• 35.

    נזק בלתי הפיך..כמובן את אולמרט חינוך ותרבות ..לא מעסיק אותו@@@@@@@@ (ל''ת)

    Renata, 24/12/07 16:49

    הגב לתגובה זו

    • שכר מרצה 7000

      לא לותר, 24/12/07 21:46

      מרצה בן 40 מקבל 6000-7000 לחודש תמורת 6 ימי עבודה של 12 שעות וללא הבטחה לקביעות. קשה להיות מדען. עדיף להיות עו''ד או פקידון אוצר.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אנא הביאו לסיום השביתה!!!!! (ל''ת)

    אביב, 24/12/07 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    המרצים מקבלים משכורות רעב, בושה !! (ל''ת)

    יונתן, 24/12/07 08:58

    הגב לתגובה זו

    • 24,000לחודש+בנים שלומדים חינם (ל''ת)

      רובי, 24/12/07 16:16

      הגב לתגובה זו

      • שטויות. 11000 ש''ח ברוטו, 7000 נטו

        מדען רעב, 31/12/07 20:45

        אני בן ארבעים, עם שלושה ילדים, משכנתה ואחרי 14 שנות לימוד אקדמיות (ראשון, שני, שלישי, פוסט) ומרוויח 7000 ש''ח נטו. לימודים בחינם לילדים רק באוניברסיטה שלי (אם ילמדו באחרת - 50% הנחה).
        המספרים שהאוצר מפיץ נכונים למרצים בכירים וותיקים - 10% מהמרצים בארץ

        הגב לתגובה זו

    • אחי יונתן,אתה מתכוון בודאי למרצים מן החוץ... (ל''ת)

      דוד המלך, 24/12/07 17:28

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    פקידי האוצר הורסים

    לא לוותר, 24/12/07 08:33

    איפה היה שר האוצר עד עכשיו? איפה ראש הממשלה בדיוק?
    נראה אתכם, סטודנטים חמדנים למשפטים, עובדים כמו חמור בשביל שכר של מרצה. ומה בדיוק אתם תורמים לעולם כשאתם מסיימים את הלימודים?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לכל הסטודנטים שכבר בונים על ביטול השנה שיינשמו עמוק כי זה לא יקרה

    א, 24/12/07 08:31

    לבטל שנה אקדמית יעלה למדינה ולאוניברסיטאות הרבה מאוד כסף ואין סיכוי שהם יוותרו על זה.
    לכן תתכוננו לקיץ ארוך ומגעיל מאוד כי אנחנו חיים במדינת ישראל וזאת מדינת עולם שלישית בתחפושת של מדינה דמוקרטית מערבית מתקדמת.
    אתם בסה''כ עוד כלי משחק ובני ערובה של המדינה הזאת.
    אני ממליץ בחום לרדת מהארץ ולא להסתכל אחורה כי זו הדרך היחידה ללא עצבים להשאר רגועים והכי חשוב להצליח בחיים כמו שאנחנו באמת רוצים. אני כבר במחשבה נמצא בחו''ל גם לכם חברי הסטודנטים צריכה להיות כבר המחשבה הזאת בראש.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להביא מייד מרצים מאנגליה !!! (ל''ת)

    אחיתופל, 24/12/07 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    המרצים חצופים. מה פתאום להחזיר את השחיקה בשכר?

    KSP, 24/12/07 07:55

    לא להסכים לבוררות, כי אז גם בשנת 2017 לא תוחזר השחיקה שתהיה כבר 70%.
    פרופ' הכהן - לא להיכנע. הדרישות צודקות.
    KSP

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הסמסטר אבוד !!! לא יעזור כלום !! (ל''ת)

    לופ, 24/12/07 07:19

    הגב לתגובה זו

    • +1 (ל''ת)

      סטודנט, 26/12/07 05:55

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    בראון - ''נשבור אתכם כמו שניתצנו את המורים!!!'' (ל''ת)

