• 123.

    מה זה ''איננו מתכוונים להרשות את שינוי הסטטוס-קוו באזור''?

    משה הפרשן, 12/01/08 10:45

    ברק אומר בצורה ברורה:
    תמשיכו לדפוק אותנו כי אנחנו הרגלנו אותכם שאנחנו על ארבע עם המכנסיים מופשלים ולא מתכוננים לעשות כלום!
    אחלה סטאטוס קוו

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    האיראנים בוחשים בצלחת

    Avi Ecuador, 08/01/08 23:20

    רוצים להרתיח את האזור וזמן לפצצה האטומית שלהם.
    פרובוקציות בכדי להסיט את הזרקורים מהם.
    האיראנים מבינים שישראל ויהודים זה מה שיכול לאחד את הז'יהאד שלהם למלחמה במערב.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    ברק: לכל יש את הזמן שלו. במצבנו הנוכחי, כשההרתעה שלנו מתה,

    פודבי פיינטה, 08/01/08 22:41

    שיקול דעת'' הוא מזיק...עכשיו הזמן להשתגע קצת... בקור-רוח...

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    ישראל היום גרורה של ארצות הברית

    Avi Ecuador, 08/01/08 21:14

    למעשה לפקודתה והיא לא מדינה עצמאית ופחות עצמאית אם בכלל תהיה בעתיד.
    על ישראל לנסות להסתפח לארצות הברית, ממשל השמאל הוא לא שלטון של יהודים או בשביל יהודים, אין שום הגיון או משמעות למדינת ישרפלסטין על כל תושביה בקו הירוק איתם, סתם מדינת גלות של שמאלנים שיאבדו את המדינה בכל מקרה אם ימשיכו בשלטון כשאפילו לא דרוש מלחמה בשביל השמאל אלא להפך, צריך שקט מדומה שיאפשר לשמאל להלחם ביהודים ולהביא לחיסולה או ביטולה של מדינת ישראל.
    היום הנס של ישראל זה שהערבים לא מסתפקים בישראל ולא מאפשרים לאידיוטים ''שלנו'' מהשמאל והשלטון שיעשו להם את העבודה בשלב ראשון בעזרת צבא הכנה לפלסטין ובשלב ז' בעזרת הרחם המוסלמית ושמאלנים בקו הירוק.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי ונהיה גרורה ואף מדינה שפוטה של ארה''ב

      ישראלי שפוי, 08/01/08 21:51

      ומצידי שרק ממשלת ארה''ב תשלוט על המדינה ושהנשיא שלנו יהיה נשיא ארה''ב.
      רק כך יפטרו כל הבעיות במדינה. ואולי אז גם נהיה מסודרים יותר .

      הגב לתגובה זו

      • בכל מקרה נוכל לעלות לארצות הברית

        Avi Ecuador, 08/01/08 22:19

        וישראל תהיה שמורת טבע לדת ויותר יהודית ובטוחה מאשר בידי השמאל הפלסטינים והאיראנים.

        הגב לתגובה זו

  • 119.

    צריך להקים צבא חדש שישמור על המדינה (ל''ת)

    עידן, 08/01/08 21:13

    הגב לתגובה זו

    • צריך להקים מדינה חדשה שתשמור על האזרחים (ל''ת)

      יערה, 08/01/08 22:26

      הגב לתגובה זו

      • צריך מדינה ליהודים (ל''ת)

        השמאל זה שלטון, 08/01/08 22:34

        הגב לתגובה זו

  • 118.

    בגילו ברק התחיל עכשו ללמוד- מה קרה הידע ברח מהראש (ל''ת)

    מעניין, 08/01/08 19:59

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מעשה חמור מאד... מה אתה אומר? כמו אחר הלינץ' בראמאללה... עזוב אותנו (ל''ת)

    פינוקיו, 08/01/08 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    ''נחשוב ונחליט כיצד לפעול''? אל תתאמץ, אני אגיד לך מה תחליט: לא תעשו

    דרור מרמת גן, 08/01/08 19:24

    כלום, בתקווה שהתיקשורת תעלים את המתקפה הזו מאחורי מסך הזיקוקין של ביקור בוש.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    שיתנו להם צווי מניעה (ל''ת)

    רן ארז, 08/01/08 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    יש להחזיר את פרץ למשהב''ט, בטוח יותר טוב מברק. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 08/01/08 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ברק מזכיר לי את מלחמת המיפרץ - אז תמיד אמרו ישראל תימצא לנכון

    להגיב שתחליט, 08/01/08 19:04

    ובזמן הנכון - אבל כמו תמיד כלום לא זז.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    ''ברק אמר'' =שירת הברבור של ברק. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 08/01/08 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ברק אומר: נחשוב... טוב, לפחות הוא לא בורח כל-כך מהר. הוא חושב קצת (ל''ת)

    ישראל, 08/01/08 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    עכשיו אתה חושב? מה עשית עד כה? (ל''ת)

    משה שי''ן, 08/01/08 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הצהרות הקשקשן

    מריון קנטי, 08/01/08 18:19

    הרי כך בדיוק הגיב ברק (זה שלא השתנה למרות שהבטיח) כאשר יזם את הבריחה מלבנון.את הסוף כולנו הרגשנו וביחוד משפחות הקורבנות של מלחמת לבנון הכושלת.

    להצהרות או הבטחות ברק אין כל ערך ומשמעות.האיש הזה פשוט מאוהב בכסא ושום דבר לא יזיז אותו.

    צריך לקוות שהוא ותואמו אולמרט יעלמו מההויה הפוליטת הישראלית וטובה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אנחנו אשמים. רוצים שלום בכל מחיר? רוצים צבא ''מוסרי''?

    זיגי אמסלם, 08/01/08 17:55

    מעדיפים פגיעות באזרחים על פני פגיעות בחיילים? אז מה אתם רוצים? ברק ואולמרט מייצגים אותכם מצויין...ברק לא אשם. אנחנו אשמים.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    איזה סטטוס קוו? שחוטפים לישראל חיילים,יורים עליה, והיא נשארת סמרטוט (ל''ת)

    וואחד סטטוס..., 08/01/08 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    היידי ביבי לך תעשה עכשיו רוח וצלצולים על האספסוף . (ל''ת)

    צהלת הבבונים, 08/01/08 17:35

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? (ל''ת)

      בנאדם, 08/01/08 17:42

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר? ביבי בדרך כלל עושה מי זה רווח פוליטי (ל''ת)

        בר אנוש, 08/01/08 17:52

        הגב לתגובה זו

        • לערבי הזה יש סיוטים מחזרתו של ביב (ל''ת)

          ב.ל, 08/01/08 18:57

          הגב לתגובה זו

          • ביבי-ביבי-ביבי-כפרה-כפרה-הו-הו-הו-כו-לו-לו-לו-יאללה-בית''ר-יאללה (ל''ת)

            פריחה מזרחי, 08/01/08 21:53

            הגב לתגובה זו

  • 105.

    אולי יותר טוב שלא יחשוב? -אני לא יודעת על מה הוא חושב (ל''ת)

    יופיטר, 08/01/08 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    יש לי שאלה לברק שר הביטחון - אם מישו יכניס לך מכה - תחזיר - (ל''ת)

    או תחשוב?, 08/01/08 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    נחשוב כיצד להגיב?

