• 66.

    OMG

    OMG, 23/01/08 18:24

    יש שני אנשים שהם ( ביינתים)
    הכי הכי הכי ייפים !!!!!! עומר מהישרדות ....
    וביל קאווליץ !!!!!!!!!!!
    T.H
    שולטטטטיייםםם

  • 65.

    ומה עם הצפרדע?

    מורן, 31/12/07 20:35

    הרגו שם גם את הצפרדע, וחשבתי לעצמי שעוד סבב אחד של תכנית כזו ולא נשארים על האי הזה בעלי חיים... פשוט עצוב

  • 64.

    התעללות בבע''ח בתוכנית ''הישרדות''

    שרון ש, 30/12/07 17:26

    פשוט מזעזע!!
    בתוכנית האחרונה הראו בתוכנית שחיטה מזעזעת של צפרדע חסרת אונים.
    בפירוש היה אפשר לראות שהצפרדע נמצאת במצוקה ומנסה לברוח..
    חייבים לעשות משהו כדי להפסיק את ההתעללות!!!

  • 63.

    הסיבה להתקפה על הישרדות? חשיפת השקר

    אוכל כל, 30/12/07 13:36

    ארגוני בע''ח נחשפים כאן במערומיהם.

    לא נעשתה כאן התעללות בבעלי חיים. התרנגולות קיבלו תנאים טובים פי כמה וכמה מהתנאים שהיו לעופות המחכים לשחיטה בלולים צפופים ועמוסים.

    העובדה שהמשתתפים נאלצו להרוג את התרנגולת בעצמם, למרוט את נוצותיה, לנקות את איבריה הפנימיים ולבשל, מעמידה אום במעמד מוסרי גבוה יותר מצרכני בשר שמקבלים את הבשר מוכן ונקי מהסופר.

    מה הבעיה? הבעיה היא שבכך מתגלה אחת הטענות המרכזיות של אותם ארגונים כשקר מוחלט.
    ארגוני בע''ח טוענים כי חלקים גדולים מאוכלי הבשר היו הופכים לצמחונים אם הם היו צריכים להיות שותפים לתהליך ההרג ועיבוד בשר החיה. והנה, 10 אנשים, הרגו, ניקו, בישלו ונהנו מהאכילה.

    • בשר זה רצח

      יוסי פלס, 02/01/08 03:46

      ''אוכל כול'' הנכבד! העובדה, שחבורת השורדים המדומים נהנתה לאכול את היצור החי שרצחה אין ולא כלום עם צידקת דרכה של צימחונות המצפון. בשר זה רצח. נקודה.

      ומי שנחשף כאן במערומיו זה אתה - מערומיך המוסריים גלויים לעין כול, שלא להזכיר את אותם צבועים שקוראים לנו, הצימחונים מטעמי מצפון, לרחם על בני-אדם. . .

  • 62.

    כולה אכלו תרנגולת. (ל''ת)

    אוהבת חיות, 26/12/07 07:17

  • 61.

    החיות האלה עוברות גהינום

    מצפון, 26/12/07 00:14

    החיות האלה סובלות כל כך. החיים שלהם זה פשוט גהינום. אז למה?

  • 60.

    גועל נפש. בעלי-חיים אינם אוכל. (ל''ת)

    גיל, 25/12/07 22:50

  • 59.

    עוף זה לא אוכל (ל''ת)

    אינגבוג, 25/12/07 14:29

  • 58.

    רצח זה באמת לא מקור לבידור

    עופר, 25/12/07 14:10

    רבאק, קצת התקדמנו מאז תקופת רומא העתיקה. (למרות שבאמת נידמה לפעמים שכמה ברברים נשארו תקועים אי שם)

  • 57.

    יה צבועים, 99 אחוז מהאוכלוסיה אוכלים עוף. (ל''ת)

    אוהבת חיות, 25/12/07 11:01

    • גם מתחזה וגם לא מבינה מהחיים (ל''ת)

      יעקב, 25/12/07 14:07

    • יש פשעים יותר גרועים מצביעות

      אפרת מילר, 25/12/07 14:19

      וזה ש 99% עושים משהו זה לא אומר שזה בסדר. במצרים כורתים את הדגדגן ל 99% מהנשים. אז זה בסדר? בהודו רוב האנשים צמחונים. אולי דווקא זה בסדר? כל מי שיש שכל בקודקודו יכול לשפוט משהו מוסרית בלי להיתלות במה מקובל או לא מקובל בחברה בה גדל.

      • סבבה, זה לא אומר שזה בסדר.

        ליטל, 27/12/07 12:34

        אבל אנשים אוכלים חיות, למרות שזה לא בסדר.
        אז למה לתקוף את מתמודדי הישרדות וערוץ 10 על כך שהציגו בפנינו את המציאות?
        זה בערך כמו לבוא לאיש ברחוב שאוכל סטייק ולצעוק עליו. :|

      • כל הכבוד, סוף סוף תגובה לעניין..

        גונרס, 30/12/07 11:39

        ולכל חובבי הדת והיהדות מומלץ לקרוא את חזון הצמחונות והשלום.
        (ויקיפדיה)

        אכילת בשר, שעל פי דברי התורה הותרה בתקופת נח, היא מציאות של 'אין ברירה'. לשיטת הרב קוק, בשל מצבו המוסרי של העולם בתקופת המבול, הותרה לנח ולבניו אכילת בשר, כדי ליצור חַיִץ המבדיל בין האדם לחיה, כדי שהיחסים בין בני האדם ישתפרו. זה מבוסס על ההנחה שכאשר היחס זהה לכל הקבוצות, עשויים להגיע להדרדרות מוסרית; ובהתאם לפסוק ''זובחי אדם – עגלים יישקון'' (הושע יג, ג). כמו כן – בגלל הירידה המוסרית ישנה הדרדרות פיזית, וגם מבחינה תזונתית האדם 'צריך' את אכילת בעלי החיים.

