• 64.

    אני מוחה על ביזוי תלמיד חכם וכבוד התורה !

    הלינקים 613, 24/06/14 01:23

    יהי רצון שנזכה תמיד לעבוד את ה' יתברך מתוך בריאות שמחה ונחת.

    IP: 95.86.112.240דווח על תגובה זו

  • 63.

    אההה מרן מלכא דרבן

    אותו כתב יקר תהיה בשקט מיאתה בכלל פוצה פה, 24/01/13 23:43

    אתה תתן אתהדין בשמיים על זהחתיכת חצוף קליפת השום אתה אני מציע לך למחוק את הכתבה ואתה תענש בחומרה ותעשה וידוי

    IP: 89.139.48.170דווח על תגובה זו

  • 62.

    מה שברור כלום בטלים ומבוטלים כעפרא דערעא למאור עיננו מרן עובדיה יוסף (ל''ת)

    אברהם, 26/05/11 12:58


    IP: 84.94.38.33דווח על תגובה זו

  • 61.

    מה שברור כלום בטלים ומבוטלים כעפרא דערעא למאור עיננו מרן עובדיה יוסף (ל''ת)

    אברהם, 26/05/11 12:58


    IP: 84.94.38.33דווח על תגובה זו

  • 60.

    למה התקבלו פסקי השו''ע להלכה?

    יואב, ביתר עלית, 11/05/10 14:01

    את הסיבה כותב החיד''א: מפני שהיה רך כקנה ולא ניסה לכפות את דעותיו על אחרים. הענווה שלו היתה גדולה, ולכן זכה שהתקבלו דבריו לדורות.

    מסקנה: מי שמנסה לכפות את דעתו על אחרים, ונוקט בלשון חריפה כלפי גדולי ישראל שלא יישרו איתו קו בהלכה מסויימת, לא יזכה שיתקבלו הלכותיו בישראל (וימים יגידו).

    IP: 94.159.217.66דווח על תגובה זו

    • ימים אמרו שאתה טועה בגדול (ל''ת)

      , 12/11/13 22:57


      IP: 212.76.112.41 דווח על תגובה זו

      • ימים אמרו שאתה טועה (ל''ת)

        חחח, 07/01/15 01:00


        IP: 93.172.37.193 דווח על תגובה זו

  • 59.

    על הרב שלום משאש מעולם הוא לא כתב בזלזול

    דוד, 05/05/10 14:09

    הרב עובדיה יוסף מאוד העריך את הרב שלום משאש זצ''ל. הוא אהב אותו אהבת נפש. אין עמוד כמעט בכל ספרי ''יביע אומר'' הענקיים, שהרב שלום משאש זצ''ל לא מוזכר שם...

    מעולם לא נכתבה מילה אחת של זלזול ברב משאש, ע''י הרב עובדיה! בכל מקום שהוא מוזכר, הוא מוזכר ברגשי כבוד ויקר, וזאת למרות שנחלקו ביניהם בעשרות הלכות...

    זאת מחלוקת לשם שמים!

    IP: 94.159.200.56דווח על תגובה זו

  • 58.

    המרד הגדול ממשיך!

    משה לוי, 01/01/08 17:50

    א. לא יעזור לו, כל העדות מתחילות להרים ראש, אחרי הכניעה הארוכה (חוץ מהרב עמר).
    ב. חוץ מהקטע של הרב מאזוז אין כל חדש בכתבה זו.
    ג. היה ראוי לציין את הרב משאש (''מיהו הרב משאש כנגד כל וכו'?'') שאמר ש''מעולם לא שיניתי ממה שנהגתי במרוקו וכו'.

    IP: 85.250.198.232דווח על תגובה זו

  • 57.

    קול מחאה על פגיעה בגדולי התורה

    דוד, 01/01/08 14:08

    הרינו מוחים בקול גדול על פגיעה בגדולי ישראל.
    אין אנו מסכימים עם המילים הפוגעות, אין אנו נותנים יד לזאת
    אנא ה' מחל לנו.

    IP: 207.232.27.5דווח על תגובה זו

  • 56.

    tgouva chelo hitparsema

    simon, 01/01/08 11:24

    birsoni ladaaye ma hasiba chehategova chechalhti lo hitparssema haim gam baatare yeche efa veefa ??????????????

    IP: 82.242.240.212דווח על תגובה זו

  • 55.

    הרב עובדיה חייב להוציא את ש''ס מן הממשלה מייד!!!

    ירושלים בסכנה, 01/01/08 03:07

    אחרת הוא יהיה שותף לפשעי ממשלת הזדון הנוכחית,

    כפי שהיה שותף כשתמך בהסכם אוסלו הארור!!!

    ש''ס החוצה! הצילו את ישראל!

    IP: 84.228.14.40דווח על תגובה זו

  • 54.

    אבישי אתה תותחחחחחחח (ל''ת)

    משה, 01/01/08 00:19


    IP: 79.181.114.132דווח על תגובה זו

  • 53.

    אני יושב בצד ומחכה!

    יונתן, 31/12/07 23:46

    מתי הרשע הזה אבישי בן מות יקבל את המכה שלו. כל שבועיים החמור הזה פוער פיו. מנין לך האומץ. אינך חושש לחייך, לבריאותך, לילדיך, לנשמתך. אתה משחק עם האש '' כל המבזה ת''ח אין תרופה למכתו''.בשביל כמה גרושים עלובים מכרת נשמתך לשטן. חכה חכה אינך יודע מאיפה זה יפול עליך. תזכור את המילים הללו. על מה שעשית אין אפילו כפרה! אני מרחם עליך!