    עוזר ש.האוצר, 24/12/07 07:02

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מדינת ישראל אינה מתפקדת עוד כארגון- נטולת ראש ודרך- כאוס גמור (ל''ת)

    נקודת האל חזור, 24/12/07 05:47

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עכשיו אישרו של 4.55% לשרים כי אין לאחרים,,,,,,, (ל''ת)

    מדינת בדיחה, 24/12/07 05:46

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    **חשוב לדעת**

    אור, 24/12/07 04:56

    כנפסיק להרוג אחד את השני
    כשנפסיק לשנוא אחד את השני
    כשנפסיק לגנוב אחד מהשני
    כשנפסיק לפגוע אחד בשני
    כשנכבד את האנשים המבוגרים
    כשנכבד אחד את השני
    כשנלמד להגיד סליחה, תודה
    כשנחזור לאהוב אחד את השני
    שנחייך אחד אל השני...
    אז יבואו
    יבואו הרבה
    ונחייך
    ונאהב
    ונהיה עם אחד גאה
    כמו שהיינו עד לא מזמן בעצם.
    לא רק במלחמות
    לא רק כשיש בעיות
    שנאהב אחד את השני
    ככה סתם
    כי אנחנו אותה משפחה
    אותה מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רק באהבת אחינו בני ישראל - ננצח ביחד כל הצרות (ל''ת)

    האמת המרה, 24/12/07 04:41

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אוני-עיוור-שיטה

    yoni, 24/12/07 02:53

    השיטה שוב עובדת המרצים עושים דה לגיטימציה לאוצר ,לממשלה,לבית הדין,הוא שאמרנו חופשאקדמי-הפקרות.מרצים יקרים אתם מקבלי שכר ציבורי.אתם עובדים וחוקרים לנוחותכם ולהנאתכם.יש לפקח עליכם עבור תוספות השכר שיבואו על גבם של זקנים נכים ואמהות חד הוריות.דיי לעשות דה לגיטימציה יוציאו צווים תבואו לעבודה ותעבדו..
    ובעתיד מי יתן ויבדקו מה אתם עושים יעבירו לחוזים אישיים וכל ההוזים להנאתם יעלמו מהנוף האקדמי הזורק רק חול לעיני כולם ישר כוח פקידי האוצר הפרטה ...

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    המרצים החמדנים והחצופים

    בושה, 24/12/07 02:37

    זה לא שהם נלחמים על עוד תקציבי מחקר כדי שיקדמו במשהו את המחקר בישראל.

    הם סתם חמדנים שרוצים עוד ועוד כסף מעבר לחלטורות שכולם עושים במכללות וההטבות שהם כבר קיבלו בשביתות הקודמות.

    הגב לתגובה זו

    • הסגל הבכיר חושב שהוא הבעלים של האוני'

      מורה מן החוץ, 24/12/07 06:40

      הסגל הבכיר דואג רק לעצמו:
      - הוא נטש את הסטודנטים במאבקם.
      - הוא מנצל את הסגל הזוטר והמורים מן החוץ המועסקים בחוזים של ארבעה או שמונה חודשי שכר בשנה בלי זכויות סוציאליות ובשכר עלוב.
      - כל ועדות המכרזים, קידום בדרגה, והקביעות מתנהלות בחשאי וכך הוא מקדם רק את מקורביו.

      הגב לתגובה זו

      • לא, האוצר חושב שהוא הבעלים שלה

        חושבת, 24/12/07 08:35

        האוצר קיצץ 800 תקנים בעשור. אלה בדיוק תקנים שהיו יכולים לשמש אותך ועוד 799 מרצים מן החוץ.

        חברי הסגל הם לא אלה שמשלמים משכורת, לא למורה מן החוץ ולא למרצה בעל תקן.

        חבל שאתה מאמין לספינים מופרכים של האוצר. הם מנסים לעשות הפרד ומשול. אל תיתן להם. הם הרעים בסיפור הזה. דופקים את המרצים מן החוץ מפה ואת הסגל הבכיר משם.