        מצב זה של מוסר ירוד, תקף עדיין היום. אולם, בעתיד, בתקופה המתקדמת של ימות המשיח, מצבו המוסרי של העולם ישתפר לאין ערוך, ובני האדם לא יצטרכו לאכול בשר – הן מצד בריאותם והן מצד המוסר.

    • למתחזה - אולי תתחיל/י להתחזות למישהו אחר?

      אוהבת חיות, 25/12/07 20:34

      מישהו שמתאים לדיעות הכל כך מנוגדות לדיעות שלי - אוהבת החיות האמיתית והמקורית.

  • 56.

    תוכנית יפהההה,כנסו:

    קוב24, 24/12/07 17:44

    שתוכנית מעפנה כמו 1 נגד 100 עוקפת בטיסה את הישרדות?!?
    איך כל תוכנית הכי מעפנה בערוץ 2 מכסחת תוכניות מושקעות ומענינות פי כמה מנולד לצחוק/לקפוץ/ ודומתיהם?!

    ברור לי שמהו כאן לא תקין!! זה שקוף

    • אמנם זה לא קשור לכתבה,

      ליטל, 27/12/07 12:35

      אבל אני מסכימה!!
      ואני בטוחה שאם היו משרדים את התכנית ''הישרדות'' בערוץ 22 אחוזי הרייטינג היו גדולים פי כמה, גם אם היו משרדים בדיוק את אותם פרקים.

  • 55.

    נמאססססססססססססססס

    אני, 24/12/07 16:48

    נמאססססססססס כבר מכל העמותות היפות נפש האלו שרואות את הדברים רק מצד אחד .גם לי היה קשה לראות וכיסיתי את העיניים , אבל זאת מהות התוכנית והם היו רעבים , מעניין אותי מה אתם היתם עושים אחרי שבועיים מתים מרעב מוציאים כל כך הרבה אנרגיות?!?!?! לא אוכלים?!?! חחח אולי זה היה בשלב מוקדם מידי אבל זה הדפקה של הח'ברה שם.
    וכן מה עם כל הזוחלים למניהם שם , למה לשבור רגל של סרטן זה טוב אבל ראש של תרנגולת לא ?!?!? ושוב עוד עמותה מתלהמת ...לאן התדרדרנו

    • מסכימה עם כל מילה! (ל''ת)

      ליטל, 27/12/07 12:36

  • 54.

    זיהום הסביבה

    צורן, 24/12/07 16:19

    ראיתם את כמות הסילקון שנשפכת בסידרה? מספיק שלמישהי מהמתמודדות תתפוצץ אחת השקיות יהיה זיהום לכל האי והסביבה!!!

    נו באמת. אל תהיו צבועים!!!

  • 53.

    מזל שלא ראיתי

    אוהבת חיות, 24/12/07 12:13

    מה שמזעזע בתוכנית הזאת, מלבד שחיטת התרנגולת שהיא מזעזעת לכשעצמה, היא הצגת התעללות ורצח של בעל חיים חף מפשע, כבידור וכמקור לשעשוע ולצחוק. יש לא מעט פסיכופטים במדינה הזאת שיראו בתוכנית כזאת לגיטימציה להתעללות בבעלי חיים. הרי זה "בסך הכל שעשוע".

    ולכל מעריצי תוכנית ה"בידור" הזאת - האטימות שלכם פשוט מחליאה ומעוררת בחילה.

    • הורג אותי שאתם לא יכולים לראות

      ליטל, 27/12/07 12:39

      דברים לא רק מהצד שלכם!!!
      אתם רואים את הפרק, או שומעים על מה שקרה וישר ''אוי לא!!! זה היה לבידור, חולני''
      כל הקטע של הישרדות זה לשקף את חיי השורדים, בלי צינזורות.
      אם היו מצנזרים קטעים, אנשים היו מתעצבנים גם כן.
      ואני מצטערת באמת שלא כל העולם צימחוני אבל זה כבר נושא לגמרי אחר וכלכך הרבה מגיבי תגובות פה מתבלבלים בין שני הנושאים.

      • ליטל מבאר שבע,תשמרי את התגובות שלך לעצמך או קיי?

        שירית, 23/01/08 03:10

        יותר טוב בשבילנו...

  • 52.

    עריכה מגיעלה וגם בימוי.אופרת סבון עשיתם (ל''ת)

    s m, 24/12/07 10:49

  • 51.

    עמותה של חולי נפש. לא יאמן שברנז'ה נותנים להם כזו במה

    מזועזעת בהפוכה, 24/12/07 10:15

    בתור קרניבורית אינני מבינה על מה יצא קצפה של העמותה ההזויה הזו.

    • הנה בהסבר כמו למפגרים

      מגחכת, אבל פחות, 24/12/07 15:01

      א) מילא שהעולם רובו קרניבורי - גם זו סוגיה כאובה, אבל לא עוסקים בזה כאן.
      ב) אבל להתעלל בבעל-חיים לשם משחק טלוויזיה, תכנית בידור, שעשועון - ותו לא. כמה זולים הם חיים של יצור חי? למה הזלזול הזה בחיים?

      אם גם עכשיו לא הבנת - כנראה שהבשר שאת אוכלת פוגע לך במוח. אולי תחילתה של "מחלת הפרה המשוגעת"? כדאי לך לראות רופא.

      • ראבק אבל,

        ליטל, 27/12/07 12:42

        די כבר !! כל המגיבים פה אומרים שזה לא בסדר לאכול בשר, אוקי, זה דעתכם - אבל כל העולם אוכל בשר וזכותו.
        אתם לא יכולים להכריח אנשים לשנות את דעתם בקשר לאכילת בשר.
        אתם מערבבים בין נושא הצגת השחיטה בטלוויזיה לבין צימחונות.
        בקשר להצגה של זה בטלוויזיה, כמו שכבר כתבתי הרבה פעמים - הישרדות אמורה לשקף את חייהם של השורדים, איך הם יעשו את זה אם על כל דבר איזה אגודה תקפוץ להם עם תלונות.
        הכל יהיה צנזורות ואנשים יגידו שכל מה שהם עושים באי זה רק להתלונן, לדבר אחד עם השני וכו'...

