• 42.

    מערכת המישפט מסרבת להכיר בעובדות האמיתיות

    פקק תנועה, 03/01/08 14:07

    שפרופסור פרידמן מיתכון אליהם .

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שינויים מבורכים.

    נתן.ש, 03/01/08 11:19

    קשה לאוחזים בקרנות המזבח,להסכים לשינויים שיגבילו את תחומם.בית המשפט העליון צריך להגביל את עצמו ,לבעיות משפטיות בלבד.וכמובן נגמרה התקופה,שחבר מביא חבר ועל כך יבורך שר המשפטים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אתם בבג''צ ובתי המשפט שפועלים כסניפי מרצ זה לא פולטיזציה???? (ל''ת)

    ג'ינג'י, 03/01/08 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא הבנתי מדוע הוא צריך להתיעץ עימה

    ריבת תות שדה, 03/01/08 07:21

    מי עובד אצל מי, הסנדלר אצל הנעל
    או הנעל אצל הסנדלר?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חוץ מפינס וכבל-לא ברור לי למה שאר מזדנבי העבודה לא מגיבים (ל''ת)

    אבודה לנצח, 03/01/08 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פרידמן-טפל קצת גם במבקר,עושה צרות רציני לראש הכנופיה שלנו (ל''ת)

    כח לנדלניסטים, 03/01/08 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עוד מעט דו''ח וינוגרד ואולי בחירות-המשך בריסוק העליון,זה משרת אותנו (ל''ת)

    הכנופיה, 03/01/08 06:56

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פרידמן ימנה שופטים מטעם,דיכטר ימנה צוותי חקירה לזיכוי -נשלוט לעד (ל''ת)

    הכנופיה השלטת, 03/01/08 06:54

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    פרידמן-לקבוע בחוק-רק כנופיית קדימה תשב בועדה למינוי שופטים (ל''ת)

    הירשנזונסון, 03/01/08 06:52

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    היא דומה לגולום (ל''ת)

    עודד, 03/01/08 00:14

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מכשפה שמקבלת 70.000 ש''ח לחודש

    אבי, 02/01/08 21:48

    בית המשפט הזה הוא הורס ופוגע בכונה ביהודים. מנסה תמיד לכפות על העם השקפות עולם חולניות ואהבת האויב הערבי. חבורת שמאלנים, שרידי תנועת ההשכלה של אירופה לפני 150 שנה. ביניש מקבלת 70.000 שקל חדשית. נכון, אפשר להגיד זה ברוטו, בכל זאת נשאר עוד איזה שקל או שנים בכיס. לא מגיע לה אגורה. מחריבה את העם

    הגב לתגובה זו

    • תזהר, הפרקליטות יאתרו אותך ויעמידו אותך לדין על העלבת עובד ציבור (ל''ת)

      דיקטטורת ישראל, 03/01/08 00:59

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    המפיה הדתית חוזרת לשילטון. מדינת ישראל חוזרת לעולם השלישי.כואב (ל''ת)

    עדי, 02/01/08 20:47

    הגב לתגובה זו

    • מה עניין מחט לתחת ?

      גליל, 03/01/08 06:10

      מה לקחת ?

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה לא יעשה אולמרט כדי לשמור על הכיסא שלו. ברק תעיף את המפיה הרבנית (ל''ת)

    ביזיון, 02/01/08 20:45

    הגב לתגובה זו

    • עוד מעט נהפון לרפובליקת בננות. חרדים בישיבות לא בממשלה (ל''ת)

      רותם, 02/01/08 20:57

      הגב לתגובה זו

      • מערכת המשפט בארץ בסכנה. בסוף במקום שופטים יהיה כאן מפיה רבנית (ל''ת)

        יעל, 02/01/08 21:09

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    הוא לא היה צריך להתייעץ עם בייניש.

