• 67.

    כמה קל לזרוק לכלבים (ל''ת)

    אסתר קרפ, 19/06/15 09:34


    IP: 77.125.161.61דווח על תגובה זו

  • 66.

    רהביליטציה ליהודה מאיר והחזרת דרגותיו

    מנור עזרא, 29/05/13 00:30

    אני מכיר את יהודה בהיותו ילד בחו"ל וגם אחרי עלייתו ארצה עם הוריו ואחיו
    לאור נסיוני במהלך עבודתי בשטחים ושרות מילואים עד 2003 אני משוכנע כי שר הביטחון הנוכחי חייב להקים ועדה שיפוטית שתבדוק באיזו דרך התקבלו החלטות מבצעיות בנוגע לאינטיפדה הראשונה, לזכות את יהודה מאיר ולהחזיר לו את דרגותיו שעבורם הוא עמל קשה. יהודה היה חייל שלא יכול היה לסרב לפקודת שר הביטחון באותה עת ולא התנופף דגל שחור מעל הפקודה כי אנשים אלה זרקו אבנים וירו על כלי רכב ורק אדם שחטף אבנים במהלך האנטיפדה יודע להעריך את עוצמת המכה והפחד שדבר כזה יכול לגרום
    אני החת"מ סימתי עם טראומה של אירוע מוחי והופקרתי בנושא לא פחות מאשר חייל בשדה הקרב
    בהכירי את מפקדיו של יהודה מבקש אני ,תפנו לשר הביטחון ולבקש מתן רהבילזציה לחייל זה ומיוסי שריד לא לכנותו הוליגן מאחר ויהודה חונך שפקודה מבצעים ונותני הפקודות לא בורחים כמו עכברים למחילות אלא לוקחים אחריות ולא מפקירים חייל. אם סבורים כי מעשיו חורגים מן הנורמה מזהירים אותו בעוד מועד כי לא הבין נכון את פקודתם ובולמים את המעשה, אחרת הם שותפים לעבירה שמתבצעת

    IP: 87.69.148.74דווח על תגובה זו

  • 65.

    יהודה מאיר חי, בריא ושלם תודה לאל

    אסף, 27/04/13 21:27

    קראתי פה את הודעתו התמוהה של חיימון (הודעה 64) צר לי לאכזב אותו יהודה מאיר חי ובריא ממשיך בעסקיו ובחייו. טוב היה אם היית בודק לפני שאתה מלהג שטויות

    IP: 84.111.90.225דווח על תגובה זו

  • 64.

    יהודה מאיר ז"ל נפטר בתחילת שנת 2013 (ל''ת)

    חימון, 21/02/13 23:06


    IP: 79.181.187.101דווח על תגובה זו

  • 63.

    הוא חטף פעמים גם בתור מג''ד של 932 עם חטיפת 8 הנחלאים

    סם, 16/04/12 22:09

    רפול הדיח אותו. למזלו היה לו שליש חכם בשם צי'נו שהצליח להוכיח שיהודה מאיר טען בפני מפקד האוגדה שיש בעיה עם אותם לוחמים (ההכשרה שלהם היתה בעיתית בגלל תחילת המלחמה) ובשביל להשתיק את הנושא הוא התקדם
    בתור חייל שלו (ב 932) אני מצדיע לו....

    IP: 213.151.61.118דווח על תגובה זו

    • מה היה תפקידו של כרמל סלע מקיבוץ גבע כשהנחלאים נחטפו? (ל''ת)

      עלי, 12/06/12 20:01


      IP: 84.109.54.170 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מוזר

    מאיה, 05/08/09 15:57

    למרות שאני מאמינה לגמרי לדבריו על כך שרבין אמר לשבור את העצמות לא ממש מובנת לי התמיכה הטוטאלית הזו במי שאמור להפעיל את הראש לפני שהוא מעביר את הפקודה הלאה. כל מי שהיה בדרגה בכירה אז והעביר את ההוראה הלאה והמצפון שלו לא אמר לו לעצור את שרשרת מילוי הפקודות בצורה עיוורת כל כך גם במחיר של לצאת מהצבא צריך לעשות עם עצמו חשבון נפש מאוד מאוד גדול כאדם וכמפקד. כמי שמעבירה סדנאות למפקדים בצבא- אסור שיקרה מצב כזה שמפקדים לא יפעילו שיקול דעת. אחרי 20 שנה אם עדיין אותו אדון אינו רואה שהייתה בעיה מוסרית עם מילוי הפקודה- זו בעיה. בלי קשר אני לא חושבת שצריך לשלול מאדם פנסיה או תנאים אחרים שעליהם שילם במהלך שנות עבודתו!!!!!

    IP: 132.73.50.201דווח על תגובה זו

  • 61.

    פוליטזציה צבאית

    אשי, 07/01/08 15:42

    מערכת המשפט הצבאי בניצוחו של הקומבינטור יוסי שריד דאגה שמפקדים בכירים ואמיצי לב שמוכנים לחרף את נפשם להצלת עם ישראל יעלמו מהצבא ובמקומם יקודמו יפי נפש ומקורבים שהובילו את צהל לביזיון שבמלחמותיו !! עלינו לבקש סליחה מאל''מ יהודה מאיר ולחון אותו לאלתר. אסור לנו להתעלם מהעוול הנוראי! אנו האזרחים נושאים באחריות.

    IP: 89.139.22.151דווח על תגובה זו

  • 60.

    גדול!!!