        נסו להבין גם צדדים אחרים בבקשה.

      • נו באמת.

        אוכל כל, 30/12/07 13:38

        מה ההבדל בין התוכנית הזאת לתוכנית בישול בה רואים כיצד מבשלים בעלי חיים מתים?
        האם העובדה שהרג החיה נעשה מאחורי קלעים משנה משהו?

  • 50.

    ייפי נפש זו לא קללה

    אני, 24/12/07 09:44

    בשונה מ:
    תמותו יא חתיכת אינפנטילים שלא אכפת להם לראות רצח בשיודר חי וחושבים שזה משעשע.

    כוסאמק.

  • 49.

    הישרדות?! הצחקתם אותי! אילו כאבה לאחד המתמודדים הבטן...

    מגחכת, 24/12/07 08:36

    היו מיד מחישים אותו לבית-חולים, היו מוצאים מטוס/סירה/אמבולנס/אמא פולנייה. היחיד ששיחקו של על חייו באמת היה התרנגול, והוא הפסיד.
    כל השאר - אונניה.
    והלוואי שכל מי שהיה מעורב בסיפור המטומטם הזה ייקלע לאי בודד. לבד. נראה את כל הגיבורים האלה נלחמים על חייהם באמת, לבדם, בלי שאפאחד יגיש להם על מגש של כסף תרנגולת חיה, חסרת הגנה וחסרת כל יכולת לברוח.
    מוגי לב!

    • נו די, די כבר :/

      ליטל, 27/12/07 12:45

      לא, הם לא היו מסיעים אותו לבית חולים.
      עובדה, בפרק של אתמול שבט ג'יבארו חטפו התעללות רצינית מיתושים וכמה בנות נראו על סף התמוטטות.
      לא ראיתי אותן מקבלות משחות הרגעה או הולכות לבית חולים.
      די, די עם הדעות הקדומות והמצאת דברים ללא בסיס.
      אם תתקיפו את ערוץ 10 על שידור התוכנית זה כמו שתתקיפו אנשים אוכלי בשר- המהווים בערך 90% מהעולם :/

  • 48.

    לכל המגיבים הציניים בענין יפי הנפש-

    בילי, 24/12/07 08:14

    יש הבדל עצום בין לאכול בשר שקניתם בסופר או בכלל לשם מזון כשלעצמו (במיוחד אם לא אתם שחטתם אותו) לשם הריגת בע''ח בשביל הכיף, בשביל תוכנית מטופשת שהמתמודדים בה נכנסו אליה מרצונם הטוב. אין כאן שום סיטואציה שתצדיק הריגה כלשהי. אין כאן שום השרדות אמיתית - ולכל הצדקנים שיוצאים נגד ''יפי הנפש'' - אפשר רק לרחם עליכם. לא עלה בדעתכם שיש אנשים שכן אכפת להם ממישהו אחר מלבד עצמם?

    • אם היה אכפת לכם

      מבני האדם, 24/12/07 08:33

      היינו שותקים
      אבל אכפת לכם כביכול מבעלי החיים וזה ממש לא כולל בני אדם בשבילכם.

      • אולי די כבר עם המשפט המפגר הזה?

        שירית, 23/01/08 03:42

        עדיין לא הפנמתם שלדאוג לבעלי החיים וליצורים חלשים וחסרי הגנה ממש לא בא על חשבון האיכפתיות כלפי בני האדם?
        נהפוך הוא... כי מי שבליבו רגש אמיתי של חמלה,אזי הוא יחוס על כל אחד שיזדקק להגנה.ולא יעשה הפרדה בין אם מדובר באדם או בין אם מדובר בחיה!

    • הם שחטו את התרנגול כדי לאכול אותו, חתיכת עילג

      לא ייאמן, 24/12/07 10:17

      לידיעתך, עבור התרנגול אין הבדל ממשי אם אוכלים אותו טרי או קפוא מהסופר.

      • ^מסכימה!! (ל''ת)

        ליטל, 27/12/07 12:43

    • סוף סוף!!!

      שושו, 30/12/07 18:32

      תגובה ראויה...תודה רבה לך בילי!

  • 47.

    תרנגולות על אי בודד? (ל''ת)

    ?, 24/12/07 06:48

  • 46.

    תרנגול, סרטן. הרגישות שלכם לחיי בע''ח לעומת חיי אדם בחיפה

    התרגשתי נורא, 24/12/07 02:09

    שמתים כבר עשרות שנים מהזיהום של המפעלים, פשוט מרגש.

    מרגש נורא לראות את הרגישות כאן לעומת האטימות לחיי אדם בעבור בצע כסף של בעלי ההון.

    • גם בשר עושה סרטן

      הממפפ, 24/12/07 09:41

      לא קראת עיתונים?

      • וגם ירקות מרוססים. אבל תרנגול שגודל בצורה אורגנית זה דווקא בריא

        גחחח, 24/12/07 10:19

        הבעיה היא עם הבשר המהונדס והתרנגולות שמוזרקות אנטיביוטיקה. לא עם תרנגול שגדל באוויר הפתוח ונזון מן הטבע, בדרך הטבע.
        כך שיש להניח שקבוצת השורדים אכלה בשר בריא יותר מזה שבסופר.

  • 45.

    ''מעשה שנוי במחלוקת''? זו השרדות!!!

    אורן, 24/12/07 02:05

    אלפי תרנגולות נשחטות כל שניה, והתרנגולת המסכנה ש-10 אנשים אכלו ממנה מפריעה לכם?

