.(בשטחים זה נקודתי ולפי כללים,והוראות ואישורים על כל פיפס-במלחמה זה שונה.
          אבל ''מלחמה'' בתוך אוכלוסיה זה בכל זאת לא ''מלחמה רגילה''--כל העסק קצת יותר מורכב , וכנ''ל צריכות להיות גם המסקנות.
          היתה מלחמה/לחימה שיצאנו ממנה מאוכזבים.
          הבדיקה צריכה להיות כלפי הציפיות שלנו וכלפי צה''ל.
          אתם יותר מעוניינים בהתנגחות פוליטית שמאל/ימין.
          שיהיה.)

          הגב לתגובה זו

      • לאדון בלושיט ולמסביר שאחריו.

        איציק, 10/01/08 18:42

        אולמרט יכל לנהל כמה ימי קרב בו (כפי שנסראללה ציפה)הוא הורג מספר אנשי חיזבאללה ונכנס למו''מ על שחרור החטופים. אגיד לך יותר מזה. אם צה''ל במבצע נועז,היה מצליח לשחרר את שני החטופים או לחטוף בכירי חזבאללהבתגובה כולם היו מריעים לו על ''הנצחון'' הגדול והתעוזה נוסח אנטבה. אף אחד לא היה שם לב לניוון של צה''ל וכך היינו משאירים שר בטחון ורמטכ''ל שהם כשלון יבשתי קולוסאלי ואז היינו סופגים תבוסה ראשונה במלחמה של ממש,שהייתה באמת מקרבת את קיצנו. טוב שהמערכה הזו קרתה.אולמרט לא ניהל אותה נכון אך עם זאת,השיג הישגים טובים והציל את ישראל מהמלחמה הבאה שהייתה תבוסה ישראלית ודאית.

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    כנופיית אולמרט הורסת כל חלקה טובה.יש להדיחה מיד ולא המדינה תיחרב

    זאב, 10/01/08 12:42

    כנופיית אולמרט הורסת כל חלקה טובה.יש להדיחה מיד ולא המדינה תיחרב

    הגב לתגובה זו

    • בבחירות הבאות בשנת 2010 יחליט העם (ל''ת)

      נתן.ש, 10/01/08 13:03

      הגב לתגובה זו

      • בהתאם להזיותך מייד רואים שאתה שמאלני (ל''ת)

        יהודי, 10/01/08 13:20

        הגב לתגובה זו

        • עד 2010 לא תהייה כאן מדינה יהודית. גם לא דמוקרטית תהייה פה עוד

          הבוחר חושב, 10/01/08 15:17

          דיקטטורה איסלמית

          הגב לתגובה זו

  • 56.

    חבל מאוד שהתקשורת לא עושה את עבודתה בלחץ על אולמרט להתפטר

    איתמר, 10/01/08 12:38

    הבריחה מאחריות זה משהו שאי אפשר לסבול אותו. האמון באולמרט נפגע וראש ממשלה שמכהן עם חוסר אמון מובהק- עליו לפנות את הכיסא. במידה והוא לא הגון מספיק לעשות זאת, על התקשורת והציבור לצאת לרחובות ולהשמיע את כולם.

    הגב לתגובה זו

    • אם היא הייתה רוצה-זה היה נגמר מזמן

      נצר העץ, 10/01/08 14:27

      התקשורת יודעת להפעיל לחץ כבד שהיא רוצה, כנראה שהיא הגיעה למסקנה שעדיף לה שלטון שמסכן חמורות את ביטחון ישראל משלטון ימין. הרי להם, שיתחממו העניינים, יש כרטיסי טיסה במחלקה הראשונה.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מילים כדורבנות. והדבר ניכר גם בסקרים.

    אסף, 10/01/08 12:38

    התמיכה באולמרט גוברת. עם כל הכבוד למשמיצים, בהשוואה לראשי ממשלות קודמים, הוא לא רע בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • כן, הוא עלה מאחוז אחד ל4 וחצי אחוזים.

      גילי, 10/01/08 14:26

      ומי אתה בדיוק? הטוקבקיסט שלו? יועץ התקשורת שלו?

      ראש ממשלה שלא מתפטר שיש לו אחוז תמיכה בלבד, ושכל העם קורא להתפטרותו-אינו יכול או ראוי להיות מנהיג, זה מלמד על חוסר יושרה מינימלי.

      גם מנהיגים דגולים התפטרו שעמם הפסיק להאמין בהם, מנהיגים קטנים דבוקים לכיסא.

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט לא רע (ל''ת)

      אכן, 10/01/08 15:51

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    איזה קוצר ראות וחוסר הבחנה

    שמאל מרכז, 10/01/08 12:33

    אולמרט, רק בגלל אופיו המאפיונרי חייב לעוף מכל עמדה שלטונית, שלא לדבר על התנהלותו בצדדים הגלויים של השלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אם הייתי מרגיש שהאיש שקול הייתי מסכים איתך

    לי, 10/01/08 12:30

    מכיוון שהמלחמה הזאת (ואולי גם הפעולה שפורסמה בנוגע לסוריה) הוכיחו שהאיש נמהר ופזיז שלא לומר מונע על ידי שיקולים זרים כמו רייטינג, חולשה בדעת הקהל, אגו, מזג רע, עד כדי רשלנות פושעת, קשה לי מאוד לקבל את הניתוח שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    התקשורת נגד אולמרט?הצחקתני (ל''ת)

    צבועים, 10/01/08 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    משרד דתות יש? עבודה לחברים יש?

