• 83.

    ממשלה כושלת, כבר אמרנו...................

    איציק, 25/12/07 18:57

    מי שישחרר מחבלים עם או בלי דם על הידיים, נותן בזאת את הסכמתו לשחרור יגאל עמיר, אין הבדל ביניהם כולם מחבלים,

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    השלב הבא : שינוי ההגדרות לאחריות על תוצאות מלחמת לבנון ! (ל''ת)

    ישמעאל, 25/12/07 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לשחרר את הממשלה הפושעת ממטוס מעל עזה (ל''ת)

    עם ישראל, 25/12/07 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    על זה כתו חז''K ''המרחם על האכזרים סופו להתאכזר על הרחמנים'' כמו עכשיו (ל''ת)

    Yo, 25/12/07 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ממשלת סדום.. רק על זה יש לכם לדון?? כבר אין קסאמים על שדרות? שפנים (ל''ת)

    Yo, 25/12/07 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לשחרר עכשיו כנסו.

    שחר, 25/12/07 14:22

    אם הם משחררים את החטופים, אז למה לא ,לשחרר. נמאס לי לממן להם אוכל שתיה ומלון 5 כוכבים נשחרר עכשיו ונוריד אותם בעזה או בשטחים אחר-כך

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    רוב הציבור נגד המהלך הזה .שקר של...

    בן, 25/12/07 14:20

    התקשורת שוב מסמא את עיני הציבור

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    זה בגלל אוסלו הארור (ל''ת)

    בן, 25/12/07 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מדובר בשרים שמאלניים שדם האזרחים לא חשוב להם בכלל ולכן הם משנים כרצ

    ג'ינג'י, 25/12/07 13:05

    כרצונם העיקר שאת הדם שלהם הם עיגנו בחוק שלא משחררים.
    שישחררו גם אסירים יהודים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אוייב משמידים לא משחררים (ל''ת)

    היום, 25/12/07 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לסרס כל משוחרר (ל''ת)

    עם ישראל, 25/12/07 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אולמרט ברק לא יהיו פה כשהמחבלים המשוחררים יישחטו בכם (ל''ת)

    מיליונים מעמלות, 25/12/07 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אולמרט וברק מסייעים לאוייב בנשק כסף ולוחמים מיומנים כולל שיריוניות (ל''ת)

    לשחוט בנו, 25/12/07 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ותעביר ממשלת זדון ואתנן מן הארץ עי גיליוטינות ובתי דין שדה (ל''ת)

    עורו יהודים, 25/12/07 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ממשלה פושעת הבוגדת במדינת ישראל (ל''ת)

    הגדרת העם, 25/12/07 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    איך התרגלנו

    איציק, 25/12/07 11:22

    איך התרגלנו לשחרר אסירים רוצחים בהגדרה כזאת או אחרת בידיעה ברורה שיום למחרת לא יהססו לטבוח בנו שוב?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אולמרט החליט וממשלת הבובות המושחתות תאשר את

    דרור מרמת גן, 25/12/07 11:03

    ה''הגמשה'' של הדם היהודי, המבוזה לצרכי פוליטיקה עלובה ובזוייה.
    ''הציבור'', שתומך בשיחרור מחבלים, נתון לשטיפת מוח של התיקשורת השמאלנית התומכת בשיחרור מחבלים פלשתינאים, כשהתירוץ משתנה - מחוות, כניעה לסחטנות וכיו''ב תירוצים.

    הגב לתגובה זו

    • דרור יכולנו לפתור את הבעייה צ'יק צ'אק.

      דני ב., 25/12/07 11:46

      אולי נחזיר אותך לחמאס, ממילא אתם אותו אופי....
      במחשבה שנייה קח אתך גם כמה חברים שלך.
      ואולי באותה הזדמנות נשמע כיצד אתה מחזיר הביתה את שליט ואת שבויי החזבאללה, מה תתן להם בדיוק בתמורה-גיבור גדול עם פה גדול וכלום בראש.