    IP: 212.143.216.226דווח על תגובה זו

    • ר' יהודה הנשיא אמר ש-99% בבתי העלמין נמצאים בגלל עין הרע

      המלאך, 06/01/08 22:08

      ר' יהודה הנשיא אמר ש-99% בבתי העלמין נמצאים בגלל עין הרע. הרב משאש זצ''ל חידש שהעין הרע היא לא עליהם אלא שלהם, אז תזהר אם מה שאתה מאחל לאחרים. אני לא רואה כל פגיעה בכתבה אלא הבאת עובדות, שאני מקווה מאוד שהן נבדקו ואז האמת היא התורה הקדושה. אין למישהו גדול ככל שיהיה שליטה על התורה או על האמת.

      IP: 89.139.41.153 דווח על תגובה זו

      • שקר (ל''ת)

        , 12/11/13 23:02


        IP: 212.76.112.41 דווח על תגובה זו

  • 52.

    אני אוהב את בורא עולם

    יוני, 31/12/07 23:02

    אני אוהב את בורא עולם שנתן לנו את גדול הדור את אוהב ישראל שר התורה הגאון הרב עובדיה יוסף בורא עולם ישמרהו ויאריך ימיו בטוב ושנותיו בנעימים

    IP: 81.5.24.238דווח על תגובה זו

  • 51.

    כתבה יוצאת דופן ומשובחת (ל''ת)

    קורא קבוע, 31/12/07 08:46


    IP: 79.183.148.153דווח על תגובה זו

    • כתבה מטומטמת (ל''ת)

      , 12/11/13 22:59


      IP: 212.76.112.41 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אין ספק

    טוניסאי מג'רבה, 30/12/07 22:21

    אין ספק שהרב עובדיה יוסף שליט''א אדם גדול בתורה, ואיני מזלזל בו אפילו לרגע אחד.

    יודע מה כתב מעריב?
    יכול להוית שאני מפחד.
    כן.
    אני מפחד לדבר ולצאת כנגד אדם בסדר גודל הרוחני שלו. כי בזמן שאתה ישבת ואכלת שנביץ קוטג' הרב למד ולמד ולמד, ויש לו הרבה זכויות שמה למעלה.

    אני קצת חולק עליו בדיעות הפוליטיות שלו, שהם יותר מדיי מתקרבות למרכז במקום להשאר ימינה.
    עוד דבר אחד - אם ש''ס הייתה מציגה את עצמה לא רק כמפלגה חרדית, אלא מפלגה ימנית, היא הייתה מכפילה את המנדטים שלה - שכאמור ידוע שהציבור המזרחי ברובו במדינת ישראל ימני.

    IP: 89.1.197.88דווח על תגובה זו

    • ומצד אחר....

      שלמה בן לולו, 31/12/07 01:12

      גם אני לא מזלזל בגדלותו התורנית של הרב עובדיה.
      אני כן בז לגישתו המזלזלת, לכל מי שאינו רוקד סביב ''מדורת השבט''.

      אני בז גם לכל מלחכי הפינכה שלעולם ישלפו את התירוץ ש''דברי הרב הוצאו מהקשרם...''.

      ועוד צד אחד. לו היו עוזבים כל הנכדים של הסבתות המרוקאיות וחוזרים למקורותיהם השורשיים, ולמורשת חכמי מרוקו, ש''ס היתה מתגמדת למימדים הטבעיים של בני בבל...

      IP: 85.65.201.13 דווח על תגובה זו

  • 49.

    בסוף התימנים יכריעו את הרב עובדיה, וכולם יפסקו ע''פ הרמב''ם

    מבין, 30/12/07 17:28

    התימנים ידועים בדבקותם ברמב''ם יותר מדבקות הרב עובדיה בשו''ע. התימנים עדה קדושה ,אני חולה עליהם! אני מכיר כמה רבנים תימנים צנועים שיכולים לקרקס את הרב עובדיה בגמרא מרוב חריפותם ופילפולם הרב.

    IP: 80.178.23.109דווח על תגובה זו

    • איזה רב תימני יש לכם שיכול להרהר על הרב עובדיה? (ל''ת)

      חצופים, 30/12/07 21:04


      IP: 79.180.51.128 דווח על תגובה זו

      • לא חסר גאונים, כמו הגאון הרב קאפח זצ''ל או הגאון הרב רצאבי שליט''א,

        התימנים פילפלים, 31/12/07 01:02

        זה ידוע לכל. התימנים עדה קדושה, עדה קטנה אבל מלאה רבנים גאונים וצנועים מאוד. כמו ר' שלום שבזי והרש''ש הקדוש ומהרי''ץ ועוד, זכותם תגן עלינו אמן!!!!

        IP: 87.69.101.116 דווח על תגובה זו

  • 48.

    אבישי יש לך עוד נושאים לכתוב עליהם חוץ מש''ס?

    בטיטו, 30/12/07 14:10

    פשוט אם אין לך הייתי ממליץ לך לחפש משרה ביום ליום של השסניקים

    IP: 89.138.154.194דווח על תגובה זו

    • הוא כתב לענייני ש''ס... (ל''ת)

      כאילו?, 30/12/07 14:58


      IP: 79.180.51.128 דווח על תגובה זו

      • הוא קצין בכיר במילואים? שיעזוב אותנו (ל''ת)

        יכתוב על צבא, 30/12/07 15:40


        IP: 79.180.51.128 דווח על תגובה זו

  • 47.

    אף פעם לא תמכתי בש''ס עכשיו במקום ש''ס שימו גיידמאק זרקו אותם לכלבים (ל''ת)

    מסכן בני אלבז, 30/12/07 13:46


    IP: 89.138.197.247דווח על תגובה זו

  • 46.