    אולמרט לשלטון, 10/01/08 12:27

    מסחר נדל''ן יש? שרת חוץ אישה ולא חכמה במיוחד יש? נשיא הזוי יש? בנקים בלי מכרזים יש? רשויות בלי חוק יש?
    בטח, רק אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מלא הערכה לגדי טאוב.

    נתן.ש, 10/01/08 12:19

    כתבה משקפת ומנותחת היטב,וכל הכבוד לכותב הכתבה המביע דעה המנוגדת למתלהמים.דעתי אולמרט רה''מ בין הטובים שהיו למדינה.והייתי כאן בפלסטינה ,ובן-גוריון עוד כיהן כיו''ר הועד הלאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אתה רק מוכיח ששביתת המרצים לא מוצדקת.

    א.ב, 10/01/08 11:58

    חבל שכספי המיסים שלנו הולכים לאנשים כל כך רדודים.

    הגיעה הזמן שיגיעו אנשים ראויים לאקדמיה, על סמך כישורים ולא דעות פוליטיות.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ביום כיפור הצד השני פתח במלחמה. פה אולמרט החליט לצאת למלחמה!

    עמנואל, 10/01/08 11:27

    ולצאת אליה מייד. כלומר אנחנו הצלחנו להפתיע את עצמנו. כל הכבוד!

    השאלה היא למה אף אחד מהפרשנים לא מעלה בכלל את השאלה האם בכלל היה נכון לצאת למלחמה, או לפחות לא לצאת מיד, אלא להכריז על אולטימטום, ובינתיים להתכונן למלחמה.

    ואחרי זה אתה אורמ שאולמרט לא צריך לשלם?!

    הגב לתגובה זו

    • כי ההערכה (של כולם!)היתה שהכל בסדר עם צה''ל

      והוא ערוך ומוכן, 10/01/08 12:03

      וחובה להגיב חזק על חטיפת 2 חיילים,הרג 8 חיילים והפגזת הצפון-זה מה שקרה באותו בוקר.

      בנוסף(!)--חטיפה שנייה באותה גיזרה,וחטיפה שנייה סמוך לחטיפה בדרום ע''י הפלסטינים(גלעד שליט).
      ____________________
      כל התובנות נגד תגובה צבאית -בדיעבד...

      הגב לתגובה זו

      • ''הערכה'' ? כמנהיג הוא היה צריך לוודא ולא רק לקבל הערכות............

        ..............., 10/01/08 12:31

        כשאתה נוהג ברכב,זה לא מספיק שאתה מעריך שהוא תקין,לפני שאתה מתחיל לנהוג בו עליך לבדוק אוויר בגלגלים,אורות,מגבים,בלמים,הגה וכו',אם אינך עושה זאת אתה עלול לשלם על כך ביוקר גם אם אמרו לך שהכל תקין... ככלל,האם לא היית רוצה לראות מנהיגים שלוקחים אחריות על התנהלות לא תקינה-שלא לומר כשלון צורב-שבבתחום תפקידם ?! יש למנהיגינו הרבה מה ללמוד,כשהם מראים הצלחה יש לשבחם וכשהם נכשלים יש להראות להם את הדרך הבייתה.... רוב מוחץ בארץ חושב שאולמרט הינו כישלון אך מר טאוב מעדיפים אותו כי דרכו הפוליטית מתאימה להם יותר מאחרים,זו זכותם אף אם טעות בידם,רק שלא ''יתבכיינו'' שבבוא היום -והוא אכן יבוא-ויתהפכו היוצרות כשבראש המדינה יעמדו כאלה שחושבים ההפך מהם.

        הגב לתגובה זו

        • סתם נתפשת למילה. כו---לם חשבו ש..

          אף אחד לא חשב, 10/01/08 13:01

          כמובן שתוכל גם להסתחרר סביב המילה למה לא חשבו וכו' וכו' עד סוף כל הזמנים

          הגב לתגובה זו

      • המלחמה, כמו השאר, הייתה ספין פוליטי

        גילי, 10/01/08 12:47

        הוא החליט להיכנס למלחמה תוך חצי שעה-איזה דיון רציני היה פה? איזו היערכות? היחיד שהתריע כי הכניסה למלחמה מוטעית, כבר מהיום הראשון ובעקביות, ושאין יעדים-היה חה''כ הפרופ' ותא''ל במיל' אריה אלדד.

        הגב לתגובה זו

        • אתה צודק. אם היו אומרים לצבא לגרום למכה אנושה לחיזבאללה (ל''ת)

          הכל היה שונה.., 10/01/08 13:03

          הגב לתגובה זו

      • אולמרט ניסה להיראות מנהיג חזק,

        זאת הסיבה, 10/01/08 12:47

        הוא הרוה''מ הכי כושל שהיה לנו.

        הגב לתגובה זו

    • כל חברי הכנסת הריעו לרה''מ.

      נתן.ש, 10/01/08 12:23

      כנראה אתה רוצה לשכוח,מעל דוכן הכנסת ביבי שיבח את רה''מ בימים הראשונים למלחמה.