        הגב לתגובה זו

      • דמגוגיה בגרוש

        מרצה בכיר, 24/12/07 08:42

        הסגל תמך ותומך בסטודנטים, וסירב להצעת האוצר להסכם תמורת העלאת שכר לימוד. גם הסכמנו להארכת שנת הלימודים בשנה שעברה למרות שלא אנחנו שבתנו.

        המרצים הבכירים אינם המעסיקים של הסגל הזוטר. באוניברסיטה העברית הסגל הזוטר מועסק בתנאים טובים יותר משאני הועסקתי כתלמיד בחו''ל: 11-12 חודשים ועם זכויות סוציאליות. מסתבר שישנה בעית העסקה של מורים מן-החוץ, אך הסגל הבכיר כבר סיכם עם ההנהלה להוצאת מנויים עם זכויות סוציאליות החל משנה הבאה.

        כל ועדות המכרזים, הקידום והקביעות שאני חבר בהן מתנהלות בצורה עניינית. אנחנו בעיקר מקבלים חברי סגל חדשים שעיסוקם הוא מחקר רציני ולא דמגוגיה וסילופים.

        הגב לתגובה זו

        • הארכת שנת הלימודים היתה מחיר פעוט לשלם.

          סטודנט, 24/12/07 09:06

          הסטודנטים לא מחו על העלאת שכר הלימוד, הם מחו על ועדת שוחט שדופקת גם את המרצים. במילים אחרות, הסטודנטים עשו את העבודה המלוכלכת גם עבור המרצים. אתם מרצים שלא יצאו לרחובות להפגין, ושהאוצר מנסה לסחוט אותם לידי קבלת מתווה שוחט באמצעות הסכם שכר חדש.

          הגב לתגובה זו

          • זה פשוט לא נכון

            מרצה בכיר, 24/12/07 11:35

            למרצים יש התחייבות חתומה מראש הממשלה שיש להם זכות וטו על כל שינוי שיתבצע ונוגע למרצים. אז אף אחד לא עשה את העבודה המלוכלכת עבורנו, כי לא היה צורך בכך.

            יש ויכוח, גם בין המרצים, האם להפוך מאבק סקטוריאלי על שחיקה בשכר, העלאת שכ''ל וכו' ל''מאבק חברתי''. זאת שאלה מעניינת, ותוצאות שביתת הסטודנטים אינן מחזקות את תומכי הקו החברתי.

            הגב לתגובה זו

            • המרצים הם העלוקות הפרטיות שלנו...

              סטודנט בכיר, 24/12/07 11:49

              הסכמתי עם דבר אחד, המרצים באמת הרוויחו על גבינו!
              למה אנחנו צריכים להדפק מזה שהמרצים מתבכיינים על המשכורת שלהם.. כשאנחנו שבתנו בשנה שעברה (לא שזה עזר בניוחד..) המרצים התעצבנו, וכשאמרו לנו שמאירכים את הסמסטר, סתמנו והשלמנו-כי א-נ-ח-נו שבתנו...
              אבל עכשיו?!?!?! למה אנחנו צריכים להשלים את הסמסטר ולהדפק מזה שהמרצים שבתו!!?!?!?! סליחה?!? תבטלו ת'סמסטר- סבבה.. ותחזירו ת'כסף!!!!!!!!!!!!
              רואים? עושים כסף על הגב העני שלנו.......

              הגב לתגובה זו

  • 20.

    למי שלא מאמין ש7 שנים אחרי שביתת הרופאים הבוררות עדיין נמשכת

    הקישורים בפנים, 24/12/07 02:13

    קראו את הקישורים הבאים:

    http://www.ima.org.il/imahebnew/T1.asp?p=3&n=6278
    שמחה מוקדמת מדי כאשר בית הדין חייב את המדינה להתחיל את הבוררות, 5 שנים לאחר תום שביתת הרופאים.

    http://www.ima.org.il/imahebnew/T1.asp?p=10&n=7893
    עדכון טרי, מהחודש הזה. הבוררות עדיין נמשכת. האוצר לא יכול להיענות לתביעות הרופאים. כמה מפתיע.

