• 16.

    את העם נזקק שפר' פרידמן ישאר שר המשפטים בקדנציה נוספת

    בוריס ד, 14/04/08 15:15

    ציבור ישראלי צריך לבקש שפר' פרידמן ישאר שר המשפטים בקדנציה הבאה כדי שיצליח להביאה שיפור מצב בענייני שיפוט וצדק במדינת ישראל.
    כדי שעם יהודי לא יתבייש לפני גוים על בית המשפט שלו אנו זקוקים ששר פרידמן ימשיך ויקיים רפורמה בבית המשפט שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יבורך השר פרידמן,על יוזמותיו. (ל''ת)

    נתן.ש, 03/01/08 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    פרידמן הגעת מאוחר זה מזמן היה צריך להעשות העליון שולט על השלטון (ל''ת)

    י ג ים, 02/01/08 22:03

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סה''כ צודק אבל למה נשיאי אוניברסטאות? עדיף אחד מחתני פרס ישראל ! (ל''ת)

    אהוד, 02/01/08 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פרידמן, אני איתך

    מעין, 02/01/08 19:57

    כל כך נכון שקשה להאמין שיעבור. הלוואי !!!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל הכבוד הגיע הזמן שפרידמן יעשה סדר בעליון (ל''ת)

    י סאל מיל, 02/01/08 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ל-9דוד, הכל יותר מנכון מה שכתבת,אך

    יודעים הכל!, 02/01/08 15:16

    צריך למען השקיפות והיושרה ,יותר שקוף, יותר נוקב !
    ראה לדוגמא את אורית נוקד, היא זכתה בישיבתה בועדה לבחירת שופטים בזכות השתתפותה ברמייה של הרשימה לפריימריס של מפלגת העבודה, על אף שהינה טיפוס אנימי ''והתרוממותה'' מעל פני הקרקע בעיקרה פופוליסטית גרידא,מעשיה בעת ההיא לא מביישת מעשי אנשי עולם שלישי.
    כאמור, בזכות שתיקתה ודרך חיפוי המעשים זכתה נוקד במשרה שהעלות למדינה אקוולנטית לעלות השכר של שר.-
    כאמור, כאמור רבתי ,משום מה ככול שהאדם סורח היכולת שלו לעצמאות פתיחת פיו בהגגיו עולה משום מה כשם שעושה זאת אורית נוקד ושות.
    אין גבול לשחיתות ,מסתבר!

    הגב לתגובה זו

    • מילא השכר המופקר שמקבלת אורית נוקד

      חתול שומר שמנת., 02/01/08 17:02

      הסכנה!!!!!!!!!! שנוקד יושבת בוועדה הבוחרת את שופטי הארץ!!!!!!!!!!1
      הדעת משתגעת וממאנת לההאמין לאן השחיתות הגיעה!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    פרידמן עצור את שלטון האייטולות של בג''צ לפני שיהיה מאוחר מדאי

    דוד, 02/01/08 14:40

    אתם רואים את העליון כנחלה משפחתית. הבאתם את חבריכם לאג'נדה, שישתתפו אתכם בחפלה ודחיתם אחרים, בתואנה שהם כביכול בעלי אג'נדה. אמצתם לכם דוקטורינה שהכל שפיט ופלשתם לתחום הרשות המבצעת. נטלתם לעצמכם את החרות לבטל חוקים בצורה שרירותית ובזאת פלשתם לתחום הרשות המחוקקת. איזו עזות מצח שאתם האוליגרכים הדיקטטוריים עוד מתימרים להתחזות כמגיני הדמוקרטיה.
    הפכתם את העליון לסניף של מר''ץ-העבודה. פסיקותיכם הן בעלות צחנה פוליטית כה בולטת, שרק טטרן יוכל לעבור עליהן בשוויון נפש (אתה רוצה דוגמאות?).

    כבר מזמן לא הסתובבת בשוק לדבר עם עמך ברחוב, הגאווה וגסות הרוח שלך לא מרשה לך להתאבק בעפר עם הארץ. אבל אילו תטרח, תגלה שרוב רובו של העם מצדד עם פרידמן למרות שכולנו יודעים ששרותיו נשכרו למען הריהביליטציה של אדונו אולמרט...
    השד שלכם הוא הרבה יותר גרוע!!!

    הגב לתגובה זו

    • סליחה אדוני המלומד. ''תתרן'' ולא ''טטרן'' (ל''ת)

      אינטיליגנט יעני, 02/01/08 20:25

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יבורך שר המשפטים,על יוזמותיו. (ל''ת)

    נתן.ש, 02/01/08 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כולם שונאים את בגץ כי רוב הישראלים טיפשים

    55, 02/01/08 12:14

    יש לנו עם מאוד טיפש. ובגלל זה הממשלה הצבא והמשטרה וכל גוף חוץ מחברות כלכליות שבוחרות את הבודדים עם שכל בארץ.... חוץ מהם כולם טיפשים.

    גם אתם שקוראים את התגובה הזו 95% שאתם טיפשים.

