• 50.

    העניים לא צריך אויבים מבחוץ יש לנו מתוך הכנסת ''דליה '' (ל''ת)

    קובי, 04/01/08 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולי דליה איציק תעבור לאשקלון להזדהות (ל''ת)

    חנה, 04/01/08 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    איך קדימה שורדת עם דליה איציק במפלגה? (ל''ת)

    אלון, 04/01/08 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה זה כאן רפובליקת בננות? (ל''ת)

    חלי, 03/01/08 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כנסו לכנסת ופשוט תשארו שם, הרי כל ההחלטות שלכם (ל''ת)

    יוני, 03/01/08 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם אין עני לי עשיר לי, אוי דליה איציק (ל''ת)

    חיים, 03/01/08 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא מאמין לאן הדרדרנו (ל''ת)

    אלי, 03/01/08 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שמעתי ברדיו שדליה איציק לא מוכנה להתראיין, מעניין (ל''ת)

    עמי, 03/01/08 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אם היו 30 כמו שלי, היינו מאושרים (ל''ת)

    רוני, 03/01/08 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    שלי תצליחי בשמירתך עלינו (ל''ת)

    עינת, 03/01/08 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אין בושה לעשירים, גם לכנסת מתפרצים (ל''ת)

    לילך, 02/01/08 21:59

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אלבשן הצבוע למה לא שלחת מכתב ליחימוביץ ושות

    גועל נפש., 02/01/08 19:20

    כשרימו ולימדו המון רב את הנורמות הפוגעות באושיות הדמוקרטיה לאחר הפרירמרייס לכנסת אה'' ידיד.''.?

    אה ,שכחנו לרגע שגם אתה אלבשן התמודדת אבל היית כל כך רחוק במספר התומכים בך ופיצו אותך בזה שיקדמו את קשריך התקשורתיים לפעם הבאה... אבל אלבשן ככול שרואים אותך ויודעים שכולך מס שפתיים לא יעזור אתה מה שאתה ..
    אלבשן לך למראה ...בושה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הפעם צודקת (ל''ת)

    רואה נכוחה, 02/01/08 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    דליה תבטלי מייד

    אבי, 02/01/08 15:25

    שמעתי לפני דקות בגלי צה''ל שכנס הרצלייה מתקיים השנה בכנסת ישראל, עד היום שמעתי על כנס זה מאמצעי התקשורת, תמיד ציינו שבכנס זה מתאספים האנשים החזקים במדינה, בעלי ההון .
    נכנסתי לאתר המכון למדיניות ואסטרטגיה הרצליה שהוא מארגן את הכנס, ומי יושב בהנהלה? אברהם ביגר מנכ''ל מכתשים, אילן בירן יו''ר חברת הכבלים yes, מרדכי סגל מנכ''ל אונוניס, והם רק חלק, ומי תומך במכון זה, כמובן אילי ההון, שרי הריסון ועוד, מכאן אני מבין שאנשים אלה הם לא אנשי אקדמיה אלה אנשי עסקים פרופר.
    לדעתי הכנסת מכון זה או כל גורם עסקי אחר לכנסת לכינוס כה גדול ומתוקשר היא טעות קשה.
    לאזרח הפשוט, שלעולם לא יוכל להשמיע את דברו בכינוס כזה בתוך הכנסת ורק אנשים בעלי כוח וממון יכולים לארגן כנס כזה, הדבר מקומם.
    אני מבקש ממך לבטל כנס זה ולא לאפשר שימוש במשכן הכנסת שהוא גוף המיצג את כלל האזרחים לכינוסים שבעלי ממון הם המממנים ובעלי העניין בהם.
    עדיין יש סכנות חברתיות רבות ואחת מהן היא שההון של מדינת ישראל מתחלק רק למספר משפחות חזקות, זוהי סכנה גדולה לכולנו. אסור לוותר למען חתירה לחברה שוויונית יותר.
    הייתי רוצה להבין מה היו שיקוליך להסכים לכך שכנס הרצליה יכנס למשכן הכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מכללה שמרמה ילדי עשירים מוגבלים ומציגה כאילו שהיא אונברסיטה (ל''ת)