    אני כורדיה גאה ואוהבת את הרב עובדיה אבל בינינו אין כמו הרבנים של (ל''ת)

    ישע הכי אהובים, 30/12/07 13:44


    IP: 89.138.197.247דווח על תגובה זו

  • 45.

    הכתב המהולל השיג את מטרתו שנאת אחים

    דור, 30/12/07 12:36

    לא קראתי את כל התגובות אך רק לראות את הכותרות השיג הכתב את מטרתו והיא שנאת אחים ורבנים.
    אני פונה לכל הכתבים ששומרים תורה ומצוות איך אתם מעיזים לכתוב על רב זה או אחר. יעמוד רב בשיעור קומה וחוכמה של רב זה או אחר ויתמודד מולו. מי אנו אזובי הקיר שמעזים לפגוע ברבנים. אחי ורעיי שומרי תורה וגם לא, באו לא ניתן לכתב לבצע את זממו בתגובות שלנו.

    IP: 212.25.77.118דווח על תגובה זו

  • 44.

    אם יהיה הרב עובדיה בכף מאזניים אחת,וכל רבני ישראל בכף שניה יכריע את

    ישורון, 30/12/07 12:23

    את כולם.
    כולל כל הגאונים ב500 מאות שנה אחרונות.
    כולל כל גאוני אשכנז.
    כי ממרן הבית יוסף לא קם גאון כמו הרב עובדיה יוסף.

    IP: 79.180.253.244דווח על תגובה זו

    • פחחחח

      יהודי, 30/12/07 13:40

      מעבר לזה באמת אין זה מכבוד התורה להתייחס לרבנים כאילו היו שחקני כדורגל, והתלמידים ''אוהדי קבוצה''.
      רק בשל כך לא אאריך בנושא, רק אומר שכתבת דברים מגוחכים שאין להם יד ורגל במציאות, וחכמי אמת יודעים.

      IP: 80.179.193.237 דווח על תגובה זו

    • ישורון הוא יש''ו

      יורה, 31/12/07 18:24

      נמאס משפת הביבים שלך

      IP: 85.250.125.114 דווח על תגובה זו

    • והלא הבן איש חי יותר גדול?!

      שלו, 02/01/08 23:38

      ומה עם מרן הבן איש חי?!

      IP: 89.1.56.146 דווח על תגובה זו

  • 43.

    יש טעות של ש שנדחפת לאורך כל הכתבה ולא מאפשרת לקרוא. (ל''ת)

    סתם חבל, 30/12/07 11:39


    IP: 79.180.51.128דווח על תגובה זו

  • 42.

    אבישי. איך אתה לא פוחד? (ל''ת)

    צ' (מהצ'), 30/12/07 09:44


    IP: 79.180.51.128דווח על תגובה זו

    • נואפים מאבדים את הפחד (ל''ת)

      היצ'קוק, 30/12/07 10:59


      IP: 79.180.254.65 דווח על תגובה זו

  • 41.

    hosannna!!!

    foxy, 30/12/07 09:28

    איזה חג שהיום מלקקיםלו את התחת בצורה בולטת מדי?

    IP: 212.179.16.253דווח על תגובה זו

  • 40.

    מעריב מנסה לזרוע פירוד ביננו

    מתנחל כתום, 30/12/07 09:24

    זה התפקיד של התקשורת בישראל
    לא ניתן להם
    אנחנו כולנו יהודים ושהישראלים ישתו את הים של עזה כך אמר האלוקים שלהם
    לא נשכח ולא נסלח מה שהמנהיגים שלהם עשו לעדות המזרח
    בקום המדינה הארורה הזו

    IP: 213.151.57.154דווח על תגובה זו

  • 39.

    ש''ס והרב לוקחים קולות מהמרוקאים ומנציחים הבורות שלהם,מתלבשים כנוצרי (ל''ת)

    פולין מהמאה 19, 30/12/07 08:25


    IP: 79.181.15.68דווח על תגובה זו

  • 38.

    כתבה גדולה על רב ענק

    תודה רבה, 30/12/07 08:07

    ברצינות

    IP: 79.180.51.128דווח על תגובה זו

  • 37.

    יש לי הערכה רבה ליכולתו ההלכתית..אבל לא להשתלחותו.

    עמך, 30/12/07 07:59

    הוא ידען ללא ספק וגם פורץ דרך בצורה לא רגילה אפילו יותר מעמיתיו האשכנזים (כמו הרב שך וזה הבא אחריו הרב אלישיב). אלא שהוא חוטא, לצערי, בחטא היוהרה.
    נכון, שאין להתלות באילן ''מסורת אבות'' (או מנהג אבות) כי היינו בגלות ארוכה ומרחקים גדולים, זה מזה, ואיש עשה כראות עיניו. אבל היום יש לנו כללים קבועים והספר מצוי בכל מדף ובכל בית.
    בדרכו: מה זה להשתלח בכולם, במרוקאים, בכורדים, בתימנים. אפשר, כמורה גדול ויחיד בדורו, להגיד
    כי טעות בידם וכי יש לעשות לפי כללי השולחן ערוך וכללים שנקבעו לכולם. מבלי להעליב גלות זאת או אחרת. כי חשבנו שאפשר ללכת באורו, אבל איש לא יחליף בעיני את רבי עקיבא הגדול, ובודאי לא את הרמב''ם זצק''ל.

    IP: 217.132.210.18דווח על תגובה זו

  • 36.

    לסבתא שלי יש מכללה....

