• 48.

    מגיע מילה טובה לממשלה. (ל''ת)

    נתן.ש, 25/12/07 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שכונת הר חומה היא עובדה מוגמרת שאן להיתוכח איתה (ל''ת)

    פקק תנועה, 25/12/07 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא רוצים ''שלום'' רוצים שלום (ל''ת)

    לבנות ולהבנות, 25/12/07 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    על מצרים לבחור:

    Moshe, 24/12/07 23:23

    או שלום עם ישראל.
    או תמיכה בהברחות נשק, סמים, נשים, סודנים, ונשק גבר אמרתי.
    ובעיקר הפסקת ההסתה.

    השלום הוא צורך של כולם לא רק צד אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה כמו בששבש,

    חמש חמש, 24/12/07 23:04

    אם נסגור-נבנה בתים, הם לא יכלו לנו,

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שלום כן ! אבל רק לפי הדרך,יש דרך שהולכים בה.

    להפנים את זה, 24/12/07 21:33

    אנחנו לא הזנב של מצרים או ''הפלסטינאים'' או האמריקאים או ''האיחוד האירופי''.

    שלום כן !
    אבל יש לנו דרך שאנחנו הולכים בה.
    יכול להיות שהר חומה זה חלק מהדרך.
    יכול להיות שעוד דברים הם חלק מהדרך.
    רק אנחנו מחליטים את המסלול של הדרך שלנו.
    ואסור לנו להתנצל על הדרך שלנו.
    שלום יהיה באמת כאשר הצד השני באמת ירצה שלום ויסכים להתפשר,
    עד אז,גם אם נחתום על ''שלום'' זה לא יהיה שלום,סתם אחיזת עיניים כמו ה''שלום'' עם ערפאת והפרס נובל ל''שלום'' שהוא קיבל.
    הכל אחיזת עיניים,משחקים בחיי אנשים.
    אי אפשר להכריח את הצבוע להיות צימחוני.
    צריך לחכות בסבלנות.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חשבנו טוב ובחרנו: התנחלויות, ושלום על ישראל

    לוק, 24/12/07 20:47

    ואתה, פרעוני שכמוך יכול לקפוץ באויר ולעשות פליק פלאק וצ'רקסיה כפולה יחד עם מדינת עזה, שמעכשיו היא הבעיה שלך. ועוד דבר, אל תתערב בעניינים שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בחרנו - קחו את עזה מתנה חזרה - שירדן תיקח את הגדה

    עם השטחים, 24/12/07 20:34

    מדינת ישראל ומאוזניים מאוזנים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חוצפן עלוב

    ירון, 24/12/07 20:09

    אחרי שנלחמו בנו בכל הזדמנות עוד מכתיבים לנו מה לעשות.
    חוצפה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ליוסוף V מ 20

    Avi Ecuador, 24/12/07 19:47

    תדע לך יוסוף, היהודים ברכה במקומות שהם שוהים
    אומרים תתברכו בזרעם...
    ברגע שיהודים עוזבים או מגרשים אותם או מתנכלים להם והם נעלמים, נעלמת הברכה מהגויים וקללה רובצת עליהם ועל זרעם ועל אלה שעוברים לעולם הבא (שם שולטים רק יהודים בכניסות לגן עדן ושמאלנים בכניסות לגהנום).
    באה תקופה קשה עליהם והם סובלים.
    את זה אני אומר לך ברצינות ויש לך כבר היום לך ולמשפחתך קשר ישיר ובטוח לקלע, תסתכל בהיסטוריה כשפגעו ביהודים מה קרה לעמים שפגעו בהם; לגרמנים, לרוסים, לעיראקים שהיו בבל בזמנו ובכלל.
    כל ההגירה של המוסלמים שהמציאו ונקראים פלסטינים לישראל זה רק לזכות מהיתרונות כאשר יהודים באים ומביאים עושר ואושר.
    דרך אגב, הבבלים בזמנו הבינו את היתרון בעם משכיל כמו היהודים, הם הגלו אותם לארצם ונהנו מהשכל היהודי. היהודים הבבלים ראו בתושבים היהודים בישראל את היהודים הנחותים, עם-הארץ קראו להם וזאת שתבין שוב, הבבלים הגלו אליהם את האליטה (לא את השמאלנים ששרוטים במוח).

