• 55.

    לחזור לאמונה בה'

    מוסתר, 03/08/09 00:27

    יאללה אנשים עוד מאט הגאולה של עם ישראל כדי לחזור בתשובה כדי שהגאולה תבוא מהר אז יאללה לחזור בתשובה ה' יתברך רוצה שנחזור בתשובה אז כל היהודים כדי לחזור בתשובה ועדיף גם לא יהיה את אירן את כל הארצות לא יהיה רק את ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה זה משנה ?

    ישראלי, 07/01/08 06:58

    חיל האויר, ישמיד תוך דקות את כל העוצמה הצבאית של אירן, גם אם יעמוד בראשו איש חיל הים.

    בישראל, כל אחד, יכול למלא, כל תפקיד, אם יש לו קשרים או פתק.

    הוא יכול גם להתמנות כשופט בלי בדיקה או בחינה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה זה משנה מי יהיה מפקד החיל

    יועץ מדיני, 06/01/08 04:25

    עד שלא נעיף את אולמרט וחבריו ממדרגות הכנסת ההגנה על מדינת ישראל תהיה רעועה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הקצין הנ''ל מסוכן ואיננו ראוי להיות מפקד ח-א. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 05/01/08 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ואם אל קעאידה ישתלט על הכור בפקיסטן זה לא יותר מסוכן

    מהגרעין של, 05/01/08 10:25

    לאן שלא ננוע מצד אחר נזיע.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לביבי יש לו נסיון בהפצצת הכור. הוא כבר הפציץ את הכור במיקרוזיה (ל''ת)

    benzi. a, 05/01/08 09:53

    הגב לתגובה זו

    • ביבי שומר ישראל - לא ינום ולא יישן (ל''ת)

      יאמר לזכותו, 05/01/08 14:58

      הגב לתגובה זו

      • צודק. לאחרונה הוא נראה עייף מאד

        פיהוק, 05/01/08 18:44

        בינתיים ברק מחסל מחבלים בסיטונות וביבי רואה איך סיכוייו לנצח בבחירות הולכים ומתרחקים. מזה הוא מפחד נורא, אז הוא מנסה להפחיד.

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    רק אולמרט יודע איך לחסל את הגרעין האיראני

    ש. כהן, 04/01/08 22:26

    אם פעולה מסויימת הצליחה לאולמרט בעבר, אין שום סיבה שהיא לא תצליח לו גם בעתיד.
    והרי מתכון הפלא של אולמרט לחיסול הגרעין האיראני:
    לוקחים שתי פלוגות של חיילים.
    מלבישים אותם במדים שחורים.
    שמים על ראשם קסדות שחורות.
    מעלים אותם על סוסים.
    נותנים להם אלות ביד.
    שולחים אותם לאיראן ונותנים להם פקודה להסתער על הכור הגרעיני בננתאז, בדיוק כפי שהם הסתערו בזמנו על אחיהם היהודים בעמונה.
    תוך זמן קצר ובכמה מכות אלה, הם יחריבו את הכור ולא ישאירו בו אבן על אבן.

    אם זה הצליח לאולמרט בעמונה, אין שום סיבה שזה לא יצליח לו שוב באיראן.
    או שאולמרט הוא גיבור רק נגד ילדים יהודים?

    הגב לתגובה זו

    • האמת מגיע להם...

      ..., 09/01/08 23:48

      זה שאותם מתנחלים מעיזים לזרוק אבנים על שוטרים וחיילים כמו פלסטיניים באינתיפדה אז באמת אני לא מאשים את המשטרה והצבא שהכניסו להם מכות.. מגיע להם!
      ודרך אגב.. איך אתה קשור פה לעולם אין שמץ של מושג

      הגב לתגובה זו

    • הרי אתם מרביצים לחיילים מאז ימי סבסטיה ב-1974

      ארי, 15/02/08 18:59

      ומעסיקים את הצבא על גבלאות בסנור ובקבר יוסף. לזה תקראו בטחון?? טיפשים מחריבי הבית ה-3

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    המילחמה הבאה היא

    רון, 04/01/08 21:40

    מילחמה של מגפות וחיידקים זוהיא מלחמת השם בגויים אשר על כול מעלליהם בעם היהודי במשך כול הדורות אל תירא ישראל כול מה שעשיתי עשיתי בשבילך שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • איך הרופאים בקנדה רון? (ל''ת)

      התוהה, 05/01/08 12:41

      הגב לתגובה זו

    • גם את השואה ומלחמת יוה''כ עשה בשבילנו? שב בקור הקנדי ושתוק (ל''ת)

      אורון, 15/02/08 18:56

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    שיהיה ברור לכולם אירן לא תישתוק ברגע שיחסלו לה את הגרעין

    כל טילי השיאב, 04/01/08 19:45

    מטר מהשמים שלא נדע לאן לברוח.
    ומי שחי באשליה מדומה עשינו את שלנו וניגמר טועה טעות חמורה.