    יואב, 02/01/08 19:40

    אני מסכים עם הודעה 7 .
    ההתנהלות המוגזמת של בג''ץ, היא שגרמה להחלטה הנכונה של פרידמן.
    השופטים לא צריכים לנהל את המדינה.
    הבג''ץ התערב באופן מוגזם בעניינים מדיניים וביטחוניים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הצעת חוק: האיחוד האירופי יממן את בג''ץ (ל''ת)

    או קבלת החוק, 02/01/08 19:39

    הגב לתגובה זו

    • הם מממנים את כל הלווינים שלו כבר היום (ל''ת)

      בדרך להשמדתכם, 02/01/08 19:54

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    בייניש-את בעיקר פוליטקאית ורק לאחר מכן שופטת (ל''ת)

    זאב, 02/01/08 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תזכירי לנו מה התואר שלך?פרופ' למשפטים לא אמור להתווכח איתך

    אנטוני הופקינס, 02/01/08 19:10

    נשיא בית משפט עליון חייב בתואר פרופ'

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אתם פעם התייעצתם אתנו?? חונטה מגעילה (ל''ת)

    הציוני האחרון, 02/01/08 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פרופ` פרידמן מחלץ את הדמוקרטיה מציפרניה של החונטה השמאלנית הקיצונית

    דרור מרמת גן, 02/01/08 18:33

    השלטת במדינה בעזרת הזרוע הביצועית שלה - הבג''ץ.
    הגיע הזמן לגדוע את ידה של החונטה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בכיינים

    סבא בטרנינג, 02/01/08 18:28

    אוי אוי אוי...

    מה קרה לכם? הכרעת הרוב הוא רק עיקרון -אחד- בדמוקרטיה - ובשביל זה אנחנו שולחים אנשים לכנסת שיחוקקו את מה שהרוב רוצה וירכיבו ממשלה שהרוב רוצה.

    ברור שמיעוטים שונים במדינה מעדיפים שבג''ץ לא ייפגע - הרי הוא זה שמגן עליהם מפני יום אחד שבו הרוב יחליט שהוא רוצה לזרוק אותם לים(טוב, זו היסחפות רצינית, אבל הבנתם את הכוונה).

    גם אם יש בעיה כרגע עם צורת ההתנהלות של בג''ץ(ואני מסכים שהוא מתערב יותר מדי בעניינים לא לו) זה בטח ובטח שלא הפתרון.
    להכניס עוד יותר פוליטיקה לבתי המשפט? ששופטים ישפטו כדי לרצות חברי מפלגות שונות? זה צדק?

    יכול להיות שצריך רפורמה במערכת המשפט, אבל ההצעה של פרידמן היא זוועת עולם שתיקח את ישראל למקומות חשוכים. אם לא עכשיו - בעוד 10 שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תן גז,פרופ` פרידמן, תן גז! רוצים פוליטיזציה ציונית שפויה של הבג''ץ

    דרור מרמת גן, 02/01/08 18:27

    אז אל תבהל מהחונטה, אנחנו, הרוב היהודי, הציוני והשפוי תומכים בך.המיעוט השמאלני והתישקורת נגדך.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מדוע חברי הכנסת נאמנים עלי יותר מאשר שופטי בית המשפט העליון...

    זיגי אמסלם, 02/01/08 17:54

    הם נבחרו על ידנו - השופטים מונו ע''י חבריהם.
    יש שקיפות בכנסת - אין שקיפות בבית המשפט.
    יש ביקורת על הכנסת - התיקשורת, או ח''כים ממפלגות אחרות.
    אין שום ביקורת על השופטים. אינך יכול להתלונן למשטרה, והפרקליטות עובדת איתם יד ביד.
    את חברי הכנסת ניתן להחליף בבחירות - שופט גרוע או מושחת יכהן עד גיל 70.
    עצם העובדה שהתיקשורת נמנעת מלתקוף התנהגות אישית פסולה של שופטים - בעיקר הנפוטיזם המשתולל - מעלה חשד כבד על כל המערכת.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    האמת .? נמאס כבר מהבכיינית הזאת...... (ל''ת)

    זיגZג, 02/01/08 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צדיק אחד בסדום

    רז, 02/01/08 17:53

    עבדיאל בתגובה מספר 1 הוא הצדיק היחיד כאן

    הגב לתגובה זו

    • תודה. אבל שמי האמיתי אינו עבדיאל... (ל''ת)

      עבדאללה נפתוזי, 02/01/08 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    איך נוהג לומר כבוד השופט מישאל חשין-נעשה ויחלוקו -המפתח לפתרון (ל''ת)

