• 43.

    חוחמולוגיה ישראלית כנסו

    אלמונדא, 31/12/07 09:42

    בצרפת הוחל החוק, אף אחד לא מתלהם
    נימוס חוק מספר אחד, אזור עישון שגם בו אם
    תתבקש בנימוס, תיענה בקשתך בחיוך,
    בשעות הארוחות לא מעשנים, אין פקחים ובטח אין
    חוליות שמפקחות, וממרררות חיי המעשנים, אנשים נבונים מסתדרים יפה
    כל דבר הכי קטן עשו לי, לקחו לי, שתו לי,
    לרצינות ואחריות מצפים מהאזרח,
    בארץ כל דבר הכי קטן בית משפט,
    מדינת ילדים

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אין קשר לעישון, חוחמולוגיה ישראלית כנסו (ל''ת)

    אלמונדא, 31/12/07 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צודק, איפה יהגו היוצרים? ויש מחקר נוסף

    גילה, 31/12/07 08:36

    צודק. וגם - רוב האמנים הגדולים יצרו בקפה עם סיגריה. וגם יש מחקר שקראתי עליו שלא מצא אחרי 7 שנות מחקר שום קורלציה בין עישון פסיבי למחלת הסרטן. אנחנו מתחילים להיות דומים לעגלים אמריקאים, רובוטים, שבעי רצו עצמין, בנאליים, מודחקים ומשעממים

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    המעשנים מטנפים את האוויר שאני נושם

    זוהר פרייברג, 31/12/07 06:13

    המעשנים גורמים לי לחלות בסרטן הריאות. להוציא את הסיגריות מחוץ לחוק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אין ספק שהסיגריות גרמו לכותב נזק בלתי הפיך

    יצחק, 31/12/07 03:06

    אזור למעשנים ואזור ללא מעשנים במסעדה זה כמו אזור למשתינים ואזור ללא משתינים בבריכה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פעם...

    אכן, 31/12/07 02:06

    היו שמאלנים לפלפים עם עיגולדים. היום יש ליכודניקים עם עיגולדים. ג'יזוס קרייסט.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פשוט מעולה. (ל''ת)

    עדי, 31/12/07 01:28

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כבר אמר הגדול מכולם, כנסו...

    רועי, 31/12/07 00:56

    אני מתעורר בשביל לעשן
    שותה קפה בשביל לעשן
    קורא עיתון בשביל לעשן
    מחרבן בשביל לעשן
    וכל מה שאותי מעניין,
    וכל מה שאני מתכוון זה לעשן

    אני מתקלח בשביל לעשן
    אוכל משהו בשביל לעשן
    יוצא לטייל בשביל לעשן
    לאורך החוף בשביל לעשן
    וכל מה שאותי מעניין,
    וכל מה שאני מתכוון זה לעשן

    שוכב עם אישה בשביל לעשן
    חושב מחשבה בשביל לעשן
    כותב משהו בשביל לעשן
    מתקרב בשביל לעשן
    אני מתרחק בשביל לעשן
    אני מוצא חן בשביל לעשן
    ומה שאחרי מותי מעניין,
    כן מה שאחרי מותי אני מתכוון
    זה לעשן

    הגב לתגובה זו

    • ואתה באמת חושב שהוא התכוון לסיגריות? (ל''ת)

      אני, 31/12/07 03:42

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    דרושה ועדת חקירה לחקר טרנד העישון בברנז'ה

    קדימה וינוגרד, 30/12/07 23:28

    מה הולך שם בברנז'ה שכל כך הרבה מעשנים?

    מזכיר לי את הסידרה בהוט על אנשי הפרסום האמריקאיים בשנות ה-1950.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לכותב המאמר - תסתכל על התמונה שלך ותגיד לי שעישון לא מזיק :-((

    לוחם ירוק, 30/12/07 23:15

    עישון = מסריחים = סרטן.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בחורה מעשנת זה יצור מצהיב ומסריח, מגעיל ומבחיל...

    ספונג'בוב, 30/12/07 23:14

    כמו שאני לא קונה אוטו ממישהוא מעשן
    אני בחיים לא אכנס למיטה עם מעשנת
    בדר''כ הן חבורת כוניפות אז אין דילמה
    אבל גם אם היא נראית טוב
    בדרך כלל במיטה היא מסריחה כמו רידינג ביום של שיחרור קיטור
    והשיניים והציפורניים שלה צהובות כמו של נרקומן עם צהבת.