    • גם וגם! גם וגם! אבל פה דיברו בתרנגולת הזאת! (ל''ת)

      חסרת סבלנות, 24/12/07 08:33

    • הוצאת לי את המילים מהפה. (ל''ת)

      ליטל, 27/12/07 12:46

  • 44.

    ובלי קשר לכתבה התמונה של עומר הורסת...רק שלא יפתח אובר שרירים! (ל''ת)

    חתיךךךךך, 24/12/07 01:17

  • 43.

    מה עם השבלולים וסרטנים?

    ירי, 24/12/07 01:09

    אין לה רגשות?

    לא מבין למה עמותות האלו מגנות רק על חיות נחמדות

    • והתולעים? והנחשים? (ל''ת)

      מה איתם?, 24/12/07 08:34

  • 42.

    ומה עם ההתעללות בצופים? (ל''ת)

    טלפלא, 24/12/07 01:07

  • 41.

    כל הכבוד לעידן המקסים משבט סבאנה ששומר על חיי התרנגולת

    רוני, 23/12/07 23:29

    ולא נותן לאף אחד לגעת בה, כולל לליה המגעילה והקשקשנית.

    עידן אתה מספר 1!

  • 40.

    נו באמת :/

    מעיין, 23/12/07 22:31

    איך אתם חושבים שעוף הופך לעוף אם לא דרך בישול תרנגולות?!
    כל אחד והדעה שלו בקשר לבעלי חיים, אבל לפעול נגד ערוץ 10? על מה?? הם שידרו בדיוק את מה שכל עובד מטבח עושה עם העוף שלו.
    העופות לא מגיעים לסופר בקסם, מישהו מבשל את התרנגולת לפני זה.

    וערוץ 10 צודק, הם רוצים להראות איך השורדים חיים שיש קשיים!!!
    כתבה מפגרת... פעם הבאה תפגינו נגד פרסומות לעוף טוב.

    • זה לא ''בישול תרנגולת'' זאת שחיטה

      נראה אותך, 24/12/07 07:06

      את היית מסוגלת להרוג תרנגולת?

      • אולי היא לא הייתה מסוגלת להרוג אותה,

        ליטל, 27/12/07 12:48

        גם אני לא הייתי מסוגלת.
        אבל אני בכל זאת לא מסכימה עם הכעס המופנה לערוץ 10.
        הם רק שיקפו את המציאות, מיליון תרנגולות נהרגות מידי יום למטרות אכילה אבל אתם החלטתם להיטפל דווקא לתרנגולת הזאת.
        אה, ולידיעתכם, אני לא חושבת שזה משנה לתרנגולת אם מבשלים אותה ואוכלים אותה קפואה מהסופר או אם זה קורה על אי בודד.

    • ורק התגובה המטופשת שלך מזכירה לי את קריסטין

      ''איך עוף הופך, 24/12/07 07:07

      מהדוגמניות.

      • התגובה המטופשת היא שלך ושל העמותות ההזויות שקצפן יצא על התוכנית

        לא מעיין, 24/12/07 10:21

        אולי מעיין איננה הבחורה הרהוטה ביותר בעולם, אבל לפחות היגיון בריא יש לה, בניגוד להיגיון החולני של ''צער בעלי חיים'' ואתר ברנז'ה עצמו, שנותן במה לאידיוטיזם הצרוף הזה.

  • 39.

    התוכנית הטובה ביותר בטלויזיה

    עמי, 23/12/07 21:31

    עזבו את כל האירגונים האלה אנשים מנסים לשרוד

  • 38.

    קוריצה ז''ל

    צוות רורי רו, 23/12/07 21:28

    קוריצה תרמה את חלקה למשימה.
    אל תהרגו את השליח:)

  • 37.

    זה באמת היה קטע מביש

    דורון, 23/12/07 21:14

    אני מקווה שלהבא לא יחשבו על להביא בעלי חיים לתוכנית הזו.

  • 36.

    ראיתי שריססו במשרדי האגודה הזו בסנו את החרקים.. אין רחמים?? (ל''ת)

    מזועזע, 23/12/07 21:06

  • 35.

    כמה ממכם שחטו את הבשר שהם אכלו

    גילי, 23/12/07 21:04

    אני מניח שלא הרבה. אדם שלא מסוגל לחוש אמפתיה ורחמים כלפי בעל חיים אחר, כנראה שיש בו מום נפשי כלשהו, גם אם הוא עצמו מאוד מרוצה מאיך שהוא.

    יש הבדל בין לקנות בשר בסופר-שמגיע מתעשיות בשר גדולות, שבהן מגודלים בע''ח למטרה זו ומספר מצומצם מאוד (כמה שוחטים אתם מכירים?) של בני אדם עוסקים במלאכת השחיטה עבור מיליונים-לבין לשחוט תרנגולת בת חורין בשביל סדרה שהיא טמטום גמור וחיקוי פאתטי של המקור האמריקני.

    • מום נפשי?

      ליטל, 27/12/07 12:50

      הבנאדם רעב, פעם הבאה שאתה על אי בודד ואין לך מה לאכול ותרנגולת מקרקרת סביבך, אז נדבר.

      • ליטל כמה פעמים את מנצלת במה זו?

        שירית, 23/01/08 04:02

        הבנו את דעותייך כבר,ולא מתחשק לנו להמשיך ולשמוע אותך...
        אנשים כמוך,עדיף וישמרו על זכות השתיקה!!!

    • אז אם הייו מביאים להם עוף צלוי בקייטרינג זה היה בסדר?

      אוכל כל, 30/12/07 14:08

      צבוע.

  • 34.

    יש גבול לרייטינג

    איריס, 23/12/07 21:04

    הגזימו ערוץ 10, אתי אלטמן צודקת ברגע שמראים שחיטה בטלויזיה יש לגיטימציה להתעללות בבעלי חיים. יש גבול לרצון התקשורת להשיג עוד רייטינג, די!!!