      הגב לתגובה זו

      • לא הייתה בעייה עם הצורך לצאת לפעולת תגובה.... הבעייה הייתה עם..... (ל''ת)

        ניהול נכון של, 10/01/08 12:48

        הגב לתגובה זו

      • חה''כ אלדד התנגד מהיום הראשון

        לא להסתיר, 10/01/08 14:24

        מהיום הראשון, שעוד אף אחד-כולל הרמטכ''ל המהולל, לא הבין על מה הוא מדבר-חה''כ אלדד טען בתוקף ובכל במה שמדובר באסון ושזה ייגמר רע כי לא הוגדרו מטרות ולכן הוא נגד המבצע. בניגוד לחברי הכנסת הערבים וכמה שמאלנים שהתנגדו למהלך כי הוא רע לחיזבאללה, אלדד ידע על מה הוא מדבר.

        גם ביבי תמך-כנראה שהוא נתן לאולמרט יותר מדי קרדיט כראש ממשלה, כמו כמעט רבע מהבוחרים-שאגב, באו מהשכבות היותר מבוססות ומשכילות במדינה.

        הגב לתגובה זו

        • תגדיר ''הגדרות''.. (ל''ת)

          חבורת מכורים, 10/01/08 15:28

          הגב לתגובה זו

      • אכן ביבי ורוב הח''כים תמכו במלחמה. רק זהבה גלאון, שלי יחימוביץ', וכו

        עמנואל, 10/01/08 15:32

        (וכמובן חברי חד''ש והסיעות הערביות, אבל מי סופר אותם...) העזו להתנגד ועשו עליהם עליהום.

        וביבי כרגיל תומך בכל צעד קשוח, אבל אחרי זה כשמתבררות התוצאות הקשות, הוא מאשים את הממשלה שלא היתה יותר קשוחה (הוא עשה את זה גם לפרס ב 96).

        אבל עדיין, האחריות היא על מי שהחליט, לא על מי שתמך. ולא צריך לעשות הנחות לאולמרט רק בגלל שהאלטרנטיבה היא ביבי, עם כל האי כבוד אליו.

        הגב לתגובה זו

    • כלומר חטיפת החיילים היתה איזו ז'סטה ידידותית שלא הבנו?

      %ת תדהמה., 10/01/08 15:44

      אז תסביר לנו. או שמא נצטרך לעולם לסבול ולהקריב חיי אדם לגחמות המלחמתיות של נסראללה, כי בא לו. ואנחנו ''לא נפתח במלחמה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, וכל התומכים בפתיחה שיאשימו את עצמם על הסיום

      שמאלן, 11/01/08 01:24

      לא רק רוב חברי הכנסת תמכו בפתיחה במלחמה, גם רוב הציבור. רק בישראל, לפנות מאחז בקצה העולם דורשים משאל עם, אבל בשביל לפתוח במלחמה מספיק לעשות משאל טלפוני בין חברי הקבינט. יש פה מדינה שלמה שהם אוהבי קרבות, אבל לא מוכנים לשאת בתוצאות המלחמה, כלומר בהפגזות, הרוגים והרס.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    יפה אמרת. ברק וביבי המניפולטורים- יחנקו את השלום שאולמרט אולי יקדם. (ל''ת)

    השלום בוא יבוא, 10/01/08 11:17

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח שלום אתם ממשיכים בהזיה הזו

      לי, 10/01/08 11:48

      ספר זאת לילדים בשדרות שמשתינים במיטה. או לילדי הצפון שעדיין בטראומה.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אנחנו בממוצע של 2.5 ש' של ממשלה ובחירות (ל''ת)

    זה טרללת, 10/01/08 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רשימת המחדלים של אולמרט וממשלתו ארוכה

    וחבל להסתיר זאת, 10/01/08 11:15

    איםן טעם לעבור על רשימת המחדלים של הממשלה במלחמת לבנון השניה.
    אם יש מחדל שהוא ברור ומעל לכל ויכוח הוא העובדה שאולמרט וממשלתו זנחו את חובתם כלפי תושבי הצפון.
    לא מדובר במחדל צבאי, כזה שניתן שהממשלה לא יכולה היתה לדעת וכו' או שהממשלה הוטעתה וכו'. מדובר בעניין אזרחי ברור כשמש.
    העובדה שאולמרט ניסה ככל שיכל להמנע מלהכריז על מה שקורה בתואר ''מלחמה'' וזאת ... בכדי לחסוך בכסף.
    העובדה שהמדינה לא הפעילה את תכנית מל''ח והזניחה את התושבים לחסדי תורמים ואגודות וולנטריות.
    העובדה שבכל האירוע הזה יכול היה ראש הממשלה (כפי שעשה דן חלוץ באספקט שונה וידוע גם הוא) להתפנות בכדי לומר משהו כמו: המלחמה הזו תיתן רוח גבית לתכנית ההתכנסות. משהו שהייתי מנסח אותו קצת שונה ואומר: אני, ראש הממשלה, שחייליו נמצאים תחת אש וסערת קרב מוצא זמן להרהר לא בתוצאות המלחמה אלא בפוליטיקה הקשורה בכלל לחזית אחרת. מה שעולה בדעתי לעשות עם החיילים שלי, ושחלק גדול מהם בו באים מישובים ביו''ש (כי בוגרי תיכון מתל אביב לא ממש מגיעים ליחידות כאלה אם בכלל נמגיעים לאיזו יחידה), הוא להבטיח להם שאם יחרפו נפשם ויתגברו על אויביהם, אויבינו, אזי נהרוס לחייילים שלי את הבית.
    רק על הדבר האחרון היה ראש הממשלה צריך לעוף קיבינימט.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ארוכה,ומלאה עובדות מצוצות. (ל''ת)

      נתן.ש, 10/01/08 12:24

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    עוינות בתקשורת? סליחה, הרוב לקקני חצר בכלל!!