    קומפרמייס-פליקס, 02/01/08 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יישר כח לשר המשפטים. איש עקרונות, ישר דרך ויצירתי! (ל''ת)

    עמי, 02/01/08 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בסניף של חדש מתרגשים מהאפשרות של איזון (ל''ת)

    גדי, 02/01/08 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עדיף שהעם יבחר את השופטים באמצעות הכנסת,מאשר הכנופיה של בג''ץ

    הריבון, 02/01/08 17:43

    הכנסת היא נציגי העם,מדינת ישראל לא שייכת למשפחות ברק,חיישין,בנייש

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מי שהתערב בבנית גדר הבטחון הוא שופט פולטי וגם בנוהל שכן

    פוליטיזציה, 02/01/08 17:34

    פרידמן פשוט רוצה שופטים עם דעות שונות משלך ומר''ץ

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל עוד האישה הזו מתעצבנת בגלל משהו, סימן שזה משהו טוב. (ל''ת)

    אופיר, 02/01/08 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חחח הצחיקה אותי , וכיום אין בביהמ''ש העליון פוליםיזציה ?

    אלי, 02/01/08 17:27

    הרי שקוף לכל שאת בית המשפט מנהלת מפלגת מר''צ .

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    את הפוליטיקה הכניס לבית המשפט אהרון ברק

    דוד, 02/01/08 17:23

    את הפוליטיקה הכניס לבית המשפט אהרון ברק, אבל כל זמן שהפוליטיקה שהוכנסה להיכלי הצדק היתה מהסוג המקובל על גילדת השופטים, הכל היה בסדר.
    כשמישהו מנסה להכניס פוליטיקה אחרת, כתגובת נגד לפוליטיזציה של ברק, הם נעמדים על רגליהם האחוריות וזועקים מרה.
    אז אולי כדאי, שופטים יקרים, שבמהלך לימודי המשפטים תלמדו גם מבוא לפיסיקה, שם לומדים על שלושת חוקי ניוטון, שהחשוב שבהם, לעניינו, קובע כי לכל פעולה יש תגובה שווה ומנוגדת.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אצלנו הכנסת עדיין מחוקקת חוקים...

    מפלצת, 02/01/08 17:22

    בינתיים לפני שהכנופיה של בייניש תשתלט על המדינה , תבטל חוקים לא מתאימים לתפיסתה ותחוקק חוקים של הגברדיה שלה.
    בינתיים עדיין הכנסת שאנחנו, העם, בחרנו . הכנסת תחוקק עוד כמה חוקים בלעדיה.
    העולם כולו התפקח ורק אצלנו מנסים להמשיך בהפיכה בלי שנרגיש. כמו נחש מתחת לקש.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מאשים חברי כנסת מהימין שלא משמיעים קולם נגד החונטה (ל''ת)

    פרידמן, 02/01/08 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בסקר האחרון 69% תומכים בפרידמן 21 % בבג''ץ ,זה אומר הכל

    על סקרים, 02/01/08 17:06

    לפי הסקר לעם ישראל אין אמון בשופטי השמאל

    הגב לתגובה זו

    • ה20% הם שמואלנים + ערבים (ל''ת)

      רפי, 02/01/08 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ראשית הוא לא זקוק להתייעצות עמך

    אבי, 02/01/08 17:01

    ושנית את וחבריך,עקב התנהגותכם השתלטנית,הבוטה והחדירה לסמכויות לא לכם,הבאתם את עצמכם למצב זה.
    אשר על כן חשוב שיוזמותיו של פרידמן יעברו וניפטר סוף סוף מחלאות ומדומיות מושחתות ובוטות דוגמת בייניש,ארבל,ברק וחשין.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הוא בסה''כ מוריד אותכם מהכסא של אלוהים (ל''ת)

    שתהיו קרובים, 02/01/08 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בייניש טובלת והשרץ בידה

    דני, 02/01/08 16:58

    תאמרי לנו , כבוד הנשיאה , הלא את יחד עם אביך הרוחני ברק , חסמתם בברוטאלית מינויים של שופטים ראויים וטובים (רות גבינזון , נילי כהן) לבית המשפט , רק משום שחטאם הנורא היה שהם חשבו אחרת ממך ?
    אל תטיפי על מוסר ויושר כפיים שאת עצמך נהגת שעסקן פוליטי קטן ואינטרסנט .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בייניש תפנימי אתם לא אלוהים גם לעם יש רצונות והעם קובע . (ל''ת)

    היהודים של ציון, 02/01/08 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    די לדקטטורה של לובשי גלימות שחורות!