    רייכמן פעיל, 02/01/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ל-28, 30, 31

    לא מופתע, 02/01/08 14:35

    לא מפתיע שאנשים מסוגכם נטפלים לשלי יחימוביץ' במקום לעסוק בעיקר. זו גם דרכו של אולמרט ושר האוצר לנסות ולהכפיש כל מתנגד ולא לעסוק בסוגיות החשובות. שלי לוחמת אמיצה והלואי עו רבים כמוה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ומפעיליו ופעיליו של המרכז הבן תחומי בהרצלייה

    פקק תנועה, 02/01/08 14:27

    ברובם הם מצביעיו של השמאל הישראלי ונציגיו .

    הגב לתגובה זו

    • הפוך (ל''ת)

      אבי, 02/01/08 14:57

      הגב לתגובה זו

      • עים כך אז זה אותו הדבר ההפך והיפוכו (ל''ת)

        פקק תנועה, 03/01/08 09:56

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    איזה בושה האיציק הזאת. כמה היא לא שווה.

    יובל, 02/01/08 14:25

    רק בשטחים עציצים ופרחים היא מתעסקת. העלבון והבושה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אחרי הלוביסטים גם בעלי ההון יגיעו

    נתן, 02/01/08 14:23

    לא רק בעלי ההון באו לשכנע את חברי הכנסת להצביע עבורם, עכשיו הגיעו בעלי ההון וקיבלו אישור .

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מפעילי ופעיליו של המרכז הזה ברובם הם מצביעים של מיפלגת העבודה (ל''ת)

    פקק תנועה, 02/01/08 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    את רק מקשקשת יחמוביץ. בהצבעות חשובות את נעלמת (ל''ת)

    מיכל, 02/01/08 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אהבה

    יוסי כהן, 02/01/08 13:57

    שלי בבקשה תיתחתני איתי

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני לא יודע אם לצחוק או לבכות...

    אורי אברהם, 02/01/08 13:38

    אין סוף לצביעות... משכן הכנסת הוא לא ''סלון פרטי'', גברת יחיצוביץ'? אם כך, למה רק לפני חודש הופעת שם במכנסי ג'ינס כמחאה על נוהל חדש שאסר על לבוש בלתי-הולם באותו משכן הכנסת? אני דווקא הייתי משייך את הג'ינס למתחם ה''סלון הפרטי''...

    מדהים באיזו מהירות חוקי המשחק שלה משתנים. יום אחד היא תילחם על חופש הביטוי העצמי (לרבות החופש ללבוש ג'ינס) ולמחרת תלחם על שימור כבוד משכן הכנסת. בקיצור, מדובר פה בח''כית פופוליסטית לחלוטין, שתרוץ בכיוון משב הרוח בכל הזדמנות, בדיוק כפי שעשתה כשגזלה מבתי המשפט את הזכות לשפוט את קצב.

    הגב לתגובה זו

    • טמבל, גינס נקי לא צריך להיות סיבה שלא מכניסים לכנסת

      אבי, 02/01/08 14:26

      טמבל, היא יצאה נגד בעד הגינס כדי לומר העיקר זה המהות ולא איזה בד אתה לובש, וכנס הרצליה יכול להיות בכנסת אבל אנשי כיכר הלחם לא.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    שלי היקרה אכן אשת חיל את (ל''ת)

    ירמיהו, 02/01/08 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שלי צודקת! לא להפרטת הדיון הציבורי! (ל''ת)

    משה, 02/01/08 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הדיון בכנס בהרצליה הוא כן מהווה ענין לציבור ודרוש לצלמו בטלויזיי

    פקק תנועה, 02/01/08 13:35

    כדי שהציבור הרדום .יבין מה קורה במדינה אבל מצד שני .הכנסת היא לא מרכז קונגרסים וכנסים. שפתוח לציבור הרחב ואים כן אז שיזמינו את הציבור הרחב לצפות בדיונים אלו ובחינם כולל כניסה חופשית .בכול מקום שבו הכנסים הללו נערכים .