    אתם עדיין חושבים שכדאי למרצים להסכים לבוררות?
    למה להכניס ראש בריא למיטה חולה? למה לתקוע את הראש בקיר?
    פקידונים: החזירו את מלוא השכר שנשחק והפסיקו לקשקש.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הסכמה לבוררות = כישלון בטוח למרצים

    בוררות=אסון, 24/12/07 02:02

    מי יקבע מי יהיה הבורר?
    וחשוב יותר: מי יקבע מה תהיה השאלה שתוצג לבורר?
    מי יחייב אותו להתחיל לפעול? מי יחייב את המדינה לקיים את החלטותיו? תמיד אפשר לטעון שאין כסף בשבילן.

    למה להסכים להליך שהמדינה לא תכבד (ע''ע שביתת הרופאים. רק אחרי התערבות בית המשפט המדינה נאלצה להתחיל את הבוררות. זה לקח 5 שנים. ח-מ-ש שנים!!), וושוב היא תסביר למה אין אפשרות להיענות לתביעות הצודקות, ותציע את 5% העלובים, וגם פה בתמורה ל''רפורמה'' עאלק.

    מילים יפות ללא כיסוי. מזל שהמרצים הם אנשים חכמים, משכילים, ויודעים לראות מה קורה למגזרים אחרים שנפלו בפח.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הרופאים הפסיקו שביתה והסכימו לבוררות בשנת 2000

    והיא עדיין לא נ, 24/12/07 01:54

    כן, קשה להאמין, אבל זו האמת.

    שביתת הרופאים הגדולה נגמרה בהישג כביכול. מה קיבלנו - הרופאים התחייבו לשקט תעשייתי ל 10 שנים, והאוצר התחייב ללכת לבוררות ולקבל את תוצאותיה.

    התוצאה תכל'ס: הרופאים שומרי החוק לא שובתים.
    את האוצר תבען למשפט אחרי 3 שנים שבהן לא הלך לבוררות.
    אחרי עוד שנתיים ביה''ד לעבודה חייב את המדינה ליישם את ההסכם וללכת לבוררות.
    מאז עברו עוד שנתיים וחצי.
    יש בוררות. פעם בשבוע יש ישיבה. עכשיו גמרו להציג את עמדת האוצר. ונחשו מה היא?

    כן, חתמנו, אבל צריך להתחשב במגבלות התקציב, בזה שגם אחרים ירצו, בזה שהרופאים מרוויחים יותר מאחרים, שהשכר שלהם לא נשחק כמו שהם אומרים. ואנחנו מוכנים לתת להם 5%, אבל גם זה בתנאי של כל מיני שינויים בהסכמי העבודה.
    7 שנים בשביל להגיד את השקרים שאמרו בהתחלה שמשמעותם - לא תקבלו כלום אע''פ שהבטחנו.

    נורא מוכר. נורא לא מקורי.
    אין בושה לפקידונים. ממחזרים טענות וטריקים.
    אדיוט מי שמסכים ל''בוררות''.
    פתרון קל לאוצר.
    בכייה לדורות לעובדים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא ינום ולא ישן

    בצ'קו, 24/12/07 01:40

    אם עורכי nrg לא ישנים בלילה
    ואם אני לא ישן בלילה.
    אז...
    כנראה ששום דבר

    ואכן לא קורה כלום

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הסטודנטים לא צריכים לסבול!!!

