• 139.

    הפתרון לקסאמים

    דוד, 03/01/08 19:47

    אינו בעוד פעולה קרקעית שתגבה את מחירה בקורבנות לוחמינו, כי אם בגביית מחיר הולכת וגדלה, וזאת בעיקר באמצעות הכתב''מים - מל''טים ומזל''טים - דרך האויר. לטווח קצת יותר ארוך יש פתרון לטרור למינהו וגם בשדה הקרב העתידי, אפשר לקרוא על כך באתר ''העצמת ישראל'' המדבר על רובוטיקה נשלטת מרחוק כתשובה האולטימטיבית לטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    מדובר בטיל גראד ! טווח עד 35 ק''מ !

    מיקו22, 03/01/08 19:41

    122 מ''מ קוטר.
    יכול להגיע גם לאשדוד !
    בקלות יכול להגיע מהגדה לגוש דן כולל תל אביב !
    ומי שחושב שבעוד שנה שנתיים לא ירו על כפר סבא, פתח תקווה ,יהוד,נתב''ג ומודיעין טועה וחי באשליות !
    לישראל אין קוים אדומים ,היא מוכנה להקריב את חיי אזרחיה למען המשך מורשת רבין !

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    והכל תודות לרבין ופרס

    מושיקו, 03/01/08 17:39

    לפני הסכמי אוסלו היינו מבקרים בעזה, ברמאללה, בבית לחם ועוד. משנת 1993 התחילה האינתיפדה הראשונה. הפלסטינים הם לא טיפשים שהם מגלים נקודת חולשה הם ישר קופצים. לערבים לא היה אומץ לפני הסכמטי אוסלו כי כוח ההרתעה שלנו היה גבוה.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אסור לספר לכם על עמלות הגז הכל חסום ומצונזר (ל''ת)

    חפשו לבד, 03/01/08 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    עמלות הגז ........................................ (ל''ת)

    השאר מצונזר, 03/01/08 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מדיניות צהל והממשלה.

    אהרון, 03/01/08 15:52

    הטימטום של טוהר הנשק חייב להסתיים.
    הצבא נולד להגן ולהלחם.
    אזרחים יש בשני הצדדים.
    כאשר יש פחד בצד השני יש שקט.
    היום אין פחד יש עודף ביטחון עצמי.
    כול חברי הממשלה וקציני צהל, אם רוצים, שיפלו עליהם את החפצים מעופפים. ונראה איך יגיבו.
    האזרחים רוצים בטחון.
    האזרחים משרתים בצבא לביטחון.
    ויש המונים שמיתחמקים והם יפי הנפש.
    מספיק עם החרטא של יפי הנפש שלא משלמים מחיר.
    אלה שמפקדים ומשתכרים משכורות בלתי רלבנטיות היגיע הזמן שתצדיקו אתת משכורותיכם.
    שתהיה לנו שנה שקטה, ותתחילו לעבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מדיניות צהל והממשלה.

    אהרון, 03/01/08 15:51

    הטימטום של טוהר הנשק חייב להסתיים.
    הצבא נולד להגן ולהלחם.
    אזרחים יש בשני הצדדים.
    כאשר יש פחד בצד השני יש שקט.
    היום אין פחד יש עודף ביטחון עצמי.
    כול חברי הממשלה וקציני צהל, אם רוצים, שיפלו עליהם את החפצים מעופפים. ונראה איך יגיבו.
    האזרחים רוצים בטחון.
    האזרחים משרתים בצבא לביטחון.
    ויש המונים שמיתחמקים והם יפי הנפש.
    מספיק עם החרטא של יפי הנפש שלא משלמים מחיר.
    אלה שמפקדים ומשתכרים משכורות בלתי רלבנטיות היגיע הזמן שתצדיקו אתת משכורותיכם.
    שתהיה לנו שנה שקטה, ותתחילו לעבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אולמרט נסחף ללבנון בכדי להוכיח שיש לו שרירים

    Avi Ecuador, 03/01/08 15:39

    ומחר לעזה.
    יקראו לזה ''מלחמת'' עזה... הרבה שכול.
    במקום פגזים ותותחים ומטוסים ונפל''ם יקריבו קרבנות לעגל הזהב... בשר תותחים תקראו לזה.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    תזכרו את שאמרתי לכם

    Avi Ecuador, 03/01/08 15:12

    השמאל מביא למלחמות גדולות ו''הימין'' בעידוד השמאל ותמיכתו מביא לנסיגות גדולות.
    אולמרט לא ייתנו לו לדבר אפילו ברצינות על שלום, לביבי כן על בריחות.
    השמאל עומד להביא אותכם למלחמה גדולה.
    לא יאפשרו לו להחלץ ממנה, צחוק הגורל שאולמרט וממשלת האידיוטים אמורים לעמוד בשער.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    וינוגרד חלום הנביאים ראה רה''מ מתקן בגדול (ל''ת)

    מצעד הפלצנות, 03/01/08 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    זו קטיושה ולא קסאם!!! (ל''ת)

    א, 03/01/08 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    נמתין לתקשורת לביית קני השיגור על המבנים (ל''ת)

    בדרום כיאה, 03/01/08 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    החלום ושברו של ''מז.תיכון חדש'' ואיוולת השמאל (ל''ת)

    ה-''שפוי'', 03/01/08 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אולי להביא את הצבא הירדני

    Avi Ecuador, 03/01/08 14:33

    נשלם לו כסף, הרה יותר זול מצבא הכנה לפלסטין שישראל שולחת.
    בספטמבר השחור הוא הסביר להם מאיפה משתין הדג.
    עד היום לא יורים קאסמים שם?!
    אל תגידו לא הומני מכיוון שהיו שם פחות אבדות והרס מזה שהשמאל מביא והביא לנו עד היום.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    כנראה שהפלסטינים יש בהם הומניות קצת

    Avi Ecuador, 03/01/08 14:26

    כנראה בכוונה פספסו את הבתים הגבוהים שרואים בתמונה, ממש קשה לא לדייק ולהגיע לשטח ריק, אני לא מבין אותם?!

    הגב לתגובה זו

    • רואים שאתה לא מבין בטילים

      א.נ, 03/01/08 20:48

      הטילים שהם משגרים הם לא טילים מדוייקים! הם סתם משגרים אותם לכיוון הערים בטווח ומקווים לפגיעה

      הגב לתגובה זו

      • Wrong, big time. Each and every shot is accurately recorded where

        Boiling theFrog, 04/01/08 01:56

        it landed. They then listen to the radio and read the papers the coordinates, that these shlimiels give away freely. Next, they chart the distance so that the real ones will come in bigger, more massive, and in numbers. Thanks to the leftists who still glorify rabins legacy, on account of innocent victims. You are the enemy within

        הגב לתגובה זו

  • 124.

    אשדודים @ זמן לממכר נדל''ן טרם יגיע קסאם @ (ל''ת)

    גם אמת, 03/01/08 14:18

    הגב לתגובה זו

    • כן, ולא לבזבז כסף של משלם המיסים עליהם

      Avi Ecuador, 03/01/08 14:29

      שייתפנו מרצון ושידאגו לצרכים שלהם, לא צריכים לשלם תוספות למתנחלים מאשקלון.