    באמת, 08/01/08 17:09

    אחרי מלמחמת לבנון הראשונה והשנייה,מטחי קטיושות רסאמים ושו''ת שממשיכות לעוף כאן כבר יותר מ-20 שנה ואהוד ברק יחשב כיצד להגיב?


    בוקר טוב ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • כתבתי תגובה דומה בסגנון שלא עברה

      Avi Ecuador, 08/01/08 17:34

      על מחשבה ''בעתיד''.
      מה כבר לא יכלו לחשוב עליו בעבר ושלא היה ''בעתיד''.
      שוטים שמנהלים מדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    ללא מילים

    david, 08/01/08 16:42

    אחרי שקראתי את התגובות בכל עיתוני ישראל נראה לי שיש שני מדינות בישראל אחת היא מדינת תל אביב הרצליה והשניה נו מה לעשות אלוהים קילל את היהודים שבראשם יעמדו גנבים שקרנים פחדנים והנה זה פה מה שמפליא אותי זה שהעם שיושב בציון לא עושה דבר בכדי להחליף את הגנבים הפחדנים והשקרנים הישראלים לעולם עוד לא יצאו לרחובות לדרוש את התפטרותו של אף פוליטיקאי מכל השנים שרודים בהם קבוצת הגנבים עושה במדינה כבשלהם והעם שותק אין צעקות אין הפגנות כנראה שזו גם הקללה של אלוהים שלא עשני כגויי הארצות בכל העולם מפגינים נגד מנהיגים רעים רק בישראל לא עם דפוק עם אומלל עם פחדן בכל מקום אחר בעולם היו האזרחים מפגינים נגד חוסר המעש של שר החוסר ביטחון וראש הגנבים אולמרט וברק

    הגב לתגובה זו

    • והכי מעניין זה שאם תסגור להם טלוויזיה ליום אחד, רבבות יפגינו בכיכר (ל''ת)

      ישראל, 08/01/08 18:40

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    סמרטוטים (ל''ת)

    תכניס אתה שם, 08/01/08 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    לשר אדרי

    tאריה, 08/01/08 16:35

    זה גם מזכיר לנו שהממשלה הכושלת עדין מכהנת וזה מה שמדאיג

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    סוריה היא היא היוזמת (ל''ת)

    דן, 08/01/08 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ברק,לך לבחירות.גם ברק אובמה,מהמפלגה הדמוקרטית באה'''ב (ל''ת)

    הולך, 08/01/08 16:26

    הגב לתגובה זו

    • הרי ברק האשם הראשי!גם אתה מהטייחים של מגדלי אקירוב ת''א?

      בשם בן גוריון, 08/01/08 17:05

      ברק הרס את צהל כשהנהיג מדיניות צמצום: ''צבא קטן וחכם...'',ברק הרס את הרתעת צהל והפקיר לחיזבאללה את הצפון ב2000.
      מעשיו הביאו את אינתיפאדת 2000 הקשה. במלחמת לבנון 2 התחבא וסירב לדבר כשכולם ידעו מי האשם,כולל אותו.
      היה תמיד מלא באיומים ודל במעשים.
      איך שכחנו הכל? יש מי שדואג שנשכח, רבים. החושב יבין

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    ''בחרתם בחרפה מפחד מלחמה. עכשיו נקבל גם מלחמה וגם חרפה'' (ל''ת)

    צ'רציל, 08/01/08 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    המוסלמים מחוסנים

    Avi Ecuador, 08/01/08 16:24

    מחר בוש צריך להגיע למזרח התיכון עשן.
    אין אפשרות להגיב.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הרתעה - מטרתה למנוע מלחמה. אבל, איבדנו מזמן את כוח ההרתעה שלנו.

    זיגי אמסלם, 08/01/08 16:19

    עכשיו ניאלץ להילחם.
    ובכן, אדוני, הרתעה מושגת רק כאשר האויב משוכנע שתפעיל את עוצמתך...
    אם האויב רואה תותחים - שיורים לשטחים ריקים...
    טנקים - שיורים לשטחים ריקים...
    מטוסים - שמפזרים כרוזים לעזוב את המטרה טרם הפצצה...
    צבא, שמתייסר אם חלילה, פגע בטעות, באויב...
    עם שדואג להעביר את פצועי האויב לבתי החולים שלו...
    עם שמוכן לעשות הכל למען השלום...
    האויב יודע שלא תפעיל את עוצמתך.
    אתה לא יכול להמשיך לרמות את כולם.
    פעם היינו ''יורים ובוכים''. החלק הראשון הרשים מספיק בשביל הרתעה ככה-ככה...
    היום זה ''שרים שירי שלום ובוכים''.
    זה לא מרשים את האויב.
    והגענו לכך שצבאנו נכשל במלחמה מול כנופיה בלבנון...יופי.
    ההרתעה שלנו מתה.
    אם אנו רוצים הרתעה חדשה, עלינו להוכיח שאנחנו מוכנים להפעיל את עוצמתנו...
    ב ל י ר ח מ י ם.

    הגב לתגובה זו

    • זיגי סטארדט תגובה מעולה!!!!!!! (ל''ת)

      ירון, 08/01/08 20:00

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    Y NET ,ווואלה מצנזרים תגובות תמיכה בנתניהו!!

    רק NRG, 08/01/08 16:16

    Y NET ,ווואלה מצנזרים את רוב התגובות שתומכות בנתניהו לכן אתר הבית שלי הוא NRG ואני קורא פירסומות רק ב NRG כי מי שלא רוצה את התגובות שלנו,גם לא יקבל את כספנו!

    הגב לתגובה זו

    • דלג על האתרים האנטישמים של השמאל

      Avi Ecuador, 08/01/08 16:47

      תגובות של שורה או שתיים, תגובות אינפנטיליות ברובן שאין בהם שום טעם או ריח.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    כמה זמן תחשוב? שנה? שבע שנים? (ל''ת)

    סתם אחד, 08/01/08 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    יוחזר פרץ לאלתר כשר בטחון חלופה לכושל הנוכחי (ל''ת)

    יועץ ברק, 08/01/08 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ברק ברח ברק בורח וברק יברח.אפילו פרץ היה עדיף עליך (ל''ת)

    מנחם, 08/01/08 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מדינת הסמרטוטים לא שמים עלכם (ל''ת)

    ערבי, 08/01/08 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מה מצפים ממה שברח מלבנון כמו שפן והביא אינטיפאדה (ל''ת)

    גילי, 08/01/08 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ברק אפס

    דני, 08/01/08 16:12

    מילואים מטכל.