    סטודנט, 24/12/07 01:38

    אגודות הסטודנטים-אל תתפשרו על פחות מציון עובר מנהלי בקורסי בחירה שלא התקיימו ושאינם מהווים דרישת קדם לקורסים מתקדמים יותר!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      רחל, 24/12/07 06:54

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה במקרה שור''ה בחרו את יום שישי ה13?? (ל''ת)

    עמית, 24/12/07 01:35

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    המרצים צודקים - תהיו חזקים. אנחנו מאחוריכם (ל''ת)

    סטודנט, 24/12/07 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לכל מתנגדי השביתה

    מתחיל, 24/12/07 01:01

    כל אותם סטודנטים שמשתלחים במרצים (ואני יודע שלא כל הסטודנטים מתנגדים לשביתה) - עוד שנה שנתיים אתם תצאו לשוק ותרוויחוכבר בהתחלה 50% יותר ממשכורת של מרצה מתחיל. אז ברור - אתם רוצים רק לסיים את התואר ולא איכפת לכם כלל מהמרצים ומעתיד ההשכלה במדינה. אתם דואגים רק לעצמכם.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ומה יקרה עם הקורסים שכן נלמדו? (ל''ת)

    סטודנטית, 24/12/07 00:37

    הגב לתגובה זו

    • לסטודנטית

      ערן, 24/12/07 03:31

      יש לך מייל? רוצה לדון איתך בעניין הזה

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    איפה האגודה?

    לי, 24/12/07 00:29

    גם אם העמדה שלהם כביכול בעד המרצים, למה הם לא מקיימים הפגנות ענק שאולי אולי הממשלה קצת תשים לב שיש פה ציבור סטודנטים די גדול (רבע מיליון) שנפגע מהשביתה הזאת?
    וכשאני אומרת הפגנות ענק הכוונה היא לא להפגנות המסכנות שהם מאגנים בירושלים ומודיעים עליהן בערך שעה לפני...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ועוד יש להם חוצפה!!

    !!, 24/12/07 00:27

    ''הבעיה היא שחלק גדול מחופשת הקיץ תתבטל והסטודנטים ישלמו מחיר כבד. בכל מקרה, אנחנו נשתדל למצוא דרכים ללכת לקראת הסטודנטים וננסה לסייע בידם ככל הניתן'', אמר פרופ' מגידור

    איך בדיוק????
    אם באמת היתם רוצים ללכת לקראת הסטודנטים לא הייתם שובתים כ''כ הרבה זמן!!

    הגב לתגובה זו

    • אז מקסימום השנה לא תיסע לתאיילנד

      muli, 24/12/07 08:27

      הבן שלי סטודנט, והוא מנצל היטב כל רגע מימי השביתה - לא על שפת הים ובבהייה מול טלוויזיה אלא בקריאת חומר לימוד וכתיבת עבודות, ובעבודה מזדמנת (אכן, בשכר מינימום).
      אמנם השנה התורים ליד משרדי איסת''א קצרים יותר, אך זאת מכיוון שהסטודנטים המסכנים למדו להיעזר באינטרנט. לעומת זאת, במגרשי החנייה ליד הקמפוסים אי אפשר היה להכניס סיכה, וזה לא בגלל הרכבים של המרצים.

      הגב לתגובה זו

      • על מה בדיוק את מבלבלת את המוח?

        סטודנט, 24/12/07 11:00

        מה הקשר לרכבים שיש להם?
        זה אומר שצריך לשבות?
        ואם יש לי רכב להגיע איתו ללימודים וסידורים, זה אומר שאני לא צריך לעבוד בקיץ בכדי לממן את השנה הבאה?
        למה למכור את הרכב לממן לימודים?
        ולעניין הקריאה,
        הבן שלך תותח, אחרים אולי לא!
        ושלא יבלבל לך את המוח, אין לימודים מתחילת השנה, אין סילבוסים ולכן אין לו מה לקרוא!
        בקורסים של הסגל הזוטר יש מה לקרוא. מבינה את זה?

        ואם אין לך דברים חכמים לכתוב אז אל!

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני לא רוצה שתלכו לקראתי, אני רוצה שתשלמו לי על הנזק!

    סטודנט, 24/12/07 00:27

    ואם לא - וברור לי שלא תעשו זאת מרצונכם ממילא - נראה אם נוכל לכפות זאת עליכם באמצעות תביעה ייצוגית.