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    אם נאמר את האמת הקאסמים האלה הם נס

    Avi Ecuador, 03/01/08 14:17

    למה?
    מכיוון שאם הערבים היו משתפים פעולה עם השמאל או לפחות לא מפריעים לו השמאל היום היה ''מצליח'' להלחם ולעשות ניקוי אתני ליהודים ומביא לעזה-עזאזל בעכו, יפו, לוד...
    אז היום כנראה השמאל מצפה לנסים אטומים מאיראן.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ר''ע אשקלון ''היה זה זיקוקין לבדיקת מוכנות העורף'' (ל''ת)

    מטה ההסברה, 03/01/08 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    הם הגזימו!!! כיכר רבין אינה שטח כבוש (ל''ת)

    מורשת שלום, 03/01/08 14:05

    הגב לתגובה זו

    • אבי אקודור נא התיחסותך לתגובה 121 (ל''ת)

      שלנו? שלהם?, 03/01/08 14:16

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    זו חציית ציר פלדלפי (ל''ת)

    פקק תנועה, 03/01/08 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אני מציע לעשות טרנספר לתושבי אשקלון

    Avi Ecuador, 03/01/08 13:55

    למה שצה''ל ישמור עליהם ויעשו מילואים להיכנס לעזה?
    לפנות מייד את תושבי אשקלון!

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    חחח, ''חציית קו אדום''?!

    Avi Ecuador, 03/01/08 13:51

    ''מעניין'' מה היא חציית קו אדום של הטילים האיראנים האטומים אצל השמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אשקלון בתוך הקו הירוק או חלק מהכיבוש? (ל''ת)

    יועץ ביילין, 03/01/08 13:42

    הגב לתגובה זו

    • אשקלון שטח כיבוש, לפנות!

      Avi Ecuador, 03/01/08 13:58

      לפנות לשייח מוניס, בעצם גם משם ושם זה שטח כיבוש.
      לפנות את המתנחלים באשקלון מייד!

      הגב לתגובה זו

      • וגם את אשדוד יבנה רחובות ....

        אני, 03/01/08 14:55

        אולי בכלל נחסוך את זה מעצמנו ונתפנה כולם יחד לתאילד

        ממשלה של אנטיפטים!!!

        פשוט בזיון מה שקורה במדינה הזו

        הגב לתגובה זו

  • 116.

    ארוכה עוד הדרך להתפקחות השמאל ההזוי (ל''ת)

    אלפסי, 03/01/08 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    עכשיו אולמרט יאשים ממשלות קודמות, צבא כושל, שרים דביליים ורק הוא (ל''ת)

    ''איש אשכולות''., 03/01/08 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אין מושג אחר מאשר ''קו אדום'' או ''עלו מדרגה''?

    ממשלה אימפוטנטי, 03/01/08 13:13

    הפלשתינאים כבר המציאו צבעים בוהקים יותר מהאדום, הגיעו במעלה המדרגות עד השמיים וממשלת ישראל עדיין יושבת רגל על רגל.
    מר אולמרט ומר ברק, אין סוף לסולם יעקב הזה של הפלשתינאים? התחלתם לשעמם אותנו פחד עם האימפוטנטיות שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אחרי הרובים צריך לתת להם נשק ארוך טווח, זו שכנות טובה. (ל''ת)

    איציק, 03/01/08 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    לצאת מהר מעזה וגוש קטיף! הגיע הזמן לעשות שלום עם הערבים!

    מיקו, 03/01/08 13:04

    אפילו מהלך חד צדדי! העיקר לצאת מעזה!



    אופס....... כבר יצאנו. הלך עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אולמרט - ממשלות קודמות אשמות???

    יונתן, 03/01/08 13:00

    מצויין כל יום שחולף ארגוני הטרור משפרים את יכולותיהם והוסיפו היום עוד כ 120,000 תושבים למעגל האיום...
    ממשלת ישראל ממשיכה בגישת הסלחנות וההומאניות כלפי תושבי הרצועה במקום כלפי תושבי מדינת ישראל שחיים בצל האיום המתגבר!!!
    חייבים לפעול ובמרץ ולפגוע פגיעה קשה ואינטסיבית בתושבי הרצועה בכדי שאלה יתעוררו ויבינו כי אם לא יחסלו בעצמם את הקסאם הם צפויים להפגע ולהפסיד המון...
    עם ערבי צריך לנהוג בכללי המשחק שלו: כוח = כוח.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    כנראה שלליכוד יהיה כ 50 מנדטים אחרי הבחירות הבאות

    מהפך, 03/01/08 12:58

    4 מפלות יתרסקו
    הגימלאים,קדימה,ישראל ביתנו וש''ס
    את הקולות שלהם יקחו נתניהו וגידמאק

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    עד מתי

    דוד, 03/01/08 12:42

    עד מתי נשמע תגובות מגוגמות של הממשלה, לדעתי יש להגיב בצורה החריפה ביותר ע''י הפגזות כבדות שיפגעו גם באוכלוסיה שאנו עדים לתגובותיה הפרועות בהפגנות היומיות בעזה. אולי זה יכניס להם קצת שכל.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    נסיגה מאשקלון תביא שלום (ל''ת)

    מוריסה שלומות, 03/01/08 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מדינת ישראל מחכה

    דן, 03/01/08 12:30

    התגובה הצהלית בוא תבוא לאחר נחיתת הרקטה הראשונה בת''א.

    עד אז לצערי לא יקרה דבר ולבי עם תושבי הספר.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הפסקת חשמל ודלק מייד

    עודד לוין, 03/01/08 12:27

    על שר הביטחון להודיע כי הפסקת החשמל והדלק לרצועת עזה תופסק מיידית, ותחודש רק לאחר שהירי על יישובינו ייפסק. מייד לאחר ההודעה יש להפסיק את האספקה למשך שעתיים, כך יהיה לאחר כל ירי על שטחינו מרצועת עזה.

    במקביל, יש להסביר לעולם כי לאחר שפינינו בכאבי התנתקות קשים את כל שטח רצועת עזה באוגוסט 2005, במקום להבין נכון את המחווה שלנו, העדיף העם הפלשתיני לבחור לשלטון את ארגון החמאס, שהוא ארגון טרור אשר כלל אינו מכיר בקיומה של מדינת ישראל וחרת על דגלו להילחם עד השמדתה ח''ו. רצועת עזה הפכה לבסיס טרור רצחני, ממנו משוגרות מדי יום ביומו פצצות רצחניות על אזרחינו בעיר שדרות ושאר היישובים האזרחיים בשטח מדינת ישראל המקיפים את הרצועה. יש חהדגיש כי אין מדינה בעולם שהיתה עוברת בשתיקה על תוקפנות גסה כזאת נגד אזרחיה.

    הגב לתגובה זו

    • את משאיות השקלים צריך לעצור (ל''ת)

      אבי, 03/01/08 13:07

      הגב לתגובה זו

    • לא ניפגע בשיגרת חייהם של תושבי עזה !

      דורית בייניש, 03/01/08 19:45

      לא נאפשר לפגוע בחייהם של העזתים שוחרי השלום והחופש !
      אני ומזוז לא ניתן לקומץ אזרחים להרוס את תהליך החלום [השלום] הזה !