    עוז בר שלום, 30/12/07 05:58

    ולאבא שלה .. שלא תעיזו לדבר עליו ,מובן? אחרת אני ומאיר קציר נבוא אליכם לביקור!

    IP: 84.94.199.67דווח על תגובה זו

    • מה קרה ? השידוך שעשיתי מרגיז אותך? (ל''ת)

      משה נימני, 30/12/07 23:19


      IP: 80.178.42.24 דווח על תגובה זו

  • 35.

    זו כתבה מפרגנת או מבקרת? (ל''ת)

    לא הבנתי..., 30/12/07 03:36


    IP: 79.180.51.128דווח על תגובה זו

  • 34.

    ראיתי את מכוניתו של כבוד הרב הגדול העצום והנורא, ואני שואל...

    עובר אורח, 30/12/07 00:53

    עובדיה...מוכר אותה ??
    (לא...כי אני משכיב לכבודו טבין ויורואין, ואם יחפץ טבין וירוקין.)

    IP: 71.234.195.2דווח על תגובה זו

  • 33.

    על נחש הנושך את זנבו והאות שין

    גילגמש, 30/12/07 00:41

    אחד הדברים הבולטים בכתבה היא האות שין החותכת מילים ומשבשת משמעויות (מי עשה הגהה ?), עד כני כל שקשה למצוא את שרש המילה. אותה שין ארמית מהמילה משה (מהמילה המצרית מסס), אותה תרבות בבלית שהגיע לארץ לפני 2500 שנה עם התורה שבע''פ.

    משום מה גילה הרב שמנהגים זרים הם מנהגים זרים. לא רק לתרבות, אלא גם לדת. ולכן מנהגים זרים יש לגרש. אמנם הוא אינו אשכנזי ולכן לו מותר אבל עם כל הכבוד למאתיים רבנים מאשרים, 70 זקנים כותבי תנ''ך ועזרא ונחמיה אחד יש תורה אחת בלבד.

    הגיע הזמן להבדיל בין מנהג לטקס דתי ולהשיל את כל עבודת האלילים שהשתרשה ב 2500 השנים האחרונות. שורשים אמרנו ?

    IP: 84.108.199.72דווח על תגובה זו

  • 32.

    אבישי שבוע טוב לך! שאלה לי אליך. חוץ מכתבות על הרב. אין לך שום דבר?

    מני, 30/12/07 00:20

    אני משתדל לקרא את כתבותיך. אין לי ספק שדבריך אמת. אך צריך לאומרם בזמן ובמקום הנכון. לא יתכן שבכל פעם שהרב יאמר דבר מסוים אפילו כבדיחה. אז אתה מביא זאת למטקבקים החלמאים שבקושי מבינים את מה שאני אומר אז כל שכן את דבריך הנכבדים. ואז מה שקורה הם החלמאים מפרשים את דבריך הפוך ממה שאולי גם אתה לא רוצה שישמע. ולמסקנה שלי! בכל פעם שאתה מביא את דיברי הרב הקדוש אז לפחות תפרשן אותו כמו שעיתונאי אוביקטיבי צריך לעשות! לדוגמה: אם אומר לך תביא לי סיגריה! אז אפשר לפרש זאת כבקשה ואפשר גם כציווי. המבין יבין.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 31.

    אבישי שבוע טוב לך! שאלה לי אליך. חוץ מכתבות על הרב. אין לך שום דבר?

    מני, 30/12/07 00:14

    אני משתדל לקרא את כתבותיך. אין לי ספק שדבריך אמת. אך צריך לאומרם בזמן ובמקום הנכון. לא יתכן שבכל פעם שהרב יאמר דבר מסוים אפילו כבדיחה. אז אתה מביא זאת למטקבקים החלמאים שבקושי מבינים את מה שאני אומר אז כל שכן את דבריך הנכבדים. ואז מה שקורה הם החלמאים מפרשים את דבריך הפוך ממה שאולי גם אתה לא רוצה שישמע. ולמסקנה שלי! בכל פעם שאתה מביא את דיברי הרב הקדוש אז לפחות תפרשן אותו כמו שעיתונאי אוביקטיבי צריך לעשות! לדוגמה: אם אומר לך תביא לי סיגריה! אז אפשר לפרש זאת כבקשה ואפשר גם כציווי. המבין יבין.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 30.

    לאבישי היקר...

    אחד שאיכפת לו, 30/12/07 00:09

    תיזהר לך בלשונך שלא תיכווה ותהיה לבסוף כבד פה וכבד לשון {פרשת השבוע} ואפילו יותר והנה לך סיפור קטן פעם עבר כבש ביער וראה פיל שוכב לו ובוכה שהוא לא מצליך לקום ביקש הפיל מהכבש עזרה שמח הכבש רץ והביא מקל ארוך ואבן הייתה מונחת ליד הפיל הניח המקל מתחת לפיל ונעזר עם הבן בתור קונטרה הופ והפיל נעמד חיבק אותו הפיל ואמר תודה אבל עכשיו אני אוכל אותך במקרה עבר שועל חכם ולא מבין על מה המהומה וביקש מהפיל שיספר את הסיפור מהתחלה נשכב הפיל על הריצפה והתחיל לספר אמר השועל לכבש רוץ מהר ובפעם הבאה אל תנסה להזיז פילים אבישי מחלוקות בין רבנים תמיד היו וטוב שיש קינאת סופרים תרבה חוכמה ואתה אל תיתנדב להעיר פילים משנתם

    IP: 79.177.183.40דווח על תגובה זו

    • פיל הוא חיה צימחונית שאינה אוכלת

      עומר, 30/12/07 01:00

      כבשים

      IP: 89.1.82.238 דווח על תגובה זו

      • הספור הוא על נחש שנלכד בשריפה וניצל ע''י אדם

        ישורון, 30/12/07 12:09

        ולאחר הצלתו בקש הנחש להקיש את האדם שהצילו.
        ומכאן המשך עם השועל הפיקח שגרם להשלכתו של הנחש חזרה לאש.