    דימוקרט, 02/01/08 16:58

    אחרי שעיכבו את גדר ההפרדה, מנעו חקירות באמצעים מקובלים מול טרוריסטים, מנעו את הצעדים האפקטיביים מול רצועת עזה, והפסיקו את נוהל שכן, פלא שסבלנותנו פקעה? קדימה, פרידמן- לעבודה.


    ההתקפות החוזרות והנשנות על פרידמן בימים האחרונים מצד הצמרת המשפטית רק
    גורמות לאדם הפשוט לחשוב שכנראה עודף כוח, יהירות ושררה הם היסודות של בית המשפט העליון. הלחץ ואיבוד העשתונות שמלווים את בייניש חשין וברק מזכירים במעט דיקטטור לפני עלייה לגיליוטינה

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שאלה לבייניש -איך הבאתם למצב שהעם והכנסת תומכים בפרידמן? (ל''ת)

    אלון, 02/01/08 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ביניש ,את נחשבת לראש מר''ץ שלא תעיז י לדבר על פוליטיזציה

    אזרח זועם, 02/01/08 16:49

    ביניש ,את נחשבת לראש מר''ץ שלא תעיז י לדבר על פוליטיזציה

    הגב לתגובה זו

    • אזרח חצוף/טיפש

      עבדיאל, 02/01/08 17:02

      במשך שנים נערך מסע דה-לגיטימציה לבית המשפט העליון ולעומדים בראשו. אתה חלק ממסע ההסתה הפרוע הזה, שאם יצלח- הוא יחסל את מדינת ישראל, שהיא מדינה יהודית ודמוקרטית.
      ההסתה נגד פרופ' ברק הייתה משימה קשה יותר והצליחה רק חלקית. הנשיא הרק הרי התמנה לביהמ''ש העליון לאחר שכבר קיבל הכרה אקדמית יוצאת דופן. גאונותו המשפטית הבלתי מעורערת אף זכתה להכרה חסרת תקדים בעולם כולו. מעולם לא חולצה מפיו ולו התבטאות אחת בעלת גוון פוליטי. בכל זאת נערך נגדו מסע הסתה נרחב, אך מסע זה הצליח חלקית בלבד.
      לעומת זאת, הנשיאה ביניש היא מטרה קלה יותר. ראשית, היא אישה. שנית, בסיס המוצא שלה אינו האקדמיה, כי אם השירות הציבורי. עיקר עשייתה ותפארתה בפרקליטות ובשפיטה. בתור משרתת ציבור אמיתית ונאמנה היא לא השתתפה בכנסים בינלאומיים, לא פרסמה מאמרים ולא קיבלה טרם מינוייה הכרה אובייקטיבית מגופים רבים ובלתי תלויים, אשר תקשה על השמצות חסרות בסיס נגדה. שלישית, הנשיאה ביניש לא נרתעה מעימות חזיתי עם אנשים ועם מערכות רבי עוצמה, כאשר הדבר היה נחוץ לשמירת הדמוקרטיה, הצדק ושלטון החוק בישראל. היא עשתה זאת גם במחיר אישי כבד.
      החוצפה והציניות אינם יודעים, כנראה, שובע במדינתו הקטנה. השלב הראשון הוא השמצת השופטת ביניש ברשעות וללא כל בסיס. לאחר שדברי הפלסתר המרושעים והתלושים מחלחלים בציבור, שאינו טורח (ולעתים אינו יכול) לבדוק ולהפריך את הכזבים שנמסרים לו, טוענים המלעיזים ''את נחשבת לראש מרץ''. אכן, אין גבול לחוצפה!
      אני קורא לכל המתלבטים לבדוק את העובדות ולקרוא את פסקי דינה של ביניש. אם יעשו כן, ערוות המלעיזים תתגלה להם עד מהרה...