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גם משנת 1948 עד 1967 לא היה שלום. זה היה בגלל ההתנחלויות?!?!?...... (ל''ת)

    ארז, 24/12/07 19:36

    הגב לתגובה זו

    • כן, גם המפץ הגדול והתחלתו של הייקום בגלל המתנחלים (ל''ת)

      Avi Ecuador, 24/12/07 19:49

      הגב לתגובה זו

      • כל הפלוץ הגדול קם - רק בגלל שלא החזירו את הפליטים עם (ל''ת)

        השטחים, 24/12/07 20:07

        הגב לתגובה זו

        • כן, ספר ליהודים שאם היו מנצחים הברברים

          Avi Ecuador, 24/12/07 20:31

          היו משאירים את שייח מוניס למוסלמים כמדינה והייתה בעיה אתנית של יהודים או שמאלנים בחלם.
          הטעות של ישראל שלקחו עם השטחים את הזבל.

          הגב לתגובה זו

  • 37.

    הבחירה קלה ביותר

    No, 24/12/07 19:28

    עם שלום כמו שהוא מציע, ברור שעדיף עוד התנחלויות.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    להמשיך לבנות בהתנחלויות!

    ניר, 24/12/07 19:16

    לא להפסיק ארץ ישראל שלנו!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    האם אני מעדיף התנחלויות על שלום.

    יפתח השמשוני, 24/12/07 19:03

    הרי אם אני גר במגדל אשקלון סמוך לעזה שתיהן ערי פלישתים.ואם באמת הפלסטינים הם צאצאי הפלישתים עובדי אלילים ולא מוסלמים. מה אני מעדיף. ??? נחשו !! מהר !!! שנל !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אלה אין להם קשר עם פלשטים, אלה צעצעי עמלק תושבי סדום (ל''ת)

      Avi Ecuador, 25/12/07 00:20

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ךכל יהודים (גם השמאלנים)!

    פאטימה, 24/12/07 18:54

    ךכל יהודים (גם השמאלנים)!
    בסוף אתם לא תהיו פה אחרי שנגרש אותכם ונחזור ליישובים שלנו בג'מאסין, שייח מוניס, שייח באר (בית המשבט שלחם) איסדוד, איבנה, מג'דל............................

    הגב לתגובה זו

    • מסרי ד''ש לחדיג'ה

      אהלן, 24/12/07 19:36

      קניתי לה פירמידה בגיזה, זאת שבניתי, משמאל

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    עם התנחלות או בלי שלום לא יהיה

    יובל, 24/12/07 18:54

    אם היתה לערבים כוונה לשלום אז מזמן היה כאן מזרח תיכון פורה אבל הערבים מאז ומעולם גם לפני 1948 רצחו ביהודים ללא רחם ואז לא היה זכר למתנחלים או חלוצים או כל דבר דומה לכן בירבורים על התרחבות בנייה כזו או אחרת הם בירבורי סרק אני לא מאמין לערבים שמצהירים שהם רוצים מדינה פלשטינית מהירדן לים שהיא תהיה מוסלמית דמוקרטית ושליהודים בה לא יאונה רע הרי כל בר דעת מבין שאם היתה לערבים היכולת הם היו משמידים אותנו ללא רחם נשים טף זקנים וכל השאר אז לשר החוץ המיצרי שקיבל מישראל את כל סיני תראו נכונות ותעצרו את זרימת הנשק ממצרים לעזה ואז תהיה לך זכות לברבר ועד אז שב בלול ואל תגיד לנו איך לנהל את מדינת היהודים

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שאלה לשרהחוץ: ולפני כן היה שלום? (ל''ת)

    משה בודק, 24/12/07 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אז תחזירו לנו את סיני

    אורי, 24/12/07 18:43

    שלא נצטופף כמו בין הים לירדן. ובקשיש על הנשק שמועבר לחמס.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני מזמן בחרתי - בניה ועוד בניה ועוד בניה בכל מקום התנחלות עם ישראל (ל''ת)

    מיצי החתולה, 24/12/07 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מישוואה לא נכונה

    אזרח1, 24/12/07 18:42

    אני נגד ההתנחלויות מסיבות פנים ישראליות, אך דווקא ההתנחלויות הן זרז לערבים להגיע להסדר עם ישראל. הם מבינים שככל שזמן יחלוף וככל שההתיישבות היהודית בשטחים תגדל ותתרחב , ישראל לא תוכל לפנות את השטחים.

    אגב, ברצועת עזה פינינו את כל ההתנחלויות ולא קבלנו שלום אלא את החמאס וקסאמים,

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כבר גרשנו את המתנחלים והם יורים על שדרות,דה...