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    לא נורא. זה מחזק את אבו מאזן. (ל''ת)

    שמאלן, 03/01/08 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ''זו חציית קו אדום'' חחחח כמה פעמים שמעתי את זה? לפחות לשתוק (ל''ת)

    ולא לפלוט הבלים, 03/01/08 12:25

    הגב לתגובה זו

    • צריך לאיים עליהם בתגובה במקום ובזמן שנמצא לנכון !!! (ל''ת)

      אבל הפעם איום, 03/01/08 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    לא נפסיק לתת להם נשק, שריוניות,כסף, נשיקות וחיבוקים. (ל''ת)

    אולמרט, 03/01/08 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    השמאל בישל תבשיל (ל''ת)

    צנחן מילואמניק, 03/01/08 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    תתעוררו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    נ', 03/01/08 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    לתת להם כל מה שהם רוצים

    טיל, 03/01/08 12:21

    הכל כך יהיה לנו שקט
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    הטיול של בן ישראל בשדרות זו חוצפה של נאלחים זו ממשלת קדימה שמפקירה (ל''ת)

    את שדרות !!!!!!, 03/01/08 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    להשתולל לראות לכל עבר

    נמס, 03/01/08 12:16

    פצצות חחמות עולות כסף והוכיחו שהם באמת טיפשות (יש איזה שהו השג בכל השנים האלה?

    הגב לתגובה זו

    • לראות לא כ''כ עוזר. עדיף לירות, אם כבר. (ל''ת)

      שלום כיתה א', 03/01/08 12:26

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    בטווח הזה אם ניסוג מהשומרון הקסאם ייפול בנתב''ג ובתל אביב (ל''ת)

    גבולות אושויץ', 03/01/08 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    פוליטיקאים עלובים שבעלובים (ל''ת)

    אזרח מפוקח, 03/01/08 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    100 חאמאסניקים מחוסלים ליום עד לשחרור שליט כל יום עובר רווח נטו (ל''ת)

    נסו זה עובד, 03/01/08 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    צה''ל לא מתפקד כי הוא פוחד מהאשמת השמאל שאזרח יהרג שם (ל''ת)

    ולכן הטרור מנצח, 03/01/08 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הגיע הזמן לשגר טילי קאסם על עזה. (ל''ת)

    הם ראויים לזה, 03/01/08 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    פתרון אחד בלבד, וגם חוקי

    שאולי, 03/01/08 12:11

    כל נושא נשק (ילד, בוגר, זקן,פצוע,חי,מת) מעבר לקו הגבול שנקבע בזמן הבריחה מעזה יפגע בירי שלנו, אסור לא לאשר להם לשאת נשק, הבעיה היא שכולם שם נושאים נשקים, אנחנו צריכים להחריז על זה ואף אחד לא יסתובב שם עם נשקים בכל אזור עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    די, נמאס, להכנס בהם חזקקקקקקקק (ל''ת)

    בני, 03/01/08 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הם מחפשים את המגורשים

    יעקב, 03/01/08 12:06

    כנראה שלמגורשי חבל עזה יש קארמה שלילית
    הם רודפים אותם עד לתל אביב
    אני כואב את הנסיגה ואת חוסר עמוד השדרה של המנהיגות

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הערכה חדשה?=מחליטים חדשים....

    עקב, 03/01/08 12:02

    רק לא להכנס לרצועה.
    הציבו תותחים והכשירו את דעת הקהל לתגובת ארטילריה מול ארטילריה.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ככה זה, מהרגע שהשלמנו עם הירי לשדרות זה היה רק עניין של זמן עד

    שי, 03/01/08 12:00

    שהם יגיעו לטווחים ארוכים יותר

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אמרנו לכם. אמרנו לכם.

    כתום, 03/01/08 11:57

    בקרוב אצלכם, תל אביבים.

    הגב לתגובה זו

    • התנגדתי להתנתקות ... ,אבל ..

      רועי הדרקון, 03/01/08 12:35

      כואבת לי השמחה לאיד שלך ,תיהיה מרוצה אם יפלו טילים על תל אביב ואנשים (יהודים) יפצעו ויהרגו ?!
      אנשים כמוך גורמים לאנשים כמוני להתרחק ממכם ''כתומים'' וחבל ...
      על החתום : תל אביבי בנשמה !!!

      הגב לתגובה זו

      • תל אביבים, מדוע אתם מסוכסכים זה עם זה? (ל''ת)

        זוכמיר, 03/01/08 12:44

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    על מה יש להתפלא?היה צפוי, רק אמש כתבנו על כך כאן

    חייל זקן, 03/01/08 11:57

    מי שלא מבין ''שהאין והמחסור ''הם אבות היצירתיות אינו מכיר את שכנינו מקרוב קרוב בעבודה משותפת.
    אין טעם לחזור שוב ושוב על אותם דברים כאשר אתה מדבר אל קיר אטום.מהי רשלנות של מימשל אם לא חוסר נקיטת פעולה למניעת אספקה לרצועה של אותם מרכיבים הדרושים להטרדה ופגיעה בריבונות המדינה?
    איני מזלזל בפעילות של צהל ביום ובלילה ויש לי הערכה למאמץ המתמשך עליו אנחנו שומעים בחדשות אך כל אלה ''ככוסות רוח למת'' ואינן תחליף לניתוק הרצועה מצינורות האספקה שלה להספקה והדרכה ביבשה ובים.ופיקוח קפדני על מה שנכנס מישראל ''כסחורות אזרחיות''
    ביקור בוש בישראל אינו מחסום בפני נקיטת פעולה,עצם הצגת ביקור בוש כארגומנט נגד פעולה מעודד את העזתים לפעילות מוגברת בעת הביקור להוכיח עד כמה הם מזלזלים.
    מנסיון למדנו כי כל פעם שצהל מגביר את פעולות החיסול של מנהיגים תוך 3-4 ימים הם מתחילים להשמיע מילמולי הודנא...העובדה שא-זהר והנייה ועוד כמה לא הצטרפו לשיך יאסין ורנטיסי..מעוררת תהיות.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    51 מיליארד שקל לשנה ואין להם אופציה צבאית להגן על מדינת ישראל (ל''ת)

    השודדים, 03/01/08 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    רק אם נחזור בתשובה הרקטות יעשו פרסה וינחתו בעזה.

    זלמן, 03/01/08 11:48

    זה הפתרון לא יעזור שום דבר אחר !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • זלמן. תחזור למערה או לעץ . (ל''ת)

      נ, 03/01/08 12:27

      הגב לתגובה זו

      • לנ' הפרימיטיבי אם הייתם מקשיבים

        ד, 03/01/08 12:50

        לתורת משה שקיבלנו בסיני מהקב''ה ולא הייתם מוסרים שטחים בהתנתקות נגד ההלכה, לא היו קסאמים כלל אז מי הגאון אתה ושכמותך או מי שקולט שהקב''ה יודע הכי טוב איך להשיג שלום ובטחון?

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    לתת לחמאס את הגדה וירושליים!!

    אלכס טוקבק, 03/01/08 11:45

    זה יפתור את הבעיה.

    הגב לתגובה זו

    • וגם את נתניה וחדרה. ולתושבי יפו ניתן את ת''א. (ל''ת)

      פיצקאלה, 03/01/08 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    יהיו קאטיושות על אשקלון -1993 (ל''ת)

    מי זוכר, 03/01/08 11:43

    הגב לתגובה זו

    • ראה תגובה 19 (ל''ת)

      תפתור את החידה, 03/01/08 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    הקו האדום נחצה כששרון ברחנ מעזה השאר זה תוצאות האיוולת (ל''ת)

    יאיר, 03/01/08 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מציאות מ פ ח י ד ה !!!!!!!