      הגב לתגובה זו

      • לא צריך לתת להם כלום בתמורה

        No, 25/12/07 16:57

        פשוט משנים את החוק, ובמקום להגמיש אותו לכיוון תבוסתני מגמישים אותו לכיוון לוחמני - כל מחבל עם דם על הידיים יוצא להורג תוך זמן קצר מהרגע שנתפס והורשע או מהרגע שעבר החוק, מחבלים שאין להם דם על הידיים לא מקבלים אף זכות שגלעד שליט לא מקבל - אולי ניתן להם לשלוח מכתב אחד הביתה (שבו, כמובן, ייכתב שיש לשחרר את גלעד שליט ולהפסיק את הטרור וכו'), אולי יקבלו ביקור אחד של הצלב האדום - וזהו ! ובינתיים מאיימים על ראשי הטרור מצד אחד שראשם יערף אם לא ימצאו במהרה פתרון לבעיה, ומצד שני - הם יקבלו בוחטות של דולרים (כי זה מה שבאמת מעניין אותם) ו-97 בתולות (ביקור קצר בסניף מרצ הקרוב) אם הם יפתרו את הבעיה. אחרי שנפגין כך את יכולת העמידה שלנו, נוכל לשחרר את כל המחבלים בלי דם על הידיים, אבל בשום פנים ואופן לא לשטחי הרשות.

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    צחוק מהעבודה

    טים תם, 25/12/07 10:56

    הנהגה אמיצה עומדת מול העם ואומרת את דברה. אם יוחלט לשחרר עצירים תמורת שליט, שיוחלט. שיהיה ברור מה המחיר, והעם יקבל החלטת ממשלתו. מאידך, לייפות את המציאות ע''י שינוי קריטריונים זו צביעות לשמה.
    אפשר לשנות קריטריונים לחולה או בריא, יבש או רטוב, משכיל או בור, עני או עשיר, ובכך לפתור את בעיות הבריאות, הבצורת, החינוך והעוני מבלי לינקוף אצבע !!! אגב, חלק מ''שינויי קריטריונים'' אלה נעשו בעבר ואינם פרי דמיוני!!!

    הגב לתגובה זו

    • אין כמו כפפות ...

      דודי, 25/12/07 11:51

      ממשלתנו להוטה לשחרר רוצחים
      - לפני כל חג
      - לפני כל פגישה
      - לפני כל הפסקת אש (אלק)

      אבל מה לעשות, רוצחים הם רוצחים

      עצתי לאויבי : קנו כפפות של גומי, שיהיה לכם בפק''ל.

      אחרי מעשה נבלה ביהודים, ח''ו, - תורידו את הכפפות, ותראו לכולם שאין לכם דם על הידיים, ותשתחררו בסיבוב הבא, בלי לסבך את שרינו ומנהיגינו בפשע השחרור.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    === הכותרת מטעה !! ===

    יואב, 25/12/07 10:51

    שני שליש מתנגדים !

    אתם מטעים באופן מכוון.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    יהי רצון שהקב''ה יצילנו מאלוהי ש''ס-חמאס (ל''ת)

    רב מקומי, 25/12/07 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    התשקורת בהצגת היפוך גמור של דעת הציבור (ל''ת)

    אמרנו כבר?, 25/12/07 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כן, כן

    רם עמית, 25/12/07 10:38

    לשחרר רוצחים כדי שירצחו עוד ויחטפו עוד כדי שנשחרר עוד רוצחים כדי לשחרר את אלו שהרוצחים חטפו כדי שנשחרר עוד ועוד ועוד רוצחים כדי שירצחו ויחטפו ויחטפו וירצחו.
    אנחנו גאונים, עם סגולה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לשחרר אחרי שיחזירו את הנירצחים שלקחו את נישמתם !

    אפאת, 25/12/07 10:36

    ואם לא אז להמית את הרוצחים מיתת חסד ולהחזירם למשפחתם בשטחים

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שכחו לספור את הנרצחים

    קולות המתים, 25/12/07 10:32

    ואת משפחותיהם שחייהם נהרסו עד היסוד. בעולם מושלם הרוצחים שישתחררו ויחזרו לרצוח, ירצחו את אלו שהצביעו בעד שחרורם!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הכותרת הנכונה: שני שליש נגד!! (ל''ת)

    חני, 25/12/07 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שליש בעד?ואיי, אז יש הרבה שמאלנים וערבים פה.... (ל''ת)

    חיים, 25/12/07 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ''כל המקפח נפש בישראל כיאלו הציל עולם האתנן'' (ל''ת)

    ספרדים שומרי, 25/12/07 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לשחרר ומייד!! למען הפיגוע הבא שלא יאחר לבוא (ל''ת)

    אורי, 25/12/07 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    פשיטת רגל מוסרית והנהגתית

    ג.ש., 25/12/07 10:13

    הכל עקב הלחץ הפוליטי, ואז צריך לכאורה ''להצדיק'' את זה בכל מיני הסברים מגוחכים, ולגייס את כלי התקשורת לעשות מניפוציות בדעת הקהל.