    שרית, 24/12/07 18:39

    על מי הוא חושב שהוא עובד...
    ראה תגובה 8

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הזעם היחיד על הבניה בהר חומה הוא של שלום עכשיו במימון ארה''ב (ל''ת)

    מעניין את הסבתא, 24/12/07 18:36

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למענך פלסתין אתן את ההר והחומה - הכל עד כלות הנשמה (ל''ת)

    ציפי שלך, 24/12/07 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    המצרים צבועים והתקשורת מפגרת (ל''ת)

    נהלגילדיגלחדי, 24/12/07 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא נעים להגיד אבל כהנא צדק-לא נוכל לחיות

    4 לכי לעזה, 24/12/07 18:30

    עם אנשים שהם לא ברמה האינטלקטואלית שלנו וזה לא גזענות זו מציאות

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שלום זה מוצר נלווה של בטחון - ולא להיפך. אנו בוחרים התנחלויות !

    עמי, 24/12/07 18:24

    ומי מדבר. נציג המדינה המפירה את כל ההסכמים עם ישראל ומאפשרת
    ו ע ו ז ר ת להברחת הנשק לחמאס בעזה.

    יש לצאת בקריאה פומבית למצריים ולהזכיר לה את החוזים עליהם התחייבה לאחר שהובסה בכל המלחמות שכפתה על ישראל.

    יש לפרסם את הקלטות הלוהטות על מעשי המצרים שישראל מחביאה מתוך תבוסתנות עלובה - אותה מוביל לא אחר מאשר אולמרט הכישלונר , הנתמך ע''י 3% מתושבי המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ל--4 כל הכבוד

    מיכאל, 24/12/07 18:23

    סוף סוף יש דברי אמת שיוצאים מהלב
    רק אנשים כמוך אני מכבד..
    ולא את הפלסטינים, כמו אבו מאזן וחבריו שמצליחים לעבוד בעיניים
    על ממשלת ישראל..ולאחר תקופה הם מנסים מלחמה..כך עראפת..וכך אבו-מאזן ..ברגע שהוא יחשוב שהוא מוכן..הוא יחפש תרוץ ולא חסר..

    אבל לך אני מצדיע..את לפחות אומרת את האמת..

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בחרנו.

    יוש, 24/12/07 18:20

    ב- 1947, בחרנו להסכים להחלטת החלוקה של האו''ם. הערבים דחו אותה ופתחו במלחמה. כתוצאה מאותה מלחמה, אנחנו היהודים החיים במדינת ישראל, בנינו בכל ההתנחלויות בשטחים שנכבשו ב- 1948. לא הפסקנו לרגע לקרוא לערביי פלשתינה לשעבר ומדינות ערב השכנות, לעשות עמנו שלום. הם סרבו וב- 1967 ירדן וסוריה הצטרפו למלחמה נגדנו שאותה הובילה מצרים. אז המשכנו לבנות בהתנחלויות שהוקמו בשטחים שנכבשו ב- 1967 והמשכנו לייחל לשלום עם הערבים. בתגובה, קבלנו את מלחמת אוקטובר 1973 ולאחריה המשכנו ביתר שאת, בבנייה בשטחים שנכבשו גם ב- 1948 וגם ב- 1949. בתגובה, קבלנו הסכם שלום עם מצריים בעקבותיו פינינו את ההתנחלויות שהוקמו בסיני. אבל, המשכנו לבנות בשטחים שנכבשו ב- 1948 וב- 1967. חתמנו על הסכם עם הרשות הפלסטינית ובעקבותיו, אלמנתו של היו''ר ערפאת ירשה 600 מיליון דולר אך לפני זה אנחנו חתמנו על הסכם שלום עם ירדן. כמובן שבכל הזמן הזה המשכנו לבנות בכל השטחים שנכבשו ב- 1948 וב- 1967. ניסינו להגיע עם הפלסטינים להסכם שלום בקיץ 2000, אך בתגובה, הפלסטינים פתחו במלחמה. אז אחרי 5 שנים, פינינו את ההתנחלויות ברצועת עזה וצמצמנו הבניה בשטחים שנכבשו ב- 1967. השתדלנו לבנות בעיקר בשטחים הכבושים מ- 1948. בתגובה קבלנו ירי קסאמים ומרגמות מתעצם על יישובי עוטף עזה ואת החמאס כמפלגה היותר פופולארית בקרב הפלסטינים.
    מסקנה - רק הרחבת הבנייה בכל השטחים שנכבשו גם ב- 1948 וגם ב- 1967, תביא מדינות ערביות נוספות לחתום איתנו הסכמי שלום. עם הפלסטינים לעולם לא יהיה שלום, אבל גם אחיהם בארצות ערב האחרות נואשו מהם מזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    35% מהנוער כבר הכריז שיעזוב את ישראל עוד 65% יעזבו ללא הכרזה