    הגב לתגובה זו

    • מרק אפס (ל''ת)

      יפה, 08/01/08 22:27

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    ''מתג הממשלה'' במצב כבוי מבקש החייאה דחוף (ל''ת)

    מתקין סטרטרים, 08/01/08 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ישראל לא פועלת לפי חזון ותכנית אב

    Avi Ecuador, 08/01/08 16:09

    ישראל נמשכת ומאולצת ללכת לאן שמושכים אותה ולהגיב.
    התכנית של ישראל הייתה צריכה להיות שונה לחלוטין וכבר מזמן בלי קשר לרצונם של הרשעים להשמיד את מדינת ישראל, מערב שמחפש צ'כוסלובקיה חדשה או לאמונתם של אידיוטים שמאלנים לבנות לנו את עגל הזהב סדום-עמלק-פלסטין נקי אתנית מיהודים ולעשות מדינת דמו-חארטה על כל תושביה בקו הירוק.
    ישראל הייתה צריכה לקבוע לעצמה מטרות ולהיות עם חזון ותקווה לעם היהודי לשרוד במזרח התיכון; ישראל הייתה צריכה לשאוף ולפעול למדינה אתנית רק של יהודים וזאת מתוך הבנה ומתוך ראיית העבר והכישלון שלה בניסיון בניית מדינת הרשע סדום-עמלק שלא רק מאיימת על ישראל להשמידה אלא פעלה ופועלת במשך יותר מדור ביחד עם מדינות ערב לנסות לחסל את המדינה היהודית או המדינה שיש בה יהודים כשאין ספק שאם הם היו מנצחים לא הייתה ''בעיה'' אתנית של יהודים במזרח התיכון (טיטאניק ישראל היום).
    הערבים היו צריכים לשלם תשלום על היהודים שהם התנכלו ורצחו בהם במדינותיהם במשך מאות שנים ושנעלמו משם, לקחת את הזבל שלהם אליהם וזאת גם אם נאמר לא כפיצוי אלא במקום היהודים שחיו שם.
    לישראל אין שום זכות להמר על עתידה של מדינת ישראל בבניית מדינת רשע נוספת במזרח התיכו, מדינה של אספסוף שהאנרכיה והשנאה לישראל הם החלק העיקרי שמבסס את ''זכותם'' למדינת אסלאם קיצונית נוספת במזרח התיכון שייחודה העיקרי הוא ''הזכות'' שלה בהשמדת מדינת ישראל.
    עוד מדינה שאמורה להביא לשנאה למערב ולהשתלטות בשלבים של האסלאם על מדינות שרוצות דמוקרטיה ורצון לחיות בשלום במדינותיהם.
    ... היום ישראל מחובתה לפעול להבאת מדינה אתנית רק של יהודים מערבית לירדן, היא צריכה לפעול במישורים שהיא תקבע ובזמן שהיא תקבע לפי תהליך שכבר ידוע לה וכבר מזמן היה צריך להיות תהלים, סליחה, תהליך שיצא מהמגרה.
    בנושא חיזבאללה מלבנון היא צריכה לנצל את התהליך, לפנות לכיוון של סוריה ולהאשים אותה בנושא חיזבאללה כמו שהאמריקאים האשימו את הרוסים בנושא הטילים בקובה, להביא את סוריה למצב שתחזור לימי האבן לכבוש שם שטחים כשהפעם יכבשו בלי זבל ויסופחו מיד למדינת ישראל, להביא לתסיסה מוגברת ומכוונת בשטחים ובקו הירוק של הערבים שהפעם לא תטופל בפינצטה אלא בפטיש ולגרום להם להסביר מדוע את כולם מעלים על אוטובוסים ומשאיות ומעבירים אותם לסוריה לשטחים שישוחררו בשבילם.
    ישראל צריכה למשוך את ארצות הברית לטפל באיראן ולספק לה את האמתלה שהיא מחפשת כבר ממזמן בכדי לעשות זאת.
    אין ספק שישראל תפגע אבל ''בעתיד'' היא אמורה להתחסל אם היא תמשיך בדרכם של השמאל.
    ישראל יכולה להתרחב ולהיות מדינת היהודים ואם לא פועלים בשיטה זאת על ישראל לדרוש בלי בושה מארצות הברית להסתפח אליהם ולהיות עוד כוכב או שמורת טבע אמריקאית.
    דרישה למתן אזרחות אמריקאית לכל היהודים אולי בעולם.
    מדינה בשלטון השמאל זה איבוד עצמי לדעת של עם-הארץ ועוד מדינת גלות אנטישמית ליהודים במקרה ''הטוב'' כשהפעם נוסף לערבים אנטישמים יש גם ''יהודים'' שמאלנים.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אוי אני כל כך שונאת אותו (ל''ת)

    ריטה, 08/01/08 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מה עם התגובה לחטיפה של שלושת החילים כשהוא כהן כר''מ?

    יקי, 08/01/08 16:04

    הוא כבר הגיב?

    ברק - בלון נפוח. חיזבאלה תקע בו סיכה ולא נשאר ממנו דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אויבי ישראל לא לדאוג, הוא התכוון לירי מ-99 (ל''ת)

    בחירות, 08/01/08 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ברק עכשיו ירד בסקרים מ 15% למשהו כמו 7%

    מומחה סקרים, 08/01/08 15:51

    וביבי יעלה מ 35% ל משהו כמו 45%

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ברק ענק בבטחון וימותו הקנאים צרי המח ,,,,,,,, (ל''ת)

    אזרחית, 08/01/08 15:43

    הגב לתגובה זו

    • בלונים, בלונים ...

      ד''ר ארוין, 08/01/08 16:00

      ''ישראל לא מתכוונת ...'' הצחקתם אותי ואת נסראלה.

      מי מחזיק בשיא גינס בהפרחת בלונים ריקים לאוויר ?
      כמדינה - ישראל
      כבודדים - אהוד ברק
      וכמאמינים לבלונים - עם ישראל החכם היושב ערב ערב מול הטלויזיה ובולע בשקיקה את כל הצפרדעים שמאכילים אותו שם.

      וככה מוצא את עצמו העם החכם היושב בציון שומע כל חודש הצהרה נבובה חדשה, מתרווח על הכורסה מול הטלויזיה ונרגע. הנה הבטחה חדשה. עכשיו יהיה פה טוב.

      מה לא אמרו ?
      באינתיפאדה הראשונה
      בשניה
      בשלישית
      לפני ואחרי הסכם אוסלו
      לפני ואחרי הגירוש האכזרי
      לפני ותוך כדי הירי בכבישי הארץ
      אוטובוסים
      קניונים
      קסאמים
      פצמ''רים
      קטיושות
      על יישובי חוף עזה
      על יישובי עוטף עזה
      שדרות ואשקלון
      קרית שמונה
      שלומי ומעלות
      נהריה

      הערב, במהדורות החדשות, אתם תשמעו על הבטחות חדשות, איומים מחודשים, הסתייגויות ממבצע צבאי, וארבע אימהות.

      עד הקטיושה הבאה.

      הגב לתגובה זו

    • מה זה ענק זאת לא מילה - הוא חושב - וקטיושות שורקות (ל''ת)

      יופיטר, 08/01/08 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    נמאסתם פחדנים אינעל רבאק ארס!!!!!!! (ל''ת)

    @, 08/01/08 15:42

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה... (ל''ת)

      ג'רי מפקד זרוע, 08/01/08 15:55

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    ברק וממשלת האימופטנטים הזאת !!!!!!!!! (ל''ת)

    פחדנים נמאסתם, 08/01/08 15:42

    הגב לתגובה זו

    • נכון!! ברק אימפוטנט!! (ל''ת)

      מיזרן, 08/01/08 16:13

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ברק אתה פחדן+בלה בלה=חמור (ל''ת)

    נוה, 08/01/08 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    המבחן הראשון של אהוד ברק כשר ביטחון -בינתיים כישלון (ל''ת)

    מיקי, 08/01/08 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    שמדינת ישראל כמדינה יהודית עומדת ללכת לאבדון (ל''ת)

    !!!!!!!!!!!!!!!, 08/01/08 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    נלמד, נחשוב, נשקול, נדון, נדבר, נבדוק, נבחן, נראה.................