    הגב לתגובה זו

    • הם מצוינים בדיבורים והתלהמות, אז שימשיכו (ל''ת)

      פטפטן, 05/01/08 09:54

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מי מי מי - בטח לא אני ולא הוא - אז מי מי מי (ל''ת)

    אלוהים גרעין, 04/01/08 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    העם מבין את חארטה

    המפוכח, 04/01/08 18:48

    חיל האוויר הישראלי שמטרתיו
    העיקריות הן :
    1.לשמור על מטוסים
    2.לשמור על טייסים
    3.לשמור על תקציבים ענקיים
    4.להמנע ממשפטי האג
    5. לאפשר לבכיריו קריירה ולימודיםם
    לאחר סיום שרות.
    הכל,מלבד קיום ביטחון המדינה.
    לעולם,אבל לעולם,לא יתקוף בשום
    מקום מסוכן.
    דמותו של שקדי היא ההוכחה הניצחת לכך.
    העם מבין.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ''האיש שעלול להוביל את ישראל לאחת המערכות הקשות ביותר ''- עלול???? (ל''ת)

    כתב עילג-צ''ל, 04/01/08 17:30

    הגב לתגובה זו

    • באמת עברית מוזרה לבוחבוט הזה ''עלול'' במקום ''עשוי''.. (ל''ת)

      רוני, 04/01/08 19:34

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    רק תחלופת פודלים בח''א ובאמ''ן דוגמת חלוץ (ל''ת)

    מודל פודל-קידום, 04/01/08 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רק ביבי מסוגל לגמור עם האירנים ובהנף יד !

    benzi. a, 04/01/08 16:58

    פשוט מאוד. לשלוח את ביבי עם מטוס מעל שמי אירן. ואז ? האירנים יתפוצצו מצחוק וישתינו במכנסיים. ואחמדינג'אד יקבל דום לב במקום וימות כי הצחוק כבר יהרוג אותו מהביבי הזה . וכך חיל האוויר יוכל בקלות וללא מאמץ להגיע לכל נקודה להפציץ את אירן.
    היידי-ביבי. היידי-שרה כו-לו-לו-לו-לו-לו-לו...

    הגב לתגובה זו

    • ביבי מסוגל לגמור עם המסכנים,החלשים העניים, וניצולי השואה.

      טורונטו טורונטו, 05/01/08 16:40

      הוא יוצא סיירת מטכ''ל כמו שאר חבריו הנפלים שתפסו את השלטון בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    חחח, לתקוף את ארצות הברית פחות מסוכן ויותר טוב, למה?

    Avi Ecuador, 04/01/08 16:53

    הם יכבשו את ישראל וישראל אולי תהיה שם שמורת טבע, בטח יותר בטוח וטוב משלטון השמאל.
    חחח, מומלץ, רק לא להתקיף חזק, להתקיף שיהיו הומנים ובשביל שיכבשו...

    הגב לתגובה זו

    • כן, האמריקאים אחרי התקפה

      Avi Ecuador, 04/01/08 17:06

      קודם יתקפו את הארמון של סדאם, מוסדות שלטון... מממ

      הגב לתגובה זו

    • אם האמריקאים תוקפים רוב החיילים עוברים כשבוויים מרצון

      Avi Ecuador, 04/01/08 17:10

      לפחות הימנים...
      האמריקאים יקבלו את הנשק שלהם משומן...

      הגב לתגובה זו

    • כן, הרבה פחות קרבנות ולא קרבנות שווא

      Avi Ecuador, 04/01/08 17:24

      למה תלחמו היום?
      בשביל להקים את עגל הזהב של השמאל?
      שטויות, שמאל של שהידים שמאבדים את עמם לדעת.
      רצים רצים רצים ונלחמים על משהו שבכלל לא נכון.
      צבא הכנה לפלסטין של היום שמפריעים לו רשעים לאבד את עמו לדעת.

      הגב לתגובה זו

    • ההערה הכח חכמה שלך (ל''ת)

      עד כה, 04/01/08 17:50

      הגב לתגובה זו

    • כן, האמריקאים לא יתקפו אזרחים

      Avi Ecuador, 04/01/08 18:06

      לפחות לא יעשו כמו הממשלה ''שלנו'' שהפכה את העורף לחזית.
      יתקיפו את ''השלטון''.
      חחח...
      כן, הרבה יותר מעשי וריווחי לשמורת הטבע ליהודים.

      הגב לתגובה זו

    • עם המזל שלנו אנחנו עוד ננצח אותם ואז מה ???? (ל''ת)

      יניב, 04/01/08 22:54

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אשל דומה לאשכנזי חזותית ובמבנה הראש לכן ייבחר... (ל''ת)

    מרב, 04/01/08 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אשל אתה הבוס הבא שלנו- לוקר נעול

    תומר בן שירה, 04/01/08 16:44

    זה מה שיהיה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש להודות על האמת. איך לומר בעדינות. כבר היו לנו רמטכלים טובים יותר (ל''ת)

    מכלף, 04/01/08 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    קמפיין דוחה של אשל. געגועים לימים של אנונימיות (ל''ת)

    שבירו, 04/01/08 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    במבט אחד על תא''ל אשל רואים שיש על מי לסמוך (ל''ת)

    אורי, 04/01/08 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כנסו בהם פחדנים!