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    'הפעם' היא צודקת באופן מוחלט! מה לכנסת ולכנסים פרטיים??

    קובי24, 02/01/08 13:30

    זה לא לגיטימי שאני יממן כנסים פרטיים
    בשביל לפרסם ולרומם את בעלי ההון ובשביל לפרסם את המכללה??

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בשביל מה צריך בעלי הון

    דן, 02/01/08 13:22

    בואו נעביר את השלטון לפועלים כמו ברוסיה הקומוניסטית וככה יהיה הכי טוב לכולם.
    רגע היא פשטה את הרגל ועברה לכלכלה קפיטליסטית לא?
    אז מה גם הם קפיטליסטים חזירים?
    אבל הם המציאו את השיטה לא?

    אז למה בכל זאת כדי להיפגש עם בעלי ההון ולהקשיב להם?
    אולי בגלל שהם מעסיקים מאות אלפי עובדים?
    זה לא אומר שצריך לעשות את כל מה שהם אומרים כי יש להם אינטרסים משלהם אבל להקשיב מותר?
    או שבעצם צריך להקשיב רק לאנשים כמו פרץ-יחימוביץ?

    הגב לתגובה זו

    • אוחח, כמה שהטיעונים שלך פתטיים

      דנית, 02/01/08 15:06

      את בעלי ההון אף אחד לא בחר וזה לא שיש להם ''גם אינטרסים משלהם'', אלא יש להם רק אינטרסים משלהם. מה גם שהטיעון הבסיסי של יחימוביץ' הוא שהכנסת ממש לא זקוקה למר רייכמן ומגדל השן האליטיסטי והקיצוני שלו כדי לומר דברים חשובים לציבור.

      ואם כבר משתפים גוף חיצוני בכנס שנערך בכנסת אז כדאי מאוד שיהיה הליך מסודר לבחירת הגוף, ושלכל דיכפין תהיה אפשרות להגיש מועמדות.

      ולגבי עניין הקומוניזם - אני מציע לך ללמוד קצת היסטוריה, מי שהיה בשלטון בברה''מ בטוח לא היו הפועלים אלא אוליגרכיה מפלגתית פנאטית שלא נתנה לאף אחד להשמיע דבר ביקורת, להתארגן, לשבות ולהביעה מחאה. היחידים שדומים להם זה דווקא בעלי ההון שמנסים לסתום את הפה לכל מי שמעז לפרסם עליהם ביקורת משמעותית.

      הגב לתגובה זו

    • קחי דוגמא מדנמק, ההון מתחלק בין כולם (ל''ת)

      יוני, 03/01/08 11:09

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    סופסוף אני מסכימה איתך, ח''כ יחימוביץ'.

    אסנת, 02/01/08 13:07

    צודקת ב 100%.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ג'ינס לא באמת פוגע בכבוד הכנסת- לארח את ''כנס הרצליה'' לעומת זאת... (ל''ת)

    עידן, 02/01/08 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אוי, היא כל כך צודקת!

    לא ממעריציה אבל, 02/01/08 12:54

    ממש מאב אחוז

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כרגיל, שלי שוב צודקת

    חנה, 02/01/08 12:54

    נמאס מההשתלטות של בעלי ההון.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד שלי

    ליכודניק, 02/01/08 12:52

    צריך ''לסמן'' את הפוליטיקאים שמגיעים לכנס הזה ומלקקים לבעלי ההון.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    טוב שיש את יחימוביץ' בכנסת!