    אטד הביתה!!, 10/01/08 11:10

    העוינות כפי שקורא לה טאוב, היא קצה קרחון שדי אופנתי להשתלח גם בו.
    הרי הרוב הם חברים-שליחים-דוברים-לקקנים ומתחסדים או פחדנים.
    משטר די לא קטיפתי מוטל על התקשורת.
    איפה טאוב חי???
    הרי אין כל אפשרות לפרסם את האמת, כי הדמוקרטיה יוק בימים אלה.
    לא, שחיתות אף פעם לא עדיפה על כלום, כי שחיתות מסוכנת לעצם הקיום,
    אפילו בשמאל ששונא את נתניהו כחלופה אפשר להבין דבר כזה, לא??

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מורן אטיאס עדיפה.

    שלושתם מוקצים, 10/01/08 11:05

    אישה סקסית, מצליחנית, לא חכמה במיוחד. זה מה שצריך כדי לשרוד במזרח התיכון.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה עדיף שעון עומד או שעון מפגר/ממהר

    השען, 10/01/08 10:59

    זה מזכיר את הבדיחה - מה עדיף שעון עומד או שעון מפגר - או ממהר. (כל אחד יעשה את האנלוגיה לפי דעתו הפוליטית)
    והתשובה המחוכמת: שעון עומד שהרי פעמיים ביום מראה את השעה הנכונה.

    תמיד עדיף שעון מדוייק ורצוי מאיכות טובה
    הגיע הזמן להחליף דיסקט (וגם שעון)

    הגב לתגובה זו

    • שעון עומד - לא מרמה (ל''ת)

      השלום בוא יבוא, 10/01/08 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    עצימת עיניים

    אבי, 10/01/08 10:58

    מר טאוב!
    שביתת תלמידים,סטודנטים,קסאמים בשדרות,חשוד בפלילים,''וינוגרד: :אולמרט כשל בניהול המלחמה.
    אם כל זה לא מספיק בשבילך אז אתה טיפש.

    הגב לתגובה זו

    • נכון!

      גדי, 10/01/08 11:43

      נוסיף רק את מינוי הירשזון, ההיפטרות מהחשב הכללי וחידוש הבאר ללא תחתית הקרויה משרד הדתות..

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    גדי, אל תזלזל במה שאומרים פרשנים בתקשורת

    חולפת, 10/01/08 10:42

    הם יודעים הרבה יותר ממה שהם מרשים לעצמם לחשוף בפני הציבור. אילו היו אומרים את האמת המרה מאד על אהוד אולמרט לא היית מגיע לכתוב את מה שכתבת.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    צודק מאד

    es, 10/01/08 10:35

    נכון מאד.
    עדיף את אולמרט על ביבי וברק.
    לא ביבי ולא ברק יכולים לנהל את המדינה. בשום פנים ואופן לא. אין אמונה בהם ואין איתםכל תקווה. לכל אחד מהם יש כיוון שלילי אחר שבאמת רק יזיק לאזרחי המדינה.
    אז קדימה תעדיפו את אולמרט וזהו.
    לפחות ימשיך השקט במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בוגי יעלון לא ייבגוד תמורת עמלות גז !! אולמרט ביבי ברק כן (ל''ת)

    יש אלטרנטיבה, 10/01/08 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    האונברסיטה העברית ???? תקשורת ????? (ל''ת)

    החוג להונאה, 10/01/08 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בקיצור למען מטרותך הפוליטיות אתה מוחל לו השחיתות (ל''ת)

    צביעות שמאל, 10/01/08 10:25

    הגב לתגובה זו

    • כן (ל''ת)

      השלום בוא יבוא, 10/01/08 11:18

      הגב לתגובה זו

    • 1) שלום מטרה מס.1 ! 2) זה הפוך-בגלל מטרות מטרות פוליטיות (ל''ת)

      מנפחים וממרכזים, 10/01/08 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ''גם אני הייתי רוצה לראות את רבין....'' איזו בדיחה נוראה............

    שאת תוצאותיה, 10/01/08 10:24

    הרי ראינו את רבין כראש ממשלה שהביא עלינו את ''הסכמי אוסלו'' בחוסר אחריות בכך שלא ידע ליצור בטחונות מספקים למקרה שהסכמים אלה יתמוטטו - מה שאכן קרה בפועל,אותו רבין נהג במקרה הנ''ל כאחרון הסוחרים הכושלים,כי סוחר טוב לא היה קונה ''חתול בשק'' והיה דואג לדעת מראש כיצד תיגמר ה''עיסקה'',סוחר נורמלי היה יודע מה הוא מקבל תמורת מה שהוא נותן,רבין נכשל בכך שאיפשר לעראפת ולאנשיו להיכנס לאיזור עם אלפי חמושים ללא השארת פתח לסגת מה''עיסקה'' במקרה של הפרת ההסכם,ממש כמו קנייה עיוורת... ואתה עוד מתגעגע לסגנון... ?! אגב,רבין היה ראש ממשלה בשנות השבעים ולא ראינו שעשה משהו לקידום פתרון לסכסוך הישראלי פלשתינאי,הוא גם זה שהחל את בניית גוש קטיף... הרי לא תכחיש זאת... אתה גם לא תוכל....