    רועי, 04/01/08 16:26

    יאללה מלחמה תיגמר לפניי שיהיה מאוחר!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אף אחד לא יוביל תקיפה!! ישכנעו אותנו כמה חכם לא לתקוף...והכל מפחד . (ל''ת)

    דודי, 04/01/08 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה שבוש מלך החירבוש לא יוביל (ל''ת)

    אלוף בשיבוש, 04/01/08 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נחושתן המתאים ביותר .נקודה

    רינה, 04/01/08 15:53

    כל מועמד אחר יהיה פחות טוב ממנו ומתאים פחות .
    חיל האויר לעידו נחושתן

    הגב לתגובה זו

    • רק לא החנאנה הזה!! (ל''ת)

      חנון, 05/01/08 09:58

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    כתוב ''מצפון תפתח הרעה'' יש דברים בגו (ל''ת)

    לא מיועד, 04/01/08 15:43

    הגב לתגובה זו

    • אכן מצפון,אבל אירן היא במזרח. (ל''ת)

      מפה ישנה, 05/01/08 12:45

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    תקיפה גרעינית משמעה ענן רדיואקטיבי מעל אירופה (ל''ת)

    ואז יהיה מקום, 04/01/08 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רק עמיר פרץ בעזרת+סוכנות BMW וגרעיני עפולה (ל''ת)

    ללא משקפת, 04/01/08 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    14, מה אתה רוצה בדיוק???? (ל''ת)

    צייד אפסים, 04/01/08 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אם ישראל חושבת על הבעיה האיראנית כאיום

    Avi Ecuador, 04/01/08 15:20

    וחושבת על האופציה הצבאית היא צריכה להביא לזה שהיא תלחם בסוריה, תתרחב לשם ותכבוש לעצמה שטחים בלי זבל הפעם, תעשה טרנספר לערביי ישראל והשטחים ותביא לזה שארצות הברית תטפל באיראן.

    הגב לתגובה זו

    • אם תרצו אין זו אגדה!!!

      Avi Ecuadorws, 04/01/08 17:17

      נאמר על פרויקט יותר גדול שעשה דור שיצא מהתנורים

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא לסמוך על ח''א!

    לוחם, 04/01/08 15:20

    בתור לוחם במלחמה האחרונה צפיתי ביכולת של ח''א על אמת וחיל אויר אינו כל יכול.אנחנו צריכים להשלים עם אירן גרעינית אין לישראל יכול למנוע את זה .זה לא דבר שתלוי בה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מגרשי יהודים יובסו תמיד !!! חבל על הדלק (ל''ת)

    תשארו בבית, 04/01/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    התלבטתי אם לכתוב..

    קוקו בן 19, 04/01/08 15:03

    אני לא אאריך, אגיד בקיצור שישראל לא תוקפת את אירן ולא תתקוף!!
    אין לישראל את היכולת המבצעית, אני מתכוון שאין לה את אורך הנשימה (והמבין יבין) מצטער שאינני יכול להאריך בנושא.

    הגב לתגובה זו

    • עם של קוטרים שרצים אחרי הבדור המטופש (ל''ת)

      אני אמרתי, 05/01/08 12:47

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ישראל תתקוף את איראן? בחלומות שלך אולי...

    דני, 04/01/08 14:49

    ישראל לא תתקוף את איראן בלי אישור של האמריקנים, ואישור כזה לא יבוא כי פשוט לציבור האמריקני אין יותר קיבה למלחמות חסרות תוחלת וחסרות תועלת.

    ישראל, כמו יתר המזרח התיכון, פשוט תצטרך להתרגל למלחמה קרה עם איראן, ולהכות על אותו חטא קדמון של הכנסת נשק גרעיני למזרח התיכון (על פי פרסומים זרים, כמובן.)

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון שישראל צריכה להתרגל להיות גטו

      Avi Ecuador, 04/01/08 15:26

      שיש לאויביה את השליטה על המקלחות ליהודים בגטו ציון?
      יאללה, להסתפח לארצות הברית על משקל כבשת הרש ששמאלנים ורשעים לא יאפשרו ליהודים ועל משקל משפט המלך שלמה.

      הגב לתגובה זו

    • ישראל צריכה לתקוף את סוריה ולהחזירה לימי האבן

      Avi Ecuador, 04/01/08 15:38

      באיראן תטפל ארצות הברית והמערב יתחלק במקורות האנרגיה.
      תוצאות מתגלגלות הם טיפול המערב במדינותיהם בתרבויות שמאימות עליהם, הם לצערי רגילים לפתרונות סופיים...