    Emmochka, 07/01/08 12:45

    במשפט של היסטוריה (ארוך שנים) - יצאת זכאי!
    שריד ומצנע - פוטרו אפילו ממפלגותיהם.
    הינך גיבור ישראל, ובמקום הדרגות תקבל משהו יותר גדול - ראשות אריאל!!!

    IP: 84.94.1.113דווח על תגובה זו

  • 59.

    הייתי הקשר של יהודה מאיר בשכם

    אסף, 07/01/08 12:22

    במשך למעלה משנה וחצי הייתי הקשר (אלחוטן) הצמוד של יהודה מאיר בשכם. הייתי איתו (מאחוריו ליתר דיוק) עם מכשיר הקשר על הגב בעשרות אם לא במאות אירועים כולל של פרוץ האינתיפדה הראשונה ארועים שרובם הגדול הוזכרו (אולי) במילה וחצי בתקשורת אבל לנו הם היו ימי קרב לכל דבר. עברו עשרים שנה וכמי שהיה עד ממקור ראשון לכל האירועים אני לא מצליח להשתחרר מעוצמת העוול המשווע שנגרם לאיש הזה. את רון ארד אולי הפקירו, את יהודה מאיר הפקירו וביצעו בו גם וודוא הריגה. שמעתי במו אוזניי יותר מפעם אחת וגם העדתי על זה במשפט המפורסם של יהודה מאיר קצינים בכירים מאוד וגם את רבין כשר ביטחון נותנים הוראות מפורשות להכות מתפרעים ואח''כ לשחרר. יותר מפעם אחת היה יהודה מאיר זה שבלם בגופו חיילים מלעשות לינץ' במתפרעים ולנצל את ההיתר שניתן להכאה מסיבית ללא הבחנה ובעת מבחן כולם ללא יוצא מהכלל נעלמו תוך שהם מגלגלים עיניים ''בתמימות '' לא ידענו שהיה דבר כזה...'' בושה! אם לא היה דבר כזה מדוע הרמטכ''ל דאז דן שומרון נאלץ להוציא פקודת יום שאסור להכות לצורך ענישה? הרי אין דבר כזה... צר לי עליך אחי יהודה מאיר, בשבילי ובשביל כל מי שהלך אחריך בימים הטרופים ההם של דם ואש היית ונשארת המפקד.

    IP: 84.108.122.137דווח על תגובה זו

  • 58.

    דוגמא אישית

    שמוליק, 06/01/08 16:37

    בזכות אנשים כיהודה מאיר נשמרת מדינתינו,חבל שכיום אין דוגמאות להתגאות בהם.

    IP: 89.1.157.217דווח על תגובה זו

  • 57.

    צריך להחזיר לו את הדרגות ולתת לו

    גפרור, 06/01/08 04:11

    פיצויים של 10 מיליון ש''ח תגיש בקשה למשפט חוזר ותזמין עדים, תזמין את כל הפרטוקולים של הקבינט
    ואת כל הניירות וההקלטות של רבין
    תפסיק להיות שעיר לעזאזאל של השמאל השפל.

    IP: 24.107.47.78דווח על תגובה זו

    • תודה. (ל''ת)

      יהודה מאיר רוט,, 06/01/08 15:31


      IP: 83.130.145.230 דווח על תגובה זו

  • 56.

    בגולני קיבלנו פקודה לשבור כמה שיותר רגליים וידיים(גדי איזנקוט זוכר?

    יאיר, 05/01/08 23:33

    אבל זו הייתה הפקודה בכל בצבא והיא נתנה ע''י שר הביטחון רבין

    IP: 87.69.220.135דווח על תגובה זו

  • 55.

    מה אפשר לצפות משמאלנים

    צל הרים, 05/01/08 22:50

    שמאלנים עלובים רק ידפקו אותך, גם אני זוכר שרבין נתן את הבגודה לשבור להם את הידיים והרגליים.
    בושה וחרפה שהלוחמים משלמים
    בשביל פולטקאים זבל, טעית שדיברת עם שריד עם שריד יהודים לא צריכים לדבר צריך לנדות אותן מהעם.

    IP: 24.107.47.78דווח על תגובה זו

  • 54.

    חבל שלא שברת יותר, היו כמה יהודים שהיו

    Yo, 05/01/08 22:50

    עוד בחיים, ואולי שדרות היתה שקטה.

    IP: 62.219.162.218דווח על תגובה זו

  • 53.

    זו מורשת רבין האמיתית!הפקרת חיילים! (ל''ת)

    דנדי, 05/01/08 20:31


    IP: 89.139.148.196דווח על תגובה זו

  • 52.

    שמרן הוא ליברל שנשדד

    חמי דנציגר, 05/01/08 20:15

    הלקח שקציני הצבא למדו ממקרה יהודה מאיר הוא חד משמעי: הכי בטוח להקטין ראש ולברוח מאחריות וראינו את התוצאות במלחמת לבנון השניה.
    צדקנותו של שריד מתעלמת מהאיכפתיות של מאיר ומנכונותו לקחת אחריות גם עבור מצבים רעים בעליל - דבר שכלל אינו מובן מאליו.
    במלחמה הבאה, כאשר צהל יכשל שוב בגלל חיילים וקצינים חששנים ובצדק, יוכלו כל הטהרנים להאשים גם את עצמם, אלא שאז, המלחמה כבר תגיע אל סף ביתם.

    IP: 99.238.85.224דווח על תגובה זו

  • 51.