    מירב, 03/01/08 11:39

    אני תושבת אשקלון משכונת ברנע, הגראד הזה נחת לי ליד הבית ,בין גן שעשועים קטן הצמוד לסופר השכונתי לבין בנייני מגורים יוקרתיים על קו החוף שחלקם עדיין בעצומי בנייה .
    שדרות, כ 20 ד' מאשקלון, נתפסה בעיניי כעיר מסכנה שנראה כי גורל העיר השתנה לעד ואין לתושבים האלו במי להאחז אלה רק בעצמם, מי שניצל ניצל מי שנורה נורה.
    היום בשמונה בבוקר הרגשתי מה באמת עובר על התושבים האלו שהם חלק ממדינת ישראל שאין להם הגנה ויד מושיעה, כמו בריכת ברווזים שציידים יורים עליה האפשרות היחידה להגן על עצמם זה לדחוף את הראש למים במקרה הטוב = ממ''ד.
    פשוט מפחיד !
    מי שמעוניין לקנות דירה חדשה בת 4 חדרים עם מרפסת גדולה נוף לים כולל ריהוט חדש מוצרי חשמל ואלקטוניקה דירה מעוצבת ומושקעת מאוד כולל קסאם פה ושם מוזמן להגיע לאשקלון - שכונת ברנע החדשה.

    הגב לתגובה זו

    • אם תציעי את הדירה שלך בזול, אז באמת כדאי לי לקנות אותה

      תני הצעת מחיר, 03/01/08 12:21

      בקרוב למחבלים יהיו קסאמים שיפגעו באשדוד, בראשל''צ ואח''כ גם בת''א.
      כשהקסאמים ארוכי הטווח האלה יהיו בידיהם, הם יפסיקו לירות על אשקלון כי יהיה להם יותר כדאי לירות על ת''א.
      ואז ערך הדירה שאקנה ממך באשקלון, יעלה.

      הגב לתגובה זו

      • מוכרת ??

        רועי הדרקון, 03/01/08 14:44

        באשקלון , חחח עיר מעפנה ...

        הגב לתגובה זו

      • 200.000 $ (ל''ת)

        מירב, 03/01/08 14:58

        הגב לתגובה זו

        • כשהקסאמים יתחילו ליפול בת''א, ב 200.000 $ אוכל לקנות את הדירה של ברק (ל''ת)

          במגדלי אקירוב, 03/01/08 15:58

          הגב לתגובה זו

          • ב 200.000$ תוכל לקנות רק את תיבת (ל''ת)

            הדואר של ברק, 04/01/08 09:07

            הגב לתגובה זו

    • שורה תחתונה זה טוב...כי זה הולך לאלץ את הממשלה לפעול.

      עודד יערי, 04/01/08 23:54

      זה אבסורדי זה מגוחך אבל ככל שזה מתקרב למרכז ההתקפה הבלתי נמנעת של ישראל מתקרבת.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    מתי כבר ישלימו את כיפת הברזל (ל''ת)

    א, 03/01/08 11:39

    הגב לתגובה זו

    • מעשיה שמוכרים לעם. (ל''ת)

      -, 03/01/08 11:46

      הגב לתגובה זו

    • כאשרלכיפה אדומה יהיה זקן (ל''ת)

      עם של מפגרים, 03/01/08 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אני במתח ולא יכול לישון. שייפול כבר הקסאם גם פה ושאוכל ללכת לישון (ל''ת)

    תושב אשדוד, 03/01/08 11:32

    הגב לתגובה זו

    • זה הרבה יותר קרוב ממה שאתה חושב (ל''ת)

      ואז אתה, 03/01/08 12:14

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    לראש עירית אשקלון - למה הנפילה הזו

    גיל, 03/01/08 11:32

    היא חציית קו אדום ? איזו עזות מצח , גישה לא הומנית וחוצפה אפילו - להחשיב את - הקו האדום , כ-בני אשקלון מיוחסים יותר מבני שדררות ..זה דבר נורא שאתה אומר .פשוט נורא .

    אני ,הכותבת היא צפונית , למודת סבל המלחמות כמו כולנו ..וחושבת שבני קרית שמונה שסבלו כלכך הרבה שנים וזו היתה - חציית קו אדום מממממזמן !! ודאי גם בני שדרות ובני הרצליה , שקד, עפולה ומטולה ...

    אמירה אומללה , ראש העיר..

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    החאמאס הכניס הרבה טילים המעבר רפיח בחסות ברק הפושע חבר מוברק (ל''ת)

    עמלות הגז, 03/01/08 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    התגובה צריכה להיות שחרור אסירים מסיבי ופינוי אשקלון

    ניר, 03/01/08 11:28

    אין מנהיגות וממשלה בישראל הכל הולך לכיוון אחד והוא מדינת האל היחיד אלוקי האבות הקדושים

    הגב לתגובה זו

    • ושחכת העברת מאות מיליונים כסיוע (ל''ת)

      למחבלים, 03/01/08 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    זה לא קסאם. זה קטיושה. בחיאט, על מי אתם עובדים. כולנו שירתנו בצבא.

    תותחן, 03/01/08 11:26

    סליחה, בעצם, לא כולנו...

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    זה מחווה על שאישרנו לחמאס להבריח 150 מיליון $ לעזה מסעודיה ואיראן?

    נעם, 03/01/08 11:24

    אז מגיע לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    דיסקונא עדיין משרת את האוייב ברשות העויינת בעזה (ל''ת)

    אין סיבה שהם, 03/01/08 11:20

    הגב לתגובה זו

    • דיסקונט ובנק הדואר (ל''ת)

      בנקאי, 03/01/08 12:06

      הגב לתגובה זו

      • הם משפשפים ידיים להחליף את היורו $ לשקלים. מממני טרור (ל''ת)

        ברשיון, 03/01/08 12:30

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    עליית מדרגה זה רק פגיעה בת''א

    אהוד, 03/01/08 11:20

    עליית מדרגה זה רק פגיעה בת''א
    כל מקום אחר בפריפרייה מר אולמרט לא רואה ממטר.
    תזכרו את זה ביום הבחירות

    הממשלה הזו מכירה רק את מדינת תל אביב,הדתיים,הרוסיםתהמזרחיים לא מעניינים אותם הם רק חוטבי העצים ושואבי המים שמשרתים במקומם בצבא ביחידות לוחמות

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולמרט ממשיך לתוכנית החלוקה מ 48.

    רוני, 03/01/08 11:19

    קוראים יקרים,

    לאולמרט אין קווים אדומים. המדיניות שלו ממוקדת למטרה והיא חנק ישראל בקווי תוכנית החלוקה (גבולות 67 הם רק אבן דרך לעיכול עדין)..

    מה ההבדל בין שדרות לאשקלון?
    הוא יכנס ישיבת קבינט, יקשקש על הסבלנות הפוקעת שלו, ישחרר כמה מאות אסירים, יתנצל בפני מובאראק, וימשיך לתוכנית החלוקה שלו.

    עם יד על הלב, לא הגיע הזמן שיניח את המפתחות וילך????

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אמרנו לכם! אמרנו לכם! אמרנו לכם!

    אמרנו לכם!, 03/01/08 11:18

    אמרנו לכם!