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שדרות עדיין מופקרת המוצבים בצפון על הפנים והטייסים שגירשו יהודים (ל''ת)

    בבריכה בחצרים, 04/01/08 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    התוכנית האמיתית

    דורון, 04/01/08 14:33

    מטרת הדו''ח בארה''ב הייתה לתת לאירנים לחשוב שירדו מהם על מנת שיעשו טויות ויחשפו את התוכנית ונקודות התורפה שלה.
    ארה''ב ואיראן במסלול התנגשות ונקודת ההתלקחות תהיה בשלהי קדנציית בוש.מתוך כוונה לפצות על כשלון המלחמה בעירק ולעזור למצב הקשה שם בגלל העזרה האירנית לשיעים בוש חייב לפגוע קשות באיראן ובתוכנית הגרעין שלה.לא אחד כנשיא גורג W בוש ירשם בהיסטוריה האמריקאית ככישלון.את המהלך הדראמטי הוא יעשה.את ההמשך ישאיר ליורשיו.מדובר בהתקפה על כל מערכות הנ''מ,שדות התעופה, ומשגרי הטילים ארוכי הטווח שמסוגלים להגיע לכוחות האמריקאיים בעירק וערב הסעודית ומתקני הנפט שם לנו תהיה הזדמנות לבחון את ה''חץ'' בזמן אמת.בגל שני הפצצת כל מתקני הגרעין כולל כמה שהאירנים לא פרסמו את עצם קיומם.גל שלישי יתקוף את מתקני התשתית שיחזירו את איראן לשנות החמישים של המאה הקודמת,מתקנים הדרושים לבניה מחדש של התשתית הגרעינית.סין ורוסיה ימחו אבל הם ישקמו את אירן ויזכו במיליארדים שיוקצו לעניין ב20 השנים הבאות.משבר נפט עולמי יהיה קצר עקב תפוקות מוגברות מסעודיה ושאר מדינות המפרץ.הסורים יקבלו ברגע האחרון הודעה מהאמריקאים.חיסול כל התשתיות ע''י ח''א הישראלי ונפילת המשטר העלווי או מעבר לגוש המערב כפי שעשה קדאפי וקבלת מענקים ונשק אמריקאי למימוש התפנית בסוריה.
    .החיזבאלה והחמס יטופלו ע''י צה''ל במלחמה בצפון ובדרום שבסיומה תוקם ממשלה פרו מערבית בלבנון וממשלה חזקה בראשות ברגותי ברשות.ראשי החמס יוצאו לגלות באי יווני!דמיוני?
    מישהו יכול להעיר אותי שזה יגמר?

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי (ל''ת)

      יוני, 04/01/08 15:27

      הגב לתגובה זו

    • תגובה מאוד לוגית, יישר כוח! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 04/01/08 15:32

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכים אם כל מה שאמרת פרט להשמדת תשתיות.

      מיקי, 04/01/08 15:58

      מה גם שאני פרסמתי פעם תיאור זהה כמעט לשלך. אסור להשמיד תשתיות משני סיבות: 1. אסטרטגיה כזאת לא בהכרח תמריד את העם במשטר טוטליטאי נגד שלטונו, להפוכו היא תנטור לארצות הברית שחייבת את העם. 2. הדבר רק ישחק לידיהם של רוסיה וסין שיקבלו חוזים בשווי של כמה מאות מיליארדים ויגבירו את תלותם של האירנים בהם. אם עושים מבצע כזה אז עושים אותו איכותי , לא ברוטאלי. ותכח מחיל האויר שלנו. אין לו לא את האומץ, ככל הנראה גם לא את הכשרון ולא מנהיגות אמינה ואמיצה מאחוריו.

      הגב לתגובה זו

    • בוש מגיע לארץ,חייבים לתרגם לו את התוכנית!! הלוואי ותתגשם!!! (ל''ת)

      דודי, 04/01/08 16:07

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד דורון מהשרון

      דוד, 04/01/08 16:41

      סוף סוף דימיון יצירתי מבורך פלוס כושר חשיבה מציאותית, אף כי ספק אם הדברים יתגשמו, אולי כי בוש עצמו אינו חכם כמוך. מכל מקום הפיתרון הצבאי לטווח ארוך כנגד איום הגרעין כמו גם נגד איומי הטרור הקרובים יותר הוא ''ברובוטיקה כמענה לטרור'' גגלו לאתר בשם זה, המקיף ביותר בנושא הביטחון העתידי של ישראל ותופתעו.

      הגב לתגובה זו

    • אין חולם תתעורר. (ל''ת)

      פותר החלומות, 05/01/08 12:49

      הגב לתגובה זו

    • אשליות, אשליות מתוקות. (ל''ת)

      ניסים סרוסי, 05/01/08 12:50

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    יש 30000

    בני, 04/01/08 14:30

    יהודים באירן ישראל לא תיתקוף ולא נעליים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אירן

    יעקב, 04/01/08 14:10

    ואני לתומי חשבתי שאחת הסיבות לקידומו של חלוץ לרמטכל היתה גם האופציה האירנית
    האם כמו במלחמת לבנון השניה שכנראה לא היו דרכי פעולה מוכנים
    גם בנושא האירני נרדמו בשמירה?

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא מניעים את העולם,לא הכל בידיים שלנו

      ולא שולטים על, 04/01/08 14:29

      תתבגרו כבר (או שאתם/אתה עדיין בני 16 גג..)