    Yossi V, 24/12/07 18:20

    ישראל בונה הרבה הרי חומות לפלשתינאים שנולדו וישארו לגור באזור.
    הצדק יחזור לשרור גם ברחבי ארץ ישראל.
    ומה יהיה על היהודים...? ''מה שהיה (2000 שנה) הוא שיהיה''.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צרת המוח והחוץ עושה הצגה קטנה - בגדול היא תיצעד (ל''ת)

    עם פלסתין, 24/12/07 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תגובה 8 היא האמת בתמציתיות

    ילד, 24/12/07 18:07

    לא יהיה שלום בין ישראל לשכנותיה.

    ישראל היא נטע זר במזרח התיכון, אבל לא רק נטע זר.

    ישראל טבולה ב-
    שחיתות
    שוחד
    טיפשות
    מערכת משפט לבעלי ממון
    יחס מועדף למקורבים
    מינוי אנשים לא מתאימים
    העדפת קשרים על כישורים.

    אז שלום לא יהיה.
    לולא החשש מהעולם המערבי, מזמן היינו טרף לאיסלם.

    לכן האיסלם יצור נסיבות, שיצדיקו התגוננות מישראל על ידי חיסולה.

    8 היטיב להסביר במשפט קצר את העובדות.

    יתכן שהתרוץ יהיה-
    מרד ערביי ישראל
    ''פגיעה'' ישראלית באתר קדוש
    הרג של חפים מפשע

    והרשימה ארוכה.

    האם צה''ל יוכל לעמוד בפרץ ולהגן על חיינו ?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    המצרים פשוט צודקים. אין שלום עם התנחלויות (ל''ת)

    מתנחלים=, 24/12/07 18:05

    הגב לתגובה זו

    • לצערנו הרב השמאל הוא הג'יהד האיסלמי של ישראל (ל''ת)

      אזרחית, 24/12/07 18:38

      הגב לתגובה זו

    • שמאלנים המתאבדים שלנו. (ל''ת)

      אור, 24/12/07 18:58

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מטופש לבנות

    אד, 24/12/07 18:02

    אם רוצים לבנות אמון בין הצדדים כדי להגיע להסכם, ברור כי הבניה גורמת לקושי רב לצד השני לשכנעאת הפלסטינאים שאנו רוצים שלום הוגן.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מצריים מחרחרת מלחמה - ודוגלת בהשמדת ישראל (אבל היא ולא איראן) (ל''ת)

    איזה חברים, 24/12/07 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אין בעיה...

    רציונלי, 24/12/07 17:52

    אז שהערבים תושבי ישראל יעזבו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא מבין

    מבולבל, 24/12/07 17:50

    אם השלום הוא אינטרס של המצרים, למה הם כל הזמן מאיימים עלינו כאילו זאת זכות לקבל מהם את אי המלחמה? כאילו הם מחזיקים בקלף שרק אנחנו מעוניינים בו.

    אם מדברים על פשרות, למה תמיד מה שאנחנו עושים תמיד נמדד ללא פשרות ומה שאחרים עושים לעולם לא נמדד?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הר חומה-תלפיות

    תושב חומת שמואל, 24/12/07 17:49

    הידעת?70% מקרקעות הר חומה הופקעו מיהודים ורק 30% מערבים
    הידעת?הר חומה מאוכלסת משנת 2000 וגרים בה למעלה מ10000 תושבים.
    הידעת?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה שמונע שלום זה :......

    דורון לאופר, 24/12/07 17:45

    1.הברחות עצומות של נשק על ידי המיצרים.
    2אירוח ראשי טרור מוסלמים בארצכםלתאום טרור בישראל.
    3מעולם לא יצאו המיצרים כנגד ירי הקאסמים יתרה מכך הם גם עודדו ירי כזה.
    4.מצרים מעולם לא ראתה בנו פרטנר לשכנות טובה ,והתוצאות:
    א. רצח עשרות ישראלים בפעולות טרור מיצריות ( וזאת כאשר אף מיצרי אחד לא נהרג בישראל גם לא בתאונת דרכים ...)
    ב.כל אנשי הבוהמה המיצרים אשר כוללים :עו''ד ,משוררים ,סופרים , אנשי במה יוצאים חוצץ נגד מדינת ישראל ומיישרים קו עם הג'יהד האיסלמי...
    מצרים | לאחר שתיישרו קו עם הכתוב כאן רק אז יהיה לכם זכות דיבו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הפלסטינאים יצטרכו לבחור בין מדינה בחלק משטחי יו''ש לבין