  • 33.

    את מי התכנית הזו מעניינת???

    קוקו, 23/12/07 21:03

    אבל - אם אחת מהבחורות תתפשט - תפרסמו ונחפש באינטרנט - עד אז:
    מצ'עמם!

  • 32.

    רצח מוסרי של חיות- מזעזע!!

    יוס, 23/12/07 20:57

    פשוט ביזיון לרצוח בצורה בלתי ראויה וחסרת מוסר חיות - מול בנא

  • 31.

    ומה עם השבלולים המסכנים? והסרטן המסכן? (ל''ת)

    שנאכלו ושנטבחו, 23/12/07 20:39

  • 30.

    שום התעללות לא היית פה דיי כבר עם כל ההיתיפיפות שלכם (ל''ת)

    מה הקשר??, 23/12/07 20:39

  • 29.

    עם כל הכבוד, שחיטה למאכל היא לא התעללות (ל''ת)

    מצטערת, 23/12/07 20:28

  • 28.

    די ליפי הנפש, ותעבירו את השניצל! (ל''ת)

    קרניבור, 23/12/07 20:25

  • 27.

    תנו לאנשים

    לחיות, 23/12/07 20:23

    מטורפים, נמאסתם!!!
    מספיק כבר עם העליהום הזה של '' זכויות בעלי החיים כביכול''
    אתם שונאי אדם מטורפים, עזבו אותנו בשקט ולכו תחיו עם החיות מסריחות שלכם.
    תודה

  • 26.

    בולשיט...

    צמחוני, 23/12/07 20:12

    אם הם כ''כ היו רעבים הם היו יכולים לאכול את הביצים שהתרנגולת הטילה (דוגרי אלו היו ביצי חופש) במקום לשחוט אותה!!!

    בכלל... אוקי... עכשיו אכלתם... מה יקרה במשך ה-52 ימים הקרובים?!
    מה תאכלו?? סאבנה עשו בשכל שלא הרגו את קוריצה!!!

    • איך העובדה שלא יהיה להם אוכל

      מעיין, 23/12/07 22:34

      והם היו צריכים לשמור את התרנגולת מתקשרת לכתבה??

      ולא כל תרנגולת מטילה ביצים, ויכול להיות שלא היה להם סבלנות.
      תעמיד את עצמך במקומם על אי בודד רעב ונראה מה תעשה.

      בקשר לכך שערוץ 10 פירסמו את הקטע, הם פשוט ריאליסטים, לדעתי זה בדיוק כמו להגיש להם שניצלים.
      בואו נחשוב: איך השניצל הפך להיות שניצל?

      • מאוד ריאליסטי שתהיה תרנגולת על אי בודד

        -, 24/12/07 07:03

        סתם תרנגולת, במקרה. נכון? למה לא הרגו קופים או חיות שבאמת יש בג'ונגל או על איים בודדים? אולי כי בטח הם חשבו שזה מוגזם מידי לאכול קוף בטלוויזיה. זה הכל תוצאה של חשיבה מערבית. בתאילנד אוכלים כלבים וחתולים. בשבילך זה מזעזע נכון? אז מה ההבדל בעצם

        • אם אתה רוצה להיות צמחוני, תהיה. אבל תן למי שסביבך לחיות

          חיה ותן לחיות, 24/12/07 11:03

          עם כל הכבוד, אתה יכול להיות צמחוני ואפילו טבעוני. אני לא אכנס לצלחת שלך, ואתה לא תיכנס לצלחת שלי. וכך זה ישאר עד שבאחרית הימים המחוקק יחליט אחרת.

          • בדיוק!!

            מעיין, 24/12/07 17:26

            ערוץ 10 הראו לנו איך הם שורדים באי ולהראות אותם אוכלים עוף זה בערך אותו דבר, רק לא ל''בעלי לב רך''.
            זתומרת, אנלא אומרת שלהרוג ולאכול בעלי חיים זה בסדר, אבל לדעתי לאכול בעלי חיים משתווה ללהראות את השחיטה בטלוויזיה.
            אתם לא יכולים להכריח אותנו להיות צמחונים :|

  • 25.

    לפרסם את שמות חברי הקבוצה שהשתתפו בלינץ' (ל''ת)

    מחכים לשמוע, 23/12/07 20:12

  • 24.

    מקווה שהרייטינג יצנח

    רונית, 23/12/07 20:11

    אחרי כל - כך הרבה פרומואים ממש חיכיתי לראות את הישרדות!!!
    החל מאתמול אני לא צופה בתוכנית הזו יותר ומקווה שהרייטינג שלה יצנח לקרקעית הים.

    • איזה שטויות !!!!

      מעיין, 23/12/07 22:36

      זה בדיוק כיאלו היו מגישים להם שניצל, ולא יותר מזה.
      אני לא מבינה למה אתם לוקחים את זה כלכך קשה, הסדרה מעולה, אז שחטו תרנגולת (תהליך שעוברת כל תרנגולת שאתם מכניסים לפה במסווה של עוף שאתם קונים בסופר) וישר לפסול את הסדרה?? מה, על זה שהם ריאליסטים?? נו באמת... אתם ממש מגזימים :|

  • 23.

    איזה שטות!

    אלון, 23/12/07 20:10

    גם בארה''ב כול הפלצנים קמו ואחרי יומיים חזרו לחורים שלהם. אני נגד התעללות בבע''ח ובעד העמותות לשמירה על זכויותיהם, וגם אני הזדעזעתי כמו עוד הרבה אנשים אחרי שקראתי את הכתבה על הניסויים בקופים במכון וויצמן לפני שבוע וחצי, אבל להגיד שזה מעביר מסר שהתעללות בבע''ח זה בידור זה פשוט שטות ענקית.
    דבר ראשון, רק תרנגולת אחת נתפסה. דבר שני, אולי היותר חשוב, השחיטה עצמה לא נראתה. זה באמת היה לא במקום אם היו מראים את זה. בסה''כ הראו לפני ואחרי שזה בושל, שזה באמת כלום. תיכף יבואו האגודה למען צמחים טרופיים ויתלוננו למה אוכלים קוקוסים, נו באמת.
    אולי תפנו לאינטרפול.