    אימפוטנט, 08/01/08 15:37

    נמתין, נחכה, נראה, נתייעץ, נתלבט, נתחבט -
    ואז יעבור מספיק זמן ואיש לא ישאל אותנו למה אנחנו לא עושים שום דבר.

    ככה לימד אותנו היועץ האסטרטגי בישיבה משותפת עם הסוקר, יועץ התדמית, מנהל קבוצות המיקוד והמקורב.

    וככה בדיוק מתנהלת מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק - נבחרו בשביל לדבר לעצמם ולתקשורת (ל''ת)

      יופיטר, 08/01/08 17:37

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    למה מינו אותך לשר ביטחון אם לא בכדי להתכונן לתרחישים כאלו (ל''ת)

    ???????????????, 08/01/08 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לכל המתלהמים

    יוזף שוויק, 08/01/08 15:35

    אני נזכר באירוע שהיה לפני קצת פחות משנתיים: אירוע חטיפת חיילים בצפון. העם כועס ודורש תגובה מהירה ומוחצת. העם רוצה מלחמה. הממשלה מתכנסת ומחליטה על מלחמה. המלחמה לא-כל-כך מצליחה וישראל יוצאת בה לא כל כך טוב. העם כועס על הממשלה: למה יצאתם למלחמה בלי להגדיר יעדים ובלי לבדוק ימחי''ם ובלי להפעיל תכניות...
    מה המסקנה? אותם אלו שצועקים עכשיו ''בואו ניכנס בהם'' יהיו הראשונים לצעוק אחר-כך ''חבורת אפסים, איך יצאתם למלחמה בצורה כזאת שלומיאלית ולא ניצחנו?''
    אני אישית מעדיף מנהיג שיושב וחושב יותר משתי דקות, ויותר מיומיים אם צריך לפני שהוא מחליט על מלחמה או לא. החיים של הרבה אנשים תלויים בסיפור הזה וצריך להתנהל בתוכו. בחכמה. מאוד לנהל את המדינה בטוקבקים. אבל אצלנו היה מוזג באו-פשילינה שהיה אומר: החיים הם כמו בור ביוב, קל להיכנס לתוכה, אבל רק חכם יוצא בלי שנדבק אליו הריח של החרא.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כנופיית הפושעים אהוד&אהוד מובילה לחורבן המדינה

    הציבור דפוק, 08/01/08 15:33

    כנופיית הפושעים אהוד&אהוד מובילה לחורבן המדינה. מה עוד צריך לקרות כדי שהציבור יתעורר?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שכחת לומר עליית מדרגה וחציית קו אדום וכו וכו.... (ל''ת)

    צחי, 08/01/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מעניין!!! כמה זמן יקח לו לחשוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    נ.כהן, 08/01/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ברק שברח מצאלים יגיב חחחח (ל''ת)

    שמעון, 08/01/08 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אהוד ברח הבריחה מלבנון אי תגובה לטיפה אינתיפדת אל אקצעה מאדחת יוסף (ל''ת)

    הלינ''ץ בחיילי צ, 08/01/08 15:29

    הגב לתגובה זו

    • הימין לא ידע לחשוב תמיד יצרים וקפיצות

      חאמסא, 08/01/08 15:41

      אולמרט לא טיפש ובטח לא ברק והם לא יתנדבו להמליך את ביבי המדליף !! תוכלו את הלב ,,,,,,,,,,,,,

      הגב לתגובה זו

      • ומי רץ לפני שנתיים למלחמה

        מי מי מי, 08/01/08 16:24

        אידיוט

        הגב לתגובה זו

      • אולי יותר טוב יצרים וקפיצות - על אימפוטנציה טוטאלית? (ל''ת)

        יופיטר, 08/01/08 17:39

        הגב לתגובה זו

      • מי שלא חושב לפני, צריך לחשוב אחרי. ולכן לא יכול לעשות דבר. (ל''ת)

        ישראל, 08/01/08 18:51

        הגב לתגובה זו

      • לעומת זאת מי שחושב לפני, יודע לפעול ביעילות ולהגן על אזרחיו! (ל''ת)

        ישראל, 08/01/08 18:52

        הגב לתגובה זו

      • לפעמים למחשבה אין חשיבות

        Avi Ecuador, 09/01/08 00:25

        לפעמים מדובר באינסטינקט לעצום את העין כשגרגר של חול מתקרב לפגוע לך בעיין.
        השמאל איבד את האינסטינקטים הטבעיים של היצור בשם אדם.

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    ליברמן ואלי ישי,שתדעו אנחנו לא הפריארים שלכם,הכל נרשם

    לנוכלים, 08/01/08 15:29

    בבחירות הבאות אתם תשלמו ביוקר

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ישראל חלשה היא להיט והמיטב להון ולבורסה (ל''ת)

    תקש' ההון, 08/01/08 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מה לא מחסלים את נסראלה,למה לא מחסלים את הנייה?

    למה לא מחסלים, 08/01/08 15:18

    מדינת ישראל בעצם מעודדת טרור,מנשימה את הטרור בזה שהיא לא מחסלת את ראשי הטרור באופן קבוע ורציף כדרך עבודה של המלחמה בטרור.
    מדינת ישראל תומכת טרור,זאת עובדה.
    אם זה בא כתוצאה מחולשה והשלמה עם לחץ אמריקאי או אירופי או אם זה בא מעיוות חשיבתי של הפוליטיקאים שלנו,זה לא משנה.
    שורה תחתונה,בהתנהלות הקיימת ב7 שנים האחרונות מראה שמדינת ישראל היא התומכת בטרור האופן אקטיבי,היא זאת שנותנת לטרור להמשיך לחיות לולרצוח באזרחיה ולהתריד את החיים במדינה.
    מדינת ישראל לא באמת נילחמת בטרור ובטרוריסטים,לא בכל הכח ולא כל הזמן.
    וזה פשע נגד העם היודי ואזרחי המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • בסלע! (ל''ת)

      אבי, 08/01/08 15:42

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    לאהוד ברח יש חלק גדול בכישלון הקונספציה הביטחונית מהבריחה מלבנון עד (ל''ת)

    כישלונר סידרתי, 08/01/08 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הכישלון הוא של כולנו !!! היו בחירות היו 2 אלטרנטיבות !!!

    בני, 08/01/08 15:15

    הכישלון הוא של כולנו !!! היו בחירות היו 2 אלטרנטיבות !!!

    מי ראש-הממשלה שאותו בחרנו?

    האחד אחיו מפקד סיירת מטכ''ל שנהרג בגדול מבצעי המדינה.
    השני אחיו ברח לחו''ל מאימת הנושים.

    האחד ביתו ציונית משכנעת ומעלה עולים לארץ
    השני בנותיו מפגינות במחסומים .

    הגב לתגובה זו

    • הכישלון הוא בטח לא שלי, אני בחרתי ליכוד

      ש, 08/01/08 15:34

      עד היום אני לא מבין מי המטומטמים שבחרו בקדימה

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    המלחמה תחזור לאט לאט...

    רעות, 08/01/08 15:13

    גם כן מדינה יש לנו...
    למה אנחנו צריכים לחיות בפחד?!
    למה נותנים לחראות האלה להתחיל שוב עם הקטיושות?!
    הריי זה ברור שאם ניתן להם ככה המלחמה תחזור..ובקרוב..
    גם כן מדינה ששומרת על האזרחים...

