• 45.

    הציבור היהודי בעצמו. לא מגלה היתענינות מרובה בהרבה .

    פקק תנועה, 03/02/08 09:04

    מהציבור הערבי .לגבי התגייסות למישמר האזרחי בקרית ביאליק .שם יש מחסור חמור בימתנדבים .רבים .

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רק דיבורים?! כנסו--- ndi.org.il

    יוסי, 27/12/07 10:21

    לכל הטוען כי רק מדבר - מציא לכנס לאתר המפלגה ולראות את עשיה הפרלמנטארית של הביעה ומפלגה! תתחילו להתעניין לא רק בתקשורת!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ברגע שערביי ישראל יהיו נאמנים למדינה, תדעו! - מתה מדינת היהודים! (ל''ת)

    מפוקח, 27/12/07 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ועכשיו יגידו שהם לא מייצגים את הכלל ....

    זורר, 26/12/07 23:18

    בלה , בלה , בלה , בלה .....

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ליברמן-ימין פרגמטי,מעריכים אותך (ל''ת)

    יעלה, 26/12/07 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לבני וליברמן צודקים

    אסף שיאון, 26/12/07 22:18

    השרים לבני וליברמן צודקים בתפיסתם את הערבים הפלשתינאים-המוסלמים-המחבלים החיים בתחום ישראל ומנצלים זכויות האזרח לפגוע ביהודים. אין מנוס מסילוקם מתחומי ישראל וזו שאלה של לא הרבה זמן

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הביטו בו בעיון,בלי דעות קדומות ותדעו מה הוא.

    יגאל כהן, 26/12/07 21:45

    לא אגיד לכם.
    שכל אחד יחליט,מה הוא רואה.
    ועצה לי אליכם.
    האמינו למראה עיניכם.
    אם אתם רואים ''אדמו''ר'',כנראה שזה אדמור.
    אם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רגע רגע...

    סתם אחד, 26/12/07 20:09

    אז:
    שירות לאומי - לא
    משטרה ושמירת סדר ציבורי - לא
    תשלום מיסים - לא
    התערות בחברה הישראלית - לא
    אז למה ועדת המעקב מתנגדת לחילופי שטחים?? אם לא רוצים להתערות בחברה (מבחינת חובות כמובן - אין עוד אף ח''כ ערבי שויתר על משכורתו כי הממשלה ''רוצחת'' את אחיו ביו''ש וברצועה) אז הפתרון הוא להתערות בחברה אחרת...

    לי אישית יש כמה חברים ערבים וכמה שאני עובד איתם ביומיום (הי-טק). לטעמי הם אנשים נפלאים.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ליברמן פשוט שם את הדברים על השולחן.

    ליברמן פשוט שם, 26/12/07 19:55

    ליברמן פשוט שם את הדברים על השולחן.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ברוטוס לא הבנתי אתה בעד חילופי שטחים או בעד דו-קיום

    אנטוני הופקינס, 26/12/07 19:44

    מבולבל מבולבלי.

    הגב לתגובה זו

    • דביל מבולבל זה אתה! מה קשר לידיעה ולתגובתך? (ל''ת)

      sailor, 26/12/07 22:42

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/676/130.html (ל''ת)

    ליברמן, 26/12/07 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מצויין- לא צריך גייס חמישי במשטרה

    קיפוד, 26/12/07 19:05

    אבל צריך גם למנוע מהערבים שרותי בטחון. מי שאינו חייב למדינה אלא רק שואף להרוס- שלא יקבל שום הטבות.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כיסוי תחת (ל''ת)

    שפן, 26/12/07 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ליברמן =הון שלטון בא לישראל לעשות עסקים מפוקפקים. (ל''ת)

    ג.מרכז, 26/12/07 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למרבה הצער, ליברמן צודק!