        IP: 79.180.253.244 דווח על תגובה זו

        • אכן! אתם מלאים בסיפורים שמעולם לא היו (ל''ת)

          ולא נבראו, 31/12/07 12:23


          IP: 76.66.5.73 דווח על תגובה זו

    • הסיפור ידוע על האריה שנכנס קוץ בגרונו ואז הוא בקש מהחסידה שתוציא.

      מני, 30/12/07 13:18

      את הקוץ. ואחר כך בקש האריה לאכול את החסידה.

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 29.

    הרב עובדיה רוצה להחזיר עטרה ליושנה

    יחווה דעת, 29/12/07 23:45

    שמחתי לקרוא את הכתבה והמסקנה הכי משמחת היא שיש אקטיביות ביהדות הספרדית מזרחית. כל עוד המחלוקת היא לשם שמים לא צריך לדאוג שהרי נאמר ''קנאת סופרים תרבה חכמה''.

    IP: 89.139.70.121דווח על תגובה זו

    • זה מה שהוא רוצה אבל מחזיר את הבורות ליושנה (ל''ת)

      זה מה שהוא עושה, 31/12/07 12:25


      IP: 76.66.5.73 דווח על תגובה זו

  • 28.

    חזק וברוך - כתבה אמיתית - אמת ויציב תתחזקו בענווה כל הת''ח של ימנו

    אליה סלאם, 29/12/07 23:44

    כיום צריכים להתחזק בלשונם רבנים רבים
    אני אישית נטשתי שיעורים קבועים של רבנים בשל קיטרוגים שונים

    אני שאני לא מקבל קיטרוג בשיעור תורה בכלל ולא משנה אם זה תוכחת מוסר כל זמן שהיא באה בלשון שלילית
    ולא משנה אם זה על עדה כזואת או אחרת או על אדם שפל שבשפלים
    מי שמבין בהלכות ומעשה
    צריך להבין זואת
    בפרט אם הוא ''פוסק''
    מנהג שלא קיים אצלנו התימנים
    אבל ממילא
    כדאי להתחזק, ראוי להשתדל זה אוצר מילים שהרבנים צריכים ללמוד
    ולשנן ולהוציא לפעול אם כוונתם אמת
    וכל המקטרג בשיעורי תורה
    מוחרם ומנודה מהשמים
    הלכות לשון הרע כולם חייבים להתחזק היום
    ומי שמקטרג על עדה שלמה
    צריך לבקש מכל העדה סליחה
    ומאיפה ואיך יצליח להביא את כל העדה וחכמיה (גם אלה שנפטרו והושמצו) כדי לבקש את סליחתם זו היא טירחה רבה והתיקון קשה במאוד
    מהקלקול

    IP: 217.132.202.203דווח על תגובה זו

    • תגיד ?? אכלת הרבה חילבה בשבת ? הא? (ל''ת)

      צ.חקק, 30/12/07 00:35


      IP: 80.178.134.48 דווח על תגובה זו

      • הוא אכל חילבה עם הרבה זחוק ונשרף לו בשירתים (ל''ת)

        ישורון, 30/12/07 12:11


        IP: 79.180.253.244 דווח על תגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      תימניה שנעלבה, 30/12/07 07:13


      IP: 89.138.114.121 דווח על תגובה זו

      • ימנית! שטו ג'חרק, בליפה (ל''ת)

        תמני שחור, 30/12/07 12:13


        IP: 79.180.253.244 דווח על תגובה זו

    • ג'ני ישלאק יא-סלאם,ג'ני מלאד'ק (ל''ת)

      ג'ני, 30/12/07 12:12


      IP: 79.180.253.244 דווח על תגובה זו

    • אחחח איזו תגובה, אין על הסטייל של בני תימן, תבורכו. (ל''ת)

      אשכנזי רוקד,,, 30/12/07 16:14


      IP: 71.234.195.2 דווח על תגובה זו

  • 27.

    די כבר!!! כמה אפשר ללעוס את החומר הזה (ל''ת)

    אודי שטינברג, 29/12/07 23:34


    IP: 80.178.134.48דווח על תגובה זו

  • 26.

    כתב, רשע מרושע, וגם נותני הבמה

    אליהו, 29/12/07 22:51

    כתב רשע ומרושע וגם מעריב נותני הבמה,
    הגאולה קריבה, כדאי שתחזרו בתשובה תכו על חטא ואולי יתכפר לכם.

    IP: 79.182.231.77דווח על תגובה זו

  • 25.

    כתב, רשע מרושע, וגם נותני הבמה

    אליהו, 29/12/07 22:51

    כתב רשע ומרושע וגם מעריב נותני הבמה,
    הגאולה קריבה, כדאי שתחזרו בתשובה תכו על חטא ואולי יתכפר לכם.

    IP: 79.182.231.77דווח על תגובה זו

  • 24.

    הרב הזה בני משפחתו וצמרת ש''ס חיים היטב מכספי הציבור בזכות שליטה

    בחסידים מצביעים, 29/12/07 22:50

    ביום בחירות

    IP: 79.181.15.68דווח על תגובה זו

  • 23.

    אוי ואבוי כולכם תקוללו מפיהו הקדוש

    תצא בחוץ, 29/12/07 22:49

    של המרן.
    תבקשו סליחה יפה, נו תבקשו.