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הממשלה מגיבה בחומרת.......האיפוק (ל''ת)

    המאופק, 08/01/08 15:08

    הגב לתגובה זו

    • נכון, כי עדיף ךהכניס ישר כוחות שלך חיר ורגלים ללבנון ולהראות להם (ל''ת)

      מה זה!, 08/01/08 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    להלן ציטוט מדוייק מדברי ברק

    אלצהיימר, 08/01/08 15:06

    עם השלמת הנסיגה (24/05/00) אמר רה''מ ברק כי ישראל תקבע ''רף גבוה מאוד לתגובה בכל עומק לבנון, כיוון שלמי שינסה לפגוע בנו אחרי שיצאנו מלבנון - אין הזדמנות, סיבה או תירוץ''.

    הגב לתגובה זו

    • אז הוא אמר. אתה חושב שכשהוא אמר את זה הוא התכוון לכך?

      בנאדם, 08/01/08 15:19

      זה בדיוק מה שאמרו כשגרשו את יהודי גוש קטיף.

      זה מה שאמרו גם כשהקימו את הרשות הפלסטינאית בגדה וברצועה

      וזה גם ימשיכו להגיד לנו אם לא יהיה פה שינוי רציני ותושבי המדינה היהודים יבינו שמדינת ישראל כמדינה יהודית עומדת ללכת לאבדון

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הוא לא לומד.כשהוא אומר אנחנו נדע מה לעשות פשוט תברחו (ל''ת)

    אבי, 08/01/08 15:03

    הגב לתגובה זו

    • תן לי ויזה ואני בורח עכשיו.

      ויזה, 08/01/08 15:34

      רק מהאיומים חסרי התוכן שלו, כדאי לארוז את המזוודות ולברוח מפה.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    נסרללה,בבקשה אל תשפיל את הממשלה שלנו.. (ל''ת)

    זיו, 08/01/08 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הברק שלו התעמם כל כך שיחליף את שמו ל - מלוכלך! (ל''ת)

    חץ, 08/01/08 14:57

    הגב לתגובה זו

    • חץ הטוקבק שלך חצוף ופני שאתה מכנה מישהוא מלוכלך תחשוב פעמיים חוצפן (ל''ת)

      חצוף, 08/01/08 15:08

      הגב לתגובה זו

      • ומה לעשות אם זו האמת??? (ל''ת)

        הוא גם, 08/01/08 15:32

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    דאגה

    דרור, 08/01/08 14:57

    אני מודאג,התחלתה לחשוב??עשה טובה,תדבר על מזג אוויר קודר,רוח קדים,שקיעה במערב מעל הים.....וכו.....אתה יודע-שפה שרק פוליטיקאי קטנטן,ואטום כמוך מבין. אגד -היה מלחמה ידוע לך??או כמו הבלונדה ממשרד החוץ אתה עסוק בוולוו???????????.חבורת חלכאים המעוררים דוחי.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ויפסנה

    דרור, 08/01/08 14:52

    ברוך הבא לכדור הארץ.גיליתה את אמריקה. אתה אדם ללא עמוד שדרה,לא ישר,ונהנתן סידרתי.אתה לא מענין,וחבל על כל ההוצאות עליך.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ברק והקטיושות מלבנון

    אבידן בן ישראל, 08/01/08 14:52

    1. ברק ''לא מתכוון לשנות את הסטטוס קוו ''בגבול לבנון. במלים אחרות: הסטטוס קוו החדש הוא הפגזות על שלומי, מר ברק! אתה בעצם קורא לחיזבאללה להמשיך לירות על שלומי, כמו על שדרות, שגם שם אתה ''לא מתכוון לשנות את הסטטוס קוו''.

    2. מי שברח מלבנון עם הזנב בין הרגליים, בהשאירו אחריו ציוד יקר של צה''ל - בוודאי שלא ישנה את הסטטוס קוו הזה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      @@@@@@@@@@@@, 08/01/08 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    לחסל בכירים במרכז ביירות ולהכחיש. (ל''ת)

    פליקס החתול, 08/01/08 14:49

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      בני, 08/01/08 14:59

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    העם זועם ורוצה בחירות,אך השמאל והתקשורת הם נגד העם

    תכלס, 08/01/08 14:48

    כן זה המצב

    הגב לתגובה זו

    • מקבלי מימון מהאירופאים (כלומר הערבים) ולכן התשקורת היא כזו ברובה (ל''ת)

      בנאדם, 08/01/08 15:21

      הגב לתגובה זו

    • עם רוצה מלחמה, אבל אח''כ מאשים את אולמרט שהוא יצא למלחמה (ל''ת)

      העם טיפש, 08/01/08 15:27

      הגב לתגובה זו

      • העם לא מאשים את אולמרט על שיצא למחלמה - אלא על איך ניהל אותה

        יופיטר, 08/01/08 17:41

        נא לדייק ! התגובה מטומטמת

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    אסור להגיב, גם כך היו ירידות בבורסה (ל''ת)

    מושקע, 08/01/08 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    סמרטוטים (ל''ת)

    מדינה, 08/01/08 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    התגובה תהיה חמורה כמו לאחר החטיפה בשנת 200 (ל''ת)

    AA, 08/01/08 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הטילים לא פגעו במדינת תל-אביב ולכן לא תבוא תגובה

    ריאלי, 08/01/08 14:37

    כל עוד לא ניפגעו האינטרים החיוניים של הממשלה- נכסי הנדל''ן של חברי הממשלה - לא תבוא תגובה

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ברק, אם אין לך דבר חכם להגיד אז פשוט תשתוק!!! (ל''ת)

    די, 08/01/08 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אחרי חטיפת החיילים אהוד ברח באולטימטום את תוך 48 שעות? ???????????? (ל''ת)

    ברברן לאומי, 08/01/08 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ממשל סמרטוטי

    שמואל, 08/01/08 14:31

    היכן הטכנולוגיה האדירה ?
    היכן עין הציפור המתצפתת ?
    היכן התיקונים והמסקנות שהוסקו ?
    ח ר פ ה !

    רק אל תשב ותחשוב , ברק , לא שוב , אל תחשוב , עוד זה חסר לנו.

    המשך לפזר הצהרות נאות - ריקות לרוח הסגרירית.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ברק, תעשה בדיוק מה שאתה עושה בעזה, תגיד שזה עלית מדרגה (ל''ת)

    יש לי רעיון, 08/01/08 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ניזכרתי בבן גוריון ,ומה הוא היה עושה ,אילו

    קשיש, 08/01/08 14:27

    בעידן שלא היה שמאל קיצוני,ולא היו ''שטחים כבושים'', אלא עם מלוכד שיודע שצריך להלחם ולעמוד על המשמר.
    תקופה של פעולות תגמול והעמדת האוייב במקום = כושר הרתעה.
    תקופה שלא היה מעז מישהו כמו ''שלום עכשיו '' (אופנהיימר ?) להרים את ראשו.

    ולדאבוני, רק כך נוכל למגר את האוייב . כשהם ידעו שאין פשרות.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רק מר ביטחון בנימין נתניהו יציל אותנו!