      הגב לתגובה זו

      • בשכונה הזאת בסופו של ענין אנחנו שולטים על גורלנו (ל''ת)

        ישראלי, 04/01/08 15:45

        הגב לתגובה זו

        • איראן לא בשכונה שלנו. חוץ מזה שליטה על גורלנו

          זה לא שליטה על, 04/01/08 16:49

          לא על כל סביבתנו הקרובה ולא על כל סביבתנו הרחוקה- אין חיה כזאת.

          יש פה כמה שפיתחו מגלומניה קלינית.

          הגב לתגובה זו

          • איראן בשכונה שכן אנחנו בטווח הטילים שלה והאיומים שלה מכוונים אלנו

            תפתח את העיניים, 04/01/08 18:16

            מה שאתה מכנה ''מגלומניה'' זה בעצם רצון השרדות בריא. כדי לך גם לפתח משהו כזה

            הגב לתגובה זו

  • 18.

    אף מדינה אינה רוצה לתקוף את אירן

    NAES, 04/01/08 14:07

    מיכיון שאף מדינה לא רוצה להיכנס למיטה חולה ולהיסתבך עים אירן במילחמה שמישהו אאר מדינה אחרת כמו ישראל תישבור את הראש

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תקיפה אווירית קונבנציונאלית על מתקני הגרעין האיראני - לא תצליח

    רק תקיפה, 04/01/08 13:49

    האיראנים הם מספיק זהירים וערמומיים, ואין לי ספק שהם קברו את מתקניהם הגרעיניים עמוק עמוק באדמה ושום תקיפה קונבנציונאלית על המתקנים האלה, לא תצליח להוציא אותם מכלל שימוש.
    תקיפה קונבנציונאלית שתיכשל, תעורר נגדנו את רוסיה, את העולם הערבי, את ''ידידינו'' האירופאים בעלי האינטרסים הכלכליים באיראן וייתכן שגם את האמריקאים.
    כדי להצליח, יש לתקוף את מרכזי הגרעין האיראני בנשק גרעיני (פצצות קטנות שתשמדנה את האתרים הגרעיניים עד היסוד) ולהכין לשיגור בצורה גלויה טילי יריחו, כך, שכל העולם יראה ויבין מה תהיה תגובתנו אם נותקף בחזרה ע''י האיראנים, ע''י הרוסים או ע''י העולם הערבי.
    זו גם תהיה הזדמנות פז לטפל בבעיה הפלסטינית ולחסל אותה אחת ולתמיד, כי אם אנחנו לא נחסל אותה, היא תחסל אותנו.
    פשוט אין לנו ברירה אחרת וגם אין לנו מה להפסיד.

    הבעיה היא שאין אצלנו ממשלה עם ביצים שתעשה את זה וכנראה שגורלנו נחרץ ובסופו של דבר אנחנו כולנו בדרכנו לאבדון.

    הגב לתגובה זו

    • נו , למה לא

      ישראל תפזר, 04/01/08 14:06

      אתם פסיכים

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    רוצים לדעת מה הזוהר אומר שעתיד להיות עם האירנים?!?!?!?

    אדם, 04/01/08 13:46

    פסיקתא רבתי פר' ל''ו
    אמר רבי יצחק: שנה (תקופה) שמלך המשיח נגלה בו, כל מלכי האומות מתגרים זה בזה (מלחמות, ועימותים מזויינים ומילוליים בכל רחבי העולם).
    מלך פרס (איראן) מתגרה במלך הערבי (עיראק? סעודיה?), והולך מלך הערבי לאדום (המייצגת אצל חז''ל אימפריה נוצרית, שבימינו היא ארה''ב), ליטול עצה מהם וחוזר מלך פרס ומחריב את כל העולם (איראן מתחילה בפעולות טרור או מלחמה ברחבי העולם, כפי האיומים שלה). וכל אומות העולם מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם. ויאחזו אותם צירים כצירי יולדה (פחד גדול מהטרור האיראני בעולם).
    וישראל מתרעשים ומתבהלים ואומרים: להיכן נבוא ונלך? להיכן נבוא ונלך?!
    ואומר להם: בני, אל תתייראו! כל מה שעשיתי, לא עשיתי, אלא בשבילכם! מפני מה אתם מתייראים?
    אל תיראו, הגיע ימי גאולתכם!
    (המדרש מבשר: כשזה קורה, למרות שישראל יפחדו, אין להם מה לפחד, הצרות שהאיראנים יעשו מבשרות את בוא הגאולה!)

    הגב לתגובה זו

    • הזוהר צודק לחלוטין.

      הזוהר, 05/01/08 12:55

      הוא צדק בתקופת מסעי הצלב.
      הוא צדק כאשר תורכיה לחמה במדינות אירופה.
      הוא צדק בתקופת המלחמות של נפוליאון.
      הוא צדק במלחמת העולם הראשונה .ומלחמת העולם השניה..

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתם תביאו את הסוף עלינו! די תשכחו כבר מאיראן אם ארה''ב לא תוקפת אז (ל''ת)

    בטח לנו לא כדאי, 04/01/08 13:42

    הגב לתגובה זו

    • ל-15 איפה אתה חיי יחביבי

      אבי ש, 04/01/08 13:51

      אם נמשיך להבליג ולותר מדינת ישראל תעלם עם כל אזרחיה בעוד מספר שנים ספורות מחכם יותר ממך.