    IP: 89.138.114.121דווח על תגובה זו

  • 22.

    פסק הלכה

    עמנואל, 29/12/07 22:49

    פסק הלכה של עובדיה אסור לחטט באף בשבת ואים מגרד בישבן מביאים גוי של שבת

    IP: 89.139.231.90דווח על תגובה זו

  • 21.

    יאללה. נפתח מרד המרוקאים (ל''ת)

    חלאס, 29/12/07 22:26


    IP: 79.180.51.128דווח על תגובה זו

  • 20.

    התגובות כאן מוכיחות שהוא צודק!!!!! (ל''ת)

    גיל, 29/12/07 22:25


    IP: 80.178.85.173דווח על תגובה זו

  • 19.

    שינסה על המרוקאים, שלא יתעסק איתנו (ל''ת)

    תימני, 29/12/07 22:23


    IP: 79.180.51.128דווח על תגובה זו

    • תימני ג'יפה! שטו ג'חרק בליפה (ל''ת)

      מרחום, 30/12/07 12:16


      IP: 79.180.253.244 דווח על תגובה זו

  • 18.

    כתבה הכי טובה שקראתי בחיים (ל''ת)

    אני בהלם, 29/12/07 22:21


    IP: 79.180.51.128דווח על תגובה זו

    • אפילו יותר אמיצה מאשר טובה (ל''ת)

      עיתונאי אמיץ, 29/12/07 22:32


      IP: 79.180.51.128 דווח על תגובה זו

      • שתהיה כפרה על התימנים, אמן! (ל''ת)

        התימנים, 31/12/07 01:04


        IP: 87.69.101.116 דווח על תגובה זו

  • 17.

    זה רב זה? יותר ניראה לי כאיש חשוך שחיי ב בבל

    איש קטן, 29/12/07 22:19

    פוליטקאי קטן ועתיק אתה אדון עובדיה
    ולא איכפת לי איך יגיבו פה עכשיו כל עובדי האלילים

    IP: 80.132.91.154דווח על תגובה זו

  • 16.

    ''הרב'' עמאר הרבה הרבה יותר מאפיונר

    שלמה, 29/12/07 22:12

    שלמה משה עמאר הנושא כיום בתואר הראשון לציון הרב הראשי לישראל, מאפיל בהרבה על הרב עובדיה במאפיה שהוא מפעיל. עמאר מעיף כלאחר יד כלמי שמתנד לפסיקותיו. ואוירה של פחד וימה שוררת היום במסדרונות הרבנות הראשית לישראל. רבנים מוחתמים על התחייבויות לנהוג על פי הראותיו של שלמנ עמאר ומי שלא נוהג כמוהו מאוים בשלילת כושר ובאי חידוש הסמכה בכל תחומי הרבנות. מר עמאר הרואי לכינוי היותא מתאים לו ''אבו עמאר'' פשוט מתעמר באנשים מסלק משגיחי כשרות ותיקים על מנת להכניס את מקורביו, קונה לעצמו כפי שפורסם בתקשורת בית במליון דולר, מרבה לנסוע ברחבי העולם (ראוי לתחקיר מקיף, נא להרים את הכפפה), נפגש עם עשירים המשאירים בגלימתו (שמכסה על שחיתויותיו) ממון רב, חושב את עצמו ליורשו של הרב עובדיה . רבותי, כ כה זה עובד היום אבל ההבדל בין עובדיה לעמאר שעמאר חלקלק כצלופח, ערמומי וארסי כנחש והכל תחת אצטלא של רב חשוב, עוד יבוא יום... אני מאמין באמונה ש ל י מ ה שסוף גנב לתליה ושאזכה במו עיני לראות את חשיפת פרצופו האמיתי, כי מה שכואב בכל הסיפור הזה, זה איך רבנים שחושבים את עצמם למכובדים(כמו עובכיה ועמאר) מרשים לעצמם-מעיזים-חושבים-מפיצים שקרים ועלילות, דברי נאצה ועלבון ברבנים חשובים לא פחות מהם (כדוגמת הרב אבא שאול, מזוז,תופיק ועוד) ואין פוצה פה ומצפצף. נגיד שהרב עובדיה כבר זקן ומתחיל להיות סנילי, אבל יש לנו ממשיכי דרך כאבו עמאר וחבורת המושחתים שמטעמו - הגיע הזמן להוקיע התנהגות פסולה זו, איך נאמר אלו ואלו דברי אלוהים חיים. מה הם לא מפנימים את מה שהם קוראים ? אולי, באמת יכול להיות. תחשבו על זה.

    IP: 89.138.217.80דווח על תגובה זו

    • כמה שאתה צודק אין לך מושג

      ישראל בן ארויה, 29/12/07 22:58

      אני מכיר אישית את כבוד הרב עמאר והוא כזה טיפוס עוד מהתקופה שהיה אצלינו רב במושב. הוא מראה לך פנים טובות, מקלף לך בננה שאתה בא להתארח בביתו, שם לך בוטנים בצוך תמר ונותן לך בפה, מדבר איתך כאילו אתה הכי מכובד 'כבודו יברך', אתה יוצא מבהית/משרד שלו ואומר לעצמך ולחבריך איך הרב הזה אציל, איך הוא מכבד אותי וכו' והנה פתאום אתה מרגיש סכין בגב, לא בלבד שהוא לא חושב עליך, לא זו בלבד שהוא בכלל לא מכבד אותך, לא זו בלבד שהוא מרמה אותך, הוא בכלל נגדך, הוא דופק אותך אשכרה במתכוין, אבל עד שגילית את זה כבר מאוד מאוחר, לכן בכלל אני לא מתפלא על שזה מבה שקורה ברבנות היום כי זה הוא.