    מר ביטחון, 08/01/08 14:24

    האיש שצפה את חמסטאן ,והציל את הכלכלה ,הוא המנהיג שלי
    בזכותו יש לאלפי אנשים עבודה היום
    תודה מר נתניהו

    הגב לתגובה זו

    • או שאתה נאיבי או שאתה פרימיטיבי

      זמי, 08/01/08 14:50

      האיש הזה ששחרר את השייך יסין, שאיבד את מכנסיו כאשר פתחו את מנהרת הכותל, אדם שאינו אומר מילה אמת, שלקח מהעניים ונתן לעשירים אשר אינם יודעים מה לעשות עם רוב כספם. האדם הזה שגרם שאנחנו הוסלים עובדים לא רק עבור עשירים שלנו אלא גם עבור עשירים אשר הוא קורא להם משקיעים מכל העולם.
      האדם הזה אשר גרם לפערים בין האוכלוסיה הגדולים בעולם, ויצר מעמד אשר עובד במשכורות רעב הוא יציל אותנו? ממי? הרי אנחנו זקוקים שיצילו אותנו ממעשיו וחס וחלילה שיחזור לשלטון. אותו אתה רוצה במחזור שני?

      הגב לתגובה זו

      • אם אינני טועה רמון ואחריו אבו שפם (הידוע כפרץ)

        בנאדם, 08/01/08 15:24

        הם שפירקו את ההסתדרות והורידו את מעמד העובדים.
        מי אישר את עניין חברות כוח האדם ומי מרוויח מכך כסף? תבדוק ותדע את מקור הבעייה עם העובדים בארץ

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    וביידיש אומרים:''הוט אר געזוגט''

    שבח שטרן, 08/01/08 14:24

    וביידיש אומרים:''הוט אר געזוגט'' ובתרגום לעברית:''אז הוא אמר!''

    כולנו זוכרים שההסלמה בצפון היתה תוצאה של הבריחה המבוהלת של אדון ברק מדרום לבנון תוך הפקרת בעלי בריתנו - צד''ל - לחסדי חיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ברק - תן להם אולטימטום כמו פעם. הם מתים מפחד מהאולטימטום שלך (ל''ת)

    חחחחחח, חתיכת, 08/01/08 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    סמרטוטים (ל''ת)

    ., 08/01/08 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צה''ל חייב לשבת על הליטאני

    ליאור, 08/01/08 14:20

    לנקות את דרום לבנון ממוסלמים ושיעים
    להישאר רק עם הנוצרים והדרוזים

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ''אנו רואים את ממשלת לבנון כאחראית לאירוע'', אמר השר (ל''ת)

    ואז, מה????????, 08/01/08 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תוכנית המגירה הסודית של ברק

    שמעון 101, 08/01/08 14:18

    אשה חדשה, מוכר דירתו במגדלי אקירוב, כספו בחשבונות בחו''ל, טיוטות הרצאה מוכנות בנושא '' איך נפלה ישראל'' עתידו מובטח.
    והיה ויבחר ברק אובמה לנשיאות ארה''ב, הברק שלנו עוד עשוי לההפך לכוכב בארה''ב.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הוכחת כישלון המלחמה,לפי דברי ברק

    רק בחירות, 08/01/08 14:18

    '' לא רק שלא הוסר איום הטילים על ישראל, אלא שברשות החיזבאללה היום יותר נשק '',
    והם ,רק הם יחליטו מתי לתקוף אותנו. ???
    לאן הדרדרה כושר ההרתעה שלנו,ומי אחראי ?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הצעה לברק - תפגיז שטחי שיגור ריקים וחושה ריקה בלבנון. זה חייב לעזור (ל''ת)

    כמו שזה עזר, 08/01/08 14:18

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא שיש לי משהו נגד חשיבה, אבל אם היא באה על חשבון הפעולה... (ל''ת)

    אז זה חמור, 08/01/08 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ''שר הביטחון הגיב בחומרה''... נו באמת... (ל''ת)

    אני, 08/01/08 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    היית אמור לחשוב לפני ולהכין תכנית מגרה

    אהוד לא השתנית, 08/01/08 14:13

    מה זה נחשוב ונשקול...?! ככה נראינו במלחמה האחרונה, ישב ושקלנו בזמן שהחיילים והתושבים חטפו. למה מינו אותך לשר ביטחון אם לא בכדי להתכונן לתרחישים כאלו בדיוק ולהגי מיידית על פי תכנית מסודרת? האם לא למדנו כלום מהמלחמה הארורה הזו? האם לא למדת כלום מטעויות העבר שלשבת על הגדר בחתימה נמוכה? אהוד, מה יהיה הסוף איתך? אין לנו אלטרנטיבות אחרות לצערי אז הגיע הזמן שתתעורר ותתחיל להתנהג כמו מנהיג כי כרגע אתה נתפס כסמרטוט ואפילו ביב מתחיל להיראות כאלטרנטיבה מוצלחת יותר, השם ירחמו.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בעיקבות הירי והיתגרות נסראללה

    יקי, 08/01/08 14:10

    יש להכין כתוכנית מגירה פעילה . את חיסול נסראללה בהיזדמנות הראשונה שנוכל עיי הפעלת מודיעין וכל דבר שיוכל לגרום להצלחה של מעשה זה בכל מקום ובכל זמן .יש למגר את הרשע עיי טיפול שישתיק את הנבלה אחת ולתמיד .

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הדבר היחיד והבטוח שיציל את הצפון - כיבוש שטח והחלת הריבונות עליו

    אלמוני, 08/01/08 14:10

    כמובן תוך כדי גירוש התושבים. אם יש איזה דבר שמוציא את הערבים מהכלים זה כיבוש שטח ולראיה ההתנחלויות שהיו לצנינים בעיניהם. כיבוש שטח של מדינה תוקפת הוא מעשה חוקי בכל קנה מידה וזה הדבר המרתיע ביותר את הצד התוקפן.

    ומה אם תאמרו שזה לא יעזור? נכבוש שוב ושוב!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לחשוב ולהחליט כיצד לפעול = אין לנו מושג מה לעשות! (ל''ת)

    פרודו, 08/01/08 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נסראללה ימיו ספורים אז לפני הסוף יש לו פירפורי גסיסה לא להיבהל (ל''ת)

    להיתכונן להלויה, 08/01/08 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אהוד ברק מסוכן למדינת ישראל

    דוגר, 08/01/08 14:02

    אהוד ברק ברדק ומסוכן למדינת ישראל:
    מעל כל הרשימה הבטחתו להתפטר
    לאחר דו''ח וינוגרד והזיגזוג וחוסר היציבות שלו לעמוד בדבריו מדהים!
    1.הבריחה מלבנון הפקרת צד''ל
    2.כלכלה קורסת
    3.השחיתות בעמותות ברק ש''דרך ברגל גסה על החוק''
    4.שלושה חטופים מלבנון בלי תגובה
    5.חוסר אחריות ואי יכולות להשטלת על מהומות אוקטובר במגזר הערבי
    6.קואליציה ענקית ואי יכולת לשבץ שרים מתאימים
    7.הפקרת מדחת יוסף בקבר יוסף
    8.אינתיפדה וטרור משתולל
    9.הלינץ בראממלה ל- 2 חיילי מילואים שטעו בדרכם עברה ללא תגובה
    10.ויתור על השטחים כולל חצי מירושלים והר הבית עוד לפני תחילת משא ומתן
    11.הועף מהשלטון אחרי קצת יותר משנה בתבוסה מוחצת
    12.שבירת ההרתעה של ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בדומה לשדרות... לא יעשו כלום

    מיכה, 08/01/08 13:54

    כל עוד ת''א לא בטווח, לא תהיה ''עליית מדרגה''.
    רקכ שאזרחים סוג א' שגרים בגוש דן יפגעו, תיראו תגובה.
    תראו מה חתך האוכלוסיה שגר בפירפריה ונועד להיות בשר תותחים, ותראו מה חתך האוכלוסיה שגר במרכז ומחובר לכסף ולשלטון, ותבינו הכל.