    אבי, 26/12/07 18:59

    אולי זה לא נעים לשמוע ולא נעים לראות את הכיוון אליו מתגלגלים הדברים, אבל ליברמן פשוט שם את הדברים על השולחן. ההקצנה של הערבים אזרחי המדינה הולכת וגואה. את סימנים לכך אנו רואים בפרעות החוזרות ונישנות שהם מעזים לעשות כי אין בהם יותר את מורא שלטון החוק
    וכעת גם הדרוזים הולכים בעקבותיהם. הכתובת ברורה על הקיר!

    הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך שטותית

      אלון, 26/12/07 19:21

      תפקידו של השר אינה רק לשים את הדברים על השולחן, כל מי שעיניו בראשו רואה שראשי הציבור הערבי מנסים לקיים שליטה על צאן מרעיתם ע''י הפחדתו והקצנתו, בשביל זה אני לא צריך את ליברמן. אני צריך פתרונות שלא ישנו את האופי הדמוקרטי שלנו מצד אחד וידכאו את חוצפת ה''מהיגים'' הערבים מצד שני

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אשכרה לא רוצים ערבים! אז על איזה דימוקרטיה אתם מדברים!

    עעע, 26/12/07 18:51

    דימוקרטיה ואנשים כמותו של הגזען הזה לא הולך.. מותר לנו גם אנחנו להביע את דעותינו כי גם אנחנו בני אדם כי זאת גם הארץ שלנו עעע..

    הגב לתגובה זו

    • להביע את דעתכם מותר אף אחד לא מונע

      אלון, 26/12/07 19:24

      ד''א תנסה להביע את דעתך במדינה ערבית... אבל גם לכנסת מותר לחוקק חוקים שיגרמו לקירוב לבבות בין ערבים ליהודים גם אם זה בניגוד לדעתך

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ליברמן מספר 1 בציבוריות הישראלית

    המשך, 26/12/07 18:50

    יותר ויותר ויותר אנשים תומכים בך.

    הגב לתגובה זו

    • אבל הוא רק מדבר,הוא לא עושה כלום.

      פקפקה, 26/12/07 19:24

      דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.
      מה שכן,הוא קונה את קולות האזרחים ע''י הדיבורים האלה שאין מאחוריהם כלום.
      אנחנו אפילו לא יודעים מה דעותיו האמיתיות.
      עד היום לא היה שום קשר בין הדיבורים שלו למעשים שלו.

      הגב לתגובה זו

    • ממש לא

      אלון, 26/12/07 19:25

      שיסתום את הפה ויתחיל לעשות משהו (חוץ מלקחת שוחד)

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הנהגת ערביי ישראל

    אלי, 26/12/07 18:44

    מדי פעם מוכיחה התנהוגתם של נבחרי הערבים שביטול הממשל הצבאי בזמנו הייתה טעות גדולה ושלא יתפלאו אם ימצא יום אחד ראש ממשלה אמיץ שיחזיר את הממשל הצבאי לאותם ערבים המתנגדים בגלוי למדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ליברמן...שומר הסף שעלה לגדולה

    זוכר זמנים אחרי, 26/12/07 18:43

    הוא מבין גדול....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רוב הערבים תומכים בלעשות שירות לאומי,אולם הם שותקים.... (ל''ת)

    מרעי, 26/12/07 18:42

    הגב לתגובה זו

    • ההנהגה שלכם תדרדר את כולנו לאסון. אם דבריך הם אמת תעשו משהו (ל''ת)

      מרדכי, 26/12/07 21:53

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ישראל היא מדינה יהודית בצדק ובדין, ואין זו גזענות

    עודד לוין, 26/12/07 18:36

    לתשומת לב ערביי ישראל, הפלשתינים ותומכיהם:

    חלוקת ארץ-ישראל המערבית לשתי מדינות-אחיות, יהודית וערבית, מתבססת על החלטת החלוקה של עצרת האו''ם מנובמבר 1947, ומהווה חלוקה אתנית הוגנת וצודקת של הארץ בין שני העמים המגדירים אותה כמולדתם. כזכור, ישראל קיבלה את עיקרון החלוקה הזה במפורש במגילת הכרזת העצמאות מיום 14.5.1948. דחיית החלטת החלוקה בזמנה ע''י ערביי ארץ-ישראל אינה מבטלת אותה, ועובדה היא שכל מדינות העולם החופשי מקבלות כיום את העיקרון הזה של חלוקת הארץ לשתי מדינות לאום אחיות.