    הגב לתגובה זו

    • מה כי תלינו על משכתבי היסטוריה. זה מקצועם ושכרם ישולם. (ל''ת)

      טיל, 10/01/08 11:04

      הגב לתגובה זו

      • ברגע שתבינו שלא כולם חושבים כתום (ל''ת)

        תתחברו לעולם, 10/01/08 11:38

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    לטון הגנבים תמיד עדיף על שלטון השוטרים. (ל''ת)

    מזהה גנבים, 10/01/08 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אתרוגן מתחכם. (ל''ת)

    אולמרט חייב, 10/01/08 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    וזו לא כתבת אתרוגנות ??? אם אולמרט לא היה מתכנן לגרש יהודים היית (ל''ת)

    חוזר על הכתבה ?, 10/01/08 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי שמסייע לאוייב בכסף בנשק ובלוחמים מיומנים שייטבחו ביהודים בוגד (ל''ת)

    טאוב, 10/01/08 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שכחת מהר מר טאוב

    אבנר, 10/01/08 09:58

    נתניהו היה מראשי הממשלה הטובים שזכינו להם. אם תתאמץ עוד קצת ותזכר בקואליציה הנוראית אותה נאלץ לנהל... אולי אף הטוב ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • BIBI COME BACK--WE NEED ONE WITH BALLS AND BRAIN (ל''ת)

      AVI, 10/01/08 10:44

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מחטיא את המטרה

    רן, 10/01/08 09:58

    כל המלל וכל הניתוחים הפוליטים אינם רלוונטים בעניין זה. הנושא הוא לא מי עדיף: ברק על נתניהו; נתניהו על ברק ו/או שניהם על אולמרט!
    הנושא פה הוא אחריות אישית ושליטונית למחדל ולכישלון כה חרוץ. כאשר מנהל חברה כושל הדירקטוריון מפטר אותו. כאשר עובד כושל הבוס מעיף אותו. כאשר ראש ממשלה כושל העם צריך להעיף אותו. מנהיג ראוי הולך בטרם העם יגיד את דברו וחס וחלילה שלא ינסה להאחז בקרנות המזבח

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שמאלנים הרגעו: אולמרט גרוע בענק, ואין תהליך שלום

    יאל, 10/01/08 09:57

    אולמרט אחראי אישית לניהול השלומיאלי של מלחמת לבנון (שהוא לא ידע שהיא מלחמה). ניסיתי לזכור מה עושה את נתניהו וברק לגרועים יותר, ולא מצאתי. אולמרט הוא הנחש הטוב מכולם וראש הממשלה הגרוע מכולם (כולל גולדה).

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ברק עדיף על אולמרט וביבי עדיף על ברק

    י, 10/01/08 09:52

    וגדי טאוב טיפש

    הגב לתגובה זו

    • אתה תותח! סיכמת הכל במשפט..... (ל''ת)

      מושון גלובלי, 10/01/08 12:01

      הגב לתגובה זו

    • קול העם,כקול שדי.

      נתן.ש, 10/01/08 12:30

      בבוא העת יחליט העם את מי הוא מעדיף,ומאמין אני שתתאכזב.רק לא ביבי.ולא מנומס לכנות אדם טיפש,תכתוב אתה טועה.

      הגב לתגובה זו

      • לא יודע

        י, 10/01/08 14:23

        הבוקר קראתי שיאיר לפיד כינה את בריטני ספירס ''טיפשה'', במהדורת החדשות. הרבה התלוננו על הסגנון ואמרו שזה לא מנומס אבל הממונה על פניות הציבור בחברת החדשות אמרה שהצופים יצתרכו להתרגל לסגנון החדש. מהבחינה הזאת המילה ''טיפש'' קיבלה חותמת כשרות מהתקשורת עצמה ,כהבעת דיעה לגיטימית ולא כחוסר נימוס.

        וחוץ מזה מצחיק אותי ששמאלני דורש נימוס מימני בשעה שהדרך בה התקשורת הפילה את ביבי (וביבי נפל רק בגלל התקשורת) היתה מלוכלכת , לא מנומסת ונבזית.

        התקשורת עשתה את המוות לביבי ,חיפשה אותו על דברים שהיום לא היו זוכים לשורה בעיתונות וניפחה אותם למימדים של ועדות וינוגרד(עיין ערך הנעליים של שרה נתניהו, העוזרת, המתנות , המחסן , המטפלת ,החרצוף של יאיר נתניהו, הסבל אבנר עמדי, כל הפרשות האלה שלא יצא מהם כלום חוץ מהררי ניירת )
        אם בוחנים בעיניים אובייקטיביות את מצבה של ישראל דאז מבחינת חוסנה הכלכלי והבטחוני, כושר ההרתעה , ומעמדה המדיני. ניתן בשקט לקבוע שביבי היה ראש הממשלה הכי טוב שהיה לנו (לפחות מאז יצחק שמיר)
        וכולי תקוה שהוא יחזור להציל אותנו (וקשה לי להאמין שכבר מישהו יכול) מהחור השחור הזה שאליו נשאבנו.

        הגב לתגובה זו

        • אז למה חנן פורת וכתומיו הורידו את ביבי? (ל''ת)

          ?, 10/01/08 15:30

          הגב לתגובה זו

  • 26.