    הקפאת הבניה, 24/12/07 17:41

    אילו היה בראשות ממשלת ישראל אדם קצת יותר נבון מאולמרט הוא היה יכול להשתמש בבניה המסיבית בישובים הישראלים ביו''ש כקטליזטור (זרז) לסיום המו''מ עם הפלסטינאים.
    כשם שראש הממשלה יודע לקיים מו''מ וחיבוקים עם נציגי הפלסטינאים גם כאשר יורים קסאמים על שדרות, כך מותר למדינת ישראל לדרוש כי הבניה בהתנחלויות לא תופסק רק מזום שכרגע יש מו''מ.
    ומה אם ימשכו את השיחות עשר שנים? יפסיקו לפתח את הישובים למשך עשר שנים? יתנו פרס לאבו מאזן על עצם העובדה שהוא מדבר איתנו? איזה אינטרס יהיה לו לקדם את השיחות ולהגיע לפשרה?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שאלה פשוטה

    יצחק, 24/12/07 17:36

    מדוע לא תכריזו קבל עם ועדה שישראל לא מעונינת לשלום עם שכנותיה ??ואז תתכיל מילחמה כוללת עם מדינות ערב פשוט ללכת על כול הקופה אחת ולתמיד .פה אתם מדברים, שם בונים, פה מעבירים נשק ממצרים, שם יורים קאסמים.אתם סוחבים זמן והזמן נגדכם.
    המדינה הולכת קפוט מבפנים עם כול הפשיעה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    קשקוש, אף פעם לא יהיה שלום! (ל''ת)

    יהודה עובד, 24/12/07 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בחירה בין ''שלום'' עם חמאס לבין חיזוק העם שלנו (ל''ת)

    אורי, 24/12/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בניה בהתנחלויות!!! (ל''ת)

    אסף, 24/12/07 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ישראל והפלשתינים מפרים הסכמים ?

    מיקול, 24/12/07 17:32

    ישראל - בונה בהר חומה - שכונה בירושלים בירתנו.
    הפלשתינים - יורים קסאמים.


    באמת יש מה להשוות

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פלסטין שלנו !!!!!!!!!

    ערבייה, 24/12/07 17:31

    הציונים יכנעו בסופו של דבר

    הגב לתגובה זו

    • עוד שמאלנית מתוחכמת (ל''ת)

      עזמי, 24/12/07 18:08

      הגב לתגובה זו

      • ממתי מותר להביע דעות בכווית. שקט! (ל''ת)

        יהודי, 25/12/07 00:43

        הגב לתגובה זו

    • ''4'' צאי מהשקר שבו את חיה, לא שמעת על נצח ישראל

      מורן, 24/12/07 18:16

      כדאי באמת שתפנימו שנצח ישראל לא ישקר! אתם תעזרו בעיקר לעצמכם אם תצאו מפה ויפה שעה אחת קודם! בשביל העתיד שלכם !

      הגב לתגובה זו

    • אוסקוט, תמשיכי לנקות את השירותים של הציונים. (ל''ת)

      ציונה, 24/12/07 19:28

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בוחרים בהתנחלות!!! רק שהר חומה זה בירושלים

    מורן, 24/12/07 17:31

    ''השלום'' של אבו מאזן ממש לא מגרה אותי, רק בנייה וביסוס יביאו שלום! ולא ההיפך

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אנחנו בוחרים בבניה בכל ישראל ובמלחמה עם המרצחים הערבים (ל''ת)

    מיקי, 24/12/07 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    העם החליט: המשך התיישבות ובנייה. שקר השלום מתאים לסהרורים ולהזויים. (ל''ת)

    חיסול ישראל, 24/12/07 17:17

    הגב לתגובה זו

    • העם החליט כך התקשורת החליטה אחרת!

      אסף, 24/12/07 17:53

      חבורת הזויים שמסובבת את כולנו!

      הגב לתגובה זו

    • העם החליט ?

      אחד העם, 24/12/07 18:11

      העם החליט שההתנחלויות הן קן גידול
      להוזים, מופרעים וסהרורים !

      הן לא רק מכשול לכל הסדר מדיני, הן
      המקור ל-''קומבינות'' ולבזבוז כספים
      אדיר - כל ממשלות ישראל שותפות !!!

      הגב לתגובה זו