    אשר על-כן, מדינת ישראל אינה מדינה רגילה ככל מדינה אחרת, אלא יש לראות את מכלול העניין של חלוקת ארץ-ישראל לשתי מדינות-אחיות מנקודת ראות כפולה, המתחשבת באופן מקבילי בנעשה בשתי המדינות-האחיות ביחד ולא בכל אחת מהן לחוד, ברוח החלטת החלוקה האמורה. משתמע מהחלוקה הזאת שהמדינה היהודית תהיה תמיד יהודית, כמו שהמדינה הפלשתינית תהיה תמיד ערבית, ואת אף אחת משתי המדינות-האחיות אין להגדיר כ''גזענית ובלתי דמוקרטית'', אלא זו תוצאה בלתי-נמנעת של חלוקה אתנית הגיונית וצודקת של הארץ בין שני העמים המגדירים אותה כמולדתם.

    חשוב מאד לדעת כי החלטת החלוקה האמורה לא רק שניתנה מתוך ידיעה מראש שבכל אחת משתי המדינות-האחיות עלולים תושבי המיעוט שבה להרגיש מקופחים מבחינה לאומית, אלא היא גם הציעה מראש פתרון לבעיה הזאת: בסעיף 3 של ההחלטה נאמר: ''בשתי המדינות שיקומו בארץ-ישראל, המדינה היהודית והמדינה הערבית, כל אחד השייך למיעוט בכל מדינה יוכל לבחור באיזו אזרחות הוא רוצה: של המדינה שבה הוא יושב, או של המדינה השכנה.''

    מוצע שממשלת ישראל תיישם את האמור בסעיף 3 של החלטת החלוקה האמורה באמצעות חקיקה מתאימה, ואז כל אחד ואחד מערביי ישראל יוכל להחליט לאן הוא שייך: למדינת ישראל או למדינת פלשתין. אם הוא יחליט להיות שייך למדינת ישראל – עליו יהיה לקבלה כמדינה יהודית, לקיים את כל חוקיה, להניף את הדגל הלאומי הישראלי, לשיר את ההמנון הישראלי, לחגוג את יום העצמאות הישראלי ולשרת שירות לאומי, ואז יוכל ליהנות גם מזכויותיו הדמוקרטיות, כגון: יצביע וייבחר לכנסת ולממשלה. אם הוא יבחר להשתייך למדינה הפלשתינית – הוא יהיה פטור מלקיים את סממני המדינה היהודיים (יניף את הדגל הפלשתיני וישיר את ההמנון הפלשתיני וכו'), אך ייהנה רק מזכויות סוציאליות שהמדינה תקבע, וכמובן שהוא יצביע וייבחר לפרלמנט הפלשתיני ולא לכנסת.

    כך יש לעשות גם במדינה הפלשתינית לכשתקום, ולאפשר גם ליהודים אשר ירצו להמשיך ולחיות תחת השלטון הפלשתיני לבחור בין אזרחות ישראלית או פלשתינית.