    הגב לתגובה זו

    • וואלה אחי יצאת פעמיים גבר

      המכריז, 04/01/08 08:53

      שלך לי את האי-מייל שלך אני אשלך לך תעודה רשמית

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מיכלית אחת דלוקה והאספקות לאוייב ייעצרו (ל''ת)

    עורו יהודים, 03/01/08 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הפתרון: אולמרט יפתח את משרד ש''ס וביבי יפעיל את סיירת הליכוד

    אנחנו עם חזק, 03/01/08 11:13

    אין כמו השילוב של הליכוד וש''ס: שני העשירונים התחתונים - שניהם לא משרתים בצה''ל, לא תורמים רק מקבלים ומתלוננים ללא הפסקה על קיפוח...
    אפשר להוסיף אליהם עוד מעריצי פרץ וגיאדמק ואז יפתרו כל הבעיות - לא תהיה יותר מדינה שקוראים לה ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עזבו אותכם את מי זה מעניין יש השרדות גריז נולד ל... זה מה שחשוב (ל''ת)

    נתי, 03/01/08 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לדבר עכשו עם חמאס

    אזרח, 03/01/08 11:11

    לדבר עם חמאס עכשו ולגיע להודנה

    הגב לתגובה זו

    • גאון אתה. מגיע לך להיות יועץ לאולמרט. (ל''ת)

      עח, 03/01/08 12:31

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אם תשבו בבית ותקטרו הילדים שלכם יירצחו בטילים של החאמאס והחיזבללה (ל''ת)

    מצור על עזה, 03/01/08 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אתם יכולים לעשות הרבה יותר מלברבר !! לחבל בקווי האספקה של הממשלה (ל''ת)

    הפושעת לאוייב, 03/01/08 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    איזה בלאגן עכשיו צריך לפנות את המפונים מאשקלון ... (ל''ת)

    גולן, 03/01/08 11:07

    הגב לתגובה זו

    • זה הזמן ל''חוק פיצוץ פינויי'' (ל''ת)

      חיים רמון, 03/01/08 12:11

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    מישהו יכול להסביר למה רקטה על אשקלון זו פתאום עליית מדרגה?

    ק.מ., 03/01/08 11:07

    כל מה שהכותרות האלה אומרות הוא שפשוט התרגלנו על כך שיורים עלינו רקטות לתוך שטח ישראל.

    רקטה על שדרות זה כבר לא מעניין אף אחד. רקטה באשקלון זה כבר עליית מדרגה. למה?
    דין שדרות כדין אשקלון כדין תל אביב כדין ירושלים.

    הגב לתגובה זו

    • זה הכול משחקי מילים אל תשכח שהתפוצצו בת''א וכל יומיים היתה עליית מדר (ל''ת)

      צחי, 03/01/08 11:13

      הגב לתגובה זו

    • 61 צודק. 7 שנים רקטות על שדרות (ל''ת)

      זה לא נחשב?, 03/01/08 11:17

      הגב לתגובה זו

      • תראה יש כמה מדדרגות ושדרות זה מדרגה אחת מתחת לאצקלונה

        ביטון, 03/01/08 11:31

        ואשקלונה אחת מתחת לאשדוד וראשון אחת מעל לאשדוד ותל אפיפ אחת ויחידה וראשונה!!

        הגב לתגובה זו

    • מתי כבר נגיע לגג ??? (ל''ת)

      רועי הדרקון, 03/01/08 13:57

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    לחזור לרצועה ולהקים את הישובים

    נירית, 03/01/08 11:07

    רק כך יתברר לערבים שהפשע אינו משתלם
    חוץ מזה זו ארצנו

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לחבל במתקני העברת החשמל לאוייב שנאים עמודים קווים (ל''ת)

    חוליות קטנות, 03/01/08 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    גירשתם אותי? אכלתם אותה! (ל''ת)

    אביעד, 03/01/08 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רק מר ביטחון בנימין נתניהו יציל אותנו!

    נתניהו הצילו!, 03/01/08 11:04

    רק מר ביטחון בנימין נתניהו יציל אותנו!

    האיש שצפה את חמסטאן ,והציל את הכלכלה ,הוא המנהיג שלי
    בזכותו יש לאלפי אנשים עבודה היום
    תודה מר נתניהו

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חוליות קטנות עצמאיות לפי הדרגות הצבאיות לחבל בקווי האספקה לאוייב של (ל''ת)

    ממשלת אולמרט, 03/01/08 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    למה כל רקטה מהרצועה נקראת קסאם?

    ש, 03/01/08 11:03

    גם כשמדובר ברקטות תקניות מסוג קטיושה וראאד.
    אותה שאלה לגבי טילים בצפון שלכולם קוראים קטיושה, גם כשמדובר בחיבר וזילזאל... הרבה יותר רציני מקטיושה!

    הגב לתגובה זו

    • ככה הם יכולים להגיד שהייתה עליית מדרגה... (ל''ת)

      חגי, 03/01/08 11:14

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מישהו יכול לעזור לי לדעת כמה ק''מ חסר עד אשדוד... (ל''ת)

    יצחק, 03/01/08 11:02

    הגב לתגובה זו

    • ק''מ 1 מותק , ממד יש לך? (ל''ת)

      מירב, 03/01/08 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    זה בכלל לא חציית קו אדום

    יוסי, 03/01/08 10:59

    מה? דמם של תושבי אשקלון סמוק יותר מדמם של תושבי שדרות? לא! אבל אם תיפול רקטה באשדוד, אז זו כבר באמת תהיה חצייה של קו אדום בוהק!
    במילים אחרות, הקו האדום נחצה עם נפילת הרקטה הראשונה בשדרות. אבל ממשלת אולמרט בחרה לומר, זה לא רוק, אלא קצת גשם. אלה רק חפצים מעופפים....
    הקו האדום נחצה מזמן! קפיש אולמרט? אתה הבנת את זה ברק?

    הגב לתגובה זו

    • אני כל כך מסכים איתך

      לא נחצה שום קו, 03/01/08 11:27

      להגיד שנחצה קו אדום זה שקול ל '' עד עכשיו יריתם על שדרות , זה בסדר , זה יהודים פחות טובים , אבל עכשיו שיריתם על אשקלון - נחצה קו אדום ''

      מה ההבדל ?

      הגב לתגובה זו

    • חבוב לא הבנת , בעניין צבעי הקוים,,, כנס

      אדום וכחול, 03/01/08 11:46

      כל זמן שהקוים האדומים נחצים, הכל בסדר, כי הקו האדום הבא יהיה אשדוד, ואחר כך קו אדום שייחצה בתל אביב,
      כל זאת עד לחציית הקו הכחול, דהיינו, כאשר אלה שעדיין ישארו כאן יבינו שהם צריכים לחצות את הקו הכחול, אל מעבר לים,,, קפיש,,,?