    והכי קטע זה שהן לא מודעות למצב הגועלי שהן נמצאות בו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תדביק בסרטן את הילדים שלך! לא את מי שיושב בשולחן לידך!!!

    יואב, 30/12/07 23:11

    אין סיבה שמישהוא ידבק ממך במחלת סרטן הריאות רק בגלל שאתה רוצה לעשן ובגלל שאתה יושב שולחן לידו במסעדה.
    רוצה להדביק מישהוא בסרטן? תעשה את זה בבית שלך ולא בראש חוצות!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    דמגוגיה הגרוש

    מעשן כבד לשעבר, 30/12/07 22:37

    הרי לכם מחבלים מתפוצצים
    וכל הפשיסטים רצים אחריהם ומחסלים אותם רודפים אותם בכל מקום ,ולשיטתך כל מי שרודף מחבלים מתפוצצים הרי יש בו מין המחבל המתפוצץ וכך רוב העולם פשיסט שלא רוצה לראות אנשים שחושבים אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עזבו אותכם שטויות, תדליקו סיגריה ותירגעו (ל''ת)

    אלון, 30/12/07 21:56

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חוסר הכבוד לזולתנו מצוי ברבים מאיתנו

    יפית, 30/12/07 20:54

    ומונע מאיתנו לחפש פתרונות יצירתיים בכל עניין כמעט. קודם, היו אלה המעשנים, וחוסר הכבוד הכמעט בלתי מודע שלהם כלפי האחר. חוסר היכולת שלהם להכיל ולהבין את הסבל שנגרם לאסטמטים ו''סתם'' אנשים מהעישון. אותם אלה מתהדרים היום בדגל הקורבן. קצת ענווה. כמו שכתב בועז באחת התגובות, אלו הם לעיתים אותם אנשים שאינם מבינים מדוע אל להם ללכלך מקום ציבורי... הרי האינדיבידואל, צרכיו ורצונותיו מושלים בכיפה. הזולת וצרכיו אינם נחשבים. למדו הלא מעשנים כי רק אסטרטגיה אלימה זו עובדת בארצנו. רמוס את האחר - אין דרך אחרת. רק כך נוכל לנצח (מזכיר למישהו משהו מתחומים אחרים?). עצוב. הכל כאן דרך ראי המלחמה. יש אפשרויות ביניים ח'ברה. אבל אולי אנחנו לא מוכנים לכך. חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מעשנים מסריחים נמאסתם

    יאיר, 30/12/07 20:20

    תסריחו בביתכם המצחין ולא על ידי במקום ציבורי!
    תטנפו את גופכם בצחנה מגעילה, תתבוססו באפר המסריח, תריחו כמו מדורת לג בעומר, בגדיכם, שיערכם, רכבכם וביתכם ידיפו צחנה וטינופת...אבל לא לידי!

    והרס הבריאות זה רק בונוס עבורכם...

    איחס על הסיגריות וההתמכרות המעוררת בחילה שהבאתם לעולם .

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צודק במאה אחוז

    ,תנו לעשן בשקט, 30/12/07 19:47

    תנו ללכת להופעות לעשן ולשתות בירה
    תנו לעשן סיגריה אחרי עוד מעצר בחברון
    תנו לבקש ממישהי אש ואחר כך את המספר
    ובקיצור תעזבו אותנו בשקט

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הבעיה עם המעשנים היא בכלל לא העישון

    אלון, 30/12/07 19:26

    אלא האופי שלהם.

    מעשנים הם אנשים שלא יודעים לדחות סיפוקים. בדרך כלל גסי רוח, שלא חושבים על העתיד הרחוק, לא עדינים באופיים ולא מנומסים.

    התכונות האלה הן שהביאו אותם להתחיל לעשן מלכתחילה.

    הגב לתגובה זו

    • אלון- ואנשים שמנים יודעים לדחות סיפוקים? מה תגיד עליהם?

      רזונת מעשנת, 30/12/07 21:11

      והאם אתה חושב על העתיד הרחוק כשאתה קונה רכב?

      האם אתה חושב על העתיד הרחוק כשאתה מושיב את הילד שלך מול הטלויזיה, רק כדי שיתן לך קצת שקט?

      האם אתה חושב על העתיד הרחוק כשאתה אוכל דגים? אוכלוסיית הדגה מצטמצמת.

      האם אתה חושב על העתיד הרחוק כשאתה קונה טלפון נייד עם קרינה?