    שטויות. אין מקום בכלל לפקפק בצדקת המעשה. (ל''ת)

    רושקה, 05/01/08 19:43


    IP: 89.1.118.202דווח על תגובה זו

  • 50.

    חבל ...

    אברי, 05/01/08 19:20

    נדמה שדווקא היום אפשר להכות על חטא שלא נשברו יותר עצמות בהתחלה אולי כך היינו חוסכים הרבה דם לפלשתינים ולנו. מר מאיר אל תבכה פשוט אתה ורבין ז''ל הקדמתם את דורכם בהבנה איך לגמור צרות מהר. ושנית שוב רואים שגולני היו עושים את הכל טוב יותר ובשמחה. תנו לי לנחש שמדובר בגדוד 50??

    IP: 192.115.60.185דווח על תגובה זו

  • 49.

    מורשת רבין

    יוסי בכינור, 05/01/08 18:56

    באוזני שמעתי את רבין באל-בורג' אומר לנו החיילים: ''לשבור להם את העצמות'' לשבור להם את הרגליים ואת הידיים''.
    את המחיר שילמו החיילים מהטוראי ועד למח''ט ואילו רבין בגד בנו, בחיילים.
    משם החלה ההדרדרות שהגיע בימינו לירי הקסאם.
    אם היינו יורים במי שסיכן את חיינו הרצועה הייתה שקטה עד לימים אלו

    IP: 213.151.60.153דווח על תגובה זו

    • אינני יודע מי עומד מאחורי השם יוסי בכינור

      גילי המגיב, 05/01/08 23:42

      אבל אני הייתי בגדוד שקד שישב אז באל בורג' ובדיר אל בלח. רבין שהיה שר ביטחון בא לבקר אותנו ובשיחה עם חיילי הגדוד אמר באופן מפורש באזני כל החיילים: במלחמה בלבנון יש תותחים ומטוסים. פה יש לכם כדורי טוט ואלות. תשתמשו בהם כמו שצריך. תשברו ידיים ורגלים.

      אני הייתי מ''כ בשקד ושמעתי את זה. אינני יודע אם עלי להיות גאה בכך או לא אבל זה מה שאכן עשינו.
      מה שמרגיז זה ההתנהלות של הדרגים הגבוהים. רבין התעלם והכחיש שאמר פעם דבר שכזה וגם מצנע אמר שהדברים אף פעם לא נאמרו.
      לא הייתי במקרה של יהודה מאיר. אבל בהחלט שמעתי את רבין מורה לשבור ידיי ורגליים.

      IP: 84.176.120.239 דווח על תגובה זו

      • גילי, אתה זוכר את שבס מחזיק את רבין מאחורה שלא יפול?

        סוויסה, 06/01/08 01:20

        וגיחכנו אחד לשני כמה הוא אדום? כמה הוא שתה?

        IP: 213.151.60.153 דווח על תגובה זו

    • גם אני שמעתי את רבין באל בוריג' אומר לשבור להם ידיים ורגליים (ל''ת)

      מוטי כהן, 06/01/08 01:18


      IP: 213.151.60.153 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אין צדק

    שלום, 05/01/08 17:48

    אין צדק הרי ביצעת פקודה ,וחבל מאוד שאתה לא במערכת הצבאית היום לתרום מנסיונך כי נראה שהיום לא ברור איך יוצאים מהתסבוכת הזו.

    IP: 217.132.43.125דווח על תגובה זו

  • 47.

    אין צדק

    אלי, 05/01/08 17:37

    כול הכבוד סוף סוף האמת יוצאת לאור,

    IP: 217.132.43.125דווח על תגובה זו

  • 46.

    הוא לא הראשון.

    איציק, 05/01/08 16:48

    גם יצחק שמיר הפקיר את אברהם שלום בפרשת קו 300. מאירי לא הראשון שננטש ע''י פוליטיקאים. אבל התנהגותו של יוסי שריד הצדקן והמתחסד רואייה לכל גנאי, וחבל שמאירי לא מביע את עצמו בתקשורת.

    IP: 217.132.243.147דווח על תגובה זו

  • 45.

    מצדיע לך !!!!

    חץ מזרחי, 05/01/08 16:18

    רב היהודים השפויים והלא מתחזים,יתמכו בך,כי התגובה הטיבעית מצביעה על כך,ולכל השמאל ''השפוי'' תפיסת עולמכם הביאה אסון לעם היהודי,,תתעוררו..

    IP: 83.130.159.212דווח על תגובה זו

  • 44.

    יהודה מאיר אינו גיבור ישראל

    יוסי, 05/01/08 15:19

    יהודה מאיר הינו פושע מלחמה לכל דבר ועניין.

    פרטיו האישיים נמצאים ברשימת המבוקשים של בית הדין הבינלאומי לפשעי מלחמה.

    אם הוא יצא את גבולות הארץ הוא עשוי להעצר מכוח צו מעצר בינלאומי שהוצא נגדו, והוא יוסגר לידי רשויות בית הדין הבינלאומי, כדי לתת את הדין על מעשיו מלפני 20 שנה.

    IP: 82.166.132.123דווח על תגובה זו

    • פושע בעיני זה אתה.

      סוצילסיט לאומי, 05/01/08 16:55

      אני לא יודע עם לקרוא למפלגות ה''שמאל'' שמאל. כי הם לא.
      הם ימין כלכלי שעוזר לחלוב את העם הזה. אבל שמאל בכניעה לאויב.