      הגב לתגובה זו

      • 15 צודק בכל מילה!

        גם תגובות 2, 04/01/08 14:03

        אלה התגובות הנבונות פה.

        הגב לתגובה זו

      • אז זו שצר לי לבשר לך אבל גם ככה היא תעלם, לכן לא ממש כדאי להתחיל (ל''ת)

        עם הפופוטם גדול, 04/01/08 14:10

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני ביבי אוביל את התקיפה באירן כי יש לי נסיון כשתקפתי את קפריסין

    תשאלו את, 04/01/08 13:39

    היידי-ביבי. היידי-שרה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. למנות את ביבי למפקד חיל האוויר!!

      אסטרונאוט, 04/01/08 14:05

      ככה הוא לא יצליח לפגוע בכלכלה הישראלית וגם האיראנים ימותו מצחוק כשיראו אותו בא אליהם.
      כבר מעל ירדן הוא יקיא בטיסה ואם הוא יזרוק עליהם את השקית זו ממש תהיה תקיפה בחל''כ.

      הגב לתגובה זו

      • לא זאת הבעייה. ביבי הכי מתאים לתקוף באירן . אבל !

        benzi. a, 04/01/08 17:10

        ביבי במקום להגיע לאירן הוא יגיע בטעות למלטה ויפציץ את עיר הבירה ולטה .

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    SS-26

    קול ראשון, 04/01/08 13:36

    אם אינני טועה ישראל יכולה לרכוש מערכת SS-26 מרוסיה. הרוסים ישמחו למכור. אין מערכת שאין בה חורים וניתן ללמוד אותה ביסודיות. בקיצור הכל פתיר

    הגב לתגובה זו

    • והרוסים מטומטמים (ל''ת)

      ולא יודעים מה, 04/01/08 13:50

      הגב לתגובה זו

      • רק היהודים חכמים, עובדה יש להם את

        טמבל, 05/01/08 12:58

        ערוץ2 פסגת האינטיליגנציה.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה לא מבצע צבאי ולא פיקניק

    ילד, 04/01/08 13:22

    תקיפת מתקני הגרעין של אירן, לאחר שאירן כבר מצוידת בנשק השמדה המונית, היא מלחמה מסוג חדש.

    אביא כמה הנחות בסבירות גבוהה מאד:

    א. לאירן כבר יש נשק טרמו גרעיני מוכן לשיגור.

    ב. לאירן טילים המסוגלים לפגוע בכל נקודה בישראל.

    ג. הנ''מ של אירן מצויד במיטב הנשק והציוד.

    ד. בארסנל האירני שפע בשק ב''כ.

    ה. אירן לא לבד. בת בריתה היא סוריה, וקרוב לוודאי לא לבדה.

    ו. התקיפה עלולה לגרום למותם של מליוני אירנים שרין להם דם על הידיים, אזרחים ברובם.

    ז. אירגוני הטרור ימהרו להצטרף לחגיגה.

    ח. מרד ערבי ילווה להרג של אזרחים אירנים רבים מאד.

    ט. מדינות ערביות נוספןת, כולל מצרים, יחושו להגן על האירנים.

    י. מדינות וארגונים מושלמים יראו בתקיפה היתר לפעולות השמדה המונית.

    י''א. למערכה יצטרפו מדינות לא צפויות כצפון קוריאה ופקיסטן.

    י''ב. גוש דן יהפוך למטרה לטילים ופצצות של אירן ובנות בריתה.

    י''ג ישראל עלולה להגיע להפעלת ברירת שמשון.

    משמעותה ההסטורית של מערכה כזאת עלולה להאפיל על ארועים אחרים בהסטוריה העקובה מדמנו.

    הגב לתגובה זו

    • מהיכן המידע שלך?

      אני, 04/01/08 14:13

      ואם הוא נכון, אז אזכיר לך שלא הרבה שנים חלפו מאז מלחמת אירן עירק ולא היה להם את כל מה שאתה אומר. כזכור לך עירק הייתה חזקה יותר מאירן, ונפלה בקרב מול הפלישה האמריקאית כמעט ללא התנגדות.
      עד היום הם היו חזקם באיומים וחלשים בקרב.
      אז אתה נכנע לאיומים האירניים?

      הגב לתגובה זו

      • פקיסטני ידוע לשימצה עבד בהולנד והעביר את כל הידע לפקיסטן

        והקים שם, 04/01/08 17:30

        כך החל להפיץ בארצות ערב וגם העביר לקוריאה הצפונית את הידע בגרעין.
        לך תבדוק תראה שאני צודקת. הוא התעשר מכך מאוד וטען שגם ארצות ערב זקוקות לגרעין כנגד המערב.
        זאת ועוד שארה''ב ידעה ושתקה לגבי פקיסטן כי היתה זקוקה לה לגבי המלחמה בטאליבן.
        וכך הגרעין הפך לשוק חופשי בידי הערבים.