      בקיצור, אתה איש מרובע ואני מרחמת עליך. כמרובע -אין לך יכולת מחשבתית לפרוץ גבולות ולהגיע להישגים אינטלקטואליים.

      כשאני כותבת מרובע אין הכוונה לחנון, כי אם לאדם קשה ופחדן שחושש לפרוץ את הגבולות, וכופה על אחרים את דרך חייו.

      הגב לתגובה זו

      • קצת נסחפת לא?

        רוזן לא מעשן, 30/12/07 23:05

        מה גילגלת לעצמך בייבי? הישגים אינטלקטואלים?! פריצת גבולות? שכחת כנראה שהתחלת לעשן כי זה היה מגניב.. את בסך הכל מכורה לניקוטין ולפוזה, זה הרבה יותר פשוט ממה שאת חושבת. פשוט התמכרת. אז תחסכי מאיתנו את האידיאליוגיה תעשני רחוק מאנשים אחרים ולאף אחד לא יהיה אכפת.

        הגב לתגובה זו

        • רוזן- לא נסחפתי, זה אתה שלא הבנת

          רזונת מעשנת, 31/12/07 09:04

          מההודעה של אלון עולה צחנה של סטריליות.
          לא ייחסתי למעשנים תכונות של אינטלקטואלים בהכרח.

          הוא ניסה להכליל, וקבע שהמעשנים בד''כ גסי רוח, לא עדינים וכו'.
          ואני טוענת שבד''כ אנשים שלא חוששים לנסות דברים (וזה לא חייב להיות סיגריות) - הם יותר אינטלקטואלים ופורצי גבולות.

          למיטב ידיעתי יש ספר בשם מועדון העישון, בו אנשים משכילים עישנו מריחואנה כדי ללמוד עליה, והספר נכתב על התופעות להם גרמה המריחואנה. מבחינתי הם תרמו לאנושות הרבה יותר מאלון- כי הם ניסו, תיעדו, ולא חשבו על העתיד הרחוק.

          מקווה שהפעם הצלחתי להבהיר את עצמי יותר.

          הגב לתגובה זו

  • 25.

    גדולללללל

    אדוה, 30/12/07 19:10

    כל מילה באבן!!!

    הגב לתגובה זו

    • גדוללללללל יהיה הגידול שלנו אם נמשיך בזיהום הזה!! (ל''ת)

      פשיסטית בריאה, 30/12/07 21:12

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    היום צילמתי 3 מעשנים בקניון

    אזרחית פאשיסטית, 30/12/07 18:56

    אני רוצה לאסוף 30 תמונות וללכת לבית משפט.

    הגב לתגובה זו

    • אני אתך אחותי, לכי על זה. נשב להכין יחד קולג'ים אם תרצי (ל''ת)

      פשיסטית גאה!!!, 30/12/07 21:11

      הגב לתגובה זו

    • לכי קיבינימט,נבלה. (ל''ת)

      הרצל, 30/12/07 22:41

      הגב לתגובה זו

      • למה לקלל נשמה? לא יותר פשוט להכות? (ל''ת)

        פיס אנד לאב, 31/12/07 07:45

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    כן.. ברור שאנחנו הפשיסטים

    אורן, 30/12/07 18:15

    הרי לרצות לנשום אויר נקי ולא לחטוף מחלות כמו סרטן ומחלות ריאה שלוקחות לך את החמצן טיפין טיפין עד שאתה נלחם בציפורניים על נשימה וחיים זה מותרות ופשיזם..
    כן, אנחנו אשמים ברצוננו המופרז ''להעלות בשבריר אחוז את הסיכוי שלנו לחיות עוד יום'' - איזו חוצפה מצידנו! מה פתאום שנרצה לחיות עוד יום, יומיים או אולי כמה שנים נוספות? הרי ברור שאנחנו פשיסטים שמביאים כלייה על ציבור המעשנים (בערך 20% מהציבור?) ה''תמים'' שכל מה שרצה הוא לנשום ולנשוף רעל במקומות סגורים להנאתו (ולא לשכוח, גם לצערו של הלא מעשן - שאגב, הוא הרוב הדומם עד לאחרונה)
    אז תסלח לי אדון יונתן בן אור וכל המעשנים שמגיבים פה - אני אמשיך ב''פשיזם'' שלי שהוא כלל לא פשיזם - היות והוא אינו פוגעני - למעשה הוא עושה למעשנים המכורים טוב מבחינה בריאותית בכך שהוא מעודד אותם לוותר על ההרגל המאוס הזה. וגם אם אין להם/לכם כל כוונה או רצון לעשות זאת, אף אחד לא מכריח אתכם להפסיק לעשן ברחוב ובמקומות פתוחים - רק להפסיק לעשות זאת במקומות בהם זה מזיק לאחרים.

    הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה יוצא לרחוב? אתה יודע איזה זיהום אוויר יש ברחובות ???...

      ארנון, 30/12/07 19:11

      שב בבית, מחובר לבלון חמצן,
      ותחייה עד 130 שנה....

      שים לב ידידי:
      כשאתה עומד 3 דקות, בצומת סואנת,
      ממתין לרמזור הירוק, אז, שם ידידי, שם אתה כאילו מעשן 100 קרטונים של סיגריות, ובלי פילטר.....

      הגב לתגובה זו

      • ההבדל הוא שאנשים יכולים להפסיק לעשן

        אורן, 31/12/07 10:03

        וכשאני יוצא לפאב או מקום ציבורי - ויש לי זכות להגיע ואפילו לנשום אויר נקי במקומות כאלה - אני זכאי לכך שאנשים יימנעו מלעשן במקומות הסגורים האלה.
        ולגבי הצומת הסואן - החלון סגור, המזגן לא עובד או עובד בסירקולציה פנימית - ואני לא מריח וגם לא נושם את כל הזבל הזה.
        ותאמין לי, שברחוב הפתוח לאוויר העולם - הזיהום הרבה פחות מרוכז ומזיק ממה שאני אנשום בחדר סגור שבו אנשים יושבים עם מקלות המוות שלהם ונושמים לי את הזיהום המשומש שלהם לפרצוף.

        הגב לתגובה זו

    • בקרוב עומד לצאת תיקון לחוק

      רן, 30/12/07 19:16

      ביגדיר שעד 20% מהפאבים ומבתי הקפה ברשות המקומית יוכלו להגדיר את עצמם (תמורת תשלום אגרה גבוהה יותר) כמקומות למעשנים.

      שאר המקומות יוכרזו כמקומות ללא מעשנים עם קנסות גבוהים.

      גם לזה אתה לא תסכים?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    נכון מאד

    בועז, 30/12/07 18:10

    הדבר גם כולל את אלה שמתנגדים שאשאיר לכלוך על שפת הים, שאעקוף את הפקק ע''י נסיעה על השוליים, שאעשה מסיבת טראנס ב 4 לפנות בוקר בדירה שלי, שאשלם כמה ג'ובות לחבר ממרכז הליכוד כדי שאח שלי יקבל עבודה, שאסע עם הג'יפ 4 על 4 בשמורות הטבע, שאחנה על המדרכה לכמה דקות בזמן שאני קונה בקיוסק,
    מה קרה ? תנו לחיות בשקט , איזה מדינת משטרה.בא לי לעזוב את הארץ.באירופה אין את השטויות האלה.

    הגב לתגובה זו

    • בועז- קלעת בול. תודה (ל''ת)

      אורי, 30/12/07 20:38

      הגב לתגובה זו

    • ממש... (ל''ת)

      WQD, 30/12/07 21:11

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    כשאנשים, שאינם מעשנים, מגיעים לפאב.....

    אייל, 30/12/07 17:56

    שלא בכדי לשבת ולבלות שם,
    אלא בכדי ''לצוד'' מעשנים,
    אז, זה פשיזם מן הסוג הניבזי ביותר.

    נ.ב. שמתם לב שהם ''צדים'' מעשנים רק בצפון ת''א?
    כי החבר'ה כאן עדינים ולא אלימים?

    נראה אותם באים לפאבים ברמלה, בנתניה, הרי יפוצצו אותם במכות !!!