    יופי לתקוף את טאוב. קוטרים סידרתיים

    יוסי, 10/01/08 09:45

    הרי ברגע שברק ייבחר או ביבי תחזרו על אותם קיטורים אלא שבמקום אולמרט תאמרו ברק או ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גדי טאוב הוא שמאלני מחמד

    עדן, 10/01/08 09:39

    כמו דתיי המחמד שחושבים ימין אבל תמיד יגידו את מה שיחניף למרכז כך גם טאוב חושב שמאל אבל תמיד יגיד את מה שיחניף למרכז.
    השאלה ששני סוגי המחמדים האלה צריכים לשאול את עצמם היא כמה אתה יכול לדבר מרכז לפני שתהפוך באמת למרכז.

    הגב לתגובה זו

    • אגב, ''מרכז''=מה זה בכלל?

      שירה., 10/01/08 12:45

      זה כמו ללכת עם ולהרגיש בלי או ההיפך. בסכסוך בינינו לבין הפלשתינים או שאתה בעדם או בעדנו.
      אין אמצע ואין מצד אחד זה ומצד שני זה. בתור מרכז, במקרה דנן , תביא הרס על כל הצדדים כי בעצם אין לך שום מושג מה שאתה רוצה . אתה סתם מברבר מה ששומעיך רוצים לשמוע.
      לעומת זאת מרכז כמו אולמרט זה שמאל מוחלט.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה זה קשור לעישון פאסיבי? (ל''ת)

    אבי, 10/01/08 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא תומך של אולמרט אבל טאוב צודק!

    אורי, 10/01/08 09:36

    אני ממש לא אוהב את אולמרט וקדימה היא מפלגה עלובה ופיקטבית של ספינים שנועדה להשתלט על המרכז הגדול והלא ממש אינטליגנטי בציבור הישראלי (זה שאוהב להרגיש ימין , לא אוהב ערבים אבל יודע בבטן שרק רעיונות החלוקה של השמאל יתנו עתיד לישראל) ועדיין במבחן התוצאה השנה האחרונה למרות הקושי בשדרות היתה השקטה בעשרים השנה האחרונות (עובדה סטטיסטית שלא ניתן לטאטא) הכלכלה פורחת ולשם שינוי אפילו התקציב טיפה יותר אנושי וסוציאלי (לא מספיק אבל יותר טוב מבתקופת טאצר/נתניהו) עושה רושם שצה''ל מפיק לקחים ולמרות שאין איזו בשורה גדולה בתחום המדיני לפחות לא מבעירים את השטת, העניין הוא שלציבור הישראלי (אותו עדר של אידיוטים שבחר קדימה והכניס בגחמה ילדותית את הגמלאים לכנסת) יש זיכרון קצר והשכלה היסטורית עלובה, כן המלחמה לא היתה הצלחה גדולה, מאידך גם לא מדובר בכשלון כזה נורא ואין ספק שהאלטרנטיבות לאומרט גרועות יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אם יש ציבור מרכזי כפי שתיארת-

      אז קדימה, 10/01/08 10:59

      אם התובנה של ציבור מספיק גדול שחלוקת הארץ היא הכוון המדיני הרצוי, והוא נותן לזה ביטוי בקלפי-מה פיקטיבי בזה??

      זה אותנטי לגמרי.

      (אם אתה מעדיף שיגיעו לתובנה הזאת אבל מכוונים אחרים-זה לא רלבנטי לגופו של ענין..)

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עוד פעם?

    הילד הכי קטן, 10/01/08 09:31

    לא אשכח איך ילד בן 7 שלח לך מכתב שהנחת את תוכניות הילדים עם שיר שהוא כתב ''הילד הכי קטן בכיתה'' ואתה הקראת וארמת לו איזה שיר יפה חיברת. רק אחרי כמה ימים הודת שהילד עבד עלייך והשיר הוא של יהונתן גפן- מילים ועוזי חיטמן-לחן.

    אז מה הפלא שגם אולמרט מצליח למשוך אנשים כמוך?

    הגב לתגובה זו

    • גם אני זוכר

      יוני, 10/01/08 10:19

      היה מצחיק

      הגב לתגובה זו

    • לא קשור (ל''ת)

      tygfuky, 13/01/08 08:02

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    כזה קשקוש לא קראתי מזמן (ל''ת)

    יובל, 10/01/08 09:25

    הגב לתגובה זו

    • סימן שלא קראת את הטור של יריב אופנהיימר, אותו אידיוטיזם. (ל''ת)

      איציק, 10/01/08 12:11

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אולמרט בכלל לא בליגה של נתניהו וברק, אדון טאוב (ל''ת)

    שי, 10/01/08 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אתרוג נולד

    דבורה, 10/01/08 09:22

    הנה מתחיל התהליך מחדש. אם יש מי שיכול לבצע את מדיניות השמאל, מיד יהפוך לאתרוג. בעצם הוא בסדר, ומגזימים בעוולות שמייחסים לו. העיקר שיבצע את מה שהשמאל לא יכול לבצע בדרך דמוקרטית. כלומר יעקור כל הצלחה וכל מה שיכול לבסס את קיומנו כאן בארץ.

    הגב לתגובה זו

    • כבר הכשירו את שרון , אז אולמרט קטן עליהם (ל''ת)

      sbh, 10/01/08 09:28

      הגב לתגובה זו

    • מה לא דמוקרטי בניהול מדיניות של ממשלה נבחרת???????

      ***************, 10/01/08 12:25

      זה שאתם מקווים שר''מ יפול בגלל שנפתחה נגדו חקירה ,זכותכם.
      אבל זה הכל!!