      IP: 77.124.32.32 דווח על תגובה זו

    • וואו. איזה כיף. דפקנו עוד קצין ועכשיו אנחנו נראים טוב

      גילי המגיב, 05/01/08 23:44

      בעיקר בעיני עצמנו

      IP: 84.176.120.239 דווח על תגובה זו

  • 43.

    יהודה מאיר - לראשות אריאל; אמן!

    תומך, 05/01/08 14:36

    אחלה בן אדם שהמדינה הפקירה אותו כפי שהפקירה את פולארד, מדחת יוסף, צד''ל, המתיישבים בגוש קטיף וצפון השומרון ושאר ש''גימלים למיניהם שאינני זוכר כרגע.

    מנהיגי ישראל הם מנהיגים בוגדניים שפשוט לא משתלם לשתף עמם פעולה או לשרת תחתם.
    ולך יהודה...אם היו כבר אז הרבה 'יהודיים' כמוך היה נחסך הרבה דם משני הצדדים...בשבילי, אתה גיבור ישראל.

    בהצלחה בעסקים ובריצה לרשות העיר אריאל!

    IP: 84.108.199.84דווח על תגובה זו

    • יהודה מאיר

      morasha, 05/01/08 16:13

      האים טועה אני בזכרוני אם אמר שדדו זל נצפה אומר,במלחת יום כיפור, בהקשר לרמת הגולן ~עכשיו אנחנו נשבור להם את העצמות?
      ללמדך מאיר שאין אבסלוטית, הצדק הינו תמיד יחסי.

      IP: 91.12.134.217 דווח על תגובה זו

  • 42.

    בעיני אתה גיבור ישראל,כל דבר בעיתו,אז זה היה שונה (ל''ת)

    רן, 05/01/08 14:19


    IP: 89.1.12.238דווח על תגובה זו

  • 41.

    כתבה הסטורית יפה, המאפשרת לדורות הבאים להבין כיצד הפך השמאל את ה...

    Metziuty, 05/01/08 14:04

    הבגידה ביהודים ובמדינה לשיטה.

    זו היתה תקופה שגם השמאל וגם מערכת המשפט חפסו כוח, ומצאו את מגיני המדינה אשמים. בכל שיטה שננקטה ע''י מפקדי צבא פחדנים.

    פחד הפוליטיקאים, מפרסומי תקשורת חוץ בלתי אהודים, דחף אותם להוריד פקודות שקטות לצבא,

    וכך השמאל ומערכת המשפט פתחו נגדם בחגיגה.
    והפכו חלק אנטגרלי של הערבים, בתפיסת המדינה ע''י רוצחי היהודים.

    לא אתפלא אם רבין שנחשב שמאלן, היה רק פיון קטן השבוי בידם, מאחר והוא שהוריד את ההוראה לשבור ידיים ורגליים.
    והם מצאו פיון יותר קטן שישב במקומו בדין,
    והוא קבל את מטרת השמאל ובצע אישית את תכניתם ברצח קרבנות שלום חפים.

    IP: 58.107.253.24דווח על תגובה זו

  • 40.

    איפה היתה העתונות כשדרסו בפרסות סוסים כשברו ראשים של מפגינים בעמונה (ל''ת)

    נחום שחף, 05/01/08 13:09


    IP: 89.139.227.26דווח על תגובה זו

  • 39.

    המרחם על רשעים סופו שמתאכזר אל רחמנים (ל''ת)

    השחף, 05/01/08 13:06


    IP: 89.139.227.26דווח על תגובה זו

  • 38.

    התייחסות

    מאיר, 05/01/08 13:04

    חזק ואמץ יהודה רק מי שהיה שם וחטף והרגיש יודע מה זה ורק מי שנכח בשיחות הללו של שר הביטחון ומצנע וליבנה יודע את האמת שהייתה ונאמרה ע''י כל קברניטי המדינה שלנו שלצערי מתנערים מאחריות ומתייפים יותר מידי

    IP: 83.130.215.119דווח על תגובה זו

  • 37.

    צביעות שכזו. רבין נתן את ההוראה לשבור ידיים ורגליים והפקיר את המפקד

    רונן, 05/01/08 12:28

    המפקדים בשטח. כנראה ששום דבר לא השתנה מהאינתיפאדה הראשונה ועד למלחמת לבנון השנייה.
    דרג מדיני בורח מאחריות ובוחר להטיל את האשמה על הדרג הצבאי .

    IP: 77.124.21.133דווח על תגובה זו

  • 36.

    שבירת ידיים ורגליים

    גיורא, 05/01/08 12:26

    רבין אמר את זה. יש מספיק הוכחות לכך, וזה אגב לזכותו רק חבל שאח''כ הוא הכחיש זאת. אם היו ממשיכים לשבור עוד כמה ידים ורגליים ומבליטים את זה בעיתונות כמו שצריך היו נחסכים הרוגים לפלסטינאים ולנו. מה עדיף? פצוע ברגל או מת בקבר? ככל שמכבים את האש מהר יותר כך הנזקים מועטים יותר. לא סתם נאמר להכות בברזל בעודו חם. באותה מידה אם תופסים מתפרע יהודי בשטחים, או בכל מקום אחר, לא יקרה כלום אם יחטוף קצת מכות שירגיעו אותו. מי שמפעיל כח התגובה צריכה להיות ביתר כח. מצער אבל אלו הם החיים וכך מתנהל העולם. חיה חלשה נטרפת ומיד.

    IP: 87.69.83.34דווח על תגובה זו

  • 35.

    השגיאה היתה שלא השתמשו בכדורים חיים! (ל''ת)

    אין לי מצפון, 05/01/08 12:17


    IP: 89.1.34.160דווח על תגובה זו

  • 34.