    הגב לתגובה זו

    • מי יפוצץ אותנו במכות אחי??אנחנו מבת-ים רק תדליק סיגריה ו...עליהום (ל''ת)

      כפרה, 31/12/07 07:44

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לפשיסטים המגיבים

    מעשן אקטיבי, 30/12/07 17:51

    פספסתם את הפואנטה, ידידי. העובדה כי כל אדם עמו אני נאלץ לחלוק את המרחב פוגע בי. הרי אנו נושמים חמצן ופולטים CO2 . אנו מפזרים חחידקים, צורכים משאבים(מים ומזון), מעלים את הטמפ, מייצרים פסולת ועוד. נגזר עלי , לחלוק המרחב עם אחי בני האנוש ועם שאר היצורים המאכלסים כוכב זה. הנחת בסיס היא כי עלי לקבל '' פגיעתם '' ברמה מסויימת. הויכוח היא מה הרמה הנסבלת , וטענת המעשנים היא כי הפגיעה של עישון פסיבי היא זניחה, וכמעט אינה מורגשת , ולכן הנושא אינו צריך להיות מעוגן בחקיקה אלא במנהג או תקנת הציבור

    הגב לתגובה זו

    • הפגיעה אינה זניחה

      נדב, 30/12/07 20:54

      אתה מעשן, אז אולי הפגיעה נראית לך זניחה. השהיה שלי במקומות אפופי עשן קשה לי מאד. מעבר למחקרים על נזקי העישון, השהיה במקום מעושן פשוט גורמת לבגדים שלי להסריח ולעיניים שלי לדמוע. זוהי לא פגיעה זניחה, אלא מטרד של ממש. ואם אתה טוען שאם ככה, אני יכול שלא להיות במקום מעושן, אז אענה לך שעד החקיקה הייתי חייב לבלות רק במקומות שבהם מעשנים, משום שבכל המקומות עישנו. המעשנים שמבקשים עכשיו את התחשבות הציבור לא חשבו לרגע להתחשב בחבריהם הלא מעשנים. זה לא הופך את המעשנים לאנשים רעים, זה פשוט טבע האדם. בלי חוקים נגד עישון - יעשנו בכל מקום. ככה זה היה תמיד וככה זה יהיה. לכן חייבים את החוקים הללו.

      הגב לתגובה זו

    • שופ פגיעה פסיבית זניחה...כמה נוח להתחבא מאחורי תאוריות לא נכונות (ל''ת)

      פשיסטית אקטיבית, 30/12/07 21:13

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אז גם בטיחות בדרכים היא פשיזם? (ל''ת)

    מבולבל, 30/12/07 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תחשבו מה גורם לשמאלן לרדוף את אחיו המתנחל ותגיעו לאותן המסקנות (ל''ת)

    י, 30/12/07 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    המון מלל, מכור אחד

    מעשנת, 30/12/07 17:25

    פשיסטים הם המעשנים שלמען הנאתם הרגעית מוכנים לנשוף על כל חלקה טובה
    פשיסטים הם אלו שלא מוכנים לקבל שינויים, שרוצים שמה שהיה אתמול יהיה גם מחר

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מזדהה איתך לחלוטין. די עם הצביעות....

    אבי, 30/12/07 17:14

    האוויר מזוהם בכל מקום. הילחמו בעשן המכוניות ובהתחממות כדור הארץ. כלנו נמות לפני שנפסיק לעשן, כתוצאה ממזהמים אחרים ולא מעשן הסיגריות.
    הם מזכירים לי את אוהבי החיות אשר נהנים מסטייק טוב כשלא רואים אותם, ומתלבשים בלבוש העשוי פרווה אמיתית כשהם מסתובבים בחו''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מאמר מצויין

    Spoonbender, 30/12/07 17:06

    ומאוד נכון.
    המלחמה חסרת הגבולות של הלא-מעשנים במעשנים, כבר מזמן הפכה לכפיית האידיאל שלהם על אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    what?

    gb, 30/12/07 17:01

    is this guy joking?this law against smoking is a basic law that is becoming a norm even in Europe where they love to smoke,it is a no brainer,all this intelectual bulshit is not going to change the fact that it is a nightmare for a non smoking person to sit and enjoy a time in a closed space when someone is smoking next to him/he and that is morally wrong,the smoker must simply leave outside when they need to smoke,what's the big deal?nobody is asking you to quit smoking,it's pathetic,give up already,nobody is listening to you unless they are smokers,the law will never change back,let's move on in life,it's uneducational to ask to invade someone's right,even if passive smoking is not as bad as they make it to be the smell and the discomfort are enough to justify the law

    הגב לתגובה זו

    • לא, זה מכור שמשתמש ברטוריקה פוליטית נוסח ישראל להגן על ההתמכרות שלו (ל''ת)

      C-cyclist, 30/12/07 20:23

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לפתוח מקומות למעשנים בלבד

    יניב, 30/12/07 16:47

    מי שלא מעוניין לשאוף סיגריות שלא יכנס!! או לחילופין להקצות מקום גדול מאוד למעשנים(99%) ושרק אחוז אחד יהיה ללא מעשנים,לסגור אותם בבועה של אויר צח ואולי גם לאוסיף להם ריחות אורנים.