    בגלל זה אנשים בארץ תומכים בריסון של בגץ

    הגב לתגובה זו

    • ידיד אתה טועה - העם עם הבג''ץ

      גיל, 02/01/08 12:51

      בכל הסקרים ללא יוצא מן הכלל הגוף השלטוני שזוכה למידת האמון הגבוהה ביותר הוא בג''ץ. הרבה יותר מהכנסת ובוודאי שיותר מן הממשלה.

      הגב לתגובה זו

    • טיפש זה מי שכותב תגובה שכזו

      אבי, 02/01/08 13:17

      ולא מבין שבג''ץ הארור מזמן עבר את כל גבולות הטעם הטוב עם התנהגותו המתנשאת,פסקי הדין ההזויים שלו ובכך ששופטיו מנסים להשתלט על המדינה ללא שנבחרו באופן דמוקרטי,שלא לדבר על הנפוטיזם וה''דילים'' בבחירת החברים שם בשיטת ''חבר מביא חבר''.
      לאור זאת,כל מי שממוטט מערכת רקובה זו עושה שירות גדול וטוב לעם ולמדינה.
      נמאס מחלאות כמו בייניש,ארבל,ברק וחשין,שיפזרו את להגיהם והגיגיהם במקומות אחרים ולא יכפו עלינו את דיעותיהם.

      הגב לתגובה זו

    • לא יודע לגבי האחוזים שהזכרת... אבל אצלך זה 100% !

      Eחד, 02/01/08 14:04

      הטיפשות כמובן.

      מה שקורה בשנים האחרונות זה שבג''ץ למעשה הוא הריבון במדינה. אין שום החלטה משמעותית פוליטית, מדינית, חברתית ובטחונית, שאיננה מוכרעת בסופו של דבר בבג''ץ. כל שחרור אסירים, פינוי ישובים, בניית החומה, פעולות תגמול מול עזה.... הכל!

      בג''ץ איננו גוף דמוקרטי, שופטיו אינם ניתנים להחלפה וגם אינם חייבים דין וחשבון לציבור. אין בישראל חוקה, יש מעט חוקי יסוד, ולמרות זאת בג''ץ לעיתים קרובות חורג בהרבה מ''פירוש'' החוק - הוא ממציא אותו!

      ועכשיו אני אומר לך מהו טיפש - טיפש הוא זה המעדיף דיקטטורה נאורה (המצב כיום) על דמוקרטיה נבערת. למה? כי בסוף יגיע דיקטטור שממש לא תאהב, ואז תהיה תקוע איתו. ח''כים וממשלות אפשר לפחות להחליף תקופתית.

      אני אומר זאת בתור איש מרכז, לא כתום ולא מר''צ .

      הגב לתגובה זו

      • הסגנון מתלהם, הדברים שטחיים

        עבדיאל, 02/01/08 15:57

        בג''ץ איננו הריבון במדינה. הוא אינו מתיימר להיות כזה, ועומד על ריבונות העם שוב ושוב בפסקי דין החוקתיים (האם קראת פעם פסק דין כזה?!). בג''ץ דן אך ורק בפן המשפטי של החלטות שמתקבלות. כך, למשל, אין הוא בוחן את תבונתן או את יעילותן של החלטות צה''ל בפן הצבאי, אלא מתערב לעתים נדירות אך ורק כאשר יש פגיעה קשה בזכויות אדם, שהיא גם בלתי מוצדקת בנסיבות העניין.
        בג''ץ הוא גוף דמוקרטי למהדרין- אחת משלוש רשויות השלטון. מעבר לכך: ללא בג''ץ או גוף דומה לא תיכון דמוקרטיה בישראל (או בכל מדינה אחרת). הכנסת והממשלה- באמצעות חקיקה וחקיקת משנה- קובעות את עיקר הדין. בית המשפט העליון הוא הדיין. ללא דיין, אין דין. ללא דין אין דמוקרטיה.
        ולמען העמדת דברים על דיוקם חשוב להזכיר, כי בניגוד להסתה המתמשכת נגד בית המשפט העליון ונגד המערכת הדמוקרטית בישראל, שאתה כנראה נפלת קורבן לה, בית המשפט איננו מרבה להתערב בתחומים פוליטיים מובהקים. כך, למשל, בניגוד לרושם שמנסים ליצור בציבור, בג''ץ לא פסל אלא 7-8 חוקים מקום המדינה ועד היום (החוק הראשון, אגב נפסל כבר בשנות ה60!!!).

        אכן, דבריך לגבי דיקטטורה נאורה הם נכונים, אלא שאין להם כל קשר למצב העכשווי בישראל. עם יש גוף במדינה שמונע את הפיכתה לדיקטטורה, הרי שזהו בית המשפט העליון- לרוב בשבתו כבית המשפט הגבוה לצדק.

        הגב לתגובה זו

        • ממש בקצרה - אתה טועה! למה...