    למה לא לשחרר פושעים ישראלים מהכלא? הלא אין סיבה להחזיק אותם...

    הוויה פוליטית עלובה במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שני שליש נגד!

    ליאור, 25/12/07 10:12

    ממשלתינו גם נתמחת בפחות משני שליש של ציבור. אם הודעה הזות נעונה - ממשלה עייבת לפנות לעםץ

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    זאת תהיה בכיה לדורות ונצחון אדיר של בחמאס.

    אופיר, 25/12/07 10:11

    רבין התחיל בזה כשל עמד נגד הדמעות של האמהות. ומאז המחיר רק עולה ועולה.
    חייבים לעצור את האינפלאציה הזאת. וגם במחיר שליט. אין ברירה זאת מלחמת עצבים. והם מנצחים בה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לשחרר את אולמרט וממשלתו, יחד עם המחבלים, תמורת שליט (ל''ת)

    יאל, 25/12/07 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    יהיה דם על הידיים של מי שמשחרר רוצחים (ל''ת)

    בני, 25/12/07 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ממתי 1/3 הוא רוב? 2/3 הם נגד (ל''ת)

    יוסי, 25/12/07 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    קבלו כותרת

    גיורא, 25/12/07 09:52

    רוב מוצק בעם נגד שיחרור מחבלים עם דם על הידיים

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כותרת מטעה צ''ל שני שליש נגד

    מקדמי אג'נדה, 25/12/07 09:48

    ברור לאן העיתון הזה מוביל אפשר וצריך לתת כותת אחרת שני שליש נגדש חרור רוצחים

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הכותרת צ''ל:''רוב גדול בציבור נגד שחרור מחבלים רוצחים'' (ל''ת)

    שלמה, 25/12/07 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ל-25. לא כולנו מתאבדי הגבעות. חלקנו מחפשים דרך לחיות בשלום !!!!!!! (ל''ת)

    השלום בא יבוא, 25/12/07 09:45

    הגב לתגובה זו

    • יפה שאתה רוצה שלום, אבל רוצחים לא!

      מיכה, 25/12/07 10:43

      רק אחרי שתוותר על ביתך היפה בת''א, ותשחה מערבה לכיוון אירופה מאיפוא שבאת ואיפוא שאוהבים אותך, יהיה שלום.
      אני מבין שאלפי נרצחים יהודים לא ממש מזיזים לתאורויות היפות שלך, אתה תמשיך לחלום ולהאשים את היהודים בכל עוולות העולם.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    למה לשנות הגדרות כנסו לא תתצטערו

    david, 25/12/07 09:40

    בשביל מה צריך לשנות הגדרות חכמי חלם !עדיף ורצוי לשחרר את כל המחבלים בלי יוצא מהכלל עם דם בלי דם וכך הם יפסיקו לחטוף חילים כי לא יהיה עם מה להחליף אין יותר אסירים מה דעתכם על הרעיון שוושה לחשוב עליו !

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כולנו קורבנות הסכסוך המתמשך הזה !!! להשאיר רק את מנהיגי הטרור !!! (ל''ת)

    לסיים הקורבנות, 25/12/07 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אם הסקר היה בקרב הציבור היהודי... (ל''ת)

    דוד, 25/12/07 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לדעתי לשחרר אותם ואח''כ ששליט יהיה בבית להכנס בהם חזק ולהרוג את כולם (ל''ת)

    שלא יהנו מהחופש, 25/12/07 09:30

    הגב לתגובה זו

    • ככה הבטיחו לנו שאחרי פינוי גוש קטיף

      מירי, 25/12/07 11:56

      על כל קאסם יפעלו בחפשיות. נו ,אז זה לא קורה ולא יקרה גם אם ישוחרר החייל החטוף.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא יאומן, מנהיגים אימפוטנטים !