    הגב לתגובה זו

    • למה אורנים-שים יסמין. אגב, להוסיף כותבים אם ה'. העשן עלה לך למוח (ל''ת)

      הבועה, 30/12/07 21:14

      הגב לתגובה זו

      • אני אכניס לך עשן לתחת

        יניב, 30/12/07 22:39

        ינבלה,העשן תמיד נמצא אצלי במוח, אתה ושכמותך צריכים להיות בבועה באמת,חבורה של צבועים,אם כל כך חשוב לכם האויר שאתם נושמים תצפינו או תדרימו,תל אביב עיר ללא הפסקה של עשן!!!! אתם לא תיקחו לי את הסיגריה עם הבירה!!!

        הגב לתגובה זו

        • למה לתחת אחי?בוא ישר לווריד (ל''ת)

          הבועה, 31/12/07 08:36

          הגב לתגובה זו

  • 12.

    קרציה, תעשן בבית. ותסגור חלונות בבקשה. (ל''ת)

    חי, 30/12/07 16:39

    הגב לתגובה זו

    • ואתה סגור את החלון כשאתה מדבר בסלולרי או....

      אבי, 30/12/07 17:52

      נמצא בשרותים. ואל תשכח לא להניע את רכבך לפני השעה 6.00
      שאני אמשיך??

      הגב לתגובה זו

      • אני באמת עומד בכל הדברים האלה כי אני לא ישראלי מכוער (ל''ת)

        חי אחר, 30/12/07 19:56

        הגב לתגובה זו

      • תמשיך עד מחרתיים

        עישון, 30/12/07 22:00

        ועדיין לא תצליח לתרץ את עיוולתך האחת ע''י ציון עוד מאתיים אחרות...

        ידידי המעשנים (ולצערי כמה מידידי עדיין מעשנים שיהיו בריאים אינשאללה), צאו מהסרט בו אתם מככבים כדמות ראשית הנרדפת ע''י כוחות הרשע בצורת מפלצות ממושקפות רודפות בצע.

        תעשנו כמה שאתם רוצים. כל מה שאני מבקש זה שלא תכריחו אותי לנשום את זה. זה הכל. תודה.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    כמי שהפסיק לעשן לפני חצי שנה - מסכים איתך!!

    פשיסטים, 30/12/07 15:29

    רודפי המעשנים הצדקנים גורמים בחילה

    הגב לתגובה זו

    • אני הכי שונא

      חולה אסטמה, 30/12/07 17:52

      אני הכי שונא מעשנים שיושבים ליד החלון - אבל ליד החלון שנמצא בכוון הרוח. כך כל העשן נכנס לתוך החדר.
      שמעירים להם הם אומרים ''אבל אני ליד החלון''.
      כמובן שאגואיסטים אלה לא מבינים (או לא אכפת להם) שזה לא עוזר שהם עומדים ליד החלון עם כוון הרוח, אלא צריך לעמוד בחלון שהאוויר יוצא ממנו החוצה.

      הגב לתגובה זו

      • המכורים האלו מכחישים שזה יזיק להם, שלא לדבר על אחרים. (ל''ת)

        C-cyclist, 30/12/07 20:13

        הגב לתגובה זו

      • הם כמו ילדים קטנים...

        עידו, 30/12/07 22:02

        תראה כמה כותבים פה בגנות הסלולרי כאילו יש קשר בין בירה לנשר לתחת.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    מוחו של הכותב מעורפל מעשן

    רמי נוידרפר, 30/12/07 15:19

    רק כך ניתן להבין את השימוש במילה פשיסטים כלפי מי שדואגים לבריאות הציבור ולרווחת האישים הסובלים מהעישון הנכפה עליהם.

    לקרוא ולהקיא

    הגב לתגובה זו

    • אפשר להקיא יחד? (ל''ת)

      המקיאה, 30/12/07 21:16

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולי הכל בכל זאת קשור לסמים- המסיונריות מזרימה אדרנלין בעורקי (ל''ת)

    המתנגדים לעישון, 30/12/07 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אתה מסריח. ומסרטן.

    יואב, 30/12/07 15:09

    אתה פוגע בנו באופן הגס ביותר האפשרי. עד לקבלת החוק אי אפשר היה להסתובב בשום מקום בלי שמעשן יפח עשן בפניך ויסריח לך את היום.