    כמו היום מי שנותן פקודה מתנער מאחריות (ל''ת)

    אריה, 05/01/08 12:13


    IP: 79.210.113.147דווח על תגובה זו

  • 33.

    דווקא אותו לשמוע?יש מאה אחרים שהכו. וחושבים הפוך-

    בשם בן גוריון, 05/01/08 12:04

    לא רק שלא מתחרטים אלא שמבינים שאם היו מחסלים במקום את זורקי האבנים הרצחניות הרי שכל צרותינו היום היו נחסכות.
    כל פיזיקאי ורופא יוכיחו שאבן היא נשק קטלני ומטיל מומים.[ולא מביאים כאן את אלה שנפגעו קשה מאבנים,אפילו לא מזכירים אותם].
    חבל שאין איזון בתקשורת.

    IP: 83.130.154.194דווח על תגובה זו

    • היה מי שאמר שבצה''ל אין קצינים, לחלק מהסמלים יש דרגות אלוף

      יוספוס, 05/01/08 14:33

      ראשית, אני מסכים איתך כי אבן היא נשק, כשם שסכין היא נשק אף ע''פ שפחות מדויק.

      בכל צבא נורמלי מלמדים בקורס קצינים כי אסור להשפיל חייל או לתת שישפילו חייל, גם אם במקום אבנים היו מושלכות ביצים או טיטולים משומשים אין רשאי הקצין להתיר כי ישפילו את חייליו.

      באינתיפאדה הראשונה אסור היה להכניס צבא למשימות שיטור, היה צריך לעבות את מג''ב ולשלוח אנשים שעל המדים שלהם כתוב: ''Police'' לבצע את העבודה, אותם אנשים ועדיף שעל כל 10 צעירים בני 19 יהיה לפחות מבוגר בן 30-50, השוטרים עוברים הכשרה כיצד לטפל במפגינים, כיצד מכים באלה, כיצד מכים והיכן.

      אם כבר הכניסו צבא, אסור לחייל להכות אבל מול מטח אבנים עליו להשיב באש.

      צר לי על יהודה מאיר, הוא נשלח לבצע משימה שלא היתה אמורה להתבצע על ידו, ביצע ונזרק לכלבים מרבין ומורשתו ומטה.

      ישראל לא מסוגלת לנצח במלחמה עוד בגין חוסר הגבוי במערכת (וטעות \\ כשל יקרה מתי שהוא (חוק המספרים הגדולים) אם נערוף את ראשו של האשם ונבזה את כבודו ברבים ברור כי אף אחד לא ירצה לקחת החלטות), בעת לחימה הקצין בשטח צריך לקבל החלטות (אי החלטה גרועה מההחלטה לא נכונה, בדיוק כמו בכביש עדיף לקחת פניה לא נכונה ולתקן תוך כדי תנועה אבל אי אפשר להעצר על כביש מהיר).

      בג''צ? בתור מי שהיה במדים וראה מטח של מאות אבנים מושלכות אליו, אני מבין באיזו סכנה מדובר, כל מי שיושב בלשכה ממוזגת לא מבין מה זה לעמוד בסכנת חיים.

      לגבי כלים משפטיים, הם טובים ונכונים לאזורים שקטים, כאשר רב התושבים נורמטיביים, באזורי לחימה הדין הפלילי לא יכול לחול (כמו להשתמש במטלית ליבש את הביצה).

      לסכום, השיטה של הקצונה בצה''ל לא עודכה, ראוי לשקול קצונה כמקצוע לחיים (לפחות לפחות ל- 15 שנה, להשקיע בלימודי אקדמיה כמו שנהוג ברב העולם, ללמד גם מה מצופה מהקצינים).

      לסכום: מאיר, להערכתי, רב הקוראים היהודים מבינים כי אתה הקורבן ומי שהקריב אותך זכה למעמד של אתרוג.

      שבת שלום.

      IP: 89.1.229.214 דווח על תגובה זו

  • 32.

    צבא שמפקיר את לוחמיו

    גדעוני, 05/01/08 11:51

    ולא נותן גיבוי, הרי רבין הכריז בטלביזיה קבל עם על כוונתו לשבור את העצמות לפורעים. מי ירצה לשרת בצבא שלא נתן גיבוי.

    IP: 208.75.91.18דווח על תגובה זו

    • שישתוק הטוראי!

      sitel, 05/01/08 12:20

      אם הוא כל כך מסור לצבא, מדוע הטוראי הזה (אל''מ לשעבר) אינו שותק קצת? חבל לי רק על הטוראים האמיתיים שהיה עליהם למלא אחר גחמותיו. חבל על אי הנעימות שגרם להם. הוא לא קיים בשבילי. רק הם ראוים ליחס אוהד ולבקשת התנצלות.

      IP: 89.138.72.141 דווח על תגובה זו

  • 31.

    יוסוף שריד והשמאל ההזוי שברו את הידים ואת הרגלים של צה''ל

    1 מהעם, 05/01/08 11:35

    מאז אנחנו רק מפסידים במלחמות בקרבות. השמאל ההזוי סכנה קיומית למדינה.

    IP: 62.219.227.57דווח על תגובה זו

    • וגם הגיבוי שלהם הם שהביאו את המתאבדים השהאידים

      עלינו, 05/01/08 15:50

      הזרוע החזקה של צה''ל ושל העם הורידו הכל לטמיון.

      IP: 89.0.110.127 דווח על תגובה זו

  • 30.