      IP: 89.138.217.80 דווח על תגובה זו

      • בזה אני מסכים אתך

        מאיר, 29/12/07 23:57

        הבן אדם אשכרה צבוע אבל למה להשמיץ

        IP: 89.138.217.80 דווח על תגובה זו

        • :-))))))) (ל''ת)

          כנראה בלי כוונה, 30/12/07 00:57


          IP: 71.234.195.2 דווח על תגובה זו

    • הייי תירגעעעעעעעעעע!!!!!!

      מאיר, 29/12/07 23:10

      לא שאני כול כך מחבב אותו(את הרב עמאר)
      והביזיון הזה של הנסיעות ידוע
      אבל מיכאן ועד ההשמצות הילדותיות הדרך רחוקה

      IP: 80.178.134.48 דווח על תגובה זו

    • גם כשהוא היה רב ראשי לתל אביב לא היה מושחת ממנו

      ציפי, 29/12/07 23:23

      מה שהוא עשה לבעלי לא נשכל לו לעולמי עולמים. לא שהוא לא ראוי לתואר רב, הוא לא בן אדם בכלל

      IP: 89.138.217.80 דווח על תגובה זו

    • בקיצור עמאר חתיכת נבילה (ל''ת)

      דודיק, 30/12/07 00:49


      IP: 89.138.217.80 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אני לא מוכן לסלוח למרנן כי הוא תומך בממשלת הזדון והקלון של אולמרט (ל''ת)

    איפז התימני, 29/12/07 22:07


    IP: 99.226.233.41דווח על תגובה זו

  • 14.

    אבישי,הרב לא חסר חטאים,אבל אתה חוטא ומחטיא את הרבים,בתנ''ך היית נסקל (ל''ת)

    בצלאל, 29/12/07 22:05


    IP: 99.226.233.41דווח על תגובה זו

  • 13.

    מדוע הוא מקטרג?!

    המשיח, 29/12/07 21:57

    בס''ד

    האם כבוד הרב לא שמע על:'הוי דן כל אדם לכף זכות'?! הרי נאמר שיש ללמד על כל אחד ואחת מישראל זכות.
    מדוע כבוד הרב(רב ומתקוטט) אינו נוצר לשונו מרע? בברכת המזון נאמר שיש 'למצוא חן ושכל בעיני אלוהים ואדם'. נאמר עוד:'חכמים הזהרו בדבריכם'. בדברים כשל הרב עובדיה יוסף אנו שבים לגלות. ה' ירחם ויעשה שלום בינינו עם ישראל-אמן!

    שבוע טוב.

    IP: 84.229.176.43דווח על תגובה זו

  • 12.

    אולי תחליף נושא? אבישי

    מאיר קציר, 29/12/07 21:49

    עוד הרב עובדיה והרב אליהו?
    ואיף שככת את יהודא אזרד?

    IP: 80.178.134.48דווח על תגובה זו

  • 11.

    אבישי תבורך

    seido, 29/12/07 21:45

    אני מקפיד לקוא את הטור שלך במעריב ונהנה כל פעם מחדש. לרב עובדיה תפיסות משלו אבל לא חייבים לקבל הכל. מה הוא משה רבינו?
    בכל מקרה נראה שאופוזציונים הגדולים ביותר הם המרוקאים.(מי זוכר את הרבנים עזרן ופרץ?) אולי בכל זאת יש משהוא בספר של סוציולוג בשם כהן(ממוצא מרוקאי) ''המרוקאים הנגטיב של האשכנזים''

    IP: 89.138.241.53דווח על תגובה זו

    • ...ויש כאלה שפשוט ''לא משחקים'' את המשחק העדתי המכוער...כמשחקיו. (ל''ת)

      בן עדת ישראל, 30/12/07 16:18


      IP: 71.234.195.2 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אבישי ממחזר חומרים ישנים

    ע.מ., 29/12/07 21:42

    בתוספת סילופים רבים (כהרגלו)

    IP: 213.151.32.58דווח על תגובה זו

    • הכל חשיפות שלו (ל''ת)

      מעריץ, 29/12/07 22:30


      IP: 79.180.51.128 דווח על תגובה זו

  • 9.

    רבנו עובדיה!!

    אלעד, 29/12/07 21:35

    אבישי גם עד 100 שנים של מחקרים לא תבין ולא תגיע לקצה גדולתו של מו''ר !!!!!

    IP: 213.151.32.57דווח על תגובה זו

    • איזה גדולה בדיוק?הוא פוליטקאי ותו לא (ל''ת)

      כולה גיזען, 29/12/07 22:21


      IP: 80.132.91.154 דווח על תגובה זו

  • 8.

    לשם שינוי

    אריה, 29/12/07 21:33

    לשם שינוי הצליח הכותב להוריד את הרמה הארסית הרגילה שלו, כשהוא כותב בדרך כלל על הרב עובדיה.
    ולעצם הענין בקשר לויכוח של הרב עם החולקים עליו ועל שיטתו ההלכתית .אם הרב החולק מבסס את טיעוניו ההלכתיים ומגמתו להגיע לחקר האמת ולא להתנגד בדווקא. אז אין כמו הרב עובדיה שיברך אותו בצד ההתנגדות ההלכתית לפסק שלו.
    ראה את התיחסות של הרב עובדיה לרב שלום משאש זצל שכתב המון פסקים נגד הרכ עובדיה ואת דברי הרב עובדיה בכתב ובעל פה על הרב משאש זצל. ועוד ראה את תגובת הרב עובדיה על כתבי האברך הצעיר הרב משה לוי זצל שביקש אותו להביע את דעתו אפילו אם הוא חולק על הרב עובדיה ועודד אותו לכך. וכל זה בגלל שרואים אצל הרב משה לוי זצל את השאיפה להגיע לחקר האמת.