    בכך תבוא הבעיה הזאת על פתרונה המלא, וייעשה צדק לכל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    רק מדינה פלסטינית במקום מדינת ישראל תביא שלום (ל''ת)

    שלום עכשיו, 26/12/07 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ליברמן האפסנאי שנעשה מומחה לטרור. ווהאפס הזה דיבר על פרץ. (ל''ת)

    ג.מרכז, 26/12/07 18:31

    הגב לתגובה זו

    • אני לא שונא אף אדם, אבל התגובה שלך מפיצה ריח של נכשלות לווניטינית

      פרץ דוגמא טובה, 26/12/07 20:36

      פרץ הוא דוגמא מצויינת לאפס בהתגלמותו...
      ליברמן הוא לא תותח גדול אבל מנגד הוא מדבר לעניין ועושה את מה שנדרש ממנו.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שיהיו סוהרים, שיכירו את הסורגים מהצד השני שלהם

    בבר, 26/12/07 18:18

    הצד שהם לא רגילים אליו

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שלא יתלוננו שלא מקבלים אותם למשרות בחברות ממשלתיות (ל''ת)

    דינה, 26/12/07 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אבל שירות מהמשטרה הם רוצים (ל''ת)

    נ, 26/12/07 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ביבי אם אתה מצרף את הנוכל ליברמן לליכוד אני לא מצביע לך (ל''ת)

    יואל, 26/12/07 18:07

    הגב לתגובה זו

    • למה להצביע שמאלה ממרץ ?

      No, 26/12/07 18:32

      ביבי הוא השמאלני הגדול מכולם, רק תסתכל על הרקורד שלו ותראה שהוא חילק יותר שטחים מכל אחד אחר - רבין בעור ז'בוטינסקי

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    למה לא לתת לערביי ישראל מדינה משל עצמם? פלסטין ב' (ל''ת)

    אבי, 26/12/07 18:06

    הגב לתגובה זו

    • לאחר חילופי שטחים ואוכלוסין הערבים שירצו להישאר כאן יעשו זאת על תקן

      המטיף, 26/12/07 18:43

      תושבי קבע עם אזרחות פלסטינית.

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק.

        לבצע, 26/12/07 19:30

        חלוקת הארץ? טוב.
        מדינה אחת ערבית ואחת יהודית? טוב.
        מעבירים את היהודים תושבי השטחים לתוך המדינה היהודית? טוב.

        אז כל הערבים תושבי המדינה הערבית וכל היהודים תושבי המדינה היהודית.
        מעבירים גם את הערבים תושבי המדינה היהודית למדינה הערבית.
        או,שהם ישארו כתובים זרים עם אישורי עבודה שיחודשו כל כמה זמן שיוחלט כל עוד הם שומרים על החוק.
        (כמו ישראלים אזרחי המדינה שעובדים עם אישורים בארה''ב ואפילו מחזיקים שם ברכוש לפי חוק)

        סדר אזורי והגיוני חדש.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם אמנם כך מה הוא עושה בממשלת המחדל והכשלון? (ל''ת)

    משה בודק, 26/12/07 18:03

    הגב לתגובה זו

    • גם אני תהיתי, אבל האמת- טוב שהוא שם, אחרת זה בכלל היה אבוד. (ל''ת)

      המטיף, 26/12/07 19:20

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה שהוא לא מבין זה שהם מסוכנים בעקר לערביי ישראל (ל''ת)

    לברמן מותק, 26/12/07 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ח''כ ערבים מה שחשוב להם מאוד...

    יפה, 26/12/07 17:50

    שלערבים המדינת ישראל יהיה רע ואם אפשר רע מאוד להם זה לא מזיז הדבר היחיד המניע אותם הוא מצבם של הערבים בישראל כך הם יכולים לבטוח בתמיכה מבחוץ שבאה ''לעזרת'' המסכנים ועזרה זאת נעלמת לכיסם או חשבונות הבנקים שבחו''ל. אזרחי כל מדינה יודעים היטב יש זכויות ויש חובות כלפי המדינה לא ייתכן רק זכויות. כל הכבוד לאלה שלא ממלאים את רצונם של הדיקטטורים בחברה הערבית וממלאים את חובתם למדינה שדואגת להם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מי שמתגייס למישטרה לא חייל ולא מרגיש כמו חייל

    רוני, 26/12/07 17:45

    שלא יעבדו עליכם

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה לא עניין פטריוטי - אלא גם תרומה לקהילה

    ישי, 26/12/07 17:41

    למרות שנאמנות למדינת ישראל
    שאין שני לה בקידום האזרח הערבי בעולם!!!!!!
    (בעיקר בהשוואה למדינות ערב - או מאפילו מדינות אירופה)

    היא דבר רצוי וחיובי.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא לקבל אותם ללימודים אקדמאים.....