    במלחמה כמו במלחמה-האויב חוטף

    מעיין, 05/01/08 11:25

    ורבין וכל יתר ה''מנהיגים'' נעלמו כלא היו, שפנים מדופלמים, רכרוכי נפש שהפקירו קצין בגין האגו והקריירה שלהם.

    ויוסי שריד? אין כבר מילים להביע את שאט הנפש מהאדם ומהתנהגותו. האיש הזה לעולם לא יודה בטעויותיו, והטעויות שלו - סביב חזון השלום - עלו לנו ולהם באלפי הרוגים.

    IP: 217.132.217.123דווח על תגובה זו

    • מה יש לכם?

      נתן, 05/01/08 12:04

      לכל הימניים למה לזרוק את כל הזבל
      על יוסי שריד? שדווקא במצבים מסוימים ידע להכות על חטא, ולתמוך באנשי הצפון (לדוגמא).
      לעומת הגרועים יותר-רבין, ביילין, פונדק,
      אלוני, אבנרי, שהוליכו את הציבור שולל עם ההסכם הנורא שעשו באוסלו
      ושטיפת המוח של התקשורת באותם ימים - אותם תוקיעו.

      IP: 85.64.46.42 דווח על תגובה זו

  • 29.

    העם ברובו איתך!!! חזק ואמץ!!! (ל''ת)

    שמעון לוי, 05/01/08 11:23


    IP: 217.132.217.123דווח על תגובה זו

    • אתה טועה.אתה גם בור ומנותק מהמגינים עליך (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 05/01/08 12:05


      IP: 83.130.154.194 דווח על תגובה זו

  • 28.

    הטעות הגדולה זה שלא חיסלו אותם אז (ל''ת)

    אלעד, 05/01/08 11:17


    IP: 189.25.108.125דווח על תגובה זו

    • 100% (ל''ת)

      !, 05/01/08 11:41


      IP: 77.125.63.36 דווח על תגובה זו

  • 27.

    לחסוך

    דוד, 05/01/08 11:06

    במקום לחסל את החרות, שיחקו איתם במשחקי ילדים ששייכים לתנועת נוער, ונתנו לכל יפי הנפש תואנות ומקום להשתלחות.

    IP: 79.182.242.219דווח על תגובה זו

  • 26.

    יהודה מאיר הולך להיות הראש עיר של אריאל , נמאס מרון נחמן (ל''ת)

    מוטי, 05/01/08 11:01


    IP: 79.177.130.200דווח על תגובה זו

  • 25.

    גם ב 1976 בחברון

    איש השורה, 05/01/08 10:59

    ניתנו פקודות מפורשות על ידי יצחק רבין ועל ידי כל דרגי הפיקוד- לשבור את הידיים- אז שלא ינסות לברוח מאחריות כוללת- יהודה מאיר סתם תמים וקצת טיפש שלא הבין כי הוא שעיר לעזאזל- אני בטוח שגם היום אלו שמבצעים את הסיכולים הממוקדים לא מבינים כי הם בעצם מבצעים פקודה שבעוד שנה שנתיים תיראה לכולם בלתי חוקית בעליל- והם צפויים לעמוד לדין פלילי. הבלתי חוקי בעליל משתנה עם הזמן והפרספקטיבה מתעוותת- גם אז שבירת ידיים נראתה סבירה כמו החיסול הממוקד היום

    IP: 79.176.255.157דווח על תגובה זו

  • 24.

    היד הרכה לא עמדה במבחן השנים (ל''ת)

    בני, 05/01/08 10:54


    IP: 79.177.230.229דווח על תגובה זו

    • גם היד הקשה לא עומדת במבחן ההיסטוריה. ראה את כל האימפריות בעלות...

      גדעון, 05/01/08 11:20

      היד הקשה ! איפה רומי ? איפה צרפת,בלגיה.פורטוגל ? איפה ארה''ב ?

      IP: 212.117.154.242 דווח על תגובה זו

      • אז מה אתה מציע, גדעון?לשלוח פרחים? (ל''ת)

        בני, 05/01/08 11:48


        IP: 79.177.230.229 דווח על תגובה זו

      • גדעון, אתה לא כל כך צודק

        גלעד, 05/01/08 11:50

        המשטרים המוסלמים והדיקטטורות הקומוניסטיות מוכיחים יום יום שיד קשה כן עובדת.
        הסונים בסוריה
        הפלשתינים בירדן
        הכורדים בעירק
        הליברלים באיראן
        הטיבטים בסין
        הקוריאנים בצפון
        ורק התחלתי, יש עוד הרבה דוגמאות.

        IP: 79.183.163.56 דווח על תגובה זו

      • אפשר להגיד ככה ''איפה'' על כל דבר שאי פעם זז..

        יש והיו מלחמות, 05/01/08 11:53

        יש והיו נצחונות והפסדים (ויהיו)

        IP: 79.178.8.106 דווח על תגובה זו

      • בברוטליות רבה דוקא הזיזו עמים שלמים (ל''ת)

        והכחידו לא מעט, 05/01/08 12:25


        IP: 79.178.8.106 דווח על תגובה זו

  • 23.

    צריך להצטער רק על שלא הרגו בהם למאות ואלפים

    מושיקו, 05/01/08 10:53

    את הכובש הערבי צריך לסלק מאדמתנו בכל דרך אפשרית.
    800 שנה לקח לספרדים לסלק את הערבים מספרד. גם אנחנו, באיחור של 700 שנים, מסוגלים לכך.