  • 22.

    מחסור באוכל? אנחנו לא טמבלים

    אוי נו, 23/12/07 20:04

    מדובר בתכנית בידור, אף אחד לא באמת רעב ולא באמת חייב להרוג חיות, עשיתם את זה בשביל הכיף וזה כל כך מחליא. האידיוט שהתלהב שם כמה הוא מת להרוג כבר את התרנגולת - הזכיר לי את התפוז המכני. ילדים רואים את זה ומפנימים שזה ''גבר''. רע לי מזה עד עכשיו, מתבאסת שראיתי ובחיים לא אראה עוד פרק. מאחלת בכל לבי שתיכשלו.

    • יצאת חומוס

      OY VEY, 23/12/07 20:42

      ילדים רואים את דודידו מחלק כאפות ומעשן בארץ נהדרת, זה בסדר?
      מי שלא רוצה שילדיו יראו תכנים וולגריים בטלויזיה שישלח אותם לבריכה, כדורסל, טיולים.

      טלויזיה היא וולגרית. ברור שהתוכנית מכניסה בכוונה את המתחרים לסיטואציות שלא היו נתקלים בהם קודם לכן. גם את התרנגולת הביאו להם. אף אחד לא טען שזה היה הכרחי להרוג את קוריצה. התוכנית לא נועדה לקהל יעד של ילדים.

    • הם לא יכשלו כי זאת תכנית בידור

      מוסרית, 24/12/07 06:55

      ומטרתה בסופו של דבר להראות את המנצח.... כלומר שיהיה מנצח, בין אם הוא שחט תתרנגולת או לא. אין מה לעשות, רייטינג זה דבר מכוער

  • 21.

    מושיק הכי חתיך שם

    אישה אחת, 23/12/07 20:00

    סקסי בטירוףףףף

  • 20.

    כולם ניראים כבני סויון חסרי יוזמה חסרי מוח שמחכים

    חנה, 23/12/07 20:00

    לעוזרת!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 19.

    תחי הקוריצה!!! (ל''ת)

    דורי, 23/12/07 20:00

  • 18.

    ''אוי אוי אוי '' (קרן מור)

    קרניבור, 23/12/07 20:00

    אז שחטו תרנגולת? נו ?
    זה צער בעלי חיים?
    מה הם התעללו פה בבע''ח?!? ממש לא!
    מה קרה, מה אסור להם לאכול קצת עוף?! מה וכשכולנו אוכלים שניצל או פרגיות על האש (נהיה מאכל לאומי יותר מפלאפל) מישהוא בא בטענות לזה שהאוכל הזה היה פעם תרנגולת שנשחטה?
    אז?!?! מדובר באוכל- א-ו-כ-ל
    זה לא שהם שחטו את התרנגולת בשביל הכיף והתעללו בה. הם אכלו אותה, בדיוק באותה דרך ש90% מאיתנו, השפויים הלא צמחונים הקרניבורים הנורמאליים, אוכלים בשר שנשחט- יום יום ונהנים מכל רגע.

    עכשיו סלחו לי, אני הולך להרביץ עוד איזה פרגית על האש או אולי שניצל או עוף בגריל.

    • ^מסכימה עם כל מילה. (ל''ת)

      מעיין, 23/12/07 22:37

    • תתפלא כן מדברים על מה שעברה המנה שלך

      בצלחת, 24/12/07 07:00

      אתה פשוט מכסה את האוזניים...

      הרבה אנשים אומרים שהם אוהבים בשר אבל לא הרבה מאוד ישחטו את החיה. למשל, תסתכל פעם בשחיטה כשרה ונראה אותך אם יש לך אומץ לעשות דבר כזה לבע''ח. לדעתי מי שמסוגל לאלימות בבע''ח יתנהג באלימות גם כלפי בני אדם. כמו התגובה הבוטה שלך.

      אה ועוד דבר, הם כן שחטו את התרנגולת בשביל הכיף, כי מדובר בתכנית בידור. לא מדובר ב''הישרדות'' אמיתית. אלא בתכנית בידור לטלוויזיה שכל תכנה הוא רייטינג.

      • ...

        מעיין, 24/12/07 17:22

        ''לא מדובר ב''הישרדות'' אמיתית. אלא בתכנית בידור לטלוויזיה שכל תכנה הוא רייטינג.''
        ^למסקנה זאת הגעת לבד, אני מכבדת את הדעה שלך אבל זאת לא עובדה.
        העיקרון בסדרה היא להראות איך הם סורדים על האי, אם לא נאה לכם, אל תראו.
        הייתם מעדיפים שהיו פתאום שותלים להם את התרנגולת המחוממת מול הפרצוף?? אני בטוחה שגם אתה, ''יפה נפש'' שכמותך, היית שוחט תרנגולת באותו הצורה בדיוק אם היית על סף רעב באותו הזמן, נסו להעמיד את עצמכם במקומם, וזהו.

        אני לא אומרת שזה בסדר להרוג חיות, אבל אני חושבת שלהפגין נגד דבר כזה זה כמו להכריח אנשים להיות צמחונים :/

  • 17.

    טיפ לאתי אלטמן

    מאור, 23/12/07 19:59

    לא צריך להידחף לכל מקום, במיוחד אם לא צפית בתוכנית. תראי את התוכנית ,תשקלי מילים ואז תגיבי.
    את כבר מזמן ידועה כמקשקשת מקצועית, אני ממליץ לך לדרוש את כספך בחזרה מבית הספר לתקשורת על שם ''פ. פרחה''.

  • 16.