    גיל, 26/12/07 17:37

    חובות לא.....
    זכויות כן.....
    מנהיגות רקובה שמנצלת את הדמוקרטיה.
    אני אישית הייתי מעביר אותם לאירן.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה עם חברות בדירקטוריונים ממשלתיים? (ל''ת)

    חה חה, 26/12/07 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ככל שיהיה רע יותר לערביי ישראל כך טוב יותר להנהגה שלהם!

    ח.ז., 26/12/07 17:13

    ככל שיגבירו ההסתה והשנאה בין העמים כך תהייה להם קרקע פורייה יותר לסחוף את ההמונים הערבים לקיצוניות.
    אבל הם עצמם,מרופדים היטב במנעמי השלטון ויודעים להחליף ''צבע כמו זיקיות'' בהתנסחויות שלהם...
    דמוקרטיה זאת לא אנרכייה ויתכן שיש להכריז על ועדת המעקב ארגון עויין ולהוציאו מחוץ לחוק.!!! את הייצוג הדמוקרטי יש לכל האזרחים ברמה המונציפאלית ובכנסת,לערבים כיהודים וכל מסגרת אחרת חותרת תחת אושיות המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לכל המנהיגים הערבים אני מתעב אתכם אתם אנשים עלובים חסרי חיים בושה

    עמאד, 26/12/07 17:12

    לנו שאתם מייצגים אותנו מה לי ולאנשי הגדה ועזה שילכו לאלף עזאזל ואתם איתם אני מתנדב במשטרת ישראל ואני גאה בזה מפני שלא שירתתי בצבא אני מתנדב מזה 6 שנים וגם עוזר סייען לכוחות הביטחון אז תרדו מאיתנו מנהיגים ערבים מנוולים אתם רק מייצגים את העם בגדה ולא אותי.

    הגב לתגובה זו

    • בראבו אח שלי, עם אנשים כמוך יש סיכוי... (ל''ת)

      ימני המאמין, 26/12/07 18:29

      הגב לתגובה זו

      • אחי וידידי עאמד

        לוחם יהודי, 27/12/07 01:45

        לעאמד מתרשיחא,
        אם 50 אחוז מהערבים במדינתנו היו כמוך, מזמן היה כאן שלום, שלווה, בטחון, ושיגשוג.
        נותן לך יד, ויישר כוח.

        הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      ימני מרוקאי, 26/12/07 23:28

      הלוואי וכול הערבים היו כמוך יא אחויה!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כמה בושה המנהיגים הערבים יכולים לגרום לערבים

    אזרח, 26/12/07 16:53

    אמירה כמו ''לעוות את שייכותו של הציבור הערבי וליצור נאמנויות לערכים לא דמוקרטיים''. זה מה שמסוגלת ההנהגה הערבית להמציא? כזו רמה נמוכה של תרוצים תתביישו לכם אתם פשוט עלבון לערבים באשר הם אם אלו מנהיגהם

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    וגם לא לחברות הי טק

    מנהל בהי טק, 26/12/07 16:52

    כי גם לא נעסיק אתכם

    הגב לתגובה זו

    • הפסד שלך

      יאיר, 26/12/07 17:11

      יצא לי לעבוד עם כמה ערבים באינטל, וגם באיזו חברת סטרטאפ.
      אתה מפסיד בגלל הדעות הקדומות שלך. אני יכול להגיד לך שזה חבר'ה שכן מעוניינים לתרום והשתלב , ולא כמו כל המנהיגים שלהם שכל היום בוכים ולא עושים. שים לב גם לתוצאות הסקר שאמרו ש74 אחוז מהערבים כן רוצים שרות לאומי.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים - מנסיון אישי

        No, 26/12/07 18:30

        למרות שמעולם לא שאלתי אף אחד מהם על פוליטיקה, רואים שהם בסה''כ כמונו - רוצים להרוויח ולחיות בכבוד, מחוברים לתרבות מערבית, ליברליים יחסית..