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ההתנתקות (גירוש)הפושעת של שרון-אולמרט מתפוצצת לנו בפנים

    זאב, 03/01/08 10:58

    ההתנתקות (גירוש)הפושעת של שרון-אולמרט מתפוצצת לנו בפנים

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תתחילו לפעול במקום לברבר שכל אחד יארגן חוליית חבלה באספקות הממשלה (ל''ת)

    הפושעת לאוייב, 03/01/08 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    למכור דירות באשדוד היום לפני שהקאסאם מגיע המחירים יירדו כמו בשדרות (ל''ת)

    הר אולמרט, 03/01/08 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    היום של המנהיגים שלנו יגיע

    Mik, 03/01/08 10:53

    היום של הכלבים שיושבים בירושלים ומפקירים את בטחון המדינה יגיע. הדינים בדרך. השם ישמור את עם ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נמאס מהמשפט''חצית קו אדום''! (ל''ת)

    צחי, 03/01/08 10:51

    הגב לתגובה זו

    • גם מהמשפט ''עליית מדרגה'' (ל''ת)

      דודי, 03/01/08 11:29

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    לחבל בקווי החשמל המובילים לאוייב לייצור הקאסאמים (ל''ת)

    התנגדות עממית, 03/01/08 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    היעד הבא- אשדוד

    אשדודי מודאג, 03/01/08 10:50

    להתחיל כבר עכשיו למגן את אשדוד

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לחבל באספקות המזון שלהממשלה הפושעת לאוייב !!! (ל''ת)

    התנגדות עממית, 03/01/08 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    להדליק את מיכליות הדלק שהממשלה הפושעת מספקת לאוייב (ל''ת)

    התנגדות עממית, 03/01/08 10:48

    הגב לתגובה זו

    • להיכנס באמא של עזה ושל הנייה ...

      רועי הדרקון, 03/01/08 13:56

      עם מטומטם , איך הוא עדיין ראש ממשלה , אנחנו בדרך למידרון , תתעוררו בני ישראל כי קמים עלינו אויבנו ...

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    העיקר שסגרתי את ''האי היווני'' (ל''ת)

    מזוז, 03/01/08 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא נשכח שש''ס שותפה לממשלה הזו (ל''ת)

    אבי שרעבי, 03/01/08 10:45

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את תגובה 13 שם הפתרון (ל''ת)

      אבי ט., 03/01/08 10:52

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    צריך לטפל ביורי הקסאם כמו שפרידמן מטפל בבהמי''ש העליון-לרסק ולטחון (ל''ת)

    ציפי גרוס, 03/01/08 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לצערי תחזיותיו של בנימין נתניהו התממשו אחד לאחד אנחנו טיפשים (ל''ת)

    מדינאי מפוכח, 03/01/08 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פליטת פה של בוש - אולמרט עושה עבודה מצויינת עבורנו !!!! (ל''ת)

    לא עבור היהודים, 03/01/08 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אמרנו לכם

    אלי, 03/01/08 10:43

    אמרנו לכם

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    קטן על אולמרט

    אילן ש., 03/01/08 10:41

    ממשלת האפסים לא יעשו כלום נגד זה.
    הם משחררים מחבלים, נותנים להם נשק, המחבלים רוצחים וכתגובה מקבלים הקלות בהגדרת דם על הידיים.
    3 יהודים נרצחו ע''י אנשי אבו מאזן, החברים של אולמרט.
    אז טיל אחד שלא הרג איש יזיז לו משהו?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולי ברק ימהר עכשיו עם עזיבת הממשלה,כי הוא הרי לא רוצה להסתבך

    ברק ואולמרט, 03/01/08 10:41

    בהרפתקה צבאית עד לסיום תפקידו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לפי ההיגיון של השמאלנים מעיוון שאחרי

    ד, 03/01/08 10:41

    ההתנתקות התחילו ולהתקיף את הארץ מכל הכיוונים, במקום שזה יביא ''שלום'' דמיוני, אז עכשיו במקום ללמוד את הלקח ולספח שטחים בחזרה אלינו, הם שוב יגידו שאם הם יעשו ויתורים נוספים ויעודדו את הטרור ע''י מתן פרס, אז יהיה שלום ואז ייתקיפו את הארץ עוד יותר, את מרכז הארץ. לאחר שהשויתורים הנוספים לא יעזרו ולא יביאו ''שלום'' הם ימציאו (שוב נגד כל עצות מומחי הבטחון והצבא) שאם ניתן את ירושלים אז יהיה שלום וכן הלאה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    על מרכז פרס לסייענות אוייב אין קאסאמים ולא פיגועים (ל''ת)

    מוזר ??????????, 03/01/08 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לפנות את אשקלון ....ומיד!! (ל''ת)

    שלום עכשיו, 03/01/08 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איך זה ייתכן? הרי שרון הגאון אמר שאחרי ההינתקות יהיה שלום (ל''ת)

    התמים, 03/01/08 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    התבוסה הבאה מובטחת מונו חונכים מתבוסה עכשיו לאשכנזי !!!! (ל''ת)

    אתם יכולים, 03/01/08 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ירי קאסם אפילו מטר בתוך ישראל הוא חצית קו אדום

    דוד, 03/01/08 10:38

    ולא רק ירי על אשקלון הוא חציית קו אדום. כל ירי לתוך ישראל הוא חציית קו אדום. אפילו ירי של מ''מ לתוך ישראל הוא חציית קו אדום. לדעתי צריך לרסק לפלשתנאים את הצורה על כל מרגמה. הם מבינים רק כח.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בינתיים זו חציית קו אדמדם בלבד להכיל את האירוע לחשוב עליו ונראה כמה (ל''ת)

    העם הזה אדיש, 03/01/08 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא קרה כלום.

    LUBER, 03/01/08 10:35

    לפני אוסלו היה לכם שקט,כבוד ובטחון.וזה,שהפריע לכם.
    רציתם שפל,טרור והפגזות.
    קיבלתם,בדיוק,מה שרציתם.גוש דן בשלב זה,לא חוטף טילים-לא נורה,מרחק-זה פתיר.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אבל אני לא מבין. התנתקנו, לא? עכשיו כולם אמורים להיות טובים אלינו (ל''ת)

    לא מבין, 03/01/08 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שדרות עדיין מופקרת המוצבים בצפון על הפנים והטייסים שגירשו יהודים (ל''ת)

    בבריכה בחצרים, 03/01/08 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נו בבקשה מה אתם אומרים חציית קו אדום -נשמע מוכר (ל''ת)

    צחי, 03/01/08 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    נו, אז מה? מה אתם רוצים שנכנס לעזה?

    צ'או !!!!!!!!!!, 03/01/08 10:32

    אסור להגיב מהבטן. הרי דפקנו לכם בראש מיליון פעם:'' אי אפשר לנצח את הטרור''. אולי אולי אם יגיע איזה חפץ מעופף לשיינקין, נראה מה אפשר עשות. הדרכונים שלנו מעודכנים. גם ויזות כבר יש.

    הגב לתגובה זו

    • פגיעת רקטה

      itzik, 03/01/08 10:40

      אמרו לכם כבר שאתם לוזרים

      הגב לתגובה זו

    • ננחית על עזה 100 טון חומר נפץ במרכזי אוכלוסיה (ל''ת)

      תגובה מתונה מדי, 03/01/08 10:46

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אפשר להרגע, שהרי רוה''מ אמר בפירוש, שהממשלה הזאת לא מקבלת תכתיבים

    יאל, 03/01/08 10:32

    וזה אומר שאפשר לסמוך עליו, שיוביל את המדינה לאבדון, כי מרוב זה שהוא איננו מקבל תכתיבים, האזרחים מקבלים ''הטבות'' בצורת צינורות מעופפים, המצרים וחמאס משתפים פעולה בציר פילדלפי, אבו-מאזן מתחזק ואנשיו רוצחים ישראלים ונאסראללה מרים ראש.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רקטה נחתה?