    הגב לתגובה זו

    • ספר את זה לחברי הקיבוץ שלך שמצביעים עבודה ומרצ (ל''ת)

      צדיק בסדום???, 08/01/08 14:32

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא מבין

        ארנון, 08/01/08 15:11

        אתה מדבר על שמאל ממדינת הנדל''ן.
        שמאל קיבוצי (ברובו) הוא שמאל מעשי.
        בגין אולי בילבל אותך אבל בגין היה פוליטיקאי יותר ממנהיג.

        הגב לתגובה זו

        • למי הולכים רוב הקולות בקיבוצים?? (ל''ת)

          בנאדם, 08/01/08 15:43

          הגב לתגובה זו

  • 24.

    איזו מדינה נהדרת. פרייר מי שעושה צבא (ל''ת)

    בני, 08/01/08 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אתה לא צריך לשנות את הסטטוס-קוו, עשו את זה כבר הלבנונים

    בנאדם, 08/01/08 13:52

    אתה רק צריך להגיב בהתאם.

    כלומר לפגוע בישוב הלבנוני הכי קרוב למקור הקטיושות

    וברצועה על כל קסאם/קטיושה/מרגמה המגיע לתחום ישראל מגדל אחד מהמגדלים היפים של בית לאהיה יופל.

    מאוד פשוט
    את העולם זה ירגיז אבל הפלסטינאים יבינו ואם לא אז על כל טיל שני מגדלים או שלושה או כמה שצריך עד שיבינו שלהרוויח הם לא ירוויחו - זו הדרך היחידה ושהעולם ילך לפתור בעיות בקניה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שום דבר לא השתנה איתו

    יצחק, 08/01/08 13:51

    מה שהיה הוא שיהיה או יותר נכון מה שלא היה הוא שלא יהיה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני מוכן להגיע בטיל (קטיושה קסאם) העיקר שיהיה שלום (ל''ת)

    גורג דבליו בוש, 08/01/08 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    החלפנו שר בטחון וקבלנו את אותו שר בטחון (ל''ת)

    דביל אמיתי, 08/01/08 13:48

    הגב לתגובה זו

    • שניהם ממפלגת העבודה. (ל''ת)

      להחליף השילטון, 08/01/08 14:33

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הירי חמור, אבל לא נשנה את הסטטוס-קוו

    רמזור אדום, 08/01/08 13:45

    את המשפט הזה שמענו ממש אחד לאחד כשהתחיל ירי הקסמים לשדרות. עכשו אנחנו רואים את התוצאות. מה קרה למדינה שלנו???

    הגב לתגובה זו

    • תרגום בגוף הסרט

      צפוני, 08/01/08 13:53

      ''הירי חמור, אבל כל עוד לא נחת אף טיל בחצר של ''אורנה ואלה'', בואכה
      ק''ק שינקין-תל-אביב, אין שום סיבה לתגובה.''

      הגב לתגובה זו

    • המדינה נחטפה בידי ההון-שלטון. האזרחים לא נחשבים.

      נד בראשו, 08/01/08 14:09

      לכל הקרוב לצלחת יש כבר מיליונים בשביל חו''ל, וגם מקלט אטומי במקרה ש''זה יקרה'' לפני שיספיקו לצאת.

      הגב לתגובה זו

    • MASKANA-THE FAILUR OF THE ZIONIST WORKS OF WONDER (ל''ת)

      homeless, 08/01/08 14:12

      הגב לתגובה זו

    • נכון, במילים אחרות אומר ברק: ''נתעלם ולא נעשה כלום'' (ל''ת)

      מבקר המדינה, 08/01/08 14:15

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    נלמד, נחשוב, נשקול, נדון, נדבר, נבדוק, נבחן, נראה,

    אהוד ואהוד, 08/01/08 13:45

    נמתין, נחכה, נראה, נתייעץ, נתלבט, נתחבט -
    ואז יעבור מספיק זמן ואיש לא ישאל אותנו למה אנחנו לא עושים שום דבר.

    ככה לימד אותנו היועץ האסטרטגי בישיבה משותפת עם הסוקר, יועץ התדמית, מנהל קבוצות המיקוד והמקורב.

    וככה בדיוק מתנהלת מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אני רק אוסף לתגובה זו,

      א, 08/01/08 14:09

      כי ברק תמיד אמר וכנראה יאמר שהוא יגיב, במקום הנכון, בזמן הנכון,
      וכשתתקבל ההחלטה הנכונה, כמובן !
      וכך זה משתמע כל עוד ב''ה אין נפגעים רבים (מתים), אז אפשר לעבור לסדר היום, למה ששר הבטחון יגן על תושבי מדינתו אם אפשר שלא ? מה יותר פשוט מאשר ללהג כמה משפטים לתקשורת ולעבור לסדר היום, שאפשר לחשוב מה כבר שר הבטחון עושה כל היום, אם לא לתכנן איך לדאוג לבטחון ? ''ואת זה רואים בשטח''

      הגב לתגובה זו

    • ברק לא צריך יועצים כדי לא לעשות כלום

      חיים, 08/01/08 14:18

      הוא מצטיין בכך. לעמוד בצד, להתבונן עם מבט אינטיליגנטי ואז פשוט ללכת משם.

      כמו שהפקיר את הפצועים באסון צאלים, כמו שהפקיר את שוטר המג''ב מדחת יוסוף בקבר יוסף וכמו שהפקיר את שלושת חיילי ההנדסה החטופים בהר דוב.
      הבטחות, איומים ובסוף כלום - ממש כמו הביטוי שהוא המציא - ''סופלה'' הרבה אויר חם.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    חנניה רייכמן והסטטוס קוו

    ילד, 08/01/08 13:44

    אני לא הכרתי את חנניה רייכמן.

    סבא העריץ אותו.

    סבא סיפר לי שחנניה רייכמן היה סופר ופייטן.

    כפייטן הוא הותיר לנו הגדרות רבות.

    חנניה רייכמן כתב, שסטטוס קוו הוא שם הבוץ שבו נוהג העולם לרבוץ.

    לו חי בימינו, היה משתכנע שסטטוס קוו הוא שם הבוץ, שבו אוהבת ישראל לרבוץ.

    מסבא אני לומד, שפעם נימנו על עמנו, אנשים דגולים, נבונים, מקצועיים ומעמיקי חשוב.

    אבל הם נעלמו, לטובת עסקנים, שודדי הקופה הציבורית, ריקים ושטוחי חשיבה.

    אבל אין רע בלי טוב.
    עם העלמות האנשים החושבים מקרבנו, הןפיע דגם חדש של אנשים, שיודעים להסתדר יפה בפירמידת השלטון.

    מאחר ואינני חושב שיש הבדל בין גברים לנשים, אציין שבצמרת ישראל כמה נשים שכמו הגברים מתאימות לתפקיד אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הממשלה

    מיכאל, 08/01/08 13:43

    הממשלה שהאשימה את קודמותיה..
    כל כך שהם איפשרו לטרור להתחמש

    עכשיו אותה ממשלה נותנת לחיזבאלה את מה שנתנו קודמותיה...
    צחוק הגורל
    אז למה הם לא פועלים נגד החיסבלא
    התשובה
    זה טוב וזה נוח להאשים את הקודם..