        הגב לתגובה זו

        • השם שלו אם זכור לי אחן או חאן (ל''ת)

          אחד מהשניים, 04/01/08 18:34

          הגב לתגובה זו

      • המידע שלי מערוץ 8 היה על זה כתבה שלמה ומעניינת על הפצת

        הנשק הגרעיני, 04/01/08 18:05

        אבל אפילו הכתב לא הכניס את התמצית שכתבתי לך כדי שלא תפחדו יותר ממה שאתם מפחדים.

        הגב לתגובה זו

      • שטח צבאי סגור (ל''ת)

        לא לפרסום, 04/01/08 18:07

        הגב לתגובה זו

      • לא לפרסום כי הצנזורה אומרת כמה שהעם יותר טיפש יותר (ל''ת)

        בריא לו, 04/01/08 18:15

        הגב לתגובה זו

    • ומה אם פקיסטן - היא מצויידת מא- עד ת - בגרעין (ל''ת)

      בדוק, 04/01/08 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    את התקיפה בדיבורים כולם עושים - במעשים ידם קצרה (ל''ת)

    מלהושיע, 04/01/08 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא תהיה תקיפה באיראן!! טייסינו יפי הנפש יחששו לפגוע שם ב''חפים מפשע'' (ל''ת)

    ראו מלחמת לבנון, 04/01/08 13:12

    הגב לתגובה זו

    • לט טייסנו יפי הנפש אלא ממשלתנו (ל''ת)

      יעקב, 04/01/08 13:35

      הגב לתגובה זו

      • למה לדעתכם היא סופרמן כל יכול ,שלא לאמר סופרמן משוגע (ל''ת)

        ולמה בכלל צריכה, 04/01/08 13:45

        הגב לתגובה זו

        • למה לדעתכם ישראל סופר מן וגו'.. (ל''ת)

          הכוונה, 04/01/08 13:54

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    להנהגה שלנו אין אומץ לבצע תקיפה באירן.

    מני, 04/01/08 13:11

    מסקנה- נצטרך להתרגל לחיות עם אירן מגורענת.משהו כמו מאזן אימה שהיה בין ברה''מ לארה''ב לפני 40-50 שנה.
    והשם ישמור אם מישהו ילחץ על הכפתור...

    הגב לתגובה זו

    • נכון.אף מדינה לא תפגע באיראן (ל''ת)

      מסכימה, 04/01/08 13:27

      הגב לתגובה זו

    • מאזן אימה עדיף

      על טמטום תקיפה, 04/01/08 13:35

      זה מעבר לכתפיים הבלעדיות של ישראל- גם טכנית וגם ''מצבנו'' היחודי

      הגב לתגובה זו

    • נכון.כולכם צודקים.לכן צריך לחכות לפצצה שתבוא-ונמות כולנו.ממש עצה... (ל''ת)

      אבי, 04/01/08 13:47

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תשמעו מפיו של הרב אמנון יצחק מה עתיד להיות לנו!!!!!

    .א., 04/01/08 12:52

    http://www.shofar.net/site/Productdetile.asp?id=1363&category=1

    הגב לתגובה זו

    • ממש תכף ומיד אני מקליק כדי לשמוע מה (ל''ת)

      יש לאידיוט לומר, 04/01/08 14:22

      הגב לתגובה זו

    • כל השיכנטוזים ילכו פייפן ורק אמנון יצחק

      המנחש, 05/01/08 13:01

      ואנשיו ישארו בחיים.
      רק תהיה להם בעיה קטנה-רדיו אקטיביות מפה עד להודעה חדשה.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    If u want shot shot don't talk (ל''ת)

    סטלן אחרי4שוטים, 04/01/08 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רוצים לדעת מה הזוהר אומר שעתיד להיות עם האירנים?!?!?!?

    אדם, 04/01/08 12:45

    פסיקתא רבתי פר' ל''ו
    אמר רבי יצחק: שנה (תקופה) שמלך המשיח נגלה בו, כל מלכי האומות מתגרים זה בזה (מלחמות, ועימותים מזויינים ומילוליים בכל רחבי העולם).
    מלך פרס (איראן) מתגרה במלך הערבי (עיראק? סעודיה?), והולך מלך הערבי לאדום (המייצגת אצל חז''ל אימפריה נוצרית, שבימינו היא ארה''ב), ליטול עצה מהם וחוזר מלך פרס ומחריב את כל העולם (איראן מתחילה בפעולות טרור או מלחמה ברחבי העולם, כפי האיומים שלה). וכל אומות העולם מתרעשים ומתבהלים ונופלים על פניהם. ויאחזו אותם צירים כצירי יולדה (פחד גדול מהטרור האיראני בעולם).
    וישראל מתרעשים ומתבהלים ואומרים: להיכן נבוא ונלך? להיכן נבוא ונלך?!
    ואומר להם: בני, אל תתייראו! כל מה שעשיתי, לא עשיתי, אלא בשבילכם! מפני מה אתם מתייראים?
    אל תיראו, הגיע ימי גאולתכם!
    (המדרש מבשר: כשזה קורה, למרות שישראל יפחדו, אין להם מה לפחד, הצרות שהאיראנים יעשו מבשרות את בוא הגאולה!)