    IP: 89.1.212.169דווח על תגובה זו

  • 22.

    אתה הולך להיות ראש העיר הבאה , נמאס מרון נחמן (ל''ת)

    נמאס כבר מרון, 05/01/08 10:45


    IP: 79.177.130.200דווח על תגובה זו

  • 21.

    בשנת האינטיפדה הראשונה ומתן ההוראה ע''י רבין לשבור גפיים , הממשלה ..

    אליצור, 05/01/08 10:42

    היתה מורכבת מטהרת השמאל כולל מר''צ ברשות שולמית אלוני שהיתה שרת החינוך , אבל לשמאל כידוע מותר הכל .

    IP: 89.138.238.248דווח על תגובה זו

  • 20.

    שעיר לעזעזל של מדיניות...

    שפיר, 05/01/08 10:38

    כאחד שגר בשומרון בתקופה הנדונה וגם נתקל לא אחת ביהודה מאיר כולל בתלונה שהגיש כנגדי על הפרה של התנהגות עלי לציין את יושרו ותפקודו במילוי הוראות גם כלפי ערבים וגם כלפי יהודים...

    IP: 89.1.159.60דווח על תגובה זו

  • 19.

    שעיר לעזעזל של מדיניות...

    שפיר, 05/01/08 10:37

    כאחד שגר בשומרון בתקופה הנדונה וגם נתקל לא אחת ביהודה מאיר כולל בתלונה שהגיש כנגדי על הפרה של התנהגות עלי לציין את יושרו ותפקודו במילוי הוראות גם כלפי ערבים וגם כלפי יהודים...

    IP: 89.1.159.60דווח על תגובה זו

  • 18.

    מאיר-קורבן של כיבוש!

    סיזיפוס, 05/01/08 10:35

    הכתבה מתארת בצורה נכונה את התנערות הדרג הבכיר מאחריות לפקודה. אני זוכר שפורסם בתקשורת שרבין אמר:''תשברו להם את הידיים והרגליים''. מדוע רבין לא לקח אחריות על פקודותיו? יהודה הוא קורבן של עם טיפש החושב שיוכל לשלוט על עם אחר.

    IP: 77.124.75.250דווח על תגובה זו

  • 17.

    במקום אלות, היו צריכים לדכא את ההפגנה

    דודו, 05/01/08 10:33

    אם גיפ ומקלע, אחרי 200 הרוגים, הארץ היתה שוקטת 40 שנה.
    תלמדו איך המיצרים דכאו הפגנה בעזה, ואיך הירדנים בשטחים.
    היינו חןסכים מאיתנו 1500 הרוגים ומהם 4000.
    מה אתם מתיפיפים? רוצים לחיות בשכונה האלימה הזו? צריכים להראות כוח.... תיהיו לפלפים - י**נו את אחותכם....בת**ת.
    אם לא מוכנים לחיות כך, הפתרון היחיד כמו שמציע החמאס- הוא לחזור לאירופה...

    IP: 77.125.38.253דווח על תגובה זו

  • 16.

    ציפית שחלוץ המושחת ערכית בעיקר יחנון אותך מאיר? (ל''ת)

    פארס, 05/01/08 10:26


    IP: 79.176.124.139דווח על תגובה זו

  • 15.

    הייתי שם, הוא לא אשם

    חיים, 05/01/08 10:11

    הייתי שם, גרתי ב''התנחלות'' אלפי מנשה, הייתי חייל מילואים בחטיבה. שמעתי במו אזני את רבין אומר בפירוש:''תשברו להם ידיים ורגליים...'' להאשים את יהודה מאיר, ציוני ופטריוט אמיתי זה כיסןי תחת של הבכירים. אולי מדיניות ה''לדפוק את הש. ג.זהתחילה שם?

    IP: 79.183.137.164דווח על תגובה זו

  • 14.

    יהודה מאיר - אני גאה בך!!!

    אבי, 05/01/08 10:10

    אני משוכנע שרוב הישראלים, כבר אז, ובמיוחד היום, גאים במה שעשית כדי לנסות ולהבטיח, ולו במעט, את קיומה של המדינה היהודית היחידה עלי אדמות.
    מאחר ונולדתי יחד עם המדינה ב-1948 ואני מתקרב לגיל 60, יש בי ספק רב אם מדינתנו תתקיים פה לעד. אוייבנו באשר הם מצהירים בגלוי שמטרתם להשמידנו!!! והם עושים כל מאמץ לממש את זממם, כולל הפעלת טרור מהסוג הגרוע ביותר, ואנו מלקים את עצמנו על כך ששברנו ידיים ורגליים לאלה מלמעשה היו מחוללי ארגוני הטרור, ויצרו את מנגנוני הטרור.
    כנראה שבכל זאת אין לנו תקומה, ובגלל כל אותם יפי הנפש, מדינת ישראל תעלם בעתיד.
    כדי שנבואה זו לא תתקיים - זקוקה מדינת ישראל להרבה אנשים כמוך, שיוכלו לבצע משימות שהשתיקה יפה להם - כדי שילדי ונכדי וגם נכדי נכדי יחיו כאן, במדינה היהודית היחידה בעולם, כי בכל יתר מדינות העולם שונאים אותנו - ויש לנו לכך הוכחות די והותר.
    יהודה היקר, אתה לא האזרח הראשון שהמדינה בגדה בו, וכנראה גם לא האחרון, אבל חשוב שתדע שהרבה מאד אזרחים במדינה - לדעתי הרוב - לא בגדו בך, ועומדים איתך כסלע איתן בשתיקתם!!! ואני בראשם

    IP: 89.1.45.24דווח על תגובה זו

  • 13.