    מלפפון, 03/01/08 10:13

    מישהו הנחית אותה שם. מישהו שקיבל את כל הגיבוי לכך מממשלת ישראל ומהעומדים בראשה.
    אולמרט ומושחתיו הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תנו את יו''ש ותל אביב תחטוף... (ל''ת)

    הגיון פשוט, 03/01/08 10:09

    הגב לתגובה זו

    • תנו את יו''ש וגם תל אביב תקבל בראש !

      חכמי אוסלו, 03/01/08 19:57

      תצאו מהשומרון ! וגם תושבי השרון יקבלו ''צבע אדום'' !
      תנו שריוניות ,נשק,ותשחררו מחבלים !
      ותראו כמה פיגועים !
      רק תצאו מרנתיס ושום מטוס בנתבג לא תוכלו להטיס !

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    נו יופי מתקרבים לתל אביב אולי שיפול טיל בבית קפה בבאזל השמאל יתעורר (ל''ת)

    א, 03/01/08 10:09

    הגב לתגובה זו

    • איך כואב הלב ...

      רועי הדרקון, 03/01/08 13:51

      אין כסף לגור בת''א ,אז , גרים בראשון ומלכלכים ... טיפוסי , אני רק מקווה שאתה לא מגיע לת''א (לים,לקניות,לשינקין,לסרטים,לברים,לבתי קפה ל...)כמו שאני לא מגיע לראשון .. עיר מסריחה ראשון ...

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    חידון נושא פרסים

    כדאי להשתתף!!!, 03/01/08 10:05

    מי אמר: לא יהיו קטיושות על אשקלון. אני אומר לכם, לא יהיו. זה הכל הזיות של הימין הסהרורי!!!
    בין הפותרים נכונה תוגרל תמונה גדולה של רבין וגם שק ואפר שיעזרו להתאבל עליו בפסטיבל הבא.

    הגב לתגובה זו

    • זהירות, בדיקטטורה שלנו אתה עוד תיאסר בגין ''פגיעה בזכרו של רבין''

      ש, 03/01/08 10:18

      מדינה פשיסטית וגזענית, החוק לא חל על שמאלנים וערבים אלא רק על אזרחים נאמנים.

      הגב לתגובה זו

    • זכותם הלגיטימית, אתה גזען !!! (ל''ת)

      יצחק, 03/01/08 10:20

      הגב לתגובה זו

      • האם כוונתך היא שזכותם הלגיטימית של הערבים להרוג יהודים או

        שאלה לגיטימית, 03/01/08 10:36

        או שזו זכותם הלגיטימית של המנהיגים הדפוקים שלנו, לעזור לערבים להרוג אותנו?

        הגב לתגובה זו

    • תשובה לחידה

      יוסי בכינור, 03/01/08 12:46

      המלך רבין הראשון אפיפנס

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    השלום מגיע לצפון אשקלון - ההפקרות נמשכת

    ציוני, 03/01/08 10:01

    הכל ידוע וברור , חייבים לקום ולהחליף את ההנהגה הכושלת וההזויה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא מאמין שהעול-מרט הזה עדיין בשלטון --

    מושיקו, 03/01/08 09:57

    בושה וחרפה - קודם כל שרון המשוחת עבד על כולנו עם ההתנתקות הזאת - ועכשיו יורים עלינו קטייושות ואנחנו שותקים כמו דגים. בשואה קטלו אותנו כמו צאן שהלך לטבח - ולשם כך הקמנו את המדינה והתגייסנו לצה''ל. איפה נשמע כדבר הזה - סופגים אש ושותקים.
    לקח מלחמת לבנון השנייה (עוד פדיחה מבית עולמרט) - לא היינו צריכים לשתוק כשהחיזבללה ירו והתבססו - עכשיו עולמרט עושה את אותה הטעות.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למגן את בתי הספר של אשלקון ואשדוד. (ל''ת)

    אמא מאשקלון, 03/01/08 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מזרח תיכון חדש

    שימון פרץ, 03/01/08 09:52

    שום רקטה שמקטה לא תוכל לעצור את המזרח התיכון החדש.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ט-י-ל-! לא רקטה ולא נעליים

    אני, 03/01/08 09:47

    בבקשה להפסיק להמעיט מערך הקאסם/רקטה זהו טיל לכל דבר ועניין ,אכשיו רק צריך לחכות שירד לנו האסימון ואולי לא אלה רק שיפלו טילים על ת''א וכו,מדינה זועה!

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל בין טיל לרקטה הוא טכני

      מגיב, 03/01/08 11:42

      ההבדל בין טיל לרקטה לא קשור לגודל. יכולה להיות רקטה ענקית לטווח מאות קילומטרים וטיל קטן לטווח קצר. לטיל יש תמיד מנגנון הנחיה כלשהו המפקח על מיעופו ומנווטו למטרה. זה יכול להיות חיישני אינפרא אדום, לייזר, מנגנון ניווט לווייני, מכ''מ ועוד. רקטה היא פגז עם מנוע בלבד ללא שום מנגנוני הנחייה וכיוון עצמיים. הטווח שלה והכיוון שלה נקבעים בעת השיגור ואח''כ אין יכולת לשנותם או לעקוב אחר המטרה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש פתרון חרם צרכני נא כנסו...

    הנגבי, 03/01/08 09:46

    אין ישועה מהממשלה חרם צרכני על כל החברות המספקות וסוחרות עם עזה הינו אפקטיבי ומוסרי די לקטר קדימה למעשים הפתרון בידינו האזרחים.

    הגב לתגובה זו

    • בנק הדואר

      אבי, 03/01/08 10:02

      בנק הדואר הצטרף לבנק הפועלים ודיסקונט וברצונו לספק שירותי בנקאות לעזה.

      ההחלטה של הפועלים ודיסקונט להתנתק לא התבצעה בעקבות לחץ של בנק ישראל (דיסקונט אף נתן על כך הודעה מסודרת לבורסה)

      במקביל אם אתם רוצים לדעת את הסיפור המלא תקלידו בגוגל

      עזה משאיות שקלים

      וחפשו את ''הסיפור המלא''

      הגב לתגובה זו

      • כדאי מאוד לקרוא על בנק הדואר והחמאס (ל''ת)

        עוטף עזה, 03/01/08 10:36

        הגב לתגובה זו

        • follow the money

          הכל ברור, 03/01/08 10:46

          תקלידו בגוגל:

          בנקים עזה משאיות שקלים

          הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה להחרים את ממשלת ישראל? את חברת החשמל? (ל''ת)

      קוקו, 03/01/08 10:06

      הגב לתגובה זו

      • כן, טיפש - אפשר להכריז על חרם מיסים כל עוד הממשלה תומכת בטרור

        ש, 03/01/08 10:15

        ועד שמנהיגיה לא יועמדו לדין על בגידה חמורה.

        בדיוק כפי שמחייב החוק.

        שמאלני מטומטם שכמוך.

        הגב לתגובה זו

    • לחבל באספקות לאוייב בשלב המפעל בדלקת מיכליות (ל''ת)

      וחבלה באספקת, 03/01/08 11:14

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל עוד זה לא מגיע אלינו הכל בסדר. (ל''ת)

    שמאלני רמת אביב, 03/01/08 09:41

    הגב לתגובה זו

    • מי שרשם את התגובה לא תל אביבי ...