    הנה עוד כמה ארגוני מחאה:

    רשימת הארגונים, 23/12/07 19:56

    1) ארגון יהודים שומרי מסורת מצר על חילול השבת ואכילת מזון לא כשר בתוכנית

    2) הירוקים זועמים על הבערת אש שלא לצורך ופגיעה ביערות הגשם של הקריביים

    3) גילדת מעצבי השיער מביעה מחאה חריפה על הקרחת של נינט ששודרה במקביל בערוץ 2

    4) הארגון למלחמה בסחר בנשים מתלונן על הדילים שעושים בתוכנית בשאלה ''את מי נעיף במועצת השבט''

    5) ארגוני האתיופים/ערבים/עובדים זרים מוחים על כך שאין בתוכנית אף אתיופי/ערבי/עובד זר

    יאללה! כולה טלויזיה! לא טוב לכם? תסגרו!

    • בדוגרי,

      מעיין, 23/12/07 22:38

      כל אחד והאגודות שלו, מחפשים צופציק קטן וישר יוצאים במחאה.
      כבר אי אפשר לשדר שום דבר בטלוויזיה עם כל התלונות שלכם.

  • 15.

    בוקר טוב קוקוריקו!!!

    שפיגלר, 23/12/07 19:54

    לכל האירגונים הזועקים ללב השמיים - בוקר טוב!
    איך חשבתם שעופות מלול מגיעות להיות שניצל? דמיינתם שמלאך חמוד בא בלילה והופך אותם לנתחים ורודים ללא נוצות? אולי חשבתם שפיה בעלת כנפיים הופכת פרות ברפת לסטייקים?
    כן, אנו אוכלי הבשר יודעים שהורגים חיות כדי שנאכל. מה לעשות? במשך אלפי שנים האדם חי וכך וככל הנראה רוב האנושות תמשיך עם זה.
    מכמובן שאין טעם להתעלל בחיות סתם, ושההרג\\שחיטה אמורים לקצר את הסבל, אבל תנחתו על כדור הארץ לשנייה ותבינו שזה המצב.
    בואו לא נעמיד פנים יותר.
    בהצלחה ובתיאבון.

  • 14.

    איזה שטויות תכף תחרכי אנשים לא לאכול בשר ביכלל ולהיות צימחונים את

    אני, 23/12/07 19:54

    מדברת ממש שטויות ועוד מפרסמת את זה בפומבי
    את ממש מצחיקה חרם צרכנים על מה ומיו
    זה כמו שבפסח ראש השנה
    מלמדים את התלמדים בתי הספר לישחות כבש פרה וכו
    מה תהסרי על מישרד החינוך
    ללמד זאת פשוט שטויות במיץ עגבניות ישר זועמים ומיתעצבנים ולא נותנים נימוקים וגם שמגעים לנימוקים הנימוקים לא מוצדקים
    חזב עוף בסופר סליחה תכתיבי לי מה ליקנות ומה לאכול למה מי את ?!

    • עילגות מזעזעת – מה הפלא שאת לא מבינה כלום (ל''ת)

      שרון, 23/12/07 21:19

    • לא מכריחים אף אחד, גורמים לו לחשוב

      ידע=כוח, 24/12/07 07:22

      מי מלמד אותך בבית הספר להרוג? נשמע לי מזעזע. האם גם נותנים לכם בע''ח שתשחטו בתור תרגיל? אבל את האמת, גם קצת הגיוני. אם זה מה שמראים לך בטלוויזיה, זה בטח לא רחוק ממה שמלמדים אותך בבית הספר. אין פלא שזאת החברה שלנו, הילדים לומדים בבית הספר איך להרוג ואיך להתנסח....

  • 13.

    לידיעתכם,גם אני אוהבת לאכול תרנגולות. (ל''ת)

    שיר, 23/12/07 19:52

  • 12.

    אתי אלטמן את קריקטורה, צאי לנו מהורידים, נמאסת

    יאיר, 23/12/07 19:51

    את רוצה להיות צמחונית מתחסדת, בעיה שלך. העולם אוכל בשר. את הפכת לדמות קריקטורה ממש מהתקשורת שאת מייצרת על כל שטות כמו סירוס חתולים. תנוחי.

    • יש מקומות בעולם שבהם אוכלים כלבים

      מתחסד שכמוך, 24/12/07 06:49

      וגם חתולים היית אוכל את חיית המחמד שלך?

    • כל הכבוד לאתי אלטמן

      יוסי פלס, 02/01/08 03:29

      הלוואי והיו לנו הרבה אתי אלטמניות כאלה! החברה הישראלית הייתה אז נראית אחרת לגמרי. כל הכבוד לך, המשיכי בפעילותך המבורכת ואל תשימי לב לדברי השטות, שאנשים עם פגם מוסרי מטיחים בך!

  • 11.

    די עם הצדקנות, גם אם היו אוכלים שניצלים זה היה מזעזע אוותם (ל''ת)

    שלומי, 23/12/07 19:51

  • 10.

    יאללה יאללה

    שי, 23/12/07 19:50

    כאילו שאלפי תרנגולות לא נשחטות בכל שעה. זה לא ג'ירפה, כולה תרנגול.

  • 9.

    מה הפליאה? המתמודד עמר גלעדי לומד אצל רייכמן... זה לא מסביר הכל? (ל''ת)

    רדוד וכוחני שבא, 23/12/07 19:48

  • 8.

    אתם ממש מצחיקים מה בחיי היום יום לא אוכלים עוף לא שוחטים תרנגולות \\

    בתאל, 23/12/07 19:47

    לשם מאכל אז בישביל לישרוד בטבע
    לא ישחטו
    אתם ממש מדברים שטויות
    זה לא שהם הרגו כלב ואכלו אותו
    זה תרנגולות שאנשים אוכלים דבר כזה מידי יום
    כאילו שאתם לא אוכלים שניצל XD

  • 7.