    הגב לתגובה זו

    • אכן חכמים דברי חכמינו

      אחת העם, 04/01/08 13:46

      רצוי ללמד את דברי חז''ל אלה לכל תלמידי חטיבות הבינים ותיכון.

      הגב לתגובה זו

      • באמת חכם הזוהר. ישראל לא תוקפת !! (ל''ת)

        לפי הכתוב פה, 04/01/08 13:58

        הגב לתגובה זו

    • אור אזהרה אדום

      eub, 04/01/08 18:47

      אני מקווה שהכותב לא מקבל החלטות, כבר שלמנו מספיק בגלל עובדי אלילים כמוהו. כל עוד הוא מדבר לא צריך אשפוז - אך יש להיות בערנות.

      הגב לתגובה זו

    • הזוהר הזה ממש חכם,כל פעם שהיו

      הזוהר, 05/01/08 13:04

      מלחמות העולם הוא נבא שהמשיח בפתח, ואכן עיננו הרואות הנבואה התגשמה.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ככל שנחכה יחמיר המצב ויקשה על ביצועו.

    רמזור אדום, 04/01/08 12:42

    אם היו תוקפים מייד לפני שנה וחצי היה הרבה יותר קל והרבה יותר מרתיע. הוא לא היה מתרברב כפי שהוא היום עושה. הוא צוחק על כל העולם. היום העולם לא מתעניין בנו יותר ואם היום ישראל יתקיפו עכשו כל העולם יהיה לטובת האירנים. לא בגלל שזה נכון, בגלל שזה יותר נוח להם. יבוא היום שבאירופה יתחננו לישראל לעשות סדר בעיניינים.
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    התקשורת הישראלית חיה בסרט

    תקשורת חיה בסרט, 04/01/08 12:42

    תקיפה באיראן ?
    תגיד לי, זה שהחברים שלך בצבא דוחפים לך שטויות על תקיפה ואימונים לתקיפה באיראן זה לא אומר שישראל מסוגלת לעשות את זה ותעשה את זה. אם תיקח בחשבון את הרווח וההפסד ישראל עלולה להיפגע בגדול מפעולה כזאת. כמו כן, בינתיים אף אחד לא הוכיח שיש לאיראן נשק גרעיני אז אין בדיוק מה לתקוף. כידוע, יכולת פיתוח גרעין לא ניתן להשמיד במטוס, גם לא בזה שהמחליף של שקדי טס עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא להיכנס למילכוד של ''שנת הכרעה''!

    זה סחרור של, 04/01/08 12:40

    אמביציית יתר!

    יש לקוות (ולפעול ככל הניתן) שארה''ב ורוסיה ואירופה לא יניחו לפצצה האיראנית להתגשם, אבל לא לעשות שטויות -נחיה עם זה כמו שאר העולם.

    הגב לתגובה זו

    • זה קצת קשה כאשר אנאחנו המטרה הראשונה של הפצצה (ל''ת)

      שמוליק, 04/01/08 15:32

      הגב לתגובה זו

      • כולה רטוריקה תוקפנית(פסול, אבל לא מצדיק תקיפה)

        ומאזן אימה, 04/01/08 16:59

        באמת פחות נחמד עם מאזן אימה- עדיין לא הופך תקיפה למעשה נבון.
        אין סיכוי שישראל תצא מורווחת מתקיפת איראן.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    מספיק עם השטות של התקפת איראן

    זה אידיוטי מכל, 04/01/08 12:28

    גם במקרה של הצלחה מבצעית ( שהסיכויים שלה שואפים למינוס אפס)נהפוך למצורע העולמי, לא נקבל מחיאות כפיים.
    העולם יניח לישראל לקלוט את כל התסכול הערבי/מוסלמי גם דיפלומטית בינלאומית וגם מעשית (טילים עלינו יתקבלו ב''הבנה''..)
    _____________________
    הצלחה מבצעית שואפת לאפס- תת קרקעי ומפוזר, כ''כ רוסיה (שהיא מאחורי כל המיזם האיראני הזה) כבר תצייד את האיראנים בהגנה טכנולוגית וטילי הגנה שלא הכל ידוע עליהם למערב.
    מחיר כשלון-לא צריך כמובן להכביר מילים.
    _______________________
    הניתוח של הנאומים ''כמו היטלר'' פשוט ילדותי-להכניס את עצמנו לאווירה פסיכולוגית של מלחמת העולם השנייה ,כשזה באמת לא המצב----- יותר גרוע מאידיוטי-זה תת רמה .

    הגב לתגובה זו

    • מח אנליטי ששואף ל-0 מוח חשב מוח מים (ל''ת)

      תן להם בראש, 04/01/08 12:38

      הגב לתגובה זו

    • צודק למדי (ל''ת)

      כתוב טוב, 05/01/08 18:43

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    איזו תקיפה?! לא מצלחים לעצור טילים מעזה,הם יתקפו איראן.....

    *****, 04/01/08 12:12

    אחמדינגאד עכשיו מת מצחוק...כן כן..אנחנו לא פספוסים...

    הגב לתגובה זו

    • חרטה ברטה (ל''ת)

      הגשש, 05/01/08 17:48

      הגב לתגובה זו