    עידן, 02/01/08 12:51

    חבל שכל כך הרבה נבחרי ציבור שכחו מי שלח אותם לשם, ולמה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כבר לא נשארה סיבה אחת להשאר כאן. (ל''ת)

    עולה מהארץ,לחול, 02/01/08 12:44

    הגב לתגובה זו

    • נשארה סיבה אחת- שלי יחימוביץ'

      רובין הוד, 02/01/08 13:38

      איזה תותחית, היא היחידה מ120 חברי הכנסת שאני מאמין לכל מילה שהיא אומרת.
      אגב- אני לא יחצ'ן, לא מקורב ולא פגשתי אותה בחיי

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מסתבר שמזמן הכנסת זה סלון פרטי . של בעלי ההון. אין דמקורטיה בארץ (ל''ת)

    /קשד, 02/01/08 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יחימוביץ' צודקת. אולי יפריטו גם את הממשלה? (ל''ת)

    רונית, 02/01/08 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יחימוביץ צודקת ב-100% - הכנסת איננה הסלון של דליה איציק (ל''ת)

    ב.ק., 02/01/08 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עד לאן דליה איציק תוריד אותנו? (ל''ת)

    שני, 02/01/08 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    דליה איציק עובדת אצל בעלי ההון. (ל''ת)

    אורלי, 02/01/08 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    צודקת ב-100 אחוז, החלטה ביזיונית של איציק

    אלון, 02/01/08 12:38

    מקווה שעדיין לא מאוחר לבטל את העניין.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד ליחימוביץ'. אמיצה. (ל''ת)

    רוני, 02/01/08 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה הפלא? איציק למדה אצל רייכמן והנה הון ושלטון שקופים! (ל''ת)

    להקיא מרייכמן, 02/01/08 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הכנסת יורדת לכביש - אוי לדמוקרטיה

    הורס מסיבות, 02/01/08 12:31

    אני לא סובל את שלי יחימוביץ אך היא צודקת. מה יהיה הבא בתור, ח''כ בחסות קסטרו? ועדת הכלכלה בחסות שופרסל? ועדת הקליטה בחסות טיב טעם?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יו'ר הכנסת משתמטת מצהל כמו הנשיא המשתמט כמו אולמרט הכתבלב במחנה (ל''ת)

    דוגמא אישית, 02/01/08 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כנסת עיוורת שפלה בזויה מקבלת אתנן (ל''ת)

    אנחנו יודעים, 02/01/08 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודקת לחלוטין! בחיים לא שמעתי על כזו חוצפה (ל''ת)

    מדינה מופרטת, 02/01/08 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לרוב אני מתנגד לקשקושים של שלי יחמוביץ'

    אסף, 02/01/08 12:24

    אבל עכשיו היא לגמרי צודקת. אמנם כרגיל אצלה, הביטוי ''בעלי ההון'' השתרבב למכתב ששלחה לדליה איציק, כי היא פשוט לא יכולה להתאפק מלהשתלח במי שיש לו. כאילו זה חטא גדול להיות עשיר.

    אכן, קשירה של כנסת ישראל ל''כנס הרצליה'' מכובד ככל שיהיה, יש בכך בעיה ערכית חמורה, שיכולה להוביל להידרדרות נוספת.

    הגב לתגובה זו

    • בדרך כלל המתעשרים ניצלו את עובדיהם

      אבי, 02/01/08 14:21

      מעטים נתנו זכויות לעובדיהם, מה טוב בזה שיש מיליונר מצד אחד ועניים מצד שני?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מסכים עם יחימוביץ, בושה לכנסת, היו''ר קורצת לעשירים (ל''ת)

    מנכ''ל מחפש ג'וב, 02/01/08 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש לי הרגשה, ששלי יחימוביץ לוטשת את עיניה לכיסא יו''ר הכנסת!!! (ל''ת)

    איציק, היזהרי!!, 02/01/08 12:14

    הגב לתגובה זו

    • נו, ואם כן, אז מה??? רק לאחרים מותר? (ל''ת)

      למה ''לוטשת''????, 02/01/08 13:07

      הגב לתגובה זו

      • היא לפחות תהיה אמינה רצינית ואיכותית יותר מהאיציק הזאת. (ל''ת)

        מיכל, 02/01/08 14:23

        הגב לתגובה זו