    אורי, 25/12/07 09:29

    איזו הנהגה מטופשת, פשוט מתנהגים כמו חבורה של פחדנים. יש לי פתרון קצת יותר מוצלח: להעמיד אולטימטום שכל העולם ידע עליו שאם בתוך 3 ימים לא משחררים את גלעד שורות של טנקים ודחפורים יתחילו למחוק את עזה, פשוטו כמשמעו ואז נראה. כשנחטפו זרים ומדינות העולם הפעילו מעט לחץ הטרוריסטים שיחררו מיד. זה ניראה כאילו מדינת ישראל נהנית מכך שיכולה לנהל מו''מ עם החמאס, אולי זה גורם לכך שהיא יוצרת בעקיפין מהחמאס גוף רשמי. כבר לא יודע מה לחשוב אבל אני מבין איזה מזל היה לי, כשאני שירתתי בצבא לא חטפו אותי... אני מצטער בשביל גלעד אודי ואלדד, הם כנראה כמוני גדלו על מושגים אחרים וידיעה שאם וכאשר ייעשה הכל ע''מ להחזיר אותם הביתה. כדי להתעורר ומהר, מדינת ישראל בסכנה ממשית.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לאותו שליש שמוכן לשחרר רוצחים

    מיכה, 25/12/07 09:29

    אותו שליש לא היה משחרר רוצחים שהיו פוגעים במשפחתם, אבל בהחלט משחררים רוצחים שפגעו\\יפגעו באחרים.
    זה פרצופו של הישראלי המגעיל, מה שלא נוגע בו לא מענינו.
    אותו ציבור לא מבין שמחר אותם רוצחים עלולים לפגוע גם בם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כולנו ילדים של אמא !!! לכן להשאיר רק את מפקדי ומארגני הטרור !!!! (ל''ת)

    ילדים של אמא, 25/12/07 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מצחיק כיצד רואים את הדברים.

    דני ב., 25/12/07 09:25

    מעניין אם אלה המתנגדים לשחרור מחבלים מה היו מציעים בתמורה לשבויי צה''ל הנמקים בשבי החיזבאללה והחמאס?
    האם יש להם את מי להחזיר פרט לאלה היושבים אצלנו בכלא?
    מדינה וצבא שלא השכילו לשמור על בניהם חייליהם צריכים לשלם את המחיר,
    השאר כולו דיבורי סרק.
    ומה זו בדיוק ההגדרה ''דם על הידיים''
    האם כאשר אנו יורים והורגים בהם אין לנו דם על הידיים?
    לסאדאת לא היה דם על ידיו?
    היה לו יותר דם מאשר כל מרצח פלסתיני, ועובדה היא שנתנו לו כבוד מלכים וחתמנו עימו על שלום.

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט

      No, 25/12/07 17:03

      מזל שאתה זן נכחד

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    זה אותו ראש ממשלה שאמר בזמנו שהוא לא מוכן לנהל שום משא ומתן על שליט (ל''ת)

    חיים, 25/12/07 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שום שליש ושם בטיח - העם בעד חיסול הטרור ומוות למחבלים (ל''ת)

    ידע זה כוח, 25/12/07 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שליש מהציבור=ערבים+שמאל.חכמה גדולה!!! (ל''ת)

    האמת:, 25/12/07 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ואפשר היה להציג את הנתונים אחרת- 67% מתנגדים לשחרור (ל''ת)

    ואפשר, 25/12/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תמונות האוטובוסים המפוייחים היו בראש מעייניהם (ל''ת)

    אדוני היו''ר, 25/12/07 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    על העיוורון

    שבר פשוט, 25/12/07 09:19

    היום מאוד משתלם לארגוני הטרור לחטוף ישראלים.
    1. הם לא משלמים על כך מחיר גבוה
    2. הם זוכים לאהדה רבה בקרב הפלשתינים על מעשה החטיפה
    3.שיחרור אסירים פלשתינים מאסיבי תמורת כל חטוף חי או מת מרחיב את התמיכה בהם בציבור הפלשתיני ומעודד אותם לחטוף עוד