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אהוד ברק הוא שר בטחון חכם ושקול

    משיח, 08/01/08 13:43

    ביבי בטח היה יוצא עכשיו למלחמה כמו איזה ערס סוג ז' ומביא עלינו את חורבננו.
    אל תהיו יהירים כי בטוח תתאכזבו.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד את זה לתושבי הצפון גאון הדור.

      חיים, 08/01/08 13:52

      אתה בטח אחד שיושב בשנקין ומנרגל קפה.
      ברק כמו אהוד בורח מאחריות נשאר אותו דבר מפחד מהצל של עצמו והורס את כושר ההרתעה של מדינת ישראל שגם ככה היא על הפנים,תודות לאנשים השקולים שלך.

      הגב לתגובה זו

    • שר בטחון כל כך שקול שברח מלבנון ונתן לחיזבאללה לצבור אלפי טילים (ל''ת)

      בהחלט נבון, 08/01/08 13:52

      הגב לתגובה זו

    • ואתה חבר בחיזבאללה (ל''ת)

      בנאדם, 08/01/08 13:59

      הגב לתגובה זו

    • מדחת יוסוף זכור לך? (ל''ת)

      דרור, 08/01/08 14:13

      הגב לתגובה זו

    • היחחד עד עכשיו שרץ להילחם היה אולמרד (ל''ת)

      להזכירך, 08/01/08 14:19

      הגב לתגובה זו

    • שקול וחכם? למה? כי הוא לא עושה כלום?

      חיים, 08/01/08 14:20

      כשחטפו את שלושת חיילי ההנדסה אחרי הבריחה מלבנון - זה היה שקול וחכם?

      הוא אפס שלא עושה כלום. מתקן שעונים ופורץ מנעולים קטן שמצא את עצמו בסיירת מטכ''ל ומשם להנהגה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מי שעמד בידיים שלובות, הפקיר את מדחת יוסף וברח מלבנון

    יעשה זאת שוב!!!, 08/01/08 13:39

    יעקב, לוחם בסיירת מטכ''ל, מעיד על תיפקודו של אהוד ברק באסון צאלים.

    ''היה פיצוץ חזק ומאוד מפחיד. היה ענן של עשן ואני רצתי הצידה. ואז, כשהעשן זז עם הרוח, ראיתי את אחד החברה קופץ על רגל אחת וכל הלחי שלו היתה שסועה''.
    התחילו צעקות: 'זה אמיתי, זה אמיתי, תרוצו לקרוא לעזרה''.
    די מהר הגיעו לשטח שלושה תצפיתנים שהיו הכי קרובים למקום, והקודקודים - אלוף אורי שגיא, ראש אמ''ן אלוף עמירם לוין, וסגן אלוף דורון מפקד היחידה.
    כולם ניגשו לעזור לפצועים, כי לצוות הרפואי לקח מעט זמן להגיע לאיזור האימונים.
    היה שם גם הרמטכ''ל, אהוד ברק.
    הוא עמד כחמישה מטרים ממני, עם ידיים שלובות בתנוחה האופיינית לו, הביט מסביב ולא עשה כלום.
    המוח התפוצץ לי ולא שלטתי בעצמי. צעקתי לו: ''מה אתה עושה יא מניאק, בוא תעזור, החברים שלי מתים פה''. אבל אהוד לא זז. תבינו, אהוד בשבילנו זה דמות, זה מיתוס, זה מנהיג, זה מישהו שגדל ביחידה... אני לא יכול לשכוח לו את זה''.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שלומי שדרות אשקלון,לא נחשבים קו אדום בעיני כנופיית קדימה (ל''ת)

    שלומציון, 08/01/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כהפקת לקחים משדרות: ישראל תגיב בזמן ובמקום שתמצא לנכון .....

    פחחחחחחחחחחחחחח, 08/01/08 13:36

    לפחות יורד היום גשם , אז התירוץ של ''זה לא רוק'' עלול לעבוד...

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נו, התחלנו..... (ל''ת)

    ככ, 08/01/08 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה אתם רוצים מאולמרט ומה אתם רוצים 1מ2??? (ל''ת)

    פקק תנועה, 08/01/08 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אות מלחמת לבנון 3

    מ''פ במיל', 08/01/08 13:31

    הכינו את החזות . פנו מקום לאות המערכה של מלחמת לבנון השלישית . כבוגר לבנון כך הכל התחיל. עוד ירי ,עוד התקרבות לגדר , עוד הפרה ואז מגיעים לנקודת פתיחה שחיזבלה שולט על כל המוצבים ועושה מה שהוא רוצה . ביזיון .

    הגב לתגובה זו

    • מלחמת לבנון השלישית כבר לא תהיה - צה''ל ירים דגל לבן בזמן (ל''ת)

      אבי, 08/01/08 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    פצצה על הבונקר של נסראללה שהזקן ירד לו מההדף גם הראש (ל''ת)

    לא להמתין לבצע, 08/01/08 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה אתם בוכים? אתם בחרתם בהם תסבלו בשקט. (ל''ת)

    אמיר, 08/01/08 13:28

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאה אחוז השאלה רק איך מפילים אותם (ל''ת)

      גד, 08/01/08 13:41

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אהוד את אהוד כשלונות, תרוצים, מבוכות, טילים על ישראל, התקפת התקשורת

    תפוזו, 08/01/08 13:28

    אהוד א. אהוד ב.
    יחד ולחוד מצעידים אותנו לתהום מדינית ובטחונית. לכו ללקלק לבוש שלכם, שלא רואה אתם ממטר וטס מרמאללה למכור נשק למדינות המפרץ ומשם בסיבוב ללבנון ואירן.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ואים יהיה מיקרה נוסף חמור יותר כמו בשדרות

    פקק תנועה, 08/01/08 13:28

    או חטיפת חיילים ???וכוליי

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מאיפה נורו הטים

    אחד 1, 08/01/08 13:27

    ואיך זה שכוחת האום המשיכו לישון בשקט
    הם שוים לתחת

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתבכיין?סרקוזי חייב לך משהו?

      נחום, 08/01/08 13:39

      מי שחייב ,אלה שני האהודים.זה האולמרט, וזה הברק. צרפת לא חייבת לשמור על ישראל. גם לא איטליה.

      הגב לתגובה זו

      • אז למה הציבו אותם שם? לקישוט? (ל''ת)

        מיכה, 08/01/08 13:48

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    בלהה..בלהה בלהה..... בלהה... תמשיך כךץ דיבורים בגרוש (ל''ת)

    יורי, 08/01/08 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ועל זה נאמר -אהוד ברח (ל''ת)

    לא שוכח, 08/01/08 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הנה זה מתחיל שוב... (ל''ת)

    אבי.א, 08/01/08 13:19

    הגב לתגובה זו

    • לא היה לו ולחבריו בממשלה זמן

      נביל, 08/01/08 14:55

      לחשוב מה יעשו במקרה כזה.

      כמה המצב גרוע במדינת היהודים ולממשלה הנבחרת אין תשובה מידית על מצב שיגרתי של התקפה רצחנית על עיר בישראל.

      השמאל היהודי אינו מגיב.

      הגב לתגובה זו

    • אולי תתיעץ עם קודמך בתפקיד מר פרץ מה לעשות? יש הבדל ביניכם? (ל''ת)

      שולי, 08/01/08 15:39

      הגב לתגובה זו