    אין לי ספק שאתם משחקים כשאתם חושבים שתוכלו להפר חוזה ברוצה כל כך גסה מבלי לתת את הדין על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בכל מקרה הסטודנטים נדפקים...

    סטודנטית, 24/12/07 00:12

    אם לא יגיעו להסכם- הלך הסמסטר. מי יחזיר את הזמן האבוד? מה עם כל אלו שיצטרכו לצאת לשוק העבודה באיחור ניכר? המשק לא יסבול הפסד שכזה.
    אם יגיעו להסכם- מי יצטרך לעמוד בלחץ מטורף של 12 שעות לימודים ביום ע''מ להשלים את החומר האבוד, וגם לבוא בימי שישי? למרצים לא אכפת כי הם רק מעבירים את החומר. מי שיידפקו יהיו שוב הסטודנטים, והפעם על לא עוול בכפם. וזה ישתקף טוב מאוד במבחנים. המתווה המוצע להשלמת החוסרים מצביע על זה שאנחנו גרים במדינה של אנשי חל''ם- חסרי לוגיקה מושכלת.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    השלמה בחופש? מה אעשה עם הילדים?

    עדי, 23/12/07 23:57

    אני לומדת לתואר שני . לא מסוגלת לחשוב מה יהיה אם השנה האקדמית תגלוש ליולי אוגוסט.
    לא לחינם כל שנה מסיימים ביוני.
    המרצים יפתרו את בעיותיהם על חשבוננו !

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איך תשלימו כ''כ הרבה שבועות שקוצצו?

    סטודנט, 23/12/07 23:36

    מספיק לפגוע בסטודנטים, אנחנו לא כלבים של אף אחד. מספיק לדרוך עלינו כל הזמן. אני שילמתי כדי ללמוד בצורה נאותה ורגועה, לא שידחסו לי את החומר ויקיאו אותו עליי בלחץ.
    או שתחזירו לפחות חלק משכר הלימוד על סמסטר א' או שתתנו עוברים מנהלתיים. יש גבול למה שאנחנו יכולים לספוג. אני כבר למוד ארבע שנים וקורע ת,תחת באוניברסיטה, ועכשיו עוד דופקים לי את הסמסטר האחרון. די!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מעבירים את התקציב ואז האוצר נשבר

    אהרון, 23/12/07 23:36

    באוצר יודעים שהם מפסידים למרצים.בקיצור:אחרי שמעבירים את התקציב האוצר מעלה את השכר למרצים כמו גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם מבטלים אני תובע ! (ל''ת)

    אלדי-סטודנט, 23/12/07 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תנו לי כבר לסיים את התואר! (ל''ת)

    דני, 23/12/07 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    השתפנות רבתי

    גרא, 23/12/07 23:14

    הסמסטר ממילא עמד להסתיים במועד זה. אז מה בדיוק התכוון המשורר לומר: ''אם לא תשובו ללמד עד סיום הסמסטר, נסיים את הסמסטר?''. מגוחך רבותי, מגוחך.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''ליבי עם הסטודנטים''

    יורם, 23/12/07 23:09

    ליבם של ראשי האוניברסיטאות לא עם הסטודנטים ובודאי שלא עם האוצר. באופן חד משמעי הם מזדהים עם המרצים. מה הפלא, הם עצמם מרצים, אנשי אקדמיה ולא מנהלים מקצועיים. הם ישובו למחקר (ולמעט ההוראה), ההסכם הנוכחי יחול גם עליהם ומבחינתם שהמרצים יקבלו לא רק פיצוי על השחיקה אלא גם תוספת שכר. ככה זה, הם אינם נושאים בשום אחריות למצב הפיננסי הנורא של האוניברסיטאות, הם נהנים מהסכמי השכר של המרצים - וכשהאוצר (כלומר הציבור, כלומר אנחנו) ממן, מה אכפת להם?

    הגב לתגובה זו