    זה יפסיק להשתלם להם אם ישראל תנקוט בגישה של מלחמת חורמה בתגובה מיידית לחטיפה, בצורה של פגיעה בראשי ובפעילי אותו ארגון חוטף עד אשר יוחזר החטוף (חיסולים כבר אמרנו?)
    הם יפסיקו לחטוף רק אם נראה להם שזה מאוד לא משתלם להם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    סקרר בשקר חבר כי רק כך ישרוד ה-''חבר'' (ל''ת)

    עו''ד, 25/12/07 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם אני בעד שחרור מחבלים

    ט., 25/12/07 09:17

    להעמיס אותם על הרקולס ולפתוח את הרמפה מאחור ולשחרר את כולם משם בלי מצנחים.

    הגב לתגובה זו

    • גדוללל (: (ל''ת)

      אלמוג, 25/12/07 10:28

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    שחרור רוצחים זה פיתרון קל ומסוכן יש פיתרונות יצירתיים ישראל מחפשת

    חיים קלים, 25/12/07 09:13

    מסוכן!!!!!!!!!!!!
    מסוכן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    מסוכן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    רוצחים צריכים להינמק בכלא
    יש פתרונות יצירתיים מחפשים חיים קלים !!!!!!!
    וכולם אוכלים את הלוקשים!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הממשלה גמרה אומר לחסל את עם בתקציב ובשחרור רוצחים (ל''ת)

    יד ימינו של, 25/12/07 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה הטעם לסכן חיילים כדי ללכוד רוצחים שאח''כ עליזה תשחרר ? (ל''ת)

    אילן, 25/12/07 09:00

    הגב לתגובה זו

    • כמה שזה נכון (ל''ת)

      אלמוג, 25/12/07 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    בעד שינוי-אם לא היו נפגעים!לקצוב מאסר מינימום-לא לפני 15 שנה !

    יצפוני, 25/12/07 09:00

    אחרת אני חרד מגל פיגועים ונסיונות שחרור -ובעקבותיהם יתגמש גם המונח ''דם על הידיים''-לפי האיזור הגיאוגרפי שם בוצו רציחות ודי לחכימה ברמיזה..

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני מבקש נציג מאותו שליש בעם שיסביר לי למה (ל''ת)

    נער גבעות, 25/12/07 09:00

    הגב לתגובה זו

    • לא כולנו מתאבדי הגבעות המשיחיים. רובנו חפצי חיים בשלום ושיתוף. !!!! (ל''ת)

      חפץ חיים, 25/12/07 09:46

      הגב לתגובה זו

      • בתל אביב זה לא נראה ככה

        No, 25/12/07 17:04

        יש כמה הזויים בצהלה וברמת אביב, אבל השדרה המרכזית של העם התפכחה מזמן מחלום ה''שלום תמורת חיסול מדינת ישראל''

        הגב לתגובה זו

    • כי נמאס לממן בתי כלא לפושעים הללו להעביר אותם לרשות מבוישים (ל''ת)

      פלורה, 25/12/07 10:30

      הגב לתגובה זו

    • זה מאבק לגיטימי לשיחרור כל פלסטין מהים עד הנהר חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      עיסם, 25/12/07 10:48

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    67% נגד שחרור רוצחים (ל''ת)

    מינה צ, 25/12/07 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הי''ד הנרצחים מידי אלו שנותנים יד לרוצחים (ל''ת)

    אלפסי, 25/12/07 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שוב התקשורת משקרת

    יוסי מאשקלון, 25/12/07 08:39

    כמו בהתנתקות שרוב העם היה נגד אריק שרון ורק התקשורת גיבתה אותו.
    העם נגד שיחרור רוצחים!!
    כל הבלגן שלנו התחיל בעיסקת ג'בריל בה שיחררנו רוצחים ללבנון ולשטחים.
    מאז שוב ושוב אנו חוזרים על אותה טעות.

    הגב לתגובה זו

    • איך פלג שמאל קיצוני שנקרא תקשורת מעצב דעת קהל?