    לא רק יסריח לך את היום, אלא יסכן אותך ממש. האם אין לך בושה?

    שב בשקט בביתך והסרח את עצמך. סרטן את עצמך לדעת. אבל למה אנחנו צריכים לסבול?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    דווקא כמישהו שהפסיק לעשן , מסכים עם כל מילה

    גבי, 30/12/07 14:23

    במקום עבודתי ,אלה שהיו המתנגדים האיסטריים לעישון , מאד הזכירו לי פאשיסטים .
    הם גם היו ונשארו האנשים המנוכרים והלא חברותיים ביותר .
    המעשנים היו החברמנים והידידותיים ביותר .
    אני לא מאמין בעישון פאסיבי , אנו נושמים אגזוזים ואויר מזוהם הרבה יותר ברחוב , ועוד אף אחד לא יצא כנגד נהגים מסיבה זו .

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שהעישון משפיע לך על המוח

      מוני, 30/12/07 16:48

      היסטרי רושמים עם ''ה''... העישון כנראה נכנס לך לתוך המוח והפך אותך לעילג.... הייתי ממליץ לך להפסיק לעשן ולחזור לבית הספר היסודי לשיעורי לשון בסיסיים.

      הגב לתגובה זו

      • הוא עדיין חושב שרושמים עם 'ה'

        רועי, 30/12/07 17:45

        הסיגריות ניוונו לו את המוח לגמרי ככה שהוא לא כ''כ מבין מה אתה רוצה ממנו

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    איני יכול שלא לצחוק

    רון, 30/12/07 14:03

    כל הזמן מקרקרים באזנינו נאורי ישראל עד כמה צריכים להידמות למערב בכל הקשור להסדרת היחסים בחברה. וכשסוף סוף ישראל מצטרפת לעולם הנאור ומסדירה בחוק את זכותם של רוב האזרחים שלא לקבל עשן סיגריות בפרצוף - פתאום הם רוצים להידמות לסין ולטורקיה דווקא, ושולפים את קריאת הקרב השמאלנית הנושנה: פ-ש-י-ז-ם. כל מי שלא חושב כמונו - הוא פשיסט
    מצד שני, למה שיהיה לי אכפת. אני חי במדינה נאורה בה מי שמתחשק לו לעשן סיגריה לצד כוס הבירה יוצא לחצר האחורית של הפאב, וכל היתר חוזרים הביתה ללא עשן בריאותיהם. ואם זה פשיזם, אני גאה להצדיע למחוקק האוסטרלי במועל-יד.

    הגב לתגובה זו

    • יש דברים שלא צריכים להעתיק מארה''ב

      ג'ון, 30/12/07 17:33

      קראתי את התגובה שלך ואני מסכים שזה יהיה צעד נבון להידמות למדינות המערב בדברים מסויימים (כמו להפריד דת ומדינה או לכל הפחות למנוע כפייה דתית) אבל יש דברים שלא צריכים ללמוד ולהעתיק מהמערביים רק משום שהם מערביים: בארה''ב יש עונש מוות(ואת אחוז הכלואים הגדול בעולם). תרצה שאת החוק הזה נייבא לכאן? באנגליה נחקק חוק שפאבים יסגרו ב23:00 כדי למנוע תאונות דרכים (ומאז מספר תאונות הדרכים עלה). לא כל חוק שעובר במדינות מערביות נכון ומתאים למדינת ישראל וצריך להאמין קצת בעצמנו שגם לבד אנחנו יודעים לעשות את העבודה.
      אני מעשן ואני מכבד את הלא מעשנים וחושב שזו זכותם לבלות במקומות ללא עישון, אבל זו גם זכותי לבלות במקומות שבהם ניתן לעשן. החוק שיצא אינו שוויוני ואינו מידתי . ההצעה שלי היא שכל מקום בילוי יקבע בשביל עצמו אם הוא מתיר או אוסר עישון וכך לכולם תהיה הזכות לבחור היכן לבלות.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הנה נחשפת הגזענות של כל המגיבים שקיללו את ויל סמית!

    פתאום נעלמתם, 30/12/07 14:02

    כשויל סמית אמר שאין פשיסטים רעים אנשים פה קיללו אותו בקללות גזעניות.