          Eחד, 02/01/08 22:26

          כי גם כשבג''צ בסופו של דבר מאשר החלטה של הרשות המבצעת בעניין מדיני בטחוני (אם הוא מאשר) - עצם הדיון פוגע בדמוקרטיה, כי משמעו שראש הממשלה איננו יכול לפעול בלי חותמת בג''צ, ואם דרושה חותמת סימן שהממשלה לא היא השולטת.

          אני בעד בג''צ השומר על זכויות הפרט מול המדינה, אבל מה שקורה במציאות זה עתירות פוליטיות של גופים ועמותות (שאינם נפגע ישיר) בעניינים שהם באופן מובהק בסמכות הרשות המבצעת, ובג''צ במקום לזרוק אותם מהמדרגות יושב ודן ודן, ובסוף בד''כ מאשר את עמדת הממשלה. ממש תודה...

          ביקורת איננה התלהמות. אולי כדאי שגם אתה תקרא מדי פעם (מילון למשל).

          הגב לתגובה זו

    • גם הבג''ץ וגם את וגם רוב העם החילוני טיפשים כי רק טיפש עוזב מים חיים

      שי, 02/01/08 19:20

      וחוצב בורות נשברים שלא יכולים להחזיק את המים

      הגב לתגובה זו

    • דבריך נכונים אלא בגלל טיפשותנו יש לנו בית המשפט נורעה

      בוריס ד, 14/04/08 15:24

      כי בג''צ ברשות של יורשים של ברק מסוגל להפוך מכלי של צדק למכונת שרירות ואי צדק.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    התיק של פרידמן בפתח

    אורי, 02/01/08 12:05

    מתפריית התיקים מבית בייניש/ארבל עובדת במרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    יש לי רעיון לדמוקרטיזציה בבית המשפט - ''נולד לשפוט''! (ל''ת)

    צביקה הדר, 02/01/08 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבבוד לשר

    תלמיד, 02/01/08 11:58

    אבל אספר משהו שלמדנו בשיעור בוטניקה:

    חדירת חיידקי רקבון לפרי, ניתן לתקן רק עד שלב מסויים.

    כשבערימת תפוזים תפוז אחד רקוב, מסלקים אותו ומרססים את השאר.

    אפשר לדנג אותם למניעת חדירת חיידקים בעתיד.

    ככל שחדרו יותר חיידקי רקב לפרי, כך מצטמצמים הסיכויים לרפא את הפרי.

    תפוזים רקובים, לא ירפאו אפילו אם נעשה להם אמבטיה של דפיניל.
    גם מלטיון כבר לא ישפיע על הרקב.

    כל גופי השלטון של ישראל משופעים באנשים שלא מבינים, שצורת הניהול של המדינה הזאת ואמו המוסר והצדק, מובילים אותנו לאסון.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    התמהוני הזה הולך להרסו לנו את הדבר האחרון שאין בו פוליטיקאים מושחת (ל''ת)

    וטיפשים כמוהו, 02/01/08 11:56

    הגב לתגובה זו

    • טענה עלובה.

      ג'ון, 02/01/08 17:40

      יש שתי אפשרויות-או שבית המשפט ירסן את עצמו ויפסיק להתעסק בנושאים לא לו או שהוא ימשיך להתעסק בנושאים האלה,אך ישקף את הרכב הציבור בישראל (על ידי נציגי ציבור).

      זה הכל.

      הגב לתגובה זו

      • זה נבלה וזו טריפה

        למה אין לנו, 02/01/08 20:56

        לא ברור לי מה יותר גרוע. בית המשפט העליון בצורתו הנוכחית או בית המשפט בדמות הכנסת המגעילה.
        הסיבות מדוע אני ושכמותי איבדו אימון בבתי המשפט הם כדלקמן:
        1. עינויי דין הנמשכים שנים היות ו''לבתי המשפט יש זמן והם אינם ממהרים לשום מקום''.
        ההרגשה שבתי המשפט בארץ הרבה יותר קשובים לזכויותיהם של העברינים מאשר לזכויותים של האזרחים שומרי החוק. הסיבה העיקרית לכך היא שפושעים יכולים לשכור עורכי דין מהשורה הראשונה בעוד שבסקטור הציבורי משלמים פחות ולכן הפושעים מנצחים את הפרקליטות בבתי הדין והציבור משלם.
        ולכן מסיבות אישיות עדיף משטר קצת דיקטטורי עם בית משפט מסורס משהו אבל קשוב לביטחון התושבים ומחמיר עם פושעים, מבית משפט מנותק ואליטיסטי שער ל''זכויות'' משפחות הפשע המיוצגות על עורכי דין ממולחים ונוכלים המרוויחים מליונים מפושעים היוצאים לחפשי.
        עם השיטה הקודמת נכשלנו. עם השיטה המוצעת נחכה ונראה.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אם זה ידפוק את שופטי העליון אז בטח שזה דבר טוב

    אבי, 02/01/08 11:51

    כי שופטי העליון הנם לא יותר מחבורת חלאות.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לשר המישפטים בהצלחה לתוכנית המהפכה של ך

    פקק תנועה, 02/01/08 11:43

    במישרד המישפטים

    הגב לתגובה זו