      כל הזכויות הדמוקרטיות שבעולם עומדות לצד ר''מ לנהל מדיניות שלשמה נבחר!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם אשאר בארץ בסופו של דבר, זה בגלל אנשים כמוך. תודה. (ל''ת)

    מיצי, 10/01/08 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אופייני

    רם עמית, 10/01/08 09:03

    גם יריב (טפו!) אופנהיימר מתבטא בצורה דומה. וגם נגד ההפגנות המחאה של המילואימניקים שחזרו מלבנון, בזמנו.
    טוב לדעת, בעצם. עם מי יש לנו עסק, כלומר. לא שלום, לא אמונה פוליטית-חברתית מחייבת ולא בטיח. רק ציניות ללא גבול, אגואיסטיקלי-קורקט פוסט-ציוני, מחופש לשיקול-דעת.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולמרט כושל בן כושל (ל''ת)

    סלומוניקו הדייג, 10/01/08 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כמובן

    לידי המחבר, 10/01/08 08:52

    כמובן שמי שלא היה שם, כלומר במלחמה, לא מבין את הקלות הבלתי נסבלת של היקום. אינטלקטואלים וחוקרי תרבויות דוגמאת גדי טאוב נוטים לרדוקציות אוטומטיות וחוסר הבנה לגבי ערכים בסיסיים דוגמאת אחריות ודוגמא אישית. האם לא ראוי שהמוביל יקח אחריות לפני המובל ? האם לא ראוי שראש הממשלה שלך יהיה בעל רזומה מלא ומוכח של עשייה ולא עסקן שהתמזל מזלו ?. בעולם של ''תרבויות מתנגשות'' בו אתה עוסק, אמיתות פשוטות נוטות להעלם. מלחמת לבנון השנייה הייתה רוויה בהרוגי ''אמצע הדרך''. האחראי הראשי למותם עומד בראשות הממשלה. אמת פשוטה שכזו עומדת הרבה מעל הנטייה הפוליטית.

    הגב לתגובה זו

    • אחלה תגובה! (ל''ת)

      דוד, 13/01/08 08:01

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לספור אתה יודע,גדי?

    נו באמת..., 10/01/08 08:50

    בוא נספור כשלונות,טוב?
    מינוי חשוד בגניבות עם קבלות(סליחה,מעטפות)-הירשזון לשמירת
    האוצר הלאומי.
    מינוי הליצן מוועדי העובדים לשר הביטחון כשהוא אפילו לא יודע כיצד מסתכלים במשקפת ,שערורייה של רוה''מ במינוי ליצן שצריך לנהל מלחמה.

    יציאה חפוזה למלחמה,לא מאורגנת , שערורייתית,הרת כשלונות -י ז ו מ ה-
    במכוון ובטיפשות על ,ללא התייעצות (מה יש פעולת תגמול של יום יומיים לא מעבירה את המסר?)

    פרשיות שחיתות מפה ועד הודעה חדשה.פיטורי המתריע-זליכה והכפשת מבקר המדינה.
    אתרוגיות שנקנית במטבע קשה מעל הדלפק וללא בושה והסתרה.
    מספיק לפורר פירורי ''שלום'' ש''אנשי המוסר'' יזחלו על גחון ללקטם ולעזזאל השאר.
    גלאון ויחימוביץ ושלום ירושלמי דרוקר ובנזימן מצביעים על כך שאפשר גם אחרת.

    מה התאהבת כותב נכבד בנכלולמרט הזה ,כשאתה משמיץ שני אישים פוליטיים ,יוצאי סיירת מטכ''ל ,עם רקורד ועבר לא רע מול מי שהיה ראש עיר כושל? אתמהה.

    הגב לתגובה זו

    • הוא איש אקדמיה , אל תבלבל אותו עם העובדות (ל''ת)

      דני, 10/01/08 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    kosobo ze rak hahthala yesh hemsheh (ל''ת)

    , 10/01/08 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נראה לי שאתה לא חי במדינה שלנו את הכושל הזה אתה מעדיף????????? (ל''ת)

    מוטי, 10/01/08 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האיזון (הקדוש) המטופש

    ביזי, 10/01/08 08:27

    מדוע אנשי שמאל מרגישים חובה לאזן באופן פתולוגי את ''אחיזת החנק של הקיצונים בצד הפלשתיני'' עם ''והקיצונים בצד הישראלי''.

    מה השטות המעוותת הזו ?

    כל תלמיד בכיתה ח' יודע שהחנק הוא ניסיון של הפלסטינים לחנוק אותנו. הם אומרים זאת בגלוי כבר שנים רבות (ואזני השמאל סלקטיביות). כל תלמיד יודע גם שיש בקירבינו קיצוניים אך הם המעט שבמעטים (ואת דיעותיהם באמת הם לא משמיעים). אלא עם כן טאוב שותף לדמוניזציה הבזויה של המתיישבים ומכנה אותם קיצוניים. אלה הציונים החלוצים האמיתיים. אנשי ההקרבה והמעשה. אוהבי העם והמדינה לא פחות מטאוב וחבריו.

    הגב לתגובה זו

    • אותנוו מעניין רק ''השלום'' ואפילו במחיר חורבן המדינה (ל''ת)

      סמולן מצוי, 10/01/08 14:20

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדינה?! אין פה מדינה

    Joe Anaaref, 10/01/08 08:20

    ולגן לא חשוב מי עומדשם ומזיין לנו את המוח.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הוא ראש ממשלה מצויין בערך כמו ההישגים המעולים שלנו במלחמה...

    just me, 10/01/08 08:13

    אפס!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולמרט גרוע וצריך ללכת הביתה. נקודה. (ל''ת)

    ציון, 10/01/08 08:12

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כמה משלמים לך ?