    IP: 81.5.29.210דווח על תגובה זו

    • אריה תביא דוגמא

      מ.ר, 29/12/07 22:34

      אריה תביא דוגמא לארסיות שלו על הרב עובדיה. היה לי ויכוח ואני מנסה לאסוף...

      IP: 79.180.51.128 דווח על תגובה זו

  • 7.

    האיש הזה עם השמלה והמשקפים של האו.. מאובחן כחולה רוח במצב מתקדם (ל''ת)

    שטייבל, 29/12/07 21:27


    IP: 77.124.3.61דווח על תגובה זו

  • 6.

    אבישי עיוני, אתה ממחזר חומרים עד זרא !

    סבתא ממרוקו, 29/12/07 21:22

    מה קורה, מותק?
    אין לך שום דבר חדש לכתוב השבוע שעשית לנו סיכום של כל החומר הממוחזר והלעוס לעייפה שפירסמת עד היום ?
    אולי אתה סובל מעייפות החומר וכדאי לך לצאת לחופשה ארוכה ולמצוא פרנסה חדשה ופחות משעממת ?
    לא חבל שסא''ל בצנחנים מתבזבז על ציד קטנוני ואובססיבי של פריטי רכילות והגברה מוגזמת של כל פליטת פה מכוערת של איזה זקן גבה לב וגס רוח שהפך עצמו מושא לעבודה זרה להמונים הנבערים ?

    GET A LIFE
    ויפה שעה אחת קודם !

    IP: 217.132.89.181דווח על תגובה זו

  • 5.

    כתבה יזומה מלאת שקרים מרושעים בשליחות הליטאים

    ישורון, 29/12/07 20:58

    הוא מדביק לעצמו תואר המומחה לעינייני ש''ס.
    הוא לא רק לא מומחה, אלא חסר כל הבנה באישיותו של הרב עובדיה.
    הוא קבל לפרסם את ספרו של הרב ש''ך ''ההשקפה'' ומאז כנראה הפך להיות אוייבה ואוייבו של הרב עובדיה.
    ועוד יותר יש לי חשש שבקש לכתוב על ש''ס ומאחר שלא קבל את האישור,הוא נפגע וכמרוקאי שכבודו חשוב לו מאוד,כמו ראש עיריית שדרות,נוקם ברב עובדיה ובש''ס דרך רכיליות של ליטאים כדי להשמיץ ולהכפיש ולהרויח נקודות מהאשכנזים הליטאים.
    אך דבר אחד הוא שכח שה' הוא עם הרב עובדיה,והרב עובדיה הוא בבת עינו של הקדוש ברוך הוא,וכל הפוגע בו,כאילו פוגע בבת עינו של הקדוש ברוך ,ומכתו של אבישי בן חיים קרובה, ומכתו של ה' יכולה להיות מאוד איומה וקשה.

    IP: 79.178.237.78דווח על תגובה זו

    • ידוע שבן חיים הוא תלמידו של הרב שך ולכן... (ל''ת)

      המבין יבן, 29/12/07 22:12


      IP: 79.180.51.128 דווח על תגובה זו

  • 4.

    אין חדש תחת השמש, החרדים מתמיד חרדים לכיס ולשלטון

    ואת הכל יעשו, 29/12/07 20:11

    בקיצור מאפיה של שקרנים ורמאים!

    IP: 76.66.6.175דווח על תגובה זו

  • 3.

    מצדיע. כתבה חשובה. (ל''ת)

    גר, 29/12/07 19:58


    IP: 79.180.51.128דווח על תגובה זו

  • 2.

    אבישי, תודה פשוט שאתה אנטישמי!!!

    יאיר, 29/12/07 19:41

    לא צריך ללכת אחרי פסקי הרב אבל אתה מסית בכונה. אתה גרוע מאנטישמי.כל המדבר לשון הרע כאלו שופך דמים

    IP: 79.179.106.149דווח על תגובה זו

    • הפוסל הפסול (ל''ת)

      במומו פסל, 29/12/07 20:51


      IP: 76.66.6.175 דווח על תגובה זו

    • ממש אין צורך ללכת אחרי פסקי הרב עובדיה...

      שלמה בן לולו, 30/12/07 08:26

      לי יש רבנים שלי!
      ראש וראשון הוא הרב שלום משאש זצוק''ל. שעל שולחנו הונחו סוגיות סבוכות שהרב עובדיה לא הצליח להתמודד עימן.
      ובאשר ללשון הרע - נראה כי לשונו של הרב עובדיה היא הלשון הרעה ביותר בעולם הרבני...
      הוא הוא, ששופך את דמם של קהילת מרוקו.
      עובדיה - טול קורה...

      IP: 85.65.201.13 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אבישי, אתה אנטישמי. לא תצליח להסתיר (ל''ת)

    יאיר, 29/12/07 19:26


    IP: 79.179.106.149דווח על תגובה זו

    • אמרו לי

      אודי, 29/12/07 21:33

      אמרו לי שהיית ב7012 פל ג' נכון?

      IP: 213.151.62.54 דווח על תגובה זו

      • הוא היה מ''פ ב7012 (ל''ת)

        אלכסנדרוני, 29/12/07 22:19


        IP: 79.180.51.128 דווח על תגובה זו