    ארורים אלה שהפקירו אותך!!!!

    אילן, 05/01/08 10:10

    שם התחילה התפוררות המדינה!!!!
    היום כל קצין ושוטר צריכים
    להתקשר לעו''ד וליועצים למניהם
    לפני ביצוע פקודה!!!

    אתם רוצים מוסריות במזה''ת??
    זה כמו לבקש מפיל לנגן בפסנתר!!!
    אין ולא יהיה דבר כזה פה
    אנחנו לא אירופה
    ואם כבר משווים לאירופה
    תזכירו לי איזה זועות ביצעו הבריטים
    בקולוניות שלהם!!!

    ברומא תנהג כרומאי!!

    IP: 125.236.218.86דווח על תגובה זו

  • 12.

    מי שהיה שם יודע מה היה (ל''ת)

    ומי שלא שישתוק, 05/01/08 10:08


    IP: 122.35.139.205דווח על תגובה זו

  • 11.

    מזל שיש לנו עוד קצת ברקסים....

    בן הארץ הזו, 05/01/08 10:05

    לפני 15 שנים התגאה יוסי שריד שמפלגה בת 8 מנדטים גוררת אחריה
    מדינה שלמה.
    אולי תגלה לנו לפני שאתה הולך לעולם טוב, באיזה מכשיר תפסתם, אתה וביילין את רבין ואחרים בביצים???

    IP: 80.178.218.162דווח על תגובה זו

  • 10.

    אילו היינו אז מעט יותר נוקשים ועקביים, היהפחות דם שפוך היום.

    נעמה, 05/01/08 10:02

    גם שלנו, גם שלהם.

    IP: 89.138.192.230דווח על תגובה זו

  • 9.

    טוהר הנשק הוא עניין קיומי!

    מתי, 05/01/08 09:54

    מבלי שחיילים ייהיו בטוחים בצדקת מעשיהם הם יהיו חלשים...
    הבריחה של רבין מין העניין היא עניין עגום.
    אם זאת השיטה שבחרו בה, צריך היה לעמוד מאחוריה ולהפוך אותה לעמדה רשמית. או - לבחור בשיטת פעולה אחרת!
    בהחלט מצאו שעיר לעזאזל!
    הקריצה, הרמזים, תפעול מפקדים ופקודים למשימות ללא לקיחת האחריות על טיב המשימות - היא כתם בנפש כולנו.
    מצד שני, בלב המציאות נוצרים מצבים המחייבים דרכי פעולה קשים.
    עדיף לפצוע מלהרוג!

    IP: 89.1.84.52דווח על תגובה זו

  • 8.

    יהודה מאיר-גיבור עם ישראל (ל''ת)

    המפוכח, 05/01/08 09:50


    IP: 84.108.4.154דווח על תגובה זו

  • 7.

    אנו מצדיעים לך, אדוני!!!

    עם ישראל, 05/01/08 09:34

    בתהלוכת המוות שלנו במדרון לאבדון.
    איננו זוכרים את הלינצים ולא את ההבטחות של האויבים שלנו. אנו זוכרים רק לכסח את אלה שרוצים להגן עלינו. בושה וחרפה.!!!!

    IP: 80.178.218.162דווח על תגובה זו

  • 6.

    מצבנו רע שאנחנו מתנצלים על מכות והפלשתינאים לא מתנצלים על טרור . (ל''ת)

    מי חזק ישרוד, 05/01/08 09:23


    IP: 213.8.87.103דווח על תגובה זו

  • 5.

    זהו ! אם בגדו בפולארד יבגדו גם בך. חבל שאתה (ל''ת)

    לא ממון, 05/01/08 09:19


    IP: 69.231.148.24דווח על תגובה זו

  • 4.

    האשם האמיתי זה רבין, אבל הוא יקיר השמאל (ל''ת)

    לכן יצא בזול, 05/01/08 09:13


    IP: 212.116.191.72דווח על תגובה זו

  • 3.

    השלום בפתח

    סאני, 05/01/08 09:10

    האם יתכן והפרטנרים שלנו לשלום ירצו לנקום בנו על זה ועל מעשים אחרים שלנו ?

    האם יתכן וההנהגות בישראל קיבלו החלטות ועשו מעשים בחוסר אחריות .?

    אומרים, שבתרבות האיסלם במיוחדף הנקמה ממלאת תפקיד ראשי.

    IP: 84.94.55.214דווח על תגובה זו

  • 2.

    זעקת הקוזק הנגזל

    איפה המצפון?, 05/01/08 09:09

    אם אתה נושא דרגות אל''מ תפקידך לעצור רעיונות מעוותים שמזכירות משטרים אפלים.

    IP: 83.130.168.243דווח על תגובה זו

    • שאתה תעלה לשלטון תהיה לא פחות אפל ממנו,אם לא יותר (ל''ת)

      ולדימיר איליץ', 05/01/08 09:56


      IP: 87.68.193.56 דווח על תגובה זו

    • אז רבין אמר לי: 'אני רוצה שתתפוס את זורק האבן ותשבור לו את הידיים (ל''ת)

      קדוש קדוש קדוש, 05/01/08 09:59


      IP: 87.68.193.56 דווח על תגובה זו

  • 1.

    מורשת רבין . (ל''ת)

    אליצור, 05/01/08 09:04


    IP: 89.138.238.248דווח על תגובה זו