      חני, 25/12/07 09:38

      אחוז קטן של שמאלנים קיצונים שולטים בכיפת התקשורת. הם קובעים מה נכון. הם מכתיבים צדק מעוות, מציגים יושר שאין עקום ממנו, והכל בשם השלום. איזה שלום ואיזה נעליים?
      למה לא מפרסמים את האמת? למה לא מפרסמים את דבריהם של קציני צה''ל שמתריאים ללא הרף ששחרור של החיות האלה רק יחמיר? איפה הראיה שלנו כציבור? איזה מין היגיון יש לשחרר רוצחים שכאלו שמצהירים בריש גלי בלי בושה שהמטרה שלהם היא לדחוף אותנו לים?!?!
      איזו מין חכמת חלם זו לשחרר מחבלים עם דם על הידיים? ומחבלים ש''רק'' הסיעו רוצחים ליעדם - הם בלי דם על הידיים? וכאלה שצווחים כמו חיות בהפגנות שלהם ''בדם באש נפדה את פלסטין (הלא קיימת)'' הרי לא רחוק היום שגם הידיים שלהם יהיו מלאות בדם. מה היה ב''התנתקות''? יצא מזה משהו טוב? הבוקר 6 טילים על שדרות, ועוד כמה נפלו בקרבת אשקלון.
      איזה עיוות, איזו תפיסה עקומה, הדבר היחדי שצריך לשחרר זה את הפקודות לצה''ל להמשיך לנקות שם את השטח.

      הגב לתגובה זו

    • צריך לבחור: לוחצים להחזרת גלעד

      אזרח, 25/12/07 10:03

      ומשחררים שבויים או מקריבים את גלעד למען עקרונות קשיחים בושא ''דם על הידיים''

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    שחרור יגאל אמיר לא לגטימי ולכל יתר הרוצחים קביל (ל''ת)

    היגיון הנאור של, 25/12/07 08:37

    הגב לתגובה זו

    • במלחמה יש הרוגים - שבויים - קורבנות של אזרחים

      אזרח, 25/12/07 10:06

      במדינה דמוקרתית יש חילוקי דעות על דרך ניהול המדינה . רצח פוליטי זה לא מלחמה. זה ההבדל.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    % 67 מהציבור נגד שחרור רוצחים!

    לילי, 25/12/07 08:36

    זו הכותרת האמיתית. אבל יבלונקה לא יסבול כותרת זו. אצלו לרוצחים ברגותי וקונטר חייבים לאפשר להמשיך''להאבק למען חופש עמם''. הרוצח יגאל עמיר - ישאר הרוצח היחידי של האג'נדה הישראלית. דמם של ילדי ישראל מים!!, לעומת דמו של יצחק רבין. הצביעות מושלת בחברה הישראלית המושחתת ומנוהלת, בין היתר על ידי התקשורת - ובני משפחתו של ראש ממשלתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עידוד גורף לטרור ותקווה לרוצחים ושותפיהם (ל''ת)

    הרצברג, 25/12/07 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עוד ניצחון של הפלשתינים! רוצח ימות בכלא! מה קורה לנו? לתקוף בעזה בכ

    סוף הדרך, 25/12/07 08:33

    בכל הכוח !
    וכן מטוסים, וטייסים הכי טובים בעולם!

    טנקים וחיילים הכי טובים שיש!

    גולני גבהתי, צנחנים... לשמור אותם למשימות מיוחדות!
    \\
    להפציץ את עזה יום ולילה!
    לי נגמרה הרחמנות, תנו להם בראש כרוע מעללהם!

    להרים לשמים את כול הטייסות, וידעו העולם מי זו ישראל!

    הקרב הוא על החיים שלנו בארץ הזואת!

    לא עם של שפנים אנחנו, מאות מטוסים, ואלפי טנקים לנו, והם יורים על שדרות!

    האמריקאים מזמן היו מורידים פצצות דלק, ומוחקים את עזה!

    נהייה רחמנים, ונפסיד את המדינה!

    הגב לתגובה זו

    • עילג - בטח אתה לא עושה מילואים

      פארוק, 25/12/07 09:11

      שהם יטוסו, יפציצו ויעשו הכל עבורך

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    רק שליט יציל את פופולריות רה''מ ואת נבערי קדימה (ל''ת)

    דובר החמאס, 25/12/07 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הם צודקים בממשלה - כי הם תמיד משתחררים עם v (ל''ת)

    על הידיים, 25/12/07 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שני שליש נגד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    בנעטיה פדהצור, 25/12/07 08:24

    מה לא תעשו כדי להוציא לפועל את רצון ממשלת המחדל הזאת ?!
    שליש מסכים לשחרר רוצחים עם דם על הידיים ושני שלישים לא !!!