      הגב לתגובה זו

      • עבדיאל

        נביל, 02/01/08 17:20

        ספק לנו בבקשה את המידע איפה נוכל ללמוד על גאונותו של ברק ועל ההכרה הבינלאומית לה הוא זכה.

        גם על ברק אמרו שהוא גאון ואתה יודע את ההמשך...

        הגב לתגובה זו

        • זוהי כמעט אקסיומה שאינה טעונה הוכחה

          עבדיאל, 02/01/08 17:43

          שמו של פרופ' ברק הולך לפניו בעולם כולו בקרב כל יודעי הדבר. על תרומתו הרבה ועל יכולותיו המדהימות מסכימים מתנגדיו החריפים ביותר באקדמיה הישראלית, משום שיושרתו המקצועית של איש אקדמיה היא לחם חוקו. מסכים לכך גם השר פרידמן עצמו שהביע לא אחת את הערכתו הרבה לנשיא ברק. אפילו פרופ' פוזנר, משפטן בולט ואיש ימין קיצוני ביותר במונחים אמריקאים, התבטא לאחרונה, שאילו היה מחולק פרס נובל למשפט- היה הנשיא ברק המועמד הראשון והודאי לפרס. ויש עוד ראיות רבות מספור להסכמה הגורפת בקרב מביני עניין על גאונותו של ברק ועל תרומתו הרבה לעולם המשפט הישראלי והבינלאומי.
          דרך אגב, מותר לחלוק גם על דבריו של גאון, והמחלוקת היא לגיטימית. אני רק מתנגד להטלת רפש כחלק מהויכוח...

          הגב לתגובה זו

        • נביל המשוטט

          פליקס פרנקפורטר, 02/01/08 18:46

          בית המשפט העליון הוא המעוז האחרון של הצדק בישראל ואחד מאדרכלי המעוז הזה הוא לא אחר מכבוד נשיא בית המישפט בדימוס אדון אהרון ברק הגאון

          הגב לתגובה זו

      • אדיוט,תקרא מה חושב בכיר המשפטנים בארה''ב על דיקטטורת ברק

        רמי, 02/01/08 17:28

        ואז תבין למה ברק נחשב לשופט שחצה את כל הקווים האדומים

        הגב לתגובה זו

      • עבדיאל? אולי עבדאללה.

        אזרח ממוצע, 02/01/08 17:29

        התגובה שלך קנויה. אף אחד לא חושב אחרת.

        הגב לתגובה זו

      • הישגיו הדלים של בג''ץ

        שופט תחתון, 02/01/08 17:30

        מדברים בקול רם יותר מפסקי הדין המופלאים(??) של נשיאיו. אז עם או בלי דה-לגיטימציה, אולי בכל זאת הגיע הזמן לשנוי הרכב הוועדה.

        הגב לתגובה זו

      • עבד של מי?

        חופשי, 02/01/08 17:51

        כפורי, תשנה את הכינוי לעבד בייניש - זה מתאים יותר

        הגב לתגובה זו

        • אתה זה שצועק ''בית המשפט'' וכווווולם קמים ?

          מלעז, מלעז, 03/01/08 06:28

          בדקנו בדקנו, ומצאנו את בייניש שהתמנתה בגלל חברותה עם ברק ואת ארבל שהתמנתה בגלל חברותה עם בייניש למרות ששיקרה בענין התואר השני. שמענו על פרוקציה שהתמנתה בגלל חברותה במר''ץ ושמענו על פסקי הדין של הבג''ר (בית המשפט הגבוה לרשע) שמפקיר את בטחון חיילי צה''ל, שאסר להפגין נגד פנוי גוש קטיף, שכפה על מושב יהודי לקבלערבים, שפסק שאדמות קק''ל פנויות לערבים....להמשיך ?

          אם לא נרסן את הבג''ר הוא יהרוס את המדינה עד היסוד.
          הערוות הרקובות של בייניש וחברותיה התגלו כבר מזמן.

          הגב לתגובה זו

    • פוליטיקה היא משחק כוח, ובייניש מצטיינת בו. (ל''ת)

      נד בראשו, 02/01/08 17:30

      הגב לתגובה זו