    כשהכתב פה כתב ''אין פשיסט שחושב שהוא עושה רע. להפך, בעיני עצמו הוא שליח הטוב עלי אדמות'', אז פתאום כולכם שותקים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    די כבר! די כבר! די לכתבות ברנז'ה בעד עישון!!

    אתם הפשיסטים, 30/12/07 13:59

    מה שקורה בתקשורת זו התקפה חסרת תקדים על מתנגדי הסיגריות. נמאס כבר מהברנז'ה המעושנת זאת.

    איפה האובייקטיביות? למה 99% מהכתבות הן בעד עישון ציבורי?

    רק פשיסט ידרוש את ''זכותו'' לתקוף אנשים אחרים (בית המשפט קבע שעישון ציבורי זו תקיפה). רק פשיסט צבוע גם יקרא לצד השני פשיסט.

    הגב לתגובה זו

    • מדובר במכורים שעושים הכל להגן על התלות הכימית שלהם. (ל''ת)

      C-cyclist, 30/12/07 20:15

      הגב לתגובה זו

    • התקשורת מעשנת לנו בפרצוף (ל''ת)

      פשיסט דמוקרטי, 30/12/07 21:17

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    איסור עישון מוצדק

    א.א., 30/12/07 13:58

    מי שמעשן על ידי פוגע בזכותי הבסיסית לאוויר נקי. הוא חושף אותי למגוון מזהמים מסרטנים ופוגע באיכות חיי. אין ספק שזכותו לעשן, אבל אין לו זכות לפגוע בי. לכן עליו לעשן במקומות מותרים. לקרוא לזה פשיזם זה אבסורד ואינו מתקבל על הדעת בחברה מודרנית. הכותב מייצג גישה של ''הכל מותר לי'' . זו גישה שהורסת את איכות החיים במדינה ישראל, ולא רק בנושא העישון.

    הגב לתגובה זו

    • לאסור סלולרי

      עוד חכם, 30/12/07 14:42

      מי שמדבר על ידי בסלולרי גם מזהם את האויר (קרינה) בצורה מסרטנת וגם עושה לי רעש באוזן ומפריע לאיכות החיים שלי.לא רוצה טלפונים סלולריים לידי ולא רוצה לשמוע על מאורעות חייו של פלוני/ת בזמן שאני יושב במסעדה/בית קפה/פאב/אוטובוס/תחנת אוטובוס/קניון וכיוצ''ב
      יום טוב ושבוע טוב לכולם

      הגב לתגובה זו

      • אין הוכחה שקרינה סלולרית מסרטנת

        חולה אסטמה, 30/12/07 17:48

        לעומת זאת יש הוכחה שעשן סיגריות מסרטן.
        ואל תגיד לי שיש מחקרים שמראים שקרינה סלולרית מסרטנת כי באותם מחקרים הפציצו את העכברים בעוצמה חזקה במיוחד שבישלה אותם.
        מצד שלישי קרינת שמש מאד מסוכנת וכולנו הולכים לים בכיף.

        הגב לתגובה זו

      • אני בעד - זה אפילו יותר דחוף

        No, 30/12/07 17:57

        הרבה יותר מפריע לי שמקשקשים לידי בסלולרי כשאני במקום ציבורי מאשר שמעשנים לידי.

        אגב, באחת ממדינות אירופה יצא חוק נגד התבשמות יתר במקומות ציבוריים - מסתבר שיש אנשים שממש אינם יכולים לשאת את ריחות הבושם העזים העולים מהנשים המטופחות שבאוטובוס/רכבת (כן, במדינות נאורות יש גם נשים מטופחות באוטובוס).

        הגב לתגובה זו

      • אני איתך גבר

        איתי, 30/12/07 22:01

        סלולרי זה סרטן.

        ואם כבר סרטן... אז להעלות את עניין הסלולרי לא מוכיח כלום לטובת העישון.
        אז יאללה. סגור חלונות ותהנה לך בבית.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    שהמחבר יחנק

    אשכול הכופר, 30/12/07 13:40

    אבל שיחנק לבד, אויל!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל מילה נוספת מיותרת (ל''ת)

    עידו, 30/12/07 12:29

    הגב לתגובה זו

    • הנה, הוספת מילה מיותרת הרגע.לא חבל? (ל''ת)

      פשיסט נעלב, 30/12/07 21:18

      הגב לתגובה זו

      • תפסיקו להוסיף תגובות בלי תוכן (ל''ת)

        יוסי מכ''ס, 31/12/07 08:31

        הגב לתגובה זו