    תגידו מה שאתם רוצים-זה היה מזעזע

    גילי, 23/12/07 19:40

    אני מכיר את התירוץ המטומטם ''מה, וככה אתה לא אוכל בשר''-עדיין יש הבדל גדול בין לאכול בשר לבין לראות את בעל החיים שממנו הוא הופק שהוא חי ולהרוג אותו בעצמך.

    הטענה הזאת די מזכירה לי טענה של אמא ערסית ביותר שהזדמן לי לצערי לפגוש-שהייתה מדבר על מין באופן בוטה ומפורט בנוכחות בנה בן ה20 ומשהו. שהערתי לה על זה, הקופה ענתה בגסות ובתוקפנות רבה ''וואלה מה תגיד לי, מה אתה חושב שהוא בן שנתיים, שהוא לא יודע מה זה זיון?''.

    די דומה בהגיון: ''מה אתה מזועזע מלהרוג בעל חיים-אתה לא אוכל בשר''. אם אני זה שהייתי צריך לשחוט את החיות שאני אוכל יש סיכוי לא רע בכלל שהייתי צמחוני.

    • אז אתה הכי גרוע - צבוע (ל''ת)

      קרניבור, 23/12/07 20:27

    • מהו גבול הטעם הטוב?

      נועם, 23/12/07 20:38

      בעיני גם להראות בחורה ערומה בטלויזיה זה וולגרי ובוטה.
      גם להראות בחדשות אנסים ורוצחים זה וולגרי ובוטה.
      גם להראות אלימות בסרטים זה וולגרי ובוטה.
      כל אחד והטעם הטוב שלו. מי שלא טוב לו - שלא יראה ערוץ 10, או שיזפזפ בזמן השחיטה.

      זו תוכנית על הישרדות, אז מה רצית? שלא יהרגו בעלי חיים למטרת מאכל? במה שונה סרטן או דג מקוריצה? האם לאכול שבלול זה לא וולגרי?
      התוכנית היא וולגרית בעיני לא מעט אנשים, שהטעם הטוב שלהם הוא רגיש במיוחד, ואין עם זה בעיה. הם מוזמנים ללחוץ על הכפתור בשלט.

      • זה בדיוק הגבול: זו תכנית ''על'' הישרדות, לא תכנית הישרדות, אבל

        מגחכת, 24/12/07 08:42

        התרנגולת מתה ''על באמת''. כולם שם עשו ''כאילו'', חוץ מהתרנגולת שאיבדה את חייה באמת. זהו לב העניין - הזילות הנוראית בחיים, בחיים של כל יצור חי.
        נכון, גם - ובעיקר - של בעלי-החיים במשקים המתועשים. אבל פה מדובר בתרנגולת המסוימת הזאת, וגם היא חשובה.

  • 6.

    שישחטו אחד את השני

    יותם, 23/12/07 19:40

    מדוע להתעלל בחיות ? מדוע עלינו לסבול בשקט תופעה מכוערת כל כך ועוד בשבוע בו נחשפה התעללות חסרת מעצורים בקופים במכון ויצמן ?
    אם בהישרדות אנחנו עוסקים אז בבקשה - שבכל שבוע ישליכו לים שני משתתפים והמפסיד יבושל לארוחת ערב.

    עזבו את החיות במנוחה !

    • הרעיון שמראים שחיטה של תרנגולת בטלויזיה

      קצת שפיות!, 24/12/07 06:53

      למטרת בידור, וכן המטרה היא בידור טהור ולא באמת ''הישרדות'' הוא פסול לחלוטין. הרי לא מדובר כאן על הישרדות אלא על רייטינג. מה גם שתרנגולות על אי בודד נשמע גם קצת כמו בדיחה. אז למה בעצם לא הרגו חיות יותר ''אקזוטיות'' כמו קופים למשל? אה כי בטח את כל הקופים אפשר למצוא במכון וויצמן, עושים עליהם ניסויים מחרידים...

  • 5.

    אנשים נידפקו לגמריי ! טוב ש90 אחוז מהאוכולוסיה אוכלת בשר !!!! (ל''ת)

    נ., 23/12/07 19:38

  • 4.

    אוי נו באמתתתת

    לולה, 23/12/07 19:32

    די כבר זה הישרדות....מותר לאכול חיות וכדומה ...די כבר עם הייפי נפש האלו...

    ולכל הארגונים כשאתם תהיו בהישרדות או בכל מצב אחר אל תאכלו ואל תגעו בחיות ..יש אנשים שזה לא מפריע להם אז צאו לנו מהוריד

    תודה...וקוריצה הייתה טעימה

  • 3.

    העמותות האלה עושות רוח לחינם ולמטרת יחסי ציבור

    גבר גבר, 23/12/07 19:31

    אין כל פסול לשחוט תרנוגלת, אם זה אכן למטרת מאכל - וכך היה.
    לא שחטו אותה סתם והשליכו את גופתה המחוללת.

    בהיבט הזה, אין הבדל בין תרנגולת, לדג, סרטן או שבלול.

    טוב יעשו אם יצאו נגד הבעיות האמיתיות, כמו התעללויות בבע''ח למטרת סדיזם או מנהג הכפרות היהודי, המבטא את כל השלילי, הפרימיטיבי והחשוך בדתנו.
    צריך לאסור אותו בחקיקה עם שיניים.

  • 2.

    למה רק על התרנגולת ? ומה עם הסרטן שרצחו עם המצ'טה

    גיל אזולאי, 23/12/07 19:29

    ממש כמו שרצחו את הטוטסי בבורונדי.
    שלא לדבר על אגוזי הקוקוס המתוקים שנרצחו בעודם באיבם...

  • 1.

    גם כן המדינה הזאת

    אבש, 23/12/07 19:26

    מדינה של מפגרים
    אין דברים כאלה

    • איך לעזעזל המדינה קשורה לעניין?! (ל''ת)

      ליטל, 27/12/07 12:52