        הגב לתגובה זו

    • זה לא נשמע חכם במיוחד!!!

      ישי, 26/12/07 17:58

      לא להעסיק עובד חרוץ מיקצועי ופיקח

      רק משום שקוראים לו אחמד , יוסוף ,ג'ורג' או אניס ?

      אינני מוצא בכך היגיון רב.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל דבר שיביא להפרדה בין האוכלוסיות מבורך. (ל''ת)

    המטיף, 26/12/07 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אסור למדינה לעצום עניים.חובה לטפל בכל הכוח נגד הבדלנים שונאי ישראל

    יוסי, 26/12/07 16:48

    הנזק הוא עצום לקהילות הערביות בישראל. מדינה סוברנית מחוייבת ל 100% זכויות אזרח לכל אזרח מדינה .ו 0% זכויות לאומיות. אסור להיות טולראנטיים סובלניים למגמה של הרחקת הציבור הערבי בישראל ממפעלי המדינה. משטרה קהילתית בישובים הערביים זאת ברכה לטובת הציבור שומר החוק. ואין הוא בחינם בחינת הוצאות המשטרה. עליות רכבים וציוד ותשתיות כל אלו לטובת שלום הציבור. ומה מצאה לנכון חבורת קנאי '' הוועדה העליונה ''

    חייבים להגיש תלונה על הסטה. שיבוש מהלך נחיים הציבוריים במדינה.

    כל ערבי שראל יודע שמצבו הכלכלי והאישי טוב יותר מכל ערביי העולם מכיון שהוא חי במדינה דמוקרטית.
    כבודו רכושו ושאיפותיו האזרחיות אישיות מוגנות עי החוק והמשפט הישראלי. אין חקיקה בישראל נפרדת לערבים וליהודים.כול אזרחי המדינה נהנים וכפופים לחוק אחד. יש עוד מה לתקן אך אסור לייצר בדלנות למדינה ולציביונה. כמדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • כולל החרדים, נכו? (ל''ת)

      א, 26/12/07 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ואחרי זה הם מתפלאים

    ש, 26/12/07 16:43

    מי שמתנהג כמו זוהמה, מתייחסים אליו בהתאם

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אפילו את הציבור שלהם הם לא מבינים.

    מתנדב במיגזר, 26/12/07 16:27

    את מי הם מיצגים? האם כל הח''כים הערביים הם בשארה.לדעתי הפחד מפגיעה ע''י קיצונים מנחה את מעשיהם ודבריהם.אין להם חוט שידרה מריונטות.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אסור לתת לערבים דריסת רגל במוסדות המדינה (ל''ת)

    צודק, 26/12/07 16:25

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      צודק, 26/12/07 18:00

      צודק

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ועדת המעקב מעוניינת שהפשע ימשיך לחגוג בכפרים הערביים...

    לא ערבי, 26/12/07 16:22

    השנאה העוורת של חברי הכנסת הערביים ושל ועדת המעקב גורמת להם לטמטום מוחלט.
    מי שביקר בכפרים הערביים יודע שהפשע שם חוגג כאילו אין מחר ואלימות הפכה לשגרה יומיומית שם. משטרה קהילתית בכפרים נועדה בראש ובראשונה לתרום לבטחונם ואיכות חייהם של התושבים ולא מדובר באיזה ''קונסיפרציה ציונית''.
    הגיע הזמן שהציבור הערבי יבין שהעומדים בראש גורמים לו לנזקים מכל הכיוונים. ככה שזה שמונעים מתוך שנאה עוורת. גועל נפש.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      כ, 26/12/07 16:39

      הגב לתגובה זו