    גיא, 10/01/08 08:11

    אתה חושב שאנחנו מטומטמים

    הגב לתגובה זו

    • העגילים באוזניו העבירו אותו על דעתו

      ורד, 10/01/08 08:29

      ואכן אני מסכימה איתך. כנראה משלמים לו מאד ט ו ב .

      הגב לתגובה זו

    • לא יודע מה גדי חושב עליך,

      דניאל, 10/01/08 09:38

      אבל אני בהחלט חושב שאתה אכן מטומטם, כמו כל שאר מאמיני תאוריות קונספירציה.
      דרך אגב, כמה ביבי משלם לך? אם כבר, אז לשאלה הזאת יש יותר בסיס, למרות שגם היא מטומטמת.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    '' מדינת ישראל גמורה '' כך אמר אולמרט ידידך (ל''ת)

    זה רו''מ ?????, 10/01/08 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אין ספק שאהוד אולמרט הוא אישיות מדהימה...

    אלון ה, 10/01/08 08:09

    ...בעיני עצמו.

    הגב לתגובה זו

    • בנוסף את תקראו את הידיעה על כוחות יוניפ''יל שמעבירים מידע לחיזבאללה

      אלון ה, 10/01/08 09:03

      פשוט טאוב ציין שמשום מה אנחנו מתעלמים מההישגים המדיניים והצבאיים של המלחמה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אתה רק מוכיח שוב כי יש לבצע רפורמות באוניברסיטאות !

    פפר, 10/01/08 08:07

    בתור מרצה באוניברסיטה אתה מוכיח דלות אינטלקטואלית וניתוח מצב ברמה ירודה ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • זאת גם המסקנה היחידה שלי אחרי שאני קוראת מאמר שלו. (ל''ת)

      מ. כוערת., 10/01/08 08:54

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    תקיפת אולמרט הפכה לספורט לאומי.

    דני ב., 10/01/08 07:19

    זה כבר היגיע למימדים מבחילים.
    לא רק אותו גם את רעייתו משל הייתה איזה אווה בראון.
    לא יאומן אבל דווקא בתקופתו הייתה צמיחה חזרת תקדים, האבטלה יורדת, כמות הפיגועים ירדה למרות הקסאמים.
    אינני מחסידיו של ראש הממשלה שאינו חף מטעויות כמו קודמיו כי רק מלאכים אינם טועים ומלאכים יש בשמיים.
    יש לאזרחים תלונות נגד תפקודו, ניתן למחות כמה שניתן אך יש הבדל בין מחאה לגיטימית לירידה לשפה של ביבים.
    אחת לכמה שנים ניתנת גם לאזרח הפשוט לקבוע מי יהיה ראש ממשלתו, וזה ביום הבחירות.
    ראש הממשלה הנוכחי נבחר ברוב קולות, הבחירות היו ישרות ודמוקרטיות ושום שלטון לא נגנב.
    לכן גם אם אינו מוצא חן בעיני חלק מהעם או רובו יש לשמור על לשון נקייה ולחכות ליום הבוחר.

    הגב לתגובה זו

    • הדברים הטובים קרו בגלל קודמיו

      אבי, 10/01/08 09:10

      ואילו הוא כשלונותיו ושחיתויותיו רבו מלספור

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    קשקשן

    מילואימניק, 10/01/08 07:06

    הכישלון במלחמה היה הרבה יותר גרוע מאשר ביום כיפור. אז הממשלה עמדה בפני הפתעה כאשר שני צבאות סדירים בגיבוי מעצמה כבר פלשו לישראל. לעומת זאת, אחרי ארוע החטיפה ישראל הייתה יכולה להגדיר בנחת מטרות, לבדוק אותם וליישם אותם מול ארגון גרילה של 500 איש. העובדה שההחלטות היו מעורפלות, לא מציאותיות וללא בקרה על יישומם לאורך כל הדרך היא כשלון של ראש הממשלה ועליו לשאת באחריות כפי שעשו הדרגים המקצועיים.

    אשר למורשת אולמרט, ובכן המורשת היחידה היא להיות ראש ממשלה. מי שהצביע נגד הסכם השלום עם מצריים מעוניין רק בהמשך כהונתו. גם אם הוא מאמין בחלוקה אין לו שום יכולת ליישם זאת. חבל שאנשים כמוך נתפשים לספינים זולים.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הצביע נגד השלום עם מצרים ??? הוא בכלל היה ח''כ אז ??? (ל''ת)

      רוני, 10/01/08 10:23

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    גדי-סחתיין על הכתה,תבוא למשרד לקבל המעטפה כפי שסוכם (ל''ת)

    הכנופיה, 10/01/08 06:15

    הגב לתגובה זו

    • אכן ערכית, אתה צודק.

      נביל, 10/01/08 16:01

      אילו אולמרט היה שולל החזרת שטחי ישראל לאיסלם העויין, אזי הוא היה מקבל את קולם של רוב המצביעים.
      אולם, גם אולמרט נגוע בחטא השמאל ומתעלם מהעובדה הבסיסית שהחזרת שטחים לא גרום לאיסלם שיתרצה ויכיר במדינת היהודים...

      על כן אסכם שאולמרט הוא ברירת המחדל ועדיף ליהודים שבממשלתם ישלוט איתמר בן גביר ולא שמאלן מצוי או מושחת תורן.

      הגב לתגובה זו