      רועי הדרקון, 03/01/08 13:44

      הוא קנאי מסריח שרוצה לגרום לאחרים שנאה כלפיי התל אביבים ,אפשר לחשוב שבגלל ת''א יש טילים ... ממשלת פחדנים שלא עושה דבר בזמן מתקפת טילים על המדינה ועם פחדן שלא עושה מיליציות ומחזיר לערבים בפיגועי נגד !!!
      '' שימו מבטחם בשם כי הוא נחלתינו ''

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה בדיוק מחכים? יותר נכון, לאיזו מטרה הוקם צה''ל ?

    עמית, 03/01/08 09:34

    חומר למחשבה למקבלי ההחלטות.

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל הוקם כדי לכסות את ישבנו הצחור של הדרג המדיני

      ארח, 03/01/08 10:12

      אתה לא באמת מצפה מצה''ל להילחם באויבים או חלילה לנצח אותם.
      הרי חיילי צהל עלולים להיפגע, ותפקיד הסבתות מאשקלון ושדרות להגן על חיילי צהל, הילדים, בגופן.
      ובכלל, אתה באמת חושב שמישהו מעוניין לשלוח את צהל לאיזו משימה שבאמת תחסל את הטרור? אתה באמת חושב שאולמרט וחבורת ליצניו מעוניים להכריז על פשיטת רגל של ההתנתקות ושלהם?

      הגב לתגובה זו

      • עכשיו יגידו שאחרי ביקור בוש.......

        מינה דומם, 03/01/08 10:39

        איזה גרועים אנחנו.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    רקטת קסאם או קטיושה

    זאב, 03/01/08 09:33

    עד שזה לא יגיע לתל אביב זה גשם

    הגב לתגובה זו

    • אבל הנשיא בוש מגיע

      בני, 03/01/08 13:04

      ואח''כ יהיה עוד סיבה לא להגיב כמו מדינה נורמלית

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    איזה יופי,מה צריך לקרות שיתעוררו שם למעלה????

    שרית, 03/01/08 09:33

    כבר אין לי כוח לכתוב ''א____ ל___''

    הגב לתגובה זו

    • הנהגת החידלון הביתה וזה תלוי גם בך

      ציוני, 03/01/08 10:07

      לצאת , להפגין , לזעוק ולשלוח את הנהגת ההזויים הביתה , כולנו צריכים לקחת חלק במאמץ כי אין לנו ארץ אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אמרנו לכם אמרנו לכם

    גד, 03/01/08 09:32

    אני מקווה שכל תומכי ההתנתקות אוכלים את הלבלאותם שמאלנים מאשקלון דמכם בראשכם עכשיו תסבלו וערך הדירות שלכם יירד רק כי לא הקשבתם - דרך צלחה ותתעוררו

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הפתרון: להרוס את אשקלון ולגרש את התושבים לקראוילות.

    מיכל, 03/01/08 09:24

    ואז לא יהיו שם קסאמים. בגוש קטיף זה עבד יופי. מאז ההתנתקות לא נפל אף טיל על נוה דקלים!!

    הגב לתגובה זו

    • הכי טוב שתפנו את כל הארץ. (ל''ת)

      אחמד, 03/01/08 09:42

      הגב לתגובה זו

      • ההיית מת (ל''ת)

        תרתי משמע, 03/01/08 10:26

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    רק חזרו ממצרים ישר רקטה לאשקלון

    שרגא קונץ, 03/01/08 09:14

    מה זה אומר על רבין אוסלו וכל השמאלנים, שהם כמו הערבים אין אמונה ב''מכורים'' התאים האפורים מחוקים, עכשיו זה תלוי בנו. כמערכת
    כל הידע מצוי והמשואה פשוטה..

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זה חציית קו אדום או סתם עליית מדרגה? (ל''ת)

    סתם אחד, 03/01/08 09:13

    הגב לתגובה זו

    • שדרות זה לא חציית קו אדום?

      מיכה, 03/01/08 10:03

      אתה עוד שואל לגבי אשקלון?
      כשתיפול לך קטיושה במרפסת, אז אולי תפסיק לשאול שאלות של השמאלני המצוי.

      הגב לתגובה זו

      • הוא היה ציני ....לא נורא יש כאלה בלי חוש הומור שחור... (ל''ת)

        just me, 03/01/08 10:18

        הגב לתגובה זו

        • כבר אי אפשר לדעת אם זאת רק ציניות (ל''ת)

          מיכה, 03/01/08 10:57

          הגב לתגובה זו

    • זו נראית לי כבר ירידת מדרגה

      מקצה שיפורים, 03/01/08 10:30

      כי לפי החשבון שלי הגענו לקצה הסולם מזמן.
      קו הקו האדום הייתי משנה לשחור.

      הגב לתגובה זו

    • שאלה טובה תשאול את בייניש (ל''ת)

      שמגר, 03/01/08 12:08

      הגב לתגובה זו

    • אני מציע להרים את הקו האדום כדי שיהיה מה לחצות,כמו שעושים

      בכנרת,אבל הפוך, 03/01/08 12:37

      בקשר למדרגות,אני לא יודע...

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אמרנו לכם! לפחות עכשיו תקשיבו לפני שהטילים יהיו בכל הארץ!! (ל''ת)

    פרופלורית, 03/01/08 09:12

    הגב לתגובה זו

    • יום אחרי ששמאלמרט הכריז שיעשה

      האמת, 03/01/08 10:44

      ויתורים בירושלים - טיל נוחת באשקלון. וזו הוכחה למה שהרבי מילובביץ אמר:
      כל ד י ב ו ר על ויתורים - גורם לפיקוח נפש ומלחמה. הדיבורים עצמם מזיקים באופן פיזי וממשי ליהודים בארץ ישראל. ועל אחת כמה וכמה הויתורים עצמם (ראה מלחמת לבנון השניה אחרי מסירת השטחים ב''התנתקות'').

      אז תודה אולמרט!!!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    המושחתים והעברינים פוגעים באשקלון יותר מהקסמים והמחבלים שבהם נלחמים (ל''ת)

    יהודי חרד, 03/01/08 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    באשקלון ירד קאסם (ל''ת)

    בספרד ירד ברד, 03/01/08 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    טיפול ברקטות למיניהן

    מביט מהצד, 03/01/08 09:10

    מוזר!
    חברת גורמן האמריקאית שיכללה מערכת לייזר לחיסול טוטאלי של רקטות בהיקף של 10 קמ''ר. זו לא ידיעה חדשה זה סיפור מלפני כמה שנים.למה לא מנסים לשלב את המערכת בהגנה על ישובינו?

    הגב לתגובה זו

    • הכסף לרכישת המערכת עבר למשרד הדתות כתשלום לש''ס עמכם הסליחה... (ל''ת)

      just me, 03/01/08 09:35

      הגב לתגובה זו

      • את מתבלבלת. הכסף עבר לסיוע לרשות

        ', 03/01/08 12:58

        הפלסטינית וכן עבר לכיסוי חובות לקיבוצים וכן למימון ההתנקות ופיצויי ההתנתקות.

        הגב לתגובה זו

    • סיפורי מעשיות

      אכ, 03/01/08 11:30

      נכון להיום אין שום נשק מבצעי נגד קסאמים, קטיושות וסקאדים. מה שיש הוא חברות ''בטחוניות'' שרוצות לעשות כסף.

      הגב לתגובה זו

    • יצחק כהן - אתה מבין באזעקות , לא בטילים !! ''היא נראתה לי משודרגת '' (ל''ת)

      יוסי, 03/01/08 12:17

      הגב לתגובה זו