    מדוע אתם מציגים את הנתונים באופן הזה ?
    היכן הדמוקראטיה האמיתית ?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הממשלה תפקיר בדין דם נרצחי העבר והעתיד (ל''ת)

    עפ''י מורשת, 25/12/07 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''46 אחוז בעד מבצע בעזה, גם במחיר חייהם של חיילים''

    Nושון, 25/12/07 08:21

    חבל שהסקר לא בדק גם את מידת ההתאמה בין אלה שמצדדים בכניסה קרקעית, לבין האם יש אנשים מסביבתם הקרובה שמשרתים בצבא. היו מתקבלות תוצאות מעניינות מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש שם שר שלנו, שמאלני, פושע מין. (ל''ת)

    בת ישראל, 25/12/07 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בחשבון פשוט

    זאב זאב, 25/12/07 08:20

    1/3 בעד זה 2/3 נגד.
    לא?

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט, אבל 2/3 זו

      השחור הלבן, 25/12/07 09:31

      כותרת הרבה פחות מפוצצת ומושכת מלמשל, 'שליש מהעם' וכו' וכו'. אנשים שמציצים בכותרת ומעבירים קדימה לא ישימו לב אליה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אסור למדינה לגלות חולשה בשום מצב - זה מציב אותנו (ל''ת)

    בגדר אפס, 25/12/07 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה עם המודיעין הישראלי עדיין בתרדמת - אם נמשיך כך

    ימשיכו לסחוט, 25/12/07 08:15

    פעם אחת מספיקה כדי ללמוד את כללי המשחק.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ומחר יחטפו חייל אחר ואת מי ישחררו אותנו יתנו (ל''ת)

    להם, 25/12/07 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אתם צודקים אבל ביגלל זה לא יהיה שום הסכם עים החמאס (ל''ת)

    פקק תנועה, 25/12/07 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בטח הממשלה תמצא מונח חדש - כמו מים או דבש (ל''ת)

    על הידיים, 25/12/07 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עצוב מאד כי רוב הציבור חי את חיי הרגע ולא את חיי השעה (ל''ת)

    משה בודק, 25/12/07 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שליש בעד לשחרר רוצחים

    מוטי, 25/12/07 08:06

    ומה עם השני שליש האחרים? עד כמה שאני יודע שליש זה לא רוב ואפילו לא מתקרב לרוב, אז למה בחרתם דווקא את הנתון הזה? טוב, אל תענו, זו היתה שאלה רטורית, בתור סייענים לאוייב ולא בפעם הראשונה, אני לא מצפה מכם לחוס על חיי יהודים, רק אל תשכחו שביום הדין, גם מי שסייע לרצח יהודים, יתן את הדין בדיוק כמו הרוצח עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עיצרו את העולם אני רוצה לרדת ממנו (ל''ת)

    משה בודק, 25/12/07 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם את עמי פופר אתם תשחררו????? (ל''ת)

    גלעד, 25/12/07 08:03

    הגב לתגובה זו

    • מעניין כמה חופשות קיבלו רוצחים ערבים לעומת עמי פופר.

      דני ב., 25/12/07 10:15

      מעניין כמה רוצחים ערבים קיבלו אפשרות לצאת לחופשות עם המשפחה שלהם לאילת.
      המנוול הזה פופר אינו שונה מהגרועים מהמרצחים הערבים שיושבים בכלא אצלנו.
      האם דמם של הפועלים קשי היום החפים מפשע שרצח הנבל הזה בצומת גן הוורדים בראשל''צ זול יותר מדם ילדנו באוטובוסים המתפוצצים?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שליש בעד זאת אומרת ששני שליש נגד -וזה הרוב. (ל''ת)

    ////, 25/12/07 08:01

    הגב לתגובה זו

    • צודק. אבל עובדות לא מעניינות אותם (ל''ת)

      שמואל, 25/12/07 09